Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 14:28

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Net de Mazda Rx-7 race gedaan bij seizoenevents. 2e plaats behaalt met 1:01 tijd. Die R34 voorop loopt zo ver voor, ik liep op de 10e ronde alsnog 6 seconden achter hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 16:15
Heeft iemand misschien nog goede instellingen om Bob de Gallardo challenge te laten winnen?
Mijn Bob kan de andere Gallardo's niet bijhouden, terwijl deze alle upgrades heeft...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02

JoepW

iRacer & Home Assistant

Jackal131 schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:27:
Heeft iemand misschien nog goede instellingen om Bob de Gallardo challenge te laten winnen?
Mijn Bob kan de andere Gallardo's niet bijhouden, terwijl deze alle upgrades heeft...
Heb je wel de goede bandjes eronder. Dat was mijn probleem nl ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
JoepW schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:43:
[...]

Volgens mij wel, maar ik zal vanavond eens kijken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Jackal131 schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:27:
Dat is idd een hele lastige race.

Je moet je coureur constant coachen en zorgen dat je coureur hot tempered is. Ook moet je zorgen dat het level van je coureur hoger is dan de race waarvoor je hem nodig hebt. Je zult dus even moet grinden om je BOB een hoger level te laten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Pyrone89 schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:04:
[...]

Je moet je coureur constant coachen en zorgen dat je coureur hot tempered is. Ook moet je zorgen dat het level van je coureur hoger is dan de race waarvoor je hem nodig hebt. Je zult dus even moet grinden om je BOB een hoger level te laten krijgen.
Thx, dan laat ik de race nog even voor wat het is en doe het op een later tijdstip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372544

Jackal131 schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:56:
[...]

Volgens mij wel, maar ik zal vanavond eens kijken.
Maar wat zien dan de goede bandjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik zou zeggen racebanden ipv sportbanden. Tenzij er aangegeven is dat er bandenrestricties zijn, dan moet je je daar aan houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo ben level 30 geworden net. dus gelijk even vettel challenge geprobeerd, maar dit gaat zo hard tegen mn gevoel in dit!!!!! het voelt niet realistische en het lukt me gewoon voor geen enkele meter.
kan niet eens een normale lap rijden zonder van de baan te schieten, met controller is het gewoon pertintent niet te doen voor mij, en ik vind de x1 in gt5 de grootste blunder die PD maar heeft kunnen begaan.
dit hoort thuis in een need for speed ofzo. en zo jammer dit. kan niet eens brons halen.
dit terwijl ik alles behalve laatste 2 licenses(nog niet aan begonnen) op goud heb, maar dit is echt the biggest joke ever.
probeer wel een keer met mn stuur en als het me dan nog niet lukt dan denk ik dat het einde van gt5 voor mij in zicht is. laatste tijd al steeds minder enthousiast over deze game, veelste veel fouten ontdekt, en de lol raakt er wel een beetje vanaf eerlijk gezegd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Pyrone89 schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:04:
[...]

Mijn BOB had vooral moeite met de Ferrari challenge, die Enzo ging nogal snel rond. Uiteindelijk mbv een andere AI die de Enzo van de baan ramde de overwinning kunnen pakken _O-

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
v8power67 schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:57:
zo ben level 30 geworden net. dus gelijk even vettel challenge geprobeerd, maar dit gaat zo hard tegen mn gevoel in dit!!!!! het voelt niet realistische en het lukt me gewoon voor geen enkele meter.
kan niet eens een normale lap rijden zonder van de baan te schieten, met controller is het gewoon pertintent niet te doen voor mij, en ik vind de x1 in gt5 de grootste blunder die PD maar heeft kunnen begaan.
dit hoort thuis in een need for speed ofzo. en zo jammer dit. kan niet eens brons halen.
dit terwijl ik alles behalve laatste 2 licenses(nog niet aan begonnen) op goud heb, maar dit is echt the biggest joke ever.
probeer wel een keer met mn stuur en als het me dan nog niet lukt dan denk ik dat het einde van gt5 voor mij in zicht is. laatste tijd al steeds minder enthousiast over deze game, veelste veel fouten ontdekt, en de lol raakt er wel een beetje vanaf eerlijk gezegd.
Dan doe je die challenge toch lekker niet?

Ik vind wel dat je een beetje zwart wit bent.

Als alles lekker gaat dan schrijf je GT5 de zevende hemel in, maar zodra het je een keer tegen zit (eerder al bij de FGT) dan ga je lopen zeuren en is het een kut spel.

Speel gewoon lekker de onderdelen die jij wilt, en vooral: onthoud dat het een spelletje is. Niet het echte leven. Dat probeerde ik ook al duidelijk te maken in de dicussie omtrent het dupliceren van auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Met welke auto hebben jullie historic cup gedaan @ extreme.
Ik heb de cobra maar daarmee hou ik de race cars never niet bij. Is het wel te doen met een normale? Of een aangepaste met race onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:07:
[...]

Dan doe je die challenge toch lekker niet?

Ik vind wel dat je een beetje zwart wit bent.

Als alles lekker gaat dan schrijf je GT5 de zevende hemel in, maar zodra het je een keer tegen zit (eerder al bij de FGT) dan ga je lopen zeuren en is het een kut spel.

Speel gewoon lekker de onderdelen die jij wilt, en vooral: onthoud dat het een spelletje is. Niet het echte leven. Dat probeerde ik ook al duidelijk te maken in de dicussie omtrent het dupliceren van auto's.
dat kan dat jij dat vind. maar ik ben zeker niet zwart wit ;)
maar ik heb in het begin gt5 heel erg lopen ophmelen idd, en eigenlijk gewoon, veel door de vingers gezien.
maar nu met deze challenge merk je gewoon dat ze verkeerde weg zijn ingeslagen.
tuurlijk het is een toffe game, maar ik irriteer me laatste dagen meer dan dat ik echt geniet van deze game.
heel het b-spec gebeuren vind ik bv dat ze niet zo goed hebben gedaan als in gt4. dus een stap terug eigenlijk. ik heb btw nergens gezegd dat ik het een kutspel vind dat maak jij er nu van ;)
ik blijf hem voorlopig nog wel spelen denk ik, maar zolang als ik gt4 heb gespeeld dat gaat deze game niet halen. was in het begin echt heel erg enthousiast maar nu, mja nu is het gewoon bijna hellemaal weg.
enne met die FGT heb ik wel volledig gelijk, want uiteindelijk met stuur was het wel te doen, maar met controller rijdt het voor geen meter. verschil tussen controller en stuur is zoals dag en nacht.
en dat mag niet gebeuren vind ik zeker voor de meerderheid die controller gebruikt.
met dit is weer precies hetzelfde gevoel. x1 rijdt echt zo vaag en raar. is echt geen hol aan.
maja weet eigenlijk wel beter dan zoiets hier te posten ;) en zal voortaan alleen maar positief zijn keej......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De X1 had gewoon enkel voor de vettel challenge en voor Free ride (practice) moeten zijn, net als de F1 2007/2010 die enkel Online en practice kunnen worden ingezet.

An sich klopt hij wel redelijk, het is het 2J principe maar 10x erger :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:11

DutchDevil79

I race, therfore I am

SinergyX schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:02:
De X1 had gewoon enkel voor de vettel challenge en voor Free ride (practice) moeten zijn, net als de F1 2007/2010 die enkel Online en practice kunnen worden ingezet.

An sich klopt hij wel redelijk, het is het 2J principe maar 10x erger :P
Ligt ook aan hoe je zelf rijd. Ik kies meestal een auto die vergelijkbaar met de concurrentie is. Je hebt nu de keuze om het met 2 vingers in je neus te halen of er echt voor te werken.
Als ze het wel zoals die nieuwe seasonal events dicht bouwen is het ook niet goed. Dan vind men het te lastig (heb er al zat opmerkingen van gezien). Volgens mij kan PD het nooit goed doen zo, altijd wel gezeur over.

Vind het voor men b-speccies wel handig. Die kunnen nu lekker door knallen zonder babysitter. 700km Suzuka no problem. :)
Heb zelf trouwens de 500 Miles Indianapolis gedaan met de X2010, maar dat was nog best zweten om al die achterliggers zonder crashes voorbij te komen. Uit eindelijk nog binnen 2 uur gehaald die race. _/-\o_ Ben ik daar ook vanaf, 200 laps Indianapolis ben ik liever zo snel mogelijk mee klaar.

Kan trouwens vanavond wel mee knallen maar pas vanaf een uurtje of 22.30. Als dat niet te laat is sluit ik wel aan.

GreetZ DD

[ Voor 8% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-12-2010 17:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik ga gewoon straks de room om 20:00 open zetten en dan gaan we er een leuke avond van maken.

Ik zie al dat mensen op verschillende tijdstippen komen, dat is niet erg (mits iedereen dat weet en niet weggaat "omdat er niemand is")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Wou nog ff weten... word het vanavond racen, of alleen Free Ride?

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
ik ben iig rond 8 uur van de partij met mn RS6 :D beest is dik gepimpt :D

@ Speedfreak: de jouwe is op weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338565

Hey,

Ik heb echt problemen met een paar races in GT5 deze lopen steeds vast.
Zie onderstaande movie.

YouTube: PS3 GT5 Crash software rx-7 challange and top gear test track vw

Waar kan je zoiets melden? Bij Sony ofzo?

*Mocht dit in een ander topic thuis horen hoor ik dat graag.

** Kom er nu achter dat het bij alle races is :(

Opgelost:
Ik heb het spel verwijderd in de GAME-data map van mijn Playstation 3.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 338565 op 27-12-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Obi1r schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:30:
Wou nog ff weten... word het vanavond racen, of alleen Free Ride?
In overleg. Zal wel mix van beiden worden, afhankelijk van wat de bezoekers willen.

Pyrone89 gaat voor democratie vanavond (tenzij die me niet zint, dan doe ik een 'Ivoorkustje' :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Nu online
haha LOL ivoorkustje _O_

Naja, ik ga voor free ride :D Aangezien ik een goeie tune wil testen tegen de rest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lampuhkap schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:31:
ik ben iig rond 8 uur van de partij met mn RS6 :D beest is dik gepimpt :D

@ Speedfreak: de jouwe is op weg :D
Yeah! :D

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Nu online
ennem :P jij komt toch ook vanavond wel ff karren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
wie host vanavond..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog in een 24uurs, dus ik sla over :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Ok zie jullie rond 8 begrijp ik..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Pyrone89 schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:48:
Vanavond gaan we dus lekker een trackday houden.

Mensen kunnen komen op het moment dat ze zelf willen, dus als je wat later bent: no worries.

Uurtje of 20:00 start ik denk de room.

Ik zou graag zien dat mensen hun headset gebruiken.

Moet wel zeggen dat ik niet dezelfde capaciteit bandbreedte heb liggen als degene die het normaal regelt. Mijn excuses daarvoor alvast.
Ik kan mijn bandbreedte wel beschikbaar stellen hoor :)

Met de kerstdagen lukte het allemaal niet omdat ik gewoonweg elke keer later thuis was dan de verwachtingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
TRAXION schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:36:
[...]

Ik kan mijn bandbreedte wel beschikbaar stellen hoor :)

Met de kerstdagen lukte het allemaal niet omdat ik gewoonweg elke keer later thuis was dan de verwachtingen :D
Dat zou hartstikke mooi zijn.

Zou jij dan namens mij willen hosten?

We gaan beginnen met een trackday op Suzuka Oost, gevolgd door Laguna Seca Raceway, daarna Road Course – Indy

Daarna laten we het afhangen van de aanwezige personen (zowel baan als type race / trackday).

Is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Hey pyrone, als het goed is heb je de 787B binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ja super man. Ik zet je op mijn lijstje om te sturen!

Ik haat het dat je maar 1 auto per dag kunt sturen.

1. Dacrates -> McLaren F1 sturen
2.JeffKill (?) CLK GTR sturen
3. GokieKS (?) 908
4. fitness82 --> X2010
5. Dajnetupi -> CLK GTR sturen

Dat is nu mijn lijstje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Wat heb je nog meer nodig? wellicht dat ik nog meer voor je heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Traxion, ik ga je even een (PSN) friend request sturen... ik heb je nog niet...
I'm Far_I

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
fitness82 schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:55:
Wat heb je nog meer nodig? wellicht dat ik nog meer voor je heb
Ik ben nu op zoek naar de verschillende andere 'standaard' Le Mans auto's uit de jaren 80, 90 en 00
De Bentley Speed 8 heb ik daar al van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Obi1r schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:59:
Traxion, ik ga je even een (PSN) friend request sturen... ik heb je nog niet...
I'm Far_I
Add "tweakers-gt5" dan kan je daarmee joinen mijn account zit al vol.

En pyrone ik start hem op en dan kan je je gang gaan met de settings start hem over 30 minuutjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Kan handel in auto's niet in het Auto uitleen topic? Dan kan je de titel daarvan ook veranderen in "Gran Turismo 5 Auto Ruil & Uitleen Topic" ofzo... (Zijn een beetje veel offtopic berichten imo)

[ Voor 28% gewijzigd door KngfCnns op 27-12-2010 19:06 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben er vanavond ook. Heb eindelijk mijn FGT binnen uit de online shop (mooi geel met zwart) en ben het grinden even zat. Zie jullie online!

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:08
Ik wil ook wel ff online checken, maar waar moet ik zijn ?
Free is altijd wel ff leuk.

Wat is de room naam ?
TRAXION schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:01:
[...]

Add "tweakers-gt5" dan kan je daarmee joinen mijn account zit al vol.

En pyrone ik start hem op en dan kan je je gang gaan met de settings start hem over 30 minuutjes op :)
Ik heb je ook ff geadd.
Wil graag een keer een trackday meedoen.

[ Voor 93% gewijzigd door Hoyden op 27-12-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
TRAXION zal een private room namens mij hosten, waar mensen van Tweakers bij kunnen, mits zij in mijn vriendenlijst staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mensen, de ruimte staat open.

Voeg Tweakers - GT5 toe om erbij te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 18:42

Bl0cKeR

titel

Ik wil vanavond ook wel eens online proberen, kan ik een invite krijgen? PSN naam brsmit.

-edit- lees net je bericht Pyrone, ff proberen.
-edit2- heb alleen geen BT headset helaas.

[ Voor 35% gewijzigd door Bl0cKeR op 27-12-2010 19:47 ]

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Het is niet mogelijk te inviten met GT5, je moet elkaar's lobby/lounge joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:35
Ik heb tweakers-gt5 ook geadd. Mijn PSN is memrtn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
me_mrtn schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:14:
Ik heb tweakers-gt5 ook geadd. Mijn PSN is memrtn.
Heb ik ook gedaan. In afwachting.

Ga wel ff verder met de carriere en zie wel of het nog erdoor komt en of ik mee mag doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Heb de race mod op de Corvette ZR1 gedaan. Weet niet wat het is maar voor mijn gevoel ga ik een stuk langzamer terwijl de tijd sneller is.
Heb mijn LFA nog wat verder getuned en 3 seconden per rondje er af gehaald maar het kan nog wat beter maar dat komt nog wel, zal wat afstellingen van internet moeten plukken want heb er zelf de ballen verstand van.

Ik merk wel dat naarmate ik vaker met snelle auto's rij ik wagens als de S2000 opeens sloom vind terwijl dat toch geen verkeerde wagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:58
Iemand misschien nog handige tips om License B-5 te halen?
Krijg het na zeker 100 pogingen echt met geen mogelijkheid voor elkaar om daar goud te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 21:34
Heeft iemand tips voor de Nascar Advanced Special Events? De eerste heb ik gehaald door m'n auto voor de andere te gooien zodat ik een duwtje kreeg :-P. De andere 2 lukken me echt voor geen meter, vooral Indy is een ramp. Ik rij vlak achter ze uit een bocht en ze rijden gewoon weg... slipstreamen lijkt niet te werken of pas heel laat.
Ik hoopte op deze manier een gratis nascar te kunnen winnen voor de season event :'(
Ik rij met een stuurtje maar misschien dat ik maar eens een controller moet proberen.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
FireFly3k schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:51:
Heeft iemand tips voor de Nascar Advanced Special Events? De eerste heb ik gehaald door m'n auto voor de andere te gooien zodat ik een duwtje kreeg :-P. De andere 2 lukken me echt voor geen meter, vooral Indy is een ramp. Ik rij vlak achter ze uit een bocht en ze rijden gewoon weg... slipstreamen lijkt niet te werken of pas heel laat.
Ik hoopte op deze manier een gratis nascar te kunnen winnen voor de season event :'(
Ik rij met een stuurtje maar misschien dat ik maar eens een controller moet proberen.
Voor mij waren die medium events lastiger.
Met die Nascar alle hulpmiddelen uit en ABS op 1 of uit moet toch aardig lukken.

En niet botsen en direct een slipstream hopen te krijgen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 27-12-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Laatst online: 01-11-2024
Gooi die ABS maar uit, dat remt je alleen maar af in de bochten... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Zet ABS uit bij deze challenges, ik had er ook problemen mee, ABS uit en binnen een paar pogingen gepiept :)

[ Voor 10% gewijzigd door Wussie op 27-12-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 21:34
ABS en zo uitzetten had ik nog niet aan gedacht, voor de rest kan je namelijk niks aan de auto sleutelen dus heb niet verder gekeken. Morgen ff proberen, m'n B-Spec coureur is nu ff met wat races bezig.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woppaaa!!
lvl33, dus de 9uur Tsukuba is aan de beurt! (B-spec)
Plan is om die een paar keer te (laten) doen, lvl35 te halen, de X1 binnen te slepen en daar de
A-spec Endurances mee te doen.
Hopelijk wordt ik dan zo gewend aan dat ding dat ik de Vettel challenges "even" op zilver/goud haal. (uhuh)
Kan niet wachten om met dat ding het circuit op te gaan, maar mijn B-speccies pikken alle game-tijd in haha :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
dvdkiwi schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:17:
Plan is om die een paar keer te (laten) doen, lvl35 te halen, de X1 binnen te slepen en daar de
A-spec Endurances mee te doen.
Hopelijk wordt ik dan zo gewend aan dat ding dat ik de Vettel challenges "even" op zilver/goud haal. (uhuh)
Kan niet wachten om met dat ding het circuit op te gaan, maar mijn B-speccies pikken alle game-tijd in haha :P
Ja, zo heb ik het ook ongeveer in de planning. Alleen ga ik eerst proberen Vettel op bronze te halen, daarna veel andere races mee rijden en later voor goud :P. Ik ga alleen pas aan die 4+ uur Aspec Endurances beginnen zodra je tussentijds kan opslaan.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
KAdrifter schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:16:
net de rx7 seizoensevent gehaald met meer dan 10 seconden verschil t.o.v. de skyline, als je niet de stock setup gebruikt is ie echt easy-peasy.
Dat is toch die race op Deep Forest?
Die is echt vrij simpel op stock, vanaf uitkomen van de laatste tunnel continu in z'n 4 houden en veel liften, maak je zo 2 a 3 seconden goed tussen de tunnel en s/f.
Ook na s/f in die bochtencombinaties kun je veel tijd winnen, vlak voor de 2e bocht, dat heuveltje op, naar links insturen, stukje beton meepakken eventueel, kun je ook veel tijd pakken.
Heerlijk circuit dat Deep Forest. :)

De Focus race in Madrid heb ik dan weer meer moeite mee, de slipherstel suggestie werkt iig stukken beter.
Tot nog toe zilver na 2 keer op 9 seconden.

edit:
Nog een keer gedaan en ik pak de eerste plek nog voor het ingaan van de laatste ronde, rondje 4 ging in 1:34.590

[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 27-12-2010 22:10 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Nu online
T was weer nice folks, volgende keer beter.

Merk wel dat er nog steeds een occasional beukertje bij zit. Ik zat zelf nogal last van overspeeding in bochten, met result in dik onderstuur en doorglijden (sorry aan degene die ik onderweg heb aangetikt)

Verder ging t best goed, ben dik tevreden over mn golf en RS6 :D Merk wel dat mn F40 nog wat werk nodig heeft, dat ding glijd als een malle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r03n_d
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 18:13
Ik krijg nogsteeds die historische race maar niet voor elkaar :(
Heb het met een fully-tuned cobra geprobeerd, maar elke keer nét nét niet. En die auto rijdt echt als een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo net die suzuka 1000km gedaan, was in 5 uur en 10 min klaar.
grotendeels de bobbies zelf alles laten doen, maar af en toe beetje geholpen.
geld prijs was uiteraard weer een lachertje, maar 354000 exp is wel aardig. alleen jammer dat ik die stuk of 3-4x mag gaan grinden, wie in foks naam heeft dat ooit verzonnen bij PD. beetje kansloos, maja zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:53
Zo m'n A-spec op level 21 en nu maar eens die B-spec op niveau gaan krijg maar damn wat is dat een saaie mode zeg. Duurt echt zooo lang allemaal en een beetje staren naar die rondjes die je bob aan het maken is. Jammer maar helaas ik wil toch de cash, XP en de auto's die je er mee wint.

Bij A-spec zit ik beetje vast bij like-the-wind (ja ik heb de ZR1 RM) en the historic cup (hier de countach full tuned) maar bij beide races moet je echt alle ronden op het scherpst van de snede rijden en 0 fouten maken. Dat wil nog niet echt lukken :P

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:23
Bij sommige Bspec races is het beter om ze even links te laten liggen en later terug te komen als je bobs wat hoger in level zijn, scheelt veel tijd uit ervaring O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

On-line, was leuk vanaf de EIGER met mijn mini. De race op Monaco was echt alleen maar gebeukt worden.... dus no fun.
Maar verder lekker gereden. Tom's supra was super. Wat een heerlijke driftbak is dat toch.
Op naar de volgende on-line sessie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Lampuhkap schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:24:
....Merk wel dat er nog steeds een occasional beukertje bij zit....
Ja dat was wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
r03n_d schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:44:
Ik krijg nogsteeds die historische race maar niet voor elkaar :(
Heb het met een fully-tuned cobra geprobeerd, maar elke keer nét nét niet. En die auto rijdt echt als een beest.
Beide of alleen cote d'azur? Ik heb namelijk de eerste gedaan met een racemod dodge challenger, en de cote d'azur met de cobra ik heb een verstelbare versnellingsbak gebruikt en die heb ik zo afgesteld dat de maximumsnelheid precies was wat je toch als max kon halen op die baan, ik weet niet precies wat die snelheid was, moet je even kijken. Misschien lukt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Was gaaf racen wel... toch wennen met zoveel wagens bij elkaar. Ik speel voornamelijk A Spec gewoon tegen de AI... Zit toch onbedoelt regelmatig tegen iemand z'n achterbak te tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wat vinden jullie van die 2e lading seasonal events?

WTF man, die eerste met moeite goud, de 2e en 3e met moeite brons en die laatste 2, ehhhh, daar zwijg ik maar over... man man, en ik vond het nog wel zo vet dat ze er nieuwe dingen in hadden gestopt, dit slaat nergens op.. :'(

Iemand die er minder moeite mee heeft hier..?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Was weer heerlijk online racen.

Denk dat de Tom's Supra onze huisbak gaat worden. Levert leuke races op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:04:

WTF man, die eerste met moeite goud, de 2e en 3e met moeite brons en die laatste 2, ehhhh, daar zwijg ik maar over... man man, en ik vond het nog wel zo vet dat ze er nieuwe dingen in hadden gestopt, dit slaat nergens op.. :'(

Ik heb alleen die met de focus nog niet op Goud (2x geprobeerd), de rest wel in 2/3x goud met de controller. Moet wel zeggen dat ik de auto's zover mogelijk geupgrade heb en vervolgens nog een klein beetje tuning op los gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:39
Net m'n eerste regen race pogen te rijden, valt niet mee in een Zonda R zonder TC.. Zo wat is dat lastig!! glibberen en glijden, en dan die spray van de voorliggers. Best heftig

Heb tweakers-gt5 ook ge-add, kijken wanneer ik een keertje mee ga doen voor een online race/trackday.

@Sp33dFr34k, idd die 1e waren wel wat makkelijker ja. Probeer het morgen nog een keer, wellicht gaat het dan beter

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik had al moeite met die eerste lading seasonal races :P kheb die met de Challanger 5x gperobeerd toend at nie tlukte maa rweer verder gegaan met A/B-spec :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:04:

Het is juist grappig opzich. Dat de mensen die voorheen simmers zijn, juist hun uitdagingen vinden in licences, special events en seasonal events, en de rest eigenlijk maar veel te makkelijke hap is. Ik vind t wel lekker dat die seasonal events lekker lastig zijn :) Het geeft je een uitdaging en ook de plicht beter te gaan rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 28-12-2010 01:30 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Pyrone89 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:16:
....Denk dat de Tom's Supra onze huisbak gaat worden. Levert leuke races op
Ja ja ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
ChiLLeR schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:10:
Zo m'n A-spec op level 21 en nu maar eens die B-spec op niveau gaan krijg maar damn wat is dat een saaie mode zeg. Duurt echt zooo lang allemaal en een beetje staren naar die rondjes die je bob aan het maken is. Jammer maar helaas ik wil toch de cash, XP en de auto's die je er mee wint.

Bij A-spec zit ik beetje vast bij like-the-wind (ja ik heb de ZR1 RM) en the historic cup (hier de countach full tuned) maar bij beide races moet je echt alle ronden op het scherpst van de snede rijden en 0 fouten maken. Dat wil nog niet echt lukken :P
Ben momenteel ook bezig om mijn drie bob's te levelen maar idd het duurt zo lang. :O
In GT4 kon je iig de tijd versnellen hadden ze ook gewoon in GT5 moeten bouwen.
A-spec: lvl21
B-spec: lvl12 (bob1:9, bob2:9, bob3:7)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 05:05
Pyrone89 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:16:
Was weer heerlijk online racen.

Denk dat de Tom's Supra onze huisbak gaat worden. Levert leuke races op
Is een geweldige auto. Gewoon erg leuk om lekker mee te raggen. >:)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
JoepW schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:43:
[...]

Soms kan de oplossing zo simpel zijn....

Thx, Joep!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Gister de DTM maar gereden, bedankt guys voor het adviseren van de Lexus IS-F Concept (als ik de correcte naam gebruik).
De auto reed zeer prettig en alle races waren makkelijk te winnen. Ik had alleen wat moeite in het begin op de Nordschleife met deze auto, maar dat verdween al snel.

Nu maar kijken of iemand zo vriendelijk is om mij een Formula GT auto te lenen. Zijn die races trouwens een beetje te doen? Ik zag dat het een stuk of 5 races zijn van ieder 20 ronden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 15:49
Gister eens geprobeerd te racen zonder TC, ABS en ASM, maar dat is echht onmogelijk....
Althans, met een S2000 met 500 pk is het niet te doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Hiroj schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:46:
......Nu maar kijken of iemand zo vriendelijk is om mij een Formula GT auto te lenen. Zijn die races trouwens een beetje te doen? Ik zag dat het een stuk of 5 races zijn van ieder 20 ronden..
Hard werken zijn de races, althans de eerste die ik geprobeerd heb. AI is slim en snel ;)
Ik gisteren de eerste race maar eens proberen en ja hoor na 11 rondjes knokken op 1ste plek (zonder enig hulpmiddel aan, anders is het niet 'echt' haha) en in 20ste rondje spin ik. Hupsakee laatste ;(

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 28-12-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
JoepW schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:48:
[...]

Hard werken zijn de races, althans de eerste die ik geprobeerd heb. AI is slim en snel ;)
Ik gisteren de eerste race maar eens proberen en ja hoor na 11 rondjes knokken op 1ste plek (zonder enig hulpmiddel aan, anders is het niet 'echt' haha) en in 20ste rondje spin ik. Hupsakee laatste ;(
Haha, dat wordt dan wel lachen :)

Ik heb dat gehad met de NASCAR races in de Extreme series. Laatste race, laatste twee ronden wordt ik ineens aangetikt op mijn linker achterwiel. Het gevolg ervan is dat ik ga spinnen, een achterstand van 15 seconde op de nummer 1 en het dus kan vergeten, omdat ik nog snelheid moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff 9uur Tsukuba in een Formula GT laten rijden...
Gisteravond de eerste 5 ronden gekeken, toen had ie de nr 2 al op een rondje gezet.
Wordt ik net wakker, dus kijken..... wat denk je?
3e!!! Met 15 (!!!) ronden achterstand op een AEM S2000.
Wut? Wait..... hoe?
(mijn idee is dat ie te vaak in het gras gekomen is en gespind is doordat ie te heet werd van tegenstanders op deze veel te lange baan :P en dan maar wachten tot iedereen voorbij is of zo)
Dan maar eens de Zonda proberen dalijk.
*edit* Toch maar weer op start geduwd met de Formula GT, gaat best lekker nu.

B-spec grind-plekjes (Formula GT gebruikt):

-lvl25 > Grand Vally 200km > ca 68.000 in ca 1 uur 45 min
-lvl28 > Indy 500 > ca 150.000xp in ca 2 uur 50 min
-lvl30 > 1000km Suzuka > ca 350.000xp in ca 5 uur 20 min
-lvl32 > 4uur Nurburgring > 290.000xp in 4 uur
-lvl33 > 9uur Tsukuba > 660.000xp in 9 uur
*lijstje werk ik verder bij als ik verder kom*

lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp
lvl 30-31 > ca 1.000.000xp
lvl 31-32 > ca 1.300.000xp
lvl 32-33 > ca 1.700.000xp

[ Voor 66% gewijzigd door Superkiwi op 28-12-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202792

van wie kan ik een race car lenen voor like the wind a+b spec want kom er niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Anoniem: 202792 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:32:
van wie kan ik een race car lenen voor like the wind a+b spec want kom er niet door.
Volgens mij is voor dit soort verzoeken een topic in het leven geroepen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35
Ik denk dat ik eindelijk iets heb gevonden zodat ik toch wat bspec vooruitgang kan boeken: Online Poker...

Zit wel een beetje met het volgende: ik heb een standaard Vitz, daarmee gaat die B-Spec coureur NOOIT de Vitz Cup kunnen winnen, dit heeft tot gevolg dat ik deze auto moet gaan upgraden, dan komt er straks weer een nieuwe lading toffe season events en dan zit ik weer met een wagen die daar weer niet bruikbaar is en moet ik weer een nieuwe gaan kopen. (ik gebruik de vitz nu als voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Nou, bij deze dan.

Tom's Supra als huisbak voor one-make snelle bak Tweaker races.

Het is vooral lekker dat je dan lekker kunt wennen aan de auto en dan langs verschillende circuits kunt.

Levert heerlijke races op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zojuist de F2007 binnen gekregen, heerlijk snelle bak, maar heel moeilijk met controller.

Nu moet ik alleen nog de F10 en de verschillende standard Le Mans Prototypes en dan ben ik wel redelijk klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:05

Maximus

There is no substitute

Tering, die X1 is echt niet te besturen met de controller :o

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:53
Unbreukable schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:43:
Ik denk dat ik eindelijk iets heb gevonden zodat ik toch wat bspec vooruitgang kan boeken: Online Poker...

Zit wel een beetje met het volgende: ik heb een standaard Vitz, daarmee gaat die B-Spec coureur NOOIT de Vitz Cup kunnen winnen, dit heeft tot gevolg dat ik deze auto moet gaan upgraden, dan komt er straks weer een nieuwe lading toffe season events en dan zit ik weer met een wagen die daar weer niet bruikbaar is en moet ik weer een nieuwe gaan kopen. (ik gebruik de vitz nu als voorbeeld).
Je kan dan toch gewoon de tune onderdelen eraf halen?

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
btw voor de mensen die perse die focus seasonal challenge willen halen, die is niet te doen zonder slipherstel aantezetten.
het punt is dat die focus rs, of sport hard banden rijd, en de rest op comfort zacht, inclusief jij.
is dus gewoon een grove fout bij PD vandaan. denk dat sowieso heel die nieuwe challenges bedoeld waren met slipherstel te doen, want die met die rx7 zonder slipherstel is echt niet te doen.
die op nordschleife is heel goed te doen zonder slipherstel, maar die met focus en rx7 no way.
dus denk dat het gerushed is en dat het een foutje is, want iedereen op comfort banden behalve die focus rs mja dan hou je hem nooit bij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb sinds gisteren een PS3 Slim met GT5 (bundel). Bij vrienden had ik het al een paar keer gespeeld en het is zwaar verslavend. :P Alleen op een ouderwetse wat kleinere beeldbuis is het geen doen, je kan de teksten amper lezen en een auto uitkiezen of een opdracht (bij de drivers licenses) lezen is dus niet te doen. Ik ga maar eens kijken of ik 'm tijdelijk even op mijn monitor aan kan sluiten, want nu mijn TV uitpakken (staat klaar voor als mijn appartement over een paar maanden klaar is) zie ik niet echt zitten. Heb er niet echt de ruimte voor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik laat nu mijn BOB's met de X1 op Suzuka die Japanse GT wedstrijd doen, hij is bij 17 van de 30 ronden en nu al een half uur bezig. Komt doordat het regent. En dan rijdt je nog met regenbanden. Wie heeft dit verzonnen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:18:
lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp
lvl 37-38 -> 4.624.470 xp :P

9uur Tsukuba geeft 660k exp als je eerste wordt.
24 uur Sarthe geeft 2.2 miljoen exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan jij bent al een eindje! 8)
Die 24-uursrace van lvl35 ga ik gewoon vaak opstarten.
Als ik daar ben dan ;)
Pyrone89 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:23:
Ik laat nu mijn BOB's met de X1 op Suzuka die Japanse GT wedstrijd doen, hij is bij 17 van de 30 ronden en nu al een half uur bezig. Komt doordat het regent. En dan rijdt je nog met regenbanden. Wie heeft dit verzonnen zeg...
Valt nog mee toch, ongeveer anderhalve minuut per ronde...
De AI is sowieso heeeel langzaam in de regen in GT5, ligt niet aan je wagen of aan je coureur.

[ Voor 66% gewijzigd door Superkiwi op 28-12-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Yo, ff op inhaken nog. Gister toevallig hier goud gehaald (na 1.5 uur ploeteren) :)
Speel met controller. Wat voor mij echt rete-veel uitmaakte is van Automatic naar Manual te gaan, toen had ik het zo gedaan eigenlijk.
Bij indy gas los en bocht in duiken om zo de remmende AI in te halen (alleen zorgen dat je ze niet aantikt, maar zal je al wel door hebben ;)).
Bij daytona is het cruciaal om bij de start de 2e auto voor je te blijven volgen/slipstreamen. Zo kun je snel aansluiting vinden en al "draftent" door de groep heen werken. Dit kan met Automatic niet echt (iig met controller), met manual kun je net aansluiting met de 2e auto krijgen.

Was een goed gevoel om goud te halen 8) !

Weet iemand hoe dat met die digitale car vouchers zit, kun je die beter bewaren of gewoon gelijk inleveren tegen een auto. En de auto die je krijgt is min of meer random van die bepaalde voucher klasse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-spec grind-plekjes (Formula GT gebruikt):

-lvl25 > Grand Vally 200km > ca 68.000 in ca 1 uur 45 min (38.000xp p/u)
-lvl26 > Roadster 4 hours > ca 120.0000xp in 4 uur (30.00xp p/u)
-lvl27 > 200mijl Laguna Seca > ca 95.000 in ca 2 uur 30 min (38.000xp p/u)
-lvl28 > Indy 500 > ca 150.000xp in ca 2 uur 50 min (53.000xp p/u)
-lvl30 > 1000km Suzuka > ca 350.000xp in ca 5 uur 20 min (65.000xp p/u)
-lvl32 > 4uur Nurburgring > 290.000xp in 4 uur (72.500xp p/u)
-lvl33 > 9uur Tsukuba > 660.000xp in 9 uur (74.000xp p/u)
-lvl35 > 24uur La Sarthe > 2.200.000 in 24 uur (91.000xp p/u)
-lvl40 > 24uur Nurburgring >
*lijstje werk ik verder bij als ik verder kom, mede met dank aan SinergyX*

lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp
......
lvl 37-38 > ca 4.600.000xp

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:27:
Als ik daar ben dan ;)

[...]

Valt nog mee toch, ongeveer anderhalve minuut per ronde...
De AI is sowieso heeeel langzaam in de regen in GT5, ligt niet aan je wagen of aan je coureur.
1 minuut 50 als snelste tijd. Maar gemiddeld doet hij denk ik 2 minuten door al het verkeer.

Kortom duurt gewoon een uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 uur met de roadster is 120k exp, die is ook vrij makkelijk.
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:27:
Als ik daar ben dan ;)
2 die lvls zijn nog behoorlijk lang :P Gok dat 38->39 richting de 5mil exp gaat en 39->40 wel over de 6mil. dus nog minimaal 5 24 uur races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

of je doet gewoon wat championships, ja het duurt langer om te levelen (minder exp) maar in verhouding krijg je wel veel meer credits. Ik doe meestal die Japanese Cup op Expert om wat credits binnen te harken (50K per race en 250K aan het einde, totaal ongeveer 500K) en die is ook niet zo lang.

Kan ook wel die american muscle car - oval doen voor 117K per race maar das zo enorm saai...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 144744 op 28-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lol, het wordt tijd dat je races vanaf de pc kan starten...dan kan ik in ieder gavel vanaf het werk mijn Bob's een beetje laten grinden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

ik ben met de bobbies 1000 km suzuka aan het doen en kijk er eens even na en de heren zijn allemaal moe en wisselen nu elke ronde van rijder banden en vullen benzine bij

heb nu die 10 % maar uitgezet ze bijten maar eventjes op hun tandvlees die laatste 40 rondjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was waarschijnlijk ook het probleem bij mijn 9uur Tsukuba race...
Als ik nu na 100 rondjes al 17 ronden voorlig zou je denken niks aan de hand.
Maar de verse rijders zijn inderdaad niet helemaal fit meer.
Nu valt het nog mee, maar ze zijn pas anderhalf uur onderweg.
Misschien die 10% ook maar even uitzetten voor ik weg ga zo:P

@SinergyX: lijst is weer aangepast, thanx!!
Nu wacht ik alleen nog op je Nurburgring experience haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Gisteravond met .0244 voorsprong (!) de RX-7 Season Event (Tsukuba) gewonnen, met de RX-7 'Bathurst' dan (uit de shop, niet van de dealer) Rondetijden van 1 minuut of 0.59 haal je er wel mee. Bak lekker kort afstellen op maximaal trekken, heerlijk.

Oh ja- als de Toms Supra tweakers favoriet is (wat prima is) wil ik nog een 2e inbrengen (je moet toch een plan B hebben, nietwaar?) namelijk de niet-te-versmaden- Mitsubishi FTO-LM Race car. Maximaal opgedikt doet ie 495 Hp, en is naar 980 Kg te brengen...
Als je 'm tegenkomt in de 2nd hand shop, blind kopen (welke kleur dan ook, hehehehe)

[ Voor 40% gewijzigd door Obi1r op 28-12-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

pfff mijn bob kan de "GT World Championship" uit de pro-series maar niet halen in mijn fully tuned R8 V10... eerste races gaan prima, allemaal goud, behalve de een-na-laatste en laatste... die banen zijn zo lang dat zijn physical en/of mental strenght op zijn en hij groffe fouten gaat maken... waardoor ik al 2x zilver heb gehaald in het eindklassement. :( zitje dan een uur voor niets te wachten..

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 28-12-2010 12:02 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.