![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Waarom? Dat kan bij Wow nu toch ook al? 5 druids kunnen vrijwel alles. Ze hebben het nu juist gemaakt dat je in combat niet meer kan switchen naar een andere rol. Wow zal alleen maar de holy grail hebben ontdekt als ze elke class een hybrid kunnen maken van 2 rollen met elk hun eigen mechanics om een bepaalde rol te vervullen (zoals het nu gaat met tanken: druid in bear met ziekelijke hoge hp om de klappen op te vangen, DK healt zichzelf tijdens het tanken, de warrior pareert juist alles etc.Anoniem: 373674 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:48:
Kortom ieder zijn ding/specialiteit dat maakt juist het team effect leuk. Als elke rol nagenoeg door iedereen gedaan kan worden, dan faalt een team based mmo denk ik meteen.
Dit dus.
Wut?FunkyTrip schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:24:
Waarom? Dat kan bij Wow nu toch ook al? 5 druids kunnen vrijwel alles. Ze hebben het nu juist gemaakt dat je in combat niet meer kan switchen naar een andere rol. Wow zal alleen maar de holy grail hebben ontdekt als ze elke class een hybrid kunnen maken van 2 rollen met elk hun eigen mechanics om een bepaalde rol te vervullen (zoals het nu gaat met tanken: druid in bear met ziekelijke hoge hp om de klappen op te vangen, DK healt zichzelf tijdens het tanken, de warrior pareert juist alles etc.
https://niels.nu
Anoniem: 82860
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 12-01-2011 16:33 ]
Ik gebruik de addon Outfitter. Die plaats een label in de tooltip van elk item in welke set je dat item gebruikt. Ook als je een nieuw item drop bekijkt, vergelijkt outfitter hem met al je sets.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:32:
Question:
Hoe gaan jullie om met al je gear sets?
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door Nivado op 12-01-2011 16:36 ]
Anoniem: 373674
Buiten mechanics om weinig last gehad van missende traps, sja, je moet wel goed timen/mikken ja. En een tank/dps hebben die snappen dat jij de pull doet. En nu HC's al weer eenvoudig worden voldoen Wyvern sting vaak al qua tijd om een pack neer te halen.Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:02:
[...]
Zolang mobjes stilstaan (of nog zo ver weg zijn dat ze niet in de tank-AoE staan tegen de tijd dat je trap landt) wel jaHet is ook wel bruikbaar, maar je moet er gewoon van uitgaan dat je, tenzij je er mee pullt, gewoon regelmatig mist, iets waar je met hex/poly/banish heel wat minder last van hebt
Je kunt Scatter Shot en Wyvern Sting gebruiken als interupt (al werkt dat niet altijd, ook tellen ze niet in recount voor zover mensen je daar op willen afrekenen) en een Nether Ray heeft als special een interrupt, maar met 40 tot 60 sec cooldown schiet dat niet echt op natuurlijk
Bagnon en alles wat je wilt bewaren onderin, alles wat je wilt vendoren / auctionen (dus: alles wat er bij komt) bovenin. Zeker eenmaal @ levelcap komt er niet zoveel meer bij (tijdens levellen daarentegen des te meer) dus heb je wat meer ruimte vrij om gear neer te zetten.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:32:
Hoe houden jullie het overzichtelijk?
[ Voor 19% gewijzigd door Paul op 12-01-2011 16:54 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
[ Voor 31% gewijzigd door Ero-Sensei op 12-01-2011 16:53 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat heb je ook al vaak gezegd inmiddels. Veel plezier.baxic schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:21:
deel 238 man man .
net begonnen met dc universe online wow even gelaten voor wat het is.
Anoniem: 63072
Tja die heb ik ook gezien, maar nu moet ik toegeven dat als ik pech heb op een kort gevecht mijn warrior ook wel eens zo weinig dps doet. Meestal heb ik dan geen enkele crit en veel white misses en rage starvation, dan weet ik al dat ik de dps meter niet wil zien. Op wat langere gevechten zit ik nu op 9k dps in pre heroic gear.MrVegeta schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:54:
Wat is het irritant dat je in een instance kan worden gelocked zonder een baas neer te hebben. Ik _moet_ die wand van Forgemaster @GB hebben alleen zit ik 3 van de 5 keer met een ongelofelijk debiele groep. Net had ik serieus 3 dps van 6k. Tja, daarmee ga ik het niet redden. Dus leave party en hoppa gewoon locked zonder ook maar 1 baas neer te hebben
Als je op een boss gewoon 5k doetAnoniem: 63072 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:50:
[...]
Tja die heb ik ook gezien, maar nu moet ik toegeven dat als ik pech heb op een kort gevecht mijn warrior ook wel eens zo weinig dps doet. Meestal heb ik dan geen enkele crit en veel white misses en rage starvation, dan weet ik al dat ik de dps meter niet wil zien. Op wat langere gevechten zit ik nu op 9k dps in pre heroic gear.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 12-01-2011 19:41 ]
Misschien omdat men dat van de tanks gewend is?Voor mij persoonlijk is tanken alleen maar minder leuk geworden... niemand van de dps'ers heeft nog geduld. Als ik bijvoorbeeld een normal dungeon binnen kom (ja ik doe nog normals met men altje ;P), dan moet ik even respeccen. Vaak als ik dan klaar ben met respeccen heeft een van de dps'en al GOGOGOGOGOGO 100x geschreeuwd en het eerst pack al gepulled... wat ik dan 'even" op moet lossen. Wat daarbij komt is dat de mobs al genuked worden voordat ze mij ook maar bereikt hebben... Als ik ze er dan op aanspreek komt er geen antwoord uit, dit maakt tanken voor mij minder leuk.
Niet echt goed te vergelijken, er zit een groot verschil tussen de stats van 82 en 85.HStyles schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:48:
Ik snap sowieso niet waarom sommige idd zo weinig dps doen
met mijn rogue op lvl 82 ( 83 nu ) doe ik al 6k op gwoone mobs dan, in crap gear.
Anoniem: 40554
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 12-01-2011 22:50 ]
dat snap ik maar ik zie het zelfs in heroics, sommige die 4k doen op een boss, terwijl de nr 1 in de lijster over 11K + gaat,Zhalix schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:59:
[...]
Niet echt goed te vergelijken, er zit een groot verschil tussen de stats van 82 en 85.
Moet je me toch eens uitleggen hoe je een Holy, ret en prot set kunt hebben als je maar 2 talent builds kunt hebben...Anoniem: 82860 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:32:
Question:
Hoe gaan jullie om met al je gear sets? Ik heb wel wat gesavede presets in mijn character pane, maar ik merk dat het met het aantal specs/sets dat ik heb wel steeds onoverzichtelijker wordt. Ik ben dan ook bang dat ik binnenkort een keer per ongeluk een van mijn items weggooi ipv een drop of zo. Ik zou het echt ideaal vinden als je een bepaalde set gewoon per bag kon opslaan en hier ook niet per ongeluk iets uit kunt deleten. (beetje zoals in WAR)
Hoe houden jullie het overzichtelijk?
Om een beeld te schetsen:
Prot PVE set
Holy PVE set
Holy PvP set
RET PVE set
Dat zijn bij elkaar dus al over de 50 items.
Klik eens op " & credits" in de inhoudsopgavePaul Nieuwkamp schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:47:
Edit @ hieronder, als we het dan toch over de topicstart (gaan) hebbenKan er bovenin de TS een linkje naar een anchor onderaan de TS? Het is een flink eind scrollen, en zeker als je binnen een topic zoekt is de 'end'-knop niet vaak de oplossing
Over de portal naar TH.. niet helemaal waar....HellPunk schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:21:
[...]
De portal komt er pas nadat je een paar quests gedaan hebt nadat je in de zone aangekomen bent. Voor Alliance krijg je die q van de NPC die je naar de zone brengt iirc, ik vermoed dat het voor Horde niet anders is.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Omdat ik zelf zowel een tank (pally) heb als een dps/healer (drood en dus vaak moet omspeccen, omdat ik als ik quest/farm altijd in moonkin bezig ben) zorg ik dat ik als tank altijd een teken van leven heb gekregen van de healer, zeker in pugs.ZenTex schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:23:
[...]
Misschien omdat men dat van de tanks gewend is?
Als healer heb ik hier zelden problemen mee. Ik moet ook vaak eerst even respeccen, soms gaat de tank ook gelijk los als iedereen aanwezig is, en ik ga gelijk aan de slag, bijna zonder mana, maar is altijd wel iemand bij die meedeelt dat de healer nog niet klaar is. Regelmatig word mij ook gevraagd of ik nog even een MB nodig heb . wel logisch ook, de tank is na elk gevecht op 100% health en word geacht klaar te zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door avotar op 13-01-2011 07:21 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Anoniem: 330860
Stam > Hit/Expertise cap > Mastery > Parry/DodgeAnoniem: 330860 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:50:
Klein vraagje,
Ik zou graag terug beginnen tanken .. (DK)
Dat de spec blood is, is kinda obv maar hoe zit het nu met de stats ? Defense cap bestaat niet meer ? parry / block / dodge? (ik stackte vroeger nooit block want een DK heeft geen schield ? )
Ehh wat wil je nu weten ...?Enige DK tank hier met de nodige leekracht talenten die een nieuweling in cataclysm beetje wegwijs kan maken ? ( ik snap er namelijk geen jotta van ... zelfs niet na opzoeken op bepaalde sites )
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Weten we..baxic schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:21:
deel 238 man man .
net begonnen met dc universe online wow even gelaten voor wat het is.
En ik wordt ziek van dit soort stellingen.MrVegeta schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:40:
8K op een boss is trouwens prima voor een beginnende HC'er. Trash DPS tell ik ook niet (echt) maar op een boss moet je gewoon meer DPS doen dan 5k
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
je hebt me net effe goed op weg geholpen. Is wel ingewikkeld maar hoop dat ik het wel doorkrijg xDTeunis schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:34:
Heb zelf geen endgame dk tank
[...]
Stam > Hit/Expertise cap > Mastery > Parry/Dodge
Block is inderdaad alleen voor paladins & warriors ziet ook bijna niet meer op gear.
(http://elitistjerks.com/f...d_dk_endgame_tanking_4_x/)
[...]
Ehh wat wil je nu weten ...?
Je dps gaat ineens hard naar beneden viel me op en trekt daarna weer bij. Had op lvl 82 bijna 40% crit eventjes en 2 levels verder was het ineens nog maar 14%.HStyles schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:48:
Ik snap sowieso niet waarom sommige idd zo weinig dps doen
met mijn rogue op lvl 82 ( 83 nu ) doe ik al 6k op gwoone mobs dan, in crap gear.
[ Voor 23% gewijzigd door FunkyTrip op 13-01-2011 09:21 ]
Dit dus.
Ghehe, mijn imp alleen al doet 2-2.5k dpsFunkyTrip schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:19:
[...]
Je dps gaat ineens hard naar beneden viel me op en trekt daarna weer bij. Had op lvl 82 bijna 40% crit eventjes en 2 levels verder was het ineens nog maar 14%.
Maar ach 5k-6k in HC... als het gevecht wat ingewikkeld is en je doet het voor het eerst is dat al gauw het geval. Gisteren echter een ret pally guildie die consequent 2-2.5k dps deed in een HC
We konden er eigenlijk wel om lachen, maar zelfs met autoattack zit je op 3k volgens mij...
Vond gisteren in de Gyreworm daily quest dungeon in Deepholm een rare spider op mijn radar, maar ik kon er maar niet bijkomen.
Bleek dat je er alleen bij kan komen als je jezelf omhoogblaast met bommen. Gelukkig geen concurrentie. Een paar anderen stonden maar vreemd te kijken wat ik aan het doen was, maar die hadden de NPCscan add-on waarschijnlijk niet
Nu dus trotse eigenaar van de tiny shale spider companion
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 391444
Daarom zei ik eerder ook al, de meters zijn niet heilig, als je wipet door te lage DPS dan zie je dat snel genoeg, ook zonder meters. Trash moet je best DPS op kunnen doen, maar ik vind het geen goede graadmeter. Als een pack niet te moeilijk is kan een hunter best net zijn pet aan het reviven zijn, een mage een managem aan het maken, een warlock zijn buttons aan het rearrangen, etc. Daar wipe je niet van, maar je DPS zakt er wel van in als je het mid fight doet.sabriel schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:40:
[...]
En ik wordt ziek van dit soort stellingen.
Momenteel ben ik blij dat ik zo rond de 7k average (over de gehele dungeon dus) uitkom. En vindt ik als S-priest niet eens zo verkeerd gezien het feit dat onze beste AoE-spell (mindsear) aardig generfed is.
Instances worden ook afgerond met een gemiddelde van 5k, dus als dat niet voldoende is kan het ook aan iemand anders liggen.
Anoniem: 377816
Op deze vraag is al eerder antwoord gegeven dacht ik..Anoniem: 391444 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:45:
Gister weer een paar heroics gedaan, en voor het eerst Deadmines completed
Nu alleen de vraag: laatste tijd heb ik wat spirit op mijn gear doormiddel van reforge/enchants/gems is hier ook nog een max voor? en wat moet je daarna gaan stacken? Crit/haste/Int ? (Ben een Holy Paladin)mana restore in combat is 2500.
Anoniem: 15813
Kan me herinneren dat een zekere priest laats ook niet boven de 5k uit kwamMrVegeta schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:40:
Blame the healer. Als een gevecht lang duurt door gebrek aan propper DPS (en onder de 7k is echt slecht in HC) dan ligt het niet aan de healer. Of je gear is gewoon te slecht of je skills. Ik gok op gear, waarschijnlijk net 329 zonder enchants/gems. Doe daar wat aan, doe een paar normals etc voor je gear...
8K op een boss is trouwens prima voor een beginnende HC'er. Trash DPS tell ik ook niet (echt) maar op een boss moet je gewoon meer DPS doen dan 5k
Tja.. ik herinner me dat ik een paar weken geleden een traan moest laten omdat ik mijn Shriveled Heart op mijn druid verving door een van de eerste quest greens die je kon krijgen... De Shriveled Heart waar ik 23 pogingen voor gedaan had in HoR hc...Anoniem: 15813 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:58:
[...]
Kan me herinneren dat een zekere priest laats ook niet boven de 5k uit kwam
Oke gedwongen worden om shadow te spelen wat je nooit doet helpt natuurlijk niet.
Maar zuigt wel dat je die wand nog niet hebt , hoe vaak heb je em nu al gedaan ?
Lost City deden we dus met die 2.5k pally. Wipeten we ook een stuk of 7x op de eindbaas. Daar deed ik 8k op. Merk wel dat die HC's behoorlijk hectisch zijn. DPSer moeten echt hun taak kennen bij zo'n fight. Als adds asap neer moeten, dan moet je dat ook doen. Als adds geCC't moeten worden, dan moet dat ook gebeuren. Als dat goed gebeurt, dan is 5k dps echt niet erg tenzij de healer redelijk beginnend is en/of de dps-ers geen selfheal hebben (zoals mijn persoontje bijv. Ik kan als hunter niet een panic-button aanklikken. Als er een DoT op me zit of op low health ben, dan kan ik alleen maar machteloos toekijken hoe mijn health wegtikt. Dan benijdt ik stiekem wel druids en shamans die hun dps toch even kunnen onderbreken om zich zelf te healen. Dat scheelt weinig dps. Als ik 10 seconden stop met dps-en dan is mijn dps niet 8.5k, maar 8.2k ofzo.twiFight schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:52:
Daar tegenovergesteld heb ik Lost City moeten healen en konden we de laatste twee bosses amper halen, we wipeten steeds omdat de (relatief kleine) AOE damage van de boss zo lang door kon gaan dat ik als healer geen mana meer overhield. Ongeacht wat op de meters stond was me toen ook wel duidelijk dat er twee mensen gewoon niet hun best aan het doen waren. Ironisch genoeg had dat jochie wel de grootste bek. De top DPS ragequitte. Schiet niet opDaar was lage DPS dus wél de factor.Overigens ga ik dan niet schelden of mensen kicken, maar feit is dat je dan weinig kans hebt een boss neer te krijgen en na een paar wipes valt de groep vanzelf uit elkaar.
Dit dus.
Anoniem: 366160
De mainstats voor een holy pala zijn: intellect > spirit > haste > crit > masteryAnoniem: 377816 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:56:
[...]
Op deze vraag is al eerder antwoord gegeven dacht ik..
Het is naar k meen:
Int
Spirit
Crit of Haste
Mastery
Spellpower
hoe meer mp5 hoe beter lijkt me dus op dit moment zal er nog geen spirit cap zijn
Ook 1x zien droppen helaas niet gewonnen.Anoniem: 330860 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:43:
Nog iemand die bij de 2de baas in Stonecore de mount zien droppe heeft ?
Gistere gedropped... Outrolled door een maatjewas me dat balen xD
300 flying tough. Denk dat ik die effe ga grinden. Was wel bruute mount
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dit vind ik dus ook echt lastig, het is mij nog niet gelukt om er voorbij te komen.Seraphin schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:11:
(vooral de healer had daar wat moeite mee en werd een paar keer van het platform afgedonderd).
Voldoende is nogal een ruim begrip, 5k dps (singletarget, bossfight) is gewoon te laag, klaar. Dan snap je je class niet goed. Ik had ilvl329 en deed op m'n spriest op bosses 7-9k dps (gimmicks misschien wel meer, meestal eerder 7 dan 9 maar dan nog). 5k is gewoon bewijs dat je a) loopt te slacken b) je class niet kent c) lag/crappy comp of d) een combinatie van hiervoorsabriel schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:40:
[...]
Momenteel ben ik blij dat ik zo rond de 7k average (over de gehele dungeon dus) uitkom. En vindt ik als S-priest niet eens zo verkeerd gezien het feit dat onze beste AoE-spell (mindsear) aardig generfed is.
Instances worden ook afgerond met een gemiddelde van 5k, dus als dat niet voldoende is kan het ook aan iemand anders liggen.
Het is gewoon een feit dat de ene class meer geschikt is om 10+k damage te doen dan de andere classes, en als 7+k DPS niet voldoende is moeten mensen maar niet meer puggen, kunnen ze lekker in hun ego-trip wereldje blijven leven met hun raid-members. Dit is ook de reden dat ik geen pugs meer heal, healing doe ik voor guildies die weten wat ze doen. Als ik de keuze heb tussen geen HC of pug slaat de balans vaker om naar geen HC, kan het gezeur van de gemiddelde pug de laatste tijd slecht waarderen.
Wel leuk is in de groep waar ik veel runs mee doe, ik ook vaak kan mind-controlen. Deze mobs doen gewoon 20-30k white-melee hits. Tevens ideaal om in grote trashpacks 1 mob te saneren door die mob op te offeren. In TotT met die 7 goblins, MC ik er altijd 1, die krijgt 6 poison-darts op zich, en de eerste 10-15s hoeft niemand meer zorgen te maken over poison ipv dat de puller 6 darts + Dot op zich krijgt.
Bnet pindle#2913
[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 13-01-2011 11:45 ]
Dat bedoel ik, prima als je met 3x 5k dps de boel haalt, weet WEL dat het daardoor vaak een stuk lastiger is voor de healer, of hij is gewoon oom als ie nog niet zo ruim in de gear zit.hulkie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:38:
Ik ben ook van mening dat je als je heroics in gaat als dps je een bepaald minimum moet leveren.
Wat mij betreft ligt dat minimum ergens rond de 7,5k dps op single target bazen waarbij je niet te veel hoeft te bewegen enzo. Dat lijkt mij een goed streven omdat ik zelf met mijn slechte shadowspec (moet nog eens tijd vinden deze te veranderen, ik weet dat ik belangrijke talents mis) en helemaal niet super goede shadowgear toch vrijwel elke bossfight tussen de 7,5 en 9,5k dps zit.
Voor normal 85 instances zit die grens wat mij betreft ergens rond de 5k, maargoed, daar kun je ook naar binnen met minder goede gear, en de gevechten zijn minder lastig.
Het is inderdaad makkelijker als alle 3 de dpsers singletarget boven de 13k komen, maar dat is gewoon niet iets dat je kunt verwachten in een PuG. Een bepaald minimum is wat mij betreft wel redelijk, anders maak je het je andere party members gewoon onnodig moeilijk. Net als een tank een minimum aan gear moeten hebben, en de healer zo moet healen dat hij niet door verkeerde spells te gebruiken na 1/3 van het gevecht /oom is.
Bnet pindle#2913
Ik heb die dragon boss met die wind 1x gedaan op normal en had echt geen idee hoe dat zat met die wind of hoe je kan bepalen welke kant die uitstaat. Zag alleen een hoop gedoe op het scherm. Verder niet meer gedaan, dus ik heb nog steeds geen ideeMektheb schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:41:
Helaas snapt 99% van de rtards niet dat je met de wind mee moet staan, of naar elementals moet kijken die ervoor zorgen dat je langzamer cast.
Dit dus.
7k is op zich prima als je net aan heroics begint, maar je kan niet op aoe gooien dat je minder dps doet. practisch alles nu is single targetsabriel schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:40:
[...]
iemand die net 3 seconden level 85 is hoort niet in een heroic. klaar !twiFight schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:52:
[...]
wat je trouwens ook even noemt, en ik zeker even het herhalen waard vind, is je opmerking over "met raid members". Daar erger ik me ook vaak aan. Door werk etc. ben ik nog niet lang 85 en heb ik ook nog lang de gear en rep niet voor hoge DPS/healing. Dan is het wel f***ing storend als mensen je af gaan kraken omdat hun raid DPSers 13+K dps doen of nog 50% mana over hebben na een boss. Zal best, fijn, succes er mee. Maar ik heb dat nog niet en ik raid ook niet. Zelfde geld voor groepsgenoten bij PUGs, die mensen kunnen ook net 3 seconden daarvoor 85 gedinged zijn, of een alt die nog maar net begonnen is. Het is niet realistisch en frankly gewoon dom om te verwachten dat die dan in de buurt komen van raid geared DPSers.
Ret kun je gebruiken als DPS gear voor Protection of respeccen naar RET. Zo moeilijk is dat nietFl0yd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:52:
[...]
Moet je me toch eens uitleggen hoe je een Holy, ret en prot set kunt hebben als je maar 2 talent builds kunt hebben...
Dat ben ik toch niet met je eens. Misschien dat je in pugs af en toe veel CC't, maar als ik tank wordt er al bijna niet meer gecc'd (avg ilvl 350 in prot gear, zeker niet in guild groups) Betekent dat ik dus ook kan AOE-en en andere classes ook. En prot paladins doen vrij lompe AOE damage. (Denk aan 10k/11k sustained met Inquisition, met seal of insight) Single target zit ik op misschien 5 a 6k.DrFlash schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:01:
[...]
7k is op zich prima als je net aan heroics begint, maar je kan niet op aoe gooien dat je minder dps doet. practisch alles nu is single target
[...]
Dat is dus gewoon SLECHT. Ondanks dat ik welliswaar practisch alles 346 ilvl heb en 2 crafted epics op m'n tank set mag het dus gewoon Nooit voorkomen dat ik bovenaan de DPS sta
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-01-2011 12:34 ]
Anoniem: 373674
OK, dit zat er dus aan te komen, maar ook nog:Berserk now has a new Spell Alert identifier. In addition, Berserk no longer breaks Fear or makes the druid immune to Fear.
Een core druid ability die we al sinds fokking launchdate hebben, en dat moet nu opeens weg omdat andere classes er achter komen dat druids ook gevaarlijk zijn, en huilie huilie doen over PVP? Sterf!Shapeshifts: Entering or leaving a shapeshift no longer cancels root effects. It continues to cancel movement slowing effects.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Huilie huilieSeraphin schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:33:
GODVERDETERINGTYFUS
[...]
OK, dit zat er dus aan te komen, maar ook nog:
[...]
Een core druid ability die we al sinds fokking launchdate hebben, en dat moet nu opeens weg omdat andere classes er achter komen dat druids ook gevaarlijk zijn, en huilie huilie doen over PVP? Sterf!
![]()
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 13-01-2011 12:43 ]
Yup ik zag die mount droppen de 1e keer dat ik daar was met me shaman, dat was op de dag dat Cata net uit was. Dus in een normal run, helaas de roll niet gewonnen, daarna nooit meer zien droppen lol.Anoniem: 330860 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:43:
Nog iemand die bij de 2de baas in Stonecore de mount zien droppe heeft ?
Gistere gedropped... Outrolled door een maatjewas me dat balen xD
300 flying tough. Denk dat ik die effe ga grinden. Was wel bruute mount
Ik doe geen PVP. En ik ga geen trinketslot verprutsen als ik in fights ook gewoon kan shiften.EnigmaNL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:42:
[...]
Huilie huilie![]()
![]()
![]()
Serieus, deal with it. Nerfs komen en gaan.
Gewoon je PVP trinket gebruiken net als iedereen.
jah klopt, een vriend van me had hem ook uit de normal versie gehaald.. alleen dit is alweer snel gehotfixed zover ik weet.MaTr1x schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:49:
[...]
Yup ik zag die mount droppen de 1e keer dat ik daar was met me shaman, dat was op de dag dat Cata net uit was. Dus in een normal run, helaas de roll niet gewonnen, daarna nooit meer zien droppen lol.
[ Voor 11% gewijzigd door DarkUnreal op 13-01-2011 12:53 ]
13:37
Dat is leuk als je het haalt dus jaAnoniem: 373674 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:18:
Ach je kan er ook soms de lol van inzien. laats in GB op Hc met een warrior pug een hoop lol gehad. Healer, hunter, mage en tank (ik) allemaal op vent.
Die warrior bleef consequent staan in dat paarse spul dat die draak doet op die brug. daarna donderde die ook nog van die brug af... haha bij die eindbaas vragen of hij de tactics wist.. ya ya np. stond die in zijn 1tje vol op de baas in te hakken in de AoE fase --> ff een wipe en hem verzocht naar de healer te gaan als de baas zijn AoE shit doet.
Daarna was het zo gesjaakt en had hij nog wat leuks erbij ook. Die gast blij en wij hadden een hoop lol gehad. Kwam ook wel omdat wij 4-en dik in de 359 gear zitten en de tactics wisten.. indien je party uit 1/2 van dit soort gasten bestaat is het niet zo leuk meer
Bnet pindle#2913
Net als iedereen ja. Zonder PVP trinket ben je zo'n beetje verneukt.Seraphin schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:51:
[...]
Ik doe geen PVP. En ik ga geen trinketslot verprutsen als ik in fights ook gewoon kan shiften.
Dat nerfs komen en gaan klopt uiteraard; ik vind dit alleen nogal ingrijpen in datgene wat een druid definieert qua spelbeleving, en dat om geen andere reden dan PVP.
Overigens: "net als iedereen"? Want niemand gebruikt cloak of shadows, iceblock, hand of freedom?
Anoniem: 127642
Gaat denk ik meer om het feit dat healers nu globals moeten gebruiken om melee te dispellen, wat ze nu wel altijd moeten doen voor rogues/warriors/dk's/ret's als freedom op CD is.En in feite zijn het alleen maar weer die mages + andere druids die hier een probleem vormen..Seraphin schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:51:
[...]
Ik doe geen PVP. En ik ga geen trinketslot verprutsen als ik in fights ook gewoon kan shiften.
Dat nerfs komen en gaan klopt uiteraard; ik vind dit alleen nogal ingrijpen in datgene wat een druid definieert qua spelbeleving, en dat om geen andere reden dan PVP.
Overigens: "net als iedereen"? Want niemand gebruikt cloak of shadows, iceblock, hand of freedom?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 13-01-2011 13:04 ]
Beetje late reactie, maar volgens mij kan ik je ook nog helpenAnoniem: 330860 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:50:
Klein vraagje,
Dat de spec blood is, is kinda obv maar hoe zit het nu met de stats ? Defense cap bestaat niet meer ? parry / block / dodge? (ik stackte vroeger nooit block want een DK heeft geen schield ? )
Enige DK tank hier met de nodige leekracht talenten die een nieuweling in cataclysm beetje wegwijs kan maken ? ( ik snap er namelijk geen jotta van ... zelfs niet na opzoeken op bepaalde sites )
Heb sowieso het idee dat warriors in een erg goede positie zijn nu, qua overall meest ideale tank. De mobility requirements zijn best hoog van een hoop fights en om gewoon de optimale tank in te zetten is het bij ons dan toch vaak warrior (charge/intervene en die sprong). Dan heeft ie ook nog een shield wat erg handig is voor adds (m.i. overall toch nog beter dan druids/DK's) en hij kan de groepen stunnen en slowen...Anoniem: 127642 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:00:
[...]
Gaat denk ik meer om het feit dat healers nu globals moeten gebruiken om melee te dispellen.En in feite zijn het alleen maar weer die mages + andere druids die hier een probleem vormen..
Maar goed, de feral discussie ga ik niet meer aan op dit forum want volgens sommige mensen waren ze prima in pvp.
Wat ik wel jammer vind is dat de pvp nerfs zoveel impact hebben in pve, ik bedoel deze change prima. Maar doe dan "Druids cant shift out of player applied roots"
Maar goed voor 10 man hardmodes moeten we al 2-3 alts hebben om aan setups te voldoen dus onze druid tank zal wel warrior tank rerollen gok ik -_- Piercing howl + shockwave wint op Conclave hardmode ;/
Om hier nog aan toe te voegen: dl de Blood Shield Tracker addon. Hierdoor is mijn selfhealing flink omhoog gegaan, en daarbij ook de gemiddelde grootte van shields.
[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 13-01-2011 13:06 ]
Bnet pindle#2913
Ik heb het nooit over heroics gehad... Feit is dat het voor vele situaties en gevallen geldt. En er is altijd wel een kleuter bij die gaat schreeuwen "OMG i have a guildy that doez raids and does 13k+ easy! noob". Nou, join dan die raid maar, succes er mee.DrFlash schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:01:
[...]
iemand die net 3 seconden level 85 is hoort niet in een heroic. klaar !
Zo kort door de bocht is het dus niet altijd. Mijn leveling spec is DPS (enhancement shaman) en ik zit vol in de lvl333 gear, puur quests/rep gear. Ik queue als healer + dps omdat ik welliswaar dps wil doen, maar als healer veel sneller door de queue kom en soms nog wel lol heb ook. Nadeel is wel dat je 1) bijna geen DPS gear krijgt, want er is altijd wel een rogue/druid/hunter die rolt en omdat ik op dat moment healy ben krijgt hij voorrang vind ik en 2) ik de helft van de tactics voor DPS nooit zie omdat ik of wat anders moet doen of gewoon zo panisch naar groene balkjes aan het staren ben dat ik die dingen niet kan zien. Nu kan ik best een potje DPSen en ik let wel op, maar ik kom nooit in de buurt van de top DPS, al helemaal niet als enhancement shaman, want die vind ik nog altijd lastig. Moet zeggen dat ik nu nog wel +hit mis, maar daar werk ik aan. Maar het kan dus prima dat je wel je best doet maar toch niet perfecte gear hebt en/of alle tactics kent.porn* schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:51:
[...]
Ik snap best dat offspec gearen voor velen geen prio is, maar een spriest is het perfecte voorbeeld, ik dps in m'n full healing spec (omdat ik die eerst haal) en de spirit me hit geeft. Het is niet voor elke class zo makkelijk maar dan nog, als je met rol X een heroic binnenkomt, mag de groep toch van je verwachten dat je je class snapt, gems/enchants op orde hebt en de tactics kent (om evt. zo goed mogelijk te dpssen/healen/tanken/etc).
En op de een of andere manier zijn pugs op hun teentjes getrapt als ik zeg dat ze sucken omdat ze al die zaken niet in orde hebben. "This is just my dps gear" - "Don't queue dps if you can't dps ffs".
Anoniem: 384630
als je even helemaal terug wil komen moet je dit topic lezen.Anoniem: 330860 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:50:
Klein vraagje,
Enige DK tank hier met de nodige leekracht talenten die een nieuweling in cataclysm beetje wegwijs kan maken ? ( ik snap er namelijk geen jotta van ... zelfs niet na opzoeken op bepaalde sites )
You my friend are not prepared voor heroics. Dus als het goed gaat... prima. Als dat niet zo is niet zeuren als mensen je kicken.twiFight schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Ik heb het nooit over heroics gehad... Feit is dat het voor vele situaties en gevallen geldt. En er is altijd wel een kleuter bij die gaat schreeuwen "OMG i have a guildy that doez raids and does 13k+ easy! noob". Nou, join dan die raid maar, succes er mee.
[...]
Zo kort door de bocht is het dus niet altijd. Mijn leveling spec is DPS (enhancement shaman) en ik zit vol in de lvl333 gear, puur quests/rep gear. Ik queue als healer + dps omdat ik welliswaar dps wil doen, maar als healer veel sneller door de queue kom en soms nog wel lol heb ook. Nadeel is wel dat je 1) bijna geen DPS gear krijgt, want er is altijd wel een rogue/druid/hunter die rolt en omdat ik op dat moment healy ben krijgt hij voorrang vind ik en 2) ik de helft van de tactics voor DPS nooit zie omdat ik of wat anders moet doen of gewoon zo panisch naar groene balkjes aan het staren ben dat ik die dingen niet kan zien. Nu kan ik best een potje DPSen en ik let wel op, maar ik kom nooit in de buurt van de top DPS, al helemaal niet als enhancement shaman, want die vind ik nog altijd lastig. Moet zeggen dat ik nu nog wel +hit mis, maar daar werk ik aan. Maar het kan dus prima dat je wel je best doet maar toch niet perfecte gear hebt en/of alle tactics kent.
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 13-01-2011 13:12 ]
Bnet pindle#2913
Die hebben allemaal minuten cooldowns!Seraphin schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:51:
[...]
Dat schreeuw ik ook, en ben geen kleuter, maar als ik een lock als pug krijg en een lock vergelijk met zelfde gear die dan wel 4k meer doet is die ander aant slapen en dan doe je maar je best of ga je maar weg in mijn ogentwiFight schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Ik heb het nooit over heroics gehad... Feit is dat het voor vele situaties en gevallen geldt. En er is altijd wel een kleuter bij die gaat schreeuwen "OMG i have a guildy that doez raids and does 13k+ easy! noob". Nou, join dan die raid maar, succes er mee.
[...]
Zo kort door de bocht is het dus niet altijd. Mijn leveling spec is DPS (enhancement shaman) en ik zit vol in de lvl333 gear, puur quests/rep gear. Ik queue als healer + dps omdat ik welliswaar dps wil doen, maar als healer veel sneller door de queue kom en soms nog wel lol heb ook. Nadeel is wel dat je 1) bijna geen DPS gear krijgt, want er is altijd wel een rogue/druid/hunter die rolt en omdat ik op dat moment healy ben krijgt hij voorrang vind ik en 2) ik de helft van de tactics voor DPS nooit zie omdat ik of wat anders moet doen of gewoon zo panisch naar groene balkjes aan het staren ben dat ik die dingen niet kan zien. Nu kan ik best een potje DPSen en ik let wel op, maar ik kom nooit in de buurt van de top DPS, al helemaal niet als enhancement shaman, want die vind ik nog altijd lastig. Moet zeggen dat ik nu nog wel +hit mis, maar daar werk ik aan. Maar het kan dus prima dat je wel je best doet maar toch niet perfecte gear hebt en/of alle tactics kent.
Anoniem: 377816
Waarom recruit je dan niet gewoon wat guildies, of random dps-ers op je eigen realm ?DrFlash schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:01:
[...]
7k is op zich prima als je net aan heroics begint, maar je kan niet op aoe gooien dat je minder dps doet. practisch alles nu is single target
[...]
Dit is overigens een voorbeeld van afg. dinsdag maar was niet de eerste keer dat dit voorkwam. Ik ga momenteel liever als DPS een dungeon in, dan kan ik in m'n eentje vaak de DPS van de andere puggers compenseren (gisteren in vortex pinnacle 27k dps op een trash pack aangetikt en 18k op de eerste boss)
De pug tanks en healers zijn over het algemeen wel vrij goed en weten vaak wel wat ze doen.
Ben zelf de healer, en na een paar seconden in de fight ondek je toch al snel een patroon in die tornado's.MaceNL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:17:
[...]
Dit vind ik dus ook echt lastig, het is mij nog niet gelukt om er voorbij te komen.
Gisteren paar normale runs gedaan voor rep, die zijn inmiddels geen probleem meer,zelfs zonder cc weet ik men wel in leven te houden, mits ze zelf een beetje opletten.
Vanavond maar weer aan de bak voor een hc, moet toch een keer lukken.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Je brengt het wat rot, maar met die laatste opmerking ben ik het wel eens. Mensen zitten nu te ranten op druids omdat ze zoveel damage doen en tegelijkertijd zoveel survivability hebben. Nu nerfen ze beiden tegelijk. In PvE ben ik straks waardeloos als feral... Gelukkig ben ik 1) tank en 2) guild leader, dus mijn spot is wel enigszins veilig totdat we weer een buff krijgen.Seraphin schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:33:
GODVERDETERINGTYFUS
[...]
OK, dit zat er dus aan te komen, maar ook nog:
[...]
Een core druid ability die we al sinds fokking launchdate hebben, en dat moet nu opeens weg omdat andere classes er achter komen dat druids ook gevaarlijk zijn, en huilie huilie doen over PVP? Sterf!
![]()
![]()
In PvE is het vaker toepasbaar dan je denkt. Static Cling op de laatste baas in VP: kun je als druid uit shiften zodat de healer kan focussen op andere dingen. Trash dat je vastzet op je plaats? Uit en terug in form shiften en je kan verdergaan met tanken. In ICC was het ook fijn op Syndragosa bijvoorbeeld, die slow van de breath die ze op de tank doet kon je ook uit shiften. Er verandert dus in PvE best wel wat. En dat terwijl tegelijkertijd ook onze damage generft wordt met zo'n 15% en berserk geen fear meer breekt.EnigmaNL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:57:
[...]
Net als iedereen ja. Zonder PVP trinket ben je zo'n beetje verneukt.
Ik ging er vanuit dat je huilie deed over PVP, voor PVE is de impact toch niet zo groot...
[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 13-01-2011 13:31 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Bijzonder dat het 4 jaar heeft geduurd voordat ze deze nerf eens toe gingen passen. Druids zijn juist door deze skill al tijden lang de koning in Arena. (Mits goed gespeeld, en echt goed druid spelen is best lastig.)[Shapeshifts: Entering or leaving a shapeshift no longer cancels root effects. It continues to cancel movement slowing effects.]
![]()
![]()
Dat doe je dan best goed als healer. Ik zat gister in een groep waar de rest van de dps'er rond de 8k zaten, terwijl ik rond de 17k zat... Zo moeilijk is dat toch niet wanneer je die haste buff hebt?Derr_Hans schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:24:
[...]
Ben zelf de healer, en na een paar seconden in de fight ondek je toch al snel een patroon in die tornado's.
Ik zelf sta in de buurt van de tank so dat mijn movement relatief laag is bij de wind richting verandering.
De tornado's verplaatsen heen en weer maar hebben altijd een vaste route, ik geef toe het is de eeste paar keren best lastig maar naar 3x gedaan te hebben zijn die tornado's alleen een probleem in de eeste paar seconden en daarna heb je de "sweet spot" waarbij movement niet aanwezig tot zeer beperkt is.
Deze fight is als disc healer met smite spec best leuk
Smite spam en een fiend en mijn max dps was toch een leuke 7k dps
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Resto is geweldig in arena ja, maar een resto rooten heeft dan ook weer gewoon geen zin tenzij je de andere team members van hem weg weet te kiten. Ferals zijn eigenlijk nooit echt arena-viable geweest, en nu ze dat eindelijk een keer wel zijn worden ze totaal platgenerft. Let wel, ik vind ook dat we nerfs nodig hadden. Maar zoveel tegelijk brengt ons weer terug van arenakoning naar trash dat niemand meeneemt naar arena's, net als in WotLK en TBC.hulkie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:31:
[...]
Bijzonder dat het 4 jaar heeft geduurd voordat ze deze nerf eens toe gingen passen. Druids zijn juist door deze skill al tijden lang de koning in Arena. (Mits goed gespeeld, en echt goed druid spelen is best lastig.)
Ik weet nog dat de verschillende resto druids in seizoen 4 en 5 willekeurige mensen aan de 2200+ rating brachten omdat het toch zo gepiept was.
Niet elke class heeft evenveel voordeel van haste.Chester schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:32:
[...]
Dat doe je dan best goed als healer. Ik zat gister in een groep waar de rest van de dps'er rond de 8k zaten, terwijl ik rond de 17k zat... Zo moeilijk is dat toch niet wanneer je die haste buff hebt?
[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 13-01-2011 13:35 ]
Ferals hebben het zo slecht nog niet vergeleken met rogues als je 't mij vraagt.NMe schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:34:
[...]
Resto is geweldig in arena ja, maar een resto rooten heeft dan ook weer gewoon geen zin tenzij je de andere team members van hem weg weet te kiten. Ferals zijn eigenlijk nooit echt arena-viable geweest, en nu ze dat eindelijk een keer wel zijn worden ze totaal platgenerft. Let wel, ik vind ook dat we nerfs nodig hadden. Maar zoveel tegelijk brengt ons weer terug van arenakoning naar trash dat niemand meeneemt naar arena's, net als in WotLK en TBC.
Je class is onafhankelijk van de feral spec nog steeds zeer arena viable op 2 andere manierenNMe schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:34:
[...]
Resto is geweldig in arena ja, maar een resto rooten heeft dan ook weer gewoon geen zin tenzij je de andere team members van hem weg weet te kiten. Ferals zijn eigenlijk nooit echt arena-viable geweest, en nu ze dat eindelijk een keer wel zijn worden ze totaal platgenerft. Let wel, ik vind ook dat we nerfs nodig hadden. Maar zoveel tegelijk brengt ons weer terug van arenakoning naar trash dat niemand meeneemt naar arena's, net als in WotLK en TBC.
Static Cling hoor je zowiezo al niet te krijgen, als je em wel krijg doe je wat fout. Wat je fout doet. zoek maar opNMe schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:27:
[...]
In PvE is het vaker toepasbaar dan je denkt. Static Cling op de laatste baas in VP: kun je als druid uit shiften zodat de healer kan focussen op andere dingen. Trash dat je vastzet op je plaats? Uit en terug in form shiften en je kan verdergaan met tanken. In ICC was het ook fijn op Syndragosa bijvoorbeeld, die slow van de breath die ze op de tank doet kon je ook uit shiften. Er verandert dus in PvE best wel wat.
We zijn bij elke keer bij het begin van een expansion heel even OP geweest , daarna de grond in generfed.NMe schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:34:
aanvulling: de CD's van gnome & human racials worden zelfs ingekort! Bovendien zou het dan ook opgaan voor hand of protection, iceblock, blink, cloak of shadows en weet ik veel wat nog meer. Het argument dat een CD op deze abilities zit is maar gedeeltelijk steekhoudend; op Berserk zit ook een CD van 3minuten (en het is de top-tier talent voor ferals, niet een "gewone" spell); ook dit heeft de community er niet van weerhouden om het "OP" te noemenAnd if you think trinkets should be a substitute for a class ability, why should that not be the standard across the board? Why should humans keep Every Man when they can 'just use a trinket'? Because then every class would be the same, there'd be one less area of choice and utility.
Gaat t? Kusje dr op?Anoniem: 15813 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:09:
[...]
We zijn bij elke keer bij het begin van een expansion heel even OP geweest , daarna de grond in generfed.
BC: Mangle spam in bear form - waarna de Mangle nerf.
Wotlk: 16K Fb crits - waarna dus de nerf
Cata: Bleeds die veel te veel damage doen. gevolg. druids worden weer Flink generfed.
When will Bliz ever learn.
Okee ga vanavond weer proberen, kijken of ik wat mensen met geduld kan vindenDerr_Hans schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:24:
[...]
Ben zelf de healer, en na een paar seconden in de fight ondek je toch al snel een patroon in die tornado's.
Ik zelf sta in de buurt van de tank so dat mijn movement relatief laag is bij de wind richting verandering.
De tornado's verplaatsen heen en weer maar hebben altijd een vaste route, ik geef toe het is de eeste paar keren best lastig maar naar 3x gedaan te hebben zijn die tornado's alleen een probleem in de eeste paar seconden en daarna heb je de "sweet spot" waarbij movement niet aanwezig tot zeer beperkt is.
Deze fight is als disc healer met smite spec best leuk
Smite spam en een fiend en mijn max dps was toch een leuke 7k dps
Ik heb de achievement, ben maar niet bang. Maar soms gaat er gewoon eens iets mis, niet in de laatste plaats omdat het moment waarop je moet springen enigszins dodgy is.DrFlash schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Static Cling hoor je zowiezo al niet te krijgen, als je em wel krijg doe je wat fout. Wat je fout doet. zoek maar optis simpel te vermijden.
Ja, want fear ward heeft geen 2 minuten cooldown en tremor totem is niet generft naar een cooldown en een duration van 8 seconden.voor Fear in PVE heb je daar geen last van in dungeons, hooguit een paar raid bazen, maar in raid is dat makkelijk op te lossen met fear ward / tremor totem dus daar maakt het ook niet echt uit.
Dan doet die druid het verkeerd want uit form shiften triggert de GCD niet, en terugshiften is instant. Powershiften kan dus instant als een druid dat gewoon gemacrod heeft zoals het hoort.Wat betreft trash op je wat je vastzet, Ik ben er als healer echt niet blij mee als m'n druid even van bear naar feral switched om uit een root te komen. hij vreet echt massieve klappen ook al is het maar even.
Het zit al ruim 6 jaar ingame. Wat ze nu feitelijk gedaan hebben is een damage nerf van 15% én onze fear immunity (die op 3 minuten-cooldown zat!) verwijderd én onze manier om uit roots te breken weggehaald. Dus niet alleen doen we nu veel minder damage, we kunnen ook nog eens niet meer bij onze tegenstander komen, want een frost mage kan je makkelijk 3 keer op rij rooten terwijl je van een afstand genuked wordt.Shapeshift van druids was gewoon te makkelijk om uit CC situaties te komen zonder cooldown, in PVE of PVP maakt niet uit, ben blij dat ze het aangepakt hebben.
De balans compleet de andere kant op trekken door drie dingen tegelijk te nerfen is gewoon achterlijk. Doe er dan één tegelijk.kleefei schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:21:
[...]
Gaat t? Kusje dr op?
Anyweg, zoals al zoooo vaak besproken (inmiddels in 238 delen) is het niet nerfen, maar Balanceren.
"when will blizz ever learn" Dat doen ze dagelijks. Ze hebben dus geleerd dat de druid op dit moment buiten de balans valt en deze dus aanpassen.
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 13-01-2011 14:29 ]
jaja we kunnen bouncen; het is gewoon erg prettig om dit in het algemeen in huis te hebbenDrFlash schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Static Cling hoor je zowiezo al niet te krijgen, als je em wel krijg doe je wat fout. Wat je fout doet. zoek maar optis simpel te vermijden. Wat betreft de debuf op Sindra. Heel fijn dat jij em als druid eraf kon krijgen, maar je zit wat dat betreft nu op het niveau van hoe warriors en DK's het daar deden.
Ik ken (nog) niet alle bazen in cata. In TBC was er altijd gedoe om wie Nightbane "mocht" tanken omdat ferals niet fear immune waren.voor Fear in PVE heb je daar geen last van in dungeons, hooguit een paar raid bazen, maar in raid is dat makkelijk op te lossen met fear ward / tremor totem dus daar maakt het ook niet echt uit.
/cancelform macro werkt toch nog steeds?)Wat betreft trash op je wat je vastzet, Ik ben er als healer echt niet blij mee als m'n druid even van bear naar feral switched om uit een root te komen. hij vreet echt massieve klappen ook al is het maar even.
En vervolgens nog 2 patches ongebalanceerd zijn? Waarom?NMe schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:28:
De balans compleet de andere kant op trekken door drie dingen tegelijk te nerfen is gewoon achterlijk. Doe er dan één tegelijk.
Als er een DPS rond mijn DPS zit op die fight dan snappen ze de wind richting nietChester schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:32:
[...]
Dat doe je dan best goed als healer. Ik zat gister in een groep waar de rest van de dps'er rond de 8k zaten, terwijl ik rond de 17k zat... Zo moeilijk is dat toch niet wanneer je die haste buff hebt?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Gegroet!
Dit was tijdens de launch van Cataclysm al vaker voorgekomen en gepostLeo1010 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:43:
Lijkt erop dat we een level cap verhoging kunnen verwachten![]()
[afbeelding]
Dat wel maar is een pack met WoW orgineel / TBC en Wotlk in 1 niet goedkoper ?.Decennia schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:44:
@Mektheb reactie op vorig topic ; Nou, het is van een winkel die ik niet echt ken, maar het is wel erg goedkoop ...
[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 13-01-2011 14:46 ]
Anoniem: 326103
Lees alstublieft nou eens wat ik typ: ik zeg niks over heroics (specifiek).porn* schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:08:
[...]
You my friend are not prepared voor heroics. Dus als het goed gaat... prima. Als dat niet zo is niet zeuren als mensen je kicken.
Pardon? WOW is geen part-time baan hoor. Ik speel om plezier te hebben, niet om 80 paginas aan handleidingen door te lezen. Als ik een tactic niet snap dan zeg ik dat voor het gevecht en zal ik de aanwijzingen die ik krijg gewoon volgen. Als mensen dat niet willen doen dan is dat hun keus, maar ga me niet vertellen dat je alleen een dungeon in zou mogen als je elke tactic gememoriseerd hebt.Tis toch te *(&$*&$#*$ belachelijk dat ANDEREN je uit moeten gaan leggen wat je moet gaan doen? Omdat JIJ sneller wilt queuen? Ga dan normals doen of lees je in ffs... ik blijf bij m'n punt. Ook met 333 gear haal je 8k dps, zelfs met een shammy (of moet ik tegenwoordig zeggen: JUIST met een shammy? heb al zieke nummertjes voorbij zien komen).
Ja en dat vind ik dus alsnog onbeschoft, en tevens wordt daar vaak voor gekicked binnen PUGs, al helemaal als er een paar guildies bij elkaar zitten. Tevens heeft bv. een rogue of hunter weinig keuze in gear, die moet voor DPS spul gaan. Ik kan nog 'kiezen', ook al dropt er bar weinig heal mail in de normals.Enne m.i. is het gewoon rollen op wat je nodig hebt. Ik pass ook vaak voor healer gear als ik dps ben en andersom maar als ik voor de zoveelste keer heal terwijl m'n healing set alweer klaar is roll ik gewoon need op dps gear hoor. Het zijn maar blues...
Over dezelfde gear valt natuurlijk weinig te discussieren, dan is het logisch dat die persoon zijn best niet doet. Maar dat is niet wat ik zei, ik vergeleek 'normale' PUGers met raiders. Tevens maak je mij niet wijs dat die dan dezelfde gear heeft, laat staan dat jij dit elke keer stuk voor stuk checkt. Tevens worden er ook wel vaak kromme vergelijkingen gemaakt tussen bv. statische hoge dps bosses en dynamische bosses waarbij je meer taken hebt. Dat iemand ooit eens een andere shammy 17k dps heeft zien doen geloof ik allemaal best, maar het zegt helemaal niks.Mektheb schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:09:
[...]
Dat schreeuw ik ook, en ben geen kleuter, maar als ik een lock als pug krijg en een lock vergelijk met zelfde gear die dan wel 4k meer doet is die ander aant slapen en dan doe je maar je best of ga je maar weg in mijn ogen
[ Voor 18% gewijzigd door twiFight op 13-01-2011 14:59 ]
Ik heb Vanilla en BV al, vandaar =P ?Mektheb schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:45:
[...]
Dit was tijdens de launch van Cataclysm al vaker voorgekomen en gepost.
En zo'n beetje iedereen gokte al op nog 3 uitbreidingen, Emerald Dream / ? / En het aanvallen van de burning legion samen met alle andere rassen op dit planeetje. horde & alliance ala Argent Crusade achtig.
Dus tot Level 100 lijkt me vrij logisch.
[...]
Dat wel maar is een pack met WoW orgineel / TBC en Wotlk in 1 niet goedkoper ?.
Gegroet!
Graag , op de linker want daar doet het pijn.
Ik ben recent opnieuw begonnen en heb daarom e.e.a. onderzocht:Mektheb schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:45:
[...]
Dat wel maar is een pack met WoW orgineel / TBC en Wotlk in 1 niet goedkoper ?.
Mmmm, Dat word dan maar bestellen. Danku =DNivado schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Ik ben recent opnieuw begonnen en heb daarom e.e.a. onderzocht:
Als je alles in 1x bij blizz koopt: 75,- (downloads) (25% korting)
Als je alles bij de goedkoopste webshops koopt: 75,- (retail)
Als je TBC + WotLK + Cata bij blizz koopt: 65,- (24% korting)
Bij de bovenstaande prijzen blijkt dat wotlk overal ca. 27 to 35 kost. Dus wotlk voor 12 pond (komt neer op ca. 17 euro incl verzenden) scheelt al gauw 10 tot 18 euro.
Gegroet!
Misschien waard om ook eens bij g2play.net te kijken. Erg goede en goedkope winkel. Zit momenteel op het werk, anders keek ik zelf evenDecennia schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:11:
[...]
Mmmm, Dat word dan maar bestellen. Danku =D
Is al verkocht, jammer ...
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Als je voor normale 'content' handleidingen moet gaan lezen vind ik er iets ernstig mis. Daarentegen vind ik wel dat als je continu blijft falen ondanks dat mensen je vanwege je 'luiheid' (ik geef toe dat ik lui ben) uitleggen wat je moet doen, het jouw verantwoordelijkheid is dan wel je huiswerk te hebben gedaan. Oftewel, als je weet dat je je langszaam aanpast aan nieuwe encounters, ben jij in feite de bottleneck waarom een je een encounter niet verslaan kan als groep. Als je weet dat je dingen snel oppikt, is het in de meest gevallen niet echt nodig.twiFight schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:54:
Pardon? WOW is geen part-time baan hoor. Ik speel om plezier te hebben, niet om 80 paginas aan handleidingen door te lezen. Als ik een tactic niet snap dan zeg ik dat voor het gevecht en zal ik de aanwijzingen die ik krijg gewoon volgen. Als mensen dat niet willen doen dan is dat hun keus, maar ga me niet vertellen dat je alleen een dungeon in zou mogen als je elke tactic gememoriseerd hebt.
Hoe kom je aan die cijfers?NMe schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:28:
Het zit al ruim 6 jaar ingame. Wat ze nu feitelijk gedaan hebben is een damage nerf van 15%....
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-01-2011 15:28 ]
Op the hut is hij 15,50 inc. Verzendkosten =DEnigmaNL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:21:
[...]
Misschien waard om ook eens bij g2play.net te kijken. Erg goede en goedkope winkel. Zit momenteel op het werk, anders keek ik zelf even.
Gegroet!
Gedeeltelijk mee eens, maar aan de andere kant moet je ook wel toe kunnen geven dat een beetje lezen op wowhead. Je de tactics uitgebreid kan vinden het is zeker geen 80 pagina's, tis niet erg om het uit te leggen. Maar je moet wel even bedenken dat jij niet de enigste bent aan wie wij het uit moeten leggen iedere keer weer en daar wordt je na iets meer dan een maand toch af en toe wel erg simpel van. Geld natuurlijk ook voor raiden, als je de tactic niet leest of de basis van de fight niet begrijp dan ben je een slacker en heb je geen recht om mee genomen te worden. Alleen extra lastig voor de group als jij dan de healer ben en geen vervanger is.twiFight schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:54:
[...]
Pardon? WOW is geen part-time baan hoor. Ik speel om plezier te hebben, niet om 80 paginas aan handleidingen door te lezen. Als ik een tactic niet snap dan zeg ik dat voor het gevecht en zal ik de aanwijzingen die ik krijg gewoon volgen. Als mensen dat niet willen doen dan is dat hun keus, maar ga me niet vertellen dat je alleen een dungeon in zou mogen als je elke tactic gememoriseerd hebt.
7k in 329 tot 333 gear is begrijpelijk, heb geen zicht op je gear btw. Dat is iig de dps dat onze resto in offspec aan dps deed. (nu zit hij op 11k minimum) Aangezien DPS je offspec is dan is 7k genoeg, omdat vaak offspec gear niet de ilvl haal van je main spec. Maar je geeft aan dat je dit niet haalt op bosses waar het eigenlijk om gaat. Dan geeft ik pron hier toch wel gelijk dat je dan als DPS role niet thuis hoort in een HC.Tevens, ik blijf het hier maar herhalen, dus ik zal het bold maken voor je: ik heb het niet per se over heroics, uitroepteken. Tevens heb ik eerder al gezegd dat ik 7k-9k kan halen, behalve op bosses, waarvoor ik nu nog de hit mis. Maar volgens jou ben ik tot ik dat klaar heb verbannen van dungeons? Sorry keizer porn, dat ik U beledigd heb...
Heb je helemaal gelijk in, ik need ook maar alleen als ik de rest Disenchant or Greed ziet rollen.Ja en dat vind ik dus alsnog onbeschoft, en tevens wordt daar vaak voor gekicked binnen PUGs, al helemaal als er een paar guildies bij elkaar zitten. Tevens heeft bv. een rogue of hunter weinig keuze in gear, die moet voor DPS spul gaan. Ik kan nog 'kiezen', ook al dropt er bar weinig heal mail in de normals.
Mentaliteit van normal pugs is nog steeds #1 op recount.Over dezelfde gear valt natuurlijk weinig te discussieren, dan is het logisch dat die persoon zijn best niet doet. Maar dat is niet wat ik zei, ik vergeleek 'normale' PUGers met raiders. Tevens maak je mij niet wijs dat die dan dezelfde gear heeft, laat staan dat jij dit elke keer stuk voor stuk checkt. Tevens worden er ook wel vaak kromme vergelijkingen gemaakt tussen bv. statische hoge dps bosses en dynamische bosses waarbij je meer taken hebt. Dat iemand ooit eens een andere shammy 17k dps heeft zien doen geloof ik allemaal best, maar het zegt helemaal niks.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq