Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Die BMW M3 GTR is zeker een gave bak! Vandaag ook ff wat racejes gedaan met de gele RUF ook erg tof... lekker werken en gooien met die wagen!
Flink wat kilometers gemaakt vandaag, een hele dikke NSX Prototype gekocht van 1.5 Mil, en zojuist de geel/groene F1 aangeschaft. Nu nog maar 3.450 credits te spenderen }:O
Morgen die F1 eens aan de tand voelen!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@V8
Elise moet te doen zijn, maar deed ik met sport medium
TTS blijk ik met sport medium gedaan te hebben, ik dacht echt stock :/ mja, op comfort soft 18,5 sec achterstand
Prius heb ik wel getuned, kutbak
Ford GT was stock
En de Citroen C4 ook.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Obi1r schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:16:
Die BMW M3 GTR is zeker een gave bak! Vandaag ook ff wat racejes gedaan met de gele RUF ook erg tof... lekker werken en gooien met die wagen!
Flink wat kilometers gemaakt vandaag, een hele dikke NSX Prototype gekocht van 1.5 Mil, en zojuist de geel/groene F1 aangeschaft. Nu nog maar 3.450 credits te spenderen }:O
Morgen die F1 eens aan de tand voelen!
Kijk anders dat je die 3450 uitgeeft aan tuningsonderdelen. 450 is racefilter, en 3000 zijn 2x sportuitlaatjes... Heb je weer een trophy erbij ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nurburg 24u ook gedaan, die McLaren doe je het zeker niet voor :P
En wat krijg je voor de lvl24 car ticket? Een Formula GT :/ Goed, wel eentje met 0km milage :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
JoepW schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:07:
@Pyrone: Zoals beloofd toen we op de Nordschleife aan het rije waren met de BMW M3 GTR '01 hier een filmpje van heer Stuck:

[video]

Ik blijf het een gave auto vinden
Bizar. De blijdschap van Stuck zegt genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
De seasonal 3 events zijn echt makkelijk!
Ben blij dat er weer getuned mag worden (ik als noob zijde haha)
Vond s2 events net iets te pittig voor goud, 1 was perfect.

Die toyota prius race... Damn leek net een slakkenrace, en als je ff zachtjes op de rem trapte stond je gelijk stil haha
Gelukkig zit er ook een elise 111 race bij, ik moest hem toch kopen voor mijn b-spec british lightweight wat met een 500TVR lukt het gewoon niet.
Kan k hem iig dubbel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:23
Ook net even de seasonals gedaan, vind het beter zo. Mensen die wat meer moeilijkheid willen, tunen gewoon minder. Bovendien zijn er zo minder frustraties als het een race is voor een auto die je al had, maar getuned had op de engine.
Heb deze keer dus wel goud kunnen pakke, en ben van level 21 naar 24 gegaan. Mooi zo. :) Ook B-spec zit ik nu op level 21. Dit spel komt mijn studies niet tegoed. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Nee idd kep over een week tentamens... Pfoe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 01:13:
[...]

Yep mooi rondje. Ooit de RUF Yellow bird op Nords zien crossen? Als je ziet hoe die gast bezig is de auto alleen al op de weg te houden. Damn dan snap ik wel dat die bak in GT5 bijna niet te houden is. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
JoepW schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:58:
[...]
Kan het soms liggen aan het feit dat mijn maatje probeerde te joinen VIA mij omdat ie jou niet in de vriendenlijst had staan?
Was niets te joinen via jouw account; dus dat kan het niet geweest zijn....
JoepW schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:58:
[...]Nou ja, zondagavond of de komende dagen overdag ben ik wel on-line, maar dan ga ik ook ff Seasonals doen.
Vr- en Za-dag avond heb ik visite etc. Dus dan maar Grinden met de bobjes ;)
Seasonals zijn erg jammer nu; ben je zo doorheen.....maargoed, wel evenlekker cashen;-)

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 01:13:
[...]

Stuck is echt lachen, heb hem in 2006 tijdens de 24 uur van Dubai IRL mogen meemaken; hij was toen 55 maar gewoon zijn teamgenoten dik de oren wassen. Tussen de stints door was hij alleen maar aan het geinen terwijl andere rijders heel serieus bezig waren....haha....

Afbeeldingslocatie: http://www.baskoeten.com/images/24hdubai06/Finish.jpg

gewoon met de brute Red Bull M3 GTR met 10 ronden voorsprong de race winnen 8)

Afbeeldingslocatie: http://web.creventic.com/website/pictures/2006winnaar.jpg

groet,

Eric

[ Voor 8% gewijzigd door Ericjooo op 07-01-2011 08:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,
gister voor het eerst gespeeld met stuurtje, een Ferrari GT Experience. Dat voegt nog een dimensie extra toe aan dit geweldige spel. Ben zelf inmiddels level 22, mijn bobjes 9.

Had echter helaas problemen met de pedalen, die elke verschoven nadat ik 2 of 3 keer had geremd. Nu overweeg ik om deze set om te ruilen voor de Logitech GT die bij dit spel hoort. Kan iemand mij vertellen of je daar ook last hebt van verschuivende pedalen setten op een laminaat vloer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Ik heb een aantal replays gesaved van mijn Gold licenses, die zou ik graag willen uploaden naar YouTube. Volgens de TS kan dat ook maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dit kan doen.

Wel heb ik de replays gepublished naar XMB, maar dan kan ik er alsnog niks mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:43:
Goedemorgen,
gister voor het eerst gespeeld met stuurtje, een Ferrari GT Experience. Dat voegt nog een dimensie extra toe aan dit geweldige spel. Ben zelf inmiddels level 22, mijn bobjes 9.

Had echter helaas problemen met de pedalen, die elke verschoven nadat ik 2 of 3 keer had geremd. Nu overweeg ik om deze set om te ruilen voor de Logitech GT die bij dit spel hoort. Kan iemand mij vertellen of je daar ook last hebt van verschuivende pedalen setten op een laminaat vloer?
schuift ook je moet er echt wat onder liggen of pedalen vastzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:16:
En wat krijg je voor de lvl24 car ticket? Een Formula GT :/ Goed, wel eentje met 0km milage :P
welke idioot heeft dat reward systeem ooit goedgekeurd? ;w
Goedemorgen,

Is dat 't stuur met pedalen bevestigd via standaard? Hoe bevalt die?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:12:
[...]
welke idioot heeft dat reward systeem ooit goedgekeurd? ;w

[...]
Is dat 't stuur met pedalen bevestigd via standaard? Hoe bevalt die?
Nee, het stuur en de pedalen zitten los van elkaar. Probleem is dat de pedalen te groot zijn, waardoor je de bodem van de pedalenset los tilt van de vloer als je het pedaal in trapt. Hierdoor verschuift de pedalen set, ook als je er een anti slip matje onder legt. Komt denk ik omdat de pedalen set erg licht is.

Heeft de Logitech GT dit ook? want lees wel hierboven dat die ook verschuift namelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mele3
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:00:
[...]

schuift ook je moet er echt wat onder liggen of pedalen vastzetten
Klopt, ik heb een tijdje een fitness/kampeermatje gebruikt onder de pedalen van mn DFGT en daarmee was t probleem helemaal opgelost. Zelfs met veel kracht waren de pedalen niet te verschuiven.

Uiteindelijk heb ik echter maar een Wheelstand Pro gekocht omdat de tafel waar mijn stuur op gemonteerd was ook alle kanten op vloog...

En nu ben ik helemaal tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:16:
Uhm... Ik kreeg een Nascar... mijn 4e inmiddels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ericjooo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:14:
[...]
Was niets te joinen via jouw account; dus dat kan het niet geweest zijn....
Ok, dan wat het weer de super verbinding van de KPN die ik hier heb....... :z
Ericjooo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:14:
[...]
Seasonals zijn erg jammer nu; ben je zo doorheen.....maargoed, wel evenlekker cashen;-)
Ach, ik ga straks eens even gewoon maar cashen ermee. On-line is toch wel meest coole nu. Tegen AI is het slaapverwekkend vergeleken daarbij.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

:X hoe ontvang je credits voor seasonal events? Of zijn mijn prestaties zo beroerd dat 't niet credit waardig is?
Zie namelijk nergens iets staan van reward, of minimum tijd etc. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:40:
:X hoe ontvang je credits voor seasonal events? Of zijn mijn prestaties zo beroerd dat 't niet credit waardig is?
Zie namelijk nergens iets staan van reward, of minimum tijd etc. :|
Uhm gewoon racen net als elke andere race?

Let wel, je krijgt maar 1 keer geld en experience he, dus als je eenmaal 1e bent geworden bij een event, dan kan je rijden tot je een ons weegt, je krijgt er niks meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen,

Die schuiven ook en de pedalen van de DFGT zijn een behoorlijk stukje slechter.. Met name het rempedaal is veel minder gevoel.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:29:
Elise moet te doen zijn, maar deed ik met sport medium
ik had er racing soft onder gegooid, en wat gekieteld. heb me daarna suf gelachen, bij elke bocht die met een beetje snelheid kon trok ik em op 2 wielen, laatste rondje lukte me zelfs om een stuk na de bocht door te rijden op 2 wielen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gtplanet.net/s...smo-5s-nurburgring-video/
sneeuw op de nurburgring!!!!
filmpje zegt alles, schijnt soms te sneeuwen op de nurburgring snachts.
kan dan ook in de bergen lekker koud worden dus ipv regen krijg je dan sneeuw, AWESOME!!!
ga dalijk gelijk lobby maken en testen :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:46:
[...]Uhm gewoon racen net als elke andere race?

Let wel, je krijgt maar 1 keer geld en experience he, dus als je eenmaal 1e bent geworden bij een event, dan kan je rijden tot je een ons weegt, je krijgt er niks meer voor.
1e van de world ranking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Nee hoor, als je het event gewonnen hebt krijg je dus geen XP en geld meer als je hem nog een keer rijdt.

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Ericjooo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:37:
[...]

Nee hoor, als je het event gewonnen hebt krijg je dus geen XP en geld meer als je hem nog een keer rijdt.

groet,

Eric
Ik denk dat himlims_ de tijdrit en drift events bedoeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Bij die time trials en drift events krijg je geen xp/geld. Dat gaat gewoon puur om de leaderboards. Alleen bij de 5 challenges (de linkerste vanuit het seaonal event menu) kan je geld en xp verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Die nieuwe seasons zijn inderdaad wel ietsje te makkelijk zonder die restricties... Je tuned makkelijk iets teveel en met wat betere bandjes zijn ze dan zo simpel te halen. Jammer dat die uitdaging weg is en dan maar hopen dat ze dat in de seasons 4 wel weer toevoegen. Had die GT, TTS en Elise ook wel aardig volgepropt met opties, omdat ik denk ze in B-spec ook nog wel eens ergens in te kunnen zetten ;)
Moet alleen die C4 WRC nog, maar daarvoor eerst maar eens de Loeb Special gaan starten en op goud halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh bedoel je de time-trials? Zeg dat dan joh doos ;)

geen idee hoe dat zit eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik ga denk ik ook maar zo'n fanatec GT3 RS v2 halen. en natuurlijk een headset ;)
Goede ervaring met dit stuur en GT5?

[ Voor 18% gewijzigd door KappeNou op 07-01-2011 10:52 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Enigste leuke vind ik nog online. Tis allemaal prachtig maar hele a-Spec is voor mij wel klaar. 2 endurance races gereden, boring.

Jammer wel, nieuwe ps3 moeten kopen ivm overlijden fat en dan nu na paar weken al redelijk klaar zijn met GT5. GT4 leek interresanter/langer boeiend.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Capo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:54:
Enigste leuke vind ik nog online. Tis allemaal prachtig maar hele a-Spec is voor mij wel klaar. 2 endurance races gereden, boring.

Jammer wel, nieuwe ps3 moeten kopen ivm overlijden fat en dan nu na paar weken al redelijk klaar zijn met GT5. GT4 leek interresanter/langer boeiend.
Ik kijk juist wel uit naar die endurance races in A-spec :D Maar hoop wel dat ze niet al te makkelijk zijn en je niet na een half rondje al 1ste ligt, waardoor je gewoon een uur lang rondjes rijdt zonder enige vorm van uitdaging.

Ik ga denk aan de endurance beginnen als ik de Loeb en Grand Tour Special op goud heb en de laatste 3 van Extreme (American, Dreamcar, Formula GT) op goud heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:43
Ja het gaat wel hard, ben nu ook bijna door alle A-Spec events + Licenties (40 goud / 20 zilver atm) en de specials heen... ga die endurance niet doen (misschien die van 4 uur en 300km wel maar de rest niet) en voor B-Spec koop ik geen race game.

Dat zou betekenen dat het voor mij zich ook online gaat moeten afspelen en dan elke week (als het in dit tempo doorgaat) de seizoensevents. Voor mij gevoel had FMIII een veel langere speelduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Quipers schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:02:
[...]

Ik kijk juist wel uit naar die endurance races in A-spec :D Maar hoop wel dat ze niet al te makkelijk zijn en je niet na een half rondje al 1ste ligt, waardoor je gewoon een uur lang rondjes rijdt zonder enige vorm van uitdaging.

Ik ga denk aan de endurance beginnen als ik de Loeb en Grand Tour Special op goud heb en de laatste 3 van Extreme (American, Dreamcar, Formula GT) op goud heb :)
De enige uitdaging die ik heb in endurance nu is het niet tegen achterliggers op knallen (die verdomt irritant reageren)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:06:
[...]

De enige uitdaging die ik heb in endurance nu is het niet tegen achterliggers op knallen (die verdomt irritant reageren)...
Precies. Ook bij races met vergelijkbare auto's (de MX-5 bijvoorbeeld) is het beschamend makkelijk, achterblijvers wijken net op het moment dat je hem ernaast zet in een keer wél van de racelijn, blokken je in bochten etc. etc. etc.... Heel frustrerend en geldt ook voor de B-Spec. Wel komisch, in zijn eentje gumt mn bob de X1 in een sec of 38 rond op Indy (+/-380km/u, hij staat op 150 vleugel voor en achter) zonder te liften of te remmen, moet hij een achterblijver inhalen, gaat hij er strak achter rijden op het rechte stuk met +/- 300 km/u... Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:15

2d0

Je kan mee doen aan de online competitie van GTPlanet.
Wat ik van hun topic lees is dat vrij goed opgezet en wordt je in een groep ingedeeld die gelijk is aan jou.
Afhankelijk van je progressie ga je dan een groep omhoog.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe goed dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Mijn uitdaging de voor komende tijd:
Alle mooie auto's verzamelen en alle upgrades ervoor kopen.. :*)
Denk dat ik dat nog wel ff bezig ben... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

LL Southside schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:13:
Mijn uitdaging de voor komende tijd:
Alle mooie auto's verzamelen en alle upgrades ervoor kopen.. :*)
Denk dat ik dat nog wel ff bezig ben... :9
mwah valt mee; upgrades kunnen maar op ~25 auto's (geloof dat 't miljoen of 8-9 is voor allemaal compleet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
KappeNou schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:52:
Ik ga denk ik ook maar zo'n fanatec GT3 RS v2 halen. en natuurlijk een headset ;)
Goede ervaring met dit stuur en GT5?
Hier zeker weten _/-\o_

Fanatec stuurtjes zijn de beste voor GT5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:41
Lachen, ik ben met de middelste 3 seasonals van level 15 naar 21 gegaan; de eerste en de laatste er nog bij en ze helpen me een eind richting de 24 gok ik zo.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
himlims_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:15:
[...]
mwah valt mee; upgrades kunnen maar op ~25 auto's (geloof dat 't miljoen of 8-9 is voor allemaal compleet)
Ik bedoel:
1034 auto's aanschaffen/winnen en volledig tunen á +/- 300K per standaard auto.. ;)

GT6 duurt nog wel ff en na die vettel challenge en evt. nieuwe season events is er vlgns mij niet veel meer vrij te spelen..! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil niet vervelend doen, maar als je bijvoorbeeld niet online speelt en je schaft een willekeurige shooter aan dan ben je binnen 10 uur ook wel klaar. Dus de prijs per speelminuut bij GT5 is enorm laag, althans bij mij wel. Vermaak me hier de komende tijd echt nog wel mee. Komt misschien ook wel omdat ik straks gewoon lekker auto's ga verzamelen en online ga spelen (wat ik tot op heden nog niet heb gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 20:20
stuur aangekregen nu is testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand een lijst gespot waar autos op waarde staan aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:29:
Wil niet vervelend doen, maar als je bijvoorbeeld niet online speelt en je schaft een willekeurige shooter aan dan ben je binnen 10 uur ook wel klaar. Dus de prijs per speelminuut bij GT5 is enorm laag, althans bij mij wel. Vermaak me hier de komende tijd echt nog wel mee. Komt misschien ook wel omdat ik straks gewoon lekker auto's ga verzamelen en online ga spelen (wat ik tot op heden nog niet heb gedaan).
Dat zat ik me laatst ook te bedenken... Een spel als Uncharted of wat dan ook speel ik in 15 - 18 uit. En dan rush ik echt niet door het spel heen. Als ik bedenk hoeveel ik uur ik nu al in GT5 hebben zitten is dat volgens mij nu al het dubbele :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
is het normaal dat men stuur in elke bocht de andere kant op wilt sturen(de motors duwe hem andere richting in) en daar door begin ik zwaar te slippen naar alle kanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij in een linkerbocht naar links stuurt en het stuur duwt naar rechts, dan is dat normaal ja. Stuurt hij mee, waardoor je te snel instuurt dan klopt dat niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:48:
is het normaal dat men stuur in elke bocht de andere kant op wilt sturen(de motors duwe hem andere richting in) en daar door begin ik zwaar te slippen naar alle kanten...
Wat voor stuur heb je? Dat klinkt als ouderwets de FFB de verkeerde kant op.... Dat kon je op de pc heel makkelijk omzetten, in GT5 weet ik dat zo net nog niet. Het stuur draait (even los van de FFB) wel de goede kant op? Je gaat als je naar links draait wel naar links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
ybastiaans schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:55:
[...]

Wat voor stuur heb je? Dat klinkt als ouderwets de FFB de verkeerde kant op.... Dat kon je op de pc heel makkelijk omzetten, in GT5 weet ik dat zo net nog niet. Het stuur draait (even los van de FFB) wel de goede kant op? Je gaat als je naar links draait wel naar links?
net de carrera 911 aangekregen... ja als ik naar links stuurd doetie mee, maar als ik de boch uit komt gaat hij zelf naar links rechts links rechts sturen en verlies ik controlo over de wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:56:
[...]

net de carrera 911 aangekregen... ja als ik naar links stuurd doetie mee, maar als ik de boch uit komt gaat hij zelf naar links rechts links rechts sturen en verlies ik controlo over de wagen
Ja dat heet Force Feedback, probeer eens een andere (stabielere) auto, je zal merken dat het dan minder is.

Vergelijk het met een echte auto, zolang de auto genoeg vaart heeft wil die het liefste vooruit, als jij dat gaat sturen is dat zwaar, maar stuur je terug en heeft de auto te veel kracht op de achterwielen dan gaat die fishtailen, oftewel uitbreken. Ga dan van je gas af en hij houd daar mee op.

Afhankelijk van de rijeigenschappen van de auto is dit meer of minder, en over het algemeen alleen bij achterwiel aangedreven auto's.

Dusss... ga eens even rijden in een FF auto (Front mounted Engine/Frontwheel Drive) en dan zal je merken dat het veel stabieler is, maar dat je eerder last hebt van overstuur.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:01:
[...]

Ja dat heet Force Feedback, probeer eens een andere (stabielere) auto, je zal merken dat het dan minder is.

Vergelijk het met een echte auto, zolang de auto genoeg vaart heeft wil die het liefste vooruit, als jij dat gaat sturen is dat zwaar, maar stuur je terug en heeft de auto te veel kracht op de achterwielen dan gaat die fishtailen, oftewel uitbreken. Ga dan van je gas af en hij houd daar mee op.

Afhankelijk van de rijeigenschappen van de auto is dit meer of minder, en over het algemeen alleen bij achterwiel aangedreven auto's.
Je moet een beetje je instellingen aanpassen van je carrera stuur. Ik zal thuis even kijken wat mijn settings zijn precies.

Ik dacht iig
Sensitivity 370
FFB heb ik 80 %
Driftmode 1 heb
linearity 00
Deadzone heb ik op 10 staan.

Hoop dat het je helpt.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:33
[...]

Dusss... ga eens even rijden in een FF auto (Front mounted Engine/Frontwheel Drive) en dan zal je merken dat het veel stabieler is, maar dat je eerder last hebt van overstuur.
Bedoel je niet onderstuur?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:48:
Is toch in een echte auto ook zo... als ik naar rechts wil en dus naar rechts stuur dan wil de auto eigenlijk rechtdoor en geeft het stuur dus tegendruk in de richting die ik niet op wil.

[ Voor 43% gewijzigd door Unbreukable op 07-01-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry haal die 2 altijd door elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
[...]

nog steeds =/ als ik men stuur los laat in of na de bocht begint het stuur gewoon van zelf naar links en rechts te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Bij sommige auto's en instelling kan hij inderdaad gaan zwabberen.
Heb je al is een ferrari geprobeerd oid?

[ Voor 24% gewijzigd door KappeNou op 07-01-2011 12:11 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
KappeNou schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:10:
Bij sommige auto's en instelling kan hij inderdaad gaan zwabberen.
Heb je al is een ferrari geprobeerd oid?
heb audi r8 en toyota geprobeerd zal is een ferrari proberen

btw ik heb is in de settings van het stuur geweest het stuur stond op 270 inplaats van 900 heb het nu op 900 nu is het al minder maar nog steeds =/

edit is er mss een setting bv powersteering ofzo dat af moet?

[ Voor 6% gewijzigd door huCks op 07-01-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

R8 plakt bij mij op de weg als verse kauwgum

is je stuur wel gecalibeerd? bij aanzeten ps3/gt5? of is die halve wege de sessie ingeplugd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
himlims_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:17:
R8 plakt bij mij op de weg als verse kauwgum

is je stuur wel gecalibeerd? bij aanzeten ps3/gt5? of is die halve wege de sessie ingeplugd?
ik zet men ps3 aan, start gt5 op vanaf ik gt mode kan kiezen zet ik men stuur aan hij draait 2.5x naar rechts dan terug naar centraal cm naar links terug centraal en klaar..

ferrari heeft het enkel als ik uit de bocht kom en terug op trek voor het rechte stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:09:
[...]

nog steeds =/ als ik men stuur los laat in of na de bocht begint het stuur gewoon van zelf naar links en rechts te draaien
Bij mij is dat ook (G27), dat zwabberen, maar alleen als je het stuur heel losjes vasthoudt op het rechte stuk, mijn oplossing: steviger vasthouden ;) Of is er een setting die dat kan verhelpen?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Stefie2010 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:28:
[...]

Bij mij is dat ook (G27), dat zwabberen, maar alleen als je het stuur heel losjes vasthoudt op het rechte stuk, mijn oplossing: steviger vasthouden ;) Of is er een setting die dat kan verhelpen?
Yup, zo doe ik het ook met mijn G27. Bij het uitkomen van de bocht ook niet je stuur loslaten. Dit doe je irl ook niet... als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
Unbreukable schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:33:
[...]

Yup, zo doe ik het ook met mijn G27. Bij het uitkomen van de bocht ook niet je stuur loslaten. Dit doe je irl ook niet... als het goed is.
nee maar in het echt doet mijn auto ook niet vanzelf zwaar zwaberen naar links en rechts zodat je niet kan optrekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:35:
[...]

nee maar in het echt doet mijn auto ook niet vanzelf zwaar zwaberen naar links en rechts zodat je niet kan optrekken..
Ik heb dit ook als je bijvoorbeeld met de toyota minolta op het rechte stuk van de indy 500 rijd kun je je stuur absoluut niet loslaten, want dat begint de auto indd te zwabberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:38:
[...]

Ik heb dit ook als je bijvoorbeeld met de toyota minolta op het rechte stuk van de indy 500 rijd kun je je stuur absoluut niet loslaten, want dat begint de auto indd te zwabberen...
is toch niet normaal imo... en wat als ik men ffb wat lager zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Zou het iets te maken kunnen hebben met de camber/toe instellingen van je auto? Klinkt logisch dat als je hem hebt ingesteld dat ie harder door de bochten gaat maar juist instabieler wordt op het rechte stuk

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
Stefie2010 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:48:
Zou het iets te maken kunnen hebben met de camber/toe instellingen van je auto? Klinkt logisch dat als je hem hebt ingesteld dat ie harder door de bochten gaat maar juist instabieler wordt op het rechte stuk
ze zijn standaard? ik zit in arcade te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Dit is een bug/probleem dat al een tijd in gran turismo zit (GT4 heeft het ook, nog erger als gt5 zelfs), valt weinig aan te doen. Hoewel het een bug is in het physics systeem zullen veel mensen claimen dat het 'echt is' en zo hoort, moet je niet op letten :P

[ Voor 33% gewijzigd door Wussie op 07-01-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:41:
[...]

Om het zwabberen tegen te gaan op het rechte stuk moet je bij een Fanatec je deadzone instellen op 10 graden heb je geen probleem meer! De logitech stuurtjes hebben die optie helaas niet. Een van de redenen van mij om voor Fanatec te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Gizzy op 07-01-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
Gizzy schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:00:
[...]

Om het zwabberen tegen te gaan op het rechte stuuk moet je bij een Fanatec je deadzone instellen op 10 graden heb je geen probleem meer!
hier dacht ik ook net aan heb hem nu op 30 staan zal eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:35:
[...]

Heeft jouw auto 6-700 PK en evenzoveel nm koppel? Nee he.. Als hij dat wel had zou dit in het echt ook gebeuren ;)

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:02:
[...]

hier dacht ik ook net aan heb hem nu op 30 staan zal eens testen
Trust me 10 is al genoeg. Heb er zelf helemaal geen last van. Vriend van me die laatste eens kwam kijken naar GT5 zag mij rijden en zei dat ik hetzelfde stuurgedrag vertoonde als een vriend van hem op de nordschleife met een evo7 in real life. Lijkt me dus dat het wel klopt zo.

Kijk het volgende filmpje eens en kijk dan vanaf 3:20. Daar wordt het uitgelegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Gizzy op 07-01-2011 13:16 . Reden: uitleg beelden zeggen meer dan woorden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:41:
[...]

pak eens een willekeurige auto, rij met 150-160 over de snelweg (indy ga je 300+) en laat dan eens je stuur los? ... je auto hoort dan te reageren op 't wegdek (in mijn optiek)

ANWB Wegenwacht (088) 269 28 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
oke flamers het is oke nu met die deadzone :D hij doet het goed ty voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flamers? we kregen nieteens de tijd om op te warmen! :(

ga nu maar even 24H Nurburg met een Ruf doen, kan je je stuur even inrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:15:
flamers? we kregen nieteens de tijd om op te warmen! :(

ga nu maar even 24H Nurburg met een Ruf doen, kan je je stuur even inrijden ;)
ruf standaard beschikbaar? :D en hoe zet je in arcade op 24h?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:16:
[...]

ruf standaard beschikbaar? :D en hoe zet je in arcade op 24h?
Ruf moet je kopen bij occasion, arcade op 24H? uuuh 300 rondjes? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
himlims_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:17:
[...]
Ruf moet je kopen bij occasion, arcade op 24H? uuuh 300 rondjes? >:)
haha met stuur is toch wennen net license gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0

2d0

Wennen in de positieve of negatieve zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
2d0 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:24:
Wennen in de positieve of negatieve zin?
beide ik vind het moeilijker omdat je aan het schaken met die shifter moet wennen en je meer draaien enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0

2d0

Ik wacht nog op mijn fanatec. Dus ik ben ook benieuwd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:05:
Ja, er zijn 3 versies.
Red bull style - brons (en lvl35 B-spec).
full color - silver
Carbon - gold

En dacht dat de shop versie wit/zwart was, dat zou dan een 4de zijn.
Krijg je echt de Red Bull bij het halen van Level 35 B-spec of lees ik dit nu verkeerd? Zit op level 34 en een beetje, dat zou wel heel mooi zijn... :9~

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:30:
[...]

Krijg je echt de Red Bull bij het halen van Level 35 B-spec of lees ik dit nu verkeerd? Zit op level 34 en een beetje, dat zou wel heel mooi zijn... :9~
yups; lvl 35 bspect = graties x1
huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:28:
[...]

beide ik vind het moeilijker omdat je aan het schaken met die shifter moet wennen en je meer draaien enzo
het heeft mij ongeveer 10dagen 2wk gekost voordat ik met stuurtje in de buurt kwam van controller

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 07-01-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik ga vanaf eind april RL weer een aantal keer naar de ring. Maar ik moet zeggen dat ik met GT5 ook eindelijk veel plezier heb van een rondje ring.
De hoogte verschillen en dergelijke zijn zo'n stuk beter, je weet nu tenminste waar je op het circuit bent. Met Forza 3 en GT4 had ik echt af en toe.. Wtf waar rij ik nou weer?? :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
himlims_ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:32:
[...]
yups; lvl 35 bspect = graties x1
En level 35 A-spec? Dat denk ik nl. wel eerder te halen dan level 35 op B-spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dr. Quipers schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:36:
[...]En level 35 A-spec? Dat denk ik nl. wel eerder te halen dan level 35 op B-spec :P
BSPECT - BSPECT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
huCks schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:21:
[...]

haha met stuur is toch wennen net license gedaan
Ik moest eerst ook wennen, maar bij de IC license met de ferrari 512 boxer, scheelde het me toch dik een seconde per rondje dat ik uiteindelijk sneller was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik blijf me ergeren aan de verschillende physics voor online en single player.

Het nut ontgaat mij ook totaal. Als een van de twee teveel resources kost, gebruik dan de andere, maar doe het gelijk voor online en single player.

Zeker met controller zit je het eerst uur met krachtige auto's weer een hele leercurve te doorlopen.

Tof filpmje trouwens van RUF op Nord, maar als ik dat zo zie is het dus eigenlijk een slecht ontworpen auto. kan me niet voorstellen dat ze dat voor ogen hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Heeft iemand de T500RS al in het wild gespot. Consoleshop heeft hem nog niet binnen. Kan niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:01:
Ik blijf me ergeren aan de verschillende physics voor online en single player.
ik dacht dat 't wel mee viel, tot ik gister met Rikbrull ben gaan driften - goed ik zuig hard. Maar niet online ging het aanzienlijk beter (zelfde auto, zelfde setup, zelfde instellingen) :? WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Voor het eerst dat ik die Seasonal Events gedaan heb. Ging in twee races van lvl 9 naar lvl 16. :D

Klopt het wel dat ze van links naar rechts ook moeilijker worden? Was tot nu toe iig vrij eenvoudig zoals anderen al zeiden.

Maar goed, ga nu mezelf maar eens een Lotus en een Ford GT aanschaffen om die andere twee races te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik ben bang dat ik dit spel toch stukken minder ga spelen dan GT4 in de tijd. Een baan en samenwonen maken dat mijn beschikbare game tijd vaak te kort is om de wheel stand pro + g25 helemaal te installeren en met de controller spelen vind ik dan weer zonde. Dus dan toch maar een ander spel spelen.
Iemand interesse om mijn stand+g25 over te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Pyrone89 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:01:
...
Tof filpmje trouwens van RUF op Nord, maar als ik dat zo zie is het dus eigenlijk een slecht ontworpen auto. kan me niet voorstellen dat ze dat voor ogen hadden
Dat is de beroemde Porsche discussie:
De mensen die voor zijn, zeggen dat het leggen van de motor achter de achteras voor een unieke rijervaring zorgt, die goede chauffeurs écht beloont door fantastische wegligging. De listigheid in bochten wordt gecompenseerd door een ongeëvenaarde tractie bij bocht uit. Met de juiste rijstijl is hij erg snel te rijden.

De mensen die het niet op dat principe hebben (kijk maar eens wat oudere afleveringen van Top Gear) zeggen dat het een moordmachine op wielen was op droog, laat staan op nat. Erg listig op de limiet, en wat vaak gebeurt is dat mensen te hard een bocht in kwamen en vervolgens van het gas gingen en het ding achterstevoren in de poeier drukten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg veel lol met de RUF heb gehad door hem volle bak over de ring te gooien, maar dat ik het in het echt eerder zou proberen in een Impreza die vergevingsgezind is dan met een RUF die bij één foutje je kop er af hakt.

Fundamenteel gezien heb je wel gelijk, hoe knap het van Porsche ook mag zijn dat ze de huidige 911 zo laten presteren en zo neutraal hebben gemaakt, het blijft een achterhaald en inferieur autoconcept.

[ Voor 10% gewijzigd door ybastiaans op 07-01-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
J. Clarkson 2 pagina tellend artikel over Porsche _/-\o_

Conclusie:

So, when you buy a modern Porsche, you are demonstrating to the world that you are very interested in driving. And being 'very interested in driving' means that, for you, it is a hobby.
This is bad. Hobbies are for people who were caught masturbating as a child

Bron:
http://www.topgear.com/co...2008/08/stories/01/1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
ybastiaans schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:15:
[...]

Dat is de beroemde Porsche discussie:
De mensen die voor zijn, zeggen dat het leggen van de motor achter de achteras voor een unieke rijervaring zorgt, die goede chauffeurs écht beloont door fantastische wegligging. De listigheid in bochten wordt gecompenseerd door een ongeëvenaarde tractie bij bocht uit. Met de juiste rijstijl is hij erg snel te rijden.

De mensen die het niet op dat principe hebben (kijk maar eens wat oudere afleveringen van Top Gear) zeggen dat het een moordmachine op wielen was op droog, laat staan op nat. Erg listig op de limiet, en wat vaak gebeurt is dat mensen te hard een bocht in kwamen en vervolgens van het gas gingen en het ding achterstevoren in de poeier drukten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg veel lol met de RUF heb gehad door hem volle bak over de ring te gooien, maar dat ik het in het echt eerder zou proberen in een Impreza die vergevingsgezind is dan met een RUF die bij één foutje je kop er af hakt.

Fundamenteel gezien heb je wel gelijk, hoe knap het van Porsche ook mag zijn dat ze de huidige 911 zo laten presteren en zo neutraal hebben gemaakt, het blijft een achterhaald en inferieur autoconcept.
Hij is allesbehalve neutraal, hij is ernstig overstuurt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Hoe vaak wordt de online occasionsshop eigenlijk geupdate, zag gisteren tot mijn grote vreugde dat de DMC DeLorean S2 er tussen stond :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0

2d0

De DeLorean kan je winnen via B-spec.
Supercar Nostalgia Cup: DMC DeLorean S2 ‘04 (S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Binnenkort dus bij elkaar scharen, en met de gele RUF online hobbieën? Kunnen we de discussie Porsche/handling hier wellicht afsluiten... tis wel interessant hoor, maar spinnende banden zeggen meer dan duizend woorden

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jongf7 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:13:
Ik ben bang dat ik dit spel toch stukken minder ga spelen dan GT4 in de tijd. Een baan en samenwonen maken dat mijn beschikbare game tijd vaak te kort is om de wheel stand pro + g25 helemaal te installeren en met de controller spelen vind ik dan weer zonde. Dus dan toch maar een ander spel spelen.
Iemand interesse om mijn stand+g25 over te nemen?
Ik woon ook samen en heb ook een baan. Dat mag geen excuus zijn. Zeg dan meteen dat je vriendin loopt te zeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
LL Southside schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:37:
J. Clarkson 2 pagina tellend artikel over Porsche _/-\o_

Conclusie:

So, when you buy a modern Porsche, you are demonstrating to the world that you are very interested in driving. And being 'very interested in driving' means that, for you, it is a hobby.
This is bad. Hobbies are for people who were caught masturbating as a child

Bron:
http://www.topgear.com/co...2008/08/stories/01/1.html
er is ook een topgear aflevering waarin ie uitlegt aan een porsche-eigenaar (Hammond of een gast?) wat diegene zn porche op dat moment aan het doen is. "You know that the Porsche in your garage right now is plotting how to kill you?" of iets in die trend :)
Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.