Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 20:46

f.h

SinergyX schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:54:
Die 2 uur's is een trainingsrace, die is paar patches terug toegevoegd, maar de 'echte' endurance is de eerste op 25. (je krijgt dan een compleet menu optie erbij).
Welke race is dat dan? Heb de echte endurance races overigens al wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Die endurance menu optie kreeg ik van de week dus toen ik lvl23 haalde :). Maar goed het boeit niet zoveel of het nu 23 of 25 is :).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Wat is trouwens het verschil tussen de GT by citroen road car, en de concept. Beide zijn ze even duur, maar de concept kan je pas bij level 23 kopen.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 16:47

Vuvuzela

My spire is forming

De Concept versie is volgens elektrisch, de versie die ook in prologue zit.

Ik heb me goed vermaakt vanmiddag *O*

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Boudewijn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:10:
Jep level 20 meen ik.

Vanaf wanneer krijg je trouwens die damages? :)
a-spec va lvl 40, online is 't een optie die op uit/matig/hard gezet kan worden. matig hersteld zich na ~20sec? en hard betekend de pits straat in iedere ronde :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 14:46
zojuist de 2e race op extreme gehaald, die was nog best lastig!

Ben nu begonnen met de Super GT race, leuk zo in de regen en dan met cockpit view gaan rijden :D
Krijg wel echt een racegevoel met die cockpit view en het geeft veel meer voldoening dan de bumpercamera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-06 17:04
De Le Mans races waren super!

Reed 405km met de Minolta na een draft, maar remde weer eens te laat |:(

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Laatst online: 09-06 19:22
Rizn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:25:

was gaaf racen ja, maar de 2e keer kwam ik opeens echt niet meer mee met mn belgenwagen

wie er nu nog zin heeft in wat minder intensief racen is bij mij welkom: 300pk max, race hard en minimaal 750 kg (zomaar wat gegokt, kunnen we natuurlijk ook wat bijstellen. het idee was om racemod/car loos te rijden)
ik ben rubber verbranden met mn dome zero, wheeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rizn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:25:

Die race(s) ervaarde ik ook als meest amusant - redelijke diversiteit in autos welke toch aan elkaar gewaagd waren. jammer van de 2 giga crashes dat wel, maar dat hebbie in 't echt ook wel eens.

maar die lotus elise - daar loop ik liever van weg, man-o-man wat is dat een heethoofd :X zou die irl ook zo crap zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 16-01-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:18
LoneRanger schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:32:
[...]
Die laatste, met welke auto doe je die dan, ik heb hem net geprobeerd met de Takata dome nsx en in poging 1 2e op 2 seconden zonder skid-control met alleen abs op 1.
Ik deed hem met een stock Raybrig NSX (Premium), ook geen olie ververst, volgens mij 467 pk.

Daarmee trouwens vandaag de 1000km van Suzuka gedaan, ben blij dat ik die erop heb zitten :P 4 uur op de Nordschleife ik wel zin in maar die ga ik maar volgend weekend doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 17:29
Heeft er nou iemand al een T500RS kunnen bemachtigen? :P

Aangezien bol.com ze al levert, vandaag bestellen morgen in huis verhaal.....

[ Voor 41% gewijzigd door Lampuhkap op 16-01-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij te duur :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet iemand hoe het kan dat m'n Skyline GT-r34 steeds minder PK's krijgt? Ik had eerst meer dan 850pk, maar onderhand is dit nog maar 801. Het spel zegt dat een motorbeurt niet nodig is, en de olie is nog vol.

Verder merk ik vrij weinig van de snelheid.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 17:29
olie word vies, motor slijt. kortom, ververs de olie of doe een engine rebuild of koop een nieuwe skyline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Je moet niet kijken of de olie vol is, maar of de olie zwart is. Dit is waarschijnlijk het geval, als je die ververst is hij weer 850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer zondag...
Zonet weer de 24uur van le Mans opgestart.
Ik heb er nog 2 en een half nodig voor lvl40.
Iemand (SinergyX misschien?) een idee of je met de 24uur van de Nurburgring veel meer credits krijgt dan met de 24uur van le Mans?
Want dan blijf ik die daarna even doen natuurlijk he :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Volgens mij krijg je voor de 24 uur Nurburgring bijna het dubbele.. :P

Edit: 2.2 miljoen xp tegen 3.7 miljoen xp.

http://www.wretch.cc/blog/Siufu/34160373

[ Voor 39% gewijzigd door Sander H op 16-01-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff en dan maar 400.000 credits.
Dat is wel weinig.
Wordt een hoop grinden dan :P

Wat moet je trouwens met zoveel xp als je al level 40 bent?
Je coureurs groeien verder, maar daar zie ik het nut niet echt van.
Had liever een miljoentje credits gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de nurburg 24u ook maar 1x gedaan, je doet het echt niet voor het geld en exp in inderdaad op. Zeker als alle endurances met dezelfde bobs heb gereden, zijn hun vaak nog eerder 40 dan dat jij het bent :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Mijn bobs zijn nu 33/33/33/32/31/30, straks voor de 3e keer maar de 9 uur van Tsukuba aanzetten.. nu eerst nog even de 2ehands dealer leegkopen, zit op 457 auto's waarvan 446 verschillende :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:43

JoepW

iRacer & Home Assistant

Lampuhkap schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:41:
Heeft er nou iemand al een T500RS kunnen bemachtigen? :P

Aangezien bol.com ze al levert, vandaag bestellen morgen in huis verhaal.....
Ik hou het ff op mijn paar maanden 'oude' Fanatec set. En tis ook veul geld moet ik zeggen.
dvdkiwi schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:17:
Pfff en dan maar 400.000 credits.
Dat is wel weinig.
Wordt een hoop grinden dan :P

Wat moet je trouwens met zoveel xp als je al level 40 bent?
Je coureurs groeien verder, maar daar zie ik het nut niet echt van.
Had liever een miljoentje credits gehad.
Als ik lvl 40 met de Bob's heb gaat het alleen nog om geld. Nou dan wordt het dus autopiloot in A-spec :+

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 08:27
Daniel_Elessar schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:22:
Heerlijk wat geld verdient vandaag met die seasonal events, vooral de superGT was erg makkelijk met m'n NSX.
Niet getuned gewoon racing hard, had hem al gebruikt voor de aspec SuperGT. Nam de leiding eind ronde 5 en won met een ruime 5 sec, gewoon gecontroleerd uitgereden.
De andere waren ook erg goed te doen, eindelijk het geld voor de o zo mooie alfa TZ2 Carrozzata da Zagato. Oh ja ook maar de formulaGT, moet die races ook nog doen.
Misschien wat laat maar de Alfa TZ2 win je bij een (endurance dacht ik) B-spec race

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Als je geld wilt hebben (via bspec) is de beste manie de Dreamcar Championship op te starten met een X2010 of anders een FGT. 108.000 per race van 10-15 minuten, de 5e race op de Nurburgring wel starten ma na de start afsluiten. Krijg je ook nog een een bonus van 5 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 17:52
Sander H schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:41:
nu eerst nog even de 2ehands dealer leegkopen, zit op 457 auto's waarvan 446 verschillende :9
Hehe ben ik dit weekend ook mee begonnen, alle auto's gaan verzamelen. Heb er alleen nog niet zoveel als jij, namelijk 217. Heb de totale carlist in een excel geduwd, aanvinken welke ik al heb plus specs van elke auto: standaard of premium / aantal in bezit / cc (motorinhoud) / Motortype (4 in lijn, V6 Turbo, V12, etc) / Pk bij xx rpm / Nm bij xx rpm / Kg / Aandrijving (FF, MR, etc) en kg/pk verhouding. En heb een extra regel toegevoegd voor getunede auto's waarvan de tuning niet meer terug te draaien is, maar dat zijn er gelukkig niet zoveel. Heb ze liever ongetuned.

Zat er nog aan te denken om per auto de aangeschafte verwisselbare tuningsonderdelen ook te vermelden maar dat komt later wel, alsof bovenstaande al niet tijd genoeg kost ;)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waarom doen jullie dat in hemelsnaam in excel? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb t zelf in mijn Gran Turismo app op mn HTC Legend gezet.
Zowel de GT4, GT5p als GT5 garages staan erin. Autospecs e.d. staan er dan standaard al bij :P
Zo kan ik als ik een interessante wagen spot in de lijst kijken of ik m al heb.

Ik zet overigens al mijn museumkaarten wel in excel :P

Kzit er verder aan te denken m'n G25 en Microsoft X360 stuur te verkopen.. Ben erg benieuwd naar de Fanatec GT2 omdat ik dan nog maar 1 stuur nodig heb.. Maargoed, eerst maar even een paar nachtjes daarover slapen.

[ Voor 74% gewijzigd door GAIAjohan op 17-01-2011 00:13 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Boudewijn schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:04:
Omdat mijn typemachine kapot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:51:
[...]

Die race(s) ervaarde ik ook als meest amusant - redelijke diversiteit in autos welke toch aan elkaar gewaagd waren. jammer van de 2 giga crashes dat wel, maar dat hebbie in 't echt ook wel eens.

maar die lotus elise - daar loop ik liever van weg, man-o-man wat is dat een heethoofd :X zou die irl ook zo crap zijn?
De Elise met sport hard banden is enorm veel fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 04-06 12:50
Stefie2010 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:09:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Stefie2010 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:09:
[...]

Tsja of je stopt het in een database? Excel kan rekenen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boudewijn schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:24:
[...]

Tsja of je stopt het in een database? Excel kan rekenen, meer niet.
Opzich een goed idee, maar ik vind excel ook prima werken. De zoekfunctie is er ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Google heeft ook een handig iets waarmee we met alle tweakers aan 1 document kunnen werken. Of bekijken.

De Audi RS6 met 940PK, 1500kg is best tof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-06 08:39
ybastiaans schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:16:
[...]

Hardstikke fijn, je hebt er geld aan uitgegeven zodat er een afstelbaar onderstel onder zit. Ik ga geen 10.000 uitgeven voor een afstelbaar onderstel onder een te zware voorwielaangedreven auto, om er vervolgens 2 uur mee af te stellen zodat hij niet meer onderstuurd is voor een challenge die ik ook met een turbo en bandjes kan halen.

Zoveel tijd heb ik wel in mijn AE86 gestoken om er lekker mee te driften en over de 'ring te knallen. Die vond ik het waard. Dat ik de auto onderstuurd vind, wil niet zeggen dat ik niet weet hoe ik dat weg moet halen. Je moet je alleen ook even afvragen of ik dat wel wíl voor één race.
Kan je toevallig je setup van je ae86 eens posten? ik was met de ae86 s.s. bezig om autumn ring te driften, maar kwam niet verder dan een vrij kansloze 6000 punten -O-, maar ben te lui om zelf een hele basis setup uit te gaan vogelen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 04-06 12:50
Maciek schreef op maandag 17 januari 2011 @ 01:10:
Google heeft ook een handig iets waarmee we met alle tweakers aan 1 document kunnen werken. Of bekijken.

De Audi RS6 met 940PK, 1500kg is best tof :P
/
Dat is Google Wave toch? volgensmij is dat tegenwoordig open gegaan en heet het Wave in a box ofzo

Ideaal!! ik maakte altijd mijn groepsprojecten ermee :)

momenteel flink aan de studie, dus B-spec draait overuren :o me Aspec was op 28. maar me B stond op 1. nu in 1 dagje naar 18 toe gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
KAdrifter schreef op maandag 17 januari 2011 @ 01:16:
[...]

Kan je toevallig je setup van je ae86 eens posten? ik was met de ae86 s.s. bezig om autumn ring te driften, maar kwam niet verder dan een vrij kansloze 6000 punten -O-, maar ben te lui om zelf een hele basis setup uit te gaan vogelen :P .
Zo uit m'n hoofd:
Stage 2 Turbo (stage 3 pakt pas te laat op, je hebt het koppel in het middengebied nodig) en de rest zit er standaard al op, comfort hard bandjes eronder om te oefenen en dan:
LSD op standaard
Auto op z'n laagst, op z'n hardst, camber 2, 1 en knallen maar. Zo is bij mij de balans zo ongeveer neutraal, dus op de rem iets overstuurd. Alle 5 de standaard drifts gaan prima!

Ik zit op Autumn Ring op 29.000, vanaf turn 1 in zn 3 laten staan totaan het tweede start-finish deel (dat gaat helemaal in één drift), vervolgens terug naar twee voor de hairpin, op naar drie voor de doordraaier die off-camber en heuvel af is (oftewel de lastigste bocht om goed te krijgen), vier in de bocht erna (wel lastig, bocht heeft veel camber en een grote radius dus daar kom je iets vermogen te kort), terug naar 3 voor de hele lange bocht en daar kun je hem weer laten staan tot start-finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Binnenkort beschikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/gt5/gotracingagenda.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Nice :D Jammer dat ik dit weekend dit topic niet gelezen heb, anders had ik gistermiddag ook wel kunnen joinen... Vriendin moest toch werken op Vakantiebeurs dus had alle tijd ;)
Heb maar even wat B-spec dingetjes gedaan. (nu level 22) en bezig met de Special op Nordschleife. Dat is het enige (op 8C @ Grand Tour na) dat ik nog op goud moet halen. Kan wel merken dat ik dat circuit inmiddels wel erg goed ken! :D Die 300SL en SLS AMG op droog haalde ik de meeste van zilver naar goud in paar keer! 300SL op droog nu klaar :) Bij die SLS AMG op droog moet ik dat hele circuit nog... Best pittig... Kom nog een kleine 2 seconde tekort dus dat vandaag maar halen :)

Inmiddels ook de 10 mio credits trophy binnen, dus nog maar even kijken wat ik allemaal ga kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dr. Quipers schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:18:
Inmiddels ook de 10 mio credits trophy binnen, dus nog maar even kijken wat ik allemaal ga kopen :P
alle racemods? heb ik gister gedaan :+
AlphaWierie schreef op maandag 17 januari 2011 @ 01:34:
Dat is Google Wave toch? volgensmij is dat tegenwoordig open gegaan en heet het Wave in a box ofzo

Ideaal!! ik maakte altijd mijn groepsprojecten ermee :)

momenteel flink aan de studie, dus B-spec draait overuren :o me Aspec was op 28. maar me B stond op 1. nu in 1 dagje naar 18 toe gewerkt :)
google docs ondersteund multi-user edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Ik zat gister te kijken in mijn savegame... Zie ik daar staan:

Speeltijd: 703 dagen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:40
pgerrits schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:53:
Ik zat gister te kijken in mijn savegame... Zie ik daar staan:

Speeltijd: 703 dagen.

:P
Duh.
Dat zijn virtuele dagen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
himlims_ schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:50:
[...]
alle racemods? heb ik gister gedaan :+
[...]
google docs ondersteund multi-user edit
Goed plan :D Dan koop je toch bij de dealer die 10 of 15 wagens waar je een RM op kan knallen en haal je die RM via GT auto? Heb ik die 10 mio alweer nuttig uitgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
@Jegapia: ja dat had ik ook gezien, maar vind B-spec o.. ehm ja. Heb al niet echt veel tijd om te spelen dus als ik erachter kruip wil ik toch echt zelf spelen. en Wát een heerlijke auto is het toch!

Gister even puzelen geweest om een leuke auto te zoeken voor de eerste endurance grand valley speedway.
Zelfs met de renault 5 turbo getuned en terug wat turbo afgenomen naar standaard rij ik toch echt in 1 ronde zo'n 6 sec. weg.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Daniel_Elessar schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:01:
@Jegapia: ja dat had ik ook gezien, maar vind B-spec o.. ehm ja. Heb al niet echt veel tijd om te spelen dus als ik erachter kruip wil ik toch echt zelf spelen. en Wát een heerlijke auto is het toch!
Dat riep ik een week terug ook :9 Maar B-spec is toch wel verslavend soms ;) En ideaal om bob aan te zetten tijdens boodschappen doen/stofzuigen/eten koken/wassen/strijken/opruimen etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Laatst online: 08:13
GAIAjohan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:07:
Ik heb t zelf in mijn Gran Turismo app op mn HTC Legend gezet.
Zowel de GT4, GT5p als GT5 garages staan erin. Autospecs e.d. staan er dan standaard al bij :P
Zo kan ik als ik een interessante wagen spot in de lijst kijken of ik m al heb.

Ik zet overigens al mijn museumkaarten wel in excel :P

Kzit er verder aan te denken m'n G25 en Microsoft X360 stuur te verkopen.. Ben erg benieuwd naar de Fanatec GT2 omdat ik dan nog maar 1 stuur nodig heb.. Maargoed, eerst maar even een paar nachtjes daarover slapen.
hoe heet die app als ik vragen mag :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r--ndy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:19:
[...]

hoe heet die app als ik vragen mag :p ?
Gran Turismo Car Database van James Gittins. 314kB

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 17-01-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Daniel_Elessar schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:01:
Bspect is ideaal wanneer je zelf niet actief achter je PS3 zit.Bijvoorbeeld met boodschappen of tijdens je nacht rust. Easy money :+ daarlangs ontvang je ook (exclusieve) auto's bij bspect die je bij aspect anders niet krijgt. (lvl35 bspec is redbull x1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Daar hebben jullie inderdaad helemaal gelijk in. Dan is er alleen 1 maar, iemand in je huishouden die paniesch is als dingen aanstaan die niet "gebruikt" worden en dus alles uitzet wat volgens haar op dat moment niet in gebruik is. I know dan zet je het op je eigen kamer, maar daar moet ik dan nog even een paar dingen aanpassen voordat dat kan. in de zin van bureau-hd monitor/ wheelstand- hd tv. in de woonkamer staat een prachtige tv waar ik op speel, dus dat levert soms wel eens problemen op. Ach nog even en dan eigen huis:D als alles eens een beetje meezit.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Stefie2010 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:51:
[...]

Hehe ben ik dit weekend ook mee begonnen, alle auto's gaan verzamelen. Heb er alleen nog niet zoveel als jij, namelijk 217. Heb de totale carlist in een excel geduwd, aanvinken welke ik al heb plus specs van elke auto: standaard of premium / aantal in bezit / cc (motorinhoud) / Motortype (4 in lijn, V6 Turbo, V12, etc) / Pk bij xx rpm / Nm bij xx rpm / Kg / Aandrijving (FF, MR, etc) en kg/pk verhouding. En heb een extra regel toegevoegd voor getunede auto's waarvan de tuning niet meer terug te draaien is, maar dat zijn er gelukkig niet zoveel. Heb ze liever ongetuned.

Zat er nog aan te denken om per auto de aangeschafte verwisselbare tuningsonderdelen ook te vermelden maar dat komt later wel, alsof bovenstaande al niet tijd genoeg kost ;)
Hehe, dat is wel heel uitgebreid, nice :)
Boudewijn schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:04:
Voldoet prima waarvoor ik het gebruik. In de eerste kolom staat P of S (Premium, Standard) en de naam van de auto, de tweede kolom hoeveel ik er daarvan heb, en de derde kolom voor opmerkingen (in welke kleuren ik een auto heb als ik er meerdere van heb). En onderaan de som van alle aantallen, zodat ik af en toe ff kan checken of ik er niet 1 vergeten ben te markeren door te vergelijken met het aantal wat het spel aangeeft. Tot slot markeer ik de rijen van de auto's die ik heb groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is er iets bekend over verschijnen van auto's bij de dealer gebaseerd op tijd/datum?
Ik wacht al sinds dag 1 op de Escudo, maar die komt maar niet voorbij :( Nu las ik eerder dat in GT3/4 ook restricties waren omtrent kopen van bepaalde autos op bepaalde dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

'Anywhere' in de volgende update, heeft wel wat beperkingen:
Anywhere, ook wel Remote Races, stelt gamers in staat om B-Spec races op een PS3 vanaf de PC of mobiel apparaat te bedienen. Basiscommando's als 'enter the pits' of 'overtake' kunnen vanaf daar worden verstuurd. De PS3-game moet wel blijven draaien en er is slechts een gelimiteerde lijst aan commando's. Ook zou het niet gaan om reguliere B-Spec races, maar om races die ontworpen zijn voor vrienden. Bestuurders krijgen wel ervaring, maar stijgen niet in B-Spec rank.

GTPlanet speculeert dat de lancering van Anywhere meteen de release van een nieuwe Gran Turismo 5-update markeert.

Bron:http://www.psonly.nl/nieuws/27956/Gran_Turismo_5_Anywhere_begin_februari/

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Obi1r schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:30:
'Anywhere' in de volgende update, heeft wel wat beperkingen:
Anywhere, ook wel Remote Races, stelt gamers in staat om B-Spec races op een PS3 vanaf de PC of mobiel apparaat te bedienen. Basiscommando's als 'enter the pits' of 'overtake' kunnen vanaf daar worden verstuurd. De PS3-game moet wel blijven draaien en er is slechts een gelimiteerde lijst aan commando's. Ook zou het niet gaan om reguliere B-Spec races, maar om races die ontworpen zijn voor vrienden. Bestuurders krijgen wel ervaring, maar stijgen niet in B-Spec rank.

GTPlanet speculeert dat de lancering van Anywhere meteen de release van een nieuwe Gran Turismo 5-update markeert.

Bron:http://www.psonly.nl/nieuws/27956/Gran_Turismo_5_Anywhere_begin_februari/
Right... dus juist datgene waar mensen op zitten te wachten zit er niet in...

Zal ook betekenen dat er geen credits mee te verdienen zal zijn, en dat is nu net wat ik wel wil...

Zet 24H nurburg aan met je bob en dan op afstand kunnen coachen/volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt dus meer op een 'online challenge your friend' principe, van die online games als die mafia-games (mobster ofzo dat die site heette?), maar enkel dat je er nu een PS3 achter heb hangen.

Maar vraag me af waar ze de info vandaan hebben over de soort races, kan daar nog weinig over vinden.
Anoniem: 144744 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:04:
Zet 24H nurburg aan met je bob en dan op afstand kunnen coachen/volgen.
De 24u's hoef je echt niet meer te coachen, of eigelijk heel endurance is het amper nodig.

Zou je uitdaging willen hebben kan je in mindere auto's gaan rijden, maar een standaard 787B of Minolta doet al wonderen, FGT of X1 is het dood simpel.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 17-01-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:07:
Het lijkt dus meer op een 'online challenge your friend' principe, van die online games als die mafia-games (mobster ofzo dat die site heette?), maar enkel dat je er nu een PS3 achter heb hangen.

Maar vraag me af waar ze de info vandaan hebben over de soort races, kan daar nog weinig over vinden.

[...]

De 24u's hoef je echt niet meer te coachen, of eigelijk heel endurance is het amper nodig.

Zou je uitdaging willen hebben kan je in mindere auto's gaan rijden, maar een standaard 787B of Minolta doet al wonderen, FGT of X1 is het dood simpel.
Dat is het hem nu net, ik wil ze wel kunnen coachen in een mindere auto, mij gaat het niet om het simpelweg winnen maar een beetje competitie maakt het leuk.

Het is geen cheaten maar met een FGT alle endurance races rijden is gewoon niet echt de bedoeling (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Like the wind wilt maar niet lukken met mijn corvette Z06 en race aanpassing....

Heb nu rond de 5 miljoen credits... en zou dus de Audi R10 TDI kunnen kopen... gaat Like the Wind daar beter mee lukken? Het lijkt mij van wel.. maar voor ik hem koop wil ik eerst weten of de Audi een fijne auto is om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Dus SinergyX, dus eigenlijk zeg je dat je je bob's niet meer hoeft te coachen in een Endurance omdat ie genoeg career heeft opgebouwd (of genoeg gelevelled is)?
Goed nieuws wat ik nog niet wist...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
nou, het was een hele klus, maar heb nu eindelijk ALLE premium auto's in mijn garage staan. :9~
Dat is incl alle RM auto's extra (dus 1 gewone en 1 RM) en alle Super GT en Nascar auto's, dat laatste was behoorlijk zonde van mijn geld (elke SuperGT kost 950.000 cr en je koop steeds dezelfde auto met een ander kleurtje.. Maar goed, ik had mezelf voorgenomen om elke P auto te bezitten.
Helaas mis ik wel de stealth en chrome cars, want ik heb de normale versie van GT5, maar ik heb al begrepen dat je daar niet aan kunt komen op een andere manier....dus da's pech..

Nu op naar de 1000 auto's in mijn garage voor de trophy, ik zit nu op 380... nog effe te gaan dus.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:03
Raar, ik rij net licentie IB-5 en verbeter mijn tijd naar 14,233 (33 duizendste nog van goud) alleen het spel slaat mijn records niet op... Bij IB-3 net ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Obi1r schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:36:
Dus SinergyX, dus eigenlijk zeg je dat je je bob's niet meer hoeft te coachen in een Endurance omdat ie genoeg career heeft opgebouwd (of genoeg gelevelled is)?
Aantal races zal je wel wat extra werk moeten doen, die Indie endurance (200 rondjes dacht ik?) zal je aardig moeten rekenen qua pitstops, met gelijkwaardige auto (ze rijden echt hard) moet je dus zorgen dat je 1 pitstop minder maakt dan de rest.

Buiten die race zijn ze allemaal vrij makkelijk (Roadster/MX5 moet je gewoon optimaal tunen), enkel de 2 laatste endurances moet je goed opletten welke settings je gebruikt. Zorg dat je gearratio voorbij de 400 ligt (binnen het rood) zodat je op de Sarthe baan op het rechte stuk wel continue topsnelheid kan halen.

Buiten 24u Nurburg heb ik alle races ook gewonnen met een Minolta, binnenkort die 908 Peugeot aanschaffen en daar voor de grap eens mee proberen (benzine verbruik zou daar aanzienlijk lager moet liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277935

Unbreukable schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:38:
Raar, ik rij net licentie IB-5 en verbeter mijn tijd naar 14,233 (33 duizendste nog van goud) alleen het spel slaat mijn records niet op... Bij IB-3 net ook al niet.
Ik meen dat enkel het 'record' waar je een prijs mee behaalt, wordt opgeslagen. Je had vermoedelijk zilver al binnen en je nieuwe tijd leverde niet meer op dan zilver, daarom wordt de tijd 'vergeten'.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 277935 op 17-01-2011 11:50 . Reden: d/t blunder... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
Kan iemand mij vertellen hoe het nu zit met de endurance races? Ik heb dus vernomen dat er mogelijk met een nieuwe update er een "Save in pit" optie bijkomt, aangezien het niet te doen is om 24 uur te blijven spelen. Is hier inmiddels al meer over bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Obi1r schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:36:
bspec aanzetten met imba auto, en je hoeft er niet na om te kijken.
xeple schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:56:
Kan iemand mij vertellen hoe het nu zit met de endurance races? Ik heb dus vernomen dat er mogelijk met een nieuwe update er een "Save in pit" optie bijkomt, aangezien het niet te doen is om 24 uur te blijven spelen. Is hier inmiddels al meer over bekend ?
zijn nog geen details over bekend gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dacide schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:34:
Like the wind wilt maar niet lukken met mijn corvette Z06 en race aanpassing....

Heb nu rond de 5 miljoen credits... en zou dus de Audi R10 TDI kunnen kopen... gaat Like the Wind daar beter mee lukken? Het lijkt mij van wel.. maar voor ik hem koop wil ik eerst weten of de Audi een fijne auto is om te rijden.
Ik heb Like the Wind met de Zonda-R gereden.....vooral Daytona met binnenbaan heeft me nogal wat moeite gekost, maar het is te doen :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou zelf de lijst met auto's bij in Word:
De carlist van gtplanet heb ik gekopieerd en geplakt, dan hoe ik alleen maar de wagens die ik heb `door te strepen` in Word.
Werkt voor mij heel makkelijk en is overzichtelijk.

Over grinden: De Dreamcar Championship (met X1 bv) levert dus (in verhouding met de tijd die het kost) veel meer credits op dan de 24uurs races als ik het goed begrijp... dat zou niet moeten mogen :P

@Jeroenit: Nice!
Ik heb zelf 130 premiums nu, wil ze ook allemaal :P

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 17-01-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177960

Mijn Lounge
In Mijn Lounge bepaal jij op welk circuit je met je vrienden racet en welke regels er gelden. Je kunt wel vijftien vrienden uitnodigen, en als je zelf niet meedoet, kun je de race volgen via de verschillende camera's. Bovendien kun je het circuit verkennen voor de race begint.
Stel je voor: je bepaalt een tijdstip voor een race met de berichtfunctie en wacht op de andere deelnemers terwijl je vrije ronden op het circuit rijdt. Je vrienden sluiten zich een voor een aan, en als iedereen er is, kan de race beginnen. Vrienden die later aankomen, kunnen de race bekijken en chatten.

Races en circuitdagen
Uiteindelijk draait alles natuurlijk om de race. De onlineraces uit Gran Turismo 5 Prologue, waarin je vooraf niet weet wie de tegenstanders zijn, keren terug. Maar nu kun je ook vriend en vijand uitdagen voor races waarvan jij de regels bepaalt. Maar er valt meer te doen dan alleen racen. Zo kun je circuitdagen hosten waarbij iedereen op z'n gemak het circuit kan verkennen. Scherp je rondetijden aan, leer iemand anders de fijne kneepjes of drift er lekker op los. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Ik heb wat vragen over het het ge-quote gedeelte van hierboven. Dit heb ik gehaald uit het voorwoord/begin op pagina 1 van deze thread..

1) Hoe kan ik zien welke vrienden ge-joined zijn in mijn lounge, en zeker wanneer ik bezig ben met mijn vrije ronden
2) Hoe daag ik vrienden uit, via community of via mijn lounge? hoe verzend ik zo'n uitnodiging.
3) Hoe kan ik een circuitdag hosten? voor vrienden...

Ik hoor het graag van jullie experts, bedankt alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Dr. Quipers schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:18:
[...]

Nice :D Jammer dat ik dit weekend dit topic niet gelezen heb, anders had ik gistermiddag ook wel kunnen joinen... Vriendin moest toch werken op Vakantiebeurs dus had alle tijd ;)
Heb maar even wat B-spec dingetjes gedaan. (nu level 22) en bezig met de Special op Nordschleife. Dat is het enige (op 8C @ Grand Tour na) dat ik nog op goud moet halen. Kan wel merken dat ik dat circuit inmiddels wel erg goed ken! :D Die 300SL en SLS AMG op droog haalde ik de meeste van zilver naar goud in paar keer! 300SL op droog nu klaar :) Bij die SLS AMG op droog moet ik dat hele circuit nog... Best pittig... Kom nog een kleine 2 seconde tekort dus dat vandaag maar halen :)

Als je het circuit nog niet goed kent zal hij idd moeilijk zijn. Daarentegen ken ik het circuit wel redelijk goed en had ik ze allemaal in 1 keer goud met tussen de 10 en 20sec over :X Ik had het liefst een wat moeilijkere tijd voor goud. verder wel 1 van de leukste specials!

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 18:18

Bl0cKeR

titel

SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:49:
[...]
....
Buiten 24u Nurburg heb ik alle races ook gewonnen met een Minolta, binnenkort die 908 Peugeot aanschaffen en daar voor de grap eens mee proberen (benzine verbruik zou daar aanzienlijk lager moet liggen).
Sterker nog, ding gebruikt helemaal geen benzine ;)

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Bl0cKeR schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:01:
[...]

Sterker nog, ding gebruikt helemaal geen benzine ;)
:9 hehehe, scherp! Ik zit met de zelfde problematiek, ik wil de Suzuka 1000 km laten rijden en heb een X2010 die ik normaal gebruik. Maar dat ding zuipt benzine, en op een droge baan houden mijn bobjes hem wel in bedwang maar ik heb zo'n vermoeden dat het met regen nog wel eens anders kan zijn.... Ik denk dat ik de mannen die race een keer laat rijden met de 908 HDI FAP.
KappeNou schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:01:
[...]

Als je het circuit nog niet goed kent zal hij idd moeilijk zijn. Daarentegen ken ik het circuit wel redelijk goed en had ik ze allemaal in 1 keer goud met tussen de 10 en 20sec over :X Ik had het liefst een wat moeilijkere tijd voor goud. verder wel 1 van de leukste specials!
...en dat deed je met slipherstel aan? of zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 177960 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:01:
1) Hoe kan ik zien welke vrienden ge-joined zijn in mijn lounge, en zeker wanneer ik bezig ben met mijn vrije ronden
2) Hoe daag ik vrienden uit, via community of via mijn lounge? hoe verzend ik zo'n uitnodiging.
3) Hoe kan ik een circuitdag hosten? voor vrienden...
1. niet - daarvoor moet je terug naar de lobby of de chatlog goed in de gaten hoduen
2. niet - zit niet in de game
3. open launge - op t.net doen we voornamelijk afspreken wie host is, en die joinene we dan

^- conclusie; zeker multiplayer is nog verre van ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
[...]

Pardon?? Bij allemaal minimaal 10sec over??? Volgens mij is dat onmogelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat daar gewoon ook een 5.5 liter motor in zat? (het is toch de HDi FAP variant?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
[...]

Wow, dat is wel heel rap :9 Ik vind die tijd voor goud wel prima. Lastig te halen, maar wel te doen dus mooie uitdaging :) Zit er vaak niet meer dan 2 seconde onder hoor :)
ybastiaans schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:09:
[...]
Ik heb alles uit en TC op 1. Dan rijdt zowel die 300SL als SLS AMG wel lekker! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Quipers op 17-01-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177960

Oke thanks..

Je praat dus van te voren af wie host en om welke tijd?

Weet er iemand al of dat er aan gewerkt word, aan dit soort online features?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:33
SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:20:
Ik dacht dat daar gewoon ook een 5.5 liter motor in zat? (het is toch de HDi FAP variant?).
Is een dieseltje....

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Dr. Quipers schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:21:
[...]
Wow, dat is wel heel rap :9 Ik vind die tijd voor goud wel prima. Lastig te halen, maar wel te doen dus mooie uitdaging :) Zit er vaak niet meer dan 2 seconde onder hoor :)
[...]
Ik heb alles uit en TC op 1. Dan rijdt zowel die 300SL als SLS AMG wel lekker! :D
Ik had alleen ABS op 1 vanwege de gevoeligheid van het rempedaal. 20 sec voor met de SLS is schier onmogelijk volgens mij zonder slipherstel. Als je zonder hulpmiddelen (of miss. ABS en TC op 1) die tijden op goud haalt ben je gewoon een prima chauffeur, als je dat met slipherstel doet vind ik het ook goed maar dat is níet helemaal een eerlijke vergelijking wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hebben we voor vanavond nog een lobby open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 16-06 17:35
himlims_ schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:40:
Zou ik ook wel willen weten, vanavond heb ik voor het eerst wel een paar uurtjes over om ook eens online te gaan spelen. Elke keer nog niet van gekomen.

Echter zal ik mijn PSN-id ff moeten geven aan de hoster anders weinig joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ybastiaans schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:09:
Alleen ABS op 1. maar ga ik wel uit doen als de Fanatec binnen is ;)
Was vergeten er bij te zeggen dat die 20sec voor de hele ring gelde ;) Voor de kleine stukjes was het dacht ik tussen de 5 en 10 sec.
Ik moet zeggen dat die 300sl gullwing ook wel erg lekker was! Vooral in het nat verbaasde mij het. Ik moet wel zeggen dat de ring in RL in het nat wel moeilijker is terwijl hij in het droog wel erg realistisch is. Sommige bochtjes mis je wel de gewichts verschuiving als je op een helling remt en dan een bocht in moet sturen. Maarja het is nog wel een redelijke mix tussen realisme en arcade racer.

[ Voor 43% gewijzigd door KappeNou op 17-01-2011 13:50 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:40:
Als het aan mij ligt wel. Vanaf een uur of 8 of zo ;)
Wat we gaan doen weet ik nog niet. Ik ben beetje druk met werk en probeer ook nog de Tweakers Online Race Agenda 'on track' te krijgen.
Anoniem: 177960 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:23:
Oke thanks..

Je praat dus van te voren af wie host en om welke tijd?

Weet er iemand al of dat er aan gewerkt word, aan dit soort online features?
We zijn hier met een paar man bezig om een on-line agenda op te zetten met offi reglementen en een aantal race klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

schumi2004 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:43:
Echter zal ik mijn PSN-id ff moeten geven aan de hoster anders weinig joinen ?
add vast tweakers-gt5 aan je psn, en dutchyup wil ook geregeld hosten. Een keynode voor dit online gedoe; de host/persoon -moet- in je psn lijst staan alvore je GT5 start, anders ga je nooit in zijn room komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

m0nk

16-09-2003 15.15

JoepW schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:49:
[...]

Als het aan mij ligt wel. Vanaf een uur of 8 of zo ;)
Wat we gaan doen weet ik nog niet. Ik ben beetje druk met werk en probeer ook nog de Tweakers Online Race Agenda 'on track' te krijgen.

[...]

We zijn hier met een paar man bezig om een on-line agenda op te zetten met offi reglementen en een aantal race klassen.
Is het een idee om er ook een nub/beginners race te houden? Voor mensen die echt net beginnen met GT5. Bijvoorbeeld Yaris cup oid?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
m0nk schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:54:
[...]

Is het een idee om er ook een nub/beginners race te houden? Voor mensen die echt net beginnen met GT5. Bijvoorbeeld Yaris cup oid?
Daar heb ik nog wel een tip voor: kijk eens naar de Lupo Cup Car. Heb ik me kostelijk mee vermaakt met die race over de ring.

Maar voor leuk rijden kun je beter rijden met een 4wd of lichte rwd met weinig vermogen dan een voorwielaandrijver. Leer je het ook gelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Laatst online: 16-06 20:46

f.h

Mijn bob's zijn nu voor de zoveelste keer de 9 uur's endurance aan het doen met de X2010. Praktisch elke tegenstander heeft behoorlijk ingedeukte/los zittende achterbumper omdat mijn bob's er constant tegenaan zitten :+
Verder rijden ze overigens echt heel erg prima en ik herken ook totaal de problemen niet die sommige mensen hier met hun bob's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

ybastiaans schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:03:
[...]
Daar heb ik nog wel een tip voor: kijk eens naar de Lupo Cup Car. Heb ik me kostelijk mee vermaakt met die race over de ring.
Voor vanavond is het ook een idee om met de Lupo over de ring te gaan. Als we met 10 man zijn, blijf je vanwege de niet al te hoge snelheid wel redelijk bij elkaar denk ik.

En de Caterham 7 cup :P Wel met aangepaste overbrenging standaard gaat de 1 tot 130.. veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
KappeNou schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:44:
[...]
Was vergeten er bij te zeggen dat die 20sec voor de hele ring gelde ;) Voor de kleine stukjes was het dacht ik tussen de 5 en 10 sec.
Dan zit je dus op 6.45 met die SLS AMG op droog? Netjes! Ik zit nog op 7.06... Moet onder de 7.05... Grrr
f.h schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:09:
Verder rijden ze overigens echt heel erg prima en ik herken ook totaal de problemen niet die sommige mensen hier met hun bob's hebben.
Mijn bob is wel goed bezig sinds ie level 15/16 is... Daarvoor was het weleens drama met die gast :| :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Maciek schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:20:
[...]

Voor vanavond is het ook een idee om met de Lupo over de ring te gaan. Als we met 10 man zijn, blijf je vanwege de niet al te hoge snelheid wel redelijk bij elkaar denk ik.

En de Caterham 7 cup :P Wel met aangepaste overbrenging standaard gaat de 1 tot 130.. veel te lang.
Lupo's jaaaaaaaaaaaaaaa, en dan endurance ;)
Ik zal het opzetten.....
Bandjes? Welk type en tuning?

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 17-01-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Die Lupo's GTI cup cars zijn toch B spec reward?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 18:32
Let even op, er zijn twee Lupo cupcars de originele en de Japanse versie (heeft meer power)

Tunen kan niet heel erg volgens mij, dus gewoon vrij en zachte sportbandjes of harde race lijken mij prima. Alleen een keer niet op de Ring.......zijn genoeg andere banen om te keeten

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik ben nu beschikbaar, vanavond verjaardag.

Heb wel even zin om flink te racen.

We zijn trouwens zojuist een topic gestart om in het vervolg dit daar te bespreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ericjooo schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:07:
Let even op, er zijn twee Lupo cupcars de originele en de Japanse versie (heeft meer power)

Tunen kan niet heel erg volgens mij, dus gewoon vrij en zachte sportbandjes of harde race lijken mij prima. Alleen een keer niet op de Ring.......zijn genoeg andere banen om te keeten

groet,

Eric
GTI Cup car en Cup car normaal. Als het goed is, is de ene lichter en heeft de andere meer PK.
Je wint alle Lupo's met A en B spec.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

om het gelul over online races overzichtelijk te houden:
GT5 Online races

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 17-01-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Ericjooo schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:07:

groet,

Eric
Wel hoor, kan een dikke turbo op. Ik heb met de lichtere versie gereden volgens mij, heb er nu in totaal 3. Je wint er twee, en één had ik gekocht voor ik hem won. Vond het een cool wagentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:44:
[...]

Ik moet zeggen dat die 300sl gullwing ook wel erg lekker was! Vooral in het nat verbaasde mij het. Ik moet wel zeggen dat de ring in RL in het nat wel moeilijker is terwijl hij in het droog wel erg realistisch is. Sommige bochtjes mis je wel de gewichts verschuiving als je op een helling remt en dan een bocht in moet sturen. Maarja het is nog wel een redelijke mix tussen realisme en arcade racer.
Zelfs dan weet ik niet of ik t moet geloven.
Zie beide 300SL challenges full lap zijn prima 10 sec onder goud te halen. SLS in het natte ook.
Maar SLS droog full lap? No way, niet in 1 keer, ja 10 sec is zeker haalbaar, maar niet in 1x.. Daarvoor moet je de lijnen van de andere rijders eerst weten.

En de kleine stukjes minstens 5 seconden? Geloof ik ook niks van met sector 2 en 4 met de 300SL. Met name bij sector 2 is meer dan 1 sec onder de doeltijd al enorm subliem.

300SL full lap nat is zelfs 30 sec onder goud te halen :P En tsja, ik ken de ring ook door en door in spellen. In GTL en GTR2 zat ik bij de top vd wereld op het circuit.. Tenminste als ik GTLrank en GTR2rank én de ranking op NGR mocht geloven..

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 17-01-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
GAIAjohan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:20:
[...]
In het kader daarvan zou het best tof zijn als ze die online functionaliteit nog verder uitbreiden, zodat je de voortgang (en tijden en bekers) van je vriendjes kunt volgen. Net als met dat A-spec en B-spec. Vind het best vet om iedere dag eens te kijken hoe ver iedereen is etc. :9 Zou leuk zijn als je daar ook de info van de Specials kunt teruglezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392150

Heeft iemand intresse in een van de volgende auto's:

Jaguar XJ13 Race Car
Peugeot 908 hdi fap
Ferrari F1 2010
Formula Gran Turismo
Citroen Race Car

Laat het me weten en misschien kunnen we een ruil organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 392150 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:26:
Heeft iemand intresse in een van de volgende auto's:

Jaguar XJ13 Race Car
Peugeot 908 hdi fap
Ferrari F1 2010
Formula Gran Turismo
Citroen Race Car

Laat het me weten en misschien kunnen we een ruil organiseren.
[PS3] Gran Turismo 5 Autoruil Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Jeroen013, ik je een dm gestuurd, wil wel wat ruilen voor je hdi fab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
GAIAjohan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:20:
[...]

Zie beide 300SL challenges full lap zijn prima 10 sec onder goud te halen. SLS in het natte ook.
Maar SLS droog full lap? No way, niet in 1 keer, ja 10 sec is zeker haalbaar, maar niet in 1x.. Daarvoor moet je de lijnen van de andere rijders eerst weten.

En de kleine stukjes minstens 5 seconden? Geloof ik ook niks van met sector 2 en 4 met de 300SL. Met name bij sector 2 is meer dan 1 sec onder de doeltijd al enorm subliem.

300SL full lap nat is zelfs 30 sec onder goud te halen :P En tsja, ik ken de ring ook door en door in spellen. In GTL en GTR2 zat ik bij de top vd wereld op het circuit.. Tenminste als ik GTLrank en GTR2rank én de ranking op NGR mocht geloven..
Hoeft ook niet ;) Met die auto's had ik misschien ook erg mazzel.
Met de Nascar op de ring en alles uit had ik wel veel moeite.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
En we hebben de 100 pagina's weer bereikt!

[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 7

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392150

Obi1r ik heb je een dm terug gestuurd maar ik verzoek jullie om andere reacties te plaatsen in het gran tusrismo 5 autoruil topic. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

En we kunnen verder in [PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.