Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
@Pyrone89: Ik kom denk ik ook nog even kijken.

Voor de mensen met het Fanatec GT3 stuur. Hoe zit het eigenlijk met achteruit rijden etc? Ik ben nu gewend dat de PS knoppen op het stuur zitten..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:45

Vuvuzela

My spire is forming

ph03nix80 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:08:
Ik vroeg me af of het nu met die seizoensevents niet gewoon mogelijk is om een extra account aan te maken en dan de benodigde auto van je hoofdaccount aan dit nieuwe account te doneren en dan daar een seizoensevent mee rijden.
Dan kan je met de credits, die je wint auto's kopen, die je dan weer aan je hoofdaccount doneert.

Of zie ik iets verkeerd? :?
Dat had ik ook bedacht. Ik was toen ik het deed de levels vergeten (ivm aankoop auto) maar met de C4 event krijg je al genoeg exp voor lvl 17 en natuurlijk 1.5 mil. Dus daar valt nog redelijk mee te shoppen (auto's die je wel wilt maar niet het geld waard vind) Al zijn de leukste auto's vanaf lvl 18.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 08-01-2011 17:17 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:30
ben nu bij level 26 weer mooi dat er nieuwe season events zijn. Zo kan ik weer verder.

Maar ik hoop deze week level 30 te halen ik wil die Reb Bull X10 wel eens proberen.

Alleen vindt ik soms vervelend dat je niet in je garage gelijk naar de tuning shop kan gaan. Nu moet je weer naar de hoofdmenu en tuning shop kiezen. Ik hoop dat ze dit gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:49:
[...]
dat maakt best veel uit, neem bijv. de GTF1, doe je revisie en herstel je chassis dan hersteld dan ongeveer 110pk :X
Net een motorrevisie gedaan met mijn Furai, kostte me 450.000 credits en leverde een vermogenswinst op van 5 pk. Weggegooid geld dus! Heb ook nog olie ververst dus het zou ook zomaar van die olie kunnen komen die 5 pk.
Ik doe het dus niet meer als je maar uit moet zien te vissen of het de moeite is of niet bij een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 17-09 22:55
KappeNou schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:56:
@Pyrone89: Ik kom denk ik ook nog even kijken.

Voor de mensen met het Fanatec GT3 stuur. Hoe zit het eigenlijk met achteruit rijden etc? Ik ben nu gewend dat de PS knoppen op het stuur zitten..
Achteruit rijden kan voor zover ik weet alleen met de knop rechts boven op het stuur (uit m'n hoofd, weet het niet 100% zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Sander H schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:15:
[...]

Achteruit rijden kan voor zover ik weet alleen met de knop rechts boven op het stuur (uit m'n hoofd, weet het niet 100% zeker).
Klopt ja, knopje rechtsboven is voor achteruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
De start van mijn room wordt 19:50

[ Voor 11% gewijzigd door Pyrone89 op 08-01-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woop, zonet de miljonair trophy gehaald.
Da's mooi, dan kan ik zo de 787B en wat andere premium wagentjes kopen :)
En ik wil de NSX, Camaro '10, Sylvia en Cappuccino in Race Mod uitvoering hebben :P
Uiteindelijk wil ik toch vrijwel iedere premium in bezit hebben.
Morgen 4u Nurburgring met de X1 doen, ik heb er zin an!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 08-01-2011 19:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 22:48
Lol als ik in RL zo zou schakelen als die B-spec chauffeur van mij dan had ik nu geen versnellingsbak meer denk ik.

En remmen kan die ook voor geen kont. :)

Maar hij is pas lvl 11 dus ik heb nog hoop..

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik heb eindelijk een headset. Ik heb hem aangemeld bij de instellingen van de bluetooth instellingen van de PS3, maar hij werkt niet in GT3 :?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb de ruimte gestart.

Het eerste half uur kun je vrij trainen met de SLS, de GTR en de Morisson.

Ik ben nog even wat aan het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
KappeNou schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:51:
Ik heb eindelijk een headset. Ik heb hem aangemeld bij de instellingen van de bluetooth instellingen van de PS3, maar hij werkt niet in GT3 :?
Heb je de volume niveau's goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Psst Pyrone, we hebben een edit-knop ;). Leest wat prettiger voor de rest.

Buiten dat: hoeveel uur stoppen mensen eigenlijk per dag gemiddeld in zo'n spelletje? Ik merk dat je er met 10 uur in de week ofzo niet echt heel snel komt.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Pfff IB-3 is echt onmogelijk nietwaar? Heb alles tot nu toe goud, maar dit slaat nergens op. Onmogelijk gewoon. Mijn record is 18.9 en moet 18.5 halen. Maar als ik sneller rijd kom ik nooit goed uit.

UPDATE: Woot! 18.513, bijna dus! First Person View did the trick. Nu nog voorbij de 18.5 omen maar toch :P

[ Voor 21% gewijzigd door FerdiV op 08-01-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Over 14 minuten starten de eerste races

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:16:
Pfff IB-3 is echt onmogelijk nietwaar? Heb alles tot nu toe goud, maar dit slaat nergens op. Onmogelijk gewoon. Mijn record is 18.9 en moet 18.5 halen. Maar als ik sneller rijd kom ik nooit goed uit.
Daar had ik ook het meeste moeite mee.
Mijn idee: De eerste 3 bochten vol gas gaan (snelheid maken), daarna in iedere bocht van het gas af gaan (niet helemaal) en zodra je weer recht staat vol (of bijna vol) gas.
De laatste 2 bochten kan je weer redelijk vol op het gas.
Als je maar niet van te weinig plots naar te veel gas gaat, want dan gaat ie oversturen.
Hood view werkt in deze ook het beste omdat je dan vlak langs de pylonnen kan scheren.
Het is moeilijk, maar je moet er een bepaalde flow in zien te vinden.
Zie deze video: YouTube: GT 5 License IB-3 Gold metal Patente IB-3 Medaglia d'oro

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 08-01-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mag blijkbaar niet eens mensen naar de gebruikelijke Tweakers races toe helpen 8)7

[ Voor 175% gewijzigd door Pyrone89 op 08-01-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Pyrone89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:03:
[...]

Heb je de volume niveau's goed ingesteld?
Volume knop zit erop. Maar ik zie me ook niet praten in de lobby..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
dvdkiwi schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:20:
[...]

Daar had ik ook het meeste moeite mee.
Mijn idee: De eerste 3 bochten vol gas gaan (snelheid maken), daarna in iedere bocht van het gas af gaan (niet helemaal) en zodra je weer recht staat vol (of bijna vol) gas.
De laatste 2 bochten kan je weer redelijk vol op het gas.
Als je maar niet van te weinig plots naar te veel gas gaat, want dan gaat ie oversturen.
Hood view werkt in deze ook het beste omdat je dan vlak langs de pylonnen kan scheren.
Het is moeilijk, maar je moet er een bepaalde flow in zien te vinden.
Zie deze video: YouTube: GT 5 License IB-3 Gold metal Patente IB-3 Medaglia d'oro
Thnx, ja hood werkte niet echt. Heb hem nu wel met 18.364

Voor mij werkte het met FPS en dan opgaan tot in je 3 en dan throttle control.

Huppa IB-4 en 5 ook gehaald. Bij IB-5 precies de gouden tijd van 14.200, haha!

[ Voor 4% gewijzigd door FerdiV op 08-01-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 09:28
@snelheidsfanaat: noob vraag waarschijnlijk maar hoe "vind" ik jou room?

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Boudewijn schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:11:
Psst Pyrone, we hebben een edit-knop ;). Leest wat prettiger voor de rest.

Buiten dat: hoeveel uur stoppen mensen eigenlijk per dag gemiddeld in zo'n spelletje? Ik merk dat je er met 10 uur in de week ofzo niet echt heel snel komt.
Ik denk exclusief Bspec wel een uurtje of 15 in de week. En inclusief Bspec misschien 50-60, als t nie meer is. Maar er zullen er hier vast wel zijn die het dubbele halen ;)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
:( ik hoopte nog even lekker online te kunnen racen met fatsoenlijke mensen, maar het is te rustig vanavond. pyrone had een lobby opgezocht met wat duitsers een engelsman en een spanjaard, maar dat had meer weg van "die hard 5.1 - battle of the ring" dan van autorijden. mensen die je torpederen met een zonda-R op het einde van het rechte stuk omdat je supra daar maar 300 loopt enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ja, echt super irritant.

De ruimte die ik had heb ik ruim tot half 10 open gehad, maar uiteindelijk waren er maar 2 mensen, toen heb ik maar besloten om een open lobby op te zoeken..... die fout maak ik ook niet meer. Wat een stel holbewoners. Als ze niet bezig zijn je van de baan te beuken dan zijn ze wel bezig om tijdens hun terugkeer op de baan precies jou op te vangen (was geen toeval, ze deden het er om, keer op keer). Een keer lette ik niet goed op in mijn jacht op ene mof genaamd TomKruys en toe tikte ik per ongeluk 2Fast4Stig van de baan.

Die TomKruys heeft mij uiteindelijk tot 5x toe met opzet van de baan gewerkt, toen was ik het zo zat dat ik alles op alles zetten om die gozer eraf te beuken.

Doe het nooit meer. Alleen nog Tweaker races voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Dat is inderdaad altijd jammer, had zelf wel een paar leuke races met wat fransen op deep forrest. Close racing met super gt auto's.

Als ik al aan 10uur per week kom is het veel denk ik.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
noob question
Doe het nooit meer. Alleen nog Tweaker races voor mij
hoe kom ik bij die tweakers races? :|

[ Voor 5% gewijzigd door DummyXL op 08-01-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Door mij in je vriendlijst te hebben staan en dan via community ->Pyrone89->koffiebekertje-->meedoen indien er een oranje icoontje bij staat (anders ben ik niet online).

Ook is het handig om Tweakers-GT5 in je lijst te hebben (is een 2e account van PixelChaos die hier onder de naam TRaxion actief is). Wij 2 organiseren meestal de Tweaker races

[ Voor 78% gewijzigd door Pyrone89 op 08-01-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Waarmee rijden jullie de seasonal events op Tsukuba. Hierbij geldt een beperking van 300hp, Comfort zacht, 1200kg min en Japanese made.

Had nu een S2000 genomenm maar nog niet verder gekomen na 15 min proberen dan een 1,06 met wat tuning tot 289 en 1230kg. Vleugeltje, banden en voor downforce kit. Zat eraan te denken om toch ook eens een nsx r te proberen. Settings van de S2000 moet ik iig nog verbeteren, maar ben gewoon benieuwd wat jullie rijden.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Sander H schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:15:
[...]
Met mijn Fanatec ben ik in staat om vrij te bepalen welke knop voor achteruit is. En overigens geldt dat voor alle functies. Behalve overigens het afstelmenu.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Pyrone89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:44:
Door mij in je vriendlijst te hebben staan en dan via community ->Pyrone89->koffiebekertje-->meedoen indien er een oranje icoontje bij staat (anders ben ik niet online).

Ook is het handig om Tweakers-GT5 in je lijst te hebben (is een 2e account van PixelChaos die hier onder de naam TRaxion actief is). Wij 2 organiseren meestal de Tweaker races
Doe ook maar DutchYup :P Ikkuh dus. Ik wil ook nog wel eens een raceavondje / middagje organiseren.
Morgenmiddag zal ik wel weer een room openen denk ik als er genoeg animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL

ben nog een beetje nieuw met de ps3 maar kan in de game niets vinden om vrienden toe te voegen maar wel in het ps3 hoofd menu daar heb ik jullie nu met "vriend toevoegen" aangemeld met een berichtje... zal wel goed zijn zo... voel bij een beetje blond nu :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bang dat mijn G27 hedenavond is overleden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 14:45

Vuvuzela

My spire is forming

DummyXL schreef op zondag 09 januari 2011 @ 01:21:
[...]

ben nog een beetje nieuw met de ps3 maar kan in de game niets vinden om vrienden toe te voegen maar wel in het ps3 hoofd menu daar heb ik jullie nu met "vriend toevoegen" aangemeld met een berichtje... zal wel goed zijn zo... voel bij een beetje blond nu :( :+
Dat is goed. Als je dan het spel op(nieuw) opstart zie je je PSN vrienden in GT5.

Open lobby is lastig idd. Ik kijk meestal rond naar wat mijn psn vrienden doen. Soms heeft iemand een lounge of zit hij in een goede server. Of als je goed zoekt kan je somsl iets vinden, vaak staat er iets in de titel "pro" of "clean racing" oid.

Offff je kan op het top gear circuit met X1 mensen gaan ontwijken en beuken. Soms ook vermakelijk. Heb me eens rotgelachen om iemand die me achterna zat maar me niet aan kon tikken :X :')

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
LOL!

Dat gaan we binnenkort doen, tikkertje met auto's. 16 man in de server en als je wordt aangetikt ben je af. Last man Standing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Overigens: Als mensen mij willen toevoegen (dat geldt ook voor de anderen) vermeld dan wel even dat je van tweakers komt. Anders wijs ik het verzoek blind af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 01:50:
Ben bang dat mijn G27 hedenavond is overleden ;w
gecondoleerd - hopelijk is reanimatie mogelijk

Heb dit weekend redelijk wat uurtjes gestoken in driften - maar ik bak d'r helemaal niets van :X
Iemand die het wel onder de knie heeft en zin heeft mij hierin te helpen? Heb GTGP stuur, 10-15 verschillende instellingen van het drift forum op gtplanet.net geprobeerd. stuur dualshock, zie niet waar ik de mist in ga

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xrNdWeEeTCs]

^- :9~

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 09-01-2011 10:26 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Die Nascar Championship gaat ook nergens over. De eerste race is op een oval dus dat begrijp ik nog wel maar de 2e race is op Grand Valley Speedway. Als je met die Nascar bakken terug gaat naar zijn eerste versnelling en dan gas geeft dan spinnen ze als een gek omdat ze maar 4 versnellingen en een enorme sloot vermogen hebben.

Hoe hebben jullie dat opgelost? Ik vind het niet leuk om mijn auto nog verder te tunen en sneller te maken dan de rest want dan heb ik het gevoel dat ik cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Prutzer80 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:14:
Die Nascar Championship gaat ook nergens over. De eerste race is op een oval dus dat begrijp ik nog wel maar de 2e race is op Grand Valley Speedway. Als je met die Nascar bakken terug gaat naar zijn eerste versnelling en dan gas geeft dan spinnen ze als een gek omdat ze maar 4 versnellingen en een enorme sloot vermogen hebben.

Hoe hebben jullie dat opgelost? Ik vind het niet leuk om mijn auto nog verder te tunen en sneller te maken dan de rest want dan heb ik het gevoel dat ik cheat.
Die bakken kan je ook niet verder tunen of sneller maken.
Ja, je kunt de bakverhoudingen etc. anders zetten.

Wil je wel met ABS, Tractie Controle en Slip-Herstel rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
Prutzer80 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:14:

TC & ABS aangooien, downforce naar max schroeven en racen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiewetering
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09-2012
himlims_ schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:00:
[...]

Heb dit weekend redelijk wat uurtjes gestoken in driften - maar ik bak d'r helemaal niets van :X
Iemand die het wel onder de knie heeft en zin heeft mij hierin te helpen? Heb GTGP stuur, 10-15 verschillende instellingen van het drift forum op gtplanet.net geprobeerd. stuur dualshock, zie niet waar ik de mist in ga

^- :9~
Ik heb geen idee. Ik heb ook al wat zitten proberen, maar ik kom er ook niet uit.

Heeft iemand goede settings? Het ziet er zo makkelijk uit, maar is het dat ook? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:45
himlims_ schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:00:
[...]
Ik ben geen mega driftheld (ik haal maar iets van 14-15000 op tsukuba), maar ik kom meestal wel aardig dwars de bocht door. Ik drift wel iets anders dan in die filmpjes (ik rijd wel gewoon door). Doe het meestal door eigenlijk iets eerder te remmen en een stuk voor de bocht al op een snelheid zitten die iets boven je normale bochtsnelheid zit, vervolgens tik je je rem aan zodat het gewicht naar de voorwielen komt en gooi je je stuur om en het gas erop en laat je de achterkant komen, vervolgens met mate tegensturen en gasgeven totdat je de bocht weer door bent en ff achterom kijken naar een grote wolk rook.

je kunt even oefenen met een lambo gallardo met sport tyres (hard of normal), moet je wel je handrem gebruiken totdat de banden half versleten zijn. verder zijn de aem s2000 en de meeste bmw's met niet al te goede banden ook prima oefenmateriaal. De beste baan om te oefenen is tsukuba (en dan vooral de eerste bochten, die laatste is wat lastiger), redelijk simpel en breed. Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Bastard op 09-01-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe maak je in een uur 10 miljoen credits op?
Boodschappen doen! :P
Dit was mijn lijstje (allen premium):

-Mazda 787B
-Nissan Sylvia S15 *met race mod*
-Acura NSX *met race mod*
-Honda Integra Type R *met race mod*
-Suzuki Cappuccino *met race mod*
-Audi TT Coupe
-Audi TTS Coupe
-Chevrolet Camaro '10 *met race mod*
-Honda Civic Type R
-Mazda RX-8
-Mitsubishi Lancer Evolution IX
-Nissan Fairlady Z '08
-Subaru Cusco Dunlop Impreza
-Suzuki Swift Sport '07
-Tesla Roadster
-Golf V GTI
-Volkswagen Sambabus
-Volvo C30
-Chevrolet Camaro Z28 '69
-Dodge Challenger R/T '70
-Lamborghini Murcielago LP 640
-Mazda Atenza Sport
-Subaru Impreza WRX STI '07
-Amuse S2000 GT1 Turbo
-Ferrari 599
-Ferrari F430
-BMW M5
-Audi RS6
-Spoon CR-Z
-HPA FT565 Audi TT

Nu is er nog 360.000 over haha :*)

Met de Subaru Cusco Dunlop Impreza een 07'20.365 gedaan op de Nordschleife. (harde racers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik ga ook maar eens al m'n geld opmaken, dan kan ik de laatste 2 seasonal events gaan doen zonder dat ik tegen de limiet van 20 miljoen oploop. En kan ik meteen de pennyless trophy halen, wordt wel een beetje rekenen om precies uit te komen en heb geen zin om 1 zo'n wagen van 20 miljoen te kopen :P

En:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Mi_xKz3WLw]

_/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Sander H op 09-01-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Gaaf filmpie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46
Gaaaf filmpje!

Net de Zonda gekregen voor het 1000 ticket! En de Veyron gewonnen!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat 1000 ticket? Wanneer krijg je die?
laat maar ik weet hem al ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
caspervc schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:22:
Gaaaf filmpje!

Net de Zonda gekregen voor het 1000 ticket! En de Veyron gewonnen!
dan heb jij meer geluk dan Ik, ik kreeg er een mitsubishi 3000GT non turbo voor ;(

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:26:
Hoe maak je in een uur 10 miljoen credits op?
Ik kwam een Bentley Speed 8 tegen voor 5.4mln......en daarna kwam ik 300k tekort voor een Formula GT die ik echt nodig had :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik ga ff on-line kijken nu voor een room. En wat kopen (8 mio. brand in mijn zak) denk ik als er wat staat bij de dealers.
Daarna zal ik wel ff een on-line room openen voor wat tijden zetten / racen.
Join als je zin hebt. (DutchYup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11

Ik heb momenteel niet zoveel tijd om te hosten etc dus als iemand het tweakers-gt5 account mee zou willen beheren graag.

Dm maar even voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor mijn 458 Italia. Heb hem tot 673 pk getuned en heb alle Carrosserie gewichtsverlichting uitgevoerd (Fase 1, 2 en 3 + Carbon motorkap). Ik heb het gevoel dat hij nu een beetje instabiel is geworden, hij trilt beetje over de weg en drift al snel weg in de bochten. Mijn standaard Ferrari California van 446 pk gaat stabieler door de bochten heen terwijl die auto toch een lagere downforce heeft. Iemand tips om mijn 458 Italia weer wat lekkerder op de weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
TRAXION schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Ik heb momenteel niet zoveel tijd om te hosten etc dus als iemand het tweakers-gt5 account mee zou willen beheren graag.

Dm maar even voor details.
Het is zo stil de laatste tijd.

Op je kop gehad van je vriendin? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Pfff what a rush! 30 min spanning...
Net het hele dream car kampioenschap gedaan, die laatste race op de 24 uur versie van de nurburgring in de regen.. won met 0,5 seconden voorsprong na 3 ronden proberen mijn ZR1 RM foutloos rond te sturen met een Ford GT LM in mijn nek. Mijn ZR1 stond nog op minimale downforce van de eerste race op de Indy oval...

spoiler:
Kreeg direct het lange eindfilmpje (met vette smashing pumpkins track 1979) alleen waarom win je nou weer een standaard versie van de Ford GT LM Spec II en niet de premium...

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 09-01-2011 21:13 . Reden: spoilertags toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Unbreukable schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:37:
Pfff what a rush! 30 min spanning...
Net het hele dream car kampioenschap gedaan, die laatste race op de 24 uur versie van de nurburgring in de regen.. won met 0,5 seconden voorsprong na 3 ronden proberen mijn ZR1 RM foutloos rond te sturen met een Ford GT LM in mijn nek. Mijn ZR1 stond nog op minimale downforce van de eerste race op de Indy oval...
*weg*
Spoiler tag?

[ Voor 16% gewijzigd door PromoX op 09-01-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
Pyrone89 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:55:
[...]

Het is zo stil de laatste tijd.

Op je kop gehad van je vriendin? :o
Nee dat niet, ben hier met opruiming bezig met allemaal lang staande zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
KAdrifter schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:13:
[...]

Ik ben geen mega driftheld (ik haal maar iets van 14-15000 op tsukuba), maar ik kom meestal wel aardig dwars de bocht door. Ik drift wel iets anders dan in die filmpjes (ik rijd wel gewoon door). Doe het meestal door eigenlijk iets eerder te remmen en een stuk voor de bocht al op een snelheid zitten die iets boven je normale bochtsnelheid zit, vervolgens tik je je rem aan zodat het gewicht naar de voorwielen komt en gooi je je stuur om en het gas erop en laat je de achterkant komen, vervolgens met mate tegensturen en gasgeven totdat je de bocht weer door bent en ff achterom kijken naar een grote wolk rook.

je kunt even oefenen met een lambo gallardo met sport tyres (hard of normal), moet je wel je handrem gebruiken totdat de banden half versleten zijn. verder zijn de aem s2000 en de meeste bmw's met niet al te goede banden ook prima oefenmateriaal. De beste baan om te oefenen is tsukuba (en dan vooral de eerste bochten, die laatste is wat lastiger), redelijk simpel en breed. Succes!
Als je echt wil leren driften zou ik niet beginnen met Gallardo's of de AEM S2000. 4wd schiet niet op en de motor achterin betekent minder controle met omgooien, en de S2000 is te snel en hard. Ik zou beginnen zoals de meeste japanse toppers ook begonnen zijn: met een Hachi-Roku oftewel AE86 Toyota. Deze wagens hebben bedroevend weinig pk's (200) maar een super onderstel, en dat betekent dat je op een compact baantje (Tsukuba, Autumn Ring) kunt beginnen met gewoon de controle over de auto onder het glijden.

Qua settings:
Tunen met sport ophanging, limited slip diff, verder als je dat wil een lichter vliegwiel en een andere koppeling, de middelste turbo, alle uitlaat en inlaat zooi en wat motortuning (stage 2 of zo) en heel belangrijk: een close ratio bak erin.
Daarna gewoon het ding op z'n laagst en hardst zetten en wat camber erop en gaan met die banaan. Probeer voorlopig weg te blijven van power oversteer, want dan leer je het nooit: rustig aanrijden, wat te vroeg insturen, auto opvangen, gas erop en de drifthoek aanpassen met gas en stuur.

Mocht iemand nog een AE86 zoeken: ik heb er nog 2 die ik dubbel heb. Doe een voorstel om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Heren het was weer leuk on-line. Zo ongeveer alles gedaan. Vrij ekeuze met restricties, vaste auto met en zonder boost, roulette en nog aan het begin gewoon aan het afstellen geweest.
Erg leuk en ontdekt tijdens het afstellen dat ik met de Alfa 155 DTM fully tuned niet sneller ben dan met de BMW M3 GTR.
Bruut is de ORCA Viper bak. Het geluid is helemaal te gek en na wat afstellen was ik er serieus snel mee. Eens kijken of ik hem beetje in de regels kan tunen.

MORGENAVOND vanaf 20:00 uur on-line race
De regels die ik wil hanteren zijn:
- Max. vermogen: 650 pk (iets meer dan de laatste tijd om wat meer auto's toe te laten)
- Min. gewicht: 1000 kg
- Max. bandjes: Race Normaal
- Alleen tractiecontrole en racelijn toegestaan

1ste race:
Circuits: Suzuka
# Ronden: 5

Daarna wisselende circuits zelfde restricties

Steeds ca. 10 minuten vrij rijden en dan de race.

Wil je meedoen, stuur mij dan een vriendenverzoek: Wel even Tweakers of GoT vermelden!

Ik ga morgenoverdag eens kijken wat een logische indeling is om bv enkele raceklasses te maken. Want alleen maar bovengenoemde klasse te hanteren wordt op een gegeven moment saai.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 09-01-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:25:
Heren het was weer leuk on-line. Zo ongeveer alles gedaan. Vrij ekeuze met restricties, vaste auto met en zonder boost, roulette en nog aan het begin gewoon aan het afstellen geweest.
Erg leuk en ontdekt tijdens het afstellen dat ik met de Alfa 155 DTM fully tuned niet sneller ben dan met de BMW M3 GTR.
Bruut is de ORCA Viper bak. Het geluid is helemaal te gek en na wat afstellen was ik er serieus snel mee. Eens kijken of ik hem beetje in de regels kan tunen.

- Max. vermogen: 650 pk (iets meer dan de laatste tijd om wat meer auto's toe te laten)

1ste race:
Circuits: Suzuka
# Ronden: 5

Daarna wisselende circuits zelfde restricties

Steeds ca. 10 minuten vrij rijden en dan de race.

Wil je meedoen, stuur mij dan een vriendenverzoek: Wel even Tweakers of GoT vermelden!

Ik ga morgenoverdag eens kijken wat een logische indeling is om bv enkele raceklasses te maken. Want alleen maar bovengenoemde klasse te hanteren wordt op een gegeven moment saai.
Heb wat gemist zie ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de seasonal event met de Nascar op de Nurburgring gedaan.
Na 2 minuut 50 in het 2e rondje had ik de nr1 al te pakken.
Niet echt spannend dus...

Ook de Gran Turismo Rally bij de special events allemaal eens gedaan en ge-goud.
De stock Focus ST rijdt stukken lekkerder dan de Focus WRC :P
Lastige challenges, behalve in de sneeuw die zijn weer te makkelijk (wel het leukste om te rijden imo)...
Als basic rally car kreeg ik een Focus WRC '08, die kreeg ik ook al bij een free car ticket ergens eerder :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
:( Damn damn damn, kom 0.2 sec tekort voor goud op de Nurburgring, Vettel challenge. Monza is me gelukt om goud te halen, Suzuka ff aan begonnen en bronze tot nu toe. Maar pfff die Vettel challenge doet m'n polsen geen goed en m'n stuurtje staat nog steeds na te roken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merkte het gisteren ook, toen ik na een paar dagen X2010 weer eens een normale auto pakte.
Leek wel of de FFB uit stond zo soepel ging het opeens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Yeah eindelijk IC-10 goud gehaald! Eerst rondje was matig maar mijn 2 ronde knalde ik er een 1:18,835 uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
dvdkiwi schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:14:
Net de seasonal event met de Nascar op de Nurburgring gedaan.
Na 2 minuut 50 in het 2e rondje had ik de nr1 al te pakken.
Niet echt spannend dus...

Ook de Gran Turismo Rally bij de special events allemaal eens gedaan en ge-goud.
De stock Focus ST rijdt stukken lekkerder dan de Focus WRC :P
Lastige challenges, behalve in de sneeuw die zijn weer te makkelijk (wel het leukste om te rijden imo)...
Als basic rally car kreeg ik een Focus WRC '08, die kreeg ik ook al bij een free car ticket ergens eerder :F
Beter 2x een Focus WRC dan 2x een Daihatsu Midget (die krijg naast de truck ook nog via een andere ticket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da's zeker waar.
En nu heb ik er een stock en een getuned.
Maareh... Midgets heb ik er ook 2 van haha (A en B-spec zelfde race)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:55
GT Noob vraagje hier:
Ik heb nu al bij 2 races last gehad van een wegvallende motor (max versnelling + max toeren). Het rode lampje gaat dan even aan, de toeren vallen even weg en de snelheid verminderd. Dan loopt de motor weer op naar max toeren en herhaalt dit hele sprookje zich.

Ik dacht dit op te lossen door er een 5-versnellingsbak in te leggen maar dat zorgde er voor dat dit hele euvel zich al bij 105 MPH ipv 115 MPH voordeed, wat het dus niet echt beter maakte.

Wat is in zo'n geval de oplossing?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zit aan je max RPM op je hoogste versnelling, enige oplossing is een full custom gearbox en de ratio een stuk vooruit gooien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
ik kreeg de renault 5 als basic rally car... best een leuk autotje gezien de history ervan en redelijk te tunen:D

Had moeite met het halen van "like the wind" sloot gister m'n dfgt aan en na even een opwarming haalde ik in 1x de indy en daytona na 2x wat een verschil is dat toch zeg DS3 tegen een stuurtje.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:24

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Met welke auto heb je die gehaald?

[ Voor 69% gewijzigd door Aight! op 09-01-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Met dank aan de mede-tweakers heb ik een sheetje gemaakt om mezelf zo efficient mogelijk door de laatste lvl's van B-spec te laten gaan. Hoop dat jullie er ook wat aan hebben 8)
PS. De waarde voor lvl 39 is gegokt dmv de 2 omliggende waardes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:55
SinergyX schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:27:
Je zit aan je max RPM op je hoogste versnelling, enige oplossing is een full custom gearbox en de ratio een stuk vooruit gooien.
Thx, als dat de enige oplossing is dan moeten we er maar aan geloven.
20k was nog redelijk wat op dat moment maar ben er achter dat je met die seasonal events aardig wat geld kan binnen harken.

Vind eerlijk gezegd die Seasonal Events wat te hard gaan, had met 2 van die dingen genoeg XP om van level 12 naar 14 te gaan en meer geld te krijgen dan ik normaal in 10 races krijg :p Zou wellicht beter zijn geweest als daar ook een bepaald niveau voor was als drempel.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

BSTNjitRam, Die Seasonal Events hebben de makers er juist ingezet omdat er nogal wat spelers die vonden dat de verdiensten te karig waren. Tenslotte kun je ze maar 1x doen (en munten binnen harken), ten opzichte van de reguliere races...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:24

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Welke auto hebben jullie voor b-spel all star gebruikt?

Ik heb geen minolta of 787B. Furai trekt bob net niet, Pagani Zonda idem.

Zou ik een C6 race mod dan maar eens proberen?of doorsparen voor een Audi Quattro of Peugot 908?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 20:20
JONGE JONGE :'(
ik ga weekendj naar men vriendin kom ik terug thuis heeft mijn broer mijn fanatec stuur dat ik vrijdag heb aangekregen kapot gdn :'( het kabeltje van men stuur naar men shifter is afgebroken... kan ik dat ergens bestelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:54:
Iemand een tip voor mijn 458 Italia. Heb hem tot 673 pk getuned en heb alle Carrosserie gewichtsverlichting uitgevoerd (Fase 1, 2 en 3 + Carbon motorkap). Ik heb het gevoel dat hij nu een beetje instabiel is geworden, hij trilt beetje over de weg en drift al snel weg in de bochten. Mijn standaard Ferrari California van 446 pk gaat stabieler door de bochten heen terwijl die auto toch een lagere downforce heeft. Iemand tips om mijn 458 Italia weer wat lekkerder op de weg te krijgen?
Zet er wat spoilers op, voor en achter, en dan downforce naar max schroeven. Werkte bij mij wel iig. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
huCks schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:14:
ik ga weekendj naar men vriendin kom ik terug thuis heeft mijn broer mijn fanatec stuur dat ik vrijdag heb aangekregen kapot gdn :'( het kabeltje van men stuur naar men shifter is afgebroken... kan ik dat ergens bestelen?
Ik zou tegen je broer zeggen los het maar op. Hij heeft hem gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:31:
Met dank aan de mede-tweakers heb ik een sheetje gemaakt om mezelf zo efficient mogelijk door de laatste lvl's van B-spec te laten gaan. Hoop dat jullie er ook wat aan hebben 8)
Ik dacht dat ik exp van 39 en 40 eerder in het topic had neergezet, vanaf het moment dat je 24u kan doen.. is dat de beste run naar 40 toe :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Unbreukable schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:52:
Yeah eindelijk IC-10 goud gehaald! Eerst rondje was matig maar mijn 2 ronde knalde ik er een 1:18,835 uit!
Nice, die heb ik gister gehaald. Vandaag heel IB uitgespeeld. Moet alleen IA en S dus nog, maar dat komt binnenkort wel. Geen zin in een stressvol weekend :P

Trouwens IB-10 is veel makkelijker dan IC-10, maar dat is niks nieuws met GT5.

[ Voor 9% gewijzigd door FerdiV op 09-01-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:25:

Waarom geen race zacht? Ik heb bijna alleen die banden.. En zo'n groot verschil is het nou ook niet ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
zoenvisje schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:21:
[...]

Ik zou tegen je broer zeggen los het maar op. Hij heeft hem gesloopt.
kind van 11 jaar =/ als hij 16+ was oke maar hij weet niet eens hoe het stuur noemt dus :p

http://www.fanatec.de/web...310bffa14d774fc6dc916e29c hij zal het dus kunnen betalen :D

weten jullie toevallig waa rik dat in belgie kan kopen?

[ Voor 27% gewijzigd door huCks op 09-01-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:21
Net coureur 4 en 5 aangemaakt, W. Vettel en S. Vettel :D

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
huCks schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:30:
[...]

kind van 11 jaar =/ als hij 16+ was oke maar hij weet niet eens hoe het stuur noemt dus :p

http://www.fanatec.de/web...310bffa14d774fc6dc916e29c hij zal het dus kunnen betalen :D

weten jullie toevallig waa rik dat in belgie kan kopen?
Dat is waarschijnlijk wel z'n zakgeld van de hélé week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
2 GULDEN was vroeger mijn zakgeld voor de hele maand :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 14:08

PromoX

Flying solo

Vervelend natuurlijk, maar het lijkt me goed om het hier wat meer ontopic en nuttig te houden :).

En hucks, probeer een beetje op je poststijl te letten wat taalfouten betreft, een reactie als deze laat toch wel te wensen over.

[ Voor 27% gewijzigd door PromoX op 09-01-2011 23:09 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 18:23
Th1x4nG schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:37:
Net coureur 4 en 5 aangemaakt, W. Vettel en S. Vettel :D
Hoelang heb je moeten klikken voor S.Vettel? :P

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:31:
echt niet normaal hoevaak je dezelfde race moet doen. Ik vind het echt doodzonde om die PS3 maar te laten draaien voor zoiets, terwijl je echt helemaal niets hoeft te doen.
Wat dat betreft hebben PD en Sony wel een trophy gewonnen: Energieverspilling

Mja verdorie, die Toyota GT-One wil ik dan weer wel :P

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:21
Roy-91 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:02:
[...]

Hoelang heb je moeten klikken voor S.Vettel? :P
Denk een kleine 100 keer. Was de eerste "leuke" die ik tegenkwam. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 18:23
Th1x4nG schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:15:
[...]

Denk een kleine 100 keer. Was de eerste "leuke" die ik tegenkwam. :p
Haha, heb het ook even geprobeerd maar na 50x had ik er wel genoeg van :P

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

SinergyX schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:25:
[...]

Ik dacht dat ik exp van 39 en 40 eerder in het topic had neergezet, vanaf het moment dat je 24u kan doen.. is dat de beste run naar 40 toe :P
Ik kon het niet vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
PromoX schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:54:
[...]

Vervelend natuurlijk, maar het lijkt me goed om het hier ontopic en nuttig te houden :).

En hucks, probeer een beetje op je poststijl te letten wat taalfouten betreft, een reactie als deze laat toch wel te wensen over.
Sorry, sorry maar 1 op de 1000 posts mag toch wel iets van onnuttig zijn. Beetje flexibel zijn houdt het ook wel leuk. Maar goed, dat is slechts mijn mening.

Ontopic: Ik vind het jammer dat ik sinds ik A-Spec bijna uitheb (op endurance na) ik het spel een beetje afgelopen vindt. Het is altijd zo relaxt even racen, het is ten slotte een racegame. Wat je nu over hebt zijn 100 challenges waarbij je je controller minimaal 100 keer de lucht in gooit. Het is ook jammer dat ik A-Spec zo snel uit heb. Ze hadden imo echt moeten doen dat je licenses MOET behalen om aan bepalen klassen te mogen meedoen. Ook hadden ze ervoor moeten kiezen om de special wat belangrijker te maken, zodat je meer verplicht wordt om die te spelen voor XP bijvoorbeeld.

Wat ik bedoel is dat ik alles nogal 'los' vindt, zo van 'zoek maar uit wat je doet'.

Maar goed, ik hoop dat hij me online nog gaat vermaken.

[ Voor 3% gewijzigd door FerdiV op 09-01-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ondanks het Nederlands begreep ik de bedoeling:
http://www.fanatec.de/web...b1b33582827b4c09d3e89cfd2
PS: Oeps was al beantwoord...... :z

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 09-01-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

KappeNou schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:28:
[...]

Waarom geen race zacht? Ik heb bijna alleen die banden.. En zo'n groot verschil is het nou ook niet ;)
Omdat met race-zacht elke auto aan het asfalt plakt en met race-normaal het toch echt wat moeilijker wordt. Doen we al een paar weken en erg leuk. En als je een auto of 20 ermee uitrust kost je het hooguit: 500.000 cr. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:48:
[...]

Ondanks het Nederlands begreep ik de bedoeling:
http://www.fanatec.de/web...b1b33582827b4c09d3e89cfd2
PS: Oeps was al beantwoord...... :z
jah heb het gevonden al op de site.
maar als ik weer geld op men paypal moet zeten, bestellen, wachten op ups is allemaal tijdverspilling
en srry voor het nederlands was gefrustreerd =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

FerdiV schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:46:
[...]
Ontopic: Ik vind het jammer dat ik sinds ik A-Spec bijna uitheb (op endurance na) ik het spel een beetje afgelopen vindt.
Tja, maar het spel is pas uit als je alle auto's hebt ;)
Maar A-spec heeft mij niet heel erg geboeid, dit door de zeer domme op rails rijdende AI.
FerdiV schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:46:
[...]
Maar goed, ik hoop dat hij me online nog gaat vermaken.
Dat ga je zeker. Maar blijf weg van openbare races. Tenminste mijn ervaring is zeer frustrerend. Rijders die je van de baan proberen te duwen of erger.
De avonden en middagen die ik on-line met mede-tweakers heb doorgebracht met racen of een trackday (autootjes afstellen en snelste tijd proberen te verbeteren) waren eigenlijk altijd vermakelijk en sportief. En ze rijden uitdagender dan de AI van de A-spec :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
JoepW schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:51:
[...]

Omdat met race-zacht elke auto aan het asfalt plakt en met race-normaal het toch echt wat moeilijker wordt. Doen we al een paar weken en erg leuk. En als je een auto of 20 ermee uitrust kost je het hooguit: 500.000 cr. O-)
Die cr maken niet uit. Meer de moeite om het te doen ;)

Voor de gene met een bluetooth headset. Kan je hem meteen gebruiken als je hem aanzet? (mits aangemeld op je PS3 offcourse)

[ Voor 13% gewijzigd door KappeNou op 09-01-2011 23:00 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

KappeNou schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:57:
[...]

Die cr maken niet uit. Meer de moeite om het te doen ;)
Best veel klikjes he. Wordt ik ook gestoord van moet ik zeggen.
En dan te weten dat ik alle auto's waar ik graag mee rij on-line 4 banden soorten geef. Pfffffffffffffffffff.
GT5 is niet alleen een energievreter door de vele B-spec racejes die je moet herhalen, maar ook een controlersloper als je een auto wilt voorzien van tuningonderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

KappeNou schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:57:
[...]
Voor de gene met een bluetooth headset. Kan je hem meteen gebruiken als je hem aanzet? (mits aangemeld op je PS3 offcourse)
Ja, ik heb wel even de microfoon wat zachter gezet.
Dan kan ik tenminste de surroundset lekker hard zetten zonder dat iedereen mee zit te luisteren via de mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Misschien te zacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat mijn G27 is overleden gisteravond :F, heb ik me vandaag toch maar eens vermaakt met de licenties. Moest er nog 14 van zilver naar goud zetten, 3x S, 10x IB & 1x IC en het is zowaar gelukt met mijn simpele non-Dual Shock-controllertje. Me = Happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:37:
Ondanks dat mijn G27 is overleden gisteravond :F, heb ik me vandaag toch maar eens vermaakt met de licenties. Moest er nog 14 van zilver naar goud zetten, 3x S, 10x IB & 1x IC en het is zowaar gelukt met mijn simpele non-Dual Shock-controllertje. Me = Happy :D
Toevallig overleden tijdens de Vettel Challenge? :P

Maar hoop dat je snel een nieuwe krijgt.

En proficiat trouwens met het goud zetten van de licenses!

[ Voor 6% gewijzigd door Stefie2010 op 09-01-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, is gewoon een PS/2-male to PS/2 male. :P vraag me overigens wel af hoe je dat kunt afbreken? :S Sowieso is de PS/2 stekker best wel stevig..

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 10-01-2011 00:24 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
GAIAjohan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 00:23:
[...]

Ja, is gewoon een PS/2-male to PS/2 male. :P vraag me overigens wel af hoe je dat kunt afbreken? :S Sowieso is de PS/2 stekker best wel stevig..
ik had het stuur op geruimd, en ik kom terug stond men stuur op de bureau met de shifter ook op de bureau(de stekker zit onderin de shifter in geplugd) dus de plugin zat ook op de bureau en wrs heeft hij het "hard" neergelegd of iets zwaars opgelegd en is het zo geplooid en gebroken.

valt zo'n stekker in een mediamarkt te vinden ofzo?
Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.