en welke rom is het (of anders, waar heb je deze vandaan/url) de kernel zegt niet zoveel, behalve in dit geval dat het een vrij oude is (hebben we het eigenlijk wel over een NAND rom of is het een SD rom....???)rolandvv schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:07:
Het is dus niet de 'externe' SD-card. Als ik met ASTRO kijk dan zijn het de files in /mnt/sdcard (staat ook rechtstreeks in root als /sdcard. Net nog een keer met de hand gedelete in android, telefoon uit, telefoon aan, 'preparing sdcard' en hopla, daar staan alle files weer.
Wat ik zie staan zijn overblijfselen (intact) van alle bestanden die oorspronkelijk op de micro-sd-card stonden. Een folder 'music', een folder 'DCIM' (met daarin die 280 oude foto's), een folder 'My Documents' (jaja, voorheen windows), etc. etc.
kernelversion 2.6.32.15-g66f6ed7-dirty van cotulla
Stop de kaart anders eens gewoon in een PC en gooi em daar leeg, als ie dan na uit/in pluggen op de pc nog steeds leeg is, dan heb je een magische android die bestanden kan recoveren. Dat is volgens mij wel geld waard.
Ik denk echter dat de SD verkeerd gemount word (read only) en dat het daar dus ergens mis gaat. Wellicht dat dit met een andere ROM het makkelijkst op te lossen is..