Volg dit topic nu al een tijdje, heb het spel zelf ook, ben op level 21 
Als mensen het willen mogen ze mij ook toevoegen op PSN : Row1Design
Als mensen het willen mogen ze mij ook toevoegen op PSN : Row1Design
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ben ook wel benieuwd. Anders ga ik wel wat hostenEricjooo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:08:
[...]
Als ik het zo zie dan is het in Tilburg....bij het ijsblok!!
EDIT: is er vanavond nog online racing activity??
groet,
Eric
Probleem heb ik dus bij de Oval, bij de eerste race had ie ruim 30 sec voorsprong. Mijn Bob's zijn lvl 9/10, zal het anders eens met die Furai proberen.KappeNou schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:04:
Had ik ook gedaan. Alleen op de oval heeft hij moeite
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Je moet een toetsenbord kabel (ps/2 Male - Male) hebben.[b][message=35343764,noline]huCks schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:41
ik zou de kabel van het stuur naar de shifter moeten hebben watn ik wil niet naast het stuur men shifter zeten.
iemand idee waar ik zo'n langere vind?
PSN: riznind
Ik kom misschien vanavond ook wel ff online knallenJoepW schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:52:
Als jullie zo aandringen ben ik wel weer voor enige activiteit on-lineHahaha.
Zullen we NA 20:30 uur weer afspreken?
En svp NIET joinen als het gele dingetje nog niet bij mijn lounge staat....
Wel even ter plekke zien wat we gaan doen qua regels.
Ik open de lounge om ca. 20:30....
[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2011 21:20 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Obi1r op 11-01-2011 19:34 ]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Slipherstel aan. Abs 1 en de rest uit. That's it..AlphaWierie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:30:
Ik heb zelf een ONGELOOFLIJKE SCHIJT HEKEL aan rally... maar ik moet die sebastian loep dinges toch halen -_- weet iemand hoe... op dit moment ben ik gewoon modder aan het eten
I served in a company of heroes.
Hmm, foto maken lukt niet erg, maar die lvl37 bob heeft 154 gewonnen van de 194 gereden.SinergyX schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:56:
[...]
Carriere staat los van soort race, maar enkel aantal races. Na 9 24u's had ik pas 1 pixel extra, maar na 12 clubmans had ik dit ook al (dat duurt een klein half uurtje).
Totaal onbekend of het ook gerelateerd is aan auto vs tegenstanders, of level vs race, maar ik heb nu eindelijk weer 'progressie' in mijn carriere-balk.
Maar ben erg benieuwd wat de win/race cijfers zijn van jouw bob, toch om zeker te zijn of het gewoon race-gerelateerd is (ik heb amper races meerdere malen moeten doen, gros was gewoon 1x rijden en winnen).
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Me too.Pyrone89 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:14:
Ik had net even kortstondig dat de server onbereikbaar was....
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
In practice modedowning schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:37:
Waar vind ik die datalogger voor de trophy Raceanalysator???
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Ja, ik heb daarom ook maar besloten om die achterlijke challenges links te laten liggenJamoru schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:56:
looool.
Net level 30 geworden in B-spec, dus ik denk mooi! Tijd voor de X1 challenge. Had al wel verhalen gelezen dat deze challenge vrij lastig is met controller, maar aangezien ik alle licenses wel op gold heb kunnen krijgen dacht ik dat het nog wel te doen was.
Net die Nurburgring GP gedaan. Ging best lekker, nergens tegenaan gereden, op de baan gebleven en nog aardig de snelheid erin gehouden. 2:27! En bronze is 2:14............ OMG zeg.
En voor gold moet je nog 6,5 seconden sneller zijn! Whahaha! Madness, I tell you.
ik vin ze ook irritant, met stuur is het ook niet echt leuk. misschien als ik een paar dagen tijd heb en ff goed kan uitrusten, op dit moment hou ik het gewoon niet bij. ik wil wel een X1 hebben voor bob, kan ie lekker lvlen.Pyrone89 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:03:
[...]
Ja, ik heb daarom ook maar besloten om die achterlijke challenges links te laten liggen
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Interessant, mijn bob zit bijna tegen de 300 aan, maar denk pas amper 2/3 van zijn carriere. Ach ja, met 150 clubman races komen ik er ook welu_nix_we_all schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:14:
[...]
Hmm, foto maken lukt niet erg, maar die lvl37 bob heeft 154 gewonnen van de 194 gereden.
Die lvl33 heeft er 65/68. Mijn overige bobs: 115/131 , 99/105 , 56/58 en 105/108.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb dat ook besloten, maar dan met stuurPyrone89 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:03:
[...]
Ja, ik heb daarom ook maar besloten om die achterlijke challenges links te laten liggen
Nice... Met de Funai zonder problemen, gewoon in 1 keerrockbottum schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:45:
[...]
Probleem heb ik dus bij de Oval, bij de eerste race had ie ruim 30 sec voorsprong. Mijn Bob's zijn lvl 9/10, zal het anders eens met die Furai proberen.
Was voor mij ook wel even wennen, weinig op de Ring gereden en dan met zo'n brulaap als de GT-R en voor het eerst met stuur op GT5......pfff, was een handjevol. Maar wel erg gelachen met de Fiatjes 500, overigens vond ik de Zonda wel erg gaaf....maar eens een beetje mee oefenen;-) De Dodge Challenger was trouwens een positieve verrassing, reed erg lekker (voor een Amerikaan dan)KappeNou schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:54:
Was zeker weer leuk.
Voor mij was het leukste na als beuk kussen gebruikt te zijn op de nurburgring me zelf terug te vechten van de 10e laatste plaats naar de 1e plaatsHelaas jammer dat me auto een vreemde beweging maakte aan het eind van het lange stuk omhoog
PSN: jannvsdvinvs
Wat afwisseling op zijn tijd is ook wel lekker.JoepW schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:41:
Zo weer een lekker avondje on-line geracet. Op een gegeven moment 14 man in de lounge. Kan merken dat off-line begint te vervelen bij velen
[ Voor 70% gewijzigd door JoepW op 12-01-2011 08:24 ]
Ik heb wat gemist zie ik, was het zo errug?JoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:18:
Ow, die wilde ik nou net verdienen met deze setup
Zal eens kijken of het ook met de FGT kan.
Dit lijkt trouwens wel GT5 on-line na de start gisteravond met de Zonda:
[afbeelding]
Probleem heb ik ook gehad nadat ik de controler had laten stuiteren. Ik rem met L2 en net die trigger was een heel klein beetje blijven hangen, waardoor de auto niet meer wilde rijden.rfolkers schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:59:
Wtf ik nu weer heb.
Voor de historic racing car cup heb ik een Countach full getuned, dus ik start met al mijn enthousiasme de race. De lichten gaan op groen, een dikke peut gas......Maar mij auto blijft stil staan![]()
Ik heb alle tuning settings alweer naar standaard gezet, maar rijden ho maar!
Iemand enig idee?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
doet mij sterker denken aan de race met allemaal mini'sJoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:18:
Ow, die wilde ik nou net verdienen met deze setup
Zal eens kijken of het ook met de FGT kan.
Dit lijkt trouwens wel GT5 on-line na de start gisteravond met de Zonda:
[afbeelding]
PSN id: GG--77
Neuh, geen last van gehad. Wel lagere FPS met 14 man op een hoop....himlims_ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:42:
[...]
.....
ps; hadden jullie gister ook last van ping-pikes toen aantal spelers > 12 was ¶¿
Neuh, alleen die Zonda race was te. Maar het kan over het algemeen nog iets netterschumi2004 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:29:
[...]
Ik heb wat gemist zie ik, was het zo errug?
heb je chassis/motor blok hersteld? leverde mij een kleine 100pk extra op.GG---77 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:20:
Ik kan het tempo van de FGT niet handelen, meer mensen hier last van?
Ik heb het nu meerdere keren geprobeerd op verschillende banen, maar verder dan een 8e plek kom ik nog niet. Zijn er tips op oefenen na?
Af en toe een shortshift wil ook nog wel eens helpen, vermijd de 1e versnelling en doe kalm aan in 2 en met versleten banden zelfs in 3. Veel mensen zeggen zet de TC aan, dat zou een echte ook hebben, ik heb het niet gedaan maar kan het ook wel weer begrijpen.Ericjooo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:32:
Ik reeg de FGT ook niet onder controle, tot ik even zocht in dit topic, wat denk je:.....prima setupje geplaatst door mhpwolf: de auto rijdt een stuk zekerder zo....
downforce max/max
diff 15/20/15
ride height -5/0
spring rate 16.4/17.5
damper ext 6/8
damper comp 5/7
anti roll 5/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
trans 249
brakes 4/1
banden: race-zacht
groet,
Eric
Daar moet je gewoon aan wennen. Wacht maar totdat je de X2010 hebt, dan stelt het tempo van de FGT niks meer voorGG---77 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:20:
Ik heb het nu meerdere keren geprobeerd op verschillende banen, maar verder dan een 8e plek kom ik nog niet. Zijn er tips op oefenen na?
[ Voor 27% gewijzigd door KappeNou op 12-01-2011 09:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
"roof cam" gebruiken? Dat rijdt wel een stuk relaxter met die auto (en de X2010) omdat je net iets hoger zit te kijken, en je dus beter doorhebt wat hij doet.GG---77 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:20:
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 09:54 ]
AlphaWierie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:30:
Ik heb zelf een ONGELOOFLIJKE SCHIJT HEKEL aan rally... maar ik moet die sebastian loep dinges toch halen -_- weet iemand hoe... op dit moment ben ik gewoon modder aan het eten
Ik heb zelf gisteren na heel veel proberen ook de juiste instellingen gevonden.Maciek schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:09:
[...]
Slipherstel aan. Abs 1 en de rest uit. That's it..
Evt wat spelen met de 4x4 verdeling. Ik heb het idee op sneeuw sneller te zijn met 50/50 en op asfalt juist 25/75. Maar misschien is het wel andersom als je er echt verstand van hebt
Vanavond ben ik erbij.
[ Voor 8% gewijzigd door Nordcore op 12-01-2011 11:33 ]
Oei.... Dan staat me nog wat te wachten als ik die dingen straks ook eens unlockJamoru schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:56:
looool.
Net level 30 geworden in B-spec, dus ik denk mooi! Tijd voor de X1 challenge. Had al wel verhalen gelezen dat deze challenge vrij lastig is met controller, maar aangezien ik alle licenses wel op gold heb kunnen krijgen dacht ik dat het nog wel te doen was.
Net die Nurburgring GP gedaan. Ging best lekker, nergens tegenaan gereden, op de baan gebleven en nog aardig de snelheid erin gehouden. 2:27! En bronze is 2:14............ OMG zeg.
En voor gold moet je nog 6,5 seconden sneller zijn! Whahaha! Madness, I tell you.
Vreemd, maar mij is dat vorige week ook een keer gebeurd toen ik bij iemand wilde joinen. Na een paar keer aandringen lukte het uiteindelijk wel.Dr. Quipers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:26:
Ik wilde gisteravond ook meedoen, maar kwam niet meer in de room van DutchYup... Kreeg een foutmelding 774 ofzoZat erin en dacht ik pak m'n eigen auto (Ford GT LM Spec II). maar toen ik die had geselecteerd kwam ik er niet meer in... Zonde........
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 12-01-2011 10:30 ]
Ik zag dat er 10/16 in zaten... Ik heb zelfs GT5 nog eens herstart (dat duurt altijd zo langJoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:30:
[...]
Vreemd, maar mij is dat vorige week ook een keer gebeurd toen ik bij iemand wilde joinen. Na een paar keer aandringen lukte het uiteindelijk wel.
Of misschien was de room vol. Het was best wel druk
Volgende keer beter!
GamingZap had er vorige maand een paar uit US gehaald, maar zijn al lang en breed uitverkocht.Canis Lupus schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:40:
Is er iemand die weet waar je deze controller kunt bestellen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
kun je niet beter 20eur meer uitgeven voor een GTGP¿Canis Lupus schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:40:
HKS Racing Controller
[afbeelding]
Lijkt me wel een goede meerwaarde t.o.v. een DS3 (en nee, natuurlijk niet zo goed als een wiel, dat weet ik)
- Amazon bezorgd hem niet in NL
ja ik weet een adres!Canis Lupus schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:40:
HKS Racing Controller
[afbeelding]
Lijkt me wel een goede meerwaarde t.o.v. een DS3 (en nee, natuurlijk niet zo goed als een wiel, dat weet ik)
- Amazon bezorgd hem niet in NL
[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 16:03 ]
PSN id: GG--77
sorry mijn vout; DFGTEricjooo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:12:
Wat is een GTGP???
Drukste moment was 14/16JoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:30:
[...]
Vreemd, maar mij is dat vorige week ook een keer gebeurd toen ik bij iemand wilde joinen. Na een paar keer aandringen lukte het uiteindelijk wel.
Of misschien was de room vol. Het was best wel druk
Volgende keer beter!
Niet iedereen heeft de ruimte of mogelijkheid een racestuurtje ergens neer te zetten, laat staat overal mee te nemen, dan is zo'n controller best een oplossing. Ook als je McGyver style wat in elkaar knutsel, is het handig.
Factor 4, minimaalGG---77 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:00:
@all bedankt voor de Tips mbt FGT. Heb alle races hiervoor nog niet aan de instellingen moeten sleutelen om de overwinning te pakken. Ben wel heel benieuwd hoe de ervaring in de X1 2010 gaat worden als de FGT al zo snel is.
Wat mij opviel is dat de Ferrari F2007 standaard staat afgesteld met toe van -0.5 voor / +0.5 achter. En moet zeggen dat ding rijdt echt als een droom. Kan iemand mij de gedachte achter deze setting uitleggen, ik snap wat het met de wielen doet maar hoe merk je deze specifieke setting op het rijgedrag.Ericjooo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:32:
Ik reeg de FGT ook niet onder controle, tot ik even zocht in dit topic, wat denk je:.....prima setupje geplaatst door mhpwolf: de auto rijdt een stuk zekerder zo....
downforce max/max
diff 15/20/15
ride height -5/0
spring rate 16.4/17.5
damper ext 6/8
damper comp 5/7
anti roll 5/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
trans 249
brakes 4/1
banden: race-zacht
groet,
Eric
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
F2007 != GTF1Stefie2010 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Wat mij opviel is dat de Ferrari F2007 standaard staat afgesteld met toe van -0.5 voor / +0.5 achter. En moet zeggen dat ding rijdt echt als een droom. Kan iemand mij de gedachte achter deze setting uitleggen, ik snap wat het met de wielen doet maar hoe merk je deze specifieke setting op het rijgedrag.
Is het niet een idee om deze setting ook op de FGT toe te passen?
Nee ik bedoel de Ferrari F2007 en niet de Gran Turismo F1 auto.himlims_ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:10:
[...]
F2007 != GTF1
Maar je zult 't denk ik merken aan manier van over/onder stuur en hoe deze uitbreekt.
Mijn controller heeft niet gestuiterd en het vreemde is dat mijn andere auto's het verder prima doen, alleen die Countach nietJackal131 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:32:
[...]
Probleem heb ik ook gehad nadat ik de controler had laten stuiteren. Ik rem met L2 en net die trigger was een heel klein beetje blijven hangen, waardoor de auto niet meer wilde rijden.
Na L2 te hebben 'los gemaakt', was het probleem weg.
Hehehe als ie al moeite heeft met het handelen van het tempo is 100pk erbij misschien niet de beste tiphimlims_ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:26:
[...]
heb je chassis/motor blok hersteld? leverde mij een kleine 100pk extra op.
Misschien door de grote spoiler achterop. Die drukt al vrij snel de achterkant van de auto naar beneden waardoor de banden ook weer neutraler komen te staan.Stefie2010 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:15:
[...]
Nee ik bedoel de Ferrari F2007 en niet de Gran Turismo F1 auto.![]()
En ik bedoelde eigenlijk de specifieke setting van toe voor -0.5 en achter +0.5, hoe deze het rijgedrag beinvloedt.
Dat klopt, maar dat is ook niet zijn vraag. Het verbaast mij ook een beetje eigenlijk: normaal gesproken zet je wat toe-out op de voorbanden om de turn-in van de auto wat scherper te maken, maar niet te veel want dan worden de banden te snel heet en slijten te hard. Bijkomend voordeel is dat de auto stabieler wordt omdat de wielen tegen elkaar in sturen (héél lichtjes) en de auto daar beter rechtdoor van rijdt. Normaal gesproken wijzig je die van de voorwielen door middel van beide spoorstangen, maar achter is me het nut en de toepassing hiervan me niet helemaal duidelijk. Het kan met het veranderen van de geometrie van de achterwielophanging te maken hebben bij accelereren, maar normaal gesproken heb je daar bijna geen last van in een racewagen vanwege het ontbreken van comfortabele rubbers in de achterwielophanging.himlims_ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:20:
Dat bepaald de hoek waarin de banden geplaatst worden. Dat gebruik ik voor driften - hoe dit toegepast wordt voor F1![]()
in deze sheet: http://195.241.110.220:13...ial.Game.Guide.PS3_01.pdf - staat nodige toegelicht
Dat is in dit geval niet helemaal waar, een F1 wagen heeft het voordeel dat je de geometrie van de wielen heel makkelijk optimaal uit kan leggen (geen inzittenden, geen passagiersruimte etc.). Een F1 heeft meestal even lange wishbones (of iig hele lange) zodat het wiel alleen een klein beetje verplaatst naar binnen bij inveren maar niet onder een andere hoek komt te staan.KappeNou schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:33:
[...]
Misschien door de grote spoiler achterop. Die drukt al vrij snel de achterkant van de auto naar beneden waardoor de banden ook weer neutraler komen te staan.
Daarbij wil je geen overstuur in een F1 wagen. Positieve camber (dus +) zorgt voor onderstuur en negatieve camber voor overstuur. Door de brede banden en aerodynamica zal je sowieso niet echt last hebben van onderstuur, dus kan je beter de banden gewoon over heel het oppervlakte op de weg hebben, dit voor de meeste grip en gelijke druk.
Camber op 0 is gewoon de band gewoon helemaal horizontaal op het weg dek.
[afbeelding]
[ Voor 46% gewijzigd door ybastiaans op 12-01-2011 15:25 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 16:06 ]
Escudo eens proberen? Dat was de GT2-4 'ik ga de hoek om via de vangrail' auto bij uitstekJoepW schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:58:
Oeioei, wat worden we heerlijk technisch
Maar goed ff over geautomatiseerd grinden in A-spec: De FGT en de Minolta zijn niet snel genoeg hiervoor. Het verlies in de bochten wordt niet goedgemaakt op het rechte eind.
[ Voor 130% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 16:01 ]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
[ Voor 61% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 16:02 ]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Cool dus alleen het wit veranderd dan naar een andere kleur, vond Rood namelijk wel stoer maar wilde wel graag de stickers en zwarte stukken behouden zodat het tenminste echt een race versie bleefmr.paaJ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:58:
Die blijven, net als het zwarte deel van de auto.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Je kan hem toch via de paintshop een ander kleurtje gevenN3D3RWI3T schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:46:
[...]
OT: Is de Furai ook verkrijgbaar in een andere kleur dan wit? Vind hem wel saai zo.
Verwijderd
Nee dusDr. Quipers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:01:
[...]
Je kan hem toch via de paintshop een ander kleurtje geven
Bij de corvette is het vrij lelijk eigenlijk. Alleen de front/hood kan je verfen dan heb je die schuine zwarte band en daarachter blijft het wit.. Foto is duidelijkerFastBunny schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:00:
[...]
Cool dus alleen het wit veranderd dan naar een andere kleur, vond Rood namelijk wel stoer maar wilde wel graag de stickers en zwarte stukken behouden zodat het tenminste echt een race versie bleef
I served in a company of heroes.
Hmm ik snap wat je bedoeld had eigenlijk verwacht (gehoopt) dat het witte aan de achterkant ook mee zou gaan maar zo wordt het wel een beetje te denk ik.. wilde hem eigenlijk rood maken maar dan knalt dat witte wel heel erg, maar thnx vooor het fotootjeMaciek schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:22:
[...]
Bij de corvette is het vrij lelijk eigenlijk. Alleen de front/hood kan je verfen dan heb je die schuine zwarte band en daarachter blijft het wit.. Foto is duidelijker
Mwa was vooral bij GT2. Daarna was het een stuk minder ergSinergyX schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:35:
[...]
Escudo eens proberen? Dat was de GT2-4 'ik ga de hoek om via de vangrail' auto bij uitstek
Bij GT3 kon het ook als je dat ding flink opvoerde, dan een Endurance race op de High Speed Test Ring (of hoe die extreem lange oval achtige baan ook heten) kon je gewoon een volle (dichtenKappeNou schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:43:
[...]
Mwa was vooral bij GT2. Daarna was het een stuk minder ergWas wel leuk ronde tijden zetten via de vangrail op rome
Inderdaad, in GT2 kon ie makkelijk 400km/h, nu kan ie niet eens meer 350 geloof ik. Wel jammer, had weer op diezelfde onverslaanbaarheid gehooptKappeNou schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:43:
[...]
Mwa was vooral bij GT2. Daarna was het een stuk minder ergWas wel leuk ronde tijden zetten via de vangrail op rome
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Hoofdzakelijk omdat hij nu compleet op rally settings staat, voorgaande versies was dat niet zo.J2S schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:49:
[...]
Inderdaad, in GT2 kon ie makkelijk 400km/h, nu kan ie niet eens meer 350 geloof ik. Wel jammer, had weer op diezelfde onverslaanbaarheid gehoopt
Ik heb een van die RM corvette's met zilveren achterkant een Chrome neusje gegevenMaciek schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:22:
[...]
Bij de corvette is het vrij lelijk eigenlijk. Alleen de front/hood kan je verfen dan heb je die schuine zwarte band en daarachter blijft het wit.. Foto is duidelijker
[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 12-01-2011 17:21 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wordt er vanavond nog online geraced? Lijkt me wel keertje leuk, heb nog niet eerder online geraced met GT5. Wie moet ik dan precies als PSN vriend adden? Ik kan evt. ook wel hosten, zit hier op 20Mb glasvezel...dvdkiwi schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:14:
Mijn B-spec level groeit als kool hier op de KMA haha
Ben nu al ergens in lvl 39.
Mijn zoveelste 24-uurs race is alweer aan de gang.
Van het weekend gaat de PS3 weer mee naar huis voor wat A-spec dingetjes.
Zondagavond gaan de 24-uurs races weer aan.
Dus de planning is om eind volgende week lvl 40 te zijn
Wat hou ik van mijn vak haha
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 18:44 ]
Ik snap de link niet tussen jouw vraag en mijn quotemiekol schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:37:
[...]
Wordt er vanavond nog online geraced? Lijkt me wel keertje leuk, heb nog niet eerder online geraced met GT5. Wie moet ik dan precies als PSN vriend adden? Ik kan evt. ook wel hosten, zit hier op 20Mb glasvezel...
edit: mijn psn: maxiepowert
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2011 19:13 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
dvdkiwi schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:51:
[...]
Ik snap de link niet tussen jouw vraag en mijn quote
Betreffende je vraag: theoretisch zou je iedereen in de opneingspost kunnen toevoegen.
Of dit topic in de gaten houden om te kijken wie er vaak online racen.
*ik heb ook nog niet online geracet trouwens*
*edit*
Voor de liefhebberts:
Karten op Laguna Seca
http://www.dumpert.nl/med...zondagmiddag_vermaak.html
dat was trouwens wel mooie battle om te zien (van afstand) geloof dat 't jup was daar rubber aan 't verbranden isChrasher schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:52:
Was een leuke online avond gisteren. Heb in een deuk gelegen tijdens onze race in de ultrasnelle Fiat.
[afbeelding]
Duidelijke uitleg, moeite waard om hier een wat dieper onderzoek naar te doen en dan vooral de relatie positief/negatief <-> toe/camber plus dat uiteraard zelf te testen. Himlims had een pdf gepost, waarvoor dank, die wel nuttig is denk ik om mee te starten.ybastiaans schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:46:
[...]
Dat klopt, maar dat is ook niet zijn vraag. Het verbaast mij ook een beetje eigenlijk: normaal gesproken zet je wat toe-out op de voorbanden om de turn-in van de auto wat scherper te maken, maar niet te veel want dan worden de banden te snel heet en slijten te hard. Bijkomend voordeel is dat de auto stabieler wordt omdat de wielen tegen elkaar in sturen (héél lichtjes) en de auto daar beter rechtdoor van rijdt. Normaal gesproken wijzig je die van de voorwielen door middel van beide spoorstangen, maar achter is me het nut en de toepassing hiervan me niet helemaal duidelijk. Het kan met het veranderen van de geometrie van de achterwielophanging te maken hebben bij accelereren, maar normaal gesproken heb je daar bijna geen last van in een racewagen vanwege het ontbreken van comfortabele rubbers in de achterwielophanging.
[...]
Dat is in dit geval niet helemaal waar, een F1 wagen heeft het voordeel dat je de geometrie van de wielen heel makkelijk optimaal uit kan leggen (geen inzittenden, geen passagiersruimte etc.). Een F1 heeft meestal even lange wishbones (of iig hele lange) zodat het wiel alleen een klein beetje verplaatst naar binnen bij inveren maar niet onder een andere hoek komt te staan.
Bij dat soort auto's gebruik je juist camber om het vervormen van de band een positieve wending te geven: die vervormt in bochten, en druk je dus plat op de weg en op rechte stukken rijd je op een smaller strookje. Dat betekent minder rolweerstand op de rechte stukken en meer grip in de bochten. Wat wil je nog meer!!
Daarnaast heeft een F1 zeker weten last van onderstuur. Een F1-wagen wordt eerst mechanisch afgesteld (langzame bochten, nihil downforce) en daarna aerodynamisch (snelle knikken). Een overstuurde F1 bij 350 km/u kan best onderstuurd zijn op lagere snelheden door een slechte mechanische setup, en je begint bij mechanisch omdat je die bij lage snelheid los van de aero kan zien, en andersom kan dat niet.
Ja was onwijs lachen. Die race heb ik live gekeken en ook opgenomen. Ontzettend lachen.Chrasher schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:52:
Was een leuke online avond gisteren. Heb in een deuk gelegen tijdens onze race in de ultrasnelle Fiat.
...
Nee, dat was ik niet. Ik was toeschouwer.himlims_ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:07:
[...]
dat was trouwens wel mooie battle om te zien (van afstand) geloof dat 't jup was daar rubber aan 't verbranden is
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 12-01-2011 19:47 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq