Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 238 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hoi, ik heb een probleem met m'n account. Ondanks dat ik het spel niet meer speel log ik af en toe nog eens in om te zien of mijn account nog werkt en soms verander ik dan meteen mijn wachtwoord enzo. Ik heb sinds het begin ook een token op mijn account.

Ik weet vrij zeker dat mijn pc nooit een keylogger/spyware/of-wat-dan-ook-voor-ware heeft gehad en ik reageer nooit op wow/battlenet phishing mailtjes.

Kortom, ik zou het bijzonder knap vinden als mijn account gehacked zou zijn ... maar ik kan niet meer inloggen. Password reset paar keer gedaan, bevestigd en netjes gewacht enzo. Dit gaat altijd goed, maar ik kan daarna nog steeds niet inloggen.

Vervolgens heb ik een account recovery gedaan. Bevestigingsmail gekregen met uitleg en vervolg acties. Geen reactie meer op gekregen, week gewacht.

Nieuwe account recovery opgestart, nu kreeg ik een andere reactie:
From: WoWAccountReviewEU@blizzard.com [mailto:WoWAccountReviewEU@blizzard.com]
Sent: vrijdag 21 januari 2011 21:15
To: mijn@emailadres.com
Subject: Blizzard Entertainment Europe [EN] – Battle.net account investigation

Greetings,

Thank you for your email regarding the resetting of your Blizzard Security Authenticator Token. In order to process your request we require the following information:

- Your Battle.net account name
- Full name registered on the account

As soon as we have received matching information, we should be able to process your request further.

If you require any further assistance please do not hesitate to contact us again.
Ik vul al die gegevens dus al in tijdens de account recovery dus waarom moeten ze daarom vragen? Ik reageer daar dus op dat ik dat al heb ingevuld en ik krijg de volgende response:
From: WoWAccountReviewEU@blizzard.com [mailto:WoWAccountReviewEU@blizzard.com]
Sent: zaterdag 22 januari 2011 9:23
To: mijn@emailadres.com
Subject: Re: RE: Blizzard Entertainment Europe [EN] – Battle.net account investigation

Hello,

Thank you for your email. Unfortunately we are unable to find any account matching those details. In order to find your account if you can please provide us with the following information and we will attempt to retrieve your account information:

- Your Battle.net/World of Warcraft email address
- Your full real name
- Your full address including postal or zip code
- Your World of Warcraft account name
- The standard World of Warcraft authentication key. Please note that we cannot accept Burning Crusade, Wrath of the Lich King or Cataclysm authentication keys for account verification
- Your secret question and answer

Please note that if you have a US account, you will need to contact our US counterpart at http://us.blizzard.com/su...CategoryId=2317&gameId=11

Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Game Master XenomeratH
Customer Services
Blizzard Entertainment Europe
http://eu.blizzard.com/support
No way dat ik dus al die gegevens ga emailen dus |:(

Heeft iemand hier ervaring mee of ideen hoe ik hier mee om moet gaan?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
InflatableMouse schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 09:43:
No way dat ik dus al die gegevens ga emailen dus |:(

Heeft iemand hier ervaring mee of ideen hoe ik hier mee om moet gaan?

Bedankt!
Heb het zelf ook een keer gehad toen ik mijn naam van het account gewijzigd wou hebben. Als je zeker weet dat het van Blizzard afkomstig is, dan kun je die gegevens rustig doormailen. Maar hoe weet je dat zeker?

Ik zou gewoon bellen. Dan zullen ze waarschijnlijk naar je geheime vraag en antwoord vragen. Bellen gaat sneller dan mailen is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Moet haast wel fake zijn, dit vragen ze dus echt nooit:

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

uashy schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 09:57:
Ik zou gewoon bellen. Dan zullen ze waarschijnlijk naar je geheime vraag en antwoord vragen. Bellen gaat sneller dan mailen is mijn ervaring.
Dit altijd bellen in zulke gevallen, scheelt zoveel gezeur.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
itsme schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:03:
Moet haast wel fake zijn, dit vragen ze dus echt nooit:

Dus wel, bij mij was het afkomstig van WoWbillingsupportEU@blizzard.com, stukje uit de mail:
To investigate the possibility to amend these details, we will need you to provide the following:
- Your account name
- Full name registered on the account
- Full home address, registered on the account, including postal or zip code
- Full email address (used for account creation) and current registered email address if different from the previous one
- The standard World of Warcraft authentication key. Please note that we cannot accept Burning Crusade or Wrath of the Lich King authentication keys for account verification
- Your payment information (either the last four digits of your Credit Card/Bank Account Number, or a full Prepaid Gamecard code)
- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license
- A legible fax, scan or photo of a physical utility bill (electricity or phone bill) which contains your name and the address in the country of residence (Please note that online statements or online utility bills are not acceptable)

Please also provide us with the correct and up-to-date details to be registered on the account.
En ik weet zeker dat dit van Blizzard is, omdat ik aan de telefoon zat met ze toen ik dit mailtje ontving.
In ieder geval, altijd bellen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Oke, ik heb ze net gebeld en dat mailtje dat ik heb ontvangen (hierboven) was fake. De echte response stond in mn gmail spam folder, wat me wel een beetje verbaasde eigenlijk omdat het normaal gesproken allemaal heel goed gaat met phishing mails, maar goed.

Ze wist me precies te vertellen welke mails ze hadden gestuurd en deze mail hoorde daar NIET bij.

Het enige wat er mis bleek te zijn met mijn account is dat mijn token even een sync nodig had, ik kan er weer in dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
Als je even zoekt naar het email adres waar het bericht vandaan komt (al is het een officeel email adres), lijkt het er in ieder geval op dat het een scam mail is.
google resultaat
En om er zeker van te zijn dat ie echt is, is deze regel wel van toepassing die ik tegen kwam op wowhead.com: Rule #1: Does the e-mail address you by the first name on your Battlenet account? If yes - it's valid; if no, it's a scam.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
racingfreak schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:24:
Als je even zoekt naar het email adres waar het bericht vandaan komt (al is het een officeel email adres), lijkt het er in ieder geval op dat het een scam mail is.
Mail komt niet van adressen vandaan maar van servers. Je kunt bij het "from" adres elk willekeurig adres invullen. Als je zaken naar een @blizzard.com adres stuurt komt dat niet spontaan zomaar bij een spammer terecht, dus zowel de echte mails als die van phishers zullen vaak een 'officieel' 'From: wowaccountnogwat@blizzard.com" adres hebben. Als phishers je vragen op een mail te reageren (meestal niet, er staat een link in waar je op moet klikken) dan is meestal het reply-to adres vals.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Dat heb ik ook gehad, nadat ik ook een vraag had over mijn account kreeg ik opeens een mailtje dat ik ook mijn gegevens moest invullen, inclusief geheime vraag etc. Dat is natuurlijk complete bullshit omdat ze zelf die gegevens wel uit hun database kunnen halen. Het leek ook inderdaad van Blizzard te komen maar ik heb er niet op gereageerd.

Zo blijkt eigenlijk ook maar weer hoe effectief die mailtjes/scammers zijn als zelfs tweaker gaan twijfelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ik reageer nooit op mailtjes van hun ik bel ook altijd.
Krijg er echt 20 per dag ofzo.

invite's voor Cataclysm beta !!! ( die al uit is LoL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
RichardvdD schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:54:
Als je je WoW-ervaring zou aanhalen bij je sollicitatie word je in het overgrote deel van de branches wel uitgelachen denk ik. En zoveel stelt het inderdaad niet voor. Het kost veel tijd maar echte leiderschaps ervaring krijg je er niet door. Tenzij je op je werk bezig bent met ervoor te zorgen dat iedereen op tijd verschijnt en z'n eigen broodpakketje en flasks meenemt en door moet blijven gaan met rapporten grinden tot work-end. :D Ok, dat is overdreven :+

Maar als je in een supermarkt leider bent geweest over de broodafdeling heb je waarschijnlijk al meer echte ervaring die van pas komt op je werk.
Ik ben zelf werkzaam als Recruiter en fervent WoW-speler. Als ik cv's van mensen zie die WoW bij hun hobby's hebben staan, krab ik mij ook even achter mijn oor. Niet omdat ik dat persoonlijk niet goed vindt, maar we leven momenteel niet in een tijd waarin dit wordt gewaardeerd door hiring managers c.q. mensen die het cv gaan beoordelen. Dit gaat in de toekomst wel veranderen getuige het voorbeeld van Yahoo. Dat er wordt gezegd dat Yahoo even bijzonder wilde zijn, reclame wilde maken is zo'n onzin en een aanname. Het was een voorbeeld van hoe progressief zij zijn. Bij het invullen van een toppositie nemen ondernemingen geen risico's. Het feit dat de WoW achtergrond van die kandidaat van doorslaggevend belang was, maakt het bijzonder en dat dit wereldkundig werd gemaakt geeft alleen maar aan dat de opgedane kennis, vaardigheden en ervaring terecht steeds meer wordt gewaardeerd. Technologie/IT concerns zijn de eerste die hierin een voortrekkelsrol hebben.

Om te reageren op het leiderschapsverhaal: dat krijg je niet door er tijd in te steken. In principe heb je dat wel of niet. Heb je het niet, dan kun je eventueel wat vaardigheden leren en competenties ontwikkelen door gerichte training. Mensen die succesvol guilds leiden passen deze toe, omdat ze reeds over leiderschapskwaliteiten beschikken, niet omdat ze veel tijd steken in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:30:
Ik reageer nooit op mailtjes van hun ik bel ook altijd.
Krijg er echt 20 per dag ofzo.
Kreeg de jongen die dit mailtje kreeg dat mailtje niet direct naar aanleiding van een mailtje dat hij netjes naar Blizzard zelf gestuurd had, met daarin ook een kopie van zijn eerdere mail? Dat is dan toch redelijk bewijs dat het van Blizzard af komt. :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 18-09 21:37
NMe schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:40:
[...]

Kreeg de jongen die dit mailtje kreeg dat mailtje niet direct naar aanleiding van een mailtje dat hij netjes naar Blizzard zelf gestuurd had, met daarin ook een kopie van zijn eerdere mail? Dat is dan toch redelijk bewijs dat het van Blizzard af komt. :?
Ja volgens mij wel, maar ze vragen om ze secret question dat doen ze toch niet ?.
A blizzard employe will never ask for your password etc toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
NMe schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:40:
[...]

Een hacker kan het ook zo uit je 'sent' box vissen, en je zelfs je geheime vraag ook netjes naar blizzard laten versturen, want dat kunnen ze daarna ook weer prima terugvinden in je 'sent' box van je e-mail. Zo is mijn e-mail ook eens gehacked, ik kreeg bericht van google dat er vanuit Zuid-Korea was ingelogd op mijn e-mail account, en in die periode kreeg ik ook mailtjes in mijn 'Postvak IN' in plaats van in de spam-bak waar het normaal terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hydra schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:54:
Niet iedereen speelt even 'sociaal'. Ik houd zelf RL en online ook nogal gescheiden. Ik heb niemand van m'n guild ook ooit IRL gezien en ook die behoefte absoluut niet. Ik vind het erg gezellig enzo hoor, maar meer ook niet.
Ik denk andersom ook ;).

Vond de guildmeets altijd wel gezellig :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RichardvdD schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:54:
Als je je WoW-ervaring zou aanhalen bij je sollicitatie word je in het overgrote deel van de branches wel uitgelachen denk ik. En zoveel stelt het inderdaad niet voor. Het kost veel tijd maar echte leiderschaps ervaring krijg je er niet door. Tenzij je op je werk bezig bent met ervoor te zorgen dat iedereen op tijd verschijnt en z'n eigen broodpakketje en flasks meenemt en door moet blijven gaan met rapporten grinden tot work-end. :D Ok, dat is overdreven :+
Even om in te haken op de discussie, niet specifiek jou.

Ik zou de algemene stelling dat guild leaden geen bedrijf managen is, waar ik het aardig mee eens ben, eens om willen draaien. Een guild leader heeft vind ik wel net een streepje voor op iemand die zo iets nog nooit gedaan heeft. Je hebt op zijn minst iets meer ervaring met verschillende persoonlijkheden en het communiceren met anderen. Wil niet zeggen dat je een leider of manager bent, maar het zegt iig. al iets meer dan.. niks gedaan hebben.

Overigens ben ik ook een medeleider geweest bij een online community en je leert toch wel het een en ander over hoe je met bepaald gedrag om moet gaan. Wil niet zeggen dat ik kan managen, maar goed daarom heb ik die opleiding ook niet gekozen he ;)

En ik ben blij dat ik een hoop guild meets gedaan heb. Toch al een paar leuke Walibi dagjes, een logeerweekend of 3 en zelfs een bruiloft door meegemaakt, de meeste in Schotland. Overigens hangt het ook van je guild af, de meeste guild leden die ik ken (sowieso de hele guild) is 35+. Hield wel in dat toen we nog raidden er regelmatig iemand een "OH CRAP" moment had met een van zijn/haar kinderen, maar daar ehb ik persoonlijk nooit moeilijk over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat je een GM/RL bent betekend ook niet meteen dat je er goed in bent. Zakelijke situaties kan je moeilijk vergelijken met ingame situaties.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
In tegenstelling tot managers blijven GM's/RL's die slecht zijn meestal niet lang in die rol ;) Ten eerste is het een chaos en lopen raids voor geen meter en ten tweede als de GM een hufter is dan is de helft van de guildleden na een week weg. En dat heb ik meerdere keren zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:49:
[...]

Ja volgens mij wel, maar ze vragen om ze secret question dat doen ze toch niet ?.
A blizzard employe will never ask for your password etc toch ?
Niet om je wachtwoord, maar die secret question wel. Ik heb exact dezelfde mail gehad toen ik mijn mailadres wilde veranderen van een adres waarvan ik de inbox niet meer kon lezen. :)
RichardvdD schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:30:
[...]
Een hacker kan het ook zo uit je 'sent' box vissen, en je zelfs je geheime vraag ook netjes naar blizzard laten versturen, want dat kunnen ze daarna ook weer prima terugvinden in je 'sent' box van je e-mail. Zo is mijn e-mail ook eens gehacked, ik kreeg bericht van google dat er vanuit Zuid-Korea was ingelogd op mijn e-mail account, en in die periode kreeg ik ook mailtjes in mijn 'Postvak IN' in plaats van in de spam-bak waar het normaal terecht komt.
Mja, succes met dat voor elkaar krijgen op een POP/IMAP-box.
twiFight schreef op zondag 23 januari 2011 @ 03:05:
In tegenstelling tot managers blijven GM's/RL's die slecht zijn meestal niet lang in die rol ;) Ten eerste is het een chaos en lopen raids voor geen meter en ten tweede als de GM een hufter is dan is de helft van de guildleden na een week weg. En dat heb ik meerdere keren zien gebeuren.
Dat is ook wat ik bedoel en al een paar keer duidelijk heb proberen te maken. Als jij gedurende lange tijd een groep gamers met verschillende ambities en interesses bij elkaar weet te houden, dan ben je in elk geval goed in mensen te vriend houden en motiveren. Iemand die enigszins openstaat voor het feit dat gamers ook gewoon mensen zijn zal dat ook inzien. :)

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 23-01-2011 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jullie ken de befaamde Ony wipes soundboards toch wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38
Ach ik krijg zo vaak nep mails van Blizzard.
Speel nu al ongeveer 2 weken weer maar krijg al maanden nep mails waarin gezegd word dat er een onderzoek naar mij loopt omdat ik mijn account wil verkopen of gehacked is etc en dat ze daarom willen dat ik op onderstaande link click en daar inlog.

Het Engels in die mails is vaak dusdanig slecht dat ze geeneens meer lees.

Mijn alt is bijna 80 en ik kwam nog wat Saronite Bars te kort om engi op 425 te krijgen.
Ging dus even naar AH en keek naar Saronite Bars en deze waren 4g per. Vond ik iets pittig voor een WOTLK ore dus keek even naar Saronite Ore 1G per en er waren stacks die je gewoon voor 80s per ore kon krijgen (dus 16g voor de stack).

Dus flink wat ore gekocht alles omgesmolten naar Bars en Engineering naar 425 gelvld.
De rest op AH gegooid voor 4G per bar (iets van 60 bars).
Je hebt 2 ore nodig per bar. Dus 2g winst per bar en ik was ze binnen 24 uur kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
MrVegeta schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:37:
[...]

Ik denk andersom ook ;).

Vond de guildmeets altijd wel gezellig :D
Ken je hem nog?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eqVFCALIP6LzbJW06nKt7Yte/full.jpg

:D

Was tijdens onze eerste meeting @ Lasergamen Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Net voor de eerste keer Tol Barad gedaan en gewonnen ( we waren in defense).

Laatste paar dagen non stop BGs gedaan met mijn Hunter BGs hingen me dus best een beetje de keel uit maar vond het best leuk om te doen met mijn Mage.

Met de Hunter is het bijna alleen maar DPS wat je doen en bij Strands bv af en toe een paar snare abilities gebruiken om de tanks trager te maken maar met de Mage zit er tenminste wat meer afwisseling in.

Toen ik net in TB was had ik het gevoel dat ik niet echt op mijn plaats was omdat ik vergeleken met de rest nogal lage HP en mana heb. Met alleen mijn eigen buffs heb ik 90k hp en 65k mana waar de andere mages die ik zag richting de 110/95 hebben.

Uiteindelijk met een groep van 6 man ofzo rond zitten rennen en de Alliance aangevallen.
Heb een beetje DPS gedaan maar grotendeels heb ik me met CC bezig gehouden.
Een Poly op moment dat het een beetje druk werd. Aan het begin van de wat grotere gevechten een Frost Nova of Freeze en dan proberen voordat deze afgelopen is alvast 1 of 2 alliance gasten dood te krijgen.

En op momenten dat een Shaman of Druid probeert weg te lopen ff lekker Deep Freeze :)

Daarna de Dailies gedaan en merkte niet dat ik nog in PVP mode zat.
Zat een paar mobs af te maken zonder te pauzeren. Zat net 2 mobs af te maken toen een Paladin me aanviel.
Mijn HP zat aan het begin van het gevecht op 50% ofzo. FoF was up dus direct Deep Freeze op de Pala. Toen vlug Frost Nova en met Ice Lance de 2 mobs die al lage HP hadden afgemaakt.
Toen Blink en de instant Frostfire bolt die ik net had gekregen op de Pala geschoten. Toen hij uit DF was de Freeze van de Elemental op de Paladin en toen met een paar crits de Pala naar de grond gewerkt :).

En toen zo snel mogelijk terug naar een veilig gebied om uit PVP mode te komen :)

om eerlijk te zijn kan het geen goede Paladin geweest zijn. Want voordat ik Deep Freeze gebruikte zat ik denk ik echt wel in de range van die stun spel die ze hebben.

edit:
Net Omen gekilled (voor Lunar)
Krijg ik een /w van een gast met de naam Blizzardt.
[Game Master]GM:Hello Blizzard game system scan to your game account for potential safety hazard,please visit:battle.eu.com/ to lift restrictions,or we will suspend your account.

Moest het 2x lezen om het te begrijpen :/.
Dit is letterlijk wat hij zei inclusief interpunctie en spaties. Damn vraag me af hoeveel mensen daar in trappen.

Heb hem terug gestuurd: its Blizzard dumbass en nog wat andere complimenten.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 23-01-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jaguar645 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:16:
[...]

Ken je hem nog?

[afbeelding]

:D

Was tijdens onze eerste meeting @ Lasergamen Utrecht
Haha geweldig. Wat een dweep. Oh wait, dat ben ik :D Puyol ook nog voor de helft op de foto :D

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 23-01-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:52

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik wil ook beginnen met World of Warcraft, maar heb één vraagje.

In welke server zitten de meeste van jullie?? (heet dat een server of channel?)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:50
rikdegraaff schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:25:

Heet een realm.
En we zitten echt heel erg verspreid. Kies gewoon eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké een realm dus.

Ik kies er wel eentje ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal avond vanavond. Ik heb door drukte op het werk een aantal raids gemist. Terecht dat de guild nu even verder gaat met de mensen die al hebben lopen wipen op de nieuwe bosses tot ze plat zijn. Ik zit dus even de raids uit tot ze me nodig hebben of we beginnen met een andere boss.

Dus dacht ik maar eens wat random heroics te gaan doen met mijn fury warrior. 9k-10 dps dus ik hoef me niet te schamen in heroics.

Anderen helaas wel. Na 40 minuten in de wachtrij krijgen we een groep met twee dps die nauwelijk 4500 dps doen. Tank gaat er vandoor en twee dps gaan daarna ook. Met de healer snel weer gequeued omdat je dan prioriteit hebt en geen 40 minuten wacht. Vervanging twee dps die geen engels spreken waarvan 1 een hunter die niet trapped (general Umbriss , die paarse add.) Tweede tank gaat er vandoor. Nieuwe tank was instant, dus wij helemaal uitleggen wat hij moet doen. Maar weer geen traps. Bleek dat hij geen woord engels sprak :X en de andere dps uit dezelfde guild ook niet.

Doorslag gevend om weg te gaan was echter "wath is trap?" Na 60 minuten stond ik dus weer buiten zonder een enkele boss te hebben gedaan :(
rikdegraaff schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:36:
Oké een realm dus.

Ik kies er wel eentje ;)
Ik zou wel even opletten waar je heen gaat. Een aantal realms staan recommended en zijn erg eenzijdig bevolkt. Kies je daar de verkeerde kant en is het een pvp server zal je weinig lol beleven aan het spel als nieuwe speler.
Hetzelfde als je op een full server begint en meteen wachtrijen hebt, of een lege server haast zonder endgame guilds. Zit je ook allemaal niet op te wachten.

Er kan vast wel iemand hier een naam van een knappe server om te beginnen noemen die een beetje balanced is en niet voorzien van wacht rij? Mijn server kan ik echter niemand aanraden (The Venture Co) speel er alleen omdat RL vrienden en familie er spelen en ik inmiddels erg veel ingame mensen ken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fijn weekend gehad ingame. Paar goeie tries op Atramedes gehad (onze 7e boss op het lijstje :P) en daarnaast mijn Volcanic Stone Drake maar gehaald. Vancleef maakt het nogal vervelend voor me om het eerder te halen, steeds liep er iemand vast in het Kuru Kuru Kuririn-stuk. :+ Uiteindelijk gehaald met 1 seconde over op de teller. Adrenalinerush FTW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Woohoo, vandaag Chimaeron en Al'Akir neer gekregen *O* 10 neer, Cho'gall en Nefarian te gaan *O*
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/wow/th_WoWScrnShot_012311_200957.jpg Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/wow/th_WoWScrnShot_012311_210514.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

De Nederlanders zitten inderdaad redelijk verspreid.
Ik zou zeggen pak een server die niet een te lage bevolking heeft en waar Engels de algemene taal is (op sommige EN servers worden blijkbaar voortdurend andere talen in /2 gesproken).

Heb zelf willekeurig voor Dragonblight gekozen en achteraf blijken daar redelijk wat Nederlanders en Belgen te zitten.
Engels is de algemene taal en er zijn flink wat guilds die Socials accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

Chester schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:39:
Woohoo, vandaag Chimaeron en Al'Akir neer gekregen *O* 10 neer, Cho'gall en Nefarian te gaan *O*
[afbeelding] [afbeelding]
GZ! Wij net Cho'gall neer met Al'akir en Nef te gaan :) We hadden ook een famous 0.4% wipe.. iets van 87k ofzo.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
junglebeast schreef op maandag 24 januari 2011 @ 01:22:
[...]

GZ! Wij net Cho'gall neer met Al'akir en Nef te gaan :) We hadden ook een famous 0.4% wipe.. iets van 87k ofzo.
Nice. Wij hadden Cho'gall ook nog geprobeerd, maar dat werd steeds een wipe. We moeten nog even een goede manier vinden om de oozes snel neer te krijgen zonder dat we een shitload aan corruption krijgen :p Mss is het voldoende om de volgende keer een hunter mee te nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 24-01-2011 01:27 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Deadsy schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:47:
[...]

De Nederlanders zitten inderdaad redelijk verspreid.
Ik zou zeggen pak een server die niet een te lage bevolking heeft en waar Engels de algemene taal is (op sommige EN servers worden blijkbaar voortdurend andere talen in /2 gesproken).

Heb zelf willekeurig voor Dragonblight gekozen en achteraf blijken daar redelijk wat Nederlanders en Belgen te zitten.
Engels is de algemene taal en er zijn flink wat guilds die Socials accepteren.
Oke dus Dragonblight is een aan te raden realm? :?

EDIT: En zal ik beginnen met Wrath of the Lich King, of meteen naar Cataclysm?
EDIT2: Wat zijn Socials?? (Zijn dat een soort Newbs?)

[ Voor 9% gewijzigd door PeaceFreak op 24-01-2011 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

rikdegraaff schreef op maandag 24 januari 2011 @ 07:19:
[...]

Oke dus Dragonblight is een aan te raden realm? :?

EDIT: En zal ik beginnen met Wrath of the Lich King, of meteen naar Cataclysm?
EDIT2: Wat zijn Socials?? (Zijn dat een soort Newbs?)
Je begint met classic en je koopt uitbreidingen als je verder komt.

Socials zijn guilds waar ze veel nieuwe spelers aan nemen om "social" te doen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Xenomorphh schreef op maandag 24 januari 2011 @ 07:37:
[...]

Je begint met classic en je koopt uitbreidingen als je verder komt.

Socials zijn guilds waar ze veel nieuwe spelers aan nemen om "social" te doen.
Nou snap ik het niet...
Ik heb vannacht WotLK gedownload (7.2 GB) via de InstallWoW.exe.
Maar kan ik dan niet spelen als ik een prepaid card heb?? :?

Ik snap er plat gezegd geen hol meer van... 8)7

EDIT: Werkt deze prepaid ook op EU ENG? http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=130478432316

[ Voor 9% gewijzigd door PeaceFreak op 24-01-2011 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024

Hangt er enorm van af wat je wilt ...

PVP (het risico om een tegenstander in je nek te krijgen wat 'mag')
PVE (alleen tegen de mobs ingame en alleen pvp in bepaalde gebieden)
Roleplay (ik ben een dwerg en gedraag me dus ook zo)

Wildhammer (PVE) is redelijk in balans ... al brullen er een hoop mensen in de common channels dat Horde daar veel sterker is .... over het algemeen meestal nadat ze een battle verloren hebben.

Mocht je daar op terecht komen kan ik je wel een social guild of 2 aan de alliance kant aanraden ...

(Het verschil tussen een social en een raider is dat een social meer voor zijn lol speelt en niet 2-3 avonden per week zichzelf aan een zware dungeon bindt. Daarentegen zal de social meestal minder snel de end-content zien/beleven )

Sowieso begin je meestal met levelen als social :)

[ Voor 37% gewijzigd door Dice op 24-01-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gisteravond onze tweede raidavond gehad in Cataclysm. Eerste avond Magmaw en Omnitron down en verschillende tries gehad op Chimaeron. Tweede avond dus begonnen met Chimaeron. Wat finetunen voor de healing, maar uiteindelijk lag de boss. Daarna doorgegaan naar Maloriak, maar dat is nog wel behoorlijk lastig. Beste try lag ergens rond de 10%, maar dat was al bij de enrage timer. We hebben met name problemen met add control.

Healing bestaat uit holy pala, resto druid en resto shaman (ondergetekende), tanks waren een prot warrior en blood dk. De 10% try hadden we de warrior op de boss en dk op de adds (in frost specc met tank gear en blood presence). Adds werden gekited en geslowed door middel van traps en totem. Tijdens de green phase bleef onze rogue op de boss om de add-cast te interrupten, de warrior interrupte de arcane storm (en ik hielp mee met interrupten/dispellen). Ging opzich prima, maar op de een of andere manier krijgen we de adds niet erg onder controle. Hoe pakken jullie dit aan? Ik begreep al wel dat warriors opzich ideaal zijn voor add-duty in verband met stuns etc.

Gaat trouwens om 10m.

Qua dps hadden we een rogue, hunter, mage, balance druid en dk mee.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Dice schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:15:
[...]

Hangt er enorm van af wat je wilt ...

PVP (het risico om een tegenstander in je nek te krijgen wat 'mag')
PVE (alleen tegen de mobs ingame en alleen pvp in bepaalde gebieden)
Roleplay (ik ben een dwerg en gedraag me dus ook zo)
Doe mij maar PVE.

Maar doet deze prepaid card ook op de EU ENG realms, of alleen de Duitse versie?? (link: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=130478432316)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
rikdegraaff schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:19:
[...]

Doe mij maar PVE.

Maar doet deze prepaid card ook op de EU ENG realms, of alleen de Duitse versie?? (link: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=130478432316)
Die kaarten zijn volgens mij EU breed ...
(had hierboven geedit :P)

Wildhammer waar ik zelf zit is redelijk goed te doen ... Grotendeels engels, een redelijke hoeveelheid nederlanders/belgen ... en een paar verdwaalde polen ...

Als ik jou was zou ik beginnen met een trial van 10 dagen ... dan kun je spelen tot lvl 20. (met een paar beperkingen) = gratisch

Als je tot vanavond wacht kan ik je die trial wel toesturen :P
(Is goed voor een extra mount ingame O-) )

Hierna koop je de eerste box

Die activeer je en dan heb je je eerste maand spelen er ook al bij zitten.
dus de eerste 40 dagen heb je al geen gamecard nodig.

Ik koop verder nooit gamekaarten, de weinige keren dat ik dat nodig had deed ik dat gewoon in de winkel en zeker niet online

[ Voor 13% gewijzigd door Dice op 24-01-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Dice schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:24:
[...]

(had hierboven geedit :P)

Wildhammer waar ik zelf zit is redelijk goed te doen ... Grotendeels engels, een redelijke hoeveelheid nederlanders/belgen ... en een paar verdwaalde polen ...

Als ik jou was zou ik beginnen met een trial van 10 dagen ... dan kun je spelen tot lvl 20. (met een paar beperkingen) = gratisch

Als je tot vanavond wacht kan ik je die trial wel toesturen :P
(Is goed voor een extra mount ingame O-) )

Hierna koop je de eerste box

Die activeer je en dan heb je je eerste maand spelen er ook al bij zitten.
dus de eerste 40 dagen heb je al geen gamecard nodig.

Ik koop verder nooit gamekaarten, de weinige keren dat ik dat nodig had deed ik dat gewoon in de winkel en zeker niet online
Ik wacht wel tot vanavond, hartstikke bedankt!
Maar ik vind de gewone boxen te duur, maar ben ik verplicht die te kopen?
Want dat gaat me te ver...

EDIT: Eigenlijk snap ik het verhaal nog niet met WotLK enzovoorts.

[ Voor 3% gewijzigd door PeaceFreak op 24-01-2011 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
rikdegraaff schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:28:
[...]

Ik wacht wel tot vanavond, hartstikke bedankt!
Maar ik vind de gewone boxen te duur, maar ben ik verplicht die te kopen?
Want dat gaat me te ver...
Ik vrees dat je die eerste box echt gewoon zult moeten kopen ... maar troost je, die zijn niet zo heel duur meer.

De Free Record shop heeft de eerste box waar je mee begint al voor 15 euro ... en een hoop hebben zelfs nog wel combo's waar je goedkoper mee uit bent.

Uitdeindelijk 'moet' je alle expansions kopen wil je tot lvl 85 Cataclysm kunnen spelen ...
Maar je begint met de basisbox ... tot lvl 60

Stuur me jou email adres effe hier; geef ik je vanavond een link voor de trial :P

[ Voor 10% gewijzigd door Dice op 24-01-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

@ Dice: PB gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:15:
Gisteravond onze tweede raidavond gehad in Cataclysm. Eerste avond Magmaw en Omnitron down en verschillende tries gehad op Chimaeron. Tweede avond dus begonnen met Chimaeron. Wat finetunen voor de healing, maar uiteindelijk lag de boss. Daarna doorgegaan naar Maloriak, maar dat is nog wel behoorlijk lastig. Beste try lag ergens rond de 10%, maar dat was al bij de enrage timer. We hebben met name problemen met add control.

Healing bestaat uit holy pala, resto druid en resto shaman (ondergetekende), tanks waren een prot warrior en blood dk. De 10% try hadden we de warrior op de boss en dk op de adds (in frost specc met tank gear en blood presence). Adds werden gekited en geslowed door middel van traps en totem. Tijdens de green phase bleef onze rogue op de boss om de add-cast te interrupten, de warrior interrupte de arcane storm (en ik hielp mee met interrupten/dispellen). Ging opzich prima, maar op de een of andere manier krijgen we de adds niet erg onder controle. Hoe pakken jullie dit aan? Ik begreep al wel dat warriors opzich ideaal zijn voor add-duty in verband met stuns etc.

Gaat trouwens om 10m.

Cooldowns bewaren voor de groene fases. Tot en met 6 adds moet de tank kunnen tanken, daarna kiten. Shaman, hunters en mage als je ze hebt mee laten helpen met slowen van de mobs. Zorg er voor dat de mobs goed gegroepeerd zijn in de groene fase zodat je ze snel kunt aoe'en. Iedereen behalve de tank en een interrupter op de adds. In phase 1 is de add control en add dps het belangrijkste. Als je deze baas een paar keer hebt gedaan dan zul je zien dat je zelf dps op de baas terug moet nemen om niet te snel naar fase 2 te gaan.

Wij hebben een druid, een warrior en een dk als adds tank gehad. In principe kunnen alle tank klassen prima de adds kiten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
En een antwoord :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:45:
[...]

Cooldowns bewaren voor de groene fases. Tot en met 6 adds moet de tank kunnen tanken, daarna kiten. Shaman, hunters en mage als je ze hebt mee laten helpen met slowen van de mobs. Zorg er voor dat de mobs goed gegroepeerd zijn in de groene fase zodat je ze snel kunt aoe'en. Iedereen behalve de tank en een interrupter op de adds. In phase 1 is de add control en add dps het belangrijkste. Als je deze baas een paar keer hebt gedaan dan zul je zien dat je zelf dps op de baas terug moet nemen om niet te snel naar fase 2 te gaan.

Wij hebben een druid, een warrior en een dk als adds tank gehad. In principe kunnen alle tank klassen prima de adds kiten.
Ik lees inderdaad nu overal dat mensen rond 30% stoppen met dps op de boss om zo een tweede green phase te krijgen. Volgens mij hebben wij 1 green phase gehad en zal daar wel eens de crux kunnen liggen. Dank voor je input!

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Gisteren Kingslayer titel gehaald, ik weet het is vrij makkelijk met lvl 85 maar toch, ik speel pas sinds mei 2010 dus had het nog niet eerder gezien.

Volgende week zondag weer en dan proberen we alles op heroics te doen (nu maar een paar gedaan), ook de meeste achievements gehaald.

Ook groot gedeelte van de dag bezig geweest met de Lunar Festival coins ophalen, alleen degene in WG nog niet kunnen bemachtigen (speel op boulderfist daar is de verhouding 1:4/1:5) en de coins in de dungeons. Die blessing die je krijgt is wel nice als je gaat raiden, 1e uur 10% extra stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
MaceNL schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:09:
Gisteren Kingslayer titel gehaald, ik weet het is vrij makkelijk met lvl 85 maar toch, ik speel pas sinds mei 2010 dus had het nog niet eerder gezien.

Volgende week zondag weer en dan proberen we alles op heroics te doen (nu maar een paar gedaan), ook de meeste achievements gehaald.

Ook groot gedeelte van de dag bezig geweest met de Lunar Festival coins ophalen, alleen degene in WG nog niet kunnen bemachtigen (speel op boulderfist daar is de verhouding 1:4/1:5) en de coins in de dungeons. Die blessing die je krijgt is wel nice als je gaat raiden, 1e uur 10% extra stats.
Als je WG niet hebt kun je nog proberen om dat deel van het Fortress binnen te vliegen; dit kan als de deuren tijdens het laatste gevecht ingeslagen zijn. (dus ook tde tegenpartij die gewonnen heeft)

Als je een beetje mazzel hebt haal je dan de elder wel ...
Dood en rezzen en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJOttenheim
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09-2021
Hoi,

Iemand ervaring met balance druid dps ? Ik krijg er op een training dummy niet meer dan 6k uitgeperst.
Dat is dan zonder boompjes en zonder starfall. Starfall gebruik ik maar zelden in instances vanwege de grote range.

Als rotation gebruik ik swarm - moonfire uphouden. Starsurge op elke CD/proc en voor de rest wrath spam
Heb ook het eclipse verhaal geprobeerd maar qua DPS scheelt dit vrijwel niks.

Dit is dus mooi te weinig voor HC en HC is op dit moment juist de snelste manier om de DPS te boosten.

Naam char is Dunneth op Chamber of Aspects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

rikdegraaff schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:36:
Oké een realm dus.

Ik kies er wel eentje ;)
Magtheridon is wel een aanradertje omdat de community betrekkelijk jong is (de realm had een doorstart nadat ze het van een player vs player realm in een PvE (player vs environment) realm hadden gemaakt. Er zijn ontzettende veel lage level spelers daar en de inflatie is nog beperkt (prijzen betrekkelijk laag op de veiling)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Zo, heb gisteren een paar gankertjes het leven zuur gemaakt. Ik heb er op zich niks op tegen om tijdens het levellen in een 1-op-1 het onderspit te delven, maar deze liepen met tweeën welbewust de solo-spelers te ganken. Als 'wij' ook met 2en waren dan renden ze snel weg. Kijk, dan verdampt mijn bezwaar tegen het reloggen naar mijn main vrij snel :z

Nadat ze me 3x gesloopt hadden (terwijl ik toch mijn best deed bij ze uit de buurt te blijven) was het /say 1, relog naar main, terugganken, /say 1, terug naar mijn alt.

Was niet voldoende, ze gingen door met ganken van soloers, inclusief mij. ok, /say 1, /say 2, relog, ganken, /say 1, wachten tot ze respawnen, ganken, /say 2.

Snapten ze nog niet, dus op naar 3x... Na 4x snapten ze de hint O-)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:48:
Tja soms snappen ze de subtiele hints niet en moet je het er gewoon inslaan.
Ook wel eens gehad maar dan was het in guild, guys some horde is ganking me anyone interested, en dan stonden er zo 20 man meestal kwam de hint snel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Zo, heb gisteren een paar gankertjes het leven zuur gemaakt. Ik heb er op zich niks op tegen om tijdens het levellen in een 1-op-1 het onderspit te delven, maar deze liepen met tweeën welbewust de solo-spelers te ganken. Als 'wij' ook met 2en waren dan renden ze snel weg. Kijk, dan verdampt mijn bezwaar tegen het reloggen naar mijn main vrij snel :z

Nadat ze me 3x gesloopt hadden (terwijl ik toch mijn best deed bij ze uit de buurt te blijven) was het /say 1, relog naar main, terugganken, /say 1, terug naar mijn alt.

Was niet voldoende, ze gingen door met ganken van soloers, inclusief mij. ok, /say 1, /say 2, relog, ganken, /say 1, wachten tot ze respawnen, ganken, /say 2.

Heb ik vroeger ook wel eens gedaan, gewoon je main loggen, ganken en daarna een half uur corpsecampen, dan leren ze het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dragor schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:22:
[...]

Heb ik vroeger ook wel eens gedaan, gewoon je main loggen, ganken en daarna een half uur corpsecampen, dan leren ze het wel :)
3 x ganken; omloggen naar andere factie (indien mogelijk natuurlijk) en vragen of ze genoeg hebben gehad werkt ook vaak wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:05:
[...]
Ik lees inderdaad nu overal dat mensen rond 30% stoppen met dps op de boss om zo een tweede green phase te krijgen. Volgens mij hebben wij 1 green phase gehad en zal daar wel eens de crux kunnen liggen. Dank voor je input!
Aan het einde van fase 1 worden alle overgebleven adds plus 2 grote nieuwe adds gespawned. Het is dus heel belangrijk om de 18 kleine adds dood te hebben voor dat je naar fase 2 gaat. De 2 grote adds kunnen niet worden getaunt.
Wij vonden het het makkelijkst om 9 adds per groene fase dood te maken. We hebben het geprobeerd met 12 in de eerste groene fase maar dat levert meer stress op voor de kite tank en voor de dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:36

casapira

The truth is in me.

RJOttenheim schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:19:
Hoi,

Iemand ervaring met balance druid dps ? Ik krijg er op een training dummy niet meer dan 6k uitgeperst.
Dat is dan zonder boompjes en zonder starfall. Starfall gebruik ik maar zelden in instances vanwege de grote range.

Als rotation gebruik ik swarm - moonfire uphouden. Starsurge op elke CD/proc en voor de rest wrath spam
Heb ook het eclipse verhaal geprobeerd maar qua DPS scheelt dit vrijwel niks.

Dit is dus mooi te weinig voor HC en HC is op dit moment juist de snelste manier om de DPS te boosten.

Naam char is Dunneth op Chamber of Aspects
Eclipse wel gebruiken. Dat is het hele principe van balance, --> balans. je cast ongeveer 15 wraths, om daarna +/- 10 starfires te casten. De helft van je casts wordt versterkt door eclipse. Eclipse zorgt er daarnaast voor dat je Mana terugkrijgt. Ik had gisteren op Valiona en theralion 130k mana daarvan terug, om even aan te geven dat je dat echt nodig hebt.
Bij elke eclipse wordt ook je natures grace gereset. Bij een cast van de dots na eclipse, krijg je deze 5% haste buff voor 15 seconden.

IS / MF uphouden is goed, ikzelf doe 3 keer de dots refreshen per volledige rotatie. Bij lunar eclipse, Dan vlak voor solar eclipse, en vlak voor het einde van solar eclipse. Als je een starsurge proc hebt als je bijna in eclipse bent, even wachten, want eclipse versterkt starsurge ook.

Veel plezier op de dummy's. Geen idee hoeveel ik daar nu zou doen, zal het vanavond eens testen.

Mocht je mn spec willen bekijken: Arapoon@Aszune. Dreamstate zou ik op jouw gearniveau wel daarbij toevoegen.

[ Voor 4% gewijzigd door casapira op 24-01-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:57

Sinds ik in outland zit, kom ik af en toe een (of meer) lvl 85 gankers tegen. Als ze (een DK) dan 3 spells/hits nodig hebben om mij (lvl 63 paladin met 8.5k hp) om leggen kan ik ze alleen maar uitlachen. Zo triest dat ze 20 lvls lager moeten ganken om aan hun plezier te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan WoW toch soms kut zijn.

Nee, dit is geen loot QQ, en nee, het is ook geen gankverhaal.
Ik heb 2 goede reallife vrienden, die me graag mee wilden hebben op een nieuwe server en dan Alliance side. Graag. Ik dus een Worgen Warlock aangemaakt en op level 1 begonnen. Zij waren level 25 en 46. De hoogste is een vrij nieuwe speler, waar degene op 25 net zolang speelt als ik.
De eerste paar dagen ging het hard en ik kwam snel in de buurt van de eerste en samen kwamen we daarna in de buurt van de hogere level speler. Toen konden we dungeons en PvP samen doen, waar we het uiteindelijk allemaal voor deden.
Goed, dit ging door toch we ongeveer allemaal level 60 waren.

Toen hadden zij echter ineens vakantie; en ik niet. Dus gingen ze ook enorm hard omhoog in level en raakte ik achter. M'n trots zorgte er echter voor dat ik ze niet te ver wilde laten uitlopen, dus ik veel tijd erin steken en ze proberen bij te houden. Dit ging op zich wel prima, maar toch gingen ze iets harder, terwijl ik probeerde op elke mob zoveel mogelijk damage te doen en alles zo effectief mogelijk probeerde te doen. Kut principes... word soms zo moe van mezelf.
Zij werden level 70, ik 2 dagen later ook. Zij hadden vrij en speelden samen en waren afgelopen vrijdag respectievelijk 77 en 79 - en ik 73.
Zaterdag had ik het gehad. "Bekijk het maar", zei ik tegen ze en dat ze maar lekker door moesten spelen... ik word ooit nog wel 85. Bijna de hele dag niet gespeeld en lekker films gekeken met moeder de vrouw.
Toch begon het weer te kriebelen en ik wilde ze eigenlijk ook wel een poepje laten ruiken. Zondag weer ingelogd en vanaf level 75 begonnen. Zij waren ondertussen 79 en 81. Ik two-shot mobs als ik wat crit, Soulfire constant (ben Demonology) en doe 2k+ DPS tijdens het questen. Elke quest liep ik zo effectief mogelijk te doen en ik lootte niet eens mobs waar ik geen drop van nodig had.
Einde van de dag? Ik level 79, zij 81 en 82.

Wat is het kut om constant achter te liggen, hoe kwaad je je ook maakt. Het ligt helemaal aan mezelf hoor; ik wil ze zo graag bijhouden. Of is het m'n trots?

Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal Blizzard's schuld, maar daar zijn we het allemaal over eens, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:07
Heeft iemand goede tips om gold te farmen ? Ik ben klaar met de Mysterious Card buisness deze is een beetje dood in mijn server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gister voor het eerst weer begonnen met WoW (na een snel te zijn gestopt met WotLK omdat ik er weinig uitdaging in zag). Ben begonnen met me holy priest te lvlen en was vervolgens die blackrock dungeon gaan doen (ben net begonnen dus ken de namen niet exact uit me hoofd).

Voordat ik de dungeons ben ingegaan eerst de tactics doorgelezen komen we bij de laatste baas. Instant whipe omdat niemand die adds wilde kiten (terwijl we 2 hunters hadden). Dus ik probeer uit te leggen dat ze moesten worden gekite omdat ik de tank anders niet kon outhealen. Krijg ik gezeik dat me gear niet goed genoeg is.. ik heb gewoon cataclysm green gear.. De tank ging daarna weg want die zei ook dat ze moesten kiten maar de de mensen zijn blijkbaar zo WotlK gewend dat ze alleen maar autoshot kunnen doen ofzo.

Vervolgens een guild gezocht en met de guild de instance gedaan toen het gewoon in 1x goed ging. Vind het healen erg leuk geworden omdat je nu niet meer flash heal spam hoeft te doen. Chakra is ook een toffe spreuk :).

Vanavond ga ik maar is de vortex pinnacle proberen MET de guild uiteraard. Ben er nu wel achter dat PUGS gewoon niet echt... goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:08:
Ben er nu wel achter dat PUGS gewoon niet echt... goed zijn.
Jij wint de prijs voor het understatement van de week. Wat een drama zeg, dat er nog steeds mensen niet door hebben dat het geen WotLK AoE-fest meer is snap ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nivado schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:57:
[...]

Sinds ik in outland zit, kom ik af en toe een (of meer) lvl 85 gankers tegen. Als ze (een DK) dan 3 spells/hits nodig hebben om mij (lvl 63 paladin met 8.5k hp) om leggen kan ik ze alleen maar uitlachen. Zo triest dat ze 20 lvls lager moeten ganken om aan hun plezier te komen.
Zulke trieste figuren blijf je houden.
Dat zijn meestal mensen die bij de Bgs enzo de grootste moeite hebben.

Ik ga met mijn Hunter vaker naar Outland om wat Ore op te halen.
Zie dan vanwege die 3 torens in Hellfire vaker Alliance met PVP on en ik laat deze dan gewoon met rust, ik zou het zelf ook klote vinden als een gast die een veel hogerlvl heeft mij tijdens het questen afmaakt.

Had in de laatste paar dagen wel 2x dat ik iemand zag die een groeps quest in Hellfire solo wilde doen. Naja niet echt een kwestie van willen maar meer moeten aangezien Outland redelijk leeg is.

Beide keren mijn hulp aangeboden en klaar. Duurt nog geen minuut en je helpt iemand aan een leuk item.
Maar mensen die puur uit vriendelijkheid helpen zijn zelden :/

Zag het gisteren nog ik wilde met een alt de Arena quest in Nagrand doen. Vond 1 ander die hem moest doen en vonden een healer en die wilde 50g om te helpen :/
Het is voor mij niet veel geld maar vind het gewoon absurd dat mensen geld gaan vragen voor hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:00:
Wat is het kut om constant achter te liggen, hoe kwaad je je ook maakt. Het ligt helemaal aan mezelf hoor; ik wil ze zo graag bijhouden. Of is het m'n trots?

Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal Blizzard's schuld, maar daar zijn we het allemaal over eens, toch?
Hahaha, leuk om te zien dat ik niet de enige ben. Ik loop echt altijd achter in de guild qua gear e.d. wat in de praktijk betekent dat ik altijd op de reserve bank zit om te kunnen tanken in de raidgroep. Dus nu speel ik puur en alleen nog maar voor mijn plezier. Heb ik nu zin om te questen, dan ga ik questen, heb ik zin in een instance dan doe ik een instance. En verder gearen kan mij niet zo gek veel schelen. Iedereen in de guild loopt al hc's te farmen voor gear en ik heb nog maar net mijn eerste vier normals gedaan op level 85. :P Constant op je tenen lopen om bij te blijven is niet leuk meer. De hoeveelheid tijd die ik er in moest steken staat niet in verhouding met het plezier wat je er aan beleeft. Erg jammer dat ik dan dus niet kan meeraiden. Maarja, moet je keuzes maken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Vanavond ga ik maar is de vortex pinnacle proberen MET de guild uiteraard. Ben er nu wel achter dat PUGS gewoon niet echt... goed zijn.
Ik heb echt goede pugs gehad. Maar ik neem mijn eigen healer vaak mee en tank zelf. Dus dat scheelt al 90% gezeik. Je zit als healer en tank op één lijn en de dps kan je zo weer vervangen als het hun niet bevalt. :)

.edit. woeps, had edit moeten zijn.
Nivado schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:57:
[...]

Dan is het zoiezo een lutser, 8k moet je kunnen one shotten. :P

[ Voor 35% gewijzigd door HawVer op 24-01-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Nou, afgelopen weekend ervaarde ik eigenlijk het tegenovergestelde. Heb zaterdagmiddag en zondag middag met wat vrienden in me nieuwe huis gezeten.. moest nog game-ingewijd worden :p.. dus kleine lan gehad..

Heb die 2 dagen zelf veel hc's lopen tanken met de LFG tool.. en eigenlijk heb ik niet 1x een te trieste groep gehad.. natuurlijk komt het wel eens voor dat er een dps'er tussen zat die 3K dps doet (OMG).. af en toe een beetje QQ.. maar meer dan dat niet.. heb eigenlijk niet 1 groep gehad, die uit elkaar viel.

Dus.. er zit verbetering in de gemiddelde Cata HC Dungeon Group?

edit:

Jah idd, zoals HawVer ook al zegt, maat van me speelt holy priest.. paar keer dat we samen een hc in gingen, waren we echt snel buiten.. met JP's :D

[ Voor 8% gewijzigd door Nibbz op 24-01-2011 11:33 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:15
@ Deadsy: volgens mij zijn we al eerder tot de conclusie gekomen dat we op dezelfde realm spelen… Ik weet je nickname niet meer, maar ik speel nu alleen nog op loyalty (holy priest main) en littlehulk (tank altje rond de 82 – gaat tergend traag richting de 85).

Gisteravond was de raidavond van mijn casual NL groepje. Ik had al aangegeven dat ik ivm andere verplichtingen niet om 20.00 kon komen, maar eerder rond 21.00. Uiteindelijk kon ik pas rond 21.45 online komen dus had ik even gebeld dat ze maar zonder mij moesten gaan.

Helaas waren er niet genoeg healers dus zijn we uiteindelijk even van 22.00 tot 23.30 wezen raiden. En nog erg succesvol ook! Conclave of winds ging de eerste try neer (first voor onze groep!), daarna naar Bastion of Twillight, en hier hadden we met de derde try Halfus op zijn gat! Intensief gevecht voor healers man, pfewh! Je kan wel zien dat holy priests erg sterk zijn op dit moment! Ik zat rond de 12.000 hps over het hele gevecht terwijl de beter gegearde druid en shaman net onder de 10.000 hps zaten.

We staan nu op 4 kills (buiten de BH boss), best lekker voor het moraal, en helemaal niet slecht voor een groep die 1 a 2 keer per week raid sinds begin van deze maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Nibbz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:28:
[...]

Nou, afgelopen weekend ervaarde ik eigenlijk het tegenovergestelde. Heb zaterdagmiddag en zondag middag met wat vrienden in me nieuwe huis gezeten.. moest nog game-ingewijd worden :p.. dus kleine lan gehad..

Heb die 2 dagen zelf veel hc's lopen tanken met de LFG tool.. en eigenlijk heb ik niet 1x een te trieste groep gehad.. natuurlijk komt het wel eens voor dat er een dps'er tussen zat die 3K dps doet (OMG).. af en toe een beetje QQ.. maar meer dan dat niet.. heb eigenlijk niet 1 groep gehad, die uit elkaar viel.

Dus.. er zit verbetering in de gemiddelde Cata HC Dungeon Group?

edit:

Jah idd, zoals HawVer ook al zegt, maat van me speelt holy priest.. paar keer dat we samen een hc in gingen, waren we echt snel buiten.. met JP's :D
Een dps die 'maar' 3k dps doet zal ik eerst inspecten ...
en daarna vriendelijk vragen wat hij doet / nieuw is en of hij net een respec heeft gedaan.
Vaak komen ze daar wel zelf mee :)

Als proest wordt ik er toch vaak op aangekeken dat ik 'maar' 8-9 k op trash haal ... terwijl ik in een bossfight vaak als laatste nog sta en tussen de 10-12 K slurp ... en weinig tot nooit OOM ga.

En ere wie ere toekomt ... in een fight Archangel poppen, 3 x mind spike + mind blast zetten doet een hoop voor je output. Al zal dat niet mijn openings rotatie zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 24-01-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:50
In HC kom af en toe slechte pugs tegen.
In normal verwacht iedereen alles te kunnen brute-forcen
En is gemiddle kwaliteit ook zeer slecht, en je ziet meteen of iemand HC gewent is.
Maar de andere kant is normals kun je bijna altijd wel afmaken, in HC fail groep kun je dat wel vergeten.

ps. slechte dps liever niet. first pack in HoO HC is party wiper als je het fout doet.
en zo zijn nog wel paar plekken te noemen als de dps niet zijn job doet dat je niet veel verder gaat komen.

OMG interrupt Mend Rooten Flesh :D, helaas gaat die weg in 4.0.6 .

Al met al bevalt puggen nu goed. he dit met de volgende tier patch wordt valt te bezien.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
PuG groepen vanuit de LFD tool zijn tegenwoordig bijna een verschrikking te noemen imho. Het is echt een loterij geworden waarbij je jezelf nog maar af moet vragen of 't allemaal gaat lukken. Nu heb ik al niet echt mana problemen meer (ligt niet zozeer aan mijn gear, maar aan het algemene niveau van gear), maar het komt nog wel vaak voor dat je na binnenkomst in de dungeon een tank hebt die leaved, DPS die direct /afk gaan etc etc. En als dat al niet erg genoeg is, heb je ook nog de mensen die werkelijk geen idee hebben wat ze doen. Uitzonderlijk lage hoeveelheden DPS, pure HP stackende tanks (lekker intensief met healing), CC breakende tanks en DPS (lekker nuttig ook; mark met moon/square en ook een skull, maar dan de moon of square pullen met Avengers Shield? :S).

En dan heb je natuurlijk nog al die mensen die gewoon lekker in 't vuur blijft staan, de paarse shit niet ziet, de groene gifpoelen over 't hoofd ziet en maar niet snappen hoe en wat aoe abilities (in een 'frontal cone') bij bosses doen. Mensen die aan een bijzondere vorm van tunnelvisie lijden, geen engels kunnen of willen spreken of in zijn geheel de chat niet lezen. Bij hen is het vrijwel onmogelijk om te communiceren en ze aanwijzingen te geven mbt wat ze fout doen. In bepaalde gevallen is dat wel mogelijk maar vind men dat je gewoon je bek moet houden omdat zij toch niets fout doen... zucht.

Soms verdenk ik enkelen ervan gewoon 'blind' te spelen; men kijkt elders een film/serie en doet maar wat met muis/tobo terwijl ze het scherm met wow erop niet eens zien.

Gelukkig vermaak ik me wel, ik trek er niet zo zwaar aan en laat het geneuzel mooi over me heen komen :+. Zijn er nog mensen die echt kwaad kunnen worden op random pug leden? Ik bedoel, je weet van te voren toch al wel wat je kan verwachten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
garagaholic schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:50:
Zijn er nog mensen die echt kwaad kunnen worden op random pug leden? Ik bedoel, je weet van te voren toch al wel wat je kan verwachten? :D
DPS die slackt, jij doet je best als dps en haalt zo 15k dps. Dan wordt ik al gelijk OP genoemd omdat ik SV hunter speel. Of doe gewoon je best en haal zoals mij 12k+ dps. Meestal zijn het kindjes van 12 jaar ongeveer die het niet kunnen hebben en het spel niet snappen :F

Nu maar een warrior gemaakt, word er gezeurd omdati k Furry - Tanker ben haha. Low level en dan prot speccen, no thanks. Ik wil gewoon ook duel Weild aan kunnen om te questen. Alluwel ik nu level 30 ben en geen 1 quest gedaan te hebben buiten Durotar.... Thanks Call to Arms: WSG!. En de nodige Dungeons ofcourse.

Donderdag avond laat begonnen met me warrior, vrijdag gespeeld want ik had wat vrije uurtjes van me werk. En zondag wat dungeons gedaan, dus ongeveer 2 dagen gespeeld en level 30. Damn wat gaat het snel!

[ Voor 33% gewijzigd door Senzuel op 24-01-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:00:
Wat kan WoW toch soms kut zijn.

...

Toen hadden zij echter ineens vakantie; en ik niet. Dus gingen ze ook enorm hard omhoog in level en raakte ik achter. M'n trots zorgte er echter voor dat ik ze niet te ver wilde laten uitlopen, dus ik veel tijd erin steken en ze proberen bij te houden. Dit ging op zich wel prima, maar toch gingen ze iets harder, terwijl ik probeerde op elke mob zoveel mogelijk damage te doen en alles zo effectief mogelijk probeerde te doen. Kut principes... word soms zo moe van mezelf.
Zij werden level 70, ik 2 dagen later ook. Zij hadden vrij en speelden samen en waren afgelopen vrijdag respectievelijk 77 en 79 - en ik 73.
Zaterdag had ik het gehad. "Bekijk het maar", zei ik tegen ze en dat ze maar lekker door moesten spelen... ik word ooit nog wel 85. Bijna de hele dag niet gespeeld en lekker films gekeken met moeder de vrouw.
Toch begon het weer te kriebelen en ik wilde ze eigenlijk ook wel een poepje laten ruiken. Zondag weer ingelogd en vanaf level 75 begonnen. Zij waren ondertussen 79 en 81. Ik two-shot mobs als ik wat crit, Soulfire constant (ben Demonology) en doe 2k+ DPS tijdens het questen. Elke quest liep ik zo effectief mogelijk te doen en ik lootte niet eens mobs waar ik geen drop van nodig had.
Einde van de dag? Ik level 79, zij 81 en 82.

Als je zaterdag had doorgespeeld, was je nu ongeveer even ver geweest als hen.
Imo dus geheel aan jezelf te wijten |:(
Senzuel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:55:
[...]

DPS die slackt, jij doet je best als dps en haalt zo 15k dps. Dan wordt ik al gelijk OP genoemd omdat ik SV hunter speel. Of doe gewoon je best en haal zoals mij 12k+ dps. Meestal zijn het kindjes van 12 jaar ongeveer die het niet kunnen hebben en het spel niet snappen :F
SV hunter is ook redelijk OP op dit moment... dus als n 12 jarige dat zegt heeft ie gewoon gelijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Zijn er nog mensen die echt kwaad kunnen worden op random pug leden? Ik bedoel, je weet van te voren toch al wel wat je kan verwachten? :D
Ja, afgelopen zaterdag nog lopen schelden. Hele run geweest. 1 uur bezig geweest. Flink mijn best gedaan als tank. En dan is er zo een schijt dps die bij de eindbaas een tank ring weg ninjad! Zoooo, wat was ik pissig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:56:
SV hunter is ook redelijk OP op dit moment... dus als n 12 jarige dat zegt heeft ie gewoon gelijk ;)
Of doe je best, zodat ik niet 2x zoveel DPS doe :P . Haal op ze minst dan gewoon 10k, dan ben ik ook weer blij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Valt er met enchanting wat te verdienen? Ik ben nu lvl 82 en vraag me of enchanting de moeite is om alle greens/blue's van 80-85 te disenchanten. Al die items verkopen namelijk voor nogal wat gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
PuG groepen vanuit de LFD tool zijn tegenwoordig bijna een verschrikking te noemen imho. Het is echt een loterij geworden waarbij je jezelf nog maar af moet vragen of 't allemaal gaat lukken. Nu heb ik al niet echt mana problemen meer (ligt niet zozeer aan mijn gear, maar aan het algemene niveau van gear), maar het komt nog wel vaak voor dat je na binnenkomst in de dungeon een tank hebt die leaved, DPS die direct /afk gaan etc etc. En als dat al niet erg genoeg is, heb je ook nog de mensen die werkelijk geen idee hebben wat ze doen. Uitzonderlijk lage hoeveelheden DPS, pure HP stackende tanks (lekker intensief met healing), CC breakende tanks en DPS (lekker nuttig ook; mark met moon/square en ook een skull, maar dan de moon of square pullen met Avengers Shield? :S).

En dan heb je natuurlijk nog al die mensen die gewoon lekker in 't vuur blijft staan, de paarse shit niet ziet, de groene gifpoelen over 't hoofd ziet en maar niet snappen hoe en wat aoe abilities (in een 'frontal cone') bij bosses doen. Mensen die aan een bijzondere vorm van tunnelvisie lijden, geen engels kunnen of willen spreken of in zijn geheel de chat niet lezen. Bij hen is het vrijwel onmogelijk om te communiceren en ze aanwijzingen te geven mbt wat ze fout doen. In bepaalde gevallen is dat wel mogelijk maar vind men dat je gewoon je bek moet houden omdat zij toch niets fout doen... zucht.

Soms verdenk ik enkelen ervan gewoon 'blind' te spelen; men kijkt elders een film/serie en doet maar wat met muis/tobo terwijl ze het scherm met wow erop niet eens zien.
Helemaal eens en erg herkenbaar.

Wat ik juist zo raar vind, is dat na een dikke maand mensen blijkbaar nog steeds niet lijken te snappen dat het WOTLK niet is. DPS die vrolijk AFK gaat en tanks die nog steeds willen chainpullen. Gadverdamme, zien die mensen uberhaupt wat ze doen? In de normals word je al weer uitgescholden als je CCen wilt en als je aangeeft dat je het anders niet bijhoudt met healen dan word je gekicked omdat je noob gear hebt. Als ik een epic kreeg voor elke keer dat ik een "can you move out of the puddles please?" --> "just heal us more" conversatie had dan kon ik al lang raiden.

Schijnt dat mensen voor een jaar of 16-17 simpelweg niet de hersencapaciteit hebben om consequenties van acties te snappen. Ik geloof steeds meer en meer dat dat soort mensen ook op WOW zitten. Mensen die niet snappen dat ZIJ de reden zijn dat de party wipet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
RL > WoW...
SV hunter is ook redelijk OP op dit moment...
Wat is OP? Ze zijn gewoon heel goed in het enige dat ze kunnen :> Maar ik heb er geen moeite mee als ze het wat omlaag halen, de DPS-meters toppen != WoW

Wat ik met HCs gemerkt heb is dat je door 6 of 7 healers danwel tanks gaat, en dan de rest van de instance one-shot. Niet om daar die andere tanks of healers mee te veroordelen, en af en toe heb je inderdaad DPS-tards, maar DPS leaved amper omdat ze dan weer 30 min in de queue staan, en er blijkbaar wel tank/healers zijn die eventuele slack bij de DPSers op kan vangen :P

Zaterdag voor het eerst instances gehealed, in levelrange 30~39, en met healbot en healing stream totem is het echt supersimpel. Wel wat tactieken van hier toegepast, huntard die alles wat bewoog aanviel niet healen, overheal beperken, wel leuk :) Alleen die totems droppen en weer oppakken gaat vervelen ben ik bang :+ Ben al lang blij dat ik op level 30 de optie kreeg ze alle 4 tegelijk te droppen, daarvoor gebruikte ik ze amper want je bent 3 GCDs verder voordat ze een keer staan :z
twiFight schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:06:
Wat ik juist zo raar vind, is dat na een dikke maand mensen blijkbaar nog steeds niet lijken te snappen dat het WOTLK niet is.
Niet iedereen lag 6 december 's avonds te koukleumen voor de deur van de gameshop ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Paul op 24-01-2011 12:12 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
DeepSeven schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:02:
Valt er met enchanting wat te verdienen? Ik ben nu lvl 82 en vraag me of enchanting de moeite is om alle greens/blue's van 80-85 te disenchanten. Al die items verkopen namelijk voor nogal wat gold.
Je hebt de mats hard genoeg nodig om enchanting te levelen.

Gold is helemaal niet zo'n probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
(btw ook ex SkullCrusher toch?)

Je kan het ook als een uitdaging zien, ik heb hetzelfde met een collega. Die is ook vele malen hoger dan dat ik ben. Ik ben begonnen met een goblin hunter. hij is nu 69 terwijl ik al 61 ben.. en er zat eerst meet dan 40 lvls verschil in. Toch geeft het wel aan dat je efficienter en sneller bent dan je vrienden en dat is toch wel een lekker gevoel dat je hetzelfde doet in een kwart van de tijd ofzo. >:)

Ik hoop in iedergeval 69 te bereiken z.s.m. want ik wil exotic pets >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:10:
[...]
RL > WoW...

[...]
Wat is OP? Ze zijn gewoon heel goed in het enige dat ze kunnen :> Maar ik heb er geen moeite mee als ze het wat omlaag halen, de DPS-meters toppen != WoW
RL > WoW ja, maar hij heeft op de bank gehangen terwijl hij ook had kunnen WoW-en, en beklaagd zich nu dat hij achterloopt... tja 8)7

OP omdat SV hunter stuk meer dps doet (of kan doen), dan een andere class kan halen met equal gear. Ik heb er ook geen moeite mee verder en speel geen hunter maar toch.. OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Vandaag mijn eerste maandje WoW erop zitten. Orc Warrior bleek een character te zijn dat ik nog had staan van een trial van eind 2009.
Deze maar weer opgepakt. Gisteren lv 67 aangetikt. Vooral veel quests gedaan.

Laatste paar levels met de Dungeon Finder aan de slag gegaan.

Moet daar nog veel leren en als ik de DPS waardes hier zo teruglees dan ben ik nog lang niet klaar om op dat niveau te spelen ;)

Had niet verwacht dat ik zo lang zou blijven hangen in de game. De avondjes GT5 en COD zijn sinds deze maand dan ook niet zo heel veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:25:
OP omdat SV hunter stuk meer dps doet (of kan doen), dan een andere class kan halen met equal gear. Ik heb er ook geen moeite mee verder en speel geen hunter maar toch.. OP.
Mja, dan is een priest OP omdat die met equal gear een stuk meer HPS doet, tegenover die 3250 die de Hunter kan doen met Heavy Embersilk Bandages. Een Warrior is OP omdat die meet TPS doet. Een class heeft een doel, en het doel van een hunter is DPS, verder niks :P

Als je puur naar DPS kijkt geef ik je gelijk, dan doen hunters meer dan andere classes (Al heb ik de grootst mogelijke moeite om een paar 'locks bij te blijven in guild, maar ik weet niet goed wat die voor gear hebben), maar als je naar classes als geheel kijkt zou ik niet willen zeggen dat hunters per se OP zijn.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het gaat niet om de classes maar om de rol. Ja, een hunter doet meer DPS dan een holy priest, maar daar is het niet mee te vergelijken natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Geldt niet voor alle classes though. :) Mijn DPS kit is ongeveer op hetzelfde niveau als dat van onze SV-hunter (goede speler!), en toch DPSte ik hem eruit op de meeste tries op Atramedes gisteren. :) Moet ik wel bij zeggen dat ik als een van de weinigen in de raid geen last had van het feit dat er aardig wat movement bij komt kijken: ik speel een feral druid dus mijn bleeds tikken gewoon verder terwijl ik wegloop en tegen de tijd dat ik terug ben heb ik weer genoeg energy om zonder veel DPS loss mijn rotatie weer op te pakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

HawVer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:14:
[...]

Hahaha, leuk om te zien dat ik niet de enige ben. Ik loop echt altijd achter in de guild qua gear e.d. wat in de praktijk betekent dat ik altijd op de reserve bank zit om te kunnen tanken in de raidgroep. Dus nu speel ik puur en alleen nog maar voor mijn plezier. Heb ik nu zin om te questen, dan ga ik questen, heb ik zin in een instance dan doe ik een instance. En verder gearen kan mij niet zo gek veel schelen. Iedereen in de guild loopt al hc's te farmen voor gear en ik heb nog maar net mijn eerste vier normals gedaan op level 85. :P Constant op je tenen lopen om bij te blijven is niet leuk meer. De hoeveelheid tijd die ik er in moest steken staat niet in verhouding met het plezier wat je er aan beleeft. Erg jammer dat ik dan dus niet kan meeraiden. Maarja, moet je keuzes maken.
Zat guilds die vol zitten met spelers als jij. Dan heb je veel meer aansluiting. Zit zelf ook in een grote guild waar ik ergens in de middenmoot van de 85ers hang. Soms word ik gevraagd voor een raid, maar vaak zit ie al vol. Voordeel is wel dat ik nu toch wel redelijk snel aan het gearen ben ondanks dat ik maar 3 heroics heb kunnen doen (PUGs from hell zeg maar). 2xepic crafted items en al die items die je kan kopen door revered of exalted te worden en je ilvl loopt alweer richting de i350. Waardoor je met 12-16k dps prima mee komt in een raid.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 16:52
Zow mijn warriortje heeft dit weekend 58 aangetikt en het word maar eens tijd richting Outland te gaan... Vooralsnog was ik Arms spec, maar heb wel eens gehoord dat er een omslagpunt was tijdens het levelen waarbij fury of prot handiger zou zijn?

Gezien dual spec maar 10g is misschien grappig om een andere spec eens te proberen...

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Nou m'n account is weer geheractiveerd. Was gelukkig dus niet gehacked of zo maar alleen m'n token moest gesynced worden.

10 dagen Cataclysm geactiveerd en na paar uur spelen kon ik al niet verder meer, met trial mag je niet voorbij level 80. Duh, geef me dan een 10 uur trial, dan snap ik tenminste direct dat ik voor de gek wordt gehouden ...

Maar goed, als je dan na die paar uur van je trial een subscription neemt, behoud je wel die 10 dagen. Valt me nog mee :)

En dan is het huilen om je gear. Full T10 epic 25 man en paar heroic items, en de eerste de beste green item is gewoon meer dan 2 x zo goed als wat ik heb :S. Waar gaat dit over? Als je met Northrend green en blues hier komt, zijn de items die hier droppen gewoon 4 x zo goed. Dat is toch niet meer in verhouding? Dit gebeurde ook al een beetje met BC, maar dat verschil was lang niet zo groot als nu met Cata.

Ik klaag verder niet hoor, ik wist wel dat ik mn gear kon vervangen, maar ik snap alleen niet waarom dat het zo moet. Ik bedoel, het verschil kan ook 20% zijn in plaats van 200%, waarom is het zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hulkie schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:46:
@ Deadsy: volgens mij zijn we al eerder tot de conclusie gekomen dat we op dezelfde realm spelen… Ik weet je nickname niet meer, maar ik speel nu alleen nog op loyalty (holy priest main) en littlehulk (tank altje rond de 82 – gaat tergend traag richting de 85).
Zou kunnen, dit topic gaat best snel en mijn geheugen is vanwege een slaaptekort een zeef.
Heb het gevoel dat jij Alliance (scum) bent :*) ? Ik ben Horde.

Mijn main (Mage) is nu al 5 dagen ofzo 85 maar heb nog geen enkele dungeon gedaan.
Heb op het moment meer plezier in het lvln van mijn alts. De hoogste alt zit nu nog maar een paar bars van 80.

Ben nog druk bezig met alles weer onder de knie te krijgen zoals op de juiste momenten mijn gems gebruiken voor mana, decursen, en op de juiste momenten mijn procs gebruiken.
Bv niet direct FoF gebruiken maar altijd eentje bewaren voor wanneer de gratis frostfirebal proct.

Vergeet ook vaker (ben erg slecht in namen van abilities) de ability om 3 klonen te maken die wat dmg doen en de ability om tijdelijk je haste flink te verhogen.
Toch dingen die in een dungeon van je verwacht worden.

Misschien vanavond eens kijken of ik een normale non-HC dungeon ga doen.
Heb al 1 epic (tailoring ftw) en zal over 2 dagen een 2e epic hebben.

Wat is btw de verwachte dmg van een frost mage in een nonHC?

Iemand btw nog een paar handige addons voor decursen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

InflatableMouse schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:04:
Ik klaag verder niet hoor, ik wist wel dat ik mn gear kon vervangen, maar ik snap alleen niet waarom dat het zo moet. Ik bedoel, het verschil kan ook 20% zijn in plaats van 200%, waarom is het zo groot?
Omdat Blizzard het hele stats-systeem om heeft gegooid en iedereen binnen 5 levels véél meer stamina moet krijgen en véél meer van alle andere nieuwe nuttige stats? Quest rewards moeten wel upgrades zijn, want anders loop je als je klaar bent met levelen alsnog rond in T10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me het volgende af.

Heb op me fury warrior 2 maal foe-reaper maar ik kom nu dichtbij de 3600 conquest points.

Is het beter de epic conquest weapon te nemen, of gewoon verder te gaan met mn foe reapers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:49:
[...]
Als je puur naar DPS kijkt geef ik je gelijk, dan doen hunters meer dan andere classes (Al heb ik de grootst mogelijke moeite om een paar 'locks bij te blijven in guild, maar ik weet niet goed wat die voor gear hebben), maar als je naar classes als geheel kijkt zou ik niet willen zeggen dat hunters per se OP zijn.
Ach, als je naar de dps op alle bosses kijkt dan wisselt het stuivertje met andere pures. Het verschil wordt vooral gemaakt op een paar fights waar hunters dusdanig in het voordeel zijn dat ze enkele k's meer halen terwijl er geen fights zijn waar andere classes enkele k's meer halen. Voor de rest is het gewoon top 5 materiaal net als de andere pures.

Een paar topics terug werd mij verteld dat ik maar een hybrid moest rollen. Dat kun je ook omdraaien. Als je zo graag veel dps wil doen, roll dan een hunter ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zeg ik toch ook? :>

Ach, het sociaal zijn met m'n vrouw heeft ook z'n waarde hoor :)
Metalguyver schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:25:
[...]

(btw ook ex SkullCrusher toch?)

Je kan het ook als een uitdaging zien, ik heb hetzelfde met een collega. Die is ook vele malen hoger dan dat ik ben. Ik ben begonnen met een goblin hunter. hij is nu 69 terwijl ik al 61 ben.. en er zat eerst meet dan 40 lvls verschil in. Toch geeft het wel aan dat je efficienter en sneller bent dan je vrienden en dat is toch wel een lekker gevoel dat je hetzelfde doet in een kwart van de tijd ofzo. >:)

Ik hoop in iedergeval 69 te bereiken z.s.m. want ik wil exotic pets >:)
Klopt, speel soms nog wel op SC, maar het is zeldzaam :)

M'n vrienden zeggen ook dat ik ze makkelijk inhaal als ik dezelfde tijd had als zij. Ik vind het wel prima hoor, vanavond word ik wel 80 en dan zijn zij misschien net 82, dus dungeons samen lukken dan wel - maar dat is vooral door het doorknallen gisteren.
[...]

RL > WoW ja, maar hij heeft op de bank gehangen terwijl hij ook had kunnen WoW-en, en beklaagd zich nu dat hij achterloopt... tja 8)7
Inderdaad, jeetje, wat een klaagzang was dat van me!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
NMe schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:58:
[...]

Geldt niet voor alle classes though. :) Mijn DPS kit is ongeveer op hetzelfde niveau als dat van onze SV-hunter (goede speler!), en toch DPSte ik hem eruit op de meeste tries op Atramedes gisteren. :) Moet ik wel bij zeggen dat ik als een van de weinigen in de raid geen last had van het feit dat er aardig wat movement bij komt kijken: ik speel een feral druid dus mijn bleeds tikken gewoon verder terwijl ik wegloop en tegen de tijd dat ik terug ben heb ik weer genoeg energy om zonder veel DPS loss mijn rotatie weer op te pakken. :P
Werden feral druids ook al niet generfed O-)

Ik merk nu tijdens 't levellen ook wel dat SV hunters wat OP zijn. Doe op l62 op bosses zo 1100 dps (wel veel burst, maar dan is de boss ook down ^^), met middelmatige gear en geringe ervaring. In veel groepen doe je zo 50 tot 60% van alle damage op bosses en met traps en multishot (met dot) wordt AoE op trash ook nog eens een makkie om de meters bij te toppen. Wat mij vooral opvalt aan de spec (en de hunter in 't algemeen) is dat het totaal geen moeite kost om veel dps te doen. Ok, het vergt inspanning om in alle situaties het optimale uit je class te krijgen, maar dat geldt voor iedere class. Het probleem is denk ik dat je als SV hunter gewoon redelijk mee kan komen met de rest als je alleen maar autoshot doet en arcane shot als je focus hebt :+.

Zo zit ik soms dus halve dungeons relaxed wat te autoshotten en youtube te kijken terwijl ik zonder moeite mee dps (en vaak genoeg tops ben) met de rest. Da's niet erg hoor, alleen gewoon een beetje too much :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

garagaholic schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:17:
[...]

Ja en nee. :P Bleeds worden generfed, direct damage wordt omhoog gedaan. Deze specifieke fight zal voor mij dus slechter uit gaan pakken, maar statische fights zouden me ongeveer evenveel damage moeten geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:28

Seraphin

Meep?

[...]

hmpfg :(

(ok, ik heb het even kunnen laten bezinken, we zien wel hoe het gaat lopen. . . . )

en. . .
hunterverhaal
Ik heb nooit echt een hunter gespeeld, maar het lijkt mij wel heel erg een "easy to play, difficult to master" verhaal.

Goeie dps uitpersen is redelijk easy, maar een echt goede hunter kan chaintrappen, kiten, tank aggro assisteren, en dan nog steeds goeie dps doen :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:25:
[...]

Ik heb nooit echt een hunter gespeeld, maar het lijkt mij wel heel erg een "easy to play, difficult to master" verhaal.
Dat geldt voor elke class wel. Ik heb 8 karakters van level 80 of hoger en ze zijn eigenlijk allemaal makkelijk om te spelen. Ik kan niet op elke char de maximale DPS/healing eruit pompen maar ik speel ze wel goed genoeg om heroics/raids te kunnen doen zonder dead weight te zijn. Wat ik waarschijnlijk niet zou kunnen is hard modes/heroic raids, daar moet ik me meer voor in mijn chars verdiepen. Waarschijnlijk zou ik dat alleen op mijn pally alt kunnen doen, en natuurlijk op mijn main die ik alweer zo'n 4½ jaar speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

[...]

Ik merk nu tijdens 't levellen ook wel dat SV hunters wat OP zijn. Doe op l62 op bosses zo 1100 dps (wel veel burst, maar dan is de boss ook down ^^), met middelmatige gear en geringe ervaring. In veel groepen doe je zo 50 tot 60% van alle damage op bosses en met traps en multishot (met dot) wordt AoE op trash ook nog eens een makkie om de meters bij te toppen. Wat mij vooral opvalt aan de spec (en de hunter in 't algemeen) is dat het totaal geen moeite kost om veel dps te doen. Ok, het vergt inspanning om in alle situaties het optimale uit je class te krijgen, maar dat geldt voor iedere class. Het probleem is denk ik dat je als SV hunter gewoon redelijk mee kan komen met de rest als je alleen maar autoshot doet en arcane shot als je focus hebt :+.

Zo zit ik soms dus halve dungeons relaxed wat te autoshotten en youtube te kijken terwijl ik zonder moeite mee dps (en vaak genoeg tops ben) met de rest. Da's niet erg hoor, alleen gewoon een beetje too much :P
Misschien op level 62, maar daar boeit het dan ook compleet niet. Rogues hebben het makkelijker met quests solo-en, DKs met elites solo'en, serieus: nobody cares op level 62.

Veel geluk met arcane + autoshot afk op 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:15
@ Deadsy: Ik ben inderdaad alliance. Ik zit in Kebab, die doen het best goed, staan nu rank 37 (volgens guildOx) in de wereld met 10-man progress (3 heroic kills). Zelf heb ik niks met dat raidteam te maken, maar het is wel een gezellige bende! Wel leuk om te zien dat ze het zo goed doen, voor mijn break speelde ik altijd heel veel samen met 80% van die gasten. Bijkomend voordeel is dat het makkelijk is om een random heroic gedaan te krijgen!

Ik heb trouwens ook mijn paladin nog een beetje gelevelled en sta nu op 82,5. Hiyal is bijna leeg qua quests, de volgende zone waar ik naartoe wil is Twillight Highlands. Op level 84 ga ik hem rested door de normal instances heen gooien om op die manier gear + rep te halen. Met een beetje geluk in de drops ben ik dan ook meteen heroicready als ik eenmaal DING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:16
Mik! schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:15:

Gaat trouwens om 10m.

Wij doen het iets anders, wij kiten ze wel, maar niet extreem de tank krijgt wel hits. Wij hebben hem op zowel 10 en 25 man down.

Setup 10 man: Pala tank, Prot warr (adds), Holy pala, Holy Priest, <Randomhealer, Druid of shammy of 2de pala), Destro Lock (ik, demon voor deze boss), Shadow priest, Rogue, Hunter en een random dps (ligt er aan wat we online hebben tijdens 10 mans op offdays).

Tactic: Nuke tijdens red en blue vial, 9 adds laten "ontsnappen". Greenphase: Adds stacken waar de boss land. Iedereen vol op Aoe. Interrupten via focus macro's (tank interrupt the storm tijdens green vial). Adds moeten binnen 15 sec dood zijn, anders buffen ze de boss (of je moet de boss eerder wegkiten maar dit kost dps).

Dit alles 2x en dan moet je rond de 25% zitten en de volgende phase bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Inferno schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:34:
[...]
Misschien op level 62, maar daar boeit het dan ook compleet niet. Rogues hebben het makkelijker met quests solo-en, DKs met elites solo'en, serieus: nobody cares op level 62.

Veel geluk met arcane + autoshot afk op 85.
Wuwa? Rogues hebben het makkelijker met quests solo en DK's makkelijker elites solo? Level jij soms zonder pet oid? :P Hunters volgens mij gemaakt om elites te solo-en :D Tank pet erop af, mend pet en knallen maar. Heb nog net niet het idee dat ik fel reavers kan solo-en atm, maar alles daaronder lukt best wel :+.

Over 't algemeen zijn vanaf level 60 de 'cijfertjes' wel een redelijke voorspelling voor wat gaat komen richting 85. Als jij mooi in lijn met de rest van de DPS zit dan is de kans groot dat je dat een paar levels later nog steeds zit (mits je natuurlijk niet ineens een spell krijgt waardoor je hele priosysteem/rotatie verandert). Als je 60% van de DPS doet als je wat CDs en trinkets popped dan mag je er vanuit gaan dat jouw class enigszins OP is. Vanaf L60/70 is vrijwel iedere class 'volwassen' genoeg om in ieder geval een redelijke uitspraak hierover te doen.Ik denk dat je op l85 met een beetje gear met gemak 5k DPS doet met auto- en arcane shot.

Ik vind hoe dan ook een hunter makkelijker 'wegspelen' dan m'n spriest. Je hoeft gewoonweg minder moeite te doen voor meer dps. Maar goed, het is ook maar een mening he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het schijnt dat je Maloriak op 10-man beter kunt doen met 2 healers. Wij gebruiken er ook drie maar de enragetimer is dan wel érg strak. Als je healers goed genoeg zijn kun je dus beter 2 healers gebruiken, moet je alleen oppassen dat je je laatste groene vial-phase niet overslaat. :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.