Dat opperde ik vanmiddag ook al eenshimlims_ schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:58:
Spotte zojuist de GT by Citroen - mooi die heb ik nog niet. Gekocht voor 5.7miljoen ... kijk in mijn garage had ik er schijnbaar al eentje gewonnen*zucht*
Wat voor tijden zijn haalbaar op Suzuka met deze regels? Vanmiddag ff snel gedaan. Met de Amuse S2000 gt1 zat ik rond de 2 minuut rond, niet de snelste maar wel een oude liefde. De race m3 kan sneller maar ik vraag me af of ik wel 6 rondjes haal op 1 setje banden
Ik ben er niet bij vanavond btw
maar enjoy!
@hierboven
De citroen van 5.7 is volgens mij de race versie. Weet niet of je die ook krijgt (er zijn 3 verschillende versies van). Ik heb hem wel maar ik vind het eigenlijk maar een vreemd ding.. heb er geen band mee. En ik zou ook graag bij de dealer of ocassion shop willen kunnen zien of ik al zo'n auto bezit. Vandaag nog een Monaro en ibiza cupra gekocht die ik beiden dus al had
@hierboven
De citroen van 5.7 is volgens mij de race versie. Weet niet of je die ook krijgt (er zijn 3 verschillende versies van). Ik heb hem wel maar ik vind het eigenlijk maar een vreemd ding.. heb er geen band mee. En ik zou ook graag bij de dealer of ocassion shop willen kunnen zien of ik al zo'n auto bezit. Vandaag nog een Monaro en ibiza cupra gekocht die ik beiden dus al had

[ Voor 45% gewijzigd door Vuvuzela op 10-01-2011 19:16 ]
I served in a company of heroes.

offtopic:
Ik wil graag de kabels van mijn fanatec stuurtje verlengen. Het gaat om de kabel die van het stuur naar de ps3 gaat en de stroom kabel voor de adapter.
Die van de adapter heb ik vlgs mij al gevonden:
Alleen die van stuur -->ps3 (? -->usb) ik weet niet wat dat voor aansluiting is.
Iemand ervaring hier mee?
[ Voor 10% gewijzigd door downing op 10-01-2011 19:17 ]
Als de Fanatec per usb aangesloten is op de PS3: gewoon een usb verlengkabeltje misschien? Gebruik ik zelf voor mijn G25 stuur.downing schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:13:
![]()
![]()
net lvl39 bereikt, moet ik nog 7.5 miljoen Xp hebben voor lvl 40. Nog maar eens minimaal 3 dagen de ps3 aanlaten.
offtopic:
Ik wil graag de kabels van mijn fanatec stuurtje verlengen. Het gaat om de kabel die van het stuur naar de ps3 gaat en de stroom kabel voor de adapter.
Die van de adapter heb ik vlgs mij al gevonden, alleen die van stuur -->ps3 (? -->usb) ik weet niet wat dat voor aansluiting is.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Er bestaan USB-verlengkabels, heb ik ook aan mijn GT3 hangen....werkt prima
groet,
Eric
groet,
Eric
Als ik een verlengkabel moet bestellen of halen dan meteen goed.
Wat voor aansluiting is het eigenlijk op het stuurtje???
edit: gevonden is usb-B
Wat voor aansluiting is het eigenlijk op het stuurtje???
edit: gevonden is usb-B
[ Voor 9% gewijzigd door downing op 10-01-2011 19:28 ]
Zo ik heb ff de jaar overzichten formule 1 2009 en 2010 op dvd besteld voor tijdens B-Spec...
Met deze regels reed ik net ff snel (niet echt in ritme) met de Orca Viper en de GT by Citroen en deed 1:56 - 58 ongeveer. Zal wel sneller kunnen vanavond.Maciek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:05:
Wat voor tijden zijn haalbaar op Suzuka met deze regels? Vanmiddag ff snel gedaan. Met de Amuse S2000 gt1 zat ik rond de 2 minuut rond, niet de snelste maar wel een oude liefde. De race m3 kan sneller maar ik vraag me af of ik wel 6 rondjes haal op 1 setje bandenIk ben er niet bij vanavond btw
maar enjoy!
Jammer dat je er niet bij bent.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ow vanaf lvl 14 of zo heb ik nooit meer naar mijn bobjes omgekeken.Unbreukable schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:25:
Zo ik heb ff de jaar overzichten formule 1 2009 en 2010 op dvd besteld voor tijdens B-Spec...
Ben nu lvl 30. Red Bull X2010 challenge. pffffffff nog niks gepresteerd. Ik wil trainen met dat ding, maar die 20 mio heb ik ff niet...
is rustig @ JoepW's room 
zojuist mijn eerste goede drift gemaakt
(na kleine ~ 18u oefenen van 't weekend)
stapje terug gedaan; bmw uit 83 ofzo, 200pk gaat stukke beter
ps; standard models met dmg

zojuist mijn eerste goede drift gemaakt

stapje terug gedaan; bmw uit 83 ofzo, 200pk gaat stukke beter
ps; standard models met dmg
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 10-01-2011 19:43 ]
Zit nog ff aan de koffie met een peuk.
Huh?
gillet is echt machtig mooie bak jaDr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:51:
Heeft iemand van jullie trouwens ook die Gillet Vertigo Race Car '04? Ik heb die uit vorige online ocassion shop gehaald voor 1.9 mio credits. Echt een geweldig ding946pk op 780kg.... Mijn Bob is er ook erg blij mee, want is heldig bezig nu met die wagen
Koffie bijna op en peuk ook.....
Om 'stipt' 20:00 uur gaat de lounge open
Om 'stipt' 20:00 uur gaat de lounge open
heb een standaard auto; bmw-tje, die parkeer ik net tegen een muur heel de achterkant beschadigd en asymetrisch was me niet eerder opgevallen bij standaard autos'JoepW schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:44:
[...]
Zit nog ff aan de koffie met een peuk.[...]
Huh?
Moet je de tegenstanders eens zien na een 24 uur Sarthe als je met een X2010 rondvliegt, zitten leuke vervormingen in
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou ja zeg... wat is die Lambo Murcielago in die Grand Tour eigenlijk makkelijk
Volgens mij ben ik gewoon zoveel beter geworden in het spel
Ik heb echt al eens een avond 2 uur lopen zwoegen om die op goud te halen... Bleef steeds op zilver steken. Nu binnen 5 keer proberen op goud en ook nog eens met een aantal fouten...
is het nou al bevestigd dat op level 40 je het echte schade model unlocked??
of is het nog steeds niet bevestigd ??
enne krijg je hem dan ook met level 40 b-spec?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bij mij hetzelfde, ik had toen ik de game net had met veel moeite brons. Gisteren dacht ik ik probeer het weer eens. 1e poging zilver op 3 seconden van de nummer 1. Goud moet dus kunnen lukken, je kan veel wilder met die wagen omgaan dan op het eerste gezicht lijkt, gewoon hard door de bochten, glijden, tegen sturen en weer het gas erop!Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:36:
Nou ja zeg... wat is die Lambo Murcielago in die Grand Tour eigenlijk makkelijkVolgens mij ben ik gewoon zoveel beter geworden in het spel
Ik heb echt al eens een avond 2 uur lopen zwoegen om die op goud te halen... Bleef steeds op zilver steken. Nu binnen 5 keer proberen op goud en ook nog eens met een aantal fouten...
Volgens mij veranderd er helemaal niks en is dat inderdaad met 1 van de updates al geactiveerd (voor online, arcade en practice dan alleen).v8power67 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:43:
is het nou al bevestigd dat op level 40 je het echte schade model unlocked??
mja was toen toch video van een focus wrc wagen echt hellemaal total loss.
Dit ziet er toch wel aardig kapot uit:
YouTube: GT5 online Damage
En ik denk dat je dit wil bereiken?
YouTube: Gran Turismo 5 advanced damage - (level40)
Ik vraag me ook af wanneer je deuren van je premium(?) auto's af kan rijden...
YouTube: GT5 online Damage
En ik denk dat je dit wil bereiken?
YouTube: Gran Turismo 5 advanced damage - (level40)
Ik vraag me ook af wanneer je deuren van je premium(?) auto's af kan rijden...
Het schademodel zit anders in elkaar. Bij premium auto's krijg je echt deuken en kunnen er onderdelen afvallen. Bij standard cars heb ik vooral hele rare vervormingen gezien.himlims_ schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:44:
is dat wat we nu hebben niet echt schademodel dan? bedoel online zijn al menig moterkapje en bumper gesneuveld
Over de real triggers. Saturn verkoopt ze ook per 4 stuks voor 5euro. Dus voor 2 controllers
.
Wel van Speedlink, maar werken prima/
Wel van Speedlink, maar werken prima/
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zo heb me de afgelopen paar uur weer "vermaakt" met de Vettel Challenge op Suzuka maar het lukt me maar niet om goud te halen, kom 2.5 sec tekort. Je moet gewoon 2 perfecte ronden rijden anders lukt het al niet. Mij lukt het maar om 1 BIJNA perfecte ronde te rijden, ja en dan ben je al kansloos.
Ik heb eens zitten rekenen. Stel ik rij voor mijn gevoel perfect dan lukt me de 1e ronde wel een 1.05,7xx en de 2e 1.05 blank. Totaal zou ik dan op 1.10,700 zitten. Maar dat is nog steeds 0.7 sec te langzaam! Waar in hemelsnaam tover ik die 0.7 sec vandaan?
Hierbij roep ik de Vettel Challenge op Suzuka uit tot officieel de moeilijkste race/challenge in GT5
Maar ik moet en zal hem halen
Ik heb eens zitten rekenen. Stel ik rij voor mijn gevoel perfect dan lukt me de 1e ronde wel een 1.05,7xx en de 2e 1.05 blank. Totaal zou ik dan op 1.10,700 zitten. Maar dat is nog steeds 0.7 sec te langzaam! Waar in hemelsnaam tover ik die 0.7 sec vandaan?
Hierbij roep ik de Vettel Challenge op Suzuka uit tot officieel de moeilijkste race/challenge in GT5

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Volgens mij zijn er maar een paar auto's waar onderdelen vanaf kunnen vallen. Ik heb dat alleen nog maar bij WRC-wagens gezien.Maciek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:19:
[...]
Het schademodel zit anders in elkaar. Bij premium auto's krijg je echt deuken en kunnen er onderdelen afvallen. Bij standard cars heb ik vooral hele rare vervormingen gezien.
PSN: Shiver23
ik zou de kabel van het stuur naar de shifter moeten hebben watn ik wil niet naast het stuur men shifter zeten.downing schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:13:
![]()
![]()
net lvl39 bereikt, moet ik nog 7.5 miljoen Xp hebben voor lvl 40. Nog maar eens minimaal 3 dagen de ps3 aanlaten.
offtopic:
Die van de adapter heb ik vlgs mij al gevonden:
[afbeelding]
Alleen die van stuur -->ps3 (? -->usb) ik weet niet wat dat voor aansluiting is.
iemand idee waar ik zo'n langere vind?
1:05.7 in de eerste ronde is goed, het liefst nog 2 of 3 tiende sneller maar het kan. Dan moet je in de tweede ronde 1:04.2 rijden, wat moet lukken aangezien je in de eerste sector ongeveer 1,4-1,5 sec. sneller moet zijn doordat je nu op volle snelheid je rondje start.Stefie2010 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:39:
Zo heb me de afgelopen paar uur weer "vermaakt" met de Vettel Challenge op Suzuka maar het lukt me maar niet om goud te halen, kom 2.5 sec tekort. Je moet gewoon 2 perfecte ronden rijden anders lukt het al niet. Mij lukt het maar om 1 BIJNA perfecte ronde te rijden, ja en dan ben je al kansloos.
Ik heb eens zitten rekenen. Stel ik rij voor mijn gevoel perfect dan lukt me de 1e ronde wel een 1.05,7xx en de 2e 1.05 blank. Totaal zou ik dan op 1.10,700 zitten. Maar dat is nog steeds 0.7 sec te langzaam! Waar in hemelsnaam tover ik die 0.7 sec vandaan?![]()
[ Voor 60% gewijzigd door Sander H op 10-01-2011 22:42 ]
Ik heb ze hier, maar gebruik ze nooit.himlims_ schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:03:
real triggers zijn een MUST als je 't mij vraagt voor iedere DS gebruiker (neit enkel voor GT)
krijg je soms ook bij Official Playstation magazine
Als je te hard drukt, vliegen ze eraf en ik had met GT5 het probleem dat ik met de trigger erop geen vol gas kon geven. De L2 knop kon door de trigger niet helemaal ingedrukt worden. Heb de Gioteck Realtiggers
Ik was ook blij verrast dat ik hem uiteindelijk heel simpel haaldeUnbreukable schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:45:
[...]
Bij mij hetzelfde, ik had toen ik de game net had met veel moeite brons. Gisteren dacht ik ik probeer het weer eens. 1e poging zilver op 3 seconden van de nummer 1. Goud moet dus kunnen lukken, je kan veel wilder met die wagen omgaan dan op het eerste gezicht lijkt, gewoon hard door de bochten, glijden, tegen sturen en weer het gas erop!
Ga me nu maar vastbijten in die 8C Competizione van de Grand Tour... Die is ook verdraaid pittig
Ohh, das kut.Dj-sannieboy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:43:
[...]
Ik heb ze hier, maar gebruik ze nooit.
Als je te hard drukt, vliegen ze eraf en ik had met GT5 het probleem dat ik met de trigger erop geen vol gas kon geven. De L2 knop kon door de trigger niet helemaal ingedrukt worden. Heb de Gioteck Realtiggers
Kan dus die triggers meteen wegpleuren als ik ze krijg
Waarom ben jij de eerste die hiermee komt, dit had de rest toch ook moeten merken en zoja kunnen zeggen.
Jij bent de eerste die ik met deze verhalen hoor.
[ Voor 15% gewijzigd door Pyrone89 op 10-01-2011 22:58 ]
Hmm ik had het idee dat als je start vanuit de pits, je wat voorbij start/finish start en daardoor de 2e ronde niet zo heel veel sneller bent dan de 1e ronde, ik iig niet (minder dan sec).Sander H schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:42:
[...]
1:05.7 in de eerste ronde is goed, het liefst nog 2 of 3 tiende sneller maar het kan. Dan moet je in de tweede ronde 1:04.2 rijden, wat moet lukken aangezien je in de eerste sector ongeveer 1,4-1,5 sec. sneller moet zijn doordat je nu op volle snelheid je rondje start.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ja waren leuke racejes online gasten
Vermaakt.
Volgende keer ga ik een andere bak afstellen
vandaag was fairlady dag hehe
Volgende keer ga ik een andere bak afstellen
Ik heb al een behoorlijke tijd de triggers op mijn controller en heb nog nooit last gehad van losschietende triggers. Alleen als er iemand op mijn DS3 gaat zitten of als ik hem laat vallen schiet er wel eens eentje vanaf.Pyrone89 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:57:
[...]
Ohh, das kut.
Kan dus die triggers meteen wegpleuren als ik ze krijg
Waarom ben jij de eerste die hiermee komt, dit had de rest toch ook moeten merken en zoja kunnen zeggen.
Jij bent de eerste die ik met deze verhalen hoor.
Ik kreeg op de CeBIT een setje nieuwe die iets anders gevormd zijn en een stukje rubber er op hebben. Deze zitten nog steviger, dus ik zou me er niet heel druk om maken.

Zo, dit was (voor mij dan) een van de eerste echt druk bezochte on-line GoT-races.
Was errug leuk, sportief en ook echt close racing. Voor herhaling vatbaar!
Paar opmerkingen:
Ten eerste de regels.
- Als je een of meerdere auto's hebt tussen de 600 & 650 pk en 1000 & 1150 kg met flink wat downforce kom je goed mee.
- Korte races met 10 to 20 minuten afstellen en ca. 12 minuten racen is leuk. Die 20 minuten trainen werd door een rookpauze veroorzaakt.
Mijn conclusie. Regels zijn prima!
Misschien te overwegen om de gewichtslimiet iets te verhogen. Meeste racers in deze klasse zitten op 1150 kg
Maar we moeten ook nog een lightweight klasse bedenken en een klasse met veul PK's boven de vandaag gebruikte regels. (Ga ik nog wel even op afstuderen)
Dan over de gedragregels:
Die werden zeer goed opgevolgd op een keer na dat iemand zijn auto op cruise rondjes liet rijden terwijl hij zelf afwezig was. Dit terwijl ik vooraf nog zo gezegd had dit niet te doen. Vrij rijden was toen niet echt meer mogelijk. Erg vervelend.
Dan over private lounge gebruik:
Als er een race door iemand wordt georganiseerd is het NIET de bedoeling dat je de lounge al aanklikt voordat het gele "aan het spelen' bij de lounge van de host staat.
De host (in dit geval was ik dat) kan dan namelijk niet zijn eigen lounge in OF hij is in ieder geval niet de host en niet de baas.
Conclusie in het algemeen kan voor mij zijn dat het vermijden van leasebakken prima mogelijk is met duidelijke regels. Voordeel is dat er dan afgesteld kan worden.
Volgende week zeker week een avondje…. of misschien wel deze week.
PS. Hosten met een dun lijntje (KPN InternetPlusBellen basis) kan prima.
Paar opmerkingen:
Ten eerste de regels.
- Als je een of meerdere auto's hebt tussen de 600 & 650 pk en 1000 & 1150 kg met flink wat downforce kom je goed mee.
- Korte races met 10 to 20 minuten afstellen en ca. 12 minuten racen is leuk. Die 20 minuten trainen werd door een rookpauze veroorzaakt.
Misschien te overwegen om de gewichtslimiet iets te verhogen. Meeste racers in deze klasse zitten op 1150 kg
Maar we moeten ook nog een lightweight klasse bedenken en een klasse met veul PK's boven de vandaag gebruikte regels. (Ga ik nog wel even op afstuderen)
Die werden zeer goed opgevolgd op een keer na dat iemand zijn auto op cruise rondjes liet rijden terwijl hij zelf afwezig was. Dit terwijl ik vooraf nog zo gezegd had dit niet te doen. Vrij rijden was toen niet echt meer mogelijk. Erg vervelend.
Als er een race door iemand wordt georganiseerd is het NIET de bedoeling dat je de lounge al aanklikt voordat het gele "aan het spelen' bij de lounge van de host staat.
De host (in dit geval was ik dat) kan dan namelijk niet zijn eigen lounge in OF hij is in ieder geval niet de host en niet de baas.
Conclusie in het algemeen kan voor mij zijn dat het vermijden van leasebakken prima mogelijk is met duidelijke regels. Voordeel is dat er dan afgesteld kan worden.
die vettel challenge op suzuka is echt heel tricky.
heb nurburgring en monza zonder slip herstel gehaald.
maar suzuka heb ik geprobeerd maar je verliest veel snelheid in de eerste bochten zonder slipherstel aan.
met slip herstel is het niet meteen makkelijk ofzo, maar na ruim uur pushen lukte het me uiteindelijk op goud.
als ik het goed begrepen heb, zijn er zelfs bij gtplanet nog geen mensen die hem zonder slipherstel hebben gehaald. schijnt tot op heden nog te moeilijk te zijn.
maar suzuka heb ik geprobeerd maar je verliest veel snelheid in de eerste bochten zonder slipherstel aan.
met slip herstel is het niet meteen makkelijk ofzo, maar na ruim uur pushen lukte het me uiteindelijk op goud.
als ik het goed begrepen heb, zijn er zelfs bij gtplanet nog geen mensen die hem zonder slipherstel hebben gehaald. schijnt tot op heden nog te moeilijk te zijn.
Ja dat ding was prima zeg. Maar de Viper kwam closeKappeNou schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:20:
Ja waren leuke racejes online gastenVermaakt.
Volgende keer ga ik een andere bak afstellenvandaag was fairlady dag hehe
Ow is dat het. Ik had uit gewoonte alles uit staan....... Morgen eens proberen met wat hulpmiddelen....v8power67 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:37:
Als ik een hele goede eerste sector reed in rondje 1, was het 28.2 of 28.3. In rondje 2 reed ik 26.9 toen ik hem haaldeStefie2010 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:01:
[...]
Hmm ik had het idee dat als je start vanuit de pits, je wat voorbij start/finish start en daardoor de 2e ronde niet zo heel veel sneller bent dan de 1e ronde, ik iig niet (minder dan sec).
Ik heb ze ook alle 3 zonder hulpmiddelen gehaald, ik stond bij Suzuka op het punt om dat slipherstel aan te zetten, maar ik heb het weten te weerstaanv8power67 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:37:
Verwijderd
Wat is de slimste en makkelijkste manier om je ronde tijden te delen met je vrienden. zodat je onafhankelijk van elkaar toch kan concurreren om de snelste ronde tijd?
Heb iets gelezen van een circuitdag opzetten of zo? Weet iemand of dat klopt?
je hebt suzuka op goud gehaald zonder slip herstel??Sander H schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:42:
[...]
Als ik een hele goede eerste sector reed in rondje 1, was het 28.2 of 28.3. In rondje 2 reed ik 26.9 toen ik hem haalde
[...]
Ik heb ze ook alle 3 zonder hulpmiddelen gehaald, ik stond bij Suzuka op het punt om dat slipherstel aan te zetten, maar ik heb het weten te weerstaan
das best knap want mensen op gtplanet zeggen dat het te moeilijk is!!
Was zeker goed en sportief online, zo mag ik het graag zien. Jammer dat ik moest stoppen rond 22:00.
Is het trouwens bespreekbaar om slip-herstel als optie open te laten? Of vinden jullie dat dit onverenigbaar is met het racen zoals vanavond was? (T.C en Race-lijn only).
Is het trouwens bespreekbaar om slip-herstel als optie open te laten? Of vinden jullie dat dit onverenigbaar is met het racen zoals vanavond was? (T.C en Race-lijn only).
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Heb ook zeker lol gehad zo voor de eerste keer met serieuze mensenObi1r schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:03:
Was zeker goed en sportief online, zo mag ik het graag zien. Jammer dat ik moest stoppen rond 22:00.
Slip herstel mag van mij wel aangezien ik met controller race, maar zo is het wel meer een uitdaging.
Volgende keer zeker weer erbij, dit was erg leuk, zal ook ff headsetje erbij zoeken, dat chatten binnen gt5 is not done
Wanneer kreeg je die?Shiver23 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:32:
[...]
Ik heb al een behoorlijke tijd de triggers op mijn controller en heb nog nooit last gehad van losschietende triggers. Alleen als er iemand op mijn DS3 gaat zitten of als ik hem laat vallen schiet er wel eens eentje vanaf.
Ik kreeg op de CeBIT een setje nieuwe die iets anders gevormd zijn en een stukje rubber er op hebben. Deze zitten nog steviger, dus ik zou me er niet heel druk om maken.
[afbeelding]
Want mogelijk zit Play.com nog met oude voorraden
Je zou ook een lagere klasse kunnen introduceren. Een van max 400-450PK Een soort GT2 klasse. Zijn een behoorlijk aantal van dat soort auto's te koop. De650 pk is dan de Gt1 klasse en je zou dan nog een LMP klasse daar boven kunnen doen. Krijg je de prototype bakken in als de Pug 908, Audi R10/R8 LMP, BMW V12 LM etc.JoepW schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:36:
Zo, dit was (voor mij dan) een van de eerste echt druk bezochte on-line GoT-races.
Paar opmerkingen:
Ten eerste de regels.
Ik zei CeBIT maar bedoelde Gamescom
Die was in augustus.Oude zijn ook prima maar de nieuwe nog beter
[ Voor 28% gewijzigd door Shiver23 op 11-01-2011 00:44 ]
Heb vernomen dat die nieuwe snel barsten. Hoe zit dat bij jou?
Zie dit topic : http://www.neowin.net/for...eal-triggers/page__st__15
Wat denk je van dit?
http://www.play.com/Games...hsource=0&urlrefer=search
Wat denk je van dit?
Bij mij zijn ze nog heel en heb nog geen barsten kunnen ontdekken. Die EA pack ken ik niet. Probeer het en deel je bevindingen in het PS3-topic zou ik zeggenPyrone89 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:51:
Wat denk je van dit?
Oei thanks! die ga ik bestellen. Die gripdingen lijken me best handig omdat de DS3 niet zo heel erg groot is. En ik heb eigenlijk vaker dat mn vinger wegglijdt met sturen dan met gas/rem. Dus die andere dingetjes zijn ook nice.
My comfort pack just arrived today and oh lord its awesome! If you find the DS3 too small, or if your fingers slip off the triggers buy this ASAP! I cant believe how much more comfortable the controler is after applying the grips! Thumbs up to EA!
[ Voor 41% gewijzigd door Vuvuzela op 11-01-2011 01:25 ]
als je je controller op de gtrond laat stuiteren, en die galt op je triggers kunnen je click-on dingen afbrekenPyrone89 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:51:
Wat denk je van dit?
We reden gisteren vooral met getunede R2 bakken. Dat ging even hard als een R1pur_DutchDevil schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:43:
[...]
Je zou ook een lagere klasse kunnen introduceren. Een van max 400-450PK Een soort GT2 klasse. Zijn een behoorlijk aantal van dat soort auto's te koop. De650 pk is dan de Gt1 klasse en je zou dan nog een LMP klasse daar boven kunnen doen. Krijg je de prototype bakken in als de Pug 908, Audi R10/R8 LMP, BMW V12 LM etc.
Ik zal proberen om dan volgende week weer aanwezig te zijn.JoepW schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:36:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Waren leuke potjes gister avond. Zou wel tof zijn als we soort klassement kunnen bijhouden (althans lijkt mij leuk
)
Gezien ik meer langs dan op de baan rijd vond ik het wel lastig om terug op de weg te komen door het hoge simulatie 'grip reduction = real'. Zou dat in de toekomst anders kunnen? Want 1x langs de baan is
race - vond ik demotiveren.
Verder erg leuk vooral ook laatste races; met de monstertjes door Madrid

//edit
Gezien ik meer langs dan op de baan rijd vond ik het wel lastig om terug op de weg te komen door het hoge simulatie 'grip reduction = real'. Zou dat in de toekomst anders kunnen? Want 1x langs de baan is

Verder erg leuk vooral ook laatste races; met de monstertjes door Madrid

//edit
offtopic:
http://frontpage.fok.nl/r...gadget-jabra-extreme.html mijn HS is gister gesneuveld, dit lijkt me wel een mooie vervanger; 2 apparaten gelijktijdig, dan kun je handsfree bellen en GT'en
http://frontpage.fok.nl/r...gadget-jabra-extreme.html mijn HS is gister gesneuveld, dit lijkt me wel een mooie vervanger; 2 apparaten gelijktijdig, dan kun je handsfree bellen en GT'en
[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 11-01-2011 09:33 ]
Wat ziet Le Mans 's nachts er mooi uit zeg, niet te geloven. Checkte m'n Bobs tijdens de 24 uur: de manier waarop de koplampen langs de weg glijden, ook de reclameborden die rood oplichten van de remlichten, de tribunes en de kermisattracties, de Bentley met reflecterende nummers. Heb een paar rondjes van auto naar auto geswitcht, wat mij betreft de mooiste lichteffecten ooit in een racegame...
Bizar dat je tot level 35 moet komen om al dit moois voor het eerst te zien. Waarom gooien ze er geen license in die 's nachts plaats vindt, of een paar races?
Bizar dat je tot level 35 moet komen om al dit moois voor het eerst te zien. Waarom gooien ze er geen license in die 's nachts plaats vindt, of een paar races?
PSN: jannvsdvinvs
... omdat dan weer mensen zeuren dat dat zowat niet te doen is, zoals met de Lambo Challenge. Poly wil de beste racesim maken, daar hoort bij dat je ervaring op moet doen voor je 's nachts mag racen.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:54:
Wat ziet Le Mans 's nachts er mooi uit zeg, niet te geloven. Checkte m'n Bobs tijdens de 24 uur: de manier waarop de koplampen langs de weg glijden, ook de reclameborden die rood oplichten van de remlichten, de tribunes en de kermisattracties, de Bentley met reflecterende nummers. Heb een paar rondjes van auto naar auto geswitcht, wat mij betreft de mooiste lichteffecten ooit in een racegame...
Dat is juist leuk. Daardoor won ik ook niet op Deep Foresthimlims_ schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:12:
Waren leuke potjes gister avond. Zou wel tof zijn als we soort klassement kunnen bijhouden (althans lijkt mij leuk)
Gezien ik meer langs dan op de baan rijd vond ik het wel lastig om terug op de weg te komen door het hoge simulatie 'grip reduction = real'. Zou dat in de toekomst anders kunnen? Want 1x langs de baan israce - vond ik demotiveren.
Verder erg leuk vooral ook laatste races; met de monstertjes door Madrid![]()
//edit
offtopic:

Gewoon blijven oefenen in A-spec
Laten we ook een keer racen zonder spoiler bakken. Want in elke klasse heb je wel een race auto. Het lijkt me dus leuk om een keer de regel te hanteren; alleen een fabrieks auto zonder aerodynamica (dus niet bv een viper ACR)
Dan kunnen we elke keer een andere PK/gewichts verhouding nemen. Dan is het ook leuk om bv 900pk maar minimum gewicht 1500kg oid.
Of een keer te zeggen we nemen alleen pickups
je hebt al eerder nacht races. Alleen niet op le Sart en de nordschleife.Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:54:
Ik heb laatst de Ring online in de Nacht gereden. Dat is echt bizar. Ik ken de ring wel aardig goed, maar na 1 rondje ging ik toch echt fouten maken. Misschien ook omdat het laat was en ik was een beetje vermoeid. Maar ik echt bijna het gevoel toen ik voor de eerste keer in het echt op de ring ging rijden
Online kan je wel gewoon nacht races mee doen
[ Voor 57% gewijzigd door KappeNou op 11-01-2011 10:05 ]
Het was weer erg leuk en close ook; klassement zou helemaal super zijn alleen is het vrijblijvend lekker rondjes met elkaar rijden er dan wel af, dat zie je nu al nu online races geld en XP opleveren!! Maar zolang het niet automatisch kan zal het ook wel een utopia blijven, heb je een secretaris nodig bij alle races....hahahimlims_ schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:12:
Waren leuke potjes gister avond. Zou wel tof zijn als we soort klassement kunnen bijhouden (althans lijkt mij leuk)
Ik reed met controller en heb bijna elke race wel een dikke fout gemaakt waardoor is semi-laatste lag; voor mij juist het sein om de tanden in de controller te zetten en weer naar voren te rijden. Misschien twee rooms maken, 1 met real simulation en 1 met meer hulpmiddelen??[b][message=35344847,noline]
Gezien ik meer langs dan op de baan rijd vond ik het wel lastig om terug op de weg te komen door het hoge simulatie 'grip reduction = real'. Zou dat in de toekomst anders kunnen? Want 1x langs de baan israce - vond ik demotiveren.
groet,
Eric
[ Voor 5% gewijzigd door Ericjooo op 11-01-2011 10:05 ]
Oefenen in aspec ... neej dan maak ik lobby aan en oefen in daar. Er zit namelijk een vrij groot verschil tussen online en offline racen(a spec) qua handeling. Dan is denk ik beter om ook online te oefenen voor betere ervaring.KappeNou schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:59:
[...]Gewoon blijven oefenen in A-spec![]()
Dan kunnen we elke keer een andere PK/gewichts verhouding nemen. Dan is het ook leuk om bv 900pk maar minimum gewicht 1500kg oid.
Of een keer te zeggen we nemen alleen pickups
Het 1cm gras = spin, vond ik frustrerend worden waarna ik race heb afgebroken -
kan er neits van, maar blijft zo'n leuke game
rij sowieso met alles uit, alleen grip-reduction mag van mij van real > licht. Heb er nu een sixassis langs mijn stuur liggen om terug op de baan te komen. Om vanaf het gras terug op de weg te komen met stuur is een ramp, daarvoor gebruik ik nu controlerEricjooo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:03:
Misschien twee rooms maken, 1 met real simulation en 1 met meer hulpmiddelen??
[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 11-01-2011 10:31 ]
Verwijderd
ello de week is nog jongJackal131 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:05:
[...]
Ik zal proberen om dan volgende week weer aanwezig te zijn.
Racenn!!!!
Jep, het is inderdaad heel lastig maar zeker niet onmogelijk met stuurv8power67 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:00:
[...]
je hebt suzuka op goud gehaald zonder slip herstel??
das best knap want mensen op gtplanet zeggen dat het te moeilijk is!!
M'n optimale tijd kon nog zeker 0.3 sneller, heb nu 2:09.862 staan.
Heb de replay nog bewaard, misschien neem ik hem ff op
Is het normaal dat ik nu al zin heb in de nieuwe seizoens events die donderdag (als het goed is) verschijnen?
Verwijderd
Welke heb je van de andere gehaald??Unbreukable schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:19:
Is het normaal dat ik nu al zin heb in de nieuwe seizoens events die donderdag (als het goed is) verschijnen?
Euh alles... de 2e serie nog voor dat de deelname voorwaarden werden verwijderd (en alleen de Focus met slipherstel).
Verwijderd
Wow ik wist niet dat de voorwaardes weg waren gehaald....
is dat nu nog steeds???
Ik heb die mini cooper s race gehaald.
Met voorwaarden
Verwijderd
Ik heb het eindelijk voor elkaar, RedBull challenge op Goud! Van het weekend constant bezig geweest om Suzuka op goud te krijgen, koste me zo'n 6+ uur over twee dagen, Waanzin! Had ik gister avond binnen 10 minuten Nurnberg op Zilver, en half uurtje later op Goud! Eerste rondje ging nog slecht met een 1:04.4, dus ik dacht, Haal ik nooit meer, tweede rondje dus meer voor oefenen gereden. Eerste sector ging ook niet echt goed, maar de bochten daarna gingen goed, en de scicane en laatste bocht waren echt perfect, staat er gewoon een rondetijd van 1:03.3..... WTF???
(ik rijd trouwens met een G25 stuurtje, die behoorlijk warm was na de sessies)
(ik rijd trouwens met een G25 stuurtje, die behoorlijk warm was na de sessies)
Het was erg mooi racen gisteravond ja, ik heb me prima vermaakt. het blijven listige bakkies om op de weg te houden, zelfs in mn "thuisbasis" tokyo wist ik het te verprutsen
maar ik heb wel een flink aantal retecoole powerslides gemaakt met mn ford GT LM 
@JoepW, de meeste autos waren goed aan elkaar gewaagd gisteravond, hou me ff op de hoogte (via PSN of DM hier ofzo) wat je plannen zijn, ik puzzel graag met je mee.
@Kappe: racen in bakken zonder spoilers lijkt me ook een leuk idee, straatautos rijden tenslotte heel anders.
@JoepW, de meeste autos waren goed aan elkaar gewaagd gisteravond, hou me ff op de hoogte (via PSN of DM hier ofzo) wat je plannen zijn, ik puzzel graag met je mee.
@Kappe: racen in bakken zonder spoilers lijkt me ook een leuk idee, straatautos rijden tenslotte heel anders.
@rlKoekie; die powerslides heb je keertje zin/tijd om mij daarbij te helpen? Ik krijg 't maar niet goed voor elkaar. Heb sinds eer gister nieuwe bolide; Bmw '73 Turbo - daarmee gaat 't vrij redelijk (weinig pk's
)

Met een beestje zoals die Ford is voor mij nog veel te ver weg

Bij mij wil het ook niet altijd lukken hoor, ik moet eigenlijk ook is gewoon vanaf het begin af aan leren driften. maar we kunnen prima een keertje samen online gaan klooienhimlims_ schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:53:
@rlKoekie; die powerslides heb je keertje zin/tijd om mij daarbij te helpen? Ik krijg 't maar niet goed voor elkaar. Heb sinds eer gister nieuwe bolide; Bmw '73 Turbo - daarmee gaat 't vrij redelijk (weinig pk's)
Wat betreft het racen gisteravond, het was erg close maar qua klassen een beetje eenzijdig. Het ging retehard maar misschien zijn meerdere klassen ook een idee:
max 300 pk
min 1000 kg
Toerwagens
max 400 pk
min 700 kg
Exoten als Lotus, Mazda Furai etc
max 500 pk
min 1000 kg
DTM auto's
max 600 pk
min 1100 kg
GTR, JGT
max 750 pk
min 1200 kg
Brute bakken
Hierdoor kan je ook varieeren en is het inderdaad belangrijk om je training te gebruiken.
Overigens vind ik de NSX, GT-R en de DTM-bakkies wel het leukst!!
groet,
Eric
max 300 pk
min 1000 kg
Toerwagens
max 400 pk
min 700 kg
Exoten als Lotus, Mazda Furai etc
max 500 pk
min 1000 kg
DTM auto's
max 600 pk
min 1100 kg
GTR, JGT
max 750 pk
min 1200 kg
Brute bakken
Hierdoor kan je ook varieeren en is het inderdaad belangrijk om je training te gebruiken.
Overigens vind ik de NSX, GT-R en de DTM-bakkies wel het leukst!!
groet,
Eric
Voor de derde set iig wel. Ik had nog niet bij de tweede gekeken. Die challenges zijn overigens hard cashen. Niet alleen in geld maar ook in XP. Met de C4WRC 1,5 miljoen en heul veel XP schiet lekker op.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:55:
[...]
Wow ik wist niet dat de voorwaardes weg waren gehaald....
is dat nu nog steeds???
Ik heb die mini cooper s race gehaald.
Met voorwaarden
Ik ben ook van het powersliden. Hopelijk komen er ook drift races online net als forza 3
@ericjooo: en met of zonder spoilers!
[ Voor 18% gewijzigd door KappeNou op 11-01-2011 12:24 ]
Verwijderd
[/quote]
Wat is de slimste en makkelijkste manier om je ronde tijden te delen met je vrienden. zodat je onafhankelijk van elkaar toch kan concurreren om de snelste ronde tijd?
[quote]
Iemand?
[quote]
Iemand?
room maken en joinen¿Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:30:
[quote]
[/quote]
Iemand?
online zijn vrij makkelijk driftraces te vinden, meestal is er altijd wel een open ruimte met wat drifters op tsukuba. Punten krijg je er niet bij, maar het is wel lachen om in een rijtje mee te driften en er zitten meestal wel wat gasten tussen die het wel goed kunnen.KappeNou schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:21:
Ik ben ook van het powersliden. Hopelijk komen er ook drift races online net als forza 3
Dat heb ik wel is gedaan, maar met punten is toch leuker!
je kunt dat offline doen; maar offline reageerd je auto weer heel anders met driften dan wanneer je een online room maaktKappeNou schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:42:
Dat heb ik wel is gedaan, maar met punten is toch leuker!

Omdat er online wel damage en tyre wear is... wat eigenlijk gek is. Want je zou verwachten dat ivm rekenkracht het eerder andersom zou zijn. Offline wel en online niet.himlims_ schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:44:
[...]
je kunt dat offline doen; maar offline reageerd je auto weer heel anders met driften dan wanneer je een online room maakt![]()
zo fijn bij het afstellen van je auto (onlien en offline verschillende settings om zelfde resultaat te halen)
Je ziet ook online je banden minder worden, die blokjes die verkleuren bij wijzigingen in tempratuur en worden kleiner door slijtage...
Mwa valt mee. Grootste verschil is dat je banden minder grip hebben.
Zoals ik al zei, het is een kwestie van de juiste technieken, en beginnen met een auto die niet te veel pk's maar wel een goed chassis heeft. De Turbo zal wel goed driften met een goeie drifter, maar ik zou beginnen met een auto met wat minder turbogat en wat meer koppel in het midden om de boel aan het draaien te houden. En zoals Keiichi Tsuchiya altijd zegt: powersliden is wat ik deed toen ik nog niet durfde te driften...himlims_ schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:53:
@rlKoekie; die powerslides heb je keertje zin/tijd om mij daarbij te helpen? Ik krijg 't maar niet goed voor elkaar. Heb sinds eer gister nieuwe bolide; Bmw '73 Turbo - daarmee gaat 't vrij redelijk (weinig pk's)
[afbeelding]
Kijk hier maar eens naar, en probeer te doen wat hij doet in dezelfde stapjes. Let vooral ook even op de auto, een bijna stock S13 om te demonstreren dat het niet om de pk's gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=FB2zGvNu-nw
Duik de pit is in zou ik zeggen.....Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:08:
Is het mogelijk om je banden te vervangen als deze zijn versleten? Of is dat niet nodig?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
het eerste principe van driften kan je ook met een 4x4 uitproberen. Dit is veel makkelijker. Daarna overstappen op een RWD.
Wat ook redelijk makkelijk is, is juist een RWD met veel vermogen nemen, maar ook gewoon slicks met veel grip. Dan gaat hij niet zo snel om, maar krijg je wel het gevoel te pakken.
De E92 M3 fully tuned is wel aardig en ook de F430 en 458 italia zijn goed te doen.
Dat filmpje van die viper die extreem drift is ook zeker met slicks. Anders kan je niet met zulke hoge snelheden powersliden.
Wat ook redelijk makkelijk is, is juist een RWD met veel vermogen nemen, maar ook gewoon slicks met veel grip. Dan gaat hij niet zo snel om, maar krijg je wel het gevoel te pakken.
De E92 M3 fully tuned is wel aardig en ook de F430 en 458 italia zijn goed te doen.
Dat filmpje van die viper die extreem drift is ook zeker met slicks. Anders kan je niet met zulke hoge snelheden powersliden.
Banden slijten alleen in de race zelf en zijn na elke race weer nieuw. Het is niet zoals met de olie dat je deze elke keer letterlijk moet vervangen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:31:
[...]
ok, dat gebeurt daar, ik was op zoek in het menu bij tuning shop en GTauto
[ Voor 38% gewijzigd door KappeNou op 11-01-2011 15:39 ]
Beetje late reactie hierop:SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:30:
[...]
Ik heb veel verschillende dingen erover gelezen, Bob moet alle races hebben gewonnen, Bob moet 500 races hebben gereden met winratio hoger dan 0.5, Bob moet 1000 races rijden, Bob moet minimaal 100k KM's hebben gereden, Bob moet minimaal met 100 verschillende auto's races hebben gewonnen en Bob moet lvl40 zijn (welke dus 100% zeker niet klopt).
Ik vraag me af of er uberhaubt al iemand is met deze trophy (je krijgt er een trophy voor).
Ik kreeg hem gisteren, en snap het nog steeds niet. Mijn main bob is lvl 37, en begint al terug te gaan qua snelheid, het lijkt me dat die zo'n beetje aan het einde van z'n carriere is. Dat balkje carriere is ook zo goed als vol. (Kan het niet 100% op pixelniveau zien op mijn oude CRT TV).
Het vreemdste is het moment waarop ik die tropy kreeg: Ik was met een andere (lvl 33) bob aan het grinden in de lvl24 dreamcar champ., die brak ik na 2 races af, en pling ! een tropy .....
Als je het mij vraagt, krijg je de trophy voor het volmaken van zijn carriere-balkje.
Nog 2 levels te gaan in b-spec. Dat zijn nog een heleboel 9-uurs races. Een 24-uurs levert relatief wat meer op, maar het voordeel van de 9-uurs is dat je die 'snachts kunt laten lopen, en dan 'smorgens voordat ik naar mijn werk ga nog een keer aanzetten. Zo heb ik 'savonds nog de mogelijkheid om zelf te rijden, of om een beetje geld te grinden en de occ. dealer in de gaten houden (Ik spaar LMP1's, gruppe-C, en leuke Le Mans GT's).
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik ben nog bezig met die trophy, inderdaad voor volmaken van carriere balkje. De balkjes lopen niet linieair op, maar naarmate je verder komt steeds minder snel. Ik maak nu steeds een macro foto (pixelniveau!) om effect te zien als ik een paar races rij.
Na 12 races clubman event ging het balkje met 1 pixel omhoog! Maar wat zijn de race stats van jouw 33 bob?
Na 12 races clubman event ging het balkje met 1 pixel omhoog! Maar wat zijn de race stats van jouw 33 bob?
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2011 15:44 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou, die heeft nog geen van z'n balkjes vol, stats weet ik niet uit m'n hoofd. Ik schat dat die z'n carriere-balkje op 60% ofzo staat. En ook niet 100% van zijn races gewonnen dacht ik.SinergyX schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:44:
Ik ben nog bezig met die trophy, inderdaad voor volmaken van carriere balkje. De balkjes lopen niet linieair op, maar naarmate je verder komt steeds minder snel. Ik maak nu steeds een macro foto (pixelniveau!) om effect te zien als ik een paar races rij.
Maar de grap is dus, dat ik met die 33 bob aan het rijden was, en ondertussen mijn main bob z'n balkje vol gelopen is (terwijl die dus niets deed) en ik dus totaal onverwacht de tropy kreeg. En ik had me er al ongeveer bij neergelegd dat ik die tropy waarschijnlijk niet meer ging halen n.a.v. die post van jou
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Waarom clubman event rijden? Dan gaat het idd wel erg langzaam.. Ook met het geldSinergyX schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:44:

Carriere staat los van soort race, maar enkel aantal races. Na 9 24u's had ik pas 1 pixel extra, maar na 12 clubmans had ik dit ook al (dat duurt een klein half uurtje).KappeNou schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:53:
Waarom clubman event rijden? Dan gaat het idd wel erg langzaam.. Ook met het geld
Totaal onbekend of het ook gerelateerd is aan auto vs tegenstanders, of level vs race, maar ik heb nu eindelijk weer 'progressie' in mijn carriere-balk.
Maar ben erg benieuwd wat de win/race cijfers zijn van jouw bob, toch om zeker te zijn of het gewoon race-gerelateerd is (ik heb amper races meerdere malen moeten doen, gros was gewoon 1x rijden en winnen).
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2011 15:57 ]
Ik zal vanavond als ik thuiskom wel even kijken naar de stats.SinergyX schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:56:
[...]
Carriere staat los van soort race, maar enkel aantal races. Na 9 24u's had ik pas 1 pixel extra, maar na 12 clubmans had ik dit ook al (dat duurt een klein half uurtje).
Totaal onbekend of het ook gerelateerd is aan auto vs tegenstanders, of level vs race, maar ik heb nu eindelijk weer 'progressie' in mijn carriere-balk.
Maar ben erg benieuwd wat de win/race cijfers zijn van jouw bob, toch om zeker te zijn of het gewoon race-gerelateerd is (ik heb amper races meerdere malen moeten doen, gros was gewoon 1x rijden en winnen).
@SinergyX: ow dat carriere balkje. Daar heb ik nog niet veel op gelet. Mijn coureur is pas iets van lvl 35.
http://www.q-music.nl/page/ijsblok2011_inkel
^-- morgen kun je in Utrecht racen 'tegen Qmusic' in een race-simulatie ..... zou dat GT5 zijn¿
^-- morgen kun je in Utrecht racen 'tegen Qmusic' in een race-simulatie ..... zou dat GT5 zijn¿
Het is ongetwijfelt al een paar keer langs gekomen, maar de supercar challenge op B-Spec krijg ik niet voor elkaar. Heb een Veyron volledig getuned, maar mijn Bob remt elke keer veel te veel bij elke bocht. Klopt het dat je hier een 0 lvl Bob moet gebruiken?
Ik had geloof ik een fully tuned mazda furai daar ingezet. Volgens mij was m'n coureur toen level 9 of 10 (had meerdere coureurs). Met goed coachen moet het lukken, want de furai kan veel sneller door de bochten dan de andere auto's.rockbottum schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:28:
Het is ongetwijfelt al een paar keer langs gekomen, maar de supercar challenge op B-Spec krijg ik niet voor elkaar. Heb een Veyron volledig getuned, maar mijn Bob remt elke keer veel te veel bij elke bocht. Klopt het dat je hier een 0 lvl Bob moet gebruiken?
Had ik ook gedaan. Alleen op de oval heeft hij moeite
Als ik het zo zie dan is het in Tilburg....bij het ijsblok!!himlims_ schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:55:
http://www.q-music.nl/page/ijsblok2011_inkel
EDIT: is er vanavond nog online racing activity??
groet,
Eric
[ Voor 8% gewijzigd door Ericjooo op 11-01-2011 18:21 ]
Dit topic is gesloten.