"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik vind #3 zeer netjes voor een eerste keer spotten! Valt (wat mij betreft) bijzonder weinig op aan te merken. Lekker scherp, mooie kleurtjes, goeie moment gekozen. Kan zo bij transavia in de folder.
zo dan, die rechtermotor gaat best laag en zie dan de linkermotor.....
heb je nog meer zulke foto's?

[ Voor 68% gewijzigd door maarten22 op 08-06-2012 21:58 ]
Gaaf shot
Check die rudder uitslag en engine 4, mooi hoor

Op tijd? Wat is dat?
Wat een heerlijke foto's weer hier in dit topic zeg de laatste week!
@Maarten22, mooi werk! Ik was er vanochtend nog even, maar je waait echt uit je jas nu aan de Polderbaan
Zelf ook nog wat geschoten de afgelopen week, maar dan ontbreekt weer de tijd om ze eens goed te bekijken
[ Voor 13% gewijzigd door Loogie op 21-07-2014 21:30 ]
Anoniem: 392736

1#

2012-05-28 AMS 011 by ThomasKruytzer, on Flickr
2# omgevingsplaatje

2012-05-28 AMS 054 by ThomasKruytzer, on Flickr
3#

2012-05-28 AMS 055 by ThomasKruytzer, on Flickr
4# met pianokeys in den aarsch

2012-05-28 AMS 059 by ThomasKruytzer, on Flickr
5# Approach lichtje is kapot

2012-05-28 AMS 060 by ThomasKruytzer, on Flickr
6#

2012-05-28 AMS 040 by ThomasKruytzer, on Flickr
7#

2012-05-28 AMS 078 by ThomasKruytzer, on Flickr
8# 747 voor approach op 24

2012-05-28 AMS 055 by ThomasKruytzer, on Flickr
8# Vies tripeltje

2012-05-28 AMS 086 by ThomasKruytzer, on Flickr
9# Piano

2012-05-28 AMS 114 by ThomasKruytzer, on Flickr
10# Toen ging de 22 dicht en de 27 open. Dus maar naar de mac gelopen

2012-05-28 AMS 209 by ThomasKruytzer, on Flickr
11# Na 5 minuten ging 27 ook al weer dicht, en gingen ze over op de Polderbaan

2012-05-28 AMS 212 by ThomasKruytzer, on Flickr
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
airliners.net ?Beaves schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:47:
Ik ben ook net terug van een midweek naar Barcelona, beide keren met KLM gevlogen. Bestaan er sites waarop mensen hun vliegtuigfoto's zetten met daarbij het vluchtnummer?
www.degroot-it.nl

Schiphol 005 by Verbruci, on Flickr

Schiphol 004 by Verbruci, on Flickr
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
Kwestie van het juiste tijdstip kiezen. Zo komen 's ochtends vroeg (~voor 10.00) vrijwel alle vluchten uit de VS aan. Keus genoeg aan grote vliegtuigen.Als ik de camera bij me heb, zie ik zelden een groot vliegtuig
Die harde woei foto's zijn tof
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
@ Tommy 160, # 5: even apeldoorn het Approach-lichtjes-reparatie-team bellen.
@ skatEwoud + Beaves, je kan ook kijken in het fototopic van Scramble. In het topic van de luchthaven + datum, kun je kijken of iemand toevallig jou toestel heeft geplaat (dit doe je het makkelijks aan de hand van registratienummer).
Mocht je op A.net / jetphoto's e.d. gaan zoek, dan zou ik ook op registratienummer zoeken. Het vluchtnummer is voor de meeste foto-spotters niet echt van belang.
Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook
o.a. op deze site http://schiphol.dutchplanespotters.nl/Beaves schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:23:
@Tyno; bedankt! Ik heb wel het vluchtnummer, maar dat is aardig generiek ja, hoe kom ik achter het registratienummer van het toestel? Op http://flightaware.com kan ik die vinden, maar het kan ook zijn dat ik niet goed kijk
Je kan alleen morgen pas vanavond bekijken. (mooie zin
Vincere Per Belli
Voor het instappen richting de staart van het vliegtuig kijken en letters onthoudenBeaves schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:23:
@Tyno; bedankt! Ik heb wel het vluchtnummer, maar dat is aardig generiek ja, hoe kom ik achter het registratienummer van het toestel? Op http://flightaware.com kan ik die vinden, maar het kan ook zijn dat ik niet goed kijk

Vliegtuig by Maarten de Boer, on Flickr

Vliegtuig by Maarten de Boer, on Flickr
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Slightly offtopic :
Ventieldopje geeft zijn Macro foto's altijd netjes een naam, soms met de naam van een beestje erbij.
Vliegt er een of ander zeldzaam oud vliegtuig over zijn huis dan komt die opeens niet verder dan "Vliegtuig" terwijl de meeste kenners waarschijnlijk helemaal uit hun dak zouden springen en "Vliegtuig" met alle mogelijke denkbare details en alles wat erbij kan zouden vervangen/toevoegen
AWESOME
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Geen idee waarvoor en waarom, maar leuk is het zeker

Good catch!
iets met foto's...
Elke ochtend tussen 0500 en 0700, er zit amper een kleintje tussen. Oh ja, het licht is dan ook mooi.BartS12 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:48:
[...]
Kwestie van het juiste tijdstip kiezen. Zo komen 's ochtends vroeg (~voor 10.00) vrijwel alle vluchten uit de VS aan. Keus genoeg aan grote vliegtuigen.
1. Bij aankomst kreeg ik al gelijk een paar bijzondere kisten voor de lens: 747 van de Sultan van Brunei en een 727 uit Bahrein.

2. BA 747

3. Etihad A340-600

4.

Op Heathrow is het baangebruik echt geweldig. S'ochtends wordt geland op de 27L of 27R (afhankelijk van de week) en om 3 uur wordt dit omgewisseld (je weet exact waar je heen moet).
5. Na de wisseling van de baan gelijk door gegaan naar mijn Hotel en daar aangekomen kon het feest gewoon doorgaan. Dit is het uitzicht van de kamer

6.

7. "The Magic Red Carpet"

8. 747 van regering van Dubai (VAE)

9. Arik A340-500

10. A380 (1 van de 9 die dagelijks landen op LHR)

11.

12. Pink Ribbon American Airlines

13. Volgende morgen kwam de A380 van Qantas ook nog voorbij vliegen.

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook
3. Etihad A340-600
Leuk die kleuren. Arik Air heeft overigens twee 748i in bestelling staan, laat maar komen in die kleuren9. Arik A340-500
Whalejet drukte. Vanaf 1 juli komt Malaysia Airlines erbij en volgend jaar BA, Thai en (vermoedelijk) Qatar.10. A380 (1 van de 9 die dagelijks landen op LHR)

1. De regen kwam met bakken uit de lucht vallen. Alles drooghouden dus.

2. Maar das geen probleem voor de Tsjechische casa.

3. Vette special paint BO.

4. En de andere kant.

5.

6. Soms kwam de zon er een beetje door. Zo bij deze Tornado.

7.

8.

9.

10. Wat ziet hij eruit he...

11. Kan niet missen he. :lol:

12.

13.

14.

15. De turken zijn ook aanwezig.

16.

17. Thumbs up!

18.

19. Deze was ook vet!

20.

21. Zoals ik al zei... veel verschillende kisten.

22.

23.
Leuke dag gehad!
Groeten,
B-MAN!
GAAAFB___MAN schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:45:
Gisteren op Geilenkirchen met veeeel regen:
Leuke dag gehad!
Groeten,
B-MAN!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
1.@Luton, vlak na aankomst daar. Heerlijke omgeving !

DSC_1155 by ThomasKruytzer, on Flickr
2. dag 3 van de 4, even en de middag met pollewob en gulf_5 naar stansted gereden.
Die ochtend zei ik nog tegen gulf_5 dat als ik een 727 en een 707 zag deze spotterstrip, dat mijn hele trip een topper was
Vervolgens nadat we van de baan afgingen, zag ik toevallig een leuke staart van een privé kist staan. Toen dus maar even een rondje gebouwt om het veld om te kijken of we hem konden kieken. Tot mijn grote verbazing stond deze prachtige kist op de buffer !! Mijn hele trip was toen een succes

IMG_0721 by ThomasKruytzer, on Flickr
3. Na ongeveer 20 seconden nadat ik foto 2 heb gemaakt. Zei gulf_5 opeens van :"Hééé ! een 707 !!! . Ik geloofde hem niet. Vervolgens keek ik. Taxide daar een 707 !!!! een KC-150 met nieuwe motoren welliswaar, maar dat mag mijn pret niet drukken. @stansted
Binnen 2 minuten mijn hele trip een succes en een topper !!!

IMG_0728 by ThomasKruytzer, on Flickr
@heathrow
1# Saudi 777

IMG_0954 by ThomasKruytzer, on Flickr
2# Tegenlicht geeft leuke effecten

IMG_0972 by ThomasKruytzer, on Flickr
3# Verkeerde veld voor deze

IMG_0992 by ThomasKruytzer, on Flickr
4#

IMG_1035 by ThomasKruytzer, on Flickr
@ iedereen die net in Londen is geweest; waar blijft de rest ?
Ik kom net terug van 5 dagen Frankfurt ( 103GB is er op de PC beland , en ik had er al heel wat op de camera verwijderd
Deze is van vanochtend, een mazzeltje tussendoor.

PH-BQG KLM 777-200ER with 'Flying on biofuel' titles banking away from EHAM Schiphol with some nice condensation-clouds as well. by nustyR AirTeamImages, on Flickr

Volgende keer toch maar weer m'n normale camera meenemen, want zowel vandaag als gisteren was het om 9:00 feest... Gripen na Gripen na Gripen... Stuk of 8 Gripens, twee Saab 105's geloof ik, en één jet die ik niet zo makkelijk kan plaatsen. Kortom, ik was wel even een kwartiertje zoet met vliegtuigjes kijken.

9V-SWN Singapore 777-300ER banking away from EHAM Schiphol by nustyR AirTeamImages, on Flickr
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Nog niet, komt vanzelf welmaarten22 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:50:
Mooie foto's Nustys. Heb je de PH-BVG al gespot?
Ik heb al rond gekeken en mensen vinden het een goede camera. Ik ben een instapper qua foto's en spotten. Maar toch zou ik jullie willen vragen, is hij ook goed voor het spotten ?
Schiet nu met een Nikon D50. Dus zou ik graag willen weten wat jullie menig is
bij voorbaat dank
[ Voor 23% gewijzigd door maarten22 op 20-06-2012 17:42 ]
Dit gaat over de lens toch ?maarten22 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:41:
Zou toch even verder kijken, reviews zijn niet heel erg denderend. http://www.the-digital-pi...-III-USM-Lens-Review.aspx En er zit een verouderde 18-55 lens bij. Een stuk slechter als de normale kit lens van de 550d.
Klopt, de body is prima, het glas wat erbij zit is iets minder.

VQ-BLR 747-8F AirBridgeCrago banking away by nustyR AirTeamImages, on Flickr
goeie platen @ LHR. Zien er wel soort van bekend uit
De mijne komen binnenkort ook nog wel. Ben net terug van het weekje Zuid-Frankrijk, alwaar ik vanaf LGW met EZY verzeild geraakt was
Heb op de tablet al een en ander van LHR zitten bekijken en er zit wel wat tussen wat het posten waard is. Was LGW nog wat?
Voor wat betreft je eventuele nieuwe cam: bezint eer ge begint. Sowieso kan ik het slechts toejuichen dat je een overstap naar Canon overweegt

Rustig afwachten. In de tijd dat je de goeie aanbieding afwacht kun je doorsparen voor die aanbieding die misschien 100 of 200 duurder is, maar je wel een (veel?) mooiere combi oplevert.
Uiteraard weet je me te vinden, als je er over wilt sparren
[ Voor 5% gewijzigd door Gulf_5 op 24-06-2012 17:38 ]
iets met foto's...
10mm shotje...
't was de bedoeling om er een BA bak op te zetten ofzo... (kl*ten doe je niet met specials die je op SPL niet ziet...) maar deze hadden we even over het hoofd gezien
De kenners weten waarschijnlijk exact waar dit plaatje geschoten is

iets met foto's...
PreciesGulf_5 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:06:
Gewoon... alvast een leukertje... omdat het kan....
10mm shotje...
't was de bedoeling om er een BA bak op te zetten ofzo... (kl*ten doe je niet met specials die je op SPL niet ziet...) maar deze hadden we even over het hoofd gezienAch, ook leuk
De kenners weten waarschijnlijk exact waar dit plaatje geschoten is
[afbeelding]

Air New Zealand 777-200 landing @ Heathrow by nustyR AirTeamImages, on Flickr

gemiste kans
Wel wederom aangetoond wat de gevolgen van nabewerking zijn (mijne is niet en de jouwe wel nabewerkt...) wat een verschil
Daar gaan we spoedig wat aan doen

iets met foto's...
Ik kwam vorige week nog even door Luxemburg, kon het niet laten...

Cargolux 744 @ Luxemburg by nustyR AirTeamImages, on Flickr
snap ik echt _totaal_ nietnustys schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:05:
hele gave foto

iets met foto's...
Nee LGW was niet echt heel speciaal, op jou opstijgende vliegtuigje, een Aerosvit en een ander niet genoemde kistGulf_5 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:37:
@ Tommy-160:
Was LGW nog wat?
Voor wat betreft je eventuele nieuwe cam: bezint eer ge begint. Sowieso kan ik het slechts toejuichen dat je een overstap naar Canon overweegt(snap het ook volledig, nadat je in London grootdeels met dat majestueuze spul hebt mogen platen
) maar je moet de krantjes maar eventjes rustig in de gaten houden, op de site van Canon maar even de cashbacks bekijken en gewoon even wachten tot er een body i.c.m. 'redelijk tot goed' glas bij zit.
Rustig afwachten. In de tijd dat je de goeie aanbieding afwacht kun je doorsparen voor die aanbieding die misschien 100 of 200 duurder is, maar je wel een (veel?) mooiere combi oplevert.
Uiteraard weet je me te vinden, als je er over wilt sparren
Over die camera. Ik heb de EOS 550D gekocht en ga hem straks ophalen bij de media markt
HALLEELUUUHAAAAnustys schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:05:
In Raw knallen en opleuken in CS5 vind ik leuk![]()
[afbeelding]
Cargolux 744 @ Luxemburg by nustyR AirTeamImages, on Flickr
Heerlijk dat impulsieveAnoniem: 392736 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:14:
[...]
Nee LGW was niet echt heel speciaal, op jou opstijgende vliegtuigje, een Aerosvit en een ander niet genoemde kist
Over die camera. Ik heb de EOS 550D gekocht en ga hem straks ophalen bij de media marktIk weet dat de lens niet helemaal opperbest is. Maar dan was ook eigenlijk het idee om er een goede lens bij te kopen. Zat te denken aan de 100-400mm
maar dat komt later nog wel allemaal
[...]
Ik geloof dat ik op LGW niet zoveel gemist heb dus. Afgezien van die niet genoemde kist... want wtf was dat dan dat je dat achterhoudt voor me?
iets met foto's...
Ik zal vanavond ff foto's bekijken van LGW. Die staan nog op de NikonGulf_5 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:10:
[...]
Ik geloof dat ik op LGW niet zoveel gemist heb dus. Afgezien van die niet genoemde kist... want wtf was dat dan dat je dat achterhoudt voor me?

1e dag @heathrow
1# Arabier

IMG_9372 by ThomasKruytzer, on Flickr
2#Een heel klein lelijk Braziliaantje met mooie kleurtjes

IMG_9198 by ThomasKruytzer, on Flickr
3# Lading Jordaniërs

IMG_9206 by ThomasKruytzer, on Flickr
4# Bekende 747

IMG_9265 by ThomasKruytzer, on Flickr
5# Foto Foto !!

IMG_9294 by ThomasKruytzer, on Flickr
6# Leuke kist kwam voor onderhoud bij de Virgin hangar. Vanuit de hotelkamer gemaakt

DSC_1214 by ThomasKruytzer, on Flickr
7# Standaard foto, maar toch wel een onwijs gave bak

DSC_1336 by ThomasKruytzer, on Flickr
@gulf_5 wat je nog gemist had waren een paar heavies van Monarch en een paar regionale leuk gekleurde proppers
Gave kistAnoniem: 392736 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:41:
7# Standaard foto, maar toch wel een onwijs gave bakop LGW
VN-A145 777-200ER Vietnam Airlines final @ FRA

VN-A145 777-200ER Vietnam Airlines final @ FRA by nustyR AirTeamImages, on Flickr
iets met foto's...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik ben helemaal klaar met het gejat van mijn foto's.......om ze vervolgens door te verkopen, in te sturen voor fotowedstrijdjes dan wel commercieel te gebruiken want er stond geen expliciet copyright bij
Mss dat je voortaan helemaal afziet van grote formaten? 600x400 kunnen de ratten niets mee. Wel jammer voor dit forumnustys schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:52:
Ik ben helemaal klaar met het gejat van mijn foto's.......om ze vervolgens door te verkopen, in te sturen voor fotowedstrijdjes dan wel commercieel te gebruiken want er stond geen expliciet copyright bij
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
das behoorlijk laag dat iemand dat doet, hoe ben je er achter gekomen dan?nustys schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:52:
Een statement maken doe je zo![]()
1) Vanaf 1 juli op LHR:

Final Livery msn78 9M-MNA 25/6/2012 by A380_TLS, on Flickr
2) Staat straks op Farnborough en wordt volgende maand aan Qatar geleverd en gaat ook naar LHR:

QATAR A7-BCB Boeing 787 First Flight by moonm, on Flickr
3) Wordt in september geleverd en gaat oa op FRA vliegen:

Dat wordt dus een dubbele klapper over 2 weken; ik ga naar Farnborough en LHRXWB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:20:
Voor de spotters hier: hou jullie camera's maar in het gereed.
1) Vanaf 1 juli op LHR:
2) Staat straks op Farnborough en wordt volgende maand aan Qatar geleverd en gaat ook naar LHR:
Vanaf 15 december op FRAXWB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:20:
Voor de spotters hier: hou jullie camera's maar in het gereed.
3) Wordt in september geleverd en gaat oa op FRA vliegen:
Was het er maar éénloewie1984 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:47:
[...]
das behoorlijk laag dat iemand dat doet, hoe ben je er achter gekomen dan?
Gelijk nog maar een side-on shot ;

B-2086 China Air 777-300ER by nustyR AirTeamImages, on Flickr
Gulf_5 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:56:
Tijd is een kostbaar en bovendien schaars goed...

Afgelopen vrijdag had ik een geweldige avond op Brussel. Door de Hoogvliegersdag op zaterdag kan ik nu pas een beetje aan deze foto's beginnen
Ik wist al die tijd al dat ze in een banking-shot wel mooi zouden zijn

G-EUPA BA A319 Golden Dove banking away from EBBR by nustyR AirTeamImages, on Flickr
Vanochtend voor 6 uur; de allereerste commerciële vlucht van de Malaysian A380 over het huis heen.

9M-MNA A380 Malaysian Airlines overhead on her first commercial flight to LHR. Taken at sunrise @ 1000mm. by nustyR AirTeamImages, on Flickr
MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"
Life is not about specs, it is about joy!
Toch vind ik het watermerk op de laatste 2 foto's en dan met name die van BA minder storend dan de foto waar het meest op gewezen is.bartvl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:19:
Erg gave foto's inderdaad. Ik vind het wel jammer van je watermerk, maar het zal wel nodig zijn met zulke mooie foto's.
Blijft zonde ondanks dat het erg begrijpelijk is
Kun je snel over het hoofd zien, heel leuk voor een potentiële dief
En moeilijk goed weg te werken denk ik.
Leuk om te zien hoe hij alles weg gewerkt heeft in zijn foto's @ DeviantArt.
Ja! @ hier beneden.
[ Voor 42% gewijzigd door NeutraleTeun op 03-07-2012 19:48 ]
[ Voor 22% gewijzigd door w4v3g0d op 03-07-2012 19:47 ]
Grijze driewielers zijn ook welkomhardwarejunk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:46:
offtopic; vallen onder vliegtuigen ook hunters? zoals F-16, F/A18 SH etc.??

ZD953 Lockheed Tristar from the Royal Air Force payed a visit to EHAM Schiphol by nustyR AirTeamImages, on Flickr
Omdat het zo'n aparte verschijning is op Schiphol

ZD953 Lockheed Tristar from the Royal Air Force payed a visit to EHAM Schiphol by nustyR AirTeamImages, on Flickr
Copyright issue creatief opgelost

Tja, dit shot mag hier eigenlijk niet, die Tristar gaat gewoon condenswolken produceren op de plek waar ik net ervoor een uur had gestaan, de bitch

Prachtige platen weer.
Er staat hier ook nog een 737-700/C-40 Clipper van de USAF, de 20203. Die heeft nog niet al te lang geleden zo te zien een upgrade gehad, want nagenoeg alle foto's die ik zie hebben nog niet de FLIR (of een dergelijk systeem) op de neus.
Maak er maar drie van, de tweede A380 voor MAS (MSN081) zal ook op Farnborough zijn. Geen idee of hij ook zal vliegen; de 787 neemt igg deel aan de luchtshow.nustys schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:47:
[...]
Dat wordt dus een dubbele klapper over 2 weken; ik ga naar Farnborough en LHR![]()
[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 05-07-2012 09:26 ]
Ik vind het eerlijk gezegd wel een stuk prettiger kijken zo. Vliegtuigen op zich boeien me niet, wel de foto's die hier gemaakt worden. Tenminste, zolang het copyright maar niet te opvallend wordt. Gelukkig is dat nu creatief opgelosttheturtle schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:23:
Je hebt flink staan kwasten op die kist, nusty. Hoe ben je langs de beveiliging gekomen?
Prachtige platen weer.
Mooi, deze info wordt zeer gewaardeerdXWB schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:25:
[...]
Maak er maar drie van, de tweede A380 voor MAS (MSN081) zal ook op Farnborough zijn. Geen idee of hij ook zal vliegen; de 787 neemt igg deel aan de luchtshow.
Afgelopen vrijdag op Brussel.

Saudi 747 classic taking off from EHAM Schiphol by nustyR AirTeamImages, on Flickr

Schiphol 006 by Verbruci, on Flickr
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
1. Mijn eerste nog levende TriStar

IMG_0150 by ThomasKruytzer, on Flickr
2. Delta 767

IMG_0172 by ThomasKruytzer, on Flickr
3.

IMG_0184 by ThomasKruytzer, on Flickr
4#

IMG_0247 by ThomasKruytzer, on Flickr
5. Eerste keer dat ik deze Chinees eindelijk te pakken kon krijgen op EHAM

IMG_0478 by ThomasKruytzer, on Flickr
1. Breitling Jet Team

2. Airbus A400M

3.

4.Amerikaanse F-18 met een beetje condenswolken.

5. Patrouille de Suisse

6. Mijn eerste L-1011 Tristar geplaat.

7.Tornado powerrrr

8. RAF Chinook

9. Poolse MiG 29

10. Amerikaanse C-17

Echt coole bakken die vrachtvliegtuigen.
Maar vliegen die Zwitserse echt zo dicht op elkaar?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ticking away, the moments that make up a dull day
Anoniem: 125883

What's up with the copyright watermarks? Worden jullie plaats gejat voor in magazines e.d. ? (O.O)
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 11-07-2012 22:04 ]
Het lijkt mij wel eens tof om het vliegtuig waar ik in zit tijdens take-off te zien. Mocht iemand het wel gaaf lijken om een tweaker te vereeuwigen, wees dan zaterdagochtend op EHAM. Ik zat dan op British Airways 423, vertrekkende om 7:20. Terugkomst is op 5 september, 15:35. Lijkt me echt super vet eens een plaat te zien!
EDIT: Mocht je toevallig op EGLL of EGKK zijn, dm me
[ Voor 7% gewijzigd door BeefHazard op 11-07-2012 23:07 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dicht ?NeutraleTeun schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:41:
Wow! Zeer mooi.
Echt coole bakken die vrachtvliegtuigen.
Maar vliegen die Zwitserse echt zo dicht op elkaar?
Dat is dicht:

https://fgheysels.github.io/
Tyno schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:07:
Omdat dit jaar de open dag van luchtmacht wordt overgeslagen, toch maar opzoek gegaan naar een alternatief. Daarom afgelopen weekend naar Engeland geweest voor RIAT (Royal Internatiol Air Taptoo) op RAF Fairford.
1. Breitling Jet Team
[afbeelding]
2. Airbus A400M![]()
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.Amerikaanse F-18 met een beetje condenswolken.
[afbeelding]
5. Patrouille de Suisse
[afbeelding]
6. Mijn eerste L-1011 Tristar geplaat.
[afbeelding]
7.Tornado powerrrr![]()
[afbeelding]
8. RAF Chinook
[afbeelding]
9. Poolse MiG 29
[afbeelding]
10. Amerikaanse C-17
[afbeelding]
Die omschrijving lijkt wel verdacht veel op hemGoegol schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:45:
Stond jij toevallig zondag voor ons? met een oranje wegwerkers jas en grote 500 mm met tweakers sticker?
[...]
Inderdaad
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
Het wordt erg gewaardeerd als je feedback geeft op je voorgangers, dat houdt het waardevol voor iedereen