NMe schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 02:46:
[...]
Maar dat zijn niet de mensen die het gaat vervelen om deze 5-mans te doen. Deze mensen spelen niet genoeg om de heroics saai en repetitief te vinden. De mensen die echt alleen questen en 5-mans doen zijn gewoon te casual om zich te storen aan een gebrek aan content, en anders gaat zo'n type wel alten ofzo.

Meldt....

Heb simpelweg niet de tijd en constante agenda om te kunnen raiden.
Ondanks dat heb ik nu bijna 3 lvls 85 (tank en Healer, top dps is nu 84)... I can hold my own in de heriocs, niet super, maar goed genoeg om niet gekicked te worden.
Ik stoor me juist vaak aan de raiders, die hun dagelijkse hc doen op de automatische piloot, voor wie het al te veel moeite is om /p hello! te typen .. blijkbaar is /p ffs gogogo makkelijker denk ik..
Als ik 12 uur per week kan spelen is het een goede week.. en daarnaast heb ik ook niet de tijd om alles uit te pluizen (toegegeven, had de proxy op mijn werk niet zo strak gestaan had dat een ander verhaal geweest).. dus doe ik lekker wat questjes, ga ik tussen dat ik thuis kom en ga eten nog even een half uurtje herben of minen, ben ik aan mijn inscription, alchemy en engineering bezig, hou ik mijn auctions bij of doe ik wat archeology digsites...
Maar zo doe ik het al sinds WotLK.. ben ook nooit verder gekomen in ICC als Prof Putri.. Thorim in Ulduar (tenminste, geloof dat het thorim was, die baas waarbij je halve groep een rondje moest doen door die gangen) .. naxx dan nog wel gecleared.. dat dan weer wel
[
Voor 16% gewijzigd door
avotar op 20-01-2011 07:13
]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD