Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, vreemd, ik liet die stekker ook altijd zitten toen ik m nog gebruikte, maar nooit problemen mee gehad.
Weet niet of ie zo in de MM te vinden is. Verlengkabels zijn een stuk 'normaler' en dan heb je male->female.

Zou gewoon die bij Fanatec halen denk k. 2 euro is geen geld.

Maargoed, ik begin strontziek te worden van de A-spec, zeker nu de seasonal challenges ook geen zak meer aan zijn. geen enkele uitdaging. Of je tuned je wagen te ver, of je hebt geen enkele kans. Een mooie race is haast onmogelijk..
GT4 was stukken beter in datgene.

[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 10-01-2011 03:49 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik zal 'm vanavond iets harder zetten ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Th1x4nG schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:15:
[...]

Denk een kleine 100 keer. Was de eerste "leuke" die ik tegenkwam. :p
Ik heb lekker K.Pfaff :*) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Th1x4nG schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:37:
Net coureur 4 en 5 aangemaakt, W. Vettel en S. Vettel :D
Cool! De broers van mijn level 27 bob: D. Vettel!! Complete racefamilie... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb K.Watt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik had geen zin om superlang te klikken naar een naam die me bevalt, dus ik heb gewoon een heel team van duitsers gepakt, met zo duits mogelijke namen :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Ben net level 23 geworden en ging even de Formula GT race checken. 5 races a la 20 ronden in een kampioenschap. Opzich leuk, ik heb alleen echt niet de tijd om op 1 dag 100 rondjes te racen en die prutsers hebben de save mogelijkheid van een kampioenschap eruit gesloopt. Zeker om te voorkomen dat je cheat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutzer80 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:50:
Ben net level 23 geworden en ging even de Formula GT race checken. 5 races a la 20 ronden in een kampioenschap. Opzich leuk, ik heb alleen echt niet de tijd om op 1 dag 100 rondjes te racen en die prutsers hebben de save mogelijkheid van een kampioenschap eruit gesloopt. Zeker om te voorkomen dat je cheat 8)7
Mwah met die F-GT ben je vrij snel er doorheen hoor, even goed afstellen en je raast met 1.40 per rondje over suzuka, en 1.28 over nurburgring :)

gaat wat worden als je dit nu al te lang vind worden, hierna krijg je de endurance ;) wat dacht je van 200 rondjes op een oval, dat is pas slaapverwekkend...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rieju
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01-2020
Altijd al een XBOX 360 gebruiker geweest maar dit spel doet me echt twijfelen (ook na al die problemen met de XBOX) om nu toch echt een PS3 binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Phase schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:40:
Ik had geen zin om superlang te klikken naar een naam die me bevalt, dus ik heb gewoon een heel team van duitsers gepakt, met zo duits mogelijke namen :)
Hahaha zo heb ik zwik Spanjaarden :)

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:37:
Ondanks dat mijn G27 is overleden gisteravond :F, heb ik me vandaag toch maar eens vermaakt met de licenties. Moest er nog 14 van zilver naar goud zetten, 3x S, 10x IB & 1x IC en het is zowaar gelukt met mijn simpele non-Dual Shock-controllertje. Me = Happy :D
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, dat van die G27 dus?

Heb zelf een DFGT maar echt sneller tijden ermee rijden lukt me nog niet en ben toch al even bezig.

Zit er niks anders op als maar blijven oefenen of zijn er nog wat tips en tricks voor wheel drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Rieju schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:07:
Altijd al een XBOX 360 gebruiker geweest maar dit spel doet me echt twijfelen (ook na al die problemen met de XBOX) om nu toch echt een PS3 binnen te halen.
Ik heb het gedaan en heb er geen spijt van tot op heden. Ik heb mijn 360 verkocht aan een vriend voor een paar tientjes maar als Forza 4 uitkomt denk ik dat ik er toch weer 1 ga kopen. Dan moet ik alleen iets bedenken qua stuur voor de 360 want die heb ik ook weggedaan.

Ik vind alleen wel dat Forza veel meer te bieden had mbt events maar misschien dat PD nog met een super update komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:57:
[...]

Mwah met die F-GT ben je vrij snel er doorheen hoor, even goed afstellen en je raast met 1.40 per rondje over suzuka, en 1.28 over nurburgring :)

gaat wat worden als je dit nu al te lang vind worden, hierna krijg je de endurance ;) wat dacht je van 200 rondjes op een oval, dat is pas slaapverwekkend...
Mwoah, voor die endurance moet ik dan maar een middagje reserveren. Als ik die uberhaupt ga doen want endurance is toch wel lastig in te plannen voor een vader met een normaal gezinsleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:31:
Met dank aan de mede-tweakers heb ik een sheetje gemaakt om mezelf zo efficient mogelijk door de laatste lvl's van B-spec te laten gaan. Hoop dat jullie er ook wat aan hebben 8)
PS. De waarde voor lvl 39 is gegokt dmv de 2 omliggende waardes.
Bijgewerkt met exactere waarden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik janTUNEN :D
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:02:
[...]

Ja, ik heb wel even de microfoon wat zachter gezet.
Dan kan ik tenminste de surroundset lekker hard zetten zonder dat iedereen mee zit te luisteren via de mic.
Hij geeft geen kick. Er zitten volume knoppen op, maar ik hoor niks en de mic werkt ook niet.
Ik ga hem terug brengen en de cheap met draad logitech bestellen.

[ Voor 60% gewijzigd door KappeNou op 10-01-2011 11:04 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rieju
  • Laatst online: 19-01-2020
Unbreukable schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:21:
[...]

Ik heb het gedaan en heb er geen spijt van tot op heden. Ik heb mijn 360 verkocht aan een vriend voor een paar tientjes maar als Forza 4 uitkomt denk ik dat ik er toch weer 1 ga kopen. Dan moet ik alleen iets bedenken qua stuur voor de 360 want die heb ik ook weggedaan.

Ik vind alleen wel dat Forza veel meer te bieden had mbt events maar misschien dat PD nog met een super update komt...
Ik heb zelf ook Forza 2 & 3 maar moet zeggen dat ik nooit het plezier gehalte heb bereikt wat ik met GT2 & GT3 op des tijds de PS2 heb gehaald. En wat betreft het geen spijt hebben, ik hoor van meerdere mensen die overgestapt zijn dat het een juiste keuze is geweest. Dus denk dat ik er zelf ook maar aan moet geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
GAIAjohan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 03:44:

Maargoed, ik begin strontziek te worden van de A-spec, zeker nu de seasonal challenges ook geen zak meer aan zijn. geen enkele uitdaging. Of je tuned je wagen te ver, of je hebt geen enkele kans. Een mooie race is haast onmogelijk..
GT4 was stukken beter in datgene.
Eens, ik was blij met seasonal events omdat het me dwong een auto te nemen die niet sneller was en je uit frustratie een race meerdere keren moest rijden om 1e te worden. Het vulde ook het gat op in het feit dat er geen races waren per auto merk. Maarja, misschien dat PD binnenkort toch inziet dat het te makkelijk van die events maken ook nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:49

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik denk dat de laaste seasonal update een overtrokken reactie van PD was op een 'te moeilijke' eerste serie waarin je je gekochte auto niet eens een oliebeurt kunt geven. Hopelijk draaien ze dat weer terug in volgende seasonals. En dan niet gekoppeld aan vermogen ivm olie, maar aan 'ongetuned' bijvoorbeeld.

gisteravond wel vol spanning m'n B-spec Nascar races gevolgd, en gewonnen, voelde ik me eindelijk nuttig. Wel twee keer moeten proberen, dat waren de eerste races waarin mijn chauffeur niet op zichzelf kon winnen.

[ Voor 26% gewijzigd door mr.paaJ op 10-01-2011 11:27 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik heb toen ook een xbox voor forza 3 gekocht. Geinig spel, maar die races stellen na een week ook niks meer voor. Daarna heb je niks meer te doen dan alleen auto's verzamelen (die bijna allemaal het zelfde rijden) en online racen. Die terug spoel knop maakt het spel ook niet leuk, want je gaat hem gewoon gebruiken, dus je wint sowieso alles..
Het leuke van GT5 is buiten het online om, dat je de licence, specials en extra events online hebt.
Ik moet zeggen dat het online racen tot nu toe ook wel goed loopt.

Natuurlijk zijn er genoeg opmerkingen te maken over GT5, maar de irritaties bij Forza 3 waren bij mij velen malen groter dan bij GT5.

[ Voor 22% gewijzigd door KappeNou op 10-01-2011 11:28 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Zo ik heb alle posts van afgelopen weekend hier weer bijgelezen ;)

Ik ben vooral druk geweest met B-spec dit weekend. Als vriendin er is snel in de pauzes van allerlei TV programma's even snel m'n coureur aanzetten voor een race ;) Het leidde nog net niet tot ruzies :P
Inmiddels level 15 in B-spec, dus in een weekend toch iets van 6 levels omhoog gegaan.

Heel even A-spec gedaan en ben nu level 27. Moet nog die Formula GT en Dream Car doen en dan ook echt beginnen aan de Endurance. Bij de Specials inmiddels die Loeb challenge ook gedaan. Ik vond het wel vreemd dat in de tekst staat dat je moet proberen de ghost te verslaan, maar de ghost verslaan is blijkbaar niet nodig voor goud... Wat is dan de toegevoegde waarde van die ghost :?
Met die C4 WRC kon ik toen mooi die laatste Season doen. Wel leuk om te constateren dat ik met die stock C4 WRC (banden: sport - normaal) rondjes van 1:18 reed en +- 7 seconde tekort kwam voor goud. Gooi je er race - soft onder rij ik rondjes 1:14 en win ik hem vrij simpel :)

Van de Specials moet ik nu alleen bij de Grand Tour nog die 8C en Lambo op goud zien te halen. En moet nog heel veel van die Nurburgring Specials doen, maar die zijn echt verdraaid lastig op goud te zetten (met controller). Volgens mij moet ik daar maar eens een volledig avondje Nubrugring voor plannen ;)
Rest is al goud :D

GT5 is wel echt een verslaving geworden bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik hoorde gister iets over prijzengeld icm 16 man in een lobby.
Dat leverde toch al snel 100.000+ credits op en bak aan XP.
Weet iemand hier meer over; hoe dit bepaald wordt?
Anders is 't misschien interresant om weer eens een volle lobby/game te hebben.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb net die Tank Car gekregen met zo'n random bon. Is dat een uitzonderlijk geval of gebeurt dat regelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:35:
Zo ik heb alle posts van afgelopen weekend hier weer bijgelezen ;)

Ik ben vooral druk geweest met B-spec dit weekend. Als vriendin er is snel in de pauzes van allerlei TV programma's even snel m'n coureur aanzetten voor een race ;) Het leidde nog net niet tot ruzies :P
Inmiddels level 15 in B-spec, dus in een weekend toch iets van 6 levels omhoog gegaan.

Heel even A-spec gedaan en ben nu level 27. Moet nog die Formula GT en Dream Car doen en dan ook echt beginnen aan de Endurance. Bij de Specials inmiddels die Loeb challenge ook gedaan. Ik vond het wel vreemd dat in de tekst staat dat je moet proberen de ghost te verslaan, maar de ghost verslaan is blijkbaar niet nodig voor goud... Wat is dan de toegevoegde waarde van die ghost :?
Met die C4 WRC kon ik toen mooi die laatste Season doen. Wel leuk om te constateren dat ik met die stock C4 WRC (banden: sport - normaal) rondjes van 1:18 reed en +- 7 seconde tekort kwam voor goud. Gooi je er race - soft onder rij ik rondjes 1:14 en win ik hem vrij simpel :)

Van de Specials moet ik nu alleen bij de Grand Tour nog die 8C en Lambo op goud zien te halen. En moet nog heel veel van die Nurburgring Specials doen, maar die zijn echt verdraaid lastig op goud te zetten (met controller). Volgens mij moet ik daar maar eens een volledig avondje Nubrugring voor plannen ;)
Rest is al goud :D

GT5 is wel echt een verslaving geworden bij mij ;)
Dream car is makkelijk te doen, met een ZR1 RM.
Van die Grand Tour moet ik ook nog precies die 2 op goud. Staan nu op zilver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:38:
Ik heb net die Tank Car gekregen met zo'n random bon. Is dat een uitzonderlijk geval of gebeurt dat regelmatig?
Vrij standaard auto, lijkt qua PK heel erg veel, maar 3.5 ton op 4 wielen.. rijd nog voor geen meter :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:38:
[...]

Heb de Dream Car gedaan met me Formula GT >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:31:
Met dank aan de mede-tweakers heb ik een sheetje gemaakt om mezelf zo efficient mogelijk door de laatste lvl's van B-spec te laten gaan. Hoop dat jullie er ook wat aan hebben 8)
PS. De waarde voor lvl 39 is gegokt dmv de 2 omliggende waardes.
Bedankt! Ben bijna level 36, nu draait de eerste 24 uur van Le Mans. Dat je daarna nog 9x deze race moet laten draaien om level 40 te halen, dat gaat toch helemaal nergens over?? :+

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:46:
[...]

Vrij standaard auto, lijkt qua PK heel erg veel, maar 3.5 ton op 4 wielen.. rijd nog voor geen meter :P
30 Liter motor, dus ik maakte me al klaar voor bruut geweld. Wat een anti-climax! Waarom is dat ding zo duur? Ik vind er geen reet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:50:
Bedankt! Ben bijna level 36, nu draait de eerste 24 uur van Le Mans. Dat je daarna nog 9x deze race moet laten draaien om level 40 te halen, dat gaat toch helemaal nergens over?? :+
B-spec is nog simpel, bedenk je eens dat je mogelijk ook 4-5 races A-spec van 24 uur moet gaan rijden? :P
Verstekbakker schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:50:
30 Liter motor, dus ik maakte me al klaar voor bruut geweld. Wat een anti-climax! Waarom is dat ding zo duur? Ik vind er geen reet aan...
Ach, het is grappig om te zien. En wie kan er nu 'nee' zeggen tegen een gratis auto? :P

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2011 11:52 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verstekbakker schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:50:[...]30 Liter motor, dus ik maakte me al klaar voor bruut geweld. Wat een anti-climax! Waarom is dat ding zo duur? Ik vind er geen reet aan...
auto is gebaseerd op een Abraham tank uit 1950 (geloof ik) - Auto heeft jaylenno speciaal laten bouwen;
Afbeeldingslocatie: http://cache.jalopnik.com/cars/assets/resources/2006/08/Jay-Leno-Tank-Car-Dream-Cruise.jpg

het schijnt overigens best een goede driftcar te zijn - helaas kan ik niet driften dus kan 't niet voor je bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:38:
[...]

Die ZR1 heb ik niet, maar wel een vette Ford GT RM Spec II met iets van 850pk... Laatst uit de ocassion shop gehaald voor 2,5 mio credits :P Moet vast ook wel lukken :D
Zag alleen dat zowel die Formula GT als die Dream Car op A-spec best veel rondjes zijn, dus moet ik echt ff tijd hebben om die te gaan doen ;)

Ik heb die van de Grand Tour ook op zilver en volgens mij zijn ze wel pittig om op goud te halen.

Jullie nog tips hoe die Nurburgring Specials met controller op goud te halen? ABS en TC juist aan of uit? Heb geloof ik alleen die eerste met die 300SL helemaal afgerond (1x goud, 4x zilver) en de eerste 2 met SLS AMG (1x goud, 1x zilver). Zit vaak toch nog wel 2 tot 4 seconde boven goud terwijl ik dan het gevoel heb dat er echt niet veel tijd te winnen is en ik ze nagenoeg foutloos rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Verstekbakker schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:38:
Dan heb je er straks 2 want je wint die wagen ook nog bij een ander event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:10:

Jullie nog tips hoe die Nurburgring Specials met controller op goud te halen? ABS en TC juist aan of uit? Heb geloof ik alleen die eerste met die 300SL helemaal afgerond (1x goud, 4x zilver) en de eerste 2 met SLS AMG (1x goud, 1x zilver). Zit vaak toch nog wel 2 tot 4 seconde boven goud terwijl ik dan het gevoel heb dat er echt niet veel tijd te winnen is en ik ze nagenoeg foutloos rij...
Het is gewoon mogelijk..

ABS op 1, TC uit. gas geven en remmen met de triggers.. ;)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
ik moet maar is een fatsoenlijk headsetje gaan kopen, want het ding dat ik nu gebruik is gewoon wat flut :) (een sony bluetooth koptelefoon met toevallig ook een microfoon erin, maar de mic zit dus op mn oor en niet bij mn mond. resultaat is erg zwak geluid of continue op uitzenden staan met veel ruis).

voor de mensen die voor vanavond nog autos zoeken, misschien is het handig om wat tips te geven.
- BMW M3 Race Car (staat nu bij de online dealer!)
- Toms Supra (komt wat PK te kort, maar als je er goed mee kan rijden kan je misschien meekomen)
- touring cars in het algemeen
- Takata Dome NSX
mogelijke andere opties:
- GT by Citroen race car
- chevy camaro LM race car
- ford GT LM race car

vergeet verder niet:
- race normaal bandjes te kopen voor je bakken
- je opgevoerde racemonsters vaak ook weer wat omlaag kan tunen, zodat ze weer onder de 650 PK grens zitten
- iets meer gewicht of wat minder vermogen vaak geen ramp is, de bak kennen levert vaak meer kennen en op de baan houden is belangrijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:18:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, dat van die G27 dus?

Heb zelf een DFGT maar echt sneller tijden ermee rijden lukt me nog niet en ben toch al even bezig.

Zit er niks anders op als maar blijven oefenen of zijn er nog wat tips en tricks voor wheel drivers?
Hoe het komt dat de G27 daud is weet ik echt niet. Weet wel dat ik met de G27 gewoon echt sneller ben dan met controller. Kan je geen tips & tricks geven behalve gewoon veel oefenen en het gevoel ervoor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
himlims_ schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:57:
[...]
auto is gebaseerd op een Abraham tank uit 1950 (geloof ik) - Auto heeft jaylenno speciaal laten bouwen;
[afbeelding]

het schijnt overigens best een goede driftcar te zijn - helaas kan ik niet driften dus kan 't niet voor je bevestigen.
Drift idd wel lekker.
Ik dacht dat het blok uit een 1e wereld oorlog tank kwam, Maar kan ook een 2e wereldoorlog tank zijn. Dus sowieso voor 1950.
Hij vond hem te langzaam, dus heeft hij er 2 grote turbo's op gezet. Op de website van jay leno kan je filmpjes van de bouw zien met alle info :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ybastiaans schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:35:
[...]

Cool! De broers van mijn level 27 bob: D. Vettel!! Complete racefamilie... :9
Dan zal mijn rijder , A. Vettel waarschijnlijk een neef zijn....

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
KappeNou schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:41:
[...]

Drift idd wel lekker.
Ik dacht dat het blok uit een 1e wereld oorlog tank kwam, Maar kan ook een 2e wereldoorlog tank zijn. Dus sowieso voor 1950.
Hij vond hem te langzaam, dus heeft hij er 2 grote turbo's op gezet. Op de website van jay leno kan je filmpjes van de bouw zien met alle info :)
Motor uit een Patton tank uit ca. 1950, 30 liter V12. Hij rijdt er 6 MPG oftewel 2,5 km/l mee. Rare bak, maar van zoiets krijg ik als ingenieur nou echt de kriebels. Geld is geen issue, gewoon bouwen wat je het mooiste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
GAIAjohan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:31:
[...]

Het is gewoon mogelijk..

ABS op 1, TC uit. gas geven en remmen met de triggers.. ;)
Hehe OK :) Ik heb gas/rem sowieso op R2/L2 zitten. Dan maar een volledige avond besteden aan de Nurburgring Specials en dan moet ook dat wel eens gaan lukken :)

Oja iets wat ik me nog afvroeg. Je kan als je in de dealer of ocassion shop niet zien of je een bepaalde auto al in je garage hebt he? Als ik straks bezig ga met verzamelen en bijvoorbeeld alle type Skyline's wil kopen in de ocassion shop dan moet je zo ongeveer een lijstje naast je PS3 hebben liggen om af te vinken welke je wel en niet hebt. Zou ideaal zijn als je in de ocassion bent en je gelijk kan zien of die auto al in je garage staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:47:
[...]
Heb de Dream Car gedaan met me Formula GT >:)
Peugeot R92C, FTW!!!

Ongeveer 1050pk

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

rlKoekie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:32:
......
voor de mensen die voor vanavond nog autos zoeken, misschien is het handig om wat tips te geven.
- Toms Supra (komt wat PK te kort, maar als je er goed mee kan rijden kan je misschien meekomen)
- touring cars in het algemeen
- Takata Dome NSX
mogelijke andere opties:
- GT by Citroen race car
- chevy camaro LM race car
- ford GT LM race car

vergeet verder niet:
- race normaal bandjes te kopen voor je bakken
- je opgevoerde racemonsters vaak ook weer wat omlaag kan tunen, zodat ze weer onder de 650 PK grens zitten
- iets meer gewicht of wat minder vermogen vaak geen ramp is, de bak kennen levert vaak meer kennen en op de baan houden is belangrijker!
Dank voor de tips voor de mede(s)rijders :)
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:25:
.....
Maandag 10-1-2011 vanaf 20:00 uur on-line race
De regels die ik wil hanteren zijn:
- Max. vermogen: 650 pk (iets meer dan de laatste tijd om wat meer auto's toe te laten)
- Min. gewicht: 1000 kg
- Max. bandjes: Race Normaal
- Alleen tractiecontrole en racelijn toegestaan

1ste race:
Circuits: Suzuka
# Ronden: 5

Daarna wisselende circuits zelfde restricties

Steeds ca. 10 minuten vrij rijden en dan de race.

Wil je meedoen, stuur mij dan een vriendenverzoek: Wel even Tweakers of GoT vermelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Nét gewonnen; Lamborchini Nomad DIABLO GT-1 '00... dus er zit tóch een Diablo in!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Obi1r schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:17:
Nét gewonnen; Lamborchini Nomad DIABLO GT-1 '00... dus er zit tóch een Diablo in!
http://img23.imageshack.us/img23/8327/azur.jpg
En niet eens zo lelijk :P
JoepW schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:14:

Dank voor de tips voor de mede(s)rijders :)
Ik zal vanavond even kijken hoe het gewicht/pk van de lexus is, dan kom ik ook wel mee rijden.
Anders toch aan de A-spec Nascar.. :X

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Lamborghini :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Die heb ik geloof ik al eens tussen de ocassions gezien ;)

Maar ik ga even zuinig om met m'n credits want wil minimaal 1,5 mio overhouden als die 155 DTM weer eens langskomt ;) Dat is voor mij nu de enige must have :P

Heb geloof ik bijna m'n Alfa Romeo garage compleet dan... Blijven over Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 ‘65 (Pebble Beach Concours d’Elegance Gran Turismo Trophy 2009) Die is 10 mio credits bij de dealer! :9 Dat wordt echt sparen dus ;)
Verder zoek ik nog Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V ‘04. Die ben ik nog helemaal niet tussen de ocassions tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
foei. Lamborchini ? :N

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:27:
[...]

Heb geloof ik bijna m'n Alfa Romeo garage compleet dan... Blijven over Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 ‘65 (Pebble Beach Concours d’Elegance Gran Turismo Trophy 2009) Die is 10 mio credits bij de dealer! :9 Dat wordt echt sparen dus ;)
Niet kopen, die win je ergens. Waar moet je zelf maar even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Jackal131 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:10:
[...]

Peugeot R92C, FTW!!!

Ongeveer 1050pk
Wist niet dat die van Peugeot was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
ybastiaans schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:39:
[...]

Niet kopen, die win je ergens. Waar moet je zelf maar even opzoeken.
Oh goed nieuws :D

Al gevonden:
B-Spec Expert
Historic Racing Car Cup: Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 ‘65 (P)
Daar ben ik nu ook zo ongeveer in B-spec dus dat komt goed uit! Blijven er dus nog maar 2 over om m'n Alfa Romeo garage compleet te hebben! :D

*edit*

Grrr ik moet toch beter tussen die rewards kijken :(

Heb gisteren voor 2,5 mio Ford GT LM Race Car Spec II gekocht... Staat die als reward bij:
A-Spec Extreme
Dream Car Championship: Ford GT LM Race Car Spec II
Daaaag 2,5 mio |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Quipers op 10-01-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
SinergyX schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:51:
[...]

B-spec is nog simpel, bedenk je eens dat je mogelijk ook 4-5 races A-spec van 24 uur moet gaan rijden? :P
Ja ik weet het, maar in A-Spec ga ik er echt pas als beginnen als er een save game functie komt.
4 uur Nordschleife is voor mij de max, langere races ga ik nu niet aan beginnen... 8)7

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Pyrone89 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:40:
[...]

Wist niet dat die van Peugeot was ;)
Oeps...you're right.

Nissan. My bad... :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:35:
<knip>
Bij de Specials inmiddels die Loeb challenge ook gedaan. Ik vond het wel vreemd dat in de tekst staat dat je moet proberen de ghost te verslaan, maar de ghost verslaan is blijkbaar niet nodig voor goud... Wat is dan de toegevoegde waarde van die ghost :?
<knip>
Dat vond ik zelf ook al zo vaag ja, bij de beginner challenge had ik de 1e keer (dat ik de hele ronde foutloos had) proberen al meteen goud terwijl ik echt zoiets had van nou zal wel 10 seconden te langzaam zijn 8)7
De 2e vond ik wat lastiger om foutloos te doen, lees: zonder te hard de hekken te raken etc ;) maar zat toenj vrij dicht achter de ghost car.
De 3e haalde ik de 2e keer al, ook weer een flink stuk achter de ghost, had echt niet verwacht dat ik het zou halen.

Zou het wellicht ook een aanpassing zijn geweest om deze special wat makkelijker te maken?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

^- ook mooie vergelijking met de ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
FastBunny schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:28:
[...]
Zou het wellicht ook een aanpassing zijn geweest om deze special wat makkelijker te maken?
Dat zou kunnen, maar wellicht dat diegene die die Loeb al vrij snel hebben gedaan dat kunnen vertellen.

Bij die 1ste Loeb Challenge kwam ik bij de eerste poging echt gelijk met de ghost over de finish. Denk dat ik net er achter zat met een tiende achterstand ofzo. Dus die was in principe makkelijk te halen als je de ghost zou moeten inhalen.
Die 2de vond ik vrij pittig en moest paar keer herstarten vanwege crash in de hekken, maar bij de 1ste complete ronde haalde ik hem ook, maar wel met dikke achterstand op de ghost.
Die 3de heb ik gewoon de auto binnen de baan gehouden en de ghost als referentiepunt gebruikt en geen moeite gedaan om hem in te halen, maar vond het juist wel prettig om een goeie lijn te kunnen houden. Als ik die wat meer had gepushed had ik ook die wel in kunnen halen :)

Oftewel. Er was wat mij betreft geen reden om het makkelijker te maken o.i.d door de ghost niet te hoeven inhalen. Binnen een paar pogingen had ik dat wel voor elkaar gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:34:
[...]

Dat zou kunnen, maar wellicht dat diegene die die Loeb al vrij snel hebben gedaan dat kunnen vertellen.

Bij die 1ste Loeb Challenge kwam ik bij de eerste poging echt gelijk met de ghost over de finish. Denk dat ik net er achter zat met een tiende achterstand ofzo. Dus die was in principe makkelijk te halen als je de ghost zou moeten inhalen.
Die 2de vond ik vrij pittig en moest paar keer herstarten vanwege crash in de hekken, maar bij de 1ste complete ronde haalde ik hem ook, maar wel met dikke achterstand op de ghost.
Die 3de heb ik gewoon de auto binnen de baan gehouden en de ghost als referentiepunt gebruikt en geen moeite gedaan om hem in te halen, maar vond het juist wel prettig om een goeie lijn te kunnen houden. Als ik die wat meer had gepushed had ik ook die wel in kunnen halen :)

Oftewel. Er was wat mij betreft geen reden om het makkelijker te maken o.i.d door de ghost niet te hoeven inhalen. Binnen een paar pogingen had ik dat wel voor elkaar gekregen :+
...Maar dat is allemaal met slipherstel aan. Ik kan me niet heugen dat ik veel (uberhaupt?) mensen gehoord heb die de challenges met alles uit haalden. Ik kwam bij alledrie tot zilver zonder slipherstel, met slipherstel reed ik de ghost in 2 pogingen een sec of 10 zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

SinergyX schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:19:
[...]

http://img23.imageshack.us/img23/8327/azur.jpg
En niet eens zo lelijk :P

[...]

Ik zal vanavond even kijken hoe het gewicht/pk van de lexus is, dan kom ik ook wel mee rijden.
Anders toch aan de A-spec Nascar.. :X
die is van de japanse gran turismo 3 A-Spec :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

ybastiaans schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:49:
[...]

...Maar dat is allemaal met slipherstel aan. Ik kan me niet heugen dat ik veel (uberhaupt?) mensen gehoord heb die de challenges met alles uit haalden. Ik kwam bij alledrie tot zilver zonder slipherstel, met slipherstel reed ik de ghost in 2 pogingen een sec of 10 zoek.
Klopt heb het ook met slipherstel gereden en verder TC uit, en ABS op 1. Wel met de controller..

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
ybastiaans schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:49:
[...]

Dat klopt :9 Had hier ergens de tip gelezen dat je die Loeb challenge het best kon halen met ABS en TC uit en slipherstel aan ;) Die tip opgevolgd en voila :D Ik wilde eerst ook alles halen zonder slipherstel en alleen met TC en ABS aan/uit gaan spelen, maar bij sommige events (volgens mij ook die license IC's) staat slipherstel standaard aan en kan je het niet eens uitschakelen :?
Probeer wel vaak zonder slipherstel te rijden, maar volgens mij is het onmogelijk om sommige (met controller) zonder slipherstel te halen. Volgens mij is dat ook bij Special op Top Gear met die Lotus het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:00:
[...]

Dat klopt :9 Had hier ergens de tip gelezen dat je die Loeb challenge het best kon halen met ABS en TC uit en slipherstel aan ;) Die tip opgevolgd en voila :D Ik wilde eerst ook alles halen zonder slipherstel en alleen met TC en ABS aan/uit gaan spelen, maar bij sommige events (volgens mij ook die license IC's) staat slipherstel standaard aan en kan je het niet eens uitschakelen :?
Probeer wel vaak zonder slipherstel te rijden, maar volgens mij is het onmogelijk om sommige (met controller) zonder slipherstel te halen. Volgens mij is dat ook bij Special op Top Gear met die Lotus het geval.
De 2e Top Gear special met de Lotus is zelf met slipherstel nog flink slippend/glijdend de bochten door om vervolgens maar dat ligt ook aan de tail-happy Lotus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastBunny schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:13:
[...]

De 2e Top Gear special met de Lotus is zelf met slipherstel nog flink slippend/glijdend de bochten door om vervolgens maar dat ligt ook aan de tail-happy Lotus ;)
Inderdaad wat een ramp....

Lotus: Afbeeldingslocatie: http://www.animationplayhouse.com/donna3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
[...]

Ik kwam tot 1,5 sec van de eerste met alles uit, maar ik kreeg hem net niet uitgeremd in de laatste bocht. Zo ook de licence challenge met de 330 P4, bijna niet te doen... Trouwens, wel allemaal met G25 en met de hand schakelen, dus geen flippers of automaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

[...]

Ligt ook aan de baggerbandjes die er onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Zo, net voor het eerst even in de X2010 gereden.
Wat onaards, onbeheersbaar, onrealistisch, idioot, debiel etc. etc. snel is dat ding.
Is meer arcade dan racen.
Maar ik kom wel even 10 seconde tekort voor de eerste challenge.

Ik ben te oud aan het worden hiervoor :'(

Ik wil kunnen proefrijden een heleboel keer en dan steeds slijpen aan rondetijden, maar helaas. Moet steeds opnieuw starten uit de pits ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Van de dokter vandaag 4 dagen ziekteverlof gekregen. Tijd voor GT5 denk je dan :D totdat die irritante hoest de je 's nachts wakker houdt, je nog eens extra hoofdpijn geeft... dus, toch nog een geluk dat Bspec in dit spel zit om wat bij te verdienen :)

oh.. bob heeft net de PD cup gewonnen :)

Wat ik wel raar vond vond gisteren - en heb ik de comments hier gemist - was dat ik plots het finale filmpje kreeg terwijl mijn beide spec levels 16 waren.
// edit: ok, blijkbaar iets met de professional series championship ofzo

[ Voor 7% gewijzigd door Dakoina op 10-01-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Is het normaal dat je meerdere keren de gift car ticket voor 1000 miles krijgt? Hem m gisteren voor de tweede keer gekregen. Misschien een herkansing ofzo omdat de eerste gift car ongelooflijk waardeloos was?

BTW, gisteren dan eindelijk de VW W12 Nardo concept tegengekomen in de occassions. Schijnt een van de zeldzaamste auto's te zijn. Kostte bijna 1,5 miljoen, maar m'n favotiete auto is dan ook terug uit GT4. Met wat tuning kun je zo ruim 400 km/h halen met dat ding. Stock is ie zelfs sneller dan m'n audi R8 5.2 fsi op 661 pk met weight reductions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb geen mogelijkheid om met stuur te spelen. Ben dus gebonden aan de standaard controller.

Nu geef ik gas en rem ik met de rechter analoge stick.

Sommigen van jullie gebruiken de triggers... Is dit puur een kwestie van gewenning? Of zijn triggers nu ook echt beter om te gebruiken? (anders wil ik wel een poging doen om over te stappen naar deze wijze)

Maar zou dit niet iets zijn voor mensen zonder stuurtje: Fanatec Speedster Controller
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=260&

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/images/2006/05/fanatec.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

@Trishul ik hoop dat ik dan de volgende keer ook iets fatsoenlijkls krijg.. ik kreeg met level 23 de 1000miles bon met de : Daihatsu Sirion X4 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dacide schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:36:
Ik heb geen mogelijkheid om met stuur te spelen. Ben dus gebonden aan de standaard controller.

Sommigen van jullie gebruiken de triggers... Is dit puur een kwestie van gewenning? Of zijn triggers nu ook echt beter om te gebruiken? (anders wil ik wel een poging doen om over te stappen naar deze wijze)

Maar zou dit niet iets zijn voor mensen zonder stuurtje: Fanatec Speedster Controller

[afbeelding]
http://www.autoblog.com/2...for-ps3-just-makes-sense/
soort 'stuurtje' op je controler - beide geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Trishul schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:32:
Is het normaal dat je meerdere keren de gift car ticket voor 1000 miles krijgt? Hem m gisteren voor de tweede keer gekregen. Misschien een herkansing ofzo omdat de eerste gift car ongelooflijk waardeloos was?
Ik heb dat 1000 ticket nog steeds niet gehad :( A-spec 27 en B-spec 15... Bijna 10.000km afgelegd en 150 auto's en iets van 140 overwinningen, maar never nooit niet zo'n 1000 ticket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

dat ziet er belachelijk uit... :') !!
lijkt op die negcon controller van namco met dat draaigedoe ...ook een flop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Trishul schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:32:
...
Ik kreeg deze zaterdag ook voor de 2e keer. Ben dus niet de enige.

Kreeg er trouwens niet zoveel bijzonders voor..

...
Ik gebruik ook de triggers. Persoonlijk vind ik dat gemakkelijker dan met de analoge sticks.
Ik betrap me er wel eens op dat ik af en toe rem, terwijl ik ook nog steeds het gas er op houd (stijl M. Schumacher). Dit is niet mogelijk met de analoge sticks.

[ Voor 45% gewijzigd door Jackal131 op 10-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:15:
[...]

Zet er wat spoilers op, voor en achter, en dan downforce naar max schroeven. Werkte bij mij wel iig. Succes!
Hoe kan ik er spoilers op plaatsen? Bedoel je raceaanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Die gebruik ik trouwens om te sturen... Dus gas/rem met R2/L2 en sturen met die linker stick... Vriend van me gebruikt ook R2/L2, maar stuurt dan met de pijltjes toetsen. Dat vind ik nu weer helemaal niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Die gebruik ik trouwens om te sturen... Dus gas/rem met R2/L2 en sturen met die linker stick... Vriend van me gebruikt ook R2/L2, maar stuurt dan met de pijltjes toetsen. Dat vind ik nu weer helemaal niks :P
Pijl toetsen zijn toch niet druk gevoelig??? lijkt me niet echt handig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:13:
[...]

Een Spoiler kun je op veel auto's plaatsen bij "GT Auto".
Volgens mij heet dat daar "Stroomlijn onderdelen" in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:13:
[...]

Je hebt een optie voor spoliers en ander bodywork (heet volgens mij stroomlijnonderdelen in het Nederlands :?) en een optie voor raceaanpassing in die GT auto waar je ook je olie ververst en je auto kan wassen enzo :) Als je daar bent wijst het zichzelf.

Ik had ook moeite met het onder controle houden een fully tuned 458 Italia, maar met extra spoliers en wat bodywork rondom ging het al stukken beter! Wel de TC op 8 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Quipers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:21:
[...]

Je hebt een optie voor spoliers en ander bodywork (heet volgens mij stroomlijnonderdelen in het Nederlands :?) en een optie voor raceaanpassing in die GT auto waar je ook je olie ververst en je auto kan wassen enzo :) Als je daar bent wijst het zichzelf.

Ik had ook moeite met het onder controle houden een fully tuned 458 Italia, maar met extra spoliers en wat bodywork rondom ging het al stukken beter! Wel de TC op 8 ofzo :P
Ja heb t gevonden, haha, wat bedoel je met TC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Traction control :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:24:
[...]

Ja heb t gevonden, haha, wat bedoel je met TC?
TC staat voor traction control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:26:
[...]

TC staat voor traction control
ok, haha, ben nog niet zo thuis in al die termen, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Hoyden schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:20:
[...]

Een Spoiler kun je op veel auto's plaatsen bij "GT Auto".
Volgens mij heet dat daar "Stroomlijn onderdelen" in het nederlands.
Haha dat is ook zo ongeveer letterlijk hetgeen ik typte :P
Haha je hebt beginners en experts hier he ;)

Volgens mij ga ik maar een half uurtje eerder van het werk... Voel de drang om GT5 op te starten weer stijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55

[afbeelding]
Ik gas en rem ook met de rechter analoge stick, ik kan niet soepel rijden als ik de triggers gebruik en dat hou ik ook minder lang vol (kramp in mn vingers). Het is dus denk ik heel persoonlijk wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de Ferrari 458 van 673 pk met een spoiler, voortkant en uitbouw delen bewerkt en de downforce achter op max (40). TC nog steeds op 5. Hij is nu veel stabieler inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
zoenvisje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:30:
[...]

Ik gas en rem ook met de rechter analoge stick, ik kan niet soepel rijden als ik de triggers gebruik en dat hou ik ook minder lang vol (kramp in mn vingers). Het is dus denk ik heel persoonlijk wat beter is.
Ik heb vandaag die Real Triggers besteld, misschien ook iets voor jou?

Bij Play.com zijn ze slechts 3 euro (t.o.v. €10 bij Bol.com) en je krijgt ze gratis bezorgd.
http://www.play.com/Games...gers-For-PS3/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

real triggers zijn een MUST als je 't mij vraagt voor iedere DS gebruiker (neit enkel voor GT)
krijg je soms ook bij Official Playstation magazine

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 10-01-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Pyrone89 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Bij Play.com zijn ze slechts 3 euro (t.o.v. €10 bij Bol.com) en je krijgt ze gratis bezorgd.
Wellicht dat ik die ook maar eens ga bestellen... Hoor er al zoveel lovende verhalen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Heb net 4 setjes besteld, 12 euro kwijt.

Als je even bij de Mac gaat eten ben je dat al kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
[...]

Thanks ik heb ze besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Jullie bedoelen Flamborlambo
Mwah whatever... het is maar waar je je prioteiten stelt.
Ik ga straks m'n kersverse BMW Race Car afstellen, en m'n Takata NSX ook maar meteen (je moet altijd een plan B hebben nietwaar) en sluit ik me aan vanavond.

[ Voor 79% gewijzigd door Obi1r op 10-01-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
[...]

Thxz! gelijk ff 2 paar besteld.
Vooral met hoge snelheden en veel bochtenwerk glijden vaak mn vingers van de triggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
[...]

Heb ik al maar helaas helpt het bij mij niet (ze zijn wel fijn hoor maar bij GT5 heb ik geen profijt). Ik hou het ook gewoon niet vol, na een rondje of 10 krijg ik kramp. Met de analoge stick kan ik oneindig doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:14:
De regels die ik wil hanteren zijn:
- Max. vermogen: 650 pk (iets meer dan de laatste tijd om wat meer auto's toe te laten)

1ste race:
# Ronden: 5

Daarna wisselende circuits zelfde restricties

Jammer dat ik vanavond tot een uurtje of 10 moet werken. Zou nog om 22.30 kunnen aansluiten als er dan nog geraced word. :)

Nadeel van wisselende diensten. :'( Maar ja betaald wel weer goed. :9

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 07:37
Heb nu een tijdje een stuurtje en vond een echte wheelstand te duur en de levertijd te lang. Heb nu bij Ikea een schraag gekocht voor 25 euro. In combinatie met de Logitech Driving Force GT werkt het erg goed.
Ziet er als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_otSVv_uMgkI/TQE2VMcnPiI/AAAAAAAAAE8/1c_n1QDgoGQ/s640/IMG_0187.JPG

Het werkt perfect. Het bovenste balkje is te draaien zodat je het stuur in de juiste stand kan zetten :P.
Hij zou wel iets zwaarder mogen maar dat moet makkelijk aan te passen zijn.
Je kan hem hier vinden, Vika Leif: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10141151

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

pur_DutchDevil schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:17:
[...]
Jammer dat ik vanavond tot een uurtje of 10 moet werken. Zou nog om 22.30 kunnen aansluiten als er dan nog geraced word. :)
Ik wil tegen 23:00 uur stoppen dus leuk als je nog een raceje meepakt ;)

Heb net de viper afgesteld binnen de regels (en natuurlijk de BMW en een reserve NSX) hoop dat het een beetje druk wordt...

Ik zal zo nogmaals de regels, mogelijke auto's en gedragscode posten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

FireFly3k schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:24:
....
Hij zou wel iets zwaarder mogen maar dat moet makkelijk aan te passen zijn.
....
Vastschroeven aan de vloer ;)
Heb ik wel met mijn raceset gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Unbreukable schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:26:
[...]

Dan heb je er straks 2 want je wint die wagen ook nog bij een ander event.
Dat is dan mooi irritant, want het ding is niet te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

De regels:

- Max. vermogen: 650 pk

1ste race:
# Ronden: 6 (ongeveer 10-12 minuten)

Daarna wisselende circuits zelfde restricties en steeds ca. 10 -12 minuten races.

Wil je meedoen, stuur mij dan een vriendenverzoek: Wel even Tweakers of GoT vermelden!

Mogelijke auto's (met dank aan rlKoekie)
- Toms Supra
- Een aantal Touring cars (wel met hoop spoilers of RM)
- Takata Dome NSX
- GT by Citroen race car
- Chevy Camaro LM race car
- Ford GT LM race car
- Orca Viper

Vergeet niet de juiste banden te kopen en ook te kiezen in de lounge nadat je de auto hebt gekozen.

Gedragsregels (in willekeurige volgorde) en tips:
- Alleen ik start de race. Let op als je de pits inkomt vanuit de lounge dat je niet per ongeluk op start drukt. Als iemand dat per ongeluk doet komt onmiddellijk het verzoek van mij aan iedereen om heel snel naar de lounge (niet pits) te gaan zodat de race gecancelled wordt.
- Headsetje is aanbevolen (communiceert makkelijker)
- Wil je even stoppen, ga dan of naar de pits of parkeer je auto langs de baan op de handrem.
- Braketests zijn uit den boze
- Let op snellere deelnemers. Laat deze langs tijdens het vrij rijden.
- Als je spint let dan op bij het weer op de baan komen op andere rijders.
- In de bocht leunen tegen een mederijder als de neus van jouw auto voorbij de helft van je tegenstander zit mag, hem van de baan drukken niet
- Als je iemand (per ongeluk) van de baan tikt laat je hem in de race weer keurig voor. Plaatsen winnen door beuken is niet gewenst.
- En vloeken en tieren doen we niet. We doen dit voor de fun.

Nou zo is 't wel even goed.

Tot vanavond. En vol is vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik kan vanavond na 20.30 uur ook joinen.....kan ik er dan nog bij??

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Heeft iemand van jullie trouwens ook die Gillet Vertigo Race Car '04? Ik heb die uit vorige online ocassion shop gehaald voor 1.9 mio credits. Echt een geweldig ding :D 946pk op 780kg.... Mijn Bob is er ook erg blij mee, want is heldig bezig nu met die wagen :D

*edit*
Hmmm AMEX is niet geldig @ play.com :(
Dat is nou weer jammer...

*edit 2*
Ik doe vanavond niet mee aan online race, want sta vanavond op de tennisbaan ;)
Ik zet m'n B-spec Bob wel weer aan het werk :P

[ Voor 29% gewijzigd door Dr. Quipers op 10-01-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ericjooo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:50:
Ik kan vanavond na 20.30 uur ook joinen.....kan ik er dan nog bij??

groet,

Eric
Als er plek vrij is no problem. Bij 16 stopt de fun ..... (als mijn verbinding het trekt tenminste ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 10-01-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spotte zojuist de GT by Citroen - mooi die heb ik nog niet. Gekocht voor 5.7miljoen ... kijk in mijn garage had ik er schijnbaar al eentje gewonnen :X *zucht*

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.