2e keer 3e op 3.7 sec op nr 1.. Eens even kijken naar het ideale schakelmoment en dan probeer ik t een 3e keer
//edit
kijkend naar de powercurve, schakelen op 5500rpm. Waar ik dat gewoonlijk deed @ 6500..
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 14-01-2011 13:50 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
sigh
Ik heb normaal gesproken onder het bruggetje door na ongeveer 1,5 minuut op de ring de auto wel door, dat scheelt me normaal zo'n 5 sec op de volle ronde. Ik redde het kiele kiele de eerste keer proberen, dus waarschijnlijk had ik naar Sport Hard gekund en het de tweede poging net gered. Maar laten we ff eerlijk wezen, ook al was de Golf flink gekieteld, hoe cool is het om met een oude Golf met een gigantische turbo en dikke wastegate-sound allerlei modern spul eruit te gummen? En wat dacht je van met 210 naar 5 schakelen en de conclusie trekken dat er maar 4 in de bak zitten??GAIAjohan schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:48:
Ik heb t idee dat de Nürb challenge te doen is met een Golf V stock..
2e keer 3e op 3.7 sec op nr 1.. Eens even kijken naar het ideale schakelmoment en dan probeer ik t een 3e keer
Gisteren ook de Furai gekocht en geprobeerd maar ik werd gelijk bij de start al ingehaald. Ben er toen maar gelijk mee gekapt omdat ik dacht dat hij niet snel genoeg zou zijn. Vanavond dan maar een 2e poging.KappeNou schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:26:
Like the wind kan je met die furai concept doen. Win je makkelijk
Moet wel zeggen dat ik had verwacht dat die Furai harder zou gaan...
Edit: Op Wikipedia las ik het volgende:
Furai is Japans voor: "geluid van de wind". Dat kan gewoon geen toeval meer zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-01-2011 14:04 ]
En ja, een golf 1 is ook tof, alelen die heb ik niet in mn garage staan
Die Golf 1 heeft qua gewicht wel een voordeel natuurlijk
Ik heb hem gehaald met de Corvette ZR1 RM. Met de Furai is het mij niet gelukt.Prutzer80 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Gisteren ook de Furai gekocht en geprobeerd maar ik werd gelijk bij de start al ingehaald. Ben er toen maar gelijk mee gekapt omdat ik dacht dat hij niet snel genoeg zou zijn. Vanavond dan maar een 2e poging.
PSN: Shiver23
Ik weet niet hoever ze komen qua PK, vanavond zal ik er wel eentje testen (Wed's red het iig niet).Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:53:
Hehe, fair enough. Denk je dat ze ook nog mee kunnen in de extreme series voor een aantal races? of komen ze dan wat pk's tekort? Als ik zie dat je in de expert series al tegen de 700-800pk aan zit.
Maar Expert kon ik al rijden met de NSX stealth, welke in dezelfde classe als de SuperGT zou moeten zitten (GT500 serie? Wed's zit afaik GT300).
Als het meezit, tikken ze 600-650pk aan, wat genoeg zou moeten zijn om expert races mee te kunnen rijden. Enige race waar je op moet letten is de 1-na-laatste, daar zitten de top-wagens tussen (R92, 787B etc, ergste geval zelfs een minolta).
Niet volledig blindstaren op PK's, mijn Diablo tikt nu 800+ aan, maar zal het niet zomaar winnen van bijvoorbeeld een Furai.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En Vhall; we kunnen trouwens tips geven wat we willen... maar je zult toch auto's moeten (blijven) kopen dat is nou eenmaal GT. Er is geen 'one-fits-all' car, vanwege alle restricties. Je wint altijd wel auto's en het slimste is natuurlijk daarmee andere races te winnen, maar dat is wel uitzoeken... want naast dat GT een race game is, is het ook een puzzelgame. en niet eens een slechte ook!
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Dat is de enige A-spec (op Endurance na) die ik nog moetBl0cKeR schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:50:
Zo maar eens even met de Formula GT bezig. Met de setup van GTPlanet is het goed te doen. Nu 1e 3 races gewonnen, net Monaco gedaan. Intens zeg!
Heb je hem wel helemaal getuned? Anders zal het idd wel moeilijk zijn. De moeilijkste is de oval racePrutzer80 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Gisteren ook de Furai gekocht en geprobeerd maar ik werd gelijk bij de start al ingehaald. Ben er toen maar gelijk mee gekapt omdat ik dacht dat hij niet snel genoeg zou zijn. Vanavond dan maar een 2e poging.
Furai is Japans voor: "geluid van de wind". Dat kan gewoon geen toeval meer zijn
Verwijderd
Uhu, daarom vind ik GT ook zo leuk. Het ging me ook niet zo zeer om een 'one-fits-all' car, maar ik merkte dat ik steeds weer nieuwe auto's kocht voor events en ik vroeg me af of hier geen efficiëntere manier voor was. En zeker nu ik wat meer geld heb, zodat ik een duurdere auto kan kopen, wilde ik eerst even checken of mijn "strategie" in orde was en dat bleek dus niet helemaal zo te zijnObi1r schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:17:
Met de Furai is het mij wél gelukt.
En Vhall; we kunnen trouwens tips geven wat we willen... maar je zult toch auto's moeten (blijven) kopen dat is nou eenmaal GT. Er is geen 'one-fits-all' car, vanwege alle restricties. Je wint altijd wel auto's en het slimste is natuurlijk daarmee andere races te winnen, maar dat is wel uitzoeken... want naast dat GT een race game is, is het ook een puzzelgame. en niet eens een slechte ook!
Dan nog even een andere vraag, gaan de beginner en amateur series in de B-Spec net zo hard als in de A-Spec? (om te halen bedoel ik dan). Want in dat geval zou ik die Furai concept kunnen halen via die Mazda race in de B-Spec.
In het begin gaat de B-spec vrij snel. Mits je de juiste wagen heb.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:50:
[...]
Uhu, daarom vind ik GT ook zo leuk. Het ging me ook niet zo zeer om een 'one-fits-all' car, maar ik merkte dat ik steeds weer nieuwe auto's kocht voor events en ik vroeg me af of hier geen efficiëntere manier voor was. En zeker nu ik wat meer geld heb, zodat ik een duurdere auto kan kopen, wilde ik eerst even checken of mijn "strategie" in orde was en dat bleek dus niet helemaal zo te zijn. Dus ik wacht nu nog heel even met die McLaren en probeer met de auto's die ik nu heb de expert series zo ver als mogelijk af te maken...
Dan nog even een andere vraag, gaan de beginner en amateur series in de B-Spec net zo hard als in de A-Spec? (om te halen bedoel ik dan). Want in dat geval zou ik die Furai concept kunnen halen via die Mazda race in de B-Spec.
Kun je nou ook 3 coureurs tegelijkertijd laten rijden in een race en zo dus bv 3 keer zo snel in level omhoog gaan?Mistermo schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:53:
[...]
In het begin gaat de B-spec vrij snel. Mits je de juiste wagen heb.
of kan dat alleen bij bepaalde races?
Ja dat klopt wel jaMistermo schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:53:
[...]
In het begin gaat de B-spec vrij snel. Mits je de juiste wagen heb.
Je kunt bepaalde races met 3 coureurs doen (langere dus), maar je kunt niet drie aparte auto's 'inschrijven' met drie van je coureurs erin. De langere races hebben meerdere coureurs nodig, dan trekken je mannetjes het niet meer. Moet ik wel bij zeggen dat bij de gemiddelde B-Spec Endurance race de mannetjes op de helft van hun stint al door de fut heen zijn (twee zwarte balkjes), maar toch zonder al te veel tempoverlies door knallen.Nordcore schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:03:
[...]
Kun je nou ook 3 coureurs tegelijkertijd laten rijden in een race en zo dus bv 3 keer zo snel in level omhoog gaan?
of kan dat alleen bij bepaalde races?
Sommige restricties zijn wel vreemd trouwens. De supercar challenge heb ik vernaggeld doordat ik hem met een NASCAR heb gedaan. Dat kon ik goedpraten aan mezelf omdat er een race op Daytona bij zit
[ Voor 45% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-01-2011 15:14 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Erg herkenbaar, ik ben met die van mij verder gegaan in amateur en pro serie, nu is ie level 13 en lijkt ie redelijk tempo en de auto's op de baan te kunnen houden!Dr. Strangelove schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:10:
Hmpf, ik heb nog steeds die Furai niet. Mijn B-spec boy is nu lvl 10 maar hij bakt er nog steeds geen moer van in zijn fully tuned MX5... de prutser komt niet verder dan p4 en spint minimaal eens per race.
Sommige restricties zijn wel vreemd trouwens. De supercar challenge heb ik vernaggeld doordat ik hem met een NASCAR heb gedaan. Dat kon ik goedpraten aan mezelf omdat er een race op Daytona bij zitMaar de classic racing car race ofzo mag je dan weer niet doen met de Facebook Jag, terwijl zijn non-Facebook broertje wel meerijdt.
Zo nog maar eens een poging om die furai te winnen
Is een herkenbaar probleem van de MX5, de oplossing voor mij was een spoiler erop, meer downforce, klein beetje toe in.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:10:
Hmpf, ik heb nog steeds die Furai niet. Mijn B-spec boy is nu lvl 10 maar hij bakt er nog steeds geen moer van in zijn fully tuned MX5... de prutser komt niet verder dan p4 en spint minimaal eens per race.
M'n B-speccies maar weer aangezet, nu lvl 17. Duurt nog wel een tijdje eer die Like the Wind kunnen doen. Die moet ik toch halen voor de Toyota 7, anders wordt die Historic cup ook nix..
sigh
Die kun je ook doen met een fully tuned (incl. spoilers) Countach uit '74 die je volgens mij in de A-spec Lambo event hebt gewonnenBl0cKeR schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:48:
Historic cup op A spec
Dus die Toyota 7 die je in B-spec wint is niet noodzakelijk voor de Historic Cup in A-spec. Volgens mij heb je die Toyota 7 wel nodig voor de Historic Cup in B-spec.
Verwijderd
Inmiddels lvl 27 in A-spec en moet buiten de Endurance series alleen de FGT nog doen maar die heb ik ff uitgeleend aan mijn neefje.
B-spec inmiddels lvl 33, nog ff en dan de 24-uurs races.

Bedankt he Blocker voor het overdragen van het GT5 virus
Het is toch een Fanatec 911 Carrera geworden, hopelijk komt ie volgende week binnen, zou mooi uitkomen in een weekje vakantie
Kan je die Like The Wind - Monaco in B-spec dan niet op goud halen met Ford GT40 Race Car '69? Zie dat je die ook ergens wint in B-spec Endurance.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:11:
Maar dat is geen garantie dat je dan de race op Monaco wint in B-Spec. Dat is een wedstrijd die ik wel 20x gedaan heb met 4x 2e als beste resultaat. Word er lichtelijk para van dat het maar niet lukt, zou hem graag op goud hebben.
Inmiddels lvl 27 in A-spec en moet buiten de Endurance series alleen de FGT nog doen maar die heb ik ff uitgeleend aan mijn neefje.
B-spec inmiddels lvl 33, nog ff en dan de 24-uurs races.
Nice! Die kom ik even proberen als je hem binnen hebtirmscher schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:14:
Zodan, heb me niet langer kunnen inhouden en toch maar een stuur besteld voor de PS3.
Bedankt he Blocker voor het overdragen van het GT5 virus![]()
Het is toch een Fanatec 911 Carrera geworden, hopelijk komt ie volgende week binnen, zou mooi uitkomen in een weekje vakantie
sigh
Ik heb hem zelf ook gehaald met de furai:Prutzer80 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Met de speedway (die ronde) ben je als het goed is al binnen een paar bochten op de eerste plaats. dit omdat je met de furai niet hoeft te remmen in de bochten, dus gewoon vol gas geven.
in de rechte stukken zullen ze weer op je inlopen.
ik heb zelf met 0.0.2 seconde deze race gehaalt (door 2 autos over de finish geduwd haha)
de 2de race heb ik met de Corvette ZR1 RM gedaan, als je de zachte racebanen eronder zet is dit extreem makkelijk te halen (20seconde voorsprong op de nr2)
Toyota 7 lichtjes opvoeren en je maakt het jezelf zoveel makkelijker in de A-spec modusDr. Quipers schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:07:
[...]
Dus die Toyota 7 die je in B-spec wint is niet noodzakelijk voor de Historic Cup in A-spec. Volgens mij heb je die Toyota 7 wel nodig voor de Historic Cup in B-spec.
B-spec heb ik 'm stock gelaten (om even te kijken wat ie zou doen) en toen won ie gelijk (4 en een halve ronden achter de 2J zitten jagen om 'm 2 bochten voor het einde te pakken)
*edit*
Nog 3 24-uurs Le Mansjes voor lvl40 B-spec
Woensdagavond de allerlaatste B-spec race (op de Ring) opstarten
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2011 16:46 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Heb trouwens bijna 10K KM en nog nooit een 1000 miles ticket. Das toch ook vreemd?
http://game.downloadatoz....ries-experience-list.html
Bovenstaand een handig lijstje om te zien hoeveel XP je krijgt per race in B-spec met een indicatie van de tijd die het kost. Komt van GTPlanet, is ook voor Professional en extreme beschikbaar.
[ Voor 77% gewijzigd door Bl0cKeR op 14-01-2011 16:43 ]
sigh
Wellicht zal een goeie set up schelen, misschien dat ik daar wat over het hoofd zie. Iemand een goeie set up misschien? (of een link ernaar toe) thanks!
Edit> ik rij gewoon met de controller. Heb gewoon geen mogelijkheden om een stuurtje set up in huis te zetten.
Lastigste is om na de start met de F1 gedoseerd te racen, ik probeer het wel, maar de competie hou ik gewoon niet bij... en ze knallen tegen me aan met alle problemen van dien.
Tijdens de start zelf kom ik ook niet snel genoeg weg trouwens
[ Voor 22% gewijzigd door Obi1r op 14-01-2011 16:57 ]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Ik heb deze gebruikt vanmiddag:Obi1r schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:45:
Wellicht zal een goeie set up schelen, misschien dat ik daar wat over het hoofd zie. Iemand een goeie set up misschien? (of een link ernaar toe) thanks!
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=136445 en dan post 11 van ReikoNagase.
Wel ABS en TC aan, en Skid recovery. 5 races gewonnen en Suzuka geskipped.
sigh
Ik weet enkel bij de G25 dat hij zonder shifter niet werkt, daar zit extra stukje printboard in die het stuur activeert. Mogelijk bij de Fanatec hetzelfde?huCks schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:26:
vraagje =/ mijn broer heeft de ps2 to ps2 week gelede kapot gedaan, nu werkt men fanatec 911 carrera zonder die kabel? want als ik men stuur nu aansluit doet hij niets =/ ligt het aan het feit dat de shifter niet is aangesloten of is heel het stuur kaput?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hope so =/SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:02:
[...]
Ik weet enkel bij de G25 dat hij zonder shifter niet werkt, daar zit extra stukje printboard in die het stuur activeert. Mogelijk bij de Fanatec hetzelfde?
Ik heb de Fanatec Turbo S en die werkt gewoon zonder shifter ingeplugd. Je kan de Fanatec stuurtjes ook zonder shifter bestellen dus lijkt me niet dat die t niet doet zonder shifter.
carera kan je niet zonder =/ laat me hopen =/pur_DutchDevil schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:11:
[...]
Ik heb de Fanatec Turbo S en die werkt gewoon zonder shifter ingeplugd. Je kan de Fanatec stuurtjes ook zonder shifter bestellen dus lijkt me niet dat die t niet doet zonder shifter.
Zonder olie verversen? Ga het zo ook proberen
[ Voor 24% gewijzigd door Sander H op 14-01-2011 17:36 ]
Olie heb ik wel ververst. Verder compleet stock.Sander H schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:34:
[...]
Zonder olie verversen? Ga het zo ook proberen
sigh
Probeer het nu voor de 4e keer met een stock zonder nieuwe olie. Kwam net tot 8:33.5 en 0.2 sec. tekortGAIAjohan schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:16:
[...]
Olie heb ik wel ververst. Verder compleet stock.
Edit: Gehaald

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 14-01-2011 19:14 ]
[ Voor 15% gewijzigd door f.h op 14-01-2011 20:03 ]
is al best oud nieuws.f.h schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:03:
Wat is dit nou weer voor iets?! Krijg ik na de winst van zo'n season event: "Je kunt niet meer dan 20.000.000 credits hebben". Staat dat in de digitale manual ofzo? Want anders had dat wel even eerder gezegd mogen worden. Ik ga nu maar even wat auto's kopen die ik toch al wilde hebben...
alleen niet zovaak besproken hiero.
veel mensen vragen om een patch met limiet hoger.
waaronder jij lijkt me
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bij deze wel inderdaadv8power67 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:07:
[...]
is al best oud nieuws.
alleen niet zovaak besproken hiero.
veel mensen vragen om een patch met limiet hoger.
waaronder jij lijkt me
Trophies interesseren me niet echt iets eigenlijkAquaSheep schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:09:
Als je meteen een auto koopt van 20.000.000 credits, krijg je meteen een trophy dat al je geld op is. Ten minste als trophies je wat interesseren.
Ik haat die updates op de PS3 echt, op de xbox heb ik nog nooit langer dan 15 seconde hoeven te wachten.
[ Voor 71% gewijzigd door Phusebox op 14-01-2011 20:35 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Even update, net de auto gekocht. Default hebben ze 450pk op 1100 kilo (de '06 heeft 480pk), dus niet al te super, de IS F Concept haalt uiteindelijk 657pk met 1350 kilo, gewichtratio is de SC430 nog niet eens zo slecht (de GT500 stealth heeft 644pk/1100kg). De Wed's is beduidend lager met 300pk op 1150kg.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:53:
Hehe, fair enough. Denk je dat ze ook nog mee kunnen in de extreme series voor een aantal races? of komen ze dan wat pk's tekort? Als ik zie dat je in de expert series al tegen de 700-800pk aan zit.
Edit, tuned (motor stage 3, turbo 3) kom ik op 680pk, een betere ratio dan zelfs de NSX GT500.
Aangezien ik met mijn GT500 redelijk mee kon (behalve de race tegen de 787 en minolta), is het eigelijk een best leuke auto. Jammer dat de Wed's zo laag is, vind het zooooo'n mooie auto
@joep, die 1100kg classe is best interessant, daar zitten behoorlijk wat auto's in. (tuned tegen de 600pk/1100kg). Mischien dit opnemen als een race cup?
Lexus: 4x SC430
Honda: 4x NSX
Toyota: 1x Supra Yellow
Nissan: 4x GT-R, 1x Nismo Z
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2011 20:57 ]
Het liefst doe ik mee met een drift lobby, maar de vriendin zit The Voice te kijken...mr.DJ95 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:40:
is het niet leuk als we vanavond eens een drift lobby openen?
Misschien een uur of 11?
Doe maar wel een compact baantje, mijn AE86 trekt driften in de 4 niet meer... Tot de 3 gaat goed.
Ik had een dag of 3 geleden ook 20 miljoen, en ik heb alles opgemaakt aan ruim 120 auto'sAquaSheep schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:09:
Als je meteen een auto koopt van 20.000.000 credits, krijg je meteen een trophy dat al je geld op is. Ten minste als trophies je wat interesseren.
Collectie staat nu op 384, heb een excel sheet gemaakt waar ik bij kan houden welke auto ik heb en welke niet. Wel zo handig als je geen dubbele wilt kopen
Ja so? Wireless haalt al mijn andere apparatuur ook 2,5 megabyte/sec.
Hihi, ik heb ook zo'n spreadsheetjeSander H schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:59:
[...]
Ik had een dag of 3 geleden ook 20 miljoen, en ik heb alles opgemaakt aan ruim 120 auto'sWel wat rekenwerk op het laatst voor de trophy maar het is gelukt. Inmiddels nog eens 70 auto's erbij gekocht.
Collectie staat nu op 384, heb een excel sheet gemaakt waar ik bij kan houden welke auto ik heb en welke niet. Wel zo handig als je geen dubbele wilt kopen

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Bekend probleem, wireless gaat 100x trager dan gewoon via een draadjePhusebox schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:03:
Ja so? Wireless haalt al mijn andere apparatuur ook 2,5 megabyte/sec.
Tja een kabel is helaas niet haalbaar, twee linkerhanden, en om nou een bedrijf a 80 euro per uur te laten komen om een kabeltje te trekken, nee dank je.SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:15:
[...]
Bekend probleem, wireless gaat 100x trager dan gewoon via een draadje
In de carlist vind je zowel Opel als Vauxhall, en bij beide exact dezelfde wagens. Nu heb ik wel al een paar Opels, maar geen Vauxhalls, en ook nog niet gezien in de occasion store. Er zijn overigens geen premium Opels/Vauxhalls.
Een vriend van me ziet nooit Opels in de store en wel Vauxhall. Zijn PS3 (en GT5 dus ook) staat op Engels, en je raadt het al, mijjne op NL.
Het lijkt erop dat localization van invloed is op de store
En dan nu de volgende: Hoe zit het met de 1000 auto's trophy ? Mogen daar dubbelen tussen zitten. Zo niet, dan is het vreemd dat ik bepaalde auto's nooit zal kunnen kopen tenzij ik mijn PS3 van taal wissel .... sowieso vreemd.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Koop gewoon karts a 5000 per stuk kom je ook aan de 1000.Ik heb die trophy al.u_nix_we_all schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:41:
Ik ben ook maar een spreadsheetje begonnen om mijn verzameling auto's bij te houden, en er viel me iets op:
In de carlist vind je zowel Opel als Vauxhall, en bij beide exact dezelfde wagens. Nu heb ik wel al een paar Opels, maar geen Vauxhalls, en ook nog niet gezien in de occasion store. Er zijn overigens geen premium Opels/Vauxhalls.
Een vriend van me ziet nooit Opels in de store en wel Vauxhall. Zijn PS3 (en GT5 dus ook) staat op Engels, en je raadt het al, mijjne op NL.
Het lijkt erop dat localization van invloed is op de store![]()
En dan nu de volgende: Hoe zit het met de 1000 auto's trophy ? Mogen daar dubbelen tussen zitten. Zo niet, dan is het vreemd dat ik bepaalde auto's nooit zal kunnen kopen tenzij ik mijn PS3 van taal wissel .... sowieso vreemd.
Je mag gewoon dubbele auto's hebben voor die trophy. Ik zelf wil alle auto's hebben die er in zitten, dus dubbele kost alleen maar creditsu_nix_we_all schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:41:
Ik ben ook maar een spreadsheetje begonnen om mijn verzameling auto's bij te houden, en er viel me iets op:
Het lijkt erop dat localization van invloed is op de store![]()
En wat betreft Opel/Vauxhall, ik heb m'n PS3 op Engels staan en heb zowel de Opel Speedsters als de Vauxhall speedsters al
En is het een idee als ik elke race die ik organiseer (de eerste race van de dag, niet elke!), een auto of bijzondere kleur als prijs ter beschikking stel?
Wel onder de voorwaarde dat er meer dan 6 mensen meedoen. En als ik win is de prijs voor nr. 2
PS. Kan zijn dat als ik eenmaal de spullen (klassen en inschrijven vooraf) voor on-line races voor elkaar heb dat we over gaan op een week prijs
(Heb het grinden nu echt onder controle

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 14-01-2011 22:16 ]
Ligt eraan hoe brak ik ben van de Zaterdag avond. Maar mocht mijn staat ok zijn om te racen dan kan ik wel wat rondjes mee crosse.JoepW schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:54:
Is er interesse bij mensen in een on-line race op zondag overdag? Vrouw is de hele dag foetsie en ik heb wel zin in een paar races.
En is het een idee als ik elke race die ik organiseer (de eerste race van de dag, niet elke!), een auto of bijzondere kleur als prijs ter beschikking stel?
Wel onder de voorwaarde dat er meer dan 6 mensen meedoen. En als ik win is de prijs voor nr. 2
(Heb het grinden nu echt onder controle)
GreetZ DD
Lijkt me leuk. Dan stel ik niet 's morgens voor. Haha......pur_DutchDevil schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:16:
[...]
Ligt eraan hoe brak ik ben van de Zaterdag avond. Maar mocht mijn staat ok zijn om te racen dan kan ik wel wat rondjes mee crosse.
GreetZ DD
okeej chill , had al een tijdje zin om lekker met de tweakers te driften. zal rond elven een lobby openenybastiaans schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:56:
[...]
Het liefst doe ik mee met een drift lobby, maar de vriendin zit The Voice te kijken...
Misschien een uur of 11?
Doe maar wel een compact baantje, mijn AE86 trekt driften in de 4 niet meer... Tot de 3 gaat goed.
psn: a3426rage
net ook leuk met wat fransen side to side drifting gedaan met mn subaru
lol Nope denk niet dat ik de morgen van komende Zondag mee ga maken.JoepW schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:17:
[...]
Lijkt me leuk. Dan stel ik niet 's morgens voor. Haha......
:offtopic:Dr. Quipers schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:31:
B-spec is echt i-d-e-a-a-l tijdens wassen/strijken/koken/boodschappen doenNu bijna de GT All Stars Cup afgerond met de Minolta
2 woorden in jouw verhaal kloppen niet helemaal in mijn ogen en ze staan in het rijtje met de /'tjes
:update:
Zit ik net een B-spec te kijken, lightweight in expert en een berg lotus elise's maar goed, ik zit zo'n beetje de race te volgen maar had zo'n beetje het idee dat die elise's uit de kluiten gewassen Ford Ka's waren, heel die verhoudingen kloppen niet of ligt dat aan mij?
[ Voor 27% gewijzigd door schumi2004 op 14-01-2011 23:02 ]
sigh
Had net wat easy money nodig. Er valt zelfs niets te tunen aan die wagen... Miev vs midgets, super. Moet ik hier eens doen
Heb ik nodig om mijn F-1 een motor-beurt te geven -_-
Omg wat een autos in de online occasion dealer!
Kwil geldd:(
[ Voor 15% gewijzigd door AlphaWierie op 15-01-2011 00:43 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Goeie bandjes eronder?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 01:21:
Vanavond weer 10 keer geprobeerd die B-spec Mazda race te winnen... hopeloos. Die aap van mij kan gewoon niet autorijden, in alledrie die hairpins op Tsukuba gooit hij steeds veel te vroeg het gas erop en spint hij weg, zelfs als ik zeg decrease pace.
![]()
![]()
auto goed afgesteld? anders moet je de chambers en downforce veranderen
Een blauwe rustigere bob geprobeerd.
Sommige bobs kunnen gewoon niet met bepaalde autos opschieten..
[ Voor 9% gewijzigd door AlphaWierie op 15-01-2011 02:00 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
achterkant breekt beetje uit, maar met wat tuning is dat ding net een veyron met korte draaicirkelSinergyX schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 01:10:
Zo, eindelijk die Spyker C8 binnenToevallig stond hij in de occasions
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 15-01-2011 09:26 ]
Vleugel erop, vol instellen, probleem opgelost.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 01:21:
Vanavond weer 10 keer geprobeerd die B-spec Mazda race te winnen... hopeloos. Die aap van mij kan gewoon niet autorijden, in alledrie die hairpins op Tsukuba gooit hij steeds veel te vroeg het gas erop en spint hij weg, zelfs als ik zeg decrease pace.
![]()
![]()
hoe oud/lvl is je bob?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 01:21:
![]()
![]()
Ik heb voor die race mijn Bob 1) iets hoger lvl laten bereiken, 2) de auto een beperkt aantal extra pk's gegeven tov concurrentie en 3) een lichte ondersuur afstelling met echt onwijs veel grip achter.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 01:21:
![]()
![]()
Het probleem zijn nl de korte bochtjes. Daar gaat een ongetrainde bob met veul pk's vol op het gas / vol in de rondte.
En als je nou zoiets koopt:Phusebox schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:32:
[...]
Tja een kabel is helaas niet haalbaar, twee linkerhanden, en om nou een bedrijf a 80 euro per uur te laten komen om een kabeltje te trekken, nee dank je.
http://www.routershop.nl/...nenten+powerline+homeplug
Vincere Per Belli
Verwijderd
Sounds nice, als ik later wat extra geld over heb dan koop ik er zeker ook een, los van of ze lekker rijden of niet, ze zien er echt super mooi uitSinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:47:
[...]
Even update, net de auto gekocht. Default hebben ze 450pk op 1100 kilo (de '06 heeft 480pk), dus niet al te super, de IS F Concept haalt uiteindelijk 657pk met 1350 kilo, gewichtratio is de SC430 nog niet eens zo slecht (de GT500 stealth heeft 644pk/1100kg). De Wed's is beduidend lager met 300pk op 1150kg.
Edit, tuned (motor stage 3, turbo 3) kom ik op 680pk, een betere ratio dan zelfs de NSX GT500.
Aangezien ik met mijn GT500 redelijk mee kon (behalve de race tegen de 787 en minolta), is het eigelijk een best leuke auto. Jammer dat de Wed's zo laag is, vind het zooooo'n mooie auto
@joep, die 1100kg classe is best interessant, daar zitten behoorlijk wat auto's in. (tuned tegen de 600pk/1100kg). Mischien dit opnemen als een race cup?
Lexus: 4x SC430
Honda: 4x NSX
Toyota: 1x Supra Yellow
Nissan: 4x GT-R, 1x Nismo Z
Gisteravond laat nog even de B-Spec gechecked, had er eigenlijk niet zo'n hoge verwachtingen van, kijken naar een AI die voor je racet, en waarschijnlijk of alles goed doet, of alles fout...Maar niets bleek minder waar zeg

Ik ben dus doorgegaan tot die NR-A Roadster cup waar je die Furai kan winnen. Eerste race geprobeerd met een stock versie van zo'n Mazda roadster, maar dat bleek toch niet zo makkelijk als ik gedacht had, dus even een spoiler erop en wat extra pk's en de tweede poging ging foutloos en met gemak

ik heb in rondje 3 het geluid van mn TV maar uitgezet, ik kreeg me toch een partij koppijn...Dakoina schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:08:
Lol, de nieuwe seasonal event met i-miev auto. Geluid is geen stofzuiger, maar eerder een kruimeldief
Had net wat easy money nodig. Er valt zelfs niets te tunen aan die wagen... Miev vs midgets, super. Moet ik hier eens doen
of gewoon geduld hebt met de update en netjes gaat wassen/strijken/koken/boodschappen doen?peeth schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:59:
[...]
En als je nou zoiets koopt:
http://www.routershop.nl/...nenten+powerline+homeplug
Same here, maar dan al na 3 bochten. Normaal schakel ik op motorgeluid, was nu ook niet nodig dus ik dacht KASSA!!rlKoekie schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:52:
[...]
ik heb in rondje 3 het geluid van mn TV maar uitgezet, ik kreeg me toch een partij koppijn...
[...]
FGTGAIAjohan schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:26:
In welke auto hebben jullie Bob gegooid in het Gran Turismo World Championship (lvl 14 event).
EDIT: nee ben in de war met All-Stars, World Championship weet ik niet meer zeker.
[ Voor 20% gewijzigd door Sander H op 15-01-2011 12:56 ]
Verwijderd
Ik wel. Wat is je psn?Mijne is: shintaii.Pyrone89 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:06:
Iemand zin om nu online te racen?
Verwijderd
Bob in een Shelby Cobra (volledig getuned) die vind hij wel leuk. Drift er mee enzo.Midas.e schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:38:
Ik heb Bob vast gebonden in mn viper met ruim 1000pk, Bob is nu bang :<
[ Voor 67% gewijzigd door JoepW op 15-01-2011 13:49 ]
Mijne is Pyrone89Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:28:
[...]
Ik wel. Wat is je psn?Mijne is: shintaii.
Nope geen Donkervoort jammergenoeg. Enige auto die vergelijkbaar is met die Donkervoort in GT5 is de Catherham. Zeer leuk bakkie. Gooi er 250 PK in en gaan met die banaan. Houd zelfs auto's bij van 500PK.Pyrone89 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:10:
Donkervoort heeft de 24 uur van Dubai trouwens gewonnen in hun klasse. Onder andere Aston Martin verslagen.
Zit die auto ook in het spel?
psn: a3426rage
[ Voor 16% gewijzigd door mr.DJ95 op 15-01-2011 13:58 ]
Ben momenteel bezig met het rijden van seizoens events
Mazda Miata race in B-spec.Hiroj schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:25:
Weet iemand of je de Furai kan winnen? Zo ja, waar?
Ben momenteel bezig met het rijden van seizoens events
Verwijderd
Die inderdaad, ik geloof alleen dat hij ingame NR-A Roadster cup heet. Maar op internet gaat hij ook rond als die Mazda Miata race.
Net de Ford GT `05 gekocht uit de used car dealership. Ding een beetje getuned en ik zou bijna zeggen dat hij beter rijdt als de Furai

Weet iemand trouwens of die Shelby Cobra als ie getuned is een kans maakt in die historic cup in de expert series? Ik geloof dat de snelste wagen in die cup een 850kg lichte racewagen is met een dikke 700 pk...
Dat kun je vergeten. Het ding is fully tuned onbestuurbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:17:
[...]
Weet iemand trouwens of die Shelby Cobra als ie getuned is een kans maakt in die historic cup in de expert series? Ik geloof dat de snelste wagen in die cup een 850kg lichte racewagen is met een dikke 700 pk...
Dit topic is gesloten.