[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 152.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 15:17
http://twitter.com/wprg
Jongens, is dit niet gewoon een marktonderzoek over verkoop op internet of iets in die trend? Vooral de 2de tweet: 'Alles moet kloppen, anders prikt de consument er zo doorheen'

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronvanewijk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09-2022
M@cer schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:21:
[...]

Als je de foto's op je iPad zet krijg je 2 versies. De RAW files, daar wordt niks aan veranderd en een tumbnail van de foto's (jpg) die je kan bekijken op de iPad.
Weet die iPad dan van alle camera types een jpg te maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

If it's too good to be true...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:57
Dus, wie belt Telzone om te vragen waarom ze vermelden banden te hebben met Eurofiber, als Eurofiber zelf meldt dat dat niet zo is?

/edit
Volgens mij hebben ze de vermelding van eurofiber weggehaald, kan iemand het nog vinden? Welke pagina was het?

/edit2
Ook de KVK nummers zijn weg.

[ Voor 38% gewijzigd door thaan op 07-03-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:41
NederB schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:06:
Telzone.nl is opgericht door reclamebureau www.wprg.nl, het domein geregistreerd door Henk de Gier.
Twitter: http://twitter.com/#!/wprg/status/44780735118327808
Grappig :) : http://www.henkdegier.nl/

Trouwens, die achtergrond in de advertentie is de achtergrond van de PS3, toch?

[ Voor 11% gewijzigd door robin1979 op 07-03-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:57
Dat is niet dezelfde Henk de Gier als waar het hier over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:47
thaan schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:02:
[...]

Dat is niet dezelfde Henk de Gier als waar het hier over gaat.
Die staat vast op linkedin, met zo'n profiel.

Het blijft een vaag verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

TdV

thaan schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:49:
Dus, wie belt Telzone om te vragen waarom ze vermelden banden te hebben met Eurofiber, als Eurofiber zelf meldt dat dat niet zo is?

/edit
Volgens mij hebben ze de vermelding van eurofiber weggehaald, kan iemand het nog vinden? Welke pagina was het?

/edit2
Ook de KVK nummers zijn weg.
Die vermeldingen stonden op de FAQ pagina, ze zijn inderdaad verwijderd. Ik denk dat het telefoontje van Eurofiber iemand wakker heeft geschud. De foutieve vermelding van qshops staat nog wel in de algemene voorwaarden om nog maar te zwijgen over de tesco vermeldingen in de code en het vergelijkbare logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zouden we wellicht weer ontopic kunnen gaan over de iPad? Discussies over de legitimiteit van winkels mag in het Shopping Forum :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Omdat iPad1 aanzienlijk in prijs is gedaald met de tijd krijg ik een aanbod om voor een Ipad2 te kiezen.
Ja,het is een cadeautje van mijn energieleverancier kost me in principe niets, lever alleen m'n collectieve korting 2 jaar in..dus whatever :)

Alleen word iPad2 pas in Juni rondgestrooid...mwahh, is wel mee te leven.
;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik kreeg vandaag een mail van united consumers :
Ik was overgestapt naar deze aanbieder, voordeligere ziektekostenverzekering, en van de uitgespaarde bonuskorting kan je een ipad "krijgen" ( je betaald hem zelf, dat weet ik )

Vanwege de sterke prijsdaling van de ipad (1) en introductie krijg je de keuze
korting van 120 euro op de ipad 1, OF de ipad2 ( vanaf juni 2011 geleverd )
Uiteindelijk betaal je gewoon de 380 euro / 499 euro die je normaal ook betaald

erg netjes dat ze je de keuze geven ..

Edit : zelfde idee als mijn voorganger dus .....

[ Voor 4% gewijzigd door FreshMaker op 07-03-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

FreshMaker schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:00:
Ik kreeg vandaag een mail van united consumers :
Ik was overgestapt naar deze aanbieder, voordeligere ziektekostenverzekering, en van de uitgespaarde bonuskorting kan je een ipad "krijgen" ( je betaald hem zelf, dat weet ik )

Vanwege de sterke prijsdaling van de ipad (1) en introductie krijg je de keuze
korting van 120 euro op de ipad 1, OF de ipad2 ( vanaf juni 2011 geleverd )
Uiteindelijk betaal je gewoon de 380 euro / 499 euro die je normaal ook betaald

erg netjes dat ze je de keuze geven ..
Vind ik ook :Y

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bericht gekregen van Apple dat ze 100€ terug boeken ivm me iPad 1, Nice

Zit alleen te twijfelen of ik er TomTom software op koop of Google Maps gebruik incombinatie met een data Abbo van m'n werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Zijn er hier iPad-bezitters die ervaringen kunnen melden met T-Mobile Economy 3G?
Heb nu Vodafone abo en ben daar wel tevreden over, maar dat is wel 2x zo duur....

O-)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begreep online dat Apple de iPad2 niet gaat verkopen via de Voorverkoop methode.

Zijn er mensen die hem ergens besteld hebben en daar goeie ervaring mee hebben? Wil hem wel op de 25ste hebben natuurlijk :D

De Dixons lijkt de enige waar je hem nu kan bestellen. De Andere resellers hebben een kleine banner op hun website of helemaal geen info. Jammer dat Apple nog zo geheimzinnig doet. Geloof persoonlijk niet zo in die APR winkels waardoor ik hem liever gewoon online bestel.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 08-03-2011 01:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
Zijn er mensen die hem ergens besteld hebben en daar goeie ervaring mee hebben? Wil hem wel op de 25ste hebben natuurlijk :D
[/quote]

prowarehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Donstil schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:14:
12Gb muziek (Selectie van me muziek uit iTunes in AAC).
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:42:
pezevenK- schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:46:
Voelt raar aan om me iphone in dat ding te steken.
WTF is dat toch, met al de 'me'-mannetjes tegenwoordig, krijg je dat gratis bij de ipad ofzo? |:(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:58:
[...]

Ik zeg je eerlijk ik zou hem niet terug hebben gegeven, ik heb ook ongeveer een jaar geleden een ipod touch gevonden en die heb ik verpatst voor 100 euro. Dit alles komt door de huidige instelling van de maatschappij, het is hard, maar als ik mijn ipad verlies zie ik hem ook nooit meer terug.

Wel een aantal maanden terug een telefoon gevonden, dat vind ik een ander verhaal. Maarja ik zeg altijd maar: wie verliest er dan ook een iPad? WTF? Verlies dat ding echt geen moment uit het oog.
tja want als iemand anders het niet doet doe ik het ook niet... dat is nou net de instelling die mis is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

matthijst schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:00:
WTF is dat toch, met al de 'me'-mannetjes tegenwoordig, krijg je dat gratis bij de ipad ofzo? |:(
Die zijn in Windows ME blijven hangen....LOL
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 18:09
Is er nog wat meer bekend geworden omtrent die wazige actie van telzone.nl ??

En heeft het nu wel of niet zin om voor een inmiddels 6 maanden oude iPad1 32GB nu nog Applecare

aan te schaffen voor € 79,-- zodat de garantie zeker weten verlengd is t/m 24 maanden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

matthijst schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:00:
[...]

Niet alleen de iPad hoor :+

Verwijderd in "[Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - d..."

Het lijkt af en toe wel of Apple het nieuwe Blackberry is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44
Bosmonster schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:47:
[...]

Niet alleen de iPad hoor :+

Verwijderd in "[Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - d..."

Het lijkt af en toe wel of Apple het nieuwe Blackberry is...
Allez, das een belg he? Die typen anders, komt door het azerty toetsenbord.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 01:12:
Ik begreep online dat Apple de iPad2 niet gaat verkopen via de Voorverkoop methode.

De Dixons lijkt de enige waar je hem nu kan bestellen. De Andere resellers hebben een kleine banner op hun website of helemaal geen info. Jammer dat Apple nog zo geheimzinnig doet. Geloof persoonlijk niet zo in die APR winkels waardoor ik hem liever gewoon online bestel.
Ik ga er gewoon vanuit dat Mediamarkt weer gaat launchen, vorig jaar ook om 08.00 er 1 gehaald bij MM Den Haag, hoop dat ik er deze keer weer 1 kan oppikken om 08.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Probeer net via DropBox wat epub's naar mijn iPad te krijgen maar hij ziet ze wel maar opent ze niet zodat ik ze niet via b.v ibooks kan openen ?? de betreffende epub is ongeveer 624 KB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24
@willow_tien, meer info kan je in het telzone forum vinden.
Het reclamebureau wprg heeft de site uit de lucht gehaald en de politie raadt iedereen aan aangifte te doen omdat het een grote oplichting is. Schijnt dat er zo'n 2000 gedupeerden zijn, gaat dus om ong. 700000 euro.
In het telzone forum staat een persbericht van het reclamebureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx heb ze even gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:37:
Probeer net via DropBox wat epub's naar mijn iPad te krijgen maar hij ziet ze wel maar opent ze niet zodat ik ze niet via b.v ibooks kan openen ?? de betreffende epub is ongeveer 624 KB ?
andere epubs lukken wel? (oftewel, je hebt de laatste versie ibooks?)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 23:27
kan iBooks wel "externe" boeken openen? Dus boeken die je niet via iTunes toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tokus schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:02:
[...]

kan iBooks wel "externe" boeken openen? Dus boeken die je niet via iTunes toevoegt.
Op mijn iPhone kan ik gewoon gemailde boeken openen in iBooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
timwijn schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:41:
@willow_tien, meer info kan je in het telzone forum vinden.
Het reclamebureau wprg heeft de site uit de lucht gehaald en de politie raadt iedereen aan aangifte te doen omdat het een grote oplichting is. Schijnt dat er zo'n 2000 gedupeerden zijn, gaat dus om ong. 700000 euro.
In het telzone forum staat een persbericht van het reclamebureau.
OK
kmf schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:59:
[...]

andere epubs lukken wel? (oftewel, je hebt de laatste versie ibooks?)
Ik ga ze op de PC ( Win7 ) en iPad ( 4.2.1 ) uninstallen en nog eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:06:
[...]

Op mijn iPhone kan ik gewoon gemailde boeken openen in iBooks.
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:28:

Ik ga ze op de PC ( Win7 ) en iPad ( 4.2.1. ) uninstallen en nog eens proberen ;)
Alleen de laatste versie iBooks registreerd zich systeemwijd als epub-lezer zodat epubs hier in gelezen kunnen worden.
Dit update je via appstore, dus ik neem aan dat je deze wel geupdate hebt (of je hebt net zoals ik een US-account voor iBooks e.d. zodat je de US-store kan gebruiken en je daarom de updates niet ziet met je normale NL-account).

Maar je kan toch gewoon een of ander epub proberen om te zien of dat wel geopend wordt?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn het geen ePub files met AdobeDRM toevallig? Dat leest de iPad namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:49:
Zijn het geen ePub files met AdobeDRM toevallig? Dat leest de iPad namelijk niet.
Als ik met de App van speedtest.net de Wifi verbinding test is deze erg goed.

Ook foto's leest hij moeilijk in ? Krijg dan vaak "Connection Timed Out" ??

Raar via 3G werkt het perfect ???

[ Voor 28% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 08-03-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:48:
[...]

Thnx heb ze even gemaild.
Slechte ervaringen mee, leveren niet op tijd en leveren niet waar ze mee adverteren, en als je mailed/belt kan je doodvallen.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Hahn schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:14:
[...]

Heb je ooit een nieuwsbericht gezien over een scam? :+
nieuws: Telzone.nl offline gehaald na verdenking van iPad-oplichting

Staat nu toch op Tweakers he ;)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met office programma's op de iPad? Welke app is het beste? Quickoffice, DocumentsToGo of Pages/Numbers... van Apple zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Heb dit weekend hetzelfde gedaan. De iPad herkent ze inderdaad niet. Maar als je hem gedownload hebt, staat er rechtsbovenin bij Dropbox een icoontje ("Openen met"). Dan kan je hier ook kiezen voor iBooks en laadt hij hem netjes in!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDphyle
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2023
Borland schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:12:
Ik vraag me nog iets af. Voor ons bedrijf wil ik een iPad aanschaffen die gebruikt gaat worden door meerdere mensen (naar gelang de behoefte). Nou wil ik niet bij iedereen iTunes op hun client installeren omdat dit niet te managen is. De makkelijkste oplossing is uiteraard voor iedereen een iPad aan te schaffen, maar we willen eerst zien of dit echt iets toevoegd op de manier waarop wij ons bedrijf presenteren aan onze klanten.

Nou zat ik te denken om Google Docs te gebruiken als doorgeefluik. Dus dat afzonderlijke medewerkers hun presentaties vanaf iedere plek kunnen uploaden naar Google Docs waarna ze hem binnenhalen op de iPad. Ik weet het misschien wat omslachtig maar voorlopig misschien een workaround.

Weet iemand of dit haalbaar en/of mogelijk is? Of zijn hier betere oplossingen voor zonder dat ik op alle clients third party software hoef te installen?
Kijk eens of je Dropbox iets vind? Die kan je wel weer op elke client installeren ofop andere profielen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 01:03
Dropbox is ideaal hiervoor! Je maakt een gedeelde map aan waar je iedereen toegang tot geeft. Hoef je maar één map te vullen zodat iedereen de bestanden aan kan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:37:
Dropbox is ideaal hiervoor! Je maakt een gedeelde map aan waar je iedereen toegang tot geeft. Hoef je maar één map te vullen zodat iedereen de bestanden aan kan.
Ik gebruik Dropbox om dagelijks de telegraaf ernaar te sturen om hem vervolgens op mijn iPad te openen en te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
syltheboy schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:35:
[...]

Ik gebruik Dropbox om dagelijks de telegraaf ernaar te sturen om hem vervolgens op mijn iPad te openen en te lezen.
Er is toch een aparte FREE Telegraaf app. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Macrumors komt iOS 4.3 vandaag om 19.00 uur onze tijd beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:46:
Raar als Apple zelf 11 maart noemt.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:46:
Lijkt mij duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach je weet nooit, vond het wel het vermelden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja, nooit geschoten is nooit raak he ! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Twijfel eigelijk om de ipad2 bij dixons te reserveren, maar die gaan pas om 9.30 open en ik hoop dat mediamarkt weer zoon launch om 8.00 doet :D

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 08-03-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Iemand een idee hoe je op de iPad de niet mobiele site van lifehacker opent? Ik zie geen link naar full site, aanpassen url lukt me niet en via Google niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
De iPad 2's zijn nergens te 'pre-orderen' toch?

[ Voor 164% gewijzigd door ProfoundValue op 08-03-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ProfoundValue schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:48:
De iPad 2's zijn nergens te 'pre-orderen' toch?
Leer lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Dat heb ik gedaan, maar misschien heeft niemand nieuwe info hierover die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _wolfrolf_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-08 08:44
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:42:

Zit alleen te twijfelen of ik er TomTom software op koop of Google Maps gebruik incombinatie met een data Abbo van m'n werk
Vraagje: ik heb dus 6 dagen voor die prijsverlaging een 16gb wifi iPad gekocht voor €499... Is dat bij jou ook het geval en heb je Apple benaderd hierover o.i.d. waardoor je 100 Euro retour hebt gekregen? Zo ja, waar kan ik Apple contacten? Bvd voor je reply ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

_wolfrolf_ schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:45:
[...]

Vraagje: ik heb dus 6 dagen voor die prijsverlaging een 16gb wifi iPad gekocht voor €499... Is dat bij jou ook het geval en heb je Apple benaderd hierover o.i.d. waardoor je 100 Euro retour hebt gekregen? Zo ja, waar kan ik Apple contacten? Bvd voor je reply ;)
http://www.tabletsmagazin...et-een-ipad-gekocht-hebt/

Tip voor de volgende keer, ik heb laatst een hele handige homepage gevonden. Het adres is www.google.nl en werkt subliem! ;) :p

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _wolfrolf_
  • Laatst online: 11-08 08:44
O+ Bedankt voor de link in elk geval. Wat is dat "Google" waar jij van spreekt trouwens? :+

Maar ik heb hem niet direct bij Apple gekocht wat volgens de comments aldaar wel het geval dient te zijn. Noujaaaa dan maar mijn wonden likkken en gewoon genieten van mijn iPad O+

[ Voor 86% gewijzigd door _wolfrolf_ op 09-03-2011 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack1
  • Niet online
[...]

ben hier ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

_wolfrolf_ schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:59:
O+ Bedankt voor de link in elk geval. Wat is dat "Google" waar jij van spreekt trouwens? :+

Maar ik heb hem niet direct bij Apple gekocht wat volgens de comments aldaar wel het geval dient te zijn. Noujaaaa dan maar mijn wonden likkken en gewoon genieten van mijn iPad O+
Nou ja, als je gewoon een aankoopbon hebt zou ik er zeker een belletje aan wagen. Niet geschoten is altijd mis, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
De iFactors in Rotterdam reserveert een iPad 2 voor je bij de launch als je het volledige bedrag vooruitbetaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik heb zonder vooruitbetaling gewoon kunnen pre-orderen bij de maxme :+ zodra die binnen is word ik gebeld.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

keanu_ schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:00:
De iFactors in Rotterdam reserveert een iPad 2 voor je bij de launch als je het volledige bedrag vooruitbetaalt...
Dat gaat dus niemand doen hopelijk? Ik heb sowieso al moeite met aanbetalingen, laat staan het hele bedrag. Drie weken later zit je in Kassa of Opgelicht tussen de mensen die hun complete keuken van 25.000,- hebben vooruitbetaald, ik zal dat soort acties nooit begrijpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb net bij dixons ge pre-orderd, maar stel als ik hem toch bij een andere winkel haal, ik ben toch niet verplicht om hem bij dixons te halen, heb niks aanbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Jackson6 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:51:
Ik heb net bij dixons ge pre-orderd, maar stel als ik hem toch bij een andere winkel haal, ik ben toch niet verplicht om hem bij dixons te halen, heb niks aanbetaald.
Staat je levering niet op bezorgen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:01:
[...]

Staat je levering niet op bezorgen?!
Nee ophalen, lijkt mij vrijblijvend? Die winkel gaat namelijk om 9.30 open, maar er is nog niks bekend wat mediamarkt gaat doen, maar bij de ipad 1 launch gingen ze speciaal om 08.00 open ipv 10.00. En om 08.00 uur komt heel goed uit, want als ik hem 9.30 moet halen moet ik vrij gaan nemen :P En 1,5 uur langer wachten haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 09-03-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Jackson6 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:08:
[...]

Nee ophalen, lijkt mij vrijblijvend? Die winkel gaat namelijk om 9.30 open, maar er is nog niks bekend wat mediamarkt gaat doen, maar bij de ipad 1 launch gingen ze speciaal om 08.00 open ipv 10.00. En om 08.00 uur komt heel goed uit, want als ik hem 9.30 moet halen moet ik vrij gaan nemen :P En 1,5 uur langer wachten haha.
Aah zo, dan is het gewoon vrijblijvend. Toen ik net even keek op dixons stond er bij levering bezorgen, in dat geval is het niet vrijblijvend.
Nu zullen ze er misschien een beetje van balen als je hem niet komt halen, maar is het volgens mij vrijblijvend.
(wil je hem zo graag bij de launch al hebben dan :P?)

[ Voor 3% gewijzigd door timwijn op 09-03-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zo, eindelijk is mijn enige grote klacht over de iPad opgelost! :D

Ik had al sinds het begin een hekel aan het felle scherm, dat zelfs in de donkerste stand nog behoorlijk fel is, en aangezien mijn vriendin van 'sfeerverlichting' houdt, is dat 's avonds best een probleem, ik heb dat hier als eens genoemd. Ik krijg er echt hoofdpijn van na een half uurtje.

Sommige apps zoals iBooks en iCab kunnen zelf het scherm grijzer maken en op die manier dimmen, maar andere apps zoals bijvoorbeeld Flipboard en Mail kunnen dat niet. Bovendien is de bediening van al die aparte sliders niet handig, zitten steeds op een andere plek en ze onthouden hun settings, ook als je ze een dag later opent.

Maar er is nu eindelijk een oplossing: De 'Dimmer' app in Cydia. Kost helaas wel geld maar het is maar 99 dollarcent. Het past de brightness slider aan waardoor het laagste punt van de achtergrondverlichting nu op 30% van de slider komt, en als je nog lager gaat dan dimt hij het hele scherm nog verder door de kleuren donkerder te maken (zoals iBooks ook doet), maar dan over het hele systeem (zelfs het lock screen). En het handige is dat dit werkt op basis van de ingebouwde brightness regeling, dus de schuifregelaar onder settings en de 'snelle' regelaar die je kan vinden op de dubbel-klik balk.

Effectief heb je dus een veel bredere helderheidsregeling zonder extra rompslomp. Het enige nadeel is dat je er voor moet jailbreaken, ik heb daar nogal een hekel aan omdat ik mijn iPad het liefst zo standaard mogelijk houd. Maar dit was het wel waard. Het heeft ook gelijk mijn plannen voor een iPad 2 doorstreept, want als die donkerer had gekund dan had ik de aanschaf wel overwogen. Maar dat hoeft dus niet meer.

PS Ik probeer die app hier niet te promoten ofzo, ik wou het alleen melden in het geval iemand anders ook last had van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 12:56
Thanks man, moet zeggen dat ik ook al naar een dergelijk app. opzoek was. Als ik in bed nog aan het lezen ben op mijn IPad, dan wordt ik nscheel van het felle licht als ik even Ibooks verlaat. Zeker nuttige tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:13:
[...]

Nu zullen ze er misschien een beetje van balen als je hem niet komt halen, maar is het volgens mij vrijblijvend.
(wil je hem zo graag bij de launch al hebben dan :P?)
Ja heel graag want de voorraad is maar beperkt, en ik moet 8.28 te trein hebben, dus het plan is om snel langs de MM te gaan om 8.00 er 1 op te pikken, naar m'n stage toe daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb ze gebeld op het 0900 nr.

overigens heb ik het direct bij apple afgenomen.. weet niet of dat nog uitmaakt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Jackson6 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:18:
[...]

Ja heel graag want de voorraad is maar beperkt, en ik moet 8.28 te trein hebben, dus het plan is om snel langs de MM te gaan om 8.00 er 1 op te pikken, naar m'n stage toe daarna.
Dan zou ik die pre-order gewoon nu al cancelen als je dat al zeker weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:35:
[...]

Dan zou ik die pre-order gewoon nu al cancelen als je dat al zeker weet!
Ja maar de vraag is juist of de mediamarkt dit ook werkelijk gaat doen. Daar is nog niks bekend over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Even uitzoeken of de Media Markt waar ik werk de iPad 2's ook bij release gaat verkopen. Zo ja, dan probeer ik er ook een te reserveren :D
Dan haal ik hem die dag na school wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ProfoundValue schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:39:
Even uitzoeken of de Media Markt waar ik werk de iPad 2's ook bij release gaat verkopen. Zo ja, dan probeer ik er ook een te reserveren :D
Dan haal ik hem die dag na school wel op ;)
Ok mooi als je wat meer weet, laat het me even weten :) Ik hoef hem niet eens te reserveren, ik sta gewoon om 7.30 voor de deur.

[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 09-03-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Jackson6 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:42:
[...]

Ok mooi als je wat meer weet, laat het me even weten :) Ik hoef hem niet eens te reserveren, ik sta gewoon om 7.30 voor de deur.
Zal ik doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Heb het gevraagd bij de Mediamarkt waar ik werk. Hoogstwaarschijnlijk zal dr een launch om 8:00 zijn net als met de iPad 1, maar het is nog niet zeker. Voorraad zal weer dik in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Tabbo12 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:52:
Heb het gevraagd bij de Mediamarkt waar ik werk. Hoogstwaarschijnlijk zal dr een launch om 8:00 zijn net als met de iPad 1, maar het is nog niet zeker. Voorraad zal weer dik in orde zijn.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik zit met een paar vraagjes.
Ik wil namelijk op de dag van release een iPad 2 kopen, maar moet ik em dan bij de amac pre-orderen?
zo ja, hoe dan.

En hier mijn 2e vraag. Is het verstandig om een screen protector te kopen bij mijn iPad of is dat niet nodig. Ik wil er namelijk graag op tekenen en volgens mij gaat dat minder soepel met een screen protector.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:56:
Hallo,
Ik zit met een paar vraagjes.
Ik wil namelijk op de dag van release een iPad 2 kopen, maar moet ik em dan bij de amac pre-orderen?
zo ja, hoe dan.

En hier mijn 2e vraag. Is het verstandig om een screen protector te kopen bij mijn iPad of is dat niet nodig. Ik wil er namelijk graag op tekenen en volgens mij gaat dat minder soepel met een screen protector.

mvg
Je kan hem pre-orderen, maar als je een MM in de buurt hebt zou ik daar gewoon bijtijds heengaan, heb je er gegarandeerd 1. Ik heb een screenprotector (ZAGG invisibleschiled) van 40 euro op m'n ipad 1 gehad. Maar die heb ik er na 1 maand afgehaald omdat ik het lelijk vond. Koop een goede sleeve, voor de rest heb je niks nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Jackson6 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:02:
[...]

Je kan hem pre-orderen, maar als je een MM in de buurt hebt zou ik daar gewoon bijtijds heengaan, heb je er gegarandeerd 1. Ik heb een screenprotector (ZAGG invisibleschiled) van 40 euro op m'n ipad 1 gehad. Maar die heb ik er na 1 maand afgehaald omdat ik het lelijk vond. Koop een goede sleeve, voor de rest heb je niks nodig.
Nee joh, geen sleeve, de nieuwe smart-cover :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:03:
[...]

Nee joh, geen sleeve, de nieuwe smart-cover :9~
Ja die neem ik ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Tabbo12 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:52:
Welke Media Markt werk jij dan?
Als het in de buurt van de Media Markt zit waar ik werk dan zal het mogelijk bij ons hetzelfde gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

smart-cover is zeker nice! maar de vraag.. Leder of Poly?,

En zal er ten opzichte van mijn iPad 1 nu wel meer krassen op komen.
Want na 9 maanden gebruikt in de iCase nog niet één kras op de achterzijde vind ik ook wel waard :)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
mdoe schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:02:

Want na 9 maanden gebruikt in de iCase nog niet één kras op de achterzijde vind ik ook wel waard :)
Je kan nog een invisible shield voor de achterkant nemen?
Ik vind de leren persoonlijk mooier maar is wel weer een aardig prijsverschil met de andere covers: $70-$40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online

Ik neem gewoon Poly, volgens mij is de huidige case daar ook van gemaakt (tenminste zo lijkt het wel) en daar is volgens mij niks mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
ProfoundValue schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:08:
[...]

Ik neem gewoon Poly, volgens mij is de huidige case daar ook van gemaakt (tenminste zo lijkt het wel) en daar is volgens mij niks mis mee?
Natuurlijk is daar helemaal niets mis mee. Vind de kleuren van de leren hoesjes er in ieder geval op internet net wat mooier uitzien. Maar misschien is dit meer iets voor het accessoires topic? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik neem de witte 16GB wifi met de blauwe poly, en dan doe ik het geheel in een rekbare sleeve, dus een grote sok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Zitten er nadelen aan de iPad2 in de VS te kopen? Op gebied van garantie bijvoorbeeld?

Is natuurlijk apart topic voor 8)7

Komt er binnenkort nog een iPad 2 topic eigenlijk?

[ Voor 36% gewijzigd door MrBlueEyes op 09-03-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de handsonmensen verkleuren de lederen versie nogal. In de korte tijd dat zij er mee mogen spelen lieten de kleuren al los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Leer is en blijft een natuurproduct, dat 'leeft' en zal niet zo lang 'mooi' blijven misschien. Wel heel bestendig, je kunt er van alles mee uitvreten. Je moet er van houden, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de smartcover de enige protectie voor de ipad 2? Of zal er net zoals voor de ipad 1 zo'n case uitkomen? Dit vind ik persoonlijk fijner wegens eveneens bescherming aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:55:
Is de smartcover de enige protectie voor de ipad 2? Of zal er net zoals voor de ipad 1 zo'n case uitkomen? Dit vind ik persoonlijk fijner wegens eveneens bescherming aan de achterkant.
Ik vind de smartcover wel mooi, maar ik mis inderdaad ook de bescherming rondom. Maar ik vrees dat we niks van Apple zelf hoeven te verwachten (ik kan niks vinden in de US store waar de rest van de accesoires wel genoemd staan). Als ik zie hoe de iPad van een collega uitziet die er geen bescherming omheen heeft, vol met krassen en 'gepolijste' delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:55:
Mijn ipad1 is nog steeds krasvrij, en dat met dagelijks gebruik (de ipad is echt de enige apparaat OOIT dat ik dagelijks meerdere uren gebruik, zelfs op vakantie!) Dus voor bescherming hoef ik niet echt een case te hebben.

Die smart cover is ook meer ter geruststelling. Als je achterkant krasvrij wilt houden, kan je deze met een shieldsticker beplakken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
ik heb mijn ipad1 gister laten vallen op het frame van mn playseat, scherm is nog heel alleen er zit een flike deuk 3mm ongeveer naast mn speaker gaten. weet iemand waar ik een behuizing kan laten reparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:02:
[...]

Als je hem pre-ordert heb je hem toch ook gegarandeerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.3 is beschikbaar, ben het nu aan het downloaden. Ben benieuwd naar het resultaat.

Update van 600 MB was toch best snel binnen, inmiddels staat 4.3 erop. Straks maar eens kijken wat het brengt!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ja hierbij bevestig ik dat ios 4.3 in gelanceerd , ik ben hem nu aan het downloaden

ps: langzame server , door de vele downloaders neem ik aan

[ Voor 27% gewijzigd door mr.DJ95 op 09-03-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Is deze ook al te JB?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 20-09 17:06
Ik had net vlak na 19.00u de update knop ingedrukt, in eerste instantie gaf geen nieuwe updates aan maar na een refresh weer wel. Gaat redelijk snel zit intussen 50% :9

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50
Grappig, heb net 2e hands een Ipad (32GB 3g) gekocht voor nog geen 400 euro, sluit hem net voor het eerst aan en itunes begint over Ios 4.3 :) Meteen aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier ook net 4.3 geinstalleerd.. :) De snelheid was aardig, rond de 3MB/s

Edit. Ik lees dat je over iTunes 10.2.1 moet beschikken om te kunnen updaten, ik heb die update nog niet gedaan maar de update werd keurig binnengehaald. :?

[ Voor 52% gewijzigd door Luuk op 09-03-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
mischien krijg je dan problemen met instaleren.

heeft iemand een adresje voor een behuizing voor mn kapoote ipad?
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.