Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
.oisyn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:12:
Een kwartier? Bij de vorige update had ik na 2 weken nog geen popup op m'n telefoon. Maar via Zune kon ik gewoon updaten.
Zelfs dat werkt voor mij niet eens ik zit nog steeds vast op 7004, en Zune zegt dat de telefoon up to date is :s.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

^Ik zou het 'Lui' noemen :P

Ik denk dat prijs ook een belangrijk aspect is van WP7 adoptie. Ik heb GSMWEB eens zitten doorspitten, die shit is écht duur! Alleen de trophy heeft een redelijke prijs.. Prijzen zullen vast dalen bij officiele release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
Jaguar645 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:38:
[...]

Begrijp ik het dus goed dat ongeacht of je een unbranded phone hebt je provider dus alsnog de update kan "tegenhouden"?

Ik heb juist veel geld voor een unbranded neer geteld zodat je al dat gezeik niet hebt....
Waar lees je dat dan? Ik zeg dus als je een phone hebt met carrier Vodafone geconfigureerd (maakt dus niet uit welke SIM erin zit) dan moet Vodafone MS een signaal geven. (WIJ blokken dus eventueel :))

De openmarkt telefoons hebben die carrier configuratie niet, check maar in je about scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:10:
[...]

Waar lees je dat dan? Ik zeg dus als je een phone hebt met carrier Vodafone geconfigureerd (maakt dus niet uit welke SIM erin zit) dan moet Vodafone MS een signaal geven. (WIJ blokken dus eventueel :))

De openmarkt telefoons hebben die carrier configuratie niet, check maar in je about scherm.
Ik dacht dat je met carrier dus provider bedoelde in die zin van degene waarvan ik de simkaart gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:00:
Ik denk dat prijs ook een belangrijk aspect is van WP7 adoptie. Ik heb GSMWEB eens zitten doorspitten, die shit is écht duur! Alleen de trophy heeft een redelijke prijs.. Prijzen zullen vast dalen bij officiele release
Dacht juist dat de prijzen van meeste WP7 toestellen flink was gedaald? Zo'n 400 euro voor zulke hardware vind ik niet bepaald duur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ik hoop dat Nokia WP7-toestellen gaat maken met hardware-buttons.
Word echt knettergek van de touchbuttons op mn Omnia, met name de searchknop die ik haast nooit gebruik maar wel tien keer per dag per ongeluk aanraak (apparently).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:10:
[...]

*kijkt in 'about' scherm* waar moet ik dat kunnen vinden dan? Nergens in dat scherm of onder 'more info" kan ik iets over een carrier vinden. Het woord Vodafone wordt nergens genoemd.

overigens, nog geen update hier

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
ppaddo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:17:
[...]

*kijkt in 'about' scherm* waar moet ik dat kunnen vinden dan? Nergens in dat scherm of onder 'more info" kan ik iets over een carrier vinden. Het woord Vodafone wordt nergens genoemd.

overigens, nog geen update hier
Als je een unbranded toestel hebt zal dat hoogst waarschijnlijk de bedoeling zijn ;) Ik heb hier ook niks staan en heb (ook) een unbranded toestel.

Hier ook nog geen update. We kunnen beter maar niet meer refreshen aangezien op de officiele site al gezegd wordt dat het weken kan duren. :+
....but don't be surprised if it takes a few weeks for us to notify you that an update is available for your phone.
http://www.microsoft.com/...asics/update-history.aspx

[ Voor 6% gewijzigd door IntoDevel op 23-03-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
IntoDevel schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:27:
[...]

Als je een unbranded toestel hebt zal dat hoogst waarschijnlijk de bedoeling zijn ;) Ik heb hier ook niks staan en heb (ook) een unbranded toestel.

Hier ook nog geen update. We kunnen beter maar niet meer refreshen aangezien op de officiele site al gezegd wordt dat het weken kan duren. :+

[...]

http://www.microsoft.com/...asics/update-history.aspx
Unbranded staat er niks, als je zoals ik een branded hebt staat "Carrier: Orange" bijvoorbeeld en dat staat in het eerste deel dus niet onder de more info knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op het moment van schrijven ben ik de update aan het binnenhalen voor mijn HD7. Ik zit voor stage in de VS misschien dat, dat te maken heeft met het wel of niet beschikbaar krijgen van de update? Het toestel heb ik wel gewoon in Nederland gekocht (Redcoon). Ik ben benieuwd naar de fixes! Vooral de performance heb ik hoge verwachtingen van (ik had de video/preview op YouTube al gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 19:54
Razr schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:49:
Op het moment van schrijven ben ik de update aan het binnenhalen voor mijn HD7. Ik zit voor stage in de VS misschien dat, dat te maken heeft met het wel of niet beschikbaar krijgen van de update? Het toestel heb ik wel gewoon in Nederland gekocht (Redcoon). Ik ben benieuwd naar de fixes! Vooral de performance heb ik hoge verwachtingen van (ik had de video/preview op YouTube al gezien).
Ik denk niet dat het land er veel mee te maken heeft, ik heb hem vannochtend al binnengehaald hier in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

ppaddo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:39:
[...]Daar zat ik gisteren nog over na te denken. Hoe gaat de People hub in het nederlands heten? "Mensen", "Personen" of toch het wat zakelijkere "Contacten". Mogelijk kan ook nog het wat lossere "Vrienden". Zijn ze daar al over uit bij Microsoft?
Mensen raken steeds meer gewend aan zulke engelse termen, ik denk dan ook dat mensen liever het engelse hebben dan het nederlandse, zolang het maar duidelijk is wat het is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Nu ik aan het ontwikkelen ben voor de WP7 zou ik toch eigenlijk wel liever sneller een update krijgen dan de normale gebruikers om te testen :s maar daar houden ze precies geen rekening mee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Dakoina schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:13:
Nu ik aan het ontwikkelen ben voor de WP7 zou ik toch eigenlijk wel liever sneller een update krijgen dan de normale gebruikers om te testen :s maar daar houden ze precies geen rekening mee |:(
Zou misschien wenselijk zijn, maar je hebt de up-to-date developer tools waarin je alles kan testen toch? Mij bevallen die prima. Wat voor app maak je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
HyperioN schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:19:
Ik hoop dat Nokia WP7-toestellen gaat maken met hardware-buttons.
Word echt knettergek van de touchbuttons op mn Omnia, met name de searchknop die ik haast nooit gebruik maar wel tien keer per dag per ongeluk aanraak (apparently).
Anders eens kijken om te ruilen met een LG Optimus 7, die heeft hardware buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey dat is handig, maar klopt volgens mij niet. Hier hadden T-mobile gebruikers toch al een update gehad?

Vodafone binnen 10 dagen, maar vanaf wanneer gerekend? Vanaf afgelopen dinsdag of vanaf nu?

Overigens:
Stage 3: Delivering update
Microsoft has started to send out the update. Because updates are typically delivered to customers in batches, it might take several weeks before you receive notice that an update is available for you.

Nee, die is lekker dan....

[ Voor 25% gewijzigd door PaT op 24-03-2011 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
ppaddo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:09:
[...]

Hey dat is handig, maar klopt volgens mij niet. Hier hadden T-mobile gebruikers toch al een update gehad?

Vodafone binnen 10 dagen, maar vanaf wanneer gerekend? Vanaf afgelopen dinsdag of vanaf nu?

Overigens:
Microsoft has started to send out the update. Because updates are typically delivered to customers in batches, it might take several weeks before you receive notice that an update is available for you.

Dat zullen dan wel unbranded toestellen zijn geweest,. lekker langzaam Orange :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

IntoDevel schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:49:
[...]Zou misschien wenselijk zijn, maar je hebt de up-to-date developer tools waarin je alles kan testen toch? Mij bevallen die prima. Wat voor app maak je precies?
Ik ben met xna een klein game aan het maken, natuurlijk een soort clone van wat er al bestaat, maar 't staat nog in z'n kinderschoentjes en ik probeer nog een paar extra elementen te bedenken om geen pure "clone" te hebben natuurlijk.
Daarnaast ben ik nog iets aan het uitproberen ivm "locatie beheer". Alleen heb ik de laatste dagen amper tijd om er nog aan verder te werken :s darn healthy-lifestyle =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Overigens:

“Copy and paste” update status
This week we’re sending out the new update only to “open market” Windows Phones around the world. If you own one of these phones, you probably already know it: these are unbranded devices that aren’t customized for a specific mobile operator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:13:
Heb je geen nieuwe versie van de developer tools gedownload met de vernieuwde emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Nogmaals, het gaat niet om wat voor SIM kaart je hebt, het gaat erom of je telefoon branded is. Volgens mij zijn er geen T-mobile branded WP7 telefoons in NL.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update hier een uurtje geleden binnen gekomen. Unbranded, met KPN sim.
Update wederom perfect verlopen, net als de februari update.

DE test voor mij: opstarten van NFS Undercover
Resultaat: 7008: 32 seconden, 7390: 20 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:42:
Update hier een uurtje geleden binnen gekomen. Unbranded, met KPN sim.
Update wederom perfect verlopen, net als de februari update.

DE test voor mij: opstarten van NFS Undercover
Resultaat: 7008: 32 seconden, 7390: 20 seconden :)
Welke phone heb je? Resultaten zijn nice! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntoDevel schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:48:
[...]

Welke phone heb je? Resultaten zijn nice! Ben benieuwd.
HTC Trophy

Chicks'n Vixens is ook een stuk sneller. Gewoon zoals het hoort nu, zonder pauze's of wachttijden.
Nu had ik net ook een update van de app gekregen dus het zal wel door beide komen.

Voor de overige kleine apps maakt het niets uit denk ik.
In ieder geval een flinke update. Gaat een berg mensen gelukkig(er) maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Wat ik me nu afvraag is of je gekozen land voor je live-account en pc invloed heeft op wanneer je de update krijgt.

Ik heb ze op VS/USA staan, en nog geen update.

Wat hebben jullie, de gelukkigen die de update al hebben, ingesteld?
VS/USA of VK/GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FWIW M'n live account staat op UK
System Local op UK, de overige instellingen op US.
.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:41:
Wat ik me nu afvraag is of je gekozen land voor je live-account en pc invloed heeft op wanneer je de update krijgt.

Ik heb ze op VS/USA staan, en nog geen update.

Wat hebben jullie, de gelukkigen die de update al hebben, ingesteld?
VS/USA of VK/GB?
Het gaat op telefoonmodel en provider. Je instellingen qua taal en live account maken niet uit.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Mijne staat op UK, maar is ook nog eens carrier locked op Orange dus dat wordt nog ff wachten aangezien beide op scheduling staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:34:
[...]Heb je geen nieuwe versie van de developer tools gedownload met de vernieuwde emulator?
Die heb ik normaal gedownload denk ik, maar bon. Op dit moment doet het er nog niet zoveel toe eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
....ik zit met mijn Samsung Omnia nog steeeeeds te wachten op een update.
Ik hoop wel dat ik hem vlug krijg, dit is toch een mooie stap vooruit weer.

[ Voor 0% gewijzigd door peterh op 25-03-2011 13:32 . Reden: typo ]

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

TheVMaster

Moderator WOS
WTF...zodra ik m'n Windows Live ID invul krijg ik een melding dat m'n Windows Phone geactiveerd moet worden..!? Hmm...dat kan niet automatisch (zegt hij) en ik moet support ff bellen...

Hij meld :
Activation failed
We were trying to activate your phone without troubling you about it, but something went wrong, so wwe need some more information before we can continue. Press Close and we'll explain
Als ik dan op Close klik krijg ik onderstaand :
There was a problem setting up your Windows Live ID on the phone and we need an activation code to finish setup. You can call customer service to get the code, then enter it here.
Je moet hiervoor MS bellen, dat is duidelijk...maar eh...als ik de Customer Support bel dan krijg ik wel een activatie optie in het menu, maar dat is voor de desktop versie van Windows... 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door TheVMaster op 25-03-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waar vul je die in dan?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
M'n Live ID? Gewoon tijdens de setup/het aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:03:
[...]

M'n Live ID? Gewoon tijdens de setup/het aanzetten...
Hé VMaster, welkom bij de Windows Phone 7 club :)
Wat jij hebt, heb ik nog nooit meegemaakt. Heb je de phone al eens proberen te resetten? Dus geheel opnieuw instellen dan.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
TheVMaster schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:58:
WTF...zodra ik m'n Windows Live ID invul krijg ik een melding dat m'n Windows Phone geactiveerd moet worden..!? Hmm...dat kan niet automatisch (zegt hij) en ik moet support ff bellen...

Hij meld :

[...]

Als ik dan op Close klik krijg ik onderstaand :

[...]

Je moet hiervoor MS bellen, dat is duidelijk...maar eh...als ik de Customer Support bel dan krijg ik wel een activatie optie in het menu, maar dat is voor de desktop versie van Windows... 8)7
Heb ik ook met 1 telefoon, even MS bellen en je krijgt die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Weet iemand al of met de NoDo-update het mogelijk maakt om vanuit hier betalingen van de marketplace te maken met een creditcard? Omdat er zoiets kwam met NoDo, maar geheel duidelijk vond ik het niet :). Ik zelf moet nog wachten op NoDo, maar ben wel nieuwsgierig daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:41:
[...]

Heb ik ook met 1 telefoon, even MS bellen en je krijgt die code.
Correct :+
Het wrekt wel fijn moet ik zeggen, maar eh..ik (heb natuurlijk ook nog een Desire HD) mis toch wel de integratie van je contacten met Twitter, etc.

Waar kan ik overigens een lijst vinden met 'goede' apps...enneh..had jij niet ergens een overzicht van Nederlands(talige) apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Villains schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:44:
Weet iemand al of met de NoDo-update het mogelijk maakt om vanuit hier betalingen van de marketplace te maken met een creditcard? Omdat er zoiets kwam met NoDo, maar geheel duidelijk vond ik het niet :). Ik zelf moet nog wachten op NoDo, maar ben wel nieuwsgierig daarna :)
Een van de veranderingen vermeld non US credit cards voor market place.

Wat ik nog mis is een tweakers app is die er al?

[ Voor 5% gewijzigd door NC83 op 25-03-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
NC83 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:22:
[...]

Een van de veranderingen vermeld non US credit cards voor market place.

Wat ik nog mis is een tweakers app is die er al?
Er staat er wel 1 in testing zag ik net, dat is niet de officiele van tweakers zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
TheVMaster schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:16:
[...]

Correct :+
Het wrekt wel fijn moet ik zeggen, maar eh..ik (heb natuurlijk ook nog een Desire HD) mis toch wel de integratie van je contacten met Twitter, etc.

Waar kan ik overigens een lijst vinden met 'goede' apps...enneh..had jij niet ergens een overzicht van Nederlands(talige) apps?
http://blogs.microsoft.nl...one-7-voor-nederland.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Er is nog geen tweakers app, nee.
TheVMaster:
Probeer de volgende apps eens. Geen idee WAT VOOR apps je zoekt dus gewoon lijst van mijn meest gebruikte, deels Engels en deel Nederlands:
Beezz - FML - Het Weer - ImageTool - IMDb - Kenteken Informatie - Messenger by Miyowa - mijnTVgids - NeoReader - NextGen Reader - Pathé Bioscoopagenda - Shazam - SuperTube (HEBBEN! beste youtube app - veel beter dan officiele) - Urban Dictionary 7 - WinFone Alpha

Wat games:
7Cave - Endless Shooter - Krashlander Free - Pex4fun - Satalaunch - SkyDiver Classic - Traffic Cop

Allemaal gratis, of ad-supported trial.

---

Back on topic:
Ik moet wel zeggen dat de snelheid van de update wat tegen valt voor een unbranded telefoon. Had verwacht dat de groepen elkaar sneller zouden opvolgen, maar dat blijkt incorrect.

Raar dat voor Windows op dag 1 (bijvoorbeeld bij een service pack) alle groepen de update krijgen, maar

Morgen nog maar eens proberen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Villains schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:44:
Maar is daar een telefoon-update voor nodig dan? Een CC toevoegen kan ik ook met de Zune software, maar ook daar kan ik momenteel geen ander land invullen. En de Zune software is verder ook up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de NoDo update doet met opstarten van NFS op een HTC Trophy :)

YouTube: HTC Trophy pre and post NoDo update - Start NFS Undercover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al sinds de eerste aanblik op WP7 ben ik er helemaal weg van! Wil dus graag zo een toestel.
Ook al twijfel ik nog een beetje tussen de HTC HD7/Trophy en de Omnia7 van Samsung vanwege 't beeldscherm. Advies is welkom.

Ik sta op het punt om een WP7 toestel aan te schaffen, maar er zijn een paar obstakels die de aanschaf nog in de weg staan. Ik heb al veel gegoogled, maar op deze punten kon ik helaas geen antwoord vinden.

* Ik zit nog een jaar vast een een BlackBerry bij Hi. Is het mogelijk om het Eindeloos Blackberry Internet abo om te laten zetten in een 'normaal' internet abonnement? Of kan ik deze vraag beter stellen in een BlackBerry topic?

* Het is mogelijk om de locatie van je live/hotmail-account te wijzigen naar bijvoorbeeld USA of UK. Mijn live-adres eindigd echter op '.NL'. Kan ik dit email-adres, als ik de locatie naar USA wijzig, dan gebruiken op WP7 bij de activatie via je live-account?

'T gaat me vooral om de gratis app's in de marketplace (XBOX gebruik ik amper, dus geen ramp als dat niet werkt.) En ik kan nog wel even een paar maanden wachten voordat ik een creditcard/bankrekening koppel om betalende app's te downloaden.

Alvast bedankt voor jullie tips/hulp/adviezen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:08:
Al sinds de eerste aanblik op WP7 ben ik er helemaal weg van! Wil dus graag zo een toestel.
Ook al twijfel ik nog een beetje tussen de HTC HD7/Trophy en de Omnia7 van Samsung vanwege 't beeldscherm. Advies is welkom.
Ik zou zeker voor de Omnia 7 gaan (heb em zelluf ook :+ ). Wat mij de doorslag gaf was NAND geheugen in plaats van een intern SD kaartje (NAND is sneller), het scherm en de bouwkaliteit in combinatie met het design.
* Ik zit nog een jaar vast een een BlackBerry bij Hi. Is het mogelijk om het Eindeloos Blackberry Internet abo om te laten zetten in een 'normaal' internet abonnement? Of kan ik deze vraag beter stellen in een BlackBerry topic?
Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar er hoort geen verschil te zijn tussen internet voor Blackberry of normaal mobiel internet. Volgens mij hoef je die dus niet eens om te zetten.

Anders is het vaak wel mogelijk, maar dan verlies je de korting die je eventueel hebt. Als ik jou was zou ik even met Hi bellen voor de zekerheid.
* Het is mogelijk om de locatie van je live/hotmail-account te wijzigen naar bijvoorbeeld USA of UK. Mijn live-adres eindigd echter op '.NL'. Kan ik dit email-adres, als ik de locatie naar USA wijzig, dan gebruiken op WP7 bij de activatie via je live-account?

'T gaat me vooral om de gratis app's in de marketplace (XBOX gebruik ik amper, dus geen ramp als dat niet werkt.) En ik kan nog wel even een paar maanden wachten voordat ik een creditcard/bankrekening koppel om betalende app's te downloaden.
Dit maakt geen enkel verschil. Ik heb zelf een nieuw account gemaakt, <mijnnaam>.wp7@live.nl en die ingesteld op USA. Werkt 100% - niet druk om maken dus.

Er zijn plenty gratis apps of ad-supported trials, dus dat je nog moet wachten voor betaalde apps is inderdaad geen probleem als je het mij vraagt.

Hopelijk heb je hier wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Dit topic is eigenlijk alleen voor de WP7-software; maar vooruit.
Die keuze is zeer persoonlijk. Allereerst de grootte: wil je een compact toestel, dan kom je automatisch uit op de Trophy.
Mag het wat groter zijn, dan kom je uit bij HD7 of Omnia 7, die zijn nagenoeg even groot.
De HD7 heeft een nogal flets LCD-scherm, maar is wel 4,3". De Omnia heeft een iets kleiner scherm, 4,0", maar is wel een fantastisch SAMOLED-scherm. De kleuren spatten daarbij werkelijk van het scherm. Wel heeft een SAMOLED-scherm last van "colour banding", en de kleuren zijn nogal verzadigd en kunnen daardoor wat minder "levensecht" overkomen. De vraag of je daarvan houdt is echt persoonlijk.
Kijk voor het verschil tussen de schermen eens in de topicstart van de Omnia 7: HyperioN in "Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1"
Ik sta op het punt om een WP7 toestel aan te schaffen, maar er zijn een paar obstakels die de aanschaf nog in de weg staan. Ik heb al veel gegoogled, maar op deze punten kon ik helaas geen antwoord vinden.

Nee die vraag kun je beter neerleggen bij de helpdesk van Hi. Ik denk niet dat het kan; je hebt namelijk een contract voor een (duurder) Blackberry-internetabo en je wilt overstappen naar een goedkopere bundel. Waarschijnlijk moet je dan het contract afkopen, zoals bij ieder contract dat je voortijdig wil beëindigen.
Maar zeker weten doe ik het niet (en ik verwacht mensen in BB-topics ook niet), dus bel Hi even.
Zou graag weten waar je die wijsheid vandaan hebt. Voor zover ik weet is het namelijk niet mogelijk om je Live-account aan te passen. Zie ook dit bericht van Microsoft-medewerker Matthijs Hoekstra.
Maar je kan meerdere Live-accounts toevoegen. Je kunt dus prima een nieuw UK-based Live-account aanmaken die je enkel gebruikt voor je toegang tot WP7, en je "oude" account voeg je dan toe voor je email/calendar/etc. synchronisatie.

Alvast bedankt voor jullie tips/hulp/adviezen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:20:
[...]

Ik zou zeker voor de Omnia 7 gaan (heb em zelluf ook :+ ). Wat mij de doorslag gaf was NAND geheugen in plaats van een intern SD kaartje (NAND is sneller), het scherm en de bouwkaliteit in combinatie met het design.

[...]

Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar er hoort geen verschil te zijn tussen internet voor Blackberry of normaal mobiel internet. Volgens mij hoef je die dus niet eens om te zetten.

Anders is het vaak wel mogelijk, maar dan verlies je de korting die je eventueel hebt. Als ik jou was zou ik even met Hi bellen voor de zekerheid.

[...]

Dit maakt geen enkel verschil. Ik heb zelf een nieuw account gemaakt, <mijnnaam>.wp7@live.nl en die ingesteld op USA. Werkt 100% - niet druk om maken dus.

Er zijn plenty gratis apps of ad-supported trials, dus dat je nog moet wachten voor betaalde apps is inderdaad geen probleem als je het mij vraagt.

Hopelijk heb je hier wat aan :)
Kijk! En hierom vind ik tweakers.net nou zo geweldig! Helder, snel, no-nonsense antwoord op je vragen! De HD7S is vandaag gelanceerd bij AT&T in de VS. HD7 met super-lcd scherm. Hmmm.. Amoled lijkt me toch beter. En het scherm van de Omnia7 is toch 't van dezelfde grootte als de Galaxy S? Dat scherm is namelijk huge!

Ik ga gelijk bellen met Hi om te vragen of 't mogelijk is om dat abonnement te gebruiken op een non-blackberry telefoon of een eventuele omzetting naar 'gewoon' internet.

Als ik naar www.hotmail.com ga en ik log in -> rechtsbovenin naar opties, dan meer opties -> dan accountbeheer -> country/region kan je dat wel aanpassen. Staat nu nog op Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mknoppert
  • Laatst online: 17-09 15:35
HyperioN schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:27:

[...]
Zou graag weten waar je die wijsheid vandaan hebt. Voor zover ik weet is het namelijk niet mogelijk om je Live-account aan te passen. Zie ook dit bericht van Microsoft-medewerker Matthijs Hoekstra.
Maar je kan meerdere Live-accounts toevoegen. Je kunt dus prima een nieuw UK-based Live-account aanmaken die je enkel gebruikt voor je toegang tot WP7, en je "oude" account voeg je dan toe voor je email/calendar/etc. synchronisatie.

[...]
Dan heb ik hier toch ook een vraag. Is het mogelijk nadat je met je Nederlands Live adres hebt aangemeld op de telefoon aan te melden met een gemaakt UK adres. Of moet ik dan de telefoon eerst een reset geven. Ik zie nl. niet de mogelijkheid om het live adres aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update over Hi-internet: Heb net klantenservice gebeld. Volgens meneer aldaar is de eindeloos blackberry bundel gewoon een standaard internet bundel + BIS. Stop ik m'n simkaart in een ander toestel dan heb ik 'alleen' internet en geen blackberry functie (nogal wiedes). Ik betaal me trouwens scheel aan dat internet! E17,50 per maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb een Omnia 7 gehad en heb nu een Trophy (en m'n vrouw inmiddels ook)
Afgezien van absoluut zwart, is IMHO het scherm van een Trophy het beste.
Moet je er alleen op letten dat je de SLCD versie te pakken krijgt.
Toen ik een paar weken geleden voor m'n vrouw keek, had PDAshop alleen de LCD versie.
3 stuks. Vervolgens met flink afdingen het SLCD demo toestel(was als nieuw zonder krassen of wat dan ook) bij de mediamarkt gekocht. Iedere keer weer een genot om naar te kijken. Niet alleen wat betreft kleur en kijkhoek maar ook vanwege de hele mooie grijswaardes.

Met de NoDo update is volgens mij het SD/NAND verschil weg. Zie ook de video hierboven van het starten van NFS met een Trophy zonder en met NoDo update.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sake

Ik vind de HTC Hub op WP7 (http://bit.ly/9M4PKO) mooier dan de Samsung Daily Briefing. Dus het is echt 50/50! Lastige keus. Er zijn echter natuurlijk genoeg mooie apps die de Daily Briefing kunnen vervangen. Lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:07:
@ Sake

Ik vind de HTC Hub op WP7 (http://bit.ly/9M4PKO) mooier dan de Samsung Daily Briefing. Dus het is echt 50/50! Lastige keus. Er zijn echter natuurlijk genoeg mooie apps die de Daily Briefing kunnen vervangen. Lijkt mij.
Ik gebruik die hub zelf nooit, vind het veel handiger om aparte programma's te downloaden en als (live) tile te zetten voor weer, nieuws, aandelen,... (Samsung omnia 7 bezit ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
mknoppert schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:46:
[...]

Dan heb ik hier toch ook een vraag. Is het mogelijk nadat je met je Nederlands Live adres hebt aangemeld op de telefoon aan te melden met een gemaakt UK adres. Of moet ik dan de telefoon eerst een reset geven. Ik zie nl. niet de mogelijkheid om het live adres aan te passen.
Nee dat kan inderdaad niet, je zult moeten resetten.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:48:
Update over Hi-internet: Heb net klantenservice gebeld. Volgens meneer aldaar is de eindeloos blackberry bundel gewoon een standaard internet bundel + BIS. Stop ik m'n simkaart in een ander toestel dan heb ik 'alleen' internet en geen blackberry functie (nogal wiedes). Ik betaal me trouwens scheel aan dat internet! E17,50 per maand :(
Ja, het zal inderdaad wel werken, maar je hebt geen Ping. En dat is juist de reden dat die bundel zo duur is; om de provider te compenseren voor de mindere afname van sms-berichten omdat iedereen pingt.
(Op iPhone/Android kun je ook gewoon messagen met Whatsapp maar dat hebben ze blijkbaar nog niet door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:14:
[...]
Ja, het zal inderdaad wel werken, maar je hebt geen Ping. En dat is juist de reden dat die bundel zo duur is; om de provider te compenseren voor de mindere afname van sms-berichten omdat iedereen pingt.
(Op iPhone/Android kun je ook gewoon messagen met Whatsapp maar dat hebben ze blijkbaar nog niet door).
Ja prijzen zijn belachelijk! Ik what's app ook meer dan dat ik ping. En nu wordt dat BB internet aangeboden voor 9,95p/m voor de hele looptijd. Ik ben gewoon keihard gena..eh.. in het ootje genomen destijds. Maar goed: Ontopic weer.

Ik kan dus gewoon de locatie veranderen naar USA van mijn @live.nl adres en me dan probleemloos aanmelden op de telefoon? Dat is 't belangrijkste.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:07:
@ Sake

De HTC Hub is het eerste wat ik verwijderd heb. Leuk om een keer te zien, maar daarna nooit meer gebruikt. Wat wel voor een HTC kan spreken is attentive phone: http://www.htcphones.net/...e-feature-on-wp7-devices/
Maar ook dat was voor mij geen keuze bepaler. Het gaat bij mij dan echt om de maten van het toestel en het scherm, maar voor iedereen kan dan weer anders zijn uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de Samsung Omnia 7 een fantastisch mooi toestel is: strak afgewerkt, degelijk gebouwd, mooi scherm. WP 7 vind ik heerlijk werken. Als ik hem vergelijk met b.v. de HTC Desire van m'n vriendin, dan oogt en voelt hij echt twee of drie klasses beter.

Nog een tip (hoort misschien niet in dit topic, maar doe het toch ;) ). Kijk eens op Ebay. Ik heb mijne daar via Duitse aanbieder (ES Mobilfunk) gekocht. Twee voordelen: goedkoper dan in NL (270+15 euro verzendkosten= 285 euro) en bovendien is het een 16GB versie, terwijl de NL apparaten 8GB zijn. Volgens mij zijn er verder geen verschillen, hoewel ik niet precies weet hoe het met garantie zit. Ik had de mijne na bestellen binnen drie dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:17:
Ik kan dus gewoon de locatie veranderen naar USA van mijn @live.nl adres en me dan probleemloos aanmelden op de telefoon? Dat is 't belangrijkste.
Ja.

Inbox ->rechtsbovenin: Opties ->In dropdown menutje: Meer opties -> Accountinstellingen -> Land/Regio Wijzigen

... zo uit mijn hoofd.

En nog even over het scherm van de omnia 7: is precies dezelfde als het scherm van de Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:34:
[...]

Ja.

Inbox ->rechtsbovenin: Opties ->In dropdown menutje: Meer opties -> Accountinstellingen -> Land/Regio Wijzigen

... zo uit mijn hoofd.

En nog even over het scherm van de omnia 7: is precies dezelfde als het scherm van de Galaxy S.
Helemaal Top! Omnia 7, here i come!
Ik heb mijne daar via Duitse aanbieder (ES Mobilfunk) gekocht. Twee voordelen: goedkoper dan in NL (270+15 euro verzendkosten= 285 euro) en bovendien is het een 16GB versie, terwijl de NL apparaten 8GB zijn. Volgens mij zijn er verder geen verschillen, hoewel ik niet precies weet hoe het met garantie zit. Ik had de mijne na bestellen binnen drie dagen in huis.
Ik heb mijn blackberry nu al meer dan een jaar (met 8GB geheugenkaart) en heb nog steeds 5 gigabyte over. Ik denk dus dat 8GB voor mij wel genoeg is, ik wil geen problemen krijgen met garantie als er iets kapot gaat. Kan hem (denk ik?) beter dan in een Nederlandse webshop bestellen. Toch bedankt voor de tip!

Bedankt iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Laatst online: 05-12-2020
.oisyn schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:06:
[...]

Maar is daar een telefoon-update voor nodig dan? Een CC toevoegen kan ik ook met de Zune software, maar ook daar kan ik momenteel geen ander land invullen. En de Zune software is verder ook up to date.
"using a credit card with an address outside the United States," staat in de updatelog van NoDo. Ik heb een CC met een adres buiten de VS. Dusss dan zou mijn CC dus moeten werken? En is er geen NL marketplace, maar is de US (of kweenie) marketplace wel beschikbaar voor mij:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:34:
[...]

Ja.

... zo uit mijn hoofd.
Ja, maar volgens mij werkt dat niet. Of er moet iets veranderd zijn; maar in het vorige deel hebben we hier uitvoerig over gesproken en toen kon het niet..
Zie de posts vanaf hier: IntoDevel in "Windows Phone 7 - Informatie en verwacht..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Laatst online: 12-08 21:30
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:39:
[...]
Ik heb mijn blackberry nu al meer dan een jaar (met 8GB geheugenkaart) en heb nog steeds 5 gigabyte over. Ik denk dus dat 8GB voor mij wel genoeg is, ik wil geen problemen krijgen met garantie als er iets kapot gaat. Kan hem (denk ik?) beter dan in een Nederlandse webshop bestellen. Toch bedankt voor de tip!
Sowieso heb je als je iets in de EU koopt recht op 2 jaar garantie bij de leverancier.
Daarnaast heeft bijvoorbeeld HTC in de garantie voorwaarden staan dat als je een product in de EU koopt (en het product ook bedoelt is voor verkoop in de EU) dan mag je in elk lidstaat aanspraak maken op de fabrieksgarantie, ookal wordt het product daar niet verkocht. Kan me voorstellen dat Samsung een vergelijkbare regeling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:49:
[...]

Ja, maar volgens mij werkt dat niet. Of er moet iets veranderd zijn; maar in het vorige deel hebben we hier uitvoerig over gesproken en toen kon het niet..
Zie de posts vanaf hier: IntoDevel in "Windows Phone 7 - Informatie en verwacht..."
Chips. Ik kan 't wel aanpassen naar USA, maar dan kan ik niet inloggen op Zune (probeerde 't zonet voor 't eerst) Ik krijg de foutmelding: [/i]The location setting for your Windows LIve ID doesn't match the setting for your computer[i]

Gevonden op 't net: http://bit.ly/fXnDSx

Moet je je verplicht inloggen op Zune (voor Zune pass) om je telefoon te kunnen activeren? Ik hoef namelijk geen gebruik te maken van een dienst als onbeperkt muziek luisteren/downloaden via Zune voor XX euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Je moet in kunnen loggen op Zune. Je telefoon wordt namelijk aan dat account gekoppeld, en dus ook de marketplace is van dat account afhankelijk.

Het alternatief (wat ik zelf ook gedaan heb) is om <jeoudeaccount>.wp7@live.nl aan te maken. Makkelijk te onthouden, en probleem opgelost.

[ Voor 33% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 26-03-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:22:
[...]

Chips. Ik kan 't wel aanpassen naar USA, maar dan kan ik niet inloggen op Zune (probeerde 't zonet voor 't eerst) Ik krijg de foutmelding: [/i]The location setting for your Windows LIve ID doesn't match the setting for your computer[i]

Gevonden op 't net: http://bit.ly/fXnDSx

Moet je je verplicht inloggen op Zune (voor Zune pass) om je telefoon te kunnen activeren? Ik hoef namelijk geen gebruik te maken van een dienst als onbeperkt muziek luisteren/downloaden via Zune voor XX euro per maand.
Op je PC in control panel even location op US zetten. (merk je op de pc verder niets van) zune opnieuw opstarten en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:18:
[...]

Op je PC in control panel even location op US zetten. (merk je op de pc verder niets van) zune opnieuw opstarten en het werkt
Die truck werkte dus niet voor mijn UK account helaas, aangezien Zune je plays ook niet upload als je niet in de VS woont :( wordt dat trouwens nog ooit gefixt. Net als het krijgen van 10 music files in de Zune pas van de VS voor de rest van de wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:18:
[...]

Helaas werkt dat bij m'n Vista PC niet. Locatie stond namelijk al op United States. Inclusief datum en tijdsaanduiding (dus 1:15PM, en 03/26/2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ik heb nog even gegoogled, en er schijnt een verschil te zijn tussen de locatie die je opgeeft bij registratie, en de locatie die je aanpast via settings.

Voor je toegang tot de market, geld alleen die van de registratie. Die is vervolgens niet meer te veranderen, oftewel: een nieuw account is vereist als je niet direct al US / UK opgegeven hebt.

Ben bron even kwijt, maar na googlen op "zune account region setting" moet je het kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Excuses van Joe Belfiore voor de vertraging van de update(s): http://bit.ly/fuf7UQ

Ik heb hem trouwens ook nog niet op mijn open-market Trophy.

[ Voor 9% gewijzigd door IntoDevel op 28-03-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yilar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
IntoDevel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:44:
Excuses van Joe Belfiore voor de vertraging van de update(s): http://bit.ly/fuf7UQ

Ik heb hem trouwens ook nog niet op mijn open-market Trophy.
Same here.. Ik heb ook een unbranded Trophy op het T-mobile netwerk, ook al een paar keer gechecked via, Zune, maar helaas.. Dus het verhaal klopt niet dat unbranded phones als eerste de update krijgen. Overigens kreeg ik de pre-update wel binnen een dag binnen.

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.” Terry Pratchett, Diggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yilar schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:08:
[...] Dus het verhaal klopt niet dat unbranded phones als eerste de update krijgen.
Lijkt me een beetje (TE) kort door de bocht??(niet flaming bedoeld overigens!!!!) Denk dat de Unbranded toestelen inderdaad als eerste de update gaan krijgen(zoals microsoft aangeeft), maar ook dat gaat "throttled" zoals windows de gefaseerde uitrol van de update noemt. Denk dat we gewoon de komende maand gedult moeten hebben, en de update vanzelf wel krijgen. Ik ben iig opgehouden met het elke dag syncen met zune...

Overigens ben ik wel blij met de knieval die Microsoft in de persoon van Joe Belfiore maakt, dat geeft aan dat ze van WP7 echt een goed, betrouwbaar, en mooi platform willen maken, en dat ze onze problemen en frustraties serieus nemen! Dat vindt ik een hele grote stap voorwaarts al vindt ik de smoes dat ie niet goed voorbereid was op het gesprek een beetje lame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Laatst online: 12-08 21:30
Yilar schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:08:
[...]
Same here.. Ik heb ook een unbranded Trophy op het T-mobile netwerk, ook al een paar keer gechecked via, Zune, maar helaas.. Dus het verhaal klopt niet dat unbranded phones als eerste de update krijgen. Overigens kreeg ik de pre-update wel binnen een dag binnen.
Op dit moment worden er door de servers van Microsoft random een aantal unbranded telefoons per dag uitgekozen om de update uit voeren. Naar mate alles goed gaat worden dat er elke dag meer.
De mensen die met een gelekte ROM naar 7.0.7389 zijn geupgrade krijgen wel de update direct. Dus als je echt niet meer kan wachten; xda-developers.com en even een ROM upgrade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaspa schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:01:
[...]
De mensen die met een gelekte ROM naar 7.0.7389 zijn geupgrade krijgen wel de update direct. Dus als je echt niet meer kan wachten; xda-developers.com en even een ROM upgrade doen.
En hoe zit het eigenlijk dan met de garantie op je toestel? Of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zojuist NoDo update geïnstalleerd via de "Hongaarse Methode": http://bit.ly/ebXJpy

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Geeft dat 7089 of 7090?

Excuzi. Had even op de screenshots moeten kijken.

[ Voor 56% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 28-03-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

lzandman schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:42:
Zojuist NoDo update geïnstalleerd via de "Hongaarse Methode": http://bit.ly/ebXJpy
Er is een iets duidelijkere stappenplan hier te volgen:
http://forum.xda-develope...p?p=12459706&postcount=15

Edit: Heeft zojuist voor mijn Samsung Omnia 7 gewerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Whoaaa HELD!
Helemaal geweldig. Update in progress as we speak.

Wat een mega rare work-around, maar het werkt. Dus * HyperioN happy :D

/edit:
Met mij was het overigens 39 seconden; beduidend langer dus dan de 10-15 die aangegeven stonden in de tutorial.

[ Voor 29% gewijzigd door HyperioN op 29-03-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Aww dat gaat dus niet werken voor mij :((Orange UK branded Omnia 7), schiet eens op Orange met het goedkeuren van de updates vooral die van Feb had al lang goed gekeurd kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

29s voor mij. Geniaal :D

.edit: eerste reactie: copy/paste, cool! Maar WTF, WAAROM KUN JE NIET PASTEN IN JE BEL-SCHERM?!?! Kun je nog niet bellen naar een nummer op een webpagina |:(
Villains schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:45:
[...]

"using a credit card with an address outside the United States," staat in de updatelog van NoDo. Ik heb een CC met een adres buiten de VS. Dusss dan zou mijn CC dus moeten werken? En is er geen NL marketplace, maar is de US (of kweenie) marketplace wel beschikbaar voor mij:):)
Mijn hele punt was dat die regel dus wellicht niet betekent wat je denkt dat het betekent. Als ik een CC wil toevoegen op mijn telefoon dan word ik doorverwezen naar een webpagina.

En ik heb het net geprobeerd, ik kan nog steeds geen ander land invullen op die webpagina (duh, een telefoonupdate verandert daar niets aan).

Maar misschien dat je een US live id moet hebben? Ik heb zelf een UK live id.

[ Voor 156% gewijzigd door .oisyn op 29-03-2011 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:47:
29s voor mij. Geniaal :D

.edit: eerste reactie: copy/paste, cool! Maar WTF, WAAROM KUN JE NIET PASTEN IN JE BEL-SCHERM?!?! Kun je nog niet bellen naar een nummer op een webpagina |:(
Ehh, tenzij ik mij nu ernstig vergis maakt WP7 al een 'klikbare' link van een telefoonnummer, dat je dan direct vanaf de webpagina kan bellen?

Vanavond ook maar eens deze "Hongaarse update" methode gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Toch jammer dat het zo moet en dat MS niet een manier biedt voor de "advanced user" om zelf de update te pushen. We kunnen dan alleen maar hopen dat MS genoeg informatie/lering trekt uit de eerste update rondes en het in de toekomst alleen maar beter gaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppaddo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 07:41:
[...]

Ehh, tenzij ik mij nu ernstig vergis maakt WP7 al een 'klikbare' link van een telefoonnummer, dat je dan direct vanaf de webpagina kan bellen?

Vanavond ook maar eens deze "Hongaarse update" methode gaan proberen!
Telefoonnummer hebben niet altijd dezelfde notatie in alle landen. Ik ben zelf nog geen nederlands telefoonnummer tegengekomen die als telefoonnummer wordt herkend door de telefoon :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GRMBL Als ik op Update klik krijg ik onderstaande melding..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yLAjEscMSUapBH4PQxlUpbM2/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:25:
GRMBL Als ik op Update klik krijg ik onderstaande melding..

[afbeelding]
Idem bij mij. Heb jij toevallig ook slechte UMTS/3G ontvangst?
Ik wacht gewoon rustig af.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
c70070540 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:34:
[...]

Idem bij mij. Heb jij toevallig ook slechte UMTS/3G ontvangst?
Ik wacht gewoon rustig af.
Ik moest 3G uitzetten stond er toch? Ik begreep dat hij over die VPN verbinding die je opzet de update binnen haalt...nouja..ik moet nu weg, probeer het later vandaag nog wel eens...overigens heb ik een HTC Trophy...misschien dat het daar door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:39:
[...]

Ik moest 3G uitzetten stond er toch? Ik begreep dat hij over die VPN verbinding die je opzet de update binnen haalt...nouja..ik moet nu weg, probeer het later vandaag nog wel eens...overigens heb ik een HTC Trophy...misschien dat het daar door komt.
Check, je hebt gelijk, ik was in de verwarring door de volgende opmerking:
and that "Use cellular data connection to check for updates" is active
Maar later gaat ie inderdaad uit.
Edit:
Anyway, het werkt gewoon niet. Ik krijg wisselend dezelfde foutmelding als jij, en dat de phone up to date is. Dus afwachten maar.

[ Voor 9% gewijzigd door Gé Brander op 29-03-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
TheVMaster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:39:
[...]

Wat ik gedaan heb is het volgende:

1) Zune openen
2) device connected houden, alvast naar mobile network in de settings gaan zodat ik de data connection switch kan omgooien
3) VPN starten met Hongarije
4) update starten tellen hoeveel seconden het duurt voordat hij aangeeft dat je phone al up-to-date is of een error geeft
5) Wederom de update starten en een seconde of 2 voordat de error zou moeten komen je data connectie switch op de phone omgooien.

Hierna kwam bij mijn telefoon in beeld dat er een update is en de zune software gaf hetzelfde aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Jaguar645 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:53:
[...]

Wat ik gedaan heb is het volgende:

1) Zune openen
2) device connected houden, alvast naar mobile network in de settings gaan zodat ik de data connection switch kan omgooien
3) VPN starten met Hongarije
4) update starten tellen hoeveel seconden het duurt voordat hij aangeeft dat je phone al up-to-date is of een error geeft
5) Wederom de update starten en een seconde of 2 voordat de error zou moeten komen je data connectie switch op de phone omgooien.

Hierna kwam bij mijn telefoon in beeld dat er een update is en de zune software gaf hetzelfde aan :)
Eh...en jij hebt ook een HTC Trophy? Dus Ik moet de Data Connection eerst op On hebben staan, en dan 2 sec voordat de foutmelding (dat hij geen verbinding heeft, zie screenshot paar posts terug) moet ik de Data Connection op Off zetten? Of is het precies andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:51
@TheVMaster nee eerst data on en daarna uit zetten, het is echt een hel, je moet het gewoon heel vaak proberen. Ik heb het na een poos maar opgegeven. Flight mode moet ook off, je moet dus gewoon verbinding hebben met je netwerk.

Sommig zeggen dat je door even op het bovenste balkje te klikken op je telefoon waar je dus de verbinding kan zien dat wanneer die veranderd naar 3G+ je 4 of 5 seconden moet wachten en daarna data off zetten. (denk niet dat het juist is, want hij springt daar gelijk al naar toe bij mij).
Caelorum schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:19:
[...]

Telefoonnummer hebben niet altijd dezelfde notatie in alle landen. Ik ben zelf nog geen nederlands telefoonnummer tegengekomen die als telefoonnummer wordt herkend door de telefoon :|
Telefoonnummers in de facebook app zijn gewoon clickbaar en je kunt zelfs kiezen tussen bellen en text, maar dat kan een app feature zijn. voor de rest klopt het inderdaad eigenlijk nooit en zijn ze niet klikbaar

[ Voor 34% gewijzigd door LeVortex op 29-03-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
LeVortex schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:58:
@TheVMaster nee eerst data on en daarna uit zetten, het is echt een hel, je moet het gewoon heel vaak proberen. Ik heb het na een poos maar opgegeven. Flight mode moet ook off, je moet dus gewoon verbinding hebben met je netwerk.

Sommig zeggen dat je door even op het bovenste balkje te klikken op je telefoon waar je dus de verbinding kan zien dat wanneer die veranderd naar 3G+ je 4 of 5 seconden moet wachten en daarna data off zetten. (denk niet dat het juist is, want hij springt daar gelijk al naar toe bij mij).
Gewoon doen wat er in die tutorial staat. Zo moeilijk is het niet.
Je Data-connectie moet inderdaad eerst aan staan. Vervolgens pak je een stopwatch of horloge, en time je hoe lang het precies duurt voordat de foutmelding komt vanaf dat je op "Update" klikt.

Van dat aantal seconden haal je 1 of 2 seconden af. Je zet je telefoon alvast op het Cellular-settings-scherm.
Data-verbinding staat nog steeds aan. Vervolgens klik je weer op update, en ga je weer tellen. Bij het aantal seconden-1 of -2 druk je op je telefoon je data-verbinding uit.

Mij lukte het in één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Wat zei zeggen inderdaad :) ik ga alleen naar het scherm alvast toe de data connection moet gewoon aan blijven staan en tijdens het proces moet je die omgooien...

Het heeft mij ook een half uur gekost voordat ik de juiste timing had dus het kan verschillen per toesten (de mijne is een Omnia 7....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Laatst online: 27-03 13:01
HyperioN schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:07:
[...]

Gewoon doen wat er in die tutorial staat. Zo moeilijk is het niet.
Je Data-connectie moet inderdaad eerst aan staan. Vervolgens pak je een stopwatch of horloge, en time je hoe lang het precies duurt voordat de foutmelding komt vanaf dat je op "Update" klikt.

Van dat aantal seconden haal je 1 of 2 seconden af. Je zet je telefoon alvast op het Cellular-settings-scherm.
Data-verbinding staat nog steeds aan. Vervolgens klik je weer op update, en ga je weer tellen. Bij het aantal seconden-1 of -2 druk je op je telefoon je data-verbinding uit.

Mij lukte het in één keer.
Zo moeilijk is het niet, maar het heeft me tot nu toe wel ruim 50 pogingen gekost zonder resultaat. Dat jij hem in 1 keer gehad hebt, betekent niet dat dat bij iedereen zo vlekkeloos hoeft te werken. Heb inmiddels de WiFi methode ook geprobeerd, registry hack opnieuw geprobeerd, veel gevarieerd in het aantal seconden en ook firewalls e.d. uitgeschakeld. Allemaal zonder resultaat, heb er dan nu ook geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

De quest naar WhatsApp op Windows Phone 7... Ik ben daar nog harder op aan t wachten dan op alle andere updates. Dit survey is opgezet door Microsoft voor users en non-users. Dit kan een goede manier zijn om MS/WhatsApp eraan te herinneren dat er heeeeel veel mensen staan te springen om WhatsApp op Windows Phone 7. Even allemaal invullen dus....

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Nevermind

[ Voor 157% gewijzigd door IntoDevel op 29-03-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Techno Overlord schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:40:
De quest naar WhatsApp op Windows Phone 7... Ik ben daar nog harder op aan t wachten dan op alle andere updates. Dit survey is opgezet door Microsoft voor users en non-users. Dit kan een goede manier zijn om MS/WhatsApp eraan te herinneren dat er heeeeel veel mensen staan te springen om WhatsApp op Windows Phone 7. Even allemaal invullen dus....
Nogmaals; voor de duidelijkheid: WhatsApp kan nog niet ontwikkeld worden voor WP7 omdat WP7 nog geen API heeft voor het raadplegen van de Contactslist.
De bal ligt dus volledig bij Microsoft, die dat zullen moeten ontwikkelen alvorens WhatsApp inc. aan de slag kan.

Ik verwacht dat zoiets misschien in de grote update met Multitasking verschijnt; maar zeker weten doe ik dat dus niet. Daarna kan WhatsApp pas ontwikkeld worden, dus voorlopig nog geen WhatsApp op WP7 hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HyperioN schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:54:
WhatsApp kan nog niet ontwikkeld worden voor WP7 omdat WP7 nog geen API heeft voor het raadplegen van de Contactslist.
Dat is natuurlijk nonsens. Het kan best ontwikkeld worden, alleen zal het nog niet zo lekker werken als op andere platforms, omdat je dan handmatig de nummers moet intoetsen (copy/paste to the rescue!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
.oisyn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:15:
[...]

Dat is natuurlijk nonsens. Het kan best ontwikkeld worden, alleen zal het nog niet zo lekker werken als op andere platforms, omdat je dan handmatig de nummers moet intoetsen (copy/paste to the rescue!)
Ja oke.. dat is waar. Maar dan zou ik er als ontwikkelaar ook voor passen.
De kracht van WhatsApp zit hem voornamelijk in de simpelheid. Op zo'n manier doe je afbreuk aan je eigen product..
Liever niets leveren, dan half werk leveren.

[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 29-03-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat is nou het grote verschil tussen MSN messenger en whatsap?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:51
Eindelijk de update, ik hoopte eigenlijk een klein beetje dat de camera app de instelling zou onthouden maar dat gebeurd nog niet...

En de Beezz app update niet meer met nieuwe tweets, iemand enig idee hoe ik dat weer werkend krijg (bij beezz zelf staat het aan) de mail app enzo doen het nog wel. Voor de rest heb ik eigenlijk geen live tiles.
(mail, message, beezz, hi, alarm, calendar, market en music & videos)
Pagina: 1 ... 8 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.