Zo zo, de 2e lvl 85 is binnen. Wou toch eerst de warrior een beetje op niveau hebben kwa gear, voordat ik mijn alt ging levelen. Nou, eind vorige week begonnen met mijn druid, en die is gister 85 geworden /cheer!
(grootste verschil trouwens met deze en me main tijdens het lvlen, nu ken ik alle dungeon's al. Over het algemeen meer dan de helft van de party ook wel. Met mijn main, wist eigenlijk niemand what to do in een instance. Daardoor ligt de snelheid nu toch wel 3x zo hoog

)
mainspec = resto, dus dat word nog leuk straks in de heroic

. Moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt hebt in alle normal dungeons. Tijdens lvl 81 en 82 had ik wel sterk de indruk, dat het healen lang niet zo moeilijk was, als bv op 84 - 85. Op lvl 83 kon ik echt hard healen, zonder oom te gaan. Met dat ik dingde naar 84 veranderde dat. Spells werden in 1x zo duur als een gek.
Magoed, rondlopend in greenies en crap blue's, verwacht ik ook geen heal cannon

. Zolang ik de mensen maar door een instance kan loodsen, zonder al te veel doden

.
Van de week maar wat info opzoeken betrefd resto druids, stat prio's en dergelijke. Of weet misschien iemand nog een handige website/video/blog?