Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:51:
[...]

Ik snap de link niet tussen jouw vraag en mijn quote :P
Betreffende je vraag: theoretisch zou je iedereen in de openingspost kunnen toevoegen.
Of dit topic in de gaten houden om te kijken wie er vaak online racen.

*ik heb ook nog niet online geracet trouwens*

*edit*
Voor de liefhebberts:
Karten op Laguna Seca
http://www.dumpert.nl/med...zondagmiddag_vermaak.html
wouw dalijk gelijk even testen, jammer dat er geen schakel kart in gt5 zit :(
had echt zoveel toffer geweest. en misschien wat snellere karts.
een freakin hayabus kart zou wel echt ontichelijk dik zijn!!!!
200pk op 100 kilo, burning heaven.
heb wel eens filmpje gezien van een kart met 1300 cc met turbo erop. haah bizar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

v8power67 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:40:
[...]

wouw dalijk gelijk even testen, jammer dat er geen schakel kart in gt5 zit :(
had echt zoveel toffer geweest. en misschien wat snellere karts.
een freakin hayabus kart zou wel echt ontichelijk dik zijn!!!!
200pk op 100 kilo, burning heaven.
heb wel eens filmpje gezien van een kart met 1300 cc met turbo erop. haah bizar.
tip; regelgeving in België is iets wat genuanceerd in vergelijking tot hier :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:54
wordt er vanavond nog wat online gereden trouwens? (ben trouwens op psn nl_joost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meh net met kart over laguna seca gegaan, en in het filmpje was het wel tof, maar hier is het saai en ontichelijk traag :P
en omdat je niet kan schakelen en wel 2x hoeft te remmen is het gaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
JoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:30:
[...]

Ja was onwijs lachen. Die race heb ik live gekeken en ook opgenomen. Ontzettend lachen.

[...]

Nee, dat was ik niet. Ik was toeschouwer.

De andere races waren ook top!

Even wat andere zaken:

Ik wil donderavond 13 januari weer een on-line race organiseren, maar nu voor lightweight auto's. Denk aan bv een (niet lease) Lotus Elise 111R RM zonder extra motor tuning, maar wel met alle turbo's en andere mogelijkheden. De investering valt mee, dus mensen koop ff zo’n autootje of iets vergelijkbaars
Dus iets als max 350 pk en min 720 kg of zo en weer bandjes Race Normal, want dit bakkie wordt echt te makkelijk met race soft.
Bobjes zijn nu aan het racen dus ik kan nu niet de definitieve waarden opzoeken. Laat ik morgenochtend wel even weten hier. Inclusief alle andere details.
ik zal ook nog even nadenken over autos en specs, de engine tuning bij de elise 111R RM helpt niet veel. scheelt misschien 30 pk geloof ik. ik heb nog credits zat dus zal ff gaan puzzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Vannacht/Morgen waarschijnlijk weer wat nieuwe seizoens events! Ik heb ze nodig, heb bijna alle a-spec races gedaan... doe nu ff b-spec terwijl ik met vriendin beneden 24 seizoen 8 kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
[...]

Ja was onwijs lachen. Die race heb ik live gekeken en ook opgenomen. Ontzettend lachen.

[...]

Nee, dat was ik niet. Ik was toeschouwer.

De andere races waren ook top!

Even wat andere zaken:

Ik wil donderavond 13 januari weer een on-line race organiseren, maar nu voor lightweight auto's. Denk aan bv een (niet lease) Lotus Elise 111R RM zonder extra motor tuning, maar wel met alle turbo's en andere mogelijkheden. De investering valt mee, dus mensen koop ff zo’n autootje of iets vergelijkbaars
Dus iets als max 350 pk en min 720 kg of zo en weer bandjes Race Normal, want dit bakkie wordt echt te makkelijk met race soft.
Bobjes zijn nu aan het racen dus ik kan nu niet de definitieve waarden opzoeken. Laat ik morgenochtend wel even weten hier. Inclusief alle andere details.

Daarnaast komen denk ik nog 2 klasses voor latere races:
- Toerwagens zonder spoilers enzo kg en pk’s nog te bepalen. Race banden nog te bepalen
- Supersnelle bakken zoals bv de Le Mans bakken alla Audi, Peugeot, Jaguar etc… deze wel met racebanden soft.
Natuurlijk geregeld ook leasebakken voor superclose racen en veel lachen.
En de klasse 650 pk, 1000 kg houden we er ook in;)

Aanvullende ideeën zijn welkom!

Owja. Een ongewenst bijeffect van de vele 'vrienden' in GT5 via PSN is dat ik nu allerlei vragen krijg om auto's uit te lenen gezien mijn lvl. Ik ga hier niet op in en beantwoord deze vragen ook niet. Ik heb er zuur voor gegrind, mogen jullie ook doen ;)
Leuk! Lijkt me ook leuk om een keer mee te doen. Kan ik weer een keer mijn Clio V6 cup uitlaten :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik wou vandaag beginnen aan de Endurance 2 (4hours).. toen zag ik dat ik maar 2ton ervoor zou krijgen.. haha gelijk maar weer terug gegaan.
Voor 4uur racen vind ik toch wel dat je zoon 2miljoen moet vange??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Unbreukable schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:23:
Vannacht/Morgen waarschijnlijk weer wat nieuwe seizoens events! Ik heb ze nodig, heb bijna alle a-spec races gedaan... doe nu ff b-spec terwijl ik met vriendin beneden 24 seizoen 8 kijk.
Haha handig he dat B-spec tussendoor :D Kan je je vriendin ook nog tevreden houden ;) Dat lukt niet met een game alla Call of Duty ;)
Ik wil ook wel weer nieuwe season events ja :D Ben nu bijna A-spec 28, maar gaat niet meer zo hard, dus met wat seasons ben ik weer wat levels omhoog :P

Ik heb nu m'n bob aan het werk gezet in het Japanse Championship (level 18) Met een Minolta appeltje-eitje :)
Enige wat me aan B-spec opvalt is dat je hier meer moet grinden dan in A-spec of lijkt dat maar zo? In A-spec kon ik steeds geleidelijk na een volgend race toe. Hierna komt geloof ik GT All Stars en PD Cup, maar dan moet je level 19 zijn. Ik ben net pas 18 en volgens mij na de komende 5 races in Japanse echt nog geen level 19...

[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Quipers op 12-01-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, in A-spec gaat het met xp iets sneller dan in B-spec.
Anders gezegd: Je ontvangt dus meer xp per event.
AlphaWierie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:35:
Voor 4uur racen vind ik toch wel dat je zoon 2miljoen moet vange??
Was het maar zo'n feest :P
Dan zullen de 24-uurs races je helemaal tegenvallen.
Met een tonetje of 3 moet je blij zijn hoor. (in B-spec net geen 3 ton)
Maar de wagens die je wint, zoals onder mij ook al gezegd wordt, zijn zeker dikke miljoenen waard.

Challenges en seasonal events leveren gezien de tijd die je eraan besteed in verhouding veel credits meer op.

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2011 07:27 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb ff een ruimte gemaakt. Je kan me toevoegen op KappeMaus.
Als er niemand meer komt zal hij niet lang open zijn

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

AlphaWierie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:35:
Ik wou vandaag beginnen aan de Endurance 2 (4hours)... Voor 4uur racen vind ik toch wel dat je zoon 2miljoen moet vange??
Of je moet die Audi R8 LMS Race Car 09' niet wíllen winnen

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
[B-Spec] Ben nu level 17 en heb alle races gedaan (muv historic racing car cup, level 16 omdat ik hier geen wagen voor kan vinden) nu moet ik dus verplicht B-Spec races dubbel gaan laten doen omdat er verder alleen 18+ events beschikbaar zijn. Ik neem aan dat dit wel vaker zal voorkomen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Unbreukable schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:58:
[B-Spec] Ben nu level 17 en heb alle races gedaan (muv historic racing car cup, level 16 omdat ik hier geen wagen voor kan vinden) nu moet ik dus verplicht B-Spec races dubbel gaan laten doen omdat er verder alleen 18+ events beschikbaar zijn. Ik neem aan dat dit wel vaker zal voorkomen, helaas.
Understatement of the year :9
Ik ben nu halverwege lvl 38 in b-spec. Om de laatste race (lvl 40) te kunnen doen moet ik nog ongeveer een week races blijven herhalen. ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Obi1r schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:58:
[...]

Ik koop die auto's, die je kan winnen met endurance A-spec wel. Echt mij allemaal veel te niet boeiend....

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 12-01-2011 22:10 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:09:
[...]

Ik koop die auto's, die je kan winnen met endurance A-spec wel. Echt mij allemaal veel te niet boeiend....
Ik ga echt trophy voor lvl40 b-spec wel halen, ik hoef er niets voor te doen :P
En die x2010 die je krijgt bij lvl35 is toch ook wel lekker.

De vraag is meer of ik dat in a-spec allemaal wel ga halen, maar hoop toch niet dat je dan ook wekenlang endurance moet rijden om lvl40 te halen :X
Sowieso, 1 24-uurs race zelf rijden ..... pfffff :|

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik mis echt de mogelijkheid om je eigen wagen te bestickeren... was ooit in Forza III een hele avond bezig met het maken van een zo echt mogelijk lijkende kentekenplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:58:
Volgens mij zitten we exact dezelfde dingen te doen :P Ik heb ook die Historic overgeslagen, omdat je daar geloof ik echt een Mark IV, GT40 of P330 voor nodig hebt... Of win je ergens in het vervolg van B-spec nog eentje waarmee die vrij simpel te halen is?

Ik moet nu straks ook die Japanse een aantal keer doen om level 19 te halen... Het is toch eigenlijk best triest dat je in B-spec zoveel races tig keer moet doen om levels op te schieten. Als je een week lang je PS3 aan moet laten staan om ooit eens level 40 te worden en 10 keer de 24h Nurburgring moet doen... :|
In A-spec hebben ze dat gelukkig inmiddels redelijk opgelost met die season events die veel XP opleveren, maar in B-spec mogen ze daar ook nog wel wat op vinden.
Over B-spec gesproken... Er zou toch een update komen dat je die via je computer kan gaan bedienen? Mogen ze wel snel mee zijn, want anders heeft iedereen die GT5 vanaf het begin heeft het hele B-spec circus al afgerond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik doe nu het B-Spec japans kampioenschap. Mijn coureur rijdt in de 2e ronde een rondje 59 seconden daarna zakt zijn meter in het blauw en begin ik te roepen dat er snelheid gemaakt moet worden (een ronde lang) hij maakt geen fouten maar rijdt alleen nog rondjes 1 minuut en 6 seconden... met een Lexus IS F Concept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:31:
Ik doe nu het B-Spec japans kampioenschap. Mijn coureur rijdt in de 2e ronde een rondje 59 seconden daarna zakt zijn meter in het blauw en begin ik te roepen dat er snelheid gemaakt moet worden (een ronde lang) hij maakt geen fouten maar rijdt alleen nog rondjes 1 minuut en 6 seconden... met een Lexus IS F Concept!
Dat zeg ik... We zijn dezelfde races aan het doen :P Ik heb overigens m'n bob in een Minolta gezet. Die zou gehakt maken van jou bob in de Lexus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dr. Quipers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:34:
[...]

Dat zeg ik... We zijn dezelfde races aan het doen :P Ik heb overigens m'n bob in een Minolta gezet. Die zou gehakt maken van jou bob in de Lexus ;)
Synchroon b-speccen... Ik laat hem maar gewoon rijden in een snelle wagen dan is het niet spannend maar wel snel klaar! vriend verzoek ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:27:
[...] Ik heb ook die Historic overgeslagen, omdat je daar geloof ik echt een Mark IV, GT40 of P330 voor nodig hebt... Of win je ergens in het vervolg van B-spec nog eentje waarmee die vrij simpel te halen is?
spoiler:
B-spec "Like the Wind" win je een Toyota 7 race car. Mijn B-speccies haalden 'm redelijk (nou niet heel redelijk maar een beetje redelijk) makkelijk met dat wagentje (zonder dat ik 'm hoefde te tunen)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Obi1r schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:58:
[...]

Noooooo na dat doe ik op een brakke zondag dan maar...

Welke auto hebben jullie gebruikt voor de Ferrari challenge (Bspec)
Met Aspec heb ik hem met die oude Ferrari (120k) simpel gehaald maar met Bspec staat hij bijna een ronde achter haha.
met de gewonnen SP1 getuned naar 600pk wil hij ook niet echt lukken.

Ga ik dan toch een dure Enzo moeten halen...?

Ik moet met B-spec ff snel doorgaan naar Like the wind! Ik heb die auto nodig-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
die heb ik volgens mij met een fully tuned 458 italia gedaan :9

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
AlphaWierie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:00:
[...]
Welke auto hebben jullie gebruikt voor de Ferrari challenge (Bspec)
Met een fully tuned 458 Italia incl. spoilers en de hele mikmak :9 Die had ik al gekocht voor A-spec en daar veelvuldig gebruikt, dus kon hem makkelijk inzetten tijdens B-spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

u_nix_we_all schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:19:
[...]

Ik ga echt trophy voor lvl40 b-spec wel halen, ik hoef er niets voor te doen :P
En die x2010 die je krijgt bij lvl35 is toch ook wel lekker.

De vraag is meer of ik dat in a-spec allemaal wel ga halen, maar hoop toch niet dat je dan ook wekenlang endurance moet rijden om lvl40 te halen :X
Sowieso, 1 24-uurs race zelf rijden ..... pfffff :|
Krijg je bij B-spec lvl 35 ook de X2010?
Kijk B-spec staat nl. constant aan als ik zelf niet rij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
JoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:14:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat je die juist bij B-spec 35 krijgt en niet bij A-spec 35... Japanse Championship voor de 2de keer gestart :P Ben daarna wel level 19 B-spec. Levert ook aardig wat credits op... 1 heel kampioenschap afronden is toch weer +- 500.000 credits :) Net maar evens een Lancer Evo Rally Car voor 300.000 gekocht... Ik wacht echt al 2 weken op een Alfa Romeo 155 DTM in de ocassion shop! *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
JoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:14:
[...]

Ahum! Gewoon level 30 A spec en dan de vettel challenge halen, net als iedereen! No shortcuts this time! ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Kan je nou echt maar 20.000.000 Cr maximaal opsparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

KappeNou schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:30:
[...]
Ahum! Gewoon level 30 A spec en dan de vettel challenge halen, net als iedereen! No shortcuts this time! ;)
Dat meen je niet. Ik zal nl die Vettel Challenge gewoon nooit halen. Is namelijk echt ff te heavy voor deze oude man. :'(
Dr. Quipers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:20:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat je die juist bij B-spec 35 krijgt en niet bij A-spec 35...
Ik weet het echt niet. Hoop B-Spec 35! Dat gaat wel lukken deze maand ;)
Dr. Quipers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:20:
[...]
Ik wacht echt al 2 weken op een Alfa Romeo 155 DTM in de ocassion shop! *zucht*
Ik heb 'm en vind het helemaal niks. Veel toeren, geen gaaf geluid en wegligging is niet mijn ding. Hou meer van achterwielaandrijving.
Dus als je wilt ruilen tegen iets heftugs hou ik me aanbevolen. Doe maar een DM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is gewoon 35 B-spec ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Owja. Een ongewenst bijeffect van de vele 'vrienden' in GT5 via PSN is dat ik nu allerlei vragen krijg om auto's uit te lenen gezien mijn lvl. Ik ga hier niet op in en beantwoord deze vragen ook niet. Ik heb er zuur voor gegrind, mogen jullie ook doen ;)
Als je mij bedoelt. Ik bedoelde dat ik je wel een x1 kan lenen om te oefenen/grinden. Ik heb n paar extra accounts waar ik auto's mee kan kopen/traden. Maar ben geminderd met kleuren dupliceren toen ik 30x chrome had. :')

De Calsonic Impul GT-R (iets getuned) is trouwens ook een erg fijne bak die goed kan concurreren met de DTM bolides. De dtm alfa heb ik ook sinds vandaag. 4x4 maakt hem op momenten wel snel.. maar ik vind hem te onvoorspelbaar met onder/overstuur. En wat een herrie met 12000rpm :7

Die Zonda race was voor mij wel geslaagd. Ik had geluk in de eerste bocht. Ik begon redelijk achteraan en kon in de 1e bocht heel ruim via de buitenkant een hoop inhalen. Daarna reed ik tussen nette coureurs en was het vooral een kick om dat lompe ding onder controle te houden op de DS3 alleen abs1 en sequentieel schakelen met het rechterpookje :Y) en in de top te blijven rijden.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Gelukkig _/-\o_
Maciek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 02:19:
[...]
Als je mij bedoelt. Ik bedoelde dat ik je wel een x1 kan lenen om te oefenen/grinden. Ik heb n paar extra accounts waar ik auto's mee kan kopen/traden. Maar ben geminderd met kleuren dupliceren toen ik 30x chrome had. :')
Nee, dat bedoelde ik niet ;)
De X2010 grind ik zelf dan wel met lvl35 halen B-Spec........ pfffffffff.

En het dupliceren doe ik af en toe om te testen of een auto volledig getuned nog binnen bepaalde regels valt die ik zou bedacht heb. En dan laat ik hem soms in mijn garage staan 8)
[...]
De Calsonic Impul GT-R (iets getuned) is trouwens ook een erg fijne bak die goed kan concurreren met de DTM bolides. De dtm alfa heb ik ook sinds vandaag. 4x4 maakt hem op momenten wel snel.. maar ik vind hem te onvoorspelbaar met onder/overstuur. En wat een herrie met 12000rpm :7
Valt de Calsonic (iets getuned) binnen de regels die ik in mijn eerste voorstel schreef?
En met die Alfa heb ik dezelfde ervaring qua onder- / overstuur..
[...]
Die Zonda race was voor mij wel geslaagd. Ik had geluk in de eerste bocht. Ik begon redelijk achteraan en kon in de 1e bocht heel ruim via de buitenkant een hoop inhalen. Daarna reed ik tussen nette coureurs en was het vooral een kick om dat lompe ding onder controle te houden op de DS3 alleen abs1 en sequentieel schakelen met het rechterpookje :Y) en in de top te blijven rijden.
Knap hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Welke auto hebben jullie gebruikt in B spec mode voor de historic cup extreme.
De eerste race haalde ik wel met mijn toyota 7 maar ik kan die tweede race er niet mee winnen.
Heb 4,3 miljoen neergetikt voor dat ding en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.

spoiler: title
je kan hem winnen bij Like the Wind lees ik net

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Na 3 weken niet kunnen spelen lig ik inmiddels hopeloos achter volgens mij op de gemiddelde GT5 rijder. En ik moet nog eens 4 weken wachten op mijn nieuwe stuurtje.

Word er ook nog wel eens online geracet met mede-tweakers?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 15:41
MeagaShira schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:05:
De eerste race haalde ik wel met mijn toyota 7 maar ik kan die tweede race er niet mee winnen.
Probeer de setup uit dit topic eens ... moest mijn bob wel af en toe versnellen c.q. opdracht geven in te halen maar met deze setup haalde ik eindelijk goud :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Phusebox schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:09:
Word er ook nog wel eens online geracet met mede-tweakers?
Jazeker. We rijden geregeld on-line races. Eergisteren nog met ca. 14 man!
Vanavond weer een race details volgen, maar het zal gaan om eigen lightweight auto's. Denk aan bv een (niet lease) Lotus Elise 111R RM zonder extra motor tuning, maar wel met alle turbo's en andere mogelijkheden. De investering valt mee, dus mensen koop ff zo’n autootje of iets vergelijkbaars
Details volgen nog in de loop van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
MeagaShira schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:05:
Heb 4,3 miljoen neergetikt voor dat ding en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.

spoiler: title
je kan hem winnen bij Like the Wind lees ik net
Je kan de 2e race winnen met de Toyota 7 maar daar heb je wel een redelijke Bob voor nodig (level 25 of hoger) en de mazzel dat de Chapparal 2J niet vooraan start.. De prize car die je wint is trouwens wel heel mooi... _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Robocom schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:22:
[...]
Probeer de setup uit dit topic eens ... moest mijn bob wel af en toe versnellen c.q. opdracht geven in te halen maar met deze setup haalde ik eindelijk goud :9
Thnx man....Ik ga hem vanavond meteen proberen. gister schoot het gewoon echt niet op. Heb een B-spec van level 20 dus hij zou het wel aan moeten kunnen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Weet iemand nog van de eerste en tweede seizoens events hoeveel credits en xp je kreeg bij alle races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 17-09 08:24
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:27:
[...]

Vanavond weer een race details volgen, maar het zal gaan om eigen lightweight auto's. Denk aan bv een (niet lease) Lotus Elise 111R RM zonder extra motor tuning, maar wel met alle turbo's en andere mogelijkheden. De investering valt mee, dus mensen koop ff zo’n autootje of iets vergelijkbaars
Ik hoop dat ik vanavond ook aanwezig kan zijn, maar kan daarover geen garanties geven i.v.m. werk en andere beslommeringen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik lees net dat er sinds vannacht nieuwe seasonal races zijn bijgekomen... de 4e reeks dus. Kan iemand dit bevestigen? Zo ja, welke races zitten erbij en hoeveel credits/XP's zijn er te verdienen?

bron: http://drimble.nl/enterta...-voor-gran-turismo-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Deep Forest Raceway 300.000 30.000 Mitsubishi i-MiEV '09
Grand Vally Speedway 450.000 50.000 Volvo C30 R-Design '09
Daytona Road Course 500.000 60.000 Dodge Challenger SRT8 '08
Nordschleife 750.000 90.000 Volkswagen Golf (All)
High Speed Ring 1.500.000 120.000 JGTC (All)

Die eerste met die i-MiEV is met een stock wagen al heel makkelijk.

Ik ben opzoek naar een lijstje zoals hierboven van de 1e en 2e seizoens events.

[ Voor 21% gewijzigd door Unbreukable op 13-01-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Klaarblijkelijk wel inderdaad:
Deep forest raceway - Mitsubishi i-MiEV Cr.300,000 exp 30000 - 5 laps
Grand Valley - Volvo C30 Cr. 450,000 exp 50000 - 5 laps
Daytona Road - Dodge Challenger SRT8 Cr. 500,000 exp 60000 - 5 laps
Nurburgring - Volkswagen Golf Cr. 750,000 exp 90000 - 1 lap
High speed ring - Super GT GT500 class cars Cr. 1,500,000 exp 120000 - 10 laps

New Online Dealership:

SSR '03
Countach LP400 '74
Woodone Tom's Supra '03
Denso Sard Supra GT '00
Arta NSX '00
Takata Dome NSX '03
Calsonic Skyline '00
Xanavi Nismo GT-R '03
Motul Pitwork Z '04
Nomad Diablo GT-1 '00
Furai Concept '08
Formula GT
Bron: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=161977

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Gasten,

ff een vraagje om het zeker te weten, Hoeveel auto's kan je nu naar vrienden sturen per dag.
Ik dacht maar 1. Maar is dat 1 totaal of 1 per vriend.

Ik wil namelijk voorkomen dat ik een auto kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Unbreukable schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:52:
Deep Forest Raceway 300.000 30.000 Mitsubishi i-MiEV '09
Grand Vally Speedway 450.000 50.000 Volvo C30 R-Design '09
Daytona Road Course 500.000 60.000 Dodge Challenger SRT8 '08
Nordschleife 750.000 90.000 Volkswagen Golf (All)
High Speed Ring 1.500.000 120.000 JGTC (All)

Die eerste met die i-MiEV is met een stock wagen al heel makkelijk.

Ik ben opzoek naar een lijstje zoals hierboven van de 1e en 2e seizoens events.
Nice Races... Zijn er resticties ingesteld of is alles unlimited..?
Vond de 3de update... die eerste moet ook ergens op gt planet staan

Bron:
http://granturismo5.nl/nl...480-update-seizoensevents

Edit: 3de update

[ Voor 4% gewijzigd door LL Southside op 13-01-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
En weliswaar zijn die nieuwe season events ook weer net zo makkelijk als de vorige. Als je die JGTC event gaat doen raad ik je die Nomad Diablo GT-1 aan (Online Ocassion), je rijd er zo het veld mee zoek en heeft fully tuned rond de 880HP

[ Voor 3% gewijzigd door Tjona100 op 13-01-2011 10:01 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Mistermo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:58:
Gasten,

ff een vraagje om het zeker te weten, Hoeveel auto's kan je nu naar vrienden sturen per dag.
Ik dacht maar 1. Maar is dat 1 totaal of 1 per vriend.

Ik wil namelijk voorkomen dat ik een auto kwijt ben.
1 totaal per dag.

Mooi dat er weer nieuwe races zijn. Maar ben bang dat ze weer super makkelijk zijn.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

whooooot playseat -eindelijk- binnen na 8wk wachten

is er al update omtrent de rules voor vanavond¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
LL Southside schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:00:
[...]

Nice Races... Zijn er resticties ingesteld of is alles unlimited..?
Vond de 2de update... die eerste moet ook ergens op gt planet staan

Bron:
http://granturismo5.nl/nl...480-update-seizoensevents
Er zijn geen beperkingen met betrekking tot tunen... probeer zelf alleen eerst gewoon zonder upgrades.

Dat overzicht is van de 3e update trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Jamoru schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:03:
[...]

1 totaal per dag.

Mooi dat er weer nieuwe races zijn. Maar ben bang dat ze weer super makkelijk zijn.
Waarschijnlijk wel... :/ IK WIL UITDAGING!!!

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Stefie2010 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:20:
[...]

Waarschijnlijk wel... :/ IK WIL UITDAGING!!!
probeer het kart event te winnen door enkel achteruit te rijden, leuke challenge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nomad Diablo GT-1 '00

Die is van mij :D En de Loeb challenge K-route heb ik nu omgedoopt tot Kut-route.. elke poging gaat er wel iets fout, weer geen gold.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tjona100 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:01:
En weliswaar zijn die nieuwe season events ook weer net zo makkelijk als de vorige. Als je die JGTC event gaat doen raad ik je die Nomad Diablo GT-1 aan (Online Ocassion), je rijd er zo het veld mee zoek en heeft fully tuned rond de 880HP
Ik vind het nog steeds jammer dat de limitaties weggehaald zijn. Dit soort races zijn juist gaaf als er een beetje uitdaging in zit. Als je halverwege al aan de leiding ligt, is er niks aan.
In de allerlaatste bocht de leiding pakken na een aantal keren proberen geeft zoveel meer voldoening. Die JGTC race ga ik eerst wel proberen met een stock wagen. Ik wilde daar toch nog een aantal modellen van bij de dealers kopen. Die wagens zien er echt té dik uit en rijden echt geweldig. Ik heb goede herinneringen aan GT2 met de Castrol Tom's Supra, Xanavi Nismo, Calsonic Skyline en Takata-Dome NSX in het GT500 kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
himlims_ schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:21:
[...]
probeer het kart event te winnen door enkel achteruit te rijden, leuke challenge :+
lol, of de nurburgring challenges geblindoekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Muse schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:24:
[...]
Ik vind het nog steeds jammer dat de limitaties weggehaald zijn. Dit soort races zijn juist gaaf als er een beetje uitdaging in zit. Als je halverwege al aan de leiding ligt, is er niks aan.
In de allerlaatste bocht de leiding pakken na een aantal keren proberen geeft zoveel meer voldoening. Die JGTC race ga ik eerst wel proberen met een stock wagen. Ik wilde daar toch nog een aantal modellen van bij de dealers kopen. Die wagens zien er echt té dik uit en rijden echt geweldig. Ik heb goede herinneringen aan GT2 met de Castrol Tom's Supra, Xanavi Nismo, Calsonic Skyline en Takata-Dome NSX in het GT500 kampioenschap.
Ik was van de Pennzoil Nismo GT-R... :9

Ik ga die challenges denk ik ook met mijn stock Epson NSX proberen. Dat zijn échte racewagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gran Turismo 5 Hacking Begins via PS3 Exploit
http://www.gtplanet.net/g...g-begins-via-ps3-exploit/
As you’ve probably heard by now, the PlayStation 3’s security has been completely cracked, allowing unfettered access to the console’s software, files, and games. Unsurprisingly, GT5 has been an active target for hackers taking advantage of the compromised system. Their first major accomplishment involves a way to easily duplicate game-saves between different PSN accounts (sorry, I won’t be providing any source links for information on how to do this).

That’s interesting, but the next step -- manipulating the game data itself -- could have far greater implications . Imagine, for example, the ability to manually set any attribute of any car in your garage (power, weight, etc.) to any value, or swap out engines, transmissions, and other parts. This actually isn’t a new concept to GT -- it’s called “hybriding”, and it’s been going on since the dawn of the series (see GTPlanet’s own “hybrids” forum, which dates back to the beginning of the site in 2001).

In the past, however, hybriding was a mostly a solitary activity -- nobody cared if you had a Daihatsu Midget II with 1500 horsepower. With the advent of online racing in GT5, however, this could enable dishonest players to compete with others using an unfair and hidden advantage.

Once again, hybriding in GT5 has not yet been accomplished, and may not even be possible. However, people are out there trying to do it and may be successful. It will be interesting to see how this unfolds and what, if anything, Sony will be able to do about it.
Zou wel jammer zijn als we dit soort taferelen gaan zien, online mode is dan gelijk helemaal verziekt als je niet een vaste groep hebt om mee te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:35:

[...]

Zou wel jammer zijn als we dit soort taferelen gaan zien, online mode is dan gelijk helemaal verziekt als je niet een vaste groep hebt om mee te racen.
Zeker jammer, maar dat is nog wel enigzins te voorkomen.

Bij online activiteit kan er heel veel wat betreft performance van een auto al gecheckt worden door de server. Als er dan iets niet klopt (te veel PK's wat onmogelijk te halen valt met tuning), dan gewoon het PSN account blokkeren.

Ik bedoel, alle data is beschikbaar om de maximale eigenschappen van elke auto te berekenen. Dan kan dit dus ook online toegepast worden, middels een gamepatch of serverside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:23
Muse schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:35:

[...]

Ik zie niet zo zeer de ernst hiervan in.
Hybriding (nieuw woord??) vond ik een van de leukere dingen in GT3.
En met GT5 lijkt het mij helemaal leuk. Een Golfje 1 met een Golf 4 motor erin ofzo. Wat je ook bij Forza kunt doen.

Nu wordt er toch op de meeste fora met een vaste groep gereden. Kijk maar naar hier en naar GTplanet.
De host kan altijd mensen kicken, je kunt je lobby met een code locken en je kunt zelf uit een lobby gaan wanneer je ziet dat mensen een gehackte auto hebben.

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Eerst moet men hun PS3 hacken, daarna files gaan aanpassen, deze weer in een bepaalde map op je PS3 zetten en dan nog maar hopen dat het werkt.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kort gezegt, ze hadden nooit de savegame-copy feature moeten toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

leech1984 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:42:
[...]Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Eerst moet men hun PS3 hacken, daarna files gaan aanpassen, deze weer in een bepaalde map op je PS3 zetten en dan nog maar hopen dat het werkt.
ps3 is gehacked; je hoeft neit voor GT te betalen en kunt er gewoon mee online.
Je hebt een andere game; borderlands - die kun je met behulp van willowtree (zie SF.net) zelf wapens en savegames mee maken. Ik zou 't zeker niet uitsluiten dat dit voor GT5 straks ook mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:23
SinergyX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:45:
Kort gezegt, ze hadden nooit de savegame-copy feature moeten toevoegen :P
Het is nooit goed wat ze doen.

Eerst zat het er niet in en begon iedereen te huilen dat ze het niet kunnen opslaan.
Nu kun je opslaan en huilt iedereen dat je er voordeel mee kunt doen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

leech1984 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:46:
[...]

Het is nooit goed wat ze doen.

Eerst zat het er niet in en begon iedereen te huilen dat ze het niet kunnen opslaan.
Nu kun je opslaan en huilt iedereen dat je er voordeel mee kunt doen.
is gewoon slecht geimplementeerd - snap niet dat er geen ontwikkelaar is geweest die dit heeft voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Nieuwe season events :D Jammer dat ik pas vrijdagavond weer tijd heb, maar dan ga ik ze wel even aftikken ;) Kan ik richting A-spec 30 :D
SinergyX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:23:
En de Loeb challenge K-route heb ik nu omgedoopt tot Kut-route.. elke poging gaat er wel iets fout, weer geen gold.
Alles uit en slipherstel aan is ie wel te doen :) Wil je uitdaging... dan heb je die nu in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Nou, ik heb de eerste 4 seizoens events van de 4e serie gedaan met STOCK wagens.

Resultaten:
4-1: 1e (met gemak)
4-2: 2e (kon de nummer 1 niet bijhalen met een stock Volvo)
4-3: 5e
4-4: 5e (met de Golf V GTI '05)

Ga nu eerst 1 stap betere banden proberen. Nog geen motor upgrades.

Kreeg trouwens na het vierde seizoens events spontaan mijn 2e 1000 Ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
himlims_ schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:47:
[...]
is gewoon slecht geimplementeerd - snap niet dat er geen ontwikkelaar is geweest die dit heeft voorzien.
Dat hebben ze wél voorzien, daarom zat het er niet in. Poly wist dat dit ging gebeuren. Ik ben zoiemand die er niet mee cheat en toch wel heel graag een backup van mijn GT5 savegame wil hebben en ben er dus blij mee.

Mensen die de savegame truuc willen gebruiken, ik vind het prima. Links of rechts om, als mensen willen cheaten vind ik het ook goed, als ze dan van me winnen vind ik dat ook prima. Diep van binnen weten dat soort gasten ook wel dat ze cheaten omdat ze te langzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:48:
Alles uit en slipherstel aan is ie wel te doen :) Wil je uitdaging... dan heb je die nu in ieder geval :P
Zo rij ik inderdaad, eerste en laatste race won ik met ruim 8sec, maar de K-route zitten paar zwaar irritante stukken in waar ik elke race wel op 1 van die punten de mist in ga.
Mischien gewoon nog wat vaker proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
Wat zitten er toch mensen te bitchen over die restricties, en dat ze het liefst zo moeilijk mogelijke races willen. je HOEFT niet je auto tot de max te tunen om mee te doen he?

Zet gewoon alle hulp middelen uit, niet al te beste banden, en upgrade per keer, wordt je 3e schroef dan niet meteen 300 pk extra op een auto, maar begin eens met een filter of een uitlaat.

Wordt zo moe van mensen die alleen maar zeiken dat het niks aan is zonder restricties, die restricties kan je prima jezelf opleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ga dalijk eens even proberen die races, 3,5 miljoen is best welkom heb ik weer 13,5 miljoen staan dan :D
ga gelijk wat leuke auto's binnen halen dan :P
gister een saleen s7 gekocht een monaro, en nog veel meer va totaal waarde van 6miljoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:08:
...
is er al update omtrent de rules voor vanavond¿
Nee nog niet klaar. Ben ff met de challenges bezig. FF geld pinnen ;)

Maar ga maar uit van:
Max. vermogen: 350 PK (en niet BHP ;) )
Min. gewicht: 700 kg
Max. banden: Race normaal
Tractiecontrole en ideale lijn toegestaan, rest niet
Grip langs de baan NIET realistisch
Lounge open om ca. 20:00 uur
Start eerste race 20:10 uur!!!
Eerste baan: Autumn Ring (2,95 km)

Lengte races: ca. 20 minuten en vrije training ca. 10 minuten. Race iets langer dan eergisteren om battles wat meer te 'beslechten'. # ronden te bepalen per circuit.

Volgens mij past de Lotus Elise 111R RM '04 volledig getuned en licht gemaakt perfect :) En de investering valt errug mee.
Aanschaf: 55.000
RM: 134.500
Tuning: ca. 130.000
Zeg maar kleine 300.000 cr. 3x grinden en je hebt 'm verdient of ff snel seasonal doen.

Ik zal dit als uitgangspunt nemen vanavond. Dit om te voorkomen dat mensen vandaag investeren voor doedel.

Vanaf volgende week hoop ik de 'reglementen' echt klaar te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 13-01-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:51:
Nou, ik heb de eerste 4 seizoens events van de 4e serie gedaan met STOCK wagens.

Resultaten:
4-1: 1e (met gemak)
4-2: 2e (kon de nummer 1 niet bijhalen met een stock Volvo)
4-3: 5e
4-4: 5e (met de Golf V GTI '05)

Ga nu eerst 1 stap betere banden proberen. Nog geen motor upgrades.

Kreeg trouwens na het vierde seizoens events spontaan mijn 2e 1000 Ticket.
Handig om te weten als ik er aan ga beginnen :)

Ik heb nog steeds geen 1e keer een 1000 ticket gehad :? :(
SinergyX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:59:
[...]

Zo rij ik inderdaad, eerste en laatste race won ik met ruim 8sec, maar de K-route zitten paar zwaar irritante stukken in waar ik elke race wel op 1 van die punten de mist in ga.
Zo moeilijk is ie echt niet hoor ;) Met slipherstel haalde ik hem eigenlijk binnen 3 keer... Gewoon gas los op sommige punten en alleen wat sturen de bochten in :)
v8power67 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:08:
ga dalijk eens even proberen die races, 3,5 miljoen is best welkom heb ik weer 13,5 miljoen staan dan :D
ga gelijk wat leuke auto's binnen halen dan :P
gister een saleen s7 gekocht een monaro, en nog veel meer va totaal waarde van 6miljoen :P
Ik wou dat ik vaak zoveel credits had :P Laatst stond in 1 keer in de ocassion shop voor 10 mio aan leuk spul (Judd en Bentley Race Car, CLK GTR), maar was een beetje bankroet vanwege vorige aankopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
De Nomad Diablo bij de online dealer? Zag 'm in de eerste week voorbij komen en daarna niet meer... Danku, danku... _/-\o_

Fuk bedenk me net dat de Chapparal 2J er nu dus uit is, was er al een paar dagen credits voor aan het grinden... :F

[ Voor 32% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 13-01-2011 11:52 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Ik kreeg m laatst als gift ticket dacht ik, vet apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
BertP schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:04:
Wordt zo moe van mensen die alleen maar zeiken dat het niks aan is zonder restricties, die restricties kan je prima jezelf opleggen.
Ik heb daar gewoon het karakter niet voor. Als het me een paar keer niet lukt, dan ga ik verder gebruik maken van de mogelijkheden vh spel, dus upgraden en dan win ik het weer veel te makkelijk.

Het is trouwens erg lastig in te schatten tot hoever je moet upgraden om de race nog spannend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:18:
Zo moeilijk is ie echt niet hoor ;) Met slipherstel haalde ik hem eigenlijk binnen 3 keer... Gewoon gas los op sommige punten en alleen wat sturen de bochten in :)
Het is meer 'in the moment' zitten, ben van X2010 challenge naar FGT races gegaan en daarna ralley, dat is flink omschakelen qua autorijden :P Daarnaast ken ik die baan amper, ik rij puur op de radar (zoals ik de nurburg eigelijk ook rond vlieg).

Dan nog wat Seasons doen (nascar sla ik over) en kan ik beginnen aan de endurance races van het weekend. A-spec heb ik nog aardig wat te doen, zelfs licenties moet ik nog 2 complete licenties halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:59:
[...]

tip met rallyen in gt5 is zo min mogelijk zijwaarts gaan, dus gewoon remmen voor de bocht en zorgen dat je je rechtdoor de bocht uitkomt en niet drift.
daarmee haalde ik hem zonder enige hulpmiddelen, gewoon rijden zoals op circuit bijna.
klinkt raar maar werkte voor mij. zodra je drift verlies je veel snelheid lijkt het wel.
en shortshiften werkt ook vaak, merk je dat ie wil spinnen, schakel snel een versnelling door en kijk wat dr gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
BertP schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:04:
Wat zitten er toch mensen te bitchen over die restricties, en dat ze het liefst zo moeilijk mogelijke races willen. je HOEFT niet je auto tot de max te tunen om mee te doen he?

Zet gewoon alle hulp middelen uit, niet al te beste banden, en upgrade per keer, wordt je 3e schroef dan niet meteen 300 pk extra op een auto, maar begin eens met een filter of een uitlaat.

Uhm, ik vond het juist prachtig om je auto tot de max te tunen en af te stellen om de seasonal te halen. Dus leg mij eens uit waar de uitdaging zit nu dit geen enkel nut meer heeft?

Het was een combinatie van zowel je auto goed afstellen + jij die bijna foutloos moest rijden. En nu? Wie heeft er nou zin om zijn eigen uitdaging te creeren door je auto zo te tunen/af te stellen dat ie niet te snel en niet te langzaam is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
crazyx schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:27:
[...]

Ik heb daar gewoon het karakter niet voor. Als het me een paar keer niet lukt, dan ga ik verder gebruik maken van de mogelijkheden vh spel, dus upgraden en dan win ik het weer veel te makkelijk.

Het is trouwens erg lastig in te schatten tot hoever je moet upgraden om de race nog spannend te houden.
Tja is het dan de beperking van het spel of is het jouw beperking? Als je ff op internet kijkt kan je prima vinden met welke auto en settings mensen races wel en niet halen, Schroef er een uitlaat, racefilter en banden op en kijk of je het kan halen. Lukt het niet, doe je er engine tuning stage 1 bij...

Bij mij verschilt het per race, bij sommige races vind ik het leuk om mee te rijden met het deelnemersveld, maar bij andere vind ik het weer mooi om bijvoorbeeld te driften of kijken of ik ze op een rondje kan zetten.

Je moet daar een beetje je eigen weg in vinden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Laatst online: 22-08 17:52
Stefie2010 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:30:
Wie heeft er nou zin om zijn eigen uitdaging te creeren door je auto zo te tunen/af te stellen dat ie niet te snel en niet te langzaam is?
Stock gaat de challenge waarschijnlijk net niet, dan doe je het net als in het echhie, eerst afstellen en als het dan nog niet lukt zet je er een snel uitlaatje of luchtfilter op. Volgens mij nog steeds uitdagend!! met 1000 pk win je alles, dat is al bekend;-)

groet,

Eric

[ Voor 4% gewijzigd door Ericjooo op 13-01-2011 11:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Stefie2010 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:30:
[...]

Uhm, ik vond het juist prachtig om je auto tot de max te tunen en af te stellen om de seasonal te halen. Dus leg mij eens uit waar de uitdaging zit nu dit geen enkel nut meer heeft?

Het was een combinatie van zowel je auto goed afstellen + jij die bijna foutloos moest rijden. En nu? Wie heeft er nou zin om zijn eigen uitdaging te creeren door je auto zo te tunen/af te stellen dat ie niet te snel en niet te langzaam is?
Tja, ik vind het leuk om dat zelf te doen. Proberen met een stock auto zo snel mogelijke ronden neer te zetten, verander dan de settings van je standaard auto, ga er nog eens mee rijden, en kijk hoever je komt.

Dan ga ik kijken hoeveel ik er vanaf kan rijden met bijvoorbeeld alleen een race uitlaat extra. En dan gewoon elke bocht perfect proberen te rijden, verschillende racelijnen gebruiken etc. etc.

Het heet niet voor niks 'the real driving simulator' als je veel wilt racen, met dikke wagens, korte races en veel sensatie kan je beter Forza gaan spelen. (of de arcade mode gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ericjooo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:33:
[...]

Stock gaat de challenge waarschijnlijk net niet, dan doe je het net als in het echhie, eerst afstellen en als het dan nog niet lukt zet je er een snel uitlaatje of luchtfilter op. Volgens mij nog steeds uitdagend!! met 1000 pk win je alles, dat is al bekend;-)

groet,

Eric
het is ook wel een uitdaging om het te doen door zo min mogelijk cash te verspillen. dus de cheapste upgrades nemen. bijvoorbeeld: banden 1tje beter dan standaard, ECU tuning en een sportkatalisator en racefilter.
dan is het meestal prima te doen; je hoeft dan niet 100% on-the-edge te rijden (wat bij mij meestal resulteert in keihard van de baan klappen in rondje 4 :P), maar je moet nog wel serieus je best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
BertP schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:38:
[...]

Tja, ik vind het leuk om dat zelf te doen. Proberen met een stock auto zo snel mogelijke ronden neer te zetten, verander dan de settings van je standaard auto, ga er nog eens mee rijden, en kijk hoever je komt.

Dan ga ik kijken hoeveel ik er vanaf kan rijden met bijvoorbeeld alleen een race uitlaat extra. En dan gewoon elke bocht perfect proberen te rijden, verschillende racelijnen gebruiken etc. etc.

Het heet niet voor niks 'the real driving simulator' als je veel wilt racen, met dikke wagens, korte races en veel sensatie kan je beter Forza gaan spelen. (of de arcade mode gebruiken)
Ik heb het over de season events. De vergelijking hoe ze eerst waren en hoe ze nu zijn. Toen waren ze uitdagend, nu moet je zelf de uitdaging creeren. Toen moest je hard werken voor het geld, nu kun je het zonder moeite ophalen. Persoonlijk zelf je eigen uitdaging creeren vind ik minder voldoening geven dan die gecreerd door het spel, ook omdat je weet dat iedereen wereldwijd ermee zit te stoeien. En als jij dan bij de weinige hoort die het haalt geeft dat toch een stuk meer voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Ik snap dat je het over de seasonals hebt. Dan verschillen we daar van mening, ik vind het niet zo erg om zelf een uitdaging te maken. Ik ben het wel met je eens dat het makkelijker is als het voor je gedaan wordt, omdat iedereen dan met dezelfde restricties zit. Maar ik vind het niet zo erg om er een persoonlijke uitdaging van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:24
Ja hoor, weer alleen voor de Japanse GT5:

http://translate.google.c...%2Fd11297.html%3Fm%3D2008

(is vertaald uit het Japans). Een speciale drift trial waarmee je een code kan winnen voor een mazda 787B stealth nog wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:27:
[...]

Liever geen RM.. Zonder RM is hij minder stabiel, dus leuker ;) en de investering is meteen een stuk lager.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
BertP schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:57:
Ik snap dat je het over de seasonals hebt. Dan verschillen we daar van mening, ik vind het niet zo erg om zelf een uitdaging te maken. Ik ben het wel met je eens dat het makkelijker is als het voor je gedaan wordt, omdat iedereen dan met dezelfde restricties zit. Maar ik vind het niet zo erg om er een persoonlijke uitdaging van te maken.
Nee ik ook niet en dat doe ik juist ook! Maar toch, de "magic" is er wel een beetje vanaf.... En ook niet onbelangrijk; de eindeloze discussies hier op het forum over de seasonevents en hoe die te halen zijn ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
Gisteravond na 1,5 maand eindelijk me wheelstand pro ontvangen dus helemaal happy. Me logitech DFGT ook uit de verpakking gehaald en erop gemonteerd. Nu heb ik er 2 uurtjes opzitten maar ivm me handicap aan me handen kom ik er nu toch achter dat racen met een stuurtje niet voor mij is weggelegd... errug kut maar ik kan er helaas weinig aan veranderen.. Kortom. Iemand interesse in een Logitech DFGT + Wheelstand Pro? Is allemaal gloednieuw (gister uit verpakking gehaald)..

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven volhouden. Ik bakte er in het begin ook niks van. Oefening baart kunst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
himlims_ schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:46:
[...]
ps3 is gehacked; je hoeft neit voor GT te betalen en kunt er gewoon mee online.
Je hebt een andere game; borderlands - die kun je met behulp van willowtree (zie SF.net) zelf wapens en savegames mee maken. Ik zou 't zeker niet uitsluiten dat dit voor GT5 straks ook mogelijk wordt.
Dit zal van korte duur zijn is mijn idee, als Sony eenmaal met de BAN-hamer komt is het zo afgelopen.

Er worden nu ook al rechtzaken gestart etc dus ik zie de strijd van Sony tegen dit gespuis met vertrowen tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
Karpertjuh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:14:
Gisteravond na 1,5 maand eindelijk me wheelstand pro ontvangen dus helemaal happy. Me logitech DFGT ook uit de verpakking gehaald en erop gemonteerd. Nu heb ik er 2 uurtjes opzitten maar ivm me handicap aan me handen kom ik er nu toch achter dat racen met een stuurtje niet voor mij is weggelegd... errug kut maar ik kan er helaas weinig aan veranderen.. Kortom. Iemand interesse in een Logitech DFGT + Wheelstand Pro? Is allemaal gloednieuw (gister uit verpakking gehaald)..
Ik wil het graag van je overnemen echter is voor mij alleen de Wheelstand Pro interesant, stuur heb ik namelijk al maar wellicht iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:13:
[...]

Nee nog niet klaar. Ben ff met de challenges bezig. FF geld pinnen ;)

Maar ga maar uit van:
Max. vermogen: 350 PK (en niet BHP ;) )
Min. gewicht: 700 kg
Max. banden: Race normaal
Tractiecontrole en ideale lijn toegestaan, rest niet
Grip langs de baan NIET realistisch
Lounge open om ca. 20:00 uur
Start eerste race 20:10 uur!!!
Eerste baan: Autumn Ring (2,95 km)

Lengte races: ca. 20 minuten en vrije training ca. 10 minuten. Race iets langer dan eergisteren om battles wat meer te 'beslechten'. # ronden te bepalen per circuit.

Volgens mij past de Lotus Elise 111R RM '04 volledig getuned en licht gemaakt perfect :) En de investering valt errug mee.
Aanschaf: 55.000
RM: 134.500
Tuning: ca. 130.000
Zeg maar kleine 300.000 cr. 3x grinden en je hebt 'm verdient of ff snel seasonal doen.

Ik zal dit als uitgangspunt nemen vanavond. Dit om te voorkomen dat mensen vandaag investeren voor doedel.

Vanaf volgende week hoop ik de 'reglementen' echt klaar te hebben.
Ik denk dat je wel nog een tandje slechter kan kwa banden. Race hard of mischien zelfs Sport Soft. 350pk is niet veel en zon Elise RM heeft al een bak vol met grip.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

schumi2004 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:18:
[...]

Dit zal van korte duur zijn is mijn idee, als Sony eenmaal met de BAN-hamer komt is het zo afgelopen.

Er worden nu ook al rechtzaken gestart etc dus ik zie de strijd van Sony tegen dit gespuis met vertrowen tegemoet.
sony heeft ook geen actie ondernomen nalv die hacks voor borderlands - vraag me daarom af of sony hier wel iets aan gaat doen. Gameking boris had hierover een interresant schrijven geblogd; http://www.gamekings.tv/n...-playstation-3-jailbreak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hmmm, als je het spannend wil houden tijdens de seizoen events moet je eigenlijk niet aan de banden zitten.
Ik deed 4-2 (met de volvo) eerst stock en toen werd ik 2e, ik nam 1 stap betere banden (van comfort zacht naar sport hard) en lag na 2,5 ronde al op kop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
v8power67 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:28:
[...]

tip met rallyen in gt5 is zo min mogelijk zijwaarts gaan, dus gewoon remmen voor de bocht en zorgen dat je je rechtdoor de bocht uitkomt en niet drift.
daarmee haalde ik hem zonder enige hulpmiddelen, gewoon rijden zoals op circuit bijna.
klinkt raar maar werkte voor mij. zodra je drift verlies je veel snelheid lijkt het wel.
en shortshiften werkt ook vaak, merk je dat ie wil spinnen, schakel snel een versnelling door en kijk wat dr gebeurt.
Heel afhankelijk van de bocht. Er zijn ook genoeg bochten die je juist moet driften om sneller te zijn. Maar je moet idd niet over gaan driften, dan ben je een stuk langzamer.
Ik zou zeggen geef het nog een kans.
Deze gedachte deelde ik ook toen ik voor het eerst met GT4 met het stuur ging spelen. Je bakt er dan veel minder van en je denkt dat het nooit goed komt. Maar na 1 a 2 weken ga je echt een stuk sneller rijden en wil je niet meer zonder. (ik heb onderhuids het zelfde stuur DFPRO)

[ Voor 37% gewijzigd door KappeNou op 13-01-2011 12:44 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

pur_DutchDevil schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:22:
[...]
Ik denk dat je wel nog een tandje slechter kan kwa banden. Race hard of mischien zelfs Sport Soft. 350pk is niet veel en zon Elise RM heeft al een bak vol met grip.
Ik blijf bij RM (of niet RM, dat is aan de deelnemers). En er zijn zulke goede rijders bij, die redden het zelfs met een Stock Elise ;)

Ik ben het met je eens dat de banden minder kunnen. Zal even testen, maar ga maar uit van Sport Soft als max... ;) Kunnen we ook nog een regenraceje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-08 11:53
Ik heb je een dm gestuurd..

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik weet niet of er meer auto's met die specs te krijgen zijn. Volgende keer even bekijken, want om nou allemaal in zo'n Engels brik te moeten rijden O-) ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
Gisteren nog wat geld en credits binnen gesleept met de tweede serie Seasonal races, die kan je nu ook tuned doen dus dat was een eitje, zelfs voor mij. Ben alleen de boot in gegaan met de laatste NASCAR race op de ring, zelfs met slicks lukt me dat echt niet (ben niet zo'n raceheld). Verder dan p9 kwam ik niet, dus met de aankoop van de bak plus slick minus 100k winst heb ik er toch 430k op toe moeten leggen... maar ja, nu heb ik een NASCAR bak met National Guard op de achterkant :|

Twijfel een beetje of ik de C4 seasonal wel ga halen, daar zal ik ook alleen slicks onder kunnen zetten denk ik en ik vraag me af of dat voldoende is. Is het dat niet, dan ga ik dus voor 850k het schip in. Nee, de Loeb challenge alles goud is niet te doen voor me, Toscana lukt me wel maar die andere twee zijn gewoon te lastig voor me. Had al gevraagd in het ruiltopic of ik die C4 kan lenen maar daar was geen animo voor :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Strangelove op 13-01-2011 13:03 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:24
Dr. Strangelove schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:02:
Gisteren nog wat geld en credits binnen gesleept met de tweede serie Seasonal races, die kan je nu ook tuned doen dus dat was een eitje, zelfs voor mij. Ben alleen de boot in gegaan met de laatste NASCAR race op de ring, zelfs met slicks lukt me dat echt niet (ben niet zo'n raceheld). Verder dan p9 kwam ik niet, dus met de aankoop van de bak plus slick minus 100k winst heb ik er toch 430k op toe moeten leggen... maar ja, nu heb ik een NASCAR bak met National Guard op de achterkant :|

Twijfel een beetje of ik de C4 seasonal wel ga halen, daar zal ik ook alleen slicks onder kunnen zetten denk ik en ik vraag me af of dat voldoende is. Is het dat niet, dan ga ik dus voor 850k het schip in. Nee, de Loeb challenge alles goud is niet te doen voor me, Toscana lukt me wel maar die andere twee zijn gewoon te lastig voor me. Had al gevraagd in het ruiltopic of ik die C4 kan lenen maar daar was geen animo voor :-(
Had je je versnellingsbak wel op 330/320 km/h gezet? Dat scheelt namelijk behoorlijk in acceleratie, normaal staat ie op 380 km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
Ruiltopic heb ik niet gezien. Die C4 beetje pimpen, race soft eronder en je wint hem easy peasy :)

Van mij kan je hem lenen hoor, alleen is ie wel redelijk gepimpt... als je me add op psn dan kan ik hem vanavond wel ff sturen denk ik. PSN : casper_vc

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.