Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 238 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
garagaholic schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:51:
[...]

Heb nog net niet het idee dat ik fel reavers kan solo-en atm, maar alles daaronder lukt best wel :+.
Felreavers solo'en jou :+

Helemaal als je niet op staat te letten en dat kreng nadert je van achter
Ik vind hoe dan ook een hunter makkelijker 'wegspelen' dan m'n spriest. Je hoeft gewoonweg minder moeite te doen voor meer dps. Maar goed, het is ook maar een mening he :).
'Minder moeite' : hangt er van af; alleen als ik mijn rotatie aanpas moet ik even 'moeite' doen om terug te vallen in een ritme ... voor de rest valt dat ook wel mee.

Alleen als je ergens in moet grijpen met een dispell oid gaat je rotatie de mist in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:57
HawVer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:59:
[...]

Ja, afgelopen zaterdag nog lopen schelden. Hele run geweest. 1 uur bezig geweest. Flink mijn best gedaan als tank. En dan is er zo een schijt dps die bij de eindbaas een tank ring weg ninjad! Zoooo, wat was ik pissig!
Hoorde we ja :)

*Wave*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
garagaholic schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:51:
[...]
Over 't algemeen zijn vanaf level 60 de 'cijfertjes' wel een redelijke voorspelling voor wat gaat komen richting 85. Als jij mooi in lijn met de rest van de DPS zit dan is de kans groot dat je dat een paar levels later nog steeds zit
Dit is niet waar. zelfs op level 85 na de 4.01 patch waren de verschillen enorm tussen de classes. tot 30-40% verschil in DPS tussen de mensen bij mij in de guild. blizzard beloofde dat dat op level 85 weer rechtgetrokken zou zijn en dat klopt redelijk. level 85 raid guilds zien kleine verschillen tussen de DPS. en sommige classes lopen beetje achter en anderen een beetje voor maar de verschillen zijn nu max 10% ligt er ook een beetje aan welke baas het is.

in ieder geval, kan je op level 85 pas zien welke class beter is als de ander. op het moment hebben in de raid omgeving de DK's en Druids een lichte voorsprong en de Rogues en warriors een lichte achterstand. dat gaan ze dan ook oplossen in 4.06 (PVP is wat dat betreft zowiezo een moeilijk verhaal en hangt van veel meer dingen af dan puur DPS)

Wat me overigens vd week opviel in outland dungeons (op m'n level 61 pally alt) dat het echt zwaar zwaar simpel is met de nieuwe skills. we konden zowat alle trash in hellfire citadel voor de eerste baas in 1x pullen en neeraoe'en. in ons geval kwam zelfs de eerste baas met de laatste 2 trashpacks ervoor mee en zonder iemand te verliezen neergehaald. hetzelfde voor de 2de en 3rde baas alle trash die daar voor zit in 1x op een groepje gepulled en neergehaald. Dat was wel even anders dan toen ik dat nog op m'n eerste chars deed. Vind het dan ook niet raar als dat in wrath nog steeds zo is dat mensen helemaal totaal achterlijk zijn als ze aan cata dungeons beginnen. (voorheen waren wrath en tbc dungeons ook niet zo heel moeilijk, maar dit was echt niet normaal zo simpel)

[ Voor 25% gewijzigd door DrFlash op 24-01-2011 14:12 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DrFlash schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:09:
[...]

Dit is niet waar. zelfs op level 85 na de 4.01 patch waren de verschillen enorm tussen de classes. tot 30-40% verschil in DPS tussen de mensen bij mij in de guild.
Sowieso is het feit dat je sommige skills pas na level 80 krijgt moordend. Een feral druid kan vrij lastig AoE-tanken sinds ze Swipe op een cooldown van 6 seconden hebben gegooid, en Thrash krijg je pas op level 81. Andere tanks hebben dus enigszins een streepje voor tot level 81.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:51:
Het schijnt dat je Maloriak op 10-man beter kunt doen met 2 healers. Wij gebruiken er ook drie maar de enragetimer is dan wel érg strak. Als je healers goed genoeg zijn kun je dus beter 2 healers gebruiken, moet je alleen oppassen dat je je laatste groene vial-phase niet overslaat. :)
Moet zeggen dat wij er geen probleem mee hebben. En dan hebben we nog niet eens de echte top dps. Denk dat ik onze laatste kill eerste stond met 19k en de laagste op 14-15k. Wij hebben eigenlijk altijd 3 healers en zijn nog niet tegen enrage problemen aangelopen op 10 man. Echter wel met de kanttekening dat wij 10 man alleen op dinsdag doen, op op dagen met te weining signs voor 25 man. 10 man is dus niet onze "core business".

Sig ook maar es aangepast naar de nieuwe armory :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 24-01-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
DrFlash schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:09:
[...]

Dit is niet waar. zelfs op level 85 na de 4.01 patch waren de verschillen enorm tussen de classes. tot 30-40% verschil in DPS tussen de mensen bij mij in de guild. blizzard beloofde dat dat op level 85 weer rechtgetrokken zou zijn en dat klopt redelijk. level 85 raid guilds zien kleine verschillen tussen de DPS. en sommige classes lopen beetje achter en anderen een beetje voor maar de verschillen zijn nu max 10% ligt er ook een beetje aan welke baas het is.
Wat mij opvalt in de low level dungeons is dat vooral de classes die er op 85 ook positief uitspringen er ook daar uitspringen. Wilde ook niet beweren dat de grote verschillen in DPS die op 62/63 bestaan blijven bestaan tot aan 85, maar dat de cijfertjes een redelijke indicatie zijn voor wat er staat te gebeuren op hogere levels (hunters meer DPS dan andere classes, rogues doen 't ook goed, feral druids doen 't goed et cetera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
garagaholic schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:29:
[...]

Wat mij opvalt in de low level dungeons is dat vooral de classes die er op 85 ook positief uitspringen er ook daar uitspringen. Wilde ook niet beweren dat de grote verschillen in DPS die op 62/63 bestaan blijven bestaan tot aan 85, maar dat de cijfertjes een redelijke indicatie zijn voor wat er staat te gebeuren op hogere levels (hunters meer DPS dan andere classes, rogues doen 't ook goed, feral druids doen 't goed et cetera).
Moet zeggen dat ik de DPS verschillen op 85 niet echt enorm vind. Tuurlijk zijn er Surv hunters die er net iets meer uit weten te persen. maar grotendeels zijn dps verschillen ook echt door skill te verklaren. Daar wij ook wel surv recruits hebben gehad die niet boven de 10k uitkwamen, dan wel andere classes die juist iets boven verwachting presteerden. Maar overhet algemeen heb ik het gevoel dat in onder WoL de dps verschillen dichten tegen elkaar liggen dan in Wrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Ja ik maak van mijn hart geen moordkuil. Als ik een pishekel aan iemand heb dan hoor je dat snel genoeg. >:) Wat voor jou dus positief uitpakt. :P /wave

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:43
garagaholic schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:29:
[...]

Dat ervaar ik helemaal niet zo. Anders zou Prot pala top dps zijn op 85.

Ik (Prot Pala) sta altijd op 1 met 40-60% dmg done (lvl 15-66 gezien)
2 staan vaak mages/locks, soms een warrior of rogue.
Dk's en hunters staan meestal onderaan, maar vinden het noodzakelijk om te pullen. Net zo vaak als mages en locks hoog staan, staan ze onderaan, heel af en toe vind je een hunter of dk die wel snapt hoe het werkt.

Het verschilt echt aanzienlijk, wat ik vooral merk is player >> class (op low level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dennism schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:28:
[...]

Moet zeggen dat wij er geen probleem mee hebben. En dan hebben we nog niet eens de echte top dps. Denk dat ik onze laatste kill eerste stond met 19k en de laagste op 14-15k. Wij hebben eigenlijk altijd 3 healers en zijn nog niet tegen enrage problemen aangelopen op 10 man. Echter wel met de kanttekening dat wij 10 man alleen op dinsdag doen, op op dagen met te weining signs voor 25 man. 10 man is dus niet onze "core business".

Wij hebben mensen die redelijk makkelijk elke fight de 18-20k aantikken, maar we hebben er ook die dichterbij de 10k zitten omdat het mensen zijn die hun offspec spelen en dus niet goed gegeared zijn, of in één geval: een hunter die liever MM speelt omdat hij dat leuker vindt. Zolang we de bazen toch neerhalen hoor je mij niet klagen. :)

Overigens, @Chreaker: ik zal me inhouden op Ventrilo met de makkelijke geintjes. 't Is leuk geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dennism schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:28:
[...]

Hoe krijg je er als Destruction Warlock zoveel uit? Ik zit meestal op de 12 a 13k dps =[ Als ik op je armory kijk zie ik dat je alles reforged naar haste, terwijl ik reforge naar crit. Ik dacht dat crit belangrijker was voor een destruction lock? Anyways, zal eens een keer alles reforgen naar haste en even op een dummy testen :p

Mijn lock: Nerphwragl.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verschillen tussen classes zijn volgens mij nog steeds behoorlijk groot. Kijk sowieso eens voor de gein naar World of Logs. Survival hunters, locks zelfs prot warriors die lijsten van fights domineren. Dan komen elemental shamans er behoorlijk karig vanaf ;) Paragon neemt niet eens meer shamans mee naar wat ik begrijp en Method had 1 elemental shaman mee die met een behoorlijk gat met nr 1 onderaan de dps lijst staat. Daar word ik best verdrietig van.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:59:
Verschillen tussen classes zijn volgens mij nog steeds behoorlijk groot. Kijk sowieso eens voor de gein naar World of Logs. Survival hunters, locks zelfs prot warriors die lijsten van fights domineren. Dan komen elemental shamans er behoorlijk karig vanaf ;) Paragon neemt niet eens meer shamans mee naar wat ik begrijp en Method had 1 elemental shaman mee die met een behoorlijk gat met nr 1 onderaan de dps lijst staat. Daar word ik best verdrietig van.
Elemental shammies waren in WotLK ook al een lading slechter dan andere classes. Enhancement shammies zijn nu echter zo'n beetje de beste DPS die je kan krijgen, al weet ik niet hoe ze scalen met betere gear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304426

Ik heb een probleempje met healbot:
sinds kort heb ik een macro
/use 10
/cast Holy Shock

maar als ik dan slack en vergeet dat ik een vijandige mob getarget heb wordt die HS op de mob gezet, weg heal :( weet iemand wat ik daaraan doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:53:
[...]

Wij hebben mensen die redelijk makkelijk elke fight de 18-20k aantikken, maar we hebben er ook die dichterbij de 10k zitten omdat het mensen zijn die hun offspec spelen en dus niet goed gegeared zijn, of in één geval: een hunter die liever MM speelt omdat hij dat leuker vindt. Zolang we de bazen toch neerhalen hoor je mij niet klagen. :)

Overigens, @Chreaker: ik zal me inhouden op Ventrilo met de makkelijke geintjes. 't Is leuk geweest. :+
Same here, wij zijn ook zeker geen hardcore guild, is ook te zien aan onze progress 7/12 slechts. Hoewel we wel een vreemde kill order aanhouden. bijv Veralion en Theralion hebben we nog niet down, terwijl we Chimareon al wel down hebben.

Offspecs vermijden we wel zoveel mogelijk, omdat het gewoon niet opschiet wanneer mensen met unenchanted/ungemmed farm gear aankomen. Op een aantal van onze offspecs na, welke wel redelijk gegeared zijn. Bijv een warr die zowel in prot als in Fury dik over de 350 ilvl zit en de enchants/gems voorelkaar heeft voor beide specs. Bij 2 of 1 tank fights op 25 man, is hij dan eerste keus voor de respec. Ook hebben we nog een aantal healers/dps offspec die door de nieuwe gear/ spi > hit conversie redelijk gegeared zijn voor offspec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Anoniem: 304426 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:28:
Ik heb een probleempje met healbot:
sinds kort heb ik een macro
/use 10
/cast [Target=Friendly]Holy Shock

maar als ik dan slack en vergeet dat ik een vijandige mob getarget heb wordt die HS op de mob gezet, weg heal :( weet iemand wat ik daaraan doe?
Uit mijn hoofd zie bovenstaande, kan iets verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Elemental shammies waren in WotLK ook al een lading slechter dan andere classes. Enhancement shammies zijn nu echter zo'n beetje de beste DPS die je kan krijgen, al weet ik niet hoe ze scalen met betere gear. :)
Jup, klopt, maar toen werd er al gezegd dat elementals een buff moesten krijgen. Hebben we ook wel gehad, maar andere classes nog meer ;) Qua healing blijven we naar mijn gevoel ook nog achter. Enhancement kom ik erg weinig tegen dus daar kan ik sowieso geen oordeel over vellen.

Edit: voor wat betreft OS. Ik ben zelf dus elemental, maar omdat wij nog geen 3e healer in het raidingteam hebben zitten heal ik. Ik heb dus qua gear rekening gehouden door bijvoorbeeld op spirit te gemmen om a. hitcap te zijn in elemental en b. mana regen te hebben als resto en dat lukt wel aardig. Dat is dan iig een voordeel. Voor de rest van de classes geldt eigenlijk dat we ze altijd op ms meenemen. Hoogstens de tanks die af en toe een fight 1m tanken, maar daar is de gear van in orde. Focus ligt wat dat betreft ook bij ons op ms.

[ Voor 30% gewijzigd door Mik! op 24-01-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dennism schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:30:
[...]

Same here, wij zijn ook zeker geen hardcore guild, is ook te zien aan onze progress 7/12 slechts. Hoewel we wel een vreemde kill order aanhouden. bijv Veralion en Theralion hebben we nog niet down, terwijl we Chimareon al wel down hebben.
Wij hebben ook wel een rare kill order. 6/12 nu met goeie progress op de 7e. Op volgorde hebben we neer: Magmaw, Omnotron, Maloriak, Halfus, Theralion/Valiona en Conclave of Wind. We hebben tries gehad op Al'Akir (ging prima op zich), Chimaeron (besloten even te laten rusten) en gisteren dan op Atramedes aangezien dat de enige baas is die nog stond waar ik naartoe durfde met maar 2 healers. :P
Offspecs vermijden we wel zoveel mogelijk, omdat het gewoon niet opschiet wanneer mensen met unenchanted/ungemmed farm gear aankomen.
Oh, onze offspeccers hebben hun gear gewoon op orde hoor. :) Het komt vooral omdat we één tank hebben die eigenlijk 100% van de tijd wel signt (ik :P) en nog drie die wat minder signen (50-60%). Op dagen dat er meer dan 2 tanks signen moeten er dus 1 of 2 DPS'en. :) Healers hebben we dan wel weer te weinig, al komt daar hopelijk volgende week verandering in. Dan hoef ik als het goed is alleen nog op zoek naar een boomkin met healing offspec. :P
Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:35:
[...]

Qua healing blijven we naar mijn gevoel ook nog achter.
Voor resto gaan ze geloof ik de mastery aanpakken om het beter te maken, ik denk dat dat veel doet voor shammies.

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 24-01-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:36:
[...]

Wij hebben ook wel een rare kill order. 6/12 nu met goeie progress op de 7e. Op volgorde hebben we neer: Magmaw, Omnotron, Maloriak, Halfus, Theralion/Valiona en Conclave of Wind. We hebben tries gehad op Al'Akir (ging prima op zich), Chimaeron (besloten even te laten rusten) en gisteren dan op Atramedes aangezien dat de enige baas is die nog stond waar ik naartoe durfde met maar 2 healers. :P
[...]

Voor resto gaan ze geloof ik de mastery aanpakken om het beter te maken, ik denk dat dat veel doet voor shammies.
Wat zou dan de 'normale' kill order zijn? Wij hebben zelf nu in 2 avonden Magmaw, Omnotron en Chimaeron down. Gister dan tries op Maloriak en verder nog niets gezien of gedaan.

Ik weet niet wat mastery gaat opleveren voor resto shammies, ben benieuwd. Onze healing meters laten in ieder geval een groot verschil zien tussen onze holy pala, resto druid en mij als resto shaman. Waar de 1e 2 rustig 12k healen haal ik de 10k bijvoorbeeld net. Nu weet ik dat nummers niet zoveel zeggen, maar ik had meer het idee dat we veel dichter bij elkaar zouden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:36:
[...]
Hoop dat Blizzard onze mastery dik buffed, want we hebben er niets aan. Op EJ wordt aangeraden om alle Mastery te reforgen naar haste tot een bepaald punt en daarna naar crit. Denk niet dat dat de bedoeling kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:41:
[...]

Wat zou dan de 'normale' kill order zijn? Wij hebben zelf nu in 2 avonden Magmaw, Omnotron en Chimaeron down. Gister dan tries op Maloriak en verder nog niets gezien of gedaan.
In mijn ervaring zou deze volgorde ideaal zijn: Magmaw, Omnotron, Halfus, Valiona/Theralion, Conclave, Atramedes, Maloriak. Daarna gok ik op deze volgorde: Ascendant Council, Chimaeron, Al'Akir, Cho'gal, Nefarion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304426

Dennism schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:32:
[...]

Uit mijn hoofd zie bovenstaande, kan iets verschil in zitten.
Volgens mij zou hij nu kijken of ik een friendly target heb, zoja: healen zonee niets doen.
Terwijl als ik in healbot gewoon holy shock cast op henk, terwijl ik een boss target, hij alsnog henk healt.
dat wil ik nu ook alleen dat ie óók /use 10 doet. is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:41:
[...]

Ik weet niet wat mastery gaat opleveren voor resto shammies, ben benieuwd. Onze healing meters laten in ieder geval een groot verschil zien tussen onze holy pala, resto druid en mij als resto shaman. Waar de 1e 2 rustig 12k healen haal ik de 10k bijvoorbeeld net. Nu weet ik dat nummers niet zoveel zeggen, maar ik had meer het idee dat we veel dichter bij elkaar zouden liggen.
Bij ons op de realm is het ongeveer zo volgens wowprogress (weekje geleden uigeplozen).

1. Halfus/Magmaw
2. Welke niet op 1 staat.
3. Omnotron
4. Theralion en valiona/Maloriak/Conclave
5. Zie 4
6. zie 4
7. Atramedes
8. Chimareon
9. Acendant council
10. Chogall
11. Al'akir
12. Nefarian
Anoniem: 304426 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:48:
[...]

Volgens mij zou hij nu kijken of ik een friendly target heb, zoja: healen zonee niets doen.
Terwijl als ik in healbot gewoon holy shock cast op henk, terwijl ik een boss target, hij alsnog henk healt.
Geen idee sorry, speel helaas geen healer

[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 24-01-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 14:42
Anoniem: 304426 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:48:
[...]

code:
1
/cast [target=mouseover] Holy Shock

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
uashy schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:19:
[...]

Dus wel, bij mij was het afkomstig van WoWbillingsupportEU@blizzard.com, stukje uit de mail:

[...]

En ik weet zeker dat dit van Blizzard is, omdat ik aan de telefoon zat met ze toen ik dit mailtje ontving.
In ieder geval, altijd bellen :) .
Je weet als tweaker toch dat de naam die je in je inbox ziet als 'from' vervalsen extreem gemakkelijk is en dat je er dus zeker niet mag van uitgaan dat het effectief van blizzard komt omdat er bij afzender xxx@blizzard.com staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:51:
Het schijnt dat je Maloriak op 10-man beter kunt doen met 2 healers. Wij gebruiken er ook drie maar de enragetimer is dan wel érg strak. Als je healers goed genoeg zijn kun je dus beter 2 healers gebruiken, moet je alleen oppassen dat je je laatste groene vial-phase niet overslaat. :)
Wij hebben Maloriak ook met 2 healers gedaan (holy pala (ik) en resto sham). Aan het begin wipte we vaak omdat de interrupts nog niet goed waren. Met de adds hadden hadden we niet zoveel problemen, ik geloof dat we er constant 9 probeerde te hebben.

Vanavond staat chimareon (oid) op het menu. Dat schijnt een intensief gevecht voor healers te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
ebborazor schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:22:
[...]

Vanavond staat chimareon (oid) op het menu. Dat schijnt een intensief gevecht voor healers te zijn.
Intensief valt relatief mee, je moet zorgen voor een goede verdeling van mensen die je healt en nooit ver over de 10k. Zodra hij feud cast stacken en gebruik maken van zoveel mogelijk aoe healing als je hebt. Wij probeerden iedereen rond de 50k te houden, dat is voldoende om 2 hits te overleven. Niet meteen na feud spreaden in verband met massacre. Zo kan je iedereen nog snel naar 10k healen. Wat wij deden was beacon op de boss tank. Holy pala healde zichzelf en 3 dps, ik als shaman healde mijzelf en 2 andere dps, resto druid focuste op double hits OT. We sprongen natuurlijk wel bij daar waar nodig. Tranquility is echt een perfecte spell voor feud. Toen we dit eenmaal doorkregen liep het lekker, sterker nog, we schrokken opeens toen we in p2 kwamen.
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:45:
[...]

In mijn ervaring zou deze volgorde ideaal zijn: Magmaw, Omnotron, Halfus, Valiona/Theralion, Conclave, Atramedes, Maloriak. Daarna gok ik op deze volgorde: Ascendant Council, Chimaeron, Al'Akir, Cho'gal, Nefarion.
Hmm, dan toch maar eens andere bosses gaan bekijken. Wij gingen er een beetje vanuit dat BWD prima zou zijn als startraid in z'n totaliteit, maar je kunt dus beter een beetje switchen.
Dan vind ik het stiekem toch best netjes dat we Chimaeron al down hebben als casual raiding guild ;) Chimaeron valt opzich best mee, maar je moet de flow van healing even doorhebben. Ik vind Maloriak wat dat betreft iets lastiger, maar dat heeft dan weer te maken met add control en interrupts.

[ Voor 37% gewijzigd door Mik! op 24-01-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
rikdegraaff schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:00:
[...]

Nou snap ik het niet...
Ik heb vannacht WotLK gedownload (7.2 GB) via de InstallWoW.exe.
Maar kan ik dan niet spelen als ik een prepaid card heb?? :?

Ik snap er plat gezegd geen hol meer van... 8)7

EDIT: Werkt deze prepaid ook op EU ENG? http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=130478432316
Heb je het spel en de uitbreidingen zelf (WOW + TBC + WOTLK) gekocht?
een prepaid kaart is enkel om je 'abonnement ' te verlengen, je moet eerst het spel kopen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Chester schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:55:
[...]

Hoe krijg je er als Destruction Warlock zoveel uit? Ik zit meestal op de 12 a 13k dps =[ Als ik op je armory kijk zie ik dat je alles reforged naar haste, terwijl ik reforge naar crit. Ik dacht dat crit belangrijker was voor een destruction lock? Anyways, zal eens een keer alles reforgen naar haste en even op een dummy testen :p

Mijn lock: Nerphwragl.
Simcrafts draai ik op mijn eigen char, dus niet de standaard profiles van Elitist met BiS gear, en contant komt eruit dat Haste een hogere scale factor heeft dan crit voor mijn situatie. Vandaar dus mijn reforges.

Qua stats zit ik echter wel 500 int, 1% hit, en 5,5% haste meer dan jou, terwijl jij nog geen 3% crit meer hebt dan ik. Dat is natuurlijk een vrij fors verschil. Verder is je gear zeker redelijk te noemen, echter vervang die bracers. Spi is echt waardeloos voor locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11-2024
varkenspester schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:21:
[...]

Je weet als tweaker toch dat de naam die je in je inbox ziet als 'from' vervalsen extreem gemakkelijk is en dat je er dus zeker niet mag van uitgaan dat het effectief van blizzard komt omdat er bij afzender xxx@blizzard.com staat?
Dat weet ik, hetzelfde adres stond ook als reply-to (ja, ik heb de headers bekeken). En zoals ik zei, ik zat aan de telefoon met ze toen ik het mailtje ontving. Dus ik was zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:46
uashy schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:44:
Dat weet ik, hetzelfde adres stond ook als reply-to (ja, ik heb de headers bekeken).
Dat zegt nog niks, telnet maar eens naar poort 25 van de mailserver van je provider, je kunt alles net zo invullen als je zelf wilt ;)

Maar goed, als ze aan de telefoon zeggen dat het inderdaad van hun komt (of juist niet) dan kun je vrij zeker zijn ja :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
Teunis schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:54:
[...]

code:
1
/cast [target=mouseover] Holy Shock
Dit is even snel uit mn hoofd.
Als je enemeny target hebt kan je deze gebruiken.
code:
1
2
#showtooltip Holy Shock
/cast [target=targettarget] Holy Shock

Met 2 modifiers om party member 1 of 2 te Holy Shocken
code:
1
2
3
4
#showtooltip Holy Shock
/cast [nomod]Holy Shock;
[mod;ctrl,target=Party1]Holy Shock;
[mod;shift,target=Party2]Holy Shock;

Btw weet iemand al hoe de animatie op je cast bar aan de gang krijgt met Macros? Ik ben al een tijdje aan het zoeken er naar maar nog steeds niks gevonden.

Zou het wel mooi vinden als ik de cast animaties weer werkend krijg omdat ik eigenlijk alles met macros doe als fury warrior.

[ Voor 21% gewijzigd door ErwienO op 24-01-2011 16:54 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

Wij doen nu alle gevechten (10/12) met 3 healers. Gelukkig hebben we goeie dps (tussen 13k-19k) met ons mee. Maar ik zie de komende weken wel dat we met 2 healers gaan, waarschijnlijk na patch 4.0.6 als er wat classes worden gebuffed. Enigste waar we nog een probleem met hebben is een paar goeie tanks om eventueel een 2de 10m team op te zetten. Laatste paar dagen zijn er een stuk of 5 mensen uit de guild gegaan/kicked.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:22:
[...]
Intensief valt relatief mee, je moet zorgen voor een goede verdeling van mensen die je healt en nooit ver over de 10k. Zodra hij feud cast stacken en gebruik maken van zoveel mogelijk aoe healing als je hebt. Wij probeerden iedereen rond de 50k te houden, dat is voldoende om 2 hits te overleven. Niet meteen na feud spreaden in verband met massacre. Zo kan je iedereen nog snel naar 10k healen. Wat wij deden was beacon op de boss tank. Holy pala healde zichzelf en 3 dps, ik als shaman healde mijzelf en 2 andere dps, resto druid focuste op double hits OT. We sprongen natuurlijk wel bij daar waar nodig. Tranquility is echt een perfecte spell voor feud. Toen we dit eenmaal doorkregen liep het lekker, sterker nog, we schrokken opeens toen we in p2 kwamen.
Gebruiken jullie maar 1 tank op deze boss? Hoe doen jullie dat met de double attacks dan?
Wij gebruiken 2 tanks en 3 healers. Zodra de healers doorhebben dat ze niet alles moeten healen dan is het een redelijk makkelijke boss. Ze hebben de boss trouwens generfed waardoor het nu een stuk makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
@ nivado: dat komt omdat je als tank de meeste tijd in combat bent. Helemaal in lage instances kun je ontzettend veel AoE dmg doen omdat er toch geen CC is. Ik deed zelf op level 80 op mijn tankadin ook vrijwel altijd de meeste damage overall. Alleen als er echt goede dps mee was (volledig in de hoge tier epics met skills) dan werd ik wel eens outdamaged.

Maaaaaaaar, je moet voor de gein maar eens kijken hoe hoog je staat op de meters tijdens een bossfight waar geen adds in voorkomen, ik weet vrijwel zeker dat je ergens onderaan zult staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:22:
[...]

Hmm, dan toch maar eens andere bosses gaan bekijken. Wij gingen er een beetje vanuit dat BWD prima zou zijn als startraid in z'n totaliteit, maar je kunt dus beter een beetje switchen.
Neffy is volgens mij de moeilijkste boss van allemaal, dus die kun je sowieso beter tot het laatst bewaren. :P
Ik vind Maloriak wat dat betreft iets lastiger, maar dat heeft dan weer te maken met add control en interrupts.
Adds worden een stuk makkelijker met een warrior tank of desnoods een druid (Nature's Grasp). Voor interrupts is het belangrijk dat je afspreekt wie wat interrupt en dat je héél duidelijk maakt dat niemand anders interrupt. Je wil bijvoorbeeld niet dat twee mensen tegelijk interrupten waardoor eerst de Arcane Storm interrupted wordt en vervolgens Summon Abberations ook terwijl je juist wel adds wil spawnen. Minder dan 9 adds laten spawnen voor de eerste add phase betekent gewoon een wipe omdat je er dan tegen het einde aan teveel krijgt.

Wat ons het handigst uitkwam: warrior tank op de adds, feral tank die in Skull Bash gespect is op de boss. En een retridin voor het interrupten van de andere skill. Ik (de feral tank) zorgde voor de add interrupts, de retridin zorgde voor Arcane Storm. Gaat perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 94605 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:54:
[...]

Gebruiken jullie maar 1 tank op deze boss? Hoe doen jullie dat met de double attacks dan?
Wij gebruiken 2 tanks en 3 healers. Zodra de healers doorhebben dat ze niet alles moeten healen dan is het een redelijk makkelijke boss. Ze hebben de boss trouwens generfed waardoor het nu een stuk makkelijker is.
2 tanks, sorry, was niet helemaal duidelijk ;) Warrior tank op de boss, dk tank voor double hit soaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Komt woensdag de patch nou? de één zegt van wel de ander van niet ...
en welke classes krijgen allemaal een talent reset of geen 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Anoniem: 40554 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:28:
Komt woensdag de patch nou? de één zegt van wel de ander van niet ...
en welke classes krijgen allemaal een talent reset of geen 1 ?
Geen enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke...!
omdat er ook zoveel spells/talents veranderen toch?
maar de patch komt er wel woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:45:
[...]

Zoals ik het nu ervaar met nog maar 2 bosses te gaan en dan met name op 25 mans.

Magmaw, Omnotron, Conclave, Halfus, Valiona/Theralion,,
Maloriak , Chimaeron ,Atramedes , Ascendant Council , Cho'gal , Alákir, Nerfarion

Dat is dan met name op 25 mans. Op 10 mans zal Al 'akir & Atramedes waarschijnlijk iets makkelijker zijn , maar dan lijkt me Chimaeron weer iets lastiger.
Verder was counil lastiger dan Cho 'gal. Op Council behoorlijk wat wipes gehad , en Cho'gal lag na een try of 10 wel plat.

Al'akir hebben we nog niet echt geprobeert. Beetje kut loot dus willen we eerst de rest neer hebben. En met 25 mans zit er nog behoorlijk wat rng in de fight. We hebben er een week of 4 terug wat tries op gedaan met 10 man , toen zaten we snel zat in P3 ( niet neer gehaald jammer genoeg). Daarom ook het idee dat 10 mans hier wat makkelijker is dan 25 mans.

Maar vanavond en morgen staan er 2 wipe avonden gepland op Nefarion. Worden ook meteen de eerste tries op 25 mans. Ben benieuwd hoe lastig hij echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Eindelijk een Noble's Monocle gevonden op AH! Mijn bank is nu helemaal gepimped!
Afbeeldingslocatie: http://dragor.nl/pimpbankzord.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en heeft iemand enig idee waar ik de warcraft muis kan kopen? (brons kleurige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 40554 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:06:
en heeft iemand enig idee waar ik de warcraft muis kan kopen? (brons kleurige)
pricewatch: Steelseries WoW: Cataclysm MMO Gaming Mouse

Die? Wat moet precies bronze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Anoniem: 40554 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:47:
Oke...!
omdat er ook zoveel spells/talents veranderen toch?
maar de patch komt er wel woensdag?
De spells en talents zijn een paar maanden geleden omgegooid, het enige wat ze nu doen is wat spells buffen of nerfen en wat andere kleine aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 08:24
Gisteren weer de nodige dailies gedaan, bijna exalthed met TB ! Ook de daily HC Thrones of Tides gedaan, ik ga altijd dood op het laatste moment als je enorm groeit zeg maar, weet nog steeds niet waarom. Eerst als Shadow DPS naar binnen gegaan om uiteindelijk toch maar te eindigen als healer.

Verder gaan we met mijn guild 2 x 10 man raids doen \o/, ben ik wel blij mee want de ene 10 man groep zijn hardcores met weinig ruimte voor fouten, de 2e groep is met een vriendelijke raid leader, daar zit ik dus in.

Morgen doen we weer een 25 man raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Heren, dank voor de tips voor wat betreft Maloriak. Gisteravond hebben we door de kill op Maloriak 4/12 behaald.

Add control liep nu een stuk soepeler nadat de warrior zich bezighield met de adds. Interrupts liepen meteen een stuk vloeiender en dat gold ook voor dispels. Alle tries voor de kill stond ik als resto shaman nog in de middenmoot met interrupts en dispels (ik weet het, niet mijn taak), maar bij de kill was ik nergens in de lijsten te vinden dus dat was zeker een goed teken.

Healing liep nog niet heel lekker, sowieso mijn healing viel zwaar tegen omdat ik continue ook een oogje in het zeil hield bij de interrupts en dispels. Daarnaast hadden we een trial mee die voor het eerst met ons ging raiden, nog niet helemaal goed in de gear zit en de tactics nog niet kende. Oftewel, zware klus voor onze resident pala healer om te compenseren. Dan merken we toch wel dat we onze druid healer missen.

Volgende reset maar eens kijken of we wat bosses kunnen 2 man healen. Kan ik eindelijk dpsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Eindelijk die worm neer ... en Omnotron een paar goede pogingen gedaan ...

Alleen ging die !_&*%#@)(*& mage er met mijn casterdagger vandoor :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren Altramedes een oneshot , Chimaeron een paar whipes zoals verwacht omdat we wat mensen mee hadden die er nog niet waren geweest. Maar toen begon het gezeur, niets als disconects en uiteindelijk na 1 uur van wachten & Whipen vanwege disconects uiteindelijk met 7 healers om maar veilig te zitten.

Dus op naar Nef.
Denk dat we al met al 1 goede try gehad hebben , verder alleen maar mensen met dc's .
Die hele put is ook een zwaar lagfest , veel hebben bijna alle mods uitgezet inc recount/skada toen was het nog wel te doen. Zelf heb ik bijna nooit problemen , bijna altijd 40+ fps ( tijdens bossfights , idle gewoon 60fps) maar op nef zakte ik ook af en toe naar de 20fps of nog minder.

Hoop dat dit echt een uitzondering was en dat we vanavond wel gewoon wat tries kunnen doen.
P1 hebben we nu wel gezien , en als er geen healers of tanks disconecten komen we daar wel door heen.

Btw het lijstje van gisteren van welke boss het lastigste is klopt toch niet helemaal.
Denk dat de Lift in blackwing descent verreweg het moelijkste is en al zeker als je een paar evil priests met life grip hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

Gister de hele avond gewiped op Maloriak.. Het wil maar niet lukken daar, de focus is soms compleet weg.. Beste try, 4% ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Gisteren ook de hele avond gewiped :(
We moeten alleen nefarian nog op 25m , beste try 8%.
Begon zeer goed en leek erop dat we hem toch echt zouden hebben gisteravond , maar toen moesten we ineens 2 Tanks replacen omdat de huidige tanks connectie problemen kregen , dus hebben we 2 OS tanks genomen , vervolgens een uur lopen kloten voordat de tanks alles geleerd hadden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:04:
Denk dat de Lift in blackwing descent verreweg het moelijkste is en al zeker als je een paar evil priests met life grip hebt >:)
Lol, hear hear. Slowfall van mages is ook evil op die lift. Zo belande ik gister met mijn domme kop in de lava.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hadden wij er ook een paar van gisteren. Alleen als je dan met Nef bezig bent word de boss dus gepulled.
dus weer een halve raid dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:03:
Hadden wij er ook een paar van gisteren. Alleen als je dan met Nef bezig bent word de boss dus gepulled.
dus weer een halve raid dood.
Scheelt, voorlopig kunnen we van Nef alleen nog maar dromen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Goede morgen!

Gister heb ik alleen maar even 45 minuutjes gewiped op Valiona/Theralion met 9 man. Dit was gewoon om even te kijken hoe de mechanics werken. Het lijkt niet al te moeilijk, de movement moet gewoon nog even beter, en we misten natuurlijk een flinke bak aan dps door met zo weinig lui te gaan. Ik hoop dat we zondag een raid bij elkaar kunnen krijgen die wel gebalanceerd en compleet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 15:33

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Is de retri pala nou echt zo lame geworden?

Ik heb dus even pauze gehad na een hardcore periode van raiden, dual spec pala in ret/prot. Ben nu level 82 en heb een paar dingetjes vervangen tijdens het levelen, maar wat me opvalt is dat ik in ret maar minimaal meer damage doe dan in prot, maar ongelovelijk veel sneller dood ga. Ik level dus eigenlijk alleen nog maar in prot want ik kan pullen wat ik wil ik zit gewoon op 2500 dps en kom er met bijna full health uit.

het lijkt me erop dat prot enorm gebuffed is ten opzichte van wotlk en ret een enorme dip doormaakt?

Of doe ik mischien iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:42
InflatableMouse schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:21:

Ik heb dus even pauze gehad na een hardcore periode van raiden, dual spec pala in ret/prot. Ben nu level 82 en heb een paar dingetjes vervangen tijdens het levelen, maar wat me opvalt is dat ik in ret maar minimaal meer damage doe dan in prot, maar ongelovelijk veel sneller dood ga. Ik level dus eigenlijk alleen nog maar in prot want ik kan pullen wat ik wil ik zit gewoon op 2500 dps en kom er met bijna full health uit.

het lijkt me erop dat prot enorm gebuffed is ten opzichte van wotlk en ret een enorme dip doormaakt?

Ik heb al eeuwen geen ret gespeeld ( prot ftw ) maar wat ik her en der lees is dat ret behoorlijk gebroken is, prot is met de juiste gear behoorlijk pijnlijk in zowel pve als in pvp.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nope, retridins zijn deze keer de lul, die hebben echt een achterstand. Heb laast een log gezien van een bossfight: unholy DK in quest greenies en blues die een retridin in bijna full epic eruit speelde, terwijl die pally geen slechte speler was. Geen idee of het gefixt wordt in 4.0.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
NMe schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:27:
[...]
Nope, retridins zijn deze keer de lul, die hebben echt een achterstand. Heb laast een log gezien van een bossfight: unholy DK in quest greenies en blues die een retridin in bijna full epic eruit speelde, terwijl die pally geen slechte speler was. Geen idee of het gefixt wordt in 4.0.6.
Op zich lopen retri's prima, tis wel echter zo dat sinds patch 4.01 de rotatie zo verschrikkelijk is veranderd dat het voor de meeste retri's gewoon totaal opnieuw leren was. Onze retri in de guild kan momenteel gewoon prima meekomen met de rest in vergelijkbare gear.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dennism schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:40:
[...]

Simcrafts draai ik op mijn eigen char, dus niet de standaard profiles van Elitist met BiS gear, en contant komt eruit dat Haste een hogere scale factor heeft dan crit voor mijn situatie. Vandaar dus mijn reforges.

Qua stats zit ik echter wel 500 int, 1% hit, en 5,5% haste meer dan jou, terwijl jij nog geen 3% crit meer hebt dan ik. Dat is natuurlijk een vrij fors verschil. Verder is je gear zeker redelijk te noemen, echter vervang die bracers. Spi is echt waardeloos voor locks.
Ah, simcraft draaien op eigen char, nooit aan gedacht :P Die bracers gaan idd vervangen worden; laatst was er een niet spirit 346 bracer gedropped, maar die heb ik maar aan een mage in de guild gegeven omdat hij het beter kon gebruiken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Is die buff ( 5% hp en damage ) nog aanwezig in randoms ? ik kreeg hem niet gister maar een guildie zei dat ie hem wel had :s beiden via de lfg tool gejoined.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Beste class per side om een solo lvl priest te maken? Gaat zeker een full shadow build zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Volgens mij alleen als er minimaal 1 random in de grp zit, bij een volle "premade" grp zul je de buff niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
DrFlash schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:41:
[...]

Op zich lopen retri's prima, tis wel echter zo dat sinds patch 4.01 de rotatie zo verschrikkelijk is veranderd dat het voor de meeste retri's gewoon totaal opnieuw leren was. Onze retri in de guild kan momenteel gewoon prima meekomen met de rest in vergelijkbare gear.
http://stateofdps.com/

Ret is loopt toch redelijk stevig achter (ong 22% minder dan top dps), volgens die parses, waar je toch wel een goed beeld krijgt van het dmg potentieel. Het is ook de enige spec die niet kan veranderen om hoger op de lijst te komen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Hurtebise schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:19:
Beste class per side om een solo lvl priest te maken? Gaat zeker een full shadow build zijn?
Ik zou dan een paladin nemen, voor de extra holyness...

Maar als je Race bedoelt, Troll Priest is beste dps horde side. Alliance side weet ik niet, want dan wordt het altijd rood voor mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
DexterBelgium schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:21:
[...]

Ret is loopt toch redelijk stevig achter (ong 22% minder dan top dps), volgens die parses, waar je toch wel een goed beeld krijgt van het dmg potentieel. Het is ook de enige spec die niet kan veranderen om hoger op de lijst te komen.
Vriend van mij haalt met ilvl 348 zo een 14k dps in hc's, doet mij gewoon denken aan l2p. Retri is niet meer button bash, maar heeft nu een andere manier van aanpakken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komt de patch morgen nog of niet? niemand kont echt een duidelijk antwoord geven ...! want dan kan ik alvast mijn spul halen voor aclh trinket

-edit-

het is ook niet echt een hele grote patch
en ik ben ook aan het kijken voor de steelseries toestenbord moet ik dan uk of us?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 25-01-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:34:
komt de patch morgen nog of niet? niemand kont echt een duidelijk antwoord geven ...! want dan kan ik alvast mijn spul halen voor aclh trinket
Ik denk van niet.

Ben nog niet kunnen inloggen, maar wat staat er als geplande outage voor morgen ?

Denk dat we nog geen patch moeten verwachten als we nog geen volledige lijst met de aanpassingen hebben op mmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Nee, je doet niks verkeerd. Prot levelt een stuk sneller tussen 80-85 mede door de betere survivability.
Dakreal schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:26:
[...]

Vriend van mij haalt met ilvl 348 zo een 14k dps in hc's, doet mij gewoon denken aan l2p. Retri is niet meer button bash, maar heeft nu een andere manier van aanpakken.
Puur geluk. Hoge dps is voor een groot deel afhankelijk van procs. Als je bij een encounter weinig of geen AoW of HoL procs krijgt, dan eindig je gewoon laag. Zelf moet ik tijdens raids potion prepotten, alle cooldowns efficient gebruiken om maar in de buurt te komen van de top 7 dps, terwijl onze assasination rogues, survival hunters en destrolocks niet eens potions gebruiken. :X

[ Voor 38% gewijzigd door Vagabonding op 25-01-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Dennism schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:21:
Volgens mij alleen als er minimaal 1 random in de grp zit, bij een volle "premade" grp zul je de buff niet krijgen.
Ja dat is dus mn probleem, ik doe alleen maar randoms en heb sinds wotlk die buff al niet meer gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
DexterBelgium schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:21:
[...]

22% is niet zoveel, zeker als je nagaat dat veel van wat nu 'top dps' is ook nog nerfs gaat krijgen. tel daarbij op dat veel van de retri spelers hun hele rotatie opnieuw moeten leren waar gewoon tijd overheen gaat voordat je dat echt lekker in de vingers heb.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zethiel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:45:
[...]

Ja dat is dus mn probleem, ik doe alleen maar randoms en heb sinds wotlk die buff al niet meer gezien :/
Optie "Consolidate buffs" waarschijnlijk aan, dan kan je het niet meer zien.

Over paladin, het is toch niet erg dat je nu meer moeite moet doen voor een goed resultaat? in TBC en Wotlk waren jullie al een gouden schaal ;-)

Gisteren met mijn combat rogue in hc de 18k dps aangetikt, gaat hard met de gear en dat is ook te merken. Helemaal heppie! :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zethiel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:45:
[...]

Random heroics met een full guild group? Of randoms met random spelers? Eerste geval: geen buff. Tweede geval: wel een buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
NMe schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:50:
[...]

Random heroics met een full guild group? Of randoms met random spelers? Eerste geval: geen buff. Tweede geval: wel een buff.
Aanvulling:
De buff heet ook "Luck of the Draw" (vrij vertaald: mazzel bij loting). Als je met 4 bekende gaat, en er geen extra mensen bij hoeven te komen, heb je ook geen "Draw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
NMe schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:50:
[...]

random dungeons met random spelers :/ en dan krijg ik dus geen buff

[ Voor 5% gewijzigd door Zethiel op 25-01-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DrFlash schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:46:
[...]

22% is niet zoveel, zeker als je nagaat dat veel van wat nu 'top dps' is ook nog nerfs gaat krijgen. tel daarbij op dat veel van de retri spelers hun hele rotatie opnieuw moeten leren waar gewoon tijd overheen gaat voordat je dat echt lekker in de vingers heb.
Dat 22% minder dps gaat juist over de top 200 retpaladins en ik ga vanuit dat die wel weten hoe het een beetje werkt. ;)

Sowieso is Ret niet bepaald moeilijk ofzo, maar in de huidige staat heeft het weinig met skills te maken, maar met willekeur. Het is maar goed dat mastery in de volgende patch enigszins waardevol wordt, want op dit moment is elke gear met mastery in principe dpsloss en er zijn nu nogal veel gear met mastery. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 18:16
Wat zou een goede tip zijn voor de 2 spellthreads die Tailors kunnen maken?
Vanavond lopen bijna al mijn Dreamcloth CDs af.

Ben zelf te blut om al die Volatiles te kopen om de zooi voor mij zelf te maken en dan aan de Epic pants te beginnen. Dus wil aan deze CDs wat geld verdienen en dan volgende week de CDs gebruiken om iets voor mezelf te maken.
Zou geld van mijn alts kunnen oversturen maar zoiets doe ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zethiel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:59:
[...]

random dungeons met random spelers :/ en dan krijg ik dus geen buff
Dat zal dan toch echt aan je UI liggen waarschijnlijk. Je bent de eerste die ik hoor zeggen dat hij die buff niet meer zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:36

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Deadsy schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:07:
Wat zou een goede tip zijn voor de 2 spellthreads die Tailors kunnen maken?
Vanavond lopen bijna al mijn Dreamcloth CDs af.

Ben zelf te blut om al die Volatiles te kopen om de zooi voor mij zelf te maken en dan aan de Epic pants te beginnen. Dus wil aan deze CDs wat geld verdienen en dan volgende week de CDs gebruiken om iets voor mezelf te maken.
Zou geld van mijn alts kunnen oversturen maar zoiets doe ik liever niet.
Tailoring is waardeloos, goldmaking wise. Ook maak je er bar weinig gear mee die je kan gebruiken. Ugh, stomme profession en om over enchanting maar niet te beginnen ://////

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Dakreal schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:26:
[...]

Dat gaat dus over de top-200 parses die op worldoflogs (waar toch véél goeie guilds hun parses opgooien) te vinden zijn. Die vriend van je zit wsl niet in Paragon (of hij zou niet in ilvl 348 rondlopen), dus je zal me toch een parsje moeten gooien voor ik mijn zoutzak wegzet. :+

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Wat me wel opvalt nu op State of DPS is dat DK Blood onder de tanks staat en Frost tussen DPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

InflatableMouse schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:16:
Wat me wel opvalt nu op State of DPS is dat DK Blood onder de tanks staat en Frost tussen DPS?
Vind ik niet gek gezien het feit dat blood de tanking spec is en frost de DPS-spec? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Heb warr lvl 32 atm en kom nu in de problemen met de ingebouwde UI. Wil zoveel mogelijk in horizontal bars proppen. Verticale rechts gebruik ik voor bandages en minder belangrijke meuk, profession icons enzo. Welke addon is een leuke voor warr? Dus iets met een 3-4-tal rijnen. Heb niet zo'n zicht op het aantal skills die je als high lvl en het aantal nodige slots. Eentje die er nog een beetje wow-like uitziet. En lekker werkt voor het veelvuldig veranderen van stances.

[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 25-01-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hurtebise schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:19:
Heb warr lvl 32 atm en kom nu in de problemen met de ingebouwde UI. Wil zoveel mogelijk in horizontal bars proppen. Verticale rechts gebruik ik voor bandages en minder belangrijke meuk, profession icons enzo. Welke addon is een leuke voor warr? Dus iets met een 3-4-tal rijnen. Heb niet zo'n zicht op het aantal skills die je als high lvl en het aantal nodige slots. Eentje die er nog een beetje wow-like uitziet. En lekker werkt voor het veelvuldig veranderen van stances.
Bartender ofzo?

Maar je weet dat je ook gewoon in je interface-opties rijen toe kan voegen zonder verder addons te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bartender denk ik.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
NMe schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:10:
[...]

Dat zal dan toch echt aan je UI liggen waarschijnlijk. Je bent de eerste die ik hoor zeggen dat hij die buff niet meer zou krijgen.
Denk ook niet dat het daaraan ligt ( heb alleen auctioneer ) en ik zie ook geen verandering in mn hp pool, maar ik zal straks auctioneer even uitzetten en kijken wat er dan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

NMe schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:18:
[...]

Vind ik niet gek gezien het feit dat blood de tanking spec is en frost de DPS-spec? :)
Dat was ooit andersom :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Uhm neen, in WOTLK kon je met alledrie de specs gewoon dpsen en was het inderdaad mogelijk om in zowel frost als blood te tanken als was blood nog steeds de betere van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrVegeta schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:12:
[...]

Tailoring is waardeloos, goldmaking wise. Ook maak je er bar weinig gear mee die je kan gebruiken. Ugh, stomme profession en om over enchanting maar niet te beginnen ://////
Ik weet, je hebt dan wel 6 manieren om Dreamcloth te maken welke allemaal hun eigen CD hebben maar je bent wel beperkt in de hoeveelheid spullen die je per week kunt maken.
Je kunt bv maar 1 Epic pants maken per week omdat die weer 6 Dreamcloth nodig heeft of 1 belt die 4 stuks nodig heeft.
En als ik de prijzen van de mats en de verkoop prijzen van de Epics op AH bekijk dan valt de winst denk ik ook redelijk tegen. Verschil tussen wat de mats kosten en voor hoeveel de epics op AH staan is dan wel 800 tot 1000g maar ik zie telkens dezelfde mensen die de spullen verkopen dus ik denk niet dat ze de zooi eenvoudig kwijt komen.

maar op de Spellthreads kun je denk ik de meeste winst maken afhankelijk van welke CD je gebruikt.
De Spellthreads gaan voor 7 tot 800g.
De Volatiles die je nodig hebt kosten tussen de 300 voor Life en Earth en 750 voor Fire.
Dus als je de goedkope CDs pakt dan maar je daar nog leuke winst op.
Maar het valt inderdaad nogal tegen betreffende mogelijkheden.

En Enchanting is gewoon bizar duur om te lvln.
Je kunt dan wel je tailoring zooi dissen maar ik heb het gevoel dat Blizz een fout gemaakt heeft betreffende item lvl dat je kunt dissen en Item lvl dat je kunt tailoren.
Want Enchanting en Tailoring waren bij mij qua lvl altijd op hetzelfde niveau (nooit meer dan 5 lvls van elkaar). Maar opeens was mijn Enchanting lvl 10 tot 15 lvls te laag om de zooi te dissen die ik met tailoring maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 07:19

DefLite

Why so serious?

Mik! schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:34:
[...]

Uhm neen, in WOTLK kon je met alledrie de specs gewoon dpsen en was het inderdaad mogelijk om in zowel frost als blood te tanken als was blood nog steeds de betere van de 2.
In WOTLK kon je ook als Unholy tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Deadsy schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:35:
[...]

Ik weet, je hebt dan wel 6 manieren om Dreamcloth te maken welke allemaal hun eigen CD hebben maar je bent wel beperkt in de hoeveelheid spullen die je per week kunt maken.
Je kunt bv maar 1 Epic pants maken per week omdat die weer 6 Dreamcloth nodig heeft of 1 belt die 4 stuks nodig heeft.
En als ik de prijzen van de mats en de verkoop prijzen van de Epics op AH bekijk dan valt de winst denk ik ook redelijk tegen. Verschil tussen wat de mats kosten en voor hoeveel de epics op AH staan is dan wel 800 tot 1000g maar ik zie telkens dezelfde mensen die de spullen verkopen dus ik denk niet dat ze de zooi eenvoudig kwijt komen.

maar op de Spellthreads kun je denk ik de meeste winst maken afhankelijk van welke CD je gebruikt.
De Spellthreads gaan voor 7 tot 800g.
De Volatiles die je nodig hebt kosten tussen de 300 voor Life en Earth en 750 voor Fire.
Dus als je de goedkope CDs pakt dan maar je daar nog leuke winst op.
Maar het valt inderdaad nogal tegen betreffende mogelijkheden.

En Enchanting is gewoon bizar duur om te lvln.
Je kunt dan wel je tailoring zooi dissen maar ik heb het gevoel dat Blizz een fout gemaakt heeft betreffende item lvl dat je kunt dissen en Item lvl dat je kunt tailoren.
Want Enchanting en Tailoring waren bij mij qua lvl altijd op hetzelfde niveau (nooit meer dan 5 lvls van elkaar). Maar opeens was mijn Enchanting lvl 10 tot 15 lvls te laag om de zooi te dissen die ik met tailoring maakte.
De enige profit die je met enchanting kan maken is een fee :') van 35g. That's it. Ja opzich kan je soulbound items nog gaan dischanten wanneer je aan het questen bent maar de meesten daarvan gebruik je om zelf te levelen...

Tailoring, tja je moet een beetje lucky zijn. Als ik vanavond 8 dreamcloth heb ga ik die voor 800g per stuk verkopen. Hoop pants of 2 x belt te kunnen maken en wat gold binnen tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:43:
[...]

De enige profit die je met enchanting kan maken is een fee :') van 35g. That's it. Ja opzich kan je soulbound items nog gaan dischanten wanneer je aan het questen bent maar de meesten daarvan gebruik je om zelf te levelen...
Maybe. Ik heb ook geen enchanting op mijn main maar voor mijn alt is hij ideaal. Ik kan op mijn main elke enchant ingame vrij goedkoop geregeld krijgen omdat ik een lading mats (van het dissen van random greens en van de shards die ik krijg van randoms) en alle enchants op mijn mage alt heb. :) Om dezelfde reden heb ik ook een alt jewelcrafter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Dan nog snap ik je comment niet, State of DPS gaat over de huidige end-game. Dus dat het ooit andersom was heeft voor state of dps geen enkel nut.

BTW: zucht, ik moet dringend tijd vinden om te gamen, ik ben serieus aan het achterraken door dat damned real life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrVegeta schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Tailoring, tja je moet een beetje lucky zijn. Als ik vanavond 8 dreamcloth heb ga ik die voor 800g per stuk verkopen. Hoop pants of 2 x belt te kunnen maken en wat gold binnen tikken...
Ik verkoop nu af en toe wat Enchants in ruil voor de mats.
Ik lvl het volledig via scrolls en als iemand een enchant wil hebben dan kijk ik of ik die al op een scroll hebt. Vaak hebben de mensen dan al de mats en vraag ik of ze hem gewoon voor de scroll willen ruilen.
Hun hebben dan de enchant en ik heb dan weer wat mats.

Nadeel aan Enchanten is dat het bizar duur is om te lvln, ook al geef je er geen geld aan uit dan nog kost het je geld.
Niet enchanters vendoren random green drops en quest rewards die ze niet nodig hebben. Een enchanter moet die zooi dissen en je moet diverse dingen dissen voor 1 lvl.
Tailoring heeft weer als nadeel dat de drop rate van cloth voor tailors en niet tailors gelijk is (of niet?).
Hun verkopen de zooi en jij hebt flink wat nodig om te lvln.
Denk dat die 2 ook de duurste en minst belonende professions in WOW zijn.

Mining en Herbing het beste met vlak erachter Skinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Deadsy schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:06:
[...]

Tailoring heeft weer als nadeel dat de drop rate van cloth voor tailors en niet tailors gelijk is (of niet?).

[...]
In WotLK kon je als tailor een skill leren die je meer cloth op leverde. Hierdoor kreeg ik in instances vaak nog cloth van mobs, terwijl de loot niet voor mij was. Die hoeveelheid cloth die ik op mijn tailor had was echt bizar, ik kreeg het gewoon niet op/verkocht voor een redelijke prijs.
Ik heb geen idee of dat nog zo is in Cata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Nivado schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:15:
[...]

In WotLK kon je als tailor een skill leren die je meer cloth op leverde. Hierdoor kreeg ik in instances vaak nog cloth van mobs, terwijl de loot niet voor mij was. Die hoeveelheid cloth die ik op mijn tailor had was echt bizar, ik kreeg het gewoon niet op/verkocht voor een redelijke prijs.
Ik heb geen idee of dat nog zo is in Cata.
Is weer zo in Cata alleen koop je de skill niet. Ik kan op mijn priest die tailorer is cloth looten van corpses van anderen. Rondje Grim Batol levert bijvoorbeeld een boel extra cloth op.

@DK tanking/dps WOTLK: je hebt gelijk, was even vergeten dat ook unholy mogelijk was voor tanken. Kwam ze alleen een stuk minder tegen dan frost en blood tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mik! schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:20:
[...]

Is weer zo in Cata alleen koop je de skill niet. Ik kan op mijn priest die tailorer is cloth looten van corpses van anderen. Rondje Grim Batol levert bijvoorbeeld een boel extra cloth op.

@DK tanking/dps WOTLK: je hebt gelijk, was even vergeten dat ook unholy mogelijk was voor tanken. Kwam ze alleen een stuk minder tegen dan frost en blood tanks.
Deze skill is idd doorgezet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Je krijgt als tailor inderdaad iets meer cloth dan andere mensen. In de vorige patch is het % hiervan verhoogd. Dat was nodig ook, ik heb nog steeds bij lange na niet genoeg cloth om max level te halen, en ik zit ondertussen al in exhalted met de meeste facties… Die rep heb ik voornamelijk gehaald door het runnen van heroics.

Dus of je moet er nog extra geld tegenaan gooien, of je moet geduld hebben en wachten op de cloth drops om max level tailoring te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49

Rannasha

Does not compute.

Deadsy schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:06:
[...]

Nadeel aan Enchanten is dat het bizar duur is om te lvln, ook al geef je er geen geld aan uit dan nog kost het je geld.
Niet enchanters vendoren random green drops en quest rewards die ze niet nodig hebben. Een enchanter moet die zooi dissen en je moet diverse dingen dissen voor 1 lvl.
Hun verkopen de zooi en jij hebt flink wat nodig om te lvln.
Denk dat die 2 ook de duurste en minst belonende professions in WOW zijn.
Alle crafting professions zijn duur om te levelen. Iets als Leatherworking is niet goedkoper om te levelen omdat je er skinning naast hebt. Want zonder LWing zou je de producten van skinning kunnen verkopen. Enchanting steekt qua leveling kosten niet echt boven de andere crafting professions uit.

Gathering professions brengen uiteraard het meeste op, maar de stat-bonus die je van deze professions krijgt is zo crappy vergeleken met de crafting professions.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Species5618 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:24:
[...]
Gathering professions brengen uiteraard het meeste op, maar de stat-bonus die je van deze professions krijgt is zo crappy vergeleken met de crafting professions.
Voor melee dps is skinning niet onaardig, en voor tanks is mining ook best ok, echter de bonus van herbing is alleen nuttig voor classes zonder selfheal die gaan solo-en
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.