Opdringerige verkoop bij (shell) benzinestations

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 27.841 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 18:46

AzzKickah

06-CENSORED

Tsurany schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:50:
Kan je niet juist je helm meenemen en daar al je spullen in stoppen als een soort picknickmand?
:D Picknickmand :P

Ik doe m'n helm altijd zo schuin half omhoog. Dat ik 'm nog wel op heb maar m'n gehele gezicht vrij is.
Voelt voor mezelf ook gewoon ongemakkelijk en asociaal om met de helm op te gaan afrekenen. En inderdaad, dat meisje achter de balie zal maar de alarmknop indrukken omdat ze denkt dat je een overvaller bent :?

Maar volgens mij gaat dit alles nogal offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Taigu schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:47:

Waar ik me wel aan stoor is dat ik €0,50 moet betalen voor een toiletbezoek als ik net mn tank voor €100,- heb vol gegooid. Zowel wat betreft principe als het feit dat ik bijna nooit contant geld bij me heb.
En die 50 cent om de banden met wat lucht te vullen....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
ZeRoC00L schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:53:
[...]

Bij BP heb je 3 minuten, voor een euro 6 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

ZeRoC00L schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:53:
[...]

Je betaald niet voor de lucht maar het apparaat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:43
Ach ik heb ook ooit vakantie werk gedaan bij een tankstation, waarop de baas ooit vol trots vertelde dat alles wat geen etenswaren was, minimaal 330% marge had. ( hoop dood kapitaal dat wel )
Wat, achteraf bekeken met prijzen zoals miniinthebox autoladers voor 1,50 euro vs 19,95 euro daar in de shop ik wel in kan komen dat d'r een kern van waarheid in zit.

ik heb het nog leuker gehad, bij de bp op de a50 werd mij gevraagd of ik geld over had voor een goed doel.
Waarop ik antwoordde dat ik feitelijk al genoeg belasting betaal.. nee dus.

Ja maar het gaat hier wel over kanker m'neer !! dat is niet netjes dat u er zo tegenover staat.. !!!!

A - Ok, dat werd niet vermeld, het ging om een goed doel, niet specifiek welke ?
B - ik ga niet het salaris van misplaatste managers betalen ( het debacle pink ribbon was destijds net voorgevallen )
C - ik bepaal nog altijd waar ik geld aan wil geven, en daar heb ik u niet voor nodig, ronduit ongepast zelfs om er op door te gaan.

Waarop nog een discussie volgde die ik vrij lomp heb beëindigd….
( persoonlijk een hekel aan het gros van goede doelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 23:59
naitsoezn schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:37:
[...]

Zijn BP's geen franschise? Want ik woon hemelsbreed in A'dam Nieuw-west precies tussen 2 BP's in, maar de één wil ik liever mijden (maar is toch de meest praktische), terwijl de ander echt het meest vriendelijke personeel heeft wat ik ooit bij tankstations meegemaakt heb (maar ligt voor mij iets minder praktisch en is 1 of 2 cent duurder per liter). Ik heb altijd m'n freebees- en pinpasje naast elkaar klaar liggen als ik afreken, maar ik heb bij die 'makkelijke maar onvriendelijke' BP al een paar keer meegemaakt dat ik de freebees niet kreeg 'omdat ik er te laat om vroeg'. Ja, HALLO! |:(
Welke BP bedoel je dan? BP Sloterplas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

avotar schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:47:
Dan sjouw je het toch mee naar binnen.
Je bent net zo a-sociaal bezig als iemand die aan het bellen terwijl hij afrekent.
Ik zet zelf altijd de helm wel af omdat ik dat zelf gemakkelijker vind dan ingepakt alles te doen, maar je half uitkleden omdat iemand wel eens een stuip zou kunnen krijgen is totaal onnodig. Bellen is een vorm van totale desinteresse, met een helm op naar binnen lopen een kwestie van gemak. Je bent en blijft toch de klant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 22:47

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Telefoongesprek onderbreken is ook ongemak. Het ligt maar net aan je perceptie. Waarom zou ik ook de motor van de auto ook uitzetten als ik ga tanken. Is allemaal ongemak. Hell, zelfs dat afrekenen...

Ik vind het gewoon onfatsoenlijk als iemand mij met een integraalhelm (systeemhelm zodat je zijn gezicht kunt zien is wat anders) aanspreekt. Netzoals jij het ontfatsoenlijk vindt dat iemand door blijft bellen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maasluip schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:13:
Ik vind het gewoon onfatsoenlijk als iemand mij met een integraalhelm (systeemhelm zodat je zijn gezicht kunt zien is wat anders) aanspreekt.
Voor mij heeft zoiets weinig met fatsoen te maken en meer met het gegeven dat je iemand toch erg lastig verstaat als hij een helm op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:23:
Voor mij heeft zoiets weinig met fatsoen te maken en meer met het gegeven dat je iemand toch erg lastig verstaat als hij een helm op heeft.
"Nummer 6", dat is werkelijk het enige wat de kassamiep hoeft te horen. Lukt in gebaren ook nog wel. Alle andere opgedrongen conversatie is de reden van dit topic.

[ Voor 3% gewijzigd door RemcoDelft op 26-08-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RemcoDelft schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:11:
"Nummer 6", dat is werkelijk het enige wat de kassamiep hoeft te horen. Lukt in gebaren ook nog wel. Alle andere opgedrongen conversatie is de reden van dit topic.
Dat is toch wel wat gebrekkig wat betreft fatsoenlijke intermenselijke communicatie - iemand even in de ogen kijken, alsjeblieft en dankjewel zeggen, eventueel goedendag wensen, dat soort werk.

Op deze manier moet ik de heren hierboven gelijk geven en verschilt het weinig met doorbellen terwijl je afrekent. Je bent klant en hebt dus geen ongelijk, maar echt netjes is het ook niet. Transactie succesvol, interactie mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1077249

Op de man.
Ik zou het echt super cool vinden als de bakker jou brood over de toonbank gooit of dat je bestelling waar dan ook online er nooit iemand zou reageren, want als ze daar te druk zijn met bellen dan gaan ze echt niet je bestelling verwerken. Of dat je wordt aangehouden door een agent die niets zeg, maar gewoont belt met een collega en je dan een bon in je handen drukt van 500 euro en gewoon in zijn auto stapt en weg rijd. En dat daarna een vrachtwagen de neus van je auto eraf rijd bellend uitstapt ff kijkt en je een schadeformulier voor je neergooit en gewoon weer instapt en bellend wegrijd.
Of dat je allemaal proleten de rest van je leven tegen zou komen die je minachtend bekijken omdat je geen pagani rijd.
Het aller vervelendste op deze planeet zijn mensen met zeer beperkte intellect ( onder de 175 ) die denken dat ze er toe doen, zonder de hulp van andere mensen ooit nodig te hebben.
Want probeer het ook eens in het ziekenhuis tijdens je opname en dan gewoon doorbellen met je hele belangrijke gesprek en laat de chirurg gewoon ff naar je kijken hoe dom hij eigenlijk is om jou te storen met je complete ondoordachte bullshit. Ik hoop ook dat als je vrouw en kinderen heb dat er allemaal proleten in hun leven te voorschijn komen en hun zo gaan behandelen.
Laten we eens kijken of je de waarde dan kan gaan ontdekken in hoe je op een mindere sociopathische manier kan gaan functioneren.

[ Voor 5% gewijzigd door defiant op 29-05-2018 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1077249

Het hele verhaal met verkopen of het nu in een shellstation is, tvreclame, internetreclame, wegreclame of wat voor een reclame ook waar ze je thuis over de telefoon gaan storen komt door alle mensen zelf die door deze shit te beïnvloeden zijn. Heel veel mensen kopen allemaal rotzooi, zitten in de schuldsanering, hun hele huis staat vol met chinese prullaria. Dus mensen het heeft altijd gewerkt op de massa zijn intellect, daar plukken wij met zijn alle de vruchten van. Mensen zijn allemaal gestrest, hebben een of andere vorm van therapie nodig en blijven in de domste dingetjes trappen om geld uit hun zak te kloppen.
Ik persoonlijk zeg, blijf mensen stalken en wijzen op hun idiotisme en druk ze reclames door hun strot tot ze voor een trein springen. De bevolking is nu eenmaal zo makkelijk als een baby te manipuleren en te beïnvloeden. Dus geniet van jullie eigen waanzin en oja weer ff massaal stemmen op de vvd en blijf die volvo's kopen. Dan weten we tenminste wie jullie zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is wel typisch dat deze reactie vijf jaar later komt. Ik kan je enkel melden dat ik inmiddels van mening veranderd ben en tegenwoordig geen telefoongesprek meer zal voeren tijdens het afrekenen omdat ik dat tegenwoordig vrij onbeschoft vind.

Net zo onbeschoft als jouw reactie trouwens, iemand vijf jaar later nog eens aanvallen op zijn mening van toen straalt absoluut niet uit dat je zelf wel over enig sociaal vermogen beschikt. Ik zal er maar vanuit gaan dat je niet zat op te letten toen je dit topic opende.

Edit: Enkel geregistreerd voor deze twee posts? Dat is wel heel sneu _O-

[ Voor 14% gewijzigd door defiant op 29-05-2018 21:07 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
ninjazx9r98 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:50:
De verkopers bij de Shell hier in de buurt hebben nogal de imho vervelende eigenschap om keer op keer te vragen of je soms nog interesse hebt in de dag/weekaanbieding die meestal bestaat uit een zakje drop/snoep of een candybar.
Normaal gesproken is één keer nee voldoende, kan er verder betaald worden en is het klaar.
Afgelopen week heb ik echter vier keer nee moeten antwoorden voor het eindelijk doordrong dat ik werkelijk niet geinteresseerd was.

- Kan ik u interesseren in de dagaanbieding?
- Nee dank u
- Weet u het zeker?
- Ik weet het zeker, dank u
- Misschien dat u zich nog bedenkt tijdens de pin transactie?
- Nee hoor, dat gebeurt niet
- (transactie is klaar) Wilt u de bon en weet u echt zeker dat u geen interesse heeft?
- De bon wil ik en de aanbieding wil ik nog steeds niet |:(

Tijdens de koffie op het werk begin ik er over en de ene na de andere collega geeft aan dat ze ook met grote regelmaat geconfronteerd worden met gezeur over aanbiedingen en stuk voor stuk vinden ze het vervelend.
Voor de auto van de zaak heb ik helaas weinig keus (shell tankpas) en probeer zo veel mogelijk gebruik te maken van easypay (helaas geen zegeltjes en airmiles) zodat ik niet naar binnen hoef, voor de priveauto ga ik gewoon niet meer naar benzinestations van de Shell.

Ik heb het idee dat dit voornamelijk gebeurt bij Shell tankstations waar men kennelijk de opdracht heeft om op die manier de omzet te vergroten.
Ben gewoon nieuwsgierig, zijn er mensen met soortgelijke ervaringen en is het inderdaad alleen/voornamelijk Shell waar dit gebeurt?
Lokale shell, dat doen ze landelijk en dat deden ze al toen ik nog brommer reed midden jaren 90. Gewoon geen antwoord geven en pinnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:09:
Het is wel typisch dat deze reactie vijf jaar later komt. Ik kan je enkel melden dat ik inmiddels van mening veranderd ben en tegenwoordig geen telefoongesprek meer zal voeren tijdens het afrekenen omdat ik dat tegenwoordig vrij onbeschoft vind.

Net zo onbeschoft als jouw reactie trouwens, iemand vijf jaar later nog eens aanvallen op zijn mening van toen straalt absoluut niet uit dat je zelf wel over enig sociaal vermogen beschikt. Ik zal er maar vanuit gaan dat je niet zat op te letten toen je dit topic opende.

Edit: Enkel geregistreerd voor deze twee posts? Dat is wel heel sneu _O-
Ach, gelukkig is er de topicreport. ;) Zou verder ook niet ingaan op de (toch overduidelijke) troll, die hier ook langer komt dan de registratiedatum van zijn account.

@sugarlee89 Je hebt gezien dat de reactie uit 2011 is, waar je op reageert?

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 29-05-2018 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

CH4OS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 13:46:
[...]
Ach, gelukkig is er de topicreport. ;)

@sugarlee89 Je hebt gezien dat de reactie uit 2011 is, waar je op reageert?
Opvallend dat ook de klanten al die jaren later nog steeds zo onbeleefd zijn.

Maar zoals je ziet bij Tsurany, er is hoop :)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:25

defiant

Moderator General Chat
Een discussie van 4 jaar terug oprakelen om daarna op de man te spelen is niet de bedoeling, dit topic gaat daarom ook op slot.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.