Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

telefoon al een herstart gegeven?zover ik weet zou het gewoon na installatie en gegevens koppelen moeten werken

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:13:
ik heb net een nieuwe HTC Titan, nu heb ik alles geïnstalleerd (facebook, twitter en whatsapp) maar ik krijg geen berichtgeving binnen als iemand mij een bericht stuur! ik moet de App open om te zien of ik een nieuw bericht heb gekregen, heeft iemand een idee wat er mis is en hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt!
Geen data abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zou eerst checken of je data aanstaat in je instellingen. :) Krijg je die berichten wel als je op de WiFi zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als ik voor het eerst marketplace in ga en een app download, vraagt ie om een marketplace account te maken: "Stel een Microsoft-account in voor marketplace, games en muziek"

Voor welk land kan ik hem het beste instellen?

[ Voor 18% gewijzigd door HollovVpo1nt op 02-07-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:06:
Ja laten we de sfeer eventjes fijn houden hier. We willen toch geen potentiële kopers wegjagen? :P
Waarom boeit jou de potentiële verkopers? Heb je aandelen??? Wil je liever leugens verkopen om mensen aan te trekken voor WP?

Wat jij zegt klinkt erg vies.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
HollovVpo1nt schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:33:
Als ik voor het eerst marketplace in ga en een app download, vraagt ie om een marketplace account te maken: "Stel een Microsoft-account in voor marketplace, games en muziek"

Voor welk land kan ik hem het beste instellen?
Nederland (of België als je daar woont he). Nog geen hotmailaccount ofzo? Hotmail, Live, het zijn allemaal Microsoft-accounts, die kan je er allemaal voor gebruiken.
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:10:
[...]
Waarom boeit jou de potentiële verkopers? Heb je aandelen??? Wil je liever leugens verkopen om mensen aan te trekken voor WP?
Iedereen weet hier dat een klein opstootje hier geen enkele invloed heeft op Nederlandse of globale WP7 verkopen. Iedereen weet dat zijn aandelen bijzonder weinig hierdoor zullen worden aangetast. Iedereen weet dat hij wat dat betreft een grapje maakte.

Of hij wilde meer mensen hier op WP7. Meer kans weer op meer en betere apps

[ Voor 38% gewijzigd door fruitbakje op 02-07-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:10:
[...]

Je kan er natuurlijk weer lekker allerlei vreemde interpretaties aan gaan hangen maar dat is niet wat ik bedoel. Ik had het gewoon over de sfeer. Dus als iemand iets vraagt, dat hij niet gelijk de grond in wordt geboord. Zou niet weten wat daar vies aan is, lijkt me common sense.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Voor de mensen die graag hun wifi altijd aan willen hebben, er is een work around gevonden om dit werkend te krijge,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

interessant :)
met nokia music werkt het niet blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Kan ik ergens het trillen aanpassen? Mijn Omnia W trilt echt veel en veels te hard :( Het maakt een tokkie herrie.

Hebben anderen hier geen last van?

[ Voor 14% gewijzigd door Aubergine op 04-07-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik vind mijn Lumia 800 eerder te zacht trillen :(
maar nee, kan je niet aanpassen, alleen aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:45
@ Darx-Jordi:

Mijn Omnia W vind ik juist te zacht trillen :) Af en toe voel ik niet dat hij trilt in mijn broekzak, onhandig om af en toe een berichtje/telefoontje te missen. Maar het kan er ook mee te maken hebben dat ik hem nog in een leren hoesje heb zitten, waardoor het getril wat gedempt wordt.

Weet iemand hoe je een sms later kan versturen? Op mijn oude nokia dumbphone kon dat, maar kan het niet vinden op mijn Windows Phone.

[ Voor 18% gewijzigd door kippengaas op 05-07-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:21
defcon84 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:05:
Ik vind mijn Lumia 800 eerder te zacht trillen :(
maar nee, kan je niet aanpassen, alleen aan en uit zetten.
Idd! Toch wel één van de weinige ergenissen. De trilfunctie is wel erg slecht van het toestel.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

kippengaas schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:25:

Weet iemand hoe je een sms later kan versturen? Op mijn oude nokia dumbphone kon dat, maar kan het niet vinden op mijn Windows Phone.
Niet mogelijk, je kan wel een sms reminder laten komen via de app SMS Scheduler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb een jaar geleden een Samsung Omnia 7 gekocht, heb toentertijd geupdate naar Mango, en heb nu recent een custom rom Tango geïnstalleerd. Alleen waar ik sinds de Mango-update mijn podcasts altijd direct van internet kon halen, kan ik, sinds ik een custom rom met Tango heb dat ineens niet meer - de hele 'Subscribe'-knop is verdwenen bij de podcasts waar ik een abbonement op heb. Die hele functie is voor mij nu onbruikbaar, terwijl ik het juist heel vaak gebruikte. Ik heb bij het opstarten voor de weergavetaal en regio Nederlands en Nederland gekozen, is daardoor deze functie verdwenen? En moet ik m'n foon nu opnieuw flashen en dit niet doen om deze functie weer terug te krijgen?

Ik wordt er zo moe van dat Microsoft in zijn wijsheid besluit wat we allemaal niet mogen gebruiken in Nederland. Eerst dat gedoe met de Marketplace voordat Mango uit was, dan de vreselijk beperkte NL Bing-search zonder Scout enzo (dat heb ik nu kunnen verhelpen door met m'n custom rom de zoekknop aan Google te koppen), en nu dit weer. Het werkte perfect, maar Microsoft vind dat ik als NL'er dingen niet mag die mensen uit andere landen wel mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fred-Erik schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:44:
Ik heb bij het opstarten voor de weergavetaal en regio Nederlands en Nederland gekozen, is daardoor deze functie verdwenen? En moet ik m'n foon nu opnieuw flashen en dit niet doen om deze functie weer terug te krijgen?
Daar zit je probleem! Die functionaliteit is er voor de VS en de UK, niet voor NL

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
PaT schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:11:
[...]

Daar zit je probleem! Die functionaliteit is er voor de VS en de UK, niet voor NL
Is het dan een kwestie van niet de NL-weergavetaal bij het installeren kiezen als ik 'm nu opnieuw flash? Ik heb nml. geen zin om eerst nog 3x te flashen voordat ik die functionaliteit weer terug heb, nog één keer is al meer dan genoeg. Of moet ik m'n Live ID locatie ook veranderen oid? Ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder gedaan heb namelijk, heb ook nooit de VS Marketplace gehad. Ik zou het opvallend vinden als het ligt aan de weergavetaal die je kiest, want bij de Marketplace gaat het om andere dingen.

Edit: argh, ik heb het geprobeerd: opnieuw geflasht, alles Engels, maar ik krijg die Subscribe-functionaliteit niet terug! Iemand nog ideeën? Op m'n Hotmail had ik al aangegeven dat ik de VS woon (hoewel de interface NL bleef), en de Zune-website is ook Engels.

Edit 2: WTFuuuuu! Nog een keer geflashed, daarvoor alle dingen die ik op UK in kon stellen op UK ingesteld (Zune-, Xbox- en Live-websites, Zune client en foon) en niet mijn Live-account toegevoegd. Dan zie ik de Marketplace van Groot-Britannië inderdaad, maar als ik een podcast toevoeg is de Subscribe-knop nog altijd afwezig. Als ik mijn Live-account vervolgens toevoeg blijft-ie afwezig. Mijn Zune-client klaagt er ook over dat mijn Live ID niet op de UK is ingesteld, terwijl dat wel zo is. Live ID van locatie veranderen kan dus blijkbaar in het geheel niet; maar dat wist ik stiekem al wel omdat dat met pre-Mango voor anderen hier ook al zo'n gedoe was.

Edit 3: Ik ben door mijn ideeën heen. Dit was mijn favoriete functie voor mijn telefoon, en het is er patsboem uitgehaald. Ik had eerst, terwijl ik al mijn accountdingen gewoon op Nederland had staan, deze functie werkend. Was dat dan een foutje? :S

En er zijn hier ook geen alternatieven voor. Third-party applicaties kunnen niet 's nachts automatisch nieuwe episodes van podcasts downloaden als ze uit zijn, en wireless synchronizeren met Zune werkt natuurlijk alleen als de pc aanstaat. En ik ga niet elke nacht mijn laten loeien. Ik baal hier zo ontzettend van. :(

Hier een artikel waarin beschreven wordt dat het werkt wat ik eerst had. Maar blijkbaar is dit 'gecorrigeerd' in Tango.

[ Voor 68% gewijzigd door Fred-Erik op 08-07-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat er bij de WPC (Microsoft Worldwide Partner Conference) nog wat naar voren komt wbt Windows Phone 7/8. Hier live kijken:
https://www.facebook.com/wpc/app_120408591434739

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:49:
Misschien dat er bij de WPC (Microsoft Worldwide Partner Conference) nog wat naar voren komt wbt Windows Phone 7/8. Hier live kijken:
https://www.facebook.com/wpc/app_120408591434739
Laten we het hopen dat er meer bekent wordt gemaakt over 7.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:27:
[...]

Laten we het hopen dat er meer bekent wordt gemaakt over 7.8.
Zo te merken draaide het toch vooral om Windows 8 (op zich ook niet zo gek), maar morgen is er nog een Windows Phone presentatie, misschien dat daar nog iets uit gaat rollen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
heb nog steeds de nieuwe update niet :P faalende branded nokia. ook de update truc werkt niet. haha, en nee dit gaat niet over 7.8

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
looyenss schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:42:
heb nog steeds de nieuwe update niet :P faalende branded nokia. ook de update truc werkt niet. haha, en nee dit gaat niet over 7.8
Ligt eerder aan je provider dan aan nokia zelf. Op de lumia 710 van mijn moeder is hij allang uitgekomen. Zelf draai ik tango al enkele maanden met een custom ROM.
Martinspire schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:04:
[...]

Zo te merken draaide het toch vooral om Windows 8 (op zich ook niet zo gek), maar morgen is er nog een Windows Phone presentatie, misschien dat daar nog iets uit gaat rollen.
Is er ergens een live stream te volgen?

[ Voor 29% gewijzigd door vali op 09-07-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
looyenss schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:42:
bij mij werkte de update truc alleen als ik airplane mode aanzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Vraagje over de people hub van WP. Ik gebruik trouwens de Lumia 900.
Met de people hub en dan met name het Facebook gedeelte daarin, krijg ik dus alle posts van iedereen uit mijn Facebooklijst te zien. Maar van een aantal mensen heb ik via de pc (normale website van Facebook) ingesteld dat ik alleen de belangrijke updates te zien krijg en niet alles (sommigen zijn echte spammers).
Maar via mijn people hub met facebook krijg ik dus wel gewoon nog alles te zien. Is dit gewoon slecht geregeld of mis ik iets? Kan niks vinden in instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Die 2 staan los van elkaar, precies hetzelfde als je via je phone reageert op iemand die niet in de friends zit, krijg je hier steeds updates van op je telefoon, maar op de site zelf nergens te vinden. Wat de precieze logica (en synchronisatie ervan) is.. niet echt duidelijk.

Net zoals facebook messages verzonden vanaf de site niet zichtbaar worden op je telefoon, andersom wel weer. Of erger, iemand is offline, gaat je telefoon doodleuk een email/sms sturen ipv facebook bericht :/

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2012 13:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik heb iets 'raars', als ik via de browser naar google ga en daar iets laat zoeken en dan op de link druk krijg ik alleen een half gare xhtml pagina zonder vormgeving te zien. Als ik dan weer de gewone url in typ in de browser dan doet hij het wel goed, hij staat niet op mobile maar op desktop versie. Hebben meerdere hier last van? Kan er zo snel niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik gebruik altijd ProSearch om iets te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:03

erikver

Ik zeg...

SilverAqua schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:05:
Ik heb iets 'raars', als ik via de browser naar google ga en daar iets laat zoeken en dan op de link druk krijg ik alleen een half gare xhtml pagina zonder vormgeving te zien. Als ik dan weer de gewone url in typ in de browser dan doet hij het wel goed, hij staat niet op mobile maar op desktop versie. Hebben meerdere hier last van? Kan er zo snel niks over vinden.
Dat heb ik ook maar heb de oorzaak er van nog niet gevonden. Oplossing tot nu toe is inderdaad de url opnieuw typen.

Life's not a Krentenbol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
stomme vraag, maar ik kan niet meer vinden waar ik de achtergrond plaatje van de lockscreen verander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
badluckboy schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:22:
stomme vraag, maar ik kan niet meer vinden waar ik de achtergrond plaatje van de lockscreen verander
Instellingen -> Systeem -> vergrendelingsscherm (vergrendeling?), daar kan je hem wisselen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
SinergyX schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Instellingen -> Systeem -> vergrendelingsscherm (vergrendeling?), daar kan je hem wisselen.
thx dude, dat ik het niet zag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21
En bij elke foto die op je device staat kun je in de opties (bij die drie puntjes) kiezen voor "Use as Wallpaper"... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
ik heb sinds vandaag een omnia w, nu wil ik natuurlijk meteen updaten naar de laatste os versie. Er worden echter geen updates gevonden terwijl er nou 7.10.07720.03 op staat. Enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
tabakje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:00:
ik heb sinds vandaag een omnia w, nu wil ik natuurlijk meteen updaten naar de laatste os versie. Er worden echter geen updates gevonden terwijl er nou 7.10.07720.03 op staat. Enig idee hoe dit kan?
Updates gaan gefaseerd, kan best zijn dat aantal providers nog geen groen licht hebben gegeven en dit nog wel even zal duren. Ik heb de update vanuit Vodafone ook nog niet, andere kant zit ik er ook niet echt om te springen, zoveel nieuws zit er ook weer niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
SinergyX schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:03:
[...]

Updates gaan gefaseerd, kan best zijn dat aantal providers nog geen groen licht hebben gegeven en dit nog wel even zal duren. Ik heb de update vanuit Vodafone ook nog niet, andere kant zit ik er ook niet echt om te springen, zoveel nieuws zit er ook weer niet in.
ok, mijn toestel is branded met één of andere noorse provider (telenor). Ik hoop dat het updaten dan nog mogelijk is in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
tabakje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:06:
[...]

ok, mijn toestel is branded met één of andere noorse provider (telenor). Ik hoop dat het updaten dan nog mogelijk is in de toekomst.
Heb je telefoon zelf gebranned naar die provider? Ik zou persoonlijk (als je hem unlocked heb) branded naar een nederlandse provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
vali schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:13:
[...]

Heb je telefoon zelf gebranned naar die provider? Ik zou persoonlijk (als je hem unlocked heb) branded naar een nederlandse provider.
Nee, dat was al zo, ik heb 'm gekocht bij belsimpel.nl, zij hebben 'm waarschijnlijk geimporteerd. Is dat iets wat je zelf kunt veranderen dan, de branding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
tabakje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:39:
[...]

Nee, dat was al zo, ik heb 'm gekocht bij belsimpel.nl, zij hebben 'm waarschijnlijk geimporteerd. Is dat iets wat je zelf kunt veranderen dan, de branding?
Wat voor telefoon heb je? Ik heb zelf alleen ervaring met samsung telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
vali schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:44:
[...]

Wat voor telefoon heb je? Ik heb zelf alleen ervaring met samsung telefoons.
De samsung omnia W i8350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
tabakje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:47:
[...]

De samsung omnia W i8350
Die zou het moeten hebben, kan zijn dat die provider het eruit heeft gehaald. Kan nog wel kijken voor je of ik een unbranded versie kan vinden.

edit:

Maak een accound aan bij http://www.samfirmware.com/. Hier heb ik een nederlandse rom gevonden (dit is geen custom rom, maar een rom die gebruikt wordt door providers)

PDA: I8350XXKL5
CSC: I8350XENKL5

Ik heb weet niet of deze branded is, maar het in ieder geval beter dan de gene die je nu hebt.

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/3484/omniaw.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door vali op 18-07-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
vali schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:09:
[...]

Die zou het moeten hebben, kan zijn dat die provider het eruit heeft gehaald. Kan nog wel kijken voor je of ik een unbranded versie kan vinden.

edit:

Maak een accound aan bij http://www.samfirmware.com/. Hier heb ik een nederlandse rom gevonden (dit is geen custom rom, maar een rom die gebruikt wordt door providers)

PDA: I8350XXKL5
CSC: I8350XENKL5

Ik heb weet niet of deze branded is, maar het in ieder geval beter dan de gene die je nu hebt.

[afbeelding]
Ziet er een beetje tricky uit, als zoiets fout gaat valt de boel dan nog te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
tabakje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:18:
[...]

Ziet er een beetje tricky uit, als zoiets fout gaat valt de boel dan nog te fixen?
Ik heb zelf meerdere keren deze manier van flashen gebruikt op mijn omnia 7 om terug te gaan naar de 7004 built (om weer mijn phone te unlocken). Had wel een andere versie dan deze, maar wel van dezelfde website. Er zit altijd een risico aan flashen en dat is als je pc uitvalt of je de kabel eruit trekt dat je phone dood flashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn Omnia 7 ook een keer geflashed en het stelt echt geen reet voor. Lees goed de aanwijzingen van Samfirmware of google die even en het is gedaan voor je er erg in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:05
SilverAqua schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:05:
erikver schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:22:
Dat heb ik ook maar heb de oorzaak er van nog niet gevonden. Oplossing tot nu toe is inderdaad de url opnieuw typen.
Je hebt IE 9.0 Mobile in de 'desktopversie' staan, verander dit naar mobiel. Ga vervolgens opnieuw naar Google.nl en je krijgt weer de normale codering van de desbetreffende pagina.

Daarnaast kun je volgens mij in die half gare pagina helemaal onderaan kiezen, dat je de normale opmaak wilt zien, deze halfgare pagina is een 'feature' van Google.

[ Voor 8% gewijzigd door Wietsee. op 18-07-2012 22:10 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Andere mensen ook problemen met ophalen van facebook updates? Opeens sinds vanochtend blijft hij staan op 'zoeken naar nieuws...' maar komt niets meer bij. Huidige berichten die er staan kan ik nog wel lezen maar nieuwe reacties en bijwerken wil niet meer :(

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-07-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ik veronderstel dat je in de 'ME' tile bedoeld, werkt hier iig nog perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Sowieso werkt facebook voor WP nog niet echt soepel. Ik heb bij de facebook app aangegeven dat ik alle updates in toasts en push wil hebben. Maar ik krijg nog steeds niet altijd een melding. Als ik dan inlog via een pc zijn er meldingen die niet op mijn telefoon stonden.
Daarnaast verdwijt het rode icoontje niet altijd als ik de updates heb bekeken (ook niet na een half uurtje).
De live tile van "Ik" of Me (denk ik in het engels :)) laat ook nog alles zien van Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Er zijn verkoopcijfers van wp7 door Microsoft naar buiten gebracht. Zijn meer toestellen verkocht dan hier op tweakers verkocht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probleem is opgelost, athans.. het was dus iets raars met mijn facebook account. Ik had een bericht bij iemand achter gelaten die enkel friend-reacties accepteert (ben geen friend), daar was dus iets fout gegaan.

Wel snelle reactie van Facebook trouwens, binnen 2 uurtjes al reactie dat het weer zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Ik ga binnenkort een telefoon kopen... Nu wil ik heel graag een windows phone 8 (als ik die kon kopen dan had ik het premium allang betaald).

enfin op dit moment is het dus tissen windows phone 7.8 en android. Ik neig naar android omdat ik windows phone 7.8 eigenlijk een beetje als een dood platform zie.

enfin, waar ik nog over na zit te denken, wat zullen de features zijn die ik zal gaan missen in 7.8 tov windows phone 8? Ik wil de telefoon voornamelijk zien als een communicatie device. Dus gchat, gtalk, skype, facebook, linkedin etc... moeten werken. Ik weet dat skype integratie non existant is in 7.8 maar dat je wel kunt skypen, maar verder weet ik maar heel weinig van wat ik uiteindelijk ga missen.

Want de gedachte die ik heb is... voor 200 euro kan ik natuurlijk ook voor windows phone 7.8 gaan, dat is een stuk minder dan de 550 voor een galaxy s3

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:46:
Ik ga binnenkort een telefoon kopen... Nu wil ik heel graag een windows phone 8 (als ik die kon kopen dan had ik het premium allang betaald).

enfin op dit moment is het dus tissen windows phone 7.8 en android. Ik neig naar android omdat ik windows phone 7.8 eigenlijk een beetje als een dood platform zie.

enfin, waar ik nog over na zit te denken, wat zullen de features zijn die ik zal gaan missen in 7.8 tov windows phone 8? Ik wil de telefoon voornamelijk zien als een communicatie device. Dus gchat, gtalk, skype, facebook, linkedin etc... moeten werken. Ik weet dat skype integratie non existant is in 7.8 maar dat je wel kunt skypen, maar verder weet ik maar heel weinig van wat ik uiteindelijk ga missen.

Want de gedachte die ik heb is... voor 200 euro kan ik natuurlijk ook voor windows phone 7.8 gaan, dat is een stuk minder dan de 550 voor een galaxy s3
Windows Phone 7,8 is nog steeds erg fijn. Ik zou voor een goedkoper toestel gaan (voor 1 jaar?) en kijken of je het wat vindt, daarna 8.0 kopen of een ander OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali

Dood platform is het in ieder geval niet als je voor een Nokia wp7 phone gaat. Ze hebben heel duidelijk gemaakt dat ze de huidige lumia lijn nog een gelange tijd gaan ondersteunen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat ze de ondersteuning gaan laten vallen bij de release van wp8.

Als je een leuke goedkoop smarthphone zoekt is de lumia 710 een mooi toestel. Mijn moeder maakt er al meerdere maanden gebruik van en is er zeer over te spreken. De punten die jij hier opnoemt worden op wp7.5 allemaal ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik denk dat je de WP8 features die je op WP7.8 zou missen, ook op Android (nu nog) niet beschikbaar( of bruikbaar) zijn. En de kans dat een Android die je nu koopt, wel updates gaat krijgen is ook niet zo vreselijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
EgMaf schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:21:
Ik denk dat je de WP8 features die je op WP7.8 zou missen, ook op Android (nu nog) niet beschikbaar( of bruikbaar) zijn. En de kans dat een Android die je nu koopt, wel updates gaat krijgen is ook niet zo vreselijk groot.
ohja? ik ga er wel vanuit dat de galaxy s3 nog een hele tijd geupdate zal worden.

Verder wilde ik nog weten hoe de bluetooth support is want dat is trouwens wel een heel belangrijk iets voor mij. (nokia's hebben standaard nokia drive toch?)

ennfin, skype integratie vind ik belangrijk en volgens mij zal gtalk ook niet werken op windows phone. Dat valt nog wel mee als je nog enig vertrouwen hebt dat alles geupdate wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:25:
[...]

ohja? ik ga er wel vanuit dat de galaxy s3 nog een hele tijd geupdate zal worden.

Verder wilde ik nog weten hoe de bluetooth support is want dat is trouwens wel een heel belangrijk iets voor mij. (nokia's hebben standaard nokia drive toch?)

ennfin, skype integratie vind ik belangrijk en volgens mij zal gtalk ook niet werken op windows phone. Dat valt nog wel mee als je nog enig vertrouwen hebt dat alles geupdate wordt.
Eerst zien dan geloven, als ik zie hoe slechte ondersteuning de gs2 krijgt van een collega op mijn werk zie ik de toekomst somber in. Zou mij niks verbasen dat hij nooit de 4.1 update zal gaan krijgen onder de mom van mindere stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
vali schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:15:
[...]

Eerst zien dan geloven, als ik zie hoe slechte ondersteuning de gs2 krijgt van een collega op mijn werk zie ik de toekomst somber in. Zou mij niks verbasen dat hij nooit de 4.1 update zal gaan krijgen onder de mom van mindere stabiliteit.
maar daar kan je nog naar de xda community. iets wat niet echt mogelijk is voor windows phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:11:
[...]

maar daar kan je nog naar de xda community. iets wat niet echt mogelijk is voor windows phone.
Sorry? Dit is al sinds dag 1 mogelijk. Begon allemaal met de hd2 en nu kan je bijna voor ieder toestel een custom rom draaien. Draai zelf al een half jaar een custom rom op mijn omnia 7.

Het is erg jammer dan tweakers.net het niet toelaat om een topic over te beginnen, anders had ik allang alle informatie geposted in deze topic:

[ Voor 26% gewijzigd door vali op 20-07-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
vali schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:38:
[...]

Sorry? Dit is al sinds dag 1 mogelijk. Begon allemaal met de hd2 en nu kan je bijna voor ieder toestel een custom rom draaien. Draai zelf al een half jaar een custom rom op mijn omnia 7.

Het is erg jammer dan tweakers.net het niet toelaat om een topic over te beginnen, anders had ik allang alle informatie geposted in deze topic:
hd2 draait windows phone niet vlekkenloos. Maar eigenlijk bedoel ik meer dat android wel degelijk nieuwe versies heeft die op oudere telefoons werken. (zie versie 4.0 of 5.0 die zo komt)

bij windows is het gewoon 7.8 en daar kun je nog wel wat aan tweaken, maar het blijft de featureset die microsoft beschikbaar heeft gemaakt voor windows 7.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:03:
Na 4 jaar ben ik het ios gebeuren een beetje zat en ben ik nu naar het kijken naar een windows phone (wie had het ooit gedacht ik als diehard apple user). Maar er zijn enkele dingen die mij tegen houden; Alle huidige telefoons worden dus niet voorzien van een update naar 8? Ik whatsapp aardig veel en ik lees dat die client ook niet vlekkeloos werkt.

Wanneer ik een HTC Titan neem is het dan qua hardware niet mogelijk om WP8 te draaien en te wachten op een custom rom via b.v. xda wanneer het o.s. uit is? Is whatsapp daadwerkelijk zo vervelend als ik overal lees? Dit zijn de enige issues die mij tegenhouden. Verder ziet het os er prachtig uit.
Het zal mij niks verbazen als ze straks wp8 gewoon werkend krijgen op elk toestel. Daarnaast vind ik whatsapp tegenwoordig stukken beter werken(sinds de laatste update). Af en toe bij slecht bereik willen de berichten niet gelijk binnen komen, maar daar heeft ieder platform wel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
vali schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:06:
[...]

Het zal mij niks verbazen als ze straks wp8 gewoon werkend krijgen op elk toestel. Daarnaast vind ik whatsapp tegenwoordig stukken beter werken(sinds de laatste update). Af en toe bij slecht bereik willen de berichten niet gelijk binnen komen, maar daar heeft ieder platform wel last van.
ik geloof dat wp8 niet op elk toestel draaiend te krijgen is. Daar zitten nog serieuse beren op de weg. Dan hebben we het niet eens over de processor die nog single core is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:08:
[...]

ik geloof dat wp8 niet op elk toestel draaiend te krijgen is. Daar zitten nog serieuse beren op de weg. Dan hebben we het niet eens over de processor die nog single core is.
Er zitten flink wat slimme developers op xda die echt alles werkend krijgen. In het begin was het ook niet mogelijk om op het interne geheugen(rom) van de hd2 te flashen, dit krijgen ze sinds een jaar geleden ook voor elkaar. Natuurlijk brengt een compleet andere kernel andere conflicten met zich mee, maar als er een toestel wordt uitgebracht met gelijkwaardige specs (cpu architectuur) moet het mogelijk zijn. Ze hadden de nt kernel al jaren geleden getest op een singel core uit die tijd. Ik blijf er in ieder geval optimistisch over :)

hd2 had problemen met de multitouch, maar dat hebben ze tijd geleden ook al opgelost. Built 8779.8 draait in ieder geval vlekkenloos op mijn telefoon.

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 20-07-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
vali schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:11:
[...]

Er zitten flink wat slimme developers op xda die echt alles werkend krijgen. In het begin was het ook niet mogelijk om op het interne geheugen(rom) van de hd2 te flashen, dit krijgen ze sinds een jaar geleden ook voor elkaar. Natuurlijk brengt een compleet andere kernel andere conflicten met zich mee, maar als er een toestel wordt uitgebracht met gelijkwaardige specs (cpu architectuur) moet het mogelijk zijn. Ze hadden de nt kernel al jaren geleden getest op een singel core uit die tijd. Ik blijf er in ieder geval optimistisch over :)

hd2 had problemen met de multitouch, maar dat hebben ze tijd geleden ook al opgelost. Built 8779.8 draait in ieder geval vlekkenloos op mijn telefoon.
maar om terug te komen op de vraag. Wat ga ik precies missen van 7.8 tov 8.0 en hoe zit het met de bluetooth functionaliteit. Ik weet dat dat een pijnpunt was bij windows phone 7, maar vraag me dus af in hoeverre dat nu dus is opgelost. Ik wil wel mijn afstandsbedieningen en headsets kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justice strike schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:35:
[...]

maar om terug te komen op de vraag. Wat ga ik precies missen van 7.8 tov 8.0 en hoe zit het met de bluetooth functionaliteit. Ik weet dat dat een pijnpunt was bij windows phone 7, maar vraag me dus af in hoeverre dat nu dus is opgelost. Ik wil wel mijn afstandsbedieningen en headsets kunnen gebruiken.
Wp8 8 biedt wel een hoop meer mogelijkheden die wp7.5 nog niet heeft, in de wp8 topic worden er al enkele besproken. Zover ik lees biedt wp7.5 de opties die jij opnoemt

Er worden best veel koptelefoons ondersteund, zou alleen wel op internet rondkijken of die van jou erop werkt, tevens wordt een parrot in de auto wordt ook gewoon ondersteund. Bluetooth transfer (iets wat ik amper gebruik) wordt alleen mogelijk als je een custom rom draait.

Gtalk apps zijn er meerdere te vinden op de market, gebruikte dit een tijd toen er nog geen whatsapp was.

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 20-07-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Kan je niet gewoon nog even een paar maanden wachten? Er gaan geruchten dat Nokia een maand eerder met WP8 toestellen gaat komen, dat zou dus al in september kunnen zijn. We zitten al bijna in augustus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27

BM

Moderator Spielerij
RoccoS schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:49:
[...]

Kan je niet gewoon nog even een paar maanden wachten? Er gaan geruchten dat Nokia een maand eerder met WP8 toestellen gaat komen, dat zou dus al in september kunnen zijn. We zitten al bijna in augustus....
Heb je daar wat bronnen voor? Ik zou het heel interessant vinden, maar ik kan het me haast niet voorstellen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
BM schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:02:
[...]

Heb je daar wat bronnen voor? Ik zou het heel interessant vinden, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Hier staat het gerucht. Tevens is er een benchmark gevonden waar wp8 toestellen 50% sneller zijn ! Ben echt benieuwd hoe de gebruikerservaring gaat worden met de NT kernel

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 21-07-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik ben wel iets tegengekomen waar ik wat minder gelukkig van word.
Blijkbaar is de certificate store in WP7.x behoorlijk 'frozen in time' en wordt deze ook niet meegenomen in door MS verspreide updates.

Meest opvallende is dat bij sites die met de Diginotar hack hun CA chain hebben moeten vernieuwen, zoals bijvoorbeeld bij mijn.overheid.nl .
Vervelend genoeg staan de nieuwe RootCA's van deze vervangen certificaten dus niet in de CertStore.

* alt-92 gaat eerst maar eens handmatig rootcerts importeren
Vind het wel een behoorlijk tricky aangelegenheid dat dit niet meegenomen wordt in updates eigenlijk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Weet iemand een goede app voor navigatie op de fiets voor Windows Phone? Ik heb zitten zoeken maar kan er niet echt eentje vinden. Op de iPhone heb je bijvoorbeeld Waze, zo'n soort app zoek ik.

alt-92 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:03:
Blijkbaar is de certificate store in WP7.x behoorlijk 'frozen in time' en wordt deze ook niet meegenomen in door MS verspreide updates.

Meest opvallende is dat bij sites die met de Diginotar hack hun CA chain hebben moeten vernieuwen, zoals bijvoorbeeld bij mijn.overheid.nl .
Vervelend genoeg staan de nieuwe RootCA's van deze vervangen certificaten dus niet in de CertStore.

* alt-92 gaat eerst maar eens handmatig rootcerts importeren
Vind het wel een behoorlijk tricky aangelegenheid dat dit niet meegenomen wordt in updates eigenlijk.
Dat is inderdaad een enorme big-fail. Kan dat binnen Windows Phone 7.x, zelf je root-certs updaten?

[ Voor 70% gewijzigd door Turdie op 22-07-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alt-92 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:03:
[...]
Vervelend wel. Vooral omdat ik meen te herinneren dat ze bepaalde rootcerts hebben verwijderd in een update. Dat ze dan niet meteen een paar nieuwe toevoegen is vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

shadowman12 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:18:

Dat is inderdaad een enorme big-fail. Kan dat binnen Windows Phone 7.x, zelf je root-certs updaten?
Big fail is wellicht wat overdreven - er is tenslotte maar zóveel ruimte beschikbaar voor 3rd party root CA certs*..

Je kan (en dat doe ik dus ook) wel de gewenste certs importeren door ze vanaf een desktop PC te exporteren (base64 CER) en dan via mail/skydrive-via-web te importeren.
Heb ik bijvoorbeeld met mijn eigen CA gedaan, maar ook met de benodigde Staat der Nederlanden RootCA's omdat anders mijn.overheid.nl (DigID) het niet doet.

*zelfs op Windows 7 loopt het aantal certs nu al dusdanig op dat je dit soort dingen krijgt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M50Q3J2q7EeTYWGdeVWVI5De/thumb.png

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit nu regelmatig op de m.facebook.nl pagina omdat berichten niet altijd goed gaan (offline in facebook gaat hij automatisch een sms sturen ipv een offline-facebook bericht), maar het viel mij op dat foto's die mensen delen via instagram nooit zichtbaar zijn op de facebook-tile/app van WP7.

Ook reacties op niet-vrienden zie ik nooit, enkel als iemand hier ook op reageert of mij 'liked', krijg ik een link via de notifications.

Heb ik dan ergens een instelling fout staan, of werken deze dingen niet in de WP7 facebook app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

Meer mensen die de laatste update continu opnieuw binnenkrijgen? Hij heeft nu al 3x gezegd dat er een update was, dan update ik succesvol, maar dan zegt ie het 2 dagen later ofzo weer (zelfde update).

Op de telefoon is het versie 7.10.8773.98, maar in de update-app zegtie 7.10.8773.03...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
ik heb nou geeneenkeer een update binnengekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
SinergyX schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:59:
Ik zit nu regelmatig op de m.facebook.nl pagina omdat berichten niet altijd goed gaan (offline in facebook gaat hij automatisch een sms sturen ipv een offline-facebook bericht), maar het viel mij op dat foto's die mensen delen via instagram nooit zichtbaar zijn op de facebook-tile/app van WP7.

Ook reacties op niet-vrienden zie ik nooit, enkel als iemand hier ook op reageert of mij 'liked', krijg ik een link via de notifications.

Heb ik dan ergens een instelling fout staan, of werken deze dingen niet in de WP7 facebook app?
Ik heb dezelfde klachten dus het ligt niet aan jouw instellingen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kippengaas schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:10:
[...]

Ik heb dezelfde klachten dus het ligt niet aan jouw instellingen denk ik...
* PaT sluit ook aan in het rijtje

Me tile updates blijven hangen, notificaties vanuit Foursquare zijn niet zichtbaar, reacties kunnen niet geladen worden... erg irritant.
En om van de facebook app nog maar te zwijgen. Wat een prul is dat eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PaT schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:13:
[...]

* PaT sluit ook aan in het rijtje

Me tile updates blijven hangen, notificaties vanuit Foursquare zijn niet zichtbaar, reacties kunnen niet geladen worden... erg irritant.
En om van de facebook app nog maar te zwijgen. Wat een prul is dat eigenlijk...
Gebruik naast mn WP7 toestel ook nog een Android (HD2) op de Wifi, maar de facebook app op android is in dat opzicht een bizar stuk slechter. Ja, berichten, notificaties etc, maar vind de integratie van Facebook in WP enorm stuk fijner werken.

Hopelijk komen ze nog een keer met een update, zover ik weet is de facebook app sinds release nooit vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
SinergyX schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:18:
[...]

Gebruik naast mn WP7 toestel ook nog een Android (HD2) op de Wifi, maar de facebook app op android is in dat opzicht een bizar stuk slechter. Ja, berichten, notificaties etc, maar vind de integratie van Facebook in WP enorm stuk fijner werken.

Hopelijk komen ze nog een keer met een update, zover ik weet is de facebook app sinds release nooit vernieuwd.
Jawel de Facebook app voor WP7 is meerdere malen vernieuwd, ik gebruik hem zelf nooit alles zit in de People Hub dus ik zie geen enkele reden om een aparte app te gebruiken. :)

http://wmpoweruser.com/of...ook-app-updated-to-mango/
http://www.pocket-lint.co...ebook-windows-phone-7-app

Ik heb wel hetzelfde probleem de laatste tijd zoals jullie dat ook al aangeven dat Tiles van sommige app's niet geüpdatet worden als er nieuwe notificaties binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Heb iemand de link van die camera app? kan hem in dit topic niet meer terugvinden...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Misschien moet je dan even in het andere topic zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
Fred-Erik schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:48:
[...]Argh, ik heb het geprobeerd: opnieuw geflasht, alles Engels, maar ik krijg die Subscribe-functionaliteit niet terug! Iemand nog ideeën? Op m'n Hotmail had ik al aangegeven dat ik de VS woon (hoewel de interface NL bleef), en de Zune-website is ook Engels. Hier een artikel waarin beschreven wordt dat het werkt wat ik eerst had. Maar blijkbaar is dit 'gecorrigeerd' in Tango.
Voor als mensen hetzelfde probleem hebben, ik heb eindelijk een oplossing! oOo

In een topic op XDA heb ik deze registry key gevonden die je Marketplace op VS instelt:
code:
1
2
3
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Zune\Settings]
"XuidLocale"="en-US" ;podcast subsriben kan
"XuidLocale"="nl-NL" ;podcast subscriben kan niet

Bij mij werkt-ie maar even (halve minuut rondklikken in Music+Video) en dan gaat-ie weer terug naar NL. Maar in de tussentijd kun je wel je Podcasts subscriben zoals eerst kon, zodat je telefoon ze zelf update zonder Zune. :) En je kan de reg key gewoon opnieuw aanpassen als je een nieuwe podcast hebt waar je je op wilt abboneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vraagje, WiFi gaat uit onder stand by, maar ik heb begrepen dat hij om de x tijd weer aan gaat om mails te syncen and whatnot. Kan je deze interval instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:21
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:13:
Vraagje, WiFi gaat uit onder stand by, maar ik heb begrepen dat hij om de x tijd weer aan gaat om mails te syncen and whatnot. Kan je deze interval instellen?
Voor zover ik weet gaat wifi niet meer aan tenzij je hem uit standby haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

lucash schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat hij wel even aan gaat om mails en berichten binnen te halen, daarna gaat hij weer uit. Weet de bron niet meer, vandaar dat ik het bij de users even vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 10:25
lucash schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

Ik weet vrijwel zeker dat ie toch af en toe aangaat.

Thuis heb ik telefoon altijd op wifi staan en niet op 3G en als ik 's nachts ga slapen en 's ochtends wakker wordt heeft ie wel de teller voor de nieuwe mailtjes e.d. bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
GameFreak schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:39:
[...]

Thuis heb ik telefoon altijd op wifi staan en niet op 3G en als ik 's nachts ga slapen en 's ochtends wakker wordt heeft ie wel de teller voor de nieuwe mailtjes e.d. bijgewerkt
dat kan hij ook via de edge netwerk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:29
badluckboy schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
dat kan hij ook via de edge netwerk doen.
Zou kunnen, ware het niet dat ik in Duitsland woon en data roaming uit heb gezet. En toch heeft ie m 's ochtends netjes bijgewerkt voordat wifi inschakelt. Hij gaat dus tussendoor wel degelijk af en toe aan.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

SkiFan schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Zou kunnen, ware het niet dat ik in Duitsland woon en data roaming uit heb gezet. En toch heeft ie m 's ochtends netjes bijgewerkt voordat wifi inschakelt. Hij gaat dus tussendoor wel degelijk af en toe aan.
Ik meen dat inderdaad ook gelezen te hebben. Ik zou alleen graag willen weten wat de interval is voor zo'n pull moment. Misschien leuk om dat eens een keer te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Volgens mij was het elk half uur. Geen idee of je het kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar wifi blijft toch wel actief als je een actieve download hebt lopen en je zet je telefoon weer op standby? Had gister een zwikkie updates van apps, start ze alle 5 en zet scherm weer standby, tijdje later was wel alles bijgewerkt. Mag toch hopen dat dit niet via m'n 3G verbinding is gegaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47

TF0

GameFreak schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:39:
[...]

Bij mij blijft de WiFi verbinding ook aan zodra ik de telefoon aansluit op een adapter/computer, dus als je continu verbonden wilt blijven met een WiFi netwerk op bijvoorbeeld je werk dan moet je hem gewoon met een kabeltje aan een computer aansluiten en je hebt continu WiFi.
fruitbakje schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:40:
Volgens mij was het elk half uur. Geen idee of je het kan instellen.
Als hij niet is aangesloten op een voeding dan staat mij ook bij dat de interval 30 minuten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:21
TF0 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:18:
[...]

Bij mij blijft de WiFi verbinding ook aan zodra ik de telefoon aansluit op een adapter/computer, dus als je continu verbonden wilt blijven met een WiFi netwerk op bijvoorbeeld je werk dan moet je hem gewoon met een kabeltje aan een computer aansluiten en je hebt continu WiFi.

[...]

Als hij niet is aangesloten op een voeding dan staat mij ook bij dat de interval 30 minuten is.
Hmm.. Weer wat geleerd haha.. Ik zal het straks eens testen.. ff mailtjes naar m'n foon spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SinergyX schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:48:
Maar wifi blijft toch wel actief als je een actieve download hebt lopen en je zet je telefoon weer op standby? Had gister een zwikkie updates van apps, start ze alle 5 en zet scherm weer standby, tijdje later was wel alles bijgewerkt. Mag toch hopen dat dit niet via m'n 3G verbinding is gegaan :/
Je toestel is toch unlocked? Ik heb er een mooie stukje geschreven op de unlocked topic. Daar kan je de app "Keep Wifi alive" installeren (is nog in beta maar werkt prima) waarmee je wifi altijd aanblijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
Wat hier beweerd wordt is volgens mij onjuist. Ik heb geen 3G en roaming staat uit, maar toch wordt in standby gekeken of er nieuwe mails zijn. Die mailcheck heb ik om de 15 minuten staan, dus het lijkt me sterk dat er dan maar eens in het half uur gecontroleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47

TF0

vali schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:00:
[...]

Je toestel is toch unlocked? Ik heb er een mooie stukje geschreven op de unlocked topic. Daar kan je de app "Keep Wifi alive" installeren (is nog in beta maar werkt prima) waarmee je wifi altijd aanblijft staan.
Die app heb ik ook geprobeerd maar werkte niet :S (Titan). Of in ieder geval maximaal 1 keer, zodra ik een keer het lock screen aan deed viel de speler uit.
Fred-Erik schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:04:
Wat hier beweerd wordt is volgens mij onjuist. Ik heb geen 3G en roaming staat uit, maar toch wordt in standby gekeken of er nieuwe mails zijn. Die mailcheck heb ik om de 15 minuten staan, dus het lijkt me sterk dat er dan maar eens in het half uur gecontroleerd wordt.
Hoezo zou dat niet kunnen dan? Ik heb alle mailboxen op push staan en ik krijg ze niet direct binnen als ik 3G uit heb en WiFi wel 'aan'. Als je tijd over hebt zou je kunnen testen door jezelf een mailtje te sturen en vlak na het trillen van je telefoon weer een mailtje sturen en kijken hoe lang het dan duurt. Zelf heb ik daar het geduld niet voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Ik vind het toch raar dat de verbinding steeds verbroken wordt. Is dit alleen bij WP? En wat is hier eigenlijk precies de reden van? De enige reden die ik me kan bedenken is batterijbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste dus. Gewoon batterijbesparing. Daarnaast hadden ze duidelijk in het achterhoofd dat iedereen die de telefoon ging gebruiken toch wel mobiel internet had. Dat zie je echt in alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Zoveel batterij besparing is er niet. Ik had een test gezien op een wp7 website (bron kan ik niet meer vinden), waar ze uitgebreid een test hadden gedaan met wifi aan en wifi uit. Het scheelde maar paar minuten.

Persoonlijk heb ik geen idee waarom Microsoft het op deze manier geimplementeerd heeft... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geef dan in iedergeval de gebruiker de keuze, desnoods met een flinke popup dat je wifi je batterijduur aanzienlijk verlaagt (nouja..).

Pagina: 1 ... 44 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.