Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Neurd schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:38:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar de bladzijden in dit topic komen sneller dan dat ik alles door kan lezen :p

Ik ben namelijk een middelmatige coureur met een DS3 en het lukt mij niet de Pagani Zonda R onder controle te krijgen :S
Ik wil hem graag inzetten om Like the Wind Daytona A-spec te winnen. Wat zijn de optimale settings voor iemand als ik?
Als ik gas geef dan breekt de achterkant uit (geen id of dat nou onderstuur of juist overstuur wordt genoemd :p).
Eerste race deed ik met een Corvette ZR1 RM met vol downforce, wat meer chamber en transmission op 360-380km/u. Erg makkelijk te besturen (breekt veel minder snel uit dan de Pagani of Furai) en snel genoeg om de rest voor de blijven. Wil je het perse met de Pagani doen, dan is dat anti slip ofzo hulpmiddel skid recovery force (die na de traction control, die andere vertraagt je auto enorm in de bochten) wel aan te raden als je vind dat je auto te snel uitbreekt. De oval heb ik gedaan met de Pagani Zonda R met wat tuning (kan even niet meer vinden , maar gevonden via google en was eigenlijk voor de furai en was in ieder geval transmission op 380km/u, wat meer chamber en downforce dan normaal) en alle hulpmiddelen uit. De truc is mario kart style rijden ( :D ). Altijd gas inhouden en terug naar z'n 5 schakelen aan het begin van elke bocht. Dan laat je de begrenzer de auto automatisch vertragen naar ongeveer ~320km/u en dan weer opschakelen naar z'n 6 (actie duurt denk maar ongeveer 1-3 seconden in totaal). Alleen op het allerlaatste rechte stuk oppassen, want dan komen ze weer dichterbij en moet je even blokken.

Succes! :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:11:
[...]

Het antwoord is simpel :) maximaal koppel @ xxxx rpm, dus door je bak so af te stellen dat je door de bochten gaat met maximaal koppel ga je sneller erdoorheen.

Waarschijnlijk door de bak omhoog te klappen komt het koppel beter uit in de bochten.
En daarnbaast betekent max toerental niet per se het beste moment om te schakelen. Schakelen doe je aan het eind van je powerband. En powerband is over het algemeen het gebied tussen rpm van max koppel tot rpm van max vermogen. Na het max vermogenpunt hangt het er vanaf hoe snel het vermogen begint te vallen.
En stel je auto doet max koppel @ 3000 rpm, en max vbermogen @ 5500. Moet je eigk zorgen altijd tussen 3000 en 5500 in te zitten. Zelfs al kan je auto 8000 toeren halen, maar daarmee maak je enorm verlies.
huCks schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 21:38:
hej allemaal.
ik ga volgende week een ps3 en GT halen. maar ik zou er graag een race stuur bij kopen, welke is er aan te raden? ik kwam de driver force gt, G25 en G27 tegen maar de laatste 2 vind ik nogal duur.
welk zijn zoal de goede?
Kijk eens bij de Fanatec 911 Carrera. Deze zit qua prijs tussen de DFGT en de G-serie in.

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 26-12-2010 01:22 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51
Hmm ik had meer gehoopt op wat carosserie en differentieel instellingen etc. Met TC op7 gaat het al beter, maar 12e worden met minder achterstand is nog steeds 12e :p

Edit: de 2e race had ik al wel gehaald...is gewoon kwestie van gas indrukken en nooit meer loslaten! :p
Misschien dan toch maar een makkelijker auto (Corvette ZR1 RM?), maar dat gaat weer klauwen vol geld kosten dan 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Neurd op 26-12-2010 01:51 ]

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de DTM-races zag ik zojuist een Alfa 155 in de used car list staan O+ Dus maar effe gekocht :P

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 26-12-2010 02:13 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 00:04
Neurd schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:48:
Hmm ik had meer gehoopt op wat carosserie en differentieel instellingen etc. Met TC op7 gaat het al beter, maar 12e worden met minder achterstand is nog steeds 12e :p
heb zelf het idee dat meer chamber achter (1.5 tot 3.0 ofzo, hangt beetje van de wagen af) en LSD beetje omhoog (gebruik zelf vaak 25/50/25 bij RWD cars) aardig zijn werk doet
en downforce max ofcoz :9

je kan natuurlijk ook nog je gearbox stuk verder uit trekken.. dan heb je ook al minder problemen wel.. niet 100% gunstig voor acceleratie.. maar dat is rond spinnen ook niet :+

[ Voor 15% gewijzigd door Thrashie op 26-12-2010 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik sta nu met de season event time trial London op de 291e plek.
Ik kan nog steeds wat plekjes winnen door me honda integra wat beter af te stellen.

Echter nou vraag ik me af wanneer en hoeveel punten je hier nou voor krijgt.
en krijg je alleen een prijs als je in de top 10 komt of krijgt iedereen iets, hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
GAIAjohan schreef op zondag 26 december 2010 @ 02:13:
Voor de DTM-races zag ik zojuist een Alfa 155 in de used car list staan O+ Dus maar effe gekocht :P
Fck... ik wil 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 08:25
Indy 500 staat voor de 2e keer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:31

Maximus

There is no substitute

Wat zijn de instapeisen voor de Suzuka 1000km-endurance A-spec? Is dat vrij net als bij de andere endurance races? Dan komt de Formula Gran Turismo natuurlijk weer van stal :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 21:20
Maak ik @@@#$ een fout door een savegame terug te zetten van USB stick ipv er 1 te maken naar USB stick.

Ik baal wel ff. :(

Kan ik weer die irritante Nascar challenges etc gaan doen en nog veeel meer.
En een 2 milj credits verloren.

[ Voor 31% gewijzigd door Hoyden op 26-12-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
pfoe, ik wil wel een x1 lenen voor de endurances :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
k*t, 5e :D naja, (dit was met de minolta) dus nu maar weer met de bentley :D en mn vrouw doet zelfs mee met coachen :D geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
v8power67 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:13:
ik kan die japanse dlc niet downloaden en giften ;) is niet een code ofzo..
maare heb geen jaguar codes meer helaas, en moet eerlijk zijn ben dat spelletje hellemaal beu. moest continue nieuwe accounts aanmaken enz. tis heel makkelijk probeer het gewoon op bv safari browser daar doet hij het goed op.
enne het is heel makeklijk die dlc downloaden, even wachten en je ziet ze staan op home screen van playstation store ;) dan klikken en downloaden. om japanse psn aan te maken use google....
Is dat niet een overtreding van de PSN voorwaarden? Of mag dit wel om bijv makkelijker met je USA en Jap vrienden te spelen?

Als je een Japanse account gebruikt om die DLC te krijgen dan werkt het alleen met een Japanse savegame en Japanse GT5. Dus weet niet hoe jij het werkend krijgt.....

[ Voor 10% gewijzigd door Pyrone89 op 26-12-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op zondag 26 december 2010 @ 10:50:
[...]

Is dat niet een overtreding van de PSN voorwaarden? Of mag dit wel om bijv makkelijker met je USA en Jap vrienden te spelen?

Als je een Japanse account gebruikt om die DLC te krijgen dan werkt het alleen met een Japanse savegame en Japanse GT5. Dus weet niet hoe jij het werkend krijgt.....
ik heb hellemaal nog niks gedownload ;) (heb alles al wat er te downloaden viel heb signature edition)
maar een download kun je niet giften omdat het een 100kb filetje is die op je ps3 zelf moet staan.
je zal hem dan zelf moeten downloaden. en uiteraard japanse dlc is japanse account en save game :P
maare ik had japanse account aangemaakt 2 jaar geleden voor prologue demo maar was te laat.
opzich wel grappig op japanse psn store te kijken alleen snap dr geen ruk van :)
maare of het ee overtreding is zal me boeien, je mag zoveel niet te snel rijden mag ook niet in echie maar 99% van de mensen doet het elke dag weer. maar denk trouwens niet dat het een echte overtreding is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
v8power67 schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:43:
[...]

ik heb hellemaal nog niks gedownload ;) (heb alles al wat er te downloaden viel heb signature edition)
maar een download kun je niet giften omdat het een 100kb filetje is die op je ps3 zelf moet staan.
je zal hem dan zelf moeten downloaden. en uiteraard japanse dlc is japanse account en save game :P
maare ik had japanse account aangemaakt 2 jaar geleden voor prologue demo maar was te laat.
opzich wel grappig op japanse psn store te kijken alleen snap dr geen ruk van :)
maare of het ee overtreding is zal me boeien, je mag zoveel niet te snel rijden mag ook niet in echie maar 99% van de mensen doet het elke dag weer. maar denk trouwens niet dat het een echte overtreding is.
PSN vergelijken met de verkeerswet is beetje scheef (PSN is een spelletjesnetwerk, het wegenverkeersnet is voor de economie en de veiligheid.).

Maar idd, who gives a f.

Maar jij deed dus de birthday glitch?

[ Voor 3% gewijzigd door Pyrone89 op 26-12-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Zijn die nieuwe season events nou zoveel moeilijker?, Die met die Mustang: Maximaal Sport:hard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik begin het nu wel gruwelijk irritant te vinden, dat je in een championship de game niet kan saven... Ik ben nu bij B-spec expert de FormmulaGT championship en dat zijn 6 races van elk z'n 30/35 rondjes. Dit was in de voorgaande delen wel beter geregeld. Hopelijk fixen ze dit ook nog met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Maximus schreef op zondag 26 december 2010 @ 09:21:
Wat zijn de instapeisen voor de Suzuka 1000km-endurance A-spec? Is dat vrij net als bij de andere endurance races? Dan komt de Formula Gran Turismo natuurlijk weer van stal :)
De FGT mag je gebruiken, je doet er dan iets meer dan 5 uur over(droge race).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06 11:52
Goh, denk ik even leuk te hebben gespaard en een te F2007 hebben aangeschaft, kan ik hem alleen gebruiken in merkenraces en arcade. Ik snap daar zowieso de logica niet van, je vraagt 12,5 mil voor een auto terwijl je hem nauwelijks kan gebruiken. Heel goed gedaan van Polyphony ze hadden op hun minst een waarschuwing kunnen geven voordat je die auto koopt .. :@

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Tweakers der alle IP's verenigt U! (wie raad waar ik dit aan heb ontleent... :P)

Voor online races / roulette races met exclusief toegang voor Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Dit komt eigen van mijn post op het GTPlanet forum, maar ik post hem hier ook maar even.

Zoek

Ferrari F2007 (P) - Dark red body, red top, 1.4 miles.

Mazda 787B (P) - Race livery, 0 miles.

Audi R8 Race Car (Audi PlayStation Team ORECA) '05 (S) - I got this from the 200 race/1000 km ticket, and curiously it has 765HP instead of the 588PS that's listed in the CE Apex book carlist or 579HP that the one in the used car dealer/online dealer has. I'm not sure if that's just because it's a new car with 0.0 miles or it has parts installed that normally aren't (comes with racing exhaust, full custom transmission, LSD, full custom suspension and RH tires), but it is upgradeable with chassis reinforcement and stage 2/3 turbochargers - gets up to 888HP with stage 3 and oil change.

Chaparral 2J Race Car '70 (S) - White, 0 miles.

Heb

Red Bull X1/X2010

Ferrari 330 P4 Race Car '67 (P) - PENDING

Ford Mark IV Race Car '67 (P) - PENDING

Audi R10 TDI (P)

Peugeot 908 HDI FAP (P) Team Peugeot Version.

Ford GT LM Race Car / Spec II / Spec II Test

Mercedes-Benz CLK-GTR Race Car (S)

RUF RGT (S) - PENDING

Ruilen?
PM me of mail naar pyrone89@gmail.com

Nu weer on-topic: ik zou vandaag graag een online Tweakers race / trackday / roulette race organiseren. Er is beperkt plek. Laat maar weten of mensen zin hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de geinteresseerden:
Met de Formula GT (droge races):

-lvl25 > Grand Vally 200km > ca 68.000 in ca 1 uur 45 min
-lvl28 > Indy 500 > ca 150.000xp in ca 2 uur 50 min
-lvl30 > 1000km Suzuka > ca 350.000xp in ca 5 uur 20 min
-lvl32 > 4uur Nurburgring > zijn ze (bijna) mee bezig
*lijstje werk ik verder bij als ik verder kom*

lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp
lvl 30-31 > ca 1.000.000xp
lvl 31-32 > ca 1.300.000xp

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2010 14:32 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
B-Spec wordt echt zoveel minder frustrerend als je de X1 hebt. :D

Nu alleen de NASCAR kampioenschap zien te halen, heb gehoord dat die heel lastig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
dvdkiwi schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:39:
lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp
Klopt niet helemaal. Zie onderstaande ;)
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=137162

(En evt. voor je eerste lijstje: http://www.ps3trophies.or...-series-what-car-use.html )

Kunnen deze twee links eigenlijk niet in de TS?
Pyrone89 schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:41:
B-Spec wordt echt zoveel minder frustrerend als je de X1 hebt. :D
De bspec races die het meest frustrerend zijn mag je de X1 niet gebruiken, gaat dus niet echt op ;)

[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 26-12-2010 14:04 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De xp lijst in je linkje klopt niet haha :P
Ik zit namelijk te wachten tot ik de 4uur Nurburg (unlocked at lvl32) kan doen en ik moet 1,3 miljoen xp hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Gebruikt de PS3 standaard AA(en AF?)bij een 720p resolutie?
Vind het er nogal ongepolijst uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-spec nog maar 1 race te gaan, de Nurburg 24 uur :) Dat moet dit jaar ook hopelijk nog wel lukken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke level ben je dan nu?
In andere woorden: Hoe vaak moet je die over doen om lvl40 te worden?
*las wel dat je iets van 2,2 milj xp krijgt daarvoor*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bijna 37 :P Dus zal nog wel een paar 24u's van Sarthe moeten doen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
I-Heine-I schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:38:
Zijn die nieuwe season events nou zoveel moeilijker?, Die met die Mustang: Maximaal Sport:hard? :P
Ik had die in de 2e gehaald, 1e keer reed ik per ongeluk :) op het gras/zand en daar remde de auto vrij weinig af, dus de 2e keer gewoon flink afgesneden (1e bocht) en makkelijk 1e geworden.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
dvdkiwi schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:08:
De xp lijst in je linkje klopt niet haha :P
Ik zit namelijk te wachten tot ik de 4uur Nurburg (unlocked at lvl32) kan doen en ik moet 1,3 miljoen xp hebben.
Haha, ik kan zelf bevestigen dat de getallen t/m A spec 27>28 (toevallig :P) exact kloppen. Hmmm, misschien verschil A en B spec...? Lijkt me dat dit lijstje iig wel klopt voor A Spec (was ook eerder bevestigd). Of patch verschil :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn lijstje aan de hand van min B-spec gemaakt ja.
Aangzien er ook verschil in credits en xp zit tussen A en B verbaast het me niks als de xp waardes ook wat anders zijn.
Patchverschil hoop ik niet, dat betekent dat je nu meer dan voorheen moet halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 17:24
ik ben momenteel enorm aan het twijfelen tussen een 911 carrera en een dfgt
voorkeur gaat naar de 911 maar kan je die ook ergens bestellen zonder webshop? heb nog nooit iets online gekocht dusjah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:54
Net level 24 geworden, meteen de laatste AMG challenge gedaan en een half uurtje later 1.2 miljoen rijker en de multimillionaire trophy gehaald en ook meteen doorgeknald naar level 25 8)

Straks een DTM, SuperGT en FGT kopen voor de events die komen gaan in Extreme.

[ Voor 28% gewijzigd door Sander H op 26-12-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
huCks schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:21:
ik ben momenteel enorm aan het twijfelen tussen een 911 carrera en een dfgt
voorkeur gaat naar de 911 maar kan je die ook ergens bestellen zonder webshop? heb nog nooit iets online gekocht dusjah :D
Nee kan alleen via de webshop. En eens moet de eerste keer zjn toch. Het is bovendien simpel en veilig (betaal met creditcard dan extra garantie van je creditcard maatschappij)

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 17:24
Karpertjuh schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:06:
[...]

Nee kan alleen via de webshop. En eens moet de eerste keer zjn toch. Het is bovendien simpel en veilig (betaal met creditcard dan extra garantie van je creditcard maatschappij)
ik heb geen visa ofzo :D enkel een ing bank kaart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 03-06 17:41
Het is natuurlijk niks tussen jullie X1's en Formula GT's, maar ik ben hier op level 12 erg blij met mijn Chevy Chevelle SS 454, die nu bijna 600pk heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 19:54
Hoi, ik heb ff snel een vraagje, ik zie ook dat er een DTM event is en nu zie ik bij de dealer een audi tt dtm versie staan, is het verstandig om die te kopen of krijg je dat ding ergens kado. Hij kost iets van 900.000 cr en heb zelf iets van 3.500.000 cr. Moet ook nog de Lamborgini event doen en heb ook nog geen Lambo.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raverzzz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-03 09:19
Ik ben level 24 maar heb nog geen DTM auto cadeau gehad. ik heb zelf ook opel astra touring car gekocht bij de occasions. Dus als ik jou was zal ik hem wel kopen ja!

Ik heb zelf ook een vraagje. Ik kan namelijk niet online met gt5 hebben jullie enige idee wat er mis kan zijn?
Ik heb een topic geopend bij het problemen topic...
zie [PS3] Problemen met online gedeelte gran turismo 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
  • Laatst online: 23-04 00:04
voor die DTM kan je evt ook wanneer nodig een Lexus IS F Racing Concept halen bij de dealer.. mocht je nu nog geen geld uit willen geven aan die audi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
mhpwolf schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:26:
Hoi, ik heb ff snel een vraagje, ik zie ook dat er een DTM event is en nu zie ik bij de dealer een audi tt dtm versie staan, is het verstandig om die te kopen of krijg je dat ding ergens kado. Hij kost iets van 900.000 cr en heb zelf iets van 3.500.000 cr. Moet ook nog de Lamborgini event doen en heb ook nog geen Lambo.

Alvast bedankt.
Nope, niet doen. Gewoon bij de dealer de Lexus IS-F Racing Concept halen. Is iets van 8 ton, kun je dikke turbo op zetten en hij is VEEL sneller dan de andere DTM-wagens voor evenveel geld. Dus mocht je hem graag willen hebben: doen, wil je dat niet, mooi laten staan.

Heeft iemand van jullie al goud met de Ford Focus ST en de RX-7 met 400 pk? In beide word ik tweede, met de Ford heb ik het zelfde tempo als de Focus RS die wint met 15 sec voorsprong maar kom niet dichter bij, bij de RX-7 rijd ik constant 1.02's met mijn RX-7 Premium fully tuned (tot 400 pk dan) en kom ik aan het eind nog eens een dikke 15 sec tekort... En gister heb ik 2x de NASCAR geprobeerd op de Ring, maar dat is helemaal een drama.... Terwijl ik een Formula GT in net iets meer dan 6 minuten daar rondjakker en de NASCAR races vrij eenvoudig won....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 20:36
Is het nu de bedoeling dat je voor ieder online event zelf een auto aanschaft en deze gaat tunen binnen de gestelde eisen om daarmee uiteindelijk goud te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:56
Harry, ja.

Wat is het verschil tussen de IS-F stock kopen en zelf RM opzetten of al zo'n RM-versie bij de dealer halen?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 19:54
Thrashie schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:17:
voor die DTM kan je evt ook wanneer nodig een Lexus IS F Racing Concept halen bij de dealer.. mocht je nu nog geen geld uit willen geven aan die audi
Hehe, ik wou hem gaan kopen maar toen ik naar de dealer ging was ie alweer weg, ik balen maar nu toch weer blij dat ik dan de Lexus kan kopen. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Sander H schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:38:
Net level 24 geworden, meteen de laatste AMG challenge gedaan en een half uurtje later 1.2 miljoen rijker en de multimillionaire trophy gehaald en ook meteen doorgeknald naar level 25 8)

Straks een DTM, SuperGT en FGT kopen voor de events die komen gaan in Extreme.
SuperGT heeft geen restrictie vwb auto's, ben 'm met de Formula GT aan het doen...

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 18-09-2024
ybastiaans schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:18:
[...]

Nope, niet doen. Gewoon bij de dealer de Lexus IS-F Racing Concept halen. Is iets van 8 ton, kun je dikke turbo op zetten en hij is VEEL sneller dan de andere DTM-wagens voor evenveel geld. Dus mocht je hem graag willen hebben: doen, wil je dat niet, mooi laten staan.

Heeft iemand van jullie al goud met de Ford Focus ST en de RX-7 met 400 pk? In beide word ik tweede, met de Ford heb ik het zelfde tempo als de Focus RS die wint met 15 sec voorsprong maar kom niet dichter bij, bij de RX-7 rijd ik constant 1.02's met mijn RX-7 Premium fully tuned (tot 400 pk dan) en kom ik aan het eind nog eens een dikke 15 sec tekort... En gister heb ik 2x de NASCAR geprobeerd op de Ring, maar dat is helemaal een drama.... Terwijl ik een Formula GT in net iets meer dan 6 minuten daar rondjakker en de NASCAR races vrij eenvoudig won....
Ik had wel die TT gekocht en heb er echt geen spijt van want dat ding rijdt echt heerlijk en die DTM races zijn heel erg makkelijk en imo ook veel leuker als je een auto hebt die gelijkwaardig is met de rest.

Ik heb hetzelfde probleem met die RX-7 ik rij ook constant 1.02 maar dat is dus te weinig maar ik heb geen idee waar ik het laat liggen. Die Focus ST heb ik wel op goud. In eerste instantie kwam ik er ook niet bij in de buurt en werd elke keer 2e maar ik heb toen slipherstel aangezet en daarmee haalde ik gelijk goud.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

is die Alfa 155 ook bruikbaar voor de DTM races? Dan wacht ik op die.

De nieuwe Season Events zijn zeker lastiger dan voorgaande is hier de algemene mening dacht ik.
Ik heb op 1 van de 4 races goud (Laguna Seca, met Mustang) Race 5 nog niet gedaan met de Nascar, ga het niet eens proberen eigenlijk. De andere races ben ik 2e en daar hou ik het maar op.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 19:54
Ontzettende_Jan schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:14:
[...]

SuperGT heeft geen restrictie vwb auto's, ben 'm met de Formula GT aan het doen...
Oh ok, nja ik zal hem toch racen met eenzelfde soort auto's als de AI, is niet voor niks een Super GT kampioenscha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 14:32

scorpie

Supra Addict

Damn vandaag echt geen steek verder gekomen. Top Gear challange intermediate lukte me niet, kart advanced spinde ik altijd in 1 van de 6 ronden.. licenses op gold halen lukte niet.. :( geen beste dag. Uiteindelijk wel die kart unit gehaald.. moet alleen nog een race auto uit de jaren 60 of eerder vinden om de GT oldtimers all stars championship (ofzo) te doen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:54

Vuvuzela

My spire is forming

Th1x4nG schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:39:
Harry, ja.

Wat is het verschil tussen de IS-F stock kopen en zelf RM opzetten of al zo'n RM-versie bij de dealer halen?
Ik had niet goed gekeken en de stock IS-F gekocht. Maar ondanks RM mag je daar dus niet mee deelnemen aan de DTM races. Dus voor de DTM races moet je toch die van 750k hebben. Ik vind die IS-F concept ook een stuk fijner met 6 versnellingen ipv. 8 :X

[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 26-12-2010 20:17 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 03-06 20:47
[...]

Met de RX7 heb ik de versnellingen korter gezet. Ik heb deze 4de keer achter mekaar moeten voordat ik goud had.
Maar ik vindt het met de Ford veel moeilijker dan met de Mazda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Maciek schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:15:
[...]

Ik had niet goed gekeken en de stock IS-F gekocht. Maar ondanks RM mag je daar dus niet mee deelnemen aan de DTM races. Dus voor de DTM races moet je toch die van 750k hebben. Ik vind die IS-F concept ook een stuk fijner met 6 versnellingen ipv. 8 :X
Ik rijd autmaat dus vind die 8 versnellingen heerlijk. Moeten ze in het echt ook bij meer auto's gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202792

Gebeurd er vanavond online ook nog wat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 12-05 19:19
Is er iemand die 10miljoen heeft zodat die een Ferrari F1 kan kopen?? ik heb er namelijk meerdere auto's voor over om die te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
mathijs55 schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:00:
Is er iemand die 10miljoen heeft zodat die een Ferrari F1 kan kopen?? ik heb er namelijk meerdere auto's voor over om die te krijgen!
Binnenkort, working on it.

Hoe zit het trouwens wbt ruilen. Ik zoek dus nog een 787B. Moet het wel beetje tijdig weten, want er zijn mensen op GTPlanet die ook willen ruilen dus voordat ik hun een ruildag toezeg..... (ivbm de 1 car per dag regel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 12-05 19:19
Pyrone89 schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:07:
[...]

Binnenkort, working on it.

Hoe zit het trouwens wbt ruilen. Ik zoek dus nog een 787B. Moet het wel beetje tijdig weten, want er zijn mensen op GTPlanet die ook willen ruilen dus voordat ik hun een ruildag toezeg..... (ivbm de 1 car per dag regel)
doe anders maar ruilen met hun vandaag =P ik zit een beetje te hangen op de bank met m'n macbookje. beetje socializen is ook wel goed:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Laatst online: 23:21
Pyrone, ik heb wel een787B om te ruilen als je intresse hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
fitness82 schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:40:
Pyrone, ik heb wel een787B om te ruilen als je intresse hebt
Is goed.

Vandaag stuur ik een auto naar iemand anders van Tweakers, morgen iemand van GTPlanet, en dan kan ik dinsdag naar jou toe sturen. Is dat goed?

Jij kan al wel vast naar mij toe zenden, je krijgt dinsdag dan de auto die je wilt (X2010?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
Ja is goed,

zal 'm dan vandaag of morgen al naar jou toe sturen.
En de X2010 is goed ja, kan ik die ten minste ook eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Toppie, stuur me sowieso dinsdag even een e-mail op pyrone89@gmail.com
Dan mag je die dag ook nog een paint uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
ok doe ik, heb je in ieder geval al een invite gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 15:58

DutchDevil79

I race, therfore I am

Damn in de regen is het toch errug lastig rondjes te rijden zonder een spin of een foutje. Heb net ff de dreamcar ronde op 24h nurburgring met men Mazda 787B gedaan. Zweten om dat ding op de baan te houden. Laatste rondje ging het best na het wennen aan de omstandigheden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Laatst online: 04-06 15:49
Evertt schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:16:
[...]

Met de RX7 heb ik de versnellingen korter gezet. Ik heb deze 4de keer achter mekaar moeten voordat ik goud had.
Maar ik vindt het met de Ford veel moeilijker dan met de Mazda.
Ik kom niet eens in de buurt met die RX7 race. Maar ik heb dan ook geen race RX7. Gewoon 1 van de dealer.
Dat gaat niet werken ben ik achter.

Ik ben vandaag wezen shoppen. Heb een Civic Type R uit 97 gekocht. Zonder twijfel DE beste 1.6l motor ooit geproduceerd naar mijn mening. Stock non turbo of compressor als 185 pk. Niet verkeerd voor een 1.6je.
Hetzelfde geldt voor de S2000 waar ik mijzelf op getrakteerd heb. Verreweg de beste 2.0L ooit geproduceerd!

Stock non turbo 240 pk!

Ja, ik ben een Honda fan. (Nee, niet de sjonnie bumperbakken varianten!) :)
In hun klasse zijn ze altijd fenomenaal.

Ben nu na 3 dagen racen bij level 16.

GT5 is voor mij nu al het leukste spel wat ik gekocht heb ik 2010. Bij uitstek!

Morgen weer verder knallen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:58
Krijg GT5 waarschijnlijk morgen dus kan het niet testen, maar klopt het dat je op een Standard Car niet eens andere velgen kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 03-06 17:41
superbassie schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:53:
Krijg GT5 waarschijnlijk morgen dus kan het niet testen, maar klopt het dat je op een Standard Car niet eens andere velgen kan zetten?
Klopt. Maar maakt dat nou zoveel uit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

[...]

Ik heb de seasonal events opgegeven. Ik kom niet verder dan een 3e plaats met de Ford Focus en de andere events willen ook niet lukken. NASCAR is helemaal dramatisch. Ik heb het geprobeerd maar kom slechts enkele seconden dichterbij nr 11 |:(
Van mij mogen ze het wat minder moeilijk maken.
Gelukkig heb ik nog zat te doen in de A en B spec. Net wel even Like de Wind gehaald met de Pagani Zonda. Volledige tuning en gaan :9. Die Minolta kwam toch steeds wel angstig dichtbij. Als 'tie eenmaal goed in je slipstream zit ben je verloren. Maar goed nu heb ik het ding eindelijk zelf en kunnen we weer verder. Bijna level 23 en genoeg geld op de bank om straks de Formula GT te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:58
SytseHartvelt schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:00:
[...]
Klopt. Maar maakt dat nou zoveel uit? :p
Mja, als je dus aan 800 auto's niet veel kunt veranderen vind ik dat wel jammer. Hou er wel van om een auto er wat unieker uit te laten zien. :)

Maar goed, ik las dat ze dmv updates wat meer standard cars over willen zetten naar premium. Er is nog hoop. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numlocker
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Balen !!!
Ik had een echt snelle Toyota race car gewonnen bij extreme events
blijft Ps3 hangen.
Kon alleen opnieuw starten en ja hoor......weg Toyota.
Grrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

superbassie schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:14:Mja, als je dus aan 800 auto's niet veel kunt veranderen vind ik dat wel jammer. Hou er wel van om een auto er wat unieker uit te laten zien. :)

Maar goed, ik las dat ze dmv updates wat meer standard cars over willen zetten naar premium. Er is nog hoop. :9
de premium cars kun je erg na smaak aanpassen :X :F; spoiler d'r op, wielen vervangen, andere kleur spuiten en bij 20modellen kun je 'm upgraden naar een racemod als je dat doet, kun je zelfs 't nummer van je auto aanpassen. de mogelijkheden zijn eindeloos .... :X :N (wrom zo weinig op dat gebied :( vind dat echt een gemiste kans)

Nu bezig met de 4.8miljoen credits voor die GT race auto. iet meer dan 50x gone-like-the-wind nascar race aan 't doen .... they are making a left turn (boring as hell)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Obi1r schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:06:
is die Alfa 155 ook bruikbaar voor de DTM races? Dan wacht ik op die.

De nieuwe Season Events zijn zeker lastiger dan voorgaande is hier de algemene mening dacht ik.
Ik heb op 1 van de 4 races goud (Laguna Seca, met Mustang) Race 5 nog niet gedaan met de Nascar, ga het niet eens proberen eigenlijk. De andere races ben ik 2e en daar hou ik het maar op.
Volgens mij wel, want ik zag de alfa 155 er ook tussen in de dtm races.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Als je aerodynamica aanpast is dat met tupperware van de bekende tuners zoals Buddy Club. Dat is mij in ieder geval opgevallen bij de S2000.

Dat vind ik dan wel weer een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Wordt weer eens tijd om een leuke Tweakers trackday / roulette race / zelfde auto races te organiseren.

Leukste lijkt me een Trackday met 16 man, zodat je allemaal je auto's kunt testen. Beetje gevoel van de vrije trainingen in de F1.

Maandagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Net ook maar een 787B gekocht, na een paar rondjes warm draaien zette ik een tijd van 6:08:nogwat neer op de nordschleife \o/. Het kost even om een lekker gevoel voor die auto te krijgen maar als dat eenmaal lukt is 't heerlijk :) Nu weet ik weer waarom ik zo lang op deze game zat te wachten :9~

edit: het zal vast een matige tijd zijn gezien ik niet zo'n topcoureur ben, wat halen de andere 787b eigenaren hier ongeveer?

[ Voor 29% gewijzigd door Wussie op 27-12-2010 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:54

Vuvuzela

My spire is forming

Ik speel met controller en ik heb deze zo ingesteld dat ik tijdens het racen mijn rembalans/TC etc. aan kan passen. Sinds de laatste patch kan ik TC echter niet meer aanpassen tijdens het racen. En dat kan ik online begrijpen maar in A-spec als TC op 5 staat (automatisch soms) kan ik dit nu ook niet meer uitzetten. De TC instelling is greyed out. Anderen hier ook last van? Ik vrees een bug.

Ik was net zo tevreden met mijn controller setup. D-pad afstelmenu. Gas/rem met LR2 knoppen. Schakelen met het rechter pookje.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:29
k laat Bob net het Formula GT kampioenschap rijden en hij werd net 5e omdat hij zonder benzine zat en dat is echt gaar.
De race is 34 ronden en in ronde 27 liet im hem de pit ingaan en kreeg hij 20 liter erbij. Dit zou meer dan genoeg moeten zijn om de race uit te rijden. Ik ging toen weg en kwam in de 34e ronde terug en toen was zijn benzine zo goed als weg.

nadat hij de pits naarbuiten kwam zat zijn tank voor 1/3 vol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Laatst online: 05-06-2024
In het weekend behoorlijk wat progressie in GT5 gemaakt.
Allereerst heb ik "Like the wind" gedaan met mijn ZR1 RM. Op zich is het met die auto inclusief wat aanpassingen ontzettend makkelijk om te doen, maar op ovale baan moet je echt je best doen om de auto's achter je te houden. Uiteindelijk heb ik die race met 00:00:053 seconde voorsprong gewonnen.

Later heb ik nog de American series gedaan en de een-na-laatste AMG challenge (overal maar zilver behaald, dat vind ik nog acceptabel met een controller). Leuke auto's gewonnen, al vind ik de AMG challenges vrij pittig als je het met een controller speelt. Je merkt duidelijk het verschil als je zelf schakelt en als je in een automaat rijdt. Dit ervaar ik ook tijdens andere races. Ervaren jullie dat ook zo?

Kortom afgelopen weekend heb ik de volgende auto's gewonnen:
  • Minolta Toyota
  • Mercedes E63 AMG (1000 ticket, staat leuk in mijn garage...)
  • Mercedes A
  • Mercedes CLK (staat ook leuk in mijn garage...)
  • Jay-Leno tank (Nutteloze auto, wel mooi voor foto-mode)
  • NASCAR
Met de NASCAR event in de Extreme series ook nog een hoop lol beleefd. In de laatste race op Daytona Speedway (meen ik hoor) ben ik tot 3 keer toe van de baan gespind, omdat mijn tegenstanders het zo leuk vinden om mij aan te tikken bij één van mijn achterwielen. Na drie keer op die manier te worden uitgeschakeld heb ik niet eens meer geprobeerd om die race op goud te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Weet iemand waar ik een RX-7 LM race car en NSX LM race car kan winnen/kopen?

Volgens mij zijn die nergens te winnen, maar misschien heb ik verkeerd gelezen ofzo XD.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
@ Pyrone:

Ik wil vanavond wel ff komen rijden iig, moet mn RS6 een tune gaan geven en testen en mn Golf en NSX willen ook graag de baan nog zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
himlims_ schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:30:
[...]
Nu bezig met de 4.8miljoen credits voor die GT race auto. iet meer dan 50x gone-like-the-wind nascar race aan 't doen .... they are making a left turn (boring as hell)
Heb je de Seasonal Events al gedaan? Dit levert ook flink veel pegels op. Bij de eerste set levert de laatste race met de GT-R zelfs 1.000.000 credits op, scheelt je toch weer 10x Like The Wind! Daarnaast hielpen bij mij de AMG challenges etc een hele hoop, daar kun je ook een hoop poen binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Silverscope schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:42:
Weet iemand waar ik een RX-7 LM race car en NSX LM race car kan winnen/kopen?

Volgens mij zijn die nergens te winnen, maar misschien heb ik verkeerd gelezen ofzo XD.
Die kan je idd niet winnen, alleen te vinden bij de 2e hands.. Ik zag gisteren nog een rode NSX LM langskomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Ontzettende_Jan schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:02:
[...]

Die kan je idd niet winnen, alleen te vinden bij de 2e hands.. Ik zag gisteren nog een rode NSX LM langskomen..
Bummer XD maar goed had al zo'n vermoeden.

Weet je toevallig nog de prijs? Dan weet ik hoeveel ik moet reserveren voor het geval er eentje langskomt haha

Wat dat betreft vond ik GT4 overigens wel gaver omdat je na een belangrijke championship uit 4 rewards een auto kreeg toegewezen. Daarna kon je die championship nogmaals doen voor de andere rewards. Mis dat wel een beetje in GT5 haha

[ Voor 22% gewijzigd door Silverscope op 27-12-2010 10:15 ]

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
Pyrone89 schreef op maandag 27 december 2010 @ 01:25:
Wordt weer eens tijd om een leuke Tweakers trackday / roulette race / zelfde auto races te organiseren.

Leukste lijkt me een Trackday met 16 man, zodat je allemaal je auto's kunt testen. Beetje gevoel van de vrije trainingen in de F1.

Maandagavond?
Lijkt me ook wel een keertje leuk om aan mee te doen :) , maar weet niet of het vanaav gaat lukken..

[ Voor 5% gewijzigd door caspervc op 27-12-2010 11:07 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
willem100 schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:02:
[...]

Ik heb de seasonal events opgegeven. Ik kom niet verder dan een 3e plaats met de Ford Focus en de andere events willen ook niet lukken. NASCAR is helemaal dramatisch. Ik heb het geprobeerd maar kom slechts enkele seconden dichterbij nr 11 |:(
Van mij mogen ze het wat minder moeilijk maken.
Yessss.... Eindelijk, ik heb de NASCAR race bij de Specials binnen. De 2e (Red Bull Camry) pakte ik binnendoor bij de Karussell, de eerste (Jeff Gordon zelf natuurlijk) 3 of 4 bochten later. 2x een 6.40 en je bent binnen.

Ik heb deze setup gebruikt:
Car Settings:
Front Downforce - 50
Rear Downforce - 70
Gear Ratio - Max Speed 360KPH
Initial Torque - 15
Acceleration Sensitivity - 30
Braking Sensitivity - 25
Ride Height - Front -15, Rear -17
Spring Rate - Front 16.2, Rear 15.2
Dampers - Defaults
Anti-Roll - Defaults
Wheel Alignment - Defaults
Brake Balance - Defaults

Gevonden op youtube, alles uit behalve ABS op een en G25 wheel. Ik heb alleen de versnellingsbak aangepast, hij had hem op 340 staan maar met 360 loopt hij ook tijdens wat slipstreamen op het rechte stuk niet in de begrenzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
Vreemd zeg. Gister haalde ik 10:30 op Nurburgring met die oude Mercedes in de regen. Zo net ineens 10:07. Wat een verschil zeg en gister zo hard geprobeerd :P

Nog steeds niet heel goed denk ik, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:28
ybastiaans schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:26:
[...]

Yessss.... Eindelijk, ik heb de NASCAR race bij de Specials binnen. De 2e (Red Bull Camry) pakte ik binnendoor bij de Karussell, de eerste (Jeff Gordon zelf natuurlijk) 3 of 4 bochten later. 2x een 6.40 en je bent binnen.

Car Settings:
Front Downforce - 50
Rear Downforce - 70
Initial Torque - 15
Braking Sensitivity - 25
Dampers - Defaults
Anti-Roll - Defaults
Brake Balance - Defaults

Gevonden op youtube, alles uit behalve ABS op een en G25 wheel. Ik heb alleen de versnellingsbak aangepast, hij had hem op 340 staan maar met 360 loopt hij ook tijdens wat slipstreamen op het rechte stuk niet in de begrenzer.
Als je het echt makkelijk wil hebben moet je slip recovery aanzetten.

Geldt trouwens ook voor de RX-7 uit Seasonal 2 event.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Silverscope schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:05:
[...]

Bummer XD maar goed had al zo'n vermoeden.

Weet je toevallig nog de prijs? Dan weet ik hoeveel ik moet reserveren voor het geval er eentje langskomt haha
Volgens mij 1,9 meloen, hij was niet zo schreeuwend duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
leech1984 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:41:
[...]

Als je het echt makkelijk wil hebben moet je slip recovery aanzetten.

Geldt trouwens ook voor de RX-7 uit Seasonal 2 event.
Dat is nou net de grap, ik heb hem nu gewoon eerlijk gewonnen dan is de voldoening des te groter! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

ybastiaans schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:26:
[...]

Car Settings:
Front Downforce - 50
Rear Downforce - 70
Initial Torque - 15
Braking Sensitivity - 25
Dampers - Defaults
Anti-Roll - Defaults
Brake Balance - Defaults

Netjes hoor _/-\o_ . Zal deze instellingen nog een keertje proberen. Heb alleen geen wheel, gewoon controller. Ik krijg ook het idee dat ik wat input lag op m'n TV heb. Moet een bocht net iets sneller insturen dan wat volgens mij het juiste moment is. Zal eens game mode proberen.
Aan de andere kant krijg ik de neiging om bepaalde challenges of events maar links te laten liggen. Ik wil een race best een paar keer overnieuw doen maar ik moet wel het idee hebben dat het met mijn (middelmatige skills en controller) te doen is.
Mijn doel is om A en B spec t/m de extreme events alles goud te halen en voor de rest alle challenges en license's die een beetje te doen zijn. Endurance races van tig uren heb ik geen tijd voor. Misschien met B-spec en dan gewoon kijken hoever ik kom zonder te coachen :+
En verder natuurlijk zorgen dat ik level 24 haal voor de GT auto. Dat zal vandaag wel lukken. Ik vind het wel mooi dat deze nu bij de online dealer staat. Hoef je niet eindeloos te wachten tot hij een keertje voorbij komt of steeds license challenges te skippen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Braking Sensitivity - 25

Is dat alleen in te stellen bij bepaalde races?

Viel mij namelijk al op dat je de remmerij niet aan kan pakken, maar nu zie ik dat opeens voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Iemand wat tips voor het B-spec regenrijden? De regen komt met bakken tegelijk naar beneden en ik geef mijn B-spec ook full wet tyres echter wil hij toch elke ronde naar binnen om te wisselen voor hard tyres. Als je dus even niet oplet dan zitten er plots hard tyres onder en zie je de rondetijden instorten. :/

Wat ik ook niet snap is dat de tegenstanders met keiharde regen altijd met droogweer bandjes starten om vervolgens in de 1e ronde de pits in te gaan om zo te wisselen voor wet tyres.. 8)7
Deadsy schreef op maandag 27 december 2010 @ 04:21:
k laat Bob net het Formula GT kampioenschap rijden en hij werd net 5e omdat hij zonder benzine zat en dat is echt gaar.
De race is 34 ronden en in ronde 27 liet im hem de pit ingaan en kreeg hij 20 liter erbij. Dit zou meer dan genoeg moeten zijn om de race uit te rijden. Ik ging toen weg en kwam in de 34e ronde terug en toen was zijn benzine zo goed als weg.

nadat hij de pits naarbuiten kwam zat zijn tank voor 1/3 vol :/
Op één of andere manier tankt Bob idd telkens net wat te weinig. 5 litertjes erbij en het probleem is opgelost. De AI heeft hier volgens mij ook last van want ik zie ze met regelmaat tanken in de laatste ronde. Goed voorbeeld is het eerste circuit van het event 'Gran Turismo level 24'.

[ Voor 45% gewijzigd door OCTheEagle op 27-12-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
OCTheEagle schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:16:
Iemand wat tips voor het B-spec regenrijden? De regen komt met bakken tegelijk naar beneden en ik geef mijn B-spec ook full wet tyres echter wil hij toch elke ronde naar binnen om te wisselen voor hard tyres. Als je dus even niet oplet dan zitten er plots hard tyres onder en zie je de rondetijden instorten. :/

Wat ik ook niet snap is dat de tegenstanders met keiharde regen altijd met droogweer bandjes starten om vervolgens in de 1e ronde de pits in te gaan om zo te wisselen voor wet tyres.. 8)7

[...]

Op één of andere manier tankt Bob idd telkens net wat te weinig. 5 litertjes erbij en het probleem is opgelost. De AI heeft hier volgens mij ook last van want ik zie ze met regelmaat tanken in de laatste ronde. Goed voorbeeld is het eerste circuit van het event 'Gran Turismo level 24'.
Bij de laatste natte B-Spec race die ik heb gedaan (in Formula GT championship) pitten 5 ronden voor het eind m'n bob EN alle AI drivers en ze wisselden allemaal hun banden naar racing/hard... Daar mocht wel een Benny Hill muziekje onder.
Volgende ronde weer de pit in, paar litertjes er bij en nieuwe regen banden d'r op en scheuren maar. Maar hij wou inderdaad iedere ronde weer terug om er hard tires in te doen, misschien moet je eens bij je Pit Strategy window kijken of daar niet toevallig nog racing hard staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Laatst online: 05-06-2024
Vraagje..

Ik moet nu de Deutsche Touring Car kampioenschap rijden. Wie weet waar ik een goede auto kan vinden hiervoor? Het is vast wel al meer dan vaak gevraagd, maar ik ben beetje in luiheidsmode vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Vanavond gaan we dus lekker een trackday houden.

Mensen kunnen komen op het moment dat ze zelf willen, dus als je wat later bent: no worries.

Uurtje of 20:00 start ik denk de room.

Ik zou graag zien dat mensen hun headset gebruiken.

Moet wel zeggen dat ik niet dezelfde capaciteit bandbreedte heb liggen als degene die het normaal regelt. Mijn excuses daarvoor alvast.

[ Voor 70% gewijzigd door Pyrone89 op 27-12-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Hiroj schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:40:
Vraagje..

Ik moet nu de Deutsche Touring Car kampioenschap rijden. Wie weet waar ik een goede auto kan vinden hiervoor? Het is vast wel al meer dan vaak gevraagd, maar ik ben beetje in luiheidsmode vandaag.
http://auto-racing.speedt...eveals_is_f_concept_study

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lexis IS-F racing concept van de dealer.
Die houdt het veld prima bij.
Of je moet heel veel geduld hebben
spoiler:
je wint 'm namelijk nog na de 4uur Nurburgring

4uur Nurburg is klaar!!
Nog 1 keer en ze kunnen aan de 9 uur Tsukuba beginnen :P
B-spec grind-plekjes (Formula GT gebruikt):

-lvl25 > Grand Vally 200km > ca 68.000 in ca 1 uur 45 min
-lvl28 > Indy 500 > ca 150.000xp in ca 2 uur 50 min
-lvl30 > 1000km Suzuka > ca 350.000xp in ca 5 uur 20 min
-lvl32 > 4uur Nurburgring > 290.000xp in 4 uur
-lvl33 > 9uur Tsukuba > ??
*lijstje werk ik verder bij als ik verder kom*

lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp

[ Voor 62% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-06 14:30
net de rx7 seizoensevent gehaald met meer dan 10 seconden verschil t.o.v. de skyline, als je niet de stock setup gebruikt is ie echt easy-peasy.

deze setup gebruikt/gejat:
RX-7 SPIRIT R TYPE A (FD) '02

394hp

trans 137mph
LSD
int 7
acc 30
brake 10
ride height -20/-10
spring rate 7.5/9.5
dampers ext 4/3
dampers com 5/4
roll bars 6/2
camber 2.3/2.0
toe -.20/-.10
brakes 4/6

bak rijd heel saai daardoor, maar ik reed wel continue 0:59:0xx (menselijke stopwatch trophy dus ook gehaald), wat met de stock setup gewoon niet kan. Een lage 58 zou met die setup ook nog moeten kunnen, maar maakte nog wat foutjes en zat met verkeer.

als ik wat tijd heb kom ik vanavond nog ff mee crossen online :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bastard op 27-12-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb inmiddels de beide chapparal auto's.

Nu alleen nog de 787B en de beide Formule 1 Ferrari's, de SP1 en de verschillende moderne 'standard' LM cars.
Dan ben ik klaar.

Heb zin in de trackday van vanavond. Laat me weten welke track, condities etc. jullie willen. Kan zijn dat we op den duur ook even wat races doen als afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
ik hoorde dat je via facebook een auto kan krijgen. Weet iemand hoe? Kan het niet 1,2,3 vinden...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
KAdrifter schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:16:
net de rx7 seizoensevent gehaald met meer dan 10 seconden verschil t.o.v. de skyline, als je niet de stock setup gebruikt is ie echt easy-peasy.

deze setup gebruikt/gejat:
RX-7 SPIRIT R TYPE A (FD) '02

394hp

trans 137mph
LSD
int 7
acc 30
brake 10
ride height -20/-10
spring rate 7.5/9.5
dampers ext 4/3
dampers com 5/4
roll bars 6/2
camber 2.3/2.0
toe -.20/-.10
brakes 4/6

bak rijd heel saai daardoor, maar ik reed wel continue 0:59:0xx (menselijke stopwatch trophy dus ook gehaald), wat met de stock setup gewoon niet kan. Een lage 58 zou met die setup ook nog moeten kunnen, maar maakte nog wat foutjes en zat met verkeer.

als ik wat tijd heb kom ik vanavond nog ff mee crossen online :)
Thnx.
Ik had al zo'n idee dat het met een stock RX7 niet ging werken. Ik kom niet eens in de buurt. Raakte er zeer gefrustreerd door van het weekend.

Ga vanavond dus maar eens op zoek naar een race variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik rijd sowieso altijd op race normaal bandjes. Dit ivm de grip op mijn fwd sjeesbakken :D Mn Golfje zit best vaart in, maar mn civic heeft nog wel wat werk nodig, vooral op de achterkant, want daar willen de banden niet lekker van opwarmen. Eer dat die opgewarmd zijn, zijn de voorbanden al op :D

Ik vind t wel belachelijk worden hoeveel races dat je bob moet laten karren om ana level 30 te komen. Wil die Endurances achter de rug hebben, maar t duurt allemaal een partij smerig lang
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.