Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Mit-46 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:58:
Weet iemand een goede auto voor de Gran Turismo all stars race @ level 20?
Heb de GT-R, Gallardo, 456 Italia en de Viper geprobeerd, maar die race auto's zijn niet bij te houden. Er is er telkens 1 die uitloopt op de rest.
Formula GT :)

Zie auto-uitleen topic

[ Voor 5% gewijzigd door tasjesdief op 04-01-2011 21:18 ]

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Naar volle tevredenheid vandaag m'n Logitech Driving Force GT in gebruik genomen. Alleen vraag ik me af hoe ik in game de traction control kan veranderen. ABS en rem balans wil wel, maar TC is grijs (niet te selecteren)

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
YES, eindelijk die focus ST race gewonnen :D
koste wat moeite, maar na een tijdje lukte het me om rondjes 42 eruit te persen en de AI handig in te halen. een rondje 41,8 er nog bij en ik was die focus RS halverwege de laatste ronde voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ook als je gewoon practice o.i.d. doet? Wellicht dat je events probeerde waar je dat niet kan veranderen (sommige licenses bv.).

Zojuist de Vettel Challenge unlocked met Bspec level 30 *O*

Gaaf filmpje, nu die Red Bull eens aan de tand voelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
zeg, zijn er hier mensen die zijn overgestapt van een 200 graden naar 900 graden stuurtje?

ik zit zo af en toe wel is aan wat mooiers te denken dan mn huidige wingman formula force GP ( *O* ), maar ik zie het 900 graden niet zo erg zitten. ik ben niet zozeer bang voor het volle rondjes moeten draaien (ik stuur met mn huidige stuurtje ook amper verder dan 45 graden, behalve als ik van de baan vlieg), maar dat bevalt me juist wel, zoon kleine uitslag.

is dat iets waar je gewoon vanzelf wel aan went?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoyden schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:08:
[...]

Dan moet ik nog veel verbeteren.
Met de bovenstaande setup haal ik geen ronde tijden lager dan 1:44 :P

Finished als 2e mijlen achter nummer 1.
Nog wat werk aan de winkel :+

2e poging:

Nog steeds meer dan 15secs achter n1 volgens mij.
Snelste ronde 1:44:6 ofzo.
De rest allemaal hoger dus |:(

Ik hang nog te vaak in de muur bij het uitkomen van de bocht, beetje slippery.
Het verschil is wel erg groot om zo ff weg te werken.
Naja.
Je rijdt dus zonder Skid recovery als ik je tijden zo zie :).
Probeer eens mijn setup:
GAIAjohan in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 6"

Zonder SRF
rlKoekie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:48:
zeg, zijn er hier mensen die zijn overgestapt van een 200 graden naar 900 graden stuurtje?
Heel erg lang geleden.
Al ben ik begonnen met 180 graden in 1998 (Aldi stuur van Lifetec, zonder FFB), naar 240 graden in 2003 (Thrustmaster Enzo FFB), naar 270 graden in 2005 (Logitech MOMO Red) en sinds 2008 gebruik ik 900 graden (Fanatec Porsche 911 Turbo en Logitech G25).
ik zit zo af en toe wel is aan wat mooiers te denken dan mn huidige wingman formula force GP ( *O* ), maar ik zie het 900 graden niet zo erg zitten. ik ben niet zozeer bang voor het volle rondjes moeten draaien (ik stuur met mn huidige stuurtje ook amper verder dan 45 graden, behalve als ik van de baan vlieg), maar dat bevalt me juist wel, zoon kleine uitslag.
Volgens mij houdt t spel daar rekening meer, welk stuur is aangesloten. En tsja, je went ook denk ik. Al gebruik ik in de meeste pc sims niet meer dan 540 graden. :)

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2011 22:03 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
GAIAjohan schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:52:
[...]

Je rijdt dus zonder Skid recovery als ik je tijden zo zie :).
Probeer eens mijn setup:
GAIAjohan in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 6"

[video]
Zonder SRF

[...]

Heel erg lang geleden.
Al ben ik begonnen met 180 graden in 1998, naar 240 graden in 2003, naar 270 graden in 2005 en sinds 2008 gebruik ik 900 graden.

[...]

Volgens mij houdt t spel daar rekening meer, welk stuur is aangesloten. En tsja, je went ook denk ik. Al gebruik ik in de meeste pc sims niet meer dan 540 graden. :)
Slip herstel staan gewoon aan :'( :+
En in dat fimpje gaat het ook maar net.

Net eindelijk de laatste van Bonus1 gedaan, de GT-R Specv09 van zilver naar goud.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 04-01-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoyden schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:58:
[...]

Jup, maar dat is zonder SRF hè. Dat scheelt meteen 3 seconden per ronde. Met SRF doe ik makkelijk 1:39's/ 1:40's, terwijl zonder SRF 1:42's moeilijk is.
En ik weet niet hoeveel mensen inmiddels die challenge gehaald hebben zonder SRF, maar t zou me niet verbazen als t in de hele wereld nog geen 1000 mensen zijn gezien t gepraat en weinig oplossingen op gtplanet. Voor de Alfa 8c op Eiger Nordwand zijn meer oplossingen beschikbaar en ook meer filmpjes.

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Hoyden schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:58:
[...]

Net eindelijk de laatste van Bonus1 gedaan, de GT-R Specv09 van zilver naar goud.
het is een moeilijke race, maar hij is te doen hoor. ik reed de eerste keer een snelste ronde van 44.9
ga wat met de setup klooien, vering harder, auto omlaag, LSD minder aan, versnellingsbak goed kort, camber enzo
dat leverde mij anderhalve seconde op, en daarna is er nog ruim 2 seconden te winnen door de baan anders te gaan nemen. ik wist de meeste winst te halen op mn eigen tijd bij het uitkomen van de eerste hairpin en de meer-dan-180-graden bocht (de 1na laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
GAIAjohan schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:06:
[...]

Jup, maar dat is zonder SRF hè. Dat scheelt meteen 3 seconden per ronde. Met SRF doe ik makkelijk 1:40's, terwijl zonder SRF 1:42's moeilijk is.
En ik weet niet hoeveel mensen inmiddels die challenge gehaald hebben zonder SRF, maar t zou me niet verbazen als t in de hele wereld nog geen 1000 mensen zijn gezien t gepraat en weinig oplossingen op gtplanet. Voor de Alfa 8c op Eiger Nordwand zijn meer oplossingen beschikbaar en ook meer filmpjes.
Je hebt gelijk. :9
Ik probeer de race nog wel een keer na de 13e ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 04-01-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Lijkt mij dat er donderdag nieuwe komen en de eerste serie verdwijnen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
In de TS staat dat je HD replays kunt uploaden naar YouTube maar ik kon nergens vinden hoe dit moet? Heb net bij B alle licenses goud gehaald en wil dit ff showen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet nog 2 halen van de 2e serie. Heb ze nog niet gedaan door te weinig tijd. De RX7 op Tsukuba moet vrij lastig zijn en de NASCAR op de Nordschleife verwacht ik wel doable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Sander H schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:45:
Ook als je gewoon practice o.i.d. doet? Wellicht dat je events probeerde waar je dat niet kan veranderen (sommige licenses bv.).
Ik deed gewoon normale events, a-spec. Daar moet je toch overal onder het rijden de TC kunnen wijzigen met de Logi DF GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:09:
Ik moet nog 2 halen van de 2e serie. Heb ze nog niet gedaan door te weinig tijd. De RX7 op Tsukuba moet vrij lastig zijn en de NASCAR op de Nordschleife verwacht ik wel doable..
Die Nascar is met de juiste instelling echt peace of cake. Vond de RX7 lastiger maar ook daarbij begin ronde 5 de nummer 1 ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prutzer80 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:05:
In de TS staat dat je HD replays kunt uploaden naar YouTube maar ik kon nergens vinden hoe dit moet? Heb net bij B alle licenses goud gehaald en wil dit ff showen :)
Feature heeft uiteindelijk de game niet gehaald, waren teveel issues met renderen en uploaden, er zou later nog iets van een video functie komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Mit-46 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:58:
Weet iemand een goede auto voor de Gran Turismo all stars race @ level 20?
Heb de GT-R, Gallardo, 456 Italia en de Viper geprobeerd, maar die race auto's zijn niet bij te houden. Er is er telkens 1 die uitloopt op de rest.
Goedkoopste optie is de
Mazda Furai concept. krijg je ergens in begin. tunen naar max 550pk ofzo

2de optie

Corvette ZR`1 kopen, Racemod eronder (380K) en tunen. ben je voor ongeveer 700k klaar met een DIKKE auto die je nog veel kan gebruiken

3de optie

Paar miljoen sparen voor een LM auto :)

4de optie

Auto lenen bij het leen forum

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaWierie op 05-01-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die RX7, hoe is die ooit door het circuit testen heengekomen. Wát een baggerbak. Die in de vorige RX7 ind e eerste seasonal was ook al zo kut. Mja, ik heb m gehaald/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Waaarom ga ik altijd te laat naar bed als ik s'avonds GT5 speel :-(

Nog even dit doen, nog even de 2e hands auto's bekijken, nog even zus nog even zo.. Ik dacht even de X2010 in de Vettel Challenge te proberen en dan te stoppen, maar voor ik het wist zat ik meer dan een uur de Nurburgring op goud proberen te halen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 05-01-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Sander H schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:38:

Nog even dit doen, nog even de 2e hands auto's bekijken, nog even zus nog even zo.. Ik dacht even de X2010 te proberen en dan te stoppen, maar voor ik het wist zat ik meer dan een uur de Nurburgring op goud proberen te halen :D
Je vergeet ook nog het posten van dit op GoT :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sander H schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:38:

Nog even dit doen, nog even de 2e hands auto's bekijken, nog even zus nog even zo.. Ik dacht even de X2010 in de Vettel Challenge te proberen en dan te stoppen, maar voor ik het wist zat ik meer dan een uur de Nurburgring op goud proberen te halen :D
Ik ken het....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, wat is die nascar race seasonal makkelijk..
zonderSRF natuurlijk..
met een ronde in de 6:2x..

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 05-01-2011 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mensen, ik heb een auto gekocht voor een seasonal (die dodge uit 1970 meen ik) maar ik ben zo stom (?) geweest hem van nieuwe olie te voorzien. Gevolg is dat hij wat meer PKs kreeg dan uit de winkel, waardoor hij hij nu teveel PKs heeft voor de seasonal race.

Kan ik daar nog wat aan doen behalve veel rondjes rijden (en hoeveel km voor 7pk)?
Er is verder niets aan die bak veranderd.

[ Voor 6% gewijzigd door Boudewijn op 05-01-2011 07:30 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Ik zou gewoon een nieuwe kopen. Je bent misschien een half uur rondjes aan het draaien om die pk's naar beneden te krijgen (geen idee eigenlijk, nooit getest), terwijl je op een paar minuten het geld voor een nieuwe hebt verdiend op 1 vd extreme series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
crazyx schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:30:
Ik zou gewoon een nieuwe kopen. Je bent misschien een half uur rondjes aan het draaien om die pk's naar beneden te krijgen (geen idee eigenlijk, nooit getest), terwijl je op een paar minuten het geld voor een nieuwe hebt verdiend op 1 vd extreme series.
Nieuwe kopen is de beste optie inderdaad, ik heb het geprobeerd en zelf 25 min gereden en dat had geen effect. Toen liet ik B-Spec er mee rijden en gingen de pk's zelfs verder omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Boudewijn schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 07:22:
Mensen, ik heb een auto gekocht voor een seasonal (die dodge uit 1970 meen ik) maar ik ben zo stom (?) geweest hem van nieuwe olie te voorzien. Gevolg is dat hij wat meer PKs kreeg dan uit de winkel, waardoor hij hij nu teveel PKs heeft voor de seasonal race.

Kan ik daar nog wat aan doen behalve veel rondjes rijden (en hoeveel km voor 7pk)?
Er is verder niets aan die bak veranderd.
What, heb jij een game gekocht :? d:)b je kunt proberen om 'm te 'downgraden' (andere luchtfilter ofzo d'r op) maar dat is niet altijd mogelijk. Of flink tegen de muur raggen dat geeft schade aan je chassis waardoor je auto minder optimaal presteert (brengt pk omlaag)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Weet iemand waar ik de naam waaronder mijn foto's worden opgeslagen kan instellen? De foto's van iedereen in mijn friendslist hebben de naam van de wagen die erop staat. Bij mij staat er echter photo0001.jpg.

[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 05-01-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
GAIAjohan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:23:
Lol, wat is die nascar race seasonal makkelijk..
zonderSRF natuurlijk..
met een ronde in de 6:2x..
Ik heb hem inderdaad ook vrij eenvoudig gehaald, ik had de nummer eerst in de bocht voor de Karussell. Rondjes in de 6.20 geloof ik, maar dat is alweer een week geleden (en ook zonder SRF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
GAIAjohan schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:09:
Die nascar race op de nordschleife vond ik wel lastig om goud te halen. Die heb ik wel een paar keer overnieuw moeten doen.
Ik heb dan nog wel het voordeel dat ik de baan goed ken (laatste half jaar 3x in RL geweest en aardig wat laps gereden)
Ik had ook me eigen ring auto soort van nagebouwd. Wel grappig om er dan overheen te rijden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door KappeNou op 05-01-2011 09:21 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lvl 40 B-spec is een feit :) Een silvere trophy en meer ook niet :P Nu nog 24 uur Nurburg voor de 2de trophy (alles van B-spec halen) en uiteindelijk nog 1 van m'n Bob's naar top van carriere krijgen.. al weet ik niet echt hoe dat moet :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Congrats! Mijn b-spec is nog lvltje 3... Ben nu wel lvl 22 in a-spec :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:38:
lvl 40 B-spec is een feit :) Een silvere trophy en meer ook niet :P Nu nog 24 uur Nurburg voor de 2de trophy (alles van B-spec halen) en uiteindelijk nog 1 van m'n Bob's naar top van carriere krijgen.. al weet ik niet echt hoe dat moet :P
Netjes :)
Zit nog te zwoegen op 25 met m'n bobjes. 4x 1 race doen om volgende lvl te unlocken, bah....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe dat cariere systeem werkt is mij ook niet geheel duidelijk. Enkele bobjes hebben 2-3x zoveel races gedaan dan bob1 (bob1 heeft hoogste cariere maar is laagste lvl - en laagste met stats :?) is wel degene waar ik mee ben begonnen. Misschien heeft 't te doen dat hij alle races tenminste 1x doorloopt. Vraag is dan; welke races heeft ie niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie net op Gran-turismo.com de GT5 Signature Edition Prize Competition.
The Signature Edition Challenge comprises 5 races in B-spec mode with 5 laps in each race. Entrants are required to use their avatar(s) to complete all the races in the quickest possible time. Entrants may repeat the races as many times as they wish during the Entry Period in order to improve their times.
Lijkt op een B-spec challenge, maar wat zie je dan:
This Competition is open to first purchasers of the Gran Turismo 5 Signature Edition who are residents of Australia, Austria, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, the Republic of Ireland, Russia, Saudi Arabia, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, the United Arab Emirates and the United Kingdom (including Northern Ireland) who fulfil the entry criteria described below
Leuk.. geen Nederland :/

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:59:
Zie net op Gran-turismo.com de GT5 Signature Edition Prize Competition.
[...]Lijkt op een B-spec challenge, maar wat zie je dan:
[...]Leuk.. geen Nederland :/
geruchten gaan dat er in maart weer een time-trail challenge komt waar nld wel mee kan doen
maar of dat signature gebonden is ... me donno

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 05-01-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:56:
hoe dat cariere systeem werkt is mij ook niet geheel duidelijk. Enkele bobjes hebben 2-3x zoveel races gedaan dan bob1 (bob1 heeft hoogste cariere maar is laagste lvl - en laagste met stats :?) is wel degene waar ik mee ben begonnen. Misschien heeft 't te doen dat hij alle races tenminste 1x doorloopt. Vraag is dan; welke races heeft ie niet gedaan.
Mijn hoofdBob heeft 99% zeker alle races gereden, mogelijk 1 of 2 niet, maar mijn carriere bar zit pas net over de helft. De andere bobs hebben veelal endurances gereden, hun balkje staat pas op 1/5de of nog lager, dus het lijkt wel race afhankelijk te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Dr. Quipers schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:14:
Dan denk ik dat het gewoon een kwestie is van 10 strakke rondjes neerzetten in dat event :) Rij nl. rondjes rond de 1.00:500 en 1.02:000. Dat moet gewoon net ff ietsje beter, dan gaat het me vast lukken vanavond!
Mezelf maar even quoten :+

Dat was het dus inderdaad... Het koste me wel een uurtje, maar met rondjes die allemaal rond de 1 minuut zaten won ik hem achteraf vrij eenvoudig ;) Ook die Focus season vrij simpel gehaald op goud. Nu alleen nog zorgen dat m'n NASCAR bak minder pk's krijgt en kan ik dat rijtje seasons ook weer afronden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
[...]
Ik meen op GTplanet gelezen te hebben dat de bob 500 races gedaan moet hebben om deze trophy te halen, daarna zou z'n performance minder worden..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:26:
[...]Ik meen op GTplanet gelezen te hebben dat de bob 500 races gedaan moet hebben om deze trophy te halen, daarna zou z'n performance minder worden..
ik heb een bob met ~100 races, die staat op 20%, heb een bob met ~60 races die staat op 40%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:26:
Ik meen op GTplanet gelezen te hebben dat de bob 500 races gedaan moet hebben om deze trophy te halen, daarna zou z'n performance minder worden..
Ik heb veel verschillende dingen erover gelezen, Bob moet alle races hebben gewonnen, Bob moet 500 races hebben gereden met winratio hoger dan 0.5, Bob moet 1000 races rijden, Bob moet minimaal 100k KM's hebben gereden, Bob moet minimaal met 100 verschillende auto's races hebben gewonnen en Bob moet lvl40 zijn (welke dus 100% zeker niet klopt).

Ik vraag me af of er uberhaubt al iemand is met deze trophy (je krijgt er een trophy voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:30:
[...]

Ik heb veel verschillende dingen erover gelezen, Bob moet alle races hebben gewonnen, Bob moet 500 races hebben gereden met winratio hoger dan 0.5, Bob moet 1000 races rijden, Bob moet minimaal 100k KM's hebben gereden, Bob moet minimaal met 100 verschillende auto's races hebben gewonnen en Bob moet lvl40 zijn (welke dus 100% zeker niet klopt).

Ik vraag me af of er uberhaubt al iemand is met deze trophy (je krijgt er een trophy voor).
Beetje onhandig dat het niet duidelijk is wat je er voor moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Nu online
Ik zit op 2400 km nu, nog geen 1000 ticket gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Gisteren de autobahn trophy gekregen. Ik had geen besef dat ik al zoveel kilometers gemaakt had :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
caspervc schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:47:
Die heb ik ook nog steeds niet gehad en ook al veel meer dan 1000 kilometers gemaakt :?

Haalde laatste wel de trophy 'human stopwatch' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik kreeg dat ticket pas na 8500 km en 81% compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Carriereprogress is volgens mij net als met A-spec, niet de hoeveelheid races, maar of ze elke race type hebben gedaan (en gewonnen). Je 1e bob zal meer hebben omdat die alle low lvl races heeft gedaan en daar doe je geen moeite meer voor met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Je eerte bob moet 20 races rijden voordat hij uberhaupt level 5 of 6 is. Mijn 6e bob zijn eerste race was een endurance race van level 25, ging meteen van 0 naar 17 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Je moet 100 races winnen. Toen kreeg ik 'em. Ik won mijn eerste 100 in A-Spec... maar misschien mogen het er ook 100 zijn A-Spec en B-Spec samen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik raar vind is dat je een formula GT pas kan kopen als je level 24 bent, terwijl de race voor een level 23 is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Nu online
Unbreukable schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:13:
[...]

Je moet 100 races winnen. Toen kreeg ik 'em. Ik won mijn eerste 100 in A-Spec... maar misschien mogen het er ook 100 zijn A-Spec en B-Spec samen...
Ah, okay,.... Nog 31 te gaan dus _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander H schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:13:
Je eerte bob moet 20 races rijden voordat hij uberhaupt level 5 of 6 is. Mijn 6e bob zijn eerste race was een endurance race van level 25, ging meteen van 0 naar 17 :P
Dat is natuurlijk ook niet zo gek he :) maar wel enorm handig, omdat ze bij die endurance races maar heel eventjes hoeven mee te rijden (op level 1 is dat pakweg 1 of 2 rondjes afhankelijk van de baan), voordat ze uitgeput zijn. Wat een watjes zijn het zeg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:08:
[...]

Carriereprogress is volgens mij net als met A-spec, niet de hoeveelheid races, maar of ze elke race type hebben gedaan (en gewonnen). Je 1e bob zal meer hebben omdat die alle low lvl races heeft gedaan en daar doe je geen moeite meer voor met de rest.
ik gooi mijn bob direct een traject in waarbij hij 20+ ronden moet rijden. Daarmee bereik je relatief snel lvl 10 (of hoger) danpas is je bob ook nuttig, daarvoor rijdt hij als een dronken vrouw zonder rijbewijs (nofi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:25:
[...]
ik gooi mijn bob direct een traject in waarbij hij 20+ ronden moet rijden. Daarmee bereik je relatief snel lvl 10 (of hoger) danpas is je bob ook nuttig, daarvoor rijdt hij als een dronken vrouw zonder rijbewijs (nofi)
Ja maar daardoor mist die bob dus wel "carrière progress" want dat is volgens mij afhankelijk van welke races hij heeft gereden.

Voorbeeldje:

bob 1 rijd de volledige beginner, amateur en pro races, allemaal goud. Hij is aan het eind lvl 15-achtig en heeft behoorlijk wat carrière progress.

bob 2 rijd 1 en dezelfde race een aantal keren en is snel lvl 15 omdat het sneller gaat bij een hoger lvl race, maar omdat zijn carrière bestaat uit 1 race gaat dat natuurlijk niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn hoofdbob heeft alle B-spec races (op mischien 2 of 3 na) gedaan en gewonnen, toch zit hij maar op gok 60%. De enige extra logica die ik kan vinden, zou het GT4 principe zijn, waarbij je ook met een x-aantal verschillende auto's moet hebben gereden. Maar gros van de B-spec races ben je al verplicht met verschillende auto's te rijden, dat zou dus niet genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:41:
Mijn hoofdbob heeft alle B-spec races (op mischien 2 of 3 na) gedaan en gewonnen, toch zit hij maar op gok 60%. De enige extra logica die ik kan vinden, zou het GT4 principe zijn, waarbij je ook met een x-aantal verschillende auto's moet hebben gereden. Maar gros van de B-spec races ben je al verplicht met verschillende auto's te rijden, dat zou dus niet genoeg zijn?
Nou... ik heb het vermoeden dat de progress van je bobjes en die van jou 100% gelijk staan als max. maar gezien jij wel en je bob niet licenties en specials kan rijden zal hij die er nooit bij krijgen.

Moet zeggen dat het me wel weer tegenvalt dat dit soort dingen niet gewoon uitgelegd worden in de manual o.i.d. ik bedoel, als je er een balkje neerzet, leg dan uit waar het voor is en hoe het gevult word, of zet er gewoon helemaal geen balkje neer als het toch niks toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handleiding zegt enkel iets over dat een racer op een bepaald punt aan zijn top zit en het dan maar tijd is om hem met pensioen te sturen. Ik kom verhalen tegen van mensen die de trophy hebben gehaald in mid 20's.

An sich is zo'n balkje nog niet zo erg, was het niet dat er 0,0 cijfertjes achter zitten. Na elke race moet je bijna pixel-precies gaan zitten meten of je racer wat progressie heeft gemaakt, had hier gewoon een cijfertje achter gehangen en je weet tot hoe lang je door kan blijven gaan.

Enige waar ik bang voor ben, als je nu vroegere races gaat doen met een lvl40 racer, dat je dus 0,0 progressie meer kan behalen, omdat je racer gewoon 'te goed' is geworden. In theorie kan je dan dus gewoon heel B-spec opnieuw beginnen, omdat je een verkeerde start zou hebben gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:53:
Handleiding zegt enkel iets over dat een racer op een bepaald punt aan zijn top zit en het dan maar tijd is om hem met pensioen te sturen. Ik kom verhalen tegen van mensen die de trophy hebben gehaald in mid 20's.

An sich is zo'n balkje nog niet zo erg, was het niet dat er 0,0 cijfertjes achter zitten. Na elke race moet je bijna pixel-precies gaan zitten meten of je racer wat progressie heeft gemaakt, had hier gewoon een cijfertje achter gehangen en je weet tot hoe lang je door kan blijven gaan.

Enige waar ik bang voor ben, als je nu vroegere races gaat doen met een lvl40 racer, dat je dus 0,0 progressie meer kan behalen, omdat je racer gewoon 'te goed' is geworden. In theorie kan je dan dus gewoon heel B-spec opnieuw beginnen, omdat je een verkeerde start zou hebben gemaakt.
Nou niet perse natuurlijk,

Als je bob met pensioen moet en stel (in het ergste geval) je moet 5 nieuwe bobjes aanmaken, dan kan je ze rete-snel laten lvl-en met de hoge level races die je hebt vrijgespeeld met je eerste bob. Je bob mag dan wel pleite zijn, de overall-progress op B-spec blijft natuurlijk (en de gouden bekers ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar juist door het rete-snel levelen zullen ze wederom geen toppunt halen, mits ze inderdaad geen progressie meer kunnen halen als zij xx-levels hoger zijn dan de race zelf. Stel dat je dus elke race moet hebben gereden met (neem eens een nummer) minimaal 50 verschillende auto's, kan je dit niet meer halen als je bob met een endurance-race al lvl20 is en daarna lvl1 t/m lvl5 races gaat doen.

Ik heb nog 4 bobs klaar staan met lvl32 tm 39, dus weinig problemen om uiteindelijk mijn hoofd Bob met pensioen te sturen, maar ik wil nu enkel die trophy gaan halen. Vanavond maar eens wat random lage B-spec races doen in verschillende auto's, eens kijken wat voor effect dit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat jou PS3 ook non-stop aan? :9 Mijn Bob is nu bezig met de eerste 24 uurs race. Daarvoor achter elkaar diverse keren de 9 uurs race gedaan. De PS3 maakt dus letterlijk overuren, geen idee of dat kwaad kan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:20:
Staat jou PS3 ook non-stop aan? :9 Mijn Bob is nu bezig met de eerste 24 uurs race. Daarvoor achter elkaar diverse keren de 9 uurs race gedaan. De PS3 maakt dus letterlijk overuren, geen idee of dat kwaad kan O-)
Om heeeeeeel eerlijk te zijn, denk dat mijne nu sinds ergens 23 december 24/7 aan staat :X Yet still going strong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:23:
[...]

Om heeeeeeel eerlijk te zijn, denk dat mijne nu sinds ergens 23 december 24/7 aan staat :X Yet still going strong :P
Haha damn :D En een energierekening straks ;)

Ik heb gewoon echt maar hooguit 2 tot 4 uur per dag de tijd om te racen. Dan wil ik ook echt zelf achter de knoppen zitten, dus m'n B-spec staat nog lekker laag op 7 ofzo :P A-spec gaat richting 26 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Dr. Quipers schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:48:
[...]

Haha damn :D En een energierekening straks ;)

Ik heb gewoon echt maar hooguit 2 tot 4 uur per dag de tijd om te racen. Dan wil ik ook echt zelf achter de knoppen zitten, dus m'n B-spec staat nog lekker laag op 7 ofzo :P A-spec gaat richting 26 nu :)
Mijn B-Spec zit nu op level 25 dus ik kan endurance races gaan rijden. Heel handig: je zet ze in een FGT of X1 en ze winnen in Grand Valley in 1.45 uur of 1.15 uur respectievelijk, zonder problemen. Ze wisselen als de tank leeg is. En laat dat nou precies ideaal zijn onder het tv kijken, eten koken, etc, etc, etc. Tipje: je kunt ook je controller uitzetten, kun je niet per ongeluk op het verkeerde knoppie douwen.

Daarover gesproken: we hadden het over epic fails: mijn B-Spec had alle races behalve Suzuka gewonnen, dus ik denk nou het is mooi geweest gouden medaille iedereen blij. Ik op annuleren gedrukt, verkeerde genomen (dus de championship gecancelled ipv de race) en kampioenschap ook weg.... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Eindelijk Nurburgring op goud, 2:07.775 (Vettel Challenge)

Nu de andere 2 nog..

Zonder hulpmiddelen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Zoveel vraagt een ps3 toch niet. En je tv zet je uit als je bob aan het crossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
ybastiaans schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Mijn B-Spec zit nu op level 25 dus ik kan endurance races gaan rijden. Heel handig: je zet ze in een FGT of X1 en ze winnen in Grand Valley in 1.45 uur of 1.15 uur respectievelijk, zonder problemen. Ze wisselen als de tank leeg is. En laat dat nou precies ideaal zijn onder het tv kijken, eten koken, etc, etc, etc. Tipje: je kunt ook je controller uitzetten, kun je niet per ongeluk op het verkeerde knoppie douwen.
Mijn controller gaat sowieso op power saving mode na 10 minuten ofzo ;)

Overigens merk ik in begin van die B-spec wel dat ik die coureur echt nog wel moeten trainen en instructies moet geven om eerste te worden... Dus moet er altijd wel bij blijven :? Zet hem vanavond onder het eten koken wel ff aan om te zorgen dat die stomme NASCAR bolide wat vervuilde olie heeft zodat ik tenminste eens dat season event kan doen met de juiste pk's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
In het begin doe ik die europa race op monza. Die wint hij gemakkelijk in een R8 v10 turbo. Dan levelt hij heel snel. Als het langzaam begint te gaan laat ik hem mee doen met endurances..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 17:29
ik kreeg net mail van fanatec dat ze mijn stuur nu hebben verzonden. dus ik download de pdf dat in de mail zit en ik lees alles. maar ik dacht dat er ergens hier op tweakers werd gezegd dat je een ups code kreeg zodat je kon kijken waar je pakket nu is/zit. waar vind ik die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
huCks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:25:
ik kreeg net mail van fanatec dat ze mijn stuur nu hebben verzonden. dus ik download de pdf dat in de mail zit en ik lees alles. maar ik dacht dat er ergens hier op tweakers werd gezegd dat je een ups code kreeg zodat je kon kijken waar je pakket nu is/zit. waar vind ik die code?
Die kreeg ik apart, later op de dag volgens mij of de volgende dag. Was een aparte mail van UPS zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoenvisje schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:09:
Zoveel vraagt een ps3 toch niet. En je tv zet je uit als je bob aan het crossen is.
Dacht dat het iets van 180watt is tijdens gebruik, lijkt veel, maar op maandbasis een paar euro :P
ybastiaans schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:06:
Jup, die races gaan heel erg snel. Maar de 4 uur nurburg of 9 Sabuka kan je de snelste auto nemen, hij rijd hem echt niet eerder uit :P Het klopt inderdaad redelijk dat de laatste lvls ongeveer 11 24u's nodig hebben, dus reken maar uit ;)

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Net een mailtje binnen gekregen dat mijn Wheelstand Pro betaling is geaccepteerd en dus verzonden is vandaag :D
Iemand enig idee hoelang het duurt voor die aankomt?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:29:
[...]
Jup, die races gaan heel erg snel. Maar de 4 uur nurburg of 9 Sabuka kan je de snelste auto nemen, hij rijd hem echt niet eerder uit :P Het klopt inderdaad redelijk dat de laatste lvls ongeveer 11 24u's nodig hebben, dus reken maar uit ;)
Dat is het voordeel van zo'n race zelf 2x doen: onthouden hoeveel rondjes de concurrentie aan het eind heeft, en vervolgens 10 meer rijden en de auto in de berm zetten en laten staan.
Karpertjuh schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:33:
Net een mailtje binnen gekregen dat mijn Wheelstand Pro betaling is geaccepteerd en dus verzonden is vandaag :D
Bij mij (2 jaar geleden ongeveer...) duurde het een week of 2 volgens mij, misschien net iets korter. Je krijgt van hem ook een Track&Trace nummer, maar alleen voor de Poolse post site, en laat mijn Pools nou een beetje roestig geweest zijn... :9 Uiteindelijk is het met Google Translate prima te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:29:
[...]
Jup, die races gaan heel erg snel. Maar de 4 uur nurburg of 9 Sabuka kan je de snelste auto nemen,
Tsukuba! }:| ;)

[ Voor 34% gewijzigd door KappeNou op 05-01-2011 13:58 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik wist psies welk circuit hij bedoelde hoor. Ik spel het altijd als: Tjukiby. hahaha ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Na aanvaarding van betaling, na een kleine week dacht ik (bij mij in BE)

Hmm, vriendin/vrouw is niet opgezet met mijne late uurtjes racen. Gelukkig is ze nogal héél moe tijdens haar zwangerschap en gaat ze vroeger slapen nu :D joooy, kan ik eindelijk mijn schade inhalen :( bah.. Nog maar level 15...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Geen alcohol achter het stuur he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook van jou hoor :>
Dakoina schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:05:
Hmm, vriendin/vrouw is niet opgezet met mijne late uurtjes racen. Gelukkig is ze nogal héél moe tijdens haar zwangerschap en gaat ze vroeger slapen nu :D joooy, kan ik eindelijk mijn schade inhalen :( bah.. Nog maar level 15...
Voordeel als de kleine er is, kan je vrij laat opblijven 'om op de baby te passen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
Goh ben al zeker 1 week bezig om een Speed 8 tegen te komen, het wilt maar niet lukken :@ vandaag heb ik gelukkig wel een mclaren BMW F1 GTR race car gevonden wat een bak is dat zeg, alleen het geluid had wel wat beter gekunt. het klinkt meer als een v6 ivp een v12 :D

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Gisteren kwam ik toevallig de Mercedes CLK GTR Race Car '98 tegen á 3,5 miljoen.
Gelijk gekocht en nu platzak :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 17:29
hoop dat men stuurtje er snel is :D een week max stond in de mail maar ik hoop met geluk nog deze week (a) kan ik eindelijk beter rijden want met de controller is echt lastig :( achjah lvl 9.5 bijna 10 dan koop ik me een R8 :D men 2de auto die ik dan koop in het spel na mijn begin wagen(waar ik spijt van heb ik kon beter licenses en speciaals doen) of is er een betere wagen dan de R8 op lvl 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

huCks schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:37:
hoop dat men stuurtje er snel is :D een week max stond in de mail maar ik hoop met geluk nog deze week (a) kan ik eindelijk beter rijden want met de controller is echt lastig :( achjah lvl 9.5 bijna 10 dan koop ik me een R8 :D men 2de auto die ik dan koop in het spel na mijn begin wagen(waar ik spijt van heb ik kon beter licenses en speciaals doen) of is er een betere wagen dan de R8 op lvl 10?
Heb zelf veeel gereden met de R8 5.2L zalige wagen, als je 'm opvoert zit ie rond de 850pk, 1100kg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Jackal131 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:33:
Gisteren kwam ik toevallig de Mercedes CLK GTR Race Car '98 tegen á 3,5 miljoen.
Gelijk gekocht en nu platzak :D
Heb ik al heel erg veel plezier van gehad, maar die krijg je ook gewoon als je de AMG challenges doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Shiverzz schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:41:
[...]

Heb ik al heel erg veel plezier van gehad, maar die krijg je ook gewoon als je de AMG challenges doet.
Ligt er dan denk ik wel aan of je alles op goud hebt of niet. Ik kan me niet herinneren dat ik de CLK GTR gekregen heb na de AMG challenges (niet alles op goud).

Edit: nog even de lijst doorgenomen met auto's die je als prijs krijgt, maar de CLK GTR staat nergens vermeld...

[ Voor 13% gewijzigd door Jackal131 op 05-01-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:45:
[...]

Ligt er dan denk ik wel aan of je alles op goud hebt of niet. Ik kan me niet herinneren dat ik de CLK GTR gekregen heb na de AMG challenges (niet alles op goud).

Edit: nog even de lijst doorgenomen met auto's die je als prijs krijgt, maar de CLK GTR staat nergens vermeld...
Klop[t, eerst kreeg je hem niet. Maar na de laatste updates zijn de prijzen een beetje aangepast. De CLK GTR krijg je nu als je de SLS AMG op het droge op goud hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist maar weer even gt5 opgestart. gelijk even een ronde nordschleife gaan doen :D
auto: ruf ctr " YELLOWBIRD" uit 1987, volledig standaard behalve oil change.
assist : alles uit behalve abs op 1.(was btw in oefenen met mecahnical damage zwaar en die andere met glad bij de randen circuit enz op realistisch dus zo moeilijk als maar kan minnus de abs dan)
banden : sport hard(stock bandjes)
tijd : 7:57, 761. (is btw met mn g25 met controller is die onbestuurbaar ijna :P)
kan nog sneller maar dit was al zo intens niet normaal. die wagen is bloedje snel maar ook bloed link.
zal kijken of ik mn replay kan uploaden, zaten paar mooie drifts in :D

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 05-01-2011 14:59 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:55:
zojuist maar weer even gt5 opgestart. gelijk even een ronde nordschleife gaan doen :D
assist : alles uit behalve abs op 1.
tijd : 7:57, 761. (is btw met mn g25 met controller is die onbestuurbaar ijna :P)
kan nog sneller maar dit was al zo intens niet normaal. die wagen is bloedje snel maar ook bloed link.
Ja die Ruf(t) autotjes zijn heerlijk snel, heb daarmee mijn 300 mijl Laguna Seca gedaan, was niet normaal meer, maar wel enorm leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

v8power67 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:55:
assist : alles uit behalve abs op 1.(was btw in oefenen met mecahnical damage zwaar en die andere met glad bij de randen circuit enz op realischtisch dus zo moeilijk als maar kan minnus de abs dan)
kom jij daarmee een bocht door? _/-\o_ _/-\o_ ik zag die bird in de shop, direct gekocht, maar kan d'r nog geen lap mee rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 911 moet je begrijpen. Weinig gewicht aan de voorkant kan erg veel onderstuur betekenen, zeker wanneer je het gas intrapt. Echter dat onderstuur kan plotseling naar overstuur schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
GAIAjohan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:01:
Een 911 moet je begrijpen. Weinig gewicht aan de voorkant kan erg veel onderstuur betekenen, zeker wanneer je het gas intrapt. Echter dat onderstuur kan plotseling naar overstuur schieten..
Klinkt als zeer listig wagentje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
GAIAjohan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:01:
... Het beroemde 911 lift off oversteer...

Ik moet zeggen, ik heb er ook een rondje Ring mee gedaan rond de 8.00 stock met alles standaard en harde sportbanden, en dat was een van de coolste rondes die ik er gereden heb. Elke bocht glijden, in het begin per ongeluk en later expres... :P

In GT4 deed ik altijd de Ring met een Lotus Carlton oftewel een Opel Lotus Omega met 380 pk, Corvette ZR1 versnellingsbak en een perfect gebalanceerd chassis gekieteld door, jawel, Lotus. Die auto vroeg, nee SMEEKTE om met het gas gestuurd te worden... :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In GT Legends had ik een band met de 911. De Nordschleife in sub 6:50 gaf echt een kick. Daarnaast kon ik daarmee veel 906'en en Pantera's achter me laten online en uitgescholden worden een cheater te zijn :P

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 05-01-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:43
Dakoina schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:05:
[...]
Na aanvaarding van betaling, na een kleine week dacht ik (bij mij in BE)

Ik dacht laat ik er ook maar eens 1 gaan bestellen krijg ik dit voor mijn kiezen:
We are currently out of stock and we will be back online in February.
We are constantly shipping to the customers who already placed their orders and there maybe only one week delay from the date provided in the order confirmation email.
Nog meer opties om er 1 te bemachtigen?

Iemand met ervaring die kan zeggen of je blind zo'n ding kunt kopen daar en dat het dan allemaal goed komt ?

:update:
Niet iemand die er vanaf wil :P

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 05-01-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
schumi2004 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:34:
[...]
Nog meer opties om er 1 te bemachtigen?

Iemand met ervaring die kan zeggen of je blind zo'n ding kunt kopen daar en dat het dan allemaal goed komt ?
Voor mij alléén maar positieve berichten, sympathieke kerel, reageert snel op mails, is niet te beroerd om mee te denken en de kwaliteit is zéér hoog voor een product van 100 euro. Je krijgt er zelfs gereedschap bij!

Ik had een WSP voor mijn DFP, ben naar een G25 overgestapt, heb hem gemaild en hij heeft me alle onderdelen voor de G25 (nieuwe bovenplaat, shifter plate erbij) tegen gereduceerde prijs opgestuurd.

[ Voor 8% gewijzigd door ybastiaans op 05-01-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
De Ruf 3400s (MR) en CTR2 '96 (4WD) zijn mijn favorieten voor op de Nordschleiffe in capped PK races.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist mn 2e x1 geregeld :D door suzuka op silver te halen. was moeilijk maar ineens wham had ik hem.
ben nog 5 tiende te traag voor goud, dus ga morgen weer verder. 2e x1 is in een andere kleur. is zonder stickers enz zoals die vettel x1.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een tevreden WSP user!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft helemaal nix met GT5 te doen, en misschien beter in auto topic posten. Maar kwijjjjjjjjl::

http://englishrussia.com/...-russian-killer-supercar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:07:
heeft helemaal nix met GT5 te doen, en misschien beter in auto topic posten. Maar kwijjjjjjjjl::

http://englishrussia.com/...-russian-killer-supercar/
Dat belooft wat voor de handling....

In soviet Russia, car drive you! 8)
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.