Niet helemaal waar wat je zegt, het ligt veel ingewikkelder.SinergyX schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:58:
Gewoon niet?
Zelfs de localisatie van WP7 was al 1 bonk chaos, maar ik denk mbt de updates dat MS zelf dit helemaal nog niet weet. Ze willen phones verkopen, dus je geeft geen update aan oudere toestellen, je wil je klanten tevreden houden, dus je geeft wel een update. In die tweestrijd zitten ze de rest van het jaar
Geen update: tot aan Apollo geen verkopen meer -> marktaandeel groeit niet (krimpt?) -> devs haken af -> providers haken af -> einde WP en Nokia.
Wel update: verkopen blijven doorgaan -> marktaandeel groeit (hopelijk) -> devs blijven investeren en grote apps komen steeds sneller naar WP -> providers kunnen de tels makkelijker verkopen en investeren er dus ook meer in -> Apollo wordt een succes omdat dan ook de hardware-whores overstappen.
En dit is nog maar 1 toevoeging. Waarschijnlijk spelen er nog veel meer factoren mee.
Daarnaast denk ik dat veel mensen die nu WP hebben, het toch gekocht hebben omdat het MS is of omdat ze iets nieuws wilden. Meestal zijn dit dus ook de mensen die het nieuws bijhouden en de technologie/innovatie echt interesseren. Er zal ook een handjevol gebruikers zijn die een WP hebben op aanraden van een vriend/familielid, maar ik denk niet dat dat de meerderheid is. Dit betekent dus ook dat veel van de huidige gebruikers na de Apollo update toch wel een nieuwe tel aanschaffen met dual- of quad-core en veel hogere resolutie scherm.
Ik ben dat in ieder geval wel van plan, maar alleen als mijn Titan ook Apollo krijgt. Als die het niet krijgt, dan houdt het op bij MS voor mij.
Je weet dat je al je contacten vanaf je simkaart kunt importeren, hoop ik?__Erik__ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:36:
Hoe heb jij die dan geïmporteerd?
Wat heb je aan een p in een telefoonnummer? Je had het eerder erover dat het een pauze is, maar wat kun je er precies mee doen? Misschien heet het in WP wel anders en moet je een . of spatie gebruiken...__Erik__ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:36:
Ik heb namelijk contacten overgezet via de Outlook Hotmail Connector en ergens in dat proces verdwijnen die 'p's uit de telefoonnummers.
Edit:
Daarnaast staan al je contactpersonen ook in je Live account en aangezien dat via je pc gaat kun je daar iedere letter invoeren die je wilt.
Alleen accepteert die weer geen #'s

Op je tel moet je dus voor #31#06 kiezen en in Live dan om een p erin te zetten

[ Voor 6% gewijzigd door WingsOfFury op 18-04-2012 21:21 ]