[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 152.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:36:
Is de Apple Event weer live te volgen via Apple, kan me herinneren dat ik de vorige toen op m'n iPad heb zitten kijken. Zou mooi zijn als dat nu ook weer zo is, maar heb er niets over kunnen vinden.
Waarschijnlijk wel, maar dat is nog niet zeker. Ff Apple.com checken rond 19.00 uur.
Mochten de specs kloppen dan is het helemaal niet verkeerd de iPad 2 te halen. De iPad 1 verkopen voor 300 euro, 200/250 bijleggen voor de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ah nice, op de store staat al were busy updating, back soon.
Betekend dat hij vanavond al te bestellen is?!?
Gaat zowel om apple.com als apple.nl

[ Voor 13% gewijzigd door timwijn op 02-03-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Timwijn. Helaas weet niemand dit nog.

Laten we het hopen. Is met de Mac's en iPod's ook altijd het geval maar de iPad was natuurlijk in 2010 verdeeld gelanceerd.

Ik sta ook al weer bij USA bedrijven op de wachtlijst. Vanavond beslis ik of de upgrade die extra kosten waard is.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 02-03-2011 18:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steve is out!!!

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:19
Ja....daar mee werd bedoeld dat steve op het podium verscheen......
Svp beetje zorgvuldiger quoten, of een aanvullende uitleg geven please

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
25 maart verkrijgbaar in nederland zie ik staan!?
@donstil, hoef je hem niet eens uit Amerika te halen :)

[ Voor 36% gewijzigd door timwijn op 02-03-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Onder die 26 landen verwacht ik inderdaad de Benelux.

Gelet op de totale veranderingen verwacht ik serieuze prijsdalingen op de toestellen nog steeds in stock bij de resellers. Voor de mensen die cheap een tablet willen, morgen is je kans !

[ Voor 64% gewijzigd door Phuncz op 02-03-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:36:
Onder die 26 landen verwacht ik inderdaad de Benelux.
Nederland staat er gewoon tussen op engadget :)
En nice dat hij dus inderdaad in wit en zwart komt!
Dat video-editten ziet er ook wel heel cool uit zeg!

[ Voor 20% gewijzigd door timwijn op 02-03-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Aangezien de achterkant nog steeds aluminium is, heb je enkel de rand rond het scherm dat wit is en bij de 3G versie de antenne in het wit.

Ik ben benieuwd naar de concurrentie, die mag dus terug naar de tekentafel. Wederom de lage prijs maar met zowat ALLE features waar men ooit naar vroeg. Buiten een ingebouwde SD cardreader dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timwijn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:39:
[...]

Nederland staat er gewoon tussen op engadget :)
En nice dat hij dus inderdaad in wit en zwart komt!
Dat video-editten ziet er ook wel heel cool uit zeg!
Alleen 1 plaatje later toont dit: Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/03/20110302-10254217--img4561.jpg

Denk dat nl weer later wordt

[ Voor 4% gewijzigd door kmf op 02-03-2011 19:50 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:43:
Ik ben benieuwd naar de concurrentie, die mag dus terug naar de tekentafel. Wederom de lage prijs maar met zowat ALLE features waar men ooit naar vroeg. Buiten een ingebouwde SD cardreader dan.
Wat heeft de iPad dan dat de concurrentie niet heeft (ik denk even aan de Xoom)? Die prijs hoef je niet te noemen, want die is bij de concurrentie juist een stuk flexibeler dan bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ah sorry ik wist niet dat de prijs onbelangrijk was. OK als we de prijs buiten beschouwing laten is die dual-core 1.2GHz met veel snellere videochip en nog steeds lange batterijduur maar waardeloos. Het lage gewicht en superdun formaat is ook niet iets meer van deze tijd en een IPS scherm in een aluminium behuizing heeft ook iedereen.

Voor 499$...

Sorry Camacha maar je mening slaat nergens op; "flexibele prijzen". De Xoom is nog niet eens beschikbaar en werd gelanceerd met een prijs die begint bij 799$. Bedoel je flexibele prijzen zoals de Galaxy Tab van 749€ die naar 599€ is gegaan omdat ze gewoon niet verkochten en nu nog steeds niet ?

[ Voor 30% gewijzigd door Phuncz op 02-03-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
kmf schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:50:
[...]

Alleen 1 plaatje later toont dit: [afbeelding]

Denk dat nl weer later wordt
staat toch bij 26 of meer landen op 25 maart? Ondanks dat NL niet 'oplicht' zal het er wel bij horen toch? Hoe anders 26 landen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:52:
[...]

Wat heeft de iPad dan dat de concurrentie niet heeft (ik denk even aan de Xoom)? Die prijs hoef je niet te noemen, want die is bij de concurrentie juist een stuk flexibeler dan bij Apple.
Sowieso is de ipad2 nu al goedkoper, lichter, aluminium behuizing, dunner en nog beter in het maken van salsa dan de xoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:52:
Te koop, in de winkel, nu, niet over een onbekend aantal maanden?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Camacha ziet gewoon een beetje vies te trollen, flauwe vent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:55:
Sorry Camacha maar je mening slaat nergens op; "flexibele prijzen". De Xoom is nog niet eens beschikbaar en werd gelanceerd met een prijs die begint bij 799$. Bedoel je flexibele prijzen zoals de Galaxy Tab van 749€ die naar 599€ is gegaan omdat ze gewoon niet verkochten en nu nog steeds niet ?
Sorry, ik was vergeten dat met fanboys geen discussie te voeren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:01:
Camacha ziet gewoon een beetje vies te trollen, flauwe vent ;)
_O- Een oprechte vergelijking willen maken tussen twee concurrerende producten is trollen? Only in fanboyland.

Het is blijkbaar moeilijk te bevatten voor de Applegarde dat ik beide apparaten prachtig vind, maar dat een vergelijking wel gewoon op basis van feiten gedaan moet worden en niet op merk.
burne schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:59:
Te koop, in de winkel, nu, niet over een onbekend aantal maanden?
Fair point, dit is één van de weinig concrete antwoorden die ik hier zie :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:02:
[...]

_O- Een oprechte vergelijking willen maken tussen twee concurrerende producten is trollen? Only in fanboyland.

Het is blijkbaar moeilijk te bevatten voor de Applegarde dat ik beide apparaten prachtig vind, maar dat een vergelijking wel gewoon op basis van feiten gedaan moet worden en niet op merk.

[...]

Fair point, dit is één van de weinig concrete antwoorden die ik hier zie :)
wat voor vergelijking heb je gemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat ik een fanboy ben en hij niet. Want de iPad een beter toestel vinden is gewoon heel fanboy-ey.

[ Voor 48% gewijzigd door Phuncz op 02-03-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:06:
wat voor vergelijking heb je gemaakt dan?
Ik vroeg er één te maken, aangezien iemand claimde dat Apple nu mijlenver ligt op de concurrrentie. Dat kan ik met de beste wil van de wereld niet zien, want volgens mij zijn de apparaten technisch en functioneel behoorlijk aan elkaar gewaagd op het moment.

Zoals Burne zei is het feit dat de één te koop is en de ander niet op het moment wel een belangrijk punt.
Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:11:
Dat ik een fanboy ben en hij niet. Want de iPad een beter toestel vinden is gewoon heel fanboy-ey.
Zolang je het zelf maar gelooft ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.apple.com/ipad/#video

Store's back. iPad2 daar te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:11:
Lol, gaat snel zeg, event zit er alweer bijna op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Blijkbaar heb je dan al een paar dingen vergeten te lezen:
kmf schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:58:
[...]
Sowieso is de ipad2 nu al goedkoper, lichter, aluminium behuizing, dunner en nog beter in het maken van salsa dan de xoom
Het feit dat de prijs (60% duurder !) volgens jou geen argument is omdat andere merken flexibeler zijn, zegt meer over je anti-Apple mening dan over je zelf-geclaimde neutraliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:17:
Blijkbaar heb je dan al een paar dingen vergeten te lezen:

[...]

Het feit dat de prijs (60% duurder !) volgens jou geen argument is omdat andere merken flexibeler zijn, zegt meer over je anti-Apple mening dan over je zelf-geclaimde neutraliteit.
Dus je wil ontkennen dat de introductieprijs bij Apple de introductieprijs is en bij andere merken vaak slechts losvast gerelateerd aan de daadwerkelijke verkoopprijs? Natuurlijk is het verschil vrij groot, maar vergeet niet dat de Samsung eerst weinig concurrentie had, terwijl de Xoom nu juist vrij veel concurrentie krijgt.

Bovendien heb ik nog geen betrouwbare Europese prijs voor de Xoom gezien, dus ik zeg niet dat je geen punt hebt, ik zeg dat je om zijn minst voorbarig bent.
je anti-Apple mening
Psst, ik heb en werk ook gewoon met Apple gear, dus dit is niet heel overtuigend ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
iPad1 nu voor 375 euro'tjes te krijgen op Apple site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

timwijn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:22:
iPad1 nu voor 375 euro'tjes te krijgen op Apple site.
Oefff... Wat is nu mijn iPad1 64gb non 3G wifi nog waard 8)7 ???!!!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pff, nu moet ik dus rond de 300,- ofzo gaan zitten wanneer ik de mijne ga verkopen ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd hoeveel sneller de nitro engine en de nieuwe 9x snellere gpu het iPadgebruik zal maken. De gui van iOS hangt heel erg veel aan de gpu, dus... Nog snappier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:20:
[...]

Dus je wil ontkennen dat de introductieprijs bij Apple de introductieprijs is en bij andere merken vaak slechts losvast gerelateerd aan de daadwerkelijke verkoopprijs?
Dus jij vind het een pluspunt dat de Xoom en Galaxy Tab veel duurder staat bij de release want "ze worden later toch goedkoper", dan de iPad die een vaste prijs heeft ? Waardevastheid is ver zoek bij een steeds variabele prijs.
Natuurlijk is het verschil vrij groot, maar vergeet niet dat de Samsung eerst weinig concurrentie had, terwijl de Xoom nu juist vrij veel concurrentie krijgt.
Daarom dat de launchprijs van 799$ voor de Xoom tov. de 499$ van de iPad een lachtertje is, de iPad heeft diezelfde concurrentie hoor. Tenzij je wilt duidelijk maken dat iPads en Android tablets twee heel verschillende dingen zijn.
Bovendien heb ik nog geen betrouwbare Europese prijs voor de Xoom gezien, dus ik zeg niet dat je geen punt hebt, ik zeg dat je om zijn minst voorbarig bent.
Dat zeg je nu dat het voorbarig is, eerst claimde je dat het geen punt was. Zowiezo is de US prijs van de Xoom bekend en de US prijs van de iPad. Nogmaals: 799$ vs 499$.
Psst, ik heb en werk ook gewoon met Apple gear, dus dit is niet heel overtuigend ;)
Daarom dat je altijd al trollend te vinden bent in diverse Apple topics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 11:39

migros

Nooit meer een Samsung

zit niet eens een flitser op de camera achterop. Het bestuuringssysteem is nog steeds gesloten en de beschikbaarheid zal wel weer ver te zoeken zijn. Ik zit te wachten op de Galaxy 10.1, die heeft tenminste goede specs ten opzichte van de Ipad2 .

Wat de processor betreft: zo te zien is de Xoom al overgeklockt op 1,5 ghz, dus nu al sneller dan de 1,2 van de Ipad2.

Ik hou mijn Ipad1 nog wel even in bezit hoor, de touchscreen is toch nog steeds ongeevenaard, jammer eigenlijk,

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
De witte ipad ziet er bij de hands-on opzich wel mooi uit vond het in het begin nog wel lelijk maar wordt denk toch een witte op 25 maart

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/03/ipad2hands9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
migros schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:36:

Wat de processor betreft: zo te zien is de Xoom al overgeklockt op 1,5 ghz, dus nu al sneller dan de 1,2 van de Ipad2.
1,2ghz wordt het niet hoor. Staat op de Amerikaanse Apple site bij de specs, dat hij gewoon 1,0ghz is.
Best jammer.
Nog niet bekend hoeveel er aan RAM in zit?

[ Voor 5% gewijzigd door timwijn op 02-03-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Ik heb nog nergens ook maar iets gezien over het scherm of de resolutie of iets dergelijks, dus die zal wel precies hetzelfde zijn als bij de iPad 1.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:30:
[...]

Dus jij vind het een pluspunt dat de Xoom en Galaxy Tab veel duurder staat bij de release want "ze worden later toch goedkoper", dan de iPad die een vaste prijs heeft ? Waardevastheid is ver zoek bij een steeds variabele prijs.

[...]

Daarom dat de launchprijs van 799$ voor de Xoom tov. de 499$ van de iPad een lachtertje is, de iPad heeft diezelfde concurrentie hoor. Tenzij je wilt duidelijk maken dat iPads en Android tablets twee heel verschillende dingen zijn.

[...]

Dat zeg je nu dat het voorbarig is, eerst claimde je dat het geen punt was. Zowiezo is de US prijs van de Xoom bekend en de US prijs van de iPad. Nogmaals: 799$ vs 499$.

[...]

Check je feiten svp!
Maak nou eens een echte vergelijking in prijs:
Xoom 32gb 3g : 799$ (verizon prijs)
Ipad2 32gb 3g : 729$
Ipad usb camera kit: 25$
ipad hdmi kit: 40$

Leuk dat je zegt ipad voor 499$ maar dat is de 16gb wifi. Niet te vergelijken met de xoom. De 32gb xoom wifi = 600$. Google en post jij nu dan maar eens de prijs voor een ipad2 32gb wifi en het prijsverwchil....

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Hahn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:41:
Ik heb nog nergens ook maar iets gezien over het scherm of de resolutie of iets dergelijks, dus die zal wel precies hetzelfde zijn als bij de iPad 1.
Resolutie is precies hetzelfde. Is al bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:34
Hahn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:41:
Klopt

9.7-inch (diagonal) LED-backlit glossy widescreen Multi-Touch display with IPS technology
1024-by-768-pixel resolution at 132 pixels per inch (ppi)

Vanaf de specs pagina.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
XOOM is lelijk, krijg ik dan ook trojans uit hun schijt market ;)

Ontopic: de iPad 2 is het niet helemaal.. de resolutie is niet aangepast.. :S jammer

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

migros schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:36:
Ik zit te wachten op de Galaxy 10.1,
Samsung heeft je al een keer genept met een 7" Tab die een nauwelijks verkoopbare draak blijkt. Waarom trap je er nu een tweede keer in?

Het apparaat kopieeren is niet genoeg. Noem je apparaat een i[Pod|Phone|Pad|Mac]-killer en de flop volgt vanzelf. Iemand een Zune, een Kin of een Slate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:20:
Bovendien heb ik nog geen betrouwbare Europese prijs voor de Xoom gezien
Het gerucht is 700 euro met een data-abo van T-mobile, en pas na April, in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Jammer dat je al die extra's nogeens moet aanschaffen die bij andere apparaten al reeds zijn ingebouwd. Maakt de produkten van Apple elke keer weer net niet produkten

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

burne schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:46:
[...]

Samsung heeft je al een keer genept met een 7" Tab die een nauwelijks verkoopbare draak blijkt. Waarom trap je er nu een tweede keer in?

Het apparaat kopieeren is niet genoeg. Noem je apparaat een i[Pod|phone|Pad|Mac]-killer en de flop volgt vanzelf. Iemand een Zune, een Kin of een Slate?
Hey kom niet aan met zune! Ik heb een bruine zune v1! Wordt ooit een cult item :+

En voor al dat andere: ik ben blij met concurrentie op alle markten en laat iedereen kopen wat ze willen. Who cares.
Ik heb zelf een ipad, ben er mega tevreden mee, maar zal hem vervangen met een adroid tablet puur omdat die me niet zo limiteert als dat ipad en itunes doen. Maar dat zal pas zijn als de ipad niet meer voldoet voor waar ik m voor gebruik en dat zal nog wel even duren.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:30:
[...]

Als ik de posts eerder in dit topic mag geloven staat de Xoom in Engeland bijna op dezelfde prijs voor de 16GB WiFi versie.

Daarom zie ik persoonlijk prijs niet als relevante factor, introductiedatum des te meer. Qua concurrentie had ik het uiteraard over de iPad, maar ook over de overige Android tablets die staan uit te komen.
Voorbarige punten zijn geen punten, dan had ik gister ook wel kunnen claimen dat de iPad veel beter zou zijn omdat hij een 4 GHz quadcore heeft. Dat was echter veel te voorbarig geweest en daarom een onzinnig punt.
Ik kan me voorstellen dat voor een fanboy alle overige meningen trolls zijn, ze werken in ieder geval als een rode lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De grote vraag is of de schuifknop aan de zijkant weer gewoon voor de screenlock is. Wat een achterlijke verandering is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:57:
De grote vraag is of de schuifknop aan de zijkant weer gewoon voor de screenlock is. Wat een achterlijke verandering is dat zeg.
Dat wordt instelbaar in iOS 4.3.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

In volgende ios is dat in te stellen waar je m voor wilt gebruken. Dus ook op ipad.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Haha heerlijk, heel veel die de ipad wil verkopen maar niet id gaten heeft dat de nieuwprijs met 100 euro is gezakt. Ik ga nog ff dubben, weet niet of ik voor de ipad2 ga of een ipad1 ga scoren op marktplaats zodra de prijzen onder de 300 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Die is toch voor om hem op stil te zetten? Kijk gewoon afbeelding op Apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

bobsqaud schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:38:
De witte ipad ziet er bij de hands-on opzich wel mooi uit vond het in het begin nog wel lelijk maar wordt denk toch een witte op 25 maart

[afbeelding]
Doe iets aan de witbalans, zeg, het is een witte ipad2 geen gele! >:)

Ziet er echt niet uit, ik ga voor de zwarte rand - misschien leuk omdat vrouwen/meisjes over de streep te trekken? ;)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik dat wit wel behoorlijk gedateerd over vind komen, al kan ik niet echt zeggen waarom. Misschien omdat al het recente Apple spul zwart met alu is?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Doordat 'ie wit is komt 'ie, bij mij althans, een stuk meer plastic over. Terwijl de zwarte toch wel luxer overkomt, omdat je ook ziet dat er glas aan de voorkant zit.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:27:
Ik moet zeggen dat ik dat wit wel behoorlijk gedateerd over vind komen, al kan ik niet echt zeggen waarom. Misschien omdat al het recente Apple spul zwart met alu is?
Vind zwart ook zeker mooier! Maar dat vind ik ook als je kijkt naar de witte 3gs (of witte iPhone 4, ondanks dat die er officieel natuurlijk niet is.) Oogt toch altijd iets goedkoper en ik vind het ook altijd een beetje vrouwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:45
Ik ga voor een zwarte iPad 2 32GB WiFi + 3G.
Hoop alleen dat de Amerikaanse versie niet gesimlocked is!

[ Voor 40% gewijzigd door Rivanov op 02-03-2011 21:36 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:30:
Vind zwart ook zeker mooier! Maar dat vind ik ook als je kijkt naar de witte 3gs (of witte iPhone 4, ondanks dat die er officieel natuurlijk niet is.) Oogt toch altijd iets goedkoper en ik vind het ook altijd een beetje vrouwelijk.
Ja, dat vrouwelijke herken ik inderdaad. Ik heb nu een witte telefoon omdat de zwarte voor mij niet te krijgen was, maar ik heb nog steeds het gevoel dat het niet helemaal bij mij past. Ik zit nog te twijfelen of ik een mooie graphic op het ding aanbreng, dat verandert de balans wel behoorlijk, of toch maar gewoon de zwarte probeer te scoren.

Ik moet zeggen dat het wel langzaam went, eerst vond ik het echt niet passen, nu heeft het wit-zwarte contrast (space shuttlestijl :9 ) toch ook wel een bepaalde charme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:40:
[...]

Ja, dat vrouwelijke herken ik inderdaad. Ik heb nu een witte telefoon omdat de zwarte voor mij niet te krijgen was, maar ik heb nog steeds het gevoel dat het niet helemaal bij mij past. Ik zit nog te twijfelen of ik een mooie graphic op het ding aanbreng, dat verandert de balans wel behoorlijk, of toch maar gewoon de zwarte probeer te scoren.

Ik moet zeggen dat het wel langzaam went, eerst vond ik het echt niet passen, nu heeft het wit-zwarte contrast (space shuttlestijl :9 ) toch ook wel een bepaalde charme.
Haha ja soms heeft het ook wel iets hoor. Vond de 3gs wit eigenlijk best vet. Ondanks dus een iets "cheapere" look.
totaal offtopic, maar wat voor telefoon heb je ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier ook maar even...

iPad 2 Official Introduction Video

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KPZ8JhY4R2Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

De goedkoopste Ipad 1 is verlaagd naar EUR 379. Best fors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:22:
De goedkoopste Ipad 1 is verlaagd naar EUR 379. Best fors!
Ja, vooral jammer voor de verkoopwaarde :) Had hem beter een weekje eerder kunnen verkopen, nu in de verkoop gooien heeft niet zo veel zin meer. Dan haal ik er hooguit de helft van de nieuwwaarde uit. Normaal is dat bij Apple veel hoger.

Maar, aan de andere kant, ik weet nog niet zo gauw of ik ga upgraden. Op dit moment heb ik aan de snelheid ruim voldoende. Met de dikte heb ik geen probleem. Ik heb hem altijd al zwaar gevonden als ereader maar de nieuwe is maar 80 gram lichter. HDMI out ga ik niet gebruiken en de camera's zeker niet. Dat nieuwe hoesje vind ik wel grappig maar het beschermt de zij-en achterkant niet. Aan de andere kant kan je dat hoesje wel makkelijk losmaken (en de oude iPad uit de hoes halen was een enorm gedoe).

Ik heb trouwens wel respect voor Apple hoe ze in die veel dunnere (en wat lichtere) iPad toch weer een 25Wh accu hebben weten te persen.

Ik denk dat ik maar even de kat uit de boom ga kijken en wacht tot er echt interessante apps komen die per se die snellere CPU en GPU nodig hebben. Als die echt respectievelijk 2 en 6x zo snel zijn, dan zijn dat erg brute specs voor een tablet die in de oude vorm al zo lekker snel was. Maar de apps moeten er wel gebruik van gaan maken, vooral van de snellere CPU aangezien die 2x waarschijnlijk alleen komt door de 2e core, en de meeste apps nu waarschijnlijk geen multithreading ondersteunen omdat de meeste iDevices daar tot nu toe toch niets mee konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
2x sneller is wel leuk, net als iets dunner, maar qua gewicht scheelt het dan weer niet superveel... Camera's zijn wel geinig, maar geen upgrade waard imho, zeker niet nu de oude in prijs gekelderd zijn, al zal dat wel zolang de voorraad strekt zijn, dus als je een paar weken wacht krijg je misschien weer iets meer voor je ipad1 terug...
Wacht voorlopig nog wel ff af.

Dat nieuwe hoesje is wel cool voor thuis, maar ziet er niet echt beschermend uit voor in een volle tas ofzo.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net net mijn ipad 16gb verkocht voor 350 euro. Prima deal dacht ik zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Is die nieuwe hoes niet ook gewoon te gebruiken icm een iPad1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
timwijn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:55:
Is die nieuwe hoes niet ook gewoon te gebruiken icm een iPad1?
iPad 2 heeft magneten in het frame, dus denk het niet.

Dit is wel irritant trouwens (VS 3G versie):
"The iPad you choose is configured to work only with one carrier."

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 02-03-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:05:
[...]
Dit is wel irritant trouwens (VS 3G versie):
"The iPad you choose is configured to work only with one carrier."
Ze bedoelen alleen dat je moet kiezen voor een UMTS (AT&T) of CDMA versie (Verizon). In Europa is alles UMTS dus je hebt er toch niets aan als hij beide standaarden tegelijk aan zou kunnen.

Betekent dus niet dat er een simlock op zit. Tenminste zo lees ik dit. Je ziet bij tech specs ook een aparte versie voor Verizon staan, met een ander gewicht (lichter dan de UMTS versie, waarschijnlijk door het ontbreken van het SIM slot).
timwijn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:10:
[...]
Die is toch voor om hem op stil te zetten? Kijk gewoon afbeelding op Apple.com
Met iOS 4.3 (voorgeinstalleerd op de iPad 2) kan je de functie daarvan kiezen, mute of rotation lock.

[ Voor 41% gewijzigd door GekkePrutser op 02-03-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een mogelijkheid is om (via Apple) je Ipad 1 in te ruilen voor een Ipad 2 (met evt. bijbetaling)? Ik las namelijk geruchten vanuit de US dat dit mogelijk zou zijn voor Ipads gekocht na 1-10-10.

Ik ben zelf net sinds 1 maand bezitter van de Ipad en ben erg tevreden met het apparaat, maar voel me nu toch wel een stukje ge***** nu al 1 maand later de Ipad 2 uitkomt voor exact dezelfde prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:56
Yeah right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Schiet de doorsnee gebruiker nog iets op met de iOS 4.3 update voor op de iPad (1)? Behalve de mogelijkheid om de mute knop weer terug te zetten naar screen rotation lock zie ik niet echt noemenswaardige dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:21:
maar voel me nu toch wel een stukje ge*****
Hoezo? De iPad (1) kan nog steeds al die dingen die jou toen deden besluiten er een aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 01:18:
[...]

Hoezo? De iPad (1) kan nog steeds al die dingen die jou toen deden besluiten er een aan te schaffen.
Klopt, alleen 1 maand is wel erg kort. Zeker als er dan een nieuw, beter apparaat is zo kort daarna. Bovendien is de versie die jij kocht ineens 130 euro! goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 01:18:
Doe eens niet zo naïef, als jij weet dat je jezelf 100-130 euro had kunnen besparen of een betere versie had kunnen kopen voor hetzelfde geld had je dat waarschijnlijk ook liever gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Misschien komt Apple nog wel met een tegemoetkoming voor de mensen die er pas nog een gekocht hebben. Dat hebben ze in de tijd van de eerste iPhone ook al eens gedaan. Maar toen was het prijsverschil 200$, was het binnen 2 maanden na de release, en was er bovendien geen duidelijk aanwijsbare reden. Dus ik acht de kans klein dat het nu weer gaat gebeuren. Maar je kan het vragen natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 03-03-2011 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 01:19:
Klopt, alleen 1 maand is wel erg kort. Zeker als er dan een nieuw, beter apparaat is zo kort daarna. Bovendien is de versie die jij kocht ineens 130 euro! goedkoper...
Zeur niet zo. Fabrikanten zouden dus volgens jou geen nieuwe produkten meer op de markt mogen zetten omdat dat zielig is voor mensen die in de weken en maanden daarvoor een voorloper hebben gekocht? Hou toch op. De techniek gaat snel, deal with it.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:21:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om (via Apple) je Ipad 1 in te ruilen voor een Ipad 2 (met evt. bijbetaling)? Ik las namelijk geruchten vanuit de US dat dit mogelijk zou zijn voor Ipads gekocht na 1-10-10.

Ik ben zelf net sinds 1 maand bezitter van de Ipad en ben erg tevreden met het apparaat, maar voel me nu toch wel een stukje ge***** nu al 1 maand later de Ipad 2 uitkomt voor exact dezelfde prijs!
niet om lullig te zijn maar iedereen wist dat er rond maart/april een nieuwe zou komen, dat jij dan er zelf voor kiest om eentje te kopen dat is je eigen keus/schuld.

ik heb 3 maanden geleden juist geen ipad aangeschaft omdat ik wist dat er een nieuwe aan zat te komen en niet zoals jou een ''shit dat ding is veul beter man!!" gevoel wilde krijgen.

* AjDuLion ligt 25 maart gewoon voor de apple store :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
GekkePrutser schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:26:
Ze bedoelen alleen dat je moet kiezen voor een UMTS (AT&T) of CDMA versie (Verizon). In Europa is alles UMTS dus je hebt er toch niets aan als hij beide standaarden tegelijk aan zou kunnen.
Ah, pfff, idd. :O
Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Over die prijs: tsja, aan de ene kant lullig dat Apple de prijs verlaagd heeft, maar je wist al maanden dat er rond april een nieuwe zou komen.
Apple verhoogt de prijzen vrijwel niet of nauwelijks, dus imho ben je niet hendig bezig geweest als je de afgelopen 2 maanden een iPad hebt gekocht.

Zou zelf trouwens wel even naar Apple bellen om te janken, misschien matsen ze je; had het zelf met de eerste iPhone, die werd 2 weken nadat ik hem gekocht had $200 goedkoper. Beetje heen en weer mailen naar de winkel en geld teruggeboekt gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses als dit al voorbij is gekomen maar is het dan mogelijk om via personal hotspot (iPhone4 en later de 5) en dan de iPad laten verbinden en zo via de iPad op internet te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:25
Ja, dat is wel het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Personal hotspot is vast ook weer providerafhankelijk.

(het zal trouwens wel heel interessant zijn als ze de de iPad1 tegen deze lage prijs blijven verkopen. De concurrenten kunnen dan flink zweten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:10:
Haha heerlijk, heel veel die de ipad wil verkopen maar niet id gaten heeft dat de nieuwprijs met 100 euro is gezakt. Ik ga nog ff dubben, weet niet of ik voor de ipad2 ga of een ipad1 ga scoren op marktplaats zodra de prijzen onder de 300 komen.
Dit probleem heb ik dus ook. Wil best een paar maanden oude iPad kopen, maar dan moet die wel echt goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik het met iedereen eens ben dat de cyclus van producten blijven doorgaan, je zelf het toestel hebt aangeschaft en dat je nog alles kan met de iPad1, snap ik de poster ook heel goed dat als je 500 euro neerlegt voor een toestel (wat voor veel mensen een heleboel geld is) en 1 a 2 maanden later komt de iPad2, een geweldig toestel waar alle beter aan is.... tja, ik kan me het gevoel goed voorstellen. Hij ligt ook een stuk sneller in de winkels dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Zoveel geld uitgeven en nog steeds geen flash. Laat maar weer zitten, ik ga voor de samsung tab 10.1

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migros schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:53:
Zoveel geld uitgeven en nog steeds geen flash. Laat maar weer zitten, ik ga voor de samsung tab 10.1
Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:33:
Ondanks dat ik het met iedereen eens ben dat de cyclus van producten blijven doorgaan, je zelf het toestel hebt aangeschaft en dat je nog alles kan met de iPad1, snap ik de poster ook heel goed dat als je 500 euro neerlegt voor een toestel (wat voor veel mensen een heleboel geld is) en 1 a 2 maanden later komt de iPad2, een geweldig toestel waar alle beter aan is.... tja, ik kan me het gevoel goed voorstellen. Hij ligt ook een stuk sneller in de winkels dan verwacht.
Tsja, dan had je geduld moeten opbrengen en moeten wachten. Iedereen wist dat dit ging gebeuren en iedereen wist 2 maanden geleden dat hij nu aangekondigd zou gaan worden. Dit soort dingen hou je toch altijd als je hem vlak voor een nieuwe release gaat halen?
@migros, have fun met je Galaxy tab. Straks HTML5 geen haan die meer kraait naar flash.

[ Voor 5% gewijzigd door timwijn op 03-03-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timwijn schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:58:
[...]
@migros, have fun met je Galaxy tab. Straks HTML5 geen haan die meer kraait naar flash.

Ik ben uberhaupt benieuwd hoe flash het gaat afbrengen. De xoom is nu uit en heeft 9,5uur gebruiksduur zonder flash. Als flash uit is, hoeveel uur zal het zijn? Zal wat zijn als het opeens 6-7 uur is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

kmf schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:05:
[...]

Ik ben uberhaupt benieuwd hoe flash het gaat afbrengen. De xoom is nu uit en heeft 9,5uur gebruiksduur zonder flash. Als flash uit is, hoeveel uur zal het zijn? Zal wat zijn als het opeens 6-7 uur is :P
Ja, stel je voor. 7 uur werken (zomaar uit de lucht gegrepen getal) en dan werken wel alle sites, of 10 uur werken maar veel sites niet kunnen bezoeken omdat ze nog niet over zijn naar HTML5. Mensen, laat elkaar toch eens in de waarde. Wat voor de een belangrijk is (Flash) is dat voor een ander niet en vice versa.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Arfman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:11:
Mensen, laat elkaar toch eens in de waarde. Wat voor de een belangrijk is (Flash) is dat voor een ander niet en vice versa.
Tsja, als niet al die tjappies in een iPad topic komen posten dat het een ruk apparaat is omdat er geen flash op zit... zou al een stuk helpen |:(

Mis flash zelf niet/nauwelijks. Hooguit op dumpert, die ene keer dat ik erop wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

matthijst schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:21:
[...]

Tsja, als niet al die tjappies in een iPad topic komen posten dat het een ruk apparaat is omdat er geen flash op zit... zou al een stuk helpen |:(

Mis flash zelf niet/nauwelijks. Hooguit op dumpert, die ene keer dat ik erop wil kijken.
Nou een spelletje spelen dat op het flash-platform is gebouwd mis ik heeeel erg op me Ipad Daarvoor in de plaats moet ik vaak hetzelfde spelletje downloaden en ervoor betalen om het te kunnen spelen. Das dus pure oplichting naar mijn mening. Laat die gallische apple nu maar flash uitbrengen dan hebben ze een heleboel klanten erbij.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migros schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:25:
[...]

Nou een spelletje spelen dat op het flash-platform is gebouwd mis ik heeeel erg op me Ipad Daarvoor in de plaats moet ik vaak hetzelfde spelletje downloaden en ervoor betalen om het te kunnen spelen. Das dus pure oplichting naar mijn mening. Laat die gallische apple nu maar flash uitbrengen dan hebben ze een heleboel klanten erbij.
Hoe ga je dat spelletje doen zonder muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Touchscreen? Ik heb 11 aanraakpunten, moet genoeg zijn :+

[ Voor 65% gewijzigd door migros op 03-03-2011 10:35 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik ben misschien blind...

Maar heb eigenlijk nog nergens gezien hoeveel RAM er nu in de nieuwe iPad 2 zit.

Ze hebben het over 2x zo snel als/dan de iPad 1...
Dat zou toch niet alleen haalbaar zijn met die nieuwe A5-chip?

Nu dus net als de iPhone 4 512MB?
Of moet die het nog doen met een schamele 256MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik ben wel enthousiast over de iPad2, maar ik denk niet dat ik mn iPad ervoor weg ga doen, zeker niet nu de prijs ervan zo erg gezakt is.

Snap alleen niet waarom mensen zo lyrisch zijn over dat nieuwe flaphoesje....
Als ik iets niet hoef te beschermen aan mn iPad is het wel de voorkant, die is super krasvast. De achterkant probeer ik wel te sparen want je hebt redelijk snel krassen op het alu. Ik heb dus een belkin hardcase op de achterkant en het scherm onbeschermd, en onderweg gaat het geheel in een sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
migros schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:25:
[...]

LOL oplichterij omdat je moet betalen om een spelletje te downloaden? Kom nou toch.
Het zijn ontwikkelaars die het maken, denk je niet dat die er aan moeten verdienen?
Hoe vind je het dan met Android devices? Ook oplichterij omdat je daar spelletjes uit de market moet halen? Als je nergens voor wilt betalen en voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, kom hier dan alsjeblieft niet meer terug. (en nee ik ben geen Applefanboy, heb op dit moment alleen een iPod. En heb zelf met Android gewerkt, htc desire, dus weet prima waar ik over praat.)
@thebasz: Ga er maar vanuit dat het sowieso meer is dan 256mb. Zelf ga ik uit van 512. Wel gek dat het nog nergens staat hoeveel het daadwerkelijk is.

[ Voor 14% gewijzigd door timwijn op 03-03-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
@timwijn

Ik zou het alleen niet snappen als het geheugen verdubbeld is, dat ze dit bij de keynote niet hebben gezegd. Je zou op zijn minst wel iets gehoord moeten hebben van 2 times more RAM zoals up to 9x faster graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

T7D_Sneezy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:54:
Ik ben wel enthousiast over de iPad2, maar ik denk niet dat ik mn iPad ervoor weg ga doen, zeker niet nu de prijs ervan zo erg gezakt is.

Als ik iets niet hoef te beschermen aan mn iPad is het wel de voorkant, die is super krasvast. De achterkant probeer ik wel te sparen want je hebt redelijk snel krassen op het alu. Ik heb dus een belkin hardcase op de achterkant en het scherm onbeschermd, en onderweg gaat het geheel in een sleeve.
Idd. dat heb ik ook. M'n sleeve houdt ook vuil, etc. tegen. Houdt het scherm ook redelijk schoon. Het is misschien handig dat de cover omgeklapt kan worden als standaard, maar daar voorzien heel wat cases ook in. :) Het ziet er grappig uit, maar het is wachten wat 3rd party caseboeren op de magneten gaan verzinnen, klinkt wel leuk op zich :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migros schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:35:
Touchscreen? Ik heb 11 aanraakpunten, moet genoeg zijn :+
Pak eens een windows tablet/netbook met touchscreen. Open een flashspelletje. Probeer dat spel eens te spelen met touchscreen.
Tha BasZ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:38:
Ik ben misschien blind...

Maar heb eigenlijk nog nergens gezien hoeveel RAM er nu in de nieuwe iPad 2 zit.

Ze hebben het over 2x zo snel als/dan de iPad 1...
Dat zou toch niet alleen haalbaar zijn met die nieuwe A5-chip?

Nu dus net als de iPhone 4 512MB?
Of moet die het nog doen met een schamele 256MB?
Apple geeft nooit details over de hoeveelheid RAM van iphones en ipads. We zullen het zien op het moment dat iFixit dat ding uit elkaar trekt.
T7D_Sneezy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:54:

Blijkbaar denken veel mensen anders, en willen ze het scherm krasvrij houden. Ik heb een mooie case, maar gebruik het alleen op vakantie.
Maar wat mensen nu nog niet inzien, is dat deze clickonflap oplossing er wel voor zorgt dat de ipad2 in alle docks gezet kan worden MET case on.

En voor de achterkant kan je een transparant skin kopen.

[ Voor 84% gewijzigd door kmf op 03-03-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:37
Ben best wel blij dat (voor mij) de specs van de iPad2 best tegenvallen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat een iPad1 op Marktplaats nog wel 350 zou opbrengen. Dan had ik met een beetje bijbetalen wel de 2 genomen. Maar met de prijsverlaging gaat dat niet meer gebeuren. Een camera is het mij niet waard, en kwa snelheid voldoet de Pad1 voor mij prima aangezien ik er toch alleen maar mee internet. Hopelijk wordt dat met 4.3 nog iets merkbaar sneller en dan ga ik lekker wachten op de Pad3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

timwijn schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:08:
[...]

LOL oplichterij omdat je moet betalen om een spelletje te downloaden? Kom nou toch.
Het zijn ontwikkelaars die het maken, denk je niet dat die er aan moeten verdienen?
Hoe vind je het dan met Android devices? Ook oplichterij omdat je daar spelletjes uit de market moet halen? Als je nergens voor wilt betalen en voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, kom hier dan alsjeblieft niet meer terug. (en nee ik ben geen Applefanboy, heb op dit moment alleen een iPod. En heb zelf met Android gewerkt, htc desire, dus weet prima waar ik over praat.)
@thebasz: Ga er maar vanuit dat het sowieso meer is dan 256mb. Zelf ga ik uit van 512. Wel gek dat het nog nergens staat hoeveel het daadwerkelijk is.
Voor een flashgame hoef ik niets bij te lappen. Ik heb een Folio naast mijn Ipad dus over Android weet ik ook wel het 1 en ander. Voor android zijn er zat spelletjes wat je direct van de site kan halen in plaats van dat android-marktje van ze. Bij aplle is dat dus niet zo, alles moet via Itunes zelfs een gejailbreakte spel of download moet via dat gallische Itunes. Ik ben ook geen fanboy maar heb een hekel aan gesloten systemen.

Was er maar een Symbian-tablet dan hoorde je mij nooit meer... ;w

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Laatst online: 11-04 20:45
Dennisdn schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:32:
Ben best wel blij dat (voor mij) de specs van de iPad2 best tegenvallen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat een iPad1 op Marktplaats nog wel 350 zou opbrengen. Dan had ik met een beetje bijbetalen wel de 2 genomen. Maar met de prijsverlaging gaat dat niet meer gebeuren. Een camera is het mij niet waard, en kwa snelheid voldoet de Pad1 voor mij prima aangezien ik er toch alleen maar mee internet. Hopelijk wordt dat met 4.3 nog iets merkbaar sneller en dan ga ik lekker wachten op de Pad3.
Die ipad 1 gaat niet blijven , is om de stock weg te krijgen.

Over een maand kan je terug tegen 350 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migros schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:22:
[...]

Voor een flashgame hoef ik niets bij te lappen. Ik heb een Folio naast mijn Ipad dus over Android weet ik ook wel het 1 en ander. Voor android zijn er zat spelletjes wat je direct van de site kan halen in plaats van dat android-marktje van ze. Bij aplle is dat dus niet zo, alles moet via Itunes zelfs een gejailbreakte spel of download moet via dat gallische Itunes. Ik ben ook geen fanboy maar heb een hekel aan gesloten systemen.

Was er maar een Symbian-tablet dan hoorde je mij nooit meer... ;w
Je kijkt verkeerd naar het kopen van Games op een Device.
Je begint gelijk over "gejailbreakte" en "van een site halen". PC/Xbox/Ps3 games koop je toch ook in een Winkel? Voor Android is die Winkel de Market en voor iOS is die winkel de Appstore. Helemaal niets geslotens aan.

Wat jij wilt is illegale games spelen en dat kan op iOS lastiger (wat goed is). Maargoed je zal ook je muziek en films wel downloaden dus je weet misschien niet beter.

Edit: Haha meen je dat nou Serieus. Zou je een Symbian-Tablet boven een iOS en/of Android tablet verkizen?
Symbian was HET os van 2004 maar is nu toch hopeloos achterhaald.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 03-03-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

Naar aanleiding van de prijsverlagingen van de iPad 1, heb ik besloten voor de iPad 1 te gaan (16GB wifi) en niet voor de iPad 2. Ik ga hem gebruiken om foto's te kijken/laten zien, mailen, surfen, beetje spelen met apps.
Voor mij is de prijsverlaging echt ideaal en ben daar heel erg blij mee :) (m'n broer heeft ook gelijk 1 gekocht en m'n ouders misschien ook nog wel :D)

[ Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 03-03-2011 13:20 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.