iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Alle tuning onderdelen worden verwijderd na de RMscorpie schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:46:
[...]
Huh? Tuning na Race Modification? Kun je dat uitleggen? Ik ging er vanuit dat je RM altijd als laatste moest doen.. (Heb nog geen een auto ge-RM-ed, dus er heeft zich nog geen ramp voltrokken)
Ja maar je bezit ze nog steeds, dus als de onderdelen ook na de RM toegepast kunnen worden kun je ze er weer terug opzetten als je naar de "Settings" van je auto gaat. Neemt overigens niet weg dat het handiger is om eerst de RM te doen en daarna te kijken wat je nog meer kan tunen. Maar je hoeft dus geen dingen dubbel te kopen als je eerst tuning dan RM doet, echter heb je wel een (zeer grote) kans dat je bij tuning dingen aan het aanschaffen bent die je na de RM niet meer kunt gebruiken, ben je toch weer meer credits kwijt.N3D3RWI3T schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:53:
[...]
Alle tuning onderdelen worden verwijderd na de RM
Ik word trouwens een beetje moe van B-spec, mijn B-spec driver (BOB, Bewust Onbekwame Bestuurder?) kan in een Minolta Toyota racewagen niet voor mekaar krijgen om te winnen in de All-Star terwijl ik bijna al die races al met mijn Pagani Zonda R kon halen en met de Minolta echt met het grootste gemak won. Ook dat er niet genoeg races zijn op level 17-18 is vervelend, dezelfde race 5x doen voor het volgende level is een beetje saai... Het is dat je met B-spec leuke wagens kan winnen voor in de A-spec, anders zou ik er de moeite niet voor nemen.
Zelfde had ik met de Nascar series, die heb ik ook overgeslagen en met een level 25 bob lukte het gister makkelijk. Ben nu voor de 3e keer de Indy 500 aan het doen (bijna level 29 ben ik) en zal het daarna nog wel 2 of 3 keer moeten doen voordat ik level 30 ben en de volgende race kan doen.
[ Voor 47% gewijzigd door Sander H op 02-01-2011 11:36 ]
Het is nu morgenJoepW schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:44:
Morgen maar weer eens zelf rijden. On-line morgen(avond) nog wat te doen?
Dus wordt er overdag of vanavond nog iets geracet? Heb wel er wel weer zin in na 2 dagen bobjes
heb je de seasonal events bonus races allemaal al gereden? daar krijg je een verschrikkelijke sloot XP voor, ik ben lvl27 en moet de 2e endurance nog rijden zelfsOCTheEagle schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:52:
...
Wat ik wel wat jammer vind, is dat je eigenlijk verplicht wordt om dezelfde endurance rit nog eens te rijden om naar level 27 te rijden. De gewone races leveren namelijk te weinig XP op om verder te kunnen. Verder blijf ik het jammer vinden dat er geen savegame optie is en gaat het volgens mij een hel worden bij de langere endurance ritten (vanaf level 32 geloof ik).
Ja door die endurance heb ik nu al 2 dagen spierpijn tot aan mijn rugOCTheEagle schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:52:
Gister de 2e endurance rit gedaan (4 uur lang rondjes rijden à 1 minuut per rondje) echter werd het ik het na 50 rondjes wel wat zat. Ik heb toen een film opgezet (Lord of the Rings, Two Towers) en de overige 3 uur heb ik, terwijl ik met één oog naar de film keek, verder lopen rijden. Ik moet zeggen dat derest van de tijd dan een stuk sneller lijkt te gaan waarbij ik wel een paar keer spontaan van de baan afvloog. Doordat ik echter per 10 rondjes de nummer 2 op een ronde zette, maakte dit niks uit. Fascinerend was wel dat ik tijdens rondje 154 eventjes de snelste rondetijd neerzetten (1:02.048) terwijl het geluid uitstond en ik meer naar de film zat te kijken dan op het spel zat te letten. Wat ik wel wat jammer vind, is dat je eigenlijk verplicht wordt om dezelfde endurance rit nog eens te rijden om naar level 27 te rijden. De gewone races leveren namelijk te weinig XP op om verder te kunnen. Verder blijf ik het jammer vinden dat er geen savegame optie is en gaat het volgens mij een hel worden bij de langere endurance ritten (vanaf level 32 geloof ik).
Verwijderd
Anyone can help? Bepaalde settings die ik over het hoofd zie? Want de auto is gewoon een stuk sneller als het veld. Het heeft puur met extreem vroeg remmen te maken...
Op het moment dat je een nieuwe BOB maakt zie je nog meer specificaties die te maken hebben met zijn rijstijl: (kan je ook bekijken bij het coureurs icoontje en dan klikken op de specifieke BOB)
- bochten
- remmen
- ideale lijn
Bovenstaande punten zijn erg belangrijk voor de kwaliteiten van de betreffende BOB. Een BOB die constant veel te vroeg in de ankers gaat kan dus niet goed remmen en is dus niet geschikt voor de Ovals. Er kan echt per circuit een enorm verschil zitten tussen mijn verschillende BOB's, ook al hebben ze hier hetzelfde level.
PSN-id: Chrasher
Met die auto is het lastig te winnen inderdaad, ik heb m'n bob de Ford GT LM laten gebruiken die je wint bij Aspec Dream Car kampioenschap. Hij was level 21 toen dacht ik, dus de jouwe moet dat makkelijk lukken dan.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:41:
Mijn Bob (lvl 35) krijgt de American Championship niet gehaald bij de Extreme series (B-spec). Ik geef hem de ruim 900pk sterke ZR1 RM mee maar hij trapt continu extreem vroeg op de rem voor een bocht. Heb zowel een 'cool' Bob geprobeerd als een 'heethoofd'. Maakt geen enkel verschil.
Anyone can help? Bepaalde settings die ik over het hoofd zie? Want de auto is gewoon een stuk sneller als het veld. Het heeft puur met extreem vroeg remmen te maken...
ik kom zo wel ff een race-je meerijden! bob is nog ff bezig nu (en ik ben aan het opruimenPyrone89 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:59:
Ik ga een lobby starten
Mensen, kom er maar in, we gaan lekker racen. Zal dit keer korte baantjes doen
Ik had mijn Bob bij dat event een fully tuned CIEN concept gegeven van ook ruim 900pk, en ik had hetzelfde probleem. Met de Ford GT LM lijkt Bob een stuk beter te rijden en gaat hij ook sneller door de bochten, ookal zijn de specs minder. Heb nu brons met een lvl 23 Bob.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:41:
Mijn Bob (lvl 35) krijgt de American Championship niet gehaald bij de Extreme series (B-spec). Ik geef hem de ruim 900pk sterke ZR1 RM mee maar hij trapt continu extreem vroeg op de rem voor een bocht. Heb zowel een 'cool' Bob geprobeerd als een 'heethoofd'. Maakt geen enkel verschil.
Nu de laatste met de Nascar, eerst een nieuwe kopen want m'n huidige heeft teveel pk door een eerdere olie verversing.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

een van beiden, maakt niet uit welke.mr.DJ95 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:53:
moet je nou a spc lvl 30 zijn of b speccies? vooe r die vettel challenge
Die had ik al.[b]himlims_ schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:29die <- misschien?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Probeer het eens met een Rookie B spec driver, een die pas level 4 of 8 is. Die won bij mij ineens wel een lastige race (en dat was niet omdat m'n andere Bobs uitgeput waren ofzo) het leek wel of m'n rookie bob zich wilde bewijzen ofzo...Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:41:
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Maar is het nog leuk ?
Voor mij zien al die supersnelle bakken maar lastig en niet echt bijster interessant eigenlijk.
Het is eigenlijk veel leuker racen in een normale sportbak.
Dipsausje schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:17:
[...]
Ja maar je bezit ze nog steeds, dus als de onderdelen ook na de RM toegepast kunnen worden kun je ze er weer terug opzetten als je naar de "Settings" van je auto gaat. Neemt overigens niet weg dat het handiger is om eerst de RM te doen en daarna te kijken wat je nog meer kan tunen. Maar je hoeft dus geen dingen dubbel te kopen als je eerst tuning dan RM doet, echter heb je wel een (zeer grote) kans dat je bij tuning dingen aan het aanschaffen bent die je na de RM niet meer kunt gebruiken, ben je toch weer meer credits kwijt.

was al verder naar de Super gt en europees kampioenschap. Europees erg leuk om te doen en levert behoorlijk wat credits op. Gedaan met full tuned Clio v6 heerlijke auto en je rijdt met gemak weg van het veld. Bij deep forest had ik aan het eind 26 sec voorsprong.
Ben nu aan het wachten op een leuke auto die ik kan gebruiken in DTM..oude tourwagen lijkt me het leukst maarja die occasion shop wisselt maar niet goed voor mij:( in de tussentijd vermaak ik me heerlijk met alle races
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Een Alfa 155 DTM heb ik daarvoor gebruikt.Daniel_Elessar schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:36:
[...]
Oke, dus dat was het. Vond het al raar dat ik "maar" 700 nog wat PK had
Bedankt voor de tip dan lukt de "like the wind" wel
![]()
was al verder naar de Super gt en europees kampioenschap. Europees erg leuk om te doen en levert behoorlijk wat credits op. Gedaan met full tuned Clio v6 heerlijke auto en je rijdt met gemak weg van het veld. Bij deep forest had ik aan het eind 26 sec voorsprong.
Ben nu aan het wachten op een leuke auto die ik kan gebruiken in DTM..oude tourwagen lijkt me het leukst maarja die occasion shop wisselt maar niet goed voor mij:( in de tussentijd vermaak ik me heerlijk met alle races
Coole bak, maar je moet hem wel ff tegenkomen
Zie het meer als een uitdaging, gaat tenslotte om een challenge die je moet halen. En ja ik vind de X2010 ook leuk, alleen al vanwege het feit dat dit ding een totaal andere rijervaring biedt en je dwingt om ook een totaal andere rijstijl aan te nemen.Hoyden schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:35:
[...]
Maar is het nog leuk ?
Voor mij zien al die supersnelle bakken maar lastig en niet echt bijster interessant eigenlijk.
De X2010 is uniek en compleet gestoord
Geef mij ook maar "straatbakken" die ik vervolgens kan tunen om een behoorlijke auto te krijgen. Ik heb het verder niet zo op die supercars, rij liever in "dagelijkse" auto'sHoyden schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:35:
[...]
Maar is het nog leuk ?
Waar ik helemaal een broertje dood aan heb zijn muscle cars; lelijk, inefficient en nauwelijks normaal door een bocht te krijgen
Je kunt ook de Lexus uit de premium dealer halenDaniel_Elessar schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:36:
[...]
Oke, dus dat was het. Vond het al raar dat ik "maar" 700 nog wat PK had
Bedankt voor de tip dan lukt de "like the wind" wel
![]()
Heeft (nog) nooit een DTM race gereden in het echt, maar heeft wel ongeveer dezelfde specs als de echte DTM wagens.
[ Voor 6% gewijzigd door Sander H op 02-01-2011 18:16 ]
Ja als ik mocht kiezen rij ik ook liever met enigzins "normale"wagens. Maar het mooie is nou juist dat je niet hoeft te kiezen, het kan beide. Ik vind die X2010 juist door zijn krankzinnige handling, snelheid en rijervaring een leuke afwisseling in het spel.Exorcist schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:09:
[...]
Geef mij ook maar "straatbakken" die ik vervolgens kan tunen om een behoorlijke auto te krijgen. Ik heb het verder niet zo op die supercars, rij liever in "dagelijkse" auto's
Waar ik helemaal een broertje dood aan heb zijn muscle cars; lelijk, inefficient en nauwelijks normaal door een bocht te krijgen
Nu op de track "24h nurburgring" in de regen.
De concurrentie is gestart op "Race: hard" en komt niet vooruit. Ze pitten wel allemaal direct de volgende ronde. (alle gele P's branden)
Bobje l24 is lekker bezig op regenbanden en ligt na 4 minuten al >1 minuut voor
[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 02-01-2011 18:51 ]
PSN: Roy-1991
Dat denk ik wel.Roy-91 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:11:
Als je een bepaalde lak krijgt in GT5, kan je die maar 1 keer gebruiken?
Ik ben iig de Chroom silver kwijt na een andere auto daarmee te willen uitrusten..
Mat zwart kon ik dan wel weer op 2 auto's installeren maar ook dat kan inmiddels niet meer nadat ik hem van 1 auto had afgehaald
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 02-01-2011 19:13 ]
Ik open een lobby en zie wel wie er komen (DutchYup).
PhD i.o.
Jammer, hoopte dat ik ze meerdere keren kon gebruikenHoyden schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:12:
[...]
Dat denk ik wel.
Ik ben iig de Chroom silver kwijt na een andere auto daarmee te willen uitrusten..
Mat zwart kon ik dan wel weer op 2 auto's installeren maar ook dat kan inmiddels niet meer nadat ik hem van 1 auto had afgehaald
PSN: Roy-1991
Moet zeggen dat het eigenlijk een eitje was al die races, vaak heb je toch een snellere auto en win je toch. Had wel moeite om alle licenties op goud te halen, de specials waren ook best lastig, heb ik ook allemaal goud behalve de allerlaatste challenge met de sls amg op een natte baan, serieus dat event slaat helemaal nergens op, water valt met bakken naar beneden vet natte baan en welke banden heb je onder de auto? Comfort-zachte banden lol, waarom niet gewoon regenbanden? Ik speel met controller en ik zeg je ik kan die auto echt niet rijden zo, heb die event daarom ook niet meer gedaan.
Dus alleen ff de historic en de all star nog en dan finito met gt5 denk ik. Sorry dat ik nu een beetje loop te ranten maar ik had gewoon iets meer verwacht van de game, ik heb me wel goed vermaakt hoor, ik heb tot nu toe nog geen ander spel gespeeld
Mijn Bob is het wel gelukt met de 458. Heb je wel de max toelaatbare banden gebruikt?Maximus schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:50:
Wat is een goede Ferrari voor Bob om de challenge te halen van de Ferrari's op level 14? Mijn getunde 458 is blijkbaar niet snel genoeg.
lexus ja, kan inderdaad, heb de wedgers sport maar die is helaas niet toegestaan.
En @hierboven: Ja, zonde dat er geen save functie inzit. maar een beleving is het wel zo'n lange race.
In gt4 wel gedaan met wat vrienden(waaronder 2 meiden) om inderdaad Le Mans te doen. Heerlijk weekend gehad. Op de ene tv gt4 en de andere overschakelen tussen eurosport en eurosport2 om het echte event te zien.
De regen rit op de ring vond ik juist makkelijker, lijkt wel of daar de tijd die je moet rijden vriendelijker is ingesteld dan droog(in verhouding)
spelling edit.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Damn, ik heb deze net geprobeerd met slipherstel en dat was opeens heel makkelijk!Unbreukable schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:45:
Ik snap niet hoe mensen met de season race 2 met de focus in madrid zonder slipherstel kunnen openen met een 1:43 en dan vervolgens 4x een 1:42 rijden...
Ik opende matig met een 1:45 en reed daarna 4x een ronde in de 1:41... met slipherstel was ik opeens 4 tot 5 seconden per ronde sneller. Die focus wilde ineens ook wel gewoon de hoek om. Jammer dat de rijhulpjes zo werken dat je er echt sneller door gaat. Het zou zo moeten zijn dat het makkelijker rijden is ten koste van je snelheid, helaas...
Ahh, B-spec Roadster Endurance race net afgerond. Eindelijk.
Unbreukable schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:29:
[...]
Damn, ik heb deze net geprobeerd met slipherstel en dat was opeens heel makkelijk!
Ik opende matig met een 1:45 en reed daarna 4x een ronde in de 1:41... met slipherstel was ik opeens 4 tot 5 seconden per ronde sneller. Die focus wilde ineens ook wel gewoon de hoek om. Jammer dat de rijhulpjes zo werken dat je er echt sneller door gaat. Het zou zo moeten zijn dat het makkelijker rijden is ten koste van je snelheid, helaas...
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Ferrari 599Maximus schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:50:
Wat is een goede Ferrari voor Bob om de challenge te halen van de Ferrari's op level 14? Mijn getunde 458 is blijkbaar niet snel genoeg.
Hmm dan de 599 maar vol gooien met 't ene of 't ander. Gelukkig pronkte die al in de garage
PhD i.o.
Sorry hoor maar volgens mij is een 458 sneller dan een 599.... En zeker geschikter voor op het circuitMaximus schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:05:
[...]
Hmm dan de 599 maar vol gooien met 't ene of 't ander. Gelukkig pronkte die al in de garageHelaas zit de 599 GTO niet in GT5
Binnenkort ook maar weer eens een endurance race (minuut of 30?) doen met max. PK's en min. gewicht.
Ik zal morgen even een gooi doen naar waarden met een blik op de garages. Dan kan iedereen zich daar een beetje op voorbereiden.
Idee?
Is het een track die weinig inhaalpunten heeft volgens bob's eisen zul je sowieso moeten zorgen dat als hij de kans heeft om even iemand in te halen, hij dat ook goed kan doen. Dus een lichte(re) ferrari met toch flink wat meer vermogen dan de anderen, bv een dikke 458.
Is het een track met langere en bredere stukken asfalt waardoor het niet van noodzaak is dat bob binnen x meter langs zijn voorganger is om alsnog die plek te winnen, kun je ook voor de wat zwaardere of minder krachtige ferrari gaan zoals een 599 of 430.
Kwa afstelling hoef je maar te zorgen dat de auto neutraal op de weg ligt, ik heb nog nooit een bob ook maar remotely de grenzen van de handling zien opzoeken in welke auto dan ook....
Time is never wasted when you're wasted all the time.
welke moet je daar voor rijden?Bl0cKeR schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:54:
net de Furai gehaald in B-spec, meteen even uitgeprobeerd op Suzuka. Wat een beest is dat zeg, niet normaalWat een fijne auto zeg...
Die eerste wedstrijd wil nog niet echt lukken met de furai... ik faal steeds in die bocht na de finishlijn... kheb de downforce al op max, is het beter om wel of geen chamber te gebruiken?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Onderstuur of overstuur? Voor de bocht, in de bocht of bij het uitkomen van de bocht? Rem je, laat je hem rollen of geef je gas? Dat soort dingen zeg maar...
Als je graag je auto zelf beter wilt kunnen instellen aan jouw wensen/rijstijl adviseer ik je om deze pdf's eens op je gemak te lezen. Lijkt misschien droge stof, maar het zal je zeker helpen:
http://www.gtplanet.net/w...s/2008/03/tuningguide.zip
http://www.gtplanet.net/w...8/03/tuningguidepart2.zip
(ze zijn geschreven voor GT4, echter maakt dat voor 99% van de inhoud niets uit)
Time is never wasted when you're wasted all the time.
wat waren jou instellingen bij de furai? mij lukt die indie juist nietChaoss schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:31:
Vanavond ven met "like the wind" A-spec bezig geweest... zijn toch wel pittige wedstrijden... die 2'de op de indy baan heb ik nu op goud, lukte net met de Furai... was lastig omdat de adnere wagens op het lange eind me zo voorbij reden en ik alleen in de bochten sneller waren... en die hoge snelheid bochten zijn super lastig met de controller te doen. magoed tis gelukt door 2 bochten voor de finish op de eerste plek te komen en vervolgens de tegenstanders op het rechte stuk voor de finish af te blijven snijden
Die eerste wedstrijd wil nog niet echt lukken met de furai... ik faal steeds in die bocht na de finishlijn... kheb de downforce al op max, is het beter om wel of geen chamber te gebruiken?
Ik heb de eerste race te pakken met deze afstelling (vanaf GTPlanet):Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:41:
Hallo leute. Ik vroeg me even af hoe hebben jullie in vredesnaam de Formule GT cup gewonnen? Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd, maar die wagen is gewoon niet te houden. Als ik een bocht uitkom in z'n 3 en iets teveel gas geef sta ik al achterstevoren. Is er misschien een bepaalde manier waarop je de auto moet afstellen om m beter te laten rijden of is het gewoon een kwestie van oefenen? Ik heb geen zin om slipherstel en dat soort onzin te gebruiken want dat vind ik niet eerlijk.
downforce 70/90
diff 20/35/30
transmission 340
ride height -5/0
spring rate 17.0/17.5
damper ext 8/8
damper comp 7/7
anti roll bars 7/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
brake 4/1
Is ie 'redelijk' mee te handelen en zelfs te driften.
Downforce bijna max (voor en achter op 5 na). geen negatief chamber en de topsnelheid op 380 oid. verder heb ik alle tuning upgrades die op de Furai kunnen.Aight! schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:45:
[...]
wat waren jou instellingen bij de furai? mij lukt die indie juist niet
Heeft me wel iets van 10-15 pogingen gekost hoor
Voordeel van die race is dat wanneer je laag eindigt positie 6-10 ofzo dat je dan ook nog bijna 50K krijgt.. dus al die pogingen hebben mij minstens 500K opgeleverd
Net ook nog even 3 pogingen met de ZR1 op die eerste baan geprobeerd maar dat lukt echt niet... wat een onbestuurbare auto is dat
[ Voor 33% gewijzigd door Chaoss op 03-01-2011 00:06 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Met andere woorden, ik wil gewoon een auto om flinke powerslides te maken op het TG circuit
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
edit:
Voor mensen die nog settings zoeken:
http://www.gtplanet.net/f...235e71c76984f772&t=135527
[ Voor 77% gewijzigd door BertP op 03-01-2011 01:28 ]
Zojuist nog in het echie gekart (onbeperkt karten met allemaal van die pro's, Maarssen), dus als mijn spieren weer herstelt zijn doe ik weer mee met online racen (was weer leuk vanmiddag)
Je kan een bepaalde lak meerdere keren gebruiken, zolang je de lak ook meerdere keren in bezit hebt.Roy-91 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:11:
Als je een bepaalde lak krijgt in GT5, kan je die maar 1 keer gebruiken?
Als je bijvoorbeeld een auto koopt in het zwart, krijg je één zwarte lak accessoire. Met de inlogbonus bestaat er een kans dat je weer een zwarte lak accessoire krijgt en dan komt je teller dus op twee te staan.
Je kan dan dezelfde lak twee keer gebruiken en daarna niet meer.
Je kan dit trouwens controleren door in GT Life (home screen, career mode) naar het icoontje links van de garage te gaan. Hier kan je lak accessoires vinden.
Yep lijkt me een goed idee. Dat 530 PK en 1000kg minimaal van gister avond ging wel goed. iig die Audi TT en BMW M3 waren redelijk aan elkaar gewaagt. En volgens mij zijn die Super GT bakken daar ook wel goed voor. Zijn iig zat race bakken die je rond de 530 PK kan tunen.JoepW schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:15:
Heren deelnemers aan de on-line race vanaf ca. 8 tot 11 uur, bedankt voor de sportieve races. Was weer fun.
Binnenkort ook maar weer eens een endurance race (minuut of 30?) doen met max. PK's en min. gewicht.
Ik zal morgen even een gooi doen naar waarden met een blik op de garages. Dan kan iedereen zich daar een beetje op voorbereiden.
Idee?
GreetZ DD
pfff - na 9wk wachten wil ik nu wel eindelijk de playseat ontvangen van azerty (was een subtiele hint om daar niet te bestellen
[ Voor 47% gewijzigd door himlims_ op 03-01-2011 09:35 ]
Ik heb alle races op goud gehaald in 1 keer, zonder mijn auto verder te tunen. Alleen de gear ratio's aanpassen voor de circuits.
PSN: Leech1984
Ik heb er op dit moment drie:BertP schreef op maandag 03 januari 2011 @ 01:02:
Wat is een leuke wagen om mee te driften?
Met andere woorden, ik wil gewoon een auto om flinke powerslides te maken op het TG circuit
Een Corolla Levin AE86 (maar elke Hachi-Roku voldoet prima) met alle upgrades maar Stage 2 Turbo en de middelste ophanging, vering op zn laagst en hardst, wat camber erop en het diff op de standaard settings.
Een S15 Silvia met dezelfde upgrades maar met de diff op 60/60/60.
Een 370Z met alle shit erop en een supercharger, diff ook op 60/60/60.
Alledrie staan ze op Comfort Soft, evt op Sport Hard en alledrie zijn ze in staat tot 13.000 punten vol rondje Tsukuba. Goede oefentracks zijn Tsukuba en Autumn Ring, veel mooie doordraaiers en de eerste sectie van Autumn Ring kun je mooi proberen de drifts aan elkaar te koppelen. Tot aan de tweede start-finish kan makkelijk in één lange drift.
Maar dit zijn wel DRIFT-auto's hè, dikke POWERRRRRRRRRRRRRslides op de TG Test Track gaan met elke bak met veel vermogen, bijvoorbeeld de Shelby Cobra met wat upgrades. Die trekt strepen in z'n drie bij 120 km/u in een rechte lijn.
Ok, trouwens ik dacht dat iemand nog een 'agenda' zou maken voor on-line races en/of er zou een 'on-line'-race topic komen, toch?pur_DutchDevil schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:04:
[...]
Yep lijkt me een goed idee. Dat 530 PK en 1000kg minimaal van gister avond ging wel goed. iig die Audi TT en BMW M3 waren redelijk aan elkaar gewaagt. En volgens mij zijn die Super GT bakken daar ook wel goed voor. Zijn iig zat race bakken die je rond de 530 PK kan tunen.
GreetZ DD
Zou toch wel een keer handig zijn....
Verwijderd
AI begrijpt gewoon niet dat als het buiten regent... dat je regenbandjes om moet doen... Nee die starten vrolijk op de slicks van de race er voor en gaan na 1 ronde stuntelen de pits in...
En ja hoor, de volgende race is droog! Ohjee! wat zullen we doen? ach gewoon weer het zelfde, op regenbandjes starten en na 1 ronde slicks er op zetten....
Verwijderd
Gevolg was dat ik meerdere events in 1x goud had nadat ik eerst dagen aan het klooien was met de normale controller..
Verwijderd
Zullen we dan ook met limieten werken zodat iedereen zijn auto zelf kan afstellen voor dat er een trackday is.JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:45:
[...]
Ok, trouwens ik dacht dat iemand nog een 'agenda' zou maken voor on-line races en/of er zou een 'on-line'-race topic komen, toch?
Zou toch wel een keer handig zijn....
iets van 500 pk max en minimaal 1000 kg.
hihi, hadden we ook al geroepen...pur_DutchDevil schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:04:
[...]
Yep lijkt me een goed idee. Dat 530 PK en 1000kg minimaal van gister avond ging wel goed. iig die Audi TT en BMW M3 waren redelijk aan elkaar gewaagt. En volgens mij zijn die Super GT bakken daar ook wel goed voor. Zijn iig zat race bakken die je rond de 530 PK kan tunen.
GreetZ DD
Ik zal eens kijken of ik vanmiddag iets simpels kan maken tbv raceagenda.... aangezien er hier nog niks is geregeld.
Himlims aka Hollandhards zou hier ook mee bezig kunnen zijn. Misschien handig om dat even met hem af te stemmen??JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:23:
[...]
hihi, hadden we ook al geroepen...
Ik zal eens kijken of ik vanmiddag iets simpels kan maken tbv raceagenda.... aangezien er hier nog niks is geregeld.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
er is een host met daarop paddock - fatsoenlijke TS ontbreekt nog. ik heb weinig annimo om dat alles steeds te registreren, dus als jij je geroepen voelt ..JoepW schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:23:
[...]
hihi, hadden we ook al geroepen...
Voordeel, je kan je auto's showen en je vrienden kunnen die online gebruiken. Al heb ik dat laatste zelf nog niet getest.
Kan iemand dat laatste testen, ik heb wel wat auto's in mijn online garage staan2d0 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:52:
Om je drivers en auto's the showen op je GT5 pagina op internet moet je ze online delen vanuit de garage of je driver overzicht. Nadeel is dat je de auto's of drivers dan zelf niet meer kan gebruiken.
Voordeel, je kan je auto's showen en je vrienden kunnen die online gebruiken. Al heb ik dat laatste zelf nog niet getest.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
moet je mij eens uitleggen hoe dat werkt! In mijn optiek is er enkel nadeel aan 't 'online showen' van autos; jij hebt er niets aan en kunt je auto niet gebruiken, je vrienden hebben er neits aan want kunnen de auto niet gebruiken.... wtf!? is de meerwaarde....2d0 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:52:
Ik las dat je de auto's, omdat ze geshared zijn in een online race kunnen gebruiken? Denk zelf, omdat ik nog nauwelijks online heb geraced, dat er allemaal in hetzelfde type auto geraced kan worden.
Iemand die dit kan bevestigen?
heb je niet goed gelezen; auto's die geshared zijn kun jij niet gebruiken (offline/online niet)2d0 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:24:
Ik las dat je de auto's, omdat ze geshared zijn in een online race kunnen gebruiken? Denk zelf, omdat ik nog nauwelijks online heb geraced, dat er allemaal in hetzelfde type auto geraced kan worden.
Iemand die dit kan bevestigen?

wat waren die licenses makkelijk zeg.
zeker s license was echt een lachertje zeker 5-6 in 1x gehaald. die met die ferrari in 5x(zat te kutten
en de andere in 2-3x. was er zo doorheen. maja heb ze nu wel. maar die prijsauto's zijn weer super
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
de momo werkt geloof ik wel, maar niet optimaal als ik kennis van me mag geloven. Die heeft nu een g27 in bestelling staan.Dacide schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:38:
Weet iemand of het oudere stuurtje van logitech (de momo racing force (dus niet de rode)) geschikt is voor GT5?
90 ronden in 1uur, 31 minuten
snelste ronde 0'53.355, uiteindelijk iets van 35 ronden voorsprong.
Toen Grand Vally 200km.
60 ronden waren zo voorbij, snelste ronde 01'03.344.
Wat een heerlijke endurance bak die X2010, maar 2 perfecte ronden achter elkaar rijden is heel lastig.
Rondetijden hebben geschommeld met 1 tot 12 seconden
Hij rijdt fantstatisch, maar als ie eenmaal op het gras/zand komt, is ie daar heel moeilijk uit te krijgen.
En voor de showoff:

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2011 12:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Ik heb er inderdaad 2. Heb je een Tommy Kaira ZZ-II?Obi1r schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:03:
Wie wil mij een Nascar wagen doneren? Vast wel een paar van jullie die 2 van die dingen hebben, of 1 en er niet over piekeren om nog in dat ding te stappen
PSN: Leech1984
Verwijderd
Als hij al geen Nascar heeft, en er blijkbaar ook de centen niet voor, denk je dan dat hij die Tommy heeft?leech1984 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:08:
[...]
Ik heb er inderdaad 2. Heb je een Tommy Kaira ZZ-II?
ben van level 29 naar level 31 gegaan, met nurburgring op brons en monza op goud
Ik had met brons 6 seconden tekort voor goud, en het ging al retesnel
Eerst indy500 rijden, dan maar weer eens aan de challenges (Vettel & Rally) beginnen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is de bedoeling dat ooit middels een update je vrienden de gesharede auto tijdens online races kunnen gebruiken. Dit staat bij het vraagtekentje/help in GT Lifehimlims_ schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:29:
[...]
heb je niet goed gelezen; auto's die geshared zijn kun jij niet gebruiken (offline/online niet)
thnx man.dvdkiwi schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:12:
Zo dat doe je best goed!!!
Ik had met brons 6 seconden tekort voor goud, en het ging al retesnel
Eerst indy500 rijden, dan maar weer eens aan de challenges (Vettel & Rally) beginnen.
heb zojuist ook zuzuka gehaald op brons. heb geprobeerd hoger te halen maar lukt me gewoon totaal niet.
bij nurburgring heb ik ook bijna zilver gehaald scheelde niet heel veel. suzuka zit ik ruim 1.7sec boven zilver en 3.1 sec boven goud.
op dit moment kun je dus niets met die functieBatmanHorizon schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:55:
[...]Het is de bedoeling dat ooit middels een update je vrienden de gesharede auto tijdens online races kunnen gebruiken. Dit staat bij het vraagtekentje/help in GT Life
Dit topic is gesloten.