GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Je kunt de challenge ook unlocken door bij B-Spec level 30 of hoger te wordenVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:09:
Je kunt toch niet die challenge doen op level 27?
Wil er graag een F10 voor terug.
Ja ik heb interesse in een F2007, heb echter geen F10 tot mijn beschikking..noteboeki schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:20:
Hier nog wat mensen met interesse in een F2007 of een X2010 S. Vettel (of wat anders)?
Wil er graag een F10 voor terug.

heb jij brons gehaald met stuur of met controller ??Jeroenit schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:01:
pff, net de eerste Red Bull X2010 binnen.... heb ze alledrie op brons..
Zijn er echt mensen die dit op goud halen??
Wel een treinlading aan XP zeg, ging met 3 bronzen plakken van begin level 27 naar level 29 halverwege!
Nu mijn B speccies lekker laten raggen met de RB, mijn favoriete endurance auto was tot nu toe de Peugeot LM '10 HDi FAP, maar nu ik de X2010 heb kan die met pensioen ben ik bang...
Ik vond trouwens de eerste 2 season events echt niet moeilijk, ik lees dat veel mensen hier toch wel problemen mee hebben, ik had ze echt alle 10 in 1 x.
Ik heb wel eerst goed gekeken naar de maximale requirements en alle auto eerst maximaal getuned, weight reduction etc etc. Ook erg belangrijk om eerst de versnellingsbak verhoudingen te bepalen.
Ik had de GTR (laatste van de eerste season event) trouwens gedaan met een GTR 07. Ik had al 2 VSpec 09's maar die waren te ver getuned. Ging net zo goed met de 07, alleen die kost een ton minder...
Nu maar eens kijken hoe M.Koboyashi, F. Schumacher, R.Senna en V. Rossi gehakt maken van de concurrentie bij de 1000 mile Suzuka race.
heb zwlf met controller geprobeert maar haal niet eens brons ermee.
morgen denk effe met stuurtje proberen. wil wel graag die x1 voor endurances b-spec grinden.
sneller is altijd beter
enne deed je die season events met slipherstel aan of uit ? is een groot verschil als je die aanzet, alleen dan zijn de physics gelijk niet meer zo goed. vandaar dat het vaak makkelijker is.
met die x1 is het met slipherstel en een controller alsnog niet te doen voor mij
[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 28-12-2010 23:47 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zijn niet echt auto's waar ik naar zoek.
Ik heb nog de verschillende 'standard' Le Mans Prototypes nodig (R92CP, Sauber C9, BMW V12, 905, R8 PlayStation etc.) de overige auto's heb ik allemaal al (in het hoogste segment).
Die is hartstikke makkelijk. Wie zei dan dat die moeilijk is?Sander H schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:33:
En ik maar al die verhalen lezen dat B-Spec American Championship zo moeilijk wasIk won de A-Spec Dream Car event, won toen de Ford GT LM en daarmee reed mijn bobje iedereen zoek (wel een supercharger erop gezet)
De NASCAR en Historic Cup, die zijn moeilijk (en misschien de FGT ook wel).
Ik rij met een G25 stuur. Met een controller rij ik nog geen deuk in een pakje boter. De kunst met die x1 is een hoge bochtensnelheid en laat insturen. Dat lukt echt het beste met een stuur. Ik weet niet of slipherstel aanstond, denk het wel, heb alleen tc op 1 gezet. Verder niets veranderd aannstandaard settings.v8power67 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:44:
[...]
heb jij brons gehaald met stuur of met controller ??
heb zwlf met controller geprobeert maar haal niet eens brons ermee.
morgen denk effe met stuurtje proberen. wil wel graag die x1 voor endurances b-spec grinden.
sneller is altijd beter
enne deed je die season events met slipherstel aan of uit ? is een groot verschil als je die aanzet, alleen dan zijn de physics gelijk niet meer zo goed. vandaar dat het vaak makkelijker is.
met die x1 is het met slipherstel en een controller alsnog niet te doen voor mij
Season events met slipherstel, tc 0. Bij snelle auto's tc op 1. En vooral een zo kort mogelijke overbrenging. Zodat de auto op het langste rechte stuk op het eind net iets te lang in de begrenzer blijft hangen.
Ik dacht ook de eerste vertel challenge, dat lukt nooit. Maar na een paar minuten oefenen ga je er anders mee rijden. Dat ding vraagt een totaal andere rijstijl dan een normale auto. Laat hem zelf sturen als je begrijpt wat ik bedoel, hij heeft ontzettend veel grip dus ga vloeiend door bochten en probeer niet over de curbstone te gaan.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
de NARCAR is echt TE makkelijk.. het zou zij bij de beginner events kunnen.Pyrone89 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:49:
[...]
Die is hartstikke makkelijk. Wie zei dan dat die moeilijk is?
De NASCAR en Historic Cup, die zijn moeilijk (en misschien de FGT ook wel).
Enige wat je moet doen is je auto verlagen (-15) en je wint alles met 5-10sec voorsprong
en je krijg 360k voor het tournooi (+68k per wedstrijd) dus je heb zo een miljoen binnen
[ Voor 9% gewijzigd door AlphaWierie op 29-12-2010 00:45 ]
Ik heb wel de Pescarlo uit 2004 (met V10Pyrone89 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:48:
[...]
Zijn niet echt auto's waar ik naar zoek.
Ik heb nog de verschillende 'standard' Le Mans Prototypes nodig (R92CP, Sauber C9, BMW V12, 905, R8 PlayStation etc.) de overige auto's heb ik allemaal al (in het hoogste segment).
Ligt dit aan mijn afstelling of heb ik echt de Toyota 7 of minolta nodig?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
PM me maar. EVentuele ruil komt wel pas volgende week, heb namelijk al een lijst met mensen aan wie ik eerst moet sturen. Dus dinsdag op zijn vroegstpur_DutchDevil schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:53:
[...]
Ik heb wel de Pescarlo uit 2004 (met V10) voor die F1 bak.
Ik heb het over NASCAR B-Spec.AlphaWierie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:43:
[...]
de NARCAR is echt TE makkelijk.. het zou zij bij de beginner events kunnen.
Enige wat je moet doen is je auto verlagen (-15) en je wint alles met 5-10sec voorsprong
en je krijg 360k voor het tournooi (+68k per wedstrijd) dus je heb zo een miljoen binnen
Zelf rijd ik ze er inderdaad keihard uit.
B-spec durf ik niet eens te proberenPyrone89 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:58:
[...]
Ik heb het over NASCAR B-Spec.
Zelf rijd ik ze er inderdaad keihard uit.
het Faalt soms zo hard.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Bij de mediamarkt in Eindhoven liggen er nog een stuk of 10 voor 88 euro per stuk!
Nu nog een seconde of 3 winnen in totaal over de gehele race..

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 29-12-2010 02:01 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
1.5 sec nog te kort
1:43's lukt me wel.. En ook ik geloof die super mod daar op gtp iig niet meer, die zei dat ie goud had met 1:43's./ zonder hulpjes.
1:43 is niet genoeg..
[ Voor 76% gewijzigd door GAIAjohan op 29-12-2010 06:14 ]
Pyrone zou jij niet es langs de kamer van koophandel?? Meneer de autohandelaarPyrone89 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:57:
[...]
PM me maar. EVentuele ruil komt wel pas volgende week, heb namelijk al een lijst met mensen aan wie ik eerst moet sturen. Dus dinsdag op zijn vroegst
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Vorige week woensdag waren er toch nieuwe bij gekomen? Of houden de seizoensevenementen nu alweer op?
[ Voor 25% gewijzigd door Unbreukable op 29-12-2010 10:23 ]
Flex0r schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:24:
[...]
Pyrone zou jij niet es langs de kamer van koophandel?? Meneer de autohandelaar
Doe de 9uur Tsukuba nu al voor de 4e keer.
Maar we zijn er bijna: nu lvl34, nog eentje erbij dus
Wel lekker voor het geld, zit toch weer op ruim 5 miljoen nu, en ik doe er niks mee haha
*schijnt dat je vanaf lvl 35 (B-spec) 11keer de 24uur van Le mans moet doen om lvl40 te worden*
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2010 10:57 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Maar de AE86 is een leuk auto'tje.

[ Voor 26% gewijzigd door Mit-46 op 29-12-2010 10:52 ]
[edit]
Het is geen AE86, deze is van '98.
[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 29-12-2010 10:54 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dacht dat je de AE86 bedoelde.
Maar goed, als je met een andere auto ook de races kunt doen waardoor het je minder kost, why not?
Ik zou ze niet voor de lol upgraden mits je genoeg pegels hebt.
Ligt er een beetje aan waar je voorkeur ligt. Als je upgrade kun je waarschijnlijk makkelijker winnen. Kun je dat nu al dan is het een beetje zinloos denk ik.
Ikzelf moet alleen de volledige ronden nog, de sectoren heb ik ook lang over gedaan.
Traction contrrol kan je uitzetten, ze slippen beide niet snel..
Die in de regen vind ik vele malen moeilijker.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2010 11:04 ]
http://www.gtplanet.net/m...dals-for-more-resistance/

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 29-12-2010 11:11 ]
Zeer creatief maar mogelijk best goed te doenhimlims_ schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:10:
vanavond pedals van GTGF eens modden;
http://www.gtplanet.net/m...dals-for-more-resistance/
[afbeelding]
Ik rij standaard met TC en slipherstel uit en ABS op 1. Maar goed vanavond misschien weer eens een nieuwe poging wagendvdkiwi schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:03:
Ze zijn best lastig inderdaad...
Ikzelf moet alleen de volledige ronden nog, de sectoren heb ik ook lang over gedaan.
Traction contrrol kan je uitzetten, ze slippen beide niet snel..
Die in de regen vind ik vele malen moeilijker.
Dan zou exp van 39/40 dus tegen de 6 en 8 mil moeten zitten, ik rij nu dacht ik mijn 3de race en zou er dan nog 1 moeten om 38 aan te tikken. Dan met 7x 2.2 mil kom je richting die 14mil exp die dus op 38-39/39-40 moet zitten. Of het was mijn 4de race.. weet het niet meerdvdkiwi schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:43:
*schijnt dat je vanaf lvl 35 (B-spec) 11keer de 24uur van Le mans moet doen om lvl40 te worden*
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 29-12-2010 11:24 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En leuke wagentjes
Al ben ik heel benieuwd welke superduper auto je dan met 24 uur nurburg zou moeten krijgen
Edit: lvl38->39 - 5.919.322 exp
Dus minimaal 3 races
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 29-12-2010 11:44 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:33:
De 24 uur Sarthe gaf mij een Toyota GT-One, voor het geld moet je het absoluut niet doen
Al ben ik heel benieuwd welke superduper auto je dan met 24 uur nurburg zou moeten krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door leech1984 op 29-12-2010 11:38 ]
PSN: Leech1984
sector 1 is makkelijk. Sector 2 is moeilijk.rodie83 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:58:
Ik zou mezelf nou echt niet slecht willen noemen, maar wat zijn de AMG challenges (de eerste twee, in de 300SL en SLS AMG) idioot strak getimed voor goud zeg. Ik zit er ook de hele tijd maar een paar tienden vanaf, zonder dat ik het gevoel heb nog ergens veel tijdwinst te kunnen maken. Het is ongetwijfeld mogelijk (getuige de mensen die het hier al gehaald hebben), maar ongehoord pittig.
Van makkelijk naar moeilijk:
Full lap
Sector 1
Sector 3
Sector 4
Sector 2
Verwijderd
Ik heb alles op zilver en dat vond ik wel prima en soms al lastig. Goud pfoe, knap als je het durft te halen.rodie83 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:58:
Ik zou mezelf nou echt niet slecht willen noemen, maar wat zijn de AMG challenges (de eerste twee, in de 300SL en SLS AMG) idioot strak getimed voor goud zeg. Ik zit er ook de hele tijd maar een paar tienden vanaf, zonder dat ik het gevoel heb nog ergens veel tijdwinst te kunnen maken. Het is ongetwijfeld mogelijk (getuige de mensen die het hier al gehaald hebben), maar ongehoord pittig.
Hehe typical. Heb zowel in de 300SL als SLS AMG namelijk sector 1 al wel goudGAIAjohan schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:45:
[...]
sector 1 is makkelijk. Sector 2 is moeilijk.
Van makkelijk naar moeilijk:
Full lap
Sector 1
Sector 3
Sector 4
Sector 2
Ik kan er niks aan doen, aan die drang om alles op goud te halen. Perfectionisme ofzo. Hoe dan ook, alle goudtijden zijn gewoon mogelijk. Dus waarom niet voor mij? Enige nadeel is dat ik sommige challenges wel 30 keer moet rijden, maar uiteindelijk lukt het altijdFerdiV schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:04:
[...]
Ik heb alles op zilver en dat vond ik wel prima en soms al lastig. Goud pfoe, knap als je het durft te halen.
Waar ik nu erg tegenop aan het kijken ben: de Alfa Romeo 8C Competizione (werkelijk geen idee hoe die te doen) en de Lambo in dezelfde special (de nachtrace). De Alfa is me gewoon een mysterie, al lijkt het erop dat je het gewoon driften moet doen, de Lambo rijdt als een fucking dweil.
Anyway, soms is GT5 een vermoeiend spel, maar de drang naar goud zorgt er toch voor dat ik zo nu en dan mn stuurtje er weer bij pak
Verwijderd
Nu bezig op een nat Monza, Intermediates eronder en gaan. Ben nu in rondje 2 en lig al een halve ronde voor...
Iemand die nog een leuke concept zoekt voor een mooi prijsje?
ik kom met die setup ook niet echt in de buurt, kom 5 seconden te kort. nou ben ik ook gewoon een prutser op die baan geloof ik, want ik kom met geen mogelijkheid onder de 1.00.6 per ronde. nouja ik heb de 2e plek nu, eerste kan me ff gestolen worden.KAdrifter schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:16:
net de rx7 seizoensevent gehaald met meer dan 10 seconden verschil t.o.v. de skyline, als je niet de stock setup gebruikt is ie echt easy-peasy.
deze setup gebruikt/gejat:
RX-7 SPIRIT R TYPE A (FD) '02
394hp
trans 137mph
LSD
int 7
acc 30
brake 10
ride height -20/-10
spring rate 7.5/9.5
dampers ext 4/3
dampers com 5/4
roll bars 6/2
camber 2.3/2.0
toe -.20/-.10
brakes 4/6
bak rijd heel saai daardoor, maar ik reed wel continue 0:59:0xx (menselijke stopwatch trophy dus ook gehaald), wat met de stock setup gewoon niet kan. Een lage 58 zou met die setup ook nog moeten kunnen, maar maakte nog wat foutjes en zat met verkeer.
als ik wat tijd heb kom ik vanavond nog ff mee crossen online
die nascar op de ring vin ik wel gaaf, was ook niet supermoeilijk
GT-R Loctite Zexel JGTC '00
Stond voor 750.000 te koop in de occasion shop. Gelijk maar gedaan, heb het altijd een gaaf ding met mooie kleurstelling gevonden. Heb hem ook als modelbouwkit hier staan, dus vandaar
Rijdt lekker, gaat niet heel hard, maar wel snoeihard remmen en door de bochten!
Net op de grand valley speedway gereden, race van 5 ronden ( één van de Gran Turismo World Championship races). Gewonnen en snelste ronde van 1:55:030. Ging best snel!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
imho niet nee; de gebruiker kan vaak zijn overpowered auto gebruiken en de AI uitzwaaien. Ideaal voor bspect, maar de uitdaging op dat gebied is minimaal. Maar, enkele races is dat niet mogelijk... en dat zul je merken ookMiki schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:54:
Wordt de moeilijkheidsgraad in de game zwaarder naarmate je verder komt? Ik heb namelijk voordat ik met de A-spec races begon eerst op de B-licence test alles goud gehaald. Daarna met de verkregen tommy kaira zz-S mijn eerste A-spec races gedaan, maar dan is het verschil zo groot dat het eigenlijk niet meer leuk is.

Als je gewoon een zelfde soort auto neemt als de AI waar tegen je rijdt is het al een stuk leuker. Nog steeds niet heel moeilijk, daarvoor moet je een wat underpowered auto nemen.Miki schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:54:
Wordt de moeilijkheidsgraad in de game zwaarder naarmate je verder komt? Ik heb namelijk voordat ik met de A-spec races begon eerst op de B-licence test alles goud gehaald. Daarna met de verkregen tommy kaira zz-S mijn eerste A-spec races gedaan, maar dan is het verschil zo groot dat het eigenlijk niet meer leuk is.
PSN: jannvsdvinvs
rodie83 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:11:
[...]
Waar ik nu erg tegenop aan het kijken ben: de Alfa Romeo 8C Competizione (werkelijk geen idee hoe die te doen) en de Lambo in dezelfde special (de nachtrace). De Alfa is me gewoon een mysterie, al lijkt het erop dat je het gewoon driften moet doen, de Lambo rijdt als een fucking dweil.
Mijn alfa tijd
De Lambo vond ik zelf redelijk makkelijk
De Focus challenge lukt me niet in seasonal events
Check maar ff door mn vids heen. Zie je ook o.a. goud tijd met 300SL in sector 2,.
[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 29-12-2010 13:50 ]
Als je die wilt hebben moet je namens mij een auto sturen naar de volgende mensen (daar heb ik namelijk nog een 'schuld').
1. JeffKill --> CLK GTR sturen
2. fitness82 --> X2010
3. Dajnetupi -> CLK GTR sturen
a.Vermeld duidelijk dat je hem namens Pyrone89 stuurt en dat het niet een 2e account van mij is.
b. Vermeld ook bij je vriendverzoek duidelijk wie je bent en waarom (anders zullen ze je niet accepteren natuurlijk).
De eerste 3 die dit weten te doen (stem even af wie welke 'schuld' doet) krijgt een Silver Chrome paint chip. Die kun je op het GTPlanet forum inruilen voor zo ongeveer alles.
Vind het een Super mooie auto, rijd inderdaad moeilijker. heb zelf alles op brons op dit moment, maar weet waar ik tijd kan winnen. moet ik wel weer even tijd hebben om met mijn stuur te kunnen spelen.GAIAjohan schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:43:
[...]
Mijn alfa tijd
De Lambo vond ik zelf redelijk makkelijk
De Focus challenge lukt me niet in seasonal events. Althans niet zonder sliprecovery..
Even over de MR challange van de professionele reeks, had hem eerst geprobeerd met de "goedkoopste" race versie van lexus (die van 550.000) te doen maar je moet het echt hebben van de bochtige stukken 300pk is daar ook niet veel, deep forrest is daarintegen erg leuk al is die zonda snel.. maar zoals gezegd je pakt ze in de 2e en 3e sector.
Daarna had ik voor de gein eens de takata NSX gepakt (touring car 500pk) dit ging een stuk makkelijker, bijna 2 vingers in de neus.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ik had die paint al na een race of 3, dus zo bijzonder vind ik hem nietPyrone89 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:29:
Ik heb nu de Silver Chrome paint, de allerzeldzaamste paint die er is.
Als je die wilt hebben moet je namens mij een auto sturen naar de volgende mensen (daar heb ik namelijk nog een 'schuld').
1. JeffKill --> CLK GTR sturen
2. fitness82 --> X2010
3. Dajnetupi -> CLK GTR sturen
a.Vermeld duidelijk dat je hem namens Pyrone89 stuurt en dat het niet een 2e account van mij is.
b. Vermeld ook bij je vriendverzoek duidelijk wie je bent en waarom (anders zullen ze je niet accepteren natuurlijk).
De eerste 3 die dit weten te doen (stem even af wie welke 'schuld' doet) krijgt een Silver Chrome paint chip. Die kun je op het GTPlanet forum inruilen voor zo ongeveer alles.
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Dan heb jij veel geluk gehad, want hij is wel degelijk bijzonder, kijk maar eens op het GTPlanet forum, daar wordt hij verhandeld voor X2010's en F1'sBeerkeeper schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:35:
[...]
Ik had die paint al na een race of 3, dus zo bijzonder vind ik hem nietmijn 135i is nu chroom, rijdt wel stoer
Straks komen we 't nog tegen op Marktplaats voor €15,=Pyrone89 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:39:
[...]
Dan heb jij veel geluk gehad, want hij is wel degelijk bijzonder, kijk maar eens op het GTPlanet forum, daar wordt hij verhandeld voor X2010's en F1's

Hmmm..Marando schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:52:
Straks komen we 't nog tegen op Marktplaats voor €15,=
* SinergyX ziet $$
Mensen zijn compleet gestoord en kunnen dan het verschil tussen spel en werkelijkheid niet meer onderscheiden.
Zojuist even getest op mijn SLS AMG. Ziet er echt fucking vet uit.
Je moet denken aan dit: http://www.google.nl/imag...oQsAQwAA&biw=1280&bih=899
Klinkt verdachtVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:09:
Zojuist een pakketje uit Polen in ontvangst genomen
Verwijderd
Ik hoorde niets tikken

G27 zit er al op, alleen ff wachten tot B-Speccie klaar is met Dreamcar Championship.
Ik rij overigens met een Corvette RM
[ Voor 10% gewijzigd door Beta op 29-12-2010 15:53 ]
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Je stuurt eerder al te ver in. En bijk te ver insturen krijg je onderstuurBeta schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:47:
Ik kan met die controller gewoon niet ver genoeg in stuur waardoor ik onwijs moet afremmen.
Meer downforce is je antwoord ik hoef met mijn stuurtje niet meer dan 190 graden te draaien daar iets wat met een controller makkelijk gaat.Beta schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:47:
gvd. lukt het mensen om met een controller de Indiana van Like The Wind te doen? Ik kan met die controller gewoon niet ver genoeg in stuur waardoor ik onwijs moet afremmen.
Heb hem beschikbaar, net als ongeveer elke andere auto in de game van hoge prijsklasse.maikel_rox schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:13:
Die bentley speed 8 moet echt nog een x in mijn garage staan zeg!
[ Voor 16% gewijzigd door Pyrone89 op 29-12-2010 16:15 ]
Versnellingsbak op max 360 gezet ?Beta schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:09:
Hmm ik za eens wat later in sturen dan.
En downforce is al max.
Ik gebruikte zelfde auto en ik won met 10 sec voorsprong. Gewoon standaard instellingen.Beta schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:47:
gvd. lukt het mensen om met een controller de Indiana van Like The Wind te doen? Ik kan met die controller gewoon niet ver genoeg in stuur waardoor ik onwijs moet afremmen.
Hoe ik instuurde? Gewoon voor de bocht afremmen en gas compleet loslaten in een bocht. Halverwege de bocht voor de helft gas geven en eenmaal eruit vol gas geven.
Net als autorijden in het echt
Ik hield het gas er gewoon op en dan vol en dan scherp aansnijden en door de bocht zakte mijn snelheid naar de 330 en dan kon ik daarna weer snelheid opbouwen.Hiroj schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:19:
[...]
Ik gebruikte zelfde auto en ik won met 10 sec voorsprong. Gewoon standaard instellingen.
Hoe ik instuurde? Gewoon voor de bocht afremmen en gas compleet loslaten in een bocht. Halverwege de bocht voor de helft gas geven en eenmaal eruit vol gas geven.
Net als autorijden in het echt
Stuurde de bochten na het rechte eind met 350 in.
Dan zou mijn driver niet steeds afremmen tot 170km/u op Indy Speedway in een fully tuned CIEN concept van bijna 1000pk...
Noem maar wat leuks ervoor in return!
Daar is een ander topic voor bedacht. Ook voor Pyrone89noteboeki schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:53:
Hier een X2010 S. Vettel (0 km) tradeklaar staan, iemand interesse?
Noem maar wat leuks ervoor in return!
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Agreed. Al dat gespam over autohandel kan toch prima in dat topicu_nix_we_all schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:57:
Daar is een ander topic voor bedacht. Ook voor Pyrone89

Na 2 runs al een 6:42. Ik denk dus dat het wel mogelijk moet zijn om een 6:30 of nog sneller te halen.
Heb ook nog met de F1 GT op de ring gereden, was blij als ik hem op de weg wist te houden.
Ik kan gewoon echt niet rijden met dat ding. Misschien omdat ik een DS3 gebruik, maar dan toch.
Iemand misschien een goede afstelling? Het probleem is, dat hij vaak niet lekker reageert bij het ingaan en uitgaan van de bocht. De auto wil dan plotsklaps van richting veranderen. (Zwaar overdreven uitgedrukt).
Ben zelf al met het diff. bezig geweest, alleen lijk daar niks te merken. Ook de downforce staat al op max.
Later remmen dan dat zij doen.BatmanHorizon schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:49:
Iemand inmiddels al een tip om de Mini seasonal te halen? Wordt hooguit 4e![]()
[...]
Agreed. Al dat gespam over autohandel kan toch prima in dat topic
En anders de chicane afsnijden.
PSN: Leech1984
Gebruik anders de volgende settings:Beta schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:47:
Downforce: Front ~ 35, Rear ~ 55
Top Speed: 380
Adjustable LSD: Initial Torque ~ 10 / Acceleration Sensitivity ~ 20 / Braking Sensitivity ~ 10
Suspension: Ride Height Adjustment - Both 0 / Spring Rate ~ 16.4 (front), 13.4 (rear) / Dampers (extension/compression) ~ 9 (front), 7 (rear) / Anti-Roll Bars ~ 3 (front), 5 (rear) / Wheel Alignment: Camber Angle ~ 2.0 (front), 1.5 (rear) / Toe Angle ~ 0 (front), -0.85 (rear, note that's a negative)
Brake Balance Controller: Both 0
Dit komt van het gamespot forum. Werkte perfect voor mij, indy de eerste keer gewonnen met net geen 20 seconden voorsprong op no.2 (american championship). De truc is om in de bochten gas los te laten tot 310 a 320 km/u en goed de bochten in te sturen. Op het rechte stuk tik je dan 360 km/u aan. Ow ja, ik ben zeker niet de beste coureur, ik heb ongelooflijk veel moeite om de amg challenges op goud (bij sommige zelfs zilver) te halen. Maar met deze instellingen rijdt ie ongelooflijk lekker. Ik durf zelfs te stellen dat ie beter rijdt dan de mazda furai, die had ik overigens gebruikt voor like the wind, waarvoor er veel instellingen rondzwerven op het internet. Wel ff op die furai de grootste turbo erop zetten natuurlijk.
1) Zorg dat je die eerste bocht traag genoeg neemt en lekker snel uitgaat.
2) Beetje gas lossen in rechtste, maar volgas in de volgende
3) Beetje chicane afsnijden en blijven volgas geven in de lange, zwakke linkse
3) Amper remmen en chicane goed afsnijden
4) Wat gas lossen om alle linkse bochten te nemen
5) Win
Ik ergerde me vooral als ik weer te laat remde voor de eerste, trage linkse omdat je voor de rest zo goed als volgas rijdt...en dan gewoon de baan afschuift
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Kun je die kleuren ook doorsturen wanneer je ze zelf ook gewoon behoud? Bijvoorbeeld doordat je er al een auto mee hebt overgespoten?Lampuhkap schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:19:
ik heb de matte kleurtjes binnenVettte kleuren ook nog eens
Iemand die nog een leuke concept zoekt voor een mooi prijsje?
Goeie vraag. Ik kan vanaf 21.30 knallen.JoepW schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:29:
Wordt er vanavond nog gereden on-line?
Ik wel eerder of anders 21:30pur_DutchDevil schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:45:
[...]
Goeie vraag. Ik kan vanaf 21.30 knallen.
Ik hou het forum hier in de gaten.
Heeft iemand goede raad?
Heb trouwens nog een algemene vraag. Ik heb al een aantal Gran Turismos gespeeld en andere racegames maar nog steeds ben ik er niet achter wat het getal betekent dat af en toe verschijnt bij de versnelling. Dus soms staat er een '2' naast de 5 (versnelling) of een '4'. Altijd in het rood. Echt stom dat ik er nooit achter ben gekomen maar ja. Iemand?
Tja, stomFerdiV schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:08:
....Heb trouwens nog een algemene vraag. Ik heb al een aantal Gran Turismos gespeeld en andere racegames maar nog steeds ben ik er niet achter wat het getal betekent dat af en toe verschijnt bij de versnelling. Dus soms staat er een '2' naast de 5 (versnelling) of een '4'. Altijd in het rood. Echt stom dat ik er nooit achter ben gekomen maar ja. Iemand?
Maar dat rode getal is de aangeraden versnelling voor de komende bocht....
Getal is een advies waarmee je de komende bocht kan nemen. Alleen is niet altijd de beste keus.FerdiV schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:08:
Ik wordt echt helemaal gek van die top gear challenge met de Elise. In godsnaam hoe doen jullie die? Wat zetten jullie aan en uit etc.? Het is echt een ramp, de eerste bocht lukt me überhaupt eens in de 10 pogingen. Elke keer spin hij weg, bij zowel het remmen en als gas geven.
Heeft iemand goede raad?
Heb trouwens nog een algemene vraag. Ik heb al een aantal Gran Turismos gespeeld en andere racegames maar nog steeds ben ik er niet achter wat het getal betekent dat af en toe verschijnt bij de versnelling. Dus soms staat er een '2' naast de 5 (versnelling) of een '4'. Altijd in het rood. Echt stom dat ik er nooit achter ben gekomen maar ja. Iemand?
Was je net voorpur_DutchDevil schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:11:
[...]
Getal is een advies waarmee je de komende bocht kan nemen. Alleen is niet altijd de beste keus.Het knipperen geeft het rempunt aan en die zit er vaak nog verder naast.
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 29-12-2010 20:15 ]
Nja, heeft me in ieder geval een trophy opgeleverd
Zet de versnellingsbak dan hoger, mijn loopt 370km/h ofzo...Sander H schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:17:
Na het lezen van veel reacties heb ik net de Corvette ZR1 gekocht, incl. Racemod. etc. om zo even wat te grinden om naar b-spec level 24 te gaan. Helaas kom ik er nu achter dat hij gewoon een stuk langzamer is dan de Ford GT LM die ik al heb staan, vooral in de bochten.. Zelfs met max. downforce remt hij nog steeds af naar 240-250, waar hij met de Ford met 280 doorheen ging![]()
Nja, heeft me in ieder geval een trophy opgeleverd
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
met kracht en topsnelheid kan hij makkelijk mee.-
maar ik vind hem in de bochten ERG zwak en hij trekt best langzaam op..
de bochten neemt hij zo ruim dat iedereen me toch inhaald. hoe kun je dat instellen?
op dit moment ben ik het verste gekomen met de mazda furai. dit omdat hij erg snel optrekt in de bochten met gemak neemt.
alleen de rechte stukken zijn natuurlijk fataal voor hem.
[ Voor 25% gewijzigd door AlphaWierie op 29-12-2010 20:56 ]
Dit topic is gesloten.