Adlermann schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:56:
[...]
punt 1: dat blijf je bij elke plasma zien. Dat krijg je ook wel weer, dat is geen burn-in maar retentie. Draai eens iets zonder subs, of gewoon breakin slices en ze zullen verdwijnen.
minpunt 2: dat hoort niet. Hierom kan je het toestel terugsturen
minpunt 3: dat hoort ook niet. Die van mij is relatief stil. Ik hoor ze niet op 3 meter afstand.
min punt 4: flickering is bekend bij plasma. Panasonic heeft er wel iets last van. De 1 ziet het, de ander niet. Dit wordt ook wel in veel reviews besproken.
Als het allemaal zo makkelijk was dan zouden heel veel mensen hun Plasma terugsturen.
Panasonic Nederland neemt niet zomaar iets in omdat JIJ als klant vindt dat het niet goed is dat is echt de allergrootste onzin.
Panasonic ruilt niet zomaar een plasma om en die zogenaamde monteurs van E Care hebben geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.
Nogmaals lees maar is wat pagina's terug het is bij E Care heel normaal dat de monteur met niets nada noppes voor de deur staat en dan nog roepen dat dit allemaal normaal is?
Vraag niet naar de nieuwste software want dat is vloeken in de kerk,bel Panasonic Nederland maar op, je ligt in een deuk wat een NoNo's.
Er wordt altijd teruggegrepen naar fabrieksspecificaties of toleranties terwijl dat echt de grootste onzin is.
Ik heb een vt30 maar ik heb hem gekocht omdat ik er toevallig 1 nodig had en ook ik begrijp al die poeha niet over dit topmodel.
Het probleem van Panasonic dat ze een model op de markt flikkeren en daarna beginnen ze weer doodleuk aan een nieuw model met alweer nieuwe problemen.
Laten ze eerst maar is de bekende problemen van de vt30 maar is oplossen.
Wat ook niet bevorderlijk is dat Panasonic en E Care mijlenver uit elkaar liggen als het om service gaat.
Er zijn al tig pagina;s volgeschreven over allerlei problemen en wat mij betreft kunnen al die reviews direct de prullenbak in.