+1rodie83 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:26:
[...]
Ik woon ook samen en heb ook een baan. Dat mag geen excuus zijn. Zeg dan meteen dat je vriendin loopt te zeuren
Beter nog: je baan opzeggen en je vriendin verwijten dat ze niet ambitieus is zodat zij gaat werken en vet carriere gaat maken.rodie83 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:26:
[...]
Ik woon ook samen en heb ook een baan. Dat mag geen excuus zijn. Zeg dan meteen dat je vriendin loopt te zeuren
Werken is best interessant, maar na al die jaren is het wel weer leuk geweest toch?
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Een Yellowbird wel ja, maar een moderne niet meer.Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:47:
[...]
Hij is allesbehalve neutraal, hij is ernstig overstuurt.
+2rodie83 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:26:
[...]
ok ok, ik ben gewoon te lui om voor max 2 uurtjes spelen het stuurtje voor de tv te zetten, dan race ik sneller even met de controller of start een voetbal/schooter/uncharted game op.
wil je hebben voor je playseat dan ?? en welke is het ??jongf7 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:46:
[...]
ok ok, ik ben gewoon te lui om voor max 2 uurtjes spelen het stuurtje voor de tv te zetten, dan race ik sneller even met de controller of start een voetbal/schooter/uncharted game op.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik had ook eens gejoined gisteravond (psn: brsmit), even het online gebeuren uitproberen. Wat een vernedering zeg, rij je daar met je GT-One op de ring en word je ingehaald door een Elise 111R (JoepW meen ik)..Pyrone89 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:49:
Willen er mensen vanavond meedoen aan de Trackday? Geef je dan nu op. Vol = vol
Als me iets duidelijk is geworden dan is het wel dat ik de komende dagen de AMG challenges op goud ga halen en die baan veel beter ga leren kennen.
Verder speelde ik via wifi, das ook niet optimaal. Stemmen waren bijna niet te verstaan, volgende kaar maar een kabel inpluggen. Ik heb trouwens zelf geen BT headset, nog suggesties voor een niet al te dure die PS3 compatible is?
sigh
Verwijderd
Heb laatst een setje bij de (ja ik schaam me al) Dixons gehaald, was 30,- kwijt voor een headset, HDMI kabel en triggers voor mijn controller, best een goed setje, en die triggers zijn heeeeeerlijk!Bl0cKeR schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:56:
[...]
Ik had ook eens gejoined gisteravond (psn: brsmit), even het online gebeuren uitproberen. Wat een vernedering zeg, rij je daar met je GT-One op de ring en word je ingehaald door een Elise 111R (JoepW meen ik)..
Als me iets duidelijk is geworden dan is het wel dat ik de komende dagen de AMG challenges op goud ga halen en die baan veel beter ga leren kennen.
Verder speelde ik via wifi, das ook niet optimaal. Stemmen waren bijna niet te verstaan, volgende kaar maar een kabel inpluggen. Ik heb trouwens zelf geen BT headset, nog suggesties voor een niet al te dure die PS3 compatible is?
*edit:
Dit setje: https://dixons.nl/artikel...PS3_Online_Essential_Pack
[img=300,300]//img.dixons.nl/cache/i/4c07e0e7683d2.jpg/400x300/0/img.jpg?timestamp=1294412672801[/img]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 16:05 ]
Je kan ook een simpele USB headset gebruiken. Alleen de kabel is dan een nadeel.
PSN-id: Chrasher
Ik ben erg tevreden over deze, PS3 Wireless Bluetooth Headset.
Hier kun je meteen zien waar ie het voordeligst is...
http://www.budgetgaming.n...oth+headset_hardware.html
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Verwijderd
Jij geen problemen met je G27? Die van mij verliest zijn centreerpunt.Unbreukable schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:33:
[...]
Yup, zo doe ik het ook met mijn G27. Bij het uitkomen van de bocht ook niet je stuur loslaten. Dit doe je irl ook niet... als het goed is.
kunt 'm ook kopen icm socom geloof ik; heb je voor 7.50 meer nog een spelletje d'r bijObi1r schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:03:
Ja ik deed ook een uurtje mee, zette met mijn Lexus IS F Concept een tijd hoog in de 8 minuten (incl 2 keer off track) en ik hoorde ze praten over tijden in de 7:20... vond het eerlijk gezegd ook niet zo heel leuk. Omdat de baan zo lang is kom je bijna niemand tegen... Zat alleen even achter Pyrone die een Ferrari bestuurde maar ik merkte dat ik wanneer ik dicht achter hem zat ik grip verloor, zouden ze dat echt in de game hebben weten te verwerken?Bl0cKeR schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:56:
[...]
Ik had ook eens gejoined gisteravond (psn: brsmit), even het online gebeuren uitproberen. Wat een vernedering zeg, rij je daar met je GT-One op de ring en word je ingehaald door een Elise 111R (JoepW meen ik)..
thanks voor de reacties, handige site dat budgetgaming. Via USB vind ik inderdaad wel een nadeel, wil wel graag draadloos. Het mooist zou een een "normale" headset zijn waarmee ik ook draadloos muziek kan luisteren hoewel ik dan mijn "niet al te duur" argument zal moeten laten varen 
Hoe zijn de ervaringen met van die dingen die aan je oor hangen (PS3 Wireless Bluetooth Headset)?
Hoe zijn de ervaringen met van die dingen die aan je oor hangen (PS3 Wireless Bluetooth Headset)?
sigh
Install this part?
Ja gvd kutspel, anders koop ik het toch niet!
Doet dat dus direct ofzo, zonder al die vragen....
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Geen klachten, die dingen zijn zo licht dat je er niks van merkt, en moet zeggen dat de kwaliteit goed is, ook geen last van reverbBl0cKeR schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:12:
thanks voor de reacties, handige site dat budgetgaming. Via USB vind ik inderdaad wel een nadeel, wil wel graag draadloos. Het mooist zou een een "normale" headset zijn waarmee ik ook draadloos muziek kan luisteren hoewel ik dan mijn "niet al te duur" argument zal moeten laten varen
Mjah, niet iedereen heeft de vetste 320GB versie met ruimte te over.. Ik heb zelf nog een fat 40GB met gelukkig alleen GT5 erop, maar als er meer op zou staan zou een minimale installatie wel handig zijn niet?momania schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:16:
Install this part?
sigh
+1. Daarnaast heb ik geen zin om er een grotere HDD in te zetten.Bl0cKeR schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:19:
[...]
Mjah, niet iedereen heeft de vetste 320GB versie met ruimte te over.. Ik heb zelf nog een fat 40GB met gelukkig alleen GT5 erop, maar als er meer op zou staan zou een minimale installatie wel handig zijn niet?
Alsnog happy installing. Even een half uurtje niks doen. (Als je geluk hebt, dan is het een half uur wat ik vaak lees)
Uhm, ik bedoel dus ieder onderdeel dat je in de tuning shop koopt.Bl0cKeR schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:19:
[...]
Mjah, niet iedereen heeft de vetste 320GB versie met ruimte te over.. Ik heb zelf nog een fat 40GB met gelukkig alleen GT5 erop, maar als er meer op zou staan zou een minimale installatie wel handig zijn niet?
Echt, bij install denken mensen direct aan software... Of anders file. Dacht je nu aan een bestand of een rij auto's?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Mijn ´oor´ ervaringen met de PS3 Wireless Bluetooth Headset is positief. Hij blijft niet goed in m´n oor zitten maar dat ligt aan mijn oren haha ik heb van die spock-oren. Het dingetje is erg licht.
Als je ook nog muziek op je hoofd wil luisteren is misschien de voordeligste optie een grote koptelefoon OVER dat headsetje te dragen... Zo´n grote koptelefoon met die grote (gesloten) doppen
Als je ook nog muziek op je hoofd wil luisteren is misschien de voordeligste optie een grote koptelefoon OVER dat headsetje te dragen... Zo´n grote koptelefoon met die grote (gesloten) doppen
[ Voor 3% gewijzigd door Obi1r op 07-01-2011 16:27 ]
oh lol, sorrymomania schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:24:
[...]
Uhm, ik bedoel dus ieder onderdeel dat je in de tuning shop koopt.
Echt, bij install denken mensen direct aan software... Of anders file. Dacht je nu aan een bestand of een rij auto's?
sigh
je kunt bijv. een voorraadje banden aanleggenBl0cKeR schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:30:
[...]
oh lol, sorryMaar wat die tuning onderdelen betreft, als je ze niet direct installeert komen ze in je item list te staan. Geen idee wat je er dan mee moet, misschien dat als je in een keer 20 vliegwielen koopt je kwamtumkorting krijgt?
Ik vroeg me al af wat die teller onder in beeld is bij de banden waar staat: IN BEZIT: 0.himlims_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:36:
[...]
je kunt bijv. een voorraadje banden aanleggen
Is het zo dat de slijtage op de banden blijvend is? en je moet dus ook echt nieuwe banden moet kopen af en toe? Zou wel logisch zijn gezien olie, chassis en motor ook onderhouden moeten worden... en ik zou het een vette feature vinden.
Nope, alles wat je tuned is 100% blijvend, tuning onderdelen zal wel via motor revisie gaan, spoiler/skirts via chassis en olie.. nouja, voor de verloren PK's terug te krijgenUnbreukable schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:42:
[...]
Ik vroeg me al af wat die teller onder in beeld is bij de banden waar staat: IN BEZIT: 0.
Is het zo dat de slijtage op de banden blijvend is? en je moet dus ook echt nieuwe banden moet kopen af en toe? Zou wel logisch zijn gezien olie, chassis en motor ook onderhouden moeten worden... en ik zou het een vette feature vinden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wow goed nieuws! Heb de Vettel challenge geprobeerd met m'n controller en dat gaat helemaal nergens over. Had gezworen de campingtafel in de schuur te laten staan totdat m'n Wheelstand pro geleverd is maar als je de Red Bull toch gratis krijgt...
PSN: jannvsdvinvs
Wat ik me afvroeg.
In een race links onderin heb je heel wat dingen staan tot nu to besef ik die 4 rondjes je banden zijn maar meer niet kan iemand me( mss met pics) uitleggen wat alles is en waar het voor staat?
In een race links onderin heb je heel wat dingen staan tot nu to besef ik die 4 rondjes je banden zijn maar meer niet kan iemand me( mss met pics) uitleggen wat alles is en waar het voor staat?
Het zijn een soort balkjes die leeg kunnen lopen, hoe leger het balkje, hoe slechter je profiel eraan toe is.huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:17:
Wat ik me afvroeg.
Ze worden ook nog een andere kleur, hoe donkerder blauw, hoe kouder je banden zijn, hoe donkerder rood, hoe warmer je banden zijn.
Ik vraag me ook iets af.... misschien heeft een van jullie dit niemandalletje kunnen oplossen:
Je start het spel op, en na 2 tekstschermen moet je ALTIJD ´OK´ (laad data van HDD) drukken om verder tegaan. Kan je dit niet ergens uitschakelen? Eigenlijk gewoon irritant want het is vrij logisch dat je data wilt laden, je kan geen ´NEE´ aanklikken ofzo.
Je start het spel op, en na 2 tekstschermen moet je ALTIJD ´OK´ (laad data van HDD) drukken om verder tegaan. Kan je dit niet ergens uitschakelen? Eigenlijk gewoon irritant want het is vrij logisch dat je data wilt laden, je kan geen ´NEE´ aanklikken ofzo.
Als je hem niet morgen hoeft te hebben: http://www.play.com/Games...ooth-Headset/Product.html €25,49 incl. verzendenObi1r schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:03:
Steeds meer games hebben zo'n melding vooraf, FIFA 11 en F1 2010 hadden dit ook. And it sucks...Obi1r schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:23:
Ik vraag me ook iets af.... misschien heeft een van jullie dit niemandalletje kunnen oplossen:
en de rest van die prentjes daar?Rotje333 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:21:
[...]
Het zijn een soort balkjes die leeg kunnen lopen, hoe leger het balkje, hoe slechter je profiel eraan toe is.
Ze worden ook nog een andere kleur, hoe donkerder blauw, hoe kouder je banden zijn, hoe donkerder rood, hoe warmer je banden zijn.
http://www.google.be/imgr...dsp=28&ved=1t:429,r:9,s:0
die fuel meter is logisch denk ik. maar wat is dat tussen de fuel meter en de snelheid?
[ Voor 48% gewijzigd door huCks op 07-01-2011 17:45 ]
Toch mooi, en je moet ze nog bedanken met een ok'tje ook als ze het erop hebben gezetmomania schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:16:
Install this part?
Ik heb banden per ongeluk bij kopen niet geinstalleerd op mijn auto, waar kan ik die erop plaatsen? Er staat dat ik nog 1 setje heb.
Rode balkje (links) mate van indrukken rempedaal, blauwe (rechts) die van gaspedaal.huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:44:
[...]
en de rest van die prentjes daar?
http://www.google.be/imgr...dsp=28&ved=1t:429,r:9,s:0
die fuel meter is logisch denk ik. maar wat is dat tussen de fuel meter en de snelheid?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Iemand misschien tips om de Ford GT een beetje in bedwang te houden in die Seasonal Event?
Heb nu wat standaard dingen getuned voor de extra paarden + sport bandjes maar ik krijg dat ding gewoon niet fatsoenlijk de bocht door.
Moest net weer 3x opnieuw beginnen omdat ik achterstevoren op baan stond
Heb nu wat standaard dingen getuned voor de extra paarden + sport bandjes maar ik krijg dat ding gewoon niet fatsoenlijk de bocht door.

Ja die is ook vet...!!rlKoekie schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:29:
[...]
er is ook een topgear aflevering waarin ie uitlegt aan een porsche-eigenaar (Hammond of een gast?) wat diegene zn porche op dat moment aan het doen is. "You know that the Porsche in your garage right now is plotting how to kill you?" of iets in die trend
Wordt allemaal een btje offtopic maar:
Hebben jullie die kerst al van top gear gezien..?
Worden ze ff gedropt in Iraq

Ontopic:
Wordt er vanavond nog geraced..?
Zo, alle Seasonals gehaald met hulp van v8power met t lenen van zn C4 WRC
dankjewel maat! Er is een leuk bedankje naar je onderweg vanaf morgen 
Verder ben ik nu ook in t bezit van een Camaro '10 RM die heerlijk rijd
Verder ben ik nu ook in t bezit van een Camaro '10 RM die heerlijk rijd
Heb ik mezelf de Ferrari F2007 kado gedaan kan die niet worden gebruikt in races
, maar alleen in Ferrari merk race, pfffff. En ja dit was al een keer eerder gepost hier maar was ik vergeten...
Trouwens wel echt een superbak om mee te rijden, rijdt fijner dan de FGT. Maar goed, best wel kansloos dus als je em niet kan gebruiken in races.
Trouwens wel echt een superbak om mee te rijden, rijdt fijner dan de FGT. Maar goed, best wel kansloos dus als je em niet kan gebruiken in races.
[ Voor 11% gewijzigd door Stefie2010 op 07-01-2011 18:23 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Dus ik beter een LM kopen van Audi, Bentley of Peugot? voor de latere races?
Ik heb gisteren niet met een Ferrari gereden hoorUnbreukable schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:08:
[...]
Ja ik deed ook een uurtje mee, zette met mijn Lexus IS F Concept een tijd hoog in de 8 minuten (incl 2 keer off track) en ik hoorde ze praten over tijden in de 7:20... vond het eerlijk gezegd ook niet zo heel leuk. Omdat de baan zo lang is kom je bijna niemand tegen... Zat alleen even achter Pyrone die een Ferrari bestuurde maar ik merkte dat ik wanneer ik dicht achter hem zat ik grip verloor, zouden ze dat echt in de game hebben weten te verwerken?
Hoe zijn die triggers in jouw beleving?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:58:
[...]
Heb laatst een setje bij de (ja ik schaam me al) Dixons gehaald, was 30,- kwijt voor een headset, HDMI kabel en triggers voor mijn controller, best een goed setje, en die triggers zijn heeeeeerlijk!
*edit:
Dit setje: https://dixons.nl/artikel...PS3_Online_Essential_Pack
[[url="//img.dixons.nl/cache/i/4c07e0e7683d2.jpg/400x300/0/img.jpg?timestamp=1294412672801"]afbeelding[/url]]
Gebruik je ook R2 en L2 voor gas en rem?
ik gebruik ook L2 R2 veeel beter!
Omg.. voor de endurance race 1 maar 160k :S:S ......
Omg.. voor de endurance race 1 maar 160k :S:S ......
Achter spoiler monteren en veel downforce er op zetten.. en zachte race banden natuurlijk niet vergeten.superbassie schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:54:
Iemand misschien tips om de Ford GT een beetje in bedwang te houden in die Seasonal Event?
[ Voor 4% gewijzigd door zeropatience op 07-01-2011 19:15 ]
Inderdaad, waarom dan een Formule GT kampioenschap er in doen waarin je met een gare standaard wagen moet rijden en de F1 wagens eigenlijk onbruikbaar in de game doen.Stefie2010 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:22:
Heb ik mezelf de Ferrari F2007 kado gedaan kan die niet worden gebruikt in races, maar alleen in Ferrari merk race, pfffff. En ja dit was al een keer eerder gepost hier maar was ik vergeten...
Ik denk dat er misschien nog wel een seizoensevent mee zal komen... dus ik denk dat ik voor het geval dat in ieder geval genoeg geld bewaar hiervoor.
Niet?Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:59:
[...]
Ik heb gisteren niet met een Ferrari gereden hoor
Heeft er iemand ervaringen met een buttkicker2 gamer????
Ik vroeg me af of het nu met die seizoensevents niet gewoon mogelijk is om een extra account aan te maken en dan de benodigde auto van je hoofdaccount aan dit nieuwe account te doneren en dan daar een seizoensevent mee rijden.
Dan kan je met de credits, die je wint auto's kopen, die je dan weer aan je hoofdaccount doneert.
Of zie ik iets verkeerd?
Wel een makkelijke manier om de boel te 'belazeren', beetje vreemd dat de makers dit niet bedacht hebben....
Dan kan je met de credits, die je wint auto's kopen, die je dan weer aan je hoofdaccount doneert.
Of zie ik iets verkeerd?
Wel een makkelijke manier om de boel te 'belazeren', beetje vreemd dat de makers dit niet bedacht hebben....
Ik heb echt geen idee waar jij je profijt denkt te doen
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Om autos te kopen is meer nodig dan alleen geld.ph03nix80 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:08:
Ik vroeg me af of het nu met die seizoensevents niet gewoon mogelijk is om een extra account aan te maken en dan de benodigde auto van je hoofdaccount aan dit nieuwe account te doneren en dan daar een seizoensevent mee rijden.
Of zie ik iets verkeerd?
[ Voor 2% gewijzigd door reaL_G op 07-01-2011 20:14 . Reden: spelling ]
GiTS
ah... daar zit het addertjereaL_G schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:12:
[...]
Om autos te kopen is meer nodig dan alleen geld.lvls ??
ik wist dat ik wat over het hoofd zag

een RUF of Porsche zijn altijd nog wel 2 verschillende auto`s.Obi1r schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:19:
Binnenkort dus bij elkaar scharen, en met de gele RUF online hobbieën? Kunnen we de discussie Porsche/handling hier wellicht afsluiten... tis wel interessant hoor, maar spinnende banden zeggen meer dan duizend woorden
GiTS
Op zich kan het wel werken, je kan ook een hele stapel suzuki swifts kopen en die giften aan je hoofd account en die kan ze weer verkopen voor cr... of leveren gekregen wagens niets op wanneer deze verkocht worden?ph03nix80 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:19:
[...]
ah... daar zit het addertje
ik wist dat ik wat over het hoofd zag![]()
Ik vind dit soort dingen wel echt LAME trouwens...
[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 07-01-2011 20:53 ]
Technisch gezien is een RUF een aangepaste Porsche.reaL_G schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:22:
[...]
een RUF of Porsche zijn altijd nog wel 2 verschillende auto`s.
Net zoals AMG bij Mercedes (uitzondering: SLS AMG)
Volgens mij is het dan een rebranded auto, en dus echt een RUF. Zelfde geldt voor de Abarth 500, een getunede Fiat 500Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:53:
[...]
Technisch gezien is een RUF een aangepaste Porsche.
Ik heb die ZR1 niet gekocht hahahaphilippeee schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:32:
[...]
Hoe kom je aan zo veel geld? ik krijg maar niet veel geld ondanks ik alle races en speciale events win.
Nee gewoon geen dure racebakken kopen.
Vrijwel alles gedaan met gewonnen wagens tot nu toe.
"normale' wagens zoals de McLaren MPC of Camaro '10 koop ik wel gewoon, maar die kosten dan ook bijna niks.
Net lvl37 B-spec geworden
Ik ga zo maar eens even zitten voor de Suzuka 1000km.
Denk er met de X1 toch zo'n drie-en-een-half (tot 4) uur over te doen, minimaal.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben bang dat ie aan z'n eind is. Ik heb mn logitech momo ook moeten vervangen voor de DF GT i.v.m. het centreerpunt. Zeeeer irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:04:
[...]
Jij geen problemen met je G27? Die van mij verliest zijn centreerpunt.
Dat levelen gaat nu wel heeeel langzaam. Ben level 27 en nu bezig met nog wat kampioenschappen maar het schiet niet op. GT All Stars bijvoorbeeld. Ik kan met mijn ZR1 RM die Mazda niet bijhouden (behalve op de nordschleiffe, maar werd 2e door een foutje) en ik schiet van onder naar overstuur en vlieg van hobbel naar hobbel en krijg er amper credits voor.
FOUT! RUF is net als Alpina bijv een op zichzelf staand merk. AMG is huistuner van Mercedes, de autos worden dan ook geleverd op kenteken als Mercedes. Bij RUF worden ze op kenteken ook als RUF geleverd. Ook de Alpina's worden als Alpina op kenteken gezet, niet als BMW!Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:53:
[...]
Ik reed in de rode F430 scuderia en de rode 458 italia
Recht stuk, en toen de eerste bocht kwam?KappeNou schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:29:
[...]
Ik reed in de rode F430 scuderia en de rode 458 italiaEn niet vergeten de RS6 waarmee ik met 340km/h op het rechte stuk die formule GT bij hield
I dont care! Ik zat met de kids op de achterbank en met de golden retriever in de achterbak!! 
Laatste keer dat ik op de nordschleife was waren er ook een paar jonge hollandse zaken mannetjes in pak met een nieuwe RS6. Waarschijnlijk net even een meeting in Deutschland gehad

Laatste keer dat ik op de nordschleife was waren er ook een paar jonge hollandse zaken mannetjes in pak met een nieuwe RS6. Waarschijnlijk net even een meeting in Deutschland gehad
[ Voor 50% gewijzigd door KappeNou op 07-01-2011 23:04 ]
Hahaha, jah dat is wel konings.
Blijft een brute wagen. Favoriet van mij, snelle station en dan alle logo's eraf halen, kids achterin en labrador in de kofferbak!Owja een een mooie blond vrouw op de passagiers stoel.
Moet hem in GT:5 nog kopen, eerst maar eens b-specen. Kan ik nog een beetje werken tussen door
Blijft een brute wagen. Favoriet van mij, snelle station en dan alle logo's eraf halen, kids achterin en labrador in de kofferbak!Owja een een mooie blond vrouw op de passagiers stoel.
Moet hem in GT:5 nog kopen, eerst maar eens b-specen. Kan ik nog een beetje werken tussen door
[ Voor 31% gewijzigd door Aight! op 07-01-2011 22:54 ]
nee, AMG is van mercedes/hoort bij Mercedes, ze worden altijd een 1 zin genoemdPyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:53:
[...]
RUF staat los van Porche, en is een zelfstandig merk
technisch doen het bijna hetzelfde,
nwe OEM auto`s van de band halen en naar eigen specificaties neer zetten.
AMG`s lopen bijna van de lopende band af(dus met de nwe specs in samenspraak met Merc),
in vergelijking met de RUF`s, strippen en nieuw opbouwen.
maar fock die onzin, ik ga maar verder met b-specen.
bijnaLuqq schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:58:
[...]
Volgens mij is het dan een rebranded auto, en dus echt een RUF. Zelfde geldt voor de Abarth 500, een getunede Fiat 500Dit dus in tegenstelling tot AMG.
Lampuhkap schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:31:
[...]
FOUT! RUF is net als Alpina bijv een op zichzelf staand merk. AMG is huistuner van Mercedes, de autos worden dan ook geleverd op kenteken als Mercedes. Bij RUF worden ze op kenteken ook als RUF geleverd. Ook de Alpina's worden als Alpina op kenteken gezet, niet als BMW!
[ Voor 17% gewijzigd door reaL_G op 07-01-2011 23:18 . Reden: added quote. ]
GiTS
Dank je dat je opzij gingBl0cKeR schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:56:
[...]
....Ik had ook eens gejoined gisteravond (psn: brsmit), even het online gebeuren uitproberen. Wat een vernedering zeg, rij je daar met je GT-One op de ring en word je ingehaald door een Elise 111R (JoepW meen ik)..
Ja dat was ik met een Lotus Elise 111 met RM erop. Op top kwam ik heftug tekort, maar in de bochten was het bakkie superieur.
Maar gewoon vaker rijden, dan komt de flow wel....
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ja klopt je krijgt minder downforce achter een voorligger. Je krijgt ook meer snelheid door afgenomen weerstand.Unbreukable schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:08:
[...]
.....maar ik merkte dat ik wanneer ik dicht achter hem zat ik grip verloor, zouden ze dat echt in de game hebben weten te verwerken?
Da's het nadeel. Plus je bent zo maar 7-8 minuten onderweg als je eindelijk start met een getimede ronde.Unbreukable schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:08:
[...]
... vond het eerlijk gezegd ook niet zo heel leuk. Omdat de baan zo lang is kom je bijna niemand tegen...
Het is wel een uitdagende baan, maar een baan van ca. 1,5-2 minuten is leuker voor een trackday....
Is bij jullie ook zo dat die Lotus Elise zo graag op 2 wielen de bocht uitkomt?
Ding is erg wild
, maar rijdt wel super leuk!
Ding is erg wild
Net een. F-1 wagen gekocht
opzich rijd hij heerlijk, zolang je niet op gras of randen gaat rijden, anders veranderd het echt in een stuiterbal.
Aspec nu lvl 27 en b-spec 17ofzo.
Heb ok eindelijkkkk de british lightweight bspec gehaald. Een tvr 500pk deed hem niet maar een elise 111 met 300pk wel -_-
Ook vandaag de eerste endurance gedaan. 164k kreeg je maar
Morgen ff de F1 challenge doen
Aspec nu lvl 27 en b-spec 17ofzo.
Heb ok eindelijkkkk de british lightweight bspec gehaald. Een tvr 500pk deed hem niet maar een elise 111 met 300pk wel -_-
Ook vandaag de eerste endurance gedaan. 164k kreeg je maar
Morgen ff de F1 challenge doen
De Elise met RM is geweldig! juist heel degelijk en strak. super auto, straks maar een paar rondjes doen, nu nog even mail etc bekijken van de afgelopen dagen...
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Verwijderd
Ben op mijn sloffen mijn Bob aan het levelen. Met een getunede R8 5.2 de Schwarzwald Cup aan het doen terwijl de limiet op 300 PK staat
Vraag me wel af wat het nut is van de motorrevisie en het herstellen van de carosserie, zou dat echt zoveel uitmaken? Mijn Bob heeft gisteren veel (ik ook trouwens) in de Furai gereden en de totale kosten bedragen nu 800.000 credits. No way dat ik dat ga betalen. Zouden ze bij PD nu echt denken dat een dergelijke functie nut heeft als je dergelijke bedragen hanteert? Voor ongeveer die bedragen koop je toch ook een hele leuke getunede racebak zoals TOM's Toyota bv.
Edit:
Ben nu een level 1 kampioenschap voor "kleine compacte middenklassers" aan het doen met Bob. En Bob mag gewoon in de R8 5.2 starten.....
Ergens is een bug over het hoofd gezien vermoed ik.

Vraag me wel af wat het nut is van de motorrevisie en het herstellen van de carosserie, zou dat echt zoveel uitmaken? Mijn Bob heeft gisteren veel (ik ook trouwens) in de Furai gereden en de totale kosten bedragen nu 800.000 credits. No way dat ik dat ga betalen. Zouden ze bij PD nu echt denken dat een dergelijke functie nut heeft als je dergelijke bedragen hanteert? Voor ongeveer die bedragen koop je toch ook een hele leuke getunede racebak zoals TOM's Toyota bv.
Edit:
Ben nu een level 1 kampioenschap voor "kleine compacte middenklassers" aan het doen met Bob. En Bob mag gewoon in de R8 5.2 starten.....
Ergens is een bug over het hoofd gezien vermoed ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 10:52 ]
dat maakt best veel uit, neem bijv. de GTF1, doe je revisie en herstel je chassis dan hersteld dan ongeveer 110pkVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:48:
Vraag me wel af wat het nut is van de motorrevisie en het herstellen van de carosserie, zou dat echt zoveel uitmaken?

Daarom hebben ze met kwalificaties op de ring in het eggie ook altijd een shortcut over het nieuwe circuit, in dat filmpje met Stuck in de BMW kun je het goed zien. Je pakt dan dus aan het eind van de nieuwe track niet linksaf de Nordschleife op, maar je houdt rechts aan en je draait weer start-finish op.JoepW schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:41:
[...]
Ja klopt je krijgt minder downforce achter een voorligger. Je krijgt ook meer snelheid door afgenomen weerstand.
[...]
Da's het nadeel. Plus je bent zo maar 7-8 minuten onderweg als je eindelijk start met een getimede ronde.
Het is wel een uitdagende baan, maar een baan van ca. 1,5-2 minuten is leuker voor een trackday....
Verwijderd
Ben je wel een hele tijd bezig om de herstelkosten weer te kunnen betalen. Moet je de ene auto aan gort rijden om de ander weer op te kunnen lappen. Zo blijf je bezig.himlims_ schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:49:
[...]
dat maakt best veel uit, neem bijv. de GTF1, doe je revisie en herstel je chassis dan hersteld dan ongeveer 110pk
Mooi fastforward filmpje van de dag/nacht cycle:
YouTube: Gran Turismo 5 "TIME"
Wel jammer dat je bij een oefenrace de tijd niet zelf kan instellen.
YouTube: Gran Turismo 5 "TIME"
Wel jammer dat je bij een oefenrace de tijd niet zelf kan instellen.
PSN: jannvsdvinvs
valt mee hoor, ik laat bob altijd gewoon mn FGT afrossen, en ververs alleen de olie. als ik er zelf weer wat uitdagends mee ga doen dan doe ik een motor revisie enzo. overigens snap ik het cash probleem ook niet zo, heb 9 miljoen credits momenteel, en gister nog 3 bakken gekocht van anderhalf miljoen ofzoVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:08:
[...]
Ben je wel een hele tijd bezig om de herstelkosten weer te kunnen betalen. Moet je de ene auto aan gort rijden om de ander weer op te kunnen lappen. Zo blijf je bezig.
bij mij was 't iets van 600K - wel vereist wil je die GT/F1 cup gaan doenVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:08:
[...]
Ben je wel een hele tijd bezig om de herstelkosten weer te kunnen betalen. Moet je de ene auto aan gort rijden om de ander weer op te kunnen lappen. Zo blijf je bezig.
Verwijderd
Ik zag net bij Citroën zo'n GT by Citroën staan, voor 5,6 miljoen, ziet er heerlijk uit, maar helaas kan je hem niet testen voordat je hem koopt. Iemand ervaringen over deze auto, hij is namelijk best duur.
Je kan hem testen in acade mode. Daar staat ie onder beschikbare auto'sVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:38:
Ik zag net bij Citroën zo'n GT by Citroën staan, voor 5,6 miljoen, ziet er heerlijk uit, maar helaas kan je hem niet testen voordat je hem koopt. Iemand ervaringen over deze auto, hij is namelijk best duur.
je kan em ook ergens winnenVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:38:
pas beschikbaar op lvl 30 a of b spechimlims_ schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:59:
die vettel challens is toch bij specials? ben nu lvl 25, maar zie 'm nergens staan
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Dat zei ik eergisteren ook al tegen Pyrone. Maar in GT5 zit die shortcut niet. Het enige dat je op die bewuste plek kan is je auto 'short' maken.ybastiaans schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:53:
[...]
Daarom hebben ze met kwalificaties op de ring in het eggie ook altijd een shortcut over het nieuwe circuit, in dat filmpje met Stuck in de BMW kun je het goed zien. Je pakt dan dus aan het eind van de nieuwe track niet linksaf de Nordschleife op, maar je houdt rechts aan en je draait weer start-finish op.
Ik wilde net zeggen.
Ik heb die bak ook en heb hem zeker niet gekocht.
Vanavond organiseer ik weer een Gran Turismo 5 avond.
- Dit keer zal het gaan om korte races (sprintraces dus).
- Start ruimte: 19:30
- Er zal gebruik worden gemaakt van zogenaamde 'leasebakken'.
Reken op de Corvette '60 van Morisson, de SLS AMG, de Nissan GT-R en misschien nog andere auto's - Mensen die zich via PM of PSN bij mij hebben aangemeld hebben voorrang (beperkt plek).
- De circuits zullen we afwisselen (elke race een nieuwe circuit)
- Beuken is niet toegestaan, race hard maar fair!
- FIA regels voor alle zaken die niet nader zijn vastgelegd (1x van je lijn om te verdedigen, 1x om terug te gaan naar je ideale lijn)
- Het veroorzaken van een vermijdbaar ongeluk (bijvoorbeeld iemand opvangen door op het laatste moment je auto ervoor te gooien, mensen van de baan te dwingen etc.) is niet toegestaan.
- Ik start de races, tenzij ik duidelijk anders bepaal bij uitzonderingen. Dit om te voorkomen dat mensen eigenhandig de race starten als we om welke reden dan ook wachten
- Alleen TCS en ABS zijn toegestaan, alle andere hulpmiddelen zijn uitgeschakeld om het eerlijk te houden (mocht je dus bepaalde banen niet goed kennen heb je de rest van de dag nog om deze te leren, de ideale lijn staat immers uit)
[ Voor 57% gewijzigd door Pyrone89 op 08-01-2011 13:33 ]
Ik zal er HELAAS niet bij zijn. Ga uit eten en heb logeerders....Pyrone89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:23:
Vanavond organiseer ik weer een Gran Turismo 5 avond......
Vandaag en morgen overdag heb ik wel tijd en zin...
[ Voor 49% gewijzigd door JoepW op 08-01-2011 13:26 ]
spoiler:
B-Spec Extreme | Dream Car Championship | Reward: GT by Citroen Race Car
Hier heb je een lijst op GTPlanet waar je de prize cars kunt zien. Staat ook in de TS!
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Ik kan straks ook wel, maar zullen weinig mensen in de server zijn.JoepW schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:25:
[...]
Ik zal er HELAAS niet bij zijn. Ga uit eten en heb logeerders....
Vandaag en morgen overdag heb ik wel tijd en zin...
Gaan we gewoon wedstrijdje tegen elkaar doen
Of gewoon tijden slijpenPyrone89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:30:
[...]
Ik kan straks ook wel, maar zullen weinig mensen in de server zijn.
Gaan we gewoon wedstrijdje tegen elkaar doen
Ik ben nu met zo's NSX bezig. Is stabieler dan die BMW, maar ook erg vermakelijk.
Ik ben voor. Gewoon openen die hap en we zien wel wie er komen. Of ik nou in 'oefenen' aan het prutsen ben of 'on-line' maakt me echt niks uit.
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 08-01-2011 13:33 ]
Ik doe vanavond mee! Wat bedoel je met 'leasebakken'? Misschien moet je een room starten ipv uit je lounge... dan krijgen we ook nog wat broodnodige xp.Pyrone89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:23:
Vanavond organiseer ik weer een Gran Turismo 5 avond.
[i]Even wat regels:[/i]
- Dit keer zal het gaan om korte races (sprintraces dus).
- Start ruimte: 19:30
- Er zal gebruik worden gemaakt van zogenaamde 'leasebakken'.
Reken op de Corvette '60 van Morisson, de SLS AMG, de Nissan GT-R en misschien nog andere auto's- De circuits zullen we afwisselen (elke race een nieuwe circuit)
- Beuken is niet toegestaan, race hard maar fair!
- FIA regels voor alle zaken die niet nader zijn vastgelegd (1x van je lijn om te verdedigen, 1x om terug te gaan naar je ideale lijn)
- Het veroorzaken van een vermijdbaar ongeluk (bijvoorbeeld iemand opvangen door op het laatste moment je auto ervoor te gooien, mensen van de baan te dwingen etc.) is niet toegestaan.
- Ik start de races, tenzij ik duidelijk anders bepaal bij uitzonderingen. Dit om te voorkomen dat mensen eigenhandig de race starten als we om welke reden dan ook wachten
- Alleen TCS en ABS zijn toegestaan, alle andere hulpmiddelen zijn uitgeschakeld om het eerlijk te houden (mocht je dus bepaalde banen niet goed kennen heb je de rest van de dag nog om deze te leren, de ideale lijn staat immers uit)
[ Voor 3% gewijzigd door Unbreukable op 08-01-2011 13:34 ]
Dat ik een auto aanwijs en je dus zelf geen magische tune handelingen kunt doen.Unbreukable schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:33:
[...]
Ik doe vanavond mee! Wat bedoel je met 'leasebakken'?
Op andere avonden die ik races waar dat juist wel mogelijk is en ook trackdays. Vandaag is het een leasebakken dag.
In een lounge krijg je ook XP en Cr.Unbreukable schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:33:
[...]
Wat bedoel je met 'leasebakken'? Misschien moet je een room starten ipv uit je lounge... dan krijgen we ook nog wat broodnodige xp.
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 08-01-2011 13:36 ]
Zullen we vanmiddag dan gewoon open doen met eigen auto's? Gewoon track-afternoon. En als het opeens druk wordt kunnen we altijd nog een raceje doen.Pyrone89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:35:
[...]
Dat ik een auto aanwijs en je dus zelf geen magische tune handelingen kunt doen.
Op andere avonden die ik races waar dat juist wel mogelijk is en ook trackdays. Vandaag is het een leasebakken dag.
Ik ga toch even eerst nog 1 poging wagen met mijn DS3 op de Vettel Challenges.JoepW schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:32:
[...]
Of gewoon tijden slijpenOp een korte baan...
Ik ben nu met zo's NSX bezig. Is stabieler dan die BMW, maar ook erg vermakelijk.
Ik ben voor. Gewoon openen die hap en we zien wel wie er komen. Of ik nou in 'oefenen' aan het prutsen ben of 'on-line' maakt me echt niks uit.
Eventueel kunnen we morgen rijden. En mocht je onverhoopt vanavond toch mee kunnen rijden, dan is dat meegenomen.
MB23, jou zie ik dus vanavond
[ Voor 9% gewijzigd door Pyrone89 op 08-01-2011 13:55 ]
Ik ben er net achter dat je gelijk lvl 17 wordt, als je het seizoensevent met de citroën wint, kan je dus wel ferrari's etc. kopen om aan je hoofdaccount te gevenUnbreukable schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:52:
[...]
Op zich kan het wel werken, je kan ook een hele stapel suzuki swifts kopen en die giften aan je hoofd account en die kan ze weer verkopen voor cr... of leveren gekregen wagens niets op wanneer deze verkocht worden?
Ik vind dit soort dingen wel echt LAME trouwens...
owk, no problemPyrone89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:38:
[...]
Ik ga toch even eerst nog 1 poging wagen met mijn DS3 op de Vettel Challenges.
Eventueel kunnen we morgen rijden
Ik open straks een lounge voor de liefhebbers. Ik ga wat auto's afstellen.
iets na 14 uur open tegn 16:00 uur dicht (dan krijg ik visite)
De room heeft geen restricties en als het een beetje druk wordt gaan we lekker racen, anders gewoon track-afternoon.
Het zal een bergtrack worden aangezien dan alle nukken van een auto te voorschijn komen.
Dat is overigens ook op de Nordschleife zo, maar dan ben je 14-16 minuten onderweg voor 1 resultaat. Dus die wordt het niet vandaag.
PSN: DutchYup
iets na 14 uur open tegn 16:00 uur dicht (dan krijg ik visite)
De room heeft geen restricties en als het een beetje druk wordt gaan we lekker racen, anders gewoon track-afternoon.
Het zal een bergtrack worden aangezien dan alle nukken van een auto te voorschijn komen.
Dat is overigens ook op de Nordschleife zo, maar dan ben je 14-16 minuten onderweg voor 1 resultaat. Dus die wordt het niet vandaag.
PSN: DutchYup
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 08-01-2011 13:59 ]
De 1000km Suzuka gisteren gedaan.
Tip voor jullie: Doe 'm niet met de X1
2 rondjes in de vettel challenge is nog te doen, maar 172 ronden in dat ding is vermoeiender dan Tineke Schouten/GTST/Gordon/zangprogramma, you name it... en dan heb je ook nog verkeer op de baan.
Uiteindelijk 4u en 2 minuten aan het racen gegaan.
Meerendeel van de ronden stond ik ergens buiten de baan, vaak door toedoen van de AI.
Prize car is coowl, jammer dat het een standaard model is.
De "help the AI out of the way" tip van de dag:
Net voor de chicane (einde van Suzuka) tikte ik een Lexus tegen z'n kont.
Die schoof door en kwam tussen de bandenmuren die daar staan tot stilstand.
Let op, dit was in rondje 42.
In rondje 170 besloot ik 'm er maar uit te helpen, want hij kwam er dus niet meer uit
*als ze in GT6 de AI niet grondig aanpakken (dwz afwijken van hun lijn, niet vastzitten op rails, de hardste tikken kunnen hebben zonder resultaat) zou dit zo maar eens mijn laatste GT kunnen worden. Ik erger me steeds meer kapot aan die lui...*
Tip voor jullie: Doe 'm niet met de X1
2 rondjes in de vettel challenge is nog te doen, maar 172 ronden in dat ding is vermoeiender dan Tineke Schouten/GTST/Gordon/zangprogramma, you name it... en dan heb je ook nog verkeer op de baan.
Uiteindelijk 4u en 2 minuten aan het racen gegaan.
Meerendeel van de ronden stond ik ergens buiten de baan, vaak door toedoen van de AI.
Prize car is coowl, jammer dat het een standaard model is.
De "help the AI out of the way" tip van de dag:
Net voor de chicane (einde van Suzuka) tikte ik een Lexus tegen z'n kont.
Die schoof door en kwam tussen de bandenmuren die daar staan tot stilstand.
Let op, dit was in rondje 42.
In rondje 170 besloot ik 'm er maar uit te helpen, want hij kwam er dus niet meer uit
*als ze in GT6 de AI niet grondig aanpakken (dwz afwijken van hun lijn, niet vastzitten op rails, de hardste tikken kunnen hebben zonder resultaat) zou dit zo maar eens mijn laatste GT kunnen worden. Ik erger me steeds meer kapot aan die lui...*
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ik kom misschien vanavond ook nog ff kieken, iemand moet toch die laatste plaats opvullen
Kun hem nu 5 rondes in bedwang houden om de nummer twee met 23 seconden achter me te houden, merci.zeropatience schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:14:
[...]
Achter spoiler monteren en veel downforce er op zetten.. en zachte race banden natuurlijk niet vergeten.
Bobjes zijn nu met 'Indianapolis 500 miles' bezig. Morgen ben ik weer on-line.
Heb zojuist lopen testen met auto's tussen de 1000 & 1150 kg met steeds 1,81 kg/pk en daar reed ik dezelfde tijden mee. Wel alleen auto's met spoilers voor en achter.
De KG en PK begrenzing is niet ok. Ze zouden in GT5 iets moeten maken met deze verhouding of zoiets als er in Proloque zat.
Heb zojuist lopen testen met auto's tussen de 1000 & 1150 kg met steeds 1,81 kg/pk en daar reed ik dezelfde tijden mee. Wel alleen auto's met spoilers voor en achter.
De KG en PK begrenzing is niet ok. Ze zouden in GT5 iets moeten maken met deze verhouding of zoiets als er in Proloque zat.
Heb gisteren de Indy 500 op A-spec gereden; pffff, na 2 uur en 32 minuten was het volbracht. Gemiddeld bijna 318 km/u ondanks elke 22-25 ronden tanken en banden wisselen; overigens reed ik met medium racebanden net zo lang als met harde, de mediums waren alleen een halve seconde sneller....Jammer alleen dat de credits en XP dan zo weinig zijn na zo'n prestatieJoepW schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:03:
Bobjes zijn nu met 'Indianapolis 500 miles' bezig. Morgen ben ik weer on-line.
EDIT: ik reed trouwens met de Minolta Toyota; eerlijker dan met een X1 of FGT imo
groet,
Eric
[ Voor 7% gewijzigd door Ericjooo op 08-01-2011 17:57 ]
Ik ben nu bezig met B-Spec Formula GT kampioenschap.
Race 4.
AI komt allemaal binnen in rond 28 voor banden.
Ronde later gaan ze weer allemaal naar binnen voor brandstof..
Hm tja.
Er gebeuren soms rare dingen met de AI iig.
Deze bugs mogen er zeker nog wel uit.
En zojuist Race 5 begonnen, een wet-race op Monza.
Beginnen ze allen op RACE Hard
Heb ik dus ook al vaker gehad.
Race 4.
AI komt allemaal binnen in rond 28 voor banden.
Ronde later gaan ze weer allemaal naar binnen voor brandstof..
Hm tja.
Er gebeuren soms rare dingen met de AI iig.
Deze bugs mogen er zeker nog wel uit.
En zojuist Race 5 begonnen, een wet-race op Monza.
Beginnen ze allen op RACE Hard
Heb ik dus ook al vaker gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door Hoyden op 08-01-2011 16:39 ]
Dit topic is gesloten.