Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:38
himlims_ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:07:
heeft helemaal nix met GT5 te doen, en misschien beter in auto topic posten. Maar kwijjjjjjjjl::

http://englishrussia.com/...-russian-killer-supercar/
Zou leuk wagentje zijn om mee te scheuren in GT5

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

himlims_ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:07:
heeft helemaal nix met GT5 te doen, en misschien beter in auto topic posten. Maar kwijjjjjjjjl::

http://englishrussia.com/...-russian-killer-supercar/
Ben ik de enige die een aantal andere auto's ziet in deze auto? Het verschilt wat per foto, maar bij de ene foto vind ik 'm wel wat hebben van een Veyron, in een andere foto lijkt het wel wat op een Gallardo, terwijl weer in een andere foto hij wel wat weg heeft van een Opel Speedster..

Tja... misschien ben ik overwerkt en dat ik daarom rare dingen zie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
En de wielen van een Audi R8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 17:18
Marando schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:47:
[...]

Ben ik de enige die een aantal andere auto's ziet in deze auto? Het verschilt wat per foto, maar bij de ene foto vind ik 'm wel wat hebben van een Veyron, in een andere foto lijkt het wel wat op een Gallardo, terwijl weer in een andere foto hij wel wat weg heeft van een Opel Speedster..

Tja... misschien ben ik overwerkt en dat ik daarom rare dingen zie. ;)
Ik moest meteen denken aan een Koenigsegg, je bent niet de enige dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marussia B2 can accelerate from 0-100 kilometres per hour (0-62 mph) in 3.8-4.2 seconds. It has a top speed of 260 km/h.
Leuk optrekken, maar 260km/h voor een supercar? :P Hoop dat er toch wel een custom gearbox in kan :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las net op een andere site dat je meerdere auto's per 24uur kunt versturen. Maar dat heeft dus te maken met de Japanse tijd: als je er 1 stuurt voor middernacht kun je direct na middernacht er weer 1 sturen. Dus dat ga ik morgen maar eens proberen. Ben ik nu net te laat mee, het is nu 01.26 uur daaro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:22
Rotje333 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:57:
[...]

Ik moest meteen denken aan een Koenigsegg, je bent niet de enige dus :P
Over Koenigsegg gesproken: wat is het toch jammer dat bijvoorbeeld de CCX en andere modellen niet in GT5 zitten zeg. Er hadden ook wel wat oudere bugatti's in gemogen, zoals de EB110:
Wikipedia: Bugatti EB110

Nee, in plaats daarvan zitten er 30 skylines, rx-7's enz. in. Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:50

Maximus

There is no substitute

Of een leuke 599 GTO, de Lambo Balboni om maar een zijstraatje te noemen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Laatst online: 13-10 17:08
Ik krijg die Nascar Season race maar niet voor elkaar, wat een kl*te auto zeg :(

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

himlims_ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:59:
[...]
What, heb jij een game gekocht :? d:)b je kunt proberen om 'm te 'downgraden' (andere luchtfilter ofzo d'r op) maar dat is niet altijd mogelijk. Of flink tegen de muur raggen dat geeft schade aan je chassis waardoor je auto minder optimaal presteert (brengt pk omlaag)
Jep eerlijk gekocht.

1: Nee hij is vers van de winkel.
2: ik heb nog niet genoeg xp voor schademodel (xp = 17)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:41
himlims_ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:40:
[...]
Heb zelf veeel gereden met de R8 5.2L zalige wagen, als je 'm opvoert zit ie rond de 850pk, 1100kg :P
Dus de r8 is een aanrader? :D
Maar da tunen hoe werkt het? Heb het nog niet bekeken. Net zoals dat me downforce en al die settings die ik hier voorbij zie vliege, banden enzo. hoe werkt dat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:49
Roy-91 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:16:
Ik krijg die Nascar Season race maar niet voor elkaar, wat een kl*te auto zeg :(
Downforce omhoog schroeven tot max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Gaan we nog racen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Laatst online: 13-10 17:08
Unbreukable schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:51:
[...]

Downforce omhoog schroeven tot max.
Dankje, zal dat eens proberen..

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 14:54
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:27:
Las net op een andere site dat je meerdere auto's per 24uur kunt versturen. Maar dat heeft dus te maken met de Japanse tijd: als je er 1 stuurt voor middernacht kun je direct na middernacht er weer 1 sturen. Dus dat ga ik morgen maar eens proberen. Ben ik nu net te laat mee, het is nu 01.26 uur daaro...
Gevolg zal dan waarschijnlijk zijn dat je dan tot morgenmiddag 16:00 uur niks meer kan sturen. Want 1 per 24 uur, waar de dagovergang dan ook zit, is natuurlijk 1 per 24 uur.

[ Voor 3% gewijzigd door peeth op 05-01-2011 19:36 ]

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel vreemd dat je de bandendruk niet kunt veranderen..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
peeth schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:35:
[...]

Gevolg is dat je natuurlijk dan tot morgenmiddag 16:00 uur niks meer kan sturen. Want 1 per 24 uur, waar de dagovergang dan ook zit, is natuurlijk 1 per 24 uur.
Het is niet 1x per 24 uur.

Het heeft te maken met de overgang naar een volgende dag van een bepaalde tijdzone.

Ze zijn er bij GTPlanet ook niet exact uit welke dit is. De schatting is dat het de GMT tijdzone is (dus 1 uur in de nacht bij ons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:36:
Wel vreemd dat je de bandendruk niet kunt veranderen..
Er zijn zoveel dingen die je niet kunt doen. De bandendruk had ik nog niet eens aan gedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die B-Spec met die truck op daytona is echt een kut race, heb echt een vermogen in die lelijke standaard Dodge RAM 1500 gestoken en er wordt nog steeds niet gewonnen... om de 1 of andere reden remt die debiel steeds hard af voor de bocht en op de start/finish remt ie ook....

ALLE FUCKING UPDATES ZITTEN ER OP!!! HEB 3 COUREURS EN ALLE 3 WINNEN ZE NIET, NA MEERDERE POGINGEN. TERWIJL IK WON MET DIE TRUCK ZONDER UPGRADES!

Voordat ik deze race deed hadden alle drie mijn coureurs een blauwe pijl omhoog, inmiddels doordat ze allemaal steeds deze race niet winnen een orane naar beneden.

[ Voor 60% gewijzigd door Unbreukable op 05-01-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 14:54
Pyrone89 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:37:
[...]

Het is niet 1x per 24 uur.

Het heeft te maken met de overgang naar een volgende dag van een bepaalde tijdzone.

Ze zijn er bij GTPlanet ook niet exact uit welke dit is. De schatting is dat het de GMT tijdzone is (dus 1 uur in de nacht bij ons)
Dan blijf je toch zitten met 1x per 24 uur. Of die 24 uur nou lopen van 00:00 tot 24:00 of van 01.00 tot 01.00 volgende dag, of van 16.00 tot 16:00 uur volgende dag. Per saldo zal het, neem ik dan tenminste aan, niet uitmaken. Ik heb het trouwens niet geprobeerd, dus als ik het mis heb, ik hoor het graag.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Unbreukable schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:03:
Die B-Spec met die truck op daytona is echt een kut race, heb echt een vermogen in die lelijke standaard Dodge RAM 1500 gestoken en er wordt nog steeds niet gewonnen... om de 1 of andere reden remt die debiel steeds hard af voor de bocht en op de start/finish remt ie ook....

ALLE FUCKING UPDATES ZITTEN ER OP!!! HEB 3 COUREURS EN ALLE 3 WINNEN ZE NIET, NA MEERDERE POGINGEN. TERWIJL IK WON MET DIE TRUCK ZONDER UPGRADES!

Voordat ik deze race deed hadden alle drie mijn coureurs een blauwe pijl omhoog, inmiddels doordat ze allemaal steeds deze race niet winnen een orane naar beneden.
ik heb deze ook gehaald met een ford f150 , die dodge is idd drama en log !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:45

Vuvuzela

My spire is forming

peeth schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:07:
[...]

Dan blijf je toch zitten met 1x per 24 uur. Of die 24 uur nou lopen van 00:00 tot 24:00 of van 01.00 tot 01.00 volgende dag, of van 16.00 tot 16:00 uur volgende dag. Per saldo zal het, neem ik dan tenminste aan, niet uitmaken. Ik heb het trouwens niet geprobeerd, dus als ik het mis heb, ik hoor het graag.
Ja en nee.
Ik ben best wel blij nu ik dit lees dat het wrs. 0100 is. Dat tijdstip past wel bij mijn eigen ervaringen met het systeem.

Oh nu lees ik je bericht wat beter. Vanaf wanneer tot wanneer boeit idd niet zo. Maar wat wel belangrijk is dat de 24 uur niet steeds ingaan vanaf het versturen. Want dan kan je in theorie wel elke 24 uur versturen maar in de praktijk moet je dan wel erg stipt zijn om het te halen. Helemaal als je in na 14 dagen 14 auto's verstuurd wilt hebben (vanaf 1 account)

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 05-01-2011 20:22 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mensen, is er nog een online race vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
ik heb zojuist me x10 red bull gekregen , wat een monster is dat ! daar haal like the wind op B spec ineens wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Als je het daar nog niet mee zou halen zou ik spontaan je B-specjes hebben gefusileerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

MB23, dat probleem heb ik ook gehad...met dezelfde Laremie bak. En de Toyota's winnen steeds. Na een keer of 8 proberen won m'n Bob. Dat was wel een behoorlijk ONervaren Bob, dus probeer een level 4 of 7 Bob

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Pyrone89 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:25:
Mensen, is er nog een online race vanavond?
Ik ga in m'n lounge raggen. Ik begin met de Nordschleife. Weet niet hoe het verloopt verder op de avond of er mensen komen. racen/trackday etc. Maar voor nu is iedereen welkom op mijn trackday @ the ring.

psn: Maciejk8
(Ik praat niet terug vanwege het gebrek aan microfoon)

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 05-01-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:13
Vannacht loopt die eerste bonus event af 04:00 dus dan neem ik aan dat er een nieuw event morgen is en eventueel een geupdate online occasion?

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
huCks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:39:
[...]

Dus de r8 is een aanrader? :D
Maar da tunen hoe werkt het? Heb het nog niet bekeken. Net zoals dat me downforce en al die settings die ik hier voorbij zie vliege, banden enzo. hoe werkt dat allemaal?
Iemand? Uitlegje of een link naar iets waar het uitgelegd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 20:36

Aight!

'A toy robot...'

Pagani Zonda geistere gewonnen. En nu ff mijn bob ermee laten spelen, rijd ie iedereen zoek mee.
Kijken of ik Like the wind er zelf mee kan halen op goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
huCks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:06:
[...]

Even serieus, je koopt GT5 en hebt HELEMAAL geen kaas gegeten van tuning?

Het is heel simpel, in de tuning shop kun je verschillende onderdelen en updates kopen voor je auto. De duurste is de beste (kort door de bocht, maar vaak waar) en de volgorde ligt aan de auto, de klasse waar je hem wil gebruiken etc.

Het is lastig om je een duidelijke guide te geven, zoek voor de gein eens met google op iets van GT5 tuning guide. Normaal gesproken doet de standaard setup na het updaten van allerlei onderdelen het wel aardig hoor, afstellen is nog weer wat ingewikkelder dan het tunen in GT5.

Oh en straks ging het over bandendruk, en dat is inderdaad een goede vraag: het eerste wat je met een raceauto doet als de balans niet goed is, is het verstellen van de bandendruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

En weer beginnen we met de Nordschleife. Hmm... als je het mij vraagt was dat nog niet zo gék veel eeuwen geleden niet meer dan een karrespoor. Toen hebben ze in de vorige eeuw asfalt uitgevonden en zijn er wat locale gekken bij toeval juist dáár steevast het gaspedaal in gaan drukken (de Schumachers wonen daar ook op een steenworp afstand hm?). De locale overheden moeten het toen goed zat zijn geweest die uitgebrande autowrakken keer op keer weg te halen. Ze hebben uiteindelijk maar een flink hekwerk bij de glimmende vangrail gezet. Duitsers- we weten allemaal hoe praktisch ze zijn- vonden dat een betere oplossing dan die 30 kilometer lange weg platter maken. Helaas. Hadden ze toch dat laatste maar gedaan, niet alleen de locale bevolking was dankbaar geweest maar ook miljoenen GT5 rijders... en ik.
Maar- bear with me- we zijn er nog niet... dan komen een paar fanatieke Duits gezinde Japanners (die immers ook het Duitse rechtsysteem integraal hebben overgenomen) op het idee een race te verzinnen om met Amerikaanse, nauwelijks bestuurbare blokken metaal -die normaal overigens alleen toegelaten worden op speciaal ontworpen, gigantische ovalen- een vrijwel onmogelijke tijd te rijden maar ook nog 11 andere van die levensgevaarlijke gedrochten in te halen.
Maar goed, laat ik mij hier niet verleiden tot onnavolgbare negatieve gedachtenspinsels en met het positieve nieuws komen dat ik die Season Event 5 na 2 laps heb weten te bezegelen met de 6e plaats...yeehaaa!
Blij ben ik met deze niet geringe prestatie. Ik hef mijn glas Glenmorangie Sonnalta PX, en kijk tevreden naar m'n scherm waar langzaam 280.000 credieten in m'n virtuele knip bijtikken.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:16:
[...]

Oh en straks ging het over bandendruk, en dat is inderdaad een goede vraag: het eerste wat je met een raceauto doet als de balans niet goed is, is het verstellen van de bandendruk.
Sowieso om te zorgen dat de banden overal ongeveer een gelijke temperatuur hebben gebruik je zowel camber als bandendruk..
Obi1r schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:29:
Erg veel over de NASCAR seasonal challenge.
Als je die challenge niet haalt heb je gewoon een gebrek aan baankennis. Tijden in de 6:20's zijn mogelijk zonder enige upgrades en zonder Skid recovery. Na 1 ronde stond ik iig 5e op nog een 10 seconden oid van nr 1.
Dus leren dat circuit :)

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 05-01-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die B-Spec coureurs zijn echt raar op ovals. Die van mij kunnen niet eens met die Corvette met Race Mod op Daytona de supercar challenge winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik hoop dat ik zo ook die NASCAR season kan gaan doen :P Ben al 2 uur bezig met de B-spec Sunday Cup om die NASCAR bak wat minder pk's te laten krijgen met van die heerlijke vervuilde olie :P

Ging van 880 --> 890 --> 905 --> 885 --> ?

Hoop dat ik ik snel 865pk en ik eindelijk eens die NASCAR kan doen :D Ben hierdoor met m'n B-spec Hank Holland wel 2 XP levels omhoog en iets van 200k aan credits rijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Maciek schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:33:
[...]

Ik ga in m'n lounge raggen. Ik begin met de Nordschleife. Weet niet hoe het verloopt verder op de avond of er mensen komen. racen/trackday etc. Maar voor nu is iedereen welkom op mijn trackday @ the ring.

psn: Maciejk8
(Ik praat niet terug vanwege het gebrek aan microfoon)
Is het een beetje druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

GAIAjohan; je hebt gelijk... misschien komt het omdat ik Nordschleife eigenlijk een ***baan vind, maar dat is je waarschijnlijk niet ontgaan.
Soms heb ik meer zin om een maf stukkie te schrijven op een forum, dat het leren van die baan... daar neem ik gewoon de tijd voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Nee, en m'n lounge is ook weer opgedoekt. Maar ik ben voor mezelf redelijk klaar met de singleplayer events. Dus ik denk dat ik steeds vaker in m'n lounge wat nieuwe auto's ga testen.. en tegen de klok ga racen etc.

De "yellow bird" ongetuned op sport hard bandjes @ de ring is best vermakelijk moet ik zeggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Obi1r schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:54:
GAIAjohan; je hebt gelijk... misschien komt het omdat ik Nordschleife eigenlijk een ***baan vind, maar dat is je waarschijnlijk niet ontgaan.
Soms heb ik meer zin om een maf stukkie te schrijven op een forum, dat het leren van die baan... daar neem ik gewoon de tijd voor
Je laat inderdaad vaak merken online dat je de Nordschleife haat. Helaas voor jou vind 99% van de spelers het DE baan.

Je kunt dus twee dingen doen: de baan leren en niet meteen opgeven, zoals wij allemaal hebben moeten doen. Of je kunt blijven zeggen hoe erg je het haat, waardoor wij om jou te plagen juist de Nordschleife nog wat vaker selecteren (en omdat we het zo'n lekkere baan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
ybastiaans schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:16:
[...]

Even serieus, je koopt GT5 en hebt HELEMAAL geen kaas gegeten van tuning?

Het is heel simpel, in de tuning shop kun je verschillende onderdelen en updates kopen voor je auto. De duurste is de beste (kort door de bocht, maar vaak waar) en de volgorde ligt aan de auto, de klasse waar je hem wil gebruiken etc.

Het is lastig om je een duidelijke guide te geven, zoek voor de gein eens met google op iets van GT5 tuning guide. Normaal gesproken doet de standaard setup na het updaten van allerlei onderdelen het wel aardig hoor, afstellen is nog weer wat ingewikkelder dan het tunen in GT5.

Ik neem aan dat ook jij ooit van niets begonnen bent? Of ben je zo machtig dat je vanaf je geboorte alles wist over tune in gt en alles wist over alle games? Neem aan van niet he?
Elk spel verschilt zoveel... Ik ben normaal trouwe fps gamer op pc. Maar vond gt er zo nice uitzien dat ik het ben gaan halen. En daar hoort zoals bij alle games een "noob" periode bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Obi1r schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:54:
Met ^^

Ik blijf het een klote baan vinden, hoe mooi en vet, gaaf, stoer het ook allemaal is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 20:36

Aight!

'A toy robot...'

Kakzooi!

Zie ik net in de online shop dat er een auto staat met 900 pk op 780 kg. Daarmee moet ik toch wel goud krijgen voor Like The Wind oval :P

Heb ik maar 1,3 miljoen en kost 1,9. Maja ik ga morgen wel weer eens kijken/proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Pyrone, haten is een wat groot woord. Ik ben meer een circuit racer, Nordschleife is ook een circuit maar het mag wel wat compacter haha! Ik weet dat de meeste hier het circuit erg waarderen, ik snap ook waarom.
Word ik ook een beetje plagerig om het een en ander dik op te leggen.
Maar 1 ding vind ik zeker belangrijk... om de humor in te blijven zien van wat je ook erg serieus kan nemen. Hopelijk heb je toch ook gelachen toen je m'n stuk las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werd strontziek van de wegrollende bureaustoel dus...
Maar effe een plankje gemaakt met 4 pootjes.
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2edyqz5.jpg

En daar een vacante autostoel op geplaatst.
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/9sqn4i.jpg
Werktijd?
5 minuten (zoeken naar hout en schroeven.)
2 minuten - schroeven er in schroeven
5 minuten - vacante autostoel naar boven tillen
10 seconden - autostoel erop zetten.

En klaar.

Moet m nu alleen nog effe schoonmaken :+

Kosten? €0,- aangezien alles hier wel lag :P

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 05-01-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nieuwe auto gevonden in Occasions:
Blitz ER34 D1 Spec 2004 :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RAcpfQl-z3g]
Let op de voorkant en zij-lichtjes, pimped :D

Er schijnt ook een 2007 model te zijn, maar dit zou een ultieme drift wagen zijn :P
YouTube: Gran Turismo 5 Prologue BLITZ DUNLOP ER34 London Drift
Dat zou deze moeten zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
op lvl 12 welke auto valt aan te raden de audi r8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Obi1r schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:00:
Pyrone, haten is een wat groot woord. Ik ben meer een circuit racer, Nordschleife is ook een circuit maar het mag wel wat compacter haha! Ik weet dat de meeste hier het circuit erg waarderen, ik snap ook waarom.
Word ik ook een beetje plagerig om het een en ander dik op te leggen.
Maar 1 ding vind ik zeker belangrijk... om de humor in te blijven zien van wat je ook erg serieus kan nemen. Hopelijk heb je toch ook gelachen toen je m'n stuk las.
Dat wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
welke wagen haden jullie gekozen voor de rally event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Morgenavond maar weer eens wat on-line raggen. En als het echt moet mag het ook op de groene hel ;) Maar ik hou ook van wat overzichtelijkere circuits. Tijdstip en bij wie laat ik nog wel horen....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

huCks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:06:
[...]

http://www.gtplanet.net/w...s/2008/03/tuningguide.zip

http://www.gtplanet.net/w...8/03/tuningguidepart2.zip

Beste 2 guides die ik tot nu toe gevonden heb. Laat je niet misleiden doordat ze speciaal voor GT4 gemaakt zijn, de principes blijven hetzelfde, en 99% van de opties in GT5 ook ;)

Lees en leer :) :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
Phase schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:47:
[...]

Beste 2 guides die ik tot nu toe gevonden heb. Laat je niet misleiden doordat ze speciaal voor GT4 gemaakt zijn, de principes blijven hetzelfde, en 99% van de opties in GT5 ook ;)

ty, en het kan zijn dat ik veel stomme vrage stel waarvoor sorry :D maar jullie kennen het spel al deftig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

yay, de X1 ook gewonnen!

Afbeeldingslocatie: http://www.webslob.nl/x1.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Linc op 06-01-2011 00:11 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Is dat nou zoveel anders dan verwachten van mensen dat ze meeracen in bepaalde wedstrijdjes?
Beide overeenkomsten kennen een betaling (hetzij financieel hetzij als wederdienst) voor gamecontent als verbintenis.

[ Voor 22% gewijzigd door Boudewijn op 06-01-2011 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met als verschil dat je na verloop van tijd die auto's wel kunt kopen/krijgen. En die race wint een minder goed iemand niet zo snel. Ja, ik vind t belachelijk. Zeker gezien hij die auto verkoopt en zijn oude opgeslagen profiel weer laadt. Dat is gewoon geld verdienen met andermans software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

En dat mag niet? Op t.net zijn genoeg mensen die cd's downloaden, dat is pas "Dat is gewoon geld verdienen met andermans software" (in geval van bepaalde lieden maar ook usenet providers etc).... en dan ga je het hierover hebben?

Vziw is het niet illegaal (hooguit in strijd met de AV van het spelletje).

offtopic:
Btw : ik download ook legaal ontwikkelsoftware en daar verdien ik ook geld mee. Dat is ook geld verdienen met andermans software ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Boudewijn op 06-01-2011 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Codes van stealth cars worden verkocht. En dat snap ik dan wel want die zijn wel wat waard. Maar de F1 is sinds de mogelijkheid van auto's dupliceren met een backup zo goed als niets meer waard. Je kan hem zo verdubbelen en rondsturen. Met meerdere accounts kost het je niet eens je enige auto transfer van die dag. anyway

Best lame dat iemand dit zo aanbied en van de onwetendheid van anderen wilt profiteren.. Dat is de faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mwa ook een koper heeft onderzoeksplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
huCks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:41:
[...]

Ik neem aan dat ook jij ooit van niets begonnen bent? Of ben je zo machtig dat je vanaf je geboorte alles wist over tune in gt en alles wist over alle games? Neem aan van niet he?
Elk spel verschilt zoveel... Ik ben normaal trouwe fps gamer op pc. Maar vond gt er zo nice uitzien dat ik het ben gaan halen. En daar hoort zoals bij alle games een "noob" periode bij :)
Ho ho, nou doe je ineens wel héél negatief... Ik moet eerlijk bekennen dat ik lichtelijk auto-verslaafd ben en vanaf een jaar of 5 alle automerken op kon noemen en alle auto's herkende, maar wat me verbaasde was dus inderdaad wat je net uitlegt. ;) Leuk dat je GT5 ontdekt hebt, en de link die straks genoemd wordt is inderdaad de perfecte guide. En gewoon proberen natuurlijk!! :9
SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:23:
Net nieuwe auto gevonden in Occasions:
Blitz ER34 D1 Spec 2004 :)
[video]
Let op de voorkant en zij-lichtjes, pimped :D

Er schijnt ook een 2007 model te zijn, maar dit zou een ultieme drift wagen zijn :P
YouTube: Gran Turismo 5 Prologue BLITZ DUNLOP ER34 London Drift
Dat zou deze moeten zijn.
Ik heb ze allebei in mijn garage, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik liever met mijn eigen gebouwde drift auto's drift omdat die Blitz wagens geweldig driften maar ik nog niet zó goed... Heb trouwens wel een nieuwe favo baan om te driften: autumn ring. Vooral de eerste sectie is geniaal, en alleen de bocht voor de lange doordraaier krijg ik maar niet goed driftend. Grote radius, flinke camber = veel te veel grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Nieuwe season events! Deze keer zonder deelnamevoorwaarden (muv de te gebruiken auto) dat is wel jammer... ...en ze leveren nog meer credit op dan de eerste 2.

[ Voor 20% gewijzigd door Unbreukable op 06-01-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 08:51:
Nieuwe season events! Deze keer zonder deelnamevoorwaarden (muv de te gebruiken auto) dat is wel jammer... ...en ze leveren nog meer credit op dan de eerste 2.
Vanavond maar eens kijken. Ben platzak en kan dus wel weer wat credits gebruiken voor mijn verzamelwoede 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Jackal131 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 08:58:
[...]

Vanavond maar eens kijken. Ben platzak en kan dus wel weer wat credits gebruiken voor mijn verzamelwoede 8)
En die van serie 2 hebben opeens ook geen voorwaarden en banden limieten meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Daar wordt voor mij niet slechter van. Misschien dat ik de andere 2 dan ook eens kan halen op max credits en exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phase schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:47:
[...]

http://195.241.110.220:13...ial.Game.Guide.PS3_01.pdf

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:04:
[...]

Dus als je de focus dan op race soft zet win je makkelijk?! Waar heb ik al die moeite dan voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:35:
[...]

Dus als je de focus dan op race soft zet win je makkelijk?! Waar heb ik al die moeite dan voor gedaan.
Exact, en ik had niet een tweede Focus, Mini, en Mustang hoeven kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
[...]

Dat zou mooi zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

je hebt het voor jezelf gedaan, jij hebt iets gedaan wat 99,9% van de mensen niet lukt. mij lukt het ook niet zonder slip herstel.
dus je mag gewoon trots zijn op jezelf. gewoon een echte uitdaging, nu is de uitdaging er wel vanaf.
iedereen haalt ze met hun ogen dicht. ga dalijk kijken naar die events. en kijk wel of ik ze makkelijk of moeilijk maak.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
En het schijnt ook nog dat ze goed te doen zijn met een complete stock auto, waarom is dat dan niet gewoon ook direct de beperking, GEEN upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idiaal moment om nu dan wel de events te gaan doen :+

Ik heb nog wat onderzoek gedaan naar carriere progressie, het aantal races heeft dus impact op die balk. Na stuk of 10 van de Sunday cup te hebben gedaan, ging het balkje ongeveer 5-6 pixels verder :P Nu lijkt die 400 races dus best mogelijk, maar of dit nu winst of gereden is.. daar moet ik nog een 120 races voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ganz geil: http://www.insidegamer.nl...w-3d-vizier-van-sony.html
GT5 te spelen met nieuw 3D vizier van Sony

Nieuws | 6 januari 2011 - Sony heeft zonet op de Consumer Electronics Show (CES) een 3D-vizier aangekondigd waarmee 3D-beelden rechtstreeks in je gezichtsveld worden geprojecteerd. Op de afbeelding hieronder kun je het apparaat zien. De bedoeling is om er onder andere film mee te bekijken, maar Sony heeft ook direct toegezegd dat games ermee kunnen worden gespeeld, waarvan de eerste Gran Turismo 5 is.

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1294276960.jpg

Meer details zijn er nog niet over vrijgegeven, dus we kunnen nog niets zeggen over een prijskaartje en eventuele lanceerdatum; desondanks ziet het er enigszins futuristisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik ga straks 2 (nieuwe) Season Events doen, maar pas op... Geef je Lotus Elise 111R géén RM (Race Modification) dat is het enige wat NIET toegestaan is! Voor de rest kun je elke tune up doen die je wilt...
In practice haal ik met moeite laps onder de 2 minuten... ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
himlims_ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:51:
Dat ziet er wel vet uit :D

Ik was overigens dinsdagavond nog in de bios en daar kwam reclame langs voor GT5. Moest gelijk denken hoe onwijs bruut het zou zijn om GT5 in een bioscoopzaal te spelen :P

Ik heb gisteren eindelijk de NASCAR season kunnen doen (en op goud gehaald!). Door m'n Bob er mee te laten rijden in B-spec ging ie uiteindelijk van 905pk naar 861pk (waar 862 is toegestaan ;)). Toen duurde het nog wel ff een uur voor ik door had hoe je die NASCAR bak het beste over de Ring kan smijten, maar met wat gescheld en een rood aanglopen hoofd van de inspanning lukte het uiteindelijk :P Iedere klein foutje is al fataal in dat event.

Daarna heb ik die Gilles Vertigo gekocht voor 1.9 mio credits in de online shop. 950pk op 780 kilo :D Daar kon ik dan eindelijk die Gran Turismo All Stars mee doen en op goud halen! Hoppa naar level 26 :D

Nu nog de onderste 3 uit de Extreme en dan ga ik aan de Endurance beginnen. Tussendoor nog eens wat Specials (Grand Tour, Loeb en Nordschleife) en lees dat er ook alweer nieuwe Seasons zijn! Zo blijf je wel lekker bezig met GT5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:51:
ganz geil: http://www.insidegamer.nl...w-3d-vizier-van-sony.html

Nieuws | 6 januari 2011 - Sony heeft zonet op de Consumer Electronics Show (CES) een 3D-vizier aangekondigd waarmee 3D-beelden rechtstreeks in je gezichtsveld worden geprojecteerd. Op de afbeelding hieronder kun je het apparaat zien. De bedoeling is om er onder andere film mee te bekijken, maar Sony heeft ook direct toegezegd dat games ermee kunnen worden gespeeld, waarvan de eerste Gran Turismo 5 is.

[afbeelding]

Meer details zijn er nog niet over vrijgegeven, dus we kunnen nog niets zeggen over een prijskaartje en eventuele lanceerdatum; desondanks ziet het er enigszins futuristisch uit.
Nice, maar ik mis toch iets in de vorm van headtracking in zo een visor. Bedoel, dat als je je hoofd draait dat hij dan ook het beeld aanpast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 07:29:
Ik heb ze allebei in mijn garage, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik liever met mijn eigen gebouwde drift auto's drift omdat die Blitz wagens geweldig driften maar ik nog niet zó goed... Heb trouwens wel een nieuwe favo baan om te driften: autumn ring. Vooral de eerste sectie is geniaal, en alleen de bocht voor de lange doordraaier krijg ik maar niet goed driftend. Grote radius, flinke camber = veel te veel grip.
Heeft die 2007 ook zo'n voorkant met lichtjes? :P Die 2003 heb ik nu aardig omgebouwd tot redelijke racebak, maar gebrek aan achterspoiler merk je behoorlijk. Mijn Bob rijd er al aardig netjes mee, maar dezelfde baan doet hij in een FTO LM een stuk sneller (welke qua gewicht/pk ratio redelijk gelijk zit). Ik zag dat die 2007 namelijk wel een spoiler heeft, mischien dat ik daar wat meer uit kan halen.

Dit moment bezig met de laatste B-spec race, 24 uur van Nurburg. Tegenstanders zijn nagenoeg gelijk aan de Sarthe 24u, ipv de Mercedes en Dodge hebben we nu de Peugeot 908 en Mazda 787B. Moet zeggen dat die Jag en 908 toch best mooie auto's zijn, toch maar een keertje kopen.

Wel een groot nadeel, het geluid van de AI loopt nog steeds niet synchroom met jouw auto, ik rij nu en Toyota GT-one en in het veld rijd er dus ook 1.. wereld van verschil qua geluid. Nu kan dat mischien nog zijn omdat ik er een Turbo-3 op heb zitten, maar dat zou alleen zo'n extra pieptoontje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:21:
[...]
Nice, maar ik mis toch iets in de vorm van headtracking in zo een visor. Bedoel, dat als je je hoofd draait dat hij dan ook het beeld aanpast...
Zou juist perfect geintegreerd kunnen worden i.c.m. de ps3 camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:29:
[...]

Zou juist perfect geintegreerd kunnen worden i.c.m. de ps3 camera.
Inderdaad, maar dat zal er hoogstwaarschijnlijk niet in zitten, geeft je wel een veel betere 3D ervaring IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 14:36
SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:29:
[...]

Dacht dat het iets van 180watt is tijdens gebruik, lijkt veel, maar op maandbasis een paar euro :P
hangt een beetje vanaf welke ps3 je hebt, een slim is zuiniger dan een fat. verder tikt het wel degelijk aan op de stroomrekening als het ding 180 watt slurpt en 24/7 aan staat. das ongeveer 4 KWh per dag, en een KWh kost je ongeveer 25 cent. dus 1 euro per dag, 30 euro per maand...
damn B-spec is dan toch nog wel duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Unbreukable schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:04:
[...]

Dat meen je niet :? Dat vind ik juist ergens wel de charme en de moeilijkheid van die seasons. Als je onder al die wagens gewoon race - soft zet win je alles met 2 vingers in de neus... Weg uitdaging :( Die kun je natuurlijk nog steeds wel zelf opzoeken, maar als er geen bandenrestricties zijn ga je ook niet op comfort - hard proberen een event te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dr. Quipers schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:18:[...]
Dat ziet er wel vet uit :D

Ik was overigens dinsdagavond nog in de bios en daar kwam reclame langs voor GT5. Moest gelijk denken hoe onwijs bruut het zou zijn om GT5 in een bioscoopzaal te spelen :P
Dat is te regelen bij de bioscoop bij mij in 't dorp, als d'r annimo voor is en men bereid is daar 10tje ofzo voor neer te tellen kunnen we wel een middag een zaal huren. Dat hebben we enkele jaren terug ook gedaan met quake3 :P

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 06-01-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 14:36
Dr. Quipers schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:35:
[...]

Dat meen je niet :? Dat vind ik juist ergens wel de charme en de moeilijkheid van die seasons. Als je onder al die wagens gewoon race - soft zet win je alles met 2 vingers in de neus... Weg uitdaging :( Die kun je natuurlijk nog steeds wel zelf opzoeken, maar als er geen bandenrestricties zijn ga je ook niet op comfort - hard proberen een event te winnen ;)
zou zonde zijn inderdaad... het gaf mij wel voldoening om die focus event te halen, maar als je daar gewoon racing soft onder mag gooien dan doe ik (en 90% van de rest van de GT5 spelers ook) dat gewoon en is de uitdaging weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
weet hier iemand of je de achtergrond in je garage kan veranderen? Het is zo donker dat je auto's niet goed kan bekijken..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

KappeNou schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:02:
weet hier iemand of je de achtergrond in je garage kan veranderen? Het is zo donker dat je auto's niet goed kan bekijken..
volgens mij niet, je kunt wel met ■ de auto's sorteren zodat deze overzichtelijker getoond worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

De nieuwe Season Events zijn voor iedereen te halen, met 2 vingers in je neus als het moet... heb ik de indruk.
heb er nu 2 gedaan; Nurburgring (GP) en Trial Mountain reverse. Wil je competitie met de AI cars ga dan stock racen.
Wil je gewoon credits en experience binnenhalen doe een milde tune up en je bent halverwege iedereen voorbij.

Maar ik zeg het nog maar een keer; Geef je Lotus Elise 111R géén RM. Dan mag je niet meedoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Waarom zou je überhaupt met een Lotus willen rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

hehehe voor jou geen Lotus? Toch een van de stoerste Europese merken is mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:15

2d0

Eigenlijk zou een middenweg wel fijn zijn met de season events. Maak de events eerst zoals ze waren. Daarmee zijn ze erg lastig om te halen voor de gemiddelde racer, waaronder ik mezelf reken. Geef er een berg ervaring en geld voor terug.

Na een vastgestelde periode gooi je ze open en zonder restricties, maar schroef je de ervaring en het geld terug.
Want er is minder uitdaging. Je houdt de mensen tevreden die wel met pijn en moeite of met hun talent de eerste races hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 'moeilijkheidsgraad' binnen GT5 is toch al bizar hard gedaalt, het 'racen voor je autos' is omgezet naar een backup principe en daarmee ook de enkele race die dan toevallig wel pittig is om te halen.

Ik zie ook absoluut geen moeilijkheid in een race waar je 1-2minuten achter de nr. 1 wordt gezet en je moet ze maar in halen. Nee, dan liever een staande start met een mindere auto dan de rest of dusdandig gelijkwaardige auto's dat je echt flink moet pushen (historic of poly cup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:27:
Heeft die 2007 ook zo'n voorkant met lichtjes? :P Die 2003 heb ik nu aardig omgebouwd tot redelijke racebak, maar gebrek aan achterspoiler merk je behoorlijk. Mijn Bob rijd er al aardig netjes mee, maar dezelfde baan doet hij in een FTO LM een stuk sneller (welke qua gewicht/pk ratio redelijk gelijk zit). Ik zag dat die 2007 namelijk wel een spoiler heeft, mischien dat ik daar wat meer uit kan halen.
[...]
Wel een groot nadeel, het geluid van de AI loopt nog steeds niet synchroom met jouw auto, ik rij nu en Toyota GT-one en in het veld rijd er dus ook 1.. wereld van verschil qua geluid. Nu kan dat mischien nog zijn omdat ik er een Turbo-3 op heb zitten, maar dat zou alleen zo'n extra pieptoontje geven.
Volgens mij is hij lichtje-vrij... Ik heb er alléén in het licht mee gereden. Bij de standaard versie zag ik ze in de winkel ook ja.

En de turbo maakt wel meer verschil dan dat. Het uitlaatgeluid wordt minder naarmate je een grotere turbo benut, omdat je meer uitlaatenergie (warmte en druk) omzet in compressordruk, heb je ook minder energie wat omgezet wordt in herrie.
SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:26:
De 'moeilijkheidsgraad' binnen GT5 is toch al bizar hard gedaalt, het 'racen voor je autos' is omgezet naar een backup principe en daarmee ook de enkele race die dan toevallig wel pittig is om te halen.

Ik zie ook absoluut geen moeilijkheid in een race waar je 1-2minuten achter de nr. 1 wordt gezet en je moet ze maar in halen. Nee, dan liever een staande start met een mindere auto dan de rest of dusdandig gelijkwaardige auto's dat je echt flink moet pushen (historic of poly cup).
Same here. Die savegame-truuc ben ik ook niet van plan om te gebruiken, dat is de lol niet van GT5. Ik moet wel zeggen, de moeilijkheid van GT4 was beter geregeld omdat de restricties strenger waren wat auto's betreft, niet alleen bij de Seasonal Events. Er zitten van die rare tegenstellingen in: een Focus die je geen sportfilter mag geven maar wel race ophanging (doe dan volledig standaard), een NASCAR met 800+ pk die je niet kunt tunen maar waar je wel een vermogenrestrictie op zet (alsof de 30 extra pk's je 5 sec schelen op de 'Ring...), beetje raar allemaal. Ik heb me in GT4 ook altijd vermaakt met de merkenraces, maar die zitten er jammer genoeg niet meer in. Hoe gelijker de wagens van je tegenstander, hoe beter.

[ Voor 35% gewijzigd door ybastiaans op 06-01-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zie ik graag GT5P online race principe weer terug komen, ondanks je stuk minder (of eigelijk, je was daar wel vrij in complete gear-ratio setup, wat nog steeds niet kan in GT5) kon tunen, was het punten systeem velen malen beter dan het huidige gewicht/banden/PK restrictie systeem.

Zeker de 650P races vond ik erg leuk, zo kon je ook met mindere auto's erg goed meekomen omdat je gewicht en PK flink kon opschroeven, terwijl een 'overpowered' auto met minder PK en meer gewicht moest gaan rijden, plus dan nog de banden (racebandjes kost meer punten).

Online is imho nu zo gelimiteerd, of het is PK/gewicht limitatie (waar je per saldo nog een paar superbakken kan pakken) of je moet kiezen uit een zeer karig setje van arcade auto's waar je 0,0 kan aanpassen. Leuk dat je dan functies als TC, ASM of Slip herstel kan blokkeren, in GT5P was de volledige lineup van auto's in een race veel gevarieerder dan gemiddeld race in GT5 waar je tot factor 15 meer auto's tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er weer een baggerbak in zit als een RX-7 ga ok m mooi makkelijk maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
Ik zal vandaag maar is aan de rally challenge beginnen :p eerst een autotje kiezen wat zijn de aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Om die nieuwe seizoens events leuk te houden ga ik en zo veel mogelijk geld te verdienen rij ik alle races eerst stock. Zo geef ik niks extra's uit en bij winst hou ik meer geld over. Lukt het niet stock (zonder rijhulpen) dan koop ik 1 upgrade en probeer het nog een keer, lukt het weer niet koop ik een 2e upgrade, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huCks schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:54:
Ik zal vandaag maar is aan de rally challenge beginnen :p eerst een autotje kiezen wat zijn de aanraders?
Ford focus uit dealership voor de eerste
bij de 2e challenge zou ik gaan voor een impreza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zijn er eigenlijk verschillende X1/X2010 auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, er zijn 3 versies.
Red bull style - brons (en lvl35 B-spec).
full color - silver
Carbon - gold

En dacht dat de shop versie wit/zwart was, dat zou dan een 4de zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 13:44
Ik heb vanochtend nog heel snel een nieuwe seasonal race gedaan. Diegene die 1.500.000 credits opbrengt, heb ik zo simpel gehaald (17 sec voor op de tweede).

En als ik hier zo hoor, is dat overal zo gemakkelijk worden. Dat is gewoon zonde. Ik vond die uitdagingen echt wel goed, maar als je er zo gemakkelijk kan winnen, dan is de fun er heel snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

crazyx bedoelt de laatste Seasonal race met de Citroen C4 rally car. Ik denk dat de meerderheid 'm niet haalt helemaal stock. Dus toch uitdaging...
Voor degenen die de C4 niet hebben, even goud halen bij de Sebastian Loeb Special (level 16) dan win je 'm en hoef je geen 850.000 uit te geven.
Een tip misschien voor degenen die moeite hebben om alle S. Loeb's op goud te halen;
T.C uit, alle hulpmiddelen uit, maar Skid recovery aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Obi1r op 06-01-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik heb zojuist de eerste gedaan. Prettige ROI.

Met de stock Prius '09 kon ik maximaal 5e worden en haalde ik ronden in de 1:30 - 1:31.
Ik merkte dat ik vooral in de bochten tijd liet liggen dus besloot ik geen upgrade te doen voor extra pk's.
Ik heb er zachte sport banden onder gemonteerd en gewichtsreductie fase 1. Resultaat: rondetijden in de 1:23 en 1:24.

De Prius kost niks (in zekere zin, je moet wel je Vitz upgraden om je Prius te winnen) want die win je in de B-Spec Vitz Race, zachte sportbanden kosten 8000 en gewichtsreductie fase 1 5000.
Totaal dus 13.000 uitgegeven om 200.000 te verdienen.

Zal bij de andere seizoen races (deel 3) niet anders zijn, misschien zelfs beter. Ga dus straks de 10.000.000 over!

[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 06-01-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:05:
Ja, er zijn 3 versies.
Red bull style - brons (en lvl35 B-spec).
full color - silver
Carbon - gold

En dacht dat de shop versie wit/zwart was, dat zou dan een 4de zijn.
Er zijn er veel meer en ik schiet aardig op ze allemaal te bemachtigen :9
http://www.youtube.com/watch?v=4kSn4ARX3sU
Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.