Time is never wasted when you're wasted all the time.
Wordt dit nog leuker? En is GT5 Prologue überhaupt te vergelijken met GT5?
Verwijderd
Het basisprincipe is gelijk aan elkaar: Je moet races doen om geld te verdienen zodat je auto's kunt kopen voor een volgende race and so on.Baldertt schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:09:
Wordt dit nog leuker? En is GT5 Prologue überhaupt te vergelijken met GT5?
Grafisch gezien durf ik wel te stellen dat GT5 en GT5p nagenoeg gelijk zijn aan elkaar, geluiden en physics in GT5 zijn wel verbeterd ten opzichte van de prologue.
Het grote verschil zit hem echter in de content. Neem GT5P en vermenigvuldig dat maar eens met een factor 10...
Je hebt niet alleen meer dan 1000 auto's ter beschikking, maar ook nog eens een behoorlijk aantal tracks waar je helemaal los op kunt gaan in zowel arcade als "career".
Behalve de gewone races die je moet doen heb je ook nog tal van Specials, denk hierbij aan nascarchallenges, rallychallenges of zelfs kartchallenges.
Verder is het hele tuningdeel weer terug die we allemaal kennen uit de vorige delen. Het onlinedeel is ook flink uitgebreid, totaal niet te vergelijken met gt5P.
Ik kan nog uren ranten over wat er allemaal wel en niet in zit, maar laat ik de conclusie heel kort houden:
Ben je fan van de Need for Speed-reeks of andere arcaderacers waar de snelle bolides en actie van je beeld spat, en verwacht je dit ook van GT5: Dan kom je bedrogen uit en kun je GT5 beter laten liggen.
Ben je echter een echte autojunk en stroomt de benzine sneller door je aderen als je het geluid hoort van een Alfa Romeo raceauto uit de 60ties, en hou je van verzamelen en puur racen? Dan is GT5 de game voor je...
105 is wel heel behoorlijk, geloof dat ik niet meer dan 60 tegen ben gekomen (via garage spoiler geplaatst)Pyrone89 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:16:
Ja, maar je ziet dus helemaal geen uiterlijke verandering.
Ik kan nu de achtervleugel tot 105 punten downforce zetten, is volgens mij niet anders dan normaal, of wel?
Het is dan ook zo'n Le Mans auto, zo'n prototype. Geen straatautohimlims_ schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:35:
[...]
105 is wel heel behoorlijk, geloof dat ik niet meer dan 60 tegen ben gekomen (via garage spoiler geplaatst)
zo iets als een peugeot 905 of toyota minolta?Pyrone89 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 20:21:
[...]
Het is dan ook zo'n Le Mans auto, zo'n prototype. Geen straatauto
En toen werd ik wakker geknald door een vuurpijl
[ Voor 20% gewijzigd door Pyrone89 op 01-01-2011 00:17 ]
Beter 10 vuurpijlen in de lucht, dan 1...;)Pyrone89 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 00:16:
Zo met de winst van de Staatsloterij kan ik eindelijk de PS3 inruilen voor een echte race-auto..
En toen werd ik wakker geknald door een vuurpijl
..in de hand, juist.
[ Voor 4% gewijzigd door Rotje333 op 01-01-2011 00:58 ]
Hopen dat we allemaal een gezond, gelukkig, liefdevol en racewaardig jaar tegemoet gaan!
[ Voor 59% gewijzigd door Lampuhkap op 01-01-2011 01:26 ]
PhD i.o.
Ik ben normaal meer van de arcaderacers, maar ik begin er nu toch wel lol in te krijgen om de bochten zo goed mogelijk te nemen. Wel jammer alleen dat je nog steeds makkelijk 1e kunt worden zelfs als je tot 2 keer toe de baan afspint...(Audi R8 kreeg ik namelijk niet fatsoenlijk de bocht ingestuurd toen ik van 264 km/u terug moest naar 124Phase schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:33:
[...]
Het basisprincipe is gelijk aan elkaar: Je moet races doen om geld te verdienen zodat je auto's kunt kopen voor een volgende race and so on.
Grafisch gezien durf ik wel te stellen dat GT5 en GT5p nagenoeg gelijk zijn aan elkaar, geluiden en physics in GT5 zijn wel verbeterd ten opzichte van de prologue.
Het grote verschil zit hem echter in de content. Neem GT5P en vermenigvuldig dat maar eens met een factor 10...
Je hebt niet alleen meer dan 1000 auto's ter beschikking, maar ook nog eens een behoorlijk aantal tracks waar je helemaal los op kunt gaan in zowel arcade als "career".
Behalve de gewone races die je moet doen heb je ook nog tal van Specials, denk hierbij aan nascarchallenges, rallychallenges of zelfs kartchallenges.
Verder is het hele tuningdeel weer terug die we allemaal kennen uit de vorige delen. Het onlinedeel is ook flink uitgebreid, totaal niet te vergelijken met gt5P.
Ik kan nog uren ranten over wat er allemaal wel en niet in zit, maar laat ik de conclusie heel kort houden:
Ben je fan van de Need for Speed-reeks of andere arcaderacers waar de snelle bolides en actie van je beeld spat, en verwacht je dit ook van GT5: Dan kom je bedrogen uit en kun je GT5 beter laten liggen.
Ben je echter een echte autojunk en stroomt de benzine sneller door je aderen als je het geluid hoort van een Alfa Romeo raceauto uit de 60ties, en hou je van verzamelen en puur racen? Dan is GT5 de game voor je...
De beste wensen uit Obiland allemaal!
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Ben het met je eens, maar het was zo'n geweldig gevoel om die 60e op goud te halen.Phase schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:39:
Maar als je het net zoals mij vertikt om die dingen honderd miljoen miljard keer opnieuw te proberen om goud te halen zul je daar verder geen last van hebben, je unlocked er verder helemaal niets mee waar je niet zonder kunt...
Ondanks dat het maar een spelletje is, gaat hem om het feit dat jij GT5 op zijn flikker hebt gegeven. Dikke middelvinger naar de sadomasochistische japanner die de moeilijkste challenges heeft gemaakt.
Aan de andere kant, als die bastards in japan zien dat er (te) veel mensen alles op goud halen schroeven ze voor GT6 de martelfactor omhoog
Mij lukt het niet om eerste te worden ik wordt steeds 2de op 12 seconden afstand. Ik heb al geprobeerd om de versnellingen korter te zetten maar dat helpt niet.
Iemand een tip om daar eerste te worden?
Maar alsnog denk ik dat de licenses ietsje makkelijker zijn geworden vergeleken met GT2/GT3/GT4. Daar zat ik mezelf soms echt honderden keren stuk te bijten op 1 test. Dat is met GT5 bij lange na niet voorgekomen, vergeleken met eerdere GT's ben ik er vrij snel doorheen gelopen.
Met een Nascar lukt het m'n heethoofd lvl23 bob niet en met een RM uitvoering van een corvette '05 ook niet.
De lvl 23 FGT races wint ie op z'n sloffen, dus rijden kan ie wel
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik heb volgens mij de Ford GT LM gebruikt die je wint met Aspec Dream Car championship.JoepW schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:28:
Wat is in B-spec DE auto voor de Extreme American Championship race?
Met een Nascar lukt het m'n heethoofd lvl23 bob niet en met een RM uitvoering van een corvette '05 ook niet.
De lvl 23 FGT races wint ie op z'n sloffen, dus rijden kan ie wel
Sander H schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:31:
[...]
Ik heb volgens mij de Ford GT LM gebruikt die je wint met Aspec Dream Car championship.
2x Ford GTPyrone89 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:29:
Probeer eens een MARK IV Ford '67
Ik zal eens kijken. Hij is nu ff bezet met FGT
[ Voor 131% gewijzigd door JoepW op 01-01-2011 13:36 ]
Verwijderd
hoe kom je aan dit scherm?? Dit ziet er niet ingame uit.., kun je dit zien op je online PSN account??
Ik heb ze ook alle 60 op goud, ben ook zo'n goud junkie, er zijn denk ik 5 challenges in totaal die ik nog niet op goud heb, de C8 op Eiger nordwand (0.8 sec tekort), de volledige ronde AMG SLS op Nordschleife (kom nog 2 sec tekort) en de 3 Vettel Challenges heb ik op brons. Al het overige A en B spec op goud.
[ Voor 41% gewijzigd door Jeroenit op 01-01-2011 14:52 ]
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
eu.gran-turismo.comJeroenit schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:47:
[...]
hoe kom je aan dit scherm?? Dit ziet er niet ingame uit..
en dan inloggen ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

weet iemand waarom je bij je profiel geen coureursoverzicht en garage ziet?
Volgens mij zou dit moeten werken, maar tot nu toe zie ik alleen zwarte vlakjes. Ook bij mijn PSN vrienden...
Kun je ook foto's die je gemaakt hebt op de een of andere manier zien op je online PSN account??
Zo te zien heeft Pyrone89 foto's in zijn online fotoalbum staan, kun je mij vertellen hoe je dat doet?
[ Voor 26% gewijzigd door Jeroenit op 01-01-2011 15:14 ]
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
6 ronden Nurburgring (+/- 45 min. racen) met een prijs voor de winnaar: niveau 20+ wagen.
- iedereen rijdt in een Audi R8 4.2 FSI op sport zachte bandjes.
- boost staat op laag zodat iedereen een kans heeft, ook na een klein foutje.
- straf op zwaar -> wil geen geram op de baan
- lichte mechanische schade
- gripreductie naast de baan: realistisch
Trainingen beginnen om 20:00H en de race start om 21:00H vanavond.
De snelste uit de training start als eerste.
Ik start een prive ruimte, dus je kan alleen mee doen door een vriendverzoek te versturen.
PSN: GTP_2Fast4Stig
Zou leuk zijn als we met minimaal 10 man zijn. De prijswinnaar krijgt vanavond al zijn prijs na controle van de herhaling op sportief gedrag.
PSN-id: Chrasher
Ik doe mee, niet zozeer voor de prijs, maar omdat ik de vorige keer een geweldige race heb gereden met je (remember, met de rally auto'sChrasher schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:32:
Zijn er nog mensen die vanavond zin hebben in een lekkere pot online racen?![]()
6 ronden Nurburgring (+/- 45 min. racen) met een prijs voor de winnaar: niveau 20+ wagen.
- iedereen rijdt in een Audi R8 4.2 FSI op sport zacht bandjes.
Ik start een prive ruimte, dus je kan alleen mee doen door een vriendverzoek te versturen.
Zou leuk zijn als we met minimaal 10 man zijn. De prijswinnaar krijgt vanavond al zijn prijs na controle van de herhaling op sportief gedrag.
Vergeet niet mij als vriend toe te voegen, anders kom je niet in de lobby: GTP_2Fast4Stig
[ Voor 22% gewijzigd door Chrasher op 01-01-2011 16:51 ]
PSN: TDBtje
Ik doe ook mee, niet dat ik erg goed ben maar vind de nurburgring wel een leuke baanChrasher schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:32:
Zijn er nog mensen die vanavond zin hebben in een lekkere pot online racen?![]()
Zal je zo toevoegen
Wel grappig dat je B-spec kilometers ook worden opgeteld bij je totale afstand, zit nu op 82.906km
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Links is GTP_2Fast4Stig, Rechts ben ik (Pyrone89)

Die Chrome paint is trouwens echt mooi

[ Voor 22% gewijzigd door Pyrone89 op 01-01-2011 18:12 ]
mijn bobje is het net eindelijk gelukt om daytona te winnen in de nascar series, na het toepassen van een wat apparte maar wel werkende tuning. na 2 rondjes lag ie 1e, na 4 rondjes kwam ie los van de rest. 1 AItje wist aan te haken en bleef nog 8 rondjes in de slipstream, terwijl mijn bobje rustig uitliep naar 6 seconde voorsprong op de rest (nr3). toen viel de 2e ook eindelijk af en wist ik dat bob safe was om gewoon naar huis te scheuren.
mochten mensen de setup nodig hebben, geef ff een gil. ik post em vanavond wel even dan (bob scheurt nu rond op monza om naar lvl25 te komen)
Heb met moeite m'n record op 16408 gekregen met de Buick Special '62, terwijl de nummer 1 nu geloof ik zo rond de 36000 zit?
Verwijderd
Man, die chrome is sweeeeettttPyrone89 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 18:10:
Dit was het thema van de vorige keer dat er op de Nurburgring werd gereden. We reden de hele ronde vlak bij elkaar en pas in de bocht voor het lange rechte stuk maakte GTP een fout waardoor de strijd in mijn voordeel werd beslist.
Links is GTP_2Fast4Stig, Rechts ben ik (Pyrone89)
[afbeelding]
Die Chrome paint is trouwens echt mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
Probeer een RX-7, of een andere wagen met minder power. Ik heb er een poosje m'n tanden in gezet, en heb gemerkt dat je met lagere snelheid meer controle hebt over je drift... het gaat er tenslotte om om zo lang mogelijk dwars te gaanRotje333 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 18:53:
Iemand nog tips voor de driftproef op de Eiger Nordwand Kort?
Heb met moeite m'n record op 16408 gekregen met de Buick Special '62, terwijl de nummer 1 nu geloof ik zo rond de 36000 zit?
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
of wil heb ruilen ? voor iets ? noem maar misschien heb ik het
Ook de Carbon X1 zoek ik nog.
Wil de server ook wel hosten hoorChrasher schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:32:
Er zijn nog een aantal plaatsen over voor de race! Met een volle lobby kan het best leuk worden.
zou het graag doen , heb hem helaas nietTrishul schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:27:
Ik heb een silver chrome paint. Wil m wel ruilen tegen een lm race car, als dat realistisch is?
Qualificatie / trainen tot 21:00, daarna begint de race. Veel succes!
p.s. Geef even een seintje als er problemen zijn met aanloggen.
Zo'n setup is altijd welkom.rlKoekie schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 18:27:
whow, sweet man, die chrome paint!
mijn bobje is het net eindelijk gelukt om daytona te winnen in de nascar series, na het toepassen van een wat apparte maar wel werkende tuning. na 2 rondjes lag ie 1e, na 4 rondjes kwam ie los van de rest. 1 AItje wist aan te haken en bleef nog 8 rondjes in de slipstream, terwijl mijn bobje rustig uitliep naar 6 seconde voorsprong op de rest (nr3). toen viel de 2e ook eindelijk af en wist ik dat bob safe was om gewoon naar huis te scheuren.
mochten mensen de setup nodig hebben, geef ff een gil. ik post em vanavond wel even dan (bob scheurt nu rond op monza om naar lvl25 te komen)
Moet de race ook nog doen met bob.
Ik heb me als eerste gemeld, maar kan pas omstreeks 20:40 aansluiten.Chrasher schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:57:
Lobby is open ! PSN: GTP_2Fast4Stig (voeg me toe als vriend om mee te doen)
Qualificatie / trainen tot 21:00, daarna begint de race. Veel succes!![]()
p.s. Geef even een seintje als er problemen zijn met aanloggen.
Zou je mijn plekje open willen houden (ik PM wel even via PSN als die vol zit)
Werkte. Ik heb die American Extreme race gewonnen. Bedankt voor de tips.JoepW schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:31:
[...]
[...]
2x Ford GT
Ik zal eens kijken. Hij is nu ff bezet met FGT
Heb vanmiddag hem even de Americ hupseflups race op extreme laten doen.
De host is nu tweakers-gt5, je kan via hem joinen of nog steeds via mijn account GTP_2Fast4Stig en klik dan op het gele icoontje rechtsboven het "koffiekopje" van de lobby.
GAARNE NIET ZELF DE RACE STARTEN
[ Voor 8% gewijzigd door Chrasher op 01-01-2011 20:21 ]
Gewoon ff wat races rijden (geen online challenge), na een paar races heeft tie minder PK`s, ververs de olie dan niet meerFerdiV schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:21:
Pff nu dit weer, wil ik die NASCAR online challenge event doen en heeft mijn wagen te veel BHP terwijl ik niks uit kan zetten. Wat een kut spel is dit zeg.
PSN: MojoR1
snap er niks van... zat net in jouw lobby maar was de enige..Chrasher schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:12:
Let op: Aanpassing in Lobby!
De host is nu tweakers-gt5, je kan via hem joinen of nog steeds via mijn account GTP_2Fast4Stig en klik dan op het gele icoontje rechtsboven het "koffiekopje" van de lobby.
GAARNE NIET ZELF DE RACE STARTEN
Ik zie ook geen geel icoontje bij het koffiekopje
Verwijderd
Jah dat is vervelend idd!FerdiV schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:21:
Pff nu dit weer, wil ik die NASCAR online challenge event doen en heeft mijn wagen te veel BHP terwijl ik niks uit kan zetten. Wat een kut spel is dit zeg.
Het enige dat je kan doen is een nieuwe kopen en dan door het rijden van rondjes de PK's te verhogen maar dat duurt LANG!!!
Heeft iemand nog tips voor deze laatste Seasonal Event?
Na enorm tweaken lukt het me net om negende te worden

sigh
EDIT. heb net de tweakers gt5 server toegevoegd
moet f fgame restarten kunnen jullie een sec wacten?
[ Voor 35% gewijzigd door Mastasidaz op 01-01-2011 20:59 ]
Zojuist mijn eerste coureur aangemaakt genaamd: P.Dillard. Ben benieuwd!
Ow is dat weer zo moeilijk? Laat maar zitten danVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:39:
[...]
Jah dat is vervelend idd!
Het enige dat je kan doen is een nieuwe kopen en dan door het rijden van rondjes de PK's te verhogen maar dat duurt LANG!!!
Heeft iemand nog tips voor deze laatste Seasonal Event?
Na enorm tweaken lukt het me net om negende te worden
1: Goud (met een rare afstelling en een in mijn ogen niet netjes genomen chicane in de laatste ronde)
2: 3e (krijg die focus maar niet normaal de hoek om)
3: 3e (de mustang heeft 2 tegenstanders die ik maar niet kan bijhalen, de mustang zit ook iets van 130 kilo boven de minimale eis, maar hier heeft iedereen 'last' van)
4: 9e (deze heb ik maar 1x geprobeerd, maar vond die RX-7 Spirit A, van de dealer, niet lekker rijden)
5: 6e (downforce op de NASCAR volledig omhoog gezet, maak elke ronden wel een foutje, was al een keer opweg naar de 4e plek maar spinde toen ik met mijn achterwiel in het gras kwam)
Volgens mij heeft deze serie van 5 races mij meer geld gekost dan opgeleverd, helemaal gezien ik alle wagens (die ik al had) opnieuw moest kopen ivm motorupgrades bij de modellen in mijn garage...
Gewoon een elise pakken, die dingen rijden ook fijn!Exorcist schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:33:
Argh, tune ik mijn Mini Cooper-S voor de British Lightweight voor tienduizenden credits, is de Cooper-S Duits
Komt mij zéér bekend voor..Unbreukable schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:22:
Die 2e serie season events blijkt me niet te liggen. Waar ik in de eerste 5 season events zonder al te veel problemen 5 gouden bokalen in de wacht sleepte zijn mijn resultaten in de 2e serie bedroefend. Ik rij met alle rijhulp uit, muv ABS op 1 ivm een overgevoelig G27 rempedaal.
1: Goud (met een rare afstelling en een in mijn ogen niet netjes genomen chicane in de laatste ronde)
3: 3e (de mustang heeft 2 tegenstanders die ik maar niet kan bijhalen, de mustang zit ook iets van 130 kilo boven de minimale eis, maar hier heeft iedereen 'last' van)
4: 9e (deze heb ik maar 1x geprobeerd, maar vond die RX-7 Spirit A, van de dealer, niet lekker rijden)
5: 6e (downforce op de NASCAR volledig omhoog gezet, maak elke ronden wel een foutje, was al een keer opweg naar de 4e plek maar spinde toen ik met mijn achterwiel in het gras kwam)
Volgens mij heeft deze serie van 5 races mij meer geld gekost dan opgeleverd, helemaal gezien ik alle wagens (die ik al had) opnieuw moest kopen ivm motorupgrades bij de modellen in mijn garage...
De Nascar van mij heeft teveel PK dus die heb ik maar laten schieten, geen zin om een nieuwe te kopen voor 1 event...
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Was zeker een leuke race, jammer dat ik in de voorlaatste bocht voor het rechte stuk net iets buiten de baan ging en niet meer in de slipstream kon komen....we zaten met z'n 5en dicht achter elkaar.Chrasher schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:59:
Gefeliciteerd Steffan met het winnen van de cup. Je prijs komt er binnenkort aan. Was een leuke race!
Wilde wel nog even melden dat er eentje (rude-bud) mij tot 3x toe een remtest gaf op een recht stuk.
Dus ik zat er vlak achter en ineens ging hij op de rem zodat ik er achter op knalde en een penalty kreeg.
Is 3x gebeurd dus lijkt me niet per ongeluk, of ik heb het mis, sorry dan.
Verder een faire race met wat leuke gevechten om de koppositie waarbij de auto's elkaar nog wel eens raakten.
Was mijn eerste online race met GT5 maar hopelijk volgen er nog meer...
B-spec en 'alles goud' hoeft niet voor mij.
Moet nog 'geweldige coureur' ,2 keer ?trophy?,'extreme reeks' ,'driftkikker'
en 'het officiele record van de gt-r'.
Weet iemand de verborgen trophies ?
[ Voor 17% gewijzigd door numlocker op 01-01-2011 22:45 ]
Ik heb me prima vermaakt achteraan, als er 8 rondes gereden waren had het hele veld me voorbij gereden, ach ja volgende keer beterChrasher schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:59:
Gefeliciteerd Steffan met het winnen van de cup. Je prijs komt er binnenkort aan. Was een leuke race!
Probeer het eens met slipherstel aanUnbreukable schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:22:
Die 2e serie season events blijkt me niet te liggen. Waar ik in de eerste 5 season events zonder al te veel problemen 5 gouden bokalen in de wacht sleepte zijn mijn resultaten in de 2e serie bedroefend. Ik rij met alle rijhulp uit, muv ABS op 1 ivm een overgevoelig G27 rempedaal.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Je krijgt er een miljoen voor terug als je hem wintSp33dFr34k schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:42:
[...]
Komt mij zéér bekend voor..
De Nascar van mij heeft teveel PK dus die heb ik maar laten schieten, geen zin om een nieuwe te kopen voor 1 event...
[ Voor 5% gewijzigd door Stefie2010 op 01-01-2011 23:03 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik zal 's neuzen, die heb ik volgens mij nog welAight! schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:28:
[...]
Gewoon een elise pakken, die dingen rijden ook fijn!
Verwijderd
Je mag best ff slipstreamen bij mij maar het moet dan niet de bedoeling zijn dat je me net elke keer ff raakt.Jeroenit schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:07:
[...]
Wilde wel nog even melden dat er eentje (rude-bud) mij tot 3x toe een remtest gaf op een recht stuk.
Dus ik zat er vlak achter en ineens ging hij op de rem zodat ik er achter op knalde en een penalty kreeg.
Is 3x gebeurd dus lijkt me niet per ongeluk, of ik heb het mis, sorry dan.
En als je moeite ermee hebt, race mod erop en gaan met die banaan!Exorcist schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:22:
[...]
Ik zal 's neuzen, die heb ik volgens mij nog wel
B-Spec ben ik nu 24 en kan lekker in extreme grinden......
Wanneer unlock je de vettel-challenge ook al weer in A- of B-spec?
Morgen maar weer eens zelf rijden. On-line morgen(avond) nog wat te doen?
[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 01-01-2011 23:47 ]
1 miljoen uitgegeven voor 'niks'. Doh!

Nouja, wel een grappig autootje erbij
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
De ZR1 RM rijdt fantastisch. Ik had persoonlijk meer moeite om met een Murcielago te rijden.N3D3RWI3T schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:28:
Ben eindelijk lvl 15, ben van plan om óók de ZR1 aan te schaffen (origineel he), maar vroeg me af of hij met RM, dus met wat zou het zijn 800+ pk niet een dikke overstuur heeft en zo oncontroleerbaar is? Is het dan niet slimmer om een Murcielago VL te halen, aangezien die 4WD is?
Als je hemt koopt, vergeet niet om je tuning pas na de RM te doen.
Neem aan dat je het wel weet, maar alsnog.
Ik zelf heb alle drie de soorten race banden gekocht. Vaak rijdt ik op zacht of normaal en op specifieke banen op hard. Je moet zelf experimenteren wat voor jou het beste aan zal voelen. Ook met wat tuning kun je van de ZR1 RM echt een hele gave auto maken.
Level 30 A-Spec of B-Spec.JoepW schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:44:
Wanneer unlock je de vettel-challenge ook al weer in A- of B-spec?
Thnx
1: make sure dat je Monza, Suzuka en Nurgburgring F1 al kunt dromen.
2: Bekijk eerst de replay/demo van iedere track een paar keer voordat je eraan begint zodat je een idee hebt van wat de auto kan: waar liggen ongeveer de rempunten en welke versnelling wordt er gebruikt voor de bochten.
Als je namelijk geen flauw idee hebt van wat de X2010 kan is het heel lastig. Je moet direct 2 rondes per circuit rijden binnen een bepaalde tijd, rij je waar dan ook in die twee rondes van de baan moet je weer helemaal opnieuw beginnen vanaf 0.
Extra tip voor diegenen die al een X2010 hebben maar die vettelchallenge nog moeten halen: leg onder je eigen X2010 Racing Soft banden en oefen daar mee. Standaard liggen er Racing Hard banden onder de X2010 maar for some reason zijn die challenges allemaal met Soft, ondanks dat de grip met Hard al insane to the max is.
Huh? Tuning na Race Modification? Kun je dat uitleggen? Ik ging er vanuit dat je RM altijd als laatste moest doen.. (Heb nog geen een auto ge-RM-ed, dus er heeft zich nog geen ramp voltrokkenHiroj schreef op zondag 02 januari 2011 @ 01:08:
[...]
Als je hemt koopt, vergeet niet om je tuning pas na de RM te doen.
Neem aan dat je het wel weet, maar alsnog.
Ik zelf heb alle drie de soorten race banden gekocht. Vaak rijdt ik op zacht of normaal en op specifieke banen op hard. Je moet zelf experimenteren wat voor jou het beste aan zal voelen. Ook met wat tuning kun je van de ZR1 RM echt een hele gave auto maken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dit topic is gesloten.