Anoniem: 264884 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:58:
Ik heb dit spel ook voor de computer aangeschaft.
Nu moet ik zeggen dat ik er zeer veel moeite mee heb, normaal ben ik toch wel een iets boven average shooter speler.
Ik word echt continue geraped door mensen van lvl 30-50 met betere wapens, als ik een keer 2 kills heb en 10-15 dead is het al wat.
Iemand wat tips om me op weg te helpen?
1. loop niet meteen voorop maar volg gewoon je squadleden naar het gevecht.
2. gebruik je class ten volle, ga niet keihard rushen met een sniper, ga niet achterin campen met assault.
3. gebruik cover zo veel mogelijk, denk erom dat op heuvels je wel een hoogtevoordeel hebt maar ook gemakkelijk geflanked kan worden, snipers je goed zien als je koppie er bovenuit steekt en je alleen lucht achter je hebt.
4. gebruik gebouwen tactisch maar ga niet de hele tijd in een gebouw zitten, je word geheid afgemaakt met een granaat of rocket oid als ze weten dat er iemand zit.
5. Gebruik die specials en perks ten volle! spot met je sniper, noobtube die ramen met vijanden, repareer friendly tanks, heal iedereen als medic (vergeet niet dat je niet zomaar 3 van die healthboxen kan droppen maar 1 tegelijk, dus veilige plek droppen waar men snel kan komen) sniper vijandelijke snipers en engineers.
Gebruik ook de vehicles als transport(wel als passenger!)
6. Richten gaat voor schieten, beter dat je even iets langer richt of wacht tot iemand stilstaat en op jou schiet dan dat je begint te schieten en mist. First firing is meestal de kill. Burst fire gericht op schouderhoogte resulteert vaak in hits richting hoofd als je automatische wapens gebruikt. Snipen in principe altijd headshots maken. Vergeet niet dat je bij bewegende targets iets er voor moet richten.
7. Als je geraakt bent, raak dan niet in paniek en snel weg te rennen maar zorg dat je niet beschoten word als je terugtrekt naar friendly gebied.gebruik desnoods chat om om een medic te vragen bij gebouw sus en zo.
8. Het kan lonen als engineer of sniper met de snaiperskaiya special(silenced sniper) de vijand te flanken en dan in de rug aan te vallen. Riskant maar goed gedaan kan dat zeer veel kills opleveren. Als beginner wellicht niet echt een aanrader.
9. als gunner van de tank (mg gunner dus) kun je ook prima wat kills maken, uav's uit de lucht schieten en heli's irriteren en evt ook wel uit de lucht halen. Zodra de boel gaat piepen dan gelijk uit het voertuig gaan en cover zoeken.
10. Voor de rest beetje grinden, het lvlen duurt best wel lang in verhouding met een cod.
11. vergeet ik bijna de belangrijkste, OBJECTIVES een flag cappen, een bom plaatsen levert je erg veel punten op en vooral als je de boel blijft verdedigen krijg je extra point defense points ed. bij elke kill.

Voor de rest bovenstaande berichten meenemen. Het ligt natuurlijk ook grotendeels aan de map wat goed werkt, hoe goed je bent in elk van de classes en wat je gewoon fijn vind.
[
Voor 6% gewijzigd door
SouLLeSSportal op 08-02-2011 08:55
]