Ja, vooral jammer voor de verkoopwaarde

Had hem beter een weekje eerder kunnen verkopen, nu in de verkoop gooien heeft niet zo veel zin meer. Dan haal ik er hooguit de helft van de nieuwwaarde uit. Normaal is dat bij Apple veel hoger.
Maar, aan de andere kant, ik weet nog niet zo gauw of ik ga upgraden. Op dit moment heb ik aan de snelheid ruim voldoende. Met de dikte heb ik geen probleem. Ik heb hem altijd al zwaar gevonden als ereader maar de nieuwe is maar 80 gram lichter. HDMI out ga ik niet gebruiken en de camera's zeker niet. Dat nieuwe hoesje vind ik wel grappig maar het beschermt de zij-en achterkant niet. Aan de andere kant kan je dat hoesje wel makkelijk losmaken (en de oude iPad uit de hoes halen was een enorm gedoe).
Ik heb trouwens wel respect voor Apple hoe ze in die veel dunnere (en wat lichtere) iPad toch weer een 25Wh accu hebben weten te persen.
Ik denk dat ik maar even de kat uit de boom ga kijken en wacht tot er echt interessante apps komen die per se die snellere CPU en GPU nodig hebben. Als die echt respectievelijk 2 en 6x zo snel zijn, dan zijn dat erg brute specs voor een tablet die in de oude vorm al zo lekker snel was. Maar de apps moeten er wel gebruik van gaan maken, vooral van de snellere CPU aangezien die 2x waarschijnlijk alleen komt door de 2e core, en de meeste apps nu waarschijnlijk geen multithreading ondersteunen omdat de meeste iDevices daar tot nu toe toch niets mee konden.