Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb zelden meegemaakt dat ik een spel echt de deur uit gewerkt heb omdat het gewoon niet te doen was, maar BC2 en Vietnam gaan er zeker uit, alleen maar ergernis en frustratie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL ik besloot pas geleden om de live chat ook eens aan te zwengelen, omdat ik BF Heroes ook meer dan eens heb gespeeld met dezelfde EA-account.. Kreeg ik ineens Veteran rank 8, met de Thompson, Garand, Tracer Dart en de V-ALT WPN perk unlockedBernardo schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:44:
[...]
Klopt een vriend van mij heeft via de Live Chat z'n veteran geregeld en kreeg -> 6. Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg 2... terwijl ik meer BF titels heb dan hij

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Yo,Macros4 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:40:
Mijn god wat is het toch een frustratie spel he, ik wordt ALLEEN maar gekilled, met alleen maar slechte teams...
Ik heb zelden meegemaakt dat ik een spel echt de deur uit gewerkt heb omdat het gewoon niet te doen was, maar BC2 en Vietnam gaan er zeker uit, alleen maar ergernis en frustratie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben begonnen met kleine player aantallen, rond de 16, 8 vs 8 dan kan je relax een beetje rondkijken ipv gelijk STREZZZZZZZZ

Speel nu het liefst 20 players net genoeg voor de ontspannen ervaring.
Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon niet je game is. (wat ik me niet kan voorstellen )
Greetz.
Verwijderd
Vreemd, dan doe je toch iets verkeerd. Misschien is het gewoon ervaring en moet je eraan wennen, maar ik heb bijna ieder potje meer kills dan deaths, ook als ik in een slecht team zit. Bovendien moet je gewoon goed uitkijken wat je doet. Als een blinde kip op de MCOM of vlag af rennen is gewoon dom. Dan wordt je inderdaad vaak afgemaakt.Macros4 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:40:
Mijn god wat is het toch een frustratie spel he, ik wordt ALLEEN maar gekilled, met alleen maar slechte teams...
Verder is het inderdaad frustrerend om in een slecht team te zitten. Als de situatie hopeloos lijkt, probeer ik er toch nog het beste van te maken door goed te verdedigen of sneaky aan te vallen.
Verwijderd
conclusie is gewoon dat je het verkeerd doet en weinig geduld hebtMacros4 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:40:
als je gewoon op kleine servers inlogt.. 8vs8 of 10vs10 dan heb je al veel meer rust en tijd om het spel te leren kennen en hoe je moet spelen.. vergeet niet dat de meeste mensen die je tegen komt al maanden spelen en dus veel beter zijn!..+ de magnum ammo en dat soort perks..
in bc2 kan je niet als een kip zonder kop rondrennen en knallen.. en zeker niet op een server met 32 spelers.. ik vind dat zelf ook veel te veel en zit daar nooit op! veel chaos en je kan je kont niet keren of je word neergeknald.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 11:40 ]
Ik speel inderdaad alleen op 32 slot servers voor een 100% spelervaring, met alles maxed out.
Mijn systeem ligt het niet aan, al moet ik zeggen dat mijn frames vooral in Oasis CQ vaak dippen naar 40 fps.
Wat ik ook doe is alle wapens op platina proberen te halen, soms valt dat niet mee want sommige wapens zijn echt ruk..
Ik ga vanavond gewoon eens proberen alle settings omlaag te gooien zodat ik echt constant vloeiende gameplay heb, dan even mijn favoriete wapen erbij pakken en op een 16 slot server. Kijken wat er dan gebeurd...
Gisteravond was gewoon te erg, ik spawnde en werd direct afgeknald. Ik schoot mensen met mijn shotgun underbarrel recht in het gezicht en ze hopten vrolijk verder en ik werd gewoon neergeknald.
Ik heb hem toen echt heel snel uit gezet, en vraag me nu serieus af of het niet tijd wordt dit spel heel snel de deur uit te doen, dit is gewoon echt niet tof meer..
BFH telt mee voor veteran, niet voor M1 Garand. BFH is namelijk een gratis game...Gundogan schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:43:
1, dus 2 (?) 1 games naast BC2 zelf. Gelukkig kon ik mijn veteran status nog in orde maken met de BF2 en BF2142 demo + alleen een BH heroes poppetje maken
Ah dat was het dus!CptChaos schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:47:
[...]
BFH telt mee voor veteran, niet voor M1 Garand. BFH is namelijk een gratis game...Dus je moet echt BF2 of zo hebben...
Vraag me af of de demo van BF2 en BF2142 nog steeds kunnen, dan blijft het dus gratis
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
lol zo te horen was je gewoon frustie(gefrustreerd)Macros4 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:12:
Haha, ik speel al sinds Maart 2010, en ben bijna Level 47 met een k/d ratio van 0.82.
Ik speel inderdaad alleen op 32 slot servers voor een 100% spelervaring, met alles maxed out.
Mijn systeem ligt het niet aan, al moet ik zeggen dat mijn frames vooral in Oasis CQ vaak dippen naar 40 fps.
Wat ik ook doe is alle wapens op platina proberen te halen, soms valt dat niet mee want sommige wapens zijn echt ruk..
Ik ga vanavond gewoon eens proberen alle settings omlaag te gooien zodat ik echt constant vloeiende gameplay heb, dan even mijn favoriete wapen erbij pakken en op een 16 slot server. Kijken wat er dan gebeurd...
Gisteravond was gewoon te erg, ik spawnde en werd direct afgeknald. Ik schoot mensen met mijn shotgun underbarrel recht in het gezicht en ze hopten vrolijk verder en ik werd gewoon neergeknald.
Ik heb hem toen echt heel snel uit gezet, en vraag me nu serieus af of het niet tijd wordt dit spel heel snel de deur uit te doen, dit is gewoon echt niet tof meer..
maar ga inderdaad gewoon op een 16 of 20 slot server spelen, je zal zien dat het een stuk overzichtelijker is en je word niet continu afgeknalt..
en bc2 draait niet echt zwaar toch?. zet je AA gewoon op 2x of 4x als je 8x draait en je zal al veel meer FPS krijgen..
ik draai ook alles max op een Q9550@3,8ghz met een 5870@ en 8 gig ddr.. zonder dippies of wat dan ook..
misschien zat je ook op een buitenlandse server waardoor jij een waardeloze ping hebt.. dan ga je idd al snel laggen en mis schieten
Volgens mij klopt dat niet.CptChaos schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:47:
[...]
BFH telt mee voor veteran, niet voor M1 Garand. BFH is namelijk een gratis game...Dus je moet echt BF2 of zo hebben...
De omschrijving van de Veteran unlocks:
Bad Company 2: M1 Garand
Veteran Rank 1+. If you have 2 or more Battlefield games registered to your EA account, you will unlock the M1 Garand in Battlefield: Bad Company™ 2.
De omschrijving voor de spellen (waaronder Battlefield Heroes) die meetellen voor de rank:Bad Company 1: F2000
Veteran Rank 1+. If you have 2 or more Battlefield games registered to your EA account, you will unlock the F2000 in Battlefield: Bad Company™ 1.
Battlefield Heroes voegt 1 punt aan je rank toe, mits goed geregistreerd (lukt mij vooralsnog niet). Battlefield Heroes + Bad Company 2 is dus veteran rank 1, het minimale wat nodig is voor de unlocks.The Battlefield games below will add to your veteran rank.
[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 28-01-2011 15:50 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ah, is dat het. Vreemd alleen, want ik zag geen smokeJackal131 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:28:
[...]
Als de piloot smoke heeft meegenomen, dan kan hij de dart inderdaad verwijderen!
En alles staat volledig op de hoogste instellingen.
Ook onjuist, en is in de andere delen ook al vaker voorbij gekomen. BF:Heroes telt wel mee voor de Garand. Ik ben veteran 1 omdat ik Heroes heb gespeeld (ook andere games, maar niet gekoppeld). Heroes is dus de enige die ik geregistreerd heb, juist om de Garand te kunnen krijgenCptChaos schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:47:
[...]
Zie net de post van The Zep Man, die in dit geval gelijk heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 28-01-2011 16:46 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Op een bepaald moment moet je jezelf wel gaan afvragen of het nog een leuke tijdsbesteding is..Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:26:
[...]
lol zo te horen was je gewoon frustie(gefrustreerd)
maar ga inderdaad gewoon op een 16 of 20 slot server spelen, je zal zien dat het een stuk overzichtelijker is en je word niet continu afgeknalt..
en bc2 draait niet echt zwaar toch?. zet je AA gewoon op 2x of 4x als je 8x draait en je zal al veel meer FPS krijgen..
ik draai ook alles max op een Q9550@3,8ghz met een 5870@ en 8 gig ddr.. zonder dippies of wat dan ook..
misschien zat je ook op een buitenlandse server waardoor jij een waardeloze ping hebt.. dan ga je idd al snel laggen en mis schieten
Ik draai zelf trouwens op een i7 920, HD 5850 en 6 gig ddr3 op 1680 x 1050, alles max 4xAA en 16xAF met vsync en hbao aan
Als ik alles op low zet en vsync uit zit ik tussen de 80 en 150 fps. Videokaart is dus duidelijk de bottleneck.
Verwijderd
Verwijderd
Gisteren in een potje .. ik 63 kills, een maat van me 84 kills
Dat lukt niet iedereen..en niet ergens schuilend ofzo maar heel goed aanvallen, de helft van de mcoms ik en de andere helft een maat, we waren gewoon de rambo aan het uithangen
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 18:56 ]
Het enige wat ze hoeven te doen is toch een code naar je mail sturen? Waarom zouden ze dan in godsnaam alles van me moeten weten?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
ik zal er niet om klagen maar toch wel grappig
de M1 vind ik wel echt een geweldig wapen, haal daar betere scores mee dan de meeste assault wapens.
je kan ook alles nep invullen, maar ik zie het probleem niet echt. heb nog nooit een bompakket van EA gehad oid.Jeroenneman schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:59:
Moet je bij de EA Store per se je gegevens invullen, ook al betaal je via iDeal?
Het enige wat ze hoeven te doen is toch een code naar je mail sturen? Waarom zouden ze dan in godsnaam alles van me moeten weten?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 20:04 ]
Verwijderd
Ik heb battlefield heroes een tijd terug gespeeld maar mijn account is nog steeds door mij te gebruiken, ik heb al gewoon ingelogd en ik weet dat ik chars heb aangemaakt. Toch staat die niet in de lijst van veteran games, evenals de battlefield 2 + spec ops die ik wel heb maar omdat ik niet weet wat mijn gamespy account inlog gegevens zijn kan ik ze niet toevoegen? Hoe moeilijk kan je het maken EA!!!!??!!Wizz15 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:44:
[...]
Ook onjuist, en is in de andere delen ook al vaker voorbij gekomen. BF:Heroes telt wel mee voor de Garand. Ik ben veteran 1 omdat ik Heroes heb gespeeld (ook andere games, maar niet gekoppeld). Heroes is dus de enige die ik geregistreerd heb, juist om de Garand te kunnen krijgen
Zie net de post van The Zep Man, die in dit geval gelijk heeft.

Conclusie van het rant verhaal is: ik ben weinig bekend met dat onzinnige online account gedoe, kan iemand mij helpen die battlefield heroes toe te voegen?
[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-01-2011 03:18 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Als je even in het Problementopic kijkt.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 03:14:
[...]
Ik heb battlefield heroes een tijd terug gespeeld maar mijn account is nog steeds door mij te gebruiken, ik heb al gewoon ingelogd en ik weet dat ik chars heb aangemaakt. Toch staat die niet in de lijst van veteran games, evenals de battlefield 2 + spec ops die ik wel heb maar omdat ik niet weet wat mijn gamespy account inlog gegevens zijn kan ik ze niet toevoegen? Hoe moeilijk kan je het maken EA!!!!??!!waarschijnlijk ook nooit aangemaakt blijkbaar
![]()
Conclusie van het rant verhaal is: ik ben weinig bekend met dat onzinnige online account gedoe, kan iemand mij helpen die battlefield heroes toe te voegen?
Ik ervaar dit nu met de M136AT4.... Je ziet de raket gaan en je denkt die gaat raken in 3, 2, 1 seconden, not... Komt er lijkt het wel gewoon aan de andere kant weer te voorschijn en verdwijnt in het niets.
Of (vaak op grotere afstand) je ziet de raket gaan, het doel raken en down brengen. Geen hitregistratie en/of punten. Terwijl jouw raket toch echt de enige was die richting die chopper ging...
Komt dit bekend voor bij anderen, of doe ik toch iets verkeerd?
Aan de hardware lijkt het mij niet liggen - ik draai hier BF:BC2 op een stock Q9550, HD 4890 1GB, 8GB DDR2 op 1900x1200. Ik heb dan wel AA en vsync uitstaan maar BC2 draait hier zeer constant. Heb geen fps zitten meten maar het spel draait bijzonder vloeiend hier, met alle detail op high.Macros4 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:19:
[...]
Op een bepaald moment moet je jezelf wel gaan afvragen of het nog een leuke tijdsbesteding is..
Ik draai zelf trouwens op een i7 920, HD 5850 en 6 gig ddr3 op 1680 x 1050, alles max 4xAA en 16xAF met vsync en hbao aan
Wat is je ping dan? De problemen die je beschrijft lijken mij meer op server-client lag dan frame rate problemen. Speel je voornamelijk op NL/EU servers?
Ik zie zelf regelmatig spelers uit de EU die bij ons op een AU/NZ server spelen - dat gaat nooit een gelukkig einde hebben natuurlijk. Regelmatig zie je dan spelers uit Polen, Duitsland of een verdwaalde Nederlander die na een paar potjes behoorlijk frustie worden omdat andere spelers (met een veel, veel lagere ping natuurlijk) ze constant afknallen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Karretje komt aangereden, ding op de grond gooien, rustig wachten tot het ventje ergens stil zit en op je dooie gemakje kniven of afschieten, ideaal.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Niks dan lof over het spel zelf trouwens!
Hit detectie is idd om te huilen. Ook bij de AT4 is dit ontzettend slecht. Ik heb ook vaak zat gezien dat ik een explosie zag of dat er een raket door een helikopter heen ging maar er niets gebeurde.bvk schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:58:
Waarschijnlijk wel bekend bij veel spelers die ook BF2 gespeeld hebben: raketten die dwars door het doel heengaan of op andere vage wijze missen.
Ik ervaar dit nu met de M136AT4.... Je ziet de raket gaan en je denkt die gaat raken in 3, 2, 1 seconden, not... Komt er lijkt het wel gewoon aan de andere kant weer te voorschijn en verdwijnt in het niets.
Of (vaak op grotere afstand) je ziet de raket gaan, het doel raken en down brengen. Geen hitregistratie en/of punten. Terwijl jouw raket toch echt de enige was die richting die chopper ging...
Aap!
Verwijderd
En ik moet toch zeggen dat het me helemaal niet bevalt.
Ik snap de opmerkingen ook niet van (Call of duty is voor noobs en dergelijke.)
Ik zie hier precies dezelfde dingen die mij irriteren als in Cod..
Campers,mensen die niet voor objective gaan etc. etc.
Het enige wat Bad company voor heeft op cod is dat je teamplay nodig heb.
Maar dat gebeurt al bijna nooit als je gewoon eentje even een potje joint(ps3)
Kan zijn omdat ik mischien nu jaren cod gewend ben,maar ik vind het campen toch veel extremer in Bad company..
En over realisme maar niet te spreken.Ben de tel kwijt geraakt hoevaak ik ben gesniped met een handgun,hoevaak ik ben gespawndraped door een chopper,Mensen die in die woestijn rondrennen en springen met een shotgun..) Dan kan je wel zeggen in bad company kan je waar ze snipen het gebouw of dergelijke kapot maken(maarja,zijn wel heel veel plekken waar ze goed kunnen snipen in BC)
En als ik ergens een grafhekel aan heb in games.Dan zijn het wel Campende Snipers die alleen aan hun K/d denken...
Maar zoals ik al zei,kan mischien zijn omdat ik cod gewend ben Maar ik ga in ieder geval terug naar Black Ops.
Nog nooit last van gehad. Heli's gaan hier altijd kapot (en ik krijg punten) als de rpg hem raakt. (En de rpg raakt hem ook als ie dat zou moeten doen, heb nog nooit een rpg door een heli heen zien gaan)harmageddon schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:15:
[...]
Hit detectie is idd om te huilen. Ook bij de AT4 is dit ontzettend slecht. Ik heb ook vaak zat gezien dat ik een explosie zag of dat er een raket door een helikopter heen ging maar er niets gebeurde.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ook echt nog nooit last van gehad, heb juist het tegenovergestelde soms.harmageddon schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:15:
[...]
Hit detectie is idd om te huilen. Ook bij de AT4 is dit ontzettend slecht. Ik heb ook vaak zat gezien dat ik een explosie zag of dat er een raket door een helikopter heen ging maar er niets gebeurde.
Dan denk ik: die raket had echt amper raak kunnen zijn, maar dan was hij alsnog raak. Komt denk ik door het feit dat de rotorbladen ook hitboxes hebben.
Rockets die door heli's vliegen ook nog nooit gehad (heb toch 200+ speeluur).
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
3 dagen spelen en 35 uur klokken??? Dat is toch niet leuk meer? Ja, een keer op een LAN-party.... Als ik dit thuis zou flikken, dan mag ik niet meer in mijn eigen bed slapen denk ik, alhoewel........."schat, ik heb een vraagje....."Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 23:49:
Ik heb het nu 3 dagen gespeeld,(toch zo'n 35 uur minimaal)..
..
Onder de grote rots, naast die kleine
Da's alleen in Vietnam zo. In vanilla hebben de roterbladen geen hitboxes.Rynji schreef op zondag 30 januari 2011 @ 01:12:
[...]
Dan denk ik: die raket had echt amper raak kunnen zijn, maar dan was hij alsnog raak. Komt denk ik door het feit dat de rotorbladen ook hitboxes hebben.
Ok, ik heb de laatste tijd meer Vietnam gedaan. Bij vanilla is het inderdaad wel lastiger een heli neer te halen, maar raketten door heli's etc. heb ik nog geen last van gehad.Compizfox schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:18:
[...]
Da's alleen in Vietnam zo. In vanilla hebben de roterbladen geen hitboxes.
Verwijderd
campen is een deel van battlefield ja, maar de maps laten het ook toe.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 23:49:
Ik heb het nu 3 dagen gespeeld,(toch zo'n 35 uur minimaal)..
En ik moet toch zeggen dat het me helemaal niet bevalt.
Ik snap de opmerkingen ook niet van (Call of duty is voor noobs en dergelijke.)
Ik zie hier precies dezelfde dingen die mij irriteren als in Cod..
Campers,mensen die niet voor objective gaan etc. etc.
Het enige wat Bad company voor heeft op cod is dat je teamplay nodig heb.
Maar dat gebeurt al bijna nooit als je gewoon eentje even een potje joint(ps3)
Kan zijn omdat ik mischien nu jaren cod gewend ben,maar ik vind het campen toch veel extremer in Bad company..
En over realisme maar niet te spreken.Ben de tel kwijt geraakt hoevaak ik ben gesniped met een handgun,hoevaak ik ben gespawndraped door een chopper,Mensen die in die woestijn rondrennen en springen met een shotgun..) Dan kan je wel zeggen in bad company kan je waar ze snipen het gebouw of dergelijke kapot maken(maarja,zijn wel heel veel plekken waar ze goed kunnen snipen in BC)
En als ik ergens een grafhekel aan heb in games.Dan zijn het wel Campende Snipers die alleen aan hun K/d denken...
Maar zoals ik al zei,kan mischien zijn omdat ik cod gewend ben Maar ik ga in ieder geval terug naar Black Ops.
Als er bijvoorbeeld een camper achter een muurtje zit moet je in cod toch echt ook achter dat muurtje zien te komen, maar in BC2 kan je gewoon het muurtje wegblazen.
Daarnaast blijft het een spelletje dus echt realisme is ook niet leuk. Je moet alleen niet cod als realisme gaan zien want ik vraag me af of er in een echte oorlog snipers rondlopen die een beetje quickscopend door vijandelijk gebied gaan, of dat je bekogeld wordt met noobtubes.
volgens mij moet je in BC2 veel meer tactieken leren om campers etc. tegen te gaan. als je steeds wordt gekilled door een heli, pak je engineer en shiet je hem neer. zie je een sniper die zit te campen, pak recon en snipe hem neer.
niet zoals cod één class kiezen en dan rondrennen als een gek, tactisch spelen en de class kiezen die nodig is.
weet je dan zeker dat je hem raakte? ging de raket niet er achterlangs? het is niet zo makkelijk als je denkt om met een at4 iets te raken.harmageddon schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:15:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 11:33 ]
Dat is dan gewoon lag tijdens het spelen, gebeurd wel vaker.bvk schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:58:
Heb je rekening gehouden met V-ARMOR als 'perk'? Want in Vanilla haal je dan niet met 1 raket een heli neer, engineer(s) aan boord die letterlijk on the fly de heli repare(e)r(t)(en) en jouw raketje was nutteloos.Of (vaak op grotere afstand) je ziet de raket gaan, het doel raken en down brengen. Geen hitregistratie en/of punten. Terwijl jouw raket toch echt de enige was die richting die chopper ging...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb normaal 8 GB aan RAM in mijn PC (4 x 2 GB Corsair DDR2 XMS2 6400C5) - samen met een Q9550 en een HD 4890 1GB, draaiende Windows 7 64 bit Home Premium.
Nu is er een reepje kapot gegaan dus had ik maar 4GB in de PC zitten toen ik BF:BC2 weer installeerde - het setje van 2 reepjes was RMA. BC2 liep prima, eigenlijk geen last gehad van vast lopers ofzo.
Van de week heb ik een vervangend setje Corsair XMS2 gekregen (de oude waren inderdaad kapot, geen verassing want met MemTest86+ vlogen de errors je om de oren). Opvallend is dat type/specs hetzelfde zijn maar de reepjes er wel heel anders uitzien.
Maar goed, nu heb ik toch regelmatig dat BF:BC2 vast loopt tijdens het spelen - gebeurd volgens mij niet/nauwelijks tijdens het spelen zelf maar meer als ik dood ben .. dus in het spawn screen. Het blijft gewoon hangen - alt/tab om via taskmanager BC2 te killen werkt ook niet, ik krijg enkel een wit of zwart scherm te zien.
Ik had dit voorheen niet volgens mij - toch nog eens MemTest86+ gedraaid maar geen errors met het nieuwe geheugen. Iemand enig idee? Voeding is een 600watt OCZ die prima zou moeten voldoen. Andere games (o.a. AA3 en Fallout New Vegas) hebben dit probleem niet.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Een Battlefield moment heet datEvaluationCopy schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:09:
Had net echt zo'n WTF moment. Ik was wat rookgranaten richting frontlinie aan het knallen om de snipers te narren, ze ik ineens de score voorbij 'vehicle damage blabla 100, kill 50, kill 50, Mcom defender blabla 2x nog wat.. totaal bijna 400 punten met een rookgranaat, huh??
^ wat hij zegt.Rynji schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:20:
Waarschijnlijk een al beschadigde quad geraakt met 2 ventjes erop o.i.d. en dat in de buurt van de MCOM. Altijd leuk van die random dingen
Zat je toch mooi met de gestoofde peren!stoofpeer schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:40:
Tjonge jonge, hebben die stomme russen geen hersenen ofzo? We worden van vier kanten beschoten en wat doet zon domkop, gaat ie me reviven. Hoe slim ben je dan... In ieder geval wel een positieve score behaald, 12, 8 kd en de ronde gewonnen met +- 100 tickets verschil. Ook nog een paar vlaggen gecapt, iets wat die maloten van squadmembers ook niet konden. Waren toch al redelijk ervaren aan de levels gezien. Maar goed jammer genoeg snapt iedereen nog steeds niet waar deze game om draait.
Verwijderd
Heb dit probleem ook, nooit gehad, totdat de laatste patch kwam.tazzman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:58:
Heeft er hier iemand ook last van freezes tijdens multiplayer?
Ik heb normaal 8 GB aan RAM in mijn PC (4 x 2 GB Corsair DDR2 XMS2 6400C5) - samen met een Q9550 en een HD 4890 1GB, draaiende Windows 7 64 bit Home Premium.
Nu is er een reepje kapot gegaan dus had ik maar 4GB in de PC zitten toen ik BF:BC2 weer installeerde - het setje van 2 reepjes was RMA. BC2 liep prima, eigenlijk geen last gehad van vast lopers ofzo.
Van de week heb ik een vervangend setje Corsair XMS2 gekregen (de oude waren inderdaad kapot, geen verassing want met MemTest86+ vlogen de errors je om de oren). Opvallend is dat type/specs hetzelfde zijn maar de reepjes er wel heel anders uitzien.
Maar goed, nu heb ik toch regelmatig dat BF:BC2 vast loopt tijdens het spelen - gebeurd volgens mij niet/nauwelijks tijdens het spelen zelf maar meer als ik dood ben .. dus in het spawn screen. Het blijft gewoon hangen - alt/tab om via taskmanager BC2 te killen werkt ook niet, ik krijg enkel een wit of zwart scherm te zien.
Ik had dit voorheen niet volgens mij - toch nog eens MemTest86+ gedraaid maar geen errors met het nieuwe geheugen. Iemand enig idee? Voeding is een 600watt OCZ die prima zou moeten voldoen. Andere games (o.a. AA3 en Fallout New Vegas) hebben dit probleem niet.
Lag zou kunnen natuurlijk, alhoewel ik altijd lage ping servers uitzoek en zelf een snelle pc heb. Maar ik vergelijk het echt met het effect wat je in BF2 had met de TV missiles.CptChaos schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:34:
[...]
Dat is dan gewoon lag tijdens het spelen, gebeurd wel vaker.
[...]
Heb je rekening gehouden met V-ARMOR als 'perk'? Want in Vanilla haal je dan niet met 1 raket een heli neer, engineer(s) aan boord die letterlijk on the fly de heli repare(e)r(t)(en) en jouw raketje was nutteloos.
Nee, hij ging juist helemaal stuk, ik raakte em ergens "midscheeps". Hij tolde rond en ontplofte, maar kreeg er geen kills/punten voor en ik weet vrijwel zeker dat mijn raket de enige was die zijn kant op ging. Het was trouwens een Havoc en dan is in de lucht repareren een beetje lastig
Maar misschien is het alleen op de pc en niet op de consoles wat ik ervaar?
Ik kreeg met moeite een kill en ging zelf nogal vaak dood.. Eindigde het eerste potje met 1/12 ofzo
Het zal wel aan mezelf liggen, moet er weer even inkomen..
Het kan natuurlijk dat je geen kills krijgt, dat gebeurt als de piloot (en gunner als die erin zit) er snel genoeg uitspringt.bvk schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:26:
[...]
Lag zou kunnen natuurlijk, alhoewel ik altijd lage ping servers uitzoek en zelf een snelle pc heb. Maar ik vergelijk het echt met het effect wat je in BF2 had met de TV missiles.
Nee, hij ging juist helemaal stuk, ik raakte em ergens "midscheeps". Hij tolde rond en ontplofte, maar kreeg er geen kills/punten voor en ik weet vrijwel zeker dat mijn raket de enige was die zijn kant op ging. Het was trouwens een Havoc en dan is in de lucht repareren een beetje lastig![]()
Maar misschien is het alleen op de pc en niet op de consoles wat ik ervaar?
Allebei denk ik, als je een tijdje niet speelt wordt je vaak slechter (ten minste, ik wel, moet ik weet even inkomenTankiej schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:55:
Ik heb het vandaag weer eens opgestart voor het eerst in 3 maanden ongeveer. Ben ik nou zo slecht geworden of is de rest zo goed (aan het cheaten)?
Ik kreeg met moeite een kill en ging zelf nogal vaak dood.. Eindigde het eerste potje met 1/12 ofzo
Het zal wel aan mezelf liggen, moet er weer even inkomen..
Ik kijk elke keer voordat ik spawn wel even of ik in een lekkere squad zit anders even de beste joinen. Gaat altijd een stuk beter in een goede squad.
Dan had ik alsnog de punten voor het slopen van de heli moeten krijgen en die kwamen ook niet... Maar goed, ik zal er even wat scherper op letten en kijken of het misschien op bepaalde servers gebeurt.Compizfox schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:03:
[...]
Het kan natuurlijk dat je geen kills krijgt, dat gebeurt als de piloot (en gunner als die erin zit) er snel genoeg uitspringt.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
en wat maakt dat uit? Ranks zeggen alleen wat over de tijd die je erin hebt gestoken, niks over hoe goed mensen zijn :EBugBoy schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:27:
Het is weer eens raak. De levelling van BFBC2 moet toch echt eens serieus aangepakt worden op de XBOX, want het is niet leuk meer. Net was ik als rank 29 de hoogste in ons team. Het andere team had minstens level 26 en de meeste waren >40. Dat haalt de lol er wel af.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
En bij heel veel games is het zo:Lukosje schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:31:
[...]
en wat maakt dat uit? Ranks zeggen alleen wat over de tijd die je erin hebt gestoken, niks over hoe goed mensen zijn :E
Hoe langer je de game speelt, des te beter je erin wordt. Je weet meer van de maps en je hebt meer gewoontes in de game ontwikkeld.
Niet voor iedereen is dit van belang natuurlijk, maar als je level 50 bent (na ongeveer 300/350 uur), dan kan je over het algemeen beter uit de voeten met de geweren dan een level 15.
Of drie keer raken vol op het hoofd, geen kill hij draait zich om met de m40 boem 1 shot ik ben dood.
Choppers in Vietnam zijn nogal een beetje overpowered, ze zouden iets makkelijker uit de lucht moeten kunnen worden.
hier is het vooral na een tijdje krijg je betere wapens, attachements en mogelijkheden alsmede die slot voor de specials. Maar verder is het wel erg leuk en mijn scores zijn echt niet zo slecht hoor
[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-01-2011 23:59 ]
Ik zie vaak genoeg teams die uit bijna allemaal 50-ers bestaan. Dit had ik al sinds ik level 0 ben. Gewoon quiten en nieuw potje zoeken. (ps3)BugBoy schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:57:
Dat zegt blijkbaar genoeg. Ik heb nu 10 potjes gespeeld, waarbij de andere teams een gemiddelde rank van 35-40 hadden en in ons team was ik het hoogst (rank 29). Dan wordt je gewoon 10x op rij afgeslacht. Iedereen haakt halverwege af en dan wordt het nog dramatischer. Het gaat nu al een tijdje zo op de XBOX. Een beetje tegenstand is leuk, maar als de andere gewoon 10 minuten in een Apache rondvliegt en alles wat loopt raakt en ons team schiet meer op elkaar dan op een ander, dan heb je geen schijn van kans.
De levels zeggen niets, behalve dat er vanuit gegaan mag worden dat iemand met een hoog level de kaarten kent, spawnpoints kent, geijkte plekjes voor snipers kent en een flinke kennis heeft van welke wapens en welke voertuigen waar en hoe functioneren.
Ja, dat is een voordeel ten opzichte van een beginnende speler.
De matchmaking vindt echter in het geheel niet plaats op basis van het level, maar aan de hand van je skill level. Dat is een vrij goede maatstaf (vind ik) om je te meten met tegenstanders. Immers: presteer jij goed als laag level en een hoog level presteert slecht, dan moet je elkaar tegen kunnen komen, nietwaar?
Enige dat roet in het eten van dit systeem gooit is het joinen van friends, waardoor je in een server terecht kan komen die niet bij jou skill level past.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Speel nu recon met een G3 met 4x rifle scope+MGN AM, 1911 pistol en C4 (of soms mortar in een tank level). Meesterlijk, gewoon een stealth assault, zo krachtig.
Dit is voor mij echt het spel nu, ik heb COD Black Ops ook gekocht maar als ik dat speel heb ik het gevoel dat ik in een speelgoed wereld zit.
Dat zou ik juist omruilen; in een tank-level juist C4 meenemen en MS voor de medium/long range combat inzettenVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:34:
en C4 (of soms mortar in een tank level).
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Ik wissel het meestal af, toch al genoeg tanks geraakt en gesloopt met mortarAllSeeyinEye schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:40:
[...]
Dat zou ik juist omruilen; in een tank-level juist C4 meenemen en MS voor de medium/long range combat inzetten
+1AllSeeyinEye schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:40:
[...]
Dat zou ik juist omruilen; in een tank-level juist C4 meenemen en MS voor de medium/long range combat inzetten
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wat is nu het juiste aantal (oftewel: wie heeft m al)? En indien 13, welk wapen is de dertiende, de handgun of de flamethrower?
Gisteren voor het eerst eens echt actief met de M40 rondgelopen. Campen is niet mijn ding en lukt me ook niet. Heb nu een voor mij acceptabele speelstijl 'ontwikkeld' waarbij ik het ding inzet als single shot shottie. Gelukkig heb ik m bijna op 100 kills, daarna raak ik hem nooit meer aan.
Dan nog de SVD en ondertussen zal ik de Uzi ook wel op 100 hebben (in de twee vehicle maps doe ik de engi wapens naar 100 tillen), en dan is de DLC 100% voltooid.
In Vanilla zal ik dan toch echt de demolition kills eens moeten gaan halen, en ooit nog eens de 5x friend kniven. Waar ik al helemaal geen zin in heb is het met een guide doorlopen van de SP om de laatste Mcoms te vinden, dat zal de laatste trophy worden voor mn BFBC2 platinum.
Verwijderd
Vreemd hoe die moeilijkheidsgraad schommelt, die Airborne missie op hard was echt een eitje.
Later maar weer verder met MP, nog 9 kills met de G3 dan staat die ook weer op 100
Flamethrower en handgun tellen gewoon niet mee, dus 12 wapens. Sowieso is een handguns een secundary.AllSeeyinEye schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:52:
Wat is nu het juiste aantal (oftewel: wie heeft m al)? En indien 13, welk wapen is de dertiende, de handgun of de flamethrower?
In Vanilla zal ik dan toch echt de demolition kills eens moeten gaan halen, en ooit nog eens de 5x friend kniven. Waar ik al helemaal geen zin in heb is het met een guide doorlopen van de SP om de laatste Mcoms te vinden, dat zal de laatste trophy worden voor mn BFBC2 platinum.
Demolution kills zijn nu best moeilijk te halen vind ik, bijna iedereen weet nu wel wanneer een gebouw instort. Heb al een paar maanden geen demo kill gemaakt, terwijl ik er op een gegeven moment 100 stuks had.
Lol, komt me bekend voor. Ik moet er ook nog een stuk of 3.AllSeeyinEye schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:52:
...
Waar ik al helemaal geen zin in heb is het met een guide doorlopen van de SP om de laatste Mcoms te vinden, dat zal de laatste trophy worden voor mn BFBC2 platinum.
Wat betreft de demolition kills: zoals Kingof Cunnus (BatmanHorizon) al aangeeft, is het tegenwoordig een stuk lastiger. Behalve als je in een map komt waar een hoop lage lvls rondlopen die nog niet herkennen dat een gebouw op het punt staat in te storten. Gisteren zag ik toevallig iemand die bijna het hele team van de tegenstanders uitroeide door een demolition kill

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit had ik in het begin ook, net als mijn broer.tazzman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:58:
Heeft er hier iemand ook last van freezes tijdens multiplayer?
Bij mij werkte een complete fresh install van windows XP. Bij mijn broer is er een nieuwe videokaart in gegaan (4870 -> 5870) en hij heeft sindsdien ook geen problemen meer.
Was dat toevallig op een sneeuw-map? Zag het ook gebeuren, het hele team wilde een MCOM disablen maar hij ontplofte net en het gebouw storte in met zeker een half team erinJackal131 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:29:
Gisteren zag ik toevallig iemand die bijna het hele team van de tegenstanders uitroeide door een demolition kill. Zat het hele team in een gebouw bij de Mcom...
Heb wel al een paar keer gehad (op PC) dat ik damage-punten op heli's scoor en alstie dan uiteindelijk neer gaat, ik geen 'aandeel' in de kill krijg ... gebeurt normaal wel.bvk schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:26:
Nee, hij ging juist helemaal stuk, ik raakte em ergens "midscheeps". Hij tolde rond en ontplofte, maar kreeg er geen kills/punten voor
Bij fighters heb ik altijd kills trouwens, waar ik ze ook raak. Geweldig als ik voor cheater wordt uitgemaakt als ik voor de 4e keer de chopper uit de lucht schiet
Ik maak overigens nooit iemand uit voor cheater. Als iemand mij 10 x doodschiet op een onmogelijke manier, dan zal ik eens switchen, in zijn squad gaan zitten om te kijken hoe hij het doet.
Het punt is, je wordt heel vaak gespot. Dat heb je zelf niet door, maar daardoor kunnen mensen je opwachten of ergens neerschieten (door hout etc. heen) waarvan je zelf acht dat je niet opvalt.
Volgens mij was het White Pass.Bernardo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:42:
[...]
Was dat toevallig op een sneeuw-map? Zag het ook gebeuren, het hele team wilde een MCOM disablen maar hij ontplofte net en het gebouw storte in met zeker een half team erin
Gister een paar potjes gespeeld, inclusief tegen en met jou ^^Goner schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:17:
[...]
Heb wel al een paar keer gehad (op PC) dat ik damage-punten op heli's scoor en alstie dan uiteindelijk neer gaat, ik geen 'aandeel' in de kill krijg ... gebeurt normaal wel.
Mezelf goed vermaakt
Hear, hear! De mensen die 'cheater' roepen zijn waarschijnlijk mensen die zelf te weinig spotten, anders zou dat wel duidelijk zijn. Ik snap trouwens niet waarom mensen dat NIET doen, maar goed. Zoveel voordeel uit te halen, ook voor jezelf.StealthyPeanut schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:28:
Het punt is, je wordt heel vaak gespot. Dat heb je zelf niet door, maar daardoor kunnen mensen je opwachten of ergens neerschieten (door hout etc. heen) waarvan je zelf acht dat je niet opvalt.
Dat snotjong van een stiefzoon doet het ook nooit, maar ja, als stiefpapa 100x roept dat je moet spotten wat doe j e dan als puber, juist, dan doe je dat niet
dnbrainwash klinkt inderdaad bekend ... weet alleen niet meer welke server.dnbrainwash schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:32:
Gister een paar potjes gespeeld, inclusief tegen en met jou
Heb op een paar gespeeld gisteren (kun je dat nazoeken ergens ? weet dat met ET:QW ik ergens later kon zien op welke servers en met wie ik gespeeld had) en ben van minstens 2 weggegaan omdat het vreselijk unbalanced was. Iedereen (en de balancer blijkbaar ook) denkt dat als de aantallen gelijk zijn, er balance is, maar dat is natuurlijk flauwekul ; als aan het eind de nummertje laatst van de ene partij meer punten heeft dan de nummertje één van de andere partij (bij wijze van ..), dan was het unbalanced ook al hadden beide ploegen 12 spelers.
Daar staat het normaliter niet aan, dus met markers op gespotte spelers/voertuigen ...
bvLexus! schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:08:
Speel sinds kort (na jarenlang bf2 gespeeld te hebben) ook BD2 (pc). Speelt goed, heb alleen niet het idee dat het spotten (Q) werkt. Las ergens dat je een keer je controls moest resetten, dat ga ik vanavond dan maar eens proberen.
Ik heb het idee dat het niet altijd werkt of soms wat vertraging in zit. Soms verschijnt er 3 seconden later pas een driehoekje, als diegene dan wordt afgeschoten krijg ik wel de punten voor assist, was dus wel mijn spot.
Volgens mij kun je sowieso maar een aantal mensen per zoveel seconden spotten, soms lopen er 4 a 5 ventjes bij elkaar (met UAV bv), dan kun je er maar 2 of 3 tegelijk spotten.
Ik zag wel de oranje driehoekjes/voertuigen ter indicatie, deze zijn bij hardcore toch ook weg?Goner schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:15:
Speelde je hardcore ?
Daar staat het normaliter niet aan, dus met markers op gespotte spelers/voertuigen ...
Ik denk, Team Europe Clan - Kill em all - Mixed, was in ieder geval een 24 slots server.Goner schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:02:
[...]
dnbrainwash klinkt inderdaad bekend ... weet alleen niet meer welke server.
Heb op een paar gespeeld gisteren (kun je dat nazoeken ergens ? weet dat met ET:QW ik ergens later kon zien op welke servers en met wie ik gespeeld had) en ben van minstens 2 weggegaan omdat het vreselijk unbalanced was. Iedereen (en de balancer blijkbaar ook) denkt dat als de aantallen gelijk zijn, er balance is, maar dat is natuurlijk flauwekul ; als aan het eind de nummertje laatst van de ene partij meer punten heeft dan de nummertje één van de andere partij (bij wijze van ..), dan was het unbalanced ook al hadden beide ploegen 12 spelers.
Een rush match vond ik het leukst (omdat we beide niet door elkaars defense kwamen op de eerste 2 mcoms.
met de AT4 zijn heli's vrij simpel uit de lucht te halen. Gewoon wachten tot ze van links naar rechts vliegen. Rustig op de juiste hoogte aimen en proberen de afstand een beetje te schatten. Ruim voor de heli schieten, iets naar opzij stappen om geen rook in je beeld te hebben en de raket volgen. Rustig kijken en een beetje naar links / rechts strafen om een idee van afstand te krijgen en vervolgens naar links of rechts ietsje bijdraaien. Een heli zal nooit gigantisch van hoogte veranderen binnen de vliegtijd van jouw raket, dus probeer niet hoog / laag te mikken, maar precies op de vlieghoogte.StealthyPeanut schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:28:
Dat ligt eraan over welke chopper het gaat. Als ik met mijn AT4 een HIND of Black Hawk uit de lucht schiet, krijg ik nooit meer dan 130 punten voor de vehicle damage + destroy vehicle. Bijna alle mensen springen eruit, een enkele keer blijft er iemand zitten voor die 2 seconde en ontploft de chopper daarna. Dan heb ik wel een kill, maar over het algemeen niet.
Mikken als een heli naar je toe komt of van je af vliegt is stukken moeilijker dan het ding van de zijkant te pakken. Probeer het dan ook niet, maar spaar je raketten en pak de heli als die aan de zijkant vliegt.
Naar je toe en van je af is wat lastiger, maar van je af nog steeds niet echt. Als je zorgt dat je raket tussen jou en de chopper inblijft is het goed (je ziet de raket veel beter tegen de donkere onderkant van de chopper).
Naar je toe is soms lastig, maar als het lukt wel erg gaaf
Maargoed, je helpt wel ENORM je team met het neerhalen van heli's. Sommigen zijn bijzonder goed geworden met de miniguns op een black hawk en kunnen daar een potje lang in blijven zitten. Vooral met een goede piloot (met smoke) en een oplettende gunner die prioriteit geeft aan mensen met AT4's t.o.v. mensen met CG's / RPG's of ander volk zijn mij een doorn in het oog (als tegenstander uiteraard
Had van de week echt een paar keer een soort deja vu, alsof ik weer in BF2 bezig was met de TV guided's. Maar zal dan wel inderdaad een lag probleen geweest zijn op een bepaalde server. Inclusief dat voorbeeld waarbij een chopper neerging zonder de punten te krijgen..
Verder gaat het lekker met die AT4 hoor, het leukste zijn inderdaad die heli piloten die proactief op je gaan jagen na een paar keer neergehaald te zijn
En nogmaals: Lees de topic waarschuwing..MrKonings schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:13:
Hebben meer mensen last dat de stats op nul staan en de weapons enzo bij ps3 heb dit nu al 2 dagen
Ja, want dat leest niemand.cpt.skydiver schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:14:
[...]
En nogmaals: Lees de topic waarschuwing..
Weet iemand hoe je snel je rank naar beneden haalt? Op volle servers is 40% level 50 en dat trek ik soms wat slecht met mijn level 35
Nou ja, topic waarschuwing is verouderd op dat laatste punt. Het probleem met ranks was min of meer al gefixed vorige week. Op PS3 heb ik sindsdien ook geen rank reset meer gehad. Als het voor hem dan terug zou zijn is het inderdaad vreemd.cpt.skydiver schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:14:
[...]
Wel problemen vanavond om matches te vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 31-01-2011 23:36 ]
Mijn excusses wilde enkel weten of meerdere mensen er last van haddencpt.skydiver schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:14:
[...]
Sinds die patch moest ik reinstallen anders connecte mijn game niet meer, daarna had ik voor het eerst een stats reset bug.BatmanHorizon schreef op maandag 31 januari 2011 @ 23:32:
[...]
Nou ja, topic waarschuwing is verouderd op dat laatste punt. Het probleem met ranks was min of meer al gefixed vorige week. Op PS3 heb ik sindsdien ook geen rank reset meer gehad. Als het voor hem dan terug zou zijn is het inderdaad vreemd.
Inderdaad.BatmanHorizon schreef op maandag 31 januari 2011 @ 23:32:
[...]
Ook dat ik regelmatig uit een match werd gegooid door een connectieprobleem. Het lijkt wel of dat de laatste tijd voor mij steeds erger wordt. Als het slecht gaat, dan maakt dat mij niet zoveel uit
Verwijderd
Je kunt merken dat het spel kennelijk goedkoper wordt om aan te schaffen. Er lopen daardoor meer leipo's rond die het niet zo nauw nemen met algemeen aanvaardbaar gedrag. Gisteren had ik er een die voortdurend aan camp bashen was. Strontvervelend. In Vanilla kom je veel meer onsportief gedrag tegen dan in Nam. In Nam gaat het er allemaal wat prettiger aan toe en wordt er ook meer samengewerkt. Overigens lijkt iedereen het BFBC2 te spelen, ik verbaas mij avonds over de volle servers.
men is wellicht vrij snel klaar met BO, net zoals ik. Ik ga komend weekend nog even prestige 1 voor de extra class maar daarna gewoon af en toe wat spelen. Te weinig uitdaging in de huidige maps imho.Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:08:
Ik speel toch wel graag Vietnam. Dit omdat ik het idee heb dat hier toch leuker gespeeld wordt dan in Vanilla.
Je kunt merken dat het spel kennelijk goedkoper wordt om aan te schaffen. Er lopen daardoor meer leipo's rond die het niet zo nauw nemen met algemeen aanvaardbaar gedrag. Gisteren had ik er een die voortdurend aan camp bashen was. Strontvervelend. In Vanilla kom je veel meer onsportief gedrag tegen dan in Nam. In Nam gaat het er allemaal wat prettiger aan toe en wordt er ook meer samengewerkt. Overigens lijkt iedereen het BFBC2 te spelen, ik verbaas mij avonds over de volle servers.
Bad company 2 bied veel groter speelgebied, eindelijk wel nuttige snipers
Verder nu alle medic wapens op gold aan het knallen, gaat erg makkelijk! Schiet perfect met de Magnum Ammo
Nuttige snipers zie je maar heeeeeeeeeeeel weinig

Nuttige Recons zie ik liever!!!
Present!!Jackal131 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:10:
[...]
Nuttige snipers zie je maar heeeeeeeeeeeel weinig.
[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-02-2011 15:19 ]
Ik had het over de sniper wapensJackal131 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:10:
[...]
Nuttige snipers zie je maar heeeeeeeeeeeel weinig.
En ik run n gun ook gewoon met een sniper, alleen op iets langere afstand
Maar combatsniper is veel leuker ja, ben nu de M14 op 100 aan 't zetten met Red Dot, enorm coole gun echt. Soms even switchen naar 4x scope voor het semi-snipewerk en lekker tanks opblazen met C4, HEERLIJK!.
Volgens mij telt de M14 als assault-rifle, dat is wel jammer, telt dus niet mee om de sniperrifle insignia te halen.
Verwijderd
Zeer goede combinatie, meestal 1/2 schoten nodig om iemand om te leggen, en je hebt 6 kansen om dit te doen.
Je kan dit ook met de USAS doen, alleen ben je beter af zonder een autom shotgun, denk ik.
Ik heb laatst echt een heel stuk vastgelegd met een area run and snipe + mortar strikeEvaluationCopy schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:11:
Tja, snipen is ook onderdeel van het spel. Een goede sniper kan wel degelijk nuttig zijn ook, om met gun & artillerie een stuk map af te dekken.
Maar combatsniper is veel leuker ja, ben nu de M14 op 100 aan 't zetten met Red Dot, enorm coole gun echt. Soms even switchen naar 4x scope voor het semi-snipewerk en lekker tanks opblazen met C4, HEERLIJK!.
Volgens mij telt de M14 als assault-rifle, dat is wel jammer, telt dus niet mee om de sniperrifle insignia te halen.

Met dubbele ammo heb je 12 kansen, helemaal geweldig. Kun je soms 3 man tegelijk omleggen als ze lekker op een kluitje zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:22:
Ben nu al een paar dagen bezig met de Saiga icm magnum ammo en buckshot (bedoel die perk waarmee shotguns snipers worden).
Zeer goede combinatie, meestal 1/2 schoten nodig om iemand om te leggen, en je hebt 6 kansen om dit te doen.
Je kan dit ook met de USAS doen, alleen ben je beter af zonder een autom shotgun, denk ik.
Magnum ammo vind ik een beetje overrated, meeste krijg je toch snel genoeg neer. Misschien nuttig voor sniperrifles?
Verwijderd
Zal dat eens gaan proberen dan:P Dacht altijd dat het nogal een verschil was. Ik speel overigens alleen maar hardcore (pc).EvaluationCopy schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:05:
[...]
Met dubbele ammo heb je 12 kansen, helemaal geweldig. Kun je soms 3 man tegelijk omleggen als ze lekker op een kluitje zitten.
Magnum ammo vind ik een beetje overrated, meeste krijg je toch snel genoeg neer. Misschien nuttig voor sniperrifles?
ik heb magnum ook altijd aanstaan met sniperen. gebruik m95 omdat die lekker precies en sterk isVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:42:
[...]
Zal dat eens gaan proberen dan:P Dacht altijd dat het nogal een verschil was. Ik speel overigens alleen maar hardcore (pc).
Dit topic is gesloten.
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn inderdaad stuk, EA/DICE zijn er (naar het schijnt) naar aan het kijken!
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.