Even een vraagje tussendoor.
Sinds wij hier klant zijn bij OnsBrabantNet, is het al meerdere keren voorgekomen, dat de factuur voor de maandelijkse abonnementskosten, gewoon niet aankomt.
Wel komt er enkele dagen later een betalingsherinnering in de bus, dus het is geen gevalletje verkeerd adres..
Het is nu, sinds wij klant zijn bij OBN, al enkele malen voorgevallen dat de maandelijkse factuur niet hier aankomt, maar de betalingsherinnering wel.
Wij hebben hier een tijdje terug al contact over gehad met OBN, en toen werd ons medegedeeld, dat het probleem bij OBN lag, en dat het dus niet onze fout was.
Nu kregen we onlangs dus wederom een betalingsherinnering, en hebben dus wederom de maandelijkse factuur niet binnen gekregen.
Ik heb inmiddels van meerdere mensen gehoord, dat die met hetzelfde probleem te maken hebben.
Nu kun je zeggen, waarom heb je dan geen automatische incasso?
Nou simpel vanwege het feit dat, toen wij klant werden bij OBN, er de eerste maanden regelmatig iets fout ging met de incasso, vandaar dat ik dat ik die automatische incasso eraf heb laten halen, maar ook dan lijkt het bij OBN niet allemaal goed te gaan....
Nu wil ik deze week wederom contact hierover opnemen met OBN, maar voordat ik dat doe, wil ik hier even checken of er meer mensen zijn die ditzelfde probleem ervaren.
Heb je dus als klant van OBN geen automatische incasso, en komt het regelmatig voor dat je geen maandelijkse factuur ontvangt, maar wel enkele dagen later een betalingsherinnering, dan hoor ik dat graag van jullie, want dan kan ik wederom bij OBN aangeven dat ik niet de enigste ben die dit probleem heeft.
Alvast bedankt voor de evt. reacties.