Meh, was er al een beetje bang voor, in GT3 was dat ook het geval (geloof ik me te herinneren)...Dan maar even op zoek naar een andere wagen. Met de Indy 500 race in B-Spec kun je die Jaguar XJ13 Race Car winnen uit 1966, prachtige wagen, maar nog zooooo ver wegVerstekbakker schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:19:
[...]
Dat kun je vergeten. Het ding is fully tuned onbestuurbaar.
Vind je? Ik zou er die classic race niet mee winnen, maar hij rijdt wel fantastisch! Wielspin in z'n drie...Verstekbakker schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:19:
[...]
Hij rijdt waardeloos vind ik. Het is als een 500cc op een fietsenframe. Wel een heel mooi ding met zwarte velgen en matgele verf. Jammer dat hij niet rijdt zoals hij eruit ziet.ybastiaans schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:26:
[...]
Vind je? Ik zou er die classic race niet mee winnen, maar hij rijdt wel fantastisch! Wielspin in z'n drie...Racen heb ik er nog niet mee geprobeerd, alleen lekker gummen over allerlei circuits.
Die Cobra rijdt juist heerlijk
. IS echt een wagen die je op de limiet moet rijden om snel te zijn.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik kan niet eens op de weg bijven ermee joh. zelfs niet als ik abs hoog zet, remdruk hoger zet.GAIAjohan schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:48:
Die Cobra rijdt juist heerlijk. IS echt een wagen die je op de limiet moet rijden om snel te zijn.
Kan makkelijk hoor heb het zelf ook met de cobra gewonnen.Verstekbakker schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:19:
[...]
Kan iemand mij helpen met test IA-7? Het lukt gewoon echt niet. Mijn record is 31.714 terwijl ik 31.400 moet halen voor goud. En ik kan zelfs mij record niet bijbenen 
Ik doe wat op youtube gezegd wordt maar dan nog...

[ Voor 14% gewijzigd door FerdiV op 15-01-2011 17:31 ]
Ik heb hem nog niet op goud. Maar probeer met de 4x4 balans te spelen en misschien wat meer door de berm te rijden. En als het na tig pogingen niet lukt doe dan even iets anders (liefst nog moeilijker)
Ik vraag me af hoe die occasion shop gescript is. Soms krijg ik 3 dezelfde auto's die minimaal verschillen in km en prijs. Maar ook is de RS4 altijd zilver, m3 csl zwart, Ruf blauwig etc. Het is een beetje random maar ook wisselend. En altijd dezelfde auto's voor de eerste keer. O.a de TVR cerbera speed 12 (811 pk)
Ik vraag me af hoe die occasion shop gescript is. Soms krijg ik 3 dezelfde auto's die minimaal verschillen in km en prijs. Maar ook is de RS4 altijd zilver, m3 csl zwart, Ruf blauwig etc. Het is een beetje random maar ook wisselend. En altijd dezelfde auto's voor de eerste keer. O.a de TVR cerbera speed 12 (811 pk)
[ Voor 14% gewijzigd door Vuvuzela op 15-01-2011 18:17 ]
I served in a company of heroes.
Wat voor mij geholpen heeft is de 4wd aandrijving aanpassen van 30/70 naar 50/50, zo kon ik hem net wat gemakkelijker uit de bocht trekken als ik te zeer aan het sliden was. Dat kun je overigens ingame doen, mocht je geen drivingforce gt hebben kun je wel gewoon knoppen op je controller mappen daarvoor.FerdiV schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:31:
Kan iemand mij helpen met test IA-7? Het lukt gewoon echt niet. Mijn record is 31.714 terwijl ik 31.400 moet halen voor goud. En ik kan zelfs mij record niet bijbenen
Ben gisteravond uit verveling eens begonnen om de licenties op goud te halen. Voordat ik begon had ik er iets van 20 op goud, op dit moment zijn dat er 56 en ben ik bezig met de laatste S-licenties. Ik heb alleen die gare slalomproef van IB-3 maar op brons gelaten nu, daar heb ik me al genoeg op lopen ergeren
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Dank u
maar ik speel met een G27, dusja balen.
Anyway, heb nog een ander probleem. De tweede race in de classic cup van expert serie. Ik rijd met die Toyota 7 maar ik kan die vierkante auto echt niet bijbenen. Meer mensen hier problemen mee? Die auto is ook echt onbestuurbaar. 1 keer te hard gas en voila of even iets raken en je kunt weer opnieuw beginnen. Ben er nu een uur mee bezig en het wel zat
Anyway, heb nog een ander probleem. De tweede race in de classic cup van expert serie. Ik rijd met die Toyota 7 maar ik kan die vierkante auto echt niet bijbenen. Meer mensen hier problemen mee? Die auto is ook echt onbestuurbaar. 1 keer te hard gas en voila of even iets raken en je kunt weer opnieuw beginnen. Ben er nu een uur mee bezig en het wel zat
Ik snap ook niks van die occasieshop. Van mij mogen ze gewoon alle auto's erin zetten met een filter om te zoekenMaciek schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:15:
.....
On-line race zondag 16 december 2011 vanaf 13:00
Het zal een mengelsmoes worden van allerlei regels en soorten auto's.
Als het aan mij ligt minstens één race per onderstaande klasse als er voldoende bezitters van betreffende auto's zijn:
- 1000kg, 650 pk
- 1000kg, 540 pk (pk's ongeveer, dan kunnen de Astra's en CLK's een keer goed meekomen)
- Le Mans auto's (de echte en namaak auto's oa. Bentley, Jaguar, Peugeot, Audi)
- Klassieker race (ferrari, jaguar, etc... wel erg dure bakken, dus misschien te weinig auto's)
- Lotus Elise 111R RM
- Leasebakken
De Le Mans race wil ik wel een prijs voor beschikbaar stellen. Die Le Mans race moet gezien worden als een test voor de klasse. We rijden dan ook op Le Mans, maar nog niet heeeeel lang. Hopenlijk zijn er voldoende deelnemers voor.
Welke auto's bij elkaar passen weet ik nog niet. Laten we dat juist in deze race ff testen.
----------------------------------
Even snel een 'gestolen' update voor de Le Mans race:
Sauber Merc C9 '89 - 964 HP (no turbos) - 893 kg - ??? (( if you Sauber Engine is broken in & has over 976 you cant use it))
Pescarolo Courage - Judd GV5 '04 -960 HP (High RPM Turbo) - 900 kg
Toyota Minolta 88C-v '89 -951 HP ( no turbos) - 850 kg
Audi R8 Race Car '05 - 916 HP (High RPM turbo) - 950 kg
Peugeot 905 '92 - 906 HP ( High RPM Turbo) - 750 kg
Bently Speed 8 '03 - 871 HP (High RPM Turbo) - 900 kg
Peugeot 908 HDi FAP '10 - 922 HP (High RPM Turbo) - 930 kg
Mazda 787B '91 - 895 HP (High RPM Turbo) - 830 kg
BMW V12 LMR Race Car '99 - 910 HP (High RPM Turbo) - 900 kg
Jaguar XJR-9 LM Race Car '88 - 934 HP (no turbo) - 894 kg (this car broken in will have too much hp to put turbos on it)
Toyota GT-ONE - ?
Pescarolo C60 Hybrid '05 - ?
Nissan R92 - ?
Audi R10 TDi - ?
Met regels:
Weight - will be set to 750 kg
HP - will be limited to 976hp . despite all the cars (LMP & Group C) being at different HP and weights they all see to be somewhat even in the race at this HP setting.
-----------------------
Dit zijn BHP getallen, dus wijken af in NL waarden.
Tevens heb ik zojuist ontdekt dat als je straf 'licht' zet je niet meer doorzichtig wordt en dus kan leunen en zo. Wel zal dan de grip naast de baan op realistisch moeten staan wil je niet echt voordeel krijgen bij het afsnijden door gras.
Gaan we morgen ook even testen.
[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 15-01-2011 20:49 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Maakt niets uit, je kunt die funkties toch naar je controller mappen, en het werkt dan ook nog eens prima. Even op een recht stuk de settings aanpassen, en controller weer wegleggen..FerdiV schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:56:
Dank umaar ik speel met een G27, dusja balen.
Anyhoe, die toyota 7 is echt mental kwa verhouding van vermogen/gewicht, ik weet niet of je tcs aan hebt staan maar als dat niet het geval is zou ik daar eens voorzichtig mee beginnen. Ik rij normaal gesproken met de tcs uit, maar bij auto;'s zoals de 7, minolta, sauber, en dat soort dingen zet ik hem toch even op 1...
Kan dat? dat ik rij met mijn G27 maar toeter, verlichting en settings tijdens het rijden doe met mijn controller?Phase schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:03:
[...]
Maakt niets uit, je kunt die funkties toch naar je controller mappen, en het werkt dan ook nog eens prima. Even op een recht stuk de settings aanpassen, en controller weer wegleggen..
Kan. Ik had dat ook, totdat ik ontdekte dat mijn stuur genoeg knoppen heeft voor alle functies.Unbreukable schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:38:
[...]
Kan dat? dat ik rij met mijn G27 maar toeter, verlichting en settings tijdens het rijden doe met mijn controller?
Nou, op 24 uur tijd heb ik de licenties van 20x goud naar 59x goud weten te brengen, en daar gaat het ook bij blijven vrees ik.
Die slalomtest van IB3 ga ik gewoon niet geregeld krijgen, zilver is het beste wat ik kan doen, na veel gescheld en gekloot..
Die slalomtest van IB3 ga ik gewoon niet geregeld krijgen, zilver is het beste wat ik kan doen, na veel gescheld en gekloot..
Ok, dan moet ik dat maar doen, die G27 heeft ook meer dan zat knoppen alleen ze zijn niet in te stellen.JoepW schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:40:
[...]
Kan. Ik had dat ook, totdat ik ontdekte dat mijn stuur genoeg knoppen heeft voor alle functies.
Zelfde probleem hier... wat een drama testDie slalomtest van IB3 ga ik gewoon niet geregeld krijgen, zilver is het beste wat ik kan doen, na veel gescheld en gekloot..
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Ja met de G27 kun je niks instellen toch? Wel jammer, maar ach.Unbreukable schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:12:
[...]
Ok, dan moet ik dat maar doen, die G27 heeft ook meer dan zat knoppen alleen ze zijn niet in te stellen.
Ik hoop egt dat Sony denkt , laten we die arme G27 bezitters eens een volledige ondersteuning geven voor dat fantastische stuurtje.
heb bij mn g25 gewoon alle knoppen anders ingesteld.
2 knoppen op stuur zijn voor lampen en toeter.
heb ook dat menu wat de dfgt heeft ingesteld want vind wel handig dat ik 4wd en brake settings kan instellen on the fly
2 knoppen op stuur zijn voor lampen en toeter.
heb ook dat menu wat de dfgt heeft ingesteld want vind wel handig dat ik 4wd en brake settings kan instellen on the fly
[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 15-01-2011 22:08 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Haha hier ook. Ik wilde alles minstens op zilver zonder te veel moeite maar die slalom heeft me wel wat tijd gekost. Wat een idioterie.
Heerlijk wat geld verdient vandaag met die seasonal events, vooral de superGT was erg makkelijk met m'n NSX.
Niet getuned gewoon racing hard, had hem al gebruikt voor de aspec SuperGT. Nam de leiding eind ronde 5 en won met een ruime 5 sec, gewoon gecontroleerd uitgereden.
De andere waren ook erg goed te doen, eindelijk het geld voor de o zo mooie alfa TZ2 Carrozzata da Zagato. Oh ja ook maar de formulaGT, moet die races ook nog doen.
Niet getuned gewoon racing hard, had hem al gebruikt voor de aspec SuperGT. Nam de leiding eind ronde 5 en won met een ruime 5 sec, gewoon gecontroleerd uitgereden.
De andere waren ook erg goed te doen, eindelijk het geld voor de o zo mooie alfa TZ2 Carrozzata da Zagato. Oh ja ook maar de formulaGT, moet die races ook nog doen.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Wieweet heb ik hierna nog een post gemist van je maar zijn ze allemaal te doen op stock die events?
Ik ben er vanavond aan begonnen en heb inmiddels de eerste 2 gewoon stock gehaald, sla de 3e even over om met de Golf te gaan rijden racen.
Only fools are enslaved by time and space.
De tweede met de Volvo is volgens mij onmogelijk op stock, standaard zitten er comfort soft banden onder en daarmee kwam ik 8 sec. te kort
Ehm, wel op stock maar met skid-controlSander H schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:58:
De tweede met de Volvo is volgens mij onmogelijk op stock, standaard zitten er comfort soft banden onder en daarmee kwam ik 8 sec. te kort

Met de golf op de schleife kom ik een seconde of 9 tekort maar die baan heb ik [nog] niet echt onder controle en kom vaak ook verkeerd uit wbt het inhalen van de tegenstanders.
Wel jammer dat die challenges ongelimiteerd zijn, zit zo weinig uitdaging in behalve dan dat je eventueel geld bespaard door niet te upgraden.
Skid control verklaart een hoop
De laatste twee zijn een leuke uitdaging om met stock proberen te halen, wel zonder skid control dan.
De laatste twee zijn een leuke uitdaging om met stock proberen te halen, wel zonder skid control dan.
Ik heb een gigantische turbo op die fijne volvo gezet, en snel rubber om maar zo snel mogelijk klaar te zijn met die troosteloze onderstuurde pleurisbak. Dat is nou écht een auto waar ik liever gewoon niet mee rij in het spel...Sander H schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:58:
Zo veel mooi speelgoed (ook in hot hatches, zoals bijv. de Renaultsport Mégane) en dan krijg ze zo'n onderstuurd achterlijk geval mee...
Wat krijg je met het behalen van de licentie's? op de punten met lvl'en na dan..
Trots, heldenstatus, rijen mooie vrouwen aan de zijlijn...r--ndy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:23:
Wat krijg je met het behalen van de licentie's? op de punten met lvl'en na dan..
Neej eigenlijk verder niets....
[ Voor 30% gewijzigd door ybastiaans op 15-01-2011 23:26 ]
In totaal kun je 18 auto's winnen met alleen licenties, en xp om te levelen dusr--ndy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:23:
Jij plant wel ver vooruit zeg... december 2011 alJoepW schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:01:
[...]
Ik snap ook niks van die occasieshop. Van mij mogen ze gewoon alle auto's erin zetten met een filter om te zoekenMaja ze hebben dit zo bedacht om de levensduur van het spel te verlengen....
On-line race zondag 16 december 2011 vanaf 13:00
Als het aan mij ligt minstens één race per onderstaande klasse als er voldoende bezitters van betreffende auto's zijn:
- 1000kg, 650 pk
- 1000kg, 540 pk (pk's ongeveer, dan kunnen de Astra's en CLK's een keer goed meekomen)
- Le Mans auto's (de echte en namaak auto's oa. Bentley, Jaguar, Peugeot, Audi)
- Klassieker race (ferrari, jaguar, etc... wel erg dure bakken, dus misschien te weinig auto's)
- Lotus Elise 111R RM
- Leasebakken
De Le Mans race wil ik wel een prijs voor beschikbaar stellen. Die Le Mans race moet gezien worden als een test voor de klasse. We rijden dan ook op Le Mans, maar nog niet heeeeel lang. Hopenlijk zijn er voldoende deelnemers voor.
Welke auto's bij elkaar passen weet ik nog niet. Laten we dat juist in deze race ff testen.
Sauber Merc C9 '89 - 964 HP (no turbos) - 893 kg - ??? (( if you Sauber Engine is broken in & has over 976 you cant use it))
Jaguar XJR-9 LM Race Car '88 - 934 HP (no turbo) - 894 kg (this car broken in will have too much hp to put turbos on it)
Toyota GT-ONE - ?
Nissan R92 - ?
Audi R10 TDi - ?
Met regels:
HP - will be limited to 976hp . despite all the cars (LMP & Group C) being at different HP and weights they all see to be somewhat even in the race at this HP setting.
-----------------------
Tevens heb ik zojuist ontdekt dat als je straf 'licht' zet je niet meer doorzichtig wordt en dus kan leunen en zo. Wel zal dan de grip naast de baan op realistisch moeten staan wil je niet echt voordeel krijgen bij het afsnijden door gras.
Gaan we morgen ook even testen.
Anyway, nu serieus: count me in.
PS: ik doe gewoon mee voor de lol, prijzen die ik win mag je dus aan iemand anders van jouw keuze geven.
Oeps....
Die van mij heeft niet echt veel onderstuur. Als je maar weet hoe je moet afstellenybastiaans schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:22:
[...]
Ik heb een gigantische turbo op die fijne volvo gezet, en snel rubber om maar zo snel mogelijk klaar te zijn met die troosteloze onderstuurde pleurisbak. Dat is nou écht een auto waar ik liever gewoon niet mee rij in het spel...
Zo veel mooi speelgoed (ook in hot hatches, zoals bijv. de Renaultsport Mégane) en dan krijg ze zo'n onderstuurd achterlijk geval mee...
En ik maar denken dat het aan mij lag... na ontelbare keren maar zilver gelaten.Maciek schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:12:
[...]
Haha hier ook. Ik wilde alles minstens op zilver zonder te veel moeite maar die slalom heeft me wel wat tijd gekost. Wat een idioterie.

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Ik kan er bij nader inzien helaas toch niet bij zijn.
Plan jij zo ver vooruit? Hehe
. Jammer.
Ik ben bezig met een agendasite tbv on-line racen en met reglementen.
Wie willen er mee denken in een DM-prive draadje?
[ Voor 91% gewijzigd door JoepW op 16-01-2011 08:06 ]
Ik ben nu bezig met de Special Event met de Lotus Elises op de Top Gear Test Track.
Die Elise rijd me een partij bagger zeg, als je ook maar een beetje gas geeft in de bocht dan slipt ie als een dwaas. Verder dan een 6e plek kom ik echt niet.
Iemand tips hiervoor? Ik rij gewoon met de default settings, heb ook al wat aan de traction control zitten rommelen maar dat maakt het niet veel beter.
Bij Like the Wind met de Furai kan ik ze echt niet bijbenen in beide races. Op de oval word ik maximaal derde maar alleen doordat ik van die andere bakken een zetje krijg. Denk dat ik toch voor een Peugeot Race bak ga maar die kost 5 miljoen, gaat het daarmee wel lukken?
Die Elise rijd me een partij bagger zeg, als je ook maar een beetje gas geeft in de bocht dan slipt ie als een dwaas. Verder dan een 6e plek kom ik echt niet.
Iemand tips hiervoor? Ik rij gewoon met de default settings, heb ook al wat aan de traction control zitten rommelen maar dat maakt het niet veel beter.
Bij Like the Wind met de Furai kan ik ze echt niet bijbenen in beide races. Op de oval word ik maximaal derde maar alleen doordat ik van die andere bakken een zetje krijg. Denk dat ik toch voor een Peugeot Race bak ga maar die kost 5 miljoen, gaat het daarmee wel lukken?
Je kan em ook met een RM Covette halen, kost je incl alle upgrades 900.000, hou je nog wat credits overPrutzer80 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 08:29:
Ik ben nu bezig met de Special Event met de Lotus Elises op de Top Gear Test Track.
PSNID : HoefMeistert
Zo, de B-spec aap heeft het eindelijk gered met de Miata
Ik heb hem laten rijpen van level 9 naar 12 en toen kon hij eindelijk wel omgaan met het gaspedaal in de bochten.
En nu de Furai... geinig wagentje, zijn er speciale races die je daar goed mee kan doen? Ik heb nog niet zoveel high powered cars in de stal staan.
En nu de Furai... geinig wagentje, zijn er speciale races die je daar goed mee kan doen? Ik heb nog niet zoveel high powered cars in de stal staan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gisteren indy 500 gehaald met de a-spec.
Ik was 2:32 minuten bezig. Na 50 ronden heb je wel zo iets van ik stop ermee. Ik reed in een Audi r10 le mans ik had 2 ronden voor sprong. Alleen beetje raar dat ik met de zachte banden langer mee kon doen dan de harder race band.
Wat ik ook jammer vindt ik dat er geen save functie is voor de lange race.
Ik was 2:32 minuten bezig. Na 50 ronden heb je wel zo iets van ik stop ermee. Ik reed in een Audi r10 le mans ik had 2 ronden voor sprong. Alleen beetje raar dat ik met de zachte banden langer mee kon doen dan de harder race band.
Wat ik ook jammer vindt ik dat er geen save functie is voor de lange race.
On-line race zondag 16 januari 2011 vanaf 13:00
- 1000kg, 650 pk
- Le Mans auto's (de echte en fantasie auto's oa. Bentley, Jaguar, Peugeot, Audi)
- Lotus Elise 111R RM
- Leasebakken
De Le Mans race stel ik de kleur Chrome of een andere gewenste kleur voor ter beschikking als prijs. Als deze race te slecht bezet is stel ik de prijs beschikbaar voor de Elise wedstrijd.
Die Le Mans race moet gezien worden als een test voor de klasse.
We rijden dan ook op Le Mans, maar nog niet heeeeel lang. Hopenlijk zijn er voldoende deelnemers voor.
Toyota GT-ONE - ?
Nissan R92 - ?
Audi R10 TDi - ?
Met regels:
-----------------------
Gaan we straks ook even testen.
Mijn PSN is DutchYup. Als je mee wilt doen moet je mij een vriendenverzoek sturen met de vermelding van GoT!
De regels zijn niet formeel opgesteld maar duwen, trekken, mensen van de baan drukken etc etc is niet gewenst.
Tot straks en have fun!
- 1000kg, 650 pk
- Le Mans auto's (de echte en fantasie auto's oa. Bentley, Jaguar, Peugeot, Audi)
- Lotus Elise 111R RM
- Leasebakken
De Le Mans race stel ik de kleur Chrome of een andere gewenste kleur voor ter beschikking als prijs. Als deze race te slecht bezet is stel ik de prijs beschikbaar voor de Elise wedstrijd.
Die Le Mans race moet gezien worden als een test voor de klasse.
We rijden dan ook op Le Mans, maar nog niet heeeeel lang. Hopenlijk zijn er voldoende deelnemers voor.
Toyota GT-ONE - ?
Nissan R92 - ?
Audi R10 TDi - ?
Met regels:
-----------------------
Gaan we straks ook even testen.
Mijn PSN is DutchYup. Als je mee wilt doen moet je mij een vriendenverzoek sturen met de vermelding van GoT!
De regels zijn niet formeel opgesteld maar duwen, trekken, mensen van de baan drukken etc etc is niet gewenst.
Tot straks en have fun!
Begin februari B-Spec op afstand beschikbaar, volgens Kazunori Yamauchi op zijn twitter.
JoepW, denk dat ik ook even kom kijken. Net de XJR9 gekocht bij de UCD en de GT-One wil ik ook wel even proberen op LM. overige klassen moet ik even kijken welke auto's die ik heb geschikt zijn, nog niet mee bezig geweest.
handige calculator van BHP naar PK: http://www.m-i-link.com/outstation/convertPower.asp
handige calculator van BHP naar PK: http://www.m-i-link.com/outstation/convertPower.asp
[ Voor 17% gewijzigd door Bl0cKeR op 16-01-2011 11:48 ]
sigh
http://www.gtplanet.net/g...es-coming-early-february/
One of the more interesting and unusual GT5 features announced before release was “Remote Races” (also known as “Gran Turismo Anywhere”), enabling you to control your B-Spec races on your PS3 from your PC or mobile device. Obviously, this was missing from the game when it shipped last November, and its future has been uncertain – despite the fact that it remains listed (with this screenshot) on Polyphony Digital’s official GT5 feature list.

Now, however, Kazunori Yamauchi has finally confirmed via Twitter the feature will be available in “early February”. It is unknown if enabling this functionality will require another update of the game, but considering v1.05 is nearly a month old already, this may be the target release date for the next revision. Regardless, though, it looks like this update won’t be coming soon enough for participants of the B-Spec-based Signature Edition Challenge.
Ik heb denk ik niet alle auto's die voor de races nodig zijn. Nog niet eerder echt online geraced, maar lijkt me wel een keer leuk om te proberen.
Misschien kom ik dus ook even kijken (als dat ok is)
Misschien kom ik dus ook even kijken (als dat ok is)
Ik vind het delen van auto's on-line tbv gezamenlijke races met gelijkwaardige auto's veul belangrijker. Hoop dat dat er echt komt.
JoepW schreef op zondag 16 januari 2011 @ 07:07:
Plan jij zo ver vooruit? Hehe. Jammer.
Bij mij ligt het heel simpel: als ik kan doe ik mee.
Je mag mij dan ook gerust contacteren als je hulp nodig hebt met organiseren etc.
Samen (en soms met Traxion) kunnen we dan de Tweaker races regelen
probleem; kruisje en rondje werken niet meer in menus. probleem vergelijkbaar met dit topic; http://www.gamespot.com/p...d=m-1-57809749&pid=941103 heb ps3 nu meerdere malen opnieuw gestart, controlers geremapped maar menutjes in gt reageren neit meer. als ik een menu wil bevestigen moet ik dat doen door 2x op de ps-knop te drukken, daarna wordt de menu optie bevestigd. banden monteren is nu 10x op ps knopje drukken wordt
ziek van. afgezien van de onlogische menustructuur bevat deze ook nog bugs

De imiev en golf wel stock. Bij de Volvo moest ik toch echt sport hard banden installeren. De Dodge heb ik wel een beetje gekieteld, en voor de laatste een standaard NOMAD Lambo gebruikt.LoneRanger schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:23:
[...]
Wieweet heb ik hierna nog een post gemist van je maar zijn ze allemaal te doen op stock die events?
Ik ben er vanavond aan begonnen en heb inmiddels de eerste 2 gewoon stock gehaald, sla de 3e even over om met de Golf te gaan rijden racen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Apart probleem, de eerste keer dat ik er over hoor.himlims_ schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:12:
probleem; kruisje en rondje werken niet meer in menus. probleem vergelijkbaar met dit topic; http://www.gamespot.com/p...d=m-1-57809749&pid=941103 heb ps3 nu meerdere malen opnieuw gestart, controlers geremapped maar menutjes in gt reageren neit meer. als ik een menu wil bevestigen moet ik dat doen door 2x op de ps-knop te drukken, daarna wordt de menu optie bevestigd. banden monteren is nu 10x op ps knopje drukken wordtziek van. afgezien van de onlogische menustructuur bevat deze ook nog bugs
Ik vind de interface juist wel ok werken, bijna alles is met 1 klik bereikbaar vanaf het gtlife menu
Dat je dan in sommige menus wat veel moet klikken had wat beter gekund maar ik stoor me er niet echt aan.
[ Voor 74% gewijzigd door Sander H op 16-01-2011 14:05 ]
Ik heb zo'n beetje iedere wagen toch wel opgevoerd, gewoon omdat het kan. Maar bij die Volvo is 400pk wel erg makkelijk, zo op de voorwielen..GAIAjohan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:00:
[...]
De imiev en golf wel stock. Bij de Volvo moest ik toch echt sport hard banden installeren. De Dodge heb ik wel een beetje gekieteld, en voor de laatste een standaard NOMAD Lambo gebruikt.
Is het probleem niet gewoon dat je stuur controller 1 is en je controller nummer 2? Dat heb ik namelijk ook nog wel eens...Sander H schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:03:
[...]
Apart probleem, de eerste keer dat ik er over hoor.
Ik vind de interface juist wel ok werken, bijna alles is met 1 klik bereikbaar vanaf het gtlife menu
Dat je dan in sommige menus wat veel moet klikken had wat beter gekund maar ik stoor me er niet echt aan.
Skid-control scheelt met die Volvo challenge ongeveer 2 1/2 seconden per rondje met mijn rijstijl.Sander H schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:21:
Skid control verklaart een hoop![]()
Gewoon standaard setup overigens want op stock valt alleen de rembalans aan te passen.
Die laatste, met welke auto doe je die dan, ik heb hem net geprobeerd met de Takata dome nsx en in poging 1 2e op 2 seconden zonder skid-control met alleen abs op 1.
Ik weet niet of jij een stuur hebt, maar ik heb dit probleem ook eens gehad. X en O werkten niet meer op zowel stuur als DS3. Ik werd bijna helemaal gek, totdat ik ontdekte dat de stekker van pedalen niet goed op het stuur was ingestoken... Stekkertje aangedrukt, alles werkte weer prima.himlims_ schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:12:
probleem; kruisje en rondje werken niet meer in menus. probleem vergelijkbaar met dit topic; http://www.gamespot.com/p...d=m-1-57809749&pid=941103 heb ps3 nu meerdere malen opnieuw gestart, controlers geremapped maar menutjes in gt reageren neit meer. als ik een menu wil bevestigen moet ik dat doen door 2x op de ps-knop te drukken, daarna wordt de menu optie bevestigd. banden monteren is nu 10x op ps knopje drukken wordtziek van. afgezien van de onlogische menustructuur bevat deze ook nog bugs
Zoals iemand al zei, gebruik de Corvette ZR1 RM. Daarmee zijn die twee races heel makkelijk te halen.Prutzer80 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 08:29:
Wat duurt auto's kopen toch lang...
Ben nu weer eens wat credits aan het opmaken aan premium modellen, maar dat schiet niet op.
Het is wachten, wachten, wachten.
Maar ach, levert wel weer mooie wagens op
Ook maar eens begonnen met het afvinken op de lijst om dubbele te voorkomen.
Heb nu 237 auto's door kunnen strepen
Op de lijst staan de wagens die ge-RM'd kunnen worden er wel 2x op: 1x met en 1x zonder RM.
Ben nu weer eens wat credits aan het opmaken aan premium modellen, maar dat schiet niet op.
Het is wachten, wachten, wachten.
Maar ach, levert wel weer mooie wagens op
Ook maar eens begonnen met het afvinken op de lijst om dubbele te voorkomen.
Heb nu 237 auto's door kunnen strepen
Op de lijst staan de wagens die ge-RM'd kunnen worden er wel 2x op: 1x met en 1x zonder RM.
[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 16-01-2011 15:55 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Iemand opgevallen dat wanneer je savegame terug zet met daarin nog een auto die je ervoor weg gegeven hebt deze geen afbeelding meer heeft ?
zo ben de a-spec 4uur nurburgring endurance race aan het doen.
met een stock m3 gtr race car (standard wagen) en is echt super gaaf
met een stock m3 gtr race car (standard wagen) en is echt super gaaf
?SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:02:
[...]
Ik weet enkel bij de G25 dat hij zonder shifter niet werkt, daar zit extra stukje printboard in die het stuur activeert. Mogelijk bij de Fanatec hetzelfde?
Mijn G25 doet het prima zonder shifter.
Zo, even de 4 uur Tsukuba endurance met Mazda Roadsters gehaald in A-spec, ik kwam uit op 222 laps 
Die prize car sloeg dan weer helemaal nergens op...
Haha da's toevallig, ik had er ook precies 222 
Prize car is inderdaad niks, maar toch leuk voor het verzamelen...
Best een bijzonder wagentje op zich
*edit*
Waarom kan je niet kiezen om te pitten als je banden bv driekwart op zijn?
Mijn poppetjes' fysieke kracht houdt het langer uit dan de banden.
Gevolg is dat ze op compleet verseleten banden de Nurburgring rijden.
Ze pitten pas als de banden echt helemaal op zijn...
(4u Nurburgring)
Prize car is inderdaad niks, maar toch leuk voor het verzamelen...
Best een bijzonder wagentje op zich
*edit*
Waarom kan je niet kiezen om te pitten als je banden bv driekwart op zijn?
(4u Nurburgring)
[ Voor 101% gewijzigd door Superkiwi op 16-01-2011 16:42 ]
Mij was het wel gelukt (hulpmiddelen aan, op ASM na), en het waren de 5 meest spannende rondes ooit, constant gevecht voor de koppositie. Voor B-spec mode komt de cobra wel tekort.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:24:
[...]
Meh, was er al een beetje bang voor, in GT3 was dat ook het geval (geloof ik me te herinneren)...Dan maar even op zoek naar een andere wagen. Met de Indy 500 race in B-Spec kun je die Jaguar XJ13 Race Car winnen uit 1966, prachtige wagen, maar nog zooooo ver weg...
Ik heb nu 10 miljoen een beetje credits, zit te twijfelen of ik de Mazda 727B koop of de Ferrari F10, helaas kan je de laatstgenoemde alleen gebruiken in arcade mode en practice. Of wachten op de volgende seasonal events, kan ik ze allebij kopen
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Dat is een strikvraag of niet....
Er is namelijk helemaal geen 727B haha
Ja, dat krijg je ervan, vergelijk het met de schandpaal.schumi2004 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:02:
Iemand opgevallen dat wanneer je savegame terug zet met daarin nog een auto die je ervoor weg gegeven hebt deze geen afbeelding meer heeft ?
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Hardstikke fijn, je hebt er geld aan uitgegeven zodat er een afstelbaar onderstel onder zit. Ik ga geen 10.000 uitgeven voor een afstelbaar onderstel onder een te zware voorwielaangedreven auto, om er vervolgens 2 uur mee af te stellen zodat hij niet meer onderstuurd is voor een challenge die ik ook met een turbo en bandjes kan halen.KappeNou schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:12:
[...]
Die van mij heeft niet echt veel onderstuur. Als je maar weet hoe je moet afstellen
Zoveel tijd heb ik wel in mijn AE86 gestoken om er lekker mee te driften en over de 'ring te knallen. Die vond ik het waard. Dat ik de auto onderstuurd vind, wil niet zeggen dat ik niet weet hoe ik dat weg moet halen. Je moet je alleen ook even afvragen of ik dat wel wíl voor één race.
Dan kan je best uw bob's laten binnenkomen bij 50% vermoeidheid. Zij zijn dan nog lekker fris maar zo heb je tenminste altijd op tijd nieuwe banden.[b][message=35374593,noline]Waarom kan je niet kiezen om te pitten als je banden bv driekwart op zijn?
(4u Nurburgring)
Die endurance races, die zijn pas beschikbaar na het behalen van een bepaald level?
Jep level 20 meen ik.
Vanaf wanneer krijg je trouwens die damages?
zo effe pit in tijdens mn 4 uurs a-spec nurburgring endurance 
nog 33 minuten te gaan
snelste lap over de V versie van nurburgring en gp track combo een :
8:18,230
in mn m3 gtr race car.
nog 33 minuten te gaan
8:18,230
Lvl 25Verstekbakker schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:00:
Die endurance races, die zijn pas beschikbaar na het behalen van een bepaald level?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Heren, het was me weer een genoegen on-line. We hadden een wat moeilijke start met hosten en hick ups met joinen, maar uiteindelijk toch het hele 'programma' afgewerkt 
Toppers waren toch wel de Le Mans 'test' met 4 dik op de eerste chicane af en de historische race waar er echt een zooi ongeregeld door elkaar reed en ik in mijn Ferrari 330 P4 Race Car nog aardig meekwam (op die wasmachine na
) totdat ik (overigens onbedoeld en zonder opzet) finaal van de baan werd gedrukt (duuuuuuuuuur). Echt fun!
En dat met daglicht
Toppers waren toch wel de Le Mans 'test' met 4 dik op de eerste chicane af en de historische race waar er echt een zooi ongeregeld door elkaar reed en ik in mijn Ferrari 330 P4 Race Car nog aardig meekwam (op die wasmachine na
En dat met daglicht
Daar had ik geen moeite mee. 20 mio. op de bank en dan de Ferrari 330 P4 Race Car kopen. En dan meteen weer grinden.....Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:40:
Platzak Trophy ook gehaald, ff pielen en denken maar wel gelukt.
Wat een heerlijke auto is dat toch he? Is echt een van mijn favorieten.v8power67 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:18:
zo effe pit in tijdens mn 4 uurs a-spec nurburgring endurance
nog 33 minuten te gaansnelste lap over de V versie van nurburgring en gp track combo een :
8:18,230in mn m3 gtr race car.
[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 16-01-2011 18:45 ]
787B uiteraarddvdkiwi schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:44:
Dat is een strikvraag of niet....
Endurance krijg je bij level 25.Boudewijn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:10:
Jep level 20 meen ik.
Schade weet ik niet precies, heb tot nu toe tot level 28 nog geen echte veranderingen gezien, het gerucht gaat dat je bij level 40 nog betere schade unlocked, iemand die zover is?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
in 15min heb je 110.000cr met een B-spec.. Dat afstellen heeft denk ik 1 min geduurdybastiaans schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:16:
[...]
Hardstikke fijn, je hebt er geld aan uitgegeven zodat er een afstelbaar onderstel onder zit. Ik ga geen 10.000 uitgeven voor een afstelbaar onderstel onder een te zware voorwielaangedreven auto, om er vervolgens 2 uur mee af te stellen zodat hij niet meer onderstuurd is voor een challenge die ik ook met een turbo en bandjes kan halen.
Zoveel tijd heb ik wel in mijn AE86 gestoken om er lekker mee te driften en over de 'ring te knallen. Die vond ik het waard. Dat ik de auto onderstuurd vind, wil niet zeggen dat ik niet weet hoe ik dat weg moet halen. Je moet je alleen ook even afvragen of ik dat wel wíl voor één race.
Mja ik kan met level 23 gewoon die 2 uurs race doen.
Die 2 uur's is een trainingsrace, die is paar patches terug toegevoegd, maar de 'echte' endurance is de eerste op 25. (je krijgt dan een compleet menu optie erbij).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Na 200 laps stond ik zoveel ronden voor dat ik sowieso niet meer ingehaald kon worden en heb ik de laatste 20 minuten de auto vlak bij de finish geparkeerd... zonder tuning restricties zijn dat soort races veel te saai.Heerst schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:57:
Zo, even de 4 uur Tsukuba endurance met Mazda Roadsters gehaald in A-spec, ik kwam uit op 222 laps
Welke race is dat dan? Heb de echte endurance races overigens al wel unlocked.SinergyX schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:54:
Die 2 uur's is een trainingsrace, die is paar patches terug toegevoegd, maar de 'echte' endurance is de eerste op 25. (je krijgt dan een compleet menu optie erbij).
Die endurance menu optie kreeg ik van de week dus toen ik lvl23 haalde
. Maar goed het boeit niet zoveel of het nu 23 of 25 is
.
Wat is trouwens het verschil tussen de GT by citroen road car, en de concept. Beide zijn ze even duur, maar de concept kan je pas bij level 23 kopen.
No signature required.
De Concept versie is volgens elektrisch, de versie die ook in prologue zit.
Ik heb me goed vermaakt vanmiddag
Ik heb me goed vermaakt vanmiddag

a-spec va lvl 40, online is 't een optie die op uit/matig/hard gezet kan worden. matig hersteld zich na ~20sec? en hard betekend de pits straat in iedere rondeBoudewijn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:10:
Jep level 20 meen ik.
zojuist de 2e race op extreme gehaald, die was nog best lastig!
Ben nu begonnen met de Super GT race, leuk zo in de regen en dan met cockpit view gaan rijden
Krijg wel echt een racegevoel met die cockpit view en het geeft veel meer voldoening dan de bumpercamera
Ben nu begonnen met de Super GT race, leuk zo in de regen en dan met cockpit view gaan rijden
Krijg wel echt een racegevoel met die cockpit view en het geeft veel meer voldoening dan de bumpercamera
De Le Mans races waren super!
Reed 405km met de Minolta na een draft, maar remde weer eens te laat

PSN: riznind
was gaaf racen ja, maar de 2e keer kwam ik opeens echt niet meer mee met mn belgenwagenRizn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:25:
wie er nu nog zin heeft in wat minder intensief racen is bij mij welkom: 300pk max, race hard en minimaal 750 kg (zomaar wat gegokt, kunnen we natuurlijk ook wat bijstellen. het idee was om racemod/car loos te rijden)
ik ben rubber verbranden met mn dome zero, wheeee
Die race(s) ervaarde ik ook als meest amusant - redelijke diversiteit in autos welke toch aan elkaar gewaagd waren. jammer van de 2 giga crashes dat wel, maar dat hebbie in 't echt ook wel eens.Rizn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:25:
maar die lotus elise - daar loop ik liever van weg, man-o-man wat is dat een heethoofd

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 16-01-2011 20:52 ]
Ik deed hem met een stock Raybrig NSX (Premium), ook geen olie ververst, volgens mij 467 pk.LoneRanger schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:32:
[...]
Die laatste, met welke auto doe je die dan, ik heb hem net geprobeerd met de Takata dome nsx en in poging 1 2e op 2 seconden zonder skid-control met alleen abs op 1.
Daarmee trouwens vandaag de 1000km van Suzuka gedaan, ben blij dat ik die erop heb zitten
Heeft er nou iemand al een T500RS kunnen bemachtigen? 
Aangezien bol.com ze al levert, vandaag bestellen morgen in huis verhaal.....
[ Voor 41% gewijzigd door Lampuhkap op 16-01-2011 21:49 ]
Mij te duur
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet iemand hoe het kan dat m'n Skyline GT-r34 steeds minder PK's krijgt? Ik had eerst meer dan 850pk, maar onderhand is dit nog maar 801. Het spel zegt dat een motorbeurt niet nodig is, en de olie is nog vol.
Verder merk ik vrij weinig van de snelheid.
Verder merk ik vrij weinig van de snelheid.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
olie word vies, motor slijt. kortom, ververs de olie of doe een engine rebuild of koop een nieuwe skyline
Je moet niet kijken of de olie vol is, maar of de olie zwart is. Dit is waarschijnlijk het geval, als je die ververst is hij weer 850.
Het is weer zondag...
Zonet weer de 24uur van le Mans opgestart.
Ik heb er nog 2 en een half nodig voor lvl40.
Iemand (SinergyX misschien?) een idee of je met de 24uur van de Nurburgring veel meer credits krijgt dan met de 24uur van le Mans?
Want dan blijf ik die daarna even doen natuurlijk he
Zonet weer de 24uur van le Mans opgestart.
Ik heb er nog 2 en een half nodig voor lvl40.
Iemand (SinergyX misschien?) een idee of je met de 24uur van de Nurburgring veel meer credits krijgt dan met de 24uur van le Mans?
Want dan blijf ik die daarna even doen natuurlijk he
Volgens mij krijg je voor de 24 uur Nurburgring bijna het dubbele.. 
Edit: 2.2 miljoen xp tegen 3.7 miljoen xp.
http://www.wretch.cc/blog/Siufu/34160373
Edit: 2.2 miljoen xp tegen 3.7 miljoen xp.
http://www.wretch.cc/blog/Siufu/34160373
[ Voor 39% gewijzigd door Sander H op 16-01-2011 22:08 ]
Pfff en dan maar 400.000 credits.
Dat is wel weinig.
Wordt een hoop grinden dan
Wat moet je trouwens met zoveel xp als je al level 40 bent?
Je coureurs groeien verder, maar daar zie ik het nut niet echt van.
Had liever een miljoentje credits gehad.
Dat is wel weinig.
Ik heb de nurburg 24u ook maar 1x gedaan, je doet het echt niet voor het geld en exp in inderdaad op. Zeker als alle endurances met dezelfde bobs heb gereden, zijn hun vaak nog eerder 40 dan dat jij het bent
Mijn bobs zijn nu 33/33/33/32/31/30, straks voor de 3e keer maar de 9 uur van Tsukuba aanzetten.. nu eerst nog even de 2ehands dealer leegkopen, zit op 457 auto's waarvan 446 verschillende
Ik hou het ff op mijn paar maanden 'oude' Fanatec set. En tis ook veul geld moet ik zeggen.Lampuhkap schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:41:
Heeft er nou iemand al een T500RS kunnen bemachtigen?
Als ik lvl 40 met de Bob's heb gaat het alleen nog om geld. Nou dan wordt het dus autopiloot in A-specdvdkiwi schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:17:
Pfff en dan maar 400.000 credits.
Dat is wel weinig.
Misschien wat laat maar de Alfa TZ2 win je bij een (endurance dacht ik) B-spec raceDaniel_Elessar schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:22:
Heerlijk wat geld verdient vandaag met die seasonal events, vooral de superGT was erg makkelijk met m'n NSX.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Als je geld wilt hebben (via bspec) is de beste manie de Dreamcar Championship op te starten met een X2010 of anders een FGT. 108.000 per race van 10-15 minuten, de 5e race op de Nurburgring wel starten ma na de start afsluiten. Krijg je ook nog een een bonus van 5 ton.
Dit topic is gesloten.