Ik zag net dat silver chrome paint erg veel waard is? Ik heb hem net gekregen, ben wel geinteresseerd in een Lm race car... Iemand die wil ruilen?
Bijna synchroon posten lolJoepW schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:14:
[...]
Was je net voorMaar je toevoegingen zijn juist. Vooral niet te veel op reageren op de 'aangeraden' versnelling en rempunt
Niet veel animo voor online racen alleen.
Toch vandaag maar de Pagani Zonda R gekocht en daarbij gelijk de race slicks soft en alle mogelijke upgraden. Kannonnen wat een auto!
Dat ding is echt ziek snel en trekt op als een idioot
PhD i.o.
Daarnet de Formula GT races gedaan.
Mijn playstation heeft het maar net overleefd. Vloekte mij een ongeluk hier thuis, omdat het remmen totaal niet goed ging met een controller. Uiteindelijk geëindigd als 4e.
Morgen doe ik het opnieuw, maar dan met mijn stuurtje. Ik zal ze eens wat laten zien..
Mijn playstation heeft het maar net overleefd. Vloekte mij een ongeluk hier thuis, omdat het remmen totaal niet goed ging met een controller. Uiteindelijk geëindigd als 4e.
Morgen doe ik het opnieuw, maar dan met mijn stuurtje. Ik zal ze eens wat laten zien..
Gisteren GT5 gekocht na jarenlang Forza fan te zijn geweest 
Allemaal prima, Forza heeft zo zn sterke punten en GT ook, vind de 1 niet echt veel beter dan de ander. Maar.... De muziek uit GT5 doet me echt helemaal niks.. dus snel wat nrs naar de hd van de ps3 gekopieerd en 'user bgm' aangezet. Probleem is echter dat hij continue van nummer verandert.. Als je met een licence bezig bent is het helemaal belachelijk, elke keer als je retried vind GT het nodig om een nr te skippen, dus je hebt elke 15 sec een ander nr.. Aangezien ik veel naar trance luister zijn die nummers vaak 8-9 minuten, en nu hoor ik dus alleen de intros.
Ik heb bij de xbox de audio via het dashboard aan staan, en de bgm van forza uit, dan speelt hij mooi door. Met GT kan dat blijkbaar niet. Als ik via het ps3 menu de muziek aanzet kan ik de game niet starten terwijl de muziek doordraaid. Ben ik nou gek of zijn die japanners gek?
Allemaal prima, Forza heeft zo zn sterke punten en GT ook, vind de 1 niet echt veel beter dan de ander. Maar.... De muziek uit GT5 doet me echt helemaal niks.. dus snel wat nrs naar de hd van de ps3 gekopieerd en 'user bgm' aangezet. Probleem is echter dat hij continue van nummer verandert.. Als je met een licence bezig bent is het helemaal belachelijk, elke keer als je retried vind GT het nodig om een nr te skippen, dus je hebt elke 15 sec een ander nr.. Aangezien ik veel naar trance luister zijn die nummers vaak 8-9 minuten, en nu hoor ik dus alleen de intros.
Ik heb bij de xbox de audio via het dashboard aan staan, en de bgm van forza uit, dan speelt hij mooi door. Met GT kan dat blijkbaar niet. Als ik via het ps3 menu de muziek aanzet kan ik de game niet starten terwijl de muziek doordraaid. Ben ik nou gek of zijn die japanners gek?
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Zonde van je geld, in B-spec kan je hem winnen in de professional reeksMaximus schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:47:
Toch vandaag maar de Pagani Zonda R gekocht en daarbij gelijk de race slicks soft en alle mogelijke upgraden. Kannonnen wat een auto!Dat ding is echt ziek snel en trekt op als een idioot
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Ah dan weet ik nu eindelijk wat het betekent, nooit geweten haha. Maar lomp vind ik het wel, tis toch een zogenaamde realistische racer maar goed.
Maar kan iemand me tips geven over die Elise challenge?
Heb geen aanvullende auto's meer nodigTjona100 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:04:
[...]
Zonde van je geld, in B-spec kan je hem winnen in de professional reeks
Daarnaast vind ik de B-spec gewoon triest uitgewerkt.
PhD i.o.
yesssssss remproef met Aston Martin (IC-1) eindelijk gold gehaald!! Lukte me uiteindelijk mbv deze techniek, tijd die ik haalde was 0'26,538
Edit: 0'26.566, PS3 freeze
toen ik terug naar het hoofdmenu wilde gaan. DUS NIKS GESAVED
Heb em nog een keer moeten doen, gelukkig ging dat makkelijk
Edit: 0'26.566, PS3 freeze

[ Voor 30% gewijzigd door Stefie2010 op 29-12-2010 22:32 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik werd er ook gillend gek van. Toen ik na tig keer eindelijk een beetje gevoel kreeg voor de auto kon ik ze in bocht 2 en 3 er makkelijk uitremmen. De rest van de track gewoon zo rustig mogelijk doen.FerdiV schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:05:
Ah dan weet ik nu eindelijk wat het betekent, nooit geweten haha. Maar lomp vind ik het wel, tis toch een zogenaamde realistische racer maar goed.
Oh ja en het was voor mij echt onmogelijk om te doen met de normale (dichtste op de weg ) view, ik moest echt de view met het meeste afstand van de auto kiezen.
Nou je kan die zooi uitzetten. Dan heb je gewoon geen hud display meerFerdiV schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:05:
Ah dan weet ik nu eindelijk wat het betekent, nooit geweten haha. Maar lomp vind ik het wel, tis toch een zogenaamde realistische racer maar goed......
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Nou toch 4-5 man en leuk net.pur_DutchDevil schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:40:
[...]
...Niet veel animo voor online racen alleen.
Vaker doen!
Fijne afwisseling tov B-spec geneuzel (...voor de auto's en de poen) en lange endurance races en GT Challenge in A-spec.
ThnxFantomas schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:11:
[...]
Ik werd er ook gillend gek van. Toen ik na tig keer eindelijk een beetje gevoel kreeg voor de auto kon ik ze in bocht 2 en 3 er makkelijk uitremmen. De rest van de track gewoon zo rustig mogelijk doen.
Oh ja en het was voor mij echt onmogelijk om te doen met de normale (dichtste op de weg ) view, ik moest echt de view met het meeste afstand van de auto kiezen.
met deze instellingen als ik in de bochten gas loslaat tot 320 en begin met sturen schiet ik gewoon nog vol tegen de baan aan...Trishul schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:21:
[...]
Gebruik anders de volgende settings:
Downforce: Front ~ 35, Rear ~ 55
Top Speed: 380
Adjustable LSD: Initial Torque ~ 10 / Acceleration Sensitivity ~ 20 / Braking Sensitivity ~ 10
Suspension: Ride Height Adjustment - Both 0 / Spring Rate ~ 16.4 (front), 13.4 (rear) / Dampers (extension/compression) ~ 9 (front), 7 (rear) / Anti-Roll Bars ~ 3 (front), 5 (rear) / Wheel Alignment: Camber Angle ~ 2.0 (front), 1.5 (rear) / Toe Angle ~ 0 (front), -0.85 (rear, note that's a negative)
Brake Balance Controller: Both 0
Dit komt van het gamespot forum. Werkte perfect voor mij, indy de eerste keer gewonnen met net geen 20 seconden voorsprong op no.2 (american championship). De truc is om in de bochten gas los te laten tot 310 a 320 km/u en goed de bochten in te sturen. Op het rechte stuk tik je dan 360 km/u aan. Ow ja, ik ben zeker niet de beste coureur, ik heb ongelooflijk veel moeite om de amg challenges op goud (bij sommige zelfs zilver) te halen. Maar met deze instellingen rijdt ie ongelooflijk lekker. Ik durf zelfs te stellen dat ie beter rijdt dan de mazda furai, die had ik overigens gebruikt voor like the wind, waarvoor er veel instellingen rondzwerven op het internet. Wel ff op die furai de grootste turbo erop zetten natuurlijk.
word er een beetje hopeloos van. ga denk ik maar een ''dure'' auto kopen ipv blijven stressen met die corvette.
[ Voor 3% gewijzigd door AlphaWierie op 29-12-2010 23:47 ]
OK, je hebt wel alles erop en d'r aan zitten op die corvette hoop ik? In de bochten moet je niet helemaal gas los laten maar ongeveer de helft zeg maar (speel met DS3). En dan flink in de binnenkant van de bocht zitten. Als het echt niet wil lukken kun je nog kijken naar de mazda furai, die kan gewoon op 330 door de bochten.AlphaWierie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:46:
[...]
met deze instellingen als ik in de bochten gas loslaat tot 320 en begin met sturen schiet ik gewoon nog vol tegen de baan aan...
word er een beetje hopeloos van. ga denk ik maar een ''dure'' auto kopen ipv blijven stressen met die corvette.
OMG de furai did it!! nog nooit in die auto gereden (hij had maar 400pk..). maar wat een super wagen! beetje evoor hangen en hij werkte.Trishul schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:00:
[...]
OK, je hebt wel alles erop en d'r aan zitten op die corvette hoop ik? In de bochten moet je niet helemaal gas los laten maar ongeveer de helft zeg maar (speel met DS3). En dan flink in de binnenkant van de bocht zitten. Als het echt niet wil lukken kun je nog kijken naar de mazda furai, die kan gewoon op 330 door de bochten.
thxz!!
Omdat ie zo licht is he
Inderdaad goede wagen.
Verwijderd
Heb vandaag een andere versterker gekocht, kostte een vermogen maar wat een verschil. Mijn auto's in GT5 klinken nu niet meer als snorscooters maar als echte vette auto's!
Aanrader voor iedereen die niet tevreden is over het geluid!
Aanrader voor iedereen die niet tevreden is over het geluid!
is iemand van jullie al de British lightweight B-spec gelukt?
Heb een zwaar getunede en verlichte TVR naar 500 pk (concurrent heeft 200.) en NOG kan hij geen eerste halen.
spoilers alles zit erop.
Lijkt mij zonde om de Mclaren F-1 te halen van 1miljoen voor 1 Bspec event....
Heb een zwaar getunede en verlichte TVR naar 500 pk (concurrent heeft 200.) en NOG kan hij geen eerste halen.
spoilers alles zit erop.
McLaren F1 is een vette bak, zou ik zowiezo wel een keer kopen als ik jou wasAlphaWierie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 01:06:
is iemand van jullie al de British lightweight B-spec gelukt?
spoilers alles zit erop.
Ja ik spaar nu voor een forumula 1 auto. die heeft nog even voorrang.Wussie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 01:09:
[...]
McLaren F1 is een vette bak, zou ik zowiezo wel een keer kopen als ik jou wasZelf heb ik hem met een getunede elise gedaan volgens mij, had wel wat coaching nodig.
Ja coachen.. zelfs als ik mijn versnellingsbak echt laag zet trekt de lotus nog sneller op. denk dat ik het met een lotus ga proberen.
Hahaha, wel creatief. Ik heb die license test gewoon kunnen doen door rechtdoor af te remmen, maar ik had met de RA function de brakes op 10/10 gezet. Misschien dat dat ook helpt.Stefie2010 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:23:
yesssssss remproef met Aston Martin (IC-1) eindelijk gold gehaald!! Lukte me uiteindelijk mbv deze techniek, tijd die ik haalde was 0'26,538
Edit: 0'26.566, PS3 freezetoen ik terug naar het hoofdmenu wilde gaan. DUS NIKS GESAVED
Heb em nog een keer moeten doen, gelukkig ging dat makkelijk
Nu zit ik vast bij IB-3, de FR Cone Slalom test. Ik haat slaloms!
Ja was nog gezellig. Jammer alleen wat kort. Volgende keer je raceroom beter isoleren.JoepW schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:14:
[...]
Nou toch 4-5 man en leuk net.
Vaker doen!
Fijne afwisseling tov B-spec geneuzel (...voor de auto's en de poen) en lange endurance races en GT Challenge in A-spec.
Ik ben al een uur bezig om die Jag XJ13 te krijgen via facebook. Ik krijg maar geen code te zien, terwijl ik al 10 keer op sommige mensen heb geklikt uit m'n lijst, nadat ik heb geracet. Wordt leuk als blijkt dat zij 10 keer een invite hebben gekregen morgen...
-Ik heb dus op meer dan 5 mensen geklikt;
-Het spel heb ik al iets van 5 keer gespeeld;
-Bij nieuwsberichten is er bij 2 personen geplaatst dat ik hun heb uitgedaagd;
-Via de profile page van die gt5 app, zie je staan dat ik nog 4 mensen moet uitdagen en dit blijft continu staan.
Wordt hier echt pissig van. Ik heb de guide van gtplanet stap voor stap gevolgd. Maar geen codes.
Wat doe ik verkeerd of hoe werkte het bij jullie wel? Als iemand een code over heeft, dan houd ik mij van harte aanbevolen. Dank.
Trouwens, wat is B-spec fakking sloom zeg.... Zit nu op level 3 en het is lastig voor te stellen dat sommige mensen zo ver zijn met het coachen van hun 'Bob'. Hier mag snel een fast forward functie voor worden geimplementeerd.
-Via de profile page van die gt5 app, zie je staan dat ik nog 4 mensen moet uitdagen en dit blijft continu staan.
Wordt hier echt pissig van. Ik heb de guide van gtplanet stap voor stap gevolgd. Maar geen codes.
Wat doe ik verkeerd of hoe werkte het bij jullie wel? Als iemand een code over heeft, dan houd ik mij van harte aanbevolen. Dank.
Trouwens, wat is B-spec fakking sloom zeg.... Zit nu op level 3 en het is lastig voor te stellen dat sommige mensen zo ver zijn met het coachen van hun 'Bob'. Hier mag snel een fast forward functie voor worden geimplementeerd.
De Ford Focus seasonal challenge gehaald zonder slipherstel! YEAH!
1.4 secs vooraan!
Ja, het is smerig rijden, maar volgens mij anders onmogelijk.
1.4 secs vooraan!
Ik ben dus de beste van de hele GT communityv8power67 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:08:
[...]
zonder slipherstel is deze pertinent niet te doen, tenzij je de beste coureur bent van heel gt5 community.
heb nog niemand horen zeggen ook niet bij gtplanet.net die hem haalde zonder slipherstel aantezetten.

[ Voor 92% gewijzigd door GAIAjohan op 30-12-2010 04:50 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Of eerder beginnen?pur_DutchDevil schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:14:
[...]
Ja was nog gezellig. Jammer alleen wat kort. Volgende keer je raceroom beter isoleren.
Hallo Allemaal,
Ik volg dit topic al even met plezier, en heb zelf het spel nu sinds 2 weken, maar heb helaas niet zoveel tijd om te spelen, en als ik speel, dan doe ik dat met de gewone sixaxis-controller.
Ik heb nu de 1ste 3 licenties alles op goud gehaald (rest nog niet geprobeerd), en ben A-spec lvl 13 en B-spec lvl 6. Ik doe het dus wat rustiger aan zeg maar.
Ik wil ook wel eens zo'n avondje online mee racen, maar ik snap er geen snars van hoe ik de room van tweakers vind. Heb een paar dagen geleden al tweakers-gt5 toegevoegd op me'n psn als 'vriend' maar komt geen reactie van.
Wat doe ik fout?
M'n psn-naam is plieshout.
Ik volg dit topic al even met plezier, en heb zelf het spel nu sinds 2 weken, maar heb helaas niet zoveel tijd om te spelen, en als ik speel, dan doe ik dat met de gewone sixaxis-controller.
Ik heb nu de 1ste 3 licenties alles op goud gehaald (rest nog niet geprobeerd), en ben A-spec lvl 13 en B-spec lvl 6. Ik doe het dus wat rustiger aan zeg maar.
Ik wil ook wel eens zo'n avondje online mee racen, maar ik snap er geen snars van hoe ik de room van tweakers vind. Heb een paar dagen geleden al tweakers-gt5 toegevoegd op me'n psn als 'vriend' maar komt geen reactie van.
Wat doe ik fout?
Hoi..
Heb geen invite gezien ?plieshout schreef op donderdag 30 december 2010 @ 07:49:
Hallo Allemaal,
Wat doe ik fout?
Maar het ligt een beetje aan de animo hiero, heb al een paar keer een room aangezet die dan vervolgens bedroevend leeg blijft.
Maar als er animo is wil ik best de room sterten hoor.
Ik ben wel benieuwd hoe jij de auto hebt afgesteld. Die Focus van mij krijg ik niet eens een hoek om als ik harder rijd dan 50. Dat ding heeft gewoon vreselijk veel onderstuur.GAIAjohan schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:29:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Gisteren eens een poging gewaagd aan het Formula GT kampioenschap
Eerste race op Fuji reed ik best god vond ik, rondjes van 1'20.xxx tot 1'22.xxx
Maar zelfs bij mijn 1'20.xxx reed de tegenstander nog steeds een seconde of wat weg van me
Dit is denk ik de moeilijkste serie races van de A-spec mode.
Ook de laatste race van het dreamcar championship even gedaan nog.
Snelste rondje op het 24h Nurburgring parcours: 7'12.760
En dat na 2 rondjes oefenen
Toen had ik zin in iets anders.... de Vettel challenge!
Monza ongeveer 8 keer opnieuw moeten doen, maar toen net 4 tienden onder brons
Dik geld verdiend, en gelijk van lvl24 naar 26 gestegen!
(dus ook maar gelijk de eerste endurance gedaan
).
Nurburg ben ik aan begonnen, maar die eerste bocht moest zo vaak opnieuw dat ik die maar even laat liggen.
Maar zelfs bij mijn 1'20.xxx reed de tegenstander nog steeds een seconde of wat weg van me

Ook de laatste race van het dreamcar championship even gedaan nog.
Snelste rondje op het 24h Nurburgring parcours: 7'12.760
En dat na 2 rondjes oefenen
Toen had ik zin in iets anders.... de Vettel challenge!
Monza ongeveer 8 keer opnieuw moeten doen, maar toen net 4 tienden onder brons
Dik geld verdiend, en gelijk van lvl24 naar 26 gestegen!
(dus ook maar gelijk de eerste endurance gedaan
Nurburg ben ik aan begonnen, maar die eerste bocht moest zo vaak opnieuw dat ik die maar even laat liggen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
GAIAjohan schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:29:
1.4 secs vooraan![...]
Ik ben dus de beste van de hele GT community
[video]

Endurance B-spec grind-plekjes (Formula GT gebruikt):
-lvl25 > Grand Vally 200km > ca 68.000 in ca 1 uur 45 min (38.000xp p/u)
-lvl26 > Roadster 4 hours > ca 120.0000xp in 4 uur (30.00xp p/u)
-lvl27 > 200mijl Laguna Seca > ca 95.000 in ca 2 uur 30 min (38.000xp p/u)
-lvl28 > Indy 500 > ca 150.000xp in ca 2 uur 50 min (53.000xp p/u)
-lvl30 > 1000km Suzuka > ca 350.000xp in ca 5 uur 20 min (65.000xp p/u)
-lvl32 > 4uur Nurburgring > 290.000xp in 4 uur (72.500xp p/u)
-lvl33 > 9uur Tsukuba > 660.000xp in 9 uur (74.000xp p/u)
-lvl35 > 24uur La Sarthe > 2.200.000 in 24 uur (91.000xp p/u)
-lvl40 > 24uur Nurburgring >
*lijstje werk ik verder bij als ik verder kom, mede met dank aan SinergyX*
lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp
lvl 30-31 > ca 1.000.000xp
lvl 31-32 > ca 1.300.000xp
lvl 32-33 > ca 1.700.000xp
lvl 33-34 > ca 1.900.000xp
lvl 34-35 > ca 2.200.000xp
lvl 35-36 > ca 2.800.000xp
lvl 36-37 > ca 3.600.000xp
lvl 37-38 > ca 4.600.000xp
.......
lvl 39-40 > ca 7.500.000xp
-lvl25 > Grand Vally 200km > ca 68.000 in ca 1 uur 45 min (38.000xp p/u)
-lvl26 > Roadster 4 hours > ca 120.0000xp in 4 uur (30.00xp p/u)
-lvl27 > 200mijl Laguna Seca > ca 95.000 in ca 2 uur 30 min (38.000xp p/u)
-lvl28 > Indy 500 > ca 150.000xp in ca 2 uur 50 min (53.000xp p/u)
-lvl30 > 1000km Suzuka > ca 350.000xp in ca 5 uur 20 min (65.000xp p/u)
-lvl32 > 4uur Nurburgring > 290.000xp in 4 uur (72.500xp p/u)
-lvl33 > 9uur Tsukuba > 660.000xp in 9 uur (74.000xp p/u)
-lvl35 > 24uur La Sarthe > 2.200.000 in 24 uur (91.000xp p/u)
-lvl40 > 24uur Nurburgring >
*lijstje werk ik verder bij als ik verder kom, mede met dank aan SinergyX*
lvl 28-29 > ca 600.000xp
lvl 29-30 > ca 800.000xp
lvl 30-31 > ca 1.000.000xp
lvl 31-32 > ca 1.300.000xp
lvl 32-33 > ca 1.700.000xp
lvl 33-34 > ca 1.900.000xp
lvl 34-35 > ca 2.200.000xp
lvl 35-36 > ca 2.800.000xp
lvl 36-37 > ca 3.600.000xp
lvl 37-38 > ca 4.600.000xp
.......
lvl 39-40 > ca 7.500.000xp
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 31-12-2010 12:29 ]
Suzuka staat weer een keer aan, met regen dit keer en een rookie driver ertussen
10% strategie aan
39->40 is 7.576.732 xp, dus nog eens 4 races. Ik heb het maar voor gezien gehouden op lvl36 na 1x lemans24hSinergyX schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:33:
De 24 uur Sarthe gaf mij een Toyota GT-One, voor het geld moet je het absoluut niet doen
Al ben ik heel benieuwd welke superduper auto je dan met 24 uur nurburg zou moeten krijgen
Edit: lvl38->39 - 5.919.322 exp
Dus minimaal 3 racesDat ga ik dit jaar niet meer redden
Mijn B-speccers zijn nu voor de punten nog een keer de 1000km van Suzuka aan het doen.
Als ze die gereden hebben is het lvl35, dus de X2010
Alle Bobs zijn minstens rang 33 nu, dus vrijdag om 13.00 mogen ze aan de 24uur van Le Mans beginnen.
Ze hadden niks anders te doen met oud en nieuw zeiden ze. Mooi, dan kan ik weg
En 's nachts ingame zit toch vuurwerk, kijken ze daar maar een beetje naar haha
Als ze die gereden hebben is het lvl35, dus de X2010
Alle Bobs zijn minstens rang 33 nu, dus vrijdag om 13.00 mogen ze aan de 24uur van Le Mans beginnen.
Ze hadden niks anders te doen met oud en nieuw zeiden ze. Mooi, dan kan ik weg
Ik moet 'm ook nog halen, maar heb 'm al wel ongeveer in de pocket. De truc is: niet remmen als je stuurt en niet vol gas als je stuurt en erg laat remmen.FerdiV schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:08:
Ik wordt echt helemaal gek van die top gear challenge met de Elise. In godsnaam hoe doen jullie die? Wat zetten jullie aan en uit etc.? Het is echt een ramp, de eerste bocht lukt me überhaupt eens in de 10 pogingen. Elke keer spin hij weg, bij zowel het remmen en als gas geven.
Heeft iemand goede raad?
Heb trouwens nog een algemene vraag. Ik heb al een aantal Gran Turismos gespeeld en andere racegames maar nog steeds ben ik er niet achter wat het getal betekent dat af en toe verschijnt bij de versnelling. Dus soms staat er een '2' naast de 5 (versnelling) of een '4'. Altijd in het rood. Echt stom dat ik er nooit achter ben gekomen maar ja. Iemand?
Overigens slaat het volkomen nergens op hoe slippery die bak rijdt in die challenge. Kunstmatige opnaaierij van de moeilijkheidsgraad noem ik dat. Maar goed.
[ Voor 7% gewijzigd door rodie83 op 30-12-2010 11:02 ]
Nice, ik ben bijna level 25, ben nu bezig met Dream Car championship en heb daarna alleen nog de Nascar en FGT openstaan. Die doe ik later wel als m'n coureurs wat beter zijn, die zijn nu 21/19/16/15/15dvdkiwi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:50:
Mijn B-speccers zijn nu voor de punten nog een keer de 1000km van Suzuka aan het doen.
Als ze die gereden hebben is het lvl35, dus de X2010![]()
Ze hadden niks anders te doen met oud en nieuw zeiden ze. Mooi, dan kan ik weg![]()
je poppetje kan ook maar 1x lvl'en toch per race?dvdkiwi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:17:
Endurance B-spec grind-plekjes (Formula GT gebruikt):
> cut <
Stel je hebt 50K nodig voor lvlup, je verdiend 90K die 40K komt dan toch te vervallen/
[ Voor 61% gewijzigd door himlims_ op 30-12-2010 11:19 ]
Nope, stop maar eens een lvl 0 poppetje in een endurance race, dan schiet ie minstens 10/15 levels omhoog
Ah thnx, ja het is enorm overdreven. Maar toen ik een tijd geleden een Elise kocht had ik er ook al last van hoor, totdat ik hem aangepast had.rodie83 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:59:
[...]
Ik moet 'm ook nog halen, maar heb 'm al wel ongeveer in de pocket. De truc is: niet remmen als je stuurt en niet vol gas als je stuurt en erg laat remmen.
Overigens slaat het volkomen nergens op hoe slippery die bak rijdt in die challenge. Kunstmatige opnaaierij van de moeilijkheidsgraad noem ik dat. Maar goed.
Ja die moet ik ook nog, zij rijden echt harder door de bocht dan ik, maar heb dan nog niet zo veel geoefend.dvdkiwi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:03:
Gisteren eens een poging gewaagd aan het Formula GT kampioenschap![]()
Maar zelfs bij mijn 1'20.xxx reed de tegenstander nog steeds een seconde of wat weg van me![]()
[ Voor 31% gewijzigd door FerdiV op 30-12-2010 11:32 ]
Verwijderd
5 mensen uitzoeken bij local. Niet bij je vrienden.wilmundo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:20:
Ik ben al een uur bezig om die Jag XJ13 te krijgen via facebook. Ik krijg maar geen code te zien, terwijl ik al 10 keer op sommige mensen heb geklikt uit m'n lijst, nadat ik heb geracet. Wordt leuk als blijkt dat zij 10 keer een invite hebben gekregen morgen...
Als je in het gt-life hoofdscherm op profiel klikt, en je gaat met je pijltje op de punten voor je level staan, dan zie je hoeveel je hebt, en hoeveel je nog moet voor het volgende.himlims_ schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:19:
[...]
je poppetje kan ook maar 1x lvl'en toch per race?
Stel je hebt 50K nodig voor lvlup, je verdiend 90K die 40K komt dan toch te vervallen/
Daaraan kun je dus ook zien dat de xp die je over hebt, al gewoon tellen voor het volgende level.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Kleur bekennen trophy binnen, verzamel 256 lakkleuren
. Ging lekker snel met telkens die login bonus. Heb 299 auto's, nog een lange weg naar de 1000
Heb je 256 verschillende kleuren of gewoon 256 kleuren in totaal?
Ik heb 259 kleuren. Als ik een schatting moet maken heb ik er zo een 20 dubbel, dus je hoeft 256 kleuren in totaal te hebbenPyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:33:
Heb je 256 verschillende kleuren of gewoon 256 kleuren in totaal?
Body/chassis / rear wing: 5Jackal131 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:01:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe jij de auto hebt afgesteld. Die Focus van mij krijg ik niet eens een hoek om als ik harder rijd dan 50. Dat ding heeft gewoon vreselijk veel onderstuur.
Transmission: 210kmh
Drivetrain/LSD -
Initial torque - 60
acceleration - 60
braking - 20
Suspension
Ride height: Front -20, rear -10
Spring: front 7.5, rear 15.5
Dampers (both): Front 5, Rear 10
ARB: Front: 3, Rear: 6
Wheel alignment:
Camber: Front 2.3, rear 1.0
Toe: Front -0.40, Rear -0.41
Brake balance: Front 4, Rear 10
Al denk ik dat je de achtervleugel niet nodig hebt, aangezien die voor onderstuur zorgt. Volgens mensen op GTP maken mijn LSD settings geen sense, maar zo heb ik t altijd gedaan met FWD's in race sims als GTL, GTR2 en Race07..
Het is gewoon de belachelijkheid van de challenge. ERn die Focus deed ik on purpose, ik was gewoon kwaadhimlims_ schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:13:
[...]
netjes gedaan, paar dirty-inhaal manoeuvres maar dat heeft de AI verdiend
De C4 rijdt gewoon in de weg, net als die Golf en Alfa. En ook nog die Fiat..
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 30-12-2010 12:46 ]
ferrari's zijn pas geprogrammeerd om je te beuken, dat weet ik zeker. Die doen het er gewoon om. Bijna voor alle AI auto's is de ideale lijn heilig. Maar een ferrari wijkt er gewoon vanaf om jou te raken, let er maar eens opGAIAjohan schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:42:
[...]
Man man man jouw diffentieel kan je net zogoed weghalen en met de standaard rijdenGAIAjohan schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:42:
[...]
tekst
Al denk ik dat je de achtervleugel niet nodig hebt, aangezien die voor onderstuur zorgt. Volgens mensen op GTP maken mijn LSD settings geen sense, maar zo heb ik t altijd gedaan met FWD's in race sims als GTL, GTR2 en Race07..
[...]
Het is gewoon de belachelijkheid van de challenge. ERn die Focus deed ik on purpose, ik was gewoon kwaad.
Netjes! Hoor ik nou Audioslave op de achtergrond?GAIAjohan schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:29:
1.4 secs vooraan!
[...]
Ik ben dus de beste van de hele GT community
[video]
Pff, ik geef het op met die Formula GT. Het is gewoon frustrerend dat me dat niet lukt. Wordt door iedereen ingehaald. Vervelend dat het spel zo verschillend is.
Waarom is de moeilijkheidsgraad tussen regen en niet regen ook zo groot
Waarom is de moeilijkheidsgraad tussen regen en niet regen ook zo groot
[ Voor 19% gewijzigd door FerdiV op 30-12-2010 13:19 ]
welke kar hebben jullie voor "like the wind" gebruikt?
ik heb alleen een 900pk R8 en die Zonda RM als echt snerre wagens...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Formula GTChaoss schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:14:
welke kar hebben jullie voor "like the wind" gebruikt?
900PK op een R8
"gewoon" een R8 V10 van de dealer en dan fully tuned om precies te zijn heeft hij dan 898pk... ding gaat als de brandweer heb er tot nu toe bijna alle races mee kunnen winnen. de RS6 van de dealer heeft fully tuned 899pk, ding ziet er überdik uit "daytona grey" met 3cm verlaging
maar is natuurlijk lang zo snel niet als de R8 ivm gewicht
Maarueh die Formula GT heb ik natuurlijk niet en ga ik niet voor sparen ook
andere opties?
Maarueh die Formula GT heb ik natuurlijk niet en ga ik niet voor sparen ook
[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2010 13:25 ]
Ruilen met iemand.Chaoss schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:20:
"gewoon" een R8 V10 van de dealer en dan fully tuned... ding gaat als de brandweer heb er tot nu toe bijna alle races mee kunnen winnen. de RS6 van de dealer heeft fully tuned 899pk, ding ziet er überdik uit "daytona grey" met 3cm verlagingmaar is natuurlijk lang zo snel niet als de R8 ivm gewicht
Maarueh die Formula GT heb ik natuurlijk niet en ga ik niet voor sparen ookandere opties?
Nou heb ik inmiddels zo ongeveer een handelsverbod gekregen hier
maar die race is toch wel te halen met iets anders dan een F1 wagen?
De Corvette Z1 RM, die gebruik ik ook als grind wagen daar.
Verder zo ongeveer elke Le Mans auto
Verder zo ongeveer elke Le Mans auto
ok dankje, die maar eens kopen dan
geld is geen probleem kheb 1,7milj. en ga nu ff een rondje Japanese championship grinden 
ben een beetje n00b op dat gebied hoor, maar wat valt er allemaal onder een "le mans" auto?
ben een beetje n00b op dat gebied hoor, maar wat valt er allemaal onder een "le mans" auto?
[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2010 13:32 ]
Daarmee bedoel ik de prototypes die je tijdens de 24 uur van Le Mans ziet.
Je hebt bij Le Mans 4 klassen: LMP1 (allersnelst, prototypes), LMP2 (langzame prototypes), GT1 (snelle 'gewoon uitziende' auto's), GT2 (langzamere 'gewoon uitziende auto's).
Jij moet een LMP1 hebben.
Voorbeelden zijn een Peugeot 908, Audi R10 (alhoewel die wat minder PK heeft, dus die raad ik af), Mazda 787B, Bentley Speed 8, Pescarolo, Audi R8 etc...
Je hebt bij Le Mans 4 klassen: LMP1 (allersnelst, prototypes), LMP2 (langzame prototypes), GT1 (snelle 'gewoon uitziende' auto's), GT2 (langzamere 'gewoon uitziende auto's).
Jij moet een LMP1 hebben.
Voorbeelden zijn een Peugeot 908, Audi R10 (alhoewel die wat minder PK heeft, dus die raad ik af), Mazda 787B, Bentley Speed 8, Pescarolo, Audi R8 etc...
zijn dat wagens die je kunt kopen dan?
Als je een paar miljoen hebt, sure. Kijk nu anders eens in de online autohandel, volgens mij staan er daar nu een paar.Chaoss schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:38:
zijn dat wagens die je kunt kopen dan?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Meh, ik rij FWD's altijd met zo'n belachelijk differentieel. ben ik mee begonnen in GT Legends met de Mini's. en die lijn gewoon doorgetrokken naar Race07. Iedereen zegt dat mn diff nergens op slaat, maar ik vind t veel lekkerder rijdenTRAXION schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:04:
[...]
Man man man jouw diffentieel kan je net zogoed weghalen en met de standaard rijden
JupLukosje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:11:
[...]
Netjes! Hoor ik nou Audioslave op de achtergrond?
Ik bedoel ze zijn toch niet ergens te winnen? Denk dat ik eerst ide corvette ZR1 met RM maar eens ga aanschaffen.Phase schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:41:
[...]
Als je een paar miljoen hebt, sure. Kijk nu anders eens in de online autohandel, volgens mij staan er daar nu een paar.
Voor een LMP1 betaal je al gauw een miljoen of 4. Ik heb zelf de R10 TDI à 4,7 miljoen gekocht. Dus "geld is geen probleem", is best relatiefChaoss schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:32:
ok dankje, die maar eens kopen dangeld is geen probleem kheb 1,7milj. en ga nu ff een rondje Japanese championship grinden
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
dat bedoelde ik meer voor die ZR! met RM 
maargoed die R10 Tdi ga ik sowieso nog voor sparen... een van mijn doelen is iig om alle Audi's in het spel te krijgen
maargoed die R10 Tdi ga ik sowieso nog voor sparen... een van mijn doelen is iig om alle Audi's in het spel te krijgen
Als je je geld meerdere keren uit wilt geven omdat je geen zin hebt om te grinden maar wel de dure auto's wilt verzamelen. Kan dat. Maak een backup. Vervolgens de auto kopen en naar je 2e account sturen. Backup terugzetten en de auto vanuit het andere account naar je hoofdaccount sturen.
Schijnt te werken
Schijnt te werken

I served in a company of heroes.
Da's nep toch... werken voor je geld is the way to go!!! 
*als jullie nou eens niet massaal die Corvette ZR1 met racemod aansmeren (Furai, anyone?) houdt iedereen sowieso geld over haha
*
Anyway, kopie van een post op gtplanet.
Deze man zegt dat de volgende settings voor de Formula GT kampioenschap races ideaal zijn:
downforce max/max
diff 15/20/15
ride height -5/0
spring rate 16.4/17.5
damper ext 6/8
damper comp 5/7
anti roll 5/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
trans 249
brakes 4/1
Ik ga het van het weekend even proberen!!
*als jullie nou eens niet massaal die Corvette ZR1 met racemod aansmeren (Furai, anyone?) houdt iedereen sowieso geld over haha
Deze man zegt dat de volgende settings voor de Formula GT kampioenschap races ideaal zijn:
downforce max/max
diff 15/20/15
ride height -5/0
spring rate 16.4/17.5
damper ext 6/8
damper comp 5/7
anti roll 5/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
trans 249
brakes 4/1
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 30-12-2010 14:17 ]
mijn oli lampje brand wel altijd, maar had gelezen dat je de oli beter niet kon vervangen want dan werd je PK terug geschroeft. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?dvdkiwi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:14:
Olie vervangen levert wel degelijk enkele pk's meer op.
Vooral met racewagens wordt de olie al erg snel weer vuil.
Al betwijfel ik of je die paar pk's meer of minder (op een paar honderd pk) ook in je rondetijden terug ziet.
Vooral met racewagens wordt de olie al erg snel weer vuil.
Al betwijfel ik of je die paar pk's meer of minder (op een paar honderd pk) ook in je rondetijden terug ziet.
[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 30-12-2010 14:20 ]
Is die Furai zo snel dan? wnat die heb ik allang... volgens mij nog nooit ergens voor gebruiktdvdkiwi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:14:
*als jullie nou eens niet massaal die Corvette ZR1 met racemod aansmeren (Furai, anyone?) houdt iedereen sowieso geld over haha*
Magoed ga toch een aantal wagens met RM "sparen" Golf gti RM heb ik al en de Acura NSX... dat ding ziet er best bruut uit met RM, grijs gespoten en dan gele wielen eronder
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2010 14:27 ]
Furai heb ik oa Like the Wind mee gewonnen.
Max upgraden van dat ding kost niet zo heel veel.
En hij rijdt echt ontzettend lekker, vooral in de bochten.
Ik heb tot nu toe volgens mij nog geen enkele snelle wagen hoeven te kopen om events mee te winnen, buiten de Formula Gt dan.
Hopelijk komen er nog wel nieuwe RM wagens, want de paar die we nu hebben vind ik helemaal niet mooi.
Wie heeft bedacht om autostyle-achtige graphics op de Camaro RaceModded car te plakken?
Ik wil 'm racy, dus met sponsornamen ed erop (of gewoon clean).
Max upgraden van dat ding kost niet zo heel veel.
En hij rijdt echt ontzettend lekker, vooral in de bochten.
Ik heb tot nu toe volgens mij nog geen enkele snelle wagen hoeven te kopen om events mee te winnen, buiten de Formula Gt dan.
Hopelijk komen er nog wel nieuwe RM wagens, want de paar die we nu hebben vind ik helemaal niet mooi.
Wie heeft bedacht om autostyle-achtige graphics op de Camaro RaceModded car te plakken?
Ik wil 'm racy, dus met sponsornamen ed erop (of gewoon clean).
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 30-12-2010 14:31 ]
Verwijderd
Ik ben niet blij....mijn half jaar oude G27 heeft een probleem. Na hem gisteren voor het eerst op de PS3 aangesloten te hebben verloopt de calibratie. Voorheen altijd op de PC gehad en nooit een probleem meegemaakt.
Meerdere mensen die dit hebben ervaren met een G27 en en eventueel de oplossing hebben?
Meerdere mensen die dit hebben ervaren met een G27 en en eventueel de oplossing hebben?
Die Furai is alleen lelijk en heeft geen cockpit...dvdkiwi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:14:
*als jullie nou eens niet massaal die Corvette ZR1 met racemod aansmeren (Furai, anyone?) houdt iedereen sowieso geld over haha*
Gvd
Laguna Seca 200 miles pauze op ronde 63, wil ik verder gaan stond ie per ongeluk op quit race
. Waarom hebben ze geen "Weet u het zeker?!?!?" ingebouwd
. Komende week ff geen GT5 meer voor mij
Ik vind de Furai juist prachtig
Geen cockpit maakt mij niet uit, rij toch met bumper cam.
Geen cockpit maakt mij niet uit, rij toch met bumper cam.
Vanmorgen start ik die japanese 90's B-Spec race op Cape Ring. Rijdt de B-Spec debiel gewoon 6 van de 7 ronden door de pitstraat!!! Hij kwam steeds heel wijd uit de laatste hairpin en ging daardoor meteen de pit in!
de 'weet u het zeker' opties moet je fucking 6x aanklikken bij 't kopen en monteren van een band, maar het herstarten of afbreken van een race kan met 1x drukken WTF?! zoveelste crappy game-design van GT, en toch blijft 't een leuke gameBatmanHorizon schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:53:
GvdLaguna Seca 200 miles pauze op ronde 63, wil ik verder gaan stond ie per ongeluk op quit race
. Waarom hebben ze geen "Weet u het zeker?!?!?" ingebouwd
. Komende week ff geen GT5 meer voor mij
In het echt wel ja, zoek maar eens naar die test met dat ding op laguna seca op youtube.
Maar rijd wel gruwelijk en ik hem toch de bumpercamUnbreukable schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:47:
[...]
Die Furai is alleen lelijk en heeft geen cockpit...
Misschien kun je beter even verder kijken, Want die tuning is verre van optimaal.dvdkiwi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:14:
downforce max/max
diff 15/20/15
ride height -5/0
spring rate 16.4/17.5
damper ext 6/8
damper comp 5/7
anti roll 5/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
trans 249
brakes 4/1
Nu heb ik er de eerste 4 races wel mee gewonnen (En toen de 5de en 6de race gequit omdat ik genoeg punten had om het kampioenschap te winnen, En helemaal klaar was met die auto en tuning.)
Maar echt lekker vond ik het niet rijden, En ver uitlopen deed ik nooit.
Goed, Smaken verschillen en zo heel goed ben ik nu ook weer niet dus proberen kan altijd.
Maar zorg ervoor dat je ook een andere tuning bij de hand hebt, Mocht deze je niet bevallen.
(Staat er nog één iets verder in het topic, Pagina 2 of 3.)
Inmiddels gisteravond de 5de race ook op gold gezet.
Nog steeds met die tuning die mij eigenlijk niet bevalt, Maar ik had geen zin om een andere te zoeken.
Had nog geluk dat ik had gewonnen en dat was dan ook met het nodige afsnijwerk in de tweede chicane.
Trouwens: Op die Nurburgring Grand Prix Track kun je enorm veel tijd winnen door die chicane op het einde af te snijden. (Kunt daar per rondje 5 seconden voorsprong pakken als je het goed doet.)
Straks nog maar eens gaan zitten voor die laatste race en dan ben ik blij dat ik ervan af ben.
Ben nu die Furai in B-spec aan het proberen met die eerste race van "like the wind" maar mijn coureur blijft rond de 7-8'ste plek hangen... geloof nooit dat hij dit gaat winnen
op het rechte stuk rijden ze hem gewoon voorbij.
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2010 15:24 ]
Heb je Aspec Like the Wind al gedaan? kun je makkelijk doen met de Furai, dan win je de Minolta en daarmee kun je Bspec Like the Wind winnenChaoss schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:23:
Ben nu die Furai in B-spec aan het proberen met die eerste race van "like the wind" maar mijn coureur blijft rond de 7-8'ste plek hangen... geloof nooit dat hij dit gaat winnenop het rechte stuk rijden ze hem gewoon voorbij.
Ik snap PD echt niet, doen ze wel premium versie van een of andere verrotte Mazda uit de jaren 90, maar niet van de Furai, Veyron en de verschillende oude Le Mans auto's.
Die mensen snappen echt niet waar de prioriteiten liggen
Ik moet vooralsnog ook niks van die auto hebben.FerdiV schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:26:
Jeez wat is dat met die Formula GT. Dat is echt lastig, zij gaan veel sneller door de bocht en op het rechte stuk halen ze me ook in. Ik dacht dat rij ik wel even uit maar nee.

Zit vaker in de grindbak of naast de baan dan erop..

Maar ja, ik zal het toch moeten halen om de boel compleet te krijgen.
Maar hoe is ff een ander verhaal.
Ze hebben nogal een voorkeur voor Japanse auto's in dit spel..Pyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:53:
Ik snap PD echt niet, doen ze wel premium versie van een of andere verrotte Mazda uit de jaren 90, maar niet van de Furai, Veyron en de verschillende oude Le Mans auto's.
[ Voor 34% gewijzigd door Hoyden op 30-12-2010 16:09 ]
Ze hebben hun prioriteiten prima op orde. Oldskool JDM FTW.Pyrone89 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:53:
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
beste mede gamers, ik heb deze vraag al eens eerder gesteld ana weht begin vcan dit topic maar geen antwoord gekregen:
Ik sta nu met de season event time trial London op de 291e plek.
Echter nou vraag ik me af wanneer en hoeveel punten je hier nou voor krijgt.
en krijg je alleen een prijs als je in de top 10 komt of krijgt iedereen iets, hoe zit dat met die time trial races
en krijg je alleen een prijs als je in de top 10 komt of krijgt iedereen iets, hoe zit dat met die time trial races
time trials verdien je niets mee. is puur een epenis zeg maarNordcore schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:29:
beste mede gamers, ik heb deze vraag al eens eerder gesteld ana weht begin vcan dit topic maar geen antwoord gekregen:
hij wordt in amerika wel gebruikt als gtacademy als goe is.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verdomme, alle moeite voor niks geweest, bedankt voor je reactie iig :-)v8power67 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:35:
[...]
time trials verdien je niets mee. is puur een epenis zeg maar
die actie loopt op b-specv8power67 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:35:
[...]
time trials verdien je niets mee. is puur een epenis zeg maar
hahah mja daarom doe ik er allemaal niet meer aan meeNordcore schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:37:
[...]
Verdomme, alle moeite voor niks geweest, bedankt voor je reactie iig :-)
vind competiviteit niets, en je verdient er niets mee. geef maar gewoon lekker chillen.
daarom doe ik ook niet zo vaak meer mee met online races van dit forum, tenzij het een trackday is maar anders vind ik het gewoon niet zo leuk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De Furai is ook japans...Hoyden schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:58:
[...]
Ze hebben nogal een voorkeur voor Japanse auto's in dit spel..
wat is een trackday>?v8power67 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:40:m, tenzij het een trackday is maar anders vind ik het gewoon niet zo leuk.
Gewoon rondjes rijden zonder race te starten. Waarom je dat online zou willen doen weet ik niet, maar ok
PSN: Shiver23
Met een aantal bekenden kan dat heel leuk zijn hoor
En een Mazda Furai is belgisch?Hoyden schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:58:
[...]
Ik moet vooralsnog ook niks van die auto hebben.![]()
Zit vaker in de grindbak of naast de baan dan erop..![]()
Maar ja, ik zal het toch moeten halen om de boel compleet te krijgen.
Maar hoe is ff een ander verhaal.
[...]
Ze hebben nogal een voorkeur voor Japanse auto's in dit spel..
neej ben nu met A-spec lvl 20... en dat is een beetje een dood punt... kheb iets van 55000 xp nodig om lvl 21 te worden... als ik een race doe van die lvl 20 schwarzwald league dan krijg ik 4000xp voor een wedstrijd... moet dus een beetje gaan xp grinden blegh..Sander H schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:28:
[...]
Heb je Aspec Like the Wind al gedaan? kun je makkelijk doen met de Furai, dan win je de Minolta en daarmee kun je Bspec Like the Wind winnen

Natuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen...
Maar volgens mij is het meerendeel van alle wagens in GT5 Japans ofzo.
En dan ook nog van 1 models tich uitvoeringen..
Althans zo lijkt het voor mij iig.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 30-12-2010 17:19 ]
Hm ik heb bij A-Spec nooit hoeven grinden.. heb je wel licenses en special events gedaan? Vooral dat laatste (en nu ook de online seasonal events) levert heel veel xp op.Chaoss schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:10:
[...]
neej ben nu met A-spec lvl 20... en dat is een beetje een dood punt... kheb iets van 55000 xp nodig om lvl 21 te worden... als ik een race doe van die lvl 20 schwarzwald league dan krijg ik 4000xp voor een wedstrijd... moet dus een beetje gaan xp grinden blegh..
Ik heb het gevoel dat ik meer premium cars nodig heb... die ik gewoon bij de dealer kan kopen zonder er op te moeten wachten... bring 'em on! Ik vond het heerlijk om in Forza door 500 auto's bij de 'dealer' te zoeken naar welke ik nou weer wilde kopen.
[ Voor 37% gewijzigd door Unbreukable op 30-12-2010 17:35 ]
deed de mijne ook, zorgen dat ie in die laatste bocht niet in het rood zit helptUnbreukable schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:59:
Vanmorgen start ik die japanese 90's B-Spec race op Cape Ring. Rijdt de B-Spec debiel gewoon 6 van de 7 ronden door de pitstraat!!! Hij kwam steeds heel wijd uit de laatste hairpin en ging daardoor meteen de pit in!
nu is ie bezig met de F1 series, en rijd ie alles en iedereen zoek
[ Voor 25% gewijzigd door rlKoekie op 30-12-2010 18:03 ]
Dit topic is gesloten.