• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Jumpman schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:41:
Wie kan mij helpen? Ik heb hier nog steeds de GT5 Collector's Edition liggen in seal, nu wil iemand die van mij overkopen. Gezien ik nu naar een maand de game niet heb aangeraakt, twijfel ik om deze nu te verkopen straks een gewone versie te kopen als ik ooit tijd heb. Wat ik me afvraag:

Is het Apex boekje een waardevolle toevoeging voor de game?
Zijn de meegeleverde 'Chrome Cars' ook in game te verdienen?

Ik heb de game nog in seal, anders had ik zelf wel even gekeken.
Kan iemand mijn vragen beantwoorden?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Apex boekje drijft al rond als pdf op het internet, de chrome cars heb ik volgens mij nooit gebruikt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

De vraag is ook, hoeveel denk je voor die collectorsedition te kunnen krijgen? Als dat niet veel meer is dan een normale versie kost, zou ik die collectorsedition houden, al is het maar voor de chrome cars aangezien je die niet ingame kunt krijgen...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
sinergyx, zou je mij die link kunnen sturen waar ik het pdfje kan downloaden?

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ja, ik ben ook wel geinteresseerd in dat boekje.

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
Pyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:53:
Ja, ik ben ook wel geinteresseerd in dat boekje.
Voor 4 auto's en 10 paints krijg je de link.

PSN: Leech1984

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
leech1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:00:
[...]

_/-\o_

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik zou de link ook wel willen weten eigenlijk

• Pyrone89
leech1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:00:
[...]

:D

Verwijderd

Dat Apex boekje is echt de moeite waard, ik vond die een heel stuk informatiever dan die van Forza 2 CE. :)

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

De Chrome cars zijn gewoon naast de speciale kleur gewone wagens met al een aantal upgrades... dus ze gaan niet harder dan de soortgelijke versies.
Apex boekje is mooi, behalve de wat kleine lettertjes dankzij het formaat...

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Pyrone89
Obi1r schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:37:
De Chrome cars zijn gewoon naast de speciale kleur gewone wagens met al een aantal upgrades... dus ze gaan niet harder dan de soortgelijke versies.
Apex boekje is mooi, behalve de wat kleine lettertjes dankzij het formaat...
Ze hebben vaak extra downforce elementen.

Mijn gewone 'volledig getunde SLS' is namelijk beduidend slechter op de Nordschleife dan mijn Stealth AMG. de Gewone AMG heeft echter weer veel meer PK's

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
Hoyden schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:19:
[...]

Natuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen... ;)

Maar volgens mij is het meerendeel van alle wagens in GT5 Japans ofzo.
En dan ook nog van 1 models tich uitvoeringen..

Althans zo lijkt het voor mij iig.
Het spel is ook van japanse makelaars. Ik vind het persoonlijk ook belachelijk dat er 20 verschillende mx-5 cars en nissan skylines inzitten, de focus had wel wat meer op europees/amerikaanse auto's gemogen, daarbij zijn er ook veel autos van GT3/GT4 gekopieerd. maar 1 van de grote missers vind toch wel het ontbreken van een lamborghini diablo en ferrari F50

[ Voor 9% gewijzigd door Tjona100 op 30-12-2010 19:46 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Tjona100 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:45:
[...]
maar 1 van de grote missers vind toch wel het ontbreken van een lamborghini diablo
Ik heb m! Soort van :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Woohoo :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8J7Yy.jpg

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
Je hebt te veel vrije tijd ;)

Maar wel supervet! Ik heb nu 6 japanners voor mij rijden.

PSN: Leech1984

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Gast! hoe krijg je dat voor elkaar? ik kwam niet verder dan D. Patrick en het toeval wilde dat mijn 2e coureur na 4 keer klikken precies die naam van een goede vriend had, dus die heb ik maar gehouden.

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Ik zie allemaal dat jullie geen losses hebben :P

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 16:13
ik heb alleen maar losses met bspec snap er echt niks van zit gewoon vast. :p

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Dan doe je het niet goed :p

Verwijderd

Jij hebt vast uren lang door lopen klikken om die namen te krijgen, of niet? ;)

• Sander H
Jep, voor Vettel heb ik 1,5 uur lopen klikken denk ik :+

Met het ene oog een beetje aan het chatten/internetten etc. en het andere oog gericht op de namen die voorbij kwamen ;)

Ik klikte per ongeluk T. Makinen door helaas, gelukkig kwam Vettel daarna voorbij.

[ Voor 19% gewijzigd door Sander H op 30-12-2010 20:27 ]

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Nou ik ben ook maar eens met B-spec begonnen, wil toch wel graag die Furai :)

sigh

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sander H schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:26:
Jep, voor Vettel heb ik 1,5 uur lopen klikken denk ik :+

Met het ene oog een beetje aan het chatten/internetten etc. en het andere oog gericht op de namen die voorbij kwamen ;)

Ik klikte per ongeluk T. Makinen door helaas, gelukkig kwam Vettel daarna voorbij.
Dat heb ik zo vaak. Doorklikken bij aanmaken van de coureurs als automatisme :(

Maar heb tenminste H. Simpson nu :D

Afbeeldingslocatie: http://homerize.com/_framegrabs/4F22/fg_367.jpg

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

de room van tweakers-gt5 is online... komt er nog iemand meerijden, anders ben ik zo alleen :)

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
Zijn er mensen fanatiek bezig met de time-trials? Ik ben net begonnen met de time-trial op het circuit van londen (van week 2) met een Honda Integra. Zonder veel speciaals aan de setup te veranderen kom ik tot plaats 125. Ik ben benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn. Vind het een goede opzet, en ook zeer leerzaam dat je de ghosts en replays van de top 10 kunt bekijken.

PSN: DirkvT

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ben nu de tweede endurance aan het rijden waarbij je 4 uur moet rijden. Ik lig nu 20 rondes voor en een ronde duurt voor de andere rijders iets van 1 minuut en 12 seconden. Ik denk er nu aan om de laatste 20 minuten niet te rijden en gewoon de tijd te laten doorlopen, dan hoef ik niet te spelen.

Maar vroeg me af of dat wel slim is. Is er geen trophy te halen als ik nog meer rondes rijd of krijg ik extra punten oid? Lijkt me niet, maar ik dacht ik vraag het hier maar even.

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
Gundogan schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:59:
[...]

Dat heb ik zo vaak. Doorklikken bij aanmaken van de coureurs als automatisme :(

Maar heb tenminste H. Simpson nu :D

[afbeelding]
Net als ik :D

• FerdiV
Goed ik doe het gewoon. Hij staat nu stil. Grappig dat de handrem werkt, 1 keer ingedrukt en blijft nu branden.

Mijn Mazda is er erg aan toe trouwens hehe.

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Mijn bob is vlgs mij Suïcidaal!
Hij is bezig met de tweede race van Dream Car Championship in de regen met de S. Vettel.
Trekt zich niks aan van de regen, knalt gewoon met bijna 400 over het natte wegdek...

• Phase

Phase

Supremely Insane

Hmmm, ik moet mezelf niet zo snel onderschatten klaarblijkelijk. Vanmiddag die Vettelchallenges geprobeerd, en hopeloos gefaald. Dusdanig hopeloos dat ik ervan overtuigd was dat ik die shitzooi nooit ging halen.
Ik een leuke deal gemaakt met Pyrone89 zodat ik alsnog een X1 zou krijgen, dus alles was prima.

Later vanmiddag was ik op zoek naar iets dat veel XP opleverde, en ik bedacht me dat in plaats van een endurance te doen die meer dan 2 uur duurt , ik die 2 uur ook zou kunnen spenderen aan het eindeloos oefenen en proberen van die Vettelchallenges aangezien die ook veel (meer) XP opleveren.

Long story short, ik heb alle drie die challenges op brons weten te halen waarmee ik een bak xp EN een X1 verdiend heb :)

@ Pyrone89, onze deal gaat gewoon nog steeds door, ik maak met mijn extra X1 een maatje van me blij die hem anders nooit zal gaan halen wegens te weinig tijd.

• Pyrone89
Phase schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:07:
Hmmm, ik moet mezelf niet zo snel onderschatten klaarblijkelijk. Vanmiddag die Vettelchallenges geprobeerd, en hopeloos gefaald. Dusdanig hopeloos dat ik ervan overtuigd was dat ik die shitzooi nooit ging halen.
Ik een leuke deal gemaakt met Pyrone89 zodat ik alsnog een X1 zou krijgen, dus alles was prima.

Later vanmiddag was ik op zoek naar iets dat veel XP opleverde, en ik bedacht me dat in plaats van een endurance te doen die meer dan 2 uur duurt , ik die 2 uur ook zou kunnen spenderen aan het eindeloos oefenen en proberen van die Vettelchallenges aangezien die ook veel (meer) XP opleveren.

Long story short, ik heb alle drie die challenges op brons weten te halen waarmee ik een bak xp EN een X1 verdiend heb :)

@ Pyrone89, onze deal gaat gewoon nog steeds door, ik maak met mijn extra X1 een maatje van me blij die hem anders nooit zal gaan halen wegens te weinig tijd.
Gehaald met stuurtje of controller?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik begin de B-spec modus steeds leuker te vinden :), eigenlijk stelt het niet veel voor; in het begin voor komen te liggen en zorgen dat je coureur mentaal rustig is, dan rijdt hij (indien 1ste plek) rustig de race uit.

Vind het wel jammer dat er maar 2 Volvo's inzitten (en ja, een standaard 940 en S60 ook nog maar ik wil premium auto's).

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
FerdiV schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:28:
Ben nu de tweede endurance aan het rijden waarbij je 4 uur moet rijden. Ik lig nu 20 rondes voor en een ronde duurt voor de andere rijders iets van 1 minuut en 12 seconden. Ik denk er nu aan om de laatste 20 minuten niet te rijden en gewoon de tijd te laten doorlopen, dan hoef ik niet te spelen.
Volgens mij kan je prima even stoppen, denk er alleen wel aan dat je wel de laatste ronde moet afmaken!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Pyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:13:
[...]

Gehaald met stuurtje of controller?
Stuur (logitech driving force gt), en ik moet zeggen dat het af en toe behoorlijk werken was..

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Inmiddels wel de Franse versie van het Apex Magazine gevonden in *.pdf, nu de US of UK nog.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Unbreukable
Hoe kan het toch dat er zo'n verschil zit in die b-spec coureurs. De ene van mij wint bijna alles en die andere rijdt alleen maar schade... beide hebben ongeveer het zelfde profiel.

[ Voor 13% gewijzigd door Unbreukable op 30-12-2010 23:04 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TS waardige link:
https://spreadsheets.goog...kzWG9ncDdWM2c&hl=en&gid=1
Unbreukable schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:04:
Hoe kan het toch dat er zo'n verschil zit in die b-spec coureurs. De ene van mij wint bijna alles en die andere rijdt alleen maar schade... beide hebben ongeveer het zelfde profiel.
welk lvl zijn je bestuurders? pas v.a. lvl10-15 kunnen ze beetje rijden

[ Voor 61% gewijzigd door himlims_ op 30-12-2010 23:13 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Unbreukable
himlims_ schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:12:
TS waardige link:
https://spreadsheets.goog...kzWG9ncDdWM2c&hl=en&gid=1

[...]
welk lvl zijn je bestuurders? pas v.a. lvl10-15 kunnen ze beetje rijden
oh ze zijn level 8 en 6... toch knap dat ik hier zie dat er mensen zijn waarbij AL hun B-Specs nog niet 1x verloren hebben.
Op dit moment heb ik:
213 uit 246
67 uit 74
45 uit 46
9 uit 9
18 uit 18

Veel races heb ik overgeslagen, omdat je bij 5x eerste al 100% zeker cup winnaar bent. Enige wat ik nog moet uitvogelen, hoe die carreer precied werkt. Die 246 races zit pas over de helft.

En Jump, ik heb een topic op GTplanet langs zien komen waar hij in stond gelinkt. Was wel een matige scan, maar zelf heb ik de link niet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Unbreukable schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:17:
[...]oh ze zijn level 8 en 6... toch knap dat ik hier zie dat er mensen zijn waarbij AL hun B-Specs nog niet 1x verloren hebben.
die van mij winnen zeker niet alles. met name de 'cool'-drivers rijden als een 85jarige. Wanneer die eenmaal lvl 15+ bereikt hebben durven ze op de meest onverwachte situaties een inhaal manoeuvre uit te halen. Maar daarvoor moet je er niet veel van verwachten (mijn ervaring/mening). Daarin tegen is een hot-head driver wat agressiever, maar dat kan ook tegen je werken wanneer die iets te enthousiast wordt vliegt die geregeld van de baan af.

maar ik zou iig niet afgaan op 't lvl/succes/resultaat van mensen uit je vriendelijkst. Weet jij veel of die een verliezende race voortijdig afbreken en daarmee hun gemiddelde kunstmatig hoog te houden?? Ik verlies veel races, jammer maar helaas, dat betekend niet dat ik er geen plezier aan beleef... in tegendeel; de uitdaging wordt des te groter :P

SinergyX schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:24:
Op dit moment heb ik:
213 uit 246
67 uit 74
45 uit 46
9 uit 9
18 uit 18

Veel races heb ik overgeslagen, omdat je bij 5x eerste al 100% zeker cup winnaar bent. Enige wat ik nog moet uitvogelen, hoe die carreer precied werkt. Die 246 races zit pas over de helft.

En Jump, ik heb een topic op GTplanet langs zien komen waar hij in stond gelinkt. Was wel een matige scan, maar zelf heb ik de link niet.
nofi, maar waar hebbie 't over? ik volg je stats niet helemaal
Jumpman schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:04:
Inmiddels wel de Franse versie van het Apex Magazine gevonden in *.pdf, nu de US of UK nog.
die <- misschien?

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 30-12-2010 23:35 ]

• Sander H
Eindelijk de Focus challenge gehaald met goud. Een flywheel, nieuwe transmisse en suspension en wat setup veranderingen en ik kon constant 42.0 rijden, uiteindelijk haalde ik de andere focus al in de eerste bocht van de laatste ronde in :P

Wat beftreft bspec stats, ik heb wel een aantal keer races gestopt omdat ik toch al zag dat het kansloos was. Dan ga ik niet nog een kwartier wachten om weer opnieuw te proberen met een andere rijder/auto etc. Achteraf gezien misschien wel spijt van, was denk ik wel leuk om te zien wie de hoogste win ratio kon halen bijvoorbeeld.

Maar alleen in het begin is het lastig, als je eenmaal met snellere auto's dan de tegenstand kunt rijden winnen die van mij alles makkelijk. Aspec rijd ik wel altijd met gelijkwaardige auto's :)

• Pyrone89
YES! zojuist alle licenties op goud gehaald! met Dualshock 3 controller

Sommige waren echt lastig, maar eindelijk.

Nu nog die Eiger Nordwand C8, waar ik maar niet goud kan krijgen. En straks natuurlijk die Vettel challenge (die betekend dat iedereen zonder stuurtje nooit de gouden trofee en dus platina trofee kan krijgen)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:45:

feli - is hele prestatie

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

Hehe, eindelijk level 21. Heb met mijn Z1 RM al heel even op kop gelegen bij 'like the wind' maar kreeg 2 bochten voor de finish een tikje van de nummer 2 en vloog van de baan :(
2e poging wat minder downforce maar dan wil hij niet fatsoenlijk door de bocht. Nog maar wat andere setups proberen, met mijn huidige bijna standaard setup is het in ieder geval mogelijk om te winnen :)

Iemand nog interesse in een Pikes Peak quattro? O-) Heb inmiddels 2 van die tanks gewonnen :S

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55

Nu nog die Eiger Nordwand C8, waar ik maar niet goud kan krijgen
Same here |:( Word ik echt helemaal gestoord van.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

himlims_ schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:29:
nofi, maar waar hebbie 't over? ik volg je stats niet helemaal
Reactie op:
Unbreukable schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:17:
oh ze zijn level 8 en 6... toch knap dat ik hier zie dat er mensen zijn waarbij AL hun B-Specs nog niet 1x verloren hebben.
:)

• Pyrone89
Thx!

Nu lekker online racen in de room van TRAXION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Sander H schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:26:
[...]

Hm ik heb bij A-Spec nooit hoeven grinden.. heb je wel licenses en special events gedaan? Vooral dat laatste (en nu ook de online seasonal events) levert heel veel xp op.
neej licences en specials heb ik vanaf het begin vrijwel links laten liggen :P kvin er weinig aan e te moeilijk :P volgens mij zijn een groot gedeelte van die races gewoon niet normaal met een controller te halen. :P
Ethirty schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:52:
Iemand nog interesse in een Pikes Peak quattro? O-) Heb inmiddels 2 van die tanks gewonnen :S
haha toen ik hem won dacht ik yes een Pikes Peak quattro!!... bleek het een gaar prototype van de Q7 te zijn ipv de "echte" pikes peak

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 31-12-2010 00:14 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Zeker niet onmogelijk, als je een beetje went aan het rustig sturen met pookje kun je heel precies rijden. En ik zou zeggen concentreer je eens een dagje op de licenses en special events, je verdient veel geld, xp en auto's en je wordt er ook nog eens beter van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:43:
Eindelijk de Focus challenge gehaald met goud. Een flywheel, nieuwe transmisse en suspension en wat setup veranderingen en ik kon constant 42.0 rijden, uiteindelijk haalde ik de andere focus al in de eerste bocht van de laatste ronde in :P
De seasonal, zonder Skid recovery?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

stuur ik ook nog eens met de d-pad :P

neej als ik nog hier en daar wat van die races wil halen kan ik beter mijn logitech stuurtje van zolder halen =]

overigens hebt ik tot lvl20 nooit ergens XP gemist dat ik er voor moest grinden, ik had atijd geneog o de volgende race te starten.

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 31-12-2010 00:28 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
GAIAjohan schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:18:
[...]

De seasonal, zonder Skid recovery?
Jup, zonder hulpmiddelen behalve abs op 1. Ik deed het de eerste 2 keer met een stock Focus maar dat ging dus nooit werken kwam ik achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:38:
[...]

Jup, zonder hulpmiddelen behalve abs op 1. Ik deed het de eerste 2 keer met een stock Focus maar dat ging dus nooit werken kwam ik achter :P
Vraag me wel af hoe je zo in de 1:42's kwam. Mijn snelste tijd is een 1:42.1 geweest, maar heb nooit consistent in de 1:42's kunnen komen.
Wel gehaald, alleen ik heb t zeker niet netjes gedaan. Mja..

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 31-12-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik heb de max snelheid op 210 gezet, auto verlaagd, -1.0 camber gezet op de wielen, en nog iets wat ik niet meer weet.. laatste 3 rondjes waren 42.2, 42.0 en 42.1.

Ik merkte dat het beter is om rond 6.000 toeren te schakelen ipv hem helemaal door te trekken, scheelde wel iets per ronde bij mij :)

Die van mij was ook niet helemaal netjes trouwens, ook een paar keer geleund aan de binnenkant O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Sander H op 31-12-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is t dan toch mn LSD die t verneukte voor mij :P Maar geen zin om m weer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zojuist 3 races online gedaan met wat Tweakers, was weer leuk. 3x geraced, 3x gewonnen

We reden met de GT-R met sport zacht en later race hard banden.

Race 1: Tsukuba --> eerst lag Tweakers-GT5 aan de leiding, maar toen hij een fout maakte kon ik er voorbij en was het zaak om Heerst achter me te houden
Race 2 : Monaco --> start van pole-position, maar de anderen kwamen beter van hun plaats, lag daardoor na de eerste bocht derde. Twee bochten later had ik me weer weten op te klimmen tot 1e en ging ik er vandoor (max voorsprong 2 seconden), toen begon het jojo effect met Heerst die op sommige momenten flink dichtbij kwam.
Race 3: Nurburgring --> start van pole en kan de positie vasthouden, in de eerste sector zit Heerst nog vlak achter bij totdat ik bij de Jump ineens een witte waas door de achteruitkijkspiegel zie vliegen. Vanaf dat moment loop ik gestaag uit tot 20 seconden, totdat ik in de laatste sector zelf wat fouten maak, uiteindelijk win ik met 17 seconden. Deze race was trouwens met als starttijd 04:00, maar doordat we al in vrij rijden hadden gereden was het al later in de ochtend (dit blijkt dus niet te worden gereset naar 04:00 als de race begint). Echt briljant mooi om die baan zo te zien veranderen!

Heb weer zin in de volgende meeting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerst
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 18:58
Was leuk online vanavond. Mooi verslag van de races Pyrone, ik heb inderdaad flink achter je aan zitten jagen! Bij Tsukuba en Monaco met rond de +1s over de finish.

Nurburgring in het ochtendgloren was ook erg spannend. Die fout die ik in het begin maakte was redelijk fataal. Ik heb me de rest van de race vermaakt met een gevecht om de tweede plek, met hier en daar wat foutjes van zowel ikzelf als jackal. Op het laatste rechte stuk werd ik nog door hem ingehaald, maar kon de tweede positie weer terugpakken toen hij eruit vloog in de laatste paar bochten voor de finish.

Nu moet ik alleen nog een headset aanschaffen!

Nog iets anders: Ik heb in de opties de achtergrondmuziek bij races uitgeschakeld, maar tijdens online races hoor ik toch weer muziek. Offline dus niet. Weet iemand hoe dat kan? Ik wil het uitzetten omdat ik dan beter kan verstaan wat er gezegd wordt.

Nu nog die Eiger Nordwand C8, waar ik maar niet goud kan krijgen. En straks natuurlijk die Vettel challenge (die betekend dat iedereen zonder stuurtje nooit de gouden trofee en dus platina trofee kan krijgen)
Gefeliciteerd! Ik speel ook met de DS3 en moet nog goud halen op de IB en IA tests. bij S heb ik al wel alles goud. Is het jou ook opgevallen dat de S-license relatief eenvoudig te halen is vergeleken met voorgaande licenses? Bij S won ik regelmatig in één keer goud. Alleen Tokyo met die klassieke Ferrari was pittig.

[ Voor 30% gewijzigd door Heerst op 31-12-2010 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Heerst schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 01:27:
Was leuk online vanavond. Mooi verslag van de races Pyrone, ik heb inderdaad flink achter je aan zitten jagen! Bij Tsukuba en Monaco met rond de +1s over de finish.

Nurburgring in het ochtendgloren was ook erg spannend. Die fout die ik in het begin maakte was redelijk fataal. Ik heb me de rest van de race vermaakt met een gevecht om de tweede plek, met hier en daar wat foutjes van zowel ikzelf als jackal. Op het laatste rechte stuk werd ik nog door hem ingehaald, maar kon de tweede positie weer terugpakken toen hij eruit vloog in de laatste paar bochten voor de finish.

Nu moet ik alleen nog een headset aanschaffen!

Nog iets anders: Ik heb in de opties de achtergrondmuziek bij races uitgeschakeld, maar tijdens online races hoor ik toch weer muziek. Offline dus niet. Weet iemand hoe dat kan? Ik wil het uitzetten omdat ik dan beter kan verstaan wat er gezegd wordt.

[...]

Gefeliciteerd! Ik speel ook met de DS3 en moet nog goud halen op de IB en IA tests. bij S heb ik al wel alles goud. Is het jou ook opgevallen dat de S-license relatief eenvoudig te halen is vergeleken met voorgaande licenses? Bij S won ik regelmatig in één keer goud. Alleen Tokyo met die klassieke Ferrari was pittig.
Ja, die IB en IA zijn het lastigst.

Snap wederom de logica van PD niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-08 11:53
Gisteravond dan ook eindelijk even 3 wedstrijdjes online kunnen doen met tweakers-gt5. 1-tje gewonnen *O* , maar met mini-race echt kansloos. Wel grappig dat je ondertussen ook xp opbouwt. Misschien toch eens zo'n headsetje kopen, want typen en racen tegelijk is niet handig.. -O-

Als er meer mensen zijn die mij toe willen voegen: mijn psn-id is plieshout. d:)b

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vanmiddag kan ik ook eindelijk weer gamen. Na twee weken zonder ps3...:(
Mijn lens was kapot.... :'( De ps3 van mijn maatje is ook kapot maar die had al een nieuwe gekocht.
Gister heeft hij zijn lens overgezet in die van mij en hij doet het weer....Me so happy :D

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

FerdiV schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:28:

Maar vroeg me af of dat wel slim is. Is er geen trophy te halen als ik nog meer rondes rijd of krijg ik extra punten oid? Lijkt me niet, maar ik dacht ik vraag het hier maar even.
Datzelfde ben ik nu ook aan het doen, maar dan met de 4uurs nurgburgring endurance, en met voorbedachte rade :P
Ik vind het achterlijk dat ik per se x uur moet racen ipv gewoon een x aantal rondjes, ik bepaal zelf wel hoe lang ik erover doe :P

Dus ik heb me mijn X1 gepakt en eerst een paar rondjes achter de #1 aangereden om te zien wat zijn rondetijden zijn. Daarmee uitgerekend dat hij in die 4 uur ongeveer een rondje of 26/27 doet, excl. pitstops.
Ben lekker op mijn dooie gemak met de X1 mijn rondjes gaan maken en na het 28ste rondje heb ik de auto voor de streep geparkeerd zodat ik alleen nog ff over de finish hoef voor de 29ste ronde vol te maken.
Totale tijd "geraced" : 2 uur en 53 min

Als de tegenstanders van de 24uurs races ongeveer hetzelfde zijn, hoef ik daar straks maar 18 uur zelf van te rijden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Phase op 31-12-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gister eindelijk Like the wind gehaald. Ik had vooral moeite met de eerste baan, heb ik toch een flink aantal keren moeten rijden voordat ik eindelijk goud had. Mn Minolta direct aan mn BOB gegeven zodat die in B-Spec Like the wind ook kon halen :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogje schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:48:
Gister eindelijk Like the wind gehaald. Ik had vooral moeite met de eerste baan, heb ik toch een flink aantal keren moeten rijden voordat ik eindelijk goud had. Mn Minolta direct aan mn BOB gegeven zodat die in B-Spec Like the wind ook kon halen :)
Welk level is jouw bobje als ik vragen mag? de mijnen hebben enorme moeite om ook maar in de buurt te komen van de AI (ok ze zijn dan ook maar level 18 ofzo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Oogje schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:48:
gister ook met bspect gehaald :P verse bobjes (had 3 pogingen nodig - toen was die lvl 12 en gewonnen)
@hieronder; bobje moet ongeveer lvl 10-15 zijn wil die fatsoenlijk kunnen rijden (althans zo heb ik bij mij vast gesteld). Eerder tipte iemand dat je bob weldegelijk meerdere lvl's omhoog kan gaan met een race. Dus een nieuwe bob aangemaakt, die diverse malen like-the-wind laten doen tot die lvl 12 was, en de race wist te winnen. Dus je bob hoeft niet perce het lvl te hebben wat je nodig hebt om een race te starten

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 31-12-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:57:
[...]
gister ook met bspect gehaald :P verse bobjes (had 3 pogingen nodig - toen was die lvl 12 en gewonnen)
Huh? wacht even... wou je zeggen dat het level van je bob geen ruk uitmaakt? ik begrijp veelste weinig van B-spec....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Hoppa 60x GOLD!! (met de DS3)

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:52:
[...]

Welk level is jouw bobje als ik vragen mag? de mijnen hebben enorme moeite om ook maar in de buurt te komen van de AI (ok ze zijn dan ook maar level 18 ofzo)...
Mijn BOB die Like the Wind heeft gereden is zelf lvl 18 en had t pijltje omhoog op dat moment.
Ik lees hier nogal geklaag over vooral de ovals...dat de Bobjes dat niet snappen...ik ben gezegend met een Bob die een ovalrace met 2 vingers in zn neus wint.....deed ie al met de pickup race :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogje schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:57:
[...]

Mijn BOB die Like the Wind heeft gereden is zelf lvl 18 en had t pijltje omhoog op dat moment.
Ik lees hier nogal geklaag over vooral de ovals...dat de Bobjes dat niet snappen...ik ben gezegend met een Bob die een ovalrace met 2 vingers in zn neus wint.....deed ie al met de pickup race :?
Wat voor bobje heb je dan? cool of hot? die van mij heeft zoiets van "Hey ik lig op kop WOEI!" en daarna finisht hij als 11e ofzo.... stomme aardappel... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
plieshout schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 07:34:
Gisteravond dan ook eindelijk even 3 wedstrijdjes online kunnen doen met tweakers-gt5. 1-tje gewonnen *O* , maar met mini-race echt kansloos. Wel grappig dat je ondertussen ook xp opbouwt. Misschien toch eens zo'n headsetje kopen, want typen en racen tegelijk is niet handig.. -O-

Als er meer mensen zijn die mij toe willen voegen: mijn psn-id is plieshout. d:)b
Ja met zo een mini kan ik constant rijden :) zodra je die opgefockte bakken krijgt ga ik altijd de fout in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Hoe maak je in godsnaam een backup van je game? Nergens kan ik dat vinden, ook niet in de handleiding. Als ze dat nou even hadden verteld bij de update maar nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

FerdiV schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:41:
Hoe maak je in godsnaam een backup van je game? Nergens kan ik dat vinden, ook niet in de handleiding. Als ze dat nou even hadden verteld bij de update maar nee :(
In je Ps3 game/spel menu, even een paar keer omhoog naar "hulpprogramma voor opgeslagen data (ps3)"

usb stick in je ps3 (fat32), en je savegame selecteren met driehoekje, en dan kopieeren naar usb (of naar een ander profiel)

oh, en google wist dit ook! Heb ik net even gecontroleerd!

[ Voor 8% gewijzigd door Murzeltje op 31-12-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:17:
[...]

Wat voor bobje heb je dan? cool of hot? die van mij heeft zoiets van "Hey ik lig op kop WOEI!" en daarna finisht hij als 11e ofzo.... stomme aardappel... :X
Cool...en met een beetje pushen kan ie ook best leuke inhaalacties uithalen >:)
Ben dan ook erg blij met em ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:41:
Waarom zou een gewone PS3 functionaliteit in de handleiding van een spel moeten staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:33

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik ga zo maar eens A-Spec Formula GT kampioenschap opstarten ;) Dus ben wel ff zoet nu......
Wel de FGT net even afgesteld, ligt nu redelijk stabiel.
B-spekkies ben ik nu aan ca. 21 beland. Dus ff Nascar coachen. En snel door naar B-spec endurance. Dan wordt er tenminste geld verdient door ze.....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:54
JoepW schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:54:
Ik ga zo maar eens A-Spec Formula GT kampioenschap opstarten ;) Dus ben wel ff zoet nu......
B-spekkies ben ik nu aan ca. 21 beland. Dus ff Nascar coachen. En snel door naar B-spec endurance. Dan wordt er tenminste geld verdient door ze.....
Door "ze" zeg je, krijgt elke deelnemende eigen b-spec coureur een prijs dan voor zijn behaalde positie ?

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 31-12-2010 13:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

schumi2004 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:57:
[...]

Door ze zeg je, krijgt elke deelnemende eigen b-spec coureur geld dan bij positie ?
nu nog een keer maar dan in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:54:
In endurance word niet echt geld verdient door je b-speccies (vaak nog minder credits dan voor een standaard race). Beste manier van geld verdienen is het dreamcar kampioenschap doen. Hoef je maar 4 van de 5 te rijden en je verdient in +/- uurtje 1 miljoen credits. Moet wel om de 15 minuten ff de nieuwe race starten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

schumi2004 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:57:
[...]
Door ze zeg je, krijgt elke deelnemende eigen b-spec coureur geld dan bij positie ?
Ik zelfde taal gebruikkuh:
Nee samen ze werken. Krijguh 1 bedrach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

pur_DutchDevil schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:01:
[...]
In endurance word niet echt geld verdient door je b-speccies (vaak nog minder credits dan voor een standaard race). Beste manier van geld verdienen is het dreamcar kampioenschap doen. Hoef je maar 4 van de 5 te rijden en je verdient in +/- uurtje 1 miljoen credits. Moet wel om de 15 minuten ff de nieuwe race starten.
Owk. Thnx. Zit nu tijd te rekken voordat ik aan FGT begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
Die auto heb ik ook, zeker een vette auto. kon je vroeger alleen maar krijgen in de japanse versie van gran turismo 3 a spec

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Murzeltje schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:44:
[...]

In je Ps3 game/spel menu, even een paar keer omhoog naar "hulpprogramma voor opgeslagen data (ps3)"

usb stick in je ps3 (fat32), en je savegame selecteren met driehoekje, en dan kopieeren naar usb (of naar een ander profiel)

oh, en google wist dit ook! Heb ik net even gecontroleerd!
Thnx! Goed ik dacht dat de backup via het spel zelf moest vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Marando schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:52:
[...]

Straks komen we 't nog tegen op Marktplaats voor €15,= :/
Niet eens op marktplaats ;)

Gister mezelf eens getrakteerd op een 430 Scuderia, direct eens een zooitje geld erin gepompt, en rent nu gewoon men C63 AMG eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de 4uur Roadster race non-stop zitten doen...
Kan iemand mij vertellen wie er ooit verzonnen heeft om 4 uur in een MX-5 rond te rijden?
Als het nou een dikke bak was oke, maar ik had het na een kwartier al gezien haha.
Uiteindelijk 222 ronden gereden met 21 ronden voorsprong.

En even aan het testen geweest: met verschillende snelheden vanuit verschillende hoeken op de AI ingebeukt. Maar ze zijn echt niet van hun rails af te stampen.
Krijg jij een tikkie van hun (Nascar anyone?), sta je gelijk andersom.
En daarom neem ik overpowered wagens, puur omdat het niet leuk 'vechten' is met de AI.

Over overpowered gesproken: Mijn B-speccies zijn begonnen aan de 24u van Le Mans, zodat ze morgen om een mooie tijd klaar zijn haha.
Raar: ik mag er maar 3 kiezen, bij de eerdere races waren het er nog 4.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zo, AMG challenges ook binnen op goud.
Advanced en Expert op een natte ring waren voor mn gevoel toch een stuk eenvoudiger te halen dan Beginner en Intermediate op een droge track. Vond de targets daar toch wat strakker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:51:
Over overpowered gesproken: Mijn B-speccies zijn begonnen aan de 24u van Le Mans, zodat ze morgen om
je ps3 heeft een 'saftey' functie die je ps3 na zoveel uur inactiviteit uitschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Phase schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:44:
[...]

Datzelfde ben ik nu ook aan het doen, maar dan met de 4uurs nurgburgring endurance, en met voorbedachte rade :P
Ik vind het achterlijk dat ik per se x uur moet racen ipv gewoon een x aantal rondjes, ik bepaal zelf wel hoe lang ik erover doe :P
Je bent nog niks veranderd hé Phase, na al die jaren. Kijk eens goed naar m'n PSN naam in m'n signature... breng dat in verband met een ander online game en dan weet je het wel weer.
Goed je hier te zien!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:54
JoepW schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:02:
[...]

Ik zelfde taal gebruikkuh:
Nee samen ze werken. Krijguh 1 bedrach ;)
Stond er idd beetje krom maar ik heb het antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 21:55
Gister voor het eerst meegedaan met een online race (tweakers-gt5), was leuk om te doen en ga ik zeker vaker doen :P. Zelfs een keer gewonnen, alleen in die Mini en Golf bakte ik er niks van :P

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Spongerobie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:33:
[...]

[...]

Niet eens op marktplaats ;)

Gister mezelf eens getrakteerd op een 430 Scuderia, direct eens een zooitje geld erin gepompt, en rent nu gewoon men C63 AMG eruit :(
Ja dus?

Een Ferrari hoort een AMG er ook dik uit te trekken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat iemand me kan helpen, wilde zojuist na een week weer gt opstarten, update geinstalleerd...en nu kan ik in het menu mn toetsen van zowel mn controller als stuur niet gebruiken...kan dus eigenlijk niks meer nu. Zowel X als O doen niks.?

Alvast bedankt

opgelost haha

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:25

Maximus

There is no substitute

Ben toch maar aan de B-spec races begonnen. Meneer Alonso is nu level 2 ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Heerlijk om dat gouden trofeetje naast mijn naam in de Got spelerslijst te zien. :D

Happy new year!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet op GT inloggen, dus geen seasonraces... Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Pyrone89 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:30:
Heerlijk om dat gouden trofeetje naast mijn naam in de Got spelerslijst te zien. :D

Happy new year!
Ja fijn is dat he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Na 7.5 uur race van de 9 zitten mijn bob's op 540 rondjes(nog 110 ongeveer te gaan). Nr 2 al 101x ingehaald. Iedere ronde gaan al mijn bob's (alle boven lvl 30) in de een er laatste bocht in de spin. sukkels dat ze zijn.
PD had wel een andere baan mogen kiezen om 9 uur op rond te rijden. Dit is wel erg veel van hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downing schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:01:
Na 7.5 uur race van de 9 zitten mijn bob's op 540 rondjes(nog 110 ongeveer te gaan). Nr 2 al 101x ingehaald. Iedere ronde gaan al mijn bob's (alle boven lvl 30) in de een er laatste bocht in de spin. sukkels dat ze zijn.
PD had wel een andere baan mogen kiezen om 9 uur op rond te rijden. Dit is wel erg veel van hetzelfde
Met de X1 lag ik uiteindelijk na 9 uur op 265 ronde voorsprong >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zojuist de Audi R8 Le Mans PlayStation auto gekregen, tot mijn verbazing kun je hier een spoiler voor kopen (a 200.000), terwijl die dingen al een gigantische spoiler hebben. Je ziet echter geen uiterlijke veranderingen. Bug?

[ Voor 16% gewijzigd door Pyrone89 op 31-12-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Kun je de downforce ook al aanpassen zonder dat je die insane spoiler erop pleurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ja, maar je ziet dus helemaal geen uiterlijke verandering.

Ik kan nu de achtervleugel tot 105 punten downforce zetten, is volgens mij niet anders dan normaal, of wel?

[ Voor 97% gewijzigd door Pyrone89 op 31-12-2010 17:17 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.