C4 WRC seasonal vond ik erg makkelijk. Ik zal in dat topic kijken. Je kan mijn C4 anders wel lenen.Dr. Strangelove schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:02:
Gisteren nog wat geld en credits binnen gesleept met de tweede serie Seasonal races, die kan je nu ook tuned doen dus dat was een eitje, zelfs voor mij. Ben alleen de boot in gegaan met de laatste NASCAR race op de ring, zelfs met slicks lukt me dat echt niet (ben niet zo'n raceheld). Verder dan p9 kwam ik niet, dus met de aankoop van de bak plus slick minus 100k winst heb ik er toch 430k op toe moeten leggen... maar ja, nu heb ik een NASCAR bak met National Guard op de achterkant
Twijfel een beetje of ik de C4 seasonal wel ga halen, daar zal ik ook alleen slicks onder kunnen zetten denk ik en ik vraag me af of dat voldoende is. Is het dat niet, dan ga ik dus voor 850k het schip in. Nee, de Loeb challenge alles goud is niet te doen voor me, Toscana lukt me wel maar die andere twee zijn gewoon te lastig voor me. Had al gevraagd in het ruiltopic of ik die C4 kan lenen maar daar was geen animo voor
PSN: Shiver23