Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 238 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:18
So close, and yet so far!

Gister vertelde ik nog dat onze casual NL vrienden/raidgroep problemen heeft om genoeg mensen te krijgen en dus misschien uit elkaar gaat vallen.

Toen ik gisteravond online kwam werd ik meteen overvallen met de vraag of ik later in de avond nog even een uurtje wilde raiden… Hmmz, één uurtje dan!

Eerst nog even mijn cooking richting de 425 halen zodat ik mijn eigen raidvoer kan maken. Even vissen in de howling fjord en klaar was Kees. Ik ben er meteen achter gekomen dat er ook een cooking daily en een fishing daily in SW zit :) Kost weinig tijd, dus die ga ik voorlopig proberen elke dag te doen.

We gingen ook nog even de daily heroic doen voor de nodige Valor points, lol en items… Grim Batol blijft toch een instance waar je op moet letten… De tank had het nog nooit op heroic gedaan. De eerste baas pakten we inclusief achievement, de tweede baas ging twee keer fout, maar de sleutel is toch wel dichtbij staan als hij zijn schild equiped, dan kun je sneller uit de AoE. De laatste baas werd door twee keer een d/c van een dps ook geen oneshot. Die adds moeten gewoon echt dood voor ze bij de eieren zijn!

Raiden: De groep was om 22.30 compleet. We gingen naar Omnitron Defence System, die we tot nu toe één keer hadden gesloopt. Tactieken op trilo nam ik voor mijn rekening: ‘iedereen weet nog wel wat hij moet doen toch?’ – Ok, mooi! 8 minuten later hadden we een oneshot te pakken. De focus droop er vanaf op trilo! Omdat we toch nog 45 minuutjes hadden zijn we ook nog even naar the conclave of winds gegaan. We hadden twee mensen mee die er nog niet waren geweest, dus een korte uitleg en we konden.

De eerste try ging goed, we zaten rond de 30%, de tweede try konden de nieuwe mensen ook iets beter meedoen 20%! Nog iets beter switchen met de tanks en het zou een kill worden.

We slopen na een paar keer swappen de healende baas, springen naar de frost dude en halen hem ook neer. Op 50.000 hitpoints op de windbaas is nummertje 1 weer in leven! FECK!!! Wat bleek nou, er waren 3 dpsers bij de healende baas gebleven omdat die begon te channelen.

De laatste try van de avond wisten we in ieder geval dat het moment van channelen de aftrap is voor de timer waarin alle 3 de bazen neer moeten. We kwamen weer in deze fase en toen de healende baas neer ging sprong iedereen als een gek richting de ijsbaas. Dit keer waren we 100.000 hitpoints te laat bij de windbaas. Volgende keer gaan ze neer, we gaan proberen de wind en healende baas ongeveer tegelijkertijd neer te krijgen, dat zou ons net de 5-10 seconden meer tijd moeten geven die we nodig hebben!

Het was wel weer een erg leuke avond met veel slap geouwehoer en perspectief voor de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:41:
Mogguh mensen,

Gisteren een leuke wow avond gehad. had het echt bijna gehad met wow, maar dit geeft nieuwe hoop. eerts met 10 man ff die nax bijna free 138 jp's gedaan. Daarna met 4 andere guildies (beetje de top uit onze guild) lost city HC.

haha ik vroeg na 10 min of dit wel HC was omdat het allemaal wel heel er simpel ging :P. run totaal duurde iets van 40 min. Healer (priest) is nooit onder 60% mana geweest en ik als tank op minimaal 30%.. de laagtse hp had ik toen we per ongeluk 2 groepen pullde.. echt ziek.. d8 ok dit is wipe, maar nee hoor.. beetje survival tacktics en we kwamen er gewoon doorheen. Bij de bosses had 1 guildy nog een leuke trick en zal die jullie niet onthouden.

De trick:
Bij de 2de boss (die croc) zorgen dat je ranged dps en healer op het linker standbeeld achter de croc staan. Op deze manier staan ze 100% veilig van elke vorm van AoE. In 2de phase dan gewoon op de grond en dan die tulband dude gewoon neermaaien.

Doe er je voordeel mee.

Zelf ga ik ff een guildy door wat wotlk dungeons boosten vrijwel solo. hij kan lvl-en en ik heb een beetje fun/uitdaging. Heb heel de wotlk niet meegemaakt en pik zo toch ff wat mee. zag trouwens laatst een fimlpje van een DK die de eerste boss in ICC solo deed :P... dat soort zaken ga ik ook doen. Als ik een epic battle heb post ik het wel :D
heb een DK ook rotface zien solo'en (tot de enrage.. pretty imba stuff :D)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh 10 man hardmodes zijn zo zinloos als je niet genoeg mensen/offspecs ter beschikking hebt.

Halfus bijvoorbeeld:

Raid =

Pala tank
Druid tank

Rogue
Ret pala

Hunter
Lock
Mage

Disc priest
Holy pala
Resto druid

Nou, puzzelen maar. Met 2 tanks konden de healers het niet aan om de 2 tanks + raid te healen, voordat de 2e drake down was waren ze oom...gevolg is dat je zon beetje 4 drakes moet pullen + halfus...

Alle mogelijke opties geprobeerd vorige week, ret pala tank laten speccen...o wacht jammer tank interupts van druid misses veel, shadownova en wipe -_- toen 3 drakes, 2 tanks cd's wipe als ze verlopen waren.

Healing debuff is gaar dus prima...ik van het weekend warrior gepowerlevelled en alle boe epics gesponsored gekregen van de gbank, dus hop naar halfus heroic met ilvl 341. 4 drakes tegelijk pullen, 3 tries en neer...gaat nergens meer over. Ook leuk halfus heroic op een alt die nog geeneens 5 heroics gedaan heeft :< Wel serverfirst verloren aan een guild die de boss killde met 3 tanks en 4 healers waarvan 2 disc smite spammen op de baas...lekker zinloos. Ik bedoel wij hadden nefarian down op 20-12, hun pas 2 weken later ondanks bijna elke dag raiden 8)7

Je moet echt bijna allemaal alts hebben voor hardmodes lijkt het wel. Bijvoorbeeld op omnitron hebben de 3 guilds die hem down hebben ook 4 healers gebruikt, conclave HC heb je weer of een frost dk nodig of een warrior voor adds kiten, maloriak HC heb je weer superhoge AOE nodig en Atramades kan je beter maar ranged dps hebben.

Begin te geloven dat we echt een grove fout gemaakt hebben door 10 man te gaan aangezien heel veel guilds op 25 man veel verder progressen en meer heroic tokens krijgen (halfus 25 man heroic drops 2 x heroic token, op 10 man krijg je niets). Maar goed zullen binnenkort wel server transfferen met 6-7 man naar een 25 man guild waar de GM al weken smeekt of we willen komen (ex-raidleader officer van ons) en dan maar weer 25 man hardmodes raiden :'(

Tot zover mijn rant :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:49:
[...]

Volgens mij staat er in de PTR notes dat dit straks niet meer gaat.
Nah ze gaan zemmen ,waardoor iedereen de crocs kan evaden oplossen.
Het statue en mount kiten is gewoon deel om de achievment te kunnen doen.

Zo gaan ze ook Vortex Pincalle 1st,3de boss moeilijker maken.
1ste kun je dan niet meeronder hem staan (waardoor ju nu de helewhirwinds kan avoiden)
2de de wind richting duidelijker maken : yeah eindelijk meest stupid boss ever nu)
3de ook. •Skyfall Stars are now summoned to help him defeat players.

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 18-01-2011 11:06 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:47:
[...]

LK hcs solo zal meer een uitdaging worden :).
Hoop het :D. heb nexus al HC gedaan solo en ook die dungeon in howlyling fjord. niet die met die king nogwat, maar die andere utgarde keep d8 ik dat het heet. was goed te doen hoor.

Die guidy is nog 70 dus hc zal het ff niet worden.

zat trouwens nog aan de volgende survival tactick te denken, maar weet niet of het mogelijk is. Plan is om tijdens het gevecht naar healing plate gear te switchen, dan bubble en die nieuwe cata heal spammen die geen casting time heeft. Ik weet echter niet of je gear kan switchen tijdens een gevecht :P

mocht dit mogelijk zijn, dan kan ik deze tacktick dan afwisselen met lay on hands. Dit in combi met de healing die ik nu a kan, geeft denk ik hele goede survival solo opties.... lol hoop dat het werkt want dit gaat dan echt leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:41:

[...]

Bij de bosses had 1 guildy nog een leuke trick en zal die jullie niet onthouden.

De trick:
Bij de 2de boss (die croc) zorgen dat je ranged dps en healer op het linker standbeeld achter de croc staan. Op deze manier staan ze 100% veilig van elke vorm van AoE. In 2de phase dan gewoon op de grond en dan die tulband dude gewoon neermaaien.
Ja, zo heb ik ook Acrocalypse Now gehaald. Gewoon alles op de neus van een standbeeld positioneren, ook de healer, en alleen de tank op de grond. 20 Frenzied Crocolisks verzamelen en dan wat AoE erop, klaar. Zo zijn er bij meer bosses wel wat truukjes uit te halen, waarvan er ongetwijfeld een aantal worden gefixed in 4.0.6.

Gelukkig zit ik in een guild met achievement-whores (zeker vijf man met It's Over Nine Thousand), want ik ben er zelf ook gek op. Zijn er hier overigens meer mensen actief op Bronze Dragonflight?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:01:
[...]
...
mocht dit mogelijk zijn, dan kan ik deze tacktick dan afwisselen met lay on hands. Dit in combi met de healing die ik nu a kan, geeft denk ik hele goede survival solo opties.... lol hoop dat het werkt want dit gaat dan echt leuk worden.
Zover ik weet kan je alleen unequippen in combat.. dus je kan er wel ineens naakt gaan staan, maar je kan dan niet meer re-equippen.. dusja houdt een beetje op.
Daarnaast zou elke hybrid class een nerf krijgen als dat zou kunnen.

Ben nu m'n shaman aan het lvlen in Vash... maar echt de eerste keer dat ik daar kwam kreeg ik mee de slappe lach van dat wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:45
ErikRedbeard schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:18:
[...]

Zover ik weet kan je alleen unequippen in combat.. dus je kan er wel ineens naakt gaan staan, maar je kan dan niet meer re-equippen.. dusja houdt een beetje op.

Ben nu m'n shaman aan het lvlen in Vash... maar echt de eerste keer dat ik daar kwam kreeg ik mee de slappe lach van dat wandelen.
In combat kan je alleen je wapens verwisselen/uitdoen/aandoen. De rest van je gear kun je niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:18:
[...]

hmm jammer.. warriors kunnen tijdens een gevecht toch wel van shield/wapen switchen? mocht dit bij een pally wel werken, dan kan ik een healing shield/wapen switchen en dan healen... of dit effectief is.. is echter de vraag.

ach ik ga lekker ff testen. juist voor dit soort fratsen vind ik een paladin zo leuk. healers staan soms nu ook wel wat vreemd te kijken als ik tijdens een boss fight gewoon 2 keer achter elkaar een crit heal van 25K krijg... haha kreeg gewoon 1 keer de opnmerking.. why you need &*(() healer man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:22:
[...]

In combat kan je alleen je wapens verwisselen/uitdoen/aandoen. De rest van je gear kun je niks mee.
Ok thxs zag het ook in de andere post... dan ga ik dat met healing shield/wapen testen. dit geeft dan wel een aanzienlijke healing boost, maar of je hiermee 100K+ binnen 6 sec mee kan healen vraag ik mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ P00lio: Ik hoorde in mijn guild gister ook dat 10mans HC raiden een beetje gaar en fucked up is.
Ze staan al sinds het begin eerste op de server met puur 10mans raiden. Nu zijn een paar andere 25mans guilds ook echt op stoom, en op 25mans schijnen de hardmodes toch makkelijker te zijn…

Gister hadden ze nog een wipe op 50.000 hp, daarna niet meer in de buurt gekomen door RNG.

Voor mij maakt het niks uit, ik vind 10man raiden toch leuker, en ik ben zo ontzettend casual tegenwoordig dat het nog wel een HELE tijd duurt voordat ik aan hardmodes toekom, als ik het überhaupt al ga redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Nibbz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:57:
[...]

heb een DK ook rotface zien solo'en (tot de enrage.. pretty imba stuff :D)
Het is op bepaalde hc dungeon encounters in Cata zelfs al mogelijk voor een DK tank om te soloen ;) Vond de rogue (?) die het lukte veel meer een prestatie dan een DK ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
kowapanga schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:28:
Gisteren Al'Akir 25m maar eens gedaan , net voor het einde van de raid lag ie neer :)

Wat een buggy fight is dat zeg , al bij het buffen vlogen er mensen @ random alle kanten van de zaal op , en om maar niet te beginnen over onzichtbare tornado's :x
Inderdaad buggy fight. Tornado Walls die je ziet despawnen en binnen een seconde de volgende die naast je staat zonder dat je hem ziet aankomen. Mensen die de doodgaan als ze de tornado naar het Al'Akir platform aanklikken of dood neervallen bij de landing.
Maar goed gisteren weer lopen wipen en P3 niet gezien.... Denk dat we in P2 ergens iets fout doen want hij gaat niet snel genoeg naar de 25%. Lopen op een gegeven moment met 14 stacks en dat is niet meer te healen.
r00n schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:12:
Ja, zo heb ik ook Acrocalypse Now gehaald. Gewoon alles op de neus van een standbeeld positioneren, ook de healer, en alleen de tank op de grond. 20 Frenzied Crocolisks verzamelen en dan wat AoE erop, klaar. Zo zijn er bij meer bosses wel wat truukjes uit te halen, waarvan er ongetwijfeld een aantal worden gefixed in 4.0.6.

Gelukkig zit ik in een guild met achievement-whores (zeker vijf man met It's Over Nine Thousand), want ik ben er zelf ook gek op. Zijn er hier overigens meer mensen actief op Bronze Dragonflight?
BDF Alliance here ! _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r00n schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:12:
[...]

Mijn guild ook achievment whores :D
heb er zelf maar 9500 maar komt omdat ik in een slack / verhuis modus zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in al die weken geen enkele bug gezien op Al'Akir

Dat mensen vliegen komt omdat ze te dicht bij de rand komen, dit werkt hetzelfde als conclave. Als mensen gewoon bij de rand wegblijven, vliegen ze ook niet weg. (hoe kom je anders bij de uitgang als Al'Akir niet dood is..)

Over die tornado's

Ze spawnen niet direct, je ziet eerst de waas van waar ze spawnen aankomen, vervolgens worden ze active. Dit werkt andersom ook zo, ze vervagen maar je ziet de animatie nog.

Over de fight zelf, wij laten eerst 3 adds spawnen voordat we beginnen met killen, dan geef je jezelf een goede marge. In principe hebben we 2 adds op 20% hp, en wanneer de 3e spawned dan killen we die eerst. Vervolgens goed naar de debuff kijken (bigwigs heeft een timer hiervoor) en zon 3-4 seconden voordat de buff eindigt kill je een low hp add, op dat moment heb je al weer een nieuwe add ook. Zo blijf je gewoon doorstacken en op een begeven moment heb je zoveel debuff stacks op hem dat hij supersnel neergaat. Je moet gewoon die buff niet laten uitlopen, en niet gelijk de eerst add die spawned nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Zertaxka schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Inderdaad buggy fight. Tornado Walls die je ziet despawnen en binnen een seconde de volgende die naast je staat zonder dat je hem ziet aankomen. Mensen die de doodgaan als ze de tornado naar het Al'Akir platform aanklikken of dood neervallen bij de landing.
Maar goed gisteren weer lopen wipen en P3 niet gezien.... Denk dat we in P2 ergens iets fout doen want hij gaat niet snel genoeg naar de 25%. Lopen op een gegeven moment met 14 stacks en dat is niet meer te healen.
Ik werd gister 8x tijdens het buffen van het platform afgegooid , soms kwam ik terug en soms was ik mooi dood.
Voor Phase2: Zorgen dat de stormcloud stacks niet afvallen.
Eerst 3 clouds laten spawnen (in de hoek offtanken want ze doen AoE) , breng nr1 en 2 naar 20-30% , en kill dan nr1 , en zorgen dat de debuff die al'akir krijgt er niet afvalt door dit te blijven doen , elke nieuwe add naar 30% brengen en killen wanneer de debuff rond de 10seconden zit
En neem minimaal 7healers mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:00:
[...]

Nah ze gaan zemmen ,waardoor iedereen de crocs kan evaden oplossen.
Het statue en mount kiten is gewoon deel om de achievment te kunnen doen.

Zo gaan ze ook Vortex Pincalle 1st,3de boss moeilijker maken.
1ste kun je dan niet meeronder hem staan (waardoor ju nu de helewhirwinds kan avoiden)
2de de wind richting duidelijker maken : yeah eindelijk meest stupid boss ever nu)
3de ook. •Skyfall Stars are now summoned to help him defeat players.
Jammer want die mount boss kon je solo'en! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Het is wel mooi dat solo-en met mijn Droodje, ik ben best wel een mounthoer, en zeker mounts die droppen in Dungeons ga ik lekker solo doen, lekker mounts verzamelen :)

Heeft iemand tips om snel 100 mounts te krijgen? Alle faction mounts zit je al ruim op een kwart, maar Dungeon mounts zijn wat lastiger, ik heb Kael'Thas nog niet geprobeerd, maar de Witte Hawkstrider wil ik op zich wil. En voor de Ashes of Al'Alar (of wat de naam ook weer was), nog tips?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senzuel schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:54:
Hmm gister wouden we verder gaan met 10 man raid. BWD, ja hoor komt die retarded guildleader weer met ze inspect (Inspect is so 2k6). Ging die op inspect mensen mee nemen, als gevolg, ik normaal top dps. Niet mee mog, terwijl de andere 2 hunters gewoon een goede 20minuten te laat waren!

Als gevolg, 10 mensen /gquit en we zijn met ze 5e ofzo een eigen guild gaan maken. Damn wat duurt het levelen lang zeg voor zo'n guild. Iemand tips hoe we snel lvl 5 a 10 kunnen halen? Ik dacht gewoon aan met ze vieren alle dungeons door rennen, 4x lvl 85 ofzo. Alle HC en normals van level 1 tot 85.. Denk dat het aardig wat rep en xp behaald?

Laat me jullie tips even weten aub!
Ja... mensen spam inviten.
Ik had zo'n guild toen k net met Cata begon, dus 850 members ofzo... elke dag smiddags al de guild exp cap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:
[...]

Ja... mensen spam inviten.
Ik had zo'n guild toen k net met Cata begon, dus 850 members ofzo... elke dag smiddags al de guild exp cap :P
Beetje moeilijk nu we maar 6 mensen in de guild hebben. Veel mensen leaven gelijk alweer :p. Denk ook omdat ze zien dat we pas level 1 zijn. Denk dat het begin gewoon even hard is en erna wel redelijk op gang kan komen. Zeker als je beetje progress maakt in PvE.

Thanks anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja je hebt tot lvl 23 een daily cap op je guild experience dus sneller dan die cap kan je niet gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Hoe vervelend het ook is (zit ook in een wat kleinere guild)
Is guild levelng nu een behoorlijke kriem.
Door daily cap ga je het ook nooit inhalen.

Met 10 bosses op HC maar 2 Mil xp krijgen is gewoon weinig, ik snap dat je voor je guild xp moet werken.
maar het lange tijd geleden dat wij aan de daily cap kunnen komen.

Dat met quest 1 -1 guild xp was te zot, maar nu is wel te veel generfed imo.
Hoopelijk vanavond guild-level 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
Teunis schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:10:
Hoe vervelend het ook is (zit ook in een wat kleinere guild)
Is guild levelng nu een behoorlijke kriem.
Door daily cap ga je het ook nooit inhalen.

Met 10 bosses op HC maar 2 Mil xp krijgen is gewoon weinig, ik snap dat je voor je guild xp moet werken.
maar het lange tijd geleden dat wij aan de daily cap kunnen komen.

Dat met quest 1 -1 guild xp was te zot, maar nu is wel te veel generfed imo.
Hoopelijk vanavond guild-level 10.
Die 10 bosses, moet je die kille met een guild group (4 man of meeR) of telt trash/dungeons complete/boss kills ook voor Random queue (in je 1tje of met 2 man in de groep van de guild).

Vond het een beetje onduidelijk van blizzard als je naar de xp bar gaat kijken tbh. Of dat ben ik gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Senzuel schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:13:
[...]
Die 10 bosses, moet je die kille met een guild group (4 man of meeR) of telt trash/dungeons complete/boss kills ook voor Random queue (in je 1tje of met 2 man in de groep van de guild).

Vond het een beetje onduidelijk van blizzard als je naar de xp bar gaat kijken tbh. Of dat ben ik gewoon 8)7
Nope alleen bosses tellen, en ook moet je met minimaal 4 personen zijn.
voor de "eind" baas krijg je meer, dan voor de rest
Je kan ook in de combat log zien hoeveel xp je krijgt.

dit wordt (in 4.0.6) 3 - 50%, 4 - 100% ,5 - 125% xp +hc is ook meer xp.
hoeveel dit inwerkelijkheid een verschil zal zijn valt nog te bezien.

[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 18-01-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
Bij deze, Mazrigos Horde, heb mensen nodig voor de guild :). Laat maar even weten wie er spelen :). Tot nu toe alleen wat nederlanders (irl mates).

Hoop dat we snel kunnen uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Nazanir schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:48:
Het is wel mooi dat solo-en met mijn Droodje, ik ben best wel een mounthoer, en zeker mounts die droppen in Dungeons ga ik lekker solo doen, lekker mounts verzamelen :)

Heeft iemand tips om snel 100 mounts te krijgen? Alle faction mounts zit je al ruim op een kwart, maar Dungeon mounts zijn wat lastiger, ik heb Kael'Thas nog niet geprobeerd, maar de Witte Hawkstrider wil ik op zich wil. En voor de Ashes of Al'Alar (of wat de naam ook weer was), nog tips?
Ik vrees dat Ashes of Al'ar nog niet solobaar gaat zijn. Heb je de Raven Lord uit Sethekk Halls al?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Erycius schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:31:
[...]

Ik vrees dat Ashes of Al'ar nog niet solobaar gaat zijn. Heb je de Raven Lord uit Sethekk Halls al?
Met een beetje gear kom je al een heel eind in Naxx, dan zal die toch niet zo heel veel pittiger zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Dakreal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:37:
[...]

Met een beetje gear kom je al een heel eind in Naxx, dan zal die toch niet zo heel veel pittiger zijn.
Bij Ashes (Keal'thas, dacht ik) is game machanics het probleem. Op lvl 80 regelmatig een Ahses run gedaan, ook met vol T10 277 gear heb je gewoon 10+ man nodig. Er worden een aantal mensen gemc-ed (ik dacht 4) als je dan al je healers kwijt bent wordt het lastig. Als je solo gaat => MC => reset, Als je uberhoubt voorbij de conflag boss komt.

P3 is ook lastig, 4 bazen en 5 wapens, allemaal met fears, stuns, knockbacks etc,

Die ga je imo pas solo-en als je alles kan 1-shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
Dakreal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:37:
[...]

Werd je in TK bij Kael tijdens de weapon phase niet gestunned oid? Die phase lijkt mij nog al lastig door te komen solo..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Erycius schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:31:
Grrr....

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
M1lamb3r schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:47:
[...]

Werd je in TK bij Kael tijdens de weapon phase niet gestunned oid? Die phase lijkt mij nog al lastig door te komen solo..
Ik reageer even op allen in deze.

Ik ging er persoonlijk niet vanuit dat er zoveel tactics waren voor de bosses ;-)
De reden dat ik naxx niet solo kan doen is doordat er enrage timers op zitten.
Maar veel taktiek hoef je niet te gebruiken. Trash is ez pez.

De tactics die jullie vertellen, volgens mij kan je niet gecharmed worden in bearform of catform.
Maar de rest klinkt zeker zuur.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Nivado schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:46:
[...]

Bij Ashes (Keal'thas, dacht ik) is game machanics het probleem. Op lvl 80 regelmatig een Ahses run gedaan, ook met vol T10 277 gear heb je gewoon 10+ man nodig. Er worden een aantal mensen gemc-ed (ik dacht 4) als je dan al je healers kwijt bent wordt het lastig. Als je solo gaat => MC => reset, Als je uberhoubt voorbij de conflag boss komt.

P3 is ook lastig, 4 bazen en 5 wapens, allemaal met fears, stuns, knockbacks etc,

Guess again, der is altijd wel iemand gek genoeg...

_/-\o_ bazenactie dat.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
TK,
Los van elkaar is best te doen had wel enkle CD nodig voor de mage.
Totdat je alle 4 de wapens krijgt, dan wordt je gedesorieendteerd + silence. (en de kans dat je dus bijde niet heb is zeer klein)
je maximaal 1 tot 2 sec nuke time per desorientatie, allemaal 250k (ongeveer) hp, dus mage moet je kunnen killen voordat je dood gaat, en dat huidige gear behoorlijk lastig.
Ik denk dat einde cata een ander verhaal is.

Edit: boven.
Oh hij spreid zover uit elkaar zodat er genoeg tijd tussen elke zit om ze te killen.
hmm interansante tacktiek, denk dat me dit weekend (of vanavond) weer naar tk ga.

[ Voor 17% gewijzigd door Teunis op 18-01-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
[...]

Bij Ashes (Keal'thas, dacht ik) is game machanics het probleem. Op lvl 80 regelmatig een Ahses run gedaan, ook met vol T10 277 gear heb je gewoon 10+ man nodig.
We deden het elke week met zelfde groep , 4personen i277+ , ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DexterBelgium schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:56:
[...]

[video]

_/-\o_ bazenactie dat.
nice indeed, jammer van de class though dk's blehg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
DexterBelgium schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:56:
[...]

[video]

_/-\o_ bazenactie dat.
kowapanga schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:58:
[...]

We deden het elke week met zelfde groep , 4personen i277+ , ging prima :)
Ja ok, je hebt altijd baas boven baas...

Maar ik heb denk ik wel mijn punt gemaakt dat je Naxx (tactics?) en Kael'thas (zomg tactics) niet met elkaar kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 09:42
Zertaxka schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:22:
[...]

[...]

BDF Alliance here ! _/-\o_
Afaik valt buggy wel mee... dat verdwijnen is alleen als 2 walls op elkaar klappen... degene die niet met de klok meegaan wordt dan altijd weggevaagd en kun je die laatste stof over je heen laten komen. De meeste keren dat mensen failen is doordat ze een beetje laggen en je dus eignelijk, itt wat je denkt, niet goed door het gat loopt.

Wij hadden gisteren even 15-16 stacks maar al lang in de gaten dat we het niet gingen halen (stacks van de boss gevallen). Idd de healers waren vrij eh... gestressed :P

Maarre echt buggy heb ik niet het idee hoor. Mensen die vliegen kunnen er altijd zelf iets aan doen :P

Edit: hm beetje laat :+

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 18-01-2011 16:43 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Als je een fish feast aan het eten bent en je vliegt ineens naar het einde van de lvl vind ik wel buggy ^_^
Mages doen AI op iedereen en PATS 5 mensen vliegen allemaal een andere kant op ^_^
En dat allemaal out of combat uiteraard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

Zo, ff een dagboekje,

Vandaag maar eens bezig geweest om mijn 3e lvl 85 te halen( te kiezen van een of shaman)
Ik ben voor de Shaman gegaan, ik ben vandaag lvl 83 aangetikt en hoop morgen 85 te worden,
heb toch niks te doen want ik heb Maagvlies Ontsteking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag Twilight Ascendant Council neer gekregen. Heel erg vette encounter _O_ Eerst een tijdje gekloot tot iedereen alle tactics doorhad. Daarna een aantal wipes in fase 2, vervolgens steeds gewiped in fase 3, maar uiteindelijk toch neer gekregen \o/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Argh Cho'gall op 4%. Zijn er zo dicht bij. Hopelijk kunnen we deze week gearen en een paar nieuwe pogingen wagen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Kutzooi! WoW is offline voor maintenance tot 11u :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Gisteren raid geleid in ICC. Is natuurlijk niet zo moeilijk meer als je allemaal level 85 mee neemt. Maar het was wel leuk om te doen en nog een aantal achievments behaalt. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 16:49

Dhrax

Prog Lord

Nickalicious schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:17:
Is dat niet al sinds 2005 het geval op woensdagochtend .... ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

[...]

Heh jammer, betekend dat altijd andere mensen mee kunnen dingen, maar ja, daar had ik niet aan gedacht. Met een trinket kom je ook maar zo ver, zeker als je daarna gechain stunned/feared/whatever word.

Toch bedankt voor je reactie, dan maar met wat guildies runs gaan organiseren :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
belfrink schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:46:
[...]

Niet altijd ;)

Wordt vandaag gelijk Patch 4.0.6 live gemikt of mogen we daar nog op wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Dice schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:49:
[...]

Niet altijd ;)

Dat is waarschijnlijk niet deze week.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Dice schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:49:
[...]

Niet altijd ;)

Een hoop hotfixes
http://www.mmo-champion.c...iday-Card-Contest-Winners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

Servers komen weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Verdomme, zijn ze een keer vlot met opbrengen ... zit ik op een nieuwe opdracht en kan ik niet spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gisteren lvl 85 met m'n rogue aangetikt! Tijd om pvp gear te gaan scoren.. want zonder gear wordt je toch wel hard neergeklapt zeg.. pff! Gelukkig kun je als rogue zelf je moment uitkiezen.

Maar gisteren was niet zo een succes, gelukkig voor het slapen toch nog even een battleground gewonnen en de bonus binnengehaald. Deze week maar eens beginnen met arena voor de wapens.
Dat zal een grote upgrade worden.

Tevens ook Engineering naar 525 getrokken, wat is dat ontzettend duur om te levelen zeg... ik hoop dat het het waard is :P ben iig al wat leuke dingen tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dakreal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:00:
Gisteren lvl 85 met m'n rogue aangetikt! Tijd om pvp gear te gaan scoren.. want zonder gear wordt je toch wel hard neergeklapt zeg.. pff! Gelukkig kun je als rogue zelf je moment uitkiezen.

Maar gisteren was niet zo een succes, gelukkig voor het slapen toch nog even een battleground gewonnen en de bonus binnengehaald. Deze week maar eens beginnen met arena voor de wapens.
Dat zal een grote upgrade worden.

Tevens ook Engineering naar 525 getrokken, wat is dat ontzettend duur om te levelen zeg... ik hoop dat het het waard is :P ben iig al wat leuke dingen tegengekomen!
Probeer Enchanting }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Nickalicious schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:17:
waaaaaaaaaat!!!! das vreemd voor een woensdag....

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thewizard2006 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:12:
[...]

waaaaaaaaaat!!!! das vreemd voor een woensdag....
Echt waar :O.
How eens

Dat is echt de 1e x in 7 jaar ofzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Die heb ik op een ander poppie :) en das idd ook niet leuk :P
Maar met enchanting maak je tenminste dingen waar je zelf wat aan hebt.
Met Engineering moet je guns/bows maken waar je als rogue niets aan hebt :(
Daarnaast verkopen ze ook ontzettend slecht, maar goed. het is 525! tijd voor profit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dakreal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:39:

[...]

Maar met enchanting maak je tenminste dingen waar je zelf wat aan hebt.
Met Engineering moet je guns/bows maken waar je als rogue niets aan hebt :(
Agile Bio-Optic Killshades. ;)

offtopic:
Eigenlijk zou men die Wowhead-mouseover-tooltip in deze topicreeks moeten implementeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 19-01-2011 11:25 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Met engineering ga je niet echt veel gold mee verdienen.
Je hebt wel een epic head, engineering gems die de beste zijn ingame, maar die je bijna nergens in kunt steken (buiten je head dan) en wat leuke spullen die je als "extra enchant" op je gear kunt doen, sommige vrij leuk voor pvp.
Oh, en een matige ilvl 333 trinket.
De prijzen voor de scopes zijn zo laag dat het meer kost ze te maken dan dat je er voor krijgt.
En niemand wilt je ilvl 346 gun of bow, omdat je ze niet onder de 5000 gold kunt verkopen zonder verlies aan te maken.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Engineering is voor de gadgets, niet om geld mee te verdienen. Die bows en guns maak je toch misschien maar één keer tijdens het levelen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

r00n schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:14:
[...]

offtopic:
Eigenlijk zou men die Wowhead-mouseover-tooltip in deze topicreeks moeten implementeren.
Is al eerder over gesproken, crisp wil dat niet hebben. Terecht ook, want Javascript includen van een andere site is een potentieel beveiligingsgat voor iedere gebruiker die dit topic opent. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
NMe schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:52:
[...]

Is al eerder over gesproken, crisp wil dat niet hebben. Terecht ook, want Javascript includen van een andere site is een potentieel beveiligingsgat voor iedere gebruiker die dit topic opent. ;)
Hmm ja, hoe betrouwbaar de site in kwestie ook mag zijn, er blijft een zeker risico aan vastzitten.
Ach, het zou ook niet veel meer dan een cosmetische toevoeging zijn in een toch al schitterend topic. Qua functionaliteit scheelt het slechts een muisklik.

Items
• The Honor Commodities and Justice Commodities Vendors now sell raw tradeskill materials. These are not intended to be a cost-effective source of these materials, but an option for players with lots of Justice or Honor Points who have already purchased all of the gear that interests them.
Mooi, kunnen we tenminste ergens onze 4000 JP kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* zucht *

Die nieuwe community site van WoW is echt waardeloos. Waarom lanceert Blizzard in hemelsnaam een site die maar half af is en veel minder info bevat dan de vorige? :S

Ik zocht de kalender om iets op te zoeken wanneer iets was, maar die is nergens te vinden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
r00n schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:14:
[...]

Agile Bio-Optic Killshades. ;)

offtopic:
True, maar daar level je niet mee.

Wanneer krijg je die tinker gems trouwens? is dat een unlock als je craft ofzo? Heb nu wel wat diverse enchants, maar nog niet echt de tinker gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Dakreal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:08:
[...]

Wanneer krijg je die tinker gems trouwens? is dat een unlock als je craft ofzo? Heb nu wel wat diverse enchants, maar nog niet echt de tinker gems.
http://www.wowhead.com/search?q=cogwheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
[...]

Nee, die koop je met andere Engineering-crafts bij Frank Natale of Zim Bamzabble (afhankelijk van je faction) in Twilight Highlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Nou gister toch wel 1 van de slechtste runs in heroics die ik heb mee gemaakt. En het erge was dat het allemaal nederlanders waren maar deze groep kon blijkbaar samen nog geen deuk in een pakje boter slaan samen.
Tank leek erg bekwaam maar Temple Guardian Anhuur was toch te veel voor ons. De tank ging weg zonder iets te zeggen en Joinde terug via de dungeon seeker (karma!) en ging weer weg. Toen nog een paar tanks gehad die allemaal de zelfde tactiek wilde toepassen, toen gingen er nog 2 weg, Waardoor ik Healer en Koll dps overbleef. Een semi geared dk + 2 andere dps joinde en was bereid om een andere tactiek te gebruiken.
en de rest was 1 smooth run.

Ze leken me geen van alle ombekwaam. Maar blijkbaar konden wij gewoon niet samen werken.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dembar schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:25:
maar Temple Guardian Anhuur was toch te veel voor ons
o0

weet niet wat hun tactics waren aangezien je dat niet vermeld, maar dit is toch echt wel 1 van de meest simpelste bosses :S

Dat het nederlanders waren maakt het niet meteen goede spelers ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Gisteren 1e heroic met m'n mage gedaan. Lost City of Tol'vir.
Leuk en zwaar. Mijn ilvl is 331, dus net voldoende.
Uiteindelijk wel voltooid, maar iets van 6 wipes.

Dat ilvl is wel een aardig middeltje, alhoewel het makkelijk te manipuleren is.
Regelmatig krijg je ilvl 325 of 333 items die niet voor jouw class bruikbaar zijn. Houd ze wel in je bags en je ilvl stijgt. (Zelfde met pvp items ja.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
r00n schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:13:
[...]

Nee, die koop je met andere Engineering-crafts bij Frank Natale of Zim Bamzabble (afhankelijk van je faction) in Twilight Highlands.
Ah top, ik moet nog alle mats, met name de Chaos Orb. Dus dat duurt nog wel ff.
Ben ook nog niet in Twilight highlands geweest. Eerst ff lekker Uldum afmaken. Geeft ook weer wat upgrades hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dakreal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:48:
[...]

Ah top, ik moet nog alle mats, met name de Chaos Orb. Dus dat duurt nog wel ff.
Ben ook nog niet in Twilight highlands geweest.
Ja, houd er ook rekening mee dat je de introductie-quests in Twilight Highlands moet hebben gedaan voordat Highbank danwel Dragonmaw Port phased en je desbetreffende vendor kunt zien. Zo gebeurd, maar toch. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rone op 19-01-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
r00n schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:52:
[...]

Ja, houd er ook rekening mee dat je de introductie-quests in Twilight Highlands moet hebben gedaan voordat Highbank danwel Dragonmaw Port phased en je desbetreffende vendor kunt zien. Zo gebeurd, maar toch. :)
I know, heb nog een druid met ilvl 353 hiernaast. Qua quest's zijn de zones in Cataclysm erg goed geregeld imo :) Heb al de pre-chain gedaan in Stormwind. Hoef alleen nog naar TH te gaan en daar de volgende chain te doen voor Wildhammer unlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
De guild heeft gister Chimearon Heroic neer en is nu rank 74 op 10man gebied… Ik heb zelf eigenlijk niet gespeeld. Alleen even snel de daily fishing en cooking gedaan voor ik weer uit moest loggen. Vanavond ga ik die weer doen, en dan ben ik in ieder geval in staat een recipy te kopen waarmee ik mezelf kan voorzien van eten voor raids!

@ Introductiequests in Highlands: Die moet ik ook nog steeds afmaken. Hoeveel quests moet je ongeveer afronden voor je een portal vanuit SW krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
hulkie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:59:
[...]

@ Introductiequests in Highlands: Die moet ik ook nog steeds afmaken. Hoeveel quests moet je ongeveer afronden voor je een portal vanuit SW krijgt?
Stuk of zeven/acht voor Horde. Zal in aantal niet veel verschillen voor Alliance.

[ Voor 9% gewijzigd door Rone op 19-01-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dan toch maar weer me priest gaan levvele tot 85 en dit als me "main" te gaan gebruiken.

Ben discipline gegaan.. damn wat een schijt zeg. Om 1 of andere redenen heb ik soms problemen en andere keren gewoon niet met tanks ophouden ..

VB: moeilijke fases in GB kan ik helemaal perfect doorhealen en tank uphouden met een standaard rotatie van shields => heals => penance.
en dan in andere instances (bijv laatste 3 mini bazen in HoO) looptet gewoon voor geen meter..

En dan nog met dezelfde groep ...
Denk er de laatste dagen echt aan om holy te gaan specce of gwn me rogue te gaan levvele ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Rakkerzero schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:07:
* zucht *

Die nieuwe community site van WoW is echt waardeloos. Waarom lanceert Blizzard in hemelsnaam een site die maar half af is en veel minder info bevat dan de vorige? :S

Ik zocht de kalender om iets op te zoeken wanneer iets was, maar die is nergens te vinden.
Ik kom op de site en zie gelijk staan Events, http://eu.battle.net/wow/en/ gelijk aan de rechter kant.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:01:
Ben dan toch maar weer me priest gaan levvele tot 85 en dit als me "main" te gaan gebruiken.

Ben discipline gegaan.. damn wat een schijt zeg. Om 1 of andere redenen heb ik soms problemen en andere keren gewoon niet met tanks ophouden ..

VB: moeilijke fases in GB kan ik helemaal perfect doorhealen en tank uphouden met een standaard rotatie van shields => heals => penance.
en dan in andere instances (bijv laatste 3 mini bazen in HoO) looptet gewoon voor geen meter..

Denk er de laatste dagen echt aan om holy te gaan specce of gwn me rogue te gaan levvele ...
Je bent ongetwijfeld op de hoogte van Dualspec voor 10g?
Zo kun Disc gebruiken én Holy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:03:
[...]

probleem is dat ik geen zin heb om in holy of disc me dailies te doen ..... rep met baradin schijt je niet zonder dailies :x

anyway. vanavond dan na de dailies eens respecce ofzo. ik zit toch nog vast in Normals dus ..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:05:
[...]

probleem is dat ik geen zin heb om in holy of disc me dailies te doen ..... rep met baradin schijt je niet zonder dailies :x

anyway. vanavond dan na de dailies eens respecce ofzo. ik zit toch nog vast in Normals dus ..
Mwoah, je zou met een groepje guildies kunnen gaan. WOrdt je ook niet lastig gevallen.
Tevens krijg je rep voor winnen in Tol barad ( shocking 300!!!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:01:

Shield is mana draining dus alleen gebruiken eens per 12 sec voor je mana return.
(Rapture internal CD addon is goed)

Spec Train of Though and drop heal, gebruik GHEAL is effectiever ook qua mana.
Stats = INT > Spitit > Crit > Mastery > Haste
Smite is goed, als je tank teveel damage krijgt, probeer eens per 20 sec een smite te doen voor de stacks.
Glyph Barrier voor 10% healing, samen met archangel heb je 25% healing in oo shit momenten.

AoE damage, Gheal de mensen rond 50% Health.
Macro inner focus met Gheal/PoH/Binding Heal.

Ik ben altijd disc, holy trekt me gewoon niet en heb nooit echt serieuze problemen gehad met heals, alleen mana tot het punt ze rapture gebuffed hadden.

Het kan ook aan de tanks liggen zie nog steeds veel soak tanks die stamina stacken, deze tanks krijgen echt rake klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Over die wowhead scripts: ik heb net even (in 2 minuten) het volgende gefixed:

1. Greasemonkey
2. http://userscripts.org/scripts/show/16762
3. Toevoegen GoT URL aan options voor dat script
4. Profit:Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13678590/greaseMonkey_WowHead.png
edit:
Pas overigens op. Ik heb op geen enkele manier dit script gecontroleerd op eventuele keylogs et cetera. Ik gebruik 'm ook niet op een plek waar ik inlog, en alleen ter 'demonstratie' heb ik 'm geinstalleerd. Als je 't serieus gaat gebruiken, kijk dan even na (op de internets) of het script veilig is!

[ Voor 35% gewijzigd door garagaholic op 19-01-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 09:42
Derr_Hans schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:21:
[...]

Shield is mana draining dus alleen gebruiken eens per 12 sec voor je mana return.

Smite is goed, als je tank teveel damage krijgt, probeer eens per 20 sec een smite te doen voor de stacks.
Glyph Barrier voor 10% healing, samen met archangel heb je 25% healing in oo shit momenten.

Ik ben altijd disc, holy trekt me gewoon niet en heb nooit echt serieuze problemen gehad met heals, alleen mana tot het punt ze rapture gebuffed hadden.

Het kan ook aan de tanks liggen zie nog steeds veel soak tanks die stamina stacken, deze tanks krijgen echt rake klappen.
Of met de rug naar mobs staan, of blijven in de troep staan, of iets niet dispelled, of... teveel redenen te bedenken waarom je een tank niet bijgehealed krijgt :)

Maarre eens ben zelf ook disc/shadow omdat ik disc eigenlijk al jaren tof vond dus tja, geen problemen so far met heroics.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Deze rotation gebruik ik =>
Shield => 2 normal "HEAL" spells => penance => shield (dropped dan 12 secs juist).

spec:
speccy
charactername: Healaria ( Trollbane ) => kan niet linken naar armory wegens block hier :p
Tips zijn welkom ;) alvast bedankt. (ik lees ook elitistjerks maar soms beetje wazig daar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Waarom level je daar niet mee? Ik level atm ook met een alchemist 359 epic op mn druid, ze zijn namelijk gewoon vanaf level 81 bruikbaar :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

hulkie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:59:

voor alliance is hij unlockt zodra je de quest inlevert, die je om drops stuurt bij de Water Elementals in het beekje iets verderop.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst Blackrock cavens HC gedaan. Kende heel die dungeon niet omdat ik eigenlijk pas ben gaan dungeon-en toen ik lvl 85 was en kon deze toen niet meer doen op normal via de DF. best leuke dungeon, maar wat kennis van de bosses is hier wel een must. Gellukig 4 guildies die hem konden dromen dus dat ging als koek en ei.

Bij die boss met dat armor dat je eraf moet branden ging het ff 2 keer mis. Hoofdreden hiervoor was dat ik naar de verkeerde tekentjes in de Elv's Tukui interface zat te kijken :P. Die stacks naast dat shild tekentje zijn in de interace zo klein dat ik dat helemaal over het hoofd zag.. ook een 3 of een 8 was bijna niet te zien. De derde keer gewoon consequent na 5 stacks de timer uit laten lopen en toen was het easy piesy.

Eind boss was echt een joke. 1 team mate die gewoon constant die adss rond laat lopen en een beetje opletten als 1 van die gasten dan de boss wordt en de tank (ik) die dan snel agro.

Volgende keer wodt het een rush verhaal net als ik nu al doe in the lost city. binenn 45 min weer buiten :d en 70 valor puntjes rijker. HoO hc blijft toch de dungeon die ik stiekem niet hoop te krijgen als ik die DF gebruik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
garagaholic schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:43:
[...]

Waarom level je daar niet mee? Ik level atm ook met een alchemist 359 epic op mn druid, ze zijn namelijk gewoon vanaf level 81 bruikbaar :+.
Omdat je er een Chaos orb voor nodig hebt, en die kun je niet lewten op lvl 81 helaas ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Dakreal schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:03:
[...]

inderdaad (maar misschien gebruikt je het al voor shadow) dualspec ftw!, en holy zal het iets beter af gaan denk ik.
Althans, op mijn lvl 67 priest, vond ik disc healing leuker om te doen, maar holy ging gewoon harder (minder clicks, meer heals). Zeker met de chakra's erbij. Daarnaast hymne of hope, geeft een boel mana terug.

Paar skills in disc om je shieldjes meer te laten absorben (maar dat is persoonlijk.. ik hou echt van die shields :D)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:56:
Volgende keer wodt het een rush verhaal net als ik nu al doe in the lost city. binenn 45 min weer buiten :d en 70 valor puntjes rijker. HoO hc blijft toch de dungeon die ik stiekem niet hoop te krijgen als ik die DF gebruik :P.
ALs ik heel eerlijk ben vind ik HoO juist wel leuk en zeer goed te doen, is zeker geen moeilijke HC, 1ste paar trash packs eisen wat healing.

Maar boss 1 is easy, boss 2 is easy, optional fire boss is easy.
De 4 bosses op 2nd floor, 2 zijn easy en 1 (de add's / portal boss) vereist een goede tank/dps waardoor het lastiger kan zijn en die fire boss dealt aardig damage uit op de group.

Throne of Tides is vervelender, die aqua goblin trash packs zijn best dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hmm ik zou op het moment Crit als laatste zetten.
En voor Raids op dit moment Int > Spirit > Mastery >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Haste / Crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
garagaholic schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:29:
Over die wowhead scripts: ik heb net even (in 2 minuten) het volgende gefixed:

1. Greasemonkey
2. http://userscripts.org/scripts/show/16762
3. Toevoegen GoT URL aan options voor dat script
4. Profit:[afbeelding]
edit:
Pas overigens op. Ik heb op geen enkele manier dit script gecontroleerd op eventuele keylogs et cetera. Ik gebruik 'm ook niet op een plek waar ik inlog, en alleen ter 'demonstratie' heb ik 'm geinstalleerd. Als je 't serieus gaat gebruiken, kijk dan even na (op de internets) of het script veilig is!
Yup, werkt goed. url is trouwens: http://gathering.tweakers.net/forum/*

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: (een hele domme denk ik :p )

Die barrier ( die grote bubbel die lijkt op die anti magic shell van DK) cast jij die op de tank (en gaje er dan zelf mee onder staan ? ) of gwn op jezelf of gwn op de tank & melee dps...

Of ik moet gewoon een dosis verstand kopen (en minder koffie drinke :x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
uh, die bedoelde ik. kopieerde de url nu toen ik zat te quoten :P

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:41:
[...]

Vraagje: (een hele domme denk ik :p )

Die barrier ( die grote bubbel die lijkt op die anti magic shell van DK) cast jij die op de tank (en gaje er dan zelf mee onder staan ? ) of gwn op jezelf of gwn op de tank & melee dps...

Of ik moet gewoon een dosis verstand kopen (en minder koffie drinke :x )
helemaal niet dom.

Afhankelijk van de damage die er komt , en je group setup dus of je veel melee of ranged hebt.
Maar je kunt inderdaad vrij vaak je tank en melee in 1 barrier vangen en er dan zelf lekker bij gaan staan of je gebruikt het puur als de tank veel damage vangt en je hebt je ps op cooldown.

Moet zeggen in de heroics die ik nu nog doe is het 80% smite wat ik gebruik , en af en toe een Poh of Gheal.
Dan doe ik wel alle heroics met Guildies , en cc doen we dan meestal ook al niet meer aan.
Beetje gear doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Tao schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:47:
Dat ilvl is wel een aardig middeltje, alhoewel het makkelijk te manipuleren is.
Regelmatig krijg je ilvl 325 of 333 items die niet voor jouw class bruikbaar zijn. Houd ze wel in je bags en je ilvl stijgt. (Zelfde met pvp items ja.)
En dit is iets wat je vooral NIET moet doen, in ieder geval niet als tank of healer.
Je houdt jezelf voor de gek en frustreerd hier je 4 mede-instance spelers.

Had gisteren ook zo'n gevalltje.
Stonecore HC, eerste 2 tanks kwamen --> Stonecore --> tank leaves the group.
Toen kregen we een "tank", paladin 107k health, 1 Tank-item en verwachte wel dat we eventjes een run zouden gaan doen. Na 10min koos de "tank" toch eieren voor zijn geld en konden we beginnen. Hij kon heroics doen omdat hij een paar 333 items (DPS) had en 2 PvP-items.
Dat je uberhaupt het lef hebt om in deze staat te quen als tank gaat mijn begrip te boven. Zijn veel te veel verwend met WotLK met free epics en easy heroics.

En om nog even terug te komen op priest-healing van Derr_Hans.
Ik ben het niet eens dat GHeal per definitie beter is dan Heal.
Ik ben nu itemlevel average 336, met bijna 4k battle-manaregen kan ik makkelijk een tank getopt houden en krijg ik zelfs mana toe. Met GHeal ga ik mana gebruiken.
Ik zie GHeal dan meer als een heal voor big hits, en heal voor het boven de 80% houden van de tank.

Misschien dat GHeal mana-efficienter is, maar als Heal mij minder kost dan de mana die ik gebruik bij het casten van heal, waarom zou ik dan een Gheal gebruiken op een tank wat mij meer mana kost dat als het mij opleverd ?

Tevens procced GHeal (nog) niet mijn chacra, wat heal wel doet. Renew op tank and Heal refreshed mijn renew ook nog eens elke keer. Wat ik wel heb gelezen is dat bij patch 4.0.6 of FHeal and GHeal chacra gaan laten proccen.

Even nog een vraag over shadow priest DPS:
Ik was na het afsluiten nog een topic aan het lezen op het wow-priestforum en daar zag ik een advies om je DPS te omhogen. Op elke target VT + Plague + SW:pain
Ik dacht dat je op trash VT en Plague maar op 1 target kon casten, heb ik een patchnote-gemist en kan het nu op meerdere targets worden gecast. Als dit het geval is kan ik wel begrijpen dat er over mijn 7-8k DPS wordt geklaagd.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen PLague kun je maar op 1 target teglijk op hebben.
En als je op alle targets VT & SW:pain gaat gooien ben je in no time oom.
Je bent beter af om Holy nova of gewoon single target Mindspikes te gebruiken. Dan maar iets minder dps op trash packs , boeit nu ook weer niet zo veel. En met de patch wordt mindsear gebuft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

sabriel schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:11:
[...]

En dit is iets wat je vooral NIET moet doen, in ieder geval niet als tank of healer.
Je houdt jezelf voor de gek en frustreerd hier je 4 mede-instance spelers.
Ik heb het juist een guildy wél aangeraden. Niet om vervolgens in zijn eentje een random te queuen, maar gewoon om met andere guildies die op de hoogte zijn van zijn gear level makkelijk te kunnen queuen. Gaat prima als je speelt met mensen die ermee kunnen omgaan en dat ook niet erg vinden. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:16:
Alleen PLague kun je maar op 1 target teglijk op hebben.
En als je op alle targets VT & SW:pain gaat gooien ben je in no time oom.
Je bent beter af om Holy nova of gewoon single target Mindspikes te gebruiken. Dan maar iets minder dps op trash packs , boeit nu ook weer niet zo veel. En met de patch wordt mindsear gebuft.
In Wrath was het zo dat je bij 2 of 3 targets op alles SW:P en VT op hield en op 1 ook DP. MF gebruikte je als filler/SW:P-verlenger. bij 4 of meer was het MS ftw.

Ik snap dat alles/ het meeste nu anders is. Maar wilde iig even aangeven dat multi target VT's al sinds 3.0 mogelijk zijn en SW:P altijd al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belfrink schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:46:
[...]

rofl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:28:
[...]

Ik heb het juist een guildy wél aangeraden. Niet om vervolgens in zijn eentje een random te queuen, maar gewoon om met andere guildies die op de hoogte zijn van zijn gear level makkelijk te kunnen queuen. Gaat prima als je speelt met mensen die ermee kunnen omgaan en dat ook niet erg vinden. :)
Als deze persoon dan ook alleen meegaat voor guildruns dan is dat geen probleem. Anders vind ik het een erg slechte mentaliteit!
Als 3 van de 5 mensen dit doen, dan is je hc standaard fail. En dat is ontzettend leuk voor de dps die al ~ 20-30 min in de queue staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
NMe schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:28:
[...]

Ja, ik heb het zelf ook zo gedaan, maar alleen omdat ik weet dat ik prima met het niveauverschil om kan gaan. Dat kun je in alle redelijkheid wel voor jezelf bepalen en gaat bij veel mensen ook goed, maar anderen maken er misbruik van, gaan vervolgens finaal neer en verspillen zo tijd van de rest van de groep.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.