Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 09:14
EvaluationCopy schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:11:
Tja, snipen is ook onderdeel van het spel. Een goede sniper kan wel degelijk nuttig zijn ook, om met gun & artillerie een stuk map af te dekken.

Maar combatsniper is veel leuker ja, ben nu de M14 op 100 aan 't zetten met Red Dot, enorm coole gun echt. Soms even switchen naar 4x scope voor het semi-snipewerk en lekker tanks opblazen met C4, HEERLIJK!.

Volgens mij telt de M14 als assault-rifle, dat is wel jammer, telt dus niet mee om de sniperrifle insignia te halen.
De M14 heeft identiek dezelfde stats al de T88 sniper en de SVU Short. Zie deze website:
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Dus je kan gewoon een T88 of SVU pakken en zo toch de kills mee laten tellen voor die insigna. Daarbij maakt de SVU een stuk minder lawaai dan de M14 ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

stats zijn echter niet alles, de m14 kan veel fijner zijn, ik heb hem nog niet dus kan niet oordelen, twee schoten mee afgevuurd met eentje die ik had opgepakt. Daarbij heeft de assault natuurlijk andere opties bij specials ed.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Wat is het niveau van sommige spelers toch om te huilen.

Gisteren op onze server, Heavy Metal only 600 ticks, kwam ik met 2 clangenoten in het ene team. Binnen no-time hadden we de 3 vlaggen. We zaten met een man of 15 en ik bood aan om de map te herstarten om mensen te houden en zodat ze niet meteen weer weggaan.

Meteen 22 man en het begon goed. Een ronde net met 50 ticks verschil gewonnen. Daarna weer een ronde waar we duidelijk veeeel beter waren. 1 clanmate was ondertussen alweer weg en na 5 minuten hadden we alweer 3 vlaggen.

Ik denk, ik switch met mijn maat naar het andere team, want ze kwamen er niet meer uit. Nog geen 10 minuten gespeeld en weer hadden we gewoon alle 3 de vlaggen. Het andere team kwam er weer niet uit en we zijn weer geswitched. Precies hetzelfde verhaal!

Hier werden we een beetje moedeloos van, dit terwijl de levels gewoon boven de 30 waren. Zijn wij dan zo goed ofzo? We stonden wel dik bovenaan met de dubbele punten van de nummers 2 etc. maar dan nog.

Ik verlies liever een potje met 10 tickets dan dat ik een cakewalk heb zoals gisteren. Zo saai zijn die potjes dan.

En dan speelden we pas met z'n 2-en ipv met 4 of 6 man. We hebben ook besloten om vaker tegen elkaar te gaan spelen. Als we met 6 man zijn doen we 3 vs. 3, zo blijven de mensen ook langer in de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:33

Vrijdag

De Zwarte

Zo, net ook maar voor de pc gekocht met Vietnam (had het al op de Xbox). Nu kan ik ook tegen/met mijn collega's spelen.

Ben benieuwd want ik heb al in jaren geen online fps meer gespeeld op de pc sinds ik een Xbox heb. Dat gaat nog wat worden :X :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:51:
Ben benieuwd want ik heb al in jaren geen online fps meer gespeeld op de pc sinds ik een Xbox heb. Dat gaat nog wat worden :X :P
Het went sneller dan je denkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tja, lijkt me gewoon het bekende verhaal: gebrek aan teamplayers. Ik ben een slechte schutter, maar probeer wel altijd als teamplayer op te treden. Maar hoevaak je dan niet in je eentje een vlag aan het veroveren bent en de rest van je team verspreid is over de map...

Niemand die op je spawned, niemand die je dekt, niemand die spot.... En als je dan wel als team speelt, ook al is het met 2 man heb je algauw een voordeel. Zeker als je waarschijnlijk zoals bij jullie onderling kan communiceren via de headset.

Zolang men gaat sniperen in de heuvels en zich niets aantrekt van de vlaggen ten faveure van hun k/d gaat dit niet veranderen.

Misschien dat de server admins eens hier wat bij kunnen helpen via de server messages. Je ziet nu vaak genoeg meldingen zoals: "Welcome to server xxxxx [SDEM]bvk, enjoy your stay!" als je een server joint. Geef er bijvoorbeeld eens de text bij: "And think at teamplay, help your mates!"

Of kan dat niet?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:02
Ik zat gisteren op heavy metal met een uberpiloot in een apache, jezus wat vloog die vent goed. 5 minuten per sessie minimaal, en maar infantry neermaaien met de gun en hij de ene na de andere tank vernietigen met raketten. Team tegen had geen schijnvan kans.

Leuke fail ook hier, aaargh.

Ik vroeg me altijd af waar het squad-schermpje zat, dacht dat het er niet was en datj e gewoon eenmalig aan het begin een squad kon joinen... typisch console of iets. Zit het gewoon in zo'n uitschuifmenuutje :F

Leuk om achter te komen na 65 uur spelen en 25 levels :') _O-

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CptChaos schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:56:
[...]
Het went sneller dan je denkt!
Ik heb wel een fps geschiedenis op de pc met UT, Quake, CS, HL, de eerste CoD series en MW1 maar mijn reflexen zijn denk ik lang niet meer zo goed (ben ook alweer 30 :P ) Maargoed, in elk geval weet ik hoe het er in BFBC2 aan toe gaat en hoe je het beste in een team kan spelen.

Ik vraag me ook af of ik nu wel voor de Veteran status in aanmerking kom, heb al wel BF2, BC2 en BF Heroes aan mijn account toegevoegd maar nog geen Vet. Anders neem ik wel even contact op met EA :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik had gister een potje wat wel enemy at the gates leek, constant kat en muis om en om spelen met een andere speler die ook recon was. Damn hij was wel echt heul goed met de sv98... Ik gebruikte de gol die ik net had unlocked met een marksman headshot van dik 300 meter ofzo :D
Ondertussen elke keer die uav's uit de lucht poppen, werkt ook heel goed met de gol merkte ik.
Maar elke keer heel snel hoekje om kijken, Fwiiettt! snel weg duiken, ander plekje zoeken en maar scannen naar hem/haar. Toen ik hem zag, headshot en 20 seconden later begon het spelletje weer. Telkens op een paar pixels naast die boom, dat raam, dat muurtje in een millisec. checken of het geen speler was. Dan weer ftiet/thoing! Ik weer eens dood. Geen idee waar vandaan.... oh wat houd ik toch van countersnipen! :D _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-02-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
EvaluationCopy schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:07:
Ik zat gisteren op heavy metal met een uberpiloot in een apache, jezus wat vloog die vent goed. 5 minuten per sessie minimaal, en maar infantry neermaaien met de gun en hij de ene na de andere tank vernietigen met raketten. Team tegen had geen schijnvan kans.

Leuke fail ook hier, aaargh.

Ik vroeg me altijd af waar het squad-schermpje zat, dacht dat het er niet was en datj e gewoon eenmalig aan het begin een squad kon joinen... typisch console of iets. Zit het gewoon in zo'n uitschuifmenuutje :F

Leuk om achter te komen na 65 uur spelen en 25 levels :') _O-
Klopt, de betere piloten houden rekening met hun gunner ;) De wat mindere draaien enkel rondjes om zo zelf makkelijk kills te kunnen pakken :+

/maximum flameshield

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
bvk schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:59:
Tja, lijkt me gewoon het bekende verhaal: gebrek aan teamplayers. Ik ben een slechte schutter, maar probeer wel altijd als teamplayer op te treden. Maar hoevaak je dan niet in je eentje een vlag aan het veroveren bent en de rest van je team verspreid is over de map...

Niemand die op je spawned, niemand die je dekt, niemand die spot.... En als je dan wel als team speelt, ook al is het met 2 man heb je algauw een voordeel. Zeker als je waarschijnlijk zoals bij jullie onderling kan communiceren via de headset.

Zolang men gaat sniperen in de heuvels en zich niets aantrekt van de vlaggen ten faveure van hun k/d gaat dit niet veranderen.

Misschien dat de server admins eens hier wat bij kunnen helpen via de server messages. Je ziet nu vaak genoeg meldingen zoals: "Welcome to server xxxxx [SDEM]bvk, enjoy your stay!" als je een server joint. Geef er bijvoorbeeld eens de text bij: "And think at teamplay, help your mates!"

Of kan dat niet?
In principe kan je alles neerzetten wat je wilt. Wel een goede van je idd, misschien helpt het O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wizz15 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:39:
[...]

Klopt, de betere piloten houden rekening met hun gunner ;) De wat mindere draaien enkel rondjes om zo zelf makkelijk kills te kunnen pakken :+

/maximum flameshield
Je zou eigenlijk maar een kant op moeten draaien aangezien je maar een kant een gun hebt of kan je ook switchen van kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De choppers waar we het hier over hebben (die waarin piloten tanks kunnen "busten") hebben de gunner midden voorop.
Deze hebben iets van 270 graden om te draaien, dus maakt het niet uit welke kant ze op draaien.
Wel is het voor de gunner vrij lastig om op tijd helemaal terug naar de andere kant te draaien als de piloot eerst linksom en dan rechtsom gaat.

Ik probeer meestal één draairichting aan te houden, maar dan wel zo dat ik redelijk onvoorspelbaar vlieg. Er zijn tegenwoordig steeds meer mensen die ook met tankshells choppers neerhalen. Iets wat ze opgepikt hebben uit Vietnam denk ik.

Voor wat betreft de choppers met machinegeweren aan beide kanten: ja, daar kun je switchen zolang er niemand aan de andere kant zit.
Daar is het inderdaad de taak aan de piloot om door te hebben welke van je twee boordschutters ook daadwerkelijk kills maakt (hoeveel zijn er niet die ten eerste niks zien, en ten tweede niks raken?), en het hem gemakkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vexanthrope
  • Laatst online: 16-10-2023
Bernardo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:48:
Oef ik moet die Pin voor 3 roadkills nog halen, maar dat is echt moeilijk! Veel te vaak rijd ik echt over iemand heen en registreert ie geen kill. Erg frustrerend!..
Nog mooier is als je over iemand heen rijdt en er [DEATH] i.p.v. RoadKill staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
Bernardo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:48:
Oef ik moet die Pin voor 3 roadkills nog halen, maar dat is echt moeilijk! Veel te vaak rijd ik echt over iemand heen en registreert ie geen kill. Erg frustrerend!

Verder nu alle medic wapens op gold aan het knallen, gaat erg makkelijk! Schiet perfect met de Magnum Ammo :D
Mijn tip:
Atacama Desert, bij vlag B (middelste).
Met de quad of hummer rondjes rijden, dan plet je er zo een paar :) Zo heb ik een keer in 3~4min 5 roadkills gemaakt :P
Dolle pret!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Heavy Metal CQ is het ook makkelijk scoren met road kills bij vlag B.
Kies dan wel 32p servers. Of probeer met de UAV 3 kills te maken in 1 ronde. Was voor mij ook de laatste pin die ik moest halen btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Ligt heel de master server er nou uit of zo? De website is ook niet te bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

ja lijkt er helaas wel op, ik dacht dat het aan mij lag, maar ik lees op verschillende fora deze problemen nu.

helaas, vroeg naar bedje toe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook last van, als ik in wil loggen dan krijg ik 'unable to login'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuhhhh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-08 14:56
Werkt (bij mij) inmiddels wel weer, nog even half uurtje knallen en dan maar naar bed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb net ook even ge-gamed:P Inloggen ging wel een stuk sneller dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:31
Vandaag zal er onderhoud zijn aan de BC2 servers van 07.00 tot 12.00 uur CET. Voorzover ik weet geldt dit voor de PS3, maar zou best kunnen dat ook de andere platformen onderhanden worden genomen.

[ Voor 43% gewijzigd door Jackal131 op 03-02-2011 09:04 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 09:08
Meestal op dinsdag bij de pc. Dacht ik toch..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Spaiker schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:48:
Meestal op dinsdag bij de pc. Dacht ik toch..
staat idd in de beginpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11:31
Dat geldt normaal gesproken ook voor de PS3 volgens mij, maar vandaag zou er extra onderhoud zijn (gelezen op ps3-sense).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
vexanthrope schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:02:
[...]

Nog mooier is als je over iemand heen rijdt en er [DEATH] i.p.v. RoadKill staat :)
Dat krijg je vaak als je net uit je autotje springt _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:32:
[..]
Ondertussen elke keer die uav's uit de lucht poppen, werkt ook heel goed met de gol merkte ik.[...]
Merkte gisteren dat het neergalen van UAV's met een Shotgun ook erg goed werkt. Gewoon er bijna onder zien te komen en een paar keer erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ben nooit zo van de shotguns, vind het te vaak shitguns :+ in BC2 zijn ze nog wel te doen, maar ik speel veel liever met de sniper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Tomorrow (Feb 3rd) we will have a downtime for BFBC2 PS3 during 06:00 – 11:00 GMT.

This is the second phase of the stats database rebuild – this phase is done separately for BFBC2 PS3. We are measuring performance both before and after this operation. We expect that there will be some minor stats issues right after the downtime when all the players are getting back online at the same time; this effect will diminish over the following 2 hours.

The downtimes will be announced on Facebook, Twitter and the official EA UK Forums.

10:00 pm PDT - 3:00 am PDT
0:01 am EST - 5:00 am EST
06:00 GMT - 11:00 GMT
7:00 am CET - 12:00 am CET

Mikael Kalms from DICE posted a great thread on the stats issues on the EA UK forums. Check it out right here
http://blogs.battlefield.ea.com/

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Het onderhoud voor de PS3 lijkt voorbij te zijn. Ik kon net na 12'en weer inloggen in ieder geval :)

Netjes op tijd dus deze keer :P

[ Voor 14% gewijzigd door Wizz15 op 03-02-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Heb het net vannacht weer gedownload via EA manager. Straks rocken! Is wel al enkele maandjes geleden. Is bv. de server browser & friends list ondertussen al gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

De oorspronkelijke server browser is geupdated naar een veel betere versie (veel meer filter-opties), de friends list is vziw niet gewijzigd.. Daar zou je even de release notes van de verschillende patches voor door moeten nemen..

Spel is sinds maart vorig jaar wel een enorme bak verbeterd: meer maps, meer spelmodi beschikbaar op verschillende maps, statsfixes, weapon balance tweaks, stability tweaks... En nog veel meer!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
keejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:26:
Heb het net vannacht weer gedownload via EA manager. Straks rocken! Is wel al enkele maandjes geleden. Is bv. de server browser & friends list ondertussen al gefixt?
server browser is velen malen sneller dan aan het begin. Alleen de friends list is nog steeds stuk. Het lijkt erop dat je alleen vrienden kan inviten als je ingame zit. Vanuit de server browser is het bij mij nog steeds stuk.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo BC2 voor de pc en voor mijn vriendin de Ultimate Edition voor de Xbox zijn net binnengekomen. Vanavond ruimte maken op de hdd en dan spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
We know some of you eagerly have been awaiting Battlefield 1943 and Battlefield: Bad Company 2 Onslaught on PC. I’m sad to say that these two titles are now officially cancelled. Instead, our talented teams will focus on delivering the greatest possible gaming experience in our next behemoth release. We’re confident this will lead to an even better experience in Battlefield 3, not only on PC, but on all platforms.
Aan Onslaught missen jullie niks. Na 1-2 weken nooit meer aangeraakt. BF 1943 heb ik van de week nog ff gespeeld. Nog steeds volle servers en leuke potjes op de PS3. Jammer voor de PC gamers dat ie niet meer komt.

Ik ben benieuwd eigenlijk of er uberhaupt nog iets aan zit te komen voor BC2. Vrees eigenlijk een beetje dat er later helemaal niks nieuws aankomt...

http://blogs.battlefield..../02/03/looking-ahead.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

naja op zich hebben we wel vietnam ook al is dat natuurlijk niet hetzelfde, de wapens komen wel gedeeltelijk overeen. Hoewel jammer echt missen doe ik het niet. Beter dat ze iig goed werken aan BF 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:00
Bestaat er een mogelijkheid om (op de PS3) te beginnen met een nieuwe soldaat zonder een nieuw PS3 account aan te maken?

Ik wil namelijk spelen onder mijn bestaande account omdat hier ook al mijn vrienden/connecties aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Conundrum51 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:25:
Bestaat er een mogelijkheid om (op de PS3) te beginnen met een nieuwe soldaat zonder een nieuw PS3 account aan te maken?

Ik wil namelijk spelen onder mijn bestaande account omdat hier ook al mijn vrienden/connecties aan hangen.
Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

Ik heb het spel ook maar eens aangeschaft. Hij is al een behoorlijke tijd uit en ik verbaas me er over dat het topic nog steeds zo erg leeft.

Heb net voor het eerst ook even paar potjes gespeeld. Het is in het begin nogal vervelend aangezien je niet zoveel kan. moet eerst voordat je andere wapens kan behoorlijk wat kills maken en ik kan geen enkel medic pakje en ammo aannemen van de medic of engineer. (of doe ik iets fout?)

Voor de rest speelt het wel lekker weg en moet ik nog erg wennen aan wat nou me tegenstander is.
Ook is het nog even zoeken hoe de maps eruit zien en hoe de gametypes werken

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tip:

begin op 16 slots servers. Je hebt daar veel meer tijd om;

- de levels te leren kennen
- met de wapens om te gaan
- rustig te kijken wat voor jou de beste speelstijl is
- de voertuigen op je gemak uit te proberen
- je te concentreren op 1 tegenstander ( je wordt minder vaak van alle kanten beschoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

hupske schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:52:
Ik heb het spel ook maar eens aangeschaft. Hij is al een behoorlijke tijd uit en ik verbaas me er over dat het topic nog steeds zo erg leeft.

Heb net voor het eerst ook even paar potjes gespeeld. Het is in het begin nogal vervelend aangezien je niet zoveel kan. moet eerst voordat je andere wapens kan behoorlijk wat kills maken en ik kan geen enkel medic pakje en ammo aannemen van de medic of engineer. (of doe ik iets fout?)

Voor de rest speelt het wel lekker weg en moet ik nog erg wennen aan wat nou me tegenstander is.
Ook is het nog even zoeken hoe de maps eruit zien en hoe de gametypes werken
Kijk het filmpje in de OP "How not to be a noob". Het klinkt misschien wat onvriendelijk maar het is een heel erg nuttig filmpje.

Je hoeft niet te wachten totdat je geleveld bent om andere wapens te gebruiken. Het is namelijk ook mogelijk om kits van andere tegenstanders te pakken als ze dood zijn.
Pakketjes neem je niet aan maar als je in de buurt bent wordt je vanzelf gehealed of krijg je ammo. Blijf even rustig op zo'n pakketje "zitten" en het komt vanzelf.
Het beste is ook te beginnen in normal mode, niet hardcore. Dan heb je meer hulpmiddelen zoals een radar en indicators van waar de vijand zit.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld CoD wordt een rustige speelstijl beloond. Dus niet als een gek naar de tegenpartij gaan rennen maar wacht even tot je ziet wat je squad/team gaat doen. Luisteren is ook erg belangrijk, speel je bijvoorbeeld assault en je hoort iemand roepen "I need some ammo", ga dan naar hem toe en drop een ammokistje. En als je "sniper spotted" oid hoort, kijk op je radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Vrijdag schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:07:
n je hoort iemand roepen "I need some ammo", ga dan naar hem toe en drop een ammokistje. En als je "sniper spotted" oid hoort, kijk op je radar.
Dat doen veel 'ervaren' speler niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vrijdag schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:07:
[...]

Kijk het filmpje in de OP "How not to be a noob". Het klinkt misschien wat onvriendelijk maar het is een heel erg nuttig filmpje.

Je hoeft niet te wachten totdat je geleveld bent om andere wapens te gebruiken. Het is namelijk ook mogelijk om kits van andere tegenstanders te pakken als ze dood zijn.
Pakketjes neem je niet aan maar als je in de buurt bent wordt je vanzelf gehealed of krijg je ammo. Blijf even rustig op zo'n pakketje "zitten" en het komt vanzelf.
Het beste is ook te beginnen in normal mode, niet hardcore. Dan heb je meer hulpmiddelen zoals een radar en indicators van waar de vijand zit.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld CoD wordt een rustige speelstijl beloond. Dus niet als een gek naar de tegenpartij gaan rennen maar wacht even tot je ziet wat je squad/team gaat doen. Luisteren is ook erg belangrijk, speel je bijvoorbeeld assault en je hoort iemand roepen "I need some ammo", ga dan naar hem toe en drop een ammokistje. En als je "sniper spotted" oid hoort, kijk op je radar.
Aah, dit zijn goeie aanwijzingen waar ik wat mee kan.
ik zal het allemaal eens gaan uitproberen. En zal me zondag maar weer eens melden :P

Wat mij wel erg tegenvalt is de 1e sniper die krijgt. Je hebt constant 2 kogels nodig om iemand dood te krijgen. Tenzij het het hoofd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Spaiker schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:47:
[...]
Dat doen veel 'ervaren' speler niet eens :P
Helaas niet nee. Daarom speel ik het liefst als Medic; op je map kun je precies zien waar je teamleden het loodje leggen; dan zal daar in de buurt wel iets te schieten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
hupske schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:48:
[...]
Wat mij wel erg tegenvalt is de 1e sniper die krijgt. Je hebt constant 2 kogels nodig om iemand dood te krijgen. Tenzij het het hoofd is.
't is geen CoD he :) je moet echt wel goed mikken wil je van verre afstand iemand neerleggen. CQC is natuurlijk OHK. Maar dan moet je al goed zijn daarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Een kort vraagje. Voor omstandigheden kan ik maar 1 uur per dag online gamen. Nu zit ik eraan te denken om dit spel te kopen, maar ik zou dan wel graag offline kunnen spelen ( EG: skirmish battles etc. ) zoals dat ook kon bij Battlefield 2. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Bedoel je dan over LAN? Tegen Bots?
Dat gaat niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kan allebei niet idd. BFBC2 heeft een campaign- (single-player verhaal) en een online-modus.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Spaiker schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:00:
Bedoel je dan over LAN? Tegen Bots?
Dat gaat niet nee.
Ik bedoelde allebij. Jammer :/.... baal er erg van dat ze dat na Battlefield 2 verwijderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij hebben ze dat gedaan omdat bijna niemand het gebruikte. En de bots waren sowieso ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

No games found op de ps3 :( meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
DJH schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:02:
No games found op de ps3 :( meer mensen last van?
Eerlijk gezegd heb ik sinds het onderhoud vandaag geen problemen meer gehad. Kom zelfs weer Nederlanders tegen in mijn games :+

Misschien even helemaal uitloggen van PSN of opnieuw opstarten? Heb zelfs gelezen op de officiële forums dat de disc eruit halen zou helpen bij dat probleem (vraag me niet waarom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik vind dat ze op zijn minst toch een LAN feature erin mochten gebouwd hebben. Wat is er leuker dan met 4 vrienden tegen een leger bots aanvechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is Onslaught voor toegevoegd aan de game. Jammergenoeg is dat er alleen voor de consoles.
Je speelt dan een multiplayer level tegen bots. Met een stopwatch wordt bijgehouden wie het snelste het level geklaard heeft.
Op zich best vermakelijk, maar niet zo heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Naar aanleiding van mijn eerdere vraag, is dit spel het waard om te kopen ondanks dat ik na 24 februari nog maar max 1 uur per dag kan online kan gamen? Of is het voor zo weinig spelen het eigenlijk niet waard? ( Aangezien ik ook nog andere spellen speel in die tijd. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Op je 17e nog maar 1uur per dag gamen? Dat is toch wel zonde hoor!
BFBC2 blijft een goed spel, ook voor korte sessies vind ik het prima spelen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Spaiker schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:17:
[...]

't is geen CoD he :) je moet echt wel goed mikken wil je van verre afstand iemand neerleggen. CQC is natuurlijk OHK. Maar dan moet je al goed zijn daarmee ;)
Maar dan is het zowat onmogelijk om te killen met een sniper. Raak ze vaak 1 keer, maar dan rennen ze alweer als de malle ervandoor. en krijg je weer alleen assist points :/

Het zou dus alleen betekenen dat je andere "campers" kan neerhalen en de mensen die vrij rond rennen, dus eigenlijk niet?

Of iig kan iemand mij voor de sniper een goeie tactiek vertellen?

[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 03-02-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm 1 uur per dag, dan gaat ranken wel erg lang duren. Ik vond 't pas leuk worden toen ik wat betere wapens tot m'n beschikking kreeg...

Maar waarom maar 1 uur per dag? Wat relaxen op een dag is best belangrijk!
hupske schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:53:
[...]

Maar dan is het zowat onmogelijk om te killen met een sniper. Raak ze vaak 1 keer, maar dan rennen ze alweer als de malle ervandoor. en krijg je weer alleen assist points :/

Het zou dus alleen betekenen dat je andere "campers" kan neerhalen en de mensen die vrij rond rennen, dus eigenlijk niet?

Of iig kan iemand mij voor de sniper een goeie tactiek vertellen?
Hardoce + M95. Zo vet om iemand die als een malle rent te onderscheppen _/-\o_

Normaal heb ik het niet zo op snipers in games, maar aangezien hier kogels daadwerkelijk een tijdje onderweg zijn, net zoals in Operation Flashpoint/ARMA reeks :9

[ Voor 63% gewijzigd door steveman op 03-02-2011 22:55 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar de wapens heb je erg snel. Na level 15 ongeveer krijg je er bijna geen nieuwe wapens bij.

En het benodigd aantal punten voor een nieuw level is niet lineair. Level 5 --> level 6 heb je zo, maar level 41 --> level 50 ben je zeker 20x zo lang voor bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
steveman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:53:
Hmm 1 uur per dag, dan gaat ranken wel erg lang duren. Ik vond 't pas leuk worden toen ik wat betere wapens tot m'n beschikking kreeg...

Maar waarom maar 1 uur per dag? Wat relaxen op een dag is best belangrijk!

[...]

Normaal heb ik het niet zo op snipers in games, maar aangezien hier kogels daadwerkelijk een tijdje onderweg zijn, net zoals in Operation Flashpoint/ARMA reeks :9
Het is een lang verhaal, ik kan wel meer gamen maar helaas werkt het internet dan niet. De komende 20 dagen kan ik nog wel voluit gaan. Wel of niet waard? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

steveman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:53:

Dan ga ik binnenkort ook eens een hardcore server opzoeken.

Ik ben in elk spel helemaal gek op de snipers. Altijd het geluid wat het met zich mee brengt en voor mijn gevoel komt er ook wat meer skill bij kijken. Aangezien je niet dom rond kan sprayen met zo ding en met bijv een AK wel. En ik vind het altijd heerlijk aanvoelen als je iemand in volle sprint een mooi headshot geeft of een quick scope. (wat hier niet echt mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

WriteUp schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:06:
[...]

Het is een lang verhaal, ik kan wel meer gamen maar helaas werkt het internet dan niet. De komende 20 dagen kan ik nog wel voluit gaan. Wel of niet waard? :9
Zogezegd: voor die €15,74 zeker niet laten... Ik heb 'm pre-release gekocht en vervolgens een jaar niet gespeeld :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

steveman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:14:
[...]

Zogezegd: voor die €15,74 zeker niet laten... Ik heb 'm pre-release gekocht en vervolgens een jaar niet gespeeld :o
Je vergeet de verzendkosten.
bij http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html maar 15 euro. Krijg je alleen de key.
En als je geluk hebt kan je met die key ook nog voor de Deluxe edition gaan zonder bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
hupske schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:18:
[...]

bij http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html maar 15 euro. Krijg je alleen de key.
En als je geluk hebt kan je met die key ook nog voor de Deluxe edition gaan zonder bij te betalen.
Ik wou hem daar dan ook gaan bestellen. Had ik nou maar 4 euro meer, dan had ik Vietnam erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hupske schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:11:
[...]

Dan ga ik binnenkort ook eens een hardcore server opzoeken.

Ik ben in elk spel helemaal gek op de snipers. Altijd het geluid wat het met zich mee brengt en voor mijn gevoel komt er ook wat meer skill bij kijken. Aangezien je niet dom rond kan sprayen met zo ding en met bijv een AK wel. En ik vind het altijd heerlijk aanvoelen als je iemand in volle sprint een mooi headshot geeft of een quick scope. (wat hier niet echt mogelijk is)
ik snipe ook veel, net de m95 unlocked :D maar met de gol wil het ook prima hoor, neem vooral de tijd en de afstand, headshots zijn meer punten waard + one hit kills. verder je muis voor mij tenminste niet te snel staan. Ga ook niet tegen ramen aan staan maar een paar passen naar achter en loop zo wat heen en weer, is een stuk veiliger.
En als laatste blijf niet alleen campen maar blijf na een of twee kills je verplaatsen.
In HC doe je idd ook meer damage in verhouding, je leven gaat naar 70% dan wat het normaal is.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2011 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
hupske schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:18:
[...]

Ik heb hem net besteld voor €12.46 ( had kortingspunten ), idd de deluxe edition. Nu nog ergens 3 euro vandaan trekken voor Vietnam. Als ik iets koop moet het ook compleet zijn. :9

Als vanmiddig de download klaar is dan kom ik er achter wat jullie zo leuk vinden :P

Edit:

Volgens de EA site zit Vietnam bij de Digital Deluxe Edition in. Kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 13% gewijzigd door BinaryRun op 04-02-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

WriteUp schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:06:
[...]

Ik heb hem net besteld voor €12.46 ( had kortingspunten ), idd de deluxe edition. Nu nog ergens 3 euro vandaan trekken voor Vietnam. Als ik iets koop moet het ook compleet zijn. :9

Als vanmiddig de download klaar is dan kom ik er achter wat jullie zo leuk vinden :P

Edit:

Volgens de EA site zit Vietnam bij de Digital Deluxe Edition in. Kan iemand dit bevestigen?
Dat is zeer netjes. Kijk eens naar de grote van het bestand dat je download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
hupske schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:56:
[...]

Dat is zeer netjes. Kijk eens naar de grote van het bestand dat je download?
Het is inderdaad netjes. Ik ben nu niet op m'n PC, dus ik weet het niet zeker. Maar ik geloof dat het +/- 12 GB was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

WriteUp schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:06:
[...]

Edit:

De bestanden van Vietnam wel, maar volgens mij de Game zelf niet hoor. Die moet je gewoon nog los erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bernardo schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:13:
[...]

De bestanden van Vietnam wel, maar volgens mij de Game zelf niet hoor. Die moet je gewoon nog los erbij kopen.
nope er staat toch echt inclusief vietnam op de site. dus een combi pakketje. Er zullen wel gewoon twee codes in zitten.

Gaan er nog mensen spelen vanavond? Ik wil wel eens een keer in een team zitten met lui die een beetje normaal kunnen spelen als een team. :) preferabel op maps zonder heli's maar geen must.

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:21:
[...]

nope er staat toch echt inclusief vietnam op de site. dus een combi pakketje. Er zullen wel gewoon twee codes in zitten.
Bij het invullen van de code kon ik bij de EA download manager kiezen tussen de standaard en Digital Deluxe Edition kiezen. Ik kom over 1 uur thuis, dan zal ik wel even posten hoe groot het nou precies is. ( De download )

Ik heb zelf maar 200kbps, dus ik zal hem pas rond 23.00 binnen hebben ofzo. Als ik hem dan opstart, hoe kan ik dan zien of Vietnam erbij zit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb een normale versie + vietnam los gekocht, dus mss niet helemaal zelfde maar je installeert de main game. dan updaten (als het meezit hoef je dan niet de vietnam update te downen en is die meegeïnstalleerd), dan kun je na inloggen ingame, bij multiplayer geloof ik, redeem code aanklikken de vietnam code en evt je extra deluxe codes om die te activeren :)

Dan kan je links in beeld op vietnam klikken en in jaren 60 stijl BC 2 spelen :D

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:16:
Ik heb een normale versie + vietnam los gekocht, dus mss niet helemaal zelfde maar je installeert de main game. dan updaten (als het meezit hoef je dan niet de vietnam update te downen en is die meegeïnstalleerd), dan kun je na inloggen ingame, bij multiplayer geloof ik, redeem code aanklikken de vietnam code en evt je extra deluxe codes om die te activeren :)

Dan kan je links in beeld op vietnam klikken en in jaren 60 stijl BC 2 spelen :D
Ik had maar 1 code en die is al gebruikt, ik heb echter wel het volgende in EA download manager:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/34j6smv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Battlefield 3 releases Fall 2011 :P

http://blogs.battlefield....-coming-preorder-now.aspx

[ Voor 26% gewijzigd door KngfCnns op 04-02-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyblazer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2020
Hallo allemaal!

Ben nieuw op het forum, en heb geprobeerd te zoeken, maar tot nu toe niks gevonden.
Ik heb een vraag over BFBC2.
Ik wil binnenkort een LAN party organiseren en zou graag BFBC2 op deze LAn party spelen.
Ik weet dat er geen standaard LAN optie is, maar is er inmiddels al een tweak uit om in een LAN te kunnen spelen?
Moct deze vraag al gesteld zijn, da sorry, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyblazer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2020
mmm, copy/past niet helemaal goed gelukt, sorry voor de spelvauten!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Er is voor zover ik weet geen mogelijkheid om via LAN te spelen.

Welkom op Tweakers, ik zie dat je je vandaag geregistreerd hebt! :)
[small]Berichten kun je trouwens met de Edit-knop (rechtsboven elke eigen post) aanpassen hoor. :)

[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nee, dit is er niet. Er zijn ook geen mods voor BFBC2.

Je zou verder gewoon in een lege server kunnen gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ik heb het spel nu een paar dagen op de ps3. Alleen vind het jammer dat er bijna niemand is met een mic.
Misschien hier nog wat spelers die met mij willen gamen in de vrije tijd en die een mic hebben ?

Ik krijg ook vaak de melding dat er geen game voor mij is :O is het zo weinig gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 13:43
Ik vind meteen een game, weetniet wat je fout doet :p .
Het wordt nog meer gepseeld dan call of duty op de Xbox dan, volgens microsoft.
Misshcien je NAt-type?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Heb bij ook bij uncharted 2 dat hij weinig vind.
Wat de goede instelling voor dit dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
snoos schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:04:
Heb bij ook bij uncharted 2 dat hij weinig vind.
Wat de goede instelling voor dit dan ?
Ik vrees dat het niets met je NAT type te maken heeft. Er zijn na het laatste onderhoud nog wat problemen, waardoor veel mensen (waaronder jij en ik) die deze melding te zien krijgen. Ik heb NAT open, dus ik zou sowieso geen problemen moeten hebben eigenlijk ;)

Voor mij is het vaak op te lossen door even uit te loggen van PSN en weer opnieuw in te loggen (met het spel opgestart). Zo heb ik het de afgelopen dagen gespeeld, maar ik weet dat er ook mensen zijn die nergens last van hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 04-02-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hier hebben we het battlefield 3 draadje met 18 pagina's al voor ;) Daar staat de link ook vast dus blij zijn mag filmpje posten hoeft niet meer.
WriteUp schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:22:
[...]

Ik had maar 1 code en die is al gebruikt, ik heb echter wel het volgende in EA download manager:

[afbeelding]
Hmm ja ik weet niet hoe de boel precies zit, toch downloaden dus, morgen mag je iig los! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Game installeerd en dus geen Vietnam. ( code nodig. ) Dus ik naar livechat, en netjes alles vertellen dat ik dus tot mijn *verbazing* de digital deluxe edition kon downloaden etc.

Volgens de mevrouw aan de andere kant van de lijn moest ik maar naar mijn retailer toe voor de code en kon zij mij niet helpen. Dus ik doe nog een paar pogingen en het werkt niet.

Ik besluit om het over een ander balletje te gooien en zeg dat ik ben misleid door hun eigen software. Die gaf mij immers toegang tot de digital deluxe edition en gaf dus valse verwachtingen.

Toen zei ze dat ze me blij wou maken en kreeg ik een 20% kortings coupon voor de EA store!! Nu kan ik dus alsnog lekker goedkoop Vietnam erbij halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Lekker goedkoop Vietnam? Het is 13 euro - 20% = 10,40 euro.

Is 13 euro niet goedkoop genoeg? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
StealthyPeanut schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:24:
Lekker goedkoop Vietnam? Het is 13 euro - 20% = 10,40 euro.

Is 13 euro niet goedkoop genoeg? _O-
Ik snap het best als je wilt gaan spotten met iemand, maar doe dat even ergens anders. Ik kan er weinig aan doen dat ik precies 4 cent te weinig op paypal heb. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

WriteUp schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:19:
Game installeerd en dus geen Vietnam. ( code nodig. ) Dus ik naar livechat, en netjes alles vertellen dat ik dus tot mijn *verbazing* de digital deluxe edition kon downloaden etc.

Volgens de mevrouw aan de andere kant van de lijn moest ik maar naar mijn retailer toe voor de code en kon zij mij niet helpen. Dus ik doe nog een paar pogingen en het werkt niet.

Ik besluit om het over een ander balletje te gooien en zeg dat ik ben misleid door hun eigen software. Die gaf mij immers toegang tot de digital deluxe edition en gaf dus valse verwachtingen.

Toen zei ze dat ze me blij wou maken en kreeg ik een 20% kortings coupon voor de EA store!! Nu kan ik dus alsnog lekker goedkoop Vietnam erbij halen!
Haha, wel geniaal. Je koopt alleen de normale game voor weinig geld. en misleidt men bij EA en je krijgt daar ook nog eens korting.

Voor de rest heb je het spel al gespeeld of dat nog niet?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
hupske schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:44:
[...]

Haha, wel geniaal. Je koopt alleen de normale game voor weinig geld. en misleidt men bij EA en je krijgt daar ook nog eens korting.

Voor de rest heb je het spel al gespeeld of dat nog niet?:P
Alleen instellingen ingesteld :P, ga over 1 uur spelen. Hopelijk overleef ik het als ik meteen online ga. De code werkte trouwens niet en ik krijg nu binnen 48 uur een mail van hun 'senior staff' met een werkende code. Die ga ik dan wel bewaren voor Battlefield 3.

* BinaryRun goes to g2play to get Vietnam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en hallo,

Hoe de fak krijg ik 3 roadkills voor elkaar, welke map, welk voertuig, of is een truukje, ik rijd me suf maar krijg niemand onder mijn wielen, soms 1 maar 3!!!!!

Ik wil die pin halen heefft iemand de tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

neem een humvee op atacama dessert, dan scheur je zo over iedereen heen. Het is misschien niet helemaal goed voor je kdr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:18:
Dag en hallo,

Hoe de fak krijg ik 3 roadkills voor elkaar, welke map, welk voertuig, of is een truukje, ik rijd me suf maar krijg niemand onder mijn wielen, soms 1 maar 3!!!!!

Als je hem 'echt' wil halen idd een volle server pakken op een niet al grote map met een vrij snel voertuig zoals de humvee zoals brilsmurfffje voorstelt.
Lukt het na een hele tijd niet, drie vrienden vragen, bij elkaar laten staan, erover jagen en genieten van je pin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Weet iemand een mooi programmatje om FPS te meten? Ik moet namelijk even wat moeite doen om alles uit m'n hd4350 te halen. De rest is wel goede hardware, x4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
WriteUp schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:35:
[...]
Ik snap het best als je wilt gaan spotten met iemand, maar doe dat even ergens anders. Ik kan er weinig aan doen dat ik precies 4 cent te weinig op paypal heb. :|
Dan zet je er toch 4 cent bij? Ik zit ook met verbazing te lezen eerlijk gezegd.

Sterker nog, paypal kan rechtstreeks doorlinken naar je bankrekening volgens mij. Betalen met paypal, en bankbetaling goedkeuren...klaar. :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
tss68nl schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:05:
[...]

Dan zet je er toch 4 cent bij? Ik zit ook met verbazing te lezen eerlijk gezegd.

Sterker nog, paypal kan rechtstreeks doorlinken naar je bankrekening volgens mij. Betalen met paypal, en bankbetaling goedkeuren...klaar. :+
Zouden jullie alsjeblieft willen stoppen met het maken van zulke loze opmerkingen? Het is niet echt relevant voor jullie om mijn levensverhaal uit te leggen, dus hou je aub afzijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:18:
Dag en hallo,

Ik heb hem gehaald op de map Harvest Day. Hier heb je veel open stukken waar wel eens mensen overrsteken of aan de zijkant op een bult zitten te campen. Ik heb hem gehaald uit noodzaak omdat ik door een gast beschoten werd van dichtbij en dan is een sniperkit met 12x zoom scope niet handig..

[ Voor 4% gewijzigd door frankknopers op 05-02-2011 12:30 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Even getest met Fraps op low settings met 1280 x 1024 * 75. Ik heb 21-25 FPS gewoon en 16-21 in een tank. Moet te doen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

WriteUp schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:01:
Weet iemand een mooi programmatje om FPS te meten? Ik moet namelijk even wat moeite doen om alles uit m'n hd4350 te halen. De rest is wel goede hardware, x4 :P
Lol draait BFBC2 daar wel eens op?

Ontopic: Fraps kun je daarvoor goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

WriteUp schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:01:
fraps en ATi tray tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Compizfox schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:49:
[...]

Lol draait BFBC2 daar wel eens op?

Ontopic: Fraps kun je daarvoor goed gebruiken.
Ik heb m'n FPS al gepost jongens, maar toch bedankt. Wat denken jullie ervan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Moet te doen zijn? Het lijkt me dat dat onspeelbaar schokkerig gaat. Ik zou er niet mee kunnen spelen iig, weet niet wat anderen ervan denken?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn inderdaad stuk, EA/DICE zijn er (naar het schijnt) naar aan het kijken!

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.