Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:39
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 06:46:
[...]

Zo van. Kijk ik kan mijn lettertype/grootte niet aanpassen en heb een beperkt maar heb wel een gebruikers vriendelijk mobieltje?? :P
There I fixed it.

Daarnaast vind ik een handtekening als 'Send with my <insert random device>' vrij nutteloos. Ik persoonlijk erger mezelf er groen en geel aan.

Apple doet het, Microsoft doet het. Android dan weer niet voor zover ik weet, maar dan propt de fabrikant a la HTC het er zelf wel onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Domino schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:41:
[...]

There I fixed it.

Daarnaast vind ik een handtekening als 'Send with my <insert random device>' vrij nutteloos. Ik persoonlijk erger mezelf er groen en geel aan.

Apple doet het, Microsoft doet het. Android dan weer niet voor zover ik weet, maar dan propt de fabrikant a la HTC het er zelf wel onder.
Ik vind dat ook niet echt geweldig, maar mijn normale mail accounts hebben die handtekening in ieder geval niet.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10
MrSleeves schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:08:
[...]

Ik vind dat ook niet echt geweldig, maar mijn normale mail accounts hebben die handtekening in ieder geval niet.
Ik heb er (onder m'n normale handtekening) Send from my mobile phone, zodat men iig weet waarom ik kort van stof ben, spelvouten maak etc... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ik ben persoonlijk benieuwd wat de browser van wp8 ons gaat brengen. Las vanmorgen al dat flash in ie10 geïntrigeerd gaat worden. Misschien betekend dit ook dat wp8 flash gaat ondersteunen.

Voor de mensen die bing maps echt niks vonden, sinds vandaag wordt er gebruik gemaakt van Nokia maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

In de nieuwe video clip van Flo Rida - Whistle zie je ook een Windows Phone. Volgens wpcentral.com is het een Lumia 800. Vanaf 1:47 zie het het duidelijk en daarna ook nog een keer. Wel leuk om te zien.....Eens een keer geen iphone in een video clip.

http://www.hotnewhiphop.com/flo-rida-whistle-video.5877.html

Geen youtube link wegens auteurs rechten...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rowdy.nl schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:09:
[...]
Ik heb er (onder m'n normale handtekening) Send from my mobile phone, zodat men iig weet waarom ik kort van stof ben, spelvouten maak etc... ;)
Ook leuk dat je dan in die ondertekening zelf een tikvaud heb opgenomen :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
MRELynx schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:24:
In de nieuwe video clip van Flo Rida - Whistle zie je ook een Windows Phone. Volgens wpcentral.com is het een Lumia 800. Vanaf 1:47 zie het het duidelijk en daarna ook nog een keer. Wel leuk om te zien.....Eens een keer geen iphone in een video clip.

http://www.hotnewhiphop.com/flo-rida-whistle-video.5877.html

Geen youtube link wegens auteurs rechten...
Volgens mij is het een Lumia 900, of hij heeft kleine handjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

spNk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:48:
[...]

Volgens mij is het een Lumia 900, of hij heeft kleine handjes ;)
Ja het is idd een Lumia 900, staat ook in het artikel, maar omdat ik een 800 heb, ben ik al gewend om overal Lumia 800 van te maken :D

Blijft wel een mooi toestel hoor, ook in het wit. Ook leuk dat je de Windows Phone interface duidelijk kunt zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Weet iemand hoe je een contact als vcard kunt versturen of moet je daar een 3rd party app voor gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
@MRElynx, moet nog via 3rd party, bijv:
http://www.windowsphone.c...de-434f-801e-1dc169529bbd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Yippie, bedankt. Die send vcard geinstalleerd. Stom van Windows Phone dat je het niet als attachement mee kan zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik begin te twijfelen of ik niet ook eens over moet stappen op WP7. Nu heb ik nog een oude HTC touch pro met WM6.1 die nog steeds niet stuk te krijgen is.
Mijn grootste punt om niet over te stappen is dat ik alle data moet overzetten en ik de account niet gesynchroniseerd heb met een computer. Kan iemand mij vertellen of dit echt zo lastig is als ik denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thijsg schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:27:
Ik begin te twijfelen of ik niet ook eens over moet stappen op WP7. Nu heb ik nog een oude HTC touch pro met WM6.1 die nog steeds niet stuk te krijgen is.
Mijn grootste punt om niet over te stappen is dat ik alle data moet overzetten en ik de account niet gesynchroniseerd heb met een computer. Kan iemand mij vertellen of dit echt zo lastig is als ik denk?
Wat is "alle data"?

Het opzetten van WP7 is overigens een eitje. Als je de telefoonnummers gewoon op je telefoon laat staan en je koppelt vervolgens je facebook of live met die account dan heb je de meeste gegevens ook weer bij elkaar (al moet je soms even facebook met telefoonnummer koppelen, maar dat is dan ook alles). Weet niet of je je contactgegevens met Live.com kunt synchroniseren met een WM6 toestel, maar je bent niet langer dan een half uur bezig met WP7.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
Sorry, ik had natuurlijk een heel stuk duidelijker moeten zijn: Ik wil graag al mijn contacten overzetten. Ook zou het fijn zijn als ik mijn smsjes en mailtjes die erop staan ook gelijk over kan zetten net zoals mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Thijsg schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:13:
Sorry, ik had natuurlijk een heel stuk duidelijker moeten zijn: Ik wil graag al mijn contacten overzetten. Ook zou het fijn zijn als ik mijn smsjes en mailtjes die erop staan ook gelijk over kan zetten net zoals mijn agenda.
Dat is toch niet zo moeilijk? In outlook kan je een Hotmail connector installeren. Hierna kan je al je mail,contacten en agenda punten overzetten en later je live account configureren op je windows phone. SMSjes overzetten is alleen mogelijk als je wp full unlocked it. Persoonlijk maak ik amper gebruik van sms en meer van whatsapp.

Telefoon nummers kun je ook gemakkelijk overzetten via je sim kaart of als je een lumia neemt via bluetooth.

[ Voor 24% gewijzigd door vali op 29-05-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
PaT schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Ook leuk dat je dan in die ondertekening zelf een tikvaud heb opgenomen :P
Net ff gechecked, op m'n phone staat het goed. Blijkbaar zijn de toetsen op m'n tobo ook te klein... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:59
Thijsg schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:13:
Volgens mij kun je zelfs onder Windows Mobile al je contacten synchroniseren met bvb google. Zo heb ik het ook gedaan. (Activesync server m.google.com, alle contacten synchroniseren).

En dan voeg je gewoon je google account weer toe bij Windows Phone. Werkt perfect.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
Goed om te horen dat er meerdere mogelijkheden zijn om contacten etc. over te zetten. Bedankt daarvoor! Maakt een upgrade weer een heel stuk dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Devian schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:53:
[...]

Volgens mij kun je zelfs onder Windows Mobile al je contacten synchroniseren met bvb google. Zo heb ik het ook gedaan. (Activesync server m.google.com, alle contacten synchroniseren).

En dan voeg je gewoon je google account weer toe bij Windows Phone. Werkt perfect.
Dat kan ook, ik heb het zelf gedaan met mijn eigen exchange server. Werkt ook gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een super ergernis met WP7.5.

Bij het updaten van een app krijg ik deze melding:

Er is een probleem met deze app of game omdat deze niet meer in uw aankoopgeschiedenis staat.
Dit kan gebeuren als u recent de gamertag die bij uw Windows Live ID hoort, hebt gewijzigd.
U moet deze app of game opnieuw kopen om deze te kunnen blijven gebruiken.

Ik heb helemaal geen fuck gewijzigd, enkel geprobeerd van de taal van de marketplace naar nederlands te zetten ipv frans (wat nog steeds maar half en half werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:03:
Alweer een super ergernis met WP7.5.

Bij het updaten van een app krijg ik deze melding:

Er is een probleem met deze app of game omdat deze niet meer in uw aankoopgeschiedenis staat.
Dit kan gebeuren als u recent de gamertag die bij uw Windows Live ID hoort, hebt gewijzigd.
U moet deze app of game opnieuw kopen om deze te kunnen blijven gebruiken.

Ik heb helemaal geen fuck gewijzigd, enkel geprobeerd van de taal van de marketplace naar nederlands te zetten ipv frans (wat nog steeds maar half en half werkt).
Uninstall + install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Laatst online: 06:44
Via Live kun je ook synchroniseren: Hotmail,agenda,contacten. Op WM6 ook mogelijk.
Google even de juiste instellingen voor exchange activesync. Voor zover ik me herinner moet je m.hotmail.com als exchange server invullen.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:03:
Dus je hebt wel wat gewijzigd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:40
Ik weet niet als het al voorbij is gekomen, maar zou je in de toekomst ook games met xbl points kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag het me af. In Windows 8 Store kan je ook met PayPal betalen. Zelf zou ik dat dus liever zien op WP7. Mooi overigens dat een aantal weken geleden werd gezegd dat PayPal waarschijnlijk te duur zou zijn. Vanwege de vele kleine betalingen. We zullen zien wat de gemiddelde prijs van een app in de Windows Store zal zijn. Ik vermoed dat het ongeveer hetzelfde gaat worden als bij WP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk komt er ook een mogelijkheid tot betalen via providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Caelorum schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:08:
Ik vraag het me af. In Windows 8 Store kan je ook met PayPal betalen. Zelf zou ik dat dus liever zien op WP7. Mooi overigens dat een aantal weken geleden werd gezegd dat PayPal waarschijnlijk te duur zou zijn. Vanwege de vele kleine betalingen. We zullen zien wat de gemiddelde prijs van een app in de Windows Store zal zijn. Ik vermoed dat het ongeveer hetzelfde gaat worden als bij WP7.
Op van die halve windows phone 8 tablet dingen zal rovio wel weer Angry Birds lanceren, denk niet dat die veel gaat kosten, even als veel andere apps.

Is er al bekend hoe die controle is in die market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Caelorum schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:08:
aangezien ik op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/PaymentInstrument (vorige week heette dit nog account.microsoft.com) ook mijn PayPal account heb kunnen toevoegen als betaalwijze, ga ik er vanuit dat het ook wel ergens gebruikt gaat kunnen worden, en wss op beide platformen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defcon84 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:22:
[...] aangezien ik op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/PaymentInstrument (vorige week heette dit nog account.microsoft.com) ook mijn PayPal account heb kunnen toevoegen als betaalwijze, ga ik er vanuit dat het ook wel ergens gebruikt gaat kunnen worden, en wss op beide platformen..
Momenteel werkt dat dus alleen nog op Windows 8. Xbox wellicht ook, daar heb ik het nog niet geprobeerd, maar zoals gewoonlijk kan het nog steeds niet op WP7. Ik zit hier zelf wel op te wachten eigenlijk of op operator billing bij hi en ik hoop dat er nu na ongeveer anderhalf jaar eindelijk verbetering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:52
Ben recent overgestapt naar een Windows Phone. (Omnia 7)

Zeer tevreden over het apparaat. Windows besturingssysteem werkt erg vlot en gemakkelijk. Vooralsnog tevreden.

Echter, ik irriteer me mateloos aan die Search-knoop van Bing.
Is er niet een manier om die functie helemaal uit te zetten? Desnoods die hele knop mechanisme uitzetten, kabeltje ontkoppelen van binnenuit ofzo hahha. Ja, zo erg irriteer ik me eraan.

Iemand een idee misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

defcon84 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:22:
[...]

aangezien ik op https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/PaymentInstrument (vorige week heette dit nog account.microsoft.com) ook mijn PayPal account heb kunnen toevoegen als betaalwijze, ga ik er vanuit dat het ook wel ergens gebruikt gaat kunnen worden, en wss op beide platformen..
Dank voor de link, heb paypal ook maar even toegevoegd. Ondanks dat ik een credit card heb, vind ik het toch wel nuttig om paypal er ook maar bij te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TetPr87 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:15:
Ben recent overgestapt naar een Windows Phone. (Omnia 7)

Zeer tevreden over het apparaat. Windows besturingssysteem werkt erg vlot en gemakkelijk. Vooralsnog tevreden.

Echter, ik irriteer me mateloos aan die Search-knoop van Bing.
Is er niet een manier om die functie helemaal uit te zetten? Desnoods die hele knop mechanisme uitzetten, kabeltje ontkoppelen van binnenuit ofzo hahha. Ja, zo erg irriteer ik me eraan.

Iemand een idee misschien?
Er is een manier om hem uit te schakelen en dat is overstappen naar een custom ROM, zie de unlock topic en daar heb ik een posted gemaakt welke ik op dit moment draai (inc screenshot). Je krijgt bij de rom die ik draai een app waarmee je de search knop kan veranderen naar elk geinstalleerd app, website of de mogelijkheid om hem volledig uit te schakelen. Natuurlijk is dit wel op eigen risico.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 04-06-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mijn Search button opent nu de settings, je kan hem (op een CR) op elke app/game instellen.

Custom Roms zijn echt aan te raden, het is relatief makkelijk en geeft je veel vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
Bedankt voor de tips Vali en Kristan.

Gisteren maar aan de slag gegaan met het hele costum rom gebeuren.
Het is me prima gelukt.
Trouwens Vali, jij gebruikt de tango rom, heb je daar een bijzonder reden voor? Zelf kan ik namelijk geen reden verzinnen waarom men tango voor mango zou gebruiken.
En nog zoiets, ik las dat je na het flashen "clear memory" moet uitvoeren...Ik kon niet achterhalen hoe zoiets moet... Telefoon werkt prima tot nog toe, geen idee of het überhaupt nodig is.

Zo, en ook nog eens verlost van die irritante bing Search.
Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TetPr87 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:51:
Bedankt voor de tips Vali en Kristan.

Gisteren maar aan de slag gegaan met het hele costum rom gebeuren.
Het is me prima gelukt.
Trouwens Vali, jij gebruikt de tango rom, heb je daar een bijzonder reden voor? Zelf kan ik namelijk geen reden verzinnen waarom men tango voor mango zou gebruiken.
En nog zoiets, ik las dat je na het flashen "clear memory" moet uitvoeren...Ik kon niet achterhalen hoe zoiets moet... Telefoon werkt prima tot nog toe, geen idee of het überhaupt nodig is.

Zo, en ook nog eens verlost van die irritante bing Search.
Nogmaals bedankt.
aah mooi dat het gelukt is! Ik maak btw geen gebruik van de Tango ROM. Gaf juist aan dat ik liever wilde wachten op de officiele update van Samsung. Ze brengen dan ook gelijk nieuwe drivers uit die beter werken op Tango (tenminste daar hoop ik op). Deze topic op xda developers legd uit hoe je offline updates van Microsoft en alle OEMS offline vanaf je computer kan pushen naar je wp7 toestel. Zo ben je niet genoodzaakt om iedere keer opnieuw te flashen bij een update.

Clear memory heb ik zelf ook niet gedaan. ROM werkt nog steeds lekker snel en stabiel!

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 05-06-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verplaats je bericht niet voor niets. Dan moet je niet alsnog hier gaan linken naar je, overigens best grappige, post.Hij staat niet voor niets in het Trophy toestel topic

[ Voor 98% gewijzigd door PaT op 06-06-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1338986811.jpeg

Ik dacht even dat Windows Phone ging groeien. Maar helaas. Zou Microsoft te weinig miljardjes erin gestopt hebben? Maar even serieus. Zo wordt het toch geen goede 3e concurrent..... zakt aldoor maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
De Windows Phone statistieken zijn blijkbaar WP + het oude Windows Mobile 6.x samen. Hoe komen ze anders aan een vermelding al in april 2011...?

Wetende hoe hard Windows Mobile 6.x achteruit gaat, moet Windows Phone 7.x dus wel flink aan het groeien zijn om toch deze scores te halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EgMaf schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:19:
De Windows Phone statistieken zijn blijkbaar WP + het oude Windows Mobile 6.x samen. Hoe komen ze anders aan een vermelding al in april 2011...?

Wetende hoe hard Windows Mobile 6.x achteruit gaat, moet Windows Phone 7.x dus wel flink aan het groeien zijn om toch deze scores te halen :-)
Ehh nee, Windows Phone is er sinds oktober 2010
Tijd gaat hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar waar zijn die statistieken dan van? Aantal verkochte telefoons, aantal telefoons in omloop? En wereldwijd, de USA, Nederland? En wat is de bron daarvan dan? Persberichten, speculaties, vrijgegeven informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Volgens Reuters is de verkoop in meeste landen verdubbeld, maar het markt aandeel blijft idd laag..
Hopelijk gaan de goedkopere telefoons en de launch van Windows 8 dit nog een boost geven..

De verkopen van de lumia's gaat iig best goed in Finland en UK

Weet er iemand of de Samsung Focus 2 ook hier te koop gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik denk dat veel mensen nu niet een windows phone durven te kopen omdat er zoveel onzekerheid is omtrent de update naar wp8 voor toestellen. Maar ik denk dat als je windows 8 en windows phone 8 apps kunt laten integreren met elkaar het opeens heel populair zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defcon84 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:05:
Weet er iemand of de Samsung Focus 2 ook hier te koop gaat komen?
Nope, Samsung heeft de Focus serie altijd alleen maar in de VS geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb je de Samsung Omnia serie met de Samsung Omnia W
[WP7] Ervaringen met de Samsung Omnia W - Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:13:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1338986811.jpeg

Ik dacht even dat Windows Phone ging groeien. Maar helaas. Zou Microsoft te weinig miljardjes erin gestopt hebben? Maar even serieus. Zo wordt het toch geen goede 3e concurrent..... zakt aldoor maar in.
Ik vind dat maar een rare graph. Wat is "closed/smart lite OS"? Wat wordt er gemeten? En in welke regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:56:
[...]
Ik vind dat maar een rare graph. Wat is "closed/smart lite OS"? Wat wordt er gemeten? En in welke regio?
Dat zijn bijvoorbeeld het eigen OS van LG telefoon zoals een LG cookie.
Eingelijk is BADA ook zo'n OS maar die heeft een eigen catergorie

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:56:
[...]
Ook dat logo over die kleinste groepen is ook erg onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:35
Hmm zojuist wou ik m'n eerste aankoop doen in de MarketPlace maar kom er achter dat er alleen met Creditcard kan betalen... Is hier nog een omweg voor, om alsnog met iDeal te kunnen betalen?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0tTy schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:37:
Hmm zojuist wou ik m'n eerste aankoop doen in de MarketPlace maar kom er achter dat er alleen met Creditcard kan betalen... Is hier nog een omweg voor, om alsnog met iDeal te kunnen betalen?
Nee, niet direct dat is alleen creditcard. Je zou eventueel een prepaid CC kunnen kopen bij bijv. https://www.3vcard.nl/ Die kan je met iDeal betalen en dan gebruiken in de Marketplace. Al weet ik niet of ze allemaal worden geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Caelorum schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Nee, niet direct dat is alleen creditcard. Je zou eventueel een prepaid CC kunnen kopen bij bijv. https://www.3vcard.nl/ Die kan je met iDeal betalen en dan gebruiken in de Marketplace. Al weet ik niet of ze allemaal worden geaccepteerd.
Ja van deze mogelijkheden wist ik al. Maar hoopte op een meer directe manier, jammer dat Microsoft dit nog niet heeft geimplementeerd. Ik denk dat dit wel een sales boost voor Nederland zal geven.

(Ik kijk trouwens al maanden mee in dit topic, maar heb nooit wat nuttigs te melden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
groeten is heel vriendelijk, maar hoeft op GoT niet. Tweakers zijn van nature vriendelijke mensen ;)

Nadat ik met jullie hulp van de search-button ergernis af ben, heb ik nog een vraag voor de kenner.

Namelijk in Messenger ben ik 24/7 online op m'n mobiel, hij geeft mijn online contacten prima weer.
Echter, mijn contacten op Messenger zien mij NOOIT online. Voor hun ben ik dus altijd offline.

Iemand die het probleem herkent?

(uiteraard heb ik online-weergeven bij status aangevinkt)

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 10-06-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TetPr87 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:26:
[mbr]groeten is heel vriendelijk, maar hoeft op GoT niet. Tweakers zijn van nature vriendelijke mensen ;)[/mbr]

Nadat ik met jullie hulp van de search-button ergernis af ben, heb ik nog een vraag voor de kenner.

Namelijk in Messenger ben ik 24/7 online op m'n mobiel, hij geeft mijn online contacten prima weer.
Echter, mijn contacten op Messenger zien mij NOOIT online. Voor hun ben ik dus altijd offline.

Uhmzz goede vraag, heb dit probleem zelf nooit ervaren.. Kan het zijn dat die mensen een niet microsoft msn programma gebruiken of een verouderde versie of ziet iedereen jou offline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
vali schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:16:
[...]

Uhmzz goede vraag, heb dit probleem zelf nooit ervaren.. Kan het zijn dat die mensen een niet microsoft msn programma gebruiken of een verouderde versie of ziet iedereen jou offline ?
Vali,

Ik ging net ff mezelf toevoegen vanuit een oud hotmail account, en daar verschijn ik wel Online.
Vervolgens logde ik in met mijn broers messenger, en op zijn account ben ik Offline. (uiteraard zelfde PC en Messenger als waar ik met mijn oude hotmail inlogde)

Heel apart, het komt dus op neer dat alle contacten wat ik nieuw toevoeg vanaf heden ziet me wel Online, en oude contacten niet.

Offtopic: Word mijn groet nou weggemod? We zijn nog altijd mensen hoor! Beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TetPr87 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:44:
[...]

Vali,

Ik ging net ff mezelf toevoegen vanuit een oud hotmail account, en daar verschijn ik wel Online.
Vervolgens logde ik in met mijn broers messenger, en op zijn account ben ik Offline. (uiteraard zelfde PC en Messenger als waar ik met mijn oude hotmail inlogde)

Heel apart, het komt dus op neer dat alle contacten wat ik nieuw toevoeg vanaf heden ziet me wel Online, en oude contacten niet.

Offtopic: Word mijn groet nou weggemod? We zijn nog altijd mensen hoor! Beetje raar.
Bizar verhaal :? Voor het eerst dat ik zoiets lees. Heb je dit ook als je de im+ app installeerd op je wp7 toestel (zit een msn client in). Zoniet, dan zou ik een mailtje sturen naar de wp7 bug team (persoonlijk geen idee wat daar de website van is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Ik werk nu al ruim een jaar met de Samsung omnia 7 maar om de een of andere reden lukt het Windows phone maar niet om 'met' neer te zetten als ik per ongeluk 'mrt' typ. voor de rest ben ik best tevreden over het toetsenbord. Iemand een idee hoe dit te verbeteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
walletje-w schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:52:
Ik werk nu al ruim een jaar met de Samsung omnia 7 maar om de een of andere reden lukt het Windows phone maar niet om 'met' neer te zetten als ik per ongeluk 'mrt' typ. voor de rest ben ik best tevreden over het toetsenbord. Iemand een idee hoe dit te verbeteren is?
Ik heb 'm zo ingesteld dat ie alleen suggesties mag geven, niets zelf mag verbeteren... :)

Settings > Keyboard > Typing Settings > (bovenaan) op de talen klikken (logisch :S)
Hier vind je diverse opties. Hier zou je de de tweede optie 'Correct misspelled words' uit kunnen zetten. ;)

offtopic:
@TetPr87: Kijk hier eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Weet iemand of je het telefoonnummer ergens kan zien van "service" smsjes? Ik krijg namelijk om de paar maanden een smsje van een of ander bedrijf en heb hen gemaild. Maar nu blijkt dat zij helemaal niet zo'n dienst aanbieden en dus vroegen ze het telefoonnummer waar de smsjes vandaan komen, zodat ze erachteraan kunnen gaan. Het enige dat ik zie is de naam van het bedrijf en kan ook nergens op "contact opslaan" of iets dergelijks drukken. Is hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
lucash schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:24:
Weet iemand of je het telefoonnummer ergens kan zien van "service" smsjes? Ik krijg namelijk om de paar maanden een smsje van een of ander bedrijf en heb hen gemaild. Maar nu blijkt dat zij helemaal niet zo'n dienst aanbieden en dus vroegen ze het telefoonnummer waar de smsjes vandaan komen, zodat ze erachteraan kunnen gaan. Het enige dat ik zie is de naam van het bedrijf en kan ook nergens op "contact opslaan" of iets dergelijks drukken. Is hier misschien een oplossing voor?
Wel erg offtopic, maar ik zou naar je provider gaan. Die hebben een lijst met nummers van bedrijven die je kunnen spammen met smsjes en eventueel ook achterhalen als ze hem niet hebben. Had vroeger ook last van een bedrijd die mij vanalles aanbood en is uiteindelijk geblockeerd bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

TetPr87 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:26:
[mbr]groeten is heel vriendelijk, maar hoeft op GoT niet. Tweakers zijn van nature vriendelijke mensen ;)[/mbr]

Je status staat als online?

Ik gebruikte overigens Tango Rom, deze heeft ietsje meer mogelijkheden, maar is het niet waard om al te updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 15-06-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ik heb besloten dat ik mijn account ga veranderen op de telefoon. Het was altijd een account met locatie op US maar dat wil ik nu veranderen naar NL in verband met een creditcard.

Mensen nog advies waar ik aan moet denken als ik het opnieuw instel? Iets waar je tegenaan liep wat je dus over het hoofd gezien had. Ik heb deze pagina uiteraard bekeken. http://www.microsoft.com/...-windows-live-id-faq.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
walletje-w schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:17:
Ik heb besloten dat ik mijn account ga veranderen op de telefoon. Het was altijd een account met locatie op US maar dat wil ik nu veranderen naar NL in verband met een creditcard.

Mensen nog advies waar ik aan moet denken als ik het opnieuw instel? Iets waar je tegenaan liep wat je dus over het hoofd gezien had. Ik heb deze pagina uiteraard bekeken. http://www.microsoft.com/...-windows-live-id-faq.aspx
Je kunt ook (met wat gedoe) je huidige Live ID omzetten naar NL he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed dat het niet zozeer om gaat dat het liveID niet op Nederlands staat, maar dat het billing land niet op NL staat. Dat laaste is erg vervelend voor bijv. CC gebruik aangezien zviw het billing land overeen moet komen met het land van de CC.
Het billing land kan je overigens dus niet wijzigen. Of ze moeten dat in de afgelopen 3 maanden mogelijk hebben gemaakt.

*edit* zo te zie niet. Op https://billing.microsoft.com kan je alles wijzigen behalve het land/region.

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 15-06-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Dat was dus inderdaad het probleem. Mijn billing adres kwam niet overeen. Ook had ik altijd al als idee om mijn hoofd live account in te stellen wanneer de Nederlandse app store goed gevuld zou zijn. Dat is nu het geval dus geen probleem verder om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of krijg je geen push-notificaties (van WhatsApp in mijn geval) meer als je handmatig het scherm uitschakeld met de power-knop?

EDIT: Mijn toestel is trouwens een Lumia 710, maar het lijkt me iets van WP.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Nou het lijkt me de bedoeling dat je het scherm uitschakelt met de power knop, en notificaties horen gewoon binnen te komen MITS je een data abbo hebt en niet alleen gebruik maakt van wifi, dat schakelt zich namelijk wél uit zodra je het lockscreen tevoorschijn tovert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, natuurlijk! Even vergeten.. 3g staat hier uit als ik thuis ben, iets met data/batterij besparen. Aan de andere kant heb ik dan ook wel een stopcontact in de buurt, dus toch maar doen. Wel jammer van WP dat ze het niet optioneel maken.

Om nog maar wat te klagen: dat multitasken werkt ook voor geen meter. Als ik een game speel en even een berichtje stuur/lees, staat er vrolijk een seconde lang 'resuming..' op het scherm, waarna de game vervolgens gewoon opnieuw opstart. Zou het echt zo moeilijk zijn om alles in het RAM te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:51:

Om nog maar wat te klagen: dat multitasken werkt ook voor geen meter. Als ik een game speel en even een berichtje stuur/lees, staat er vrolijk een seconde lang 'resuming..' op het scherm, waarna de game vervolgens gewoon opnieuw opstart. Zou het echt zo moeilijk zijn om alles in het RAM te houden?
Ik zou dit melden bij de developer, vele xbox spellen ondersteunen het gewoon dat hij verder gaat waar je gevbleven bent, blijkbaar dat spel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

vali schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Ik zou dit melden bij de developer, vele xbox spellen ondersteunen het gewoon dat hij verder gaat waar je gevbleven bent, blijkbaar dat spel niet.
De nieuwste spellen (sinds Mango) horen gewoon direct verder te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Ohja, natuurlijk! Even vergeten.. 3g staat hier uit als ik thuis ben, iets met data/batterij besparen. Aan de andere kant heb ik dan ook wel een stopcontact in de buurt, dus toch maar doen. Wel jammer van WP dat ze het niet optioneel maken.
Optie == keuze. Vergeet maar dat ze dat er ooit in zullen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
fruitbakje schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Optie == keuze. Vergeet maar dat ze dat er ooit in zullen zetten.
Nou er zijn best veel mensen die dat ook willen. http://windowsphone.userv...live-while-the-phone-is-l

Natuurlijk zijn er nog veel meer mensen die andere dingen belangrijker vinden, maar ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor mijn moeder haar eerste Smartphone gekocht. Zelf gebruik ik Android, mijn vrouw ook, en mijn pa heeft een 4S, echt niets nieuws dus. Het is een Omnia W geworden.

Eerste indrukken zijn waanzinnig :) Installatie was extreem simpel, connecties met Facebook, Twitter en Whatsapp in 1 minuut gezet, en eigenlijk alles stond daarna in 1 keer goed. Haar foto's, haar mail, alles liep in 1 keer binnen. Helemaal goed.

De integratie ligt op een veel hoger niveau dan bij mijn Android/HTC Sense. Na het instellen, was mijn moeder ook in 1 keer wegwijs, ook met de wat verdere opties. Helemaal goed.

Toestel trouwens ook erg fijn. Mooi scherm, mooi formaat en lekker licht.

Kritiekpunt? Eentje:

Toen ik het toestel aanzette kwam ik in een instel wizard, halverwege bedacht ik me dat ik helemaal nog geen WiFi had ingesteld. Hij bleek, ondanks dat er geen internet abo is, 3G te gebruiken. Dat kunnen dure megabytes zijn :( Gelukkig kwam ik er net op tijd achter, had alleen nog mail ingesteld. Niet netjes.

Heb nu wel internet afgesloten voor mijn moeder, 1GB voor 7,95. best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Opvallend trouwens, het toestel was 220,-, maar ik zou niet weten waarom ik een duurdere zou moeten nemen? Hij is razendsnel, licht en prima afgewerkt. Goed scherm ook. Koopje

EDIT: Ook mods vinden de weg naar de bewerk knop weleens niet :+

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 17-06-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
PWM schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:10:
Opvallend trouwens, het toestel was 220,-, maar ik zou niet weten waarom ik een duurdere zou moeten nemen? Hij is razendsnel, licht en prima afgewerkt. Goed scherm ook. Koopje

EDIT: Ook mods vinden de weg naar de bewerk knop weleens niet :+
Onderscheidende factoren kunnen zijn MHz van de SoC (nou heeft die Omnia W toevallig de snelste (1,4Ghz) tov de HTC Radar die op 1Ghz draait), schermgrootte (3,6" of 4,7"), schermtype (amoled, lcd), geheugengrootte( 256MB vs 512MB), opslaggrootte ( 8GB of 16GB), bouwkwaliteit, meegeleverde software (Nokia heeft dingen als Nokia Music wat ik persoonlijk wel cool vind) enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
3G of de dataverbinding? Via "E" komen de notificaties ook gewoon binnen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
spNk schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:07:
[...]

3G of de dataverbinding? Via "E" komen de notificaties ook gewoon binnen namelijk.
Ik switch altijd naar "E" wanneer ik WiFi aan hebt staan. Met 3G aan gaat hij teveel switchen tussen E/3G binnenhuis en dat komt op een Lumia het batterij verbruik niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Sc0tTy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:37:
[...]

Ik switch altijd naar "E" wanneer ik WiFi aan hebt staan. Met 3G aan gaat hij teveel switchen tussen E/3G binnenhuis en dat komt op een Lumia het batterij verbruik niet ten goede.
Het switchen niet eens, als ik thuis ben heb ik uberhaupt geen 3G, wanneer ik deze wel aan laat staan gebruikt mijn lumia 800 bijna 400mAh in standby....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Excuses voor het mogelijk herhalen van een beginnersvraag...

Maar voor zover ik weet zou je artist art in Zune moeten krijgen door je Live account op United States te zetten, correct? Moet je dit bijvoorbeeld ook nog op zune.net of xbox.com ergens wijzigen? Op zune.net staat die zo te zien namelijk gelocked op Nederland voor mijn Zune tag. Of wordt deze gewijzigd na X aantal uur nadat ik het op live.com heb gewijzigd?

Een beetje een wirwar aan sites waar je Live ID aan gekoppeld is zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Propane schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:46:
Excuses voor het mogelijk herhalen van een beginnersvraag...

Maar voor zover ik weet zou je artist art in Zune moeten krijgen door je Live account op United States te zetten, correct? Moet je dit bijvoorbeeld ook nog op zune.net of xbox.com ergens wijzigen? Op zune.net staat die zo te zien namelijk gelocked op Nederland voor mijn Zune tag. Of wordt deze gewijzigd na X aantal uur nadat ik het op live.com heb gewijzigd?

Een beetje een wirwar aan sites waar je Live ID aan gekoppeld is zo :P.
Die kan je niet wijzigen. Eenmaal gekozen voor een NL account, blijft het een NL account. Idem voor UK en US helaas. Ik hoop van harte dat er nog eens een wijziging in deze policy komt. Want in het echte leven verhuizen mensen nog wel eens, ook over de grens.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Laatst online: 16-09 13:18
Anderen toevallig al langs het probleem gekomen dat facebook chat niet meer werkt op de windows phone? Nou ja, niet meer werken is een groot woord, want ik zie iedereen prima online en kan goed reageren. Echter zij krijgen deze error als ik op mijn windows phone ingelogd ben. Zodra ik uitlog kan ik ook weer gewoon berichten ontvangen via facebook chat, maar ook weer via trillian. Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Broodbeleg schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:23:
Anderen toevallig al langs het probleem gekomen dat facebook chat niet meer werkt op de windows phone? Nou ja, niet meer werken is een groot woord, want ik zie iedereen prima online en kan goed reageren. Echter zij krijgen deze error als ik op mijn windows phone ingelogd ben. Zodra ik uitlog kan ik ook weer gewoon berichten ontvangen via facebook chat, maar ook weer via trillian. Iemand raad?
Er scheen inderdaad een netwerk probleem te zijn met facebook (inc fbc) op wp7. Had er vorige week in ieder geval last van... Berichten werden niet opgehaald op de fb app en bij de ingebouwde fb app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
spNk schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:07:
[...]

Een Omnia W heeft die optie niet om te kiezen tussen E en 3G. Enkel om de data connectie aan dan wel uit te zetten.
De enige reden waarom mensen liever een Lumia willen dan een Omnia W is het uiterlijk en branding door Nokia (en MS?), en de extra software die Nokia levert. Maar dat weten de meeste mensen van tevoren toch niet, en geeft eigenlijk ook maar een marginaal verschil. Of kan iemand een andere reden aandragen? (verder wil ik natuurlijk helemaal geen dinges vs dinges discussie opwekken...)
(edit: en we zitten natuurlijk in een verkeerd topic voor zo'n discussie)

[ Voor 5% gewijzigd door fruitbakje op 18-06-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
fruitbakje schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:14:
[...]

Een Omnia W heeft die optie niet om te kiezen tussen E en 3G. Enkel om de data connectie aan dan wel uit te zetten.
De enige reden waarom mensen liever een Lumia willen dan een Omnia W is het uiterlijk en branding door Nokia (en MS?), en de extra software die Nokia levert. Maar dat weten de meeste mensen van tevoren toch niet, en geeft eigenlijk ook maar een marginaal verschil. Of kan iemand een andere reden aandragen? (verder wil ik natuurlijk helemaal geen dinges vs dinges discussie opwekken...)
(edit: en we zitten natuurlijk in een verkeerd topic voor zo'n discussie)
Natuurlijk het uiterlijk, de Lumia is toch wat 'afwijkend' tov de standaard gevormde mobiele telefoons, zeker in blauw/wit. Andere kant is HTC meer bekend richting android telefoons, afaik was enkel de W en 7 WP phones.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Laatst online: 16-09 13:18
vali schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:43:
[...]

Er scheen inderdaad een netwerk probleem te zijn met facebook (inc fbc) op wp7. Had er vorige week in ieder geval last van... Berichten werden niet opgehaald op de fb app en bij de ingebouwde fb app..
Bij mij komen ze hierdoor inderdaad niet aan bij de fb app of de ingebouwde fb app, maar ook niet bij trillian of gewoon facebook. Zodra ik dan weer uitlog op de ingebouwde fb chat app dan werkt alles wel weer.
Wellicht versterkte privacyregels van facebook die dit probleem veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Nokia's zien er gewoon mooi uit en zijn ook in kekke kleurtjes te verkrijgen.

En ik denk dat de Nokia-only applicaties ook wel wat klanten wegsnoept bij de concurrenten. Drive, kaarten, transport, music zijn toch best mooie apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
vali schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:43:
[...]

Heb er hier inderdaad ook last van, had al een paar keer mijn tel gereboot. Fijn om te weten dat ik dus niet de enige ben.
spNk schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:00:
[...]

Het switchen niet eens, als ik thuis ben heb ik uberhaupt geen 3G, wanneer ik deze wel aan laat staan gebruikt mijn lumia 800 bijna 400mAh in standby....
Same here... Maar als je wel switched bespaart het een hoop van je batterij omdat hij dan niet meer naar 3G gaat zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

c70070540 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Die kan je niet wijzigen. Eenmaal gekozen voor een NL account, blijft het een NL account. Idem voor UK en US helaas. Ik hoop van harte dat er nog eens een wijziging in deze policy komt. Want in het echte leven verhuizen mensen nog wel eens, ook over de grens.
ging wel via Zune.net

edit: ik heb het iig gedaan rond oktober 2011 via zune.net (had eerst nl-nl, nu nl-be)

[ Voor 10% gewijzigd door defcon84 op 19-06-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
[...]

defcon84 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:18:
[...]

ging wel via Zune.net

edit: ik heb het iig gedaan rond oktober 2011 via zune.net (had eerst nl-nl, nu nl-be)
Ah, helaas. Ik las op verschillende sites dat het veranderen van je locatie zou helpen, echter waren dit vaak wat oudere posts. en als ik de reactie van defcon84 lees ging het dus inderdaad ook wel. Nu kan ik op Zune.net echter niet meer m'n land aanpassen (in My Account staat Country op Netherlands zonder dropdown menu).

Achja, ik kan wel zonder leven natuurlijk. Ik heb weinig zin om nog een nieuwe Live ID aan te maken speciaal daarvoor, ik heb net met veel moeite alles onder m'n normale Live ID gekregen (Gamertag overzetten zonder Xbox is onmogelijk, elke keer weer bij iemand met een Xbox langs en een foutmelding krijgen dat die in de laatste 30 dagen al is gewijzigd... totdat na 3x bellen iemand met kennis bij support weet te melden dat die 30 dagen gereset worden zodra je je profiel op een nieuwe Xbox download en je dus eerst 30 dagen moet wachten daarna).

Ik begin me aardig thuis te voelen in het Microsoft ecosysteem op dit moment. Voorheen Android en Google spul, daarna interesse gekregen in Windows Phone en toen maar eens de beslissing genomen om dan gelijk het hele ecosysteem te proberen :P. Nu met alles onder één ID en een Windows Phone plus in de toekomst een Windows 8 tablet voel ik me wel redelijk prettig, beter dan met Google om eerlijk te zijn. Alleen dus hopen dat ze dit soort regio restricties wegwerken in hun diensten, niet alleen Zune maar ook Bing bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

probeer eens op https://billing.microsoft.com :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ook al geprobeerd. Land ligt daar ook vast, regio/taal kan ik wel wijzigen. Maar dat heeft volgens mij enkel betrekking op datum formaat en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
vanavond weten we meer over windows phone 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
badluckboy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:48:
vanavond weten we meer over windows phone 8!
Inderdaad :) Om 12 uur zullen we eindelijk meer te weten komen over windows phone 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Die Surface belooft in ieder geval veel goeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:56:
[...]

Inderdaad :) Om 12 uur zullen we eindelijk meer te weten komen over windows phone 8!
zo te zien is het om 18:00 nederlandse tijd..
http://www.theverge.com/2...ws-phone-summit-live-blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
[...]

Dit is dus niet waar.
Je kunt het wel degelijk wijzigen, maar het kost wat moeite (zoals ik eerder gezegd heb in dit topic).

Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar kunt het via/met een Xbox doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devian schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:18:
[...] Dit is dus niet waar.
Je kunt het wel degelijk wijzigen, maar het kost wat moeite (zoals ik eerder gezegd heb in dit topic).
[...]
Je bedoelt dat het mogelijk is het daadwerkelijke billing land van het adres te veranderen? Dus niet het gewone adres, maar het billing adres? Die is namelijk wat bepaalt of je wel of niet toegang krijgt tot bepaalde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Devian schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:18:
[...]

Dit is dus niet waar.

Heb het zelf nog niet kunnen testen, maar kunt het via/met een Xbox doen.
Enige manier om je live id volledig te veranderen op je toestel is naar mijn weten een hard reset of door middel van een app op een custom rom (register kan natuurlijk ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Geen upgrade dus, maar een 7,8 voor de oudere toestellen. Wrs dus wel files resizen ed.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Snippertje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:01:
Geen upgrade dus, maar een 7,8 voor de oudere toestellen. Wrs dus wel files resizen ed.
http://www.theverge.com/2...-phone-8-existing-devices
Lees dit stukje info maar eens. Eigenlijk krijgen we alle mogelijkheden van wp8, alleen halen ze code eruit van de nfc en duelcore.
Instead, Microsoft plans to bring a new Start Screen interface to existing devices through a Windows Phone 7.8 software update. "It's basically bringing the core elements of Windows Phone 7.8 start experience, and UX, right to existing phones," says Sullivan. Microsoft isn’t detailing all of its Windows Phone 8 UI changes today, but the new Start Screen will include support for tiles across the entire screen and a new smaller tile layout — you can read more about the changes here.

[ Voor 37% gewijzigd door vali op 20-06-2012 19:06 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.