Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:57:
[...]
op dit moment kun je dus niets met die functie
Dat klopt idd :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo heb mn bobjes maar even in mn x1 ggezet over suzuka 1000km. ga ik weer effe fifa doen op de xbox beneden :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:09:
[...]

Als hij al geen Nascar heeft, en er blijkbaar ook de centen niet voor, denk je dan dat hij die Tommy heeft? :+
Nascar = 500k, ZZ-II = 60k.

Lijkt me dat hij die 60k wel heeft. ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Pyrone89 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:58:
Vind het wel jammer dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen A-Spec en B-Spec kilometers. Wil graag zien hoeveel ik zelf heb gereden.
Ja jammer is dat, tevens ook zo met overwinningen zowel in je GT Life als bij de stats van de wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Leech1984; zal ik je die ZZ II sturen (trouwens gave bak!) en je kan zo'n Nascar dan wel missen?
PSN: Far_I

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik zie screenshots oid om je voortgang in het spel te tonen. Is dit een letterlijke screenshot, of inmiddels een internetpagina?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Ok, trouwens ik dacht dat iemand nog een 'agenda' zou maken voor on-line races en/of er zou een 'on-line'-race topic komen, toch?
Zou toch wel een keer handig zijn....
Ik heb me gisteren ook wel vermaakt, alleen met een standaard leasebakkie is het niets; je kan dus met je eigen auto's meedoen? (afstellen al voor het online gaan doen zeker? Want online kon ik er niets aan veranderen).

Maar goede regels zouden wel lekker zijn, dan kan je tenminste vooraf al een net bakkie scoren;-)

groet,

Eric

ps. sorry dat ik af en toe in de weg reed:-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

50Miles schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:32:
Ik zie screenshots oid om je voortgang in het spel te tonen. Is dit een letterlijke screenshot, of inmiddels een internetpagina?
je bent de eerste :+ http://www.gran-turismo.com/

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Obi1r schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:24:
Leech1984; zal ik je die ZZ II sturen (trouwens gave bak!) en je kan zo'n Nascar dan wel missen?
PSN: Far_I
Nascar kan ik wel missen, heb er toch 2! ;)
Ik zal je na werk even toevoegen (rond 17:45).

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zo, gaan we nog racen vandaag?

Ben trouwens nog op zoek naar de Nissan R92RCP en de R89CP (volgens mij is de naam niet helemaal correct, maar hope;lijk begrijpt men wat ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:45

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ericjooo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:42:
[...]
Ik heb me gisteren ook wel vermaakt, alleen met een standaard leasebakkie is het niets; je kan dus met je eigen auto's meedoen? (afstellen al voor het online gaan doen zeker? Want online kon ik er niets aan veranderen).

Maar goede regels zouden wel lekker zijn, dan kan je tenminste vooraf al een net bakkie scoren;-)

groet,

Eric
We willen iets van 540 pk & 1000 kg gaan doen. Dan is de keuze reuze en zijn het niet van die achterlijk snelle auto's dat het een partijtje rammen wordt.
En dan bandjes race-hard of zelfs sport-zacht ;)

En dan wel eigen auto's want die kan je tenminste afstellen. Bij die leasebakken kan je alleen de rembalans (via de controller) aanpassen en dat leidt bij mij nogal eens tot valse of slechte start, want dat moet je elke keer weer doen (heeeeel dom).

Ik zit ff te kijken naar een simpele opzet voor een onlin agenda. Ik heb 'paddock' ge-d/l'd maar dat wordt 'm niet. Dat gaat uit van teams etc. etc.

Ik ben nu ff aan het kijken in de agendafunctie van phpbb3 en hoe ik de guest account kan gebruiken voor jullie allen.

Ben bezig, maar nog niet hoopvol ;)
Ericjooo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:42:
[...]
....
ps. sorry dat ik af en toe in de weg reed:-(
Heb je niet gezien O-)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 03-01-2011 14:57 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Pyrone89 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:55:

Ben trouwens nog op zoek naar de Nissan R92RCP en de R89CP (volgens mij is de naam niet helemaal correct, maar hope;lijk begrijpt men wat ik bedoel)
Als het aan mij ligt wel........ Hoe laat had je in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
...
Deze zijn te verkrijgen bij de online occassion dealer. In ieder geval 1 van de 2.
Kost een paar credits, maar dan heb je wel wat :+

Ik heb ze beide. Eens kijken of ik deze middels de savefile glitch kan dupliceren... ;)

En ik ben op zoek naar de Mercedes DTM. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Jackal131 op 03-01-2011 15:04 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiboeh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-02-2021
Juiijjjhhhhh, GT5 nu ook speelbaar vanaf PSJ mensen!!! Tijd om te back-uppen en die lange laadtijden naar de geschiedenis te verwijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:15

2d0

Heren,

Een vraag over het online gebeuren, aangezien ik hier vaak lees dat er online geraced wordt.
De situatie:
- Ik wil met een aantal vrienden in een soort afgesloten room kunnen racen.

Het issue:
- Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik kan nergens een wachtwoord instellen om de room te beveiligen of private te maken?
- En nog een vraag, is het roomnummer altijd gelijk? Lijkt me niet, maar toch ter bevestiging. Dit houdt dus in dat je elke keer het roomnummer moet doorgeven.
- Ik zag wel dat je je room kan sharen. Wat is het nut hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Fiboeh schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:05:
Juiijjjhhhhh, GT5 nu ook speelbaar vanaf PSJ mensen!!! Tijd om te back-uppen en die lange laadtijden naar de geschiedenis te verwijzen :)
iek nie snappe - GT5 kun je sinds dag 1 met je japanse account spelen
2d0 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:06:
Heren,

Een vraag over het online gebeuren, aangezien ik hier vaak lees dat er online geraced wordt.
De situatie:
Is niet mogelijk - je room kan altijd benaderd worden door mensen uit je PSN(of 3e)

Het issue:
- Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik kan nergens een wachtwoord instellen om de room te beveiligen of private te maken? (private rooms is neit mogelijk)
- En nog een vraag, is het roomnummer altijd gelijk? Lijkt me niet, maar toch ter bevestiging. Dit houdt dus in dat je elke keer het roomnummer moet doorgeven. (nieuwe game = nieuwe room)
- Ik zag wel dat je je room kan sharen. Wat is het nut hiervan? (Geen ideej)

[ Voor 58% gewijzigd door himlims_ op 03-01-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Jackal131 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:02:
[...]

Deze zijn te verkrijgen bij de online occassion dealer. In ieder geval 1 van de 2.
Kost een paar credits, maar dan heb je wel wat :+

Ik heb ze beide. Eens kijken of ik deze middels de savefile glitch kan dupliceren... ;)

En ik ben op zoek naar de Mercedes DTM. 8)
Ik heb wel de CLK GTR, naar die DTM versie ben ik zelf nog op zoek.

Ik heb de credits niet voor die bakken, geef telkens het geld uit (gat in mijn hand).

Net weer de BMW LMP V12 gekregen, Sauber C(9, flink aantal Chrome paints

Qua racen: vanaf rond 20:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:07:
[...]
[...]
Ik gok op PS Jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:07:
[...]

[...]
Jailbreak ps3 fw 3.50.

Besides dat masterkey van de ps3 is gekraakt oftewel weer een console om in de vuilnisbak te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

2d0 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:06:
Heren,

De situatie:

Het issue:
- Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik kan nergens een wachtwoord instellen om de room te beveiligen of private te maken?
- En nog een vraag, is het roomnummer altijd gelijk? Lijkt me niet, maar toch ter bevestiging. Dit houdt dus in dat je elke keer het roomnummer moet doorgeven.
- Ik zag wel dat je je room kan sharen. Wat is het nut hiervan?
Als je bij community klikt verschijnt er onderin een icoon bij je eigen account 'Lounge'. Als je daar op klikt maak je een 'private' game.
'Vrienden' kunnen dan joinen door bij community op jouw naam te klikken en jouw lounge te klikken en hupsakee. Private game.....

Overigens kunnen vrienden van vrienden ook joinen volgens mij....

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 03-01-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TRAXION schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:14:
[...]Jailbreak ps3 fw 3.50.

Besides dat masterkey van de ps3 is gekraakt oftewel weer een console om in de vuilnisbak te gooien.
jah jammer, hoop echt dat cheaten achterwege blijft anders kun je nergens meer op gamen :( Maar sony kennende zal daar toch geen actie op ondernomen worden. (pc = kansloos ivm cheaters, 360 = kansloos ivm cheaters, wii = kansloos ivm cheaters, ps3 = .....)
JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:17:
[...]Als je bij community klikt verschijnt er onderin een icoon bij je eigen account 'Lounge'. Als je daar op klikt maak je een 'private' game.
'Vrienden' kunnen dan joinen door bij community op jouw naam te klikken en jouw lounge te klikken en hupsakee. Private game.....

je room is niet public, maar private ook niet. Bedoel willekeurige mensen uit jouw friendslist kunnen joinen, of als er mensen in jouw room zitten kunnen hun vrienden ook weer joinen. Dus 'echt' private is nog niet mogelijk

[ Voor 40% gewijzigd door himlims_ op 03-01-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:17:
[...]
Voor zover ik weet is dat inderdaad het geval, aangezien je dan een persoon joined ongeacht wie de game host.

*Damn, Holland was met net voor...*

[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 03-01-2011 15:25 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerst schreef op zondag 02 januari 2011 @ 14:58:
[...]

Ik had mijn Bob bij dat event een fully tuned CIEN concept gegeven van ook ruim 900pk, en ik had hetzelfde probleem. Met de Ford GT LM lijkt Bob een stuk beter te rijden en gaat hij ook sneller door de bochten, ookal zijn de specs minder. Heb nu brons met een lvl 23 Bob.
Met de Ford GT LM was het idd een eitje. Heb uhm wel een beetje moeten coachen, maar ruimschoots gewonnen. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:19:
[...]
je room is niet public, maar private ook niet. Bedoel willekeurige mensen uit jouw friendslist kunnen joinen, of als er mensen in jouw room zitten kunnen hun vrienden ook weer joinen. Dus 'echt' private is nog niet mogelijk
De kans dat je 'foute' lui in je game krijgt is wel kleiner. En als je ze toch krijgt dan moet je ze maar verwijderen uit de vriendenlijst (of een van je vrienden moet dan doen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb nog een r89cp voor je wat ruil je dr tegen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik stel voor vanavond om een uur of 20:30 lekker een endurance race te doen. (als er gegadigden zijn).
(Race-agenda forum is nog niet klaar ;) )
Voorstel:
Circuit: In overleg met de deelnemers
Max vermogen: 550 pk
Min gewicht: 1000 kg
Banden: Geen race zacht
Duur: 1/2 uurtje?

Om 20:30 vrije training
Om 21:00 start race

Indien de stemming omslaat en endurance niet gewenst is/wordt dan gewoon losse races.

Als tweakers-gt niet on-line is dan via mijn account (dutchyup) ging gister aardig met 6-7 man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
pfff, net een uurtje geprobeerd mijn 3 bronzen bekers te verbeteren bij de Vettel Challenge....
de stand tot nu toe: Nurburgring zilver, Monza goud en Suzuka maar niet aan begonnen...
Zat net 4 tienden boven de gouden plak op de Nurburgring dus die komt er ook nog wel.
Suzuka is denk ik de moeilijkste.. circuit waar je het moeilijkst 2 echt foutloze rondjes neerzet.
Maar tot nu toe best wel trots op het resultaat....
Je levelt ook echt snel, ik was half level 29 en nu na deze 2 bekers (dus van brons naar zilver en de ander van brons naar goud) al op begin level 32!!

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_RLtA17jTGOA/TSHyRJQbJMI/AAAAAAAAAGQ/u5Tl8U5wp8A/s128/vettel.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Jeroenit op 03-01-2011 17:02 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:08
Net even met moeite Like the wind gehaald met een Corvette Z06, TV nu even op het anti-inbrand programma, de halve HUD stond in m'n TV 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
v8power67 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:36:
zo zag dat iedereen voor de 60 goud ging dus net ook maar even gedaan.
[afbeelding]
wat waren die licenses makkelijk zeg.
zeker s license was echt een lachertje zeker 5-6 in 1x gehaald. die met die ferrari in 5x(zat te kutten :P)
en de andere in 2-3x. was er zo doorheen. maja heb ze nu wel. maar die prijsauto's zijn weer super :(
Makkelijk? Ik zit me nog steeds af te vroegen hoe het in godsnaam mogelijk is om de race @ Tokyo 246 in die Ferrari Race Car op Goud te halen? Ik hield het voor onmogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Jeroenit schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:56:
pfff, net een uurtje geprobeerd mijn 3 bronzen bekers te verbeteren bij de Vettel Challenge....
de stand tot nu toe: Nurburgring zilver, Monza goud en Suzuka maar niet aan begonnen...
Zat net 4 tienden boven de gouden plak op de Nurburgring dus die komt er ook nog wel.
Suzuka is denk ik de moeilijkste.. circuit waar je het moeilijkst 2 echt foutloze rondjes neerzet.
Maar tot nu toe best wel trots op het resultaat....
Je levelt ook echt snel, ik was half level 29 en nu na deze 2 bekers (dus van brons naar zilver en de ander van brons naar goud) al op begin level 32!!

[afbeelding]
Ik rijd met controller, dus ik ga die challenges op brons halen en dan laat ik ze lekker voor wat ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
v8power67 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:39:
[...]

heb nog een r89cp voor je wat ruil je dr tegen ??
Heb nog flink wat Chrome paint chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 17:29
heb hem nu ook :D welke auto is het beste om mee te beginnen?
iemand wat tips voor een beginner? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
huCks schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:35:
heb hem nu ook :D welke auto is het beste om mee te beginnen?
iemand wat tips voor een beginner? :D
Maak geen zak uit, ik kocht als eerste een sport swift '07 maar heb er vervolgens geen meter mee gereden. Dus ik zou eerste wat speciale events en licenties doen en zo wat credits verwerfen. De Corvette ZR1 en de GT-R uit 2007 zijn echt MUST BUY cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2d0
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:15

2d0

Mijn tip. Ik zou een kart kopen, dan de kart challenge doen. Daarmee verdien je geld en experience en de eerste 3 zijn makkelijk.
Heb je net wat extra geld om je eerste auto te tunen en een duurder model te kopen. Mijn eerste auto was een ford focus st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:33:
[...]

Heb nog flink wat Chrome paint chips
mja ik vind best. zijn er nog verschillen in ??
hoeveel geef je dr voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
v8power67 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:49:
[...]

mja ik vind best. zijn er nog verschillen in ??
hoeveel geef je dr voor ?
Er is 1 chrome paint, dat is degene die ik heb. Kan je er 3 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:55:
[...]

Er is 1 chrome paint, dat is degene die ik heb. Kan je er 3 geven.
ja is goe jo. stuur hem na mn b-spec race op keej ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:53:
Ik stel voor vanavond om een uur of 20:30 lekker een endurance race te doen. (als er gegadigden zijn).
(Race-agenda forum is nog niet klaar ;) )
Voorstel:
Circuit: In overleg met de deelnemers
Max vermogen: 550 pk
Min gewicht: 1000 kg
Banden: Geen race zacht
Duur: 1/2 uurtje?

Om 20:30 vrije training
Om 21:00 start race

Indien de stemming omslaat en endurance niet gewenst is/wordt dan gewoon losse races.

Als tweakers-gt niet on-line is dan via mijn account (dutchyup) ging gister aardig met 6-7 man...
Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik wil wel ff meerijden vanavond; alleen even kijken of ik er al om half 9 bij ben...

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik zie het wel vanaf ca. 20:30 open ik een lobby....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik doe ook mee. Mits het korte races zijn (hoeft niet perse korte baan te zijn, maar niet langer dan 2x Nordschleife)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Hier een idee hoe we eenvoudig een raceagendaatje kunnen maken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik wil best meedoen, kan dan het minimum gewicht naar 980 Kg gebracht worden please? Dan kan ik met mijn favoriete bak rijden...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Dit is het probleem, dan wil die weer een pktje extra, een kilootje minder, etc.

Daarom moet je gewoon met een en dezelfde auto rijden, of een trackday houden ipv race (dus 'vrij rijden')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Een probleem is er alleen als je er een probleem van maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Obi1r schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:14:
Nouja, de races die we tot nu toe hadden waren juist zo leuk omdat we dezelfde auto hadden (of roulette) waardoor je lekker close racing kreeg.

Eigen auto's en tuning, dat is ideaal voor een trackday op bijv. een Nordschleife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Zou graag willen, maar kan even niet:( hopelijk aankomend weekend eens een leuke online race te kunnen rijden omdat ik deze nog niet echt gehad heb op een paar races waarin een aantal gtp'ers zaten na.
Ik moet zeggen mooie getallen, zijn toch aardig wat auto's die je kunt gebruiken voor zo'n race. Ik kan me herinneren dat tijdens GT5P de clio v6 dé auto was voor de meeste races. zal even moeten nakijken hoe die zit met alles getuned, rijdt in ieder geval heerlijk.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Obi1r schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:14:
Nee het probleem is als je de regels probeert te buigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:59:
Hier een idee hoe we eenvoudig een raceagendaatje kunnen maken:
Is dan een kalender niet veel makkelijker? Soort er aan gekoppeld, overige instellingen, klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Pyrone89 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:19:
[...]

Nouja, de races die we tot nu toe hadden waren juist zo leuk omdat we dezelfde auto hadden (of roulette) waardoor je lekker close racing kreeg.

Eigen auto's en tuning, dat is ideaal voor een trackday op bijv. een Nordschleife
Nee, da's niet waar. Gisteren met deze grenzen 3 races gereden en die waren lekker close. En je kan tenminste van alles zelf instellen.
Let's try ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Het was gewoon een 'verzoek' hoor... Ik buig niks geen regels. En Pyrone is blijkbaar niet zo flexibel, want hij ziet er meteen een probleem in als we op een avond iets anders willen proberen. Misschien dan 2 race rooms maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

SinergyX schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:30:
[...]

Is dan een kalender niet veel makkelijker? Soort er aan gekoppeld, overige instellingen, klaar.
Lijkt me fijn. Maar zo handig ben ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:32:
[...]

Nee, da's niet waar. Gisteren met deze grenzen 3 races gereden en die waren lekker close. En je kan tenminste van alles zelf instellen.
Let's try ;)
Idem. Ik ben van de partij. Lag net ff te ronken op de bank. Maar een nachtje van 4 uur gehad. Maar ben nu weer wakker. lol

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Obi1r schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:33:
Het was gewoon een 'verzoek' hoor... Ik buig niks geen regels. En Pyrone is blijkbaar niet zo flexibel, want hij ziet er meteen een probleem in als we op een avond iets anders willen proberen. Misschien dan 2 race rooms maken?
Woow, effe chillen met de passief agressieve teksten.

Ik stip alleen aan dat je met deze opzet beter een trackday kunt houden. Kun je ook nog steeds lekker iemand opzoeken en met ze racen, maar het is geen officiele race met start en eind.

Dat is hartstikke leuk, slijten banden ook, kun je ook pitstops maken etc etc.

Hebben we wel eens gedaan op de Nordschleife. Kun je ook als je het zat bent een ander groepje opzoeken en daarme kloten. Ondertussen je set-up aanpassen etc etc etc

[ Voor 7% gewijzigd door Pyrone89 op 03-01-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik kom niet meer verder met b-spec (afgezien van grinden). Ben lvl 23 volgens mij, nu beland bij 'American Championship' [extreme]. Maar mijn bobjes kunnen 't niet winnen. Heb ze een Impala of een Chevrolette ZR1 mee, met de onderstaande instellingen. Maar dat blijkt niet voldoende om de race in de top te eindigen.

Downforce: Front ~ 35, Rear ~ 55
Top Speed: 380
Adjustable LSD: Initial Torque ~ 10 / Acceleration Sensitivity ~ 20 / Braking Sensitivity ~ 10
Suspension: Ride Height Adjustment - Both 0 / Spring Rate ~ 16.4 (front), 13.4 (rear) / Dampers (extension/compression) ~ 9 (front), 7 (rear) / Anti-Roll Bars ~ 3 (front), 5 (rear) / Wheel Alignment: Camber Angle ~ 2.0 (front), 1.5 (rear) / Toe Angle ~ 0 (front), -0.85 (rear, note that's a negative)
Brake Balance Controller: Both 0

heeft men suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

himlims_; volgens mij de enige kans om de bob's hier te laten winnen is met de Chaparral 'ventilator' seventies lightweight superbolide. Ik heb 'm vandaag in de 2hands winkel voorbij zie komen, maar hij kost een kleine 15 miljoen :( en ik dacht niet dat je 'm ergens kon winnen.
Die American Extreme Championship heb ik ook nog niet gewonnen namelijk...
Wel 'half' gewonnen in A-spec (de Indy krijg ik niet voor elkaar, Laguna Seca wel)

[ Voor 10% gewijzigd door Obi1r op 03-01-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:44:

'American Championship' [extreme].

heeft men suggesties?
Als je hem/haar een Ford GT LM Race Car Spec II geeft wint ie hem met gemak. Deze krijg je als je de Dream Car Championship hebt gewonnen (lvl 24 Aspec, heel makkelijk met minolta).

Ik had hem zelf een Dodge Viper GTS-R Team Oreca Race Car '91 gegeven a 1,9 mln. Is nog net iets beter :P

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 03-01-2011 20:01 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:44:
Ik kom niet meer verder met b-spec (afgezien van grinden). Ben lvl 23 volgens mij, nu beland bij 'American Championship' [extreme]. Maar mijn bobjes kunnen 't niet winnen. Heb ze een Impala of een Chevrolette ZR1 mee, met de onderstaande instellingen. Maar dat blijkt niet voldoende om de race in de top te eindigen.

Downforce: Front ~ 35, Rear ~ 55
Top Speed: 380
Adjustable LSD: Initial Torque ~ 10 / Acceleration Sensitivity ~ 20 / Braking Sensitivity ~ 10
Suspension: Ride Height Adjustment - Both 0 / Spring Rate ~ 16.4 (front), 13.4 (rear) / Dampers (extension/compression) ~ 9 (front), 7 (rear) / Anti-Roll Bars ~ 3 (front), 5 (rear) / Wheel Alignment: Camber Angle ~ 2.0 (front), 1.5 (rear) / Toe Angle ~ 0 (front), -0.85 (rear, note that's a negative)
Brake Balance Controller: Both 0

heeft men suggesties?
Een Ford GT deed bij mij het wonder ;)

Oeps te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Pyrone89 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:38:
[...]

Woow, effe chillen met de passief agressieve teksten.

Ik stip alleen aan dat je met deze opzet beter een trackday kunt houden. Kun je ook nog steeds lekker iemand opzoeken en met ze racen, maar het is geen officiele race met start en eind.

Dat is hartstikke leuk, slijten banden ook, kun je ook pitstops maken etc etc.

Hebben we wel eens gedaan op de Nordschleife. Kun je ook als je het zat bent een ander groepje opzoeken en daarme kloten. Ondertussen je set-up aanpassen etc etc etc
He mensen, rustig rustig.
Gisteren hebben we dit geprobeerd met een echte race en het werkte....
En als het niet werkt buigen we de regels tijdens het vrije rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is tog gewoon heel duidelijk 550 pk en 100 kg niet meer en niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:18:
het is tog gewoon heel duidelijk 550 pk en 100 kg niet meer en niet minder.
Yep, ik pak mijn BMW'tje weer of mijn eigen TOM's.
De Audi R8 V10 op 550 pk is langzamer. Te weinig downforce, lees stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Ik weet niet of iedereen op t moment nu ergens anders zit. Maar ik zit in m'n lounge en nog een gotter. Mijn psn is Maciejk8.

@ dutchyup's place

[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 03-01-2011 20:40 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Maciek schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:19:
Ik weet niet of iedereen op t moment nu ergens anders zit. Maar ik zit in m'n lounge en nog een gotter. Mijn psn is Maciejk8.
Om 20:30 gaat mijn room open met 1000 kg en 550 pk beperking en dan tig rondjes (stuk of 20-30 minuten) endurance race op deep forest of zo......
Ik paf nog 1 sigje en dan kom ik.

(DutchYup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Obi1r schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:49:
himlims_; volgens mij de enige kans om de bob's hier te laten winnen is met de Chaparral 'ventilator' seventies lightweight superbolide. Ik heb 'm vandaag in de 2hands winkel voorbij zie komen, maar hij kost een kleine 15 miljoen :( en ik dacht niet dat je 'm ergens kon winnen.
Die American Extreme Championship heb ik ook nog niet gewonnen namelijk...
Wel 'half' gewonnen in A-spec (de Indy krijg ik niet voor elkaar, Laguna Seca wel)
*O* indy en laguna seca 1e pltz. Iets lager gehangen qua vering, top aangepast en victorieus. een ssr 03
//edit; corvette zm1 rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
jeeej 60 gold!!! *O*

Nu die Alfa Romeo 8C Special nog.....

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

is dat wat die Chevrolet SSR '03, himlims_?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo leute, bedankt voor de tips voor de FGT ga eerdaags weer eens een poging wagen. Zit er ook over te denken om een stuurtje te gaan kopen. Ik had het idee om daarbij zo'n laptop tafeltje van Ikea erbij te kopen om m aan vast te maken zodat ik vanuit mijn luie stoel kan spelen. Zijn er mensen die met een dergelijke constructie ervaring hebben en of dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefie2010 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:40:
jeeej 60 gold!!! *O*

Hoort dit niet in het WoW topic thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:44:
[...]

LOL! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:44:
[...]

60 gold... de licenties? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Goed zo ;)

Ja sorry was zo blij dat dit t enigste was wat ik uit kon brengen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Stefie2010 op 03-01-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:43:
Hallo leute, bedankt voor de tips voor de FGT ga eerdaags weer eens een poging wagen. Zit er ook over te denken om een stuurtje te gaan kopen. Ik had het idee om daarbij zo'n laptop tafeltje van Ikea erbij te kopen om m aan vast te maken zodat ik vanuit mijn luie stoel kan spelen. Zijn er mensen die met een dergelijke constructie ervaring hebben en of dit werkt?
Ik heb inderdaad voor mijn playstation een ouder ietwat gammel tafeltje om mijn Driving force GT op te bevestigen, stoel ervoor werkt oke. Natuurlijk vast niet zoals een "playseat"zou doen maar als ik een beetje een goede stoel pak is het redelijk comfortabel spelen. Nadeel is dat ik niet de enige ben en dit dus wel een deel van de woonkamer in beslag neemt zo voor de tv. was aan het zoeken naar een leuke hd monitor zodat ik alles naar mijn slaapkamer kan verhuizen :) ohw, als ik de force feedback hoog heb staan heb ik soms de twijfels over het tafeltje waar ik mee speel....

Om minder uit te wijden, als het blad niet te dik is gaat dat zeker lukken, en zorg dat het goed staat in plaats van wankel

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel_Elessar schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:53:
[...]

Ik heb inderdaad voor mijn playstation een ouder ietwat gammel tafeltje om mijn Driving force GT op te bevestigen, stoel ervoor werkt oke. Natuurlijk vast niet zoals een "playseat"zou doen maar als ik een beetje een goede stoel pak is het redelijk comfortabel spelen. Nadeel is dat ik niet de enige ben en dit dus wel een deel van de woonkamer in beslag neemt zo voor de tv. was aan het zoeken naar een leuke hd monitor zodat ik alles naar mijn slaapkamer kan verhuizen :) ohw, als ik de force feedback hoog heb staan heb ik soms de twijfels over het tafeltje waar ik mee speel....

Om minder uit te wijden, als het blad niet te dik is gaat dat zeker lukken, en zorg dat het goed staat in plaats van wankel
Ah ok, ja ik zat hieraan te denken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20078234

Lijkt me dat het blad niet te dik is voor dat logitech stuurtje van 95 ekkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Obi1r schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:40:
is dat wat die Chevrolet SSR '03, himlims_?
donno, nog niet mee gereden
Stefie2010 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:40:
jeeej 60 gold!!! *O*

feli, nette prestatie
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:57:
[...]Ah ok, ja ik zat hieraan te denken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20078234

Lijkt me dat het blad niet te dik is voor dat logitech stuurtje van 95 ekkies.
zo'n ding heeft maar 1 poot, lijkt me daarom niet geschikt.
ik heb zelf een tafeltje op marktplaats gekocht voor 15euro geloof ik;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fN5CDABalTwq3g7mvUYjXBGl/medium.jpg

als tafeltje voor jou wat lijkt? krijg binnenkort een playseat (als azerty uitleverd tenminste) dan heb ik die tafel over..

[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 03-01-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Net Porsche 911 Carrera Wheel gekocht!!! *O*
Hopelijk is die binnen 2 weken binnen, (dan ben ik jarig en dan krijg ik hem van ouders).
Merk vooral bij de Nascar dat een stuurtje misschien wel wat voordeel (en veel plezier) heeft. Kan nooit echt dat stickie goed schuin houden op de controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij, of gaan die lakkleuren per dag steeds verder omhoog? Ik zit nu al op 10 per dag :P

Nog 2.4mil exp te gaan :)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 03-01-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:17:
Ligt het aan mij, of gaan die lakkleuren per dag steeds verder omhoog? Ik zit nu al op 10 per dag :P

Van mij mogen het er wel mee per dag zijn, wil die chrome eindelijk een keer hebben!! :9~ (zonder er een 5 mio auto voor terug te hoeven geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bij mij loopt ook op; 1 > 2 > 4 > 5 > 8 > 10
geldt ook voor die museum-plaatjes

ps; succes met grinden ;-)
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:19:
[...]

Van mij mogen het er wel mee per dag zijn, wil die chrome eindelijk een keer hebben!! :9~ (zonder er een 5 mio auto voor terug te hoeven geven)
welke auto is dat die je in chrome kunt kopen?

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 03-01-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
himlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:24:
[...]
bij mij loopt ook op; 1 > 2 > 4 > 5 > 8 > 10
geldt ook voor die museum-plaatjes

ps; succes met grinden ;-)

[...]

welke auto is dat die je in chrome kunt kopen?
Hij bedoelt de handel die ik drijf :D

Ik heb de Chome paints namelijk volop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is die menselijke stopwatch throphy bugged ofzow?
American Championship, Indianapolis....mn snelste 3 rondjes achter elkaar binnen een tiende...nix 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Oogje op 03-01-2011 22:40 ]

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeropatience
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:46
Misschien een stomme vraag maar blijven de auto`s in de online shop altijd hetzelfde of komen daar bij jullie steeds nieuwe bij in, Bij mij zijn het namelijk altijd de zelfde auto`s die er staan. Ik zit namelijk met smart te wachten op de Bentley LM car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
zeropatience schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:59:
Misschien een stomme vraag maar blijven de auto`s in de online shop altijd hetzelfde of komen daar bij jullie steeds nieuwe bij in, Bij mij zijn het namelijk altijd de zelfde auto`s die er staan. Ik zit namelijk met smart te wachten op de Bentley LM car.
Volgens mij is die shop 1x geupdate, paar weken geleden. Zul je toch echt in de "normale" occasionshop geluk moeten hebben, of ruilen met iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Heeft iemand met een G27 de IC-1 license weten uit te spelen? Het is echt niet te doen, met ABS uit krijg ik mijn auto niet eens gedraaid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Oogje schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:39:
Is die menselijke stopwatch throphy bugged ofzow?
American Championship, Indianapolis....mn snelste 3 rondjes achter elkaar binnen een tiende...nix 8)7
Je moet er 4 rijden

Tijd neerzetten en de volgende 3 moeten daar binnen 2 tienden van zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

zeropatience schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:59:
Ja al een tijdje hetzelfde. Volgens mij hebben ze er voor gekozen om daar enkele auto's te zetten die nodig zijn voor de seasonal events en een paar exoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Best een lekker karretje zo'n Lotus op Fuji.....haha.....vond het erg leuk net; de Supra's zijn wel een handje vol!!

Morgen nog maar eens proberen;-)

groet,

Eric

@ Joep, waar win je de BMW??

[ Voor 8% gewijzigd door Ericjooo op 03-01-2011 23:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:32:
[...]

Let's try ;)
De endurance met eigen auto's was voor de drie rijders met een bak met veel downforce en de perfecte tuning qua vermogen (tussen de 520 en 550) close. De andere rijders (een stuk of vier) hadden meer standaard auto's en kwamen niet mee.
Om die reden daarna op leasebakken overgegaan. En dat was weer close.
Ikzelf liep erg te klooien met driften (erg leuk) maar niet snel en verloor in die woeste acties geregeld de auto. Toch erg leuk geracet weer.
De laatste race met de Elise 111S was glibberen en glijen. Alleen Eric en Stig wisten zich los te weken en een leuk gevecht te leveren met een close finish naast elkaar rijdend.
Donderdag heb ik pas weer misschien tijd 's avonds. Komende dagen maar weer eens beetje B-spec grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
FerdiV schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:06:
Heeft iemand met een G27 de IC-1 license weten uit te spelen? Het is echt niet te doen, met ABS uit krijg ik mijn auto niet eens gedraaid :S
Je bedoelt je wilt hem halen door dwars te gaan? Truc is om idd ABS uit te zetten maar rem NIET vol zodra je dwars wilt gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ericjooo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:32:
.....
Morgen nog maar eens proberen;-)
....
Morgen voor mij niet. Moet werken, jaha niet lang maar wel 's avonds :'(
Niet gewonnen..... Gekocht in de 2de hands shop. Zag 'm staan en meteen gekocht.
Ik wist dat het in real life een enorme gave ragbak is. En dat is ie ook in GT5 ;)
Dus: Na een paar races steeds in de occasieshop koekeloeren.
Hier een real life video van de heer Stuck

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 03-01-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:38:
[...]
Niet gewonnen..... Gekocht in de 2de hands shop. Zag 'm staan en meteen gekocht.
Ik wist dat het in real life een enorme gave ragbak is. En dat is ie ook in GT5 ;)
Dus: Na een paar races steeds in de occasieshop koekeloeren.
Ja, ik zoek me suf; laatst kon ik een RB DTM Audi krijgen voor 1.000.000; helaas had ik net te kort en toen ik twee races gereden had en het geld ook had was hij weg.....grrr

Nouja, we blijven wel zoeken...

Maar de race met Stig was idd gaaf (beetje overmatig blokken richting finish van mijn kant, sorry!!! 8) ) en erg close, Stig kwam gewoon elke keer heel goed het rechte eind op.....maar kon hem toch met 0,172s voorblijven;-)

groetn,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik nam die laatste bocht iets ruimer waardoor ik eerder op het rechte stuk op het gas kon. Helaas moest ik iets liften toen je een keer blokte waardoor ik je net niet voorbij kwam. Leuke races trouwens weer vanavond. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ericjooo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:43:
[...]
Ja, ik zoek me suf; laatst kon ik een RB DTM Audi krijgen voor 1.000.000; helaas had ik net te kort en toen ik twee races gereden had en het geld ook had was hij weg.....grrr
En hij is het waard ;)

Volgens mij worden de waarden random bepaald. Bij mij gaan de aantallen steeds heen en weer tussen de 6 en 10. Gisteren had ik voor de 2e keer 10 museumkaarten en 10 lakkleuren.

[ Voor 40% gewijzigd door Jackal131 op 04-01-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

d:)b Ja, racen gisteravond was leuk! Het leuke eraan is: Je bent Nederlands, dus kunt mooi analyseren en er is interactie door de headset. Niet dat we geen engels spreken, maar die is toch wat relaxeder. Plus, je weet dat iedereen 'fair' probeert te racen, hoeweel het doorzichtbaar worden van de auto's soms echt onbegrijpelijk is. En ik vind het wel een succes dat je allemaal in dezelfde auto start en zo close races krijgt. Misschien is het ook wel leuk om per avond een parcour en auto te kiezen en minder te trainen en switchen, maar gewoon een aantal races van 3 rondjes te rijden. Er gaat veel tijd verloren aan instellingen en trainingsrondjes en er wordt dan maar weinig echt geraced. Zijn maar suggesties, want gister kostelijk vermaekt ende verpleizierd!

Een idee misschien is om wanneer er geracet gaat worden, een dag ervoor aan te kondigen welke auto's je mag gebruiken. Dan heeft iedereen dezelfde bak, maar wel helemaal zelf getuned.

Enne, die Lotus is echt een mayor fail zeg! :p

[ Voor 135% gewijzigd door sanderander op 04-01-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Pyrone89 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:24:
[...]

Je moet er 4 rijden

Tijd neerzetten en de volgende 3 moeten daar binnen 2 tienden van zijn
:o My bad.....zal eens gaan letten op mn begrijpend lezen |:(

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sanderander schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:15:
Een idee misschien is om wanneer er geracet gaat worden, een dag ervoor aan te kondigen welke auto's je mag gebruiken. Dan heeft iedereen dezelfde bak, maar wel helemaal zelf getuned.
dan heb je toch verschil in auto's? Zelfde behuizing, maar andere inhoud :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

himlims_ schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:26:
[...]

Het is maar een suggestie. De verschillen tussen dezelfde auto met andere tuning zullen kleiner zijn dan de verschillen tussen twee verschillende auto's. Er vanuit gaande dat de meesten wel weten hoe je onderveer moet tunen.

Het is gewoon een suggestie om de online races in te richten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:26:
[...]

Als je bv allemaal een en dezelfde bak hebt (bv mijn heerlijke BMW M3 GTR uit '02) en een begrenzing zet op PK's, gewicht en banden dan wordt het echt wel close. Iedereen is dan in staat zijn auto op zijn eigen rijstijl af te stellen.
Maar dat is niet voor iedereen weggelegd, zagen we gisteren weer. Dus ik denk dat om met een grotere groep close te racen het toch even blijft bij de leasebakken.
Het zou mooi zijn als met het delen van auto's on-line bij een toekomstige patch het mogelijk wordt om allemaal in de gedeelde auto te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

JoepW schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:46:
[...]

Als je bv allemaal een en dezelfde bak hebt (bv mijn heerlijke BMW M3 GTR uit '02) en een begrenzing zet op PK's, gewicht en banden dan wordt het echt wel close. Iedereen is dan in staat zijn auto op zijn eigen rijstijl af te stellen.
Maar dat is niet voor iedereen weggelegd, zagen we gisteren weer. Dus ik denk dat om met een grotere groep close te racen het toch even blijft bij de leasebakken.
Het zou mooi zijn als met het delen van auto's on-line bij een toekomstige patch het mogelijk wordt om allemaal in de gedeelde auto te rijden.
Of je deelt je tuningkennis 'even', ;) hoe heb jij bijvoorbeeld je BMW M3 GTR uit '02 afgesteld? En waarom? Lijkt me best leerzaam! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

sanderander schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:48:
[...]

Of je deelt je tuningkennis 'even', ;) hoe heb jij bijvoorbeeld je BMW M3 GTR uit '02 afgesteld? En waarom? Lijkt me best leerzaam! :)
Gewoon een beetje raak klikken ;) haha.
Ow, dat geeft een nieuw idee voor een patch. Deelbare setupsheets _/-\o_

Ik zal eens als probeersel in de loop van vandaag de BMW afstelling hier dumpen in een excelletje of zo.

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.