Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:02
Anoniem: 264884 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:58:
Ik heb dit spel ook voor de computer aangeschaft.

Nu moet ik zeggen dat ik er zeer veel moeite mee heb, normaal ben ik toch wel een iets boven average shooter speler.
Ik word echt continue geraped door mensen van lvl 30-50 met betere wapens, als ik een keer 2 kills heb en 10-15 dead is het al wat.
Iemand wat tips om me op weg te helpen?
Het ligt niet aan de wapens, ik heb een 2e ventje die lvl 8 is met alleen de basiswapens, ik heb een kdr van 1.79 en kan prima meekomen in het spel. Je moet wennen aan het spel, de tactieken, de kaarten etc. Vooral de kaarten en het terrein moet je leren kennen om er voordeel van te hebben. Het ligt iig niet aan de begin wapens. Ik speel nu met mijn 1e ventje bijvoorbeeld met de pkm als medic, loopt als en trein, 8 gold stars.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 10:48

Nu moet ik zeggen dat ik er zeer veel moeite mee heb, normaal ben ik toch wel een iets boven average shooter speler.
Ik word echt continue geraped door mensen van lvl 30-50 met betere wapens, als ik een keer 2 kills heb en 10-15 dead is het al wat.
Dit valt echt heel erg mee. Het ligt echt niet aan de wapens.

Het enige wapen wat echt drama is, is de 9A-xx van de Engineer. Het eerste wapen. Daar kan ik echt niet mee overweg. Verder heb ik de PKM, XM8, M249 op platinum en dat zijn echt geen slechte wapens. En je krijgt ze al binnen een paar levels. Daarnaast heb ik alle wapens op gold, er zijn bijna geen slechte wapens, behalve voor mij de 9A-xx van de engineer, zoals hierboven.

Je moet er mee om leren gaan. Nooit sprayen maar altijd burst-schieten met alle wapens die je hebt. Behalve van 3 meter of dichterbij natuurlijk. Daarnaast moet je gewoon slim spelen en zoveel mogelijk cover blijven houden. Gebruik vaak crouch, want dan hebben je wapens ook een iets betere accuracy.

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-02-2011 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

1. loop niet meteen voorop maar volg gewoon je squadleden naar het gevecht.
2. gebruik je class ten volle, ga niet keihard rushen met een sniper, ga niet achterin campen met assault.
3. gebruik cover zo veel mogelijk, denk erom dat op heuvels je wel een hoogtevoordeel hebt maar ook gemakkelijk geflanked kan worden, snipers je goed zien als je koppie er bovenuit steekt en je alleen lucht achter je hebt.
4. gebruik gebouwen tactisch maar ga niet de hele tijd in een gebouw zitten, je word geheid afgemaakt met een granaat of rocket oid als ze weten dat er iemand zit.
5. Gebruik die specials en perks ten volle! spot met je sniper, noobtube die ramen met vijanden, repareer friendly tanks, heal iedereen als medic (vergeet niet dat je niet zomaar 3 van die healthboxen kan droppen maar 1 tegelijk, dus veilige plek droppen waar men snel kan komen) sniper vijandelijke snipers en engineers.
Gebruik ook de vehicles als transport(wel als passenger!)
6. Richten gaat voor schieten, beter dat je even iets langer richt of wacht tot iemand stilstaat en op jou schiet dan dat je begint te schieten en mist. First firing is meestal de kill. Burst fire gericht op schouderhoogte resulteert vaak in hits richting hoofd als je automatische wapens gebruikt. Snipen in principe altijd headshots maken. Vergeet niet dat je bij bewegende targets iets er voor moet richten.
7. Als je geraakt bent, raak dan niet in paniek en snel weg te rennen maar zorg dat je niet beschoten word als je terugtrekt naar friendly gebied.gebruik desnoods chat om om een medic te vragen bij gebouw sus en zo.
8. Het kan lonen als engineer of sniper met de snaiperskaiya special(silenced sniper) de vijand te flanken en dan in de rug aan te vallen. Riskant maar goed gedaan kan dat zeer veel kills opleveren. Als beginner wellicht niet echt een aanrader.
9. als gunner van de tank (mg gunner dus) kun je ook prima wat kills maken, uav's uit de lucht schieten en heli's irriteren en evt ook wel uit de lucht halen. Zodra de boel gaat piepen dan gelijk uit het voertuig gaan en cover zoeken.
10. Voor de rest beetje grinden, het lvlen duurt best wel lang in verhouding met een cod.
11. vergeet ik bijna de belangrijkste, OBJECTIVES een flag cappen, een bom plaatsen levert je erg veel punten op en vooral als je de boel blijft verdedigen krijg je extra point defense points ed. bij elke kill. :D
Voor de rest bovenstaande berichten meenemen. Het ligt natuurlijk ook grotendeels aan de map wat goed werkt, hoe goed je bent in elk van de classes en wat je gewoon fijn vind.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-02-2011 08:55 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:40
StealthyPeanut schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:57:

Dit valt echt heel erg mee. Het ligt echt niet aan de wapens.
Grappig is dat het. Bij elk nieuw wapen in het begin dacht 'wauw dat is een verbetering!'. Nu werk ik ze van achter naar voor terug om overal goud te halen en het maakt eigenlijk weinig uit, haal overal ongeveer evenveel punten mee. Het spel heeft gewoon een stijle leercurve. Heb er 80 uur in zitten en er kan nog een hoop beter.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik zat gisteren Vietnam te spelen en het lijkt wel alsof ze de heli's een tikje sterker gemaakt hebben. Was ze aan het bestoken met de mg van een tank maar het rotding ging maar niet neer. Daarentegen schoot ik even later als medic een huey in zijn staart en toen ging ie wel, hatsaa, puntjes erbij :P (maar dat was een rokende huey)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Vrijdag schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:27:
Ik zat gisteren Vietnam te spelen en het lijkt wel alsof ze de heli's een tikje sterker gemaakt hebben.
Nóg sterker ?!

(let the flames begin ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Goner schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:50:
[...]
Nóg sterker ?!

(let the flames begin ...)
Nuja, ik wilde de discussie niet weer oprakelen :P Maar het viel me op ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 13:05

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Laten we die heli discussie dan vooral niet weer starten en mooi beginnen met een schone lei in het hierboven genoemde topic ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn inderdaad stuk, EA/DICE zijn er (naar het schijnt) naar aan het kijken!

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.