Archos was 280, Point of view 10" 210€, gewoon pricewatch.
En idd dat is misschien geen 16GB, wel een 10GB SDHC kaartje kost 10€
In de Pricewatch staat hij niet voor €210,- (wel vanaf €335,-) en op Google kom ik ook alleen hogere prijzen tegen.
Edit: Ding heeft ook minder geheugen en een lagere resolutie. Wel een echte concurent pakken he
Edit2: ook ik zie net dat je twee verschillende tablets bedoelt. Dan nog zijn de prijzen erg optimistisch.
[...]
BesteKeus.nl
€ 289,- +10€ en je zit aan 299€ voor 1GHZ cortex A8, 256MB RAM,Capacitief, led lit , 16GB geheugen (+30€ voor 40GB) , USB, hdmi, lichter, wecam,...
Resolutie lager? Enkel omdat de form factor verschild 16/9 tegen 4/3 . Archos heeft ook enkele dingen meer he? Heel gelijkaardige hardware dus voor 200€/300€ minder.
KneoK schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:04:
[...]
Beide tablets kan ik niet voor die prijzen vinden, en daarnaast heb ik niet beweerd dat er geen goedkopere tablets zijn

De tabs die je noemt hebben overigens geen ips scherm en een lagere resolutie dan de iPad. Daarmee wil ik alleen maar aangeven dat Apple gewoon voorsprong heeft wat specs betreft.
Gewoon pricewacht en die tablets hebben ook zaken die de ipad niet heeft .
Dus nee qua specs lopen ze niet voor. Integendeel zelfs,nvidia TEGRA 2 (al tablets mee uit) is een dual core cortex A9, GPU die dubbel zo snel is als wat er in ipad/iphone 4 zat.dubbel RAM,...
En ja, ik heb met een aantal tablets gespeeld en ik vind het hetzelfde als met iOs vs Android telefoons, het is anders. Met mijn telefoon is anders niet slechter, daar vind ik Android echt geweldig op draaien, op de tabs die ik geprobeerd heb vond ik het allemaal net niet. Standaard draait het allemaal aardig tot prima afhankelijk van de tablet maar zodra je de market ingaat en wat installeert dan is de compatibiliteit van Apps vaak om te huilen, ook op dat vlak pakt Apple het wat mij betreft veel beter aan op het moment.
Net zoals de begindagen van de ipad dus, nog steeds eigenlijk een iphone app is nog steeds heel lelijk op de ipad.
Vooral bij dat laatste zit voor mij op het moment het probleem, iedereen kan z'n eigen interpretatie geven aan Android tablets, verschillende schermgroottes en -resoluties, processor, geheugen etc. Dat lijkt me als software ontwikkelaar ook een ramp.
CPU en resoluties zijn grotendeels hetzelfde (en dat verschilt ook iOS he?) net hetzelfde voor ram en schermgroottes.
De android app market is de apple app store aan het inhalen, zo moeilijk zal het dus wel niet zijn.