Eerste race deed ik met een Corvette ZR1 RM met vol downforce, wat meer chamber en transmission op 360-380km/u. Erg makkelijk te besturen (breekt veel minder snel uit dan de Pagani of Furai) en snel genoeg om de rest voor de blijven. Wil je het perse met de Pagani doen, dan is dat anti slip ofzo hulpmiddel skid recovery force (die na de traction control, die andere vertraagt je auto enorm in de bochten) wel aan te raden als je vind dat je auto te snel uitbreekt. De oval heb ik gedaan met de Pagani Zonda R met wat tuning (kan even niet meer vinden , maar gevonden via google en was eigenlijk voor de furai en was in ieder geval transmission op 380km/u, wat meer chamber en downforce dan normaal) en alle hulpmiddelen uit. De truc is mario kart style rijden (Neurd schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:38:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar de bladzijden in dit topic komen sneller dan dat ik alles door kan lezen
Ik ben namelijk een middelmatige coureur met een DS3 en het lukt mij niet de Pagani Zonda R onder controle te krijgen
Ik wil hem graag inzetten om Like the Wind Daytona A-spec te winnen. Wat zijn de optimale settings voor iemand als ik?
Als ik gas geef dan breekt de achterkant uit (geen id of dat nou onderstuur of juist overstuur wordt genoemd).
Succes!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB