Geen idee,uiteraard wel even op spyware gezocht...
Vanochtend 2 virusjes gekregen, de eerste wilde ik doorsturen naar Avast maar de smtp server van xms blokkeerde die.
Virus definities van XMS zijn dus na aflevering van die mailtjes geupdated.
Blijkbaar zijn de virus jochies ook niet dom,want er wordt nu weer eenzelfde mail gestuurd,welke ik nu wel naar avast heb kunnen krijgen door de hele mail inhoud te mollen die de spamfilter van XMS triggerde.
Deze variant wordt nog niet herkent door de xms virusfilters.
Het nare vind ik dat F-Secure mijn systeem wat vertraagt,maar ze wel allemaal herkent als virus, Avast vertraagt niet maar zegt van alle 3 dat ze in orde zijn.
Dan is avast wel leuk,maar in deze dus niet zo betrouwbaar...
(edit,het ip nummer van NU is veranderd en mijn pc heeft in de slaapstand gestaan,blijkbaar haalt windows 7 het niet rechtstreeks op,want nu ik de site bezocht heb,de pc gereboot en de dns volgorde weer heb veranderd naar zoals ze stonden en Denan ze ook heeft staan, gaat ie er wel naartoe)
(edit 2: facebook variant virus 1 wordt nu herkent,krijg net mail van avast dat ie is toegevoegd aan de recentste update files omdat ik hem naar ze gestuurd heb,variant 2 wordt nog steeds niet herkent,niet door xms,niet door avast... waarom moet ik eerst een virus naar avast sturen,en nu dus de variant terwijl dat bij F-secure wel goed gaat...)
[
Voor 25% gewijzigd door
Nick39 op 27-01-2011 14:24
]