Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke races, die laatste WRC race van season event 3. Alle hulpmiddelen uit en niet verder getuned en redelijk gemakkelijk kunnen halen. En lekker 1.5 mio credits erbij, jammie!

En heb meteen even getest of ze dat 'wallriden' hebben verbeterd en daar kun je in ieder geval niet meer mee cheaten. Naar 2 keer stevig een muur gebruikt te hebben in een lange bocht stond mijn linker voorwiel scheef van de WRC en mijn deur hing open. Gevolg: ik kon niet meer harder dan 160 km/h en hij trok als een gek naar links! Kijk, das nou een goeie update!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazyx schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:16:
Ik heb vanochtend nog heel snel een nieuwe seasonal race gedaan. Diegene die 1.500.000 credits opbrengt, heb ik zo simpel gehaald (17 sec voor op de tweede).

En als ik hier zo hoor, is dat overal zo gemakkelijk worden. Dat is gewoon zonde. Ik vond die uitdagingen echt wel goed, maar als je er zo gemakkelijk kan winnen, dan is de fun er heel snel af.
Probeer uhm maar eens zonder upgrades en alles uit. Heeft me toch wel aardig wat bloed, zweet, tranen en vloeken gekost >:) Maar het resultaat is dan ook des te bevredigender :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Vanavond organiseer ik een trackday.

Baan: Nurburgring 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Obi1r schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:22:
crazyx bedoelt de laatste Seasonal race met de Citroen C4 rally car. Ik denk dat de meerderheid 'm niet haalt helemaal stock. Dus toch uitdaging...
Voor degenen die de C4 niet hebben, even goud halen bij de Sebastian Loeb Special (level 16) dan win je 'm en hoef je geen 850.000 uit te geven. Een tip misschien voor degenen die moeite hebben om alle S. Loeb's op goud te halen;
T.C uit, alle hulpmiddelen uit, maar Skid recovery aan.
Thanks voor de tip :) Heb die Loeb nl. nog niet gedaan, maar dan ga ik die sowieso eerst doen, voordat ik die Season ga doen. Tot welke datum zijn die Seasons deel 3 eigenlijk open?
Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:25:
Ik heb zojuist de eerste gedaan. Prettige ROI.

Met de stock Prius '09 kon ik maximaal 5e worden en haalde ik ronden in de 1:30 - 1:31.
Ik merkte dat ik vooral in de bochten tijd liet liggen dus besloot ik geen upgrade te doen voor extra pk's.
Ik heb er zachte sport banden onder gemonteerd en gewichtsreductie fase 1. Resultaat: rondetijden in de 1:23 en 1:24.

De Prius kost niks (in zekere zin, je moet wel je Vitz upgraden om je Prius te winnen) want die win je in de B-Spec Vitz Race, zachte sportbanden kosten 8000 en gewichtsreductie fase 1 5000.
Totaal dus 13.000 uitgegeven om 200.000 te verdienen.

Zal bij de andere seizoen races (deel 3) niet anders zijn, misschien zelfs beter. Ga dus straks de 10.000.000 over!
Ook dat is een goeie tip, want moet ook die B-spec Vitz nog doen :P

Dan ben je A-spec 26 en B-spec 10 en nog is er genoeg over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:53
Ik zit ziek thuis... goede gelegenheid om wat GT te spelen... ben nu met B-spec bezig maar dat is toch wel saai zeg. Heel wat uurtje in gestoken maar nog steeds maar level 5. Zodirect kan ik die Furai binnenhalen en dan ga ik mooi even terug naar A-spec. Welke races kan je die Furai voor misbruiken?

Overigens heb ik mijn B-spec driver B.Hill genoemd. Hij rijdt zo nu en dan ook zoals ik me voorstel dat Benny Hill zou rijden.

En ik zag B.Haldeman langskomen, maar die is alleen leuk als ik ook J.Ehrlichman kan vinden...

[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-01-2011 12:51 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 18:17
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:32:

En heb meteen even getest of ze dat 'wallriden' hebben verbeterd en daar kun je in ieder geval niet meer mee cheaten. Naar 2 keer stevig een muur gebruikt te hebben in een lange bocht stond mijn linker voorwiel scheef van de WRC en mijn deur hing open. Gevolg: ik kon niet meer harder dan 160 km/h en hij trok als een gek naar links! Kijk, das nou een goeie update!!
Hoe bedoel je verbeterd? Is er ook een update van de game geweest vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:48:
Als er weer een baggerbak in zit als een RX-7 ga ok m mooi makkelijk maken...
Dit keer geen ergenis, behalve de 1e race met de Prius dan (ik had echt het gevoel dat ik millieubewust bezig was, ik had ook een groene gekocht).
Season 3 is gewoon 3.500.000 in totaal binnen harken.
Ben bijna klaar, en dan wat moois uitzoeken 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Obi1r op 06-01-2011 12:54 ]

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:43:
[...]

Hoe bedoel je verbeterd? Is er ook een update van de game geweest vandaag?
Nou nee, maar dit is de eerste waar je goed kunt merken dat wallriden erg veel schade oplevert. Ik heb dat eens geprobeerd bij andere races (Season 1 en 2) en daar maakt het geen enkel verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:42:
Ik zit ziek thuis... goede gelegenheid om wat GT te spelen... ben nu met B-spec bezig maar dat is toch wel saai zeg. Heel wat uurtje in gestoken maar nog steeds maar level 5. Zodirect kan ik die Furai binnenhalen en dan ga ik mooi even terug naar A-spec. Welke races kan je die Furai voor misbruiken?

Overigens heb ik mijn B-spec driver B.Hill genoemd. Hij rijdt zo nu en dan ook zoals ik me voorstel dat Benny Hill zou rijden.

En ik zag B.Haldeman langskomen, maar die is alleen leuk als ik ook J.Ehrlichman kan vinden...
Mijne heet H. Holland, ik noem hem maar Hank Holland :P
Obi1r schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:46:
[...]

Dit keer geen ergenis, behalve de 1e race met de Prius dan (ik had echt het gevoel dat ik millieubewust bezig was, ik had ook een groene gekocht).
Season 3 is gewoon 3.500.000 in totaal binnen harken.
Ben bijna klaar, en dan wat moois uitzoeken 8)
Haha damn dat is echt snel :P Waar halen mensen de tijd vandaan denk ik soms ;) Ik wil ook snel die Seasons afgerond hebben en een bak XP en geld binnenhengelen.

Heb het geluk dat m'n vriendin volgend weekend het hele weekend moet werken op de Vakantiebeurs. Non-stop GT5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:56:
[...]
Nou nee, maar dit is de eerste waar je goed kunt merken dat wallriden erg veel schade oplevert. Ik heb dat eens geprobeerd bij andere races (Season 1 en 2) en daar maakt het geen enkel verschil...
Oh zo.

Voor seizoens race 3-2 is ook een kleine upgrade nodig. Voor de standaard TTS Coupe is de Evora veel te snel. Die ga je nooit kunnen pakken met de stock Audi. Ik werd net 2e op iets minder dan een halve minuut!

EDIT: poging 2: race banden er onder = winnen met 20 seconden voor sprong (scheelt dus 10 sec per ronde).

[ Voor 51% gewijzigd door Unbreukable op 06-01-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net de eerste 2 races van seizoens event gedaan, eerste met sotck prius geprobeert, maar lukte me niet, heb toen sport hard eronder geflikkert. even beetje opgefokt en stage 1 lichter gemaakt. had iets van 120 pk ofzo.
daarna weer gedaan en werd in lap 4 al 1ste, met alles uit behalve abs.
2e race. standaard audi tts. werd 2e met achterstand van 27 sec. wat blijkt die evora rijdt op sport hard banden, heb zelf net in de replay gecheckd. dus die kun je nooit inhalen zonder tuning.
ga nu mn tts tunen en kijken of het lukt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 23:34
GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:59:
[...]

Ford focus uit dealership voor de eerste
bij de 2e challenge zou ik gaan voor een impreza
de auto's tune of gewoon standaard laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
v8power67 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:11:
net de eerste 2 races van seizoens event gedaan, eerste met sotck prius geprobeert, maar lukte me niet, heb toen sport hard eronder geflikkert. even beetje opgefokt en stage 1 lichter gemaakt. had iets van 120 pk ofzo.
daarna weer gedaan en werd in lap 4 al 1ste, met alles uit behalve abs.
2e race. standaard audi tts. werd 2e met achterstand van 27 sec. wat blijkt die evora rijdt op sport hard banden, heb zelf net in de replay gecheckd. dus die kun je nooit inhalen zonder tuning.
ga nu mn tts tunen en kijken of het lukt.
mooie samenvatting van mijn 2 posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:17:
[...]

mooie samenvatting van mijn 2 posts...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:48:
Als er weer een baggerbak in zit als een RX-7 ga ok m mooi makkelijk maken...
Wat apart dat je zo snel bent met Porsches, maar dat je zo'n hekel hebt aan een RX-7! Ik vind ze heerlijk rijden, bewegen lekker op de limiet en er is veel tijd te winnen door lichtjes te glijden.

Wat dat betreft vind ik dat spul een stuk leuker dan een R35 GT-R. Dat is me allemaal te strak en te eenvoudig, ik wil graag glijden etc. De kenners weten het gelijk: mijn favoriete racegame ooit is GP Legends. Pak de Eagle Westlake, pak de 'Glenn en trailbraken en powersliden maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 20:10

Maximus

There is no substitute

Die laatste season events zijn echt leuk om even geld en XP te halen :D

Dank voor de tips :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik vind het nog steeds heel jammer dat er geen porsches inzitten... Maar gelukkig zit Ruff er wel in.... om t leed te verzachten.

Helaas tot op heden nog geen enkele Ruff tegengekomen in used dealer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik las trouwens dat diverse standard cards worden omgezet naar premium cars in future updates/patches.

http://www.gtplanet.net/g...o-be-upgraded-to-premium/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dacide schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:50:
Ik las trouwens dat diverse standard cards worden omgezet naar premium cars in future updates/patches.

http://www.gtplanet.net/g...o-be-upgraded-to-premium/
dat hadden wij op 15 december ook gelezen :+ geloof niet dat er al iets bekend is over welke auto's dit gaat

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist die met elise gehald, sport normaal eronder en stage 1 lichter gemaakt, en een oil change das enigste.
heb wel uiterlijke dingen verandert waaronder spoiler en die op max downforce gezet. haalde hem met voorsprong van 15 sec. echt te makkelijk, lijkt me met een stock 111r ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 23:13
Dacide schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:48:
Ik vind het nog steeds heel jammer dat er geen porsches inzitten... Maar gelukkig zit Ruff er wel in.... om t leed te verzachten.

Helaas tot op heden nog geen enkele Ruff tegengekomen in used dealer. :(
Als je echt zo'n grote liefhebber bent weet je ook wel dat RUF zo geschreven wordt.

Overigens gewoon even na elke race in de 2nd hand kijken, ik heb er al een paar voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:15

2d0

Las op GTP over hun online kwalificatie. Ik heb me er maar geregistreerd.
Eens kijken hoe professioneel ze daar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
BertP schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:58:
[...]

Als je echt zo'n grote liefhebber bent weet je ook wel dat RUF zo geschreven wordt.

Overigens gewoon even na elke race in de 2nd hand kijken, ik heb er al een paar voorbij zien komen.
Gut, wat erg. Een typo... don't shoot me. ;)

Anyway, wie heeft hier al een RUF in bezit? En welk type, en hoe vind je hem rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacide schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:09:
[...]

Anyway, wie heeft hier al een RUF in bezit? En welk type, en hoe vind je hem rijden?
heb ze als goe is allemaal, leukste is de yellowbird heb er een 7:57 mee op nordschleife, echt vechten erme maar o zo tof. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 23:13
Met Alfa 155 'DTM' versie is het ook heerlijk op de nordschleife. Wat een wagen zeg, net als in gt4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
BertP schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:21:
Met Alfa 155 'DTM' versie is het ook heerlijk op de nordschleife. Wat een wagen zeg, net als in gt4 :)
Oh die wil ik ook nog :D Die 2 keer dat ik hem langs zag komen was ik nog maar in het begin dus had ik never nooit niet 1.5 mio credits... Hopelijk komt ie snel langs als ik de nieuwe seasons deel 3 heb gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Seizoens event 3-5 is echt de meest makkelijke 1.500.000 credits en 120000 xp ooit! Gewoon met een standaard C4 WRC dik eerste geworden! op 14 seconden voorsprong. Zonder rijhulpen.

Opende in de 1:15, toen 2 rondes in de 1:13, 4e ronde was een 1:12,803 en de laatste ronde maakte ik een fout en was het weer een 1:13.

Denken jullie ook niet dat de XP rewards (en credits) met het verschijnen van meer seizoensevents steeds verder omhoog zullen gaan? Mijn gevoel zegt van wel om het exponentieel toenemen van de xp benodigd voor een volgend level op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:09
[...]

Ik heb volgens mij wel een RUF, maar heb er nog niet in gereden en weet ook niet welk type. In ieder geval niet de 'Yellow Bird'.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:27:
Denken jullie ook niet dat de XP rewards (en credits) met het verschijnen van meer seizoensevents steeds verder omhoog zullen gaan? Mijn gevoel zegt van wel om het exponentieel toenemen van de xp benodigd voor een volgend level op te vangen.
Dat denk ik ook wel ja. Ik denk dat men zich bij PD heeft gerealiseerd dat als je het spel op A-spec wilt uitspelen en je dus level 40 moet zijn voor een 24h Nurburgring je echt heel erg lang bezig bent en je sommige races wel tig keer moet doen... Of wellicht is het gewoon een vooropgezet plan en vinden ze het ook leuk om via updates extra races aan te bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

waardeloos - maar dat zegt denk ik meer over mijn rijeigenschappen dan over de auto. Gister postte iemand dat hij de nurburg met dat kreng overgevlogen is, begreep uit zijn reactie dat ie vrij enthousiast was

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4XRXuiru_GI&feature=related]
Ben dus niet de enige :+

//edit
Maciek in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 6"
v8power67 in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 6"

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 06-01-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:36:
[...]
waardeloos - maar dat zegt denk ik meer over mijn rijeigenschappen dan over de auto. Gister postte iemand dat hij de nurburg met dat kreng overgevlogen is, begreep uit zijn reactie dat ie vrij enthousiast was

[video]
Ben dus niet de enige :+
hahah that was me!!!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
[...]

Yellowbird (8 blank over de ring met alles stock) en CTR-2 (nog niet mee gereden, zag hem staan en wilde hem hebben. De RUF boxster hoef ik niet, dat vinnik toch een beetje een vrouwenwagentje... Ik wil wel een Porsche maar kan geen echte betalen... Moet ik ook wel weer bij zeggen dat ik uberhaupt geen Porsche fan ben, maar dat ik wel super veel lol gehad heb met de GT3 Cup mod in GTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ybastiaans schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:40:
[...]Yellowbird (8 blank over de ring met alles stock) en CTR-2 (nog niet mee gereden, zag hem staan en wilde hem hebben. De RUF boxster hoef ik niet, dat vinnik toch een beetje een vrouwenwagentje... Ik wil wel een Porsche maar kan geen echte betalen... Moet ik ook wel weer bij zeggen dat ik uberhaupt geen Porsche fan ben, maar dat ik wel super veel lol gehad heb met de GT3 Cup mod in GTR.
Boxter schijnt irl best fijne bakkie te zijn. Heb enkel de GT3 RS 15min. gereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huCks schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:13:
[...]

de auto's tune of gewoon standaard laten?
De Focus had ik een beetje gekieteld. De Impreza (2001) was gewoon stock.//

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik bijt me echt stuk op dat B-spec... doe nu voor de derde keer die NR/A Roadster race. Ben inmiddels lvl 7 en de auto is behoorlijk gepimped maar hij komt niet verder dan P5, en als ik hem dan push spint hij en eindigt hij achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk thuis dus en ik begin ook maar effe met de seasonal events.
probeer eerst wel ff alles met stock wagens te halen. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:46:
Ik bijt me echt stuk op dat B-spec... doe nu voor de derde keer die NR/A Roadster race. Ben inmiddels lvl 7 en de auto is behoorlijk gepimped maar hij komt niet verder dan P5, en als ik hem dan push spint hij en eindigt hij achterin.
heb je cool/hot driver? welke auto hebbie? (in mijn optiek kan een bob pas rijden va lvl10-15 daarvoor is :'( met de pet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm een Chaparral 2J in de online dealer.. 14,9 miljoen..

Prius ga ik nu doen. gewoon standaard ding, effe zien wat t wordt..

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 06-01-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
[...]

Ik heb ook zon RUF CTR2 ‘96 getuned naar 640PK .. en alles gekocht rijdt wel lkkr.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit meer te wachten op die hybrid Judd Race Car, zou leuk zijn voor de indy 500 race, hoef ik niet zo vaak te tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:02:
Ik zit meer te wachten op die hybrid Judd Race Car, zou leuk zijn voor de indy 500 race, hoef ik niet zo vaak te tanken :)
Volgens mij stond die vorige week de hele week in de online occasion ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OWH YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vettel challenge compleet op goud :D
damn ben gewoon echt moe ervan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Volgens mij stond die vorige week de hele week in de online occasion ding..
centjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:08:
REPSECT :P

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die carbon x1 is geil !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:08:
I bow to you sir _/-\o_
Even een vrouwtjes auto voor in de garage zetten? (ik stel voor een boxter of Z3 ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:15:
[...]

I bow to you sir _/-\o_

[...]

Even een vrouwtjes auto voor in de garage zetten? (ik stel voor een boxter of Z3 ;) )
thnx man was echt zwaar :P ben er echt al lang mee bezig.
maare zal dalijk even doen ja :P denk een boxter :P

kheb nu een kleine 17 miljoen staan :D
ben van level 29 naar halverwege 34 gegaan alleen maar door die vettel challenge :D

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 06-01-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:46

JoepW

iRacer & Home Assistant

Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:46:
Ik heb de auto veel zwakker gemaakt, maar net wel even sneller dan de concurrentie. En toen spinde die sukkel niet meer. In krappe bochten kan een bobje niet overweg met veel PK's als ie nog level 'vrouw zonder rijbewijs is' :)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En een RUF CTR Yellowbird gekocht in de occasions. :P was wel 177k, maar goed..
En nu verder met de Audi TTS. Toyota was best lastig.. Althans, ik vind t een baggerauto dat je zelf niet kunt schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik ergens zo'n RUF gewonnen, weet alleen totaal niet waarmee :P

Mijn X2010 is inmiddels ingezakt naar 1409 pk ná verse olie, dat is ruim 100PK pleite door wat 24u races :P En no freaking way dat ik een motor revisie ga doen, mij te duur :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:32:
.....En no freaking way dat ik een motor revisie ga doen, mij te duur :P
Kost da? iets van 15 mio. of zo :) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor die Blitz ER34 was het al 500k, dat vond ik al veel te duur. Zal voor de grap eens kijken :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb nu ook die Vettel challenges, maar ik ga ze niet meer proberen. Onmogelijk met controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij formula gt is het ook 500.000. en chassis ook, die fgt van mij heeft bijna 50 pk minder dan voorheen.
Pyrone89 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:46:
Ik heb nu ook die Vettel challenges, maar ik ga ze niet meer proberen. Onmogelijk met controller
jup met controller haalde ik niet eens brons, belachelijk eigenlijk omdat zeker 50% of meer een controller gebruikt. heb zelf alles goud dmv een g25, verschil met controller en g25 in deze auto is zo absurd groot.
ga soms bijna 100 km/h harder door de bocht met stuur dan controller.
het stuur omgooien op suzuka is niet te doen zonder hard remmen met controller.
met stuur kun je bij die begin bochten gewoon volgas en dan met de rem beetje afremmen, zo heb ik hem gehaald.
ben ook gelijk even gestopt want had echt koppijn erna. zoveel concentratie is echt zwaar.

[ Voor 78% gewijzigd door v8power67 op 06-01-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Pyrone89 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:46:
Ik heb ze nog niet unlocked, maar wil ze toch wel gaan proberen met controller... Of is het gewoon echt onmogelijk om met die snelheden van zo'n X2010 een controller te gebruiken... Zou erg jammer zijn, helemaal als ik lees dat je gewoon 5 XP levels omhoog kunt alleen al door die Vettel Challenges op goud te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:30:
En een RUF CTR Yellowbird gekocht in de occasions. :P was wel 177k, maar goed..
En nu verder met de Audi TTS. Toyota was best lastig.. Althans, ik vind t een baggerauto dat je zelf niet kunt schakelen.
Bedoel je nou te zeggen dat je die Prius stock gehaald hebt? en die Audi dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

v8power67 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:47:
ben ook gelijk even gestopt want had echt koppijn erna. zoveel concentratie is echt zwaar.
mijn respect voor de F1 rijders is ook enorm toegenomen sinds gt5 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:54:
[...]

Bedoel je nou te zeggen dat je die Prius stock gehaald hebt? en die Audi dan?
Nee, de Prius niet, die heb ik even getuned naar 121pk en de goedkoopste ophangingtune... Audi wel stock.

ben helaas nog maar lvl 26.. Dus nog geen Vettel challenge voor mij ;(

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 06-01-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:01:
[...]
X2010 is nog iets extremer dan de F1 wagens, de F1 2007 is zeker nog wel aardig te rijden. Maar dit 1,5-2uur volhouden terwijl je los wordt gelaten aan een berg G-krachten.. dan overleven vind ik al een sport an sich :P

Wat trouwens erg leuk is, X2010 rijden met sport of standaard bandjes, opeens moet je wel opletten hoe hard je de bochten door gaat :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:01:
[...]
hahaha idd. en dan alle g krachten niet eens meegenomen :P
mja ik ben ong een uur non stop bezig geweest om suzuka van silver naar gold te krijgen.
en aangezien mn monitor een samsung 206bw erg onscherp is, kreeg ik daarvan mn koppijn denk ik :P
wordt tijd voor een echte 1080p monitor(deze doet wel 1080p maar is niet native en ziet er gek uit :P)
en groter een 24" ofzo, en dan een mooie race seat erbij maken, want mn huidige opstelling is zo bagger zit op een rieten stoel.

btw dit lijkt me erg goed idee voor gt5 :
http://www.streetfire.net...-wing-install_2185770.htm
verstelbare vleugel met afstandsbediening. en dan ook mogelijkheid om meer downforce op de voorkant te kunnen zetten, dan krijg je leuke mogelijkheden :D

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 06-01-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Unbreukable schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:03:
Die B-Spec met die truck op daytona is echt een kut race, heb echt een vermogen in die lelijke standaard Dodge RAM 1500 gestoken en er wordt nog steeds niet gewonnen... om de 1 of andere reden remt die debiel steeds hard af voor de bocht en op de start/finish remt ie ook....

ALLE FUCKING UPDATES ZITTEN ER OP!!! HEB 3 COUREURS EN ALLE 3 WINNEN ZE NIET, NA MEERDERE POGINGEN. TERWIJL IK WON MET DIE TRUCK ZONDER UPGRADES!

Voordat ik deze race deed hadden alle drie mijn coureurs een blauwe pijl omhoog, inmiddels doordat ze allemaal steeds deze race niet winnen een orane naar beneden.
Rustig....rustig. Het is maar een spelletje.

Ik zou je Bob's andere races insturen en over 2/3 levels nog eens met je best Bob proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 21:05
Nou ik heb ook alle seasonal challenges van deze week op goud op de C4 na :P die ga ik morgen doen! :D Heb ondertussen nu wel een vol getunede Prius, Lotus Elise en een Ford GT er aan overgehouden. Zelf nog de Transcammer gekocht van mn prijzengeld en mn Lexus IS-F getuned :D Gaat goed zo met die challenges :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 21:05
Wie o wie wil mn Prius voor een leuke kleurchip!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:21:
[...]

Nice, maar ik mis toch iets in de vorm van headtracking in zo een visor. Bedoel, dat als je je hoofd draait dat hij dan ook het beeld aanpast...
Goed voor je epileptische aanvallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
himlims_ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:49:
[...]
heb je cool/hot driver? welke auto hebbie? (in mijn optiek kan een bob pas rijden va lvl10-15 daarvoor is :'( met de pet op)
Hij is hot (not). Het is een MX5 Miata uit 95, niet dat dat veel uitmaakt toch? Of moet je toch een recente MX hebben hiervoor?
JoepW schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:29:
[...]

Ik heb de auto veel zwakker gemaakt, maar net wel even sneller dan de concurrentie. En toen spinde die sukkel niet meer. In krappe bochten kan een bobje niet overweg met veel PK's als ie nog level 'vrouw zonder rijbewijs is' :)
Hoe bedoel je zwakker? Ik heb er ongeveer 250pk in zitten, 75 meer dan de rest van het veld. Teveel dus?

MIsschien nog maar even laten aanprutsen tot hij lvl 10 is dan? Ik wil die Furai!

Mijn humeur even geboost door de seasonals te doen. Natuurlijk wel wat aan de auto's gesleuteld, geen zin in nog meer frustratie. De TTS, 111 en GT heb ik al binnen, die Prius moet Bob maar zien te ritselen. Nu de C4 nog. Voorlopig goud op de eerste Loeb challenge, en nog maar even oefenen op de andere twee, dat scheelt weer krap een miljoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf de mazda Roadster dacht ik, met spoiler/skirts en wat kietelwerk. Zorg gewoon dat hij goeie grip in de bochten heeft, daar win je enorm veel mee (chamber/angle, downforce etc). En push hem niet nonstop als hij achter iemand rijd, maar geef pas de inhaal actie wanneer je zelf een bocht ziet waar je in kan halen.

Beetje bob kan namelijk mooie laat-rem inhaal acties doen, het gewoon pushen van 'harder rijden' werkt niet echt optimaal voor inhalen.

Kan je best wel mijn auto eens sturen, moet je het daar eens mee proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 13:32
De laatste Vettel challenge is pittig.. De eerste 2 heb ik goud maar kom op Suzuka niet verder dan zilver. Kan natuurlijk wel hulpmiddelen aanzetten maar dan gaan we niet doen, moet en zal goud worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:09
Unbreukable schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:03:
Die B-Spec met die truck op daytona is echt een kut race, heb echt een vermogen in die lelijke standaard Dodge RAM 1500 gestoken en er wordt nog steeds niet gewonnen... om de 1 of andere reden remt die debiel steeds hard af voor de bocht en op de start/finish remt ie ook....

ALLE FUCKING UPDATES ZITTEN ER OP!!! HEB 3 COUREURS EN ALLE 3 WINNEN ZE NIET, NA MEERDERE POGINGEN. TERWIJL IK WON MET DIE TRUCK ZONDER UPGRADES!

Voordat ik deze race deed hadden alle drie mijn coureurs een blauwe pijl omhoog, inmiddels doordat ze allemaal steeds deze race niet winnen een orane naar beneden.
Ik kreeg van iemand hier de tip om de truck met ongeveer 8 mm te verlagen. Dit heb ik toegepast en toen won Bob met gemak!! Misschien zou je dat eens kunnen proberen!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Jackal131 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:25:
[...]

Ik kreeg van iemand hier de tip om de truck met ongeveer 8 mm te verlagen. Dit heb ik toegepast en toen won Bob met gemak!! Misschien zou je dat eens kunnen proberen!!!
Inmiddels heb ik deze race al gewonnen... maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Die race heb ik gewoon open gelaten tot m'n bobs hoger geleveld waren, zag meteen al in dat ze nog niet goed genoeg waren toen ik die race voor het eerst probeerde.

Ik heb trouwens geld te veel.. heb nu 18.9 miljoen en zodra ik de laatste Vettel challenge op goud heb zit het helverwege 19 miljoen en komt de limiet van 20 miljoen in zicht. Zal ik eerst weer wat moeten kopen voordat ik aan de nieuwe seasonal events begin. Trouwens heel jammer dat ze alle restricties weg hebben gehaald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Willen er mensen vanavond meedoen aan de Trackday? Geef je dan nu op. Vol = vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Pyrone89 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:37:
Vanavond organiseer ik een trackday.

Baan: Nurburgring 24 uur
Hoe laat ga je open?
Ga ook eens wat bakkies afstellen...

I'm there...

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 06-01-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet veel GT5 meer de komende 6 maanden... :'(
Zit ma t/m vr op de KMA voor opleiding.
Zit er wel aan te denken om de PS3 mee te nemen en 5 B-spec 24-uurs races per week te starten.
Dan ben ik in 2 weken lvl40 (nu 37).
Verder hoef ik er ook niet naar om te kijken dan, in de X1 gaat het appeltje eitje.
Ook kan ik zo veel geld verzamelen en veel auto's kopen ;)

*heb nu 9 miljoen, de "veel geld trophy" krijg je bij 10 miljoen toch?*

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:49:
ik doe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik ga om 20:00 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
dvdkiwi schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:02:
Zit er wel aan te denken om de PS3 mee te nemen en 5 B-spec 24-uurs races per week te starten.
Verder hoef ik er ook niet naar om te kijken dan, in de X1 gaat het appeltje eitje.

Laten ze dat toe? Persoonlijk entertainment zoals de PS3 in de vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ok, tot straks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:07:
[...]
Laten ze dat toe? Persoonlijk entertainment zoals de PS3 in de vertrekken?
offtopic:
Uiteraard... :)
Staat een koelkast, tv met dvd speler, mijn pc is geinstalleerd, Ajax/Barca vlaggen aan de muur enz...
Degenen die net van school af komen (de spijkerbroeken) mogen dat uiteraard niet.
Die mogen zelfs geen poster ophangen in de (16 persoons-)kamer.
Dat is het voordeel van 10 jaar in dienst zitten en een eenspersoonskamertje krijgen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2011 19:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Hoe werkt dat zoeken enzo? Kan ik joinen?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
dvdkiwi schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:12:
[...]

offtopic:
Uiteraard... :)
Staat een koelkast, tv met dvd speler, mijn pc is geinstalleerd, Ajax/Barca vlaggen aan de muur enz...
Degenen die net van school af komen (de spijkerbroeken) mogen dat uiteraard niet.
Die mogen zelfs geen poster ophangen in de (16 persoons-)kamer.
Dat is het voordeel van 10 jaar in dienst zitten en een eenspersoonskamertje krijgen :)
Welke rang heb jij dan inmiddels?
Als ik het dus goed snap ben jij begonnen als 'gewone soldaat' en nu ga je voor de officierenopleiding?

Kun je lekker die havisten en vwo'ers pesten met je PS3. 10x opdrukken voor een rondje Nordschleife :D
KappeNou schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:16:
[...]

Hoe werkt dat zoeken enzo? Kan ik joinen?
Als iemand in mijn room zit die ook toevallig in jouw vriendenlijst staat kun je via hem joinen (klik bij community op zijn profiel en dan zie je een oranje met zwart poppetje staan naast een koffiebeker, dan kun je klikken op 'meedoen').

En anders kun je natuurlijk ook mij toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo Pyrone. Wats je psn dan.. voor mensen die willen joinen. Wel handig opzich?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik voeg je wel toe.

@yoafroeddie: dat is Pyrone89 (zie TS ;) )

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:20

Vuvuzela

My spire is forming

Ik ben van de partij!

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo morgen ga ik eens een a-spec endurance race doen, ben level 34 dus heb er een aantal bij.
in ieder geval de suzuka 1000km, die ga ik morgen maar doen met x1.
jammer dat mn ps3 op mn kamer staat want anders zou ik ook trackday joinen.
zit op wireless internet boven met bereik van 30% ofzo :(
keertje een kabeltje trekken. maar eerst een playseat fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
ik ook, pyrone89 > friend request send

[ Voor 9% gewijzigd door Unbreukable op 06-01-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeAlfie
  • Laatst online: 10:01
dvdkiwi schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:02:

Hoe kom je aan zo veel geld? ik krijg maar niet veel geld ondanks ik alle races en speciale events win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
philippeee schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:32:
[...]

Hoe kom je aan zo veel geld? ik krijg maar niet veel geld ondanks ik alle races en speciale events win.
ik heb 17 miljoen en dat alleen maar door veel grinden.
gewoon de meest opleverende races herhalen. en de nieuwe season events. die batch 3 levert 3.5 miljoen op, vorige ergens rond 2-3 miljoen, en de eerste ook iets van 2 miljoen, das al ong 7 miljoen.
dan de specials. daar vang je voor alles bijmekaar ook wel 10 miljoen of meer voor.
dus ja en dan alle a-spec races en b-spec races erbij, er is genoeg geld te vangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Jup, als je er eenmaal een beetje in zit is er heel veel geld te verdienen. Gewoon alleen auto's/upgrades voor je auto's kopen wanneer het moet, dan bouw je aardig wat geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
Zo, net de nieuwe seasonevents gedaan. Ik begrijp echt niet waarom ze de opzet hebben veranderd. Het voelt nu meer als een verplichting dan als een uitdaging. Hadden ze bij wijze van het geld en de exp. meteen kunnen geven. Zou het echt zo zijn dat er veel mensen hadden geklaagd dat de vorige te moeilijk waren? Ja, wellicht waren sommigen zonder SRF te moeilijk van serie 2 maar om nu meteen dan maar pk/banden vrij te geven... Neh, slechte zet.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Je kunt ze toch gewoon met stock auto's proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 23:34
nice! krijg net mail men stuur komt morgen aan :D gaat snel :o woensdag betaling gedaan met paypal, woensdag geacepteerd, vandaag mail van ups dat ik hem morge aan krijg :D jeej dan kan ik men eige race seat uit hout gan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:10:
Je kunt ze toch gewoon met stock auto's proberen? :)
En als je dat al doet? Serieus.. Dit slaat nergens op.. "ja dan kun je comfort hard of medium doen". Achja, geld uitgeven om de auto slechter te maken :/

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 06-01-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:19:
[...]

En als je dat al doet? Serieus.. Dit slaat nergens op.. "ja dan kun je comfort hard of medium doen". Achja, geld uitgeven om de auto slechter te maken :/
Inderdaad. En ik vond het ook de uitdaging om je auto tot het max toelaatbare te tunen plus goed af te stellen en daarmee de challenge te halen. Je weet dan dat je niks meer aan de auto kunt verbeteren en dan het alleen op jezelf aan komt (en misschien wat met de afstelling prutsen) maar nu is dat totaal overbodig! De factor het maximale uit je auto halen is verdwenen.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-10 11:07

Amiet01

Master_A

Heb tweakers-gt5 ook inmiddels toegevoegd aan mijn vriendelijst, maar is nog niet bevestigd volgens mij. Mijn PSN ID is Amiet01

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefie2010 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:33:
[...]

Inderdaad. En ik vond het ook de uitdaging om je auto tot het max toelaatbare te tunen plus goed af te stellen en daarmee de challenge te halen. Je weet dan dat je niks meer aan de auto kunt verbeteren en dan het alleen op jezelf aan komt (en misschien wat met de afstelling prutsen) maar nu is dat totaal overbodig! De factor het maximale uit je auto halen is verdwenen.
Klopt, afstellen is helemaal niet meer nodig :/ En dat gaf ook best een kick in de eersdere challenges..

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 06-01-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
[...]

Ok, heb ze zelf nog niet gedaan dus kan er verder nog niet over oordelen :)

Maar als ze op die manier ook al makkelijk zijn is dat wel jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
was wel ff leuk online racen :9

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Nou het was weer leuk vanavond totdat mijn verbinding er steeds uitklapte (of in ieder geval in GT5) want internet en pings enzo waren gewoon ok.

Kan het soms liggen aan het feit dat mijn maatje probeerde te joinen VIA mij omdat ie jou niet in de vriendenlijst had staan?

Nou ja, zondagavond of de komende dagen overdag ben ik wel on-line, maar dan ga ik ook ff Seasonals doen.
Vr- en Za-dag avond heb ik visite etc. Dus dan maar Grinden met de bobjes ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 06-01-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

@Pyrone: Zoals beloofd toen we op de Nordschleife aan het rije waren met de BMW M3 GTR '01 hier een filmpje van heer Stuck:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c-uos3RX0V4]

Ik blijf het een gave auto vinden

[ Voor 39% gewijzigd door JoepW op 06-01-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

heb jij alle nieuwe season events gehaald dan met auto's compleet stock en alles qua hulpmiddelen uit ??
zo ja dan ben jij mn nieuwe held. die met tts is voor mij niet te doen compleet stock.
met stock prius is ook niet te doen voor mij, daarna niet meer met stock geprobeerd, alle auto's licht gemodificeerd. iets betere banden en iets lichter. die elise was stage 1 lichter en sport normaal. en een spoiler, had 15 sec voorsprong, dus misschien die met stock elise wel te doen voor mij :P

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.