haha!
Dat zou gewaardeerd worden.Ow, dat geeft een nieuw idee voor een patch. Deelbare setupsheets![]()
Ik zal eens als probeersel in de loop van vandaag de BMW afstelling hier dumpen in een excelletje of zo.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
haha!
Dat zou gewaardeerd worden.Ow, dat geeft een nieuw idee voor een patch. Deelbare setupsheets![]()
Ik zal eens als probeersel in de loop van vandaag de BMW afstelling hier dumpen in een excelletje of zo.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kan wel alvast vertellen hoe ik tot een afstelling kom:
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 9% gewijzigd door Obi1r op 04-01-2011 10:36 ]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
P Acura NSX RM '91Obi1r schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:29:
[afbeelding]
Renault Clio V6 3.0 Tuned ook een toffe bak om met z'n allen online te racen... gisteren gekocht in de 2 hands shop (100.000 ongeveer) kom ik in m'n garage staat daar een kale versie, zonder de grote cijfers op de zijkanten (!?) of ben ik nou gek...
Ik bedoel die dikke uitgebouwde Clio's, die in verschillende kleuren met nummers erop...
Misschien moet ik nog een RM erover heen doen bedenk ik net, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit niet lukt
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Er is maar 1 'race' versie van de Clio, de Trophy 24V Race Car. Alle andere Clio's zijn zulke 'standaard' modellen.Obi1r schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:29:
[afbeelding]
Renault Clio V6 3.0 Tuned ook een toffe bak om met z'n allen online te racen... gisteren gekocht in de 2 hands shop (100.000 ongeveer) kom ik in m'n garage staat daar een kale versie, zonder de grote cijfers op de zijkanten (!?) of ben ik nou gek...
Ik bedoel die dikke uitgebouwde Clio's, die in verschillende kleuren met nummers erop...
Misschien moet ik nog een RM erover heen doen bedenk ik net, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit niet lukt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is niet helemaal waar... Standaard is niet het juiste woord: een normale clio heeft de motor voorin en niet op de plek van de achterbank. Er zitten 2.0's, V6en en Race Cars in:SinergyX schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:43:
[...]
Er is maar 1 'race' versie van de Clio, de Trophy 24V Race Car. Alle andere Clio's zijn zulke 'standaard' modellen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 11% gewijzigd door Obi1r op 04-01-2011 11:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Back-uppen is niet een feature van GT5, is gewoon de standaard functie van je PS3 gebruiken. Je kan daar ook zien (file information) hoe groot de bestanden zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:10:
Ik was op internet nog aan het kijken hoe ik een backup kon maken van mijn gt5. Maar kon het nergens duidelijk vinden. Kon je nou een backup maken online of moet dat op een externe hardeschijf (en hoe groot moet de ruimte ongeveer zijn: m.a.w. usb stick of groter)? En hoe werkte dat ook alweer (zowel backup-en als terugzetten)?
PSN menu > games > Game utility > zoek GT5 save > ▲ > copy (wordt automatisch naar je usb/exthd gezet)Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:10:
Ik was op internet nog aan het kijken hoe ik een backup kon maken van mijn gt5. Maar kon het nergens duidelijk vinden. Kon je nou een backup maken online of moet dat op een externe hardeschijf (en hoe groot moet de ruimte ongeveer zijn: m.a.w. usb stick of groter)? En hoe werkte dat ook alweer (zowel backup-en als terugzetten)?
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 04-01-2011 11:21 ]
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 04-01-2011 12:18 ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 04-01-2011 12:20 ]
Nog wat meer rijden. totdat de olie wat donkerder wordt.Dr. Quipers schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:09:
Liep gisteren ook te kloten met die laatste Season events. Heb die Focus en RX-7 nog niet op goud. Iemand nog tips voor die Focus en welke RX-7 het handigst is om te nemen? Moet ook die NASCAR nog, maar daar werd ik gisteren eerst 7de, maar zag toen dat ik iets van 836pk had ipv 865 toegestaan. Ik doe een oil change en boem 877 pk... Grr... Toen maar ff rondje geoefend en boem 879pk... Ik denk dan m'n B-spec Bob maar even laten rijden en boem 893pkHoe krijg ik die pk's nu weer naar beneden, zodat ik die NASCAR season kan doen?
Jep, dat probleem heb ik net gisteren ook ontdekt... heb de auto weer verkocht... jeuj.Dr. Quipers schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:09:
Liep gisteren ook te kloten met die laatste Season events. Heb die Focus en RX-7 nog niet op goud. Iemand nog tips voor die Focus en welke RX-7 het handigst is om te nemen? Moet ook die NASCAR nog, maar daar werd ik gisteren eerst 7de, maar zag toen dat ik iets van 836pk had ipv 865 toegestaan. Ik doe een oil change en boem 877 pk... Grr... Toen...
[ Voor 34% gewijzigd door Dakoina op 04-01-2011 12:47 ]
Hmmm tja dat dan maar doen, maar ben in B-spec nog niet zover (level 7), dus kan die NASCAR bak bijna nergens voor gebruiken in B-spec... Dan maar ff wat grinden met die Sunday Cup en hopen dat de pk's snel af gaan nemen, want met die NASCAR season event is behoorlijk wat poen en XP te winnen!KappeNou schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:06:
[...]
Nog wat meer rijden. totdat de olie wat donkerder wordt.
Je krijgt meer PK wanneer je olie changed en wanneer je de auto in rijdt.
Op dezelfde manier wil ik wel graag een Nascar wagen gedoneerd krijgen... wie oh wie heeft er tijd om dit even te doen. je kan van mij weer een leuke bak terug krijgen...himlims_ schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:20:
[...]
PSN menu > games > Game utility > zoek GT5 save > ▲ > copy (wordt automatisch naar je usb/exthd gezet)
Stuur mij een dikke auto; hollandhards, ga terug naar
Menu > games > game utility > zoek je usb stick > vind gt5 game > copy en ta-ta auto gekloont
Heb je slipherstel aangezet? Grote kans dat het daarmee wel lukt. Ik had daarvoor dezelfde RX-7 als jij gebruikt. De Spirit R toch, die je bij de dealer kan kopen?Dr. Quipers schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:46:
[...]
Hmmm tja dat dan maar doen, maar ben in B-spec nog niet zover (level 7), dus kan die NASCAR bak bijna nergens voor gebruiken in B-spec... Dan maar ff wat grinden met die Sunday Cup en hopen dat de pk's snel af gaan nemen, want met die NASCAR season event is behoorlijk wat poen en XP te winnen!
Hoe zit het met die RX-7 season event. Ik had daar de nieuwste versie uit 2002 voor gekocht en zoveel mogelijk getuned. Volgens mij tot 1050 kilo en 398pk. Is daar nog een betere voor? Een ouder model ofzo?
Met die Focus moet ik wellicht nog even zo'n veren set en vliegwiel gaan kopen, want zit bij die nog 15 seconden van goud
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik denk oefenen. Die Bathhurst is niet beter. Heb je hem wel afgesteld?Dr. Quipers schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:34:
Ja ik heb dat ding bij de dealer gehaald voor iets van 40.000 credits... Kon tunen tot 398pk en 1050 kilo ofzo, maar zit nog 10 seconde van goudMisschien wat vaker oefenen
Of die Bathhurst RX-7 maar kopen
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 04-01-2011 13:58 ]
Met de afstelling klooien is misschien ook wel een goed plan danKappeNou schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:58:
[...]
Ik denk oefenen. Die Bathhurst is niet beter. Heb je hem wel afgesteld?
Heb je een stuur?
Wazige afstelling.. Je camber is aan de voorkant extreem hoog. Waarom? Minder tractie en min of meer voor overstuur afgesteld, dit terwijl je dampers op onderstuur zijn ingesteld..Obi1r schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:26:
Ik heb hier mijn instellingen van m'n RX-7 Type R Bathurst (FD) 01 die je kan gebruiken voor je RX-7:
Transmission: 220
Ride Height -10 / -8
Spring rate 8.5 / 9.5
Dampers, extention 3 / 2
Dampers, compression 8 / 6
Stabilizers 5 / 3
Camber 2.0 / 0.6
Toe -0.05 / 0.05
LSD
Initial torque 25
Acceleration sens. 36
Braking sens. 30
Brake balance Controller 4 / 7
-------------------------------------------------
Dat je TCS aanzet kan ik nog begrijpen (hebben veel racewagens tegenwoordig ook), maar waarom besteed je zoveel tijd aan een setup waar je over nagedacht hebt, als je vervolgens de auto vernaggelt met Anti-Skid? De keren dat ik ermee gereden heb (om bijv. met de focus te winnen) vond ik het vooral de auto "dood" maken. Als je zoveel tijd besteedt aan je setup zou ik zeggen: rij zonder die spullen zodat je ook echt merkt wat de auto doet...Obi1r schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:26:
... Ik heb deze ook strak afgestelt voor maximaal performance mét anti-skid ON en Traction control op 3.
Als je deze hulpmiddelen niet wilt, stel dan je LSD 10 tot 15 lager in (da's een begin...)
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
me2Jackal131 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:56:
Ik gebruik alleen bumperview (je ziet alleen 2 klokjes).
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Als het kan cockpit view (meest realistisch met je stuurtje etc) en met driften eigenlijk altijd motorkap-view. Ik zie graag de auto om te zien hoe breed hij is ivm apexen en curbstones etc.huCks schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:53:
in welke view rijden jullie? cockpit 3rd person? welke is het beste om te rijden?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik rij ook met die bumpercamhuCks schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:53:
in welke view rijden jullie? cockpit 3rd person? welke is het beste om te rijden?
Ik rij gewoon 1 keer in de auto en dan weet ik bij een FWD/RWD/AWD een redelijk standaard setup bij mijn gevoel. Dan nog een keer proberen, eventueel fine tunen en klaar..ybastiaans schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:52:
[...]
Dat je TCS aanzet kan ik nog begrijpen (hebben veel racewagens tegenwoordig ook), maar waarom besteed je zoveel tijd aan een setup waar je over nagedacht hebt, als je vervolgens de auto vernaggelt met Anti-Skid? De keren dat ik ermee gereden heb (om bijv. met de focus te winnen) vond ik het vooral de auto "dood" maken. Als je zoveel tijd besteedt aan je setup zou ik zeggen: rij zonder die spullen zodat je ook echt merkt wat de auto doet...
Wel mooi dat je er zoveel tijd aan spendeert, dat doe ik eigenlijk alleen met mijn drift-auto's om een mooie gelijkmatige setup te kunnen vinden zodat ik zo min mogelijk handrem hoef te gebruiken (knopje zit irritant op de G25, en heb nog geen fraaie handrem kunnen vinden in combinatie met mijn Wheelstand Pro).
[ Voor 4% gewijzigd door Obi1r op 04-01-2011 15:37 ]
Ja vind ik wel, alleen hij noemt het een irritatiepunt om aan het begin van het spel de eerste 15 uur alleen maar bezig te zijn met grinden om daarna in vette snelle bakken te kunnen rijden. Sorry hoor, maar ik vind het juist prachtig om in road cars rond te scheuren, beetje te tunen enzo. Ik hoef niet meteen in een LM bak te rijden. Sneller is niet altijd beter of leuker, voor hem blijkbaar wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Obi1r op 04-01-2011 15:48 ]
Nogmaals bepaalde races doen..bello2185 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:43:
Ik zit een beetje met een probleem, ik zit vast met Bspec op level 12. Ik heb alle races die je met lvl 12 kan doen op goud gehaald. Maar voor de volgende race (die Lamborghini race) moet ik level 13 zijn, hoe kan ik die dan doen?
herhalen, best saai, maar dat ga je nog heeeeel vaak moeten doen wil je B-spec ooit lvl 40 worden.bello2185 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:43:
Ik zit een beetje met een probleem, ik zit vast met Bspec op level 12. Ik heb alle races die je met lvl 12 kan doen op goud gehaald. Maar voor de volgende race (die Lamborghini race) moet ik level 13 zijn, hoe kan ik die dan doen?
[ Voor 24% gewijzigd door Sander H op 04-01-2011 15:51 ]
You've got PSN mail.....Obi1r schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:51:
[...]
Op dezelfde manier wil ik wel graag een Nascar wagen gedoneerd krijgen... wie oh wie heeft er tijd om dit even te doen. je kan van mij weer een leuke bak terug krijgen...
PSN-id: Chrasher
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
No pain no gainv8power67 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:12:
zojuist heb ik van de vettel challenge nurburgring ook op goud gehaald
nu alleen nog suzuka op brons. maar aanrader:
zet gewoon slipherstel aan, verschil merk je niet meteen maar hij wil sneller door de bochten.
eigenlijk iedereen die ze op goud haalt doet het met slipherstel.
ben bijna 2 uur nonstop bezig geweest en had daarna nurburgring op goud
was gelijk even klaar met gt5. krijg last van mn enkel doordat ik met linker voet moet remmen, en heb kut setup dus mn enkel staat elke keer hellemaal schijn bij het remmen. wordt tijd voor een playseat te maken denk ik
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
mja ik heb nurburgring met alles uit behalve abs op 1, gedaan maar haalde max brons.dvdkiwi schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:21:
Ik heb de Vettel challenges zonder hulpmiddelen gedaan (alles uit).
Dat ding zuigt zo hard aan de weg dat je vol gas de bocht uit kan komen.
Spinnen doet ie niet, alleen als je vanuit stilstand met een scheef stuur vol gas gaat.
Ik zal het eens proberen met slipherstel aan, thanx voor de tip!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verschillende mogelijkheden...N3D3RWI3T schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:28:
Iemand enig idee welke setting je moet veranderen om je bak scherper te laten sturen. De ZR1 valt mij erg tegen, aangezien ik telkens de handrem moet gebruiken voor een bocht waar ik met een civic van 89 gewoon door heen stuur.
[ Voor 4% gewijzigd door Dacide op 04-01-2011 16:39 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Obi1r op 04-01-2011 16:44 ]
Probeer deze setup, werkt perfect, ik dacht in het begin ook van shit man wat is ditVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:45:
[mbr]..knip..[/]
Pffff heb me gisteren weer kapot zitten ergeren aan die Fomula GT, wat een K-races zijn dat zeg met een sixaxis...
AlphaWierie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:48:
Faal van de dag..
Ik zat bij de American Dream (extreme) vast. iedereen vol roem over de Corvette ZR1 dat het zoo makkelijk ging.
En het lukte me maar niet. echt uren aan de instellingen lopen zitten en nogsteeds niet.
Had het spel er Automatisch Harde banden eronder gezet -_- (kwam ik achter na 10pogingen)...
Na het verwisselen van bandjes met 10sec voorsprong gewonnen .. grrr kwil me verloren tijd terug
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
http://www.consoleshop.be...t500-rs-racing-wheel.htmlOrpheo1975 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:29:
Weet iemand waar je de T500RS van thrustmaster kan bestellen, het liefst in Nederland. Ik heb vandaag met een paar winkels contact opgenomen maar niemand die mij wat zinnigs kon vertellen.
[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 04-01-2011 16:58 ]
LOL, komt me bekend voorAlphaWierie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:48:
Faal van de dag..
Ik zat bij de American Dream (extreme) vast. iedereen vol roem over de Corvette ZR1 dat het zoo makkelijk ging.
En het lukte me maar niet. echt uren aan de instellingen lopen zitten en nogsteeds niet.
Had het spel er Automatisch Harde banden eronder gezet -_- (kwam ik achter na 10pogingen)...
Na het verwisselen van bandjes met 10sec voorsprong gewonnen .. grrr kwil me verloren tijd terug
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Op InsideSimRacing hebben ze een unboxing van het stuur:
* SinergyX klopt af.downing schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:16:
20 uur van le Mans(b-spec) erop zitten duw ik op verkeerde knoppie![]()
![]()
Misschien nog wel grotere faal, ik heb tot nu toe nog nooit naar m'n banden omgekeken.AlphaWierie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:48:
Faal van de dag..
Lullig, maar dan heb je het tenminste nog aan jezelf te danken. (zie mijn eerdere post: crash ná het winnen van de 24h)downing schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:16:
20 uur van le Mans(b-spec) erop zitten duw ik op verkeerde knoppie![]()
![]()
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Ja, a;ls je dan op opties/options drukt terwijl je op die auto staat kan je kiezen voor Create miniature/of afbeelding maken... dan heb je er weer een foto bij staan ..Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:56:
Ik had net even getest of de backup goed werkte. Dus ik verkoop de Daihatsu Move (in 1 klap rijk!!) en daarna de backup teruggezet. Werkt dus goed, zij het niet dat nu het kleine fototje weg is in mijn garage van de Move. De auto staat er wel weer in, maar nu fotoloos... Iemand dit ook gehad?
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Verwijderd
Verwijderd
Thx!!Murzeltje schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:43:
[...]
Ja, a;ls je dan op opties/options drukt terwijl je op die auto staat kan je kiezen voor Create miniature/of afbeelding maken... dan heb je er weer een foto bij staan ..
Tsja, met skid recovery aan is die gewoon erg makkelijkVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:43:
Net de Focus Season II gehaald. Kreeg uhm telkens niet gehaald op 1.5 sec. Daarna deze instellingen geprobeerd die ik tegen kwam op http://www.gamefaqs.com/b...3-gran-turismo-5/57626202. Staan alle settings op, ideaalNu alles in goud gehaald!!
=====================================================
Ford Focus ST Circuito de Madrid [DIFFICULTY: HARD
Car: Ford Focus ST ‘06
Car set up
Tyres: Comfort soft
Traction Control: 0
Skid Recovery Force: on
ABS: 1
Downforce: F -, R 20
Max speed: 190km/h
LSD: 10/5/5
Suspension
Height: -20/-20
Spring Rate 9/8.8
Dampers Extension 5/5
Dampers Compression 5/5
Anti-Roll bars 4/4
Camber Angle: F 1.5/0.4
Toe angle F -0.30 R -0.20
Brake balance 5/5
=====================================================
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2011 19:13 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Mastasidaz op 04-01-2011 19:24 ]
Er zijn bepaalde dingen die redelijk vast staan qua rijgedrag.,.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:21:
Deugen of niet deugen (dat is trouwens erg subjectief: wat voor jou werkt kan ik bagger vinden), met deze instellingen heb ik 3 race goud gereden die ik voorheen allemaal zilver had (en toen echt tot het uiterste gepushed). Dus voor mij werken ze prima en ongetwijfeld zullen sommige anderen er ook baat bij hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2011 19:32 ]
Inderdaad, ik heb het ook met slipherstel gedaan en toen lag ik halvewege ronde 4 al aan kop en knalde er 4 ronden in de 1:41 uit...GAIAjohan schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:58:
[...]
Tsja, met skid recovery aan is die gewoon erg makkelijk
[ Voor 73% gewijzigd door Th1x4nG op 04-01-2011 20:02 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dacide schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:35:
[...]
Verschillende mogelijkheden...
ten eerste, never de handrem gebruiken. Is dit nodig, dan moet je anders leren rijden.. meer remmen dus.
Meer downforce op voorwielen (spoiler)
Achter hogere ride height dan voorkant
LSD acceleration lock verlagen
Minder remkracht op voorwielen (of meer op achterkant)
en nog veel meer mogelijkheden.
I'll give it a try.. tyObi1r schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:41:
N3D3RWI3T, probeer m'n instellingen hierboven eens op je ZR, (m'n vorige post) geeft op zeker verbetering
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 20:38 ]
Dan moet ik nog veel verbeteren.Unbreukable schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:41:
[...]
Inderdaad, ik heb het ook met slipherstel gedaan en toen lag ik halvewege ronde 4 al aan kop en knalde er 4 ronden in de 1:41 uit...
[ Voor 23% gewijzigd door Hoyden op 04-01-2011 21:22 ]
Ik heb de eerste race met een fully tuned Veyron gedaan, was wel hard werken de laatste 2 rondjes, de 2e race heb ik gedaan met een Zonda.. maar dat werd een ramp.. 1 foutje en je ligt laatste.. Moet nog even kijken met welke auto ik het hele kampioenschap ga proberen ...Mit-46 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:58:
Weet iemand een goede auto voor de Gran Turismo all stars race @ level 20?
Heb de GT-R, Gallardo, 456 Italia en de Viper geprobeerd, maar die race auto's zijn niet bij te houden. Er is er telkens 1 die uitloopt op de rest.
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq