[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 152.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:16
Ook ik heb het keyboard dock voor €30 mee kunnen krijgen. Het was alleen wel de laatste in dat filiaal. (V&D Groningen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kadonder schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:13:
Ook ik heb het keyboard dock voor €30 mee kunnen krijgen. Het was alleen wel de laatste in dat filiaal. (V&D Groningen)
Oké, nou ik hoop op het beste. Ik heb het voordeel dat er bij ons in de binnenstad 2 filialen zitten, maar dan zou ik er alsnog eentje voor 30 euro kunnen reserveren toch? Maar ja, we zullen zien. Rond één uur of 4 vanmiddag fiets ik wel even naar de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKuup
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09-2024
Het was inderdaad de laatste in Groningen. Het filiaal buiten de V&D verkoopt geen Apple.
Nu gereserveerd voor 30 euro en volgende week ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaKuup schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:00:
Het was inderdaad de laatste in Groningen. Het filiaal buiten de V&D verkoopt geen Apple.
Nu gereserveerd voor 30 euro en volgende week ophalen :)
Ook debiel dat je moet betalen voor een reservering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Heb inmiddels een apart XBMC topic geopend gericht op iOS.
[Ervaringen & Discussie] XBMC voor iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Vanmiddag ben ik even naar Dixons bij ons in de binnenstad geweest om het Apple iPad Keyboard Dock aan te schaffen en in de vitrine stond hij ook voor 30 euro. Ik hoefde gelukkig niet moeilijk te doen, want de kassa sloeg ook al 30 euro aan. Ik heb de folder dus voor niks meegenomen, maar dat geeft niet.

Hij werkt perfect i.c.m. m'n iPod touch, maar het scherm vind ik wel wat klein om lekker op te kunnen werken. Maar ja, dat is over een kleine 2 weken (als ik jarig ben) wel anders. Dan heb ik namelijk pas m'n iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:07:
Aanbetaling.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 13-09 12:16
burne schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:16:
[...]

Nee.

'Een contract ontstaat door onderlinge of schriftelijke aanvaarding van het aanbod.'

De winkelier zegt 'dit is de prijs, dit is wat je er voor krijgt'. Als jij de winkel binnenloopt en aangeeft de prijs te willen betalen moet de winkelier ingaan op jouw acceptatie van het aanbod.

Daar zit een stel beperkingen aan, zoals een 'kennelijke fout' of een 'kennelijke dwaling', maar als de prijs en het aanbod niet onredelijk zijn in de ogen van de wet is de winkelier verplicht het contract (tot koop) met jou aan te gaan.

Precies dat is ook het punt waar het Otto-verhaal op stukliep. Een prijs van 99 euro voor een tv die elders meer dan 700 euro kost is overduidelijk een 'kennelijke fout'. Voor de exacte onderbouwing: http://blog.iusmentis.com...t-bindend-voor-webwinkel/

Maar, een product van 69 euro voor 29 euro is niet overduidelijk onredelijk en dus kun je dat gewoon eisen.
Dat snap ik, maar een winkelier mag toch wel gewoon weigeren iemand een dienst te verlenen (een product te verkopen)? Het lijkt me alleen niet erg slim van een winkel en wellicht kun je het dan als klant op discriminatie, maar volgens mij mag dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
Misschien al eerder voorbij gekomen, maar goed.

Hoe forward ik emails op de Ipad? (Ik gebruik hotmail op de Ipad welke, dankzij gebruikers hier, nu ook werkt met contactpersonen :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel eenvoudig met het <- knopje.

zo doe je dat

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben de gelukkiger bezitter van de iPad 16Gb 3G. Ik zelf ben er super tevreden over. Helaas flash werkt niet maar dat is geen opstakel. Sowieso mensen die een iPad/iPod/iPhone nemen moeten weten dat flash niet ondersteund wordt.
Kopen en dan klagen is je eigen domme keuze.
Hebzucht om het apparaat te nemen dan nog zeiken, wat een wereld. Neem dan een galaxy tab.

jammer ervan vind ik zelf dat ze niet een camara erin gebouwd hebben. Bedoel FaceTime is toch erg leuk en gratis.
Maar goed het is zoals het is. Een handige travel gadget, goed voor privé als zakelijk en me vriendin als me dochter hebben er reuze plezier mee.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceTime bestond nog niet toen de iPad uitkwam ;) En om de iPad als fotocamera te gebruiken? No thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Sinds kort had ik het probleem dat sommige apps niet meer verbonden; bv. veronica magazine + voetbal international app doen het wel, maar wil je een blad downloaden via het digitale kiosk, geeft ie een foutmelding. Evenals Uitzendinggemist, friendly facebook app, verbonden niet.

Net een herstel gedaan van mijn iPad plus alles weer gesynced. Vervolgens werkte het weer?! Zou iemand een verklaring weten, straks doe ik misschien weer iets wat de iPad niet leuk vind, waardoor ik weer alles kan herstellen... al m'n progressie in world of goo, angry birds en cut the rope weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 17:36
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Niet debiel maar klant vriendelijk.

De ''actie'' loopt totdat de vooraad op is/folder niet meer geld. Deze man wil er graag een voor deze prijs hebben, alleen is deze niet op voorraad. Mocht ie dan alsnog binnenkomen na de actie (wat ik betwijfel, dat wel) kan de klant hem zo meenemen voor de oude prijs.

(kassa technisch vraag ik me af hoe ze dit gedaan hebben, maar dat is een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:12
Heb vandaag ook het iPad keyboard Dock gekocht voor €30. Dit bij dixons (v&d) Roermond. Huidige stock wordt voor deze prijs verkocht, nieuwe houden ze achter en gaat na einde van de folder de winkel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

CoiLive schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:41:
Dat snap ik, maar een winkelier mag toch wel gewoon weigeren iemand een dienst te verlenen (een product te verkopen)? Het lijkt me alleen niet erg slim van een winkel en wellicht kun je het dan als klant op discriminatie, maar volgens mij mag dat gewoon.
Hij zou er voor naar de rechter moeten om een winkelverbod te vragen, en dat zal 'ie moeten onderbouwen, maar wel met een zwaarwegende reden zoals diefstal of bedreiging. Als je je deur openzet ga je al een bepaalde verplichting aan naar klanten, tenzij je die voor het binnentreden duidelijk maakt. "Wij leveren alleen aan bedrijven." En dan nog zal 'ie ieder binnenlopend bedrijf (de vertegenwoordiger daarvan natuurlijk :) ) moeten helpen.

Als het geen kennelijke fout is, is het heel lastig om er onderuit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 13-09 12:16
burne schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:39:
[...]

Hij zou er voor naar de rechter moeten om een winkelverbod te vragen, en dat zal 'ie moeten onderbouwen, maar wel met een zwaarwegende reden zoals diefstal of bedreiging. Als je je deur openzet ga je al een bepaalde verplichting aan naar klanten, tenzij je die voor het binnentreden duidelijk maakt. "Wij leveren alleen aan bedrijven." En dan nog zal 'ie ieder binnenlopend bedrijf (de vertegenwoordiger daarvan natuurlijk :) ) moeten helpen.

Als het geen kennelijke fout is, is het heel lastig om er onderuit te komen.
Ok, dat wist ik niet. Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 17:36
Als er door een drukfout een heel te groot prijsverschil naar voren komt (gezien vanuit de detailhandel) word aangeprijsd mag je je beroepen op de "drukfout" vermelding en mag je op basis daarvan de standaard prijs wel aanhouden. Dixons doet dit uit klantvriendelijkheidsoverwegingen niet en kiest ervoor om deze prrijs aan te houden tot de stock op is en dan te wachten tot de folder verlopen is. Maar ze HOEVEN dit niet dus niet te doen. Ik vind dit dan ook zeer netjes opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door musiqman op 27-01-2011 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:58
Leuke discussie maar weinig te maken met de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Monkeyk2010 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:32:
Leuke discussie maar weinig te maken met de ipad?
Ja, inderdaad! :P We weten het nu zo langzamerhand wel. ;)

Bij MediaMarkt hebben ze trouwens vanaf vandaag t/m aankomende zondag een 19% BTW actie op van alles en nog wat, dus misschien dat het bij de iPad ook wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:01

Smoonshine

Feyenoord!!

syltheboy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:04:
[...]

Ja, inderdaad! :P We weten het nu zo langzamerhand wel. ;)

Bij MediaMarkt hebben ze trouwens vanaf vandaag t/m aankomende zondag een 19% BTW actie op van alles en nog wat, dus misschien dat het bij de iPad ook wel zo is.
De iPad is helaas uitgesloten van deelname bij de 19% BTW actie. Dat staat expliciet vermeld bij de actievoorwaarden. Overige Macs doen wel allemaal mee.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Smoonshine schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:26:
[...]

De iPad is helaas uitgesloten van deelname bij de 19% BTW actie. Dat staat expliciet vermeld bij de actievoorwaarden. Overige Macs doen wel allemaal mee.
Oké, dat is jammer... |:( Heeft MediaMarkt eigenlijk de Harman/Kardon Go + Play of de Bowers & Wilkins Zeppelin? Nu ga ik weer offtopic.

[ Voor 15% gewijzigd door syltheboy op 27-01-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
zeppelin heb ik zien staan zowel de normale als de mini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Monkeyk2010 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:45:
zeppelin heb ik zien staan zowel de normale als de mini :)
Oké, dan weet ik dat. Zelf heb ik geen interesse, maar m''n vader is opzoek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nee dat is zeer logisch. Dergelijke acties worden met de fabrikanten afgesproken en wordt deels gecomponseerd door hun. Als Apple hun prijzen niet wil verlagen op populaire toestellen omdat ze dan onder de inkoopprijs gaan (want "BTW-korting" is nog BTW-aftrekbaar, dus -19% en nog eens-19%), dan zou zowat alle stock opgekocht worden door mensen en bedrijven die het gaan herverkopen met meer marge. Dat is dus voor Apple en Mediamarkt niet winstgevend of toch niet genoeg.

Het feit dat Apple een waardevast merk wil zijn en een zeer populair product hebben waar nog eens 100 of 200€ vanaf kan terwijl elke Apple Reseller verboden wordt om prijzen te verlagen, heeft er ook voor een groot deel mee te maken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:17:
[...]

Nee dat is zeer logisch. Dergelijke acties worden met de fabrikanten afgesproken en wordt deels gecomponseerd door hun. Als Apple hun prijzen niet wil verlagen op populaire toestellen omdat ze dan onder de inkoopprijs gaan (want "BTW-korting" is nog BTW-aftrekbaar, dus -19% en nog eens-19%), dan zou zowat alle stock opgekocht worden door mensen en bedrijven die het gaan herverkopen met meer marge. Dat is dus voor Apple en Mediamarkt niet winstgevend of toch niet genoeg.

Het feit dat Apple een waardevast merk wil zijn en een zeer populair product hebben waar nog eens 100 of 200€ vanaf kan terwijl elke Apple Reseller verboden wordt om prijzen te verlagen, heeft er ook voor een groot deel mee te maken natuurlijk :)
Daar zit wat in, maar hoe verklaar je dan dat het alleen niet voor de iPad geldt en wel voor MacBooks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wie er als eerst met de Dixons tip kwam maar die wil ik even bedanken.

Ik en me moeder hebben er een gehaald en ook me vriendin is onderweg.
Gewoon voor 29,- zonder problemen bij de Dixons in Oud-beijerland.

Foldertje enz hoeven ze niet te zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze opmerking al langsgekomen en wel dat je niet voor de bekrompen informatie moet vallen die de Vodafone in de Media Markt geeft als het gaat om 3G. |:(

Men probeert je heel erg een abonnement aan te smeren door te doen alsof je niet zonder 3G kan en dat 3G erg snel is tov wifi. Dat is uiteraard niet zo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:13:
[...]

Daar zit wat in, maar hoe verklaar je dan dat het alleen niet voor de iPad geldt en wel voor MacBooks?
Phuncz schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:17:
[...]
Vetgedrukte is voornamelijk van toepassing op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:20
Klopt het dat de iPad gelijk verbinding moet maken met een bekend netwerk. Elke keer als ik m'n iPad aanzet maakt hij geen verbinding met mijn thuisnetwerk en dan moet ik naar instellingen > netwerk > netwerk kiezen

Iemand hier een reden of oplossing voor?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
@Schizzo007nl : mijn ipad doet dat wel meteen, dus geen idee wat er met de jouwe aan de hand zou kunnen zijn?!

Ik heb vandaag ook een keyboard dock bemachtigd bij de Dixons, voor €29,95 is het zeker een goede deal en typt best aardig! alleen had ik liever gehad dat het scherm dan in landscape zou staan ipv rechtop, maar daar is weinig aan de doen gok ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een handigheidje waarmee je een iPad Inc Apple hoes laat passen in een Dock/keyboarddock?

Me moeder heeft die erom en nu past haar iPad niet. Ik heb het randje onderaan er al Afgeknipt maar dat mocht niet baten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:22:
Alleen had ik liever gehad dat het scherm dan in landscape zou staan ipv rechtop, maar daar is weinig aan de doen gok ik!
Ik had dat ook liever gehad, maar het is niet anders. Voor 70 euro had ik hem dan ook nooit gekocht. Het is dat ik wel een dock wilde, dus dan is dat toetsenbord een leuk extraatje waar ik hetzelfde voor heb betaald als wat het gewone dock kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12

Blauw

De Schreeuw

Ik zoek eigenlijk nog een handige manier om spotify en bijgoorbeeld de VPRO luisterpaal draadloos naar m'n onkyo sr 508 versterker te sturen. Doe t nu via een kabeltje maar vind de geluidskwaliteit daar nogal bedroevend van. Iemand een oplossing/idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Blauw schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:11:
Ik zoek eigenlijk nog een handige manier om spotify en bijgoorbeeld de VPRO luisterpaal draadloos naar m'n onkyo sr 508 versterker te sturen. Doe t nu via een kabeltje maar vind de geluidskwaliteit daar nogal bedroevend van. Iemand een oplossing/idee?
Ik gebruik zelf deze, gaat gewoon via bluetooth. Werkt prima, bereik reikt tot de hele huiskamer en de kwaliteit is voor mij goed genoeg. Er zit wel compressie op maar ik hoor het niet. Kostte een euro of 20 bij Amazon.

Edit: Ik zie nu dat het je om geluidskwaliteit gaat, dan is het wellicht niet de beste optie, vanwege de compressie. Het klinkt allicht slechter dan met een kabeltje.

Volgens mij heeft Apple daar wel dat Airplay voor maar of je daar ook een receiver voor hebt die je zo aan je versterker kan hangen weet ik niet.

[ Voor 21% gewijzigd door GekkePrutser op 28-01-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor heb je de AirPort express :)
http://www.apple.com/airportexpress/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Er bestaan toch ook audiokabels die via de dock-connector gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar hij vroeg om draadloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:42
Je kunt ook voor de Apple TV2 gaan, meer functionaliteit en niet veel duurder dan airport express. Hoewel hij zonder jailbreak niet als access point gebruikt kan worden. Ook is hij in nl officieel nog niet leverbaar. Wel optische uitgang, dus je kan misschien de DAC van je onkyo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

ik gebruik ook de airport express om draadloos te streamen naar mijn versterker, bevalt goed, gebruik het vanaf de macbook, ipad en iphone, al naar gelang waar ik beschikking over heb (lees voor me heb liggen of vast heb)

Wat ook goed werkt is als de macbook aanstaat de iphone of ipad remote app gebruiken, daarin kan je zelfs kiezen om dus de airplay aan te sturen. (dan heb je de beschikking over heel je library.)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ja weet ik, maar dan heb je kwaliteitsverlies. ;)
LoneWolf schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:01:
Wat ook goed werkt is als de macbook aanstaat de iphone of ipad remote app gebruiken, daarin kan je zelfs kiezen om dus de airplay aan te sturen. (dan heb je de beschikking over heel je library.)
Dat kost weer extra stroom, slimmerd! 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door syltheboy op 28-01-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

syltheboy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Dat kost weer extra stroom, slimmerd! 8)7
(Remote he! dus je gebruikt de iphone/ipad alleen om te starten/stoppen/skippen, airplay op de macbook aan te zetten (kan dat dan: ja dat kan :+ )

Helaas hebben ze nog geen ipod/iphone van 512gb.... om nu eerst mijn laptop op te starten, wat muziek van de iphone afgooien om ruimte te maken, dan syncen wat ik wil horen, en dat nogal regelmatig is nu ook weer niet alles.

[ Voor 17% gewijzigd door LoneWolf op 28-01-2011 15:17 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:42
syltheboy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Ja weet ik, maar dan heb je kwaliteitsverlies. ;)
Uhm nee? Waar haal je die onzin vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44
Blauw schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:11:
Ik gebruik deze, ben er erg tevreden over. Mijn iPhone zit er ook op, net als de laptop van mijn vriendin, allemaal met spotify.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Pierz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:31:
[...]

Uhm nee? Waar haal je die onzin vandaan?
Met draad is toch altijd beter dan zonder draad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een aantal keyboarddocks op voorraad op Bisomspoor te Maarssenbroek.
Probleemloos 29 euro, alsof het gewoon zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
syltheboy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:14:
[...]

Met draad is toch altijd beter dan zonder draad? :?
Draadloos is digitaal, bedraad is analoog. Wat zal beter zijn?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 22:02
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:28:
Nog een aantal keyboarddocks op voorraad op Bisomspoor te Maarssenbroek.
Probleemloos 29 euro, alsof het gewoon zo hoort.
Er waren er nog 6 in Bussum, nu nog maar 5 :)

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:32:
[...]

Bedraad kan ook gewoon digitaal zijn, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:48
kmf schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:32:
[...]
Bij MP3 maakt het geen reet uit..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
RobbieB schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:15:
[...]

Bij MP3 maakt het geen reet uit..
Oké, dat is dan nieuw voor me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:02:
[...]

Bedraad kan ook gewoon digitaal zijn, hoor.
De audio out van een ipaddock is een tulpstekker. Niet een optical.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Smoonshine schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:26:
[...]

Bij de MM in Zwolle wordt er wel 10% korting gegeven op alle iPads. Vanavond een iPad 32gb non-3G gehaald voor € 539 :)

Ze hebben geen koopzondag dit weekend dus als je er nog eentje wilt scoren moet je zaterdag heen.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24
Oef, ben nu al een avondje met een iPad aan het spelen en weet eigenlijk niet of ik nog wel wil wachten tot de ipad2. Wat een superding is het toch.
Heb wel een laptop maar dit ding is zo heerlijk om mee op de bank te zitten etc. Typt ook uitstekend, tik dit bericht namelijk vanaf, jawel.. Een iPad:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:23
Oef, ben nu al een avondje met een iPad aan het spelen en weet eigenlijk niet of ik nog wel wil wachten tot de ipad2. Wat een superding is het toch.
Dit dus. Ik verwacht launch van de iPad in April, maar weet niet of hij dan ook een beetje leverbaar is in NL. Want als wij weer tot Juni / Juli moeten wachten, dat zou ik erg jammer vinden, hoewel ik dat niet verwacht. Apple weet nu dat ze er _veel_ moeten bouwen, iets wat bij versie één nog maar de vraag was.

[ Voor 14% gewijzigd door ZpAz op 29-01-2011 10:05 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Laatst online: 19:12
ZpAz schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:04:
[...]

Dit dus. Ik verwacht launch van de iPad in April, maar weet niet of hij dan ook een beetje leverbaar is in NL. Want als wij weer tot Juni / Juli moeten wachten, dat zou ik erg jammer vinden, hoewel ik dat niet verwacht. Apple weet nu dat ze er _veel_ moeten bouwen, iets wat bij versie één nog maar de vraag was.
Ik las pas dat de huidige iPad naast de nummer 2 verkocht net als de 3GS naast de iPhone 4, kans dat ie dan goedkoper word,daar kun je ook op wachten.
Als ik jou was zou ik hem gewoon kopen, heel veel anders zou de nummer 2 toch niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tevreden bent met wat de huidige iPad levert en je niet echt geïnteresseerd bent in wat de iPad 2 meer levert, hoef je natuurlijk niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:07:
Als je tevreden bent met wat de huidige iPad levert en je niet echt geïnteresseerd bent in wat de iPad 2 meer levert, hoef je natuurlijk niet te wachten.
Idd. Wilde eerst ook wachten op de aankondiging van de iPad 2, maar voor dat die in NL te krijgen is zit je ondertussen wel een half jaar zonder. Als je hem eenmaal in je handen hebt gehad moet je hem ook gewoon hebben op de één of andere manier. En mocht de iPad 2 toch voor jou onmisbare nieuwe features blijken te hebben dan kun je de iPad 1 volgens mij prima voor een mooie prijs verkopen. Dat is het mooie van apple spul, houdt z'n waarde goed vast.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat is nu éénmaal met elk modern stuk technologie zo: auto's, GSM's, MP3 spelers, laptops, videokaarten, etc.
Je kan geduldig wachten of je koopt het als je het wilt. Je kan erover wakker liggen 's nachts dat je niet het laatste nieuwe hebt of je doet dat gewoon helemaal niet.

Uiteindelijk doe je best hetgeen waar je niet eenzaam van gaat huilen in een hoekje, dat is het belangrijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
NrG_82 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:43:
[...]

Idd. Wilde eerst ook wachten op de aankondiging van de iPad 2, maar voor dat die in NL te krijgen is zit je ondertussen wel een half jaar zonder. Als je hem eenmaal in je handen hebt gehad moet je hem ook gewoon hebben op de één of andere manier. En mocht de iPad 2 toch voor jou onmisbare nieuwe features blijken te hebben dan kun je de iPad 1 volgens mij prima voor een mooie prijs verkopen. Dat is het mooie van apple spul, houdt z'n waarde goed vast.
Idd, en morgen geen btw @ mediamarkt, geez die is weer excluded hoor.... lastig :'( En dan kan ik altijd de iPad nog weer verkopen als die andere z0mgz0r zoveel beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24
ik vind het echt erg lastig. Mede omdat ik toch wel erg benieuwd ben naar de vernieuwde functionaliteiten van de ipad2. Als het in April wordt aangekondigd of mogelijk eerder specs uitlekken besluit ik denk ik dan of ik voor de 1 of 2 ga. Aan de andere kant zit ik ook weer van, mis ik de camera wel bijv.
Is er zicht op dat er een cardreader of andere aansluitingen op komen of sowieso niet en in welke mate is dat eigenlijk nog relevant voor mij? Twijfel of ik er uberhaupt wel gebruik van zou maken..
Is er trouwens een mogelijkheid om silverlight te installeren op de ipad of sowieso niet? Kwam gister site tegen voor m'n vriendin haar school die dat gebruikte om de site te laden.. En vroeg het me daarna af.
En wat is eigenlijk de reden dat apple flash van adobe niet ondersteund op de mobiele devices maar wel op de mac?
(zou het normaal zelf opzoeken, maar zit op m'n telefoon en dan is het k*t. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
timwijn schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:59:
Is er trouwens een mogelijkheid om silverlight te installeren op de ipad of sowieso niet?
Nope.
En wat is eigenlijk de reden dat apple flash van adobe niet ondersteund op de mobiele devices maar wel op de mac?
Iedereen kan iets maken voor de Mac, zonder app-store e.d, dus dat flash er dan is, dat is niet meer dan logisch. Maar het werkte tijden gewoon veel minder dan onder Windows. Adobe is een beetje het bedrijf, heb je geen groot marktaandeel, dan doen we ook niet ons best om de producten goed te integreren in je OS.

De nummer één reden van Safari crashes is dan ook Flash, althans tot Safari 4 welke 64 bits is. En Adobe heeft nog steeds geen 64bits versie Flash voor OSX. Dus Apple heeft een speciaal plugin systeem geschreven zodat de plugin in een losse thread staat, hierdoor kan je een 32 bits plugin gebruiken in een 64bits browser, en als de plugin crashed gaat de browser niet mee.

--

Daarnaast werkt het gewoon nog niet goed op mobiele devices. Ook al 'is de ondersteuning' er, zoek maar op youtube op flash filmpjes op een Android oid, het hapert eigenlijk altijd. Apple sluit Flash express buiten om HTML5 te kunnen pushen, meerdere sites zijn al overstag gegaan omdat dat nu de 'enige mogelijkheid is' om de iOS devices wel te targetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Doen ze niet. Ze leverden het tot voor kort mee, maar daar zijn ze ook mee gestopt. Dat het überhaupt bestaat is alleen vanwege Adobe (en vroeger Macromedia.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

...Als het in April wordt aangekondigd of mogelijk eerder specs uitlekken besluit ik denk ik dan of ik voor de 1 of 2 ga.
Als er specs "uitlekken" moet je toch nog tot de officiele aankondiging wachten om te zien of het waar is. Apple doet zwaar aan geheimhouding van hun producten tot de launch, meestal ook gevolgd door een onmiddellijke leverbaarheid tenzij het een totaal nieuw product betreft. Op dat gebied staat het haaks op bv. HTC of HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Ik merkte vorige keer dat ik op vakantie ging dat het geluid bij films vaak niet voldoende is om over het geluid van de vliegtuig motoren heen te komen. Wat kan ik nu het beste doen om er zeker van te zijn dat ik dit keer wel alles goed kan horen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:11
clonedonkey schreef op zondag 30 januari 2011 @ 00:32:
Ik merkte vorige keer dat ik op vakantie ging dat het geluid bij films vaak niet voldoende is om over het geluid van de vliegtuig motoren heen te komen. Wat kan ik nu het beste doen om er zeker van te zijn dat ik dit keer wel alles goed kan horen ?
Niet met het vliegtuig gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:10

_AN

Ik neem aan dat je wel oordoppen gebruikt ..Kan me niet voorstellen dat het geluid van het vliegtuig het geluid van de iPad overtreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
Noise cancelling hoofdtelefoon werkt prima in het vliegtuig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 22:02
IIk had dezelfde ervaring, maar bij mij werd het opgelost door een ander setje (in-ear) te gebruiken.
Sindsdien geen problemen meer :)

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Altijd heerlijk als iemand het openbaar vervoer gebruikt en probeert op max volume iets te kijken of te horen zodat iedereen het ook kan ervaren...

Maar daar bestaan dus meerdere oplossingen voor:

Afbeeldingslocatie: http://storeimages.apple.com/1804/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/MA850_AV5?wid=600&hei=600&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp
Apple In-Ear Headphones with Remote and Mic (69€) - pricewatch: Apple in-ear-koptelefoon met afstandsbediening en microfoon (Wit)

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_plCdw0pflpo/TN2xcJj4QBI/AAAAAAAAAGc/ysHX08UIebk/s1600/sony.jpg
Sony MDR-NC7 Noise Canceling Headphones (69€) - pricewatch: Sony MDR-NC7B (Zwart)

Afbeeldingslocatie: http://noisecancelingreductionheadphones.com/images/Sennheiser-PXC-450-NoiseGard-Active-Noise-Canceling-Headphones.jpg
Sennheiser PXC-450 (259€) - pricewatch: Sennheiser PXC 450 (Zilver)

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 30-01-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
ZpAz schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:37:
[...]

Idd, en morgen geen btw @ mediamarkt, geez die is weer excluded hoor.... lastig :'( En dan kan ik altijd de iPad nog weer verkopen als die andere z0mgz0r zoveel beter is :)
Ik ben om, net naar de Mediamarkt geweest, iPad 32GB opgehaald (Wifi) en kreeg 10% korting, yaay _/-\o_

Nu is ie m'n spul aan het syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nou, dat is toch zo'n 60 euro korting! ;) Gefeliciteerd met je aankoop. Ik moet helaas nog ruim een week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]treslem schreef op zondag 30 januari 2011 @ 09:48[/message]:
[...]

IIk had dezelfde ervaring, maar bij mij werd het opgelost door een ander setje (in-ear) te gebruiken.
Sindsdien geen problemen meer :)
Welke in-ears? Ik heb er namelijk ook last van en mijn huidige apple in ears voldoen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

Exirion

Gadgetfetisjist

syltheboy schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:34:
Ik moet helaas nog ruim een week wachten.
Ja, dat je een iPad gaat krijgen horen we nu al maanden, zoals we dat ook maanden lang hebben moeten horen toen je een iMac ging kopen. Kun je niet gewoon wachten totdat je 'm daadwerkelijk hebt ipv ons steeds te vermoeien met de mededeling dat je er binnenkort eentje krijgt?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Exirion schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:40:
[...]

Ja, dat je een iPad gaat krijgen horen we nu al maanden, zoals we dat ook maanden lang hebben moeten horen toen je een iMac ging kopen. Kun je niet gewoon wachten totdat je 'm daadwerkelijk hebt ipv ons steeds te vermoeien met de mededeling dat je er binnenkort eentje krijgt?
Jawel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Soms is dat nodig :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm.. Ik mis nu toch iets... Hoe open ik YouTube vanuit een embedded video zodat ik de comments kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]kmf schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:48[/message]:
Hmmm.. Ik mis nu toch iets... Hoe open ik YouTube vanuit een embedded video zodat ik de comments kan zien?
Flash... en iPad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
? Wat heeft dat met zijn vraag te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:14:
[...]

? Wat heeft dat met zijn vraag te maken?
Meneertje denkt dat youtube video's nog steeds alleen met flash te bekijken is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

kmf schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:48:
Afbeeldingslocatie: http://www.nutz.nl/grab/0b9178a0117f49c8add78b0a9e5eb988.PNG

En de video zelf natuurlijk, als handleiding. Of moet ik ook nog een video maken over hoe je de video start die uitlegt hoe je YouTube kijkt op een iPad? :+

[ Voor 27% gewijzigd door burne op 30-01-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
burne schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:22:
[...]

[afbeelding]

En de video zelf natuurlijk, als handleiding. Of moet ik ook nog een video maken over hoe je de video start die uitlegt hoe je YouTube kijkt op een iPad? :+
wow, hee, de ipad heeft een youtube app, dat wist ik nog niet zeg!!

En open dat nu eens embedded vanuit een topic in een ipad? En stuur het eens door naar de youtube app.

GOT embed dat niet eens voor een ipad.

[ Voor 14% gewijzigd door kmf op 30-01-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

kmf schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:06:
wow, hee, de ipad heeft een youtube app, dat wist ik nog niet zeg!!

En open dat nu eens embedded vanuit een topic in een ipad? En stuur het eens door naar de youtube app.
Misschien moet je dan eens leren je vraag wat duidelijker te brengen.
GOT embed dat niet eens voor een ipad.
Klagen bij GoT, dus. Kijk op bijvoorbeeld http://www.flabber.nl/lin...nception-hotel-scene-7367 om te zien dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
burne schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:39:
[...]

Misschien moet je dan eens leren je vraag wat duidelijker te brengen.

[...]
oh? hoe nog duidelijker?
Hoe open ik YouTube vanuit een embedded video zodat ik de comments kan zien?

[ Voor 11% gewijzigd door kmf op 30-01-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NrG_82 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:43:
[...]

Dat was ooit, geloof maar niet dat je oude iPad veel oplevert als een nieuwe uit is, ik denk dat een oude iPad voor zo'n 200 a 300 2e hands in goeie staat te verkopen is, nieuw kost een iPad in sommige landen niet eens 375 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:45:
nieuw kost een iPad in sommige landen niet eens 375 euro.
Mijn eerste gedachte was China, maar daar is 'ie 3988 yuan, ofwel 444 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en ?

daarom liggen er hier 4 gsm's in de kast.. en mischien eind van dit jaar ook een ipad1.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burne schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:00:
[...]

Mijn eerste gedachte was China, maar daar is 'ie 3988 yuan, ofwel 444 euro.
Hongkong,Amerika, Thailand na 7% belasting teruggave voor toeristen. Ooit was 3988 RMB gelijk aan 400 euro. Als ik me iPad zou kopen dan neem ik mee vanuit Thailand, maar heb nog steeds nut niet ontdekt buiten een draagbare handcomputer die grotere is dan mijn draagbare smartphone.

Nee ja en, Nederland is gewoon hartstikke duur op Apple gebied via Apple store, nou heb ik een iPod touch 4G voor € 175 gekocht in Nederland als cadeau voor mijn vriendin, maar in Apple store in die landen die ik noemde is het goedkoper dan in Nederlandse Apple store.

( Ik kom zowel in China en Thailand dit jaar )

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:11
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:45:
[...]

Dat was ooit, geloof maar niet dat je oude iPad veel oplevert als een nieuwe uit is, ik denk dat een oude iPad voor zo'n 200 a 300 2e hands in goeie staat te verkopen is, nieuw kost een iPad in sommige landen niet eens 375 euro.
Joh voor een iPhone 3G 8GB moet je 2e hands nog steeds minimaal 175 euro neertellen, dus ik denk dat je het wat te pessimistisch ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:02:
Ja en ?

daarom liggen er hier 4 gsm's in de kast.. en mischien eind van dit jaar ook een ipad1.. 8)
aangezien een iPad zelfs door ouderen makkelijk te gebruiken is, zal deze niet zo snel in de kast belanden denk ik. Waar een normale gadget meestal wordt doorgeschoven naar de partner of kinderen, kan een iPad ook goed richting de ouders en/of grootouders.
Al is het maar enkel als een ereader/foto-album

Wat een markt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiterlix schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:08:
[...]

Joh voor een iPhone 3G 8GB moet je 2e hands nog steeds minimaal 175 euro neertellen, dus ik denk dat je het wat te pessimistisch ziet.
Ja en dat ding koste ooit net zoveel als iPhone 4 koste, ik heb mijn iPhone 3G 8GB ook voor dat bedrag verkocht, maar een derde van de aankoop prijs vindt ik niet dat het zijn waarde vast houdt, door dat nieuwe modellen vergelijkbare prijzen aannemen zal je voor iPad misschien 200 a 300 kunnen krijgen.

Ik wil wel zien wat iPad's nog waard zijn na 1 jaar, ik zou dan ook de prijs van Amerika / Azie in hoofd nemen, en jammer voor die ************** die niet verder dan Europa komen.

Ja iPad is echt niet exclusief ofzo, de hele iPod/iPhone/iPad lijn is niet exclusief en vandaar dat hij 2e hands niet veel meer op levert zoals vroeger met Mac's was. ( Ik heb ooit zo'n dikke iMac voor 25 euro gekocht ).

Het is uiteraard niet weinig als je 200 a 300 na 2 jaar nog voor een gebruikt product krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:04:
Hongkong,Amerika, Thailand na 7% belasting teruggave voor toeristen.
Hongkong komt 'ie dan inderdaad op 342 euro. Maar een amerikaan importeren kost je 435 euro. Vergeet je niet dat je op Schiphol alsnog de BTW mag afdragen en dat Amerikaanse prijzen lokaal belast worden met state- en local taxes, zo ergens tussen de 4 en 15 procent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reken maar van yes dat je zeker nog 70% krijgt van de nieuwwaarde. Er is een hele grote groep gebruikers die op die manier Apple spullen kopen.

Ik heb een 32gb wifi + 3G en weet zeker dat ik daar met gemak 400,- voor ga krijgen als ik me iPad2 heb.

Uiteraard zijn er altijd mensen die denken hem voor 200,- te kunnen oppikken maar die komen altijd/vaak bedrogen uit (bv met de iPhone al 3jaar lang).

Ik doe met iPhones/iPods/Macs al jaren niet anders.

Edit: iPhone verkocht op releasedate 3G voor 400,-
iPhone 3G verkocht op releasedate 3GS voor 425,-
iPhone 3GS verkocht op release date iPhone4 400,-
Zelfs een iPhone4 verkocht op de releasedate voor 1000,- (had er een extra opgepikt in Parijs).
IPad 64gb wifi na 3maanden verkocht voor 200,- meer dan de winkel prijs in de vs die ik had betaald.
En zo kan ik nog wel even door gaan. Allemaal zonder moeite met alleen een advertentie op marktplaats.

Mijn toestellen zijn wel altijd als nieuw btw.
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:32:
[...]

Ja maar niet na 2 jaar, wel na 1 jaar, als je de standaard hebt dan zou je hem na 1 jaar wellicht voor € 300 kunnen verkopen, na 2 jaar is dat nog maar ongeveer € 200.

70% is trouwens niet vreemd, maar meestal zit je dan met prijs nog te hoog en moet er toch nog wat voor af.
Na 1jaar idd. Release van de iPad2 krijg je echt wel 400,- voor een 16gb wifi iPad. Gaat makkelijk lukken.
(mits in nieuw verkerende staat)

[ Voor 56% gewijzigd door Donstil op 30-01-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burne schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:27:
[...]

Hongkong komt 'ie dan inderdaad op 342 euro. Maar een amerikaan importeren kost je 435 euro. Vergeet je niet dat je op Schiphol alsnog de BTW mag afdragen en dat Amerikaanse prijzen lokaal belast worden met state- en local taxes, zo ergens tussen de 4 en 15 procent?
Als ik op de bon omgerekend niet boven de € 430 uit komt dan mag ik dat belasting vrij invoeren. http://www.douane.nl/part...e/reizigersbagage-05.html

In Thailand komt met belasting op € 373.99 en van dat bedrag gaat nog 7% af zodra ik thailand verlaat en dat zou dan op € 347,81 uitkomen.
Donstil schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:31:
Reken maar van yes dat je zeker nog 70% krijgt van de nieuwwaarde. Er is een hele grote groep gebruikers die op die manier Apple spullen kopen.

Ik heb een 32gb wifi + 3G en weet zeker dat ik daar met gemak 400,- voor ga krijgen als ik me iPad2 heb.

Uiteraard zijn er altijd mensen die denken hem voor 200,- te kunnen oppikken maar die komen altijd/vaak bedrogen uit (bv met de iPhone al 3jaar lang).

Ik doe met iPhones/iPods/Macs al jaren niet anders.
Ja maar niet na 2 jaar, wel na 1 jaar, als je de standaard hebt dan zou je hem na 1 jaar wellicht voor € 300 kunnen verkopen, na 2 jaar is dat nog maar ongeveer € 200.

70% is trouwens niet vreemd, maar meestal zit je dan met prijs nog te hoog en moet er toch nog wat voor af.

@hierboven

Mensen die een iPhone 4 voor € 1000 kopen hebben gewoon teveel geld en zijn ongeduldig, want nu krijg je ze ook in Nederland rond de € 650.

Die prijzen toen kwamen omdat mensen die iPhone's in buitenland gingen op kopen en daar door de prijs omhoog drukte omdat er schaarse ontstond.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat meer over het verkopen van de iPad dan de ervaringen met de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:53:
Toch al wel een paar uur lang. Schande! Kunnen de moderators niet even een paar bans uitdelen? Zomaar urenlang praten over iets wat bijna off-topic is!

Het moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:53:
Dit topic is niet alleen voor ervaringen, maar ook voor discussie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ff wat anders.. niet bij nagedacht maar ik gebruik momenteel een mimo-xr draadloos wifi routertje ism de ipad EEN 8)

niet de beste oplossing want die router heeft geen N band.
moet dus een nieuwe komen en mijn vraag, wat werkt het beste met een ipad.. is het zinvol een dualband te nemen en wat gebruiken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:45:
is het zinvol een dualband te nemen en wat gebruiken jullie ?
Ik zit in een nogal drukke buurt, qua wifi (m'n macbook ziet, als ik in de vensterbank ga zitten, meer dan 80 access points) en m'n antieke v2 linksys begon naar te doen, dus ik heb een Airport Extreme gekocht, en dat bevalt uitstekend. Makkelijk installeren, toeters en bellen, en zelfs m'n HE IPv6-tunneltje werkte binnen een paar minuten.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.