Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:19:
Leuke tabel maar ik zou in die prijsklasse dan toch echt de 10" Flytouch2 ( Infortm X210 @ 800 Mhz )
van AliExpress voor 138 euro en de 8" TMD ( S5PV210 ) van Pandawill voor 158 erbij zetten ;)

( Beide bij huidige $-koers en excl. evt. BTW )
Jij gaat er steeds van uit evt btw, maar op doaune site staat toch echt dat er btw op komt boven de 22€, dus zou wel zo eerlijk zijn als je dat mee berekend, want das makkelijk praten evt, tot je het krijgt en je btw, inklaring kosten moet betalen.

En kan best zijn dat in sommige gevallen de koerier de btw kosten dekt, sommige koeriers hebben zo'n service.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 04-01-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Van de Archos 7 is er nu een versie 2 met capacitief scherm.
Review http://www.tabletcenter.b...hos-7-home-tablet-v2.html

EDIT: kan er nu eens iemand zeggen als het nu een r of c scherm is. De ene site zegt C ander R. 8)7

En de Samung Galaxy Tab Luxury edtion heeft advies prijs 749.99€, maar je krijgt 150€ van Samsung terug. Dus 599€.
Tijdelijke actie, zit ook nog een lederen tas en BT headset bij.
http://www.samsung.com/nl...omotion/mobile/galaxytab/

[ Voor 25% gewijzigd door abusimbal op 04-01-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:36:
[...]

Jij gaat er steeds van uit evt btw, maar op doaune site staat toch echt dat er btw op komt boven de 22€, dus zou wel zo eerlijk zijn als je dat mee berekend, want das makkelijk praten evt, tot je het krijgt en je btw, inklaring kosten moet betalen.

En kan best zijn dat in sommige gevallen de koerier de btw kosten dekt, sommige koeriers hebben zo'n service.
Ik heb zelf al 2x € 27,XX moeten betalen voor 2 verschillende tablets. Wel beide vanuit China en via DHL verstuurd. Ook andere tweakers noemen steeds dit bedrag i.c.m China en DHL.
Dus tel maar bij de tablets die ik noemde € 27,-- bij dan zijn ze nog erg goedkoop.
Je hoort ( bijna ) niemand over China i.c.m UPS / EMS / HK post / .....

De tablets die ik gekocht heb bij MP4nation en via HK post zijn verstuurd heb ik geen btw over betaald.
Ik heb in korte tijd 2x een Wits laten komen en 2x een Rocktab. En 4x geen btw betaald ze waren
verstuurd via HK post.
De 2 waar ik wel btw over heb betaald waren beide Flytouch2 via AliExpress en verstuurd via DHL.
Maar ook via DHL vanuit China glipt er wel eens wat tussendoor. Geloof me dit weet ik zeker ;)

Beide Wits tablets zijn niet meer in mijn bezit. 1 is terug gegaan met een defect. 1 is verkocht.
1 Rocktab heeft mijn vrouw de andere Rocktab was voor haar zusje.
Beide Flytouch2 tablets zijn ook inmiddels verkocht. 1 had ik zelf kort en 1 was voor de verkoop.

Nu is er nog een Gpad G10 onderweg voor een collega vanuit China en via DHL.
En een TMD ( ~MID816 ) vanuit China via hopelijk HK post voor mezelf.

[ Voor 32% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 04-01-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koop je echt zoveel tablets? Goed via die sites is wel erg goedkoop moet ik zeggen, ik vraag me soms echt serieus af hoe een verkoper in Nederland met verkoop van zulke tablets goed kan verdienen, lijkt mij zeer moeilijk en je zult dan aan de onwetende consument moeten verkopen.

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 04-01-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ja ik heb tussen 15 Aug. en nu 8 tablets gekocht. Waarvan 2 nog onderweg !

1 Wits is retour defect. 3 verkocht ( 1x Wits en 2x Flytouch2 ).
1 ( Gpad G10 ) voor een collega. 1 voor mijn vrouw en 1 voor haar zus ( Rocktab's ).

En ik heb net een TMD ( ~MID816 ) besteld voor mezelf.
Ik koop ze eigenlijk alleen voor mezelf en voor familie en kennissen.
Niet iedereen is bekend met b.v PayPal / eBay / AliExpress / Enz enz.
Dus vaak mag ik dat dan regelen. Je weet wel hoe dat gaat op een verjaardag zien zo een tablet liggen
je raakt aan de babbel ze horen wat zoiets ( maar ) kost en dan mag ik weer gaan bestellen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/4xtablet.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/MijnNationiteMidniteWitsA81E.jpg

En ja dat is mijn woonkamervloer ;)

[ Voor 52% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 04-01-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10-2024
Archos 7 Home Tablet V2 heeft een RESISTIEF scherm (o.a. met een pennetje dus te gebruiken) en kost 149
De Archos 70 internet Tablet heeft een CAPACITIEF scherm (met een worstje te gebruiken of je vinger natuurlijk) en kost 249. Maar heeft dan ook meer mogelijkheden :-) Android 2.2.1 (FROYO) i.p.v. Android 2.1 Eclair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Komen meer en meer geruchten dat honeycomb zware eisen zou stellen. Hier http://www.tabletsmagazin...l-core-cpus-nodig-hebben/ ook.

Weten ook niet of het 2.4 of 3.0 word of 2.4 voor telefoons en 3.0 voor tablet. 720p scherm en dualcore lijken nodig te zijn. Kan zijn omdat in de eerste video van Google over honeycomb de nieuwe Motorola tablet met 1280x800 scherm gebruikt word door de ontwikkelaars van Google zelf.

Jammer, maar Google heeft al meerdere malen aangegeven dat de huidige versies niet goed zijn en wachten aangeraden word. Maar fabrikanten en consumenten kunnen niet wachten. Morgen of overmorgen zullen we meer weten vermoed ik (CES).

Dan nog over die Archos home tablet 7v2, vreemd dat Archos zelf nog geen info heeft op zijn site.

So it begins.

Asus tablets op CES officieel van de live conference

http://phandroid.com/2011...g-from-399-press-release/

ASUS Eee Pad MeMO

* 7-inch screen capacitive touchscreen with stylus
* Android 3.0
* 1080p video playback and HDMI out
* Available June ranging from $499 to $699

ASUS Eee Pad Transformer

* 10.1-inch IPS wide format capacitive touchscreen
* Android 3.0
* NVIDIA Tegra 2 Processor
* Removable keyboard dock
* Available April ranging from $399 to $699

ASUS Eee Pad Slider

* 10.1-inch IPS wide format capacitive touchscreen
* Android 3.0
* 1.2MP front-facing camera and 5MP rear camera
* Available May ranging from $699 to $799

EDIT
@CLB
Die had ik al gezien, mijn kritiek is dat er sites zijn die zeggen capacitief en op de Archos site zelf is niets te vinden.

EDIT2
Om te bewijzen hoe groot de verwarring is, zelfs op Archos forums is er een discussie, maar het ziet ernaar uit dat het resistief is.
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=63&t=44736
http://www.archoslounge.n...se-renouvelle-en-V-2.html

[ Voor 59% gewijzigd door abusimbal op 05-01-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abusimbal schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:49:
Van de Archos 7 is er nu een versie 2 met capacitief scherm.
Review http://www.tabletcenter.b...hos-7-home-tablet-v2.html

EDIT: kan er nu eens iemand zeggen als het nu een r of c scherm is. De ene site zegt C ander R. 8)7
CLB in "Het Grote Android Tablet topic deel 3"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:14:
[...]

Ja ik heb tussen 15 Aug. en nu 8 tablets gekocht. Waarvan 2 nog onderweg !

1 Wits is retour defect. 3 verkocht ( 1x Wits en 2x Flytouch2 ).
1 ( Gpad G10 ) voor een collega. 1 voor mijn vrouw en 1 voor haar zus ( Rocktab's ).

En ik heb net een TMD ( ~MID816 ) besteld voor mezelf.
Ik koop ze eigenlijk alleen voor mezelf en voor familie en kennissen.
Niet iedereen is bekend met b.v PayPal / eBay / AliExpress / Enz enz.
Dus vaak mag ik dat dan regelen. Je weet wel hoe dat gaat op een verjaardag zien zo een tablet liggen
je raakt aan de babbel ze horen wat zoiets ( maar ) kost en dan mag ik weer gaan bestellen ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

En ja dat is mijn woonkamervloer ;)
Ik dacht dat ze allemaal voor jezelf waren ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 07:10:
[...]

Ik dacht dat ze allemaal voor jezelf waren ofzo 8)7
Nee grapjas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 20:00
Hoi,
Tablets zijn volkomen nieuw voor mij, maar nu wil ik er toch een aanschaffen met Android. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik heb als beste deze 2 gevonden (ik wil +- 150 euro uitgeven):
TMD MID via Pandawill
ZT-180 via Marktplaats

Wat is de beste keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
kaiy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:39:
Hoi,
Tablets zijn volkomen nieuw voor mij, maar nu wil ik er toch een aanschaffen met Android. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik heb als beste deze 2 gevonden (ik wil +- 150 euro uitgeven):
TMD MID via Pandawill
ZT-180 via Marktplaats

Wat is de beste keus?
TMD is veel sneller maar 8". De TMD ( ~MID816 ) is redelijk nieuw en er is al veel over te vinden op b.v Slatedroid --> http://www.slatedroid.com/index.php?board=168.0

De ZT-180 is 10" en ouder en trager. De ZT-180 heeft echter wel een grote community online die bezig is wel custom ROMS. Op de ZT-180 zal echter NOOIT Android2.2 met Flash10.1 kunnen draaien vanwege de specs.

En op de TMD draait standaard al Android2.2 met Flash10.1 en hier kan later ook waarschijnlijk Android2.3/3.0 op.

Als je de TMD besteld bij Pandawill met FREE shipping bereid je dan wel voor kan 3 weken duren voordat je hem hebt...

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 05-01-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZT-180 valt sowieso af alleen al dat de specificaties niet kloppen dus het is die TMD MID, maar houdt rekening met de import belasting want daar komt ie mee boven de 150€ hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 05-01-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:58:
ZT-180 valt sowieso af alleen al dat de specificaties niet kloppen dus het is die TMD MID, maar houdt rekening met de import belasting want daar komt ie mee boven de 150€ hoor.
De TMD die ik gisteren heb besteld bij Pandawill was met 5% korting en FREE shipping 157,60 euro.

En idd hier komt wellicht nog BTW overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:01:
[...]

De TMD die ik gisteren heb besteld bij Pandawill was met 5% korting en FREE shipping 157,60 euro.

En idd hier komt wellicht nog BTW overheen.
Goed dan ronden we de bedragen naar boven af 160 en dan 19% belasting erover heen ( Als je geluk hebt hoef je die niet te betalen, maar hou er maar rekening mee wat je krijgt je pakje niet als je niet betaald wanneer de postbode aan de deur staat :( ) en je komt op 190€ uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 05-01-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:19

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:03:
Ja klopt inderdaad, overigens voor nog geen 500rmb heb je mp4 speler met Rockchip 2816, android 1.5, 256mb ram, 8gb intern geheugen en 5 inch scherm ( Ja geen wifi, maar in China is wifi niet zo gebruikelijk als in westen ).

http://item.taobao.com/it..._id=&am_id=&cm_id=&pm_id=
Ongeveer 60€ dus.. tjemig. Het wordt wel erg erg moeilijk om deze niet te nemen. Helaas werkt google translate niet op die website, dus specs laten een beetje naar zich raden. Games lijken wel goed te werken.
Ik ga eens Ebay afstruinen!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:09:
[...]
Ongeveer 60€ dus.. tjemig. Het wordt wel erg erg moeilijk om deze niet te nemen. Helaas werkt google translate niet op die website, dus specs laten een beetje naar zich raden. Games lijken wel goed te werken.
Ik ga eens Ebay afstruinen!
Veel duurder op ebay. Mijn Chinese vriendin heeft me overigens verteld dat onda een goeie reputatie heeft in China en het is geen namaak.

http://cgi.ebay.nl/Onda-V...ayers&hash=item19c1d4a233

95€ en met evt 19% btw erover is 113€. Als je geduld heb neem ik je er wel een mee, ik ga deze sowieso al kopen voor mijn Chinese vriendin, dus dan besteld ik er maart wanneer ik in China ben wel 2 van en daar doe ik alleen klein bedrag voor moeite bovenop, de Chinezen zelf rekenen voor zo'n dienst 10% van de waarde inclusief verzenden en dan nog de internationale verzendkosten en voor 75€ bestel ik er wel een voor je mee en verzorg ik de verzending als ik 6 April terug in Nederland ben.

Enige nadeel aan deze mp5 speler is dat hij geen WIFI heeft, maar andere MP4 spelers in vergelijkbare prijs hebben dat ook niet en vooral in Nederland niet, maar die Samsung Galaxy player heeft wel wifi.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 05-01-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:11:
95€ en met evt 19% btw erover is 113€. Als je geduld heb neem ik je er wel een mee, ik ga deze sowieso al kopen voor mijn Chinese vriendin, dus dan besteld ik er maart wanneer ik in China ben wel 2 van en daar doe ik alleen klein bedrag voor moeite bovenop, de Chinezen zelf rekenen voor zo'n dienst 10% van de waarde inclusief verzenden en dan nog de internationale verzendkosten en voor 75€ bestel ik er wel een voor je mee en verzorg ik de verzending als ik 6 April terug in Nederland ben.

Enige nadeel aan deze mp4 speler is dat hij geen WIFI heeft, maar andere MP4 spelers in vergelijkbare prijs hebben dat ook niet en vooral in Nederland niet, maar die Samsung Galaxy player heeft wel wifi.
Ghehe, dank je voor het aanbod. :)
Maar ik laat hem toch links liggen. Het formaat is erg fijn en de Rockchip zal snel genoeg zijn in deze setting. Het gebrek van wifi (daardoor ook wifi 3G tethering via mn smartphone) en android 1.6 zijn té grote nadelen. Als ik een tablet koop is het meer voor browsen, en dat lukt dan niet.

Toch bedankt.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:54:
[...]

Ghehe, dank je voor het aanbod. :)
Maar ik laat hem toch links liggen. Het formaat is erg fijn en de Rockchip zal snel genoeg zijn in deze setting. Het gebrek van wifi (daardoor ook wifi 3G tethering via mn smartphone) en android 1.6 zijn té grote nadelen. Als ik een tablet koop is het meer voor browsen, en dat lukt dan niet.

Toch bedankt.
Ja ik vindt dat wifi ook een groot nadeel, maar mijn Chinese vriendin wilt hem toch echt lol, heb haar al paar keer de nadelen uitgelegd van niet WIFI hebben op zo'n ding, maar eerlijk is eerlijk er is geen smartphone met vergelijkbare specificaties te vinden onder de 100€.

En mp5 is geen tablet das eigenlijk een alles in een multimedia speler, met Android erop komen er nog meer mogelijkheden bij, helaas alleen geen WIFI mogelijkheden, dat er Android 1.5 / 6 opstaat vindt ik niet zo'n nadeel, want daar zijn ook genoeg apps voor.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 05-01-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zijn er al mensen met ervaring op het gebied van 7" tablet mapjes?
Ik zoek een fraai doch goedkoop mapje om mijn tablet straks in op te bergen. Ik denk aan een soort kader om de tablet heen, met een flap die al een map er overheen kan worden geslagen (bescherming beeldscherm). Hij zal nog wel eens in een tas vervoert gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Wekkel schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:13:
Zijn er al mensen met ervaring op het gebied van 7" tablet mapjes?
Ik zoek een fraai doch goedkoop mapje om mijn tablet straks in op te bergen. Ik denk aan een soort kader om de tablet heen, met een flap die al een map er overheen kan worden geslagen (bescherming beeldscherm). Hij zal nog wel eens in een tas vervoert gaan worden.
Dealextreme $ 4,10 incl. porto
Deze heb ik besteld en in gebruik voor de 7" Rocktab van vrouwlief.
Sterker nog ik heb er nog wel 1 liggen nieuw die kan je voor 4 euro uiterlijk overmorgen in huis hebben ;)

[ Voor 19% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 05-01-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

duifi schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:00:
Beste Tweakers.

ik ben op zoek naar een tablet.

het liefst min 1 ghz en android 2.2 ook moet het een 10 inch zijn

nou viel mijn oog vrij snel op de Archos internet tab 101 http://tweakers.net/price...internet-tablet-16gb.html

voordelen,
  • hd materiaal afspelen
  • aan tv aansluiten
nadelen
  • geen 3g
  • achterkant komt wat plastic over

Viewsonic Viewpad 10

deze tablet is vrij stevig en draait een dualboot android 1.6 en windows 7 starter
maar ik vraag me af, is er een update naar android 2.2 en voegt windows 7 starter er wel zo ongelofelijk veel aan toe.
http://tweakers.net/price...viewsonic-viewpad-10.html

kan iemand mij een van deze 2 absoluut aanraden of juist afraden.
als iemand nog een ander tablet onder de 500 euro weet, laat je horen.
De viewpad 7 heeft al android 2.2 dus dat zal voor de 10 ook wel zo zijn of komen ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:41

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ergens in dit deel, of het vorige, kwam iemand aan met MG106C capacitive touch screen van Seabright.

Heeft iemand deze MID en wat is de ervaring hiermee?

Het blijkt dat ik al enige tijd zaken met hen doe en misschien kan ik korting krijgen op dit apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 17:08
Even terug komende op de volgende tablet uit het vorige topic:
D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:59:
[...]

Dat heeft deze dan wel weer:
http://www.aliexpress.com...een-1GHZ-wholesalers.html

Maar goed, heb ook nog steeds geen definitieve keuze durven nemen..
En de zoektochten die we toen zijn gestart:
jbcyber schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:22:
[...]

Deze ziet er inderdaad wel weer interessant uit.

Lijkt dezelfde als die ik aangaf maar dan met Bluetooth TF kaartlezer Optioneel 3G

De volgende punten zijn minder:
Accu
Geen Webcam (vind ik geen probleem),
Minder intern geheugen (maar wel kaartlezer)

Tot nu toe loopt deze voor mij voorop.
D-Orange schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:30:
[...]

Bovenaan staat 256MB geheugen maar bij details staat dan weer 512MB geheugen (wat logisch zou zijn gezien de processor).

Ik zal nog proberen om contact te leggen om hier wat helderheid in te krijgen.
Ik heb antwoord gekregen over de 3G versie:

Kindly tell you this tablet don't have 3G slot right now.may be In the future this year we will have MG106C with 3G.

Verder er helaas nog maar weinig over gevonden. Wellicht hier iemand verder gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:56:
Ja ik vindt dat wifi ook een groot nadeel, maar mijn Chinese vriendin wilt hem toch echt lol
Zonder wifi kan je er zeker van zijn dat dingen zoals Market niet zullen komen.

Als mediaplayer of e.book reader is hij zeker lekker, al weet ik niet wat we kunnen verwachten mbt accutijd.
En hij is zo goedkoop.. man man. Ik zou er bijna zelf een Wifi kaartje in stoppen, heb er nog wel eentje liggen denk. Maar goed, dan krijg je weer driver issues... Argh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

jbcyber schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:44:
Even terug komende op de volgende tablet uit het vorige topic:

Ik heb antwoord gekregen over de 3G versie:

Kindly tell you this tablet don't have 3G slot right now.may be In the future this year we will have MG106C with 3G.

Verder er helaas nog maar weinig over gevonden. Wellicht hier iemand verder gekomen?
Naar dat apparaat refereer ik net boven je reactie!
i2Paq schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:23:
Ergens in dit deel, of het vorige, kwam iemand aan met MG106C capacitive touch screen van Seabright.

Heeft iemand deze MID en wat is de ervaring hiermee?

Het blijkt dat ik al enige tijd zaken met hen doe en misschien kan ik korting krijgen op dit apparaat.

[ Voor 35% gewijzigd door i2Paq op 05-01-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 17:08
i2Paq schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:53:
[...]

Naar dat apparaat refereer ik net boven je reactie!

[...]
Inderdaad had ik nog niet gezien :).

Vond deze zojuist ook nog.

Is goedkoper.

http://www.aliexpress.com...Notebook-wholesalers.html

Alleen zijn de specs niet eenduidig op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 16:18
In mijn geval is mijn zoektocht naar een tablet niet bedoeld voor mij, maar voor mijn broer.
Net zoals ik was hij ook van overtuigd dat die MG106C de beste keus was binnen zijn budget, maar heeft tot nu toe nog geen keuze gemaakt om tot definitieve koop over te gaan.

Dus helaas, ik kan je verder ook niet helpen. Verder heb ik alleen op een Franstalige forum een draadje over MG106C gevonden, maar volgens mij ging het daar ook alleen om interesse en had ook nog niemand de tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:50:
[...]

Zonder wifi kan je er zeker van zijn dat dingen zoals Market niet zullen komen.

Als mediaplayer of e.book reader is hij zeker lekker, al weet ik niet wat we kunnen verwachten mbt accutijd.
En hij is zo goedkoop.. man man. Ik zou er bijna zelf een Wifi kaartje in stoppen, heb er nog wel eentje liggen denk. Maar goed, dan krijg je weer driver issues... Argh...
Nee klopt maar dan moet je er maar apk'tjes downloaden op je computer en erop zetten op je mp5, ik kan best begrijpen waarom de keuze gemaakt is er geen wifi in te stoppen, in China is wifi niet zo gebruikelijk in hotels waar ik verblijf kom ik alleen met draad op het net.

Inderdaad over batterij duur valt moeilijk te zeggen, maar hij zal wel lang genoeg mee gaan om goed te dienen als muziek speler.
Er zijn ook wel mp4 spelers met wifi maar die kosten direct veel meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 05-01-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

jbcyber schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:01:
[...]
Alleen zijn de specs niet eenduidig op de site.
Nee, en daarom heb ik in zo'n bedrijf meteen al geen vertrouwen.

[ Voor 34% gewijzigd door i2Paq op 05-01-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i2Paq schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:23:
[...]

Nee, en daarom heb ik in zo'n bedrijf meteen al geen vertrouwen.
Bij Nederlandse bedrijven krijg je ook niet altijd de specificaties en dan vraag je erna en krijg je nog niet type nummer, dus ik denk dat het een beet onwetendheid is van verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:29:
[...]

Bij Nederlandse bedrijven krijg je ook niet altijd de specificaties en dan vraag je erna en krijg je nog niet type nummer, dus ik denk dat het een beet onwetendheid is van verkopers.
Mijn ervaring bij sites als aliexpress zijn toch duidelijk anders. Meestal als de specs niet duidelijk zijn, vallen vaak 'per ongeluk' bijzonder gunstig uit voor de verkoper! Die onwetendheid veinzen ze waarschijnlijk, het zijn gewoon keiharde handelaars. Maar goed, meestal zijn de echte specs wel te achterhalen door even te googelen op de bekende android-forums. Bij echt nieuwe tablets is het de kat uit de boom kijken.

Die aliexpress link is daar overigens een *uitstekend* voorbeeld van. In de beschrijving zijn maar liefst 3 verschillend tablets te bespeuren:

Een widescreen tablet op de foto's, die kan dus nooit de 1024x768 resolutie hebben. Lijkt overigens de flytouch 2 te zijn, met weer compleet andere specs (geen A8, dus geen flash).

Initiele specs van een iMX515 (A8 @ 800Mhz) 4:3 tablet

Vervolgens specs van een tegra2 tablet (komen *totaal* niet overeen en zijn overduidelijk verkeerd)

En het eindigt met een plaatje van een 4:3 tablet.

Dus wat je thuis gaat krijgen? Joost mag het weten.

[ Voor 29% gewijzigd door brama op 05-01-2011 14:52 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brama schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:45:
[...]

Mijn ervaring bij sites als aliexpress zijn toch duidelijk anders. Meestal als de specs niet duidelijk zijn, vallen vaak 'per ongeluk' bijzonder gunstig uit voor de verkoper! Die onwetendheid veinzen ze waarschijnlijk, het zijn gewoon keiharde handelaars. Maar goed, meestal zijn de echte specs wel te achterhalen door even te googelen op de bekende android-forums. Bij echt nieuwe tablets is het de kat uit de boom kijken.
Dat ben ik met je eens hoor, maar kan me voorstellen dat sommige verkopers helemaal geen verstand hebben van wat ze verkopen en we eigenlijk alles zelf moeten uitdokteren.

Ohja van die specs die bewust fout zijn neergezet is geen onwetendheid meer, dan is altijd vraag is het echt een andere product of gewoon foute specs.

pricewatch: Point of View Mobii Tablet 7" GenII

Ik wist niet dat je in Nederland voor 129€ een tablet met Rockchip kunt krijgen ( Dezelfde als in die mp5 speler ). Met zulke prijzen zijn commerciële tablets verkopers van Chinese import zo goed als game over en is het aanbod met de betere cpu en meer geheugen alleen nog aantrekkelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 05-01-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

brama schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:45:
[...]

Mijn ervaring bij sites als aliexpress zijn toch duidelijk anders. Meestal als de specs niet duidelijk zijn, vallen vaak 'per ongeluk' bijzonder gunstig uit voor de verkoper! Die onwetendheid veinzen ze waarschijnlijk, het zijn gewoon keiharde handelaars.
Precies, dat is mijn ervaring ook.

Alleen kopen als ALLES klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ja ik heb wel een paar dingen zien langskomen. Bijvoorbeeld wanneer verkopers de Mhz van de CPU en DDR ram bij elkaar optellen en magisch bij een mega hoog getal uitkomen, verkopers die het hebben over Cortex A8 chipsets maar eigenlijk zijn het ARM11 chipsets, producenten die brakke chipsets zwaar overclocken om ze tóch android te laten draaien.

Maar zo te zien beginnen deze praktijken weg te ebben. Ik denk dat de kennis en bewustzijn van consumenten begint te groeien en de concurrentie met échte degelijke tablets er voor zorgt dat deze zwendelaars stoppen met hun misleiden. komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:52:
[...]

Ik wist niet dat je in Nederland voor 129€ een tablet met Rockchip kunt krijgen ( Dezelfde als in die mp5 speler ). Met zulke prijzen zijn commerciële tablets verkopers van Chinese import zo goed als game over en is het aanbod met de betere cpu en meer geheugen alleen nog aantrekkelijk.
Dat is inderdaad best een leuk ding, een vriend van mij heeft er eentje. Met fatsoenlijk werkende firmware, waardoor die het maximale uit de hardware haalt.

Ik heb overigens inmiddels door waarom die chinapads nog niet zo hard buiten china lopen; een aantal tablets schaden copyrights, dus die mogen hier geeneens verkocht worden. De flytouch 2 is daar een mooi voorbeeld van. De linux kernel die ze gebruiken bevat extra code om de systeem-chipset (infotmic noggeswattes) aan te sturen. Deze code MOETEN ze vrijgeven, maar dat doen ze niet. Mensen die erom gevraagd hebben bij de leveranciers van de tablets (bijv. zenithink) krijgen ook niets. Dom van de fabrikant, want de hobbyisten kunnen in no time veel betere firmwares ontwikkelen dan ze zelf kunnen, wat ze beter zou doen verkopen.

Daarom vandaag maar eens uit gaan zoeken hoe dat zit met de herotab MID816, en het goede nieuws is dat het erop lijkt dat alle hardware ook opensource software beschikbaar heeft. Dit maakt het porten van nieuwe versies, en het fixen van huidige firmwares, mogelijk. Ik verwacht dat daar dus hele mooie custom roms voor beschikbaar gaan komen binnen niet al te lange tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door brama op 05-01-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
brama schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:29:
Daarom vandaag maar eens uit gaan zoeken hoe dat zit met de herotab MID816, en het goede nieuws is dat het erop lijkt dat alle hardware ook opensource software beschikbaar heeft. Dit maakt het porten van nieuwe versies, en het fixen van huidige firmwares, mogelijk. Ik verwacht dat daar dus hele mooie custom roms voor beschikbaar gaan komen binnen niet al te lange tijd.
Laten we het hopen.... :+

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 05-01-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brama schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:29:
[...]

Dat is inderdaad best een leuk ding, een vriend van mij heeft er eentje. Met fatsoenlijk werkende firmware, waardoor die het maximale uit de hardware haalt.

Ik heb overigens inmiddels door waarom die chinapads nog niet zo hard buiten china lopen; een aantal tablets schaden copyrights, dus die mogen hier geeneens verkocht worden. De flytouch 2 is daar een mooi voorbeeld van. De linux kernel die ze gebruiken bevat extra code om de systeem-chipset (infotmic noggeswattes) aan te sturen. Deze code MOETEN ze vrijgeven, maar dat doen ze niet. Mensen die erom gevraagd hebben bij de leveranciers van de tablets (bijv. zenithink) krijgen ook niets. Dom van de fabrikant, want de hobbyisten kunnen in no time veel betere firmwares ontwikkelen dan ze zelf kunnen, wat ze beter zou doen verkopen.

Hoe bedoel je fatsoenlijke firmware? Wat is mis met firmware die erop zit? Of heeft hij een update van fabrikant geinstalleerd?

Ik ga hem eind feb kopen als ik in China ben voor mijn vriendin en software wil ik eigenlijk af blijven maar als er echt een betere firmware is en das makkelijk erop te zetten dan wil ik het wel overwegen.

Ik denk dat die fabrikanten ook niet direct rechtstreeks de internationale markt op willen aangezien dat vele nadelen met zich mee brengt, via kanalen zoals alipay is beter voor die bedrijven en vergeet niet dat China zelf het grootste land ter wereld is, dus op eigen nationale markt is met die goedkope android mp5 spelers en tablets wel wat te verdienen, word dan ook bij de massa aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:14:
[...]

Dealextreme $ 4,10 incl. porto
Deze heb ik besteld en in gebruik voor de 7" Rocktab van vrouwlief.
Sterker nog ik heb er nog wel 1 liggen nieuw die kan je voor 4 euro uiterlijk overmorgen in huis hebben ;)
Thanx, maar ik zoek een mapje die als een huls om je tablet zit, niet een zakje. Het is de bedoeling dat ik het ding kan bedienen als de huls er omheen zit, en dan met een soort voorklep als bescherming (een map dus :) ). Ik zoek even verder op Deal Extreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:46:
[...]

Hoe bedoel je fatsoenlijke firmware? Wat is mis met firmware die erop zit? Of heeft hij een update van fabrikant geinstalleerd?
Op die rocktab was het inderdaad de standaard firmware. Enige wat niet werkt is de full market.

edit: typo-fix

[ Voor 3% gewijzigd door brama op 05-01-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
brama schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:04:
[...]

Op die rockTAB was het inderdaad de standaard firmware. Enige wat niet werkt is de full market.
Was een typo hierboven... ;)

[ Voor 18% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 05-01-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:46
Google shows off Android 3.0, the 'Entirely for Tablet' Honeycomb (video)
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/honeycomb-2011-01-05.jpg

:9
bron: Engadget

[ Voor 58% gewijzigd door guapper op 05-01-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Staat ook al op de frontpage. Ziet er verdomd indrukwekkend uit, en oordelend aan hoe snel de Apple fanboys zonder aanleiding in het harnas schoten in de comments mogen we gerust beoordelen dat "zij" ook onder de indruk zijn :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:17
Boeboe schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:47:
Staat ook al op de frontpage. Ziet er verdomd indrukwekkend uit, en oordelend aan hoe snel de Apple fanboys zonder aanleiding in het harnas schoten in de comments mogen we gerust beoordelen dat "zij" ook onder de indruk zijn :D
Waarvan precies? Ik moet zeggen dat ik nou niet bepaald veel venieuwends zie...

Ik zie:

Scrollable widgets... Bestaan al.
Een andere browser met tabs... Bestaan al.
Google maps 3d en streetview... Bestaan al.
Nieuwe youtube app en videocallingiets... nieuw maar zou ook met een app toegevoegd kunnen worden.

Kan er nog steeds niet op wachten en neem aan dat vooral de gebruikservaring op tablets verbeteren zal maar op basis van dit filmpje heb ik nou niet bepaald veel WOW momenten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:29
m0ridin schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:13:
Kan er nog steeds niet op wachten en neem aan dat vooral de gebruikservaring op tablets verbeteren zal maar op basis van dit filmpje heb ik nou niet bepaald veel WOW momenten :P
Uiteraard niet, zoveel is er ook helemaal niet te zien. Maar Android-fanboys zien dat natuurlijk wat anders hè ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

Probeer de volgende keer met iets meer inhoud te posten.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 06-01-2011 12:05 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
m0ridin schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:13:
[...]

Waarvan precies? Ik moet zeggen dat ik nou niet bepaald veel venieuwends zie...

Ik zie:

Scrollable widgets... Bestaan al.
Een andere browser met tabs... Bestaan al.
Google maps 3d en streetview... Bestaan al.
Nieuwe youtube app en videocallingiets... nieuw maar zou ook met een app toegevoegd kunnen worden.

Het gaat em om de interface...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Zie dat er dadelijk in ieder geval keuze genoeg uit nieuwe tablets gaat komen van 'grote' bedrijven.
Ik wacht nog even met het aanschaffen van mijn tablet uit china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben benieuwd er ook echt goedkope tablet tussen zitten onder de 150€ en flash aan kunnen, zoals de aPad met freescale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Vind de Motorola Xoom toch tegen vallen, bijna helemaal goed, hebben ze GPS vergeten, ze hebben zich ingespannen met 4G in optie, maar GPS, nee 8)7

Dan zijn de Velocity Micro tablets, waar ook 7 en 8" hoge resolutie schermen bijzitten, voor mij de beste.
http://www.androidpolice....blets-running-on-android/

With a 10.1" 1366x 768 capacitive touch screen and ultra thin design, the Cruz Tablet L510 is as feature rich as it is sleekly elegant. Key features include:
· NVIDIA Tegra 250 Chipset
· 1GHz dual core CPU
· Front and rear facing cameras
· 3G data options
· Bluetooth 2.1
· GPS and eCompass
· HDMI out
· Android 2.2/2.3
· Amazon Kindle application pre-installed

Featuring an 8" 1024×768 resolution capacitive screen and packed with tons of extras, the Cruz Tablet P38 is perfect for business travel, as a multimedia hub, or cruising the web from the couch. Features include:
· 802.11n wifi
· 4GB Internal memory
· Bluetooth 2.1
· HDMI out
· Android 2.2/2.3

With a 7" 1024×600 capacitive touch screen, the Cruz Tablet L37 fits in the palm of one hand for a unique combination of power and portability in a mobile device. Features include:
· 802.11n wifi
· 4GB Internal memory
· 3G data options
· GPS and ecompass
· Bluetooth 2.1
· micro HDMI out
· Android 2.2/2.3

Had ook een Samsung Galaxy Tab2 verwacht met 10" 1280x800 scherm en Tegra2, maar die lijkt er niet te komen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door abusimbal op 06-01-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-02-2023

niz

abusimbal schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:04:
Vind de Motorola Xoom toch tegen vallen, bijna helemaal goed, hebben ze GPS vergeten, ze hebben zich ingespannen met 4G in optie, maar GPS, nee 8)7
dat is niet helemaar waar, er zit wel degelijk gps op:

http://developer.motorola.com/products/xoom/

bij additional features staat Simultaneous GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Inderdaad, hulde _/-\o_

Waarom zeggen zij dat dan niet expliciet, staat ook niet in hun persbericht, bizar.
Zo creeer je toch verwarring.

@quistler
Hopen dat hij ook naar de Benelux komt.

[ Voor 15% gewijzigd door abusimbal op 06-01-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Laatst online: 28-05 15:55
Hier beweren ze dat hij vanaf 14feb te koop zou zijn :)

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06 12:41
Dat is wel snel zeg, hopen dat ze ook nog een prijs "lekken". Ben echt benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Laatst online: 28-05 15:55
Leuke nieuwe Tablets @ de CES:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1294309670.jpeg

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Zo hee, wat een schaamteloze cleavage :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:15
Dat is een aardige boez.... uuhhm tablet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die borsttablet is wel wat aan de grote kant vindt ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 06-01-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:46
Dat scherm is toch 5"??

[ Voor 36% gewijzigd door guapper op 06-01-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Is toch meer een veredelde remote voor de TV zo te zien.
Afbeeldingslocatie: http://images.trustedreviews.com/images/article/inline/14739-panasonicveiratab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Zijn we nu klaar met die MILF :+

Heeft iemand hier al succesvol een USB 3G stick aan zijn tablet gekregen ?

Zo ja welk tablet ? En welke stick / provider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt een wifi hotspot van je android mobiel maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318689

Anoniem: 318025 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:42:
Je kunt een wifi hotspot van je android mobiel maken :)
mee eens ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand hier in bezit van G10 en kent verder nog goede forums gericht op g10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Dat is de vraag toch niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

-edit-

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 06-01-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog even voor je gezocht op internet, maar helaas.. ik denk dat het moeilijk word met de aansturing van de dongel (stuurprogrammatuur) .
Wel las ik ergens dat er een 3g portable dongle is waarmee je connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Één ding is zeker... ik ben blij dat ik geen lowbudget Android tablet heb gekocht. De Archos, ook de Galaxy Tab e.d. zie ik als niets anders dan een grote Android-foon (en die heb ik al).

Je koopt een tablet omdat je een 'tablet-computer' wil. Als je een Android telefoon bezit (in mijn geval een HTC Desire), is het absoluut niet interessant. Je koopt een device omdat het iets nieuws biedt of toevoegt. De Android tablets die ik heb gezien doen exact het zelfde als mijn HTC Desire, alleen is het scherm groot. Dat maakt het nog geen tablet.... Het grote scherm is één van de eigenschappen van een tablet. Er is nog geen enkele tablet die de grootte van het scherm daadwerkelijk anders gebruikt dan mijn telefoon dat kan. Vaak hebben ze ook nog ondergeschikte hardware aan de telefoon die ik al sinds april 2010 in mijn broekzak heb zitten.

De uitgelekte presentatie van Android 3.0, laat zien waarom je een next-gen Android tablet zou willen. Multi-core processing. Tablets its meant to be. Een toestel kopen en hopen op een update, dat verhaal ken ik wel met de X10 van mn vriendin. Ben erg benieuwd naar de tablets & de officiele presentatie van 3.0!

Next-gen tablets met Android 3.0 en genoeg processing power zijn geduchte concurrenten voor o.a. Apple en Microsoft-tablets =)

[ Voor 37% gewijzigd door Novah op 06-01-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Even een dubbelvraag aan de kenners hier :) Is deze aanbieding een goede aanbieding? Verzendkosten zijn 17 euro dus al met al ongeveer 175 euro.

Komen daar dan eventueel de btw kosten nog overheen en heeft iemand ervaring met die site?

Verder zag ik op de hoofdpagina van Tweakers de volgende staan, ook wel heel apart!

Oh ja, wat betekent precies "1 x External gpsAntenna" ? Sluit je dan een extra gps antenne aan o.i.d.?

[ Voor 8% gewijzigd door Retir op 06-01-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318689 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:29:
[...]

Ik heb nog even voor je gezocht op internet, maar helaas.. ik denk dat het moeilijk word met de aansturing van de dongel (stuurprogrammatuur) .
Wel las ik ergens dat er een 3g portable dongle is waarmee je connect.
Op XDA developers schijnt toch al een Nederlander het voor de Flytouch2 voor elkaar te hebben.
Retir schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:37:
Even een dubbelvraag aan de kenners hier :) Is deze aanbieding een goede aanbieding? Verzendkosten zijn 17 euro dus al met al ongeveer 175 euro.

Komen daar dan eventueel de btw kosten nog overheen en heeft iemand ervaring met die site?

Verder zag ik op de hoofdpagina van Tweakers de volgende staan, ook wel heel apart!

Oh ja, wat betekent precies "1 x External gpsAntenna" ? Sluit je dan een extra gps antenne aan o.i.d.?
Ik heb hem mijn Flytouch2 via AliExpress gekocht en was klaar met € 165,--
( incl. snelle verzending via DHL en incl. € 27,-- btw )

Over die GPS antenne ja die sluit je aan op het tablet. De GPS chip zelf zit in het tablet.

[ Voor 23% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 06-01-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Dank je wel voor de snelle reactie! Ik zie dat die daar niet meer te koop is, maakt niet uit, kijk ik weer even verder. Eigenlijk maar goed ook want Android 2.2 wil ik er toch wel op hebben (of kunnen zetten). Dus maar verder zoeken naar zo'n tablet (moet ook GPS functionaliteit hebben).

Best wel leuk om te doen dat uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee maar das wel de makkelijkste manier, dus misschien dat je een soort wifi hotspot zou kunnen maken met een 3g kaartje? Zulke dingen bestaan geloof ik, draagbare 3g wifi hotspot heten ze ook wel, mifi word het ook wel genoemd.

Met zo'n draagbare 3g wifi hotspot ben je niet afhankelijk van drivers op je android tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Retir schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:11:
Dank je wel voor de snelle reactie! Ik zie dat die daar niet meer te koop is, maakt niet uit, kijk ik weer even verder. Eigenlijk maar goed ook want Android 2.2 wil ik er toch wel op hebben (of kunnen zetten). Dus maar verder zoeken naar zo'n tablet (moet ook GPS functionaliteit hebben).

Best wel leuk om te doen dat uitzoeken!
Mag het ook een 7" zijn ? Want DEZE new Wits A81E heeft Wifi / GPS / BT / G-sensor / Cortex A8 / Android2.2
En -> $ 189,-- Er is inmiddels een goede firmware voor dit tablet. Blijft echter een tweakding zo een Wits ;)

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 06-01-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Novah schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:33:
Één ding is zeker... ik ben blij dat ik geen lowbudget Android tablet heb gekocht. De Archos, ook de Galaxy Tab e.d. zie ik als niets anders dan een grote Android-foon (en die heb ik al).

Je koopt een tablet omdat je een 'tablet-computer' wil. Als je een Android telefoon bezit (in mijn geval een HTC Desire), is het absoluut niet interessant. Je koopt een device omdat het iets nieuws biedt of toevoegt. De Android tablets die ik heb gezien doen exact het zelfde als mijn HTC Desire, alleen is het scherm groot. Dat maakt het nog geen tablet.... Het grote scherm is één van de eigenschappen van een tablet. Er is nog geen enkele tablet die de grootte van het scherm daadwerkelijk anders gebruikt dan mijn telefoon dat kan. Vaak hebben ze ook nog ondergeschikte hardware aan de telefoon die ik al sinds april 2010 in mijn broekzak heb zitten.

De uitgelekte presentatie van Android 3.0, laat zien waarom je een next-gen Android tablet zou willen. Multi-core processing. Tablets its meant to be. Een toestel kopen en hopen op een update, dat verhaal ken ik wel met de X10 van mn vriendin. Ben erg benieuwd naar de tablets & de officiele presentatie van 3.0!

Next-gen tablets met Android 3.0 en genoeg processing power zijn geduchte concurrenten voor o.a. Apple en Microsoft-tablets =)
Wel die low budget tablets zijn niet slecht ofzo, het is vooral grotere scherm wat mooi is om video te kijken, voor rest zie ik er ook geen meerwaarde in, ik zelf heb een high end Android smartphone, HTC Desire HD, maar een tablet zou ik niet slecht vinden, maar is inderdaad niet meer dan een grote Android smartphone die niet kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:16:
[...]

Mag het ook een 7" zijn ? Want DEZE new Wits A81E heeft Wifi / GPS / BT / G-sensor / Cortex A8 / Android2.2
En -> $ 189,-- Er is inmiddels een goede firmware voor dit tablet. Blijft echter een tweakding zo een Wits ;)
7 inch vind ik eigenlijk te klein, ik zoek nog wel verder iets rondom de 10 inch. Maar bedankt voor de tip!

Ik wil de tablet ook eigenlijk simpel gebruiken, beetje mee surfen, als tvgids, snelle manier om mail mee te checken e.d. Op zich bevalt Android me heel goed, ik heb nu een Galaxy S met custom ROM erop en qua besturingsysteem werkt het heel fijn wat mij betreft. Een lekker 'tweakable' tablet lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

...voor mij iig wel... de Cruz Tablet L37deze lijkt alles te hebben (net als zijn 8 en 10 inch broertjes)

- capacitive touchscreen
- 802.11n wifi
-4GB Internal memory
-Front and rear facing cameras
-3G data options
-GPS and ecompass
-Bluetooth 2.1
-micro HDMI out
-Android 2.2/2.3
-Amazon Kindle application pre-installed

Ben alleen benieuwd naar chipset/processor, die wellicht tegen kunnen vallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Goedkope (180$ !) tablet getest met 1GHz Samsung S5PV210 Cortex A8-processor, helaas wel een resistief scherm.

reviews: CES: Hands-on met de Kyros Android-tablet

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-01-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:24:
Goedkope (180$ !) tablet getest met 1GHz Samsung S5PV210 Cortex A8-processor, helaas wel een resistief scherm.

reviews: CES: Hands-on met de Kyros Android-tablet
Dat is met zelfde specs als de herotab, alleen die hebben geen multitouch en was ook wel te verwachten dat nadat de klonen markt goeie tablets uitgebracht had, dat de commerciële cloners onder elkaar nu hun verkapte ipad klonen gingen uitbrengen.

Zo ging dat met MP4 spelers ook, de ipod nano werd en word nog massaal gekopieerd en andere producten van Apple ook, ik vindt vooral Samsungs lijn gewoon kopieën van Apple producten, neem de galaxy s, lijkt precies op iPhone en de Galaxy tab op 7 inch iPad.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 06-01-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Anoniem: 26457 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:22:
[...]

...voor mij iig wel... de Cruz Tablet L37deze lijkt alles te hebben (net als zijn 8 en 10 inch broertjes)

- capacitive touchscreen
- 802.11n wifi
-4GB Internal memory
-Front and rear facing cameras
-3G data options
-GPS and ecompass
-Bluetooth 2.1
-micro HDMI out
-Android 2.2/2.3
-Amazon Kindle application pre-installed

Ben alleen benieuwd naar chipset/processor, die wellicht tegen kunnen vallen ?
Die 3 tablets gebruiken allemaal een NVIDIA Tegra 250 Chipset met dual core CPU
Zie pagina 6 helemaal onderaan van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hmmm, er komen steeds meer smartphones uit met 4+ inch schermen én HDMI. Nu zelfs ook goedkope modellen van Huawei: http://tweakers.net/nieuw...-smartphone-met-hdmi.html.
Dit zijn juist de twee dingen die goedkope tablets hebben die ik altijd mistte bij smartphones (en een USB poort, dat zie ik niet zomaar gebeuren bij smartphones). Als ik mocht kiezen tussen een Tablet van €150 of deze nieuwe Huawei U9000, dan kies ik toch het laatste. De kansen zijn dus aanwezig dat ik geen tablet ga kopen...

YipMan, zie jij wel eens agents voorbij komen die veel Huawei producten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 13:23
Even een vraagje aan de tablet bezitters /kenners.

Ben voornemens een Tablet aan te schaffen (ChinaPad of regulier merk) Nu heb ik een aantal tablets op het oog, namelijk:
1. Herotab MID816
2. Herotab M10
3. Flytouch 2
3. Notion Ink Adam
4. Motorola Xoom

Ik weet dat sommige nog moeten worden gereleased en er een verschil is in specs en OS versie maar toch.

Ik wil graag weten kan ik op al deze tablets mijn video's / foto's / muziek streamen vanaf mijn NAS naar mijn TV. Het gaat met name om video (kwaliteit min. SD en maximaal 720P) zonder haperingen. En hoe is de beeldkwaliteit op de TV ?
Is Wifi b/g dan genoeg ?

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:17
XanderDrake schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:16:
Hmmm, er komen steeds meer smartphones uit met 4+ inch schermen én HDMI. Nu zelfs ook goedkope modellen van Huawei: http://tweakers.net/nieuw...-smartphone-met-hdmi.html.
Dit zijn juist de twee dingen die goedkope tablets hebben die ik altijd mistte bij smartphones (en een USB poort, dat zie ik niet zomaar gebeuren bij smartphones). Als ik mocht kiezen tussen een Tablet van €150 of deze nieuwe Huawei U9000, dan kies ik toch het laatste. De kansen zijn dus aanwezig dat ik geen tablet ga kopen...

Een tablet gebruik je toch op een veel andere manier dan een telefoon?

4inch is voor mij toch echt net te klein om comfortabel te internetten en mailen, een tablet voldoet daar prima aan en is makkelijker weg te schuiven dan een laptop, ligt ook minder in de weg zeg maar.

Het een sluit het ander niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

m0ridin schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:57:
Het een sluit het ander niet uit...
Niet meteen nee, maar de functionaliteit overlapt wel. En ik ben niet zo van redundantie ;)
Ik heb al veel apparaten die mobiel zijn en op internet kunnen. Ik heb ook een Netbook en een Ultra thin&light notebook, op welke ik altijd nog beter kan internetten dan op een 7" tablet van lik me vestje terwijl ze allebei compact en energie zuinig zijn.

Android biedt voor mij extra functionaliteit tov een netbook of laptop, zeker mobiliteit gezien. Maar zon grote smartphone lijkt te veel op een tablet en beschikt ook over de GSM/3G functionaliteit die we vaak moeten missen in tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:16:

Die agents verkopen wat jij wilt van taobao, dus als jij een Huawei tablet wilt kopen dan kopen zei die voor jouw. Maar ik heb nog niet veel Huawei producten gezien, je kunt natuurlijk even zoeken op taobao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
peauke schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:54:

.......
Voor wat jij ermee wilt doen is een Flytouch2 genoeg. Je zal wel het 1 en ander extra moeten installeren.
Hiermee kan je o.a streamen van je NAS naar je Android tablet.
Andere apps. wellicht interessant voor jou zijn swiFTP en Home Buddy en Remote Desktop
Heb zelf ook een Flytouch2. Heb echter nu een TMD MID ( is +/- Herotab MID816 ) in bestelling staan.
Waarom deze draait Android2.2 en ondersteund zodoende wel Flash10.1 en wellicht kan er later een nieuwere Android versie op zoals 2.3 ( maybe 3.0 ? ). Er is ook een apart topic over de Herotab MID816

[ Voor 11% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-01-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390733

Hello,

ik ga binnenkort naar Hong Kong en ik wil graag een leuke tablet kopen alleen heb ik me nog niet zo verdiept in de tablets.Heeft iemand ervaring met de chinese tablets of kunnen jullie me iets aanraden.
Mijn eisen zijn:

goed scherm
android 2.1/2.2
1 ghz processor
wifi
gps

Is alleen voor vermaak maar wil wel een redelijke. Budget is tussen de 100/200 als dat mogelijk is.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390733 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:07:
Hello,

ik ga binnenkort naar Hong Kong en ik wil graag een leuke tablet kopen alleen heb ik me nog niet zo verdiept in de tablets.Heeft iemand ervaring met de chinese tablets of kunnen jullie me iets aanraden.
Mijn eisen zijn:

goed scherm
android 2.1/2.2
1 ghz processor
wifi
gps

Is alleen voor vermaak maar wil wel een redelijke. Budget is tussen de 100/200 als dat mogelijk is.
;w
Ja ik, maar weet niet of je die ook in Hongkong krijg of alleen main land China, want ik bestel ze namelijk via een soort Chinese ebay genaamd http://www.taobao.com/index_global.php en laat ze dan afleveringen in hotel waar ik verblijf.

Mocht je ter plekke willen zoeken, dan raad ik je aan om op internet kijkje nemen waar de grote electronica outlets zijn, of misschien vindt je wel paar kleine zaakjes die in deze dingen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

abusimbal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:50:
[...]
Die 3 tablets gebruiken allemaal een NVIDIA Tegra 250 Chipset met dual core CPU
Zie pagina 6 helemaal onderaan van dit topic
das wel goed meen ik, toch ?
(...pagina 6, onderaan is geen sterke verwijzing, aangezien ieder zijn pagina's anders ingesteld kan hebben (ik zit pas aan de 4 pagina;s...), en onderaan wordt uiteraard opgevuld door verse berichten, waardoor het niet meer onderaan staat ;) Een linkje van het betreffende bericht is dan 'stabieler' :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Bij PandaWill is de TMD MID8 niet meer op voorraad. Is deze eventueel een leuke vervanger? Is iets duurder, maar ook groter scherm:

Gpad GForce MID 9.7 inch Android 2.2 Multi-touch Capacity Screen

http://www.pandawill.com/...-camera-white_p40488.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:16:
Maar ik heb nog niet veel Huawei producten gezien, je kunt natuurlijk even zoeken op taobao.
Oh ok. Ja ik vraag dit omdat wij nogal eens verstoken kunnen worden van kwalitatief hoogstaande Chinese spullen, op dezelfde manier dat we ook geen toegang krijgen tot sommige HTC toestellen.

Een mooi voorbeeld is de ZTE Blade, ook wel bekend als de Orange San Francisco. Geweldig leuke Chinese smartphone, gewoon complete Android 2.1 en beetje trage chipset, kost prepaid 99€. Maar omdat we geen Orange meer hebben kunnen we hem niet krijgen. Of ja voor 200€ op ebay...

Daarom kan het zeker intressant zijn om de telefoons direct uit China te halen, waar ze, neem ik aan, gewoon retail beschikbaar zijn. En die Huawei U9000 is echt de bom, zeker als je hem voor import prijzen kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja bij die agents is gewoon je betaald 10% van waarde als service fee aan ze en dan nog internationale verzendkosten.

http://item.taobao.com/item.htm?id=8605275263

Das de ZTE Blade, ook in China niet zo goedkoop, die toestellen hebben zeker een simlock die 99€ kosten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:50:
Das de ZTE Blade, ook in China niet zo goedkoop, die toestellen hebben zeker een simlock die 99€ kosten of niet?
Das inderdaad de ZTE Blade, maar wel inclusief Orange branding en simlock. Kan je hem niet onder de naam van ZTE krijgen dan?

Het kan trouwens zijn dat de lage prijs komt door subsidie van de telecom (orange).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
XanderDrake schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:35:
[...]

Oh ok. Ja ik vraag dit omdat wij nogal eens verstoken kunnen worden van kwalitatief hoogstaande Chinese spullen, op dezelfde manier dat we ook geen toegang krijgen tot sommige HTC toestellen.

Een mooi voorbeeld is de ZTE Blade, ook wel bekend als de Orange San Francisco. Geweldig leuke Chinese smartphone, gewoon complete Android 2.1 en beetje trage chipset, kost prepaid 99€. Maar omdat we geen Orange meer hebben kunnen we hem niet krijgen. Of ja voor 200€ op ebay...

Daarom kan het zeker intressant zijn om de telefoons direct uit China te halen, waar ze, neem ik aan, gewoon retail beschikbaar zijn. En die Huawei U9000 is echt de bom, zeker als je hem voor import prijzen kan krijgen!
Die ZTE Blade is echt de koning van de budget smartphones! Ook die heb ik in huis, en ondanks de trage chipset is 'ie een stuk sneller dan de budget chinapads. Wellicht dankzij de 512MB geheugen ipv de 256MB-tablets die ik tot nu toe onder handen gehad heb. Gecombineerd met een capacitief touchscreen en een mooi AMOLED-scherm is het echt een pracht van een toestel.

Makkelijk te unlocken (kost niets), en inderdaad zo goedkoop dankzij subsidie. In andere landen zijn andere varianten uitgebracht. Sommigen hebben een 5MP camera ipv 3MP, sommigen hebben 256MB ip 512MB, en tegenwoordig hebben ze TFT-schermen ipv AMOLED. Enige echt belangrijke hier is dat je 512MB hebt, die camera is in beide gevallen alleen geschikt voor veel-buitenlicht foto's, en het tft-scherm is ook best mooi. Maar goed, zie: [Ervaringen] Orange San Francisco / ZTE Blade ;)

[ Voor 21% gewijzigd door brama op 07-01-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderDrake schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:10:
[...]

Das inderdaad de ZTE Blade, maar wel inclusief Orange branding en simlock. Kan je hem niet onder de naam van ZTE krijgen dan?

Het kan trouwens zijn dat de lage prijs komt door subsidie van de telecom (orange).
Als je erachter komt hoe hij zou heten in China, je zou gewoon kunnen zoeken op ZTE, maar dat zijn toch prepaid toestellen? Zijn die niet simlock vrij te krijgen?

http://item.taobao.com/item.htm?id=8231449420 dit is goedkoopste wat ik vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347066

peauke schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:54:

Ben voornemens een Tablet aan te schaffen (ChinaPad of regulier merk) Nu heb ik een aantal tablets op het oog, namelijk:
1. Herotab MID816
2. Herotab M10
3. Flytouch 2
3. Notion Ink Adam
4. Motorola Xoom

Ik weet dat sommige nog moeten worden gereleased en er een verschil is in specs en OS versie maar toch.

Ik wil graag weten kan ik op al deze tablets mijn video's / foto's / muziek streamen vanaf mijn NAS naar mijn TV. Het gaat met name om video (kwaliteit min. SD en maximaal 720P) zonder haperingen. En hoe is de beeldkwaliteit op de TV ?
Is Wifi b/g dan genoeg ?
de notion ink adam en de motorola Xoom werken op de nvidia tegra 250 proccesor, die kan makkelijk 720p aan en kan zelfs 1080p afspelen, via de hdmi output die erinzit kan er gewoon in Full hd worden afgespeelt op de tv, ze hebben allebei ondersteuning voor wifi b/g/n , verder weet ik niets van de chinatabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 347066 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:13:
[...]

de notion ink adam en de motorola Xoom werken op de nvidia tegra 250 proccesor, die kan makkelijk 720p aan en kan zelfs 1080p afspelen, via de hdmi output die erinzit kan er gewoon in Full hd worden afgespeelt op de tv, ze hebben allebei ondersteuning voor wifi b/g/n , verder weet ik niets van de chinatabs.
Dat kan de Flytouch2 en Herotab MID816 ook hoor 1080p output via de mini-HDMI out ;)

En die hebben beide ook 802.11b/g

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-01-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
erniesd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:32:
Bij PandaWill is de TMD MID8 niet meer op voorraad. Is deze eventueel een leuke vervanger? Is iets duurder, maar ook groter scherm:

Gpad GForce MID 9.7 inch Android 2.2 Multi-touch Capacity Screen

http://www.pandawill.com/...-camera-white_p40488.html
Volgens mij is die hier nog wel verkrijgbaar, even duur. Iemand ervaring met daar bestellen?

Ik ben net even op de site van Pandawill aan het rondsurfen en zie dat er heel veel sold out in de categorie 150-250 euro. Een teken aan de wand dat er andere tablets aankomen? valt toch wel mee achteraf

[ Voor 12% gewijzigd door Retir op 07-01-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 00:33
archos nieuws op de ces, de 101 tablet met rockchip 2918 cortex a8 capacitief, gingerbread en misschien onder 200 dollar wie biedt er meer?

http://archosfans.com/201...-home-tablet-at-ces-2011/

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
janesh schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:52:
archos nieuws op de ces, de 101 tablet met rockchip 2918 cortex a8 capacitief, gingerbread en misschien onder 200 dollar wie biedt er meer?

Nou voor 200 euro mag die deze kant opkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
janesh schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:52:

Zou wel flink goedkoop zijn!!
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.