Iedereen gaat er natuurlijk voor om in GT5 alle challenges te halen, maar daar heb je altijd een specifieke auto voor nodig. Het is vaak erg moelijk om een auto bij de tweedehands dealer te vinden en het steeds moeten kopen van een auto is een duur geintje.
Nu is er in Gran Turismo 5 (GT5) mogelijkheid om per 24 uur een auto te versturen naar iemand in je vriendenlijst. Dit maakt het mogelijk om auto's aan elkaar uit te lenen voor het behalen van specifieke challenges. Denk hierbij aan de Vitz Challenge of de Truck challenge. In dit topic kan je een auto te leen aanbieden of een auto te leen vragen.
Hieronder een lijstje waar je aan zou kunnen denken bij het vragen of aanbieden van leenauto's.
Vraag:
* Vermeld je PSN
* Vermeld welke challenge je wilt halen, of welke specifieke auto je wilt lenen
* Vermeld of het om een A-spec en/of B-spec race gaat
* Vermeld de verwachte periode dat je de auto leent
Aanbod:
* Vermeld je PSN
* Vermeld welke auto je hebt en welke challenge je er mee gehaald hebt
* Vermeld of de auto as-is is, of dat je hem getuned hebt
* Vermeld het als je verwacht binnen x tijd de auto terug te willen
* Vermeld of je er iets voor terug wilt (wasbeurt, olie, etc)
Nog uit te zoeken
* Is het mogelijk dat je schade maakt aan de auto? Zo ja, dan lijkt het me dat je een auto weer in gave toestand terugstuurt.
Vraag en antwoord
V) Ik heb gehoord dat het geven van een auto fout kan gaan. Op het moment dat je de auto geeft krijg je een foutmelding, waarna de auto niet meer in je garage te vinden is en ook niet aangekomen is.
A) Tot nu toe is de enige oplossing op het moment dat het gebeurd onmiddelijk GT5 af te sluiten met de PS knop en daarna weer opnieuw op te starten. Als je dan geluk hebt staat ie weer in je garage.
Tot slot
1) Mochten mensen auto's willen ruilen dan kan dat natuurlijk ook.
2) Als iemand verbeteringen aan deze quick-and-dirty startpost heeft, DM me dan even.
Nu is er in Gran Turismo 5 (GT5) mogelijkheid om per 24 uur een auto te versturen naar iemand in je vriendenlijst. Dit maakt het mogelijk om auto's aan elkaar uit te lenen voor het behalen van specifieke challenges. Denk hierbij aan de Vitz Challenge of de Truck challenge. In dit topic kan je een auto te leen aanbieden of een auto te leen vragen.
Hieronder een lijstje waar je aan zou kunnen denken bij het vragen of aanbieden van leenauto's.
Vraag:
* Vermeld je PSN
* Vermeld welke challenge je wilt halen, of welke specifieke auto je wilt lenen
* Vermeld of het om een A-spec en/of B-spec race gaat
* Vermeld de verwachte periode dat je de auto leent
Aanbod:
* Vermeld je PSN
* Vermeld welke auto je hebt en welke challenge je er mee gehaald hebt
* Vermeld of de auto as-is is, of dat je hem getuned hebt
* Vermeld het als je verwacht binnen x tijd de auto terug te willen
* Vermeld of je er iets voor terug wilt (wasbeurt, olie, etc)
Nog uit te zoeken
* Is het mogelijk dat je schade maakt aan de auto? Zo ja, dan lijkt het me dat je een auto weer in gave toestand terugstuurt.
Vraag en antwoord
V) Ik heb gehoord dat het geven van een auto fout kan gaan. Op het moment dat je de auto geeft krijg je een foutmelding, waarna de auto niet meer in je garage te vinden is en ook niet aangekomen is.
A) Tot nu toe is de enige oplossing op het moment dat het gebeurd onmiddelijk GT5 af te sluiten met de PS knop en daarna weer opnieuw op te starten. Als je dan geluk hebt staat ie weer in je garage.
Tot slot
1) Mochten mensen auto's willen ruilen dan kan dat natuurlijk ook.
2) Als iemand verbeteringen aan deze quick-and-dirty startpost heeft, DM me dan even.
[ Voor 33% gewijzigd door Unomomentodado op 02-12-2010 10:04 ]