Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dr. Strangelove schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:02:
Gisteren nog wat geld en credits binnen gesleept met de tweede serie Seasonal races, die kan je nu ook tuned doen dus dat was een eitje, zelfs voor mij. Ben alleen de boot in gegaan met de laatste NASCAR race op de ring, zelfs met slicks lukt me dat echt niet (ben niet zo'n raceheld). Verder dan p9 kwam ik niet, dus met de aankoop van de bak plus slick minus 100k winst heb ik er toch 430k op toe moeten leggen... maar ja, nu heb ik een NASCAR bak met National Guard op de achterkant :|

Twijfel een beetje of ik de C4 seasonal wel ga halen, daar zal ik ook alleen slicks onder kunnen zetten denk ik en ik vraag me af of dat voldoende is. Is het dat niet, dan ga ik dus voor 850k het schip in. Nee, de Loeb challenge alles goud is niet te doen voor me, Toscana lukt me wel maar die andere twee zijn gewoon te lastig voor me. Had al gevraagd in het ruiltopic of ik die C4 kan lenen maar daar was geen animo voor :-(
C4 WRC seasonal vond ik erg makkelijk. Ik zal in dat topic kijken. Je kan mijn C4 anders wel lenen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Stefie2010 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:49:
[...]

Ik heb het over de season events. De vergelijking hoe ze eerst waren en hoe ze nu zijn. Toen waren ze uitdagend, nu moet je zelf de uitdaging creeren. Toen moest je hard werken voor het geld, nu kun je het zonder moeite ophalen. Persoonlijk zelf je eigen uitdaging creeren vind ik minder voldoening geven dan die gecreerd door het spel, ook omdat je weet dat iedereen wereldwijd ermee zit te stoeien. En als jij dan bij de weinige hoort die het haalt geeft dat toch een stuk meer voldoening.
Zo kijk ik er ook tegenaan ja :) Ik vind dat de game de uitdaging moet creeeren en dat je niet zelf die uitdaging moet gaan zoeken. Helemaal als je weet dat iedereen all over the world er mee aan het stoeien is en jij de gouden tip hebt gevonden om een bepaalde season net wel te kunnen halen.
Ik weet nog hoeveel voldoening het gaf om die RX-7 op Tskuba te halen... Daar moest je echt op de juiste momenten snelle ronde tijden klokken om gebruiik te kunnen maken van de slipstreams van de anderen etc. :D Toch schitterend als je het dan haalt! Ook met die NASCAR season heb ik lopen stoeien en was ik volgens mij helemaal rood aangelopen na 2 rondjes zo intensief op de Ring racen :) Ieder miniscuul foutje was dan fataal. Zonder restricties is het leuk en makkelijk geld cashen, maar geeft mij absoluut minder voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Ik blijf bij RM (of niet RM, dat is aan de deelnemers). En er zijn zulke goede rijders bij, die redden het zelfs met een Stock Elise ;)

Ik ben het met je eens dat de banden minder kunnen. Zal even testen, maar ga maar uit van Sport Soft als max... ;) Kunnen we ook nog een regenraceje doen :)
Elise zonder RM is voor mij geen optie. Dan (als ik aanwezig ben) zal ik de race gaan bekijken en niet deelnemen. Met mijn controler krijg ik de standaard Elise maar niet onder controle.

Ik ben wel blij dat je de deelnemers zelf laat bepalen of ze de ideale lijn willen gebruiken of niet. Dit is de reden dat ik al niet meer deel neem aan races die door Pyrone worden georganiseerd. Ik heb geen zin om na 1 ronde al 10+ seconden achter te liggen, terwijl ik met ideale lijn aan aardig kan meekomen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ericjooo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:33:
[...]

Stock gaat de challenge waarschijnlijk net niet, dan doe je het net als in het echhie, eerst afstellen en als het dan nog niet lukt zet je er een snel uitlaatje of luchtfilter op. Volgens mij nog steeds uitdagend!! met 1000 pk win je alles, dat is al bekend;-)

groet,

Eric
Ook jij snapt het niet. En nadat je je uitlaat hebt opgewaardeerd win je met 2 vingers in de neus. Dát is gewoon compleet mis met het hele A-spec verhaal en nu ook met de seasonals. GT4 was zóveel beter als het om het racen ging. Ook waren de seasonals verschrikkelijk interessant. Die Ford Focus voordat de restricties eraf gingen. Eindeloos geprobeerd, en uiteindelijk had ik de perfecte setup om m te halen zonder SRF. Zelfde geldt voor de RX-7 op Tsukuba. Dat heb je gewoon niet zonder restricties.
Dan is het na 4 keer wel upgraden, maar je weet niet tot hoever je mag/kan om het met een beetje strijd te halen. En je weet ook niet of het "|uberhaupt haalbaar is met je huidige settings.
Als PD niet had ingesteld dat de Focus challenge haalbaar was met die settings had ik er echt wel een upgrade bij op geschroefd, want dan had ik daar geen geloof in dat het haalbaar zou zijn. Maar hij bleek uiteindelijk toch haalbaar.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 16:50
KappeNou schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:42:

Ik zou zeggen geef het nog een kans.
Deze gedachte deelde ik ook toen ik voor het eerst met GT4 met het stuur ging spelen. Je bakt er dan veel minder van en je denkt dat het nooit goed komt. Maar na 1 a 2 weken ga je echt een stuk sneller rijden en wil je niet meer zonder. (ik heb onderhuids het zelfde stuur DFPRO)
Er staat juist in zijn bericht dat hij een handicap heeft aan zijn handen en om die rede niet met een stuur kan racen...het heeft dus niks te maken met gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Nordcore schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:44:
[...]

Er staat juist in zijn bericht dat hij een handicap heeft aan zijn handen en om die rede niet met een stuur kan racen...het heeft dus niks te maken met gewenning.
Iemand die tenminste nog scherp is vandaag haha ;-)

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

KappeNou schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:56:
Ik weet niet of er meer auto's met die specs te krijgen zijn. Volgende keer even bekijken, want om nou allemaal in zo'n Engels brik te moeten rijden O-) ;)
Ik eigenlijk ook niet ;) Maar ja weet inmiddels van mijn liefde voor engelse brikken. Als een van mijn engelse brikken kapot is (gebeurt nooit hoor...) noem ik dat ook charme. _/-\o_
Maar een all Elise race is gewoon fun. We kunnen altijd bij te weinig opkomst later op de avond (zeg na 2 races) om een uur of 9 overstappen op 650 pk & 1000 kg :)
Ik ben bezig met een totale autolijst met de officiele real life raceklasses erbij (heb alle data al, alleen even samenvoegen).
Wat ik ontzettend graag zou willen hebben is een lijst van alle auto's met hun 'standaard' spec's en maximum spec's zonder motortuning en met motortuning en dat tevens voor de Kg's en downforce. Dat zou het maken van de klasses een stuk makkelijker maken. Maar helaas zal ik dan elke auto die ik niet heb na een backup moeten kopen, spec's noteren, deels tunen, spec's noteren en dan volledig tunen, spec's noteren en dan backup terug zetten. Da's me te veel gedoe.
Misschien is het een idee om me te gaan richten op deze klasses de komende dagen om daar iets van te bakken:
  1. Touring Cars
  2. DTM Touring Cars
  3. Touring cars <200bhp
  4. Historic Touring cars <200bhp
  5. JGTC
  6. Super GT
  7. 24 Hour of Nurburgring
  8. Group C Race Cars
  9. Lemans GT sportscars
  10. GT1
  11. Historic lemans from '60 to '79
  12. Can-am
  13. Renault Sport Trophy
  14. S2000
  15. LM Fantasy Race Cars
  16. LMS Race Cars
  17. Australian V8 Super Cars
  18. Race modifable cars
  19. CUP Cars
  20. Nascar
Ik ben bezig om de lijst in deze klassen in te delen ;)
Jackal131 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:15:
[...]
Elise zonder RM is voor mij geen optie. Dan (als ik aanwezig ben) zal ik de race gaan bekijken en niet deelnemen. Met mijn controler krijg ik de standaard Elise maar niet onder controle.
Klopt met controller. We hebben niet allemaal een stuur en we zijn niet allemaal hoogbegaafde rijders ;)
Jackal131 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:15:
[...]
Ik ben wel blij dat je de deelnemers zelf laat bepalen of ze de ideale lijn willen gebruiken of niet. Dit is de reden dat ik al niet meer deel neem aan races die door Pyrone worden georganiseerd. Ik heb geen zin om na 1 ronde al 10+ seconden achter te liggen, terwijl ik met ideale lijn aan aardig kan meekomen.
En da's psies de reden dat ik het aan laat. De deelnemers zonder stuur moeten ook meekomen. En niet iedereen heeft tijd om alle circuits te leren. Om die zelfde reden zet ik gripreductie naast de baan ook niet op realistisch en laat ik tractioncontrol ook toe.

Ik hoop dat we vanavond weer fun gaan hebben. Die Elise RM is gewoon heel uitdagend en door de lagere snelheden zorgt ie ook voor close racing zonder al te grote ongelukken ;)

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 13-01-2011 13:52 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Karpertjuh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:14:
Gisteravond na 1,5 maand eindelijk me wheelstand pro ontvangen dus helemaal happy. Me logitech DFGT ook uit de verpakking gehaald en erop gemonteerd. Nu heb ik er 2 uurtjes opzitten maar ivm me handicap aan me handen kom ik er nu toch achter dat racen met een stuurtje niet voor mij is weggelegd... errug kut maar ik kan er helaas weinig aan veranderen.. Kortom. Iemand interesse in een Logitech DFGT + Wheelstand Pro? Is allemaal gloednieuw (gister uit verpakking gehaald)..
Is het niet voor je weggelegd door de Force Feedback of is het niet voor je weggelegd om het stuur vast te houden? Je zou het bijvoorbeeld ook met minder FF kunnen proberen, of een stuurknop kunnen monteren zoals veel vrachtwagenchauffeurs gebruiken, evt met een hulpstuk erop. Zo zijn ook veel straatauto's aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:47:
[...]

Is het niet voor je weggelegd door de Force Feedback of is het niet voor je weggelegd om het stuur vast te houden? Je zou het bijvoorbeeld ook met minder FF kunnen proberen, of een stuurknop kunnen monteren zoals veel vrachtwagenchauffeurs gebruiken, evt met een hulpstuk erop. Zo zijn ook veel straatauto's aangepast.
Jup, ik ken iemand met 1 hand, die rijdt in een DAF 66 (Variomatic). Die heeft idd ook zo'n stuurknop in de auto zitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
ybastiaans schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:47:
[...]

Nee dat gaat em ook nie worden. Tis ook beetje lastig uit te leggen maar zodra ik met wat snellere/krachtigere auto's ga rijden dan kom ik snel in de problemen en dat heeft verder niks met gewenning te maken. Gelukkig kom ik met de DS3 nog steeds aardig vooruit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
nu toch een irritante bug. Op de Suzuka 1000 km endurance race komen mijn bob's ieder rondje de pits in. Continu gaat automatisch het pitlampje weer branden....

Jammer trouwens dat het voorlopig niet mogelijk is een Wheelstand Pro te bestellen.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
@kapertjuh: Komt het dan door de snelheid waarop je het stuur moet bewegen? Want anders kan je idd proberen met de force feetback op het laagst. Dan geeft hij amper weerstand.
FRidh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:04:
nu toch een irritante bug. Op de Suzuka 1000 km endurance race komen mijn bob's ieder rondje de pits in. Continu gaat automatisch het pitlampje weer branden....

Jammer trouwens dat het voorlopig niet mogelijk is een Wheelstand Pro te bestellen.
Dat komt dan waarschijnlijk door de conditie van de bob? Je kan instellen bij de pit strategie bij hoeveel procent hij nog over heeft hij gaat pitten. Als je dit uit zet doet hij dat niet meer.

[ Voor 64% gewijzigd door KappeNou op 13-01-2011 14:07 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Karpertjuh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:50:
[...]

Nee dat gaat em ook nie worden. Tis ook beetje lastig uit te leggen maar zodra ik met wat snellere/krachtigere auto's ga rijden dan kom ik snel in de problemen en dat heeft verder niks met gewenning te maken. Gelukkig kom ik met de DS3 nog steeds aardig vooruit ;-)
ik kan natuurlijk neit over jouw situatie oordelen, maar misschien loont het om bij de opties te kijken. Daar kun je aangeven of je stuur wel/niet in simulatie stand moet, en wat de sterkte is van de forcefeedback.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Is dat een bug ? Of zijn je rijders moe en staat je pitstrategie nog op 10% ? Of heb je niet de goede banden eronder ?
Ik heb zelf niets gemerkt van dit soort "bugs" in b-spec, wel dat ze soms een rondje te vroeg van regen naar inters willen, of van inters naar racebanden....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Karpertjuh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:50:
[...]

hmm, dat is wel balen zeg.

Ik ben wel op zoek naar een wheelstand alleen ik heb een G25, dus ik kan die helaas niet overnemen.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Heb je niet Regenbanden in de voorkeur staan terwijl het droog is?
Of misschien rest kracht op 90%?

Ik heb dit echt nog nooit gehad. Wel een keer dat ze meteen de pits na 1 rondje inkwamen omdat ik dacht dat ze het wel zouden redden op intermediates, maar dat waren 'ze' niet met me eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
u_nix_we_all schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:10:
[...]

Is dat een bug ? Of zijn je rijders moe en staat je pitstrategie nog op 10% ? Of heb je niet de goede banden eronder ?
Ik heb zelf niets gemerkt van dit soort "bugs" in b-spec, wel dat ze soms een rondje te vroeg van regen naar inters willen, of van inters naar racebanden....
ja, het lijkt erop dat ze andere banden willen. Het heeft een poos geregend en ik liet ze op regenbanden rijden. Toen het stopte met regenen gingen ze automatisch zelf over op harde banden, en daarmee continu in de rondte. Vervolgens intermediates geforceerd, en nog wisselden ze naar hard toe, en weer vliegen ze continu uit de bocht.

Ik heb pit strategie aan staan, en daar heb ik dus intermediates ingesteld staan, maar ze trekken zich er niets van aan, ook al zijn ze nog fit genoeg. Eerste keer dat ik dit overigens heb, alleen zo wordt 1000 km ERG lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
nu vinden ze hard wel fijn rijden terwijl de baan nog nat is. Dat komt niet erg realistisch over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
GAIAjohan schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:42:
[...]
Dat heb je gewoon niet zonder restricties.
Dan is het na 4 keer wel upgraden, maar je weet niet tot hoever je mag/kan om het met een beetje strijd te halen. En je weet ook niet of het uberhaupt haalbaar is met je huidige settings.
Kijk, jij snapt het dan weer wel ;)
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Dat is wel vet :D Ik wil ook wel weer eens online joinen, maar merk dat ik eigenlijk liever wat progressie in A-spec en B-spec probeer te boeken :P Die 2 tot 3 uurtjes die ik per dag aan de PS3 en GT5 kan besteden zijn dan ook zo om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

niet alleen bij suzuka, heb 't al bij meerdere endurance races gezien. Dat bob iedere ronde opnieuw de pits in moet, opzich niet zo'n issue omdat ie met de GTF1 toch aardig wat voorsprong heeft. Wanneer je de pit annuleerd, zet de bob de pit weer aan. Je moet dan net voor dat ie bij de pits is, die opdracht annuleren dan rijdt deze door :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
KappeNou schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:05:
@kapertjuh: Komt het dan door de snelheid waarop je het stuur moet bewegen? Want anders kan je idd proberen met de force feetback op het laagst. Dan geeft hij amper weerstand.

[...]

Dat komt dan waarschijnlijk door de conditie van de bob? Je kan instellen bij de pit strategie bij hoeveel procent hij nog over heeft hij gaat pitten. Als je dit uit zet doet hij dat niet meer.
De FF had ik al op 1 gezet maar het is een combinatie met ook idd het snelle draaien..
Het is klote maar goed ik heb het geprobeerd en er zijn ergere dingen in het leven ;-)
Ik heb em inmiddels op marktplaats gezet dus mochten jullie iemand kennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij nat weer in b-spec probeer ik in ieder geval zo lang mogenlijk de regenbanden eronder te houden, ook intermediates rijdt ik liever een paar rondjes op door. Ik druk dan meestal een paar rondjes op 'cancel pitstop'.

Pas als het echt té langzaam gaat ga ik naar droogweerbanden. Doe je dat niet, dan gaat Bob IMHO veel te vroeg op de droogweerbanden, om vervolgens elke bocht te crashen en met moeite weer fatsoenlijk de baan op komen etc. En dan verlies je echt veel tijd.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Laatst online: 22-08 17:52

Ik hoop dat we vanavond weer fun gaan hebben. Die Elise RM is gewoon heel uitdagend en door de lagere snelheden zorgt ie ook voor close racing zonder al te grote ongelukken ;)
Ik reed gisteren de Elise RM even en hij was maar een seconde of vier langzamer dan de NSX JTCC op een rondje van 1:45, dus ja...lage snelheden??? (reed op Race medium, redelijk grip maar nog steeds tricky)
groet,

Eric

[ Voor 9% gewijzigd door Ericjooo op 13-01-2011 14:23 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRidh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:13:
ja, het lijkt erop dat ze andere banden willen. Het heeft een poos geregend en ik liet ze op regenbanden rijden. Toen het stopte met regenen gingen ze automatisch zelf over op harde banden, en daarmee continu in de rondte. Vervolgens intermediates geforceerd, en nog wisselden ze naar hard toe, en weer vliegen ze continu uit de bocht.

Ik heb pit strategie aan staan, en daar heb ik dus intermediates ingesteld staan, maar ze trekken zich er niets van aan, ook al zijn ze nog fit genoeg. Eerste keer dat ik dit overigens heb, alleen zo wordt 1000 km ERG lang
Welke auto rij je? Ik heb altijd de bandenkeuze aan hun overgelaten, zolang ze een auto hebben waar ze veilig mee rond kunnen rijden is er weinig aan de hand. Heb je een FR bak met behoorlijk wat PK, gaat het vrij vaak fout.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
SinergyX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:22:
[...]

Welke auto rij je? Ik heb altijd de bandenkeuze aan hun overgelaten, zolang ze een auto hebben waar ze veilig mee rond kunnen rijden is er weinig aan de hand. Heb je een FR bak met behoorlijk wat PK, gaat het vrij vaak fout.
jaa, ik heb altijd weinig geduld met B-spec dus geef ze nu standaard de Formula GT. Als je daar dus op verkeerde banden rijdt is het niet zo'n fijn ritje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
himlims_ schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:18:
[...]
niet alleen bij suzuka, heb 't al bij meerdere endurance races gezien. Dat bob iedere ronde opnieuw de pits in moet, opzich niet zo'n issue omdat ie met de GTF1 toch aardig wat voorsprong heeft. Wanneer je de pit annuleerd, zet de bob de pit weer aan. Je moet dan net voor dat ie bij de pits is, die opdracht annuleren dan rijdt deze door :?
Staat bij pitstrategie de slider bij welk % fysieke kracht de bob moet pitten wel op uit?
Wat jij beschrijft heb ik 1x een endurance race gehad maar toen stond de slider op 10%. Elke bob die er na een rijderswissel in kwam had minder dan 10% waardoor er werd gepit enz. enz. ...

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:35:
[...]

Staat bij pitstrategie de slider bij welk % fysieke kracht de bob moet pitten wel op uit?
Wat jij beschrijft heb ik 1x een endurance race gehad maar toen stond de slider op 10%. Elke bob die er na een rijderswissel in kwam had minder dan 10% waardoor er werd gepit enz. enz. ...
hmm, daar heb ik in ieder geval geen last van. De volgende coureur is nagenoeg geheel bijgekomen wanneer deze weer aan de beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRidh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:29:
jaa, ik heb altijd weinig geduld met B-spec dus geef ze nu standaard de Formula GT. Als je daar dus op verkeerde banden rijdt is het niet zo'n fijn ritje.
Mijn Bob kan zelfs de X2010 laten spinnen, de FGT is nu niet echt een 'toegankelijke' auto om op twijfelachtige wegen te gaan rijden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
SinergyX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:41:
[...]

Mijn Bob kan zelfs de X2010 laten spinnen, de FGT is nu niet echt een 'toegankelijke' auto om op twijfelachtige wegen te gaan rijden.
Wat bij mij met de X2010 altijd goed werkt, is erg veel downforce op de achterkant (175) en heel weinig aan de voorkant (75). Daar wordt de auto heerlijk onderstuurd van, met alles op vol komt hij op Grand Valley in het korte stuk constant haaks de bocht om en met de nieuwe setting rijdt hij er netjes doorheen. Rondetijd maakt me niet zo veel uit, spinnen wel: dat kost veel meer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist die 4e batch season events gehaald.
1e race met stock miv gedaan.
2e race met volvo lichter gemaakt en ecu erop en dacht dat het dan nog moeilijk zou zijn maar haalde in 4e lap in
3e race met stock srt8 challenger 2e geworden, toen iets meer pk en sport normaal bandjes en in 4e lap 1ste.
4e race met mn golf 1 gedaan die ik al had staan, werd erg makkelijk 1ste.(is niet volledig getuned btw sport zacht en lichter en ietsje pk. 170pk ofzo)
5e race met een toms supra ui 1997 werd ik 4e. toen turbo en race normaal eronder en in makkelijk 1ste.

vind dat het te makkelijk wordt. en je niet echt weet wat je wel en niet kan doen aan een auto zonder de andere makkelijk te verslaan. maja heb mn miljoentjes binnen en exp.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Zo net toch even een intensieve race gehad online op het Le mans Circuit. We reden allemaal met vol getunede le mans racers en om de 10 sec haalden we elkaar weer opnieuw in, Jemig wat zijn die minolta's snel zeg ik heb in lange tijden niet zo genoten het zweet liep er van af haha :P

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
Karpertjuh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:19:
[...]

De FF had ik al op 1 gezet maar het is een combinatie met ook idd het snelle draaien..
Het is klote maar goed ik heb het geprobeerd en er zijn ergere dingen in het leven ;-)
Ik heb em inmiddels op marktplaats gezet dus mochten jullie iemand kennen...
heb je ook nog geprobeerd om je stuur op minder graden te zetten? (ik weet niet of dat kan met jou stuur?)
mijn stuur doet maar 200 graden (dus kwart naar links en kwart naar rechts (plus een klein beetje)) meestal komt mn stuuruitslag tot ongeveer 45 graden (1/8e rond dus).

het is toch zonde als je zonder stuur moet, dat maakt GT5 wel echt veel leuker namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Stefie2010; je kan je toch perfect uitleven op de Time Trial van de Seasons Events denk ik... kom je daar mooi te staan in de wereldtop, dat lijkt me toch wel een flinke voldoening... of heb ik het mis?

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:12:
vind dat het te makkelijk wordt. en je niet echt weet wat je wel en niet kan doen aan een auto zonder de andere makkelijk te verslaan. maja heb mn miljoentjes binnen en exp.
Het gros zal zijn verdiende centjes toch weer direct uitgeven aan online occasion, ik zie het als een soort van 'probeer het eens met deze auto, best leuk' race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks ook maar even de nieuwe Seasons Events doen.

Iemand nog een goeie typ voor een goeie headset voor tijdens het racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:44:
[...]

Het gros zal zijn verdiende centjes toch weer direct uitgeven aan online occasion, ik zie het als een soort van 'probeer het eens met deze auto, best leuk' race.
ja das waar.
opzich zou het nog te doen kunnen zijn met standaard auto's denk ik.
met die challenger kwam ik binnen 7sec van hem vandaan, das iets meer dan 1 sec per lap beter rijden en je hebt hem.
maja ik heb mn cash en kan weer lekker auto's kopen. :D
en idd zoals hierboven gezegd, wil je een echte uitdaging doe de timetrails.
en btw ik zag laatst een filmpje van dat iemand met die focus hem haalde zonder slipherstel aan.
maar hij beukte wel tegen genoeg mensen aan zonder te remmen bijna.
dan heb ik liever een iets makkelijkere en clean race dan winnen via de dirty method ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:47:
Straks ook maar even de nieuwe Seasons Events doen.

Iemand nog een goeie typ voor een goeie headset voor tijdens het racen?
Gewoon deze bestellen. Mijn broertje en ik hebben hem ook en we horen elkaar perfect tijdens het racen.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Ik heb net ff zo'n Formule Gran Turismo (ze hadden eindelijk een blauw-witte ipv een groene in de aanbieding, met maar 900 km op de teller) wagen gekocht, daar mee zoef ik ff door wat B-Spec events heen en hoop snel die prijs wagen van het Extreme Super GT event te winnen. Daar krijg ik die TOM's Supra die ik nodig heb voor seizoens event 4-5.

900 KM en het olie lampje brandt al... Formule wagen, dus zal wel kloppen.

[ Voor 27% gewijzigd door Unbreukable op 13-01-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jamoru schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:54:
[...]

Gewoon deze bestellen. Mijn broertje en ik hebben hem ook en we horen elkaar perfect tijdens het racen.
die is qua prijs wel erg interresant :P
Heb zelf net een andere besteld - kan zowel met ps3 als met je mobiel gelijktijdig gekoppeld zijn (handsfree GT is ook fijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
het begint te regenen, en ik had mn bob alvast intermediates gegeven, en nu wilt ie toch echt op hard rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]"snip"

Wat ook een leuke auto is voor een klasse; "Godzilla" Nissan Skyline R32GTR Vspec II
Met ECU+Race Filter+Uitlaat heb je zo'n 350 pk's en met de standaard bandjes is dat leuk spelen!
Dankzij z'n vier wiel aandrijving is het ook leuk voor de controller spelers (heb zelf G25), en toch "bewegelijk" genoeg om het leuk te houden. Rijd hem in het eggie namelijk ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:22:
[...]

Wat ook een leuke auto is voor een klasse; "Godzilla" Nissan Skyline R32GTR Vspec II
Met ECU+Race Filter+Uitlaat heb je zo'n 350 pk's en met de standaard bandjes is dat leuk spelen!
Dankzij z'n vier wiel aandrijving is het ook leuk voor de controller spelers (heb zelf G25), en toch "bewegelijk" genoeg om het leuk te houden. Rijd hem in het eggie namelijk ook 8)
jij hebt r32 gtr in het echt??
das echt respect voor jou :P
is mn droom wagen(eigenlijk de r34 maar te duur)
hoeveel pk heb jij er in zitten int echt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ericjooo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:22:
Ik reed gisteren de Elise RM even en hij was maar een seconde of vier langzamer dan de NSX JTCC op een rondje van 1:45, dus ja...lage snelheden??? (reed op Race medium, redelijk grip maar nog steeds tricky)
groet,
Eric
Klopt wel dat ie snel is. Met name is de auto veul sneller in de bochten. Ik heb getraind op de Autumn Ring en reed op Sport Zacht 1:18.5 en op Race Hard 1:16.5. Ik heb niet heel veel rondjes gereden (per bandentype 3) en heb weinig afgesteld.
Op Race Hard is de auto stabiel….. totdat ie uitbreekt ;) en op Sport Zacht glijdt ie al snel over vier wielen en moet je wel heeeeel voorzichtig op het gas. Op race normaal heb ik niet getest, maar ik neem aan dat ie dan nog sneller is. De keuze is Race Hard geworden. Dit met name om de auto niet te moeilijk te maken, maar zeker ook niet te makkelijk.

Race Donderdag 13 januari 2011, 20:00 Lightweights
  • Max. vermogen: 350 PK (en niet BHP, want dat krijg je als je PS3 op engels staat ;) )
  • Min. gewicht: 700 kg
  • Max. banden: Race Hard
  • Tractiecontrole: Toegestaan
  • Ideale lijn: Toegestaan
  • Overige hulpen: Niet toegestaan
  • Grip langs de baan: NIET realistisch
  • Straf: Laag
  • Schade: Licht
  • PSN: DutchYup
  • Lounge open om ca. 20:00 uur (Pas joinen als ik ook in de lounge ben!)
  • Start eerste race 20:10 uur
  • Eerste circuit: Autumn Ring (2,95 km)
  • Aantal ronden: 16 (dat is ongeveer 20 minuten, obv mijn test zojuist)
Vervolgraces: ca. 10 minuten training, 20 minuten race.

De Lotus Elise 111R '04 met Race modification en volledig getuned en licht gemaakt is de perfect fit.
Als iemand een andere auto denkt te kunnen rijden binnen de regels is dat natuurlijk toegestaan!

De gedragsregels blijven ongewijzigd tov eergisteren. Ik zal ze niet opnieuw posten er komt een documentje in de on-line race draad waarin de regels staan.

Belangrijkste is dat we ons op de baan vooral sportief gedragen. Zo weinig mogelijk duwen en trekken in de bochten en zeker geen mensen van de baan afdrukken!

Tot vanavond en vergeet niet de juiste bandjes.

Ik zal voortaan proberen minstens 24 uur van te voren de regels te publiceren.

Prijs voor het winnen van de 1ste race: Chroom kleur Daarna geen prijzen meer, zo rijk ben ik nou ook weer niet....

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 13-01-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:28:
Valt de Calsonic (iets getuned) binnen de regels die ik in mijn eerste voorstel schreef?
En met die Alfa heb ik dezelfde ervaring qua onder- / overstuur..
Ja, standaard 500/1100 maar ik heb hem nu op 616pk 1100kg. Ik ben een aantal auto's met elkaar aan het vergelijken en ik ben sneller met een "langzamere" wagen die beter in balans is of iig voor mij beter te besturen.

Een fully tuned Elise 111R RM zit op 315pk ongeveer toch? Ik doe m'n best om vanavond mee te racen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Maciek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Ja, standaard 500/1100 maar ik heb hem nu op 616pk 1100kg. Ik ben een aantal auto's met elkaar aan het vergelijken en ik ben sneller met een "langzamere" wagen die beter in balans is of iig voor mij beter te besturen.

Een fully tuned Elise 111R RM zit op 315pk ongeveer toch? Ik doe m'n best om vanavond mee te racen.
Ja zit op ongeveer 318 of zo....
Zie de post boven jouw post ;)

Bij de tweede race instappen kan ook hoor. Die eerste kan je alleen maar Chroom winnen 8)7 O-)

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 13-01-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Klopt wel dat ie snel is. Met name is de auto veul sneller in de bochten. Ik heb getraind op de Autumn Ring en reed op Sport Zacht 1:18.5 en op Race Hard 1:16.5. Ik heb niet heel veel rondjes gereden (per bandentype 3) en heb weinig afgesteld.
Op Race Hard is de auto stabiel….. totdat ie uitbreekt ;) en op Sport Zacht glijdt ie al snel over vier wielen en moet je wel heeeeel voorzichtig op het gas. Op race normaal heb ik niet getest, maar ik neem aan dat ie dan nog sneller is. De keuze is Race Hard geworden. Dit met name om de auto niet te moeilijk te maken, maar zeker ook niet te makkelijk.

Race Donderdag 13 januari 2011, 20:00 Lightweights
  • Max. vermogen: 350 PK (en niet BHP, want dat krijg je als je PS3 op engels staat ;) )
  • Min. gewicht: 700 kg
  • Max. banden: Race Hard
  • Tractiecontrole: Toegestaan
  • Ideale lijn: Toegestaan
  • Overige hulpen: Niet toegestaan
  • Grip langs de baan: NIET realistisch
  • Straf: Laag
  • Schade: Licht
  • PSN: DutchYup
  • Lounge open om ca. 20:00 uur (Pas joinen als ik ook in de lounge ben!)
  • Start eerste race 20:10 uur
  • Eerste circuit: Autumn Ring (2,95 km)
  • Aantal ronden: 16 (dat is ongeveer 20 minuten, obv mijn test zojuist)
Vervolgraces: ca. 10 minuten training, 20 minuten race.

De Lotus Elise 111R '04 met Race modification en volledig getuned en licht gemaakt is de perfect fit.
Als iemand een andere auto denkt te kunnen rijden binnen de regels is dat natuurlijk toegestaan!

De gedragsregels blijven ongewijzigd tov eergisteren. Ik zal ze niet opnieuw posten er komt een documentje in de on-line race draad waarin de regels staan.

Belangrijkste is dat we ons op de baan vooral sportief gedragen. Zo weinig mogelijk duwen en trekken in de bochten en zeker geen mensen van de baan afdrukken!

Tot vanavond en vergeet niet de juiste bandjes.

Ik zal voortaan proberen minstens 24 uur van te voren de regels te publiceren.

Prijs voor het winnen van de 1ste race: Chroom kleur Daarna geen prijzen meer, zo rijk ben ik nou ook weer niet....
Oki ik kan er pas vanaf een uurtje of 21.00 zijn. Maar dan mis ik mischien 2 racejes. Heb iig een Elise RM in men garaage en nog wel een paar bakkies die mischien snel genoeg zijn.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ik kom vanavond ook nog wel even racen, maar niet tot heel laat :)

JoepW, je hebt weer een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

rlKoekie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:17:
Ik kom vanavond ook nog wel even racen, maar niet tot heel laat :)

JoepW, je hebt weer een DM ;)
offtopic:
Kan ik geen email alert zetten op DM's? Kanhet in ieder geval niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Obi1r schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:42:
Stefie2010; je kan je toch perfect uitleven op de Time Trial van de Seasons Events denk ik... kom je daar mooi te staan in de wereldtop, dat lijkt me toch wel een flinke voldoening... of heb ik het mis?
Ja haha dat is de ultieme voldoening >:) Maar een beetje appels met peren aangezien er daarbij volgens mij gasten tussen zitten die 24/7 proberen bovenaan komen te staan. Gaat mij dus nooit lukken. De uitdaging moet wel een beetje in balans zijn, niet schier onmogelijk.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Laatst online: 22-08 17:52
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:28:
[...]

offtopic:
Kan ik geen email alert zetten op DM's? Kanhet in ieder geval niet vinden
Middenboven onder het woordje forum!!!

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

[...]
  1. Touring Cars
  2. DTM Touring Cars
  3. Touring cars <200bhp
  4. Historic Touring cars <200bhp
  5. JGTC
  6. Super GT
  7. 24 Hour of Nurburgring
  8. Group C Race Cars
  9. Lemans GT sportscars
  10. GT1
  11. Historic lemans from '60 to '79
  12. Can-am
  13. Renault Sport Trophy
  14. S2000
  15. LM Fantasy Race Cars
  16. LMS Race Cars
  17. Australian V8 Super Cars
  18. Race modifable cars
  19. CUP Cars
  20. Nascar

[...]
De Super GT (of vroegere JGTC) heeft twee klassen. GT300 en GT500. GT500 is ongeveer 500PK zonder upgrades en GT300 300PK zonder upgrades. Met upgrades kom je max +/- 700PK bij Gt500 en ongeveer +/-480PK bij die GT300 bakken.

Ook de GT300 bakken zijn leuke speeltjes om mee rond te crossen. Zijn o.a de Mazda RX7, Lexus LS350, Toyota Celica, Toyota MR-S, Nissan C-WEST RAZO SILVIA en de Autobacs ARTA Garaiyas.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-01-2011 18:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

De race lounge (DutchYup) is alvast open :*)
Maar ik ben niet bij de PS3. Tot straks ;)

@DD: Bedankt voor de aanvulling.

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 13-01-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Wil ik eindelijk weer eens m'n Bobs laten crossen, zijn ze alle 4 futloos. Pijltjes wijzen allemaal naar beneden... zijn ze ziek?
Realisme is mooi, maar het moet niet veel gekker worden.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:25:
De race lounge (DutchYup) is alvast open :*)
Maar ik ben niet bij de PS3. Tot straks ;)

@DD: Bedankt voor de aanvulling.
Hmm en de race begint pas na achten? Jammer, enige dag in de week dat ik wat op tv wil zien. Misschien later.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Phusebox schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:02:
Hmm en de race begint pas na achten? Jammer, enige dag in de week dat ik wat op tv wil zien. Misschien later.
Ja, ik dacht: Dan ben ik tenminste als eerste in mijn eigen lounge.
Top Gun? Two weeks notice? Wie is de mol? Allemaal op te nemen hoor.
Morgen is mijn smoes: The Voice of Holland.
Obi1r schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:41:
Wil ik eindelijk weer eens m'n Bobs laten crossen, zijn ze alle 4 futloos. Pijltjes wijzen allemaal naar beneden... zijn ze ziek?
Realisme is mooi, maar het moet niet veel gekker worden.
Nou daar trek ik me nou nooit wat van aan. Gewoon rije en een te snelle auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:24:
[...]

Morgen is mijn smoes: The Voice of Holland.

[...]

Nou daar trek ik me nou nooit wat van aan. Gewoon rije en een te snelle auto ;)
Even ultieme newbie vraag. Maar als ik gewoon 'Open Lobby' in GT5 doe en filter op 'Autumn Ring Mini' zie ik nergens een room van jou (DutchYup). Doe ik iets fout? Of moet ik wachten tot je me als PSN vriend bevestigd heb?

(1e keer online, sorry!)

edit: PS heb je een DM gestuurd JoepW

[ Voor 3% gewijzigd door miekol op 13-01-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:55
Moet je eerst zijn toegevoegd door hem. Dan kun je bij community zijn naam zien en vanuit daar zijn lounge joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Sander H schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:30:
Moet je eerst zijn toegevoegd door hem. Dan kun je bij community zijn naam zien en vanuit daar zijn lounge joinen.
Ok prima. Ik wacht af. Spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

miekol schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:31:
[...]
Ok prima. Ik wacht af. Spannend ;)
Zo werkt het dus. Aanvulling: Als je al in GT5 bent en ik je vriendenverzoek goedkeur zal je GT5 ff moeten herstarten heb ik begrepen.
Tot straks. Nog ff 1 kop koffie en sigaret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Ik krijg echt me geen mogelijkheid mijn tractiecontrol op 0, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 21:26
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:24:
[...]

wie is de mol, en ja dat kan, als je iets hebt om mee op te nemen.

Aaargh stuurtje weer 3 weken extra uitgesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 13-01-2011 20:29 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW ik heb even invite gestuurd man ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Balen, ik kwam er niet meer bij bij de gene die eerste lag... En jammer dat de kwalificatie niet meetelde want ik had ruim als snelste getraind...

Nou ja, wel heerlijk geraced en een heerlijk bakkie op die baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 15-09 23:49
Is er nog een lobby open? Voor mensen die gewoon ff zin hebben om te klooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ybastiaans schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:45:
Balen, ik kwam er niet meer bij bij de gene die eerste lag... En jammer dat de kwalificatie niet meetelde want ik had ruim als snelste getraind...

ik kreeg beide keren bij de 2e bocht een tikje van achter, en kon daarna vanaf plaats 13 gaan terugknokken :) maar dat was ook leuk. sommige mensen zijn nog wel erg ruw met inhalen vindt ik, maar misschien ben ik zelf gewoon te voorzichtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15

eerste race was een mooi, kon profiteren van wat foutjes om wat plaatsen op te schuiven.
daarna doorgeknokt naar de eerste plaats, maar ik zag jou steeds dichterbij komen.
maar de afstand werd af en toe ook wat langer, en ondanks banden die rap achteruit gingen als eerste gefinished.

Dit was mijn eerste GoT race en het is me zeker bevallen, er word redelijk netjes gereden en gezellig gesocialised!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:45

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Welke LM car gebruiken jullie?

BMW, Peugot, Bentley?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 22:36

Maximus

There is no substitute

Is er al mogelijk nieuws over het wel of niet verschijnen van eventuele DLC? Naast de Seasonal Events mis ik namelijk toch wel een aantal auto's waarmee ik graag had willen racen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

De avond was helemaal top! (Geregeld met 16 man aan de start, met de nodige FPS drops)
De races met de Elise waren geweldig! Alleen waren de meningen wel verdeeld. Nu zoveel mensen zo'n 'hok' hebben houden wel af en toe een race ermee ;)
Detonated heeft de eerste race gewonnen en krijgt morgen (zit vandaag aan mijn max. verzendingen) de Chroom kleur en eeuwige roem _/-\o_
De Elise op de ring was erg gaaf. Jammer dat ik in de tweede ronde te veel risico nam met high speed inhalen. Maar desondanks toch derde. Voor herhaling vatbaar.
Daarna heerlijk diverse leasebakken gereden en diverse close battles gedaan.
De laatste race (voor mij) met mini's en vooral 207's made my day. Echt close racen met Eric. Zeer netjes duwen en trekken en elkaar 4 rondjes heel houden grote fun!

Binnenkort ook maar eens een endurance race doen met 24 uurs bakken op Le Mans of zo.... Lekker dieselen :P
En jammer dat de kwalificatie niet meetelde want ik had ruim als snelste getraind...
Daar had je geen profijt van gehad, want de startvolgorde was omgekeerd ;)
rlKoekie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 22:01:
ik kreeg beide keren bij de 2e bocht een tikje van achter, en kon daarna vanaf plaats 13 gaan terugknokken :) maar dat was ook leuk. sommige mensen zijn nog wel erg ruw met inhalen vindt ik, maar misschien ben ik zelf gewoon te voorzichtig...
Nee je bent niet te voorzichtig, maar netjes.
En ja er zijn er enkelen die echt te ruw inhalen of als ze vlak achter je rijden te laat remmen. Het is nu eenmaal zo dat die enkele milliseconden die ons brein nodig heeft om tot remmen over te gaan als je remlichten voor je ziet te lang duren. Dus als je vlak achter iemand zit moet je echt iets eerder remmen. Tenzij je echt naast 'm zit. Dan wordt het clean racen. Ik ben zeker 2 keer van achteren aangereden bij het aanremmen van een bocht en dat is niet nodig.

Maar we moeten het allemaal leren ;)

[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 13-01-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook maar eeffe begonnen met de nieuwe seasonals.
Naar aanleiding van jullie reports doe ik alles eerst maar effe op stock..
en wel, zoals al vermeld is de iMiev makkelijk.. 9sec voorsprong

De iMiev vond ik trouwens leuker rijden dan de Prius.

Kún je dat ding wel opvoeren? De Prius lukt wel omdat daar nog een gewone motor in zit, maar de iMiev is puur elektrisch..
Next.. :P

Volvo: De Focus RS is niet bij te benen omdat ie Sport hard banden heeft.

Mja..
//edit
Sport hard banden onder de Volvo gegooid, en gewonnen met 2sec. Interessante race met alleen deze upgrade :)

Nu slapen, al wil ik eigk de Golf-event noh doen..

[ Voor 55% gewijzigd door GAIAjohan op 14-01-2011 05:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:38:
[...]

Daar had je geen profijt van gehad, want de startvolgorde was omgekeerd ;)
Dan klopte het wel, want ik stond ook echt laatste... :9 Hoeveel PK's heeft jullie Elise? Bij de start reed iedereen zo van me weg!
GAIAjohan schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 04:45:
Nu slapen, al wil ik eigk de Golf-event noh doen..
Ik heb de Golf-race gedaan met een Mk 1 GTi met 170 pk en sport medium bandjes. Haalde de Beetle RSi (wat een geluid maakt dat ding...) in de laatste knik in en won met een tijd van 8.33. Toch niet slecht met een Golfje uit 1976... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Robocom schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:22:
[...]
Probeer de setup uit dit topic eens ... moest mijn bob wel af en toe versnellen c.q. opdracht geven in te halen maar met deze setup haalde ik eindelijk goud :9
Nou ik heb hem gister geprobeerd maar ik kom niet verder dan de derde plek.....moest echt de hele race erbij blijven.....zal mijn hete bobje wel is wat laten levelen en misschien dat hij het wel voor elkaar krijgt.
Lastig hoor zo een bob die te cool is en niet in durft te halen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Gister ff flink met mn credit lopen gooien.

Heb de Nomad Diablo GT-1 '00, en de FGT gekocht. :)

Wat een geluid komt er uit die bakken zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Races gisteren waren erg leuk! :) Kon er eerst niet bijkomen omdat ik vergeten was dat GT5 moet restarten voordat hij de nieuw aangemelde vrienden laat zien, en toen was het hele poos vol met 16man :P
De 10 ronden lange race was lachen, me naar voren gevochten, en toen ik eerste lag in een snelle bocht net een paar grasprietjes aan de binnenkant bocht in meepikken, en net met 'n wieltje aan de buitenkant de bocht precies goed halen, en de twee man achter mij vergaten dat ze de slipstreem hadden, en haalde het net niet meer, alletwee als aan een lijntje het gras in, en ik had meteen 2-3 seconden voorsprong!

Die races met kleine auto's waren gaaf, maar er wordt niet echt veel samengewerkt als je achter lag had ik het idee? Ik probeerde 2fast4vettel een keer op het rechte stuk "a la Nascar style" te pushen (slipstreem pakken, en de auto voor je aanduwen zodat hij nog harder gaat) om te proberen bij de slipstreem van de voorgangers te komen, gaat hij netjes aan de kant! Dat was niet de bedoeling! Lol

Weet iemand trouwens hoe je het geluid van de andere spelers hoger kan zetten? Ik hoorde iedereen wel praten maar klonk meer alsof ik in een druk cafe een gesprek van een andere tafel probeerde mee te luisteren???
Ooh, en ik had ook nog lekker een klein beetje kunnen patsen met de X2010 Prototype, ding is zo tricky als je net met die langzame auto's gereden hebt, en op een circuit waar je er nog niet op gereden hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:25:

Die races met kleine auto's waren gaaf, maar er wordt niet echt veel samengewerkt als je achter lag had ik het idee? Ik probeerde 2fast4vettel een keer op het rechte stuk "a la Nascar style" te pushen (slipstreem pakken, en de auto voor je aanduwen zodat hij nog harder gaat) om te proberen bij de slipstreem van de voorgangers te komen, gaat hij netjes aan de kant! Dat was niet de bedoeling! Lol
Dat noemt men bump drafting... Twee keer zo veel vermogen voor maar íets meer weerstand. Scheelt best wel wat op een recht stuk! :D
Weet iemand trouwens hoe je het geluid van de andere spelers hoger kan zetten? Ik hoorde iedereen wel praten maar klonk meer alsof ik in een druk cafe een gesprek van een andere tafel probeerde mee te luisteren???
Ik moet eerlijk bekennen, dat vind ik misschien wel het irritantste aan racen online. Iedereen zit maar te lullen onder het racen en ik hoor constant de tandwielen van stuurtjes (ik gok op DFGT en DFP) gillen, ik hoor m'n auto zowat niet meer en mezelf niet meer denken! :9 En je kunt wel mensen muten, maar als ik dat voor iedereen moet doen die binnenkomt en dan weer weggaat... pfff...

Wel leuk trouwens om het commentaar van mensen te horen onder het trainen over jou en je rijstijl en tijden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Pfff alle B-Spec races tot en met level 20 gedaan en alles gewonnen (muv historic) er zijn nu geen races meer beschikbaar. De eerst volgende is een level 21 race... heb inmiddels de zwarte woud b race al 7x gedaan om richting level 21 te komen... Dat hadden ze wel even iets beter mogen narekenen op hun zakjapaners de mannen van PD. Net voor dat ik naar het werk ga weer een B-Spec grind race aangezet...

[ Voor 9% gewijzigd door Unbreukable op 14-01-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Unbreukable schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:53:
Pfff alle B-Spec races tot en met level 20 gedaan en alles gewonnen (muv historic) er zijn nu geen races meer beschikbaar. De eerst volgende is een level 21 race... heb inmiddels de zwarte woud b race al 7x gedaan om richting level 21 te komen... Dat hadden ze wel even iets beter mogen narekenen op hun zakjapaners de mannen van PD. Net voor dat ik naar het werk ga weer een B-Spec grind race aangezet...
De mijn is 28, en voor ik de volgende Endurance kan doen moet 'ie 30 zijn.

Ben daar ook al een hele tijd mee bezig :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

ybastiaans schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:39:
Ik moet eerlijk bekennen, dat vind ik misschien wel het irritantste aan racen online. Iedereen zit maar te lullen onder het racen ....
Goedkoop headsetje kopen en probleem is opgelost ;)
Deze werkt perfect :X
En had 'm binnen 3 dagen binnen...

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 14-01-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
JoepW schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:15:
[...]

Goedkoop headsetje kopen en probleem is opgelost ;)
Deze werkt perfect :X
En had 'm binnen 3 dagen binnen...
Dat is nou net het verhaal, ik komt niet om te kletsen maar om te racen. Dat mensen wel kletsen vind ik prima hoor, ik zou alleen willen dat je ze allemaal tegelijk kunt muten. En daar ga ik geen headset voor kopen, aanzetten, en niet in mijn oor douwen zodat het geluid daar overheen gezet wordt. Is wel een beetje overkill, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:25:
Dat is nou net het verhaal, ik komt niet om te kletsen maar om te racen. Dat mensen wel kletsen vind ik prima hoor, ik zou alleen willen dat je ze allemaal tegelijk kunt muten. En daar ga ik geen headset voor kopen, aanzetten, en niet in mijn oor douwen zodat het geluid daar overheen gezet wordt. Is wel een beetje overkill, niet?
Mijn oplossing gister was simpel, echter wat onverstandig. Bij die eerste race begreep ik achteraf dat er dus wat fout was (1 rondje) en iedereen blijkbaar eruit moest. Ik heb gewoon mijn headset aanstaan (dus alle voicechat via dat ding) maar ligt gewoon bij de televisie, microfoon muted. Dan hoor je enkel race-geluiden en alles wat via voicechat gaat hoor je heeeeel zachtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
Zo net eindelijk lvl 40 bereikt. Meteen mijn bob's de laatste 24 uurs race laten doen. Nu mag je weer 4 bob's gebruiken ipv 3 op Le Mans.
Ik hoef dan alleen nog de fgt race en de nascar race en dan heb ik de complete B-spec op goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
caspervc schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:09:
Ruiltopic heb ik niet gezien. Die C4 beetje pimpen, race soft eronder en je wint hem easy peasy :)

Van mij kan je hem lenen hoor, alleen is ie wel redelijk gepimpt... als je me add op psn dan kan ik hem vanavond wel ff sturen denk ik. PSN : casper_vc
Zeer bedankt voor de loaner :) De seasonal ging met twee vingers in de neus. Ik had nog geen rally car dus ik doe er ook meteen even de rally challenges mee; je krijgt hem vanavond laat terug met wat extra bandensets, da's hoop ik geen punt ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een kleine kooptip nodig :).

Ik heb op het moment een goede 1mil credits en moet nog een klein deel van de expert races en alle extreme races, in de A-Spec. Nu had ik in gedachten om de McLaren F1 te kopen en deze te tunen. Maar ik twijfel toch nog of dit wel de juiste keuze is met het oog op de nog komende races. Qua "snelle" auto's heb ik op het moment de Veyron, een Murciélago en die Dodge Viper ACR. Hebben jullie misschien nog wat extra suggesties?

En hoe zit het met die Lexus racewagens? Wil dat nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ferrari enzo?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:55
downing schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:46:
Zo net eindelijk lvl 40 bereikt. Meteen mijn bob's de laatste 24 uurs race laten doen. Nu mag je weer 4 bob's gebruiken ipv 3 op Le Mans.
Ik hoef dan alleen nog de fgt race en de nascar race en dan heb ik de complete B-spec op goud
Nice _/-\o_

Bspec staat bij mij nu op level 33 en doet as we speak voor de tweede keer de 9 uur van Tsukuba. Zal hem daarna nog 3 keer moeten doen om tot level 35 te komen ben ik bang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:16:
ligt beetje aan de uitvoering, de IS'07 kan worden voorzien van racemod (max ~780pk) vind 't plezierig drift bakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:53:
Exactly my thought :)

Ik had gister etentje met schoonfamilie bij een sjieke tent in Eindhoven dus geen tijd om te racen... Stond trouwens gewoon een zwarte SLS AMG met Duits kenteken voor de deur :D Moest gelijk aan de Special op Nordschleife denken :P

Vanavond maar ff de nieuwe Season Events doen en daarna maar weer ff B-spec grinden om ook level 20 aan te tikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
downing schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:46:
Ik moet enkel die laatste Nascar race nog, Daytona. Tot laatste rondje op nr 1 (bochten blijven een ramp) en ELKE keer gewoon op de laatste bocht worden ingehaald :/

Gister Multimiljonair trophy gehaald en meteen die Jag uit de online occasion gehaald.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:16:
Die 900k versie bij de Dealer rijden echt leuk, mogelijk dat hier een race mee kan worden gedaan? Totaal kostenplaatje zal tegen de 1,1miljoen zitten qua banden/tuning, maar ze zijn wel 100% identiek buiten het uiterlijk (4 versies dacht ik).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dr. Quipers schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:36:
[...]

Vanavond maar ff de nieuwe Season Events doen en daarna maar weer ff B-spec grinden om ook level 20 aan te tikken :)
Ik grind nu juist B-Spec omdat ik een wagen nodig heb voor die seasonevents (JGTC) en je wint die Supra bij 1 van de B-Spec events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Personlijk vind ik de Enzo één van de minst mooi Ferrari's, dus in dat geval ga ik toch liever voor de McLaren, die is standaard ook wat lichter, dus met wat tweaks nog lichter te maken en qua BHP scheelt het niet zoveel.
himlims_ schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:22:
[...]
ligt beetje aan de uitvoering, de IS'07 kan worden voorzien van racemod (max ~780pk) vind 't plezierig drift bakkie
Hm nice, die IS'07 is ook niet zo duur geloof ik, dus dat ga ik sowieso eens proberen.
SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:06:
Die 900k versie bij de Dealer rijden echt leuk, mogelijk dat hier een race mee kan worden gedaan? Totaal kostenplaatje zal tegen de 1,1miljoen zitten qua banden/tuning, maar ze zijn wel 100% identiek buiten het uiterlijk (4 versies dacht ik).
Die bedoelde ik inderdaad. Maar hoe zit het dan eigenlijk qua tuning? want ik pak meestal de standaard zaken als het gewicht, motor, uitlaat etc. maar tot nog toe geen enkele keer gebruik gemaakt van de fully customizable opties? Zit daar nog een groot verschil in? En voor de normale races de soft tires neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:06:
[...]

Ik grind nu juist B-Spec omdat ik een wagen nodig heb voor die seasonevents (JGTC) en je wint die Supra bij 1 van de B-Spec events.
Hehe dat is in ieder geval dan de stok achter de deur om weer wat op te schieten in B-spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
Codemasters zoekt naar nieuwe werknemers voor een Formule 1-game die in een browser zal draaien. De game wordt ontwikkeld in Codemasters-studio in Warwickshire.

Codemasters streeft in de game naar toegankelijkheid en dit moet door de "innoverende aanpak van het besturingssysteem" gaan lukken. "Het wordt een racegame met diepgang voor de online mainstreamgamer", laat Codemasters weten.

"F1-games zijn heel erg populair in veel verschillende landen over de wereld, vooral in landen waar online gaming al volwassen is en waar het opkomend is, zoals India, Brazilië, Korea en China", zegt general manager David Solari van Codemasters Online.

Codemasters maakt ook F1-games voor consoles. De meest recente editie, F1 2010, was een commercieel succes en is uitgebracht voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

bron; http://www.gamer.nl/nieuw...aan-f1-game-voor-browsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:21:
Die bedoelde ik inderdaad. Maar hoe zit het dan eigenlijk qua tuning? want ik pak meestal de standaard zaken als het gewicht, motor, uitlaat etc. maar tot nog toe geen enkele keer gebruik gemaakt van de fully customizable opties? Zit daar nog een groot verschil in? En voor de normale races de soft tires neem ik aan?
Het is al een 'fully tuned', dacht dat je enkel nog de turbo en motor tuning naar stage 3 kan tillen, verder zit alles er in (full custom gearbox, suspension etc).

Qua rij eigenschappen moet ik nog testen, ben er nog niet uit welke versie ik nu precies wil kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Vhall, de Lexus race car is een goeie bak, maar kijk eens rond want je kan 'm ook ergens in een race winnen. Beter je geld in je zak houden nog en de Furai op de baan zetten die je in je garage hebt staan... die had je ook gewonnen ergens toch? Een zéér snelle wagen met veel vermogen en weinig gewicht... en gratis. Behalve als je een zwarte wilt, die vind je in de Seasonal Online garage (sinds gisteren) daar issie 1.5 Mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan je enkel de ISF concept (voor DTM race) en de Weds Sport winnen, maar de Super GT '08 modellen heb ik nog nergens gezien als prijs. (Eneos, Denso, Petronas en Bandai - '06, eerste 3 zijn '08).

Wedd's is de traagste, maar wel erg erg erg mooi:
http://www.supercars.net/gallery/119513/2319/906284.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:21:
[...]

Personlijk vind ik de Enzo één van de minst mooi Ferrari's, dus in dat geval ga ik toch liever voor de McLaren, die is standaard ook wat lichter, dus met wat tweaks nog lichter te maken en qua BHP scheelt het niet zoveel.

[...]

Hm nice, die IS'07 is ook niet zo duur geloof ik, dus dat ga ik sowieso eens proberen.

[...]

Gisteren kwam ik erachter wat een gigantisch verschil het juist afstellen van de suspension kan betekenen voor het rijgedrag/wegligging van een auto. Ik had pasgeleden dan eindelijk de VW W12 Nardo gekocht, en die meteen max. getuned naar 829pk op 1290kg. Zonder wat te veranderen aan instellingen reed dat ding echt voor geen meter, te overpowered. Vervolgens suspension verlaagd, spring rates hoger gezet, downforce aangepast e.d. en ineens kon dat ding op de nurburgring met gemak een 200+ km/h snelheid behouden voor langere tijd. Eerst moest ik nog continu snelheid minderen (140-160) omdat ie steeds uit de bocht vloog.

Ik heb trouwens gemerkt dat een revisie/carrosserieherstel bij m'n nissan GT-R GT500 stealth niet duurder wordt dan 500cr.? Terwijl die inmiddels al bijna 2000 km gereden heeft? Dat is dus alleen bij de stealth cars zo dan, groot voordeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:31:
[...]

Het is al een 'fully tuned', dacht dat je enkel nog de turbo en motor tuning naar stage 3 kan tillen, verder zit alles er in (full custom gearbox, suspension etc).

Qua rij eigenschappen moet ik nog testen, ben er nog niet uit welke versie ik nu precies wil kopen :P
Hehe, fair enough. Denk je dat ze ook nog mee kunnen in de extreme series voor een aantal races? of komen ze dan wat pk's tekort? Als ik zie dat je in de expert series al tegen de 700-800pk aan zit.
Obi1r schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:34:
Vhall, de Lexus race car is een goeie bak, maar kijk eens rond want je kan 'm ook ergens in een race winnen. Beter je geld in je zak houden nog en de Furai op de baan zetten die je in je garage hebt staan... die had je ook gewonnen ergens toch? Een zéér snelle wagen met veel vermogen en weinig gewicht... en gratis. Behalve als je een zwarte wilt, die vind je in de Seasonal Online garage (sinds gisteren) daar issie 1.5 Mil
Hm ik heb de Furai nog niet, wel de Veyron. De Furai is volgens mij te winnen in de B-Spec Mazda Miata race, als ik internet moet geloven. Dus die zit er nog even niet in. Die Veyron is wel retesnel, maar om nou te zeggen dat ze goed rijdt? Het is dat ze erg snel vooraan ligt, waardoor ik hier en daar een foutje kan maken. Maar ik zoek eigenlijk een auto die mee kan met de moeilijkere races zonder dat de rij eigenschappen eronder lijden zeg maar. >:)
Trishul schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Gisteren kwam ik erachter wat een gigantisch verschil het juist afstellen van de suspension kan betekenen voor het rijgedrag/wegligging van een auto. Ik had pasgeleden dan eindelijk de VW W12 Nardo gekocht, en die meteen max. getuned naar 829pk op 1290kg. Zonder wat te veranderen aan instellingen reed dat ding echt voor geen meter, te overpowered. Vervolgens suspension verlaagd, spring rates hoger gezet, downforce aangepast e.d. en ineens kon dat ding op de nurburgring met gemak een 200+ km/h snelheid behouden voor langere tijd. Eerst moest ik nog continu snelheid minderen (140-160) omdat ie steeds uit de bocht vloog.
Hm ok, thanks voor de input, want dan ga ik me daar ook eens in verdiepen. Ik merk namelijk dat ik bij de snellere wagens ontzettend veel last heb van onderstuur, waardoor je voor elke bocht gigantisch af moet remmen. De npc auto's hoeven dat niet waardoor de voorsprong die je had als sneeuw voor de zon verdwijnt |:(.

Sowieso bedankt voor de input allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:28:
[...]

Dan klopte het wel, want ik stond ook echt laatste... :9 Hoeveel PK's heeft jullie Elise? Bij de start reed iedereen zo van me weg!

[...]

Ik heb de Golf-race gedaan met een Mk 1 GTi met 170 pk en sport medium bandjes. Haalde de Beetle RSi (wat een geluid maakt dat ding...) in de laatste knik in en won met een tijd van 8.33. Toch niet slecht met een Golfje uit 1976... :9
Ik ga een stock Golf V gebruiken. Tot zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:53:
[...]
Hehe, fair enough. Denk je dat ze ook nog mee kunnen in de extreme series voor een aantal races? of komen ze dan wat pk's tekort? Als ik zie dat je in de expert series al tegen de 700-800pk aan zit.
[...]
Nope, dan ga je flink te kort komen. De JGTC auto's hebben niet genoeg vermogen (een Jaguar XJR9 zit rond de 1000 pk, de Nissan's etc ook) en VEEL te weinig downforce. Haal de like the Wind, neem de Minolta Toyota en probeer die races daarmee met de dikste turbo erop.

Voor de like de wind: veel mensen (waaronder ik) hebben hem gehaald met een Corvette RM (kosten iets van 1,5 miljoen met modificaties) met bijna 1000 pk, ik heb ook gehoord van mensen die het met de Zonda R gehaald hebben.
GAIAjohan schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Ik ga een stock Golf V gebruiken. Tot zo :P
Cool, de auto met de geinigste bug uit GT4. De 4 en de 5 (of 3 en 4) waren de zelfde bak verhouding, dus je schakelde maar er gebeurde niets...

[ Voor 16% gewijzigd door ybastiaans op 14-01-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:14:
[...]

Cool, de auto met de geinigste bug uit GT4. De 4 en de 5 (of 3 en 4) waren de zelfde bak verhouding, dus je schakelde maar er gebeurde niets...
Is ook zo ja. Volgens mij waren het de 4 en 5. :P Maar nu echt racen. Moest de game nog opstarten enzo :P

Hmz.. 4e op 9,1 sec.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 14-01-2011 13:36 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.