Mja, bekende discussie hier. Heb het zelf redelijk ontlopen. Mijn druid is vlak voor Cata omgevormd in herbing/mining farmmonster, die is met een paar quests en een hoop mats farmen inmiddels op 84 gekomen voor alle portals. Ik had nog een max. alchemy mage, die is wederom max. alchemy zonder ooit Orgrimmar verlaten te hebben. De twee toons die ik op 85 wilde hebben, mijn paladin main en mijn priest (oude main), hebben blacksmithing/jewelcrafting en tailoring/enchanting. Redelijk zelfvoorzienend. Maar nu we een maandje verder zijn, begint het me toch te vermoeien.
Een heroicje voor de valorpoints op mijn paladin kan enkel met een guildgroup redelijk rap afgehandeld worden, als ik PuG gaat het nooit zo snel, ondanks dat ik redelijk wat onzin van de randoms kan compenseren. Dan zou ik nog een stack of twee aan voedsel aan moeten houden met fishing, en herbs moeten farmen op mijn druid voor flasks en pots, om de drie raids te kunnen lopen. Kost tijd, veel tijd. Te veel tijd met een drukke baan er naast

Grijp steeds vaker naar de auction house om wat voedsel en dergelijke te scoren, of steel een flask of wat vanuit de GB (stop er ook wel eens wat in terug natuurlijk) Dan gaat er toch behoorlijk wat goud doorheen. Niet dat ik ooit goud zou kopen, maar van flasks van 300 gold wordt ik niet vrolijk.
Kleine oplossing voor nu gevonden in de mage, en die oplossing is hier volgens mij al eerder genoemd. Mage naar Uldum gevlogen, daar mijn hearthstone gezet. Dagelijks 15 volatile life a 8 euro van de AH plukken. Hearthen, tot 15 volatile air transmuten, terugporten naar Orgrimmar, op de AH voor rond de 30 goud. 330 goud winst, free flask, food, or repairmoney. Totdat de markt voor airs natuurlijk onder druk komt te staan

Daily's, tja. Denk dat ik er een aantal ga overslaan, als je moet kiezen tussen een wow-burnout en wat extra valorpoints

Holy paladin tier gear heb ik op dit moment toch geen haast mee.